
Ode dneška za jednu generaci, bude Evropa k nepoznání
GIULIO MEOTTI
Úmrtnost, která převyšuje nad porodností, může znít jako science fiction, ale jedná se o realitu dnešní Evropy. Během roku 2015, se v EU narodilo 5,1 milionů miminek, přičemž zemřelo 5,2 milionů osob, což znamená, že EU poprvé ve své historii zaznamenala negativní přirozený přírůstek ve své populaci. Čísla pocházejí ze zdroje Eurostatu (statistický úřad Evropské Unie), který počítá evropskou populaci od roku 1961. Je to tedy oficiální.
Nicméně, existuje zde ještě jedno překvapující číslo: Evropská populace narostla celkově z 508,3 milionů na 510,1 milionů. Uhádnete proč? Imigrační populace se zvýšila, o zhruba dva miliony za rok, přičemž původní evropská populace se zmenšovala. Tohle je změna v populaci. Evropa ztratila vůli udržovat nebo zvyšovat svou populaci. Situace je jak demograficky, tak seismicky stejná jako během Velkého moru ve 14. století.
Tato změna je něco, co britský demograf David Coleman popsal ve své studii, “Imigrační a etická změna v zemích s nízkou porodností: Třetí demografický přechod. (Immigration and Ethnic Change in Low-Fertility Countries: A Third Demographic Transition).” Sebedestruktivní porodnost, spojená s přistěhovalci, kteří rodí rychleji, změní evropskou kulturu. Klesající fertilita původních Evropanů, se ve skutečnosti shoduje s institucionalizací islámu v Evropě a “re-islamizací” svých muslimů.
V roce 2015, Portugalsko zaznamenalo druhou nejnižší porodnost v Evropské Unii (8.3 na 1000 obyvatel) a negativní přirozený přírůstek -2.2 na 1000 obyvatel. Která země EU měla nejnižší porodnost? Itálie. Od “baby boomu” v šedesátých letech, v zemi známé svými velkými rodinami, se porodnost snížila na polovinu. V roce 2015, počet porodů se snížil na 485 000, což je méně než v jakémkoliv jiném roce od založení moderní Itálie v roce 1861.
Východní Evropa má nyní “největší populační ztrátu v moderní historii“, přičemž Německo předčilo Japonsko s nejnižší porodností na světě, při provedení průměru za posledních pět let. V Německu a v Itálii, byly úbytky především dramatické, propad na -2.3% a -2.7% každá.
Evropa začíná být šedá: můžete cítit ten smutek světa, který se sám zkonzumoval. V roce 2008, země Evropské Unie viděly narození 5469000 dětí. O pět let později, jich bylo téměř o půl milionu méně, 5075000 – snížení o 7%. Čísla fertility nejenom že spadla v zemích se stárnoucími ekonomikami, jako je Řecko, ale také v zemích jako je Norsko, které proplulo finanční krizí.Některé společnosti již nemají ani zájem o evropské trhy. Kimberly-Clark, která vyrábí plenky Huggies, se stáhla z většiny Evropy. Trh jednoduše není finančně zajímavý. Zatímco Procter & Gamble, která produkuje plenky Pampers, investuje do podnikání budoucnosti: plenky pro staré lidi.
Jako nedávno řekl Lord Sacks, “snižující se čísla narození by mohla znamenat konec Západu“. Evropa, protože stárne, již neobnovuje své generace a namísto toho vítá obrovské množství přistěhovalců z Blízkého Východu, Afriky a Asie, kteří nahradí původní rodilé Evropany a kteří s sebou přinášejí kultury s radikálně odlišnými hodnotami ohledně pohlaví, vědy, politické síly, kultury, ekonomie a vztahu mezi bohem a člověkem.
Liberálové a sekularisté mají tendenci zapomínat na důležitost demografických a kulturních problémů. Proto většina nejdůležitějších varování přichází od některých křesťanských vůdců. První, kdo informoval o tomto dramatickém trendu, byl skvělý italský misionář otec Piero Gheddo, který vysvětlil, že kvůli snižující se porodnosti a náboženské apatii, “Islám spíš dříve, nežli později dobije většinu Evropy”. Byl následován dalšími, jako je libanonský kardinál Bechara Rai, který vede východní katolictví v souladu s Vatikánem. Rai varoval, že “Islám dobije Evropu vírou a porodností“. Podobné varování přišlo i od dalšího kardinála, Raymonda Lea Burke.
Ode dneška za jednu generaci, bude Evropa k nepoznání. Zdá se, že lidé v Evropě ve velkých počtem cítí, že identita jejich civilizace je v ohrožení především povrchním libertarianismem, ideologií pod rouškou svobody, která chce rozbít všechna spojení, která váží člověka ke své rodině, jeho původu, jeho práci, jeho historii, jeho náboženství, jeho jazyka, jeho národu, jeho svobody. Zdá se, že to pochází ze setrvačnosti, která se nestará o to, zda Evropa uspěje nebo podlehne, pokud naše civilizace zmizí, bude potopena etickým chaosem nebo bude přemožena novým náboženstvím z pouště.
