
Od Občanského Fóra až po hnutí Trikolóra
PAVEL B. REICHL
Základem mého dnešního psaní jsou příspěvky na sociálních sítích. Nechci nosit dříví do lesa a myslím, že to sleduje každý, kdo na nějaké síti je a umí si to sám vyhodnotit.
Překvapivě začnu jiným hnutím. Babišovým ANO. Proč? Protože okolo něj vidím neuvěřitelnou slabost. A to ať už jejich voličů a nebo příznivců.
Už od posledních voleb do premiéra buší jeho odpůrci až opravdu zavržení hodným způsobem, vyhrabávají na něho ty největší špíny světa, tvoří hanlivé a hrubě urážející obrázky a koláže. Obrovské demonstrace a opětné urážky. Nadávky a zesměšňování..
Víte nejsem a nebudu voličem ANO, ale vnímám to, vidím jak do jejich předsedy buší a kolikrát si říkám, že už to nemůže vydržet, že už to třeba kvůli své rodině zabalí, ale on drží. Až na pár lidí a to z nejbližšího okolí se ho nikdo veřejně nezastává. Nikdo nevyleze na náměstí na pódium a nebrání ho. A mně se honí hlavou, kde jsou sakra všichni ti voliči? Jak je možné, že na sociálních sítích nekolují příspěvky od těch 30% voličů? Proč ho nebrání? Dali mu svůj hlas a podle průzkumů mu ho chtějí dát zase. Ale kde jsou?
Já Vám to povím. Je to prostě typická česká povaha. Někde v klídku čekat jak to dopadne a pak se ukázat. Tohle je nám tak strašně moc blízké až je to k pláči. Ale ne, nechci házet všechny do jednoho pytle a vím, že jsou i tací, kteří za svým volebním hlasem jsou..
Čekal bych, že budou média plná těch inteligentních lidí z hnutí ANO a budou veřejně Babiše hájit bez ohledu na to, zda mu bude později vina prokázána či nikoli. Je to přece ten, za koho kopou, je to ten, komu dali hlas a měli by za ním stát a bojovat.
Bohužel, náměstí jsou plná jen jeho odpůrců. Ale jak jsem už psal, mně je to jako člověku, který volil jiné, tak nějak jedno, ale naprosto vůbec se mi nelíbí to chování jeho odpůrců..
A proč to vlastně píšu? Protože mě to napadlo jako skvělý úvod k mému vyznání se k Trikolóře.
Václav Klaus junior nám ukazuje asi poslední světýlko na konci tunelu. Všichni víme a plně si uvědomujeme, že to nebude vůbec snadná cesta, ale naděje na to, že se naše životy vrátí opět k normálu, tak ta je obrovská.
Pana Klause sleduji prostřednictvím médií už opravdu dlouhý čas. Málokdo si uvědomuje, že je to výborný pedagog a byl ve své profesi velmi úspěšný. Navíc je synem bývalého prezidenta země, který se nikdy nebál říkat věci tak jak je viděl. V tomto ohledu se domnívám, že jablko nepadlo daleko od stromu, což je super.
Nebudu tady spekulovat o tom, kolik hlasů dostala ODS v posledních volbách jen díky němu, to nám perfektně ukáží již příští volby. A jak můžeme vidět z různých průzkumů, analytici a ani novináři to jaksi ignorují a drží ODS stále na procentech, která strana dostala. Asi to bude nepříjemné probuzení..
Trikolóra představila své tři pilíře a myslím si, že se jim podařilo parádní představení se veřejnosti a již jen tímto prvním krůčkem získala Trikolóra veliký počet občanů na svou stranu.
Na sociálních sítích můžeme od odpůrců tohoto hnutí číst, že je dobře, že vzniklo, že odebere voliče třeba hnutí SPD. Taky Vám to milí čtenáři přijde tak děsně laciné a naivní? Proč má pořád někdo potřebu se někomu vysmívat a znehodnocovat jeho úsilí?
