
O koronaviru … aneb chřipečka nebo smrtící pandemie?
VIDLÁK
Na svůj včerejší článek jsem dostal celou řadu reakcí po mailu. Od těch pochvalných se kterými se nebudu chlubit (i když bych rád), až po ty nenávistné, že jsem se konečně odhalil a chci zničit tuhle zemi ve prospěch Babišovy totality. Těmi se chlubit nebudu, ale už brzy se jim budu posmívat. Z nesouhlasných reakcí bych ale rád vypíchl jednu od našeho čtenáře Clairvauxe.
Pan Clairvaux umí nesouhlasit bez nenávisti a jeho text by mohl sloužit jako vzor pro věcnou a slušnou diskusi při odlišných názorech. Na takový text se mi dobře odpovídalo a poslal jsem mu ho mailem, ale pak jsem zjistil, že stačí připsat pár dalších vět a bude z toho celý článek. Pak už si dáme od koronaviru chvíli pokoj. Mám tu dost textů, které jsem slíbil vydat a musíme znovu prokydat válku v Arménii i další témata.
Teď ale dávám slovo Clairvauxovi:
Dobrý den Vidláku,
když v mnoha věcech s Vámi “souzním” v náhledu na koronavirus se však diametrálně rozcházíme. Rozumějte, vůbec nemám problém nosit roušku při kontaktu s lidmi ve veřejných budovách či nechodit do restaurací po 22 hodině (to je asi opravdu to nejmenší) …. jen mám oproti situaci na jaře prostě problém akceptovat “podzimní mainstreamový náhled”, obzvlášť když existuje mnoho indicií z odborných kruhů, že “všechno je pravděpodobně jinak”.
V mediích je dáván největší prostor ” akademikům” typu Flégr, který s Covidem přišel do styku pouze na stránkách knih nebo pneumolog Koblížek ke kterému se dostane řádově pouze promile těch nejtěžších paicentů. Naopak víc prostoru nedostanou odborníci např. MUDr. Balík nebo Peková, kterým od začátku roku prošli rukama desetitiíce paceintů s Covidem.
V současné době se zpřísňují opatření na základě prezentované statistiky. Bohužel nebo spíš bohudík naše hygiena hovoří trošku jinak:
https://www.khsbrno.cz/admin/upload/aktuality/220_438_aktuality.pdf
Můj názor je ovlivněn i ekonomickým dopadem, kdy můj zaměstnavatel do března fungoval exceletně. V současné době je nás tam nyní již jen cca 20% původního počtu zaměstnanců.
Přál bych vám ten “požitek” posílat šikovné a pracovité kolegyně (matky samoživitelky) ubrečené na pracák a defacto celé rodiny do existenční nejistoty jen proto, že si někdo vymyslel v rámci předběžné opatrnosti nesourodá likvidační pravidla, mnohdy na základě toho jak hlasití byli zástupci konkrétních profesních sdružení ( takže do obchodních center, divadel nebo na fotbal ANO, ale jiné počtem srovnatelné aktivity NE). Takže chápu, že máte strach o své blízké ( na celé Jižní Moravě umřel v minulém týdnu jediný člověk ve věku 77 let o kterém nevíme vůbec nic …jaké byly jeho komplikace apod.) , ale na ruhou stranu nikdo nebere v potaz tíživou ekomomickou situaci tisíců rodin do které se administrativním rozhodnutím a ne vlastní vinnou dostali.
Podpora od státu je v těchto případech iluzorní. Při kompletně “zablokovaném” předmětu podnikání dostáváte cca 40% na mzdy jako půjčku, kterou musíte do 3 let splatit. např.ve Francii naši spolupracující kolegové z oboru dostávají 90% platu a jsou od března doma.
Tož to jen tak pro upřesnění jiného pohledu na věc.
Clairvaux
A nyní moje rozšířená odpověď:
Já Vám Clairvauxi vlastně rozumím. Nežijeme ve světě ve kterém je možné vypíchnout jen jednu věc, tu postavit na piedestal a ostatními se nezabývat. Nemůžeme vzít lidské životy nebo zdraví a říci, že ať zhyne svět, jen když budeme zdraví. Já sám často argumentuji tím, že nemůžeme na první místo postavit přírodu, když se musíme najíst. Nemůžeme zakázat postřiky, protože bez chemického zemědělství bychom zřejmě měli hlad. I teď prostě nemůžeme zničit ve jménu boje s Covidem úplně všechno.
Jak jsem již mnohokrát psal – nesouhlasím ani s Flégrem, ale ani se Šmuclerem. Koronavirus je horší chřipka s výrazně vyšší nakažlivostí, schopná přetížit zdravotnictví. Tečka. Koronavirus není neškodná chřipečka, ale také to není dýmějový mor. Ovšem první obětí koronavirové epidemie byla věcná a slušná debata. Jako by existoval jen Šmucler nebo Flégr, jako by si člověk vlastně ani nesměl myslet nic mezi tím. A tak se navzájem jen překřikují dvě strany a v tom hluku si nikdo nevšiml, že vůbec ani nezačala debata o tom, jaká opatření mají smysl, jaká smysl nemají a jsme kilometry vzdáleni od jakékoliv debaty ohledně ekonomických následků nějakých opatření.
Šmucer vidí ekonomickou zkázu i v tom, že se od září nařídily roušky a že se zkrátila otvírací doba v barech. A pořvává, jak je to pro ekonomiku smrtící. Flégr by zase zavřel úplně všechno, protože to prý stejně nastane, lidi budou tak jako tak všichni doma, nic nebude tak jako tak fungovat. Jestli je tohle racionální debata, tak jsem se opravdu narodil o sto let později než jsem měl.
Stačilo, abych před měsícem napsal, že roušky nebudou mít na šíření epidemie vliv. A skutečně to nevypadá, že by po měsíci nošení roušek virus zeslábl. Ale přesto to stačilo na dost komentářů, že jsem chřipečkář. Pak jsem napsal, že virus se bude šířit a dostaneme se na 5000 případů denně a nemocnice to nejspíše ustojí, ale jen taktak – a hned jsem byl alarmista, který nechápe, že virus je jen propaganda.
A tak tu máme každý den titulky totálně debilních novinářů, kteří jsou schopní jeden den tvrdit, jak je všechno za námi, protože počet případů klesl a druhý den zase apokalypticky horlit, že je zle, protože to stouplo. Nadhled v tom není ani trochu. Přidejte Českou televizi, která neopomene sdělit, že za všechno může Babiš, přidejme si další řvoucí skupinky “demokratů”, kteří se bojí tu o svobodu, tu o svojí uměleckou živnost do které jim stát nesmí kecat. Přidejte si podnikatele v byznysu, kde se to hemží lidmi, přidejte si jejich propojení s politiky. Svým způsobem nikomu nevadí, že se dělají opatření, ale hlavně aby se to nedotklo jich. Jak podotkl Targus – když v Ostravě likvidovali těžký průmysl, mělo to mnohem horší dopad na životní úroveň lidí v kraji, ale nikoho to nezajímalo, protože Praha prosperovala.
