
Normální svět pozvolna mizí
ZUZANA MAJEROVÁ ZAHRADNÍKOVÁ
Svět i naše země se vydaly špatným směrem. Směrem, který hrozí zahubit naši euro-atlantickou civilizaci v podobě, jakou jsme ji doposud znali, v podobě, do které se po staletí kontinuálně vyvíjela. Co se stalo? Již před dávnými desetiletími se tzv. nová levice vydala na dlouhý pochod institucemi. Na Západě to v roce 1968 začalo studentskými bouřemi. Nicméně záhy tehdejší mladí revolucionáři přestali házet dlažební kostky a – nikoli pouze obrazně řečeno – sundali trička a džíny, navlékli obleky, uvázali si kravaty a začali postupně obsazovat univerzity, redakce, úřady, a pak i parlamenty a vlády. V západní Evropě stejně jako ve Spojených státech amerických.
A půl století poté jsme v situaci, kdy podstatnou část politické agendy západního světa určují radikální levicové, a často přímo ultralevicové strany, a mnohé původně konzervativní strany, namísto toho, aby hájily tradiční hodnoty, opouštějí svoje ideové zakotvení a i ony vycházejí vstříc mediálně uměle vytvářené poptávce po radikální progresivistické změně kurzu.
Starší generace má proti těmto tendencím vypěstovanou jistou imunitu a my, občané zemí postkomunistické střední a východní Evropy, máme navíc historickou zkušenost s totalitním socialistickým systémem, ale to všechno je bohužel nepřenosné. Nepřenosné geograficky i generačně. V největším ohrožení je proto mladá generace. Dílem z neznalosti, dílem z naivity, dílem z revoluční romantiky, dílem pod vlivem zpovykaných médií, dílem pod vlivem levicových univerzit, dílem v režii politických neziskovek, dílem na objednávku bohatých mecenášů, kteří financují svůj New World Order, nový světový řád.
Normální svět pozvolna mizí. Mizí pod nánosem pomateného genderismu, zapšklého feminismu, popleteného multikulturalismu, zničujícího environmentalismu a všech dalších -ismů, co jich jen dnešní pomatený svět na nás chrlí. A co je normální? Normální je, že rodinu tvoří maminka, tatínek a děti. Normální je, že existují jen dvě pohlaví. Normální je pracovat, a ne čerpat. Normální je postarat se nejprve o vlastní rodinu, vlastní obec, vlastní zemi, a pak teprve pomáhat jinde.
Normální je rovněž to, že bohatství vzniká z práce. Možná je to úplně banální konstatování, ale ve světě, který je totálně pokřivený systémem dotací a nejrůznějších podpor, ke kterým se ale obvykle nejrychleji propracují nikoli ti nejpotřebnější, nýbrž ti s nejostřejšími lokty, je to nesmírně důležitá připomínka. Zdravá společnost stojí, možná přesněji – by měla stát, na těch, kteří skutečné hodnoty vytvářejí, nikoli na těch, kteří nejšikovněji čerpají. Oni totiž čerpají z toho, co vytvořili, respektive zaplatili jiní. A ten, kdo hodnoty přerozděluje, má obvykle i své vlastní postranní úmysly. Netřeba dodávat, jak podobný systém – a dodejme ještě, že Evropská unie na něm stojí – devastuje a ničí kapitalismus volné soutěže. Ten kapitalismus, kterému západní civilizace vděčí za svůj nebývalý vzestup.
Žijeme na území státu, který se jmenuje Česká republika. Ale je to ještě suverénní a svrchovaný stát? Rozhodujeme si o našich věcech a našich zákonech sami? Vzhledem k tomu, že takřka 60 procent zákonů nám oktrojuje Evropská unie a my je musíme, zdůrazňuji musíme, takzvaně implementovat, jsme už daleko spíše provincií nadnárodní struktury, ve které rozhodují jiní. Ta struktura ovšem má na jedné straně obrovský deficit demokracie a na druhé naopak obrovský přebytek byrokracie.
Přitom národní stát je ten nepřirozenější celek, ve kterém funguje, možná přesněji – ještě funguje demokracie. To není nic proti evropské spolupráci. Ale něco jiného je volný obchod a ekonomická spolupráce bez bariér a něco úplně jiného vnucená polická, fiskální či právní unie. Být „protiunijní“ neznamená být „protievropský“. Ta dvě slova bychom v žádném případě neměli zaměňovat.
A ještě jedné věci je v současném světě i Evropské unii čím dál méně. Svobody. A svobody slova na prvním místě. Je to obrovské varování. Je to vždycky stejné, v každé nastupující totalitě. Nejprve jsou za dveře vykazovány jiné názory, pokračuje to vylučováním nepohodlných osob ze společenského života a politickými vězni to končí.
Ze všech těchto důvodů musíme udělat všechno pro to, aby Česká republika byla opět suverénní a svrchovanou zemí.
- Zuzana Majerová Zahradníková, PL
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč
Celkem za měsíc: 10 678,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
EU zaplatíme povinné poplatky a prvně si z toho odečtou na svoje mzdy a pak nám milostivě přidělí nějaké dotace za které musíme být dostatečně vděční !!!
Dorazilo mi emailem
Vakciny, co nejsou vakciny, ale jsou to nové množírny virové infekce a nových virových mutací. Každy, kdo se těší na vakcinaci nevakcinou, by si měl následující řádky přečíst a minimálně se zamyslet.
====
Šéf amerického Národního zdravotního institutu (NIH) Dr. Anthony Fauci, jinak mezi Američany přezdívaný jako Dr. Doom, před několika dny vystoupil na americké televizi během briefingu pro veřejnost, kde zodpověděl zásadní dotaz, který se v USA množí každým dnem a Američané začínají ztrácet nervy. Až dosud si lidé mysleli, že vakcína znamená imunitu v klasickém slova smyslu, tedy takovou, že po vakcinaci si tělo vytvoří protilátky, a když narazí na viry, tak je pozabíjí, takže člověk se stane nejen imunním, ale i zdravým a bez nakažlivosti.
Jenže v případě vakcín Moderna a Pfizer-BioNTech to neplatí, protože tyto vakcíny na bázi mRNA podle všech dostupných informací vytváří pouze rezistenci, nikoliv imunitu. Tato informace v ČR zaznívá pouze na Aeronetu, žádné jiné médium se neodvažuje tento zásadní detail zmiňovat, přičemž je to detail tak obrovský, že se nedá přehlédnout. A Dr. Fauci tuto hypotézu toto úterý během briefingu nejen potvrdil, ale de facto učinil veřejně známou a konečně autorizovanou.
Z očkovaných lidí se budou v některých případech stávat Supernosiči nových mutací
Nové vakcíny podle všechno vytváří rezistenci podle našich informací tím, že virové makety RNA obsadí v organismu očkované osoby respirační orgány, tzv. T-Organs (Targeted Organs), ve farmacii označení pro cílové orgány, které si virus přirozeně vybírá jako cíle pro své usazení a množení v nich, a veškeré buňky těchto orgánů jsou zaplaveny maketami viru, takže buňky již nemohou být obsazeny jiným, rovná se ostrým virem.
Tím se stává člověk rezistentním, nemůže onemocnět těžkou formou nemoci, pouze mírně či středně, ale nestává se imunním. A co hůř, stává se vironosičem. A co ještě hůř, podle informací z USA se ukazuje, že očkovaní lidé se stávají v některých případech Supernosiči viru, lépe řečeno chodícími Supertovárnami na výrobu nekonečného množství nových mutací viru, které tito Supernosiči rozšiřují. Dochází totiž k tzv. proliferaci virálního úložiště. A to si musíme vysvětlit, protože toto se nedozvíte nikde na českých médiích.
Ve chvíli, kdy je lidské tělo zaplaveno maketami mRNA, nemůže ostrý virus najít své očekáváné úložiště a tam se začít množit. Virus se tak začne chovat tzv. oportunisticky a začne hledat plicím, což je pro koronavirus volba č. 1, nějaký jiný a buněčně podobný orgán v těle, který má podobné a příhodné buněčné vybavení. A tímto místem mohou být ledviny, játra, slezina, slinivka břišní, tenké střevo, ale také jícen a další místa. Virus v těchto místech se pokusí množit, ale protože nejde o přirozené místo, nestačí to k namnožení dostatečné virové nálože, aby člověk těžce onemocněl.
Virus na rezistenci reaguje přeměnou a mutacemi pro přežití v jiných orgánech lidského těla
Ovšem stačí to k tomu, že v nepřirozeném místě a orgánu lidského těla, kam by se virus jinak nikdy neusadil ke svému množení, začnou kopie virové RNA vykazovat změny a adaptovat se novým buněčným podmínkám. Tím vzniká mutace indukovaná zevnitř lidského organismu. Paradoxně tím tak vznikne mutace viru, která neublíží člověku, ve kterém mutace vznikla a zrodila se, ale může se stát smrtelným zabijákem pro ostatní lidi. Mutace totiž začne primárně cílit na více orgánů. Ponechá si cílení na plíce, ale navíc začne cílit i na orgány, ve kterém mutace vznikla, např. na slinivku. A protože mRNA vakcína proti koronaviru na slinivku nemíří, vzniká situace, že vakcína najednou nefunguje proti mutaci.
Ruská vakcína Sputnik V
Ten problém spočívá v tom, že tělo nemá imunitu, ale pouze rezistenci, takže imunita nezabíjí viry, žádná imunita není a neexistuje, tělo pouze získalo rezistenci díky tomu, že T-orgány jsou zaplaveny maketami mRNA a ostrý virus je nemůže obsadit pro sebe a začít se množit ve svém přirozeném buněčném hostitelském prostředí plic. A tím je vysvětleno z odborného hlediska to, co Dr. Doom jen laicky vysvětlil Američanům v televizi, kteří to stejně asi nepochopí, jako to nepochopí ani lidé v Evropě a jinde, že jak je to možné, že jsem infekční, když mám mít imunitu, vždyť to je oxymoron a nesmysl. Imunní člověk nemůže být nakažlivý, protože imunita pozabíjí všechny dané viry v těle. Takže vakcíny mRNA vytváří rezistenci. A tím se dostáváme ke spiknutí!
Angela Merkel to řekla jasně: Pandemie skončí, až budou naočkováni všichni lidé na světě. A ruská vakcína by to kazila
Ruská vakcína Sputnik V je tradiční vakcínou, která vytváří imunitu a zabíjí viry. A to zřejmě není v plánu Bruselu, protože úkol globalistů zní jasně, že proces covidu nesmí být nikdy dokončen, virová krize musí trvat navždy a mutace se musí šířit a vznikat pořád nové, a to spolu s tím, jak se začíná očkovat. Začalo se očkovat ve Velké Británii a po 14 dnech se objevila britská mutace viru. Začalo se očkovat v Brazílii, za měsíc se objevila brazilská mutace. Začalo se očkovat v JAR a už po 11 dnech se objevila jihoafrická mutace. A začalo so očkovat v ČR i na Slovensku, a obě země už hlásí své vlastní mutace.
A co je společným jmenovatel vzniku těch mutací? Ano, společným jmenovatelem je zahájení očkování v daných zemích. Nikde se tyto mutace neobjevily před začátkem dodávek prvních vakcín. A tím máte odpověď na to, na co se bojí odpovědět všechna mainstreamová média v ČR a třesou se strachy škrábnout pár vět, aby se nedostala do problémů. Ano, je to tak, z některých očkovaných lidí se stanou Supernosiči, a to kvůli tomu, že západní vakcíny typu mRNA vytváří namísto imunity potenciálně vysoce nebezpečnou rezistenci.
Dr. Anthony Fauci
To ježibab 5.4.2021 08:35:23
Pro doplnění Vašich informací a k dokreslení celkového obrazu cíleného vyvolání covid pandemie nabízím:
https://antoniosmagnos.webnode.cz/_files/200000264-354a9354ac/Jak%20bacil%20k%20daleko%20nejve%CC%8Cts%CC%8Ci%CC%81mu%20PR%20pr%CC%8Cis%CC%8Cel.pdf
Jo, tady je pěkně shrnutý
Tyto teorie jsem slyšel a celkem zní i pravděpodobně, ale nezapadá mě jedna věc. Teď se očkuje prioritně Izrael, ostatní země málo a nebo vůbec. A tak se zřejmě brzy jasně ukáže, že čím více očkovaných v zemi, tím více nemocných, což okamžitě vzbudí podezření a paniku a ukáže to na příčinu-očkování. Kdybych chtěl pozabíjet celou planetu, tak začnu prodávat (nikoliv vnucovat) vakcíny plošně. Rozhodně ne takto ohraničeně. Předpokládám, že to nejsou úplní blbci, ale toto chování mě smysl nedává.
To svinstvo vás nezabije hned ale tak do 2-5 let…
Do té doby 3/4 ovcí bude potřebovat žlutou hvězdu (covidpass), takže budeme všichni pěkně “dobrovolně” ocejchovaní.
Tu žlutou hvězdu nebudou nosit ovce, ale “odmítači”. Navíc ji nebudou mít kam nosit.
Normální svět mizí, proto, že jsme mladé neudrželi na uzdě! Máma na něj maká a on vymýšlí pýtschoviny, fetuje, nemá vojnu atd! Neziskovky jsou plné těchto zm*dů!
Můj učitel mi dal facku a ne jednu, mám ho rád dodnes!
Mne trhal vlasy a debilem je už navjeky.
Nejsi spíš nas-ranej, že tě houno naučil? Podle tvýho psaní, tě měl orvat jak angrešt!
Tak zřejmě neměla potřebnou kadenci.
Ještě dnes mám prsty na gesichtě.
Tak to jsem nevěděl, že jsi nedávno vylezl ze základky. I ty šibale, ty rád učitelky?!!
fakani už by potřebovali ostrý režim jak prase drbání…..jen se poflakují a dělají bordel!Denně,fakt denně chodím po těch smradech uklízet hřiště-to se nehodí-co jsou za dobytci…..plechovek a sáčků od cukroví nastláno a k popelnici dva kroky!To je doma nic nenaučili????
Český stát už nerozhoduje o ničem !! Vše řídí EU !!! Česko je prodaný a rozkradeny !! Jsme montovnou pro Německo ! Na úrodné půdě se staví další montovny a cyklostezky potraviny se dováží . Žádny politik bohužel to nezvrati jelikož ať si zvolíme kohokoliv bude se klanet Bruselu !
A kdo řidi EU? Kdo si ji založil pro sve potřeby? No přece kapitalisticka oligarchie.