Často jsou k vidění obrázky, které si nedělají legraci z toho, co Klaus junior říká, ale hlavně z jeho postižení. Dříve mě to neuvěřitelně štvalo, možná i dohánělo k šílenství, ale pak jsem o tom přemýšlel hlouběji a ztotožnil jsem se s tím, že i špatná reklama je reklama. A zatímco má mnoho lidí pokřivený charakter a pohlednou tvář tak junior to má zcela určitě opačně a nemyslím si upřímně, že by ho to mohlo nějak diskvalifikovat a nebo omezovat. Naopak, musí mít naprosto dokonale vytvořenou vůli prorazit a dokázat světu, že vůbec nezáleží na tom jak vypadá, ale co dokáže. A kdybych to měl ještě více odlehčit, musím zmínit, že o krásu v hnutí se starají jeho členky a ty navíc jak jsem je mohl stihnout na sociálních sítích poznat, dodávají i hodně moc inteligentních prvků. Takže si opravdu myslím, že i v tomto ohledu to bude velmi schopný tým.
Ještě se toho moc nestalo. Zatím je to takové oťukávání a tvoření. Důležité pro mnoho příznivců je i to, že se k hnutí svého syna i velmi pozitivně vyjadřuje pan prezident Klaus. To je vskutku pořádná porce plusových bodíků.
Mnoho z nás bude v napětí očekávat co bude dál. Budeme sledovat práci hnutí a to nejen v hlavních médiích, ale i na sociálních sítích, kde nám doposud ti, kteří už mají s hnutím co do činění, ukazují především to, že jsou to lidé z masa a kostí. A já tak nějak cítím, že ta chuť stát na straně občanů této země není jen předstíraná, ale naprosto upřímná.
A i proto se právě v tuto chvíli hlásím mezi příznivce a voliče Trikolóry. A nebudu mlčet, nebudu zbaběle schovaný ve chvílích, kdy bude hnutí potřebovat podpořit. Nechci být jako voliči hnutí ANO. To bych se musel hanbou propadnout.
Práce v politice a ani jiná činnost s politikou spjatá mě nikdy nelákala a neláká, ale pokud bude potřeba se za hnutí postavit jako jeho příznivec, udělám tak bez sebemenšího zaváhání a budu stát pevně na jeho straně. Protože je to má volba a po dlouhých letech budu moci opět vyrazit do volební místnosti s pocitem, že se mi tam opravdu chce a že můžu vhodit svůj lístek s naprosto čistým svědomím.
Závěrem přeji hnutí, aby mělo co nejvíce odvážných voličů, kteří se za něj vždy bez zaváhání postaví a budou ho podporovat i v těch nejtěžších chvílích. Ono je jedna věc něco někde plácat a jiná věc je přijmout skutečnost ať je jakákoliv.
Václave Klausi juniore, máte důvěru mnoha lidí této země a já Vás dnes večer prosím především o to, abyste nikdy neslibovali žádné vzdušné zámky a bili se za své plány jako lvi.
A já cítím a vím, že tomu tak bude. A děkuji Vám všem okolo Trikolóry. Především za naději.
Za dobrou práci Vám zcela určitě poděkuji za nějaký čas…
Autor: Pavel B. Reichl
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč
Celkem za měsíc: 13 000,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Agenda bílé nadřazenosti - 22.1.2021
- Válka proti teroru se vrací - 22.1.2021
- Z minulých kontroverzí (II.): Příliš mocná železnice - 22.1.2021
Děkuji, že jsem mohl číst tak skvělý článek.
Najlepsie charakterizoval Klause jr., nedavno Brabenec od Plastikov hyperidiot.
to je akože čo? hyper je zväčšenie, znásobenie teda hyperidiot je idiot so zvýšeným IQ, teda už vlastne normálny človek, až génius podľa miery hypertrofie IQ. Takže od tej gumy je to vlastne pochvala a ty ako klasický idiot so to len zle pochopil
Utahovači opasků na blahobyt /kikinoskopek mňau/ s bonusem -70. biliónů neviditelné ruky trhu zahraničním vlastníkům a druhou vlnou na přízeň sponzora institutu, odebral dotace ale budou možná zas – natěšených trik ó lóra. V prodluženém exekutistanu zahypotékovaných dluhovým otroctvím.
Duo clown
Miro, Julo není klasický idiot, Julo je gender-idiot s Istambulskou smlouvou srulovanou v řiti.
Od Občanského Fóra až po hnutí Trikolóra…
A tu mas graficke vysvetlenie, preco volici “mensieho zla” (Babisa) a 40 % opravnenych volicov, ktori na volby z vysoka kaslu, nikde za ziadneho politika/politicku stranu nedemonstruju a ani ziadneho/ziadnu z nich neobhajuju na socialnych sietach… Neviem, ci ti to teraz uz bude jasne, sudruh Reichl, ale nizsie formy zivota, viac ako pisanemu slovu, vraj rozumeju obrazkom…?
prešovský orloj, vy se k tomu nevyjadřujte, vraťte se k vám do Asie a tady to nechte na nás.
“Jak je možné, že na sociálních sítích nekolují příspěvky od těch 30% voličů?”
Vysvetleni tohoto jevu muze byt nekolik, ja uvedu pouze jedno mozne, cimz jasne deklaruji, ze nejde o vycet uplny.
Treba se ti volici nechteji nechat dojit socialnimi sitemi, ktere smenuji osobni data uzivatelu za penize pro sebe nebo se snazit po “don Quijotskem zpusobu” bojovat proti cenzure na zminenych sitich, cimz si usetri spoustu dusevni energie.
Puvodne jsem chtel odpovedet autorovi primo na jeho strance, ale jelikoz tam ma diskuse pouze pres facebook plugin a ja uctem na facebooku nedisponuji, mohu dat zpetnou vazbu pouze tady. Jestlize je nekdo v nejake socialni bubline, neni pro nej snadne predstavit si zivot mimo tu bublinu, ale i dnes existuje nemale mnozstvi lidi bez uctu na socialnich sitich. Podle me neni vubec dulezite, aby si volici ANO honem zrizovali ucty na facebooku a sli obhajovat svoji volbu tam, kde to skoro nic neznamena. Mnohem dulezitejsi je, aby sli k parlamentnim volbam a dali svuj nazor najevo tam, kde to ma vyznam a naprosto zasadni vliv na vyvoj politicke situace v CR. “Potlachy” na facebooku smerovani politiky v CR zasadne neovlivni.
PS: Nejsem volicem ANO.
Mimochodem, myslim si, ze takovy pristup ma mozna jeste drtivejsi psychologicky dopad, nez vase predstava “valky argumentu” na socialnich sitich.
Predstavte si, ze opdurci ANO vedou zurivou informacni valku na socialnich sitich, vrhaji do placu jednu vykonstruovanou perlu za druhou, nenarazi na vyznamnejsi verejny odpor, diky cemuz mohou nabyt dojmu jasneho vitezstvi … a pak … pak prijdou volby, progresivni strany sotva prelezou 5 procent a ANO dostane 30. Byt bytostnym progresivcem a zaprisahlym odpurcem ANO, tak uvazuji o tom, ze se “picnu”, kdyz “vsechny ukazatele”, vsichni moji kamaradi, vsechny noviny, ktere ctu, dokonce i v CT, rikali, jak tentokrat ANO pohori a progresivci budou slavit jednoznacne jednomyslne vitezstvi. To proste nasere.
Mne to rozhodně nenasere,
protože již drahnou řádku let vím, že cca 1/3 voličů má blíže ke komunistům, estébákům, lhářům a podvodníkům, než k lidem, kteří touží po SVOBODNÉ a PROSPERUJÍCÍ společnosti, oproštěné od VLIVU Kremlu.
Bureš, Falmer i Zeman JSOU jejich šálek kávy, můj rozhodně Ne!
A to NE i proto, že mám svobodného ducha …
… a to NE i svobodný duch mi velí, abych NEVĚŘIL ani “renesančním” podvodníkům Okamurova či Klausova střihu …
ukážková schizofrénia a idiocia
Tak se/je neukazuj a bude to v poho …
sebareflexia nulová
To jsem ti sdělil již před časem.
sú ľudia, čo robia aj niečo užitočné namiesto sledovania plkov nejakého trtka.
Těší mě, miro, že mne sleduješ a na mé příspěvky k tématu reaguješ, i když jen infantilně.
miro, ten nás stačí OBSKÁKAT všechny najednou.
Nejhorší jsou lidé, kteří na vše a na všechno nadávají a sami nic nedělají, typický hospodský kibic.
Dežo, tak konečně začni SÁM něco dělat
Já vím, práce ti příliš nevoní. Ty raději tu hospodu …
…a když toho ducha vypustíš jsou cítit konvalinky, nebo zatuchlý archivní smrad!! Proč se ptám, protože u nás vrabci na drátě cvrdlikají, že smrdíš i na fotce. Jen mě to zajímá, nic víc.