Nakonec jedinou uměřenost představuje ten nenáviděný Prymula. Omezuje to, co ekonomicky málo bolí. A ještě se to vůbec nedodržuje. Ve Vidlákově v deset zamknou vchod do hospody, ale svítí se tam ještě po půlnoci a ven se chodí služebním vchodem. Děti ve školách mají mít roušky, ale učitelé sami jim povolují si je sundat, protože to sami také nemohou vydržet. Opatření se dodržují jen ve Škodovce a jiných velkých firmách závislých na lidské práci. A jsou tam mnohem přísnější než Prymula.
Kritizuje se, že vládní opatření jsou chaotická, ale asi žiju na jiné planetě. Já nevidím chaos, já vidím tanec mezi vejci a mezi zájmy. Vidím tanec mezi křiklouny. Ať se udělá cokoliv, vždycky budou křičet a dostanou prostor v televizi. Opatření se nedělají podle toho, co má smysl, ale podle toho, co se dá mezi ministry a jejich loutkovodiči prosadit. Spousta opatření se nedělá kvůli viru, ale proto, aby hranice zůstaly otevřené alespoň pro průjezd zboží. Spousta opatření se dělá jen proto, aby to vypadalo, že se něco dělá, protože skutečně účinná opatření budou stát bilion korun.
Já v tom všem nevidím chaos, bordel a zlou vůli. Já v tom vidím uměřenost přesně na hraně toho, co tahle společnost se svými Šmuclery, Flégry, Vidláky, Fialy a Babiši snese. A že to vypadá chaoticky? Ano, to je tak vždycky, když se někdo snaží naštvat co nejméně lidí a vyvážit co nejvíce vlivů.
Nerad hraju na coby kdyby, ale měli jsme celé léto na to, abychom se společensky shodli nad opatřeními, která mají smysl. Zakázáno od Šmuclera a nakonec i od Flégra. Koronavirus musí být chřipečka a spiknutí, nebo to musí být katastrofa. Vlastně by mě zajímalo, kdo z kolegů blogerů drží podobný postoj jako já s Masterem… Napadá mě Vlk. Ale jinak asi nikdo. Ostatní se bojí o svobodu, kterou už dvacet let nemáme.
A ekonomika? Švédský model nám ukazuje, že stejně půjde do háje, ať vláda něco zakáže nebo nezakáže. Protože až budou nemocnice plné, až umře první zpěvák, první herec a první principál divadla na Jezerce, až umře první populární moderátor, hlasatel či komentátor, až budou v televizních novinách záběry z nemocnic jako přes kopírák z Bergama, tak lidi stejně nikam chodit nebudou a nebudou utrácet. I kdyby deset Šmuclerů vyzývalo, ať se nebojí. Pak budeme mít nejen rozvrácenou ekonomiku, ale i mrtvé rodiče. A pokud by mělo na něco podobného dojít (a už to vůbec není nepředstavitelné), tak chci mít rozvrácenou ekonomiku, ale tátu naživu. Ještě bych chtěl, aby mě chvíli oblažoval svými moudry.
Na jaře koronavirus neporazily roušky (ani teď to moc platné není – už je nosíme víc jak měsíc a počty nakažených lámou rekordy). Koronavirus porazily prázdné hospody, prázdné stadiony a prázdné silnice. Koronavirus porazili lidi zalezlí doma, kteří se koroňáčka dostatečně báli. Ano, ten strach zařídily vládní opatření.
Teď už je to jiné – zvykli jsme si a pořád se nebojíme dost. Ulice jsou plné, auta jezdí všude jako kdysi, hospody jsou plné a roušky se nosí v podstatě jen v obchodech. Prymula si může vyhlašovat co chce – ostatně první opatření, které asi bude mít epidemiologický smysl, jsou ty zavřené střední školy. Ale děcka se nahrnou do hytlermarketů, takže to bude asi také jedno.
Ne, nezachráníme všechny. Hodně lidí umře, i když budou mít péči. Ovšem brzy může přijít situace, kdy budou umírat i ti, kteří by mohli žít dál a umřou proto, že nebudou mít péči. Protože se nedočkají ventilátoru. Nedočkají se lůžka v nemocnici. Já být doktorem, nedovedu si představit vlastně stejnou situaci jako na bojišti, kdy se bude selektovat, kdo má ještě šanci a kdo ji už nemá. Dá se vůbec lékařsky a lidsky řešit dilema, zda odpojit od ventilátoru osmdesátiletého (nebo sedmdesátiletého, nebo šedesátiletého) člověka, který je na tom špatně ve prospěch třicetiletého, který je na tom také špatně?
Virus přišel, ekonomika šla, jde a půjde do kytek. Nejen kvůli situaci u nás, ale i kvůli situaci jinde. Šla do kytek už před koroňáčkem a bude to pokračovat. Ano, bude hodně lidí bez práce.
Dovolím si podotknout, že hodně lidí bez práce, to je narozdíl od epidemie něco, co známe. Něco, s čím se bojuje už 150 let. Někdy úspěšně, někdy neúspěšně. Neúspěšně tehdy, když opět nedojde na rozumnou debatu a existuje jen kapitalistická dravost a zákon džungle a nebo komunistická diktatura. Neúspěšnou tehdy, když zase nebude existovat nic mezi.
Máme teď pár měsíců čas na celospolečnskou shodu, jak proti té nezaměstnanosti bojovat. Babiš si klidně může pujčit ještě tisíc miliard. S tím se dá už něco udělat. Už jednou se pozastavily exekuce. Vysoké nájmy v centrech měst spadly dolů. Nikdo nám neodvezl na Kajmanské ostrovy tisíce volných bytů. Ještě pořád máme nějaké továrny, ještě pořád máme elektrárny. Jo, jestli jsme jen nesvobodné ovce, kterým tu nic nepatří, tak je jedno, jestli nám to vezme virus nebo německý majitel. Ale přijdeme o to každopádně.
V reálu to ovšem dopadne jako obvykle. Budeme se tu dlouhé měsíce dohadovat, jestli mají opatření smysl, až jednoho dne zjistíme, že do Německa už nepouštějí ani naše pendlery. Pak zjistíme, že Babiš sice má tisíc miliard, ale ať s nimi udělá cokoliv, zase to někomu nebude recht a v televizi budou mít tyhle hlasy dost prostoru na to, aby ani Babiš nemohl nic dělat. A tak bude chaoticky dělat něco, všechno a zároveň nic.
Ukončím svůj text trochu depresivně… Stačí se podívat na Pravý prostor, který moje články přebírá. Tam už v diskusi spekulují, proč to na Pravý prostor píšu, proč se jim s něčím takovým vnucuju a samozřejmě nikoho ještě nenapadlo, že je to proto, že Pravý prostor moje články přebírá jak se jim to hodí. Ale samozřejmě už vědí, že jsem placený agent, dokonce jsem žid, protože jsem jim neřekl plné jméno a nedal fotku. Přečtou si článek a ani nekliknou na odkaz pod ním, aby se podívali, odkud se Vidlák na Pravém prostoru vyloupl. Ale už vědí, že jsem zaplacenej Babišem, že mám v hlavě piliny s hnojem, že jsem svědek Covidův.
