
O Burešově zemi, kde zítra již znamená včera
KAREL KŘÍŽ 23|02|2016
Tak se zdá, že naše koblihová demokracie plíživě, ale jistě, dosahuje absolutního dna socialistické žumpy. Vystresované a vyděšené davy opět „jásavě“ kráčí vstříc zářivé budoucnosti plné bolševických paragrafů na okrádání, fízlování a udávání. Vyškolení agenti si opět s národem hrají jako kočka s myší a zástupy užitečných idiotů jim k tomu tleskají při cestě na vlastní funus.
Salámovou metodou nás dnešní mocní vrací do doby před rokem 1989 již delší čas, pokusy o byrokratické i ekonomické šikanování populace můžeme vypozorovat již pěkných pár roků zpět, ale v současných dnech jakoby propustili stavidla svých komunistických vášní i myšlenek a již zcela bez ostychu z nás opět dělají nesvéprávné otroky státu, aniž by se snažili tento fakt nějak zvlášť zakrývat. Zřejmě jim v jejich snažení bylo velkým impulsem právě dosazení bolševického (ne)estébáka do prakticky nejdůležitější úřednické státní funkce, při kterém společnost ani nemukla a to bylo znamení, že půda pro hlubší neosocialistickou orbu je již dokonale připravena.
Tak se to na nás valí jedno za druhým. Vše prý pro „obyčejného člověka“, by se mu lépe a radostněji žilo, zakroutit krkem keťasům, šmelinářům, zlodějům a parazitům, stovkami zákonů vytvořit nového euročlověka, který se bez vědomí mocipánů a beze strachu před kriminalizací sám nebude moci ani svobodně vys .. tolicovat.
Kdejaký vládní famfulák, tvaří v tvář své zbytečnosti či až škodlivosti pro společnost, snaží se tento fakt zakamuflovat sepisováním nesmyslných elaborátů, které partajfýrerům poslušný parlament přetaví v právní normu a to je užaslému národu presentováno jako ona jediná a správná cesta za prosperitou a sociálními jistotami, jako cesta ke svobodě a blahobytu. Bohužel jen málokomu zatím dochází, že stejnou cestou již dříve budoval lepší společnost kupříkladu Stalin nebo Gottwald.
Není možno se prodanit k prosperitě, stejně jako není možno se nesmyslnou a nepřehlednou zákonnou kriminalizací téměř každého životního úkonu prošikanovat ke svobodě. Jenže naše současná vládní garnitura je zřejmě zcela opačného názoru. Občana považuje za kus hloupého dobytka, kterého je třeba co nejrychleji proregulovat životem až k definitivní porážce. Nedat mu nadechnout, nedat mu šanci na vlastní racionální úvahu, nedat mu vydělat na na eráru nezavislý život. Držet jej ve strachu, v myšlenkovém i ekonomickém otroctví.
„Strana jsem já!“ prohlásil guru dnešního socialistického státu v jednom rozhovoru. Přesně to ukazuje na myšlenkové pochody současných vládnoucích papalášů. Považujíce se za něco víc než obyčejný plebs, který přeci nemůže rozumnět jejich sociálnímu inženýrství, se v podstatě personifikují do rolí jediných samovládců, kteří si mohou dělat se svojí hračkou, Českou republikou, co chtějí, vytěžit její bohatství do posledního zbytku, poddané ožebračit a „demokratickou“ politiku dělat jen při dělení této kořisti.
Jsou to „jen“ takové malé střípky ve formě již přijatých zákonů či z vládních kruhů vypouštěné pokusné balónky co si ještě můžou soudruzi dovolit. Nařídit otrokům jak se mají oblékat při večerní procházce, co (ne)mohou dělat ve svých soukromých prostorách, v podstatě znemožnit normální řízení automobilu, vytvářet centrální šmírovací registry, podporovat udavačství, likvidovat soukromé podnikání, znehodnotit školní vzdělávání, vytvořit privilegovanou erární vrstvu voličů za koblihu a mezi to „nenápadně“ přidávat výhodné erární pobídky pro obchodníky se státními koryty. To jsou jen malé špičky obrovského byrokratického ledovce šikany, nesvobody a buzerace, se kterými se musíme každý den vypořádávat. Spokojený, plnohodnotný život se v tom vést nedá. Pokud tedy nejste fašisoidní socialista bez svědomí, oligarcha bez charakteru či politický chovanec eráru a jeho, občanům nakradených, peněz.
Žijeme v zemi, kde s námi pánové nahoře opět hrají levou, lépe řečeno levicovou, hru na Potěmkinovy vesnice. Žijeme v zemi, kde estébácké praktiky opět vítězí při řízení společnosti. Žijeme v zemi, kde nás stát okrádá o tři čtvrtiny našich výdělků. Žijeme v zemi, kde právo a spravedlnost jsou jen prázdné pojmy. Žijeme v zemi, kde nás chtějí znovu trestat za vlastní názor. Žijeme v zemi nesvobodného trhu, deformovaného regulacemi, dotacemi a korupcí. Žijeme v zemi, kde multikulturní eurosocialismus maskuje svou pravou postatu konzumním šmejdem.
Žijeme v zemi, kde zítra již znamená včera. Fašismus i socialistický pseudokomunismus už tu přeci byl. Proč se stále pálíme o stejná kamna a nedokážeme se konečně poučit? Co si ještě necháme líbit? Zákaz kouření i v autě? Halal stravu ve školních jídelnách? Paušální daň za elektřinu? Povinné udání souseda, který vám daruje jablko ze zahrádky? A co třeba přilby pro chodce? Kde to skončí … ?
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč, Nezn. dárce 222,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Ladislav Adamec 100,- Kč
Celkem za měsíc: 9 390,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- Boj v Bystrci má další pokračování - 13.12.2019
- Mrtví v Ostravě. A co dál? - 13.12.2019
- Za 15 let bude zle, za 50 let katastrofa - 13.12.2019
Článek je jako vždy velice dobrý a jasný, tak proč hergot se z Pravého Prostoru stala rudá a koblihářská žumpa?
Toto mne velmi mrzí, snad máte na mysli jen diskuse, nikoliv obsah PP. Jsme však svobodné médium a nechceme názory cenzurovat, jak se tedy máme “zapleveleným” diskusím postavit? Je to velmi těžká otázka. KK
Tak se musíte účastnit diskuzí! Třeba to rusobouševikům dojde, že jejich místo je na Protiprdu!
Bolševici jsou v Rusku v opozici, hňupe. Nebo jsi snad hitlerovec a nenávidíš celý národ?
Ne, pane Kříži. Není to velmi těžká otázka!
Je to jen otázka vůle, důsledné dodržovat to, co jste počátkem roku sám na těchto stránkách zveřejnil.
Vy snad nevidíte (a nyní budu hovořit sám za sebe, aby mi některý ze čtenářů právem nevytkl, že hovořit za něj mi nepřísluší), že takřka po každém mém komentáři vystartuje např. Vlado48 a nevybíravým způsobem, aniž by psal k věci, mě napadne (všechny ty “tituly” vypisovat nebudu – zde máte některé z nich – https://pravyprostor.cz/neni-hrich-byt-gay-ale-vnucovat-to-svemu-okoli-za-cizi-penize/#comment-87503).
Nebo je snad pro Vás obtížné zjistit, pod kterou adresou v posledních dnech vznikl nick “Milivoj Šulínek”, jenž si denně, místo diskuse k věci (tématu), na mě vynucuje “přiznání otcovství”? Ani na Silvestra, by to nebyl dobrý vtip (a to nemluvím o syfilidě, kterou Vlado48 dnes u tohoto “tématu nastolil”)?
Vám by nevadilo, kdyby někdo, když mu dojdou argumenty, Vám opakovaně připomínal Vaši mrtvici a tak se snažil snížit váhu Vašich názorů, poukazováním na nesvépravnst?
Nikdy mi nevadil názor, byť by byl diametrálně odlišný mému. S čím se však smířit nemohu a ani nechci, je forma a styl. A ten, jak jsem Vám již nejednou psal, se poslední měsíce dostává pod úroveň i toho nejhoršího bulváru (tam si alespoň uhlídají oslovování “ty zmrde”).