Kadel 30.6.2019, 19:57:40 Odpovědět
” … Útok na osobu (ad hominem) je útokem na diskutujícího, upozorňování na jeho záporné vlastnosti, namísto zpochybnění argumentu jako takového.
Je vždy snazší znevěrohodnit člověka osobním útokem, než pečlivě předkládat podložené argumenty. Pokud někdo opravdu místo argumentace útočí na tvou osobu, ber to jako kompliment. Tvůj argument má pravděpodobně váhu a protistrana nemá, jak jej vyvrátit.”
____________________________________
Mimochodem, kompliment od “svobodného” ducha zvláště potěšil…
… potěšil skoro stejně, jako od pravidelného PŘÍSKOKANA pod mé příspěvky – notouška Pavla
hmmm zase, zřejmě se mu vryla ARCHIVNÍ album od skupiny BLACK SABBATH – Paranoid natolik do mozku, že mu to ty hemisféry nevymažou. Tomu se říká vášen!!!
Rad bych poznamenal, ze uzivatel podobne prezdivky jako mam ja, neni tim, ktery napsal prvni dva prispevky tohoto vlakna a ze ja bych timto zusobem svuj nazor nevyjadroval.
Tušil jsem, že to nejste Vy, ale že se jedná o stupidní projev místního pivního notouška, který se probírá z obvyklého ranního deliria, diagnost. zovoucího “KáPavel”
Přivlastňování si cizího nicku je jeho “špecifikum”.
Chvíli počkejte, až se z toho “vokna” dostane, tak se hned ozve …
Co dodat, jsem opět obvinován jako kalousek, ale jestli ten pán není sám zlitej jak vepř, když toto o mě tvrdí aniž by mě znal. Divný přístup.
“Svobodný duchu”, PK se již probral, z vokna se jakž takž dostal, a hned se i ozval způsobem jemu vlastním …
P.S.: “Vím” píši na základě vlastních letitých poznatků, neovlivněných médií a hospodskými žvásty, no a použití krycího jméno “Bureš” nevnímám jako “manipulativní techniku”, ale jako konstatování faktu.
Když napíši, že Gottwald byl ZLOČINEC, tak “otrávím studnu” pouze bolševikům; soudný, slušný člověk ví, o čem je řeč …🔴
Ááááá, tady zřejmě někdo trpí samomluvou.Když se výše podívám, tak vidím, že ten “uživatel přezdívky” má velké es!!! Takže pytláku z Vysočiny, jdi kázat o morálce o dům dál, od tebe to sedí jak prdel na tvoji plešatou kedlubnu. Pěkně se doplnuješ.
Proč takové výrazy? Trikolóra – 4slabičný název – chyba první – už v tomto byl Babiš chytřejší – jednoslabičné ANO, dále a bohužel V. Klaus ml. je synem koho? Říkám bohužel, stín. To jsou dvě sudičky už při zrodu nového pol. subjektu se znaménkem minus. Nepřeji si to, ale je to tak. Babiš a ANO – kde se vzalo tu se vzalo – bombastický start s maxi fin. polštářem, který bubří a bubří – ale to už do svěřeneckého fondu, aby bylo jasno. Jasno jejedno a když je tma a někdo ti říká že je jasno, věř tomu, tak tomu by věřil jen slepý, že?- a navíc koblihový – a Češi slyší na to co je zadarmo. Bohužel! Jenže je tu chytrý lišák Zeman a ten drží (a díky) Babiše na uzdě. Drží na uzdě vše, ale kolik má ještě sil a jak dlouho to vše udrží? V. Klaus ml. ví co chce , ale start bude mít těžší. Nu, uvidíme.
Prosim, odkud “vite” sve tvrzeni o 1/3 volicu? Prezentujete jej jako fakt, nikoliv jako nazor.