Proto to dopadne jako vždycky. Nebude žádná shoda, jen větší rozhádanost… a ti co se nakazí příští týden a budou mít průběh vyžadující hospitalizaci, už mají slušnou šanci, že se alespoň chvíli budou bez povšimnutí dusit někde na nemocniční chodbě. Ale asi je to nutné…Jak řekl tuším Kadlas – bez Pearl Harboru by americká veřejnost byla proti válce.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč
Celkem za měsíc: 8 728,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Vláda ČR pohrdá právem a pohrdá občany - 14.4.2021
- Hackettova dlouhá vlna - 14.4.2021
- Fata morgána sociální spravedlnosti - 14.4.2021
KONEČNĚ KONEČNĚ KONEČNĚ !!!
Na stranu národa znechuceného divadlem Covidové mafie se staví poprvé první politická strana. Kdo jiný než SPD samozřejmě. Škoda že SPD nezískala u voleb ještě více hlasů. Mnozí idioti zase k volbám vůbec nepřišli, nebo to naházeli škodlivým fanouškům Evropské zločinecké unie. Přejeme jim poučení do podzimu 2021!!!
PODAŘÍ SE ZPOCHYBNIT ŠKODLIVÁ OPATŘENÍ KOLEM COVIDU?
https://www.youtube.com/watch?v=LBs1suu4IEo&ab_channel=TomioOkamura-hnut%C3%ADSvobodaap%C5%99%C3%ADm%C3%A1demokracie …
ZABÍJÍME NAŠE DĚTI RESPEKTOVÁNÍM ŠPATNÝCH ZÁKONŮ
https://tadesco.org/doba-rouskova-uz-zahnala-do-spitalu-mladez-s-narusenou-psychikou-otresne-zdravotni-dopady-u-deti-mami-nemuzu-dychat/comment-page-1/?unapproved=116832&moderation-hash=8073c084c72e843173ebdf849a1be000#comment-116832 …
VLASTIZRÁDCŮM A ZRÁDCŮM EVROPY A USA SMRT !!!
MORAVA A SLEZSKO NENÍ ŽÁDNÉ ČESKO !!!
Co tak si představit ČR v té nejsvobodnější Covidové verzi?
Tedy vůbec žádná opatření. Ušetřili by jsme za drahé testování a byli s počtem nakažených na krásné nule, čímž by jsme byli na absolutním prvním místě na světě (možná spolu s ostrovy Nauru).
Sice by koncem podzimu byl v nemocnicích docela frmol, nebo už taky ne, ale svoboda především. Tu svobodu by trochu omezily sice sousední státy závistivě neuznávající naši nulu, ale pendleři by hrdě rádi zůstali doma, protože by je přes hranice nikdo nepustil, stejně jako zboží a turisty. Ti chybějící turisté by trochu vadili hoteliérům, restauracím, průvodcům a vůbec všem na nich závislým, a tak by si vzali volno a začali šetřit. To by zase trochu vadilo jejím subdodavatelům, a tak by si vzali volno a uskromnili se. Volno by si vzaly i cestovky, letecké společnosti a dopravci. Potom by si taky musely vzít volno fabriky co jedou hlavně na vývoz a následně jejich subdodavatelé. Sportovci by se soustředili na ČR, přece ty svoje body doženou příští rok, nebo později.
A toto by trvalo do kdy? Očkovat se, je nesmysl, takže až do úplného svobodného konce.
Nebo se můžeme léčit současným způsobem, který se jmenuje sebevražda. Až bude dokonána, budeme se věnovat meditaci a vzpomínkou na chrabré činy Covidovi mafie. ..
Je to podvod chlape vzbuď se !!!
Nebude nakonec nejvýhodnější současný Prymulův švejkovský způsob? Tvářit se, že s virem bojujeme, rouškami a omezeními. Tak trochu testovat aby se neřeklo. Hlavně to udržet v zajetých kolejích, kdy nemocnice ještě stíhají. Nebo to dokonce srovnat na úroveň EU tak, aby nám byly otevřeny hranice? Potom se nechat naočkovat v počtu, který budou loutkaři akceptovat.
A ti chytřejší/přizpůsobivější z nás se přizpůsobí novým pravidlům hry od protektorů a využijí nových příležitostí.
Nejvýhodnější způsob je rozbít lži a polapat lháře při činu. Vsadím se že první přísné odsouzení za vlastizradu a páchání genocidy by vydalo za výstřel z Aurory.
A Vy, chlape, raději založte odboj, kde se můžete lépe seberealizovat.
Myslím, že lidem, kteří budou na sociálce, zadlužení až po uši , s exekutorem za dveřmi, bude už nějaký covid úplně u prdele. A že jich bude hodně. Pak pověsí Prymuli i s Babišem za koule do průvanu.
Proč se oháníte nějakými lidmi na exekučce. Za poslední tisíce let byly daleko větší problémy a někteří se s tím vyrovnali (a malá část chytla příležitosti za pačesy a zbohatla) a někteří se nepřizpůsobili. to jsou dějiny, které filtrují úspěšné od neúspěšných.
Já osobně zkouším dělat vše proto, abych patřil k těm úspěšným.
Proč by to měl být konec , co kdyby to byl naopak začátek suverenního soběstačného Českého státu s vlastním průmyslem , výkonným zemědělstvím , které nás uživí , se školstvím bez inkluze , obnova učňovských oborů , bez nezaměstnaných , bezdomovců , migrantů , muslimů a zase s pomazánkovým máslem ! Možná , že by nebyly banány , ale zato česká jablka !
Víte proč RVHP zkrachovala? Byla tím mnohem menším v souboji. Kdyby s ní Západ férově obchodoval, tak je tu dodnes. Jenže ten Západ si to nepřál a uzbrojil ji.
Stejně tak vystoupivší ČR nemůže ustát tlak EU, který by následoval, cly počínaje a embargy konče. V současném světě již ne, pokud se ten mnohem silnější rozhodne Vás zašlapat, tak Vás zašlape. Navíc dnes je v ČR hodně silná pátá kolona žijící z prebend EU.
Napsal jsem ” co kdyby ” , nechci být pesimista , ale souhlasím s vámi ! Napsala jste to dobře !
Pepo že Ty chceš zpátky kapitalismus?
Vy znáte kapitalizmus , kde nejsou bezdomovci , nezaměstnaní , exekuce , inflace , obrovské dluhy a sociální rozdíly , atd. ?
Ano jedná se o kapitalismus bez sockomoušů.
na vidlákovi je vidět, jakou depresi je schopno navodil masívní masírování, lží, polopravdou a zaměňováním skutečného za chtěné…
Nemá ani cenu mu nadávat. Byl jsem na tom na jaře stejně a než jsem prohlédl trvalo to.
Trvalo mi to přesně dva týdny. Protože jsem viděla, že se v nemocnici nic neděje, byla prázdná. Dodnes neznám osobně ani z doslechu jediného chorého, to je poměrně dost zvláštní, ne? Vidlák se asi brodí ulicemi plnými mrtvol a nemít bagr na rozhrnování, ani by se nedostal do práce.)))
Vidlák je fanoušek svědků Covidových.
Tak pokud tímto zpochybňujete statistiky, tak je to je již jiný level. Vážně všechny státu lžou? Od Izraele, přes rozhádané USA, Brazílii, Rusko, až po Irán? Taková shoda? U nás se do toho včera zapojil i Panenka a dalších tisíce lidí co testují? Vždyť tady by se vše hned všechno rozkecalo.
Nadnárodní mafie pracující přes mnoho generací prorostla vše jako rakovina současně se sockomoušským neomarxismem. Ano všichni lžou a manipulují se zadáním. Svět je zaplavován satanismem, ale pochybuji že to dnes navnímáte. Chce to chtění. Máte jej? Začněte si představovat že ovládáte všemocnou mafii a nekonečný zdroj financí ve formě vlastní legální tiskárny na peníze. Ovládli by jste svět? Vidíte to? Já ano…
Nejedná se zdaleka o všechny vlády světa, ale jenom ty z euroamerického prostoru s bílým obyvatelstvem. Jde tedy o cca 30 vlád vč. Ruska, které v tom covidovém podvodu jedou ruku v ruce.
Zbytek světa se ho neúčastní a když už pod nátlakem WHO a MMF musí, tak jenom formalisticky.
Opravdu nevím jak dalece s iluminátskou mafií spolupracují státy, které jsou mimo Euroamerický prostor, ale věřím že zadáním je ovládnout celý svět a peníze, moc a strach jsou mocná čarodějka, proto pochybuji, že se jim snaha o převzetí moci Ilumináty vyhýbá.
Nojo, ale ten článek nebyl o covidu, ani o Babišovi!
Byl o tom, jak nesmyslně se hádáme.
Z toho by měl mít depku každý, ne?
Obyvatelstvo které si jde vzájemně po krku je patrně vlhký sen každého diktátora.
Rozděl a panuj prostě funguje.
hádáme se proto, že je rozdíl ve vědomostech a úrovni chápání, neschopnosti těch hádavých objevovat a vnímat souvislosti… z covidu číhá jediné nebezpečí, že bude vypuštěna další umělá a zákeřnější varianta. Protože současné varianty přirozeně slábnou. Není vám divné, že kapitalisti mají péči o životy plebsu a přitom nechají omezovat chod firem? Svých firem…. tedy až na ty hypersuper markety…. kde se stýkají každodenně statisíce lidí..
Já tomu nerozumím a když něčemu nerozumím, dám na odborníky.
Zdá se mi, že většina odborníků má z téhle chřipečky docela lufta.
Nepovažuji za pravděpodobné, že by prakticky na celé zeměkouli dělaly vlády zbytečná opatření.
vidloň už nás zas válcuje, strach, strach a strach, to jediné na ovce platí, vyděsit nás k smrti , zablokovat doma, vzít nám možnost se nadechnout, mít sociální kontakt, mít radost ze života, jen se bát, bát a bát, abychom se nedusili na nemocniční chodbě že vidloni, no a pak na nas napochoduje Prymule se svou podivnou vakcínou a navočkuje nás všechny, takže polovina lidí na následky toho svinstva zaklepe bačkorou, druhá bude rodit debilní děti, ale Prymule si to svinstvo určitě nepíchne, pro mě za mě Vidloni ykopejte si bunkr, zalezte dovnitř a vylezte třeba na jaře 2050, ale nás ostatní nechte žít, musíme chodit do práce, uživit se a mít aspoň nějaké soukromí, škoda jen že se tak aktivně nepečuje o lidi s rakovinou
Vidlák strach určitě nevyvolává. Kdyby se vyslovovali o covidu jen odpůrci roušek a kritici vlády, beztak by ten strach vyvolávali o oni, protože by museli o covidu aspoň pípnout a proč jsou proti opatřením. Už tato samotná informace v lidech vzbuzuje strach. U mně vzbuzuje vztek z toho, že lidé neumí diskutovat a místo smysluplných úvah jen uráží každého, kdo má jiný názor.
Vidlák dnes opět
Lidi se odjakživa bojí neznámého. Dřív stavěli dřevěné hradby kolem sídlišť na obranu před barbary a divou zvěří, báli se do lesa, protože tam byli hejkalové a bludičky….. V minulém století přišla Španělská chřipka, na kterou zemřely miliony lidí, pak se stala chřipka sezónní nemocí, kterou jsme mnohokrát prodělali všichni a tisíce slabých a nemocných na ni zemřely….. Dnes se bojí kovidu, protože je to ještě neprozkoumaná nemoc a zatím proti ní není obrany. Zvítězí jen silní a odolní, ti slabí a nemocní zase zemřou. Sice dřív, než by to bylo bez kovidu, ale to už je osud. Útěchou je skutečnost, že počet mrtvých nedosahuje ani poloviny každoročních úmrtí na běžnou chřipajznu……Takže přestaňte blbnout a hysterčit. Kdyby se přestalo testovat, omezovat lidi, tak by kovid přeletěl jako chřipka a život by šel dál.
Jenže tak by se musely zachovat všechny státy, nebo snad minimálně celá Evropa, ne jen samotná ČR. ČR musí hrát tuhle hru dle pravidel loutkařů, jinak zkrachuje.
proboha lidi nevalte se furt na ty testy, komu není dobře, ať si vezme paralen zaleze do pelechu a vypotí se za pár dní je po kokoviru, jenže říkejte to ovcím, jakmile je píchne v zadku valí k doktorovi a žádají test na kokovirus, doktor samozřejmě je na test pošle aby byl z obliga, tak se na testy valí zástupy lidí, samozřejmě skoro každý je pozitivní, protože to být MUSÍ dokonce i ti, co si to rozmysleli a na žádný test nešli, dostanou od hygieny informaci že mají kokovirus, ano je to paráda, skutečně se to stalo v mém okolí
Já osobně bych zkusila vrazit do Prymule stříbrný kolík. Ale u vampýrů se musíte trefit přímo do srdce. A hodně svěcený vody to chce.)))
Piemontese, souhlasím. A už dříve kdosi napsal, podívejte se mu do očí, jsou mrtvé, je to už jen “obsazené tělo”.
Doporučuji pravicový týdeník-ECHO24.Supr nezávislé psaní- i o Covidu.
Pane Vidláku, s tímto pohledem ne věc můžeme nechat zavřené všechno a lidi zalezlé doma do té doby, dokud se nezačne plošně očkovat. Protože jinak jde opravdu jen o sytematické splošťování křivky. Na měsíc, na 2 se to zlepší, pak se rozvolníme a za další 2 měsíce tu máme problém znovu. Takhle to můžeme dělat do nekonečna. Takže buď permanentní lockdown, nebo permanentní vlnění.