Za svobodné médium PP považuju. Proto se domnívám, že diskuse na téma, jaké názory se zde objevují nebo snad dokonce objevovat mají, je hloupá. Objevují se zde svobodně svobodné názory různých lidí. Znám libertariány, kteří chodí diskutovat na marxistická fóra. Proč by někdo s názorem zcela odlišným od zaměření PP tady nemohl diskutovat? Ti, kteří nejsou schopni tolerovat existenci názorů odlišných od vlastních, sami o svobodu nestojí. Já mám “prořízlou” klávesnici občas si servítky neberu nejen s názorem levicovým, ale mnohdy i etatistickým pravicovým, se kterým nesouhlasím. Ale v žádném případě bych nechtěl, aby redakce začala “cenzurovat” jakýmkoli způsobem diskusi, protože mě se nelíbí, že někdo má jiný názor, než mám já. Proto vám redakce držím palce. Nenechte si do své práce kecat ani pravičáky, ani levičáky, ani libertariány, nikým. Držím vám palce.
Dobrý den redakce a další diskutéři, nevím jak Vám, ale diskuze na PP je opravdu neomarxistická žumpa, kde se pro silné slova vůbec nechodí daleko a vulgární až patologické slova na zesměšnění a denunciace je na denním programu. Já rozumím redakci PP, že tzv. “novou krví” v diskuzích se začal více uplatňovat socialistický a koblihářský pohled na současné dění a je zde patrný střet různých názorů, ale proč to nejde bez soustavného a vulgárního napadání dnes už diskuterské menšiny s pravicovým názorem. Jediné co to dokazuje je, že diskutéři z výše uvedených levicových názorů prostě nedokáží být věcní a přímí. Nehodlám zde razit cestu nějaké drastické cenzury na jiný názor, to vůbec ne, ale redakce by měla důrazně upozornit vulgární a trollové diskutéry, kde je hranice vulgárnosti. Je to moc nebo málo?
Moc Vás zdravím, Odine! Já to již vzdal –
https://pravyprostor.cz/o-buresove-zemi-kde-zitra-jiz-znamena-vcera/#comment-150502
Každý, pravicově smýšlející člověk zvláště, by měl znát hranici své důstojnosti!
Zdravím Vás pane Bořivoji, Já o ukončení také vážně uvažuji. PP sice přináší jako jediný pravicové a další odpovídající články, o kterých se dá diskutovat a je možný i střet levicového a pravicového pohledu, ovšem toto již zhruba s novým rokem skončilo. Argumenty typu- ” ty pičo, ty demente, ty hovado a další perly” jsou opravdovým přínosem pro tyto diskuze. Proto jak pozoruji ze tzv. staré gardy co se zde vytvořila už většina rezignovala, protože vulgární argumenty lze přebíjet pouze ještě vulgárnějšími a to slušný člověk prostě nedělá. Je mi zcela jasné, že anonymita netu svádí k tomu, aby člověk odhodil morální zábrany a stal se opravdovým názorovým hovádkem, ale je to opravdu to správné názorové?
Mluvíte mi z duše, pane Odine. Ze “staré gardy” pravičáku zbyla opravdu jen hrstka těch, kteří si nechali každodenně sprostě nadávat a vyhrožovat.
Jak jsem již nedávno napsal, panu Kříži celý PP přerostl přes hlavu a z hlediska diskusí se z něj nenápadně stal LP.
Také jsem ZDE někde uvedl, že mi nevadí názor oponenta, byť by byl diametrálně odlišný od názoru mého. Vadí mi však forma a způsob podání. A to vše se panu Kříži vymklo z rukou.
Rozhodně nemíním nyní spekulovat, zda to byl záměr či neschopnost. Holt stalo se, život jde dál a koneckonců podnikaví, bezúhonní a svobodomyslní lidé (pravičáci) se nikdy neztratili (pokud je nezavřeli do kriminálu, či nespustili do uranového dolu).
Tak snad někdy a někde, pane Odine…
Na to Vám, pane Odine, pan Kříž neodpoví, stejně jako neodpověděl mně!
Proto jsem si odpověděl sám a část této odpovědi jsem uvedl zde –
https://pravyprostor.cz/nemravne-dane-je-mravne-neplatit/#comment-138614
zde –
https://pravyprostor.cz/jak-jsem-podepsal-antichartu/#comment-148435
a zde
https://pravyprostor.cz/podrizl-ji-jako-zvire-nova-sokujici-fakta-o-vrazde-socialni-pracovnice-v-uprchlickem-tabore-ve-svedsku/#comment-148676
Odine, nemám až tak silný pocit, že hy to tady bylo rudé. Denně sleduji, občas něco napíšu. Jsem malý pravicový looser. Že mám nějaký jiný pohled na, dejme tomu, geopolitiku, neznamená, že jsem rudý. Ještě pořád mi mozek nenahradil ani Kreml, ani Tržní ( nebo tržniční nebo tak něco). Rodině, vím, že jste člověk, co alespoň něco dokázal. Proto beru Vaše příspěvky celkem vážně. Asi jsem nějakých pár schodů pod Vámi, co se týče ekonomické potence, nicméně sindovolím tvrdit, že se mi nezdá diskuse na PP rudá.
Protože to je už všechno jedno :
Po 25 letech nového socialismu asi nepůjdu poprvé k volbám.
Člen oblastního sdružení ODS v Liberci a partner investiční skupiny Touzimsky Kapital totiž podporuje zavedení elektronické evidence tržeb (EET). Společně s bývalým šéfem ČEZ Martinem Romanem a ekonomem Martinem Mejstříkem investoval do tuzemského výrobce online pokladničních systémů Smart software (část jejich podílu následně získala skupina J&T). V rozhovoru pro deník ECHO24.cz Veverka vysvětluje, proč má na EET jiný názor než vedení strany:
Nejhorsi a nejsmutnejsi na tom je ze mate pravdu . Bures v tom umi chodit a jenom v Cesku je mozne z Burese udelat Neburese. Podle me ale v te kotline najdete jeste daleko horsi exemplare lidske krivosti a take blbosti.
Dobrý den,pane Odine!
Je to pořád to samé.Velký Rudý Bratr nemůže připustit opozici!Proto se tu realizují lidé,kteří sem nepatří.Ti zatrolovávají cokoli,co není VRB pohodlné.
Věřte mi,že i já zde velmi postrádám důležité,hodnotné diskuse!Pokud už se nějaká rozjede,je nemilosrdně torpédovaná rusofilckami…
langer vy jste vedle jak ta jedle.jakákoliv diskuze je v současné době již naprosto zbytečná.není už cesty zpět k možné rozumné společnosti kde platí jakási normální pravidla pro cokoli.a tvrdím jedno. to co předváděli komunisté kdekoliv na zeměkouli a v přilehlých galaxiích je jen slaboučký odvar toho co se děje nyní a co se bude dít.ještě budete vy všichni bijci komunistů vzpomínat na zlaté časy husáka a dalších.a je jedno čeho se to týká.nemyslete si že si budete kupříkladu takhle za pár let tady tlachat o tom jak špatné to tady je.cenzura je už všude a nenápadně se šíří jako mor.takže si to zatím užívejte…svět se nápadně začíná podobat světu z filmu elysium…a bude hůř langer.pro všechny..
To neřešte, Langer je troska, co za to nestojí. Jinak souhlas, je to, bohužel, tak, jak píšete.
Kristepane.co na tohle napsat.Mě nikdo nenařizuje co si mám oblékat, nikdo mi neznemožnuje normální řízení automobilu/tomuhle moc nerozumím, jak a kdo mi znemožnuje řízení vozu/, jsem v registru zp, a pak v registru občanů a ještě registr vozidel.netuším co je na tom špatně.účet u banky nemám, karty nevlastním, mobil mám služební a soukromě jej nepoužívám, nikoho neudávám ani mě nikdo neudal nemá proč, koblihy z obchodu nejím, když chci koblihu tak si ji udělám, mě stát neobírá o 75 mého výdělku/netuším odkud ta procenta/za můj názor mě nikdo netrestá ani doma ani v práci,.a už mě nic nenapadá.mohu snad souhlasit jen s tím že žijeme v multikulturním euroscializmu.a pane kříž co si lidé zvolili to mají.nejen v naší uprděný zemičce ale v celý evropě.nebo chcete tvrdit že volení zástupci v zemích eu nebyli zvoleni demokraticky?líbí se mi vaše textíky.ale řešení od vás nevidím žádné.text hodný žáka zš který trochu sleduje dění v jak v čt tak v evropě.a poznámka nakonec.neustále se opakujete pořád dokolečka dokola a sem a tam.vaše texty mi připadají jak když se pes honí dokolečka za svým ocáskem.a co dál pane kříž?jsem napnut co napíšete.
Nekdo to ale napsat musi. Pan Kriz kritizuje a diky jeho kritice by se naslo reseni ale protoze je novinarem a ne vlivnym politikem tak to je jedine co muze.Jen tak pro zajimavost.Jak by jste ten Cesky zapeklenec resil Vy?
pan kříž nekritizuje.píše dokola pořád to samé.možná slovosled je jiný.a řešení jsem u žádného zdejšího tlachala nenašel.podle mého soudu je na jakékoliv řešení pozdě.a to hodně pozdě.řešení problémů jak v čr tak v evropě bude jen vojenské a válečné.jiné řešení již není možné.a dovolím si tvrdit že jakýkoliv odpor bude náležitě z pozic vedení jednotlivých zemí tvrdě ztrestán a když to nepůjde emerika jim pomůže.a můžeme jen doufat že se do těhle evropských sraček nevloží rusko.a nezlobte se na mě ale, kříž o těhle věcech píše řadu let.za tu dobu jsem u něj nenašel jediný náznak řešení čehokoliv.na tohle nemusím bejt novinář abych to psal.to vidím každý den v normálním životě.navíc zase tak známá osoba pan kříž není.a kdyby to chtěl opravdu změnit tak at založí stranu s programem, vybere vhodné lidi a bude li program jasný a čitelný volím ho třeba za ředitele zeměkoule.
Ale to jste vy etatistické vovce, které jsou nesvéprávné a potřebují sami na sebe manuál k použití, kterému eufemisticky říkají politický program. Budiž. Já vám život v nesvobodě neberu. Nechte si ho. Ale žádný vámi zvolení pablb nemá nižádné právo strkat svůj demokradoucí rypák do mého života a mé šrajtofle. Protože takové právo nemáte vy (každému, kdo např. sáhne na mou šrajtofli rozbiju hubu), nemůžete jej na nikoho delegovat. Vy etatisti znáte jedno jediné řešení, jednoho hajzla s manuálem nahradit jiným hajzlem s manuálem. Bylo by možné nějakým nenásilným způsobem zařídit, abych se téhle přiblblé hry na demokratůru nemusel zúčastňovat? Ne? Dobrá. Tak já se jí zúčastním. Ukážu vám při příštích volbách zkratku ke státnímu bankrotu tím, že zvolím Babiše. Ten na to má nejlepší politický program.
PS: Státní bankrot nemá příliš velký vliv na samostatné svéprávné lidi. Aspoň uvidíme, kolik procent/promile jich tu je…
Ano, dokonalý etalon spokojené vovce.
Mě osobně jsou volení zástupce u pr…achatic. Já nevolil nikoho z nich, tak nevím, proč se mám nechat okrádat o cca 20% výpalného z každého nákupu. Ale to nic. Buďte spokojen s tím, jak Vás mnohokrát oholeného na nejrůznějších daních, odvodech, lžipojištěních = dalších daních, výpalném solárbaronům apod., u kasy v Kaufáči ten stát ještě objede flexou na DPH a spotřební dani. A až vám primitivní uniformované hovado sebere techničák za údajně sjeté destičky nebo cokoli, co si (samozřejmě v souladu se zákonem) vymyslí, tak nám povyprávějte o normálním řízení auta.
@ anninger: Svoje články veřejně publikuji již téměř deset let s nadějí, že snad jednou pochopí jejich podstatu i lidé vašeho světonázoru a potřeby se vymezovat. Bohužel jsem nucen psát i doufat dále. Pokud to co jste napsal myslíte opravdu vážně a není to jen nějaká zvláštní póza, zkuste si jednou večer sednout a spočítat si kolik opravdu na daních státu zaplatíte (ale musíte započítat i ty co se jmenují třeba odvody, poplatky ap.), zamyslet se co jsem asi myslel tím oblékáním, jaké registry a čeho se právě tvoří, čím se dnes podněcuje udávání, jak můžete být potrestán za názor (třeba i zde v diskusi napsaný) a co symbolizuje v článku kobliha. KK
@anninger Kdybyste radši nenapsal nic, udělal byste líp. Ty koblihy, co si děláte, si děláte nejspíš ze vzduchu. Vůbec si na ně nekupujete mouku, cukr, olej, nepečete je v troubě napájené elektřinou, a vvůbec z toho všeho neplatíte daně. Poud jezdíte autem, platíte spotřební daň. A to vůbec nemluvím o tom, kolik za vás odvede váš zaměstnavatel. Diskuze tady o tom proběhla, ale zřejmě jste moc tupý na to, abyste to pochopil. O neustálém utahování obojků všude, i v silniční dopravě, nevíte nic. Ale hlavně že volení zástupci byli zvoleni DEMOKRATICKY – to je jak z novinek nebo iDěs. Jste mokrý sen všech DEMOKRATICKÝCH politiků, etatistický vovčan s vymytým mozkem.
Koukám, že Vy v podstatě nic nemáte, ani svůj mobil, protože Vám ho dá zaměstnavatel a nikdy ho k soukromým účelům nepoužíváte :):) Koblihy si doma dokonce děláte. A toto má volební právo – od začátku do konce lež.
Pane Kříži,domnívám se,že po 17.listopadu byl takový krok,dva zpět,aby mohli být udělány tři kroky vpřed.Osvědčená komunistická taktika.Budování socialismu se praktikuje osvědčeným evolučním způsobem.Sociálně demokraticky.A bude hůře.
Lidé budou volat po tvrdší ruce a pro ještě větším omezení některých svobod…
jaké langer nabízíte řešení?
Pane anninger reseni y se naslo. Byl to Neruda? co napsal
BUDELI KAZDY Z NAS Z KREMENE,JE CELY NAROD Z KVADRU.
Pane Anningere,mé názory zde prezentuji často.Ovšem Vám se asi budou zamlouvat spíše řešení ještě více socialistická a komunistická.A taková ode mne čekat nemůžete.
Ke kloudnému životu se nelze ani prodanit, ani prošikanovat zákony, ale kupodivu ani provolit. Jediné řešení je – zbavit se jednou provždy pána/vrchnosti/vládce (jak je libo). Z toho ale mají etatisti strašivyrážku. Tak se v tom plácejte. Smůla je, že v tom nechtě musím jet s váma…
O Burešově zemi, kde zítra již znamená včera.
Dovilím si poopravit,
,,o zemi, kde dnes je ještě včera”.
Anicko,a jak se Vam libi toto… Co bolo to bolo.
Černí baroni se mi docela líbí. A taky proto, protože se co boto to bolo nikdy už nevrátí.
a Vám jak a co
… obávám se, že správně je “O zemi, kde se už včera nikdo nikdo netěšil na to, co bude zítra.”
Dnes je dnes, a ne včera ani zítra. Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.
“O zemi, kde se velmi rychle zapomnělo, co (kdo) bylo (byl) včera, proto si to budeme muset – v ještě obludnějši verzi – zopakovat zítra!”, pravím já.
Pokud komančovi langerovi ještě neskončila směna, tak speciálně pro něho vysvětluji:
že on mele dokola a je příkladem nějakého předvčerejšího myšlení ještě právě dnes.
Paní Anno
tak to je bomba, rána na komoru!
Soudružka Proletářka:Neobracejte se prosím na mne se svými rudými zvratky.Nejsem soudruh Kadel ,který je dost hloupý na to,aby s Vámi byl ochoten vážně diskutovat!
Navíc jsem rád,že nemám pokrokářské myšlení,jako Vy!
To bych se musel hanbou propadnout!
Minuta!
No pane langře, komančovské myšlení máte speciálně vy, o mě se také stále otíráte.
Dokud tak budete činit, budu vám to já oplácet.
Na váš hrubý pytel hrubou záplatou.
