
Odstraňme sochy sovětských maršálů, nezaslouží si naši úctu
MIROSLAV VÁCLAVEK

Je to docela dost možné, protože země, která patřily tomu obrovskému impériu zla, tedy Sovětskému svazu byly vysochanými či z kovu odlitými masovými vrahy, zloději a zločinci přímo zamořeny. A to nejen těmi domorodými, jako byl například Klement Gottwald, ale samozřejmě i těmi z dovozu, kteří zde byli exportováni Rudou armádou.
Ivan Sergejevič Koněv byl jedním z nich. Syn rolníka, který v průběhu občanské války vstoupí k rudým a započíná tak svoji kariéru. Díky přímluvě Vorošilova mu jako tisícům jeho kolegů nevpálili kulku do týlu a tak se mohl v roce 1980 zjevit s kyticí v ruce v Praze 6.
Jeho vojenské výkony, ostatně jako u celé tolik oslavované sovětské generality byly nevalné. Neboť jediná kvalifikace člověka na vysoký velitelský post v Rudé armádě byla bezohlednost a patolízalství k osobě Džugašviliho vulgo Stalina.
A tak byl Koněv po strašlivé a dodnes utajované bitvě u Rževa, kde on a Žukov a Stalin vehnali na smrt více než milion příslušníků Rudé armády – zcela zbytečně, neboť nedosáhli ani metru dobývaného území – povýšen na velitele 2. Ukrajinského frontu, jehož jednotky, včetně našich československých vojáků, dobývaly dukelský průsmyk, aby z nich, díky sovětskému způsobu vedení války, zůstalo jen torzo.
Když jeho tanky dorazily v květnu do Prahy, obsadily již osvobozené území, protože jak Praha, tak i značná část Čech se osvobodily díky Ruské osvobozenecké armádě a to především divizi generála Buňačenka a také díky povstání v českých zemích, kdy za cenu těžkých ztrát z řad českých občanů jsme se osvobodili sami. Což je do dnešních dnů zcela opomíjeno.
Pak Ivan Koněv nechával odvlékat z čerstvě dobytého území naše československé občany na otrocké práce do Sovětského svazu, včetně legionářů ruského původu, kteří se stali československými občany a vraždící komanda SMERŠ (Smjerť špionam – Smrt špionům) což byla sovětská obdoba komand SS popravovala jak příslušníky Ruské osvobozenecké armády tak i všechny, které bylo zapotřebí zlikvidovat, aby byl co nejvíce usnadněn přechod ke stalinské diktatuře.
Jeho následné působení lze popsat již jako teror páchaný na lidech, kteří touží po svobodě. Protože jinak brutální potlačení maďarské protikomunistické revoluce v roce 1956, kterému velel nazvat nelze.
Tedy mít na pražském náměstí sochu jednoho z těch, kteří nejenže nebyli žádnými osvoboditeli, ale jen dalšími uzurpátory považuji za hluboce ohavné, neboť Ivan Koněv a jeho front naši zemi dobyl na svém bývalém spojenci a předal ji Stalinovi. I se vším uranem a průmyslovou vyspělostí, přičemž oboje vyraboval s jinak nevídanou důsledností. Přičemž více než deset našich občanů umučených v koncentračních táborech, popravených v politických procesech a statisíce uprchlíků za svobodou na západ hovoří o tragédii naší země, nikoliv o jejím osvobození.
Pokud prosím chceme připomínat naši historii a naše skutečné osvoboditele pokud o Prahu a Čechy jde, odvezme tohoto krvavého Stalinova maršála, vraťme ho velvyslanectví války, zla, lži a agrese v České republice, tedy ruské ambasádě a na podstavec dejme vojáka ROA a českého povstalce, neboť oni zaplatili cenu nejvyšší jak v době války tak i po ní. Protože jedni byli postříleni Koněvovým SMERŠ a druzí pověšeni Gottwaldovými „soudci.“
Současná socha přitahuje jediné – komunisty, tedy příslušníky zločinecké organizace, aby stejně jako neonacisté slavili ty největší hrůzy v dějinách a plivali tak skutečným hrdinům do obličeje. Vymlouvat se na historii je v tomto případě totéž, jakoby nacisté měli sochu Adolfa Hitlera o ulici dál.
Autor: Miroslav Václavek
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Marie Tachezyová 200,- Kč, Vladimír Janeček 100,- Kč, Vlastimil Kornas 666,- Kč, Libor Heidler 222,- Kč, ing. Miroslav Bohatý 200,- Kč, Petr Hučín 50,- Kč
Celkem za měsíc: 17 709,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Umetená cestička po českého Orbána - 27.2.2021
- Vláda omezila volný pohyb a povolává vojáky - 27.2.2021
- Fraška v poslanecké sněmovně a vrchol zbabělosti - 27.2.2021
Tak toto napsal opravdový syn prahy-stejný jako třeba homosexuální familie havel…👍Nešel autor v čele prague pride v gumový h slipech???😳
Jo, on měl na tlamě ten psí náhubek.
Jo a brko v prrdelly, možná i povícero.
Dejte tam rovnou toho Pattona, co “osvobodil” Plzeň, přidala bych ještě ty letce, co bombardovali v 45. Prahu a už snad bude výklad 2. světové války v pořádku. Nevím sice jak je možné, že ve Vídni je velké sousoší na počest Rudé armády, co osvobodila město, zatím nikdo nic z Rakušáků nenamítal a nikdo ho nesprejuje. To bude asi větší vyspělostí národa. Měli bychom tam možná dát Švejka a to místo všech pomníků i laviček Václava Havla.
Dnes Marie se ukazuje všechno v pravém světle. Tak nějak jste zaspala dobu. Jak říkal Lenin UČIT SE je dobré v každém věku.
Protože Rakušáci musí držet hubu za tu neutralitu a navíc, od nich Rusáci odtáhli, nedosadili si tam bolševickou lůzu do vedení, neinscenovali tam procesy a nezakládali kolchozy.
A nerozjezdili jim Vídeň tanky dvacet let po válce.
P.S. a je to památník osvobození? Nepostavili si to Sověti jako svůj památník na vojenském hřbitově?
Mmch., on tam ten pomník postavili až za tzv. normalizace. Což je už samo o sobě bolševická provokace a urážka národa.
W Rakousku newyhráli bolšewyci wolby, jako f Praze
Takže tam kde vyhrají bolševici volby tam se mají sr@t Rusáci?
A kteří, ti židobolševici nebo ti od Stááálina co zachránili před těmi prvními ty druhé?
Zase se nějaký dobytek vydává za mě
Když jsem se já vydával za jiného, Kříž mě na měsíc blokl
Taková je zde “spravedlnost”
Vize,
o tu neutralitu prý nestáli. Byla to podmínka pro odchod Sovětů – tedy VYMĚNILI odchod ruských vojsk za nežádanou.neutralitu.
A napsal to Pavel Tigrid, vlastním jménem Pavel Schönfeld, žid. Tomu byste snad mohl popřát aspoň trošku důvěry.
A? Ale měli ji a byli s ní spokojeni. Radši neutralitu než rozdělené Rakousko uprostřed Vídně. To není nic proti ničemu. Takže musí držet hubu a neutralitu. I když do EU vlezli a mají €!
Autore to ja bych tam na vasem miste radeji dal misto sochy sv. Vaclava v Praglu pana Hitlera nebo Hajdricha, to by byl ten spravny symbol te vasi soucasne zrudne demokradie. Zkuste o tom uvazovat. Jinak jste asi nemeckeho puvodu a s ceskou narodnosti nemate nic spolecneho, divim se ze tady jeste zijete !
Když tam ty fašouny vítali, že by se přetrhli a udávat na gestapo chodili také, tam se ty dveře netrhly. Tak by jim tam ten Fírer slušel.
Proč si myslíš, že autor je stejný idiot jako ty?
Vize 31.7.2019 12:33:48 Odpovědět Buliky dudliky, píp…vem si prášek
Mladíkovi teče mléko po bradě… blábolí…. až si restartuje mozek, možná bude psát jinak….
Prahu 6. obsadili divní lidé: krvavá stopa rodiny Kolářů, jaký tatíček, takový syn! Ohýbání dějin!
http://www.skrytapravda.cz/domaci/2688-prahu-obsadil-venkoevsky-hnuj-ktery-se-nestiti-niceho-pirat-hrib-ondrej-kolar-synacek-antiruskeho-velvyslance-top-09
Až zmizí socha Koněva z pražského náměstí, a náměstí se bude jmenovat “Bratří Mašínů”, bude to první signál, že jsme se alespoň částečně vypořádali s komunistickou minulostí …
Díky za článek, pane Václavku.
aby se pi čus nepřidal
No ty jsi šmejd, ty budeš uctívat vrahy, kteří podřízli spoutaného účetního jenom k vůli penězům.
Doufám, že ti tyhle zvrácenosti život vrátí.
… život mi je již vrchovatě vrátil. Kdyby ničím jiným, tak tím, že jsem se nikdy nezapletl s bolševiky a s hajzly á la Yuri.
Za spořádanou, svobodnou RODINU děkuji Pánu Bohu každý den …
U nás se říká, že na každou sviňu se voda vaří.
Na každého jednou dojde. I na milovníky vrahů.
Říká obhajovatel bolševických 🐷
Pane Okoraji,
si myslím, že ve Vašem textu mezi bolševiky a klozety nepatří a, nýbrž čárka.
Omlouvám se za korekci.
Zdravím Vás, Vizi a další spřízněné duše, co tuhle diskusi snad navštíví…
Nehrej si na inteligenta, blbečku.
Kreatura ZOMBIE ještě zapomněla k navedení mladistvých k zapálení dalších národních kulturních památek, jako byl dřevěný kostelík Božího Těla v Gutech, což ZOMBIE schválil s politováním, že kostel neshořel i s jeho farářem …
ANO, jen hovada se hlásí k vrahům! Vám by vyhovoval pkmník Hitlera,že?
Kdo se tady hlásí k Hitlerovi?
bodejť by se Galoša nevlísala…..je to krajan ze Šumperka a takovým se leze do ánusu!
Jak vidno, rudé satanistické zombie zde mají a budou mít nutkání něco ohavného napsat…
Jak jsem napsal, tohle byl důsledek.
Příčinu hledej jinde, pokud dokážeš chápat psaný text.
“satanistické zombie” tu – s tichým souhlasem zdejšího bolševického osazenstva – ohavně píše takřka denně.
Dokonce ani tehdy, když tu ZOMBIE veřejně konstatoval, že kostel v Gutech měl shořet i s jeho farářem, se žádný soudruh proti tomu neozval.
Více komunistů a jejich přisluhovačů měli Mašínové poslat k čertu. Snad se mezi mladými muži najdou jejich následovníci …, pokud se bude třeba proti komunistické zvůli bránit se zbraní v ruce.
Chcípni.
Nikdy jsem komunista nebyl ani nebudu.
Ale takové ho vna, jako jsi ty, bych velmi rád poslal tam kde už dávno měli být.
a že k tomu mám výcvik ( ne komunistický ) tak to mi věř.
Ty máš v mozku z rudé hvězdy kostku, ty výcviku
Yuri již je – co by vycvičená svině – ve vodě uvařený.
Přehlédnout se to nedá …
Když je člověk nevyspalý, tak bývá velice nervozní a nerudný. To se přehlédnout nedá.
Holyno,
máš štěstí,že ti nemůžou Mašíni vyhovět.Protože kdyby mohli,a poslali by komunistické přisluhovače k čertu,byl bys mezi nimi.
Můžeme si to trochu rozebrat,abys tomu porozumněl.
Tvůj spolubijec bolševika tvrdí,že od roku 1948 do teď tu vládnou bolševici,které řídí Moskva.
V tom případě v době,když jsi pracoval na NKÚ,přisluhovals této bolševické pakáži a dělals jim užitečného idiota.
Takže buď rád,že Mašíni už posílat k čertu nemohou.
Byl bys totiž na řadě!
jste predstavitel zla ktere se siri zapadni Evropou, pokud chcete revans, tak se ho urcite dockate, ale verte me, strilet do lidi s jinym nazorem a podrezavat zeny a deti neni zad tak zabavne a samozrejme jak si myslite. Vim, ze uz mate jako predstavitel zla zkusenosti v Jugoslavii a na Ukrajine, ale to dobro se bude taky branit stejne, jak to bylo za 2SV a zas vas porazi a znici, tak tomu bylo je a bude!
Soudruhu Václafku, když už prezentujete svoji odvážnou fotku, tak si aspoň sundejte sluneční brýle.
Patří to k dobrým mravům, na pohovor k zaměstnání taky nepřijdete asi jako na country bál.
Za druhé. Tohle byl důsledek. Příčina všeho toho byla v Němcích, potažmo Hitlerovi, který měl své plány na ovládnutí světa. ( Nevím o tom, že by komunisti v roce 1930 – 1939 chtěli ovládat svět ).
To, že se na nás, jako spojence, ten váš “západ” vys ral, za to já nemůžu.
Ať to bylo jak to bylo, Rudá armáda nás osvobodila za cenu obrovských obětí. Pochybuji, že by se američani, kteří si nejprve rozprodali pohonné hmoty v Holandsku, hnali až na Ukrajinské hranice.
A co se týká ztrát vojáků ve válce – proč Hitler hnal wehrmacht ke Stalingradu v letních uniformách, bez zajištěného týlu, vojáci tam hlavoví umrzli?
Tajtrlíku, neskutečný blbečku Václavíku, dneska je ohromná móda si uslintanou držku otírat o Rusko. Ale kdyby se Rusové do války neobuli a nehnali germány pod jakým, takým vedením až do Berlína, tak by tě tvůj taťka asi vyflustnul na kopřivy a nikdy bys takové svinstvo nevypotil.
Presne tak.
díky
Yuri, ty jsi dobrý ubožáček.
na vas nema 🧐
No já nepíšu pychoviny o autorovi který ani neví, že jeho článek je zde.
To je jeho profilová fotka z blogu Idnes.
A o těch dalších, vašich a Juriho bolševických slintech se vyjadřovat ani nehodlám.
Leda až sem dáte fotku…
on ani neví,že jeho článek je tu????Nikdo si nežádal souhlas s uveřejněním???
Kdyby Rusové nehnali skopčáky až zpátky do němec, tak ten jeho fotr neměl “co” do těch kopřiv vyloudit, protože mohl skončit někde u zdi, nebo jiným způsobem.
Kteří Rusové?
Nás přece osvobodil Ukrajinský front.
1) Tvrzeni, ze Prahu osvobodili Vlasovci je zavadejici. Kdyby Ruda Armada nebyla hnala Wehrmach az od Stalingradu, tak se zadne osvobozeni Prahy nekonalo.
2) Tvrzeni, ze “Ivan Koněv a jeho front naši zemi dobyl na svém bývalém spojenci a předal ji Stalinovi” je pusta lez. Sovetska vojska se do konce roku z uzemi CSR stahla. Cesi si komunisty v roce 46 zvolili sami.
3) Alternativa Koneva byla nemecka okupace a postupne vyhlazeni ceskeho naroda.
Ale o co v clanku jde? O stvani proti Rusku.
To jenom pi čus Langer a pot rat Okoraj tady budou ona novat.
a Vize jim k tomu bude dělat čumílka….
Ale Koňev přece bojoval za židobolševický Sovětský svaz který k nám na příkaz Rotschieldů zavedl vólstrýtský židobolševismus. Koněv přece patřil k těm co 70 let týrali Ruský národ, který se od nich, židobolševiků, osvobodil až nástupem pravicově křesťanskou kapitalistického Putina.
Tak proč tady toho iluminátského zaprodance ( 33 stupeň zasvěcení) hájíte?
Typický žvást někoho, kdo kromě ideologie někým mu nacpané do hlavy nic jiného nechápe.
Koněv (a jiní) bojoval za svou VLAST – vy “vlastenče” podle toho, kdy se to hodí.
To jsem opsal Boušeho marxiblbosti.
Podle něho SSSR byl stát, kde židobolševici tyranizovali ubohoučké Rusy. Jsem ho nějak špatně citoval? Píše něco jiného? Třeba, že Rusové a SSSR jedno byli? Že sovětští bolševici byli ruskými vlastenci?
Ale to přece víte, Bouše je přece Váš marxiblbí soudruh, ne můj.
Janina má prawdu, Septyku.
Jsi debyl
Já jenom cituji tvojeho starýho.
Nebo ty znáš přesné rozdělení co kdy v SSSR a Rusku udělali špatně židobolševici a dobře Rusové? Mohl by ses starýho zeptat na nějaký manuál. A hlavně datumy.
Mám pro tebe jeden intelektuální návrh. Co kdybys šel do (_!_)? Navždy.
Vize 23.6.2019 20:05:59 To je, že jsi debil co ví guvno a maže si ho po gsichtě.
Vize 18.6.2019 11:01:28 Odpovědět To je jenom tím, že jsi debil!
no jo,když to prohlásí on o někom-je to v pořádku……když mu to někdo oplatí-tak kvičí!
Soudruh = člověk podobných zájmů a názorů, nikoliv nutně politických.
Pokud se VY řídíte názory přikázané jinými, pak to prosím nevztahuje na ostatní. Děkuji.
Mohl jste si všimnout, že jsem proti názorům p. Boušeho někdy v opozici. Tehdy, když mám jiný, podložený informacemi, které mi připadají logičtější – např. co se týká židů. Jistě si vzpomenete, budete-li chtít.
Takže nesouhlasíte s tím, že nás chtějí žydííí pomíchat s čmoudy a zotročit a že to dělají od VFR?
Jak kteří.
A ty, kteří chtějí, byste asi neobhajoval ani vy.
A nedatuje se to od VFR, ale od dob mnohem dřívějších, což pro změnu nechápe ani p. Bouše.
PS: “promíchat s čmoudy” je pouze nová taktika jakj dosáhnout předurčeného cíle, když jiný způsob nevyšel.
Ještě dřívějších?
A to ani Bouše to neví? Nebo jste ten Talmud četla pozorněji než on?
Šmárjájósef, Bouše něco nechápe? Měli jste ve straně nějaký rozkol?
Není jen talmud.
Ale VY všdět nechcete.
Tak si mějte svého otloukánka Boušeho, když dál buď nevidíte nebo vidět nechcete.
Mně vaše věčné citování pana Boušeho nervy nedrásá.
No, ono je to vděčné. Takového blbce totiž aby pohledal…
Vy jste se rozešli nebo už ho rusobolševici nepotřebují?
Druha svet. valka zmenila celou dynamiku.
1) Rusove se v SSSR konecne prosadili. Do te doby byl SSSR pod nadvladou mensin, zvlaste Zidu.
2) Rusko zacalo byt ztotoznovano s komunismem. Bolsevismus byl ve svych zakladech proti-rusky. Komanci a rusofobove ztotoznuji Rusko s komunismem dodnes.
Duvodem, ze Nemecko se vrhlo na SSSR bylo to, ze pred 1.svet valkou nemecti socialiste/ marxiste svou agitaci vyvolali proti-ruske nalady. Dnes v tom pokracuji neocconi.
Ale stará Blažková.
1. Stalin byl Gruzínec, ovšem komunismus je internacionální, a každý člen KSSS, i “bývalý”, je protiruský.
2. Rusko před pouhými dvěma roky ztotožnil s komunismem i soudruh Putin, svým projevem o tom, jak nezahodil legitku atd.
Důvodem, že Německo vtrhlo do SSSR bylo, že soudruh Hitler neměl na výběr, a protože byl inteligentní, tak to pochopil. Sehrál roli Stalinova užitečného idiota -“ledoborce socialistické revoluce”, a když na něj byla upřena světová pozornost, jako na zločince č. 1, ač jím v té době byl Stalin, díky útoku Wehrmachtu na SSSR byla zachráněna Evropa před sovětským “osvobozením”. Hitler jistěže nemínil zachránit před Stalinem Evropu, ale svou říši.
Ačkoli Německo bylo za podpory SSSR silně vyzbrojeno, SSSR byl v roce 41 vyzbrojen ještě mnohem více.
“Pokud např. vyzývám k holokaustu a nebo jen rasisticky očerňuji nějakou skupinu lidí, tak už tím se dopouštím jednání, které někoho poškozuje.”
1) K holokaustu nikdo nevyzyva. Lide jsou zavirani za jeho “zpochybnovani”.
2) Pokud bude zakazano “rasisticky očerňovat nějakou skupinu lidí”, tak nebude svoboda slova vubec zadna. Svobods slova spociva prave v moznosti vyslovovat nazory, ktere se nekterym nelibi. Nemluvim o tom, ze formulace “rasisticky očerňovat” se da vykladat jakkoliv a je mozne zavrit kohokoliv.
Prave na tomto webu vysel prave clanek “Odstraňme sochy sovětských maršálů, nezaslouží si naši úctu”, kde se mj. pravi: “velvyslanectví války, zla, lži a agrese v České republice, tedy ruské ambasádě”. Pokusy o demonizaci, delegitimizaci, dehumanizaci celeho ruskeho naroda jsou dnes na denim poradku. Pokud chcete zakazat “ocernovani”, tak zacnete s temi rusofoby!
Tohle měli udělat za komoušů, to bych jim zatleskal. Dnes jde o laciné gesto tenkrát připosraných “hrdinů” a stejná sorta přizdisráčů to dnes oslavuje. Opravdu k pousmání
Přesně
Pan Václavek vyslovil svůj názor. I když s ním nesouhlasím,má na něj právo.
Otázkou je,jak ten svůj názor prezentuje.
Přirovnal bych ho k politickým názorům v 80letech v televizních novinách. Pamatujete ty komentáře?
Jak imperialisté číhají na naši sebemenší chybu a chtějí rozpoutat válku. Jak byly všude za okny holubice míru…
No a Václavek je úplně stejný,jen jde dnes s dobou,stejně jako ti pitomci za bolševika.
Stejně jako jim tenkrát tleskali jen omezenci,dnes se taky najde pár blbců….
Milane
Zajímavé, že roky se o tom nemluvilo, nikdo nic nerozebíral, nikdo si ničeho nevšímal….a najednou hysterie kolem jedné sochy?!
A zase jsme u toho, Rusáci fuj, Němcům lezem do brusele…holt, malost je některým vlastní.
To je bolševický důstojník
Já to nerozporuji. jen se pozastavuji nad tím, že to roky nikoho netrápilo a najednou začalo, protože protiruská hysterie. Já mám plné zuby boje proti Rusku, když nás ohrožuje EU!
Ale to přece byl bolševický maršál! Navíc, dle Boušeho židobolševický, a ti hodné Rusy přece tyranizovali a okupovali.
A asi nesledujete informace, ono se to táhne už hodně dlouho.
a kde jste s těmi kecy byl celé dlouhé roky???Nikdo o vás nikde nic neslyšel a najednou jste za geroje????,Přesně jak píšou ostatní shora…..
V Americe taky odstraňují sochy vojevůdců. A nejen to, už také busty a obrazy amerických velikánů z oblasti vědy, umění, politiky, atd. Kulturní vztah bílé rasy ke svému slavnému původu je třeba zničit, tak zní jedna ze zásad židovské genocidy bílého člověka při realizaci fašistického světového řádu.
Vsadím se, že za pár měsíců budou tito neobolševičtí sionističtí revolucionáři bourat sochy Husa, Žižky, Smetany, Masaryka, Nerudy, Jungmanna, Palackého, Němcové, Dvořáka. Všechno, co má něco společného s tradicí českého lidu a české státnosti, musí pryč. Takový je příkaz zločinecké judaistické bandy, ona se nikde nezastaví, svoje požadavky bude neustále stupňovat až do úplného vyhlazení bílého křesťanského člověka.
Tak zatím se pomalovávají pomníky židobolševických generálů, že? Mají v tom ti judaisté asi nějaký burdel…
Mají v tom křivorypáci velký pořádek, protože po vítězství ve velké vlastenecké válce díky převážně Rusům měli židi v SSSR po vtákách. Takže sovětští maršálové jsou objektem sionistické nenávisti a protibělošského rasismu docela logicky.
Správně, proto soudruh Stáááálin sesadil Žukova i Koněva z postů a poslal je na nižší funkce.
A hned po jeho smrti se tam vrátili a Koněv rozsekal maďarské antižidobolševiky na sráááču. A v 68. se podílel na potlačení antižidobolševické revolty v ČSSR.
… jenom si tak matně vzpomínám, který to byl Bouše co tady židobolševiky obhajoval, že zachránili okupací r. 68 český národ a že na to měli právo z Jalty? Z té Jalty kterou plně ovládali židovští vrazi z Vólstrýtu.
Přesně
Skvely clanek, diky za nej!
Rudo špatně
Ten ubožák manipuluje a lže, wjedomně se zlým úmyslem!
Rusko je země, která se otewřeně postawila swjetowému hegemonu, USA.
Proto musí být za každou cenu dehonestowáno.
A wo tom je wýblytek “autora”.
Je to sráč.
Psát dnes prawdu wyžaduje odwahu, a tu ten chudášek nemá.
Joe, přečtěte si vynikajícího Jana Campbella.
Pokud neprojde odkaz, je to na webu Vaše věc.
Snadno dohledatelné.
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/jan-campbell-kdyz-ptacka-chytaji
Tento článek je účelový. Souhlasím s Dajou, proč tyto clanky nebyly dříve? Proč jsou dnes Japonci spojenci Američanů? Dokonce obchodní a vojenskypartneři. Všichni víme, co je Hirosima a Nagasaky. Kolik státu na svete okupovali, vykořisťování a různými jinými zpusoby přes CIA, politickým vydírání poškodily USA? ONA KAZDA SVĚTOVÁ VELMOC, MÁ SVÉ. CHYBY. Rusko, USA i Čína. Nemají si co vytat. Tyto clanky mají za úkol, podnecovat nenávistne nalady u veřejnosti.
Ano, je tady snaha odvrátit pozornost od skutečného nebezpečí a tím je politika EU.
Souhlas, ale je fascinujici ze se vzdy najdou lide, myslim i nekdy inteligentni i se vzdelanim, kteri jsou ochotni za prachy delat tuto spinavou praci, tento web je toho jasnym dukazem 🧐
Souhlas. Pouze doplním, že Japonci budou spojenci Američanů jen do chvíle, kdy se jim naskytne příležitost úspěšně šlápnout Amíkům na krk, nebo k tomu alespoň přispět. Bude to sice zrada na spojenci, ale Japonsko je už takové: pro zradu totiž existuje jedna pádná omluva, a tou je vítězství.
Japonci to dobře vědí už tisíce let, a Amíci vědí, že to Japonci vědí. Mj. i proto jsou tam taky pořád nasáčkovaní.
Nacistické Japonsko, tehdy proslulé brutalitou režimu, bylo de facto spojencem SSSR. Kdo jejich dohodu o vzájemném neútočení porušil, byl soudruh Stalin, resp. SSSR. Podobně by dopadl i soudruh Hitler, kdyby Stalina nepředběhl. Není jasné, proč by Japonci měli USA “šlapat na krk”, když právě díky nim se na asiatské poměry stali relativně svobodní. A bohatí. Zatímco ti, co se zapletli s Čínou nebo SSSR, měli důvod zaplakat.
(nic to nemění na tom, že některým komunistickým nulám by pobyt v KLDR prospěl)
A Japonci, stejně jako další Asiaté, vědí, že největším nebezpečím je pro ně Čína. Vědí to desítky let třeba i Vietnamci, a proto udělali v komunistickém táboře protičínské spojenectví se SSSR. (Vedlejším produktem toho je, že nyní mají v Česku prakticky monopol na menší provozovny s potravinami, kde jim zahnívá ovoce, a před zákazníky paří na počítačích.)
Rudé blešky to jistěže vidí jinak, nejraději by Česko přejmenovali na Chči- je, a stabilizovali by Čechy tak, aby v haptáku i chrápali, jako v Číně.
Nicméně chápu, že mnozí Češi znají Čínu podle projevů soudruha Zemana, Čankajška si pletou s Bruce Leem, a Maa s Jackie Chanem…
Jak ty to děláš, langere? Ať napíčeš cokoli, vždycky vposledku předvedeš, jaký jsi vůl.
Pámbu ti to požehnej a naděl dvojnásob.
Autor je hlupák ktery si neuvedomuje ze diky temhle krvavým generálum by se vubec nenarodil a jeho rodice by v nejlepyim případě skoncili kdesi na sibirii kam chtel hitler vsevhny poslat jinak by skončili jeho rodice v plynove komore. Autor je hlupák ktery neni schopen pochopit co pise. Tim nesvhvsluji to co ye delo. A jinak republiku osvobodili samo skveli americane vlasovci a masinove kteri byli jen sposti vrazi a nic s tim hloupý autor toho blabolu nenadela.
Naprosto stejně, jak volám po odstranění sochy vraha jménem Ivan Sergejevič Koněv (1968), volal bych po odstranění sochy vraha jménem Reinhard Heydrich (1939).
A jak znám Miroslava Václavka, činil by totéž, stejně jako Jaroslav Anděl, Karel Kryl, Antonín Bělohoubkem, Jan Zajíc a řada dalších vlastenců, které jsem osobně znal …
+
Přeji pěkný letní víkend všem svobodomyslným čtenářům PP.
Tak to ti Okoraji neverim, ty by jsi tomu Hajdrichovi nosil vence, plysove medvidky a zapaloval svicky. To bys delal stejne u soch Masinu a dalsich lidskych zrud, zatim se snazis byt humanista ale jsi pekna lidska zruda v rouse berancim 🧐
Okoraj 16.5.2019 20:14:24 Odpovědět
Už jednou jsem Ti sdělil, že ty nejsi “husita”, ale hloupá HUSA. A s tou jsem nikdy polemiku nevedl, a ani nepovedu, kapišto “blbecku ynteligentni”.
*
Okoraj 25.6.2019 08:17:36 Odpovědět
… no a TY, jak jsem tu již dříve uvedl, nejsi “husita”, ale HUSA … stále kejhající
……ale zase se musí nechat, že nám jako nesvobodomyslný přeje hezký víkend, to je přece od něj pěkné.
Komouš lhát nepřestane, že? A co by ještě dělal, co ty víš na beton?
A že jste tak vy ani p. Václavík dřív NEVOLALI ? Proč jste čekali až na dobu, kdy to bude nejen bezpečné, ale i navýsost žádoucí?
Na to asi odpověď nenajdete, žvanící prolhaný HRDINO.
Zmoklá 🐔 z hnojiště opět zakvokala, a to způsobem jí vlastním…
Slušně jí tedy odpovím. Proti okupaci ’68, pod velením maršála Koněva, jsem – a nebyl jsem zdaleka sám – veřejně protestoval již ve chvíli, když jsme, bezprostředně po jeho upálení se, stál “stráž” u podobizny mého spolužáka Jana Zajíce na střední škole v Šumperku, ve městě, kde Honza studoval, a odkud pan Václavek poslal do světa tento svůj článek.
🔴
P.S.: Prolhaná 🐔, zkus alespoň na chvíli zavřít ten tvůj rudý zobák, kdo má pořád to tvé kvokání poslouchat … Janino.
P.S.: Prolhaná 🐔, zkus alespoň na chvíli zavřít ten tvůj rudý zobák, kdo má pořád to tvé kvokání poslouchat … JANINO
Jsi chudášek, NÁDIWO
A kdo vás SLYŠEL?
O to tu jde. DNES to může tvrdit kdekdo.