Jako vysvětlují noviny ve Washington Quarterly, fatální setkání mezi klesajícími čísly porodnosti a vzestupu islámu, již má výrazné dopady: Evropa se proměnila v inkubátor terorismu; formující nový jedovatý anti-semitismus; který je viděn jako politický posun ke krajní “pravici”; procházející největší krizí v evropské autoritářské jednotě a a stává se svědkem změny zaměření zahraniční politiky, od odstoupení Evropy z Blízkého Východu.
Demografická sebevražda nejenom že probíhá; zdá se, že je chtěná. Xenofobní evropská “elita”, která dnes řídí politiku a média, se zdá být snobským a masochistickým rasismem. Otočili se proti hodnotám jejich židovsko-křesťanské kultury a zkombinovali ji s halucinatorním zromantičtělým pohledem na hodnoty jiných kultur. Smutným paradoxem je, že Evropané teď importují mladé lidi ve velkých číslech z Blízkého Východu, aby si kompenzovali jejich volby životního stylu.
Agnostický a sterilní kontinent – zbaven svých bohů a dětí, protože je vypověděl – nebude mít žádnou sílu bojovat nebo asimilovat civilizaci zapálenců a mladých. Selhání čelit přicházející transformaci se zdá hrát ve prospěch islámu. To co vidíme, jsou to poslední dny léta?
ZDROJ: Giulio Meotti, Gatestone Institute
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč
Celkem za měsíc: 7 511,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- Šokující reportáž z muslimských čtvrtí Londýna (video) - 8.12.2019
- ODS – zoufalé želé na systemizovaném místě lídra - 8.12.2019
- Hidžáb nemá v českých školách co dělat - 8.12.2019
Vsechny rasy drzi spolu, krome jedine, politicky korektni bile. Proto, pokud se nenajde nejaky Vudce, nase dny jsou secteny.
Dobrý večer, dámy a pánové
Domnívám se, že západní a severská Evropa je k nepoznání už teď.
V podstatě města jsou zaplevelena černým morem.
A bude trvat pouze pár let, než zaplaví i vesnice.
Za 20 let – bude bílý původní domorodý Evropský lidský druh žít v klecích ZOO
nebo orat brázdičky pole s brambory a zelím na Sibiři v roubenkách – a bude rád,
že je POUZE – pod ruským carským bičem.
To to Evropa – dopracovala!
Škoda slov!
.
Začínám si myslet, že migraci může OSN. A Obama. A papež-církev rovněž hrubě oblbuje lidi. Merklová jen uposlechla.
Parlamentní listy – aréna – rozhovory.
Rozhovor s českým EU poslancem Černochem
Jaká šílená parodie – viz jeho jméno….m.
Název článku – rozhovoru z 18. 10 2016
Ve Štrasburku v tichosti řešili, jak nechat migranty souložit naše ženy. Postavil se proti nim jediný poslanec. Byl z Čech. My s ním mluvili.
TRAŠNÉ !
My ženy v ČR – fakticky NEMÁME šanci – se té zrůdnosti ubránit, jsme vazaly EU a staneme
LEGALIZOVANO lovnou zvěří pro muslimské nadržené prasata přesně dle jejich zrůdného práva šarija.
vyšlo zveřejněné na parlamentní listy dnes,
ovšem PP mi odkaz nebere. Vkládám znovu a pokud mi to ani teď PP nenabere tak to zkopčím a vložím ručně tady celý rozhovor.
.
poslanec za ČR – pan Marek Černoch
Parlamentní listy
18. 10. 2016 16:07
ROZHOVOR „Je mi jedno, kdo v co věří a nedělím lidi podle barvy kůže. Ale teď jde o naši budoucnost a přestaňme si nalhávat, že to je jinak. Opravdu nechápu, že to lidé, kteří rozhodují, nevidí. Vždyť domů si taky nikdo nepozve někoho, kdo mu zničí barák, znásilní manželku a ještě bude říkat, že mu majitel bude sloužit,” říká šéf poslaneckého klubu hnutí Úsvit Marek Černoch.
Na Radě Evropy jste vystoupil proti nové rezoluci EU s názvem „Dopad evropské populační dynamiky na migrační politiku“, kterou považujete za skandální. Jakou část rezoluce považujete za nejzávažnější?
Za nejzávažnější považuji, že vůbec někdo takovou rezoluci navrhl. Místo abychom už konečně efektivně chránili vnější evropskou hranici, abychom našli způsob, jak zastavit migrační vlnu, abychom měli dobrou pro-rodinnou politiku pro našince, přijdou evropští poslanci s rezolucí, která má imigraci ještě podporovat. A využít ji k populační vlně a nasycení trhu práce?
