
Nizozemský profesor: Žádná západní země nedokázala úspěšně integrovat muslimy
MIKE/VOE
Na základě svých 20letých studií o integraci a asimilaci nizozemský profesor sociologie Ruud Koopmans dospěl k závěru, že muslimy je obtížnější integrovat než ostatní skupiny migrantů.
Ruud Koopmans tvrdí, že se žádné západní zemi nepodařilo úspěšně integrovat muslimy.
“Muslimové jsou mnohem horší v integraci než jiné skupiny migrantů a není pochyb o tom, že ve většině ostatních skupin migrantů vidíme velký pokrok z jedné generace na druhou. Ačkoli ani u muslimů to úplně nechybí, změna je mnohem pomalejší,” řekl nedávno v dánských novinách Berlingske.
Přibližně 65 procent tureckých a marockých muslimů v šesti evropských zemích považuje náboženské předpisy za důležitější než světské právo země, ve které žijí.
Muslimové se považují za oddělené od ostatních nemuslimských skupin a zdržují se širší interakce s těmi, kteří jsou mimo jejich náboženství.
Fundamentální interpretace Koránu, která je mezi muslimy převládající, jim brání v integraci do západních zemí.
A až 50 procent muslimů v Evropě drží fundamentalistické přesvědčení. Naproti tomu podíl fundamentalistů mezi křesťany je mnohem nižší, méně než 4%, podle údajů Koopmans
“Na závěr konstatuji, že islámský svět zaostává za zbytkem světa, pokud jde o demokracii, lidská práva a politický a hospodářský rozvoj,” řekl Koopmans Berlingskému, připisující to konzervativním názorům na roli žen, nízkým investicím do vzdělávání dětí a fundamentalistickou propagandou.
“Hlavním problémem je, kolik muslimů a celosvětově mnoho muslimských zemí interpretuje islám. Hlavně tvrzení, že Korán a Sunna musí být vzaty doslovně a že způsob, jakým prorok žil v 7. století, musí být měřítkem toho, jak muslimové by měli žít v 21. století.”
“Taková interpretace islámu je jednak hrozbou světového míru a za druhé zabraňuje integraci”, uzavírá Koopmans.
Zdroj: Voice of Europe
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč
Celkem za měsíc: 2 655,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- K prvnímu výročí boje České republiky s virem - 1.3.2021
- Generace rozbitých opic - 1.3.2021
- Blahosklonnost nebo idiocie? - 1.3.2021
Už před rokem mi volali kámoši z Amsterodamu, jestli nevím, kde jsou u nás nějaké levné byty, nedá se tam žít! Když jsem řekl cenu, tak nechápali, mysleli, že máme zemljanky za 5000€! Prý nemůžou ženy nakupovat a večer nesmí ven! Tohle nás čeká?
My přece nemáme zemljanky ale přemalované kravíny a králíkárny.
Tak pro “uprchlíky” které si pozvali černoprdelníci určitěééééé
Něco mi říká,že v těmi přemalovanými kravíny by nevzali zavděk ani “šojdroví sirotci”
Co řekl prezident Egyptu Abd al-Fattah as-Sisisho,…
http://romanbednar.blog.pravda.sk/2019/03/10/ak-by-tuto-obzalobu-moslimov-povedal-eu-politik-media-ho-oznacia-za-nepriatela-islamu/
Žádné Holanďany nebrat, dovezou svoje zvyky i s vítačstvím a multikulturalismem. Co si doma navařili ať si taky doma vyžerou. A nejen oni ale všechny zzzápadní hodnoty. Jen je můžeme pozdravit as-salám alaykum.
Alláhu akbar
Já bych je slovy “as-salam aleikum” nezdravil. Ten pozdrav, přeložený do češtiny, říká: mír s vámi. Když už, tak “ma’a salama”, lit. šťastnou cestu. Významově analogické českému – spánembohem.
Co ten profesor teď bude dělat? Profesora už asi ne, že. Holt Evropské hodnoty a Atlantické vazby, na to se kakat nesmí!