Rozdíl mezi kapitalismem a korporátním fašismem je asi tak velký jako mezi krychlí a koulí. Je opravdu velmi smutné, když někdejší vykladač VUMLu se myšlenkově zasekl v Marxovi, jeho Kapitálu půlky 19. století a tam názorově zakotvil. Škoda, že jste si nevšiml, že svět od té doby o dobré 1 a 3/4 století pokročil, kapitalismus volné soutěže se monopolizoval, propojil s bankovním sektorem a přeměnil v korporátní fašismus. Ten ve vývojové spirále směřuje ke globálnímu komunismu pro vyvolené a otrokářství pro depopulizované goje.
Proč Vám dosud není jasný zákon M-L dialektiky o “změně kvantity v novou kvalitu”????? Vy jste tak přestudovaný, až se z Vás stal fachidiot, co nic nechápe!
Soudruh Jonas se Přírodažel nezasekl ani na tom Marxovi, protože on nezná ani ta Marxova “pravěká” díla. Vždyť to byl právě soudruh Marx, který rozdíly mezi kapitalismem a korporativismem jasně popisoval. Tvrdil, že volný trh (v marxistické terminologii kapitalismus) je sice špatný už sám o sobě, ale nejhorší na něm je hrozba toho, že volný trh bez státních regulací může přerůst v korporativismus – což má být učiněné peklo na zemi.
Paradoxem je, že v reálu k tomu nikdy nikde nedošlo. Vliv korporací na západě začal strmě růst až od okamžiku, kdy se do volného trhu začala masivně vměšovat státní moc. A největší a nejpekelnější korporace v historii vytvořili Marxisti. Měly zkratky SSSR a ČLR.
Co to tady vymejšliš PeT ko,
O tym že kapitalizmus vygraduje do monopolniho stadia švitořil již Kaja Marxu. A nyny absolutistickou diktaturu kapitalove oligarchie zaživame na vlastni kuži.
Kapitalizmus prostě vygradoval do sveho oligarchickeho stadia. A o volne soutěži jako o definičnim znaku kapitalizmu vykladej nějakemu mamla*sovi co věři bajkam.
V kapitalizmu dyciňky poroučeli největši dravci. Pro tvoji informaci kapitalizmus ma jediny definični znak – soukrome vlastnictvi vyrobnich prostředku převažuje v ekonomice. A ruznou politickou formu od soft parlamentni demošky až po fašistickou diktaturu.
paní Zahradníková, přidejte se k SPD. už není jiné cesty. jedině pod hlavičkou nejsilnější SPD lze pozazit ta zkurvená pirastká hovada rudá.
Piratn a Bukanyři jsou pravičaci jak řemen. Zastupuji zajmy ruznych skupin parazitu a nikoliv zaměstnancu, z jejichž dani ti parazite tyji.
DOSTAL JSEM JONASI PRIMA TIP,JAK SVÉ NADĚJNÉ POTOMKY ZBAVIT TOUHY TU PIRÁSKOU SVOLOČ VOLIT.
pROHLÁSÍT V ŠIRŠÍM RODINNÉM KRUHU SVŮJ ZÁMĚR:
PRODAT SVŮJ VEŠKERÝ MAJETEK,VYRAZIT NA CESTU OKOLO SVĚTA,ZAKOUPIT SI MÍSTO V STAROBINCII(domě seniorů),
O svém majetku si zatím dosud mohu rozhodovat.
Pokud i tak nedostanou rozum,není jim pomoci.
Nikomu není pomoci. Zvláště ne volbami!! Dějiny nemůžeme řídit, ale jen urychlovat (neomarxisté a Piráti + dementblok), nebo brzdit (národně orientovaní konzervativci).
Změnit je lze jen silou – revolucí!! Ale tu nikdy konzervativci nerozpoutali, protože konzervativizmus stojí na silných jedincích, kteří se z podstaty své osobnosti neradi podřizují a spojují. Na rozdíl od slabého plebsu, který nachází sílu v množství. Lidé v anonimitě houfu ztrácí zábrany , křesťanskou morálku a snadno podléhá největším zločincům (silné a kruté osobnosti s deficitem empatie a morálky), kteří se chopí faktické moci při současné likvidaci předešlých idealistických vůdců.
Chybí mi tu jedno – jasné pojmenování těch, kteří pokrokářské šílenství nikoliv jen podporují, ale přímo vytvářejí. Tvůrce onoho tzv. NWO.
Nejsou to žádní blázni, jsou to nebezpeční a zákeřní psychopati, kteří se rozhodli jít v šlépějích Hitlera a jeho eugeniky. Všechny pokrokářské zvrácenosti, podpora genderu a zelené agendy, import kulturních obohacovačů a korona hysterie jsou jen úpornou snahou o rozložení tradiční rodiny, národních a kulturních hodnot, tradic a ekonomiky. Zdecimované lidstvo se podle těchto odporných zrůd bude lépe ovládat a exploatovat.
Hrají si na bohy, ale zapomněli, že tu stále ještě existuje skutečný Bůh. Čas se nachýlil, přichází doba toho nejhoršího temna. Lidé se musí znovu obrátit k Bohu a najít podstatu víry, která není v církvích, ani v náboženství. Natož v tom katolickém, které má v čele neomarxistického, multikulturalistického Antikrista, který hraje tuhle špinavou hru společně s globalistickými predátory. Zní to sice jako sci-fi, ale je to, bohužel, krutá realita.
https://rumble.com/vfcyub-kabala-ii-11.-st-bill-gates-a-jeho-falen-filantropie.html?mref=6zof&mc=dgip3&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=Otev%C5%99i+svou+mysl&ep=2
Uplne presne. My jsme se otocili bohu a on se otocil zady k nam. Ted uz jen zlo vitezi dobro se vytratilo. Je to zvracenost ktera okrade novou generaci o chapani dobra a zla. no uz jsme skoro tam.
V čem přesně je horší člověk, který věří v existující Přírodu, než člověk věřící v hypotetického Boha?
V ničem. Já třeba věřím ve Vyšší Inteligenci.
Tou Vyšší Inteligencí máte na mysli kolektivní myšlení soudruhů dělníků a rolníků?
Né Vás a vám podobných vychcánků a chytráků. Tady se podívejte kam jste to dotáhli. Dráčku sráčku.
O tom, kam a jak jsem to dotáhl skutečně, nevíte vůbec nic. Můžete se maximálně tak ukájet vašimi komickými falešnými představami.
Vím, o tom nemusím dlouze přemýšlet. Děd Vševěd ve výsluze.
Pavle, že tě to baví, krmit zatáčkového trola.
Někdy jo, ale nebývá to často.
Buchvi jestli Emanek neni ten romistik Polak.
Kromě nicku Emanuel a velky.maly používám ještě několik desítek dalších nicků. De facto jde o všechny nicky s antikomunistickými názory. Kompletní seznam vám dodá soudruh Emitor lží. Jen vám nesmí vadit, že ten seznam bude kompletně vylhaný.
Nevadí, my totiž na tebe kompletně serem!
A to vaše kompletní defekování se projevuje tou vaší obsedantí křížovou samohanou nad těmi vašimi kompletními fantasmagoriemi, že.
Časově tu dost sedíš, kdy ti končí šichta ubožáku?
To Emanuel 5.4.2021 08:28:55
Dobrá otázka! Rozdíl není v případě, že si člověk uvědomí, že není pánem tvorstva a nepřísluší mu do božího záměru vrtat!!
Česky – věda není Bůh a šlověk (vědec) nemá bezlimitně a neomezeně zkoumat a zasahovat do podstaty života. Žádné DNA manipukace a organismy a je jedno, zda myši, komáři, lidé, nebo tvorba GMO, či bílkoviny svazující sperma a pod. Tohle je Boží zahrádka!! Tahle lidská neomalenost a bohorovnost nás velmi rychle dohání a nebude dlouho trvat a budeme (díky snaze o poznání a vytvoření nového člověka) z ní vyhnáni. Ono to podobenství o Adamovi, Evě, hadu a jablku je sakra aktuální téma současnosti. Bohužel, jako lidstvo dopadneme mnohem hůře, než biblická dvojice. Obávám se, že během pár generací (nebo mnohem dříve) bude lidstvo na úrovni doby kamenné. Nikoli přímým božím zásahem, ale díky globálním Elitám a jejich pýše. Víře ve vlastní neomylnost, nadřazenost, moc a schopnost vše a všechny ovládat.
Já si myslím, že každý člověk – ať vědec či nevědec – má právo zkoumat cokoli – za předpokladu, že tím nikomu ani ničemu neubližuje. To znamená žádné pokusy na lidech jako v koncentrácích atd.
Co se týče zásahů do podstaty života – to už je otázka složitější. Zde už může někomu vadit třeba dnes běžné umělé oplodnění. Některým věřícím vadí třeba i běžná transfuze cizí krve atd.
Co je jednoznačné zlo, je násilné vnucování výsledků (jakože)vědeckého bádání lidem, kteří tyto výsledky přijmout odmítají. Třeba takový marxistický tzv. vědecký materialismus byl stejné zlo jako násilně vnucované náboženství v éře čarodějnických procesů. Tak jako mají Amišové plné právo odmítat transfuze krve i v situacích, kdy to znamená jistou smrt, tak by měl mít kdokoli plné právo odmítnout například velice aktuální očkování proti čínské chřipce.
Zkoumat? Proti tomu asi mnoho nemám, ALE !! Od prvotního výzkumu už není daleko k aplikovanému a v případě zájmu (hamižnost a představivost investorů nemá hranic) je tu rázem to, co si valná většina nepřeje!! Bohužel každá mince má 2 strany a všechna pozitiva s sebou nesou i negativa. Jaderná enegie zahubila statisíce, jako rozsvítila miliony světel. Kde je ta hranice mezi +/- a kdo ji bude střežit? Jsou civilizace, industrializace, automatizace, umělá inteligence, …. a s nimi spojený pokrok, rozvoj výrobních sil a společnosti tak zásadní hodnotou oproti někdejšímu uspořádání v prvobytně pospolné spol, či třeba na přelomu 19. a 20. stol??
Ale to jsou jen kecy v kleci, protože pouze k zamyšlení, nikoli k jakékoli změně směřující. Na kdyby si nehrajeme.
Závěr – jsme na sestupné straně trajektorie vývoje. Bod zlomu (kulminace) bylo dosaženo někdy na přelomu milénia. Snad všichni vnímáme, že najednou se mění žebříček hodnot. Už tu nejde prioritně o člověka a jeho spokojenost, ale akcentovány jsou úplně jiné hodnoty – životní prostředí, práva zvířat, uhlíková stopa, pseudohumanita, …. Technik by řekl, že na přelomu milénia systém dosáhl dokonalosti a každé jeho další vylepšování je krokem z5. Asi je nutné si uvědomit a připustit, že všechno má svůj počátek i konec. I tento způsob lidské civilizace!
Od prvotního výzkumu k aplikaci sice není daleko, ale největší roli stejně vždycky hraje ten zájem “elit” škodit. Pokud není vynalezen nový zneužitelný nástroj, tak se holt použije některý z nástrojů stávajících a hotovo. Většina lidí je nepoučitelná, takže proti nim lze zneužívat to samé stále dokola. Úplně postačí to přebarvit a přejmenovat.
S tím zlomem na přelomu milénia souhlasím. Období od konce totality považuji přes všechna negativa za nejlepší (ve smyslu nejméně špatné) období v historii. O to smutnější je fakt, že toto období právě končí.
To Emanuel 5.4.2021 14:26:39
Dovolím si oponovat.
Podle mne se primárně nejedná o “zájem “elit” škodit”, ale odosobněnou a emocí prostou snahu elit průběžně plnit postupné cíle pro nastolení NWO. Bezohledně s pragmatickým cynismem, ale skutečně jim jde pouze o jejich zájem. Kolaterální ztráty neřeší, pomsta je nezajímá, city netrpí. Oni skutečně ví, že tvoří dějiny a podle toho se chovají. Studeně, bezcitně, profesionálně a naprosto racionálně!! K naší velké škodě.
V tom máte samozřejmě pravdu. Zjednodušeně řečeno to, proč sociopati jednají tak, jak jednají, nelze hodnotit optikou “normálního” člověka.
Těžko se obracet k Bohu,když jeho zástupci v lidském
světě páchají a podporují ta nejzrůdnější zvěrstva.
Jsem přesvědčen,že te Biedelbegská chátra jsou
oddaní věřící,často dlící na modlidbách.
Nakonec likvidaci samotného Krista zapříčinili
kněží,zastupci Boha,obávájící se o svá koryta.
Na ubohého Boha se hodně často obrací ty nejhorší
stvůry,stejně jako jejich ubohé oběti.
Mě osobně se moc líbí heslo či snad verš
ČLOVĚČE PŘIČIŇ SE,PÁN BŮH TI POMŮŽE
Ja, ja,
ten stary Belzebub ve Vatykanu se přikladně čini. Pry mu již začaly vyčuhovat rohy a vocas.
Ano. To, zda se pachatelé zaštiťují ideologií politicko-náboženskou nebo ideologií čistě politickou, nehraje žádnou roli. Papež, Rothschild, Gates, Hitler nebo Stalin jsou stejné zlo s různými zástěrkami.
Pojmenovat zločin není problém Piemonte
Liberální Demogracié,nacionální socializmus,
Milion chvilek pro demogracii,,neziskofková organizace,
nerozborné přátelství,politická korektnost a td.
Průměrně otupělý progresívní zdělanec či mizerný presstittut,vám jich nachrlí za minutu nákladní vlak.
Ve výčtu vám chybí Demogracié lidová alias internacionální socialismus.
Máte pravdu kolego
Jsem si vědom svých nedostatků a navíc nehodlám
seznamem všech svých oblíbených ,stran církví hnutí a
institucí,bránit ostatním v rozletu
Mlada komsomolka Zahradnikova se taže co se stalo?
Tuž ja vam vysvětlim jednoduše co sestalo. Ty kecy o dluhem pochodě si sztrčte kajsik.
Stalo se něco mnohem prozaičtějšiho. OLigarchie V KAPITALIZMU se zcela vymkla kontrole. Naakumulovala a akumuluje dal, bo krize jsou pro ni jak raj na Zemi ve svych rukou takove bohatstvi, ktere ji umožňuje zkorumpovat a koupit si doslova cokoliv. Vlady, mezinarodni organizace, hlavni media, Presstituty, komunikačni kanaly, vydržovat kdekoliv politicke pate ZISKOVE kolony, připravene organizovat statni převraty, politicke strany, politiky…. Maji v rukou staty, ktere drži za kule dluhopisy, maji v rukou bankovni konta… Oligarchie v zastoupeni skrytě ABSOLUTISTICKY VLADNE V KAPITALIZMU.
Prostě enem KAPITALIZMUS POSTOUPIL DO VYŠŠIHO LEVELU.
A wo tym to je.