Vyjádřili se k rezoluci i ostatní členové Rady Evropy?
Vyjádřili se hlavně poslanci západoevropských a severských států. Bohužel tento návrh podporují a byl jsem jediný, kdo se postavil kategoricky proti. Některé jejich příspěvky, například, jak je nutné zapojit imigranty do populačního procesu, aby se Evropa ozdravila. Když padala děkovná slova, že je to skvělý návrh a že musíme migranty co nejvíce podpořit, tak to mě zvedlo ze židle.
Dovedete si představit, že by byla rezoluce schválena? Co by to pro Evropu znamenalo?
Rada Evropy není výkonný orgán EU. Ale váha této instituce je natolik velká a má tak velký vliv, že přijaté rezoluce jsou většinou v Bruselu „přetaveny“ ve směrnice a nařízení členským státům. Jinými slovy, čeká nás vznik dalších neziskovek, které budou dělat multikulturní seznamky, státy místo vlastních rodin budou podporovat smíšené rodiny atd. Imigranti se budou zvýhodňovat na trhu práce a začne mediální kampaň, jak máme být za imigranty vlastně rádi. Nebezpečná politika EU a přesně opak toho, jak bychom měli fungovat.
Když se EU chce takto postarat o imigranty, aby se začlenili do Evropy a zvyšovali její populaci, neměla by se postarat i o mladé rodiny, vytvořit jim kvalitní sociální podmínky, aby se nebáli mít další děti?
Ano, to je přesně cesta, kterou máme a kterou musíme jít. Faktorů, proč se rodí málo dětí, je víc. Dnes jsou lidé masírováni tím, že na prvním místě je kariéra, že děti jsou vlastně přítěž. Už to je špatně. Ale hlavně je tady stát, který ale mladé rodiny nijak nepodporuje. Nevytváří jim podmínky. Kolik rodin dnes říká, „..chtěli bychom mít víc dětí, ale bojíme se, že to neutáhneme“. A bojí se oprávněně. Jen vybavení pro prvňáka přijde na tisíce. Pak kroužky, sportovní aktivity atd. U starších dětí je to ještě víc. Když máte víc dětí, jde to ročně do desetitisíců. Přidejme nejistotu ze ztráty zaměstnání a člověk se nemůže divit strachu, jestli uživí více dětí. Zní to hrozně, ale je to tak. Stát musí nastavit opravdu dobrou pro-rodinnou politiku, podporu mladých a musí mít dobře a spravedlivě nastavený sociální systém. Až přestane vláda rozdávat peníze „vykukům“, co si ze sociální politiky státu udělali byznys, budou peníze pro ty, kteří je opravdu potřebují. A když už děti od mala povedeme, aby ctily hodnoty jako je rodina, nebudeme muset mít strach, že vymřeme. Ale to není proces na týden. Je potřeba začít hned.
V rezoluci mimo jiné stojí: Snížení počtu obyvatelstva v produktivním věku v Evropě vytváří potřebu přilákat mladé kvalifikované migranty, jaká procentuální část je jich podle Vás opravdu kvalifikovaná?
Všichni víme, odkud ty miliony imigrantů přicházejí. Ze zemí subsaharské Afriky, ze Sýrie, Libye a dalších podobných zemí. Kolik z těchto lidí je kvalifikovaných? Procento? Kolik z těchto lidí bude respektovat naše zákony? Procento? Možná ani to ne. Budou čerpat sociální dávky, bude stoupat kriminalita a sexuální útoky a budou přibývat teroristické útoky. To jsou jediné „přínosy“, které s imigrační krizí přicházejí. To je realita.
Vzhledem k tak odlišným kulturám, náboženství a celkově hodnotám, myslíte si, že je šance imigranty opravdu bez problému začlenit?
Ne. Oni se ani nechtějí začlenit. Mají svá pravidla a podle nich budou žít. Přetvářejí podobu Evropy, jak ji známe, na takovou, ze které jde mráz po zádech. A dopředu odmítám nálepkování na xenofoba nebo rasistu. To je absolutní nesmysl. Je mi jedno, kdo v co věří a nedělím lidi podle barvy kůže. Ale teď jde o naši budoucnost a přestaňme si nalhávat, že to je jinak. Opravdu nechápu, že to lidé, kteří rozhodují, nevidí. Nebo spíš, oni to nechtějí vidět. Lidé jako je Juncker, Mogherini a další jsou schováni za zdmi svých rezidencí a s ochrankou a na osudu lidí jim vůbec nezáleží. Jinak by se takhle nemohli chovat. Vždyť domů si taky nikdo nepozve někoho, kdo mu zničí barák, znásilní manželku a ještě bude říkat, že mu majitel bude sloužit. To by musel být blázen. A ty řeči o tom, jak jsme povinni pomáhat. Nejsme, ale i tak pomáháme. Jen si je potřeba uvědomit, komu pomáháme. Ten, kdo utíká před válkou, zůstane v první klidné zemi a nebude cestovat po Evropě s mapou nejvyšších sociálních dávek. Bude rád, že mu někdo podal pomocnou ruku. Ale podívejte se dnes do západoevropských zemí a měst. Do Paříže, Stockholmu, Calais, do Bruselu nebo německých měst. Vyrůstají tam gheta, uzavřené komunity, slumy a „džungle“.
přepsáno, PP odkaz na tento rozhovor opakovaně nenabral.