A běžte už domů (ze směny), ať se odstřihnte od netu. Od vás stejně žádná zářivá myšlenka a zajímaý pohled na věc nepřijde, jen se tady exhibujete.
Gratuluji, stáváte se rovněž oblíbenkyní. Předpokádám ale, že je Vám to stejně jedno, jako mně, protože je to spíše k smíchu, než k pláči.
Tož místo nadávek …
… Rudou, samozřejmě. Takhle se jedná s dámou, kdybys nevěděl, vořechu Langere.
Soudruh Kadel:S dámou ano!Nikoli s nenávistnou komunistickou propagátorkou.Ale to je nad pochopení Vašeho rudého mozečku.Jste vzdělaný soudružský hlupák!A nemusel jste se obtěžovat se soudružským tykáním.To si nechte pro sobě rovné soudruhy!
Vy jste opravdu hloupý doživotní rudý otrok.
Proto se budu snažit s Vámi nezavádět řeč.
Protože,jak praví: diskutovat s hlupákem déle,než minutu…
Paní Anno,Vy mi nemáte co oplácet.Protože to může jen někdo,kdo na to má.Vy můžete diskutovat s hlupáky,jako Kadel,nebo Tichý.To jsou stejní mentální bolševici,jako Vy.Minuta.
Ale jděte do historie
A vzpomeňte si
Není to tak dávno
Označil jste mě za kavárenskou intelektuálku
Že by vás trápila skleróza.
Komančové na to obvykle netrpí.
Vy nebudete ani komanč, ani Puťka,
Vy budete prostě gramontně nekompetentní stvoření
A co opácet vám mám
To si pište
I když jste gramotně nekompetentní
a do mrtol se nekope.
Ale já si to dovolím i bez vašeho souhlasu
Dal jste mi důvody
Ajjj
1minuta
ČAU
Anna:Pokud vím,psal jsem o salonní intelektuálce.
Pamět mi slouží.
To jsem Vás ovšem přecenil.Jste jen nabiflovaná komunistická ….
To si mne nějak ceníte,když ty minuty tak přetahujete…
Ten nick Anna, či dokonce křestní jméno je pro soudružku Annu opravdu příznačný. /teď nevím napsala ti pujmanová nebo majerová/ Ale , šuma fuck.
Obě komunistky jako sloní lejno !!
Velmi výstižné, je to přesně tak!
Mám obavu o Pravý prostor. Cenzura se ze dne na den stupňuje a zveřejňované čláky na PP se ze dne na den stávají bojovnější. Myslím si, že existence PP v takové formě jako teď, nebude mít dlouhého trvání. A pak přijde řada na diskutujících. Posbírají nás jednoho po druhém.
Já se do kriminálu docela těším. Budu se tam mít hnedle líp než jako důchodce na svobodě.
Paní Ajšo – jídelníček : co Vás čeká a nemine :
Snídaně: černá cikorie káva a čtvrtka chleba – 250 dkg. na celý den.
Oběd: polévka – neslaná, nesladká, nemasná, neurčité vůně, něco na způsob vymáchaných ponožek
Hlavní jídlo : maso ze sobích a kravských hlav s omáčkou tahající se jako sopl a brambory nebo těstovina s prošlou záruční dobou.
Večeře. hrachová kaše na vodě s plavajícími červy na povrchu.
Buď budete jíst, nebo chcípnete hlady. Tak dobrou chuť a příjemný pobyt ve vězení, kde Vás bude na jedné cele 100 až 120 . / Moje osobní životní zkušenosti /
Trochu mi to připomíná místo, kde jsem začala pracovat po ukončení školy. Snídaně – žádná. svačina – káva kancelářská. Oběd: chleba s plivacím salámem. Místní vývařovna sice měla nějaké menu, které připomínalo to, o čem píšete, ale to jsem vzdala, protože v provozu by na to stejně nebyl čas – musela jsem tam dojet na motorce. Večeře opět chleba s něčím pokud byla sezónní práce.Když bylo volno, dalo se sice něco uvařit, ale pro nákup se muselo jezdit a většinou se to nestihlo.Místní obchod měl pouze paštiky a konzervy a chleba se dovážel ve čtvrtek. V dnešní době mají jiné menu než tehdy , protože práva vězňů by byla porušována, kdyby jim to nechutnalo.
Pane Jozefe,dobrý den.I já mám podobné obavy,jako Vy.
Rád bych,abyste věděl,že si Vás,jako člověka velmi vážím.
I když s Vámi ,samozřejmě,vždycky nesouhlasím.Přeji Vám mnoho elánu a věřím,že si ještě nějaké názory stačíme vyměnit.
@Ajša, Langer, Pavel, Vlado 48 : V zahraničí, kde žiji jsem nechal natisknout zajímavé poštovní známky z ČSSR věznice Ilava. Kdo z Vás oznámí adresu poštovní schránky – beze jména, jen poštovní schránka a pošta, tak mu pošlu pohlednici z krajiny kde žiji s touto zajímavou, nezvyklou a přísně limitovanou oficiální poštovní známkou.
Pomatený Křížu.Je tady zvykem že kdo má holý zadek má nejvíc blbých řečí.Kdyby nebylo stryca Andera tak tady Topolánci a Nečasové rajtujou a kradou dle libosti.Tady tento vzal svoje peníze a šel do toho.Takže marné má nárok na nějaké benefity.Prostě modré straky potřebovaly i se socanama někoho nad sebou.A ono se podařilo!
Jste si jistý, že ty peníze ,co si vzal a šel do toho, jsou skutečně jeho a že je zdanil?
Milý ferdo, chtělo by to malinkou formulační úpravu: “Tady tento vzal svoje peníze a šel do toho … si je ve státním aparátu párkrát otočit a znásobit. Z našich daní, samozřejmě”. Tak to stryc Andrej má.
Klaus kradl.
Topolánek kradl.
Nečas kradl.
Kalousek kradl.
Babiš krade.
… něco je jinak?
Vy víte, že krade? Kde krade v samošce jste viděl něco, co si strkal do kapsy? Máte důkazy? Proč je nepodáte na policii, nebo SZ?
Nebo tu jen plkáte. Abyte se zavděčil vzorku B?
A když se bojíte je předat dál, dejte je mě.
Pokud budou relevantní, tak je použiju já.
A koblihy nejím, ani ne Babišovy, bůh ví co v nich všechno je. Jako ve všem ostatním.
Ale jinak dělá pořádek. A to se potrefeným husám nelíbí. Chápu, že řvou, je to jejich svobodné právo řvát. Ale pozor, aby nebyli směšní, A otázka je, kdo jim na to skočí.
Proto jestli se jen tak tváří, ale přitom krade, chci to vědět. Chci ty důkazy vidět. Od Vás, Vy to tu tvrdíte……..
Jen nějaké pomněky a domněky je jen blá blá blá.
Babiš dělá pořádek? :-DDDDDDDD Anno proletářko, milujete Babiše? Stejně jako svazačky milovaly Gottwalda, který dělal podobný pořádek v 50. letech?
Velmi rád důkaz poskytnu:
Co je jednou z hlavních zájmových oblastí Agrofertu?
Biopalivo.
Chce někdo biopalivo?
Ne.
Proč nikdo nechce biopalivo?
Protože litr bionafty spotřebuje něco přes litr nafty minerální a zkurví kus obilného pole řepkou.
Je logické toto podporovat?
Není.
Kdo to celé zaplatí?
Občané z daní.
Platí to dobrovolně?
Ne.
Takže …
…
…
takže se jim to musí UKRÁST násilím.
Q.E.D. (quod erat demonstrandum)
Příště si můžeme dát podobnou říkanku o EET a kontrolních hlášeních DPH. Víte, on Al Capone taky nekradl rohlíky v Lídlu …
Hezky!Pane Kadelní!To bude soudružský souboj a žádná družba!Bravo!!!
Ta Anča je jasná !! Jsem si jistý že nosí rudý přeliv.
Pane Kadelní,že byste snad odporoval Proletářce,to po Vás nemůže chtít ani Vojta Falmer!
Svoje peníze?!!! Svatá prostoto. Miliardy dotací ukradených lidem po celé Evropě. Modré straky nahradila StBácká straka. No paráda! To s máme! Ale co se divím. To je podstata demokracie. Neustálé střídání strak za občtyřročního zabečení vovcí.
LOL, Andrej vzal SVOJE peníze a šel do toho. A pak získal 5 mld. na dotacích z NAŠICH daní, ze svých společnosti neodvedl skoro nic a z toho, co odvedl, odvedl polovinu v zahraničí, zajistil si řepkový superbyznys, z NAŠICH peněz si postavil Čapí hnízdo (a blhví co ještě), ale je to vás hrdina. Hrdina hlupáků a tupců. Proti němu jsou nějací Topolánkové a Nečasové absolutní břídilové, pomatený ferdo.
Ferdo! Vy nemáte jen holý zadek, Vy máte ještě navíc prázdnou hlavu. Blbý řeči tady vedete Vy,a několik podobných exotů…Jak praví klasik ” Pane Bože do čeho sto rozum dal “??
Ferda má pravdu.
Vy budete ten s holým zadkem, s jednou kozou, co závidí sousedovi dvě kozy. A navíc se ve svém vzteku zmůžete jen urážet někoho s jiným názorem prázdnou hlavou. V tom případě budete souhlasit s tím, že já si dvovolím o vás tvrdit, že vy máte dutou hlavu a myslíte jen na své kozy.
O svobodě nemáte ani nejmenší potuchu.
Anno, vy jste tak tupá, až to bučí. Jste stejná sorta jako sluníčkáři. Ti taky nevidí, jací jsou hlupáci. Oni vítají musulmany, kteří chtějí chalifát, vy oslavujete oligarchu, který chce ještě větší fašismus.
“O svobodě nemáte ani nejmenší potuchu.”
Vy ani netušíte, co to slovo znamená.
Pane Maxi:
Navrhuji dát Annu jako maskota PP. S tíhle motivujícím maskotem bude nmohem jednodušší si uvědomit si hrůzobídu komunismu.
Ferdo! Vy nemáte jen holý zadek, Vy máte ještě navíc prázdnou hlavu
xxxxxxxxxxxxxx
Snad holou hlavu?
Ferdo, Ferdo, ty jsi strašnej blbec!
Už jsme to tady diskutovali před nedávnem. Jako obyčejná popisná záležitost je článek jistě v pořádku, ale na kvality většiny čtenářů PP je to už málo. Autor píše stále totéž bez jakéhokoliv posunu vpřed.
Chtělo by to hlubší zamyšlení nad příčinami omezování svobod, protože současná vlastizrádná a kolaborantská vláda se k moci převratem (zatím) nedostala, ale je výsledkem voleb.
Chtělo by to i se zamyslet nad řešením, jak omezování svobod zastavit a jak naopak je začít opět rozšiřovat.
A v neposlední řadě samozřejmě zařadit ČR do mezinárodních souvislostí, protože již nejsme suverénní republikou, ale euroamerickým protektorátem.
Je to ještě horší než to vypadá, jsme muslimským protektorátem, před tím, než se staneme chalífátem.
No, a co Vám brání se zamyslet. Po roku by to od Vás nebylo špatné!
Já jsem snad myšlenek dodal do zdejších diskusí kvanta. Bavíme se o článku a názorech jiného autora.
Když tomu říkáte myšlenky…
Jozefe i to se může stát. Třeba to všechno slouží právě k tomu aby nás roztřídili.Snad vám nemusím povídat, že to nečteme jen mi!!? Ti Žifčákové jsou i tam kde mají být. Mám se posr….ttt.
Zapraskani Americani co strkli nos v 40 letech do Evropy jak by se nam zilo dobre pod kridly Velkonemecke Rise v te protektoratni republice.
Však ona tu bude zpátky coby dup.
ŽÁROVKOVÉ REFERENDUM ve 20.00 hodin KAŽDOU středu VŠICHNI, kterým není vývoj v ČR lhostejný ! ZAPNĚME VARNÉ KONVICE NA 5 minut – máme chuť na kávu! 1 000 000 domácností x 2 000W = 2000 MWe, sítí ČR zamává ! Vyvoláme tlak na OTE a odpovědnost našich politiků, prosadíme zákon o skutečném referendum, o odpovědnosti politiků! Skok spotřeby v ČR o 2000 MWe =výkon Temelína, běhen minuty nadělá vrásky energetikům ČR! Musíme vyjádřit důvody a poslancům sdělit písemně, že jsme nespokojeni s jejich prací a tímto způsobem dáváme protest najevo.
Tak to je už za chvíli. Jdu nalít vodu do konvice.
je úterý
Aha, ztrácím pojem o čase.Tak zítra to zopakuju.Kafe už mám na stole.
Pamatuji za komnistu kdy zrnkova kava byl luxus . Melta se pila,,zadne kaficko.
Kafe bylo z kafe a ne namletý šlupky a salám z masa.
vy jíte bezmasý salám?
Bezmasý salám ne, ale já například, protože nemůžu kafe, místo kafe piju Colu. Asi tak ve stejném objemu. A stačí si přečíst složení, konkrétně sladidlo. V Německu – cukr. V Česku – glukózo-fruktózový sirup. Colu s pravým cukrem v ČR koupíte nejvýš tak tu nejdražší, ve skle čtvrtinku. Žerte šlupky vy, šmejdi, Übermensch si to kazit nenechá.
Ten je i v USA.
Kontrolní otázka. Proč to kupujete?
Protože tu Colu s pravým cukrem v Česku neseženu, vy kontrolní otázko. A co je v USA, je mi srdečně buřt. Žiju tady a doufám, že nikdy tam.
Já to nepiju
Jasně. “Se slzou v oku” vzpomínám na standardku, která je ostatně k dostání i dnes. A pořád je to stejný hnus.
já kupoval radši Kolumbii!
Kde? V Tuzexu? Já si pamatuju MOC dobře, jak jsme si vezli kilové sáčky kafe z výletu do Rakous, protože tady nic takového prostě normálně nebylo.
Ne, v sámošce. Byla hnědá a stála asi o pětikačku více než Standard. Myslím 14, 50
Hm, tak na tu si nepamatuji ani já, ani rodiče (teď jsem se ptal). Akorát Standard za 7,- Kčs
Já tomu říkal nikaragujská směska.
To vůbec není špatné, provádět referendum tímto způsobem. Fakt Je to dobré.
Bravo,
bravo,
bravo.!
Jenom to prosím každou středu opakujme na fejsbůůůch celý den (tam nejsem, tam to nedokážu,) ale jinde budu!!!!
Musím si Vás zapamatovat. IJN
S Vaším dovolení si tuto výzvu zkopíruji.
Teď ještě čistě prakticky, na 5 minut zapnout vernou konvici, to snad ani kontinuelně nejde?
Nebo jo?
Pane Maxi,jo soudruzi by rádi totáče zpět.Protože Husák,Jakeš,Novotný,Zápotocký,Gottwald jistojistě nekradli…Až s.Kadel,na příkaz Proletářky vymaže ze seznamu Bureše,Vy to jistě vsáknete…Putin a jeho světlé zítřky budete budovat!
Zmr. Langře, já jsem něco takového řekl?
Neřekl. Langer je pomatený a v každém slintu musí vytáhnout Putina, i kdyby nevímco. Já už na něj ani nereaguji, nemá to smysl.
Pane Maxi.Omyl.Vy nereagujete,když nemáte pravdu a víte to.Víte rovněž,že mi leckdy dát za pravdu nemůžete,protože tím byste nadělal na Putina a Rusko.
Soudruh s:Vy jste toho napsal dost na to,abych do Vás viděl,jako do sklenice vody.Vyjasněte si raději se soudružkou Proletářkou,jestli je lepší Filip,Babiš nebo Husák.Takováto diskuse Vám bude vyhovovat.
Stejně jste jen nostalgik po bolševické formě marxismu a to zákonitě musí skončit rusofilií a Putinem.
Takže není bez překvapení,že si dobře rozumíte s Boušem,Annou ad.Máte společného jmenovatele:Obdiv k Rusku,nesvobodě a socialismu.Jen se lišíte v názoru na “správné” formě.
Neříkáte pravdu, z Kadelových příspěvků ani omylem nevyplývá, že by byl nostalgik po bolševické formě marxismu. A jestli ano, tak byste to měl doložit. Neomarxismus prokazatelně přilítnul z USA – Frankfurtská škola, co emigrovala za Atlantik. Už jsem zmiňoval, že USA jsou z valné části přistěhovalé Německo. Kritika politiky USA neznamená adoraci Ruska. To je příliž zkratkovité.
Pane Pianendo,musí Kadel výslovně napsat:
FANDÍM FILIPOVI A STÝSKÁ SE MI PO HUSÁKOVI.
abyste měl jasno?Udělal jsem si úsudek už dávno z jeho předchozích komentářů.
O Vás si třeba myslím,že jste ruský agent,aniž byste Rusko prokazatelně velebil.Stačí,když si přečtu Váš styl komentářů a způsobu vedení diskusí.
Frankfurtská škola je pochopitelně projekt,na kterém se Rusko podílelo a podílí.SSSR/Rusko VŽDY podporovalo každou komunistickou darebnost.
Pane Langere, ruští agenti v diskuzích je nesmysl a zbytečnost. Stačí nasadit pororuské weby, a lidí co nesnesou havloidní českotelevizní lhaní se sami stanou nevědomými proruskými idioty. Prostě hledají alternativu k mainstreamové PR. Ruský agent bude vydavatel Zvědvce, Stwora, je na seznamu stb, ruský agent bude Bureš, Zeman, Klaus, Dlouhý. Ani vy nebudete americký agent, to bude spíš Shapiro. Za to na alterstreamu budou mainstreamoví špiclové. Třeba na Parlamentních listech je to dost evidentní, protože tam chodí dost lidí, zrovna tak jako na Novinky. Tam by musli být ruští špioni prakticky všichni. Ruská PR využívá toho, že ta havloidní lže jakkdyž tiskne. Pravý prostor má malo sledovanost, sem se špiclové moc nehrnou, protože to má malý dosah.
Pane Piangendo.Vy ale máte přehled!Kde jste ho získal???
Já Vám Vaše závěry vyvracet nebudu.Možná je lepší příliš to nerozvádět.Nespekulovat.Stejně by to asi ničemu neprospělo.Existuje prý siderické informační kyvadlo.Já to ještě nezkoušel.Jestli ho znáte,tak si prý můžete ověřit spoustu věcí.I tyto.
Jo, syderický kyvadlo. Cibulka je šašek, který tady má znevěrohodnit ruské agenty, a dělá to perfektně, tomuto “debilovi” nikdo nic věřit nebude, že tady Chruščovova Golgota má své pádla. Jsou rozlezlí ve všech stranách (prognostici), tak jako jsou rozlezlí ve všech stranách sluníčkáři (havloidi, socialisti, neobolševici). Chápete tu zaháčkovanost do obou stran?
A ještě bych měl dotaz na nějakou studii, která by potvrzovala, že Frankfurtská škola byla infiltrována ruským bolševikem a případně i studii, že byl Karel Marx ruským agentem. A třeba i útopista Thomas More. https://cs.wikipedia.org/wiki/Utopie_%28kniha%29
Útopie provází potomky a nositele antické civilizace už na 2500 let. A teď se stávají realitou. Rus s tím skutečně nemá nic společného. Je to vnitřní problém.
Pane Piangendo:Nemýlil jsem se ve Vás!Vy sice máte přehled o všem agentství,co se kde děje,ale po mne chcete studii,důkaz infiltrace
A zkuste třeba také takto komunikovat s panem Boušem.
Jestli Marx pracoval už pro carské Rusko,opravdu nevím.Ale s Vašimi kontakty,které jistě máte,to jistě zjistíte!
Nepovažuji vůbec za náhodné,že si mne tak všímáte.
Myslím,že ale nemám,co bych Vám řekl,co byste už nevěděl.
Opravdu,jak jste napsal,nejsem americký agent.Ani nepracuji pro žádnou tajnou službu žádného státu.Ptal jsem se,jestli s kyvadlem máte zkušenosti.Podle Vašich znalostí zjevně ano.Tak si má tvrzení můžete ověřit.
Vždyt jste ho nazval stejnou obětí,jako mne!
Já Vám věřím, že nepracujete pro žádnou tajnou službu, protože celkem nemám žádný důkaz, z Vašich komentářůse to nedá posoudit. Ovšem, proč se nesnažíte přesvědčit nějakými zdroji, či argumenty, mi je záhadou.Nicméně, jsme na konci obrazovky, tak nashle příště, a vše dobré.
Děkuji za pochopení. Vy jste doběhl podstatu, to mne těší. Langer nemá šanci, to je jako mlátit plochým pádlem do vody. Hodně štěstí, “ruský agente”!
Pan Langer, je dle mého názoru, stejnou obětí PR jako pan Bouše. Mě je Západ velmi blízký, protože vyrostl z Antiky, ale kam se teď zvrhl, toho se dost bojím. Je to svým způsobem tragédie, tohle si Aristoteles asi nepředstavoval. A já mám určité důvodné podezření, že v tom hraje roli Vatikán.
Pane Piangendo:Srovnávat mne s Boušem!Ale fuj tajbl!
Vatikán byl infiltrován už dávno.Kým,zbytečné psát.Je to vidět,s kým se papež kamarádí.
Nebo,že by tu světovou internacionálu vedl sám papež?
To jsem zvědav,jestli ten Západ budete tedy obhajovat.Nemám na mysli jeho současný establishment.Dnes jste třeba obhajoval komunistu,který se Vám na rozdíl ode mne,nezdál dost rudý…
No, kdo infiltroval Vatikán (jestli vůbec kdo), to opravdu nevím, lefebvristé tvrdí že židé či zednáři, ale nikdo netvrdí, že by to byli Rusové.Takže svou teorii stavíte na židospiknutí? Nebo co se mi snažíte naznačit? Rozveďte, třeba v novém vláknu, tady jsme už na kraji obrazovky.
A nebuďte tak až moc paranoidní, to, že po nás jdou je sice pravda, ale to, že tu stále jsme znamená, že to není zatím až tak horké. A myslím, že bývaý socík se už nevrátí, nejsou na to dispozice. Za komančů byla nesvoboda, ale bezpečnost na ulici. Za multikulturních neokomančů bude nesvoboda a nebezpečno na ulici. Inu, pokrok nezastavíme.
To je fakt. Zmr. Langera s p. Boušem bych nesrovnával. Bouše není sprostý a argumentuje.
Bouše není sprostý? No, možná na své soudruhy!
Kadele, ono Zmr. znamená co? Máte nový, Červánkovský titul? S razítkem?
Pane Jemelko,dobrý večer.Obávám se,že lepší to tu nebude.Slibuji Vám,že se budu snažit dát na Vaše doporučení.
Když jste pěkně pod sebou, tak Vám oběma popřeji klidné noci, po tom dnešním pokusu burešo a kremlobotů o puč na PP (více zde
https://pravyprostor.cz/jak-z-toho-ven-debolsevizace/#comment-151002
a zde
https://pravyprostor.cz/muslimska-invaze-zabije-pristi-generaci-evropanu/#comment-151007
P.S.
Pane Jemelko, tu ceduli si ráno pověsím na plot také (i když zásobu .38 S&W mám převelikou).
Columbia byla skvělá,byla v obyčejných obchodech a byla zelená.
A ne hnědá? No, ale byla lepší!
Článek
K diskusi. Redakce nemá diskutovat. (asi bychom potom diskutovali týden pod jedním článkem) Má shánět články a sama psát. A tohle dělá. Když už se na tohle dala. (A dobře) Co oceňuji jsou obrázky k textům. Super grafik. To vždy hačá jak zadel na hrnci.
A diskuse? Ignorovat sprostost a naprostou tupost. Ono to červánka brzy přestane bavit, zjistí li, že nikoho nerozčílil doběla. I diskuse mají samočistící schopnost. Nechte Vlado 48 diskutovat pouze s Boušem a nemíchejte se jim do toho. Připravte Vlado o orgasmus, on půjde jinam. Atd.