Zkontroluj si raději svoji znalost českého jazyka pokud je tvým rodným. Děkuji.
Jonášu
Tyjoretici vyzbrblantropiě
http://www.nwoo.org/2021/04/02/noty-a-klasicka-hudba-do-oci-bijici-rasismus/#comments
.. my, co jsme zažili socialismus prý máme zkušenost s totalitou. Byla li to totalita, potom byla velice light, což můžeme směle tvrdit při srovnání s dneškem. Je však pravdou, že teprve v dnešní době můžeme svobodně dýchat, jsa nezatíženi starostmi o vlastní zemi o vlastní osud. O to se nám starají druzí. A zase ti němci….
Nojo – přesně, totalita light…)))
Tohle je takový krásný učebnicový fašismus, co se přitom tváří jako altruismus sám.
Panove, oba dva nade mnou
Jestli pro vás uranové lágry, justiční vraždy, tanky v ulicích a další totalitní kratochvíle byly velice light, tak si tedy opravdu nedovedu představit vaše současné utrpení.
Tys tam nebyl tak nemudruj co znáte z vyprávění v té vaší kavárně.
Takže to, co jste nezažil osobně, se nestalo? Má tato hospodská “filozofie” nějaký název?
Když už jsem olepený tou rudou gardou, tak ať to má alespoň nějaký smysl.
Nějaký smysl by to mohlo mít jedině v případě, že by ta vaše rudá brigáda měla zase nadpoloviční většinu. Princip demokracie totiž umožňuje prosadit i naprostý nesmysl. Stačí k tomu jen dostatečný počet hlupáků.
A že jich tam těch vysokoškoláků je v té vládě PS a v senátu. Samej Dr. ,ing, atd. a blbec!!! To by Rudá Garda nevymyslela. Ale dobře to s námi koulí, jen co je pravda.
Ve vládě byli, jsou a budou ti, koho si voliči volí. Jen mi nejde do hlavy, kam se na přelomu let 1989/1990 podělo těch 99 procent prozíravě volících voličů a objevilo se těch 90 procent voličů volících hloupě. Že by proběhla nějaká jednorázová masivní výměna elektorátu?
Nepokládejte prosím takové záludné otázky!
Jsou Velikonoce, tak mějte ohled a buďte na ně hodnej.
Já se záludným otázkám vyhýbám. Jestli se vás osobně týká to co jsem nahoře napsal a jestli se nepletu myslím že ano, tak se na mě nezlobte. mluvím jak mě huba narostla.
Stačila MILOSRDNA LEŽ, pro oblouzene wovce.
Pry žadny kapitalizmus sudruzi budovat nebudeme. Žadna nezaměstnanost nehrozi. Do žadneho spolku NATO nevstoupime. Do 10 let doženeme v životni urovni sudruhy v OsterRajchu a v Dojčlandu..
A duvěřive wovce pravdě a lasce ktera zvitězila nad lži a nenavisti
uvěřily a podle toho dopadly.
Jo jo – soudruzi voliči byli mnohem chytřejší. Ti by na žádné lži pro poblouzněné ovce neskočili. Kampak na ně se lživými sliby typu živnostníky a drobné podnikatele znárodňovat nebudeme, měnová reforma nebude atd.
Mít pořádnou pomlázku ta za tu první větu byste potřeboval zmalovat vajíčka.
Takže např. komunisti nebyli u moci proto, že je volila většina voličů?
Jó, já jsem je tam dosadil, takový jsem já. A rudá brigáda.
To co z děsem v klávesnici líčíte bylo a proběhlo.
Emane.
Máte dojem že ty bohulibé časy 50.let ,znovu nenastávají.?NE nemáte.
Stejně jako tehdejší mladí a důvěříví naskakujete
lidskému odpadu a velice podobná šidítka
jako oni tenkrát Eman.
Je tu přece jen zcela zanedbatelný rozdíl
Tehdejší prašivci ke svému krkání u koryt
lidi potřebovali., těm dnešním překáží člověk v rozletuu a rabovánímu tohoto světa.
Vy progresívní marxisté jste jimi určeni k vykonání špinavé práce.Jako pojistku proti vašemu selhání vám za zády řádí skotačí všehoschopný afro arabských hnůj.o jehož blaho
se toužíte postarat.
Čest práci.
Já ten pocit mám.
Že žijeme v obdobě přelomových 50. let – tedy v době změny režimu – jsem psal mnohokrát.
To, že potřebné množství dělníků a rolníků neustále klesá, je také známý fakt. Toto souvisí s postupující průmyslovou revolucí.
Že jsou dnešní mladí úplně stejně naivní a horliví tak jako jsme byli za našeho mládí my, je taky známý fakt.
Afroarabové plní a budou plnit funkci těch sadistů, kteří v minulosti páchali všechna ta zvěrstva během kolektivizace a následné perzekuce.
Na základě čeho mi falešně podsouváte mé údajné touhy, opravdu netuším.
To Frigo – jeden z mnoha 5.4.2021 10:50:55
Líběj vodpustit, ale čteme a reagujeme oba na stejného Emanuela?? Já ho čtu a vnímám jako inteligentního pravičáka a Vy jej máte za zavilého marxistu. Nějak tomu nerozumím. Nemáte chybku v překladači?!
Jo je vidět kam jsme to s YNTELIGENTAMA dotáhli.
Da da, tavárišč. Nebýt hloupých nepřátel socialismu jako já, tak už jste dávno mohli žít v komunistickém blahobytu jako Severokorejci. Vždyť zatímco vaše inteligentní melouchaření národní hospodářství rozvíjelo, tak moje hloupé melouchaření národní hospodářství poškozovalo.
Nedělejte ze sebe zas tak chytrého, moc dobře víte o čem píšu. Samozřejmě nacvičené fráze nedovolují přiznat barvu.
Samozřejmě že vím, že to, co si myslím já, víte líp vy než já. V podsouvání názorů jste totiž velmistr.
A ptát se, kde přesně se učí ty údajné fráze, je asi zbytečné, že.
Tomu se prý říká úhel pohledu.
Víte co mě šve nejvíc oni Noobody?
Proč se lidi,majíící na dění okolo
sebe stejný či hodně podobný názor,díky tomutu úhlu uráží
nadávají si ,udávají se
Třicet let vlády svobody ,humanity a lidských práv
mění tento svět v nenávistný ring
boje každého z každým.
K velkému potěšení,ziskům a pocitu bohorovnosti u nejhioršího xindlu a odpadu lidské společnosti.
Mně to štve také, ale je to dáno systémem levičáckého vládnutí podle starozákonného: “Rozděl a panuj”. Pravice nepotřebuje velký stát, vše nařizovat, hlídat, kontrolovat a regulovat. To je doména levice, stejně jako obrovský nařizovací, kontrolní, donucovací a bonzovací aparát. Kdo v tom má jasno ví, na které straně barikády stojí a snad mu též docvakne, co je v jeho nejvlastnějším zájmu.
To jsou kecy jak vod PeTky!!
Naprosto přesně Frigo.
Já si dovolím Frigo jen dodat, že jde hlavně o jednoho ynteligenta vedle druhého. Až na výjimky, samej mazanej xindl.