Ale jen málokomu by to nepřipadalo trapné. Ne tak vám.
Janino, ještě chvíli a bude tu tvrdit, že sypal hrách Jánošíkovi pod nohy.
To spíš Janina bude tvrdit, že Jánošík byl Váš spolustraník.
Tak vám to na školení tajili. Protože jináč byste zjistili už dávno, že komouše má národ plné zuby.
Nepleteš si to s frontou na toaletní papír?!!
Vize 24.8.2019 11:33:37 OdpovědětVáš komentář čeká na schválení.
A jak víte co dělali nebo nedělali? Vždyť vy ani nevíte, že to p. Václavík psal na blogy Idnes.
Nebo jste běhala po Šumperku? Vždyť vy jste tady cca 3 roky.
Vy ani nevíte, co píšou soudruzi z vaší stáje, Marxib.lbí Boušul.Ini.
Zmoklá 🐔 Janina neví ani tak triviální věc, že autor článku se jmenuje Václavek, a ne Václavík, jak kvoká ona.
Špatně, Holyno
Wáclafka a Dášenka
To se mu omlouvám…
… já měl zato, že citujete zmoklou Janinu.
Můžete být však klidný, Miroslav byl vždy nad věcí…
A jak to víte vy? Vy jste po tom Šumperku běhal?
Já jsem nenapsal:
– Janina 24.8.2019 10:31:51 Odpovědět
A že jste tak vy ani p. Václavík dřív NEVOLALI ? Proč jste čekali až na dobu, kdy to bude nejen bezpečné, ale i navýsost žádoucí?
Na to asi odpověď nenajdete, žvanící prolhaný HRDINO.-
Takže vy musíte vědět co autor v tom Šumperku dělá, nebo ne?
Já si nevymýšlím co si kdo myslí. To je vaše, bolševická specialita.
Milá Vize,
jakpak dlouho jste tady na PP?
Četl jste za ty roky, že by se v tom množství jeho tradičeně několikrát kopírovaných vlastních výroků objevil nějaký takový? A že těch výročí k 21. srpnu bylo!
Totiž – kdyby skutečně volali – p. VÁCLAVEK i pan Bořík, byly by toho tehdy i v následujících letech plná média a DNES mohli mít oba statut mučedníků.
Dejte prosím odkaz, kde a ve kterém listu bylo o tom něco oznámeno, nebo napište, kde v archivu Ústavu pro studium totalitních režimů jsou oba pánové připomínáni.
Pokud ne, tak s dovolením (ale i bez
), použiju výrok pana B. – tomu snad porozumí: “Nemáš důkaz, tak drž zobák”.
Pane Vize,
veřejná výzva k odstranění sochy vraha Koněva z veřejného prostranství Prahy zazněla již v roce 1994 na Václavském náměstí, kde tehdy nově založená DEU pořádala setkání s občany (účast CA 5 tis. lidí). Na toto téma hovořil pan ing. Bělohoubek (vím to naprosto přesně, stál jsem vedle něj).
Můj podpis je na prezenční listině ustavujícího sněmu DEU, kde odstranění pozůstatků komunismu (včetně soch) bylo jedním z bodů jednání…
P.S. O soše vraha Koněva a žádosti o její odstranění, bylo následně opakovaně psáno v Českém deníku pana Kudláčka.
To je zbytečné, soudružka je tak trochu ADHD.
1994?????
To jste ani nepochopil (i s Vizí), že šlo o to hrdinské volání po odstranění Koněvovy sochy za “socíku”.
Pak si stěžujte a podávejte TO, jak vám všichni (samozřejmě komouši či STBáci – jak jinak) ubližují.
Fakt se divím, jak bezelstně dáváte svou prolhanost na vědomí.
Omluva – z neznámých důvodů se mi do nicku přidal začátek odpovědi Vizi.
No ale – když už se stalo, ať si to přečte tam.
Létá 1969-70, kdy jsem byl mezi těmi, kdo vraha Koněva po okupaci naší vlasti a střílení do našich lidí, odsoudili, není za “socíku”, ale za bolševické NORMALIZACE.
Žádný Jan Zajíc nikdy neexistoval, Koněv nás neokupoval, a 🐔 měly čistší pšenici a jiné soc. zobání …
P.S.: Písemné zdůvodnění zamítnutí studia na VŠ mám dodnes založeno v poličce, hned vedle “plagátíků” rezavého orloje a kadelních rýmovaček.
áha,takže jste VŠ studia ukončil “za zásluhy v boji proti normalizaci”????
“… jak vám všichni (samozřejmě komouši či STBáci – jak jinak) ubližují…”
Od bolševiků a estébáků jsem si ubližovat nikdy nenechal, a také proto tu i zmoklá 🐔 tolik kvoká…
Svině sídlí ve chlívku, a tam já nepobývám, tudíž jsem byl mimo dosah bolševické mafie.
Bude bezpečné? Sóuška asi zapomněla na chování sóuhů v koncentráku, kdy dotyční drželi pysk a neřekli esesákovi, co si o něm myslí…
A co ti ostatní , třeba Sokolové , skauti , agrárníci , ti jim to říkali ?
Soudruh Holynek mi opět připomněl jeden fousatý vtip:
Na Václavském náměstí klečí na zemi chlap a krutě blije do kanálu. Lítá to z něj snad i ušima, řve u toho a mlátí čelem o mřížku kanálu. Zastaví se u něj figurka v tesilkách a s kravatičkou, opatrně si rozhlédne několikrát kolem a polohlasem povídá “Já s Vámi, pane, naprosto souhlasím …”
Třeba to byl další jeho “osobní přítel”.
Ty twoje zoufalé wýkřiky we mně wždy wywolají salwy smíchu.
Páprdo
proč,Galošo,voláš až teď????Kdo ti bránil volat po odstranění sochy minimálně desítku let????Kdes byl doteď,že ti to nevadilo?????”Hrdina”na baterky a za bukem….jak trapné a ubohé,stejně jako Galoša se svým krajanem…..
Odstraňte sochy… A k čemu se potom budou komouši chodit modlit? Voni bez nějakýho Vůdce nemohou žít. Jedině… v Brně na Svoboďáku je socha Romana v nadživotní velikosti. Že by tam?
Asi těžko. To je přece symbol intelektu Brňáků
No pěkně děkuju! Když vidím Romana, jak na tiskovkách vedle Tlamáčka hledí a koulí baterkama jako rozzuřenej býk…
V Brně je něco jako hodiny v nadživotní velikosti které neumí odečíst ani jejich tvůrce kterému stál modelem okoralý bolševik za svých četných návštěv u známých doktorů na psychině. A že Íčko závidí je jasné protože ůmjelec si nevzal jako modela jeho, výsledek by byl podobný.
Já si pořád myslím, že Roman nechal vysochat sám sebe.
(Ale je pravdou, že Roman mlžil, prý nechá postavit hodiny…)
Nazývat sochu Romana (už ten tvar připomíná něco jiného) hodinami
Dle ” deníku.cz ” ČKD ve Vysočanech zničili komunisti :
Haly zejí prázdnotou
S Vysočany je neodmyslitelně spojen továrník Emil Kolben. Ten po studiích v Praze odešel do Ameriky a pracoval zde ve firmě Thomase Alva Edisona i Nikoly Tesly. Po návratu do Čech v roce 1896 se Kolben usadil ve vile Flaj-šnerka ve Vysočanech, a ještě téhož roku zde založil továrnu Kolben a spol., která se specializovala na motory, alternátory a generátory. Zpočátku to byla jen malá dřevěná dílna s 25 zaměstnanci, která se ale díky cenným zkušenostem a podnikatelskému duchu jejího zakladatele rychle rozrůstala. V roce 1927 se firma sloučila s podnikem Akciová společnost strojírny, čímž vznikla slavná ČKD. Podnik se právem chlubil tím, že vyrobí vše, od špendlíku po lokomotivu. Kvůli svému židovskému původu byl Emil Kolben za druhé světové války deportován do Terezína a firma přešla do rukou Němců, po válce byla znárodněna. Za komunistického režimu začal podnik upadat a dříve rušné vysočanské haly dnes většinou zejí prázdnotou.
Pan redaktor jaksi zapomněl , že ty haly byly rušné ještě v roce 89 a největší rozvoj prožilo ČKD za komunistů !
…vala, a co má “ČKD za komunistů” společného se sochou vraha Koněva, o němž pojednává článek?!
Určitě.
Technologie a kvalita výroby byly srovnatelné před válkou se Siemensem, a za bolševické totality čím dál více upadaly. Po ztrátách východních trhů RVHP, kam se z rozhodnutí soudruhů často dodávalo zadarmo, pro mnohé komunistické výrobky nebylo na Západě odbytiště. Další věc je, že ČKD zprivatizovali “bývalí” komunisté, a firmy jako tato, ale ani jiné, nebyly navráceny původním majitelům, takže komunisté po roce 89 dorazili rozkradením a úpadkem to, co do 89. nestačili.
Za průmyslový rozvoj Česka by Češi měli vděčit jednoznačně RU Monarchii, za které se Česko stalo světově známou průmyslovou zonou, a především tehdejším podnikatelům a továrníkům.
Vlastizrádci jsou jistěže vděčni úpadkářům – loupeživým bolševikům, jejich pohrobkům, a jejich ruským poradcům.
P.S.
A další věc, proč výroby na Západě upadá, je rozhodnutí vlivných komunistů převést výrobu do komunistické Číny, kde marxističtí žlut’áci hoblují u pásů za trochu rýže a pár šprdlíků, a když fyzicky odpadnou, jsou ihned nahrazeni.
Tak, jako tam dostává rodina za úmrtí dělníka v dole, kde jsou bezpečnostní opatření 0, tři platy jako odškodné.
Soudruh Marx by měl radost, kdyby to viděl.
Tohle je skutečný socialismus na cestě k vysněným komunistickým zítřkům…
Omlouvám se, že jsem skončil do rozdělané “práce”… tak tedy ještě jeden nakonec
Prostě český průmysl byl zničen po roce 89 , kdy už vedoucí úloha kom. strany neexistovala a došlo k privatizaci ! Které podniky ČKD komunisti za 40 let zrušili ? Komu jsme co dodávali zadarmo ? Naopak dnes žijeme na dluh !
Myslíš to muzeum co z nás komouši udělali?
… je ale tuze zajímavé, jaký měl Západ nelíčený zájem dokrást to “muzeum” až na dno.
Fakt divný.
Pozóóór, Kolben byl přece žýýýýd co pomocí vrahů z Vólstrýtu chtějí zlikvidovat naši bílou rasu a smíchat ji s afroafričany. Taky si kvůli tomu přece platili Hitlera!!!