Nejen západní země!
Muslim není integrovatelný nikde! Podívejte se na okraje či hranice “ummy”, tedy souvislého území obývaného muslimy – na všech stranách konflikty.
Indie, Čína, Barma… i africké, nemuslimské státy.
Muslim se neshodne s hinduistou, budhistou, ani animistou. O křesťanech nebo nedejalláh židech nemluvě….
Jenže všichni,kromě nás, bílých to pochopili a konají podle toho.
Viz ten vrchní Budhista s Barmy, který řekl: “vaše srdce mohou být zalita láskou, ale vedle vzteklého psa, se spát nedá”.
No, ono nasrat Budhisty, to už chce fortel, ovšem pro mohamedány, žádný problém!
Islám má krvavé hranice.Nevím,bylo-li to tak vždycky.Ale dneska to platí 100%
Islám má krvavé hranice od nějakého roku 622, bylo to tak vždy a bude to tak vždy. Musí se v Evropě prostě zakázat, postavit mimo zákon, spolu s komunizmem, fašizmem a nacizmem.. Právě v rádiu pláčou, jak v Číně pronásledují muslimy – no tak přesně tak jako Čínani a Japonci je to potřeba dělat. V Japonsku si slimáci ani neškrtnou. Říkám to pořád, komunista, nacista a muslim se v právním evropském křesťanském státu musí cítit jako štvaná zvěř dokud se své zvrácené ideologie nevzdá.
Hitparádu muslimských útoků můžete najít na webu : https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30
Spíš by se měli zakázat kapitalisti , ti tu dnes vládnou a kvůli zisku jsou schopni zničit i vlastní stát !!
Vy si trvale pletete kapitalisty s globalisty.
Je to stejné, jako když hrabě Šternberg, vysvětloval v Černých baronech, že “buržoazije” je společným nepřítelem jak komunistů, tak feudálů!
Faktem je, že globalisti sice jsou nepřítelem kapitalistů, ale tkzv. “nová” levice, jim jde podezřele na ruku, nemyslíte?
Když se muslimům podařilo nas.rat buddhisty, mohlo by se jim podařit totéž i u dobrého vojáka Švejka…
Cilem muslimu neni se inegrovat ,ale pohltit evropskou civilizaci. Zatim se jim to dari vyborne “mirovou” a nenakladnou cestou diky mistnim kolaborantum a zaprodancum. Neni pochyb ze jsou na dobre ceste .
Dobytek patří do ohrady pod zámek.
Vzniká problém : Co z takovým dobytkem??? Žrát se to nedá, k práci to není !!!
Žrádlo pro psy ?!
Vlastni ostrov – nejlip Absolon.
Nějak autorovi uniklo, že muslimové a jim podobná chamraď s IQ tykve nejsou do Evropy naváženi, aby se integrovali.
To je potom těžké vysvětlovat zdejším hlupákům podstatu rasistického sionistického NWO na genocidu bílých Evropanů, když i nějaký profesor sociologie je idiot.
Asi tak. Muslimská vetřelecká pakáž je do Evropy zavážena záměrně a slouží jako buldozer k rozbití a rozrušení zavedených kulturních a životních návyků na tomto původně křesťanském území. Je to součást náboženské a také hospodářské války a je za tím nenávistná ideologie vyšších sionistických kruhů (milců talmudu a kabaly), které jsou etablované u moci na Západě a hlavně v britskoamerickém prostoru! Jde to dnes už celkem snadno dokázat. Bílá Evropa musí zmizet, resp. obyvatelstvo musí být vyměněno za afroaraby a provedena tady důkladná libanonizace!
Jak se integrují muslimové? Zatím se všude “integrovali” tak, že zemi obsadili, namnožili se, pobili místní, další donutili konverzi a poté si zemi převzali. Všechny země, do kterých si muslimy pustili, dopadly úplně stejně a dopadne tak i Evropa. Naši předkové se musí v hrobech obracet – oni mohamedány z Evropy hnali pryč a my je sem zveme a necháme je, aby si kontinent postupně přebrali.
My je tu nezvem. To jejich pata kolona krivonosych bratrancu z Orientu si tu vytvari sestou kolonu. Vidite jaky maji machometani pracovni pobidky v podnikani,muzou prodavat beztrestne v kebabu a doneru maso z polskych zdechlin.
Ale ano, muslimy si do Evropy, ale i k nám zvou ovčané. Víte jak? Tím, že hromadně volí politiky, kteří islamizaci podporují. Bez nich by se u nás sotva mohlo muslimům tak dařit. V kebabárnách nakupuje většinou mládež, vůbec jim nevadí, co do sebe cpou a nevadí jim ani to, že z peněz za kebab jde část na Muslimské bratrstvo. Jen u nás stoupl počet muslimů za posledních 7 let na trojnásobek, v plánu je výstavba hned několika nových mešit, ve velkém se rozprodávají pozemky a nemovitosti Arabům a přijímáme z Německa i Rakouska migranty, kterých se potřebují zbavit. Vadí to snad lidem? Drtivé většině je to úplně jedno!
Lide jsou oblouzneni kolotocama ,svetskymi a krivonosaci.Vite, kolik nasich politiku ma koreny na Zakarpatske rusi?
Ano, vím.. a to je i přímo ten na nejvyšším postu…
Ano, vyjádřila jste to celkem přesně a vtipně, za doslova zvaním muslimů a všech těch multikulturních, genderistických a dalších ideologických šíleností jsou politické subjekty, co do vyjádření tabulkou úspěšnosti, asi takto:
1. TOP09 – účelový projekt přímo od slouhy iluminátů Schwarzenberga, na kterého se nabalili lidi typu Kalouska a podobných pol. mršin. Jsou to havloudé, ctí jednu stále více zapáchající mrtvolu.
2. ČSSD – přesně evropsky prohujerská strana, která se sociálním blahem lidí, které má v názvu nemá nic společného. Šmejdi jako socani v celé EU a jak se něco jmenuje sociální….pryč od toho! Nebezpečná partaj slouhů zahraničních mocných!
3. Lidovci. Tato jezuitů kompletně infiltrovaná partaj, chazarskou, talmuďáckou tlupou s jejich výsupy politiky slouží k prosazení všech těch šíleností iluminátů, jako je NWO a multikulti kreténismus atd. Zakrývají se štítem starostmi o rodinu, základní článek naší společnosti, ale dělají přesně opak a podporují likvidaci rodiny a základních pojmů jako je vlast, národ, morálka, tradice…… atd.
Odporní parazité a jsou to prostituti, jdou do politiky když je potřeba snad s každým!
4. ODS. Jsou nyní jaksi na pomezí všeho, vede je ovšem P.Fiala a to je dlouholetý činovník tzv. Panevropské unie na Moravě a to je hnutí, které se ztotožňuje s tezemi magora Kalergiho, o budoucí demografické proměně Evropy! Je to provařená partaj spoustou průserů kmotrů kolem rozkrádání státních financí. Podobní jako socani, ale ti byli méně u lumpáren medializování. ODS je velké zklamání pro demokracii! Myslíte si někdo, že lidé jako Benda, Němcová, Stanjura a spol. jsou zárukou demokracie?
5. Indiánský kmen Komančů, to je nyní “papalasz gulasz” parta a jsou to salónní lvi revoluce, co už nemají velký vzor nikde ve světě. Jejich zájmem je čerpat finanční renty plynoucí dlením a blafáním jejich politiků v politice a tak jsou vlastně spokojeni. Mají tam spoustu vejlupků kde vyniká chazar Dolejš! To je vrcholný (autocenzura). Ale není sám.
6. Skoro jsem zapomenul na ANO, hnutí jednoho muže, zřejmě bývalého StBáka, ke kterému se svezli a nalezli všichni naštvaní, naivní a někdy i vypočítaví lidičky. Vše bylo chazarskou partou už od začátku ošetřeno, aby náhodou to nevzalo vlastenecký národní směr! Nemá cenu o nich dále psát, všichni je znáte a je už zřejmé kam je to vše směrováno.