Urážení že je záležitost jen posledních 30 let? Vždyť urážení lidí s jinými názory nebyla za totality záležitost jen na úrovni proletariátu. Urážky byly integrální součástí režimní propagandy:
https://web.archive.org/web/20201001065351/http://www.abecedasocialismu.cz/nepritel-socialismu
A že by záležitostí jen posledních 30 let bylo udávání, snad taky nemyslíte vážně. Vy jste nikdy neslyšel o oficiálních seznamech udavačů evidovaných ve svazcích StB?
jednotlivé etapy vývoje lidské společnosti mnohdy nebyly procházkou jabloňovým sadem. Ty uranové doly následovaly po koncentračních táborech s plynem a milióny mrtvých a odrážely představu té doby , že bude stačit zlikvidovat velké vlastnictví a bude líp…..no a jak dnes vidíme a zakoušíme, velké vlastnictví představuje zlo, zvláště, když jsou Baťové nahrazení Gejtsy a Sereši..
Takže zase nás čeká násilí, kterému se budeme muset bránit taky násilím. Mimo jiné i proti těm, kteří podporují násilí páchané na nás. Je to prosté…
Přesně tak. Je to úplně prosté. Nyní se de facto nacházíme v obdobě 50. let. Kdo se zase podvolí bez odporu, v uranovém lágru neskončí, ale bude přežívat v nové totalitě.
Jen ti Gejtsové a Serešové nenahradili Bati, ale Staliny a Hitlery.
Souhlasím, ale ten bývalý režim, který si tu neustále dokolečka připomínáme “perzekuoval určitý druh” lidí a co si budeme povídat, ten druh lidí, kteří nám tu zavedli v 89 tém roce. Že se s tím svezli i jiní je špatné!! Takže se to týkalo tzv. podvratných živlů. Ostatní, co nevytvářeli žádnou podvratnou činnost byli v klidu. Dnes se to ASI začíná týkat nás VŠECH!!! A to je veliký rozdíl. Takže dělat s dnešní doby 50 tá leta minulého století je hóódně zavádějící a hloupé. Ano šablona je podobná.
Perzekvovaný byl, je a vždycky bude okruh lidí zvaný nepřítel režimu. Lidé, kteří nedělají podvratnou činnost – tedy podvolí se režimu – perzekvováni nejsou. Šablona není jen podobná, ale je totožná. Jediné, co se oproti bolševické totalitě trochu změnilo, je výčet toho, co je činnost protirežimní a co prorežimní.
Totalita to bezesporu byla. Licht forma? Možná ano, ale jen díky tomu, že Čech není zásadový Němec, extrémně odolný a zabejčený Rus, ani vzpurný Polák, nebo vznětlivý Maďar. Všude tam měla totalita, díky jejich národnostnímu svérázu, násobně více obětí než v tuzemsku. Stejná analogie s totalitou během 2.SV – počty obětí při lámání národního odporu.
Prostě jsme charakterově nepevní a ohební jako tráva. S každým vyjdeme a máme silně vyvinutý kooperační instinkt. Sice brbláme, potichu či polohlasně nadáváme, ale snažíme se ze všeho vytěžit pro sebe. Tím životním pragmatizmem jsme si se Židy velmi podobní a snad proto je PRAHA zvaná 2. Sion.
Tož w tym Čile to bylo jine kafičko. Anebo v |Libyji, Irace, Syrii, v Kyjevu ktere zdemokradizovali zapadni demoKRADI. To se vubec neda srovnat s totalitou v Československu.
Milouši, Gustiku! Kde jste? POjďte se podivat do demoKRADcie jak vypada spravna totalita.
Ta mladá paní autorka se málem trefila do podstaty věci o tom obsazování všech důležitých v článku vyjmenovaných pozic, nicméně meritum věci jí uniklo! Bohužel je asi mladá, což je synonymum pro hloupoučká. A o co jde? Ono totiž jde rozklíčovat a identifikovat o koho většinou šlo a jde u těch obsazovatelů mocenských prostředků. Dá to práci, ale jde to. Jsou to bohužel většinou sionisté (dnes se jim honosně říká globalisté), či ti co s nimi ideologicky souzní. Ano, tam odtud to zlo jde a trvá to desítky spíš přes sto let, jen v tomto století zvýšili tlak na změny, neb situace je velmi neutěšená. Natalita světové populace je šílená a zdrojů všeho a prostoru tudíž ubývá a tak musí situaci řešit. Viz teze zednářského Římského klubu! Nakonec to levičáctví je pro jejich myšlení signifikantní a v historii se táhne jako červená niť ta jejich snaha všude zavádět něco jako socialismus a kibuce. I ten Mardochai Moses Levy, známý jako Marx byl těch správných genů! A učení Marxe v podstatě chytře zvráceně používají ti nejbohatší Rothschildové a spol. K zavedení jejich nového světa (bolševická revoluce byl od nich první pokus) kde jen tak náhodou budou oni a jejich blízcí na vrcholu mocenské pyramidy, používají ověřené levicové prostředky! Úžasně chytrá taktika. Takže ta jinak mladá sympatická dáma, pokud toto nepochopí, bude pro ty výše jmenované jen goimskou husičkou…..
Tak Zahradníková zopakovala jenom to, co zaslechla. Horší jsou stejně mladí, nebo ještě mladší než ona, co nám budou mentorsky a s filosofickým zápalem tvrdit, že oni přesně ví jak to bylo, protože to probírali v nedělním aspen institutu…
Marx, levičáctví, socialismus … to si od zdejší rudé brigády pěkně vypijete. Za všechno přece můžou kapitalisti!
.. vy jste vedle jak ta ta jedle. Za všechno můžou ti bradatí, pejzatí, česnekem páchnoucí vejlupkové všeho zla.
„Nekupujte u židů, cukr, kafe, mouku, zabili nám Anežku, modrookou holku.“
Dnes ráno v 7:00 teplota -2°C, jasno. Včera přiletěl na hnízdo náš čáp Bedřich. Ranní káva vypita, v krbu praská poleno a tak můžeme s pejskem na vycházku, bez ohledu na vládní opatření a hranice katastru. Beru sebou dalekohled, budu pozorovat párek Rarohů loveckých( Falco rusticolus), bílá morfa, upravují si hnízdo. To bude nádherný den.
Perte se a žerte se, večer si počtu.
Jen se zeptám a takhle zapadnutý jelínek v mokřinách by nebyl?!!
Pravděpodobně vám uniklo, že já sám do té rudé brigády s těmito názory nepatřím.
Na vyslovení svých názorů ,tady na PP mátD O Č A S N Ě A Z A T Í M právo.
Proč tedy tot právo upíráte ostatním?
Iinu demoGrat každým coulem.
Dočasnost práva vyjadřovat “protirežimní” názory neplatí jen pro mě a pro tento web. To je dočasné všeobecně.
Jak jste přišel na to, že někomu upírám vyjadřování názorů?
Na základě škatulky zvané rudé brigády,kam zasouváte ty ,majícna věc jiný úhel pohledu.
Do jaké škatulky bych měl zasouvat lidi s totožnými rudými názory?
Chcete do jaké škatulky bych zařadil já vás?!! Ále to nemá cenu, vy jste ti vyvolený co?!! Už potřetí tuna dnes vám píšu, podívejte se kam jste to dotáhli vy študovaní a inteligentní chytráci. Do prdele a to veliký.
Kdyby mi na tom alespoň trošku záleželo, tak bych chtěl, abyste mě zařazoval do škatulky odpovídající mým skutečným názorům a ne podle názorů, které mi lživě podsouváte. Ale protože jde jen o s prominutím tentononc, tak si v tom dětinsky průhledném podsouvání pro mě za mě pokračujte dál.
Prý pravicově smýšlející napsal hore chytrý a inteligentní Noobody alias PeTka plastová.
