ADIDAS
6.6.2020
Kategorie: Multikulturní soužití

Nová Evropa (podle Adidasu)

Sdílejte článek:

LIBOR ČÍHAL 

Kdysi se našim prarodičům nové obzory, které přinášel idol Němců všech věkových kategorií Adolf Hitler, moc nezamlouvaly, v sedmatřicátém přispíval Josef Čapek  do pražského německého týdeníku, psal velmi půvabné básně o nové německé Evropě, v jedné rozkošné básni píše, že tato rasa už vývojově tak pokročila, že děti se rodí rovnou v plynových maskách. Pokud ještě tu a tam žijí zbytky z generace prarodičů, určitě se jim stejně přitažlivě, jako kojenci v plynových maskách, budou jevit antirasistické masky, které nasazuje ve válce světového pokroku s evropským tmářstvím firma Adidas. Kluci, když už se rodí, tak jsou černí nebo arabští. Adidas by měl jít s touto fašo-pokrok propagandou i do Egypta, čeští znalci egyptských vícehvězdičkových hotelů vypozorovali, že čím tmavší Arab, tím níž na společenském stupni, chudák nejčernější má smůlu, uklízí v hotelu toalety.

Na reklamách Adidasu a jejich webových stránkách se skáče, zvedají činky, simuluje běh, a všichni vesměs v pokrokové černé nebo arabské barvě, nejlíp vousatí a aby  to měl pokrok už úplně pojištěné, na německých a francouzských webových stránkách Adidasu, ženské v hijabu. Na twitteru Adidasu se běloch nebo běloška téměř neobjeví a když, tak vypadají, jakože právě prodělali léčebnou kůru po žloutence. Poprvé se Paříž lekla hysterické  pokrokové propagandy módních gigantů v devadesátých letech při přípravě na mistrovství světa ve fotbale, tenkrát veřejný prostor ovládla fašizoidní propaganda sportovců jiné vyšší černé a arabské rasy. Adidas ve Francii sponzoruje sportovní kluby a propaguje rasový mix, ten ovšem ve skutečnosti nenastává, procento dětí z rasově smíšených dvojic je minimální, obzvlášť z politicky chtěného mixu je to ještě menší. Jejich propaganda příštího člověka intoxikuje podvědomí člověka, propagandistickým technologiím Adidasu (Niké, Benetton atd.) nelze uniknout. Na twitteru Adidasu visí motto, „společně kupředu, společně to změníme“, mají na mysli rasismus. Oděvní gigant hodlá změnit společnost, nestačí jim unifikovaná, svým způsobem neosobní a ošklivá móda, angažují se i v unifikaci lidského podvědomí.
      
Hráč fotbalové ligy NFL Kaepernick je ikonou jiného módního giganta Niké, s pověstným sloganem „just do it“. Kaepernick je jednou z mediálních tváří současného protestního hnutí v USA, proslavil se ordinérními gesty při americké hymně. Podle Guardianu podepsal reklamní kontrakt s Niké již v 2011, firma čekala na vhodný okamžik a ten dnes přišel, v USA ho nyní propaganda firmy nasadila v plné síle, bojuje proti rasismu a současně jim  přinese prachy. Pomalu to vypadá, že propaganda šatů  a bot nemá u těchto firem první prioritu, hlavním cílem je modelování unifikovaného rasového mixu člověka, možná je to pak pro jejich výrobní linky efektivnější.
     
Francouzské a německé web stránky Adidasu od 2. června v kategorii neokázalá móda doporučují běžkyním islámský hijab. Na stránkách Adidasu jsou k dispozici tři barvy hijabu, podle reklamy dlouhý model pokryje hruď, ramena, záda. Úžasný módní hijab vám podle Adidasu dodá sebedůvěru a vážnost. Příjemný, hebký materiál, barvy neutrální, snesitelné ceny 30eur. Propagandisté Adidasu vymysleli pro hijab kategorii neokázalá móda, přesně podle islámského zákona šarie, všechno dobře zakryje. Francouzský magazín Valeursactuelles, který se zabývá evropskými hodnotami, píše, že Adidas je partnerem politického islámu. Podle esejistky a bojovnice za přirozená ženská práva Lydie Guirous, Adidas se vzdal islamistům a akceptoval zotročení ženy, podle esejistky po široké společenské kritice firma Decathon před rokem něco takového odmítla, hijab má velmi daleko ke sportovním hodnotám. Adidas se podílí na démonizaci ženského těla a co je na celé záležitosti velmi závažné, usnadňuje to tlak okolí na muslimky, které hijab ve sportu odmítají a vede sportovní federace k tomu, aby též hijab akceptovaly a oficiálně posvětily. Spisovatel Majid Oukacha v tom vidí další krok v nezadržitelné kulturní a náboženské islamizaci západní Evropy.  
LC

 

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.

***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****

Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Mirko Hampl 200,- Kč, Vladimír Janeček 100,- Kč

Celkem za měsíc: 14 433,00 Kč
Vybráno 41.25%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?

Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.

Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.

Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 2 531 times, 1 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (35 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
politicon.cz
39 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.