7. SPD – zatím velká neznámá, jsou nyní na rozmezí toho kam ve skutečnoti chtějí směrovat. Zda se soustředí jejich politici ve vedení na kšefty a to co je jim předhozeno těmi co jsou u lizu (velkých peněz), nebo půjdou tvrdě za vlastenectvím a nebudou sbírat finanční předhozené špeky od oligarchů, kteří jsou samozřejmě na politiky u moci nataženi. Teď se u této strany láme chleba a vedení strany se musí rozhodnout, zda “podnikat” a tak i SPD brát jako podnikatelský projekt, nebo se distancovat od tohoto směru a také jistých lidí. Jinak skončí jako Veverky, kdy se tam motal stejný pán kolem jejich vzniku, jako je to nyní u SPD, jistý Tomáš Hrdlička! Tehdy se plácali s Romanem Janouškem po zádech, jak to těmi blbými naivním voličům sehráli za divadlo a tehdy založili za 200 mil. Kč projekt Věci Veřejné!
Pokud to shrneme – ve vztahu k islámu je 8 stran z 9 VSTŘÍCNÝCH, což se ukázalo i na tom, jak se ty strany zachovaly v případech, kdy byl předložen jakýkoli zákon, který islám omezuje (zákaz muslimských pokrývek hlavy, zákaz halal, zákaz propagace islámu apod…). Těch 8 stran všechny tyto návrhy odmítlo!
Hezký rozbor, ovšem je potřeba se dívat s časovým odstupem, je to moc aktuální. SPD je podnikatelský projekt stejně jako byl Úsvit, odkud všech 9 členů (skutečně devět, víc Okamurova strana neměla) vyhodilo šéfa pro finanční machinace. A teď pitomio zase likviduje každého, kdo by ho mohl ohrozit v jeho přístupu k financím, viz zrušená organizace na severní Moravě, když se tam někdo přihlásil ke kandidatuře na šéfa. Tihle lidé nás prodají slimákům za třicet stříbrných, nejde jim o Evropu, ale o vlastní prospěch. Také pořád hlasují s komouši, paktují se s nimi.
Z historického hlediska jsou nejméně kompatibilní s islámem lidovci – až se tam dostanou do vedení rozumní lidé, změní se i přístup. Protože křesťanské armády a státy zastavily islám a nikdo jiný.
Tak nevím, co se vám nelíbí na hlasování SPD, já to – na rozdíl od vás – sleduji a hlasují zatím dobře a někdy samozřejmě s komouši (jediné hlasování, co hlasovali jenom s komanči bylo proti okupačním misím, s čímž souhlasím), ale často hlasují i proti nim, nicméně nikdy nehlasovali promigračně nebo protinárodně. Nevím o jediném jejich hlasování, které by mi vadilo.
Co se týká Úsvitu, tak na tom vydělal především Černoch, který si pořídil letadlo i s letištěm (při vstupu do politiky měl dluh 4mil.). Jak známo, tak Okamura byl mnohokrát prošetřován a nic nenašli. Navíc už asi 25 let úspěšně podniká, tak chudák jistě není.
A ještě jedna věc – pokud by někdo chtěl založit stranu, která by byla pouze podnikatelský projekt, tak by to byla třeba strana jako Piráti, TOP09, STAN, ANO nebo jim podobná, tedy strana, která se líbí Bruselu, strana, u které je jistota, že ji a jejího lídra nebudou napadat média, strana, u které má lídr jistotu, že může vyjít na ulici, aniž by ho napadaly a urážely bandy sluníčkářů. Nevěřím, že by si někdo prvoplánově založil stranu, o které ví, že se stane hromosvodem všech havlistů, eurohujerů, celé opozice a voličů eurohujerských stran, obzvlášť tehdy, kdy se Okamura často vyskytuje v Praze, kde mu to musí dát pěkně “sežrat”. Nicméně jsem přesvědčená, že v SPD jsou nalezlí i prospěcháři, kterým jde o koryta nebo ještě hůř – jde jim o totální rozvrat strany a o zajištění toho, že bude protibruselská síla roztříštěná a slabá.