Už jsem napsal a nehodlám se opakovat, že vy a vám podobní byste pasovali do konírny, nebo do PS jako nikdo jiný. Stejný tip lidí, znám je ze svého okolí mazaní jako lívanec.
Gratuluji a zčásti závidím.
Škoda, teď jde jen o to, jestli se chlubíte, nebo si ztěžujete.
Ničím se nechlubím a na nic si nestěžuji.
Rád se tu prezentuješ jako velkej intoš viď zelená gumo. Většího pozéra tu snad ještě nebylo! Už jsem ti tu kdysi psal, že tvůj nejmilovanější nástroj je asi zrcadlo, tož si počti a zapraskej si k tomu v krbu.
Já nejsu zelená guma a zrcadlo nevlastním.
Jestli jsem to blbě zařadil tak pardones, ale je to boomrovi!
Mám v očích úděs a někdy se nevyznám, ale když už jsme u toho, mám historku. Jednou jsem si spletl Kateřinu s ze sádrovcem trpajzličí a přispěchal Vlado mi vyčinit. No a teď zase pod Kateřinou, tak jsem si říkal hele Vlado se nám vrátil.
Víš, on až si večer zapálí oblíbené kadidlo, tak si přijde počíst, svého věrného Tyrla u nohy.
Nějak se ty Rampelníci zase namnožili.
.. milý Joe, tak jsem si početl a nezbývá mi než konstatovat, že díky vám je zde opět pěkně nablito. Jako intoš si proti vám musí připadat i můj pes, kolikrát on mi říkal, ať na ty vaše primitivní pubertálně zamrzlé kydy nereaguji! Ale já pořád tak nějak doufám, že jednoho krásného dne napíšete něco, co bude mít myšlenku, hlavu a patu a snad i styl.
Snad, možná, někdy.. kdy?!!
Až se mi u toho orosily oči dojetím. Ale snad si z toho něco vezmeš, Rambo. Jsem rád, že i tvůj pes je na tvé výši.
..ano , milý Joe, něco si z toho jistě vezmu. Mám rád svého psa pro jeho inteligenci, je možné s ním komunikovat na přijatelné úrovni. Jímá mne hrůza při představě, že bych se měl celý den trápit s tvorem vaší duševní úrovně, či dokonce vyjít mezi lidi s něčím takovým na vodítku. I moje otrlost má své meze..
OK boomer, kvůli tomu jsi ale nemusel vstávat, to jsi mohl říct v poledne svému psovi. Jinak máš plus, že máš rád svého psa, lidi většinou nenávidí tvory co je intelektuálně převyšují!
Paní autorko, naše země může být suverénní velmi rychle.
Ukázalo to loňské jarní uzavření hranic naší republiky a ukazuje to nákup SputnikuV Rakouskem a Maďarskem, tj. zeměmi v EU. Ukazuje to stavba Nordstreamu 2, čilý obchod Německa s Ruskem, Čínou, Tureckem navdory sankcím vůči nim. Bilaterální jednání je možné, jen nesmí být v čele státu Babišové, Petříčci, Hamáčkové. Ed.Beneš by řekl Quislingové.
Ale ani Piráti, ODS, TOP a STAN.
Prosím, nekažte národu radost z toho, že má stále plné Kauflandy, Lidly, Alberty a to samých kvalitních dobrot. To je totiž dnes Alfa a Omega národního štěstí a když k tomu přidáte, že národ je součástí západu a členem sebezničující EU, to už pak národní nirvána dosahuje vrcholu a…národ na nějaký normální svět zvysoka sere
Normální svět mizí, protože je to záměr. Homogenní, stejně myslící, stejné hodnoty vyznávající společnost stojící na pevných kulturních základech je silný nepřítel. A před útokem je třeba nepřítele oslabit.
Vlastníci a emitenti bezcenných žetonů zvaných fiat peníze za ně provozují koloseum arény politiků zastupitelské demokracie, stát který vymáhá používání těchto žetonů, ohlupující sdělovadla vytvářející kouřovou clonu dezinformací a nesmyslů. Vlastníci žetonů v jejich hře vnímají peníze stejně, jako když si vy doma vytáhnete hru monopoly s jejími penězi. Peníze, které emitují, jsou jen chiméra, která jim dává absolutní moc.
Díky pravidlům jejich hry, kterou jsme jako společnost přijali a spousta lidí zatím neprocitla, nás doslova chovají jako králíky. Schovaní za proxy zdí zastupitelských politiků a médií podnikají další kroky k omezování naší osobní svobody a suverenity. Všechny ty nelogičnosti a nesmysly, zákazy a další omezování, vnucování a nařizování pocházející od zastupitelských politiků vnímají nezasvěcení jako neschopnost, hloupost a nekompetentnost politiků. Nepochopili, že politici jsou jen najatí herci, postupující dle zadání a úkolů seshora. Při velké akumulaci nespokojenosti si pak zvolí jen jinou partu, která navazuje na tu předchozí.
V systému obřích dluhů a kvantitativního uvolňování můžete hrát tím větší hru, čím víc je uvolněno peněz. Můžete obrovské peníze vytvářet – třeba poskytnout půjčky na sanování pokoronavirové krize, nebo je i z oběhu stahovat – třeba prodělečnými intervencemi do životně důležitých komodit. Peníze prostě používáte jako hydraulickou kapalinu k pohybu pístů směrem kterým chcete, aby se věci hnuly.
Uměle vyvolané krize nevznikají proto, aby nadnárodní oligarchie naakumulovala peníze a všechno lacino zkoupila. Takové uvažování je přízemní. Ona to nepotřebuje, kdyby chtěla, všechno už vlastní. A všechno vlastnit a zároveň být vidět, je velmi krátkozraké. Dopadnete jako Babiš. Musíte dělat populisické kroky, které ani dělat nechcete a stejně vás nespokojenci jednoho dne svrhnou. Stejně jako evropskou šlechtu, nebo diktátory. Je to špatný a neefektivní způsob vlády.
Dokud se neprobudí většina a celý tento tyjátr neprohlédne, nikam se nepohneme. Naivní nebo prolhaní politici vydávající se za alternativu opravdu nejsou řešením.
Normální svět přežije. Vůbec nemám obavy. Blbců bylo vždycky méně než těch normálních lidí a časem se ti stejní blbci mezi sebou požerou. Tak to bylo, je a určitě zůstane. Geny člověka žádná ideologie nezmění.
Je o to, aby mezitím blbci nenapáchali škody, které bude těžké napravit, pokud vůbec.
To je pravda. Byly škody, jsou škody a zase budou. Škody vždycky napáchali a museli jsme se s tím nějak vyrovnat… To je daň.
To Pijack 5.4.2021 10:40:31 – Dovolím si s Vámi nesouhlasit!
Normálnost je obecně pojímaná jako konzervativizmus a tradice. Proti tomu se dnes svět jasně vymezuje neomarxismem, adorací všemožných menšin, snahou o cílené vykořenění člověka ze společenských, morálních, náboženských, kulturních, národnostních a dalších ukotvení zaváděním pozitivní diskriminace, multikulturalismu s nekompatibilním náboženstvím a kulturou, měření dvojím metrem a td. Tu sebevraždu minulého realizuje progresivní levice, jako fíkový list kryjící největší bankéře a vlastníky korporací – GLOBALISTY. Ti jsou ideology, finančníky, organizátory a mentory směřování lidstva k NWO. K tomu jim slouží m.j. i covid pandemie, která je řešena mRNA vakcinací. O té se v lékařských kruzích tvrdí, že mění lidskou DNA.