Myslim si, ze otazka vlivu neni tak dvoupolova, jak dnes mnozi s oblibou prezentuji. Vzdy je dulezita mira a ruzne civilizace se odnepameti vzajemne ovlivnovaly. Co je zasadni, zahranicni vliv nesmi byt rozhodujici, prilisny. Nicmene je dobre znat nazory svych sousedu, vedet jaka stanoviska zaujimaji. V ramci svobodneho projevu, melo by byt kultivovane vyjadreni nazoru umozneno vsem, ale nemelo by zaujimat formu tlaceni do neceho. Je jedno jestli ta forma predstavuje rozkaz, narizeni, doporuceni, vyhruzku ci cokoliv jineho. Podle me je ferove rici nazor, “my si myslime tohle, ale vy si to udelejte jak chcete”. Kdyz jsem jako dite cetl ruske byliny o bohatyrech jako Ilja Muromec, rozsirilo mi to obzory podobne jako treba rumunske pohadky o Petru Zrnkovi nebo danske pohadky o Cisarovych novych satech, recke povesti o Diovi, egyptske o Horovi, mezopotamske o Gilgamesovi … a take ceske o Horymirovi. Oba extremy jsou podle me nevhodne, jak absolutni, tak zadny vliv.
Mimochodem, bezkontextove pouzivani kryciho jmena Bures je manipulativni technika “otraveni studny”. Jestlize se neztotoznujete s manipulativni technikou ad hominem, udivuje me, ze sam pouzivate jinou manipulativni techniku.
Moje odpověď je o kousek výš (11:24:3).
K již napsanému ještě dodávám, že stejně, jak nedůvěřuji Burešovi a jeho “firmě” ANO, tak moji důvěru NIKDY nezíská ani Okamura se svým pochybným a zištným “podnikatelským záměrem” s.r.o. “Úsvit-SPD”.
Váš názor k věci jsem jsem si přečetl, můj názor k věci jsem Vám sdělil, takže se můžeme oba SVOBODNĚ věnovat tomu, co naplňuje naše bytí.
Z naší diskuse je zřejmé, že my dva se při těch aktivitách nikdy nepotkáme.
Take je mi zrejme, ze se nase nazory a cesty k sobe nijak zvlast nepriblizi, ale velmi ocenuji, kazdou prilezitost, kdy je mozne diskutovat kultivovane, bez osobnich vypadu, proste si dustojne vymenit nazory. Subjektivne hodnotim vase vystupovani (s vyjimkou “Burese”) dosti nadprumerne oproti vetsine mych nazorovych oponentu, se kterymi jsem se kdy (virtualne) setkal a obzvlaste ocenuji, ze cizim osobam podle pravidel slusnosti vykate. I kdyby to pro vas nic neznamenalo, mate u me jistou miru respektu.
Napsat, ze Gottwald byl zlocinec neni manipulativni. Manipulativni by bylo, kdyby slova “zlocinec” a Gottwald byla vykladana jako synonyma a vzdy, v jakemkoliv konextu by “zlocinec” byla substituce pro Gottwald. Podobne pouzivani bezkontextoveho “Bures, Ovar, Pitomio” je manipulativni a podpasovy zpusob komunikace, ktery je na urovni ad hominem.
Preji vam hezky den. #HatTip
Přeji Vám totéž,
a v souvislosti s formou vedení diskuse sí na Vás vážím téhož, co Vy na mně.
Jen drobný nesouhlas > “Bureš” je kr. jméno estébáka s obč. jménem Babiš, kdežto “Bimbo” či “Pitomio” je hloupá nálepka (dávat obé do jednoho pytle v této souvislosti NELZE, jinak člověčensky ano… bo všichni tři představují pro SVOBODNOU společnost nemalé nebezpečí).
Trikoloře a panu Klausovi přeji jen to nejlepší a hlavně, politický úspěch. Ale zůstanu u SPD.
Úvodní foto ukazuje Klause ml. jak nadutě vzhlíží na svoji obět a ta cudně odvrací hlavu.
Trikolora zřejmě čerpá s řad demonstrantů -chvilkařů.
Mě to připadá víc než směšné. Opět jedna zbytečná strana. Ta naši demokracii nezachrání, naopak.
Počkáme si a uvidíme, jak se nám modrásek vybarví.
Přesně
Nápodobně, také zůstávám u SPD, myslím, že je ve Sněmovně podobné strany třeba, poslední dobou se navíc několikrát postavili jako jediní za dobrou věc (podání ústavní žaloby spolu s p. Vitáskovou na ceny energií, upozornění a medializace případu znásilnění poloopicí zběhlou z Německa a naposledy podání ústavní žaloby na rozsudek v kauze Walderode). A především, jako jediní jsou proti islámu, který Klausovi až tak nevadí. Nicméně Trikolora je mi jinak sympatická a taková koalice obou uvedených stran by nebyla rozhodně od věci. I když pochybuji, že by byla na podobné složení Sněmovny (většinu) jakákoli šance. Eurohujeři v ČR vždy drtivě vedou, bohužel.
Já jsem v tomto případě v klidu. To co říkal pan Okamura o Klausovi ml. mně stačilo a nemám důvod mu nevěřit!! Proč?!! Protože si nepamatuji, že by nám voličům někdy lhal!! Maxík napsal co je od ODS tak to zavání kulišárnou, čímž já souhlasím!!
Vždyť jo. Úplně mi stačilo to Klausovo odmítnutí podpisu k hlasování k okupačním misím (jinak mluví, jinak hlasuje), každopádně SPD mne zatím nezklamala, tak proč přebíhat. Neudělají-li nějakou velkou botu, nemám důvod.
Trikolóra?
Když oba Klausíci to tak nějak nehezky řečeno, podělali!
Ten mladší se vyslovil proti zavádění institutu tzv. referendu, což je asi tak pro EU jako kříž pro čerta,a dnes už většina lidí u nás chce z té stoky EU vypadnout! No a starej Václav se vyslovil nyní proti přímé volbě prezidenta! Tím to doslova podělal a co řekne starý Klaus je jako by to vyřkl i ten mladý. Ona přímá volba prezidenta byla onehdá vymyšlena těmi, co chtěli posadit na trůn člena spolku iluminátů a zednáře od lóže “Synové smlouvy” (B´nai B´rith) Schwarzenberga, jen jaksi se trochu přepočítali se zdravým úsudkem občanů ČR a zejména těch z venkova, co se musí lopotně živit prací. Ten tah byl záměrný a celkem slušně připravený a mediální palba velmi účinná a spousta hlupáků hlavně z velkých měst jim sedla na špek! A přímá volba prezidenta se většině občanů ČR zalíbila!
Takže Klausící, pá pá….. zase jste to posrrali!
Má to logiku.
Oba Klausovi jsou dlouhodobě zásadními odpůrci přímé demokracie, to je docela dost známá věc. I proto Trikoloru nemůžu volit, zarytý euroskeptik, který je proti referendům je pro mne totiž poněkud značný protimluv. Značně se tím snižuje šance na vystoupení z EU.
Marxismus, nic neposrali, jen na tebe je to moc to pochopit.
Tak to si mi to nandal vědátore! Ty si skoro politolog….
Proč by si STB nemohlo založit další politickou partaj? Vzpomeňe, jak byl Klaus za svého kralování neoblíbený, jak se po zvolení prezidentem asi skutečně snažil a jeho obliba vzrůstala až do vyhlášení amnestie pro jeho kamarádíčky, STBáčky…
Libore, opět se projevil tvůj primitismus. Ukazuješ, jak si hloupý a ničemu nerozumíš. Ty si snad četl tu amnestii ? Ty víš ty magore že to bylo vyhlášení pro jeho kamarádíčky, estébáčky ? Trochu více si to pleteš, jsi zmatený.
Amnestie zasáhla převážně zloděje/tuneláře, kteří páchali kriminální činnost prostřednictvím ODS. (Tuneláři, napojení na ČSSD jsou jiná skupina) Ti vejlupci se s Vašíkem vůbec, ale vůbec neznali. A kdo tvrdí že jo, je magor, hloupý, k ničemu atd. …
Láďo, dyk je to debil a provokatér.
O tom, že je to provokatér, svědčí stále dokola omílané stejné a stejné fráze bez náznaku vlastní myšlenky. Myšlenky totiž nemá schválené od US Embassy.
Navíc je to blb, který vůbec neví, o čem mluví. Například
– StB je v jeho pojetí rodu středního, ač se jedná o zkratku instituce rodu ženského,
– VUML (případně VÚML, což je úplný nesmysl) považuje za rod mužský, ač správně jde opět o rod ženský,
– korunuje to “to” NATO (opět rodu ženského).
Je tedy vcelku jasně vidět, že blábolí o věcech, o nichž nemá ani páru, jen je placen za prasení vzuchu.