Já Vám velice děkuji, pane Jemelko. Chtěl jsem něco podobného k diskusím napsat i já. Karel Kříž
Ok
Neuvěřitelně chmurná diskuze! Pánové a Dámy, jsme v zcela nové době. Internet. Aby bylo tolik lidí v kontaktu, tak to tu nebylo nikdy před tím, takže jak to může dopadnout, nikdo nemůže definitivně predikovat. 33′,48′, 89′ roky byly zcelá jiné situace proti té současné. Čím to, že Sobotka aspol. usilovali o zrušení portálu White Media v USA, jenomže prostě utřeli nos. Demokrati se v USA sice snaží lidem sebrat zbraně, ale ne a ne a nejde to. S americkou ústavou si těžko někdo dovolí si vytřít řiť, ani Soros aspol.
Ono to s tou cenzurou Internetu bude hrozně obtížné. Někdo mi může předhodit Čínu, ale nikdo netouží po svobodě tak, jako nositel a tvůrce Antické civilizace. Možná proto ten pokus o výměnu obyvatel. Číňan na nějaké svobody kašle. Já bych to viděl tak, že máme šanci jako nikdy před tím. Nechci si to lakovat na růžovo, ale ti, co se tu diktaturu snaží nastolit, to budou mít rovněž velmi těžké. Nic není rozhodnuté.
plangendo, co píšete je zamyšlení hodné.
Pane Pianendo,kéž byste měl pravdu.Cenzurovat internet samozřejmě lze.Můžu Vám předhodit třeba i Rusko.Naopak internet může sloužit,jako nástroj Velkého Bratra.A také slouží.
Ona ta diktatura už je. I po 89.stále.Jenom to vládnoucí soudruzi vydávají za demokracii.
Co vlastně můžete?Psát zde do diskuse.Zatím.
Dokud není toto medium zlikvidováno.Zaplat Bůh.
Jinak jste povinen akceptovat vše,co vláda schválí.
Politici jsou prakticky neodvolatelní.Pokud nejsou donuceni k odchodu konkurenčními mafiány.
Třeba Babiše z politiky nedostanou občané,ale zase jen jiní vlivní soudruzi.myslím,že volby ani nemusí být zfalšovány.Stačí,když kandidují ti Velkým Bratrem určeni.A mají mediální podporu VB.Nikdo jiný nemá šanci.Historie posledních let mi dává za pravdu.
Všechno je to jenom o typu služeb, které budeme na internetu využívat. Pokud pro nás platí rovnice internet=fejcbůk (jako pro drtivou většinu vofcí), pak je kontrola/cenzura velmi prostá.
Lidé se zkrátka budou muset naučit znovu to, co my si ještě pamatujeme, a sice aktivní sebeobranu proti nepříteli-státu. Takže místo fejcbůku budou nezávislé webové servery mimo území ČR, místo freemailů typu gmail a seznam se naučíme posílat kryptované maily pomocí GPG, obrovský potenciál nabízí internetová telefonie, kde můžete VOIP RTSP stream prohnat kryptovací vrstvou a neškrtne si ani NSA … Paradoxně, děkuji Mikrosoftu, že vypouští takové s*ačky, jako windows. Díky příšerné neefektivitě tohoto operačního systému musí jít dopředu co? Myslete politicky, Halík! No hardware, aby se to vůbec hejbalo. Takže za pár švestek máte na stole kryptovací stroj, který vcelku snadno zamotá hlavu i superfízlům z NSA. Zkuste si počíst něco o eliptických šifrách… Bez problémů dneska na běžném PC železe pustíte telefonní aplikaci, která nepotřebuje žádnou ústřednu (není Vás kde odchytit) a přenos je kryptován tak, že šifra je prakticky neprolomitelná *1) … A povídáte si. 100% soukromí.
Cenzura se, samozřejmě, soustředí na masová média – typicky sociální sítě. A ruku na srdce – když už je někdo taková ovce, že sociální sítě používá, nezaslouží si to náhodou?
*1): Ona, samozřejmě, prolomitelná je. Jako každá jiná. Jenže to prolomení trvá dlouho. No a když měníte klíč šifry častěji, než je teoreticky možné ji lousknout …
Potřebuji poučit, abych pochopila co si mám vlastně pořídit. Špiclování enesej ne, vím o tom, dobrovolně ne!
Striktně odmítám fejsbůůch, twíítr a pod.
Taky se ale ani někdy nikam neodostanu napsat, např.ČR.
Jinak moc dobré a poučné čtení.
Proletářka:Nebojte se,paní pomstychtivá.Soudruh kadelní Vás jistě o svých ruských fízlárnách poučí.Ale neměla byste mu odpustit to kydání na Bureše!Na toho Vám sáhnout nesmí!!!
Kašpare, kdybych už sahal po dámě, tak jí rozhodně nebudu sahat na Bureše … tedy … aspoň ne dřív, dokud si o to sama neřekne …
Chudinko komančová dlouhá,
já mám své právo svobodně se vyjadřovat, a vy to nemůžete komunistiky rozdýchat co, Tak donekonečna mektáte…
Tak, a tak mě řekněte, čím to, že internet přiletěl z USA. Podle mě v USA probíhá i paralelní hnutí. Internet vůbec nemůže být v zájmu “diktátorů”, ti o žádné svobodné šíření informací nestojí, viz poslední reportáže ČT! o dalším oklešťování a cenzuře internetu v Číně. ČT referuje, jak se oklešťuje cenzura internetu v Číně, ale k Chovancově návrhu cenzury internetu se moc nehlásí. Výsledek = žádná cenzura internetu se nebude konat, protože Čína není náš vzor. Chápejte, tady bude mít ČT velký problém se s tím sama vypořádat a identifikovat. Oni lžou, protože tomu věří, ale nebudou moct lhát, pokud tomu nebudou věřit – a věřit Číně si nikdo z nich nedovolí. Protože jsou věřící. Oni by se z toho zhroutili – a to je čeká. Je to otázka času.
Pane Pianendo,Vy zjevně vše víte,tak se prosím podělte s informací,jak je to s internetem v Rusku!Děkuji!
Nevím, zajímám se o Rusko a Západ spíš z kulturního hlediska, kde hledám styčné body a rozdíly. Z geopolitického hlediska je to pro mě hádanka, ikdyž syderický kyvadlo lecos naznačuje.
Vidím, že spousta info má koncovku ru., tak si na to dávám bacha, ale jaký je stav internetové svobody v Rusku, opravdu netuším. Cenzuře ve prospěch establišmentu bych se rozhodně nedivil. Jestli máte nějaký odkaz na cenzuru internetu v Rusku, sem s tím. Ačkoliv jsem ruský agent, tak moc nepochybuji, že se v Rusku se svobodou taky moc nepáří. jenomže tam se není o co opřít. Tam byl car, pak diktátor, diktátor, bla bla bla a zase car. Rusové to mají prostě jinak.
Internet “nepřiletěl”. Internet vznikl jako výzkumný projekt americké vojenské agentury DARPA, když vymýšleli co nejrobustnější síť pro vojenské účely. Záhy se ale zjistilo, že návrh sítě je natolik nadčasový a genální, že jde rozšířit celosvětově. Princip sítě byl zveřejněn.
V 80. letech minulého století komerce ještě o internetu netušila nic a jediný, kdo budoval základy celosvětové datové sítě, byly akademické instituce. Po celém světě, každý za své, žádná centrální Amerika. V Evropě tehdy vznikla celoevropská síť EARN (European Academic and Research Network). Propojila všechny větší akademické instituce, i východní Evropy. Komerce furt nic.
Pak se objevil nápad s HTTP a HTML, tedy protokolem a jazykem, ve kterém se píšou dodnes internetové stránky. To už začalo být pro komerci zajímavé, protože se tak daly napsat stránky pro neznalé uživatele. Komerce se probudila. Příchod komerce nalil do budování celosvětové sítě hromadu peněz, opět decentralizovaně, žádná ústřední Amerika.
Dnes je internet nadnárodní a nevlastní ho nikdo. Proto taky kecy, že Amerika může “internet vypnout” jsou nesmysl. Ona totiž ta síť byla tou DARPA navržena tak, aby fungovala i při masivním výpadku velkých segmentů. Takže i kdyby se Amerika (nebo kdokoli jiný) postavil třeba na ptáka, nemá šanci zastavit tuhle síť, třeba, v Austrálii. Nejvýš se od ní jen sám odpojí, jeho věc. Víc zaškodit nemůže.