Anino
Okamura nikdy, mimo politiku, úspěšně nepodnikal.
To je jeho mlžení!
https://janpapez.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=239013
To je blog toho blázna, co volá do každého pořadu na rádiích (na jednom už museli jeho číslo zablokovat) a píše zhrzené články a komentáře kam to jen jde jenom proto, že ho v SPD nechtěli dát na kandidátku, protože měl několik exekucí, což i on sám nakonec přiznal? To snad nemyslíte vážně, blog nějakého zadluženého blázna není relevantní odkaz.
Kecáte, Jan Papež je na rozdíl od TO opravdu podnikatel a člen asociace CK!
Tak to je shoda jmen, ten stěžovatel v exekucích se jmenoval taky Papež nebo Papežík nebo tak nějak…
Ano, zářným příkladem vmalém je třeba Kosovo, ale taková Francie a Švédsko už mají silně k tomu našlápnuto!
Francie už bude část území odevzdávat muslimům a dokonce jim tam hodlají povolit šaríu a na školách jako další povinný jazyk má být arabština. Švédové zase doplácí na to, že byli prvním multikulti experimentem, tam začalo to vymývání mozků už před cca 45 lety, takže lidi už tam jsou dostatečně zblblí. A ještě si myslím, že je na tom hodně podobně Německo a Rakousko s jejich pátou Erdoganovou kolonou.
NSR se vubec nemela slucovat z Dederonii.Kazmierczakova vladnouci v Berline nam este ukaze.
Že se slimáci špatně integrují?Když je jich málo,tak se integrují zdánlivě dobře.Tady bych problém snad ani neviděla.
Problémy-VELKÉ- vidím dva.
Pokud je jich víc pohromadě tak se neintegrují vůbec, přesně naopak.Proti majoritě se VELMI vymezují.
A nejhorší je,že i ti integrovaní jsou vlastně integrovaní jen zdánlivě.Stačí málo,a jsou odintegrovaní natošup.
Tak to prostě je a nemá smysl si cokoli nalhávat!
Muslimové jsou VŽDYCKY pátá kolona (ať už skutečná,nebo potencionální) v KAŽDÉ nemuslimské zemi.
Své fanatické víry se nikdy nevzdají,nesplynou s okolním obyvatelstvem,i když někteří předstírají opak.
Ti zdánlivě integrovaní pouze provádí první fázi džihádu – takíju – neboli přetvářku. Korán jim přikazuje, aby se před nevěřícími přetvařovali, pokud jsou muslimové ve výrazné menšině. Asi jako u nás, kde jsou “prý” umírnění, asi jako Alrawi při svých kázáních proti nevěřícím: https://www.euportal.cz/Articles/20745-islam-pry-neni-hrozbou-aha-podivejte-se-jak-sef-brnenske-mesity-alrawi-predni-muslim-v-cr-vyzyval-muslimy-aby-ucili-sve-deti-nenavisti-k-nevericim-.aspx
No,tímhletím si nejsem úplně jistá.Spíš bych se asi přikláněla k tomu,že slušný,integrovaný muslim se nechá vyhejkat svými soukmenovci.
Ale asi to bude případ od případu,u každého jedince jinak.
Je hodně případů,kdy se nechají zradikalizovat jejich děti a donutěj svoji (celkem) nábožensky vlažnou mamku nahodit hidžáb.
Ten tlak ze strany radikálů na ty sekulární si asi neumíme představit.
Pro muslimy prostě není umírněný muslim muslimem – je to káfir stejně, jako my – nebo dokonce odpadlík, což je mnohem horší. Takže pokud i teoreticky umírněný muslim existuje (čemuž nevěřím), tak s tím, jak by se společnost stále víc islamizovala, bude mít 2 možnosti – být podčlověk – nemuslim (jenže to by pak byl odpadlíkem od víry) – nebo být muslim, což znamená se vším všudy – u žen tedy i s tím hidžábem nebo burkou. A víte dobře, jaký je trest v případě odpadlictví od islámu.