A bohužel, zatím to nikde nevyšlo.
.
A já myslím, že vůdci by byli. Ale lide se jim smějí – než aby je pochopili.
Se podívejte co už ze zoufalství dělá pan konvička – a to je maximum co může. Podle některých už je za hranou….
My, cela zapadni civilisace, mame malo deti, a cerny odpad se mnozi jako krysy. Nejdriv je treba krysy vyhubit a zacit podporovat jen bile rodiny. Nerikejte, ze to neni realisticke. Tou rodinou je ale myslena RODINA, otec, matka, deti. Pryc s temi homo perversnostmi, trestat to a ne povzbuzovat. Jde o nase zivoty.
Musíte si nejprve uvědomit, že i ti homouši jsou také pouze oběti, bohužel jsou snadno manipulovatelní, ale to nic nemění na faktu, že oni současný stav nevymysleli.
A při první známce potíží to budou oni co vše odnesou a ti co vše vymýšleli a dávali do pohybu se jim budou jenom smát, protože budou vklidu jako vždy někte u Bruselského koryta.
Ostatně pokud se plán na islamizaci povede tak budou všichni homouši vyvražděni muslimy jako první, ostatně třeba ve švédsku už se ukazuje jaké jsou priority když chtěli homouši jít muslimskou čtvrtí byli zmasakrování a jindy tak nápomocná policie jenom přihlížela, takže o homouše skutečně nejde.
Můžete mě říct,proč by se mělo rodit víc dětí-lidí v Evropě ? Vždyť to budou jen nezaměstnaní.
Ano správně – není důvod! proč by nás nemohlo v čr být 8 mil. – alespoň by nám zdroje vydržely déle. A už nás bylo i méně…..
A obrana? Podívejte na Izrael čemu čelí ze všech stran a jejich méně než nás…. na menším území… nechráněni horami….
On je třeba řešit příčinu nízké evropské porodnosti a tou je nulová sociální politika pro mladé rodiny, nulová podpora státu. Sečteno a podtrženo EU má peníze na kdejakého pasáčka koz ze Senegalu ale ani euro na vlastní populaci. Je to účelné, cílem je likvidace bílé rasy, která jako jediná na planetě má geneticky danou svobodu a rozvoj ducha a schopnost řízení sociálních systémů.
Je to tak, máme už letité zkušenosti s cikánama. Oni už ví, že hned po ZŠ se musí spárovat a množit, protože jedině tak jim bude stát bezpracně cpát vrchem dolem plnými hrstmi. Máme to nacvičené, pracující bílá lůza přijala, že bude vydělávat na jejich bohaté sociální dávky, takže je zde velký předpoklad, že bude smířeně vydělávat i na nové muslimské imigranty-okupanty, kteří budou mít naprosto stejné povinnosti, jako naši cikáni. Jen se obávám, že jejich práva budou o několik pater převyšovat ty naše.Tak je to připravené…
Pane Kolodeji, naopak, zhobou široké a početné rodiny jsou ty “socialni jistoty”, vysoká míra zdanění a všemožné dotace a přerozdělování.
Takto to říci je moc jednoduché. Opravdové sociální jistoty a leháro mají povětšinou jen cikáni / ne úplně všichni. Je to ještě v něčem jiném – naprostá vládní nestabilita čehokoli, co se týká podnikání / tím i zaměstnanců/ a ekonomie..a zákonů. Všimněte si, že je to celé roky od zdi ke zdi – co nová vláda, to hromady dalších zhůvěřilostí, pokaždé ještě horších, než ty předešlé. Komu by se do TOHOHLE chtělo plodit děti? I za těch komunistů kolem roku 1970? byly silné ročníky. Proč? Stálo to svým způsobem za prd, pro některé víc, pro některé míň, ale jak říkal právník v naší rodině: Věděl jsem, co můžu čekat. Jeho přirovnání: Je to jak kdybyste šel s bolavým slepákem do nemocnice – věděl jste, že vám ho vyříznou, nebo zchladí ledem a že si tam týden pobudete. Dnes tam vejdete, slepáku si nikdo nevšimne, a za dva dny jste venku bez palců u nohou. Realita dnů, trvající už 26 let..Roďte děti, když nevíte, co přijde zítra…a vidíte, přichází, agresívní bratrstvo, našim zemím naprosto k ničemu…až nás zlikvidují, sami vychcípou
Najděte si na PL článek Marka Černocha(Usvit ) o tom co chtěli dohodnout ve Štrasburku.
Zvláště jeho poslední odstavec, bez podpory státu pro tradiční evropskou rodinu to bohužel nepůjde. Neznamená to, že se budou podporovat různí výkukové , nepřizpůsobiví atd. A nemám na mysli jen motivaci a pomoc finanční jež by se časem státu třeba splácela. Myslím tím návrat k normálu co se týče motivace občanské společnosti- zkrátka mít děti je normální a rodina je základ státu. Místo toho se dnes propaguje m-Amon, kariéra, potraty, menšiny, LGBTI….feminimus a v Bruseli si ještě myslí, že tradiční rodina je přežitek a v podstatě kontroverzní téma.
Také platí, že blahobyt a pohodlnost vede k lenosti a následnému zániku společnosti. To, je problém západní civilizace. Mladí, místo zakládání rodin raději paří s kámoši, nebo u počítače a starým je to u prdele. A tak nás vlastní pokrok zabijí.
2 miliardy obyvatel na planetě by bylo zcela postačující množství – zvířata mají také právo na teritorium. Stačí si umět ubránit své území před kobylkami a naše podmínky k životu se zlepší. Autor článku je musloid.S takovými to nevyhrajeme.
Paní Ajšo,
mám stejný názor. Bohužel, nejen mezi politiky, ale jak je vidět i mezi tzv. obyč jsme zřejmě bílé vrány.
Já ale mám těch bílých vran obyč kolem sebe většinu a znám opak jen téměř z doslechu…
To je dobře. Já to porovnávala jen s diskuzemi na různých vebech, kdy tam dost lidí opakovalo to obvyklé – vždyť vymřeme – muslimové mají 10 dětí/1 ženu, bílí 1,3 – planeta uživí bez problémů 40 mld lidí (??? jak to vědí – prostě si to přečetli a co je psáno, to je dáno!) – úcta k životu atd.
To je právě řeč musloidů.Snaží se nám zlikvidovat sebevědomí, abychom se cítili méněcenní. 40 mld. lidí planeta slušně neuživí a i kdyby, takový život by se rovnal peklu a byl by stejně krátký.Je to stejný blábol jako s globálním oteplováním, kdy nám vsouvají vinu za to, že v zimě topíme a vyrábíme podle nich CO2.
Ovcoidi jim to ale baští.
Jediná cesta je regulace porodnosti v přelidněných zemích. A ne vývoz do bezproblémových států.To musí zařídit OSN. Kdy jim dojde? že mnoho lidí – mnoho problémů.
OSN patří musloidům.
autor je pomýlený a asi už částečně vymytý jak se musíme předhánět v porodnosti.je nás tolik,že už zdroje nestačí,důkazem toho je jak se neustále šidí potraviny.nevím jestli je v našem zájmu se kotit jak potkani a nevědět jak potomky nakrmit nebo třeba půl republiky udělat přírodní rezervace.celý svět ucítil příležitost vysát blbce co neco umí a dělají skoro zdarma a my ovlivněni babišema se z toho máme položit?když nestíhají fabriky anemají lidi a zároven z výplaty sotva přežijete a státní dluh jpořád roste,tak mě vychází ,že ty velkovýkrmny a velkovýroby až tak nepotřebujem.jediné co potřebujem,si chránit své uzemí a ty co hlásají globalismus zrovana vyhánět do té afriky-tam si porodnosti užijí dosyta všechny krysy,sluníčata,špidlé,dietsbieři a podobní
Jak souhlasím s paní Ajšou výše, souhlasím i s Vaším příspěvkem. Co chtějí dělat s předháněním porodnosti, když Evropa už své přírodní zdroje vyčerpala a stojí před kolapsem veškerých přírodních zdrojů. Je třeba si uvědomit, že Evropa už bude růst pouze dolů a to nejen obrazně, ale i skutečně, jediný co ji bude prozatím zachranovat je hustý průmysl, jenže ten má USA s Čínou a Indií daleko větší, takže očekáváte, že tu imigranti budou chtít zůstat, když nebude ani na sociální dávky pro původní bílé obyvatelstvo? Zase se zvednou a půjdou o dům dál, protože co v Evropě, je tu zima a tma. Škoda jen, že mi dnešní idioti volíme politiky, co nás chtějí přivést na cestu pravou a to k islámu. Dokážeme se vzepřít u příštích voleb, nebo to bez pomyslného i skutečného boje předáme islámským sluníčkářům? Ale vlastní pohodlnost asi zase zvítězí a pak letošní volby, jasně ukázaly, že je jedno jestli volíte ODS, nebo ČSSD, daly se krásně dohromady defakto ve všech krajích. Takže co dál?
Jako vždy říkám, přestaňme to živit, a potom chci vidět tu demografii tam, kde před 1500 lety byly rozvinuté, zemědělské společnosti, bohatá města a schopní obchodníci!