Zdroj: Marxiblbé bouschuloviny z Prostoru Pitomců.
Bože, ty jsi Septyku BLB
No, od té doby co opisuji ty marxiblbé bouschuloviny, pociťuji, že všechno není v pořádku.
Nebo ty si myslíš, že Židé měli na České země kladný vliv a zanechali nám něco dobrého?
Někteří ano, někteří ne.
Kolben byl žid, podnikatel, takowých bylo a je plno. Nigdo jim zásluhy neupírá.
Wolstrítští wrazi , zničení bílé rasy, migrace.
Migrace je fakt, že byla umněle wywolaná a je umněle udržowaná a potporowaná, je také fakt.
Že o polytyce swjeta rozhodují ti, kteří, ač malé procento, přesto wlastní takřka weškeré swjetové bohatstwí, je také fakt.
Gdo tedy stojí za kolonyzací Ewropy africkými prymytywy?
Gdo s toho má prospěch? Komu – CUI BONO?
Proč je třeba rozwrátit a zničit Ewropu?
Komu a proč může wadit a překážet bílá rasa?
Jde o náhodu, nebo je to řízený proces?
Nebylo tu mnohokrát prezentowáno, wo co gou?
A co se týče Adolfa, mnohokrát perfektně zdokumentowáno, jak to bylo.
Že tomu newjeříš, není chyba těch hystoryků a vědců, kteří si tu práci dali, ale pouze a jen – twoje.
Propaganda je k tomu, aby lhaním prosazowala něčí cíle.
Není to zadarmo. Propaganda má přetřít bílou na černou, a naopak.
Je třeba se mít před propagandou na pozoru.
Joe
Když ale naši “svobodomyslní”, zvláště pak Vize, nejsou schopni pochopit rozdíly. Pro ně existuje jen buď a nebo. Buď je něco bílé nebo černé. Že by mohla být bílá košile s černými proužky (nebo naopak), takové představ nejsou schopni.
Oni za to snad ani nemůžou. Co myslíte vy?
Nosí všichni “svobodomyslní” jednobarevné oblečení – od košile po boty? Když jim je vlastní takové myšlení, mohli by ho propagovat i oděním, ne?
Fakt, což je od vašeho rudobílého posun, že?
Já, co se týče Židů, jsem dnes pouze citoval Marxiblbé Bouschevní myšlenky.
Nevšiml jsem si, že byste proti těm debilovinám předtím protestovala. Zatím jste napadala všechny, co Marxiblba a Bouscheho označili za dementy.
Myslím, že na to jsem vám už několikrát odpověděla.
Jak vidím, zbytečně.
Janino
Jako obwykle, perfektní shrnutí
Největší rozvoj ČKD za komoušů!
Ještě těm bolševickejm blábolům tak věřit! Nicméně, namyšlená drzost sóuhům nechybí.
Oni to toho zamontovali i válečné roky kdy to tam řídili jejich soudruzi z Berlína.
Hezké je jak dementální bolševik H olínek se stále vytahuje osobními známostmi s těmi kteří mu nemohou dát po držce protože jsou mrtví a tudiž se takové dehonestaci nemohou bránit. A tomu že se jeho řiťolezci z WXV pustili vehementně do přiskakování se nikdo nediví. Holt to se pokaždé vyrojí hrdinů vždy s křížkem po funuse a hlavně JEN kdy je to bezpečné nebo dokonce žádoucí.
K mnou shora zmíněným osobnostem – Karel Kryl, Antonín Bělohoubek, Jan Zajíc a další, jsem se nedávno vyjádřil v následujícím příspěvku:
Okoraj, 16.8.2019 17:06:47
No, pokud bych to měl uchopit podle tvého mustru, Kadel.ní lháři, tak tys vlastně vůbec ve školství nikdy nepůsobil, protože vše je jen tvoje virtuální, vylhaná představa něčeho, nač jsi nikdy neměl intelekt ani takt!
Ale mně to zapotřebí není. Na rozdíl od Tebe, pokud si kdokoliv projde moje příspěvky ve Svobodných novinách, tak si přečte mé rozloučení s pány Antonínem Bělohoubkem a Mons. Miloslavem Vlkem, moji vzpomínku na Karla Kryla i mého spolužáka Jana Zajíce, a jiné úctyhodné osobnosti.
A co ty, soudruhu “učiteli”?
Kde si může čtenář dohledat jediný důkaz toho, co tu o sobě stále dokola tvrdíš a čím se tu infantilně chlubíš?
Jistě, jediný co něco umí, je zkrachovalý soudruh učitel Kadel (dokonce i ty “font efekty” umí jen on).
Tys už jako ten “podebraný troll”, samolibý Stanislav Holý, mistr konspirací.
A líto mi Tě rozhodně není, protože lidský odpad litovati nelze.
více zde ->
https://pravyprostor.cz/srpen-1969-konec-nadeji/#comment-924164
A odkaz na někoho žijícího co by potvrdil osobní známost nebo přátelství s tebou H olínku by se nenašel? Nebo nějaký příspěvek bez kopírování či odkazu kromě kýblu smajlíků? Hrdino. Nebude to tím že nikdo žijící se s tebou nechce kompromitovat?
Sóuh zase
vyžaduje odkaz. Kdo si ho ale najde, když mraky klasiků skončily (po právu
) po 89. v popelnicích?
No jasněěěěěěěěě
Tak jak, Lyborku, ještě s.ereš na dworku?
……a musí při tom řvát KUNDOOOŠŮŮŮ.
PAK SE MU TO TEPRVE NARODÍ, VLASTNĚ VYLÍHNE.
Vlado
Je to tak
Nigdo žiwý se kompromitovat nechce a nedá.
Ti mrtwí se bohužel bránit nemohou, o to wjetší špinawost
Čím nás žumpa Holyna ještě překwapí????
Proto si je taky vybral.
Vlado, a není to jedno? Co je Holynek zač už vcelku jasně předvedl. Mne by, například, vůbec nepřekvapilo, kdyby tvrdil, že se spolužákem papežem pařili mešní vímo a Masaryk jim běhal pro taliány.
Ondřej Sekora před časem jednoho takového moc hezky vypodobnil, dokonce bydlení v díře po suku v kině mu zařídil …
… ještě jsi zapomněl pozdravit pana Werwolfa, soudruhu učiteli.
P.S.
Ne, papež mým spolužákem nebyl, mým spolužákem prokazatelně byl Jan Zajíc.
Masaryka st. ani ml. jsem nezažil, zato díky panu Bělohoubkovi jsem osobně poznal takové osobnosti, jakými jsou Jaroslav Anděl, Karel Kryl, Zdena Mašínová, Jiří Paďour, a celá řada dalších. Pojednávají o tom mé příspěvky ve Svobodných novinách.
Soudruch Wátzlafka zase lže, jak gdyž Septyk wynalezl knihu
Wždycky, za komančů, jsem se diwil, a říkal jsem si, CO je to za werbeš, která wykwetla bjehem a po “normalyzaci”.
Tolik prolhaných, křiwých, nestoudných slouhů bez páteře, kteří, wjeda, že mají za sebou MOC, ubíjeli PRAWDU, ani objed nedrželi.
Ta nejhorší chamrať, wylezlá s kanálů a spod kamene,
si hrála na eksperty s patentem na PRAWDU a MORÁLKU, a dewastowala národ.
Zásadní problém je wždy to, že tyto SWYNĚ nedošly SPRAWEDLIWÉ odmněny za swé demoralyzační a dewastační konání.
ŠIBENICE
Nestalo se jim nic, a dnes plynule přešly na druhou stranu barykády, a lžou a dewastují o sto péro, stejně jako dříwe, za totalyty.
Je logycké, že to je PŘÍZNAK blížící se NOWÉ TOTALYTY!
Je to dělostřelecká příprawa před závěrečnou bytwou.
Jsem wděčný za NADĚJI, kterou drží pro cywylyzowaný swjet bílé rasy RUSKO, f čele s PANEM Vladimírem Putinem, stejně, jako byl SSSR nadějí wšech zotročených národů bjehem druhé swjetowé wálky.
To se nedá NIGDY a NIJAK okecat, to je dějinný FAKT
Dnes uš Francie a Německo pomalu, ale jistě otáčí, a začínají chápat naprosto zřejmou prawdu, že RUSKO je
součástí Ewropy, a že bez RUSKA není řešení problémů Ewropy možné
“Rusko je velmi hluboce evropskou zemí. Věříme v Evropu, rozkládající se od Lisabonu po Vladivostok”, – napsal Macron.
Macron dříve prohlásil, že věří v evropskou budoucnost Ruska.
Jednání mezi Macronem a Putinem, která se konala 19. srpna ve Fort Bregancon, trvala asi 3,5 hodiny. Poté se konala tisková konference, po jejímž ukončení francouzský prezident poznamenal, že bez účasti Ruska realizovat nejdůležitější otázky není možné.
Špíny by mněly špicowat ušiska, aby zase nezaspaly, a nezůstaly opjet jako KŮL F PLOTĚ
“Jsem wděčný za NADĚJI, kterou drží pro cywylyzowaný swjet bílé rasy RUSKO, f čele s PANEM Vladimírem Putinem, stejně, jako byl SSSR nadějí wšech zotročených národů bjehem druhé swjetowé wálky.”
Joe, já taky !!!
100 x
… tak to už jste v pravicovém prostoru DVA…
vlastně čtyři, protože “Bouše” jsou tu tři…
Lubomíre
“ODSTRAŇME SOCHY SOVĚTSKÝCH MARŠÁLŮ, NEZASLOUŽÍ SI NAŠI ÚCTU”
Tohle by si mohla ta lidská zrůda zkusit říct do očí lidickým ženám, pozůstalým obětí z kaunicových kolejí nebo z pražské Pečkárny.
Obávám se, že by ho doma nepoznali.
Lubomíre
Fspomínám, jak f Afganystánu podobní prymytywní fanatici stříleli do sochy Budhy, tisíc let staré.
Nigdy bych si nepomyslel, že se tito kreténi přestěhují k nám
poslouhej, prymitywe, nahoře byl ve 13:12 dotaz.
… že na toho mafiána Profaciho vůbec reagujete?!
Podle jeho primitivního písemného projevu (slovosled, gramatika, obsah) je zcela zřejmé, že je to žák kadelního soudruha učitele.
Jak jsem tu již nejednou napsal:
“S trollem se NEDISKUTUJE, troll se IGNORUJE!”
Wydíš, osle Holyno, jak jsou lidé humánní,
ohleduplní, když i s oslem twého kalibru diskutují
Jsem zasadne proti odstraneni pomniku sovetskych generalu .Kam pak budu chodit vyvencit sveho psa ?
Ja Vas take velice zdravim stara vojno,statecny bijce bbolsevicike chamradi, pane OKORAJI.
PANE ✌️🤝
statecny bijce bbolsevicike chamradi, pane OKORAJI.
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Holyna bojuje statečně, tlamou
všimli jste si,jak se Galoša rád zapojuje do různých”ustavujících sněmů”????
To se jim tem azbukum bojovalo kdyz si cpaly svoje pandera konzervama MADE IN U S A..
Navrhuji prejmenovat Konevovu ulicci na ZIKOVE na TRIDU GENERALA G. PATTONA…….
Sochy ruskych marsalu nejsou pro ceskou repubbliku tak nebezpecny jako agenti ruske ambasady v Praze.
a co nám povíš o agentech jůesej?O těch se mlčí?Jsou sice asi takysvfině,ale “naše”,že?
http://zuzy.blog.cz/0510/svine-komunisticky.
http://nc-zpevnik.wz.cz/400_dobre_minena_rada.htm.
Bez do prdele marsale Kozlove.
Nechapu, proc pan Vaclavek chce stavet sochu vojaka RUSKE osvobozenecke armady, kdyz tvrdi, ze Rusko je zeme “války, zla, lži a agrese”.
Vlasov byl tragicka postava. Nekteri pametnici tvrdi, ze Vlasovci v Praze skutecne zabranili nemeckym masakrum. Faktem ale zustava, ze kdyby Konev neprisel, tak by cesky narod vymizel a Vlasov by s tim nic nenadelal.
Ale kdyz mermomoci chcete vedle sochy Koneva taky postavit Bunacenka, tak si ji klidne postavte. Misto jednoho Rusa tam budou dva.
A aby cesky narod uplne nevymizel komunisti postavily kolem zapadni hranice ceskoslovenska drateny plot s vysokym elektrickym napeti. Sovetsky vojak ??? Znasilnene zeny po cele evrope by mohly vypravet jestli jeste ziji.
Niagara, já vám to klidně řeknu, kolik sovětští vojáci znásilnili Němek je mně úplně fuk. Ovšem kolik znásilnili Češek je už vážná věc. Kolik z Německa odvezli materiálu taky, ovšem kolik od nás už mám problém. Kolik německých lampasáků a vojáků zdechlo na Sibiři taky, ovšem kolik od nás unesli našich občanů to mě opravdu zajímá.
Místní nacirusáci ovšem budou Rusáky hájit, i kdyby znásilnili jejich tetičku.
Septiku, O cesky a cesky cechy se vzajimas, kolik jich bylo znasilneno sovety z RA v 45 ale na moravacky zase dlabes a to tu na Morave byvas,ty jeden kolaborante.
Di do (_!_), sudeťáku. Nebo do Pohořelic.
Na rozdíl od tebe, Němče, já jsem Moravák!
Nekecej,nedavno si tvrdil,ze jsi CECH zijici na Morave a rozkulaceny CESKY kulak.
Jasně, jsem Čech rodu Moravského.
Jako Palacký, otec národa. Němče, tobě to může být ale jedno, ty patříš do Pohořelic.
Netapaj, tapes jako Palacky,to ti rekne kazdy Moravsky slovak z Luckej provincie.
Nevymizel.
A Koněv byl přece SOVĚTSKÝ MARŠÁL, NE RUSKÝ!!!
A Sovětský svaz přece založili ŽIDOBOLŠEVICI, dle jistého Boušeho 1234567890000000.
… a žydíííí, přece byli kamarádi s Hitlerem.
Což jsou Marxiblbé boschuloviny za posledních pět let.
Ty nevíš, jaké plány s námi Čechy měli Hitler a spol. ? Západ nás v Mnichově 1938 zradil a nechal Hitlerovi k likvidaci, sami jsme nebyli schopni žádného vážnějšího odporu, takže buďme vděčni SSSR za naše životy, protože jinak bychom tady nediskutovali.
A? Zase úkrok stranou?
Víš, že Stalinův židobolševický SSSR uznal Protektorát?
Protektorát Čechy a Morava už byl dávno předtím uznaný v Mnichově 1938 tvými kámoši z toho báječného západu, kam prý odjakživa patříme, takže SSSR na tom nemohl nic změnit a uznání ho nic nestálo.
Když máme teda od dávných dob ty knížecí volitele císaře, tak mi připomeň, kdy naposledy nějaký český panovník toho císaře fakticky volil.
Nebyl, zase víš guvno.
Protektorát vznikl až 16. března 1939.
Naposledy 1792
Vám je asi zbytečné něco psát, že? Když je vaším hlavním informátorem p. Bouše Třeba byste se dopustil té neodpustitelné chyby, že byste si to ověřil a možná i zapochyboval.
To raději být blbý než informovaný. Tak jo, vybral jste si a je vám přáno.
Ověřovat Boušeho geniální tvrzení? To nemyslíte vážně.
Rad bych postavil PUTINOVI ohromny pomnik,takovy jako mel Stalin na Letenske plani ale kde sezenu tolik hoven,??
Dyť už jste se tady dost vysr.l….
Hlavne aby jsi do toho neslapla ty ” yeast infection”.
Tak proc je tady pises ty chytra horakyne?
Pro vyváženost.
Někdo musí vyvážit tu partu bl….tedy “nechytrejch”.
Libor , vize a spol . ti rádi poserou celý byt , doma ušetří za splachování a uplácají ti z toho tvůj pomník na zahradě ! !
ty i Dája..
Co se tu najednou objevilo západních kolaborantů ! Rusové by měli v první řadě likvidovat pomníky našich legionářů v Rusku , protože ti legionáři tam skutečně vraždili ! Polili jste Koněva barvou , jeden legionářský pomník bude zlikvidován ! Rusové se bez nás obejdou. ale Češi tam brzy přijdou ˇfňukat o pomoc !
Ty zkurvena svine,jeden muj pribuzny byl legionar v rusku
No a? Jarda snad píše o něm a jeho pomníku?
Janino vis o kolik jsi prisla ze jsi se nanarodila o 25 let drive.
Asi soudružka přišla o nejlepší revoluční léta, kdy se mohla podílet na budování toho, “co se jako vždycky, i přes dobrý základ”, zvrtlo. Byla by z ní výkonná Kabrhelová, … Kdyby na to ovšem měla intelektem…
Jak na takovou otázku (viz výše) odpoví – No a?, je vidět, co je zač, asi stejně jako jarda ( i jeho jmenovec a její svěřenec cirk)l fnuká u ruských soudruhů často, aby jí vrátili bolševickou totalitu a dávno uprchlé mládí
Ja jsem to myslel trochu jinak pane Langer. 1945 PRIECHALY ASTRACHANCI,MNOGO VODKY POPILY,VSJO DEVOCEK PAJEBALY ,DO PIANA NABLILY.
Tak šukat s rudoarmějcem k budování komunismu přece patří, ne?
… no nevím, nevím, zda by se našel natolik toužící rudoarmějec, který by se zahodil se 🐔
…..když rozrajcovaný pytlák pulíruje nad zapadlým jelínkem v rašeliništi, tak proč né?!!
šukali 70 leté Němky.
Těm sódruhům z Kavkazu je to šumák.
ale to už nebyl Rus ale mongol. Co dělají nynější invazisté v západní Evropě?!! Jooo, když na to velitel přišel, tak ho na místě odpráskl, no a tyhle ještě pomalu pochválí.
By to rudoarmějec. Tedy příslušník armády SSSR. A žádný velitel je za to nestřílel. I Stalin to před Benešem obhajoval.
Dnešní invazisté jsou něčí armáda?
To se možná časem dozvíme, možná.
Nikoliv.
Nejsem jako zdejší hrdinové, litující, že spolu s bratry M. se nemohli bavit vražděním bez výběru.
Mmch. – nedávno byl na Novinkách.cz článek, jak asi 6 muslimů znásilnili a zavraždili ženu. U soudu prý jeden z nich řekl: “Chtěli jsme si zkusit jaké to je, zabít člověka”. A prý to byla velká legrace.
Nepřipomíná vám/nám to někoho, pokrytci?
Ne. Vy někoho takového znáte?
Mašíni, na rozdíl od komoušů, ženy opravdu nezabíjeli.
Co víte , kolik lidí zavraždili v Koreji , určitě byly mezi nimi i ženy ! Jestli podřezali svázaného člověka , tak jsou to vrazi , v uniformě USA super vrazi !
Tam bojovali proti komoušům pod záštitou OSN!
To je tady normální. Tady není registrace a proto tu rusobolševici řádí.
Takže vrah !
Nikoliv, na rozdíl od tebe, vlastenec.
Proč by vlastenec vraždil Rusy na Sibiři ? Byl to jenom západní kolaborant jako ty !
Ale oni přece vraždili bolševiky. Za Rusko bojovali.
Ty jsi se židobolševiky? To tě Bouše nebude mít rád.
Aj stryc, moji zeny,ten si dovezl tolik zlata z Ruska,ze si po zlincovanym zidovi Zajklovi,koupil od Benesa Zajklovu hospodu aj s hospodarstvim.Stryc me zeny, pred prvni svetovou bydlel v Beskydech na pasekach a nemel ani na boty. Ja, tomu rikam,nejvetsi loupezna vyprava vsech dob,diky legionarum vzniklo Ceskoslovensko na rujinach Ruska a CK.
Leo
“….Praha, tak i značná část Čech se osvobodily díky Ruské osvobozenecké armádě…”
Už je mi to jasné. Kdyby nebylo statečných Vlasovců, kteří hnali před sebou ze SSSR německou armádu, tak se Rudá armáda neprobila od Stalingradu do Berlína.
No jinak naštěstí ze sebe dělá Kříž idiota jen občas, takže mu z útrpnosti zase pošlete dvě stovky uspořené ze starobního důchodu.
To se jim to osvobozovalo Prahu kdyz bylo 3 dny po valce.
Proč se tedy v Čechách střílelo ještě 11. května , když se Němci nechtěli vzdát ! Proč se Němci v Praze 8. května nevzdali , proč se v Praze ještě 9. střílelo ?
V PRAZE SE STRILELO I 21 SRPNA 1968.
To nějak souviselo s 2.sv.válkou ?
a proč 9. května zbombardovali M. Boleslav, že?
https://ct24
.ceskatelevize.cz/domaci/1523762-ceskoslovenske-tabu-na-konci-valky-zabijely-bomby-s-rudou-hvezdou Meli malo benzinu,do Prahy by jiz nedoletly.