Očkovat se určitě nenechám, mám imunitní systém silný jako prase a něco vydržím. Od roku 1992 jsem neměl ani chřipku.
Někdy je moc silný imunitní systém právě zdrojem průseru. Pokud dostanete silnou nálož Covidu, tak moc silný imunitní systém spustí tak silnou reakci, že to nemusíte taky zvládnout.
běžte strašit jinam etelíno a běžte si pro vakcína Prymuli, jasně a po Prymulově vakcíně dostanete tak silnou nálož jedu, že pojdete do dvou let, nebo z vás bude mrzák a pokud jste mladší začnete plodit debilní děti
To nemusíte zvládnout ani u chřipky. Jednou jsem ji měla a byl to masakr. Je tu asi jen 77 mrtvých (údajně na covid) na MILION obyvatel. A kvůli tomuhle máme nouzák? To si z nás někdo asi dělá prdel, ne?
S těmi mrtvými bych na ty režimní lži nenaskakoval.
Ani u jednoho nebožtíka nebyla provedena pitva, takže je zcela neprokázané, na co zemřeli.
A víte, proč se pitvy nedělají ? Zakázala je WHO. Na jaře se totiž ukázalo, že podle pitevních zpráv ani jediný s covidem nezemřel na covid, ale na jiné komplikace smrtelné povahy.
Prozradím Vám tajemství. I kdyby do dneška u nás neumřel jediný člověk na Covid, tak buď budeme dělat opatření, nebo nás ostatní státy zavřou – napřed turisty, potom zboží. A výsledkem bude, že ČR zkrachuje.Jestli je to fér, není podstatné. Smiřte se s tím.
To jsem rád, že potvrzujete, že agenda covid je kolosální podvod světovládného židovstva na genocidu bílé rasy.
A o tom to je. A ta super vakcínka prý vydrží tak roček, takže farma lobby bude těžce za vodou a nám se budou rodit mutanti s dvěma hlavami. Hlavně že se pak lidi jako Vidlák budou cítit bezpečně.
a není vůbec podstatné Vaše skutečné jméno a příjmení, vědět jak vypadáte, kolikátku máte nohu a co obvykle snídáte, kolik máte ve šrajtofli a na účtě, zda máte či nemáte nějakou “tu vatu” atd. Je totiž moc fajn, když člověk může (konečně se nemusí bát, že půjde do lochu, když řekne, že hlava státu, či další vrchnost se chová poněkud zvláštně, vůbec ne tak jak by se měla chovat “elita”, kterou svým postavením ve společnosti byli tou společností zvoleni. S důvěrou, protože dnes už se nemusí volit s nedůvěrou. Dnes už se vůbec nemusí volit. Může a nemusí. Stejně tak si člověk může a nemusí vyjádřit nějak svůj názor – samozřejmě i ostře, avšak vždy slušně, bez hnusných vulgarit, osobního podpásového napadání… Že to nejde dohromady? Ostře a slušně? No, jak u koho, že? Nevyjímaje “elity”.
Víte, zatím “ti naši zemřelí” na covid jsou
jakoby bezejmenní
(omlouvám se samozřejmě svým blízkým budou scházet)- obyčejní lidé. Škoda každého života i na tuto nemoc. Ono by se “jinak práskalo do koní” kdyby odešla na covid nějaká VIP osoba. Mimochodem je evidentní, že zde na diskuzích k článkům, nejen Vašim, se stále opakují poměrně stejná individua. Pište, pište, dík. KARA
jo, jo… a pročpak zdravotní statistika stále nemůže prokázat počet mrtvých “na kovid”, ne s kovidem ne době kovidu. Stále se jim nesešlo dostatek podkladů. Jsou schopni vyhlásit mimořádný stav, ale nejsou schopni mimořádně soustředit takovou to základní informaci. Schopni jsou, ale nehodí se to do krámu. A to je základní argument pro nedůvěru v kovid v prymulu a tuto vládu.
Pan Vidlák píše i to, o čem ví, že to nevzbudí zrovna ovace.
Proto si jeho článků moc vážím.
jo, blbinám se tleská nejčastěji…
Já přiznávám, že jsem z toho jelen. Bohužel mám podezření, že Prymula není o nic menší jelen než já. Mám jen pár otázek.
Jestli tu bude covid věčně, jak se tvrdí, budeme věčně v lockdownu?
Jestli tu covid nebude věčně a zmizí (podobně jako mnohem horší španělská chřipka) stojí ta opatření za to?
Když už ta opatření máme, zničí nám vira nebo nákazu jen odloží?
Když má covid inkubační dobu 7 dnů, jak to, že s nám to utrhlo až v září, když dovolenky se rozjely už v červnu?
Když jsou nutná drastická opatření, jak to, že i měsíc po jejich zavedení čísla rostou?
Spása bude prý vakcína. Budeme věřit vakcíně vyvinuté za půl roku, když průměrná doba vývoje vakcín včetně zkoušek trvá 10 let?
Včera na novinkách jakýsi vládní epidemiolog uvedl, že přirozená imunita u covidu vydrží šest měsíců, takže vakcinace je nutná. Ve stejném rozhovoru uvedl, že případná vakcína ochrání před covidem jeden rok. V čem je spatřován ten přínos?
(Shora uvedenému mimochodem věřím, protože i vakcíny proti chřipce jsou na jednu sezónu.)
V Číně, která nás tím dárečkem obdarovala covid prakticky zmizel i bez vakcíny. Nedluží nám odborníci nějaké vysvětlení?
Jak si odborníci vysvětlují, že se to urvalo právě u nás, copak Dánové Švédové apod. na dovolené v létě nejezdili?
– Držme basu se státy EU a nezkrachujeme.
– V létě Slunce vira decimuje
– Drastická opatření vira zpomalily (nárůsty jsou v absolutních číslech vysoké, ale v procentech ne). Bohužel již se nedá trasovat.
– Vakcína může být totální průser, zvlášť pokud se v první fázi naočkuje veškerý zdravotní personál. Asi použijí nějakou již známou a otestovanou látku.
– Vakcína jen na rok je ideální business plán.
– V ČR žije málo Dánů a Švédů co poslouchají doporučení.
Se západními, zcela zmagořivšími státy fakt basu držet nechci a nebudu! Na občanku do hospody a pod pokutou 2 tis.eur dva km od domu? To jako vážně? Mně úplně stačí, jak skvěle zvládli integraci muslimů. A úplně stejně to majís covidem! Tam jde jen o utažení šroubení a zavedení totalitního režimu. Souvisí to právě s cenzurou a omezením svobody slova. Ta přišla předtím, díky covidu to dotáhnou. Nechápu, co na tom někteří pořád nechápou. Vidláka jsem měla za chytřejšího.
utažení šroubů
Kouzlo nechtěného.
Vidlák by možná lépe rozuměl šroubení než šroubům, protože se tady projevuje jako blbá trubka.
Já jsem zase měla za chytřejší vás.
Článek nebyl o covidu.
Spíš o tom, že (zatím) všichni v podstatě vařej z vody, ale někteří si myslej, že na to kápli.
Jenom oni, nikdo jiný.
Kdo si myslí něco jiného, je blbeček, pokud rovnou ne zákeřný zlosyn.
Patrně by se čtenářům líbilo, kdyby to tady bylo jako v ČT , ale naruby.
Zaznamenala jste nějakou pitevní zprávu, podle níž někdo z těch stovek nebožtíků zemřel opravdu na covid, aby mohlo být odůvoděno vyhlášení nouzového stavu ?
Zaznamenala jste ve vládní statistice, kolik pacientů v ČR má klinické příznaky covidu a je vedeno v nemocenském stavu, aby se dala posoudit důvodnost epidemie ?
Na rozdíl od vás mám v Itálii rodinu. Umím italsky, takže se můžu zapojit i do diskusí. Kdybyste uměla taky, tak byste se dozvěděla o tom, jak kolosální podvod s těmi hromadami rakví se odehrál na jaře. Nikdo tomu tam už taky nevěří. Kamarádku mám v Irsku, tam teď politici řeší, jak je možné, že člověk hospitalizovaný se zlomenou haxknou, je vykazován jako coviďák? Víte proč, protože za to berou dotace. Ani tohle vám nestačí? Tak co ty pitvy? Deset odpitvaných je podle vás hodně? Podle Žaloudníka je to takhle v každé zemí a z toho se vyvozují závěry. Nikdo netestuje testy. Pozitivní se vyčíslí jako nemocní – prostě pakárna!
Mlask, to byla facka na hubu té slípce z pražské pavlače!
“Nárůst počtu případů nemoci covid-19 v Česku podruhé v řadě překonal rekord. Po úterních skoro 4500 nově nakažených přibylo ve středu 5335 případů, což byl nejvyšší denní přírůstek od začátku epidemie. Vyplývá to z údajů na webu ministerstva zdravotnictví. Ve středu také opět výrazně rostl počet úmrtí lidí nakažených koronavirem. Po nedělních rekordních 30 mrtvých za jeden den přibyly v pondělí i úterý více než dvě desítky úmrtí a ve středu dalších 19.”
Pokud tě ,Vidlaku, zachvátila panika z čínské chřipky, tak bych ti poradil, když znám tvé nazory, aby ses jel poklonit zdechlině vůdce bolševické revoluce, syfilitikovi Leninovi, do mužické vlasti Vladimíra Vladimiroviče. Učili mne , že soudruh Lenin je věčně živý, takže se mu můžeš poklonit a pro jistotu se i mezi mužickymi bolševiky můžeš nechat naočkovat proti čínské chřipce. Očkovací sérum bylo vynalezeno pod dozorem samotného Putina, takžej jdi do toho bez obav!!!
Zase ti m*dá?
Ty se z toho Ruska jednou svlékneš z kondomu a oběsíš se se srpem a kladivem na krku a trenýrkami s hvězdy a pvuhy, magore. Máme tady jiné starosti a problémy, které nám způsobili Američani!
Vidlák potvrdil moje včerejší hodnocení, že je idiot s vypláchnutým mozkem.
I když vyzývá k věcné diskusi, tak nebyl schopen vyvrátit ani jediný argument nás jeho kritiků ze včerejší diskuse na PP.
Nejspíš by udělal nejlépe, kdyby se vrátil ke svým obilním silům.
Bouše nedokázal za půl roku Vidlákova psaní ani zjistit, že Vidlák nepíše na Pravý prostor, ale na svůj blog, odkud Pravý prostor tyto články přejímá. Podle dnešního článku si asi občas zdejší diskusi přečte, ale reaguje na svoje čtenáře na svém. Bouše bude pod jeho rozlišovací úroveň.
To vím od začátku, protože skoro všechny články na PP jsou převzaté.
A co tam máte dále a k věci ?
Lubomíre, tento článek právě kritizoval hňupy, jako jste vy.
Kdo vidí věci jinak než Bouše, ať zaleze do nory a neprudí, že?
Máte v podstatě stejné názory jako mainstreamová média.
Tam taky nepustěj nikoho,kdo ten správný náhled na věc.
Sedíte si na vedení nebo jste slepá a hluchá ?
Opakovaně vyzývám autora a jeho roztleskávače k věcné argumentaci.
Vaše blikance už přesahují únosnou míru.
Věcně napsal, že se lidi nechají nesmyslně vyhejkat a rozdělit.
Co je na tom k diskusi?
Nechápu.
Ministetrstvo zdravotnictví na to myslelo a už mají hotový návrh zákona.
Počítá se se dvěma variantami:
Varianta jedna počítá s emblémem žlutého rovnostranného trojúhelníku o hraně 15cm s motivem koranaviru uprostřed, který si budou nenaočkovaní muset povinně našít na oblečení a nosit na veřejnosti.
Varianta dvě má zamezit možnému úmyslnému nenošení nášivek a zavádí proto evidenci neočkovaných a tetování jejich evidenčního čísla na předloktí levé ruky.
Standartenführer von Prymula se pak přiklání k užití obou variant současně.
Číslo kvůli evidenci a usnadnění práce v krematoriích a nášivka by pak usnadňovala práci agentům Covids Staatpolizei (Costapo).
A aby si to ti roznašeči dobře rozmysleli, bude člověk přistižený bez nášivky ale s číslem zastřelen s celou svou rodinou a jeho děti budou dány k náležitému přeočkování do rodiny vakcinálně čistého státního příslušníka.
tohle jsem sice nepsal, ale je to tak skvělé že to musím poslat dál
Zase demagogie a strašení.
Covid je politikum a ne že ne. Nepopírám jeho existenci, ale popírám počty mrtvých “na covid” i jeho reálnou nebezpečnost. Nepitvá se, švindluje se kvůli covid dotacím, a to po celé Evropě. Slyšela jsem toho už dost od velmi renomovaných odborníků českých i zahraničních, abych si byla schopná udělat názor. Navíc jsem přímo u zdroje, takže vím, jak to v nemocnicích vypadá. Jsou to všechno kecy!!! Neděje se nic, jen se zbytečně odkládají výkony a ohrožují životy skutečně vážně nemocných lidí. Samotní lékaři mě varují před testy, dobrovolně by mě na ně taky nikdo nedostal. Proč se nikdo nezabývá jejich (ne)kvalitou, proč ještě nikdo neotestoval testy?
Jak může Prymula s Hamáčkem žádát národ o dodržování stupidních opatření, která nedávají ani minimální smysl, když je sami nedodržují (viz tv a jejich strhávání slintáků, když je domněle nesnímala kamera). To jako že na blbý lid musí být přísnost? Musí se v něm uměle vyvolávat panika a strach, aby byl lépe manipulovatelný? Co den, to jeden hysterický článek o dalších smrtících účincích covidu na lidský organismus – dnes zase “temné chrchle”.)))
To, že tu nemáme svobodu už nejmíň dvacet let je sice pravda, ale takovýhle zásah do našich svobod si nedovolil ani bolševik! A o tom to je!
Když lidem zakážete žít, jaký je potom rozdíl mezi životem a smrtí???