Vědci bádají a mudrují o nekonečnosti vesmíru, ale vymyslet nějaký účinný antiprc aplikovatelný z práškovacích letadel, to ne.
Ale vymysleli, je to tzv. chemtrails, ale bohužel tím práškují nás. Myslíte si, že ty nemizící křižující se čáry na obloze by mohly být kondenzační stopy? Nikoliv, na toto jsem se ptal lidí z letectví a potvrdili to, že kondenzační čáry z letadel mohou být na obloze jen opravdu krátkou dobu.
Maximus,přesně tak,dřív než nějaký migranti,nás zničí chemtrails,práškování z letadel samými jedy
“… chemtrails, ale bohužel tím práškují nás…”
Po této tvé větě konstatuji, že nejsi jen rudý maxi-kapoun, ale i maxi-blb (můj otec během VS působil u letectva jako meteorolog)
Jmenuji se Bořivoj Holínek,
hubu mám zamazanou od hovínek,
dělám tady na PP velkého machra,
doplňuje mě jistá zdejší parta,
argumenty většinou postrádám,
tomu důležitost však nepřikládám,
jsem moudrý čtením Blesku,
ten je pro mě nejlepší z tisku,
hubou jsem podnikatel a kapitalista,
jsem dnes důchodce a šovinista!
Miluji Hejvla a pražskou kavárničku,
nenávidím tuze Rusa a jeho zemičku,
nenávidím je, páč mě nevzali do strany,
nevyšlo to, byl jsem málo vychcaný!
Nyní když přišla moje doba a čas,
zase se mě nechtěli, i ten Péťa Nečas.
Kalous mě také nechce, zkusím lidovce,
že mě fotr nepustil raději do kopřiv,
řvát se mi chce!
Tak k tomuto snad ani komentáře netřeba, zde postačí překopírovat text, jenž jsem právě dopsal pod jiným článkem:
Bořivoj Holínek 19.10.2016 15:06:27 Odpovědět
Jak vidím, nejsem zcela sám, kdo tvému „humoru“, rudý maxiblbe, neporozuměl… Navíc jsem přesvědčen, že kultivovanému humoru rozumím, mám jej rád a dokonce jsem jej v mládí vyhledával mj. jako konferencier estrádního souboru i jako pozorovatel Povídek Šimka a Grossmanna… kolekci Forbín Jan Wericha a Miroslava Horníčka mám kompletní.
Takže pouze dodávám, že první selekce jak se pozná kovaný komouš (nemusí být organizován – stačí myslí), je, že nemá ani špetku smyslu pro inteligentní humor, ale pouze pro ten křupanský IV. cenové, kam tato ideologie i patří…
více zde –
https://pravyprostor.cz/devadesatileta-babicka-byla-znasilnena-migrantem-cestou-z-bohosluzby/#comment-352085
… pokud se týká mého vztahu k Rusku, tak o tom jsem dnes psal zde –
https://pravyprostor.cz/devadesatileta-babicka-byla-znasilnena-migrantem-cestou-z-bohosluzby/#comment-352032
Na PL je článek, jak dnes ve Štrasburku schvalovali, jak by se dalo povolit nelegálním migrantům osouložit naše ženy v Evropě.
Jediný politik, který se proti tomuto postavil, byl politik z České republiky, pan Černoch z Úsvitu.
Je to hnus, jak uvažují evropští politici a kam až dokážou dojít ve svých plánech.
Jdu to přečíst, asi to zas bude hnus k
M.H. já bych je fakt vyházel z těch kanceláří, jak ve Štrasburku, tak v Bruselu.
Až se lidé dopálí, to bude mela.
M.H.
Četla jsem to a je to opravdu hnus.
Ano, neuvěřitelné a je vidět, že plán našeho zničení je pevně nastaven. Je divné, že si řežou větev i sami pod sebou, svými příbuznými, přáteli…To je to co nechápu, ale za peníze se dá zřejmě udělat cokoliv. Změna nenastane, dokud se nevzbouří Němci. Myslím, že pak by to šlo ráz na ráz. Jak dlouho to ale bude trvat?
Jedna věc je to, co musloidi blábolí a druhá věc je to, kdo je bude poslouchat. Když budeme neposlušní, což je naše povinnost, mají mizivé možnosti, jak nás k tomu donutit.
Když nebudem chodit k volbám,tak si pár straníků zvolí pár kryplů do vedení státu a “neposlušní” pak složitě se budou svolávat do ulic a co ? a nic.
Protiislámské strany se budou muset sjednotit, jinak je po nás.
Nenalhávejme si,že se sjednotíme. To chce “autoritu nebo dvě nebo tři nebo čtyři” !
Ale jak chtějí svůj plán provádět? Jak chtějí donutit ženy, aby sexšily s agresivními vypatlanými nevzhlednými poloopičáky? Když v podstatě k tomu pokaždé, když se mu zachce, nepřiměje ani manžel svou ženu, ačkoli si ho brala z lásky na základě svého výběru….