Ano,v tom je ten strašný problém!!!
Slušný muslim se prostě musí nechat vyhejkat aby nebyl považován za odpadlíka.Káfira ještě slimáci rozdejchají,ale za “odpadlictví” je trest smrti.
Tak to je v p® deli,evropský stát sekularizovaného slimáka NEOCHRÁNÍ.
Maximálně mu doporučí změnit identitu.Nebo když se jedná o nějakou celebritu,tak dostane ochranku.
,(S.Rushdie)
A proto je skutečně ÚPLNĚ KAŽDÝ muslim problém, umírněný muslim je opravdu jen utopie. Na konvertitu uvalí fatvu, to si pak každý rozmyslí. Mají to mohamedáni pěkně vymyšleno, pak není divu, že jich je všude ve světě stále víc.
To soudružce milovnici “plastelínců” nevysvětlíte. Za všechno přece můžou židííííííííííííííííííííííííííííí!
Anino,tady se mýlíte.Třeba arabista Petr Pelikán je muslim a 100% je loajální ke svojí vlasti.Takže když vím o jednom,tak proč by jich nemohlo být i víc?
A co by udělal v momentě, kdy by se to tu islamizovalo? Konvertoval by (čímž by na sebe uvalil fatvu) nebo by se dal na stranu svých souvěrců a po jejich boku by pořádal hony na nevěřící (v lepším případě by tomu přihlížel)?
Neumím dávat odkazy.Ale na YouTube je několik rozhovorů s panem Pelikánem.Zvlášť jeho rozhovor s panem Konvičkou je moc zajímavý.(Rozhovor odborníka se zapáleným laikem)…Já tomuhle člověku prostě věřím.
Aj Vietkong,to su zaryti komunisti,vedou podzemni valku,tajne pestirny konopi,varny drog ajtake maji u nas maji no-go zony, jako Kosik aj.
Proč je neudáte !!??
Za stovku na Vietnam,jak jste chodili po satnach obtezovat lidi a vybirat po vyplate,vypalne?
Udejte si je vy cesi a dederoni,to jsou preci vasi zvrhli komousovsky kamosi.
Nějak vám nerozumím , ale jistě máte pravdu !!
Ale ja pohrobkum komosovskym rozumim proc takove lzi siri,ze z Vietnamcu delaji nadlidi jak jsou jejich decka chytrejsi jako nase a jak jsou jejich rodice pracoviti.
Na tete idiotske retorice o pracovitejsich Vietnamcich jako nasich druztevnicich si nas sef v Agrokombinatu, uz v 90satem,rekl o padaka.
Tak to mám,Poldíčku,asi kliku.Já jsem zatím potkala jenom slušné a moc pracovité Vietnamce.
Samozřejmě připouštím,že existují asi i špatní.Na ně asi zas máte smůlu vy.
Ale děláte chybu, že jim věříte.
Státy nejsou pro kapitalisty zajímavé , zajímá je jen zisk , který z migrantů plyne !!
Co z migrantu ale z prosleho zbozi z Holandska kafe,smetany,cokolad,konzerv.Tady na vychode jsou specializovane firmy-gengy co smazavaji natistenou dobu trvanlivosti na zbozi a tisknou novou.Takovy konzervy muzou byt i nekolik let po spotrebni dobe.
To same s kafickem, stare prosle se primichava do noveho atd.Vychod vsechno sezere.
“Na základě svých 20letých studií o integraci a asimilaci nizozemský profesor sociologie Ruud Koopmans dospěl k závěru, že muslimy je obtížnější integrovat než ostatní skupiny migrantů.”
– Trápne. Stačí pozrieť na cigánov, ktorí sa dvesto rokov integrujú, a stále nie sú integrovaní.