Covid je právě otázka věření. Popírat lze pak něco, co je vydáváno za pravdu, a ta je odvislá právě od víry. V zásadě jde o náboženství, až do této roviny se medicína dostala. A navíc srůstá se státem, a proto se nachází medicínské důvody k autoritativnímu obcházení zakonů a ukrajování svobod. Už nejsme sekulární stát, ale teokracie. Virus je od ďábla, zahalme si obličeje. Vakcína je spasení.
Zatím nikdo neví odkud Convid vznikl,jak se dostane
do lidského organismu,,jak účinně proti němu postupovat.
Příroda nám ukázala,kdo že je vládcem a zhoubcem
planety Země,Sdílím z Vidlákem jeho obavy o svůj
osud a osud svých blízkých.
Je mi na blití až na zvracení z těch co si z convidu 19
udělali volební kampaň a zdroj příjmů,ze všech těch
kteří v touze být konečně slyšen, bezdůvodně a z
vervou pravého d e m o G r a t a z odvahou
zastydlých puberťáků tuto přirozenou l i d s k o u
vlastnost popírají urážkami ,
Začněte přemýšlet vlastní hlavou a dejte tomu
odnaproti možnonost promluvit.
Ať mluví, ale ať nechce po druhých, aby umírali zaživa, protože on se bojí o sebe a svou rodinu!
My chceme žít normálně. Ne roky ve stresu a bez kontaktu s ostatními lidmi. Proto jsme se tak vytočili. Na tohle nemá nikdo právo. Strach je jeho osobní problém!
Covidaci, co konci v nemocnici a rikaji, jak je to hrozny, sdileji to na internet a ze to neni obycejna chripecka, tak by sli na kapacky antibiotika i se silnejsi rymyckou, protoze jsou to poserove. Ja chodil k doktorovi jen kvuli neschopence, hlavne ted delam na zivnost, takze jsem u doktora nebyl pres 10 let a vsechno samolecba. Timto nijak nesnizuju praci doktoru,,napr. zlomeniny si tezko sam opravim :).
Takže ať jsem věcná. V roce 1987 (cca) jsem ležela při menší invazi příušnic (alespoň v Praze) na infekčním oddělení v nemocnici, protože na rozdíl od všech spolužáků jsem měla komplikace – zápal mozkových blan a zánět slinivky. Děti ležely na chodbě v postýlkách, jo tehdy to bylo náročné. Lékaři i sestry chodili bez roušek, respirátorů a pořádnou léčbu dostala jen dívka, jejíž tatínek byl náměstkem na ministerstvu zemědělství. U nás ostatních se to řešilo čípky na teplotu a tím to tak nějak haslo. Nicméně z nemocnice jsme si domů nesměli nic odnést. Vše se dávalo do pytlů a pálilo a celé oddělení doslova páchlo dezinfekcí. Na odděleních jsme používali pouze nemocniční textil, který procházel jejich prádelnou.
Dnes máme pandemii, nosíme roušky, ale ty se válí úplně všude, nepálí se a ani se nijak zvlášť nelikvidují.
Na rozdíl od Vás, pane autore, patřím bohužel mezi ty, kteří se díky své profesi ocitli na dlažbě (a to doslova), ze dne na den. Co budu dělat, nevím. A psychicky jsem dokonce uvažovala o sebevraždě. Tak to snad potěší, ne.
Na rozdíl od Vás požaduji Prymulu za zkorumpovaného, zdiskreditovaného člověka, který si vymýšlí a lže. Podle mého názoru vzhledem ke své funkci by se měl věnovat zdravotnictví komplexně, vydávat vyjádření pouze prostřednictvím tiskové mluvčí a v předem daném dnu v týdnu. Při té neustálé mediální exhibici nemůže mít ani na výkon své funkce čas.
A co se týče umírání blízkých, od šesti let neustále přicházím o lidi, které jsem měla ráda, naposledy před čtyřmi roky partner (sebevražda). Pochovala jsem dokonce i dva nejlepší kamarády, jednoho ve třetí třídě, druhou kamarádku na den svých třicátin (jí bylo taktéž třicet). A jsem toho názoru, že tohle se děje, bolí to, ale nedá se s tím nic dělat. A myslím si, že pro lidi je strašná nařízená izolace, nulová perspektiva budoucnosti, nemožnost sejít se s kamarády, zajít na sport či do divadla. A na to vnitřní stýskání, zoufání a bolest může člověk umřít stejně jako na covid.
Včera jsem zažila v MHD chlapa nad šedesát ( u nás v regionu umřel od jara na covid jeden člověk), který šikanoval šestnáctiletou holčinu, že nemá roušku. A dělal to způsobem, který znám z dob za bolševika. Já se té holky zastala, protože mám dojem, že se fakt všichni zbláznili!!!!
Tudíž nic proti opatřením, ale ať jsou věcná, srozumitelná, srozumitelně komunikovaná a hlavně, ať o nich rozhoduje vláda a ne jeden diktátor!
Je velice jednoduché děsit lidi, sebrat jim jejich práci, životy i perspektivu, ale je důležité, aby měli naději. A naděje vážně není pořádně neotestovaná vakcína, která se stane pro takové hochštaplery typu Prymula jen nástrojem k ekonomickému obohacení celé jeho rodiny.
Naprosto vás chápu. Vidlák má strach o život blízkých, já fobii z nadcházející diktatury, která urychlí naše zbavení všech svobod. Covid měl být tím urychlovačem, což je dnes už zřejmé, i když to Vidlák nazve kosnpirací.
I mně vymřela v podstatě celá rodina na ty nejstrašnější odrůdy rakoviny, viděla jsem své nejbližší umírat hrozným a nedůstojným způsobem. Nějaký covid mám proto kdesi. Horší je, že vidím, jak budou umírat další onkologičtí pacienti jen proto, že tady lampasák vyvolat totální chaos a hysterii.
Ale pořád ještě musíme věřit ve vyšší moc. I když ani mně se v tomhle dál moc žít nechce. Mám poměrně rozvinutou fantazii a dokážu si představit, kde to skončí. Neklesejte na mysli a věřte v boří prozřetelnost. Nemít víru, tak už tu asi nejsem!
Piemontese – ano, kvůli covidu se budou odkládat různé zákroky a řešení těžkých zdravotních potíží. A to je nepřijatelné. Nadcházející diktatura je strašná, strašná pro ty, co si pamatují tu původní.
Neklesat na mysli, to už snad ani nejde. Po tom všem. Je to opravdu peklo.
Jak to, že jste to přežila , když jste nedostala pořádnou léčbu a ty ostatní děti také ? Jak víte , že pořádnou léčbu dostala jen jedna protekční dívka , to to tam lékaři rozhlašovali ?