Evropa je přelidněný kontinent, nic zásadního by se nestalo, kdyby byla za 100 let např. třetinová. Zátěž na životní prostředí je enormní. Pokles porodnosti se zdál být něco jako samoregulace. Migrace však všechno obrátila naruby. Střet civilizací bude hodně krutý
Evropanů bylo o stovky milionů méně když byla evropská civilizace na vrcholu, s dnesní technikou by nás mohlo být klidně i méně než tehdy a stejně by si zbytek světa snad možná kromě číny ani neškrtnul.
Černoši a Arabáši nevymysleli nikdy nic, to je fakt! I tzv arabské číslice jsou pouze ukradené indické číslice, to samé s mechanické stroje, které prozměnu ukradli řekům a původním egypťanům.
Jak dokázala koloniální Anglie, nikdo na světě nemohl bělochům konkurovat ani když měli k dispozici pouze parní stroje a primitivní pušky.
Proto je po elementární logické úvaze jasné, že dnešní situace je výsledkem chtěného procesu lidí, kteří mají reálnou moc nad děním v evropě vše ostatní ať již je to porodnost, homosexuálové, nebo i ti černoši jsou jenom druhotné projevy nemoci ne příčina.
Rozlišovala bych ty Araby na Araby předislámské a Araby poislámskéské. Četla jsem kdesi, že Arabům byl islám doslova vnucen (což nás čeká po několika generacích asi taky).
Možná jsem to tu už jednou psala, ale před časem jsem četla nějaký článek, kde mě zarazia vfěta “muslimská věda, muslimská kultura”. Do té doby jsem vždycky znala jen označení arabská věda, arabská kultura. Takže to byl – podle mě – islám který tu arabskou degeneraci způsobil.
Babylo, Persie atd byly úplně jiné národy a etnika z nichž přežívají jenom úplné neznatelné zbytky snad kromě Íránu, právě ty zbytky co teď islámský stát doráží.
Beuduíní z pouště všechno podřezali pod krkem už před tísícem let.
Janino, skvělý postřeh! Mimochodem, říká Vám něco pojem Jatrib? Před čtrnácti stoletími se tak jmenovala Medina a byla to osada, kde žili Arabové, Židé i křesťane. Vzkvétala řemesla, obchod i duchovní život. Pak tam vtrhl Mohamed. Mám pokračovat, nebo to stačí?
S posledním odstavcem naprostý souhlas. Není pochyb, že je to všechno řízené.
Domnívám se, že Evropa žádné zvyšování populace nepotřebuje. Co s lidmi?
V zemědělství ubylo za posledních 20 let 80% lidí. Kdy jste naposled viděli hejno ženských s motykama v řepě?
Průmysl? Haly soustruhů skončily. Dnes chlap obsluhuje hnízdo čtyřech CNC strojů, elektroerodovaček nebo drátořezů . Vše pracuje ve stovkách. Dělník už nerozklepává nýtek. a nemlátí celou směnu kladivem.
Učitelé? Populace klesá. nebude koho učit.
Nebo budou prostě všichni ekonomové, politologové, filosofové nebo majitelé neziskovek? A další parazité?
Že populace stárne je stav přechodný. Stárnou dnes Husákovy děti. Bylo moc dětí, bude moc starých.
A příliv muslimských “pracovních sil” je jen výsledkem strašení tím jak vymíráme a politické korektnosti.
Máte pravdu. A muslimskými línými pracovními silami jsou nazýváni znásilňovači, kteří mají podle Donutilovy pěkné pohádky plodit bezchybné světlehnědé děti ( jen trochu blbé).
Když se narodí dítě, to je radosti a jásání. Hlavně ze stran produkce – další nevolník a spotřebitel je tu.
Ten konec, o tom už se nemluví. A v některých zařízeních je – zatraceně zoufalý a těžký.
No a nesouvisí to tak náhodou s tou nucenou islamizaci nejvyspělejších zemí evropy? Životní úroveň poklesne,přírodní zdroje nebudou cerpany v tak zavratnem měřítku ve srovnání s ostatními zeměmi. Četla jsem, že Evropa je největší spotřebitel zdrojů na světě a v roce 2050 bude tímto tempem zaděláno na velký malér. Takže islamizovani evropané toto vyřeší! Lidí sice bude v EU mraky, ale zdroje odčerpávány mnohem pomaleji. A o to zřejmě jde. Porodnost bílých už dlouhodobě
Žádná vláda nijak zvlášť neřeší…
Jakože myslíte že když bude v Evropě několikanásobný nárůst lidí, kteří si představují že budou mít auta, byty, domy, elektroniku, všechny výdobytky naší civilizace..myslím, že potřebují teplo i jídlo …jakože dalšími milióny a milióny lidí se omezí až tak spotřeba? Tu snad začala omezovat Evropa tím, že přestává rodit….ne? Životní úroveň poklesne, ale pro ty, co je budou živit.