Protože se Němci nevzdali a stále bojovali ! Proč ale Američani bombardovali 25.dubna 45 plzeňskou Škodovku , když už se ani nevyrábělo a doprava nefungovala ?
Protože 25. dubna ještě bylo ZA VÁLKY. A Hitler ještě žil, Berlín nebyl dobytý.
Ale 9. května bylo po válce, Hitler nežil a Němci se vzdávali.
A Škodovka vyráběla a v BuM doprava fungovala.
Ale to je pořád dokola.
Jo, je to pořád dokola.
A nejhorší na tom je, že vy /WXV/ pořád ne a ne pochopit, že Rusové se nevzdávají!
A bojují když je bojovat potřeba a nedělají ze sebe hrdiny ex post, když už jim nic nehrozí.
Protože oni bojují za vlast, ne za režim.
Jenže podpindosníci nevědí co je vlast, i když ze sebe dělají “vlastence”. Bohužel jen slovně.
Vlast klidně prodají za pár nařezaných zelených papírků.
To byli Sověti. Navíc bolševici.
Navíc tam život neměl žádnou cenu, tak válčili jak válčili. Normální člověk si porovná ztráty Němců ze třech front a Sovětů z jedné.
Takže ne, že se Rusové nevzdávají, bolševici to nevzdali a donutili lidi to vykonat.
Jenomže dnes na tyto metody už nemají prostředky a lidi žaludek.
Kdyby byli ti Rusové takoví frajeři, tak by jich neubývalo.
Takže ne, že se Rusové nevzdávají, bolševici to nevzdali a donutili lidi to vykonat.
xxxxxxxxxxxx
Buď rád, blbče, že bolšewyci bojowali.
Jinak bys tady s nejwjetší prawděpodobností neslyntal nesmysli
Kampak to toho 25.dubna Němci vozili ? Do Berlína ?
Ne Schörner měl pověření držet Böhmenn jako poslední území Velkoněmecké říše. jenom to, že nedobyl Prahu mu v tom zabránilo.
Měl ještě více jak 1 000 000 mužů! A v době bombardování Plzně počítal se Škodovkou, ta totiž pořád vyráběla pro Říši.
https://vlast.cz /hosi-od-zborova……..
Mám info, že už ty cákance barvy z té sochy umývají.
Takže na odstranění sochy to nevypadá.
s. Bouše:
Přeci bys nelitoval pomníku nějakého židobolševického lampasáka, který tam byl stejně dosazen proti vůli Rusů, co ten komunismus tři čtvti století statečně trpěli, a ani náznakem se ho nesnažili exportovat…
Nakonec SSSR položili dva zrádci z CIA, židovského původu, a od té doby nemá Rusko se SSSR nic společného, ale ty stejně slavíš 12. červen jako státní svátek, a stejně tak MDŽ, že “křest’anský” machisto…
K prvnímu odstavci:
“Stalin nikdy nebyl pro západně orientován, politicky a teritoriálně ve smyslu rozšíření teritoria SSSR. Dokumentuje to např. vztah Stalina a speciálního vyslance Presidenta Franklin D. Roosevelta, Averell Harrimana (1891-1986) a jedna replika Stalina na chválu sovětských vojsk Harrimanem: Car Alexander došel až do Paříže.
Vědoucí poznají, že se jedná o formu a význam evroasijského konceptuálního jazyka”.
Vy ovšem “vědoucí” nejste ani omylem. Vy neznáte ani základní pojmy. Platí pro všechny W3V + sympatizanty.
12. červen je svátek Rossiji, ten slavím. Komunistický MDŽ neslavím.
Langr, nedělám si iluze, že tvůj mozeček umí přemýšlet, ale když se poradíš se svým opatrovníkem, tak si z toho třeba něco odneseš. Dneska je 1000 krát pravděpodobnější, že tě zavraždí tví věrní a obdivovaní Američané než někdo jiný.
Pokud pracně ze sochy odstraní nápisy i barvu, během pár dní bude vrah Koněv opět rudý (nejen od krve našich lidí, do kterých nechal v ’68 střílet, ale i od latexu).
Na barvu přispěji darem rád, a i nějaké to písmenko s chutí připíší …
Máš smůlu bolševiku, tu medajli s diplomem za protikomunistický odboj nedostaneš. Totiž když tu vládnou komunisté doteď jak tu vehementně prohlašuješ tak jsi pro ně aktivně jako kontrolor NKÚ pracoval a bonzoval.
Fanatici minulé totality odstraňovali pomníčky i jakoukoli vzpomínku na vojáky americké armády, kteří osvobodili část území Československa.
Fanatici dnešní totality odstraňují pomníčky i jakoukoli vzpomínku na vojáky sovětské rmády, kteří osvobodili drtivou většinu území Československa.
Doba se změnila, debilové se nemění.
A mnozí fanatici tehdejší a dnešní jsou titíž, pouze iniciativně obrátili kabát naruby a schovali stranické průkazy protože co kdyby.
Komunisté se opravdu nemění, i když si ne náhodou raději nedávají nicky Michail a Volod’a.
Akorát občas “změní názor”, třeba na Bureše, kterého dříve jako kritizovali…
Jeden takový prevít, co má stranický průkaz KS schován, sedí na nejvyšší židli v Kremlu.
A možná proto mu zdejší nostalgici z análního otvoru nekoukají ani špičkou boty. A ani se tím netají.
Takhle se totiž přepisují dějiny a to nejen naše.
V USA odstraňují sochy jižanského generála Roberta E. Lee a další připomínky otroctví.
Muslimové ničili v Sýrii historické památky.
A abychom nezůstali pozadu a byli “pokrokoví”, děláme totéž.za potlesku “svobodomyslých” prý demokratů!
To v těch USA dělají levičáci, vaše parta.
Už jenom to, že ohledně g. Lee, píšete o otroctví. To je levicový výklad dějin americké občanské války.
Žádný soudný člověk nevolá po odstranění pomníčku vojáka (vojáků), který se přímo podilel na osvobození obce xyz, nebo území.
Každý vlastenec však musí volat po odstranění sochy vraha (v tomto případě Koněva), který nechal střílet do našich lidí při okupaci ’68…!
Já volám po odstranění duševně zastydlých režimových fízlů. To by byl konečně přínos!
už aby bylo září.
V září už bude konec Vašeho posledního tažení, že tak spěcháte?
Nemám vůbec tušení jakého tažení, budte konkrétní, děkuji.
Pavle K,
ale to se zas o bezmála tři měsíce přiblíží slavný Listopad!
Jeden už ani neví, jak vypadá normální měsíc (tedy kalendářní).
Máte pravdu na to jsem nevzpomněl, tak to bude zas v řiti.
Okoraj a spol, už mají doma modlicí koberečky a studují korán , dnes v západním zadku , zítra v muslimském !!
Jožin/Maruš/Pepa/jarda/vala – PMP
“S trollem se NEDISKUTUJE, troll se IGNORUJE!”
Konev byl plesaty vul.
Pozdravení panu Václavkovi, Langerovi, Vizi, Okorajovi, Liborovi a i Niagaře…
Nicméně v celé diskusi se prolíná jedna zásadní premisa.
Plivněte červánkům na modlu (komunistu, Rusa, osvoboditele…) a začnou se chovat jak červení mravenci, když jim načůráte do mraveniště.
Světové dějiny v kostce, r. 1946, Otakar Dorazil, skvělý člověk, kterého asi lze těžko nazvat poskokem komunistů a který měl válku zcela jistě ještě v dobré paměti, na rozdíl od spousty nevzdělaných tupců z dnešní doby:: Citace z knihy ” V den 5. května došlo k revoluci v Praze, kde německá branná moc kapitulovala dne 8. května. Boje německých SS se protáhly až do 9. května, kdy byly likvidovány sovětskou armádou maršála Koněva, která přispěchala Praze ku pomoci na přímý rozkaz maršála Stalina. Téhož dne byla podepsána kapitulace Německa v hlavním stanu generála Eisenhowera. ”
Poněvadž pracuji se starými lidmi/pamětníky/ a ptám se na ty věci, rozhodně nemám proč bych historikem napsanému nevěřila a s jistotou opět mohu zopakovat, že staří lidé jsou zděšeni tím, k čemu je tato země dnes vedena – médii a politiky. Nicméně, staří a starší v nedlouhé době zemřou, a ztrátu soudnosti , obezřetnosti a zdravého rozumu si vyžerou jednou jejich potomci.
.
M.H.
Pokud potomci vyrůstali ve spořádané, křesťanské RODINĚ, a hlavně v pravdě (!), nemusí mít člověk o ně obavy.
Já je nemám, a Vám, co by stařešina, doporučuji si přečíst dílo prof. Václava Černého. Jednak si rozšíříte obzor, a pak také budete nahlížet na osobu, která nechala střílet do našich lidí při okupaci ’68, poněkud jinak…
B.H.
Ve Warsave take soveti nechali ruskou SS RONU s obavanym velitem Bronislavem Kaminskym vylikvidovat polske povstani.Kdo si mysli,ze Warsavske povstani zlikvidovali nemci je hlupak,byli to bili rusove v nemeckych uniformach,jako v Praze 45.
Otázkou je, milá MH, co vlastně chcete říci?
Nenalezl jsem totiž ve Vašem příspěvku nic, co by bylo ve sporu s původním článkem.
Jen komentuji, a nesoudím. Pomoc přišla z ruské strany a byla vítaná a očekávaná. Nemohu soudit postupy vojáků dnes, ale pomoc byla, a za ceny lidských životů. To by měl mít každý na paměti. A kdyby se neblížila, kde by bylo pražské povstání? Proč k němu nedošlo o pár let dříve? Na dějiny je třeba nahlížet v souvislostech. A agresoru nepatří nic jiného, než být zničen.
Potetovaný václavek si nagrcal na palici. Nechápu, jak někdo v dnešní době si dokáže ze sebe udělat takového pitomce a ještě k tomu podepsat. Vůbec se nedivím, že pak se mohou vyskytnout takové vyšinuté gréty a jí podobní debílci, kterým chybí základní informace. Je pro mě stejně na palici, jako by autor dával na obdiv, že podle něj je tři a dvě dohromady dvacettři a basta. To jsem řekl a tak to je a vše ostatní je pitomost. Taková je totiž hodnota výše sepsaného blábolu.
P.S. Jen obyčejný a snadno zmanipulovatelný pitomec se může nechat potetovat. Znak ubohého ducha a nízkého intelektu. A ty černé brejličky to jen červeně podtrhují.
“Jen obyčejný a snadno zmanipulovatelný pitomec se může nechat potetovat…” – žejo.