Libore máš pravdu. Lada je jen jeho primitivní soudruh z STB
Existuje ta Trikolóra ještě ? Od jejího založení zmizela z médií, z internetu, z diskusí.
Nevzdal to Klaus junior nakonec, když podle jakéhosi průzkumu dostal preference jen 3 % ?
Bouše, zajímej se o tvé rodné strany KSČM a bývalou ČSSD a trikolóru vynech. Ta by byla nad tvoje chápání.
Ještě, že tě tady máme mysliteli ze IV. cenové skupiny…
Nebylo to náhodou tak, že ty 3% si u agentury nakoupil?
Co se tyce Trikolora versus SPD, vidim to podobne jako mnozi diskutujici vyse. Ve volbach uprednostnim SPD.
Proc? Mam nejakou predstavu sveta, ktera se spise blizi k pozici Trikolory nez SPD, jenze je tu ale. Soucasna situace v Cesku (mainstream media, demonstranti, cenzori …) je vyrazne vychylena na jednu stranu silou, ktera stale pusobi. Aby se situace znovu dostala do rovnovazne polohy, nestaci pusobit stejnou protisilou. Pusobeni stejnou protisilou zapricini, ze ukazatel zustane stat na miste a uz se vice nebude posunovat k extremu jako predtim, ale k navraceni do normalniho stavu nedojde. Aby se situace vratila alespon kousek zpatky, je zapotrebi vetsi protisila, ktera posune ukazatel zpet i pres stale pusobeni jine sily. Proto budu uprednostnovat SPD minimalne do te doby, nez bude mozne svobodne se vyjadrovat a vest diskusi argumenty, nikoliv citovym vydiranim nebo ocernovanim.
Je to stejny princip jako v pripade smlouvani. Pokud zacnete smlouvani na pozici, ktere chcete dosahnout, vaseho cile se stezi doberete. Abyste dosahli sveho cile, musite zacit smlouvani na vyssi pozici, nez je vas skutecny cil.
Kazdopadne, preji Trikolore dostatek energie a uspech v boji proti mainstreamove manipulaci.
Přečtěte si, co na nás babišovský a zemanovský židosionistický režim chystá :
https://aeronet.cz/news/rezim-v-cr-utahuje-srouby-statni-zastupitelstvi-se-dozaduje-nasazeni-odposlechu-proti-obcanum-cr-kteri-pry-siri-predsudecnou-nenavist-co-to-je/
Ministerstvo vnitra pod vedením Jana Hamáčka, předsedy ČSSD a člena [3] nátlakové organizace Aspen Institute Prague, jejíž českou pobočku založil [4] a financuje Zdeněk Bakala, vytvořilo novou definici trestného činu předsudečné nenávisti, která je natolik pružná a ohebná ve výkladu, že de facto se jí může dopustit kdokoliv, kdo má jiný názor, než je oficiální názor vlády, a současně se rozhodne tento svůj jiný názor medializovat, popularizovat a šířit. To ovšem znamená naprostou totalitu, která dalece překračuje tzv. ideo-zločin popsaný v románu “1984” od George Orwella. Hamáčkovo vnitro ve spolupráci se státními zastupitelstvími chce tak v ČR zavádět nový trestný čin “ideo-zločinu” a Jan Hamáček tento zločin definuje takto:
Subjekty, které se dopouštějí předsudečné nenávisti, lze podle vnitra charakterizovat takto
Neusilují o okamžité zničení demokratického systému, ale postupně ho oslabují.
Nerespektují koncept základních lidských práv.
Podněcují k nenávistným aktivitám další osoby.
Šíří strach ve společnosti.
Štěpí společnost, vyvolávají v ní antagonismy.
Zlehčují osudy obětí totalitních režimů a obětí nenávistně motivované trestné činnosti.
Při komunikaci s veřejností využívají dezinformace a konspirační teorie.
Stávají se nástrojem vlivového působení zemí a skupin, která nerespektují principy pluralitní demokracie.