Skvělé video jak izraelský analytik Daniel Shueftan doslova griluje na téma imigrace chytráka “reportéra” Veselovského na Aktuálně TV. Celý orosený Veselovský nemá šanci ač se snaží, koukněte na to než to stáhnou.
Nikdy nepochopim, jakym pravem rozhazuji politici nase dane nekde v Africe a davaji tim moznost tomu hmyzu se jeste vic mnozil. Teprv kdyz se zbavime techto politiku, a zvolime politiky, kteri budou zastavat JEN nas, se neco zmeni. Promne zamne muze cela Afrika pochcipat. A ty zdejsi Afros tam take dovezt nazpatek. Jsou vsichni tak pracoviti, at si tu Afriku vybuduji.
https://youtu.be/y5R1T2BxtSc
Tohle je zajímavé, i kdyby to byl hoax, obsah je naprosto
přesný. Mikrobiologie je mocný obor, pro vaše info:
90% všech nemocí lidí a vlastně potažmo úmrtí jde na vrub právě patogenům u mikrobiologie. Samozřejmě i zkrácení průměrné délky života lidí s tím souvisí…..
Předmět: článek od MUDr. Holuba ze Semil.
Děs a hrůza, co nás čeká …
Holt biologie má své zákonitosti !
Rád bych se vrátil k jednomu staršímu článku, který jsem napsal na základě svých zkušeností z Afriky.
Bohužel se ukazuje, že jsem měl plnou pravdu, zdravotní stav imigrantů nikdo nekontroluje a pouští
je sem se vším co v sobě přináší. Jejich děti se mohou ve škole potkávat s našimi dětmi, které na jejich
nemocni parazity nemají protilátky a jsou tedy daleko snáz náchylné podlehnout nákaze. Sobotkova
vláda prohlásila, že sem bude brát dobrovolně “utečence” z Afriky, ale už neřekla, kdo zaplatí jejich
vyšetření a případné léčení pohlavních chorob, otevřené TBC, chlamydií, ameb, schistosomas, dysenterií, plicních chorob a především AIDS. Není už na čase se vlády zeptat, jak to chtějí řešit a za čí peníze?
Komu poslouží epidemie v Evropě? Americkým
farmaceutickým koncernům? Dárečky, které nám vezou imigranti z Afriky… Zatímco diskuze o bezpečnostních
rizicích plynoucích z vlny imigrantů pro náš stát se pomalu a obezřetně (hlavně nikoho nenaštvat)
rozbíhá, druhé a neméně hrozivé riziko je opomíjeno. Pracoval jsem na zdravotnickém projektu v hraniční oblasti mezi Zambií a Angolou a měl jsem možnost seznámit se s pravdivými statistikami zdravotního stavu obyvatel. Průměrná délka života v oblasti je 32 let! Samozřejmě mluvím o přirozených, nikoliv násilných úmrtích. Hlavním zabijákem je malárie, dále pak AIDS,
plicní choroby TBC apod.), dysenterie, pohlavní choroby a především jejich libovolné kombinace.
Když k tomu připočtu rozsáhlou sbírku nejrůznějších mikro a makroparazitů (endo i exo), které si sebou
imigranti přiváží, má se naše zubožené zdravotnictví
opravdu na co těšit. Obávám se, že v celé zemi
nebude dost víček PET lahví na to, aby zaplatily léčbu nejenom migrantů, ale především až se tyto
nemoci začnou přenášet i na naše lidi, kteří navíc proti většině z nich nemají protilátky. Co tedy dělá
naše vláda, aby ochránila svůj národ, ze kterého se má tak dobře? Co dělá naše slavná poslanecká
sněmovna a senát? Povím vám to:
Nedělají nic, protože nikdo z nich vůbec nechápe, o co se jedná, že to, co se vytrvale blíží, je srovnatelné s následnými efekty výbuchu jaderné pumy,
způsobující pomalé a postupné vymírání
obyvatelstva. Jediná SPD má program, který skýtá řadu opatření na ochranu obyvatelstva před importem
epidemií. Je to především velice striktní imigrační
politika, protože když omezíme pohyb nežádoucích osob přes naše hranice, omezíme možnosti
nákazy např. vody bakteriemi nebo parazity ze stolice. Je ale nezbytný aktivní přístup našich bezpečnostníc
h složek. Tlačte na své poslance a místní politiky, jak chtějí chránit zdraví ve svých oblastech.
MUDr. Holub
A aby toho nebylo málo hodný děda Dalaj-Láma při návštěvě v ČR prohlásil, že islám se nám nemusí líbit, ale že se s ním máme naučit žít. No v tom případě vzniká otázka, proč se pan Dalaj-Láma nenaučí žít s Čínou
Likvidácia spoločností s prevahou bielích kresťanov je židovský program. Volá sa to Kalergiho plán, hoci on bol nežid, ale judeofil, výkladná bábka v službách nadľudí.