Přežila, proč bych to nepřežila. Byla jsem dospívající dívka. Přežily jsme na pokoji všechny. Jinak ta protekční dívka se mnou byla na pokoji a jen jí se věnoval primář, přestože neměla takové příznaky jako ostatní. Ta dívka nám na pokoji samozřejmě řekla, že její tatínek je náměstek na ministerstvu a že volal panu primáři… A na to konto začala dostávat injekce. Jinak řečeno, po tomto telefonátu ji začal navštěvovat primář a sestry jí píchaly injekce. Ona sama nám poté pověděla, že jí otec sdělil, že kdyby nepracoval, kde pracuje, má smůlu. Takže tak.
A co se týče mé léčby, když se pak moje obvodní doktorka dozvěděla, že mě v podstatě v nemocnici nechali být (on si s tím organismus poradí), tj. ze zprávy vyrozuměla, čím mě “léčili”, tak jen kroutila hlavou. Pravděpodobně bych bývala neměla tak dlouhodobé následky, ale už je to pryč.
Byl jsem před časem v jedné renomované nemocnici , bez protekce , ostatní pacienti v pokoji měli pořád návštěvy v bílých pláštích ! Ta vaše obvodní doktorka byla specializovaná na tu vaši nemoc ? Jak víte , že ta protekční dívka neměla stejně dlouhé následky ? Jinak většina doktorů se diví , když se doví o způsobu léčby jinými doktory !
Já ale nemluvím o současnosti, ale o roku 1987, to byly trochu jiné poměry. Ale to nemá smysl rozebírat.
No mimochodem ta dívka, například díky té léčbě už za tři dny neměla ty naše čtyřicítky:-)Ale to je jedno. To už se stalo, je to pryč. Jen jsem to použila jako příklad, že dnes jsme trochu někde jinde.
Je to bohužel daleko horší , navíc v nemocnicích ubylo lůžek ! Jak řekl jeden lékař , dřív jsme se na poradách bavili o léčbě , dnes se bavíme jen o penězích !
No ale však to dnes je jen o penězích…
Tak hlavně tu sebevraždu nepáchejte, snad to nebude vše zas tak černé… Navíc byste tím jen navýšila počet zemřelých na covid (na covid lze zemřít i tak, že Vás např. přejede auto).
No jako ironie nevím…
Myslím si už delší dobu o vidlákovi, že je především informačně omezený naivka zblblý ojrosojuzem a vírou ve zlodějské autority. Každým dalším článkem mi to jen potvrzuje. V podstatě je ideálním lokajem a otrokem vládnoucí třídy.
Tohle bylo poslední od něj na co jsem vyplýtval čas.
Asi tak.
Takže když to zrekapitulujeme, v nemocnicích je momentálně 1563 lidí s covidem, zemřelo celkem 829 lidí od začátku tzv. epidemie. U nás v průměru zemře cca 100000 lidí ročně. Vypadá to, že v nemocnicích je místa dost, protože někoho propustí, úplně všichni nezemřou. Pokud jde o ventilátory, ty přece vyrábí nějaká naše firma a mělo by jich být dostatek. Jejich naservírovaným číslům se věřit nedá, protože do nemocných počítají všechny s pozitivním testem. A co Afrika, tam virus není, že odtud nejdou žádné zprávy o hromadách mrtvol?? Nebo to jen netestují?
Asi netestují, jelikož usoudili (podle mého názoru výjimečně správně), že když může být na virus pozitivní papája, tak jsou ty testy k ničemu…
“A co Afrika, tam virus není, že odtud nejdou žádné zprávy o hromadách mrtvol??”
Globální agenda covid se týká pouze bělochů z Evropy, USA a Austrálie, aby se jejich vystrašením dosáhlo donucení k jedovaté vakcinaci a vyvraždění bílé rasy.
Prymula přece celé měsíce mluví o povinném očkování proti coronaviru, jak dostal od svých loutkovodičů z židovských bank za úkol.
Mrzí mě, že neumím dávat odkazy.
Dneska jsem četla jeden citát, který se mi zdá dost příhodný, i na covida.
Když se do sklenice nasype 100 černých a 100 červených mravenců, nic se neděje.
Když někdo s tou sklenicí zatřepe, začnou se napadat a zápasit…
Otázka zní: Kdo třepe s tou sklenicí ???
Podle mne pořád ten samej.
Děkuji za článek!
Já s Vidlákem souzním. Čísla jsou totiž ošklivá. I kdyby byla pravdivá jen z jedné jediné desetiny, je to průser.
Žádná chřipčička, ani rýmička ale megaprůser.
Momentálně existuje nejméně deset jiných nemocí, kde jsou čísla ještě ošklivější a umírá se na ně několikanásobně častěji, ale proti nim vláda žádná opatření nepodniká.
Pravděpodobně ty nemoci nejsou tak nakažlivé?
Dejte si na hlavu hadr a přes to prezervativ a “nyc s vam nestane…”
Co je průser? 700 mrtvých na bůh ví co? On je někdo odpitval? Oni neměli žádné komorbidity? Nebyli staří? Jen na chřipku tu běžně umře cca dva a půl tisíce! lidí ročně. Nikdy kvůli tomu nikdo nevyhlásil stanné právo! A třeba příušnice nebo spalničky byly pěkný průser.
Víš vůbec, že u nás běžně umírá z rozličných příčin asi tak 250 až 330 lidí denně aniž by se konala jakákoliv epidemie?
Za celou dobu covidopaniky (tzn. 7,5 měsíce) umřelo údajně na covida lidí jako běžně za 3 dny.
Na rozdíl od p.t. autora si myslím, že další a další chaotická opatření jsou skutečně projevem zlé vůle, psychopatické snahy co nejvíce lidem škodit a ještě na tom zbohatnout.
Dovolím si vyjádřit názor. Euroatlantická civilizace dojíždí a končí svoji existenci, alespoň v podobě, na kterou jsme byli roky zvyklí. Dojíždá na svou zdegenerovanou rozcapenost, stále menší ochotu a schopnost pracovat, na svůj život na nikdy nekončící dluh. Co je horší, vůbec jí to nepřipadá v nepořádku, dluhy nevadí, to, že na ni pracují do úmoru jiní a jinde, jí připadá naprosto přirozené a v pořádku. Počty parazitů přisátých a veřejné rozpočty rostou s každou minutou. Její země jsou jí zcela ukradeny, památek si neváží, ničemu pořádnému se její občané nechtějí učit, smyslem života je být nonstop happy a spotřebovávat to, co vyrobili jiní. Něco přijít muselo, asi rozvrat dosáhl takového dna, že už se ufinancovat nedá a jako nikdo nepůjčí gemblerovi a notorického dlužníkovi, nepůjčí už ani jí. Covidismus je zástěrka a mechanismus, jak omezit spotřebu, nejdříve toho zbytného (kultura, sport, cestování), později i mnohého nezbytného. A malá rada pro ty, kteří už přišli o obživu: neptejte se, co budete dělat, ptejte se, pro koho budete dělat , kdo může být vaším zaměstnavatelem nebo klientem – zda vám bude mít čím zaplatit.
Vidím to taky tak. Kolaps systému je neodvratitelný. To uvidíme, až pro začátek nebude co žrát.
Čína je součástí euroatlantické civilizace?
Otázka zcela z Mimoňska…..