Jarku (teď nevím, zda nejste také vala
), až to kérkovaní budete vysvětlovat Markovi, tak ten Vám poví, jaký blábol jste tu nyní napsal.
A pokud by při tom náhodou zapomněl na toho vraha Koněva, tak to Vám povím zase já …
zdejší zmoklá 🐔
Mimochodem, o tom, že jste vedle jak ta jedle, svědčí i to, že Vám zvedá
” To jsem řekl a tak to je a vše ostatní je pitomost.”
Dokonale odpovídá komentářům Vize. Jen s nepatrnou úpravou. Slovo pitomost nahradil bouševismem.
Nikoliv, bouševismus je vyšší level pitomosti.
Chápu, že jako prozápadnímu neomarxistickému idiotovi se ti ryzí pravicovost a konzervatismus protiví.
Chudáčku, pro mě jste všichni socani jedna parta.
Napíšu to stejně. “Odstraňme” primitivní rusofobii Miroslava Václavka, nezaslouží si naší účtu. Všem osvoboditelům Československa v roce 1945 patří dík. Dík nepatří těm, kdo nás v Mnichově 1938 zradili, a to Koněv nebyl. Dík nepatří těm, kdo v roce 1939 obsadili zbytkové Československo a to Koněv nebyl. Do října 1938 Československo nesousedilo se Sovětským svazem a byli to Němci, kdo rozpoutali válku, v jejímž důsledku přišlo osvobození, ale i překreslování hranic Evropy. Nebyl to Koněv, kdo nás na Jaltě, v Teheránu a jinde ponechal v sovětské sféře vlivu, to byli ti, kdo nás zradili i v říjnu 1938
To: Petr Zdobinský
Ten, kdo adoruje maršála, jenž velel okupačním vojskům, která v roce ’68 přepadla a následně okupovala naši vlast, a dovolil střílet do našich spoluobčanů, nemůže být malá svině…
Nigdo taky netwrdí, že jsi obyčejná, řadowá, malá SWIŇA
Každý zde wí, že jsi práskačská OBRSWIŇA
Sám jsi přece zde přiznal, že ti chtěli rozbít čenich, a zapálit ti dům f Hinčině
To se přece nemůže malé swini přihodit
třeba si to udělal sám-aby se pomstil Helence za to,že kdysi ji napadlo napsat Kadlovi…..?
Koněv bohužel operaci Dunaj – obsazení Československa vojsky Sovětského svazu, Maďarska, Bulharska, Polska, NDR, v roce 1968 nevelel. ON tu v té době totiž vůbec nebyl a žil v důchodu někde na dáče. Měl by jste si tu historii lépe nastudovat.
To: Petr Zdobinský
No, tak tu jeho dáču musel Koněv na jaře 1968 na několik týdnů přestěhovat do Prahy, kde pobýval, a osobně se podílel na přípravě násilného potlačení “kontrarevoluce” v ČSSR.
O jeho přímém velení při krvavých událostech 1956 v Maďarsku, snad ani psát nemusím.
Petr Zdobinský
: “Nebyl to Koněv, kdo nás na Jaltě, v Teheránu a jinde ponechal v sovětské sféře vlivu…”
… ale byl to Koněv, který velel okupačním vojskům v roce’68, a byl to Koněv, kdo přihlížel střílení do našich lidí i do budovy Národního muzea…!!!
Zbabělci a šmejdi, na sochy sovětských vojáků-osvoboditelů si troufáte. Polévání barvou a jiné hanobení schvalujete a výskáte u toho jako zvěř. Ale troufli byste si na živého sovětského vojáka ?
HoIínku, Jášku, Cibulko, polili byste barvou živého maršála Koněva ?
Užgryndaní hrdinové z gaučů, troufli byste si nějaké násilnosti proti Koněvově armádě, Malinovského armádě či Žukovově armádě ?
Povídejte, přehánějte, jak byste byli zasraní až za ušima, že byste strachem lezli kanály.
Živého maršála Koněva bych nejradši, jako každou židobolševickou sfini, nakopal do (_!_)
Chytrolíne co “primárně bojuješ” u voleb.
Ano
Koněvova ochranka by tě rozstřílela, že by z tebe byl cedník. Ani vlastní matka by tě nepoznala.
Gaučový židobolševiku !!!!
Z diskuse pod tímto článkem mj. vyplývá, že ještě dnes se mezi námi najdou kolaboranti, kterým nejenže nevadí, že cizí uzurpátoři nechali v roce 1868 střílet do našich lidí a našich kulturních památek (viz Koněv), ale dokonce verbálně napadají ty, kdo na tyto zvrácenosti poukazují.
Hanba těmto kolaborantům a pryč s nimi!
Ano !
Dědku senylní, Holyno, uš nepiš, troubo
Wo čem to meleš?
Gdo střílel r. 1868 do našich lidí a našich kulturních památek, jelymane?
Neskrývám potěšení nad tím, jak pozorné mám čtenáře i mezi bolševickými mafiány.
Děkuji za upozornění na překlep a opravuji – “… cizí uzurpátoři nechali v roce 1968 střílet do našich lidí a našich kulturních památek (viz Koněv)…”
“… Hanba těmto kolaborantům a pryč s nimi! …”
Holynku, voda se vaří a dlouhé nože brousí. Já jen, abys pak nebyl přeqapenej.
Zatím jsi tu z toho akorát kvičel strachy.
… ještě jsi zapomněl pozdravit pana Werwolfa, soudruhu učiteli. To aby viděl jak je to s tím, “kdo vždy začíná”…
P.S.
Z komunistických ubožáků jsem strach NIKDY neměl. Proč si namyšleně myslíš, že Ty bys měl býti vyjímkou, Kadel.ní bolševiku.
Protože si každý může prohlédnout, jak jsem poznámkou o tom, že na každého vlastizrádce a udavače čeká dlouhý nůž, ťal do živého tak, že jsi o tom strachy psal ještě po měsících.
Objektivní, ověřitelný fakt.
… ale kdeže strachy, to si jen bolševicky domýšlíš.
Vzpomněl jsem na to, a zase příležitostně vzpomenu, abych čtenářům poukázal na Tvé urválkovské myšlen a jednání. Nic víc.
Snad si nemyslíš, že soudný člověk by se zalekl takového hovna, jakým jsi Ty?!
Vynikajici pravdivy clanek.
Soudruh marsal Konev nebyl zadny hrdina tim mene vojevudce ….tak jako Zukov to byl pouhy Stalinuv pochop.
Situace druhe svetove valky se plne vyjevi pokud si nejprve ( po overeni a precteni dokumentu ) uvedomime ze SSSR pripravoval svetovou valku proti cele Evrope od roku 1918
Pokud si uvedomime ze Komunisticka strana SSSR ( tak jako vsechny komunisticke strany ) byla v zasade mafianska organizace s presnym rozdelenim Kmotru podmoktru , vykonavatelu , delniku a uzitecnych idiotu …kde stale dochazelo k prerozdelovani moci mezi aktery teto zlocinecke organizace …pricemz prohra vudce dane frakce – zaroven strhla logicky do pekel – respektive do sklepeni Ljubanky i uskupeni kolem uvedeneho vytecnika a ruleta moci se opet roztocila….
Soudruha Zukova i Koneva sveho casu Stalin podporil ….a tak nyni nemohl jen tak prohlasit ze se jedna o idioty a tak je nechal pachat sve genialni prohry…
To u Tuchacevskeho doslo k odlisnemu vyvoji .
Tuchacevskij byl jisteze taky nevzdelany idiot ktery hlasal ze by mel SSSR vyrabet rocne 100 000 tanku…coz Stalin prechazel bez komentare jen s ponekud pozvedlym obocim….ovsem nechal Tuchacevskeho na pokoji ….dokud…
Dokud Tuchacevskuji nezacal prohlasovat ze genius valky je on a ze Stalin se zproneveruje idealum revoluce – tim soudruh Tuchacevskij sam nad sebou vynesl rozsudek smrti.
Ano v jinem pripade , v pripade soudruha Trockeho soudruh Stalin nechal tohoto myslitele hlasat obdobne teorie ….protoze se mu hodili do kramu.
Soudruh Trockij prohlasoval ze se Stalin proneveril revoluci a ze neni spravny bolsevik….
Stalin na Trockeho dstil siru a ohen ….ale nechal ho byt…
Proc ?
Protoze zrovna v te dobe nakupoval od zapadnich imperialistu zapadni upadkove technologie nutne pro valecnou vyrobu a image dobrotiveho strycka Stalina co ani neni podle samotnych komunistu …skutecny komunista …se mu naramne hodilo.
Ale vse se razem zmenilo…
Trockij vytoceny na nejvyssi miru okolnosti ze stale neni uznavan jako pravoplatny hlavni ideolog Revoluce …ba dokonce ze je svetovym pokrokovym lidstvem za vudce Revoluce uznavan ten nymand co neumi promluvit …Stalin ….tak se rozpalil a rekl pravdu :
Stalin zahaji na vas Valku !
A tak dostal cepinem – aby drzel hubu
To je zaklad Sovetske a Ruske politiky – fales lez a podvod .
Oslava zbabelcu a odmitani hrdinu.
Proc ?
Protoze jestlize zalozite stat na lzi – jestlize zacnete jednou lhat – tak uz pak musite lhat porad dal – abyste zakryli dalsi a dalsi lzi jez vznikaji samocinne na zaklade predchozich lzi….
Jestlize prohlasite o vrahovi a zlocinci Leninovi ze byl genius a dobrak od kosti ….tak musite porad a porad lhat dal a dal a celou lez vice a vice rozvijet aby pravda nevysla najevo….muste prohlasit ze tam a tam Lenin nebyl ( prestoze tam byl ) abyste zakryli nejakou jeho negativni cinnost .
Dal se zjisti ze tam byl ten a ten te ho tam videl …tak musite ZALHAT ze ten a ten byl tam a tam a ze to tak nebylo…ale pak se ukaze te ten a ten byl viden tam a tam …a tak musite opet neco zalhat …a tak pord dokola vic a vic.
Az cely stat stoji na …LZICH
( to je i pripad CSR , CSSR a konecne i CR )
Dnešní obrozené a opět pravicové a křesťanské Rusko je naším nejbližším spojencem proti západním trockistům a neomarxistům z EU a NATO !!!
Protoze jestlize zalozite stat na lzi – jestlize zacnete jednou lhat – tak uz pak musite lhat porad dal – abyste zakryli dalsi a dalsi lzi jez vznikaji samocinne na zaklade predchozich lzi….
……………..Pořád nějak nemůžu přijít na stát, který by byl jiný