Jinak MUDr. Hnízdil (v souladu s názory psychiatrických kapacit) tvrdí, že 2/3 populace je slaboduchá. Je pravda, že neužívá slova “blbec”.
Soudím, že každá věta Vašeho komentu je v naprostém protikladu k realitě. Prosím – už se konečně PROBUĎTE!!!!
To Alan Chalan 5.4.2021 07:32:01
Perfektní analýza!!!
Jen se obávám, že podmínka popsaná v posledním odstavci nikdy nenastane!! A i kdyby většina prohlédla, nic se nepřihodí. Těch pár tisícovek vzpurných beranů v lidském stádu oddělí a eliminují vlčáci, kteří stádo hlídají. Ovce sami, bez vůdčího berana, se na vlastní záchranu nikdy nezmohou. Budou jen békat na netu a čekat. Buď na zázrak, nebo na jiného berana, který bude mít koule a stádo rozhýbal. Ale to je zase o tom zázraku.
Paní Zahradníkové by slušelo, kdyby stanula v čele Trikolóry. Po dlouhé době bychom viděli v čele politické strany někoho s normálním mozkem.
Ja si myslim, že to vyjde nastejn, jestli tam bude jedna anebo druha slepice. Ledaže by přišla s něčim co tu ještě nebylo. Kdyby byla na Bilbordu navostro na Evu, našli by se možna voliči, zejmena mezi nerozhodnutymi juvenily a staroduchodci, kteři by možna zvažovali dat svuj hlas neokoukane Trikoloře.
Nepsal jsem, že bych ji volil. Psal jsem, že by jí to slušelo
“…musíme udělat všechno pro to, aby Česká republika byla opět suverénní a svrchovanou zemí.”
Co sa stalo sudruzka Zuzana, seda eminencia vasho hnutia a otec jeho nedavneho predsedu zmenil pred smrtou nazor…? Ved to bol prave on, kto nariadil cim skor rokradnut a zdevastovat republiku, aby jej navrat k suverenite a zvrchovanosti uz nebol nikdy mozny…? Toto som od neho naozaj necakal, ale potesilo ma to… Z vdacnosti som vam urobil aj uderny predvolebny plagat… Az nim oblepite republiku, budu na vas vo volbach hlasovat aj doteraz skalni volici Piratov, aj Babis bude na vas hlasovat a mozno aj Tomio, Cibulka a Sladek…?
Ty si ftipný, aj plakát sa ti podaril
Až na pár chyb dobrý plakát no a teď nám urob to isté ve verzi Čaputp.ča uvidíme kdy ti NAKA zabubnuje na vrata
Co uz o to, smetiskovej sudruzke som urobil mnozstvo plagatov, uz som si ani nepamatal kolko a akych…? Musel som nahliadnut do svojho archivu… Kedze si si ale objednal nieco podobne, ako plagat pre tunel dedka, tu mas plagat, ktorym som pred dvoma rokmi podporil jej volebnu kampan… Ona sa Klausovi sice nikdy nevyrovna, ked Klaus usilovne zbavoval Ceskoslovensko zvrchovanosti, ona este drala skolske lavice, ale o to usilovnejsie dnes nim zapocate dielo na Slovensku dokoncuje… A vies v com je prdel…? Klaus sa aspon dodnes snazi predstierat, ze on vzdy pachal len dobro… Ona sa o to nikdy ani nepokusala, od zaciatku otvorene deklarovala, akymi konkretnymi ulohami bola poverena… Nikdy sa netajila tym, ze jej hlavnou ulohou je likvidacia Slovenska a vsetko, cim sa Slovakom pred volbami vyhrazala, uz dva roky aj do bodky plni… Napriek tomu ale stale ma mnozstvo podporovatelov… Aj Klaus ich stale ma… Zahada Bermudskeho trojuholnika…
Ten Klaus je vážně kouzelník. Zbavit svrchovanosti sovětský protektorát, to by nikdo jiný nedokázal.
Zbavit svrchovanosti BÝVALÝ sovětský protektorát…..
xxxxxxxxxxxxx
Dokud byl sovětský protektorát, tak Klauz byl NULA.
Dokud byl sovětský protektorát, tak byl agent Klaus školen v Prognosťáku na funkci maskota hladkého přechodu od jednoho protektora ke druhému. To krátké meziprotektorátní intermezzo nebyla svrchovanost, ale kouřová clona.
Krásný a pravdivý plakát! Opravte chybky a může se lepit na billboardy…. Klidně bych tam přidal i Zemana, likvidovali republiku svorně pospolu. Banky rozdal cizincům ,,ekonom” Zeman.
Uz dvaja ma tu upozornujete, ze v texte plagatu mam chyby, ale ani jeden z vas nenapisal, ake konkretne…? Text plagatu by som samozrejme chcel mat napisany spravne, ale k tomu, aby som ho sam opravil, mi chybaju znalosti ceskej gramatiky, ktoru som nikdy nestudoval… Je jednou vecou nejakemu jazyku rozumiet, ale uplne inou je dokazat sa v tom jazyku aj spisovne vyjadrovat, ci uz recou, alebo pismom… Z tohto dovodu by som ocenil, ak by mi cele to suvetie z plagatu, opravil niekto ceskej gramatiky znaly, ak by mi ho cele napisal spravne…
Našla jsem jedinou – a to ne chybu, ale jen vypadlo jedno písmeno v první řádce a to Z ve slově “roZkradený”, což ale není gramatická chyba.
PS: Měl byste pány učitele požádat, aby převedli text do slovenštiny – to byste se asi pobavil!
Dakujem za korekturu… Dival som sa na tu vetu ako blbec a nebol som schopny odhalit, kde som sa v nej dopustil chyby…? Samozrejme, nekoncentroval som sa na hladani chybajucich pismen v slovach… Zhodou okolnosti som sa tej istej chyby dopustil aj v komentari, v ktorom odkazujem na ten plagat… Tiez mi v nom zo slova “rozkradnut” vypadlo “z”…
Tu je opravena verzia toho plagatu…
A ještě větší problém je, že i samotné vedení EU je řízené tajnými službami USA a Izraele.
Emanule a Noobodyue, říkají že jedině komouši a Urválek to řídí. Možná že ještě že Kalousek lihový podává tajné info v pionýrském šátku s padacím mostem a v podkolenkách. No nic jdu si vzít léky!!!
Myslím, že je skutečně potřebujete a jen doufám, že zaberou.
Já ujíždím na jiné pochutině.
To Slava 5.4.2021 16:30:16
Jsem přesvědčen, že v centrále EU i samotné EK jsou agenti Vámi zmiňovaných služeb. Dokonce věřím i tom, že část z nich je vlivových. Čemu však nevěřím je, že CIA a MOSAD převzaly řízení EU. Dokonce ve shodě!! Jak paradoxní.
Co by asi tak mělo být cílem tohoto (!!Vámi vyfabulovaného!!) projektu?? Tady jste se bolestivě střelil do vlastní nohy.
Minimálně spolu CIA, BND a Mosad úzce spolupracují. Spíš bych ale řekl, že CIA ma vedoucí úlohu, stejně jako organizace CFR na německé zpravodajské agentury.
Normální svět pozvolna mizí – píše paní která neví zda patří k manželovi nebo tátovi. Aha, tak to jo, taky si myslím.