Dík za info.
Skvělá zpráva,nejlepší světový politik Vladimir Putin oznámil prohlášení o uzavření míru v Syrii.
A nastolí znovu komunismus nebo ne?
Komunismus ve své zkušební fázi je mrtvá záležitost, na stole je neomarxistická internacionála, hlavně na Západě. Ale v Rusku je to podobné, akorát bez černoušků.
“Ten ovčák s tím psem zaručeně spolupracují!” – “Trevore, nekonspiruj”
A tu internacionálu na Západ zavedl kdo,pane Pianendo?
Jestli Jezuité a ilumináti,tak to zkuste doložit.Já mám jiné informace.
Já nevím kdo, sice mám tipy, ale jestli máte jiné zajímavé zdroje, tak hned hoďte do placu. Já se chci poučit, resp. konfrontovat odlišné informace, nikoliv flame.
Dobrý večer,pane Jemelko.
Kdyby to tak snadno fungovalo,to by bylo fajn!
Bouše a Vlado spolu nemají diskutovat o čem.Shodují se.
Dokonce si myslím,že Vlado se ochotně ujal role Boušeho podržtašky.Jako např.Max je podržtaška Kadla…
Tak jako tak,je tu červánků tolik,že se jim nelze vyhnout.A všechny,byt původně zajímavé diskuse, jsou pak negustovsky zatrolleny.
Zdravím, pane Langer. Vyzkoušel bych to. Bouše není až zas takový hulvát jako jeho podržtaška. Pokusme se vyložené červánky ignorovat. Mají třeba Hovinky.
… možná menší hulvát, o to však větší demagog a zákeřný křivák. Je pravdou, že Vás, pane Jemelko, ještě učit se skát do rakve neposílal…
Jinak Vám přeji pěkný večer a poklidnou noc!
Pane Holínku, zkuste se povznést nad osobní křivdy a stále znovu je v příspěvcích připomínat. Zkuste vyložené provokace ignorovat. Vím, že je to možná těžké, ale je to jediná cesta ze začarovaného kruhu. Věřím, že jedině tak postupně z PP zmizí.
Pokud by to nepomohlo a někdo znovu zkoušel provokovat osobními dehonestačními výpady, právě třeba v kontextu Vašeho zdravotního stavu ap., napište na redakční mail, abychom se na to mohli zaměřit a věc vyřešit. Děkuji, KK
Děkuji Vám pane Kříži za Vaše stanovisko k věci, o níž jsem Vás včera, v jednom z mých komentářů, informoval (více zde –
https://pravyprostor.cz/o-buresove-zemi-kde-zitra-jiz-znamena-vcera/#comment-150214 ).
Přiznávám, že až dosud jsem žil v domnění, že redakce PP průběžně sleduje obsah diskusí a na cti utrhačné, lživé a výhružné komentáře se bude snažit eliminovat. O vulgárních a sprostých osloveních a nadávkách se již ani nezmiňuji, jejich stručný přehled jsem vám rovněž sdělil (více zde –
https://pravyprostor.cz/neni-hrich-byt-gay-ale-vnucovat-to-svemu-okoli-za-cizi-penize/#comment-87503 ).
Mohu Vás ujistit, pane Kříži, že rozhodně nezadám (stejně jako v minulosti) důvod, pro nějž by mě někdo musel provokovat osobními dehonestačními výpady, právě třeba v kontextu mého zdravotního stavu.
Řešit nebude co… BH
P.S.
https://pravyprostor.cz/tak-nam-mirumilovny-islam-zase-predvedl-svou-tvar/#comment-150513
Chtěl jsem si přečíst diskuzi na téma, které uvedl pan Kříž, ale to bych se musel brodit balastem (diskuzním bahnem), který je založen na osobní antipatii jednotlivých diskutérů. Kdo koho lépe a rádoby vtipněji, urazí. Tam je ovšem jedno o jaké téma se jedna, neboť je to stejně vždy jako přes kopírák.
Proto panu Křížovi navrhuji úpravu software, kde bude možné, každý individuálně, některé diskutéry ignorovat. Dá se to řešit tak, že příspěvek, pro mne nezajímavého diskutéra nebude vidět, jen jeho nick a čas kdy něco psal.
Další opatření, které by se sem také hodili, je, že za každým nickem by byla jeho IP adresa, nebo místní kód, jako třeba na www.tzb-info.cz ( uživatel: 100179 ). To slouží k tomu, že i zde je pár diskutérů, kteří mají více nicků a mnohdy si zajímavě notují …… Dost se tím celá diskuze pročistí od balastu a od těch, kteří se tím živí.
Jsem pro vůbec žádné tlachání neotvírat.Jen zcela vyjímečně a to langerovi, frenkovi, frankovi,boušemu a holínkovi.jinak nikomu.tito mají patent na rozum a vše vědí nejlíp.a jinak frenky ty jseš tady téměř 24 hodin takže kdo tě platí?
Kdo mě platí? No třeba vy, když přispíváte na můj důchod ……
Jinak tykání si nechte na uliční výbor, slušní diskutéři toto nedělají.
samozřejmě ještě by ještě neškodilo každého diskutéra označit rodným číslem a adresou že, hlavně ty, co vám nevoní a nebo ještě lépe diskusi pěkně po bolševicku, nebo po odéééesácku? vyberte si, jak libo rovnou zakázat že
Frenky, zcela souhlasím
Kastace?? No a pak má republika nák vypadat,moudrej člověk blbce přehlídne ale neuráží ho.
okrádání fízlování a udávání v této zemi nikdy neskončilo a po hadráku už vůbec ne, naopak doznalo rozměrů doslova obludných
Tak jsem si zajmem precetl clanek od pana Krize a jako vždy davam za jedna. Mam rad Vas styl psani pane Kriz protože je svizny, vecny a je prospikovan temi spravnymi vyrazy. Zato diskuze pod clankem jsou hodne slabe. Místo toho aby se vsicni zamysleli a psali svoje návrhy a mozna reseni jak z toho marastu ven, tak se orientuji na zabomysi války (kdo kdy komu co) a nebo na zbytecne diskuze s provokatery typu Tudora nebo Anny popelářky. Zjuste se radeji všichni zamyslet jak tahnout za jeden provaz a vynechte osobní utoky. Pokud mate cile jako je trestni zodpovednot politiku, odvolatelnost politiku, obecne referendum, verejna kontrola vydaju státu, popr i dalsi, tak se spojme a spolecne je prosazujme místo hloupého hadani se.
Pane Dlouhý,máte moje symfonye,já to vidím obdobně. Jsem úplně obyč. člověk a snažím se myslet “selským” rozumem, i to jméno je pravé. Né ty ” přezdívky” a schovávání za anonimitu. Za jeden provaz lidi táhnout také nebudou. Vente si třeba,za bolševika co pamatuji, tak si lidi ve fabrice záviděli i o 50,- kčs navíc na výplatní pásce. No a dnes??? To vám snad nemusím psát, jak jsou v dnešní době nůžky rozevřeny!! Dělám živnost, divil by jste se, jak si mezi sebou závidíme i tu práci. To dříve neexistovalo a ” ONI” toho kurrewskyy využívaj!!!
Ty to mas strasne jednoduchy Pavle.Tve jmeno v cetnosti ja na sedmem miste v republice ,celkem 201 781 Pavlu. Uverejnit me jmeno pro mne neznamena problem, problem je ze me jmeno zustane na internetu provzdy a pokavad je tvuj nazor v ocich te druhe party extremni lehce kdejaky idiot muze tvoje jmeno zneuzit. Rozhodne se ale nebojim ceskych cenzoru. Rad take v komentarich radeji tykam I kdyz nejsem soudruh. Nik ktery ja pouzivam vymysleli estebaci a me se opravdu libi. S pozdravem Nepratelska Osoba, Kryci jmeno Hara.
Ahoj Hara,také moc zdravím.Děkuji za tvé “mírné” upozornění. To víš,já v tom tak chodit neumím,jsem ze staré školy. Tykání mi také nevadí,jsem chlap.Jooo,soudruh nejsem ale vidim levárnu,mám rudo před očima. ODS čest.