Ministr vnitra Jan Hamáček ve spolupráci s odborníky tak de facto zavádí nový trestný čin, kterého se může dopustit kdokoliv, kdo jenom náznakem oslabuje tzv. demokratický systém. Ministerstvo vnitra ani nijak nespecifikuje, jestli se demokracie oslabuje v ČR tím, že členové vlády jezdí na slavnosti Sudetoněmeckého landsmančaftu, anebo tím, že soudci v ČR vracejí majetky vdovám po bývalých členech Henleinovy Sudetoněmecké strany, anebo tím, že ministr vnitra je členem neziskového lobby think-tanku tuneláře, který se skrývá ve Švýcarsku na břehu Ženevského jezera. Nevíme, jestli se tím dopouštějí oslabování demokratického systému, ale jeden by řekl, že možná ano.
Hamáček není jen hrobník bývalé ČSSD, ale i naší republiky. To zejména tím, jaké lidi dosazuje do vlády. Ti jeho ministři z bývalých svazáků mladých demokratů, mají jedině na to, prodávat kvasnice. To co tvoří dnešní vládu, to tady ještě nebylo. Je to práce Hamáčka, který sám nemá potřebné vzdělání aby mohl být ministrem. Nemá VŠ, ze všech ho vyhodili. Přesto se mu zatím daří svým oblbováním jednodušších lidí.
Pro mě je starej Klaus narcis,namyšlenec a darebák.Moc bych si přál,aby jeho syn se nepotatil. Zatím to tak nevypadá a já mu přeji hodně úspěchů.I pro mě je světýlkem na konci tunelu.Snad to vyjde.Už jsme tu zažili mnohé.
Prof. Ing. Václav Klaus, CSc., není ani narcis, ani namyšlenec, ani darebák. Je to náš úspěšný politik a jediný pravicový prezident od vzniku republiky. Stále je zván přednášet do celého světa, získal přes 40 Mezinárodních cen a 44 Čestných doktorátů od prestižních univerzit a institucí. Proto bych si přál, aby jeho syn šel v jeho šlépějích.
Nevím kolik je ti Láďo let,ale já jsem starýho Klause zažil úplně od začátku a paměť mi slouží ještě docela dobře.Vzpomínky,které jsou podloženy nějakou emocí,většinou negativní,ty se nezapomínají.A že si ho chválí někde venku je lhostejné.Nic o něm neví.A že jezdí přednášet blbosti,to víme také všichni,tedy alespoň ti,kdo to vědět chtějí.
Pamatuji, jak Vašík neuměl rozeznat falešnou a čistou stokorunu. Komu šel tím na ruku?
To je moje zkušenost.Jinou s ním nemám.Vy možná ano,nevím nakolik ho znáte.Ale měnit svůj názor nebudu.Je podložený mnoha negativními zkušenostmi.
Z Havla se taky v zahraničí mohli podělat… a co to bylo za kašpara.
Lépe bych to nenapsal…
Jdeme s nimi do toho
Sebelepší člověk může založit stranu se sebelepším programem, ale jakmile mu tam nalezou lidi typu Kalouska, Fialy a Cyrila Svobody, může to zabalit. A že tam nalezou, to si můžeme být jistí. Politických turistů a různých rozvracečů je tady jako sra*ek. Stačí jeden muž v hnědé bundě…
Nemáte pravdu autore článku. Ti co volí Babiše se za to stydí…, natož aby ho někde bránili ať už v hospodě na veřejnosti nebo na internetu, dokonce už i v hospodách 4.cenové sem začal vnímat kritiku Andreje Babiše.
Lidé radši řeknou , že volí ODS nebo Topku…,aby nenarušili sousedské vztahy, aby měli dobré vztahy se vzdělaným okolím, aby zkrátka nedělali zlou krev mezi lidmi na kterých jim záleží.
Ale volba za plentou je tajná… takže tam nikdo z jejich přátel nevidí, že volí Babiše… a o tom co celé je o studu, prostě lidé se za to stydí, že volí Babiše, ale stejně ho volí…, tohle je spíše případ pro psychiatry a tím autor článku rozhodně není.
Ano,debaklů se zákládáním těch jediných pravých pravicových partají už bylo dost.V osobě mladého Václava je tady konečně opět lídr schopný oslovit širší a nejen pravicovou společnost.Jestli tohle prosereme,tak je šluš.Osobnosti nejsou.
Nic proti SPD,to je klasická konzervativní levicová strana,viz Ivan David,která je na politickém kolbišti také potřebná,ale pravicový konzervativec hledá lupou,komu to hodit.
Viral sensation Tirumurthy and D.Imman | Namma Veettu Pillai Special Show | Sun TV