elektromobil_1
13.1.2020
Kategorie: Společnost

Odmítání reality bude mít v budoucnu nedozírné následky. Další elektroauta hořela a nejen v Německu

Sdílejte článek:

TM

… majitelé výroby elektroaut se musí dopředu připravit na ohromné škody, které v budoucnu na ně přijdou. Nejen, že likvidují nesmyslně přírodu a jsou ještě horším zlem než „údajné“ a přitom nesmyslné CO2. Podívejme se na problém podrobněji…..

Těžba lithia, tajná výroba baterií a následné transporty baterií do Evropy jsou vysoce nebezpečným počinem lidstva. Je to něco jako atomové elektrárny. Baterie i po likvidaci jsou malým reaktorem, který může kdykoli a kdekoliv začít hořet. A to i pod vodou. Za veškeré škody budou zodpovědni výrobci. Dle jednoho německého institutu se uvolní daleko více CO2 při výrobě těchto aut, než při výrobě klasických. A to jsou prý stonásobky. Nehovoříme o provozu.

.

Neexistují ani technologie na likvidaci a ani skládky těchto nebezpečných batérií. Jsou to v podstatě nebezpečné chemické reaktory s neřízeným a nemožným hašením při poškození membrán. Stačí slabá poškození membrán mezi jednotlivými obsahy batérie a baterka může explodovat a hned začne hořet. Neustálé třepání baterek za jízdy nepřispívá k jejich bezpečnosti. I to bylo zjištěno. Čím větší otřesy, tím jsou baterky nebezpečnější. Dokázáno šejkr testy. O baterku se ale dnes niko nezajímá. Hlavně že se točí peníze a s tím naprostý nesmyslný byznys s tímto produktem.

.

Za zmínku stojí i tak zvané zaplacení „výučného“, které musel zaplatit Mercedes Benz. Minulý rok vyráběl elektroauta a neočekávaně to byl pro firmu ABSOLUTNÍ PROPADÁK.. Víte kolik jich bylo prodáno????? No asi byste sumu neuhodli a spíše přeháněli. Do konce roku 2019 jich bylo prodáno pouze a jenom 19 kusů, slovy devatenáct kusů. I skeptici byli tak malým prodejem šokováni. Ptáte se proč? Je to jednoduché. Když lidé na internetu zjistí jak auta krásně hoří a kolik jich požárem „padne“ každý týden, jenom tupci a omezenci či popřípadě GRETÉNOVCI si mohou takové auto pořídit. Ale jak kdysi někdo řekl: Proti gustu žádný dišputát…..

Samozřejmě hořící auta a zprávy o nich se naprosto v tichosti přehlíží a dbají na ututlání těchto skutečností. Vůbec se většinou, pokud nemusí, o nich nepíše. Hořící auto zachvátí velkým žárem okolí 5-10 metrů které zapálí další auta. No to je přece výhodné pro pojišťovny a výrobce aut, že ano? No nekupte to….

.

Nechápu ovšem, jak lidé mohou přehlížet nebezpečí těchto faktů a hlavně hořlavosti baterií, které se nedají hasit. Pokud je někdo zaklíněn ve voze po havárii, nechci ani domýšlet…..

Právě minulý týden shořelo další auto od pošty v Herne, kdy v klidovém stavu explodovalo a následně shořelo. Mimo jiné, mají aut dosti, celý vozový park.

Na obrázky shořelého poštovního auta v Herne se můžete podívat PRÁVĚ ZDE

.

Závěrem bych chtěl naznačit slova některých skutečných odborníků. Prohlásili, pokud nebou baterie z jiného materiálu popřípadě nebudou elektricky jinak poháněna, je naprosto zbytečné tímhle produktem ztrácet jakkoliv čas. Jak vývojem tak jeho koupí…..

A zde pro zdokumentování celé situace se můžete podívat na film který byl udělán v Německu o vysoké nebezpečnosti E-AUT. Poštovních aut shořelo mnoho, ale nikde to nepublikují. I po několika dnech po uhašení, začínají opět hořet a explodovat. Tento problém je i u elektrokol a elektrokoloběžek, jak v dokumentu vysvětlují. Mobily to stejné. A nikdo neví, jak vysoce nebezpečné látky při požáru vystoupí a uvolňují se. V Německu musejí pro hašení používat neprodyšné skafandry někdy i s kyslíkem…..

Zhodnoťte situaci prosím sami:

 

Na dotaz televizního studia, kolik poště shořelo aut, odpověděli: „Bylo jich málo.“  Ale záměrně neřekli kolik jich bylo ve skutečnosti…

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.

***** Příspěvky čtenářů za měsíc říjen 2020: *****

ing. Jan Dvořák 400,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Pavel Kl*ka 222,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Miroslav Paták 200,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Anonym 1000,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Pavel Jurášek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Miloš Kraus 200,- Kč, Ludmila Kárská 300,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, Miloš Kraus 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Markéta Hansli 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jiří Meissner 500,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 50,- Kč, Jiří Sika 100,- Kč, Ondřej Svatoň 50,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Martin Reiser 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč

Celkem za měsíc: 12 572,00 Kč
Vybráno 35.97%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?

Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.

Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.

Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 8 608 times, 1 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (36 votes, average: 4,56 out of 5)
Loading...
politicon.cz
31 komentářů

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.