Dnešní bruselácki “vedci” budú integrovať sliepky medzi kačice, a dúfajú, že tie sliepky začnú plávať v potoku.
Co 200 let?Cikorky se “integrují” už od 14. století…
600 let,a ňák to není furt vidět
Cikorek nejsou 2 000 000 000!
Blbče
Kdyš nevíš, o čem je řeč, zavři dekl
Jediným novým poznatkem z článku je,že nizozemští profesoři mají velmi dlouhé vedení .Zajímalo by mě,jak jsou na tom ostatní tamní domorodci.
Holandane, to su nejvetsi lakomci jake znam,mam jich v rodine.
Jo a ja u nich delam. Jo a je pravda, ze holandani jsou vlastne skoti, ale kdyz meli odjet do skotska, tak na to jako nemeli.
To by meli ze Skotska daleko na Ukrajinu.Kdo vi, jak se jim tam dari pri frakovani bridlicoveho plynu ve Slavjansku?
Leopold , NL nur Limonade, jak říkají o nich Němci.
Rakusaci zase o nemcich Marmeladen kameraden ,co mazou Dzem- Jam okolo pusy.
Nemůžete integrovat někoho kdo přišel integrovat nás a to do Islámu . To je buď chcípneme nebo budeme Muslimové asi tolik máme na výběr jo byla by tu ještě třetí možnost to jo jenže ta je politicky nekorektní kopnout Muslimy do pozadí a vyfakovat je zpátky odkud přišli a nechat tu jen těch pár co jsou ochotni žít jako křesťané .
Nejen Západní ale žádná země. Islám je pro každou civilizaci smrtící virus!
Hlupáci a zaostalci jsou zkázou každého civilizovaného společenství.
A´T jde o kontinenty, státy, města vesnice, rodiny,
spolky..
Hlupák je nebezpečný ze všech stran.
Kolonialismus vyčlenil civilizaci versus lidský dobytek. S dobytkem lze jednat jedině silou !!!
Dát dobytku práva civilizovaných = : KATASTROFA !!!
Rovnostářství = : KATASTROFA !!!
Katastrofou v tomto případě je jednoznačně :
KOMUNISTKA Merkel !!!
říkejme socialistka.
Jo a chtěl jsem říct, ani Putinland, jak si boušu@íni myslí!
Překvapivé, ale v této obecné pravdě s Vámi souhlasím.
Jenže jsme si to zavinili sami, svojí hypetrofovanou euroatlantickou “demográcyjí” a humanitností, ze které mají mloci akorát srandu.
Laboratorní ukázka demokracie:
1) Vezměte autobus a do něj posaďte 8 šimpanzů a dva řidiče.
2) Nechte rovným hlasovacím právem hlasovat, kdo bude řídit.
3) Šťastnou cestu!
Viz glosa dne:
GLOSA DNE
„Komunismus je islám dvacátého století. Konečným cílem komunismu je ta nejúplnější tyranie, jakou si člověk dovede představit. Komunismus si stejně jako islám nárokuje do úplného vlastnictví každého, koho získá, a nechává mu stejně málo duševní svobody jako svobody ekonomické.“
(Jules Monnerot, Sociologie komunismu, 1949, Paříž).
Zajímavé je, že komunismus vymysleli na Západě, nějaký žid Mordechaj Marx-Lévy u toho byl, potom tuto zrůdnou ideologii vyvezli anglo-američtí židi do Ruska, přičemž jim asistovalo německé císařství, vyrobili Trockého a Leninův SSSR, ale nějak se k tomu nehlásí.
Mám mnoho důvodů se domnívat, že s islámem to tihle talmudoví křivorypákoví týpci dělají dneska podobně, ne-li totožně.
Trockého přece vyrobili na Wall Streetu.
Tak, správně
Žid, nebo arab, je to jedno, stejná svoloč a stejná verbeš.
Jsou to genetičtí bratranci, a jedno mají společné, nenávist vůči fšem, a snahu ovládnout celý svět.
O to přeci nejde. Posloucháte je? Ale budete