
Nevíte někdo … už je vypsán kurz, kdo zaplatí Babišovi dotace?
DAVID DVOŘÁK
Zatím máme dvě jistoty. První – fše je kampáááň, účelofka, lež a černý čtvereček se po pozření koblihy stává bílým kolečkem. Druhá – Babiš splnil “Lex Babiš” a proto má na dotace nárok.
Jedinou zdánlivě drobnou nejistotou tak je, kdo bude dotace Babišovým firmám proplácet. Něco mí říká, že se Andrejko bude za ty dotace pro firmy, které už mu nepatří, rvát jako lev. A pokud by byla vypsána sázka, kdo dotace zaplatí, pak bych já osobně sázel jedině na tutovku – že všichni ovčané.
Ač se to nezdá, situace na bojišti je celkem přehledná. Brusel dotace přerozděluje a z tohoto titulu určuje pravidla. A co čert nechce, Andrejko tam má vroubků víc než dost. Jednak protimigračně remcá a místo toho, aby pomáhal směrovat V4 se slovenskou princeznou pod láskyplná multikulturní bruselská křídla, nezanechávajíc uhlíkovou stopu, mele něco o zdravém rozumu, který by si V4 měla ponechat. Už to by stačilo, aby dostal za uši. Navíc, celkem vtipně dojí svůj státní rozpočet, což si jemu (pozičně-vládně) rovní nemohou tak okatě dovolit. Ti to musí všelijak kamuflovat … a on, takovej nýmand z toho zaostalého východu … co si to dovoluje … Jenže to je nebetyčná opovážlivost a drzost, tedy má druhý průser.. Za této situace pak vyslovená stopka dotacím bude znamenat buď opravdové zastavení transferu peněz nebo ztrátu tváře bruselských po porážce nýmandem z Východu, který tak maximálně umí propásnout příležitost mlčet a lísat se. Nevím jak Vy, ale v tomto bodě sázím spíše na bruselkou partu.
Pak tady máme situaci v naší domovině. Andrejko na všechny strany vykřikuje, že zcela naplnil podmínky “Lex Babiš”, který přeci zabraňuje všemu ovlivňování. Je to sice takový úskočný trik, ale na voliče zatím zabírá, protože ten zákon voliči nečtou. Ono, v podstatě je jedno co ten zákon obsahuje, protože zabránit přihrávání dotací premiérem země lze dvěma způsoby – buď ty firmy nebudou po dobu vládního angažmá dostávat dotace žádné nebo o dotace žádající firmy nebudou jeho, přičemž je ani nebude mít možnost získat zpět po ukončení premiérování. Pamatujete ministra Řebíčka a jak se zázračně dařilo jeho firmám? Možná taky stačí kouknout na stoupající graf úspěšnosti čerpání dotací a státních zakázek firem z impéria Agrofert, aby bylo jasné, že se situace opakuje. Zkrátka, vše ostatní, ať už vtěleno do jakéhokoliv paragrafu, má hodnotu pravidla, že pokud Andrejko za svitu měsíce při obětování psa ušlechtilé rasy, na každou světovou stranu třikrát zvolá, že se vzdává vlivu na své firmy, pak přestane být ve střetu zájmů. Ono přece i malé záškolačce Grétě musí být jasné, že k žádostem od firem premiéra země, byť DOČASNĚ zaparkované v nějakém fondu, se bude přistupovat o něco shovívavěji a vstřícněji, než k firmě Novák, s.r.o. . Přece se očekává, že si je Andrejko vezme po skončení úřadu zpět pod svá křídla … stejně jako si vzal zpět pod opateru Čapí hnízdo. Zkrátka jsem přesvědčen, že kariéra úředníka, který by něco v souvislosti s Agrofertem nedoporučil, by nabrala velmi rychle velmi zajímavý směr. Konec konců, vždyť bylo zameteno pod koberec i oznámení německého finančáku … a ukažte mi podobný postup u jiné firmy.
Odhaduji tedy, že penězovod z Bruselu bude zastaven, ale Agrofertu budou dotace propláceny i nadále. Takže vážení … si nachystejte peněženky, koblihy nezdražují, jen se u nich upraví cena.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč
Celkem za měsíc: 7 378,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Nikomu nevadí vozíček, ale ta hlava, pane prezidente - 11.4.2021
- Zakladatelka BLM si koupila luxusní vilu v bělošské čtvrti - 11.4.2021
- ČSSD nemá v parlamentu co dělat - 11.4.2021
Babiš dělá jen to, co mu dovolí jeho voliči…
Samozřejmě že ve vyspělém světě bývá zvykem, že když je jen nějaké podezření na nekalé praktiky nějakého politika, tak ten politik většinou sám odstoupí nebo ho v předčasných či v regulérních volbách voliči odstaví od koryta.
Ale to jaksi není náš případ že…, tady jsou voliči velmi tolerantní k těm různým “křišťálově čistým praktikám” , můžeme se tomu divit, ale prostě je to tak. A můžeme za to “poděkovat” 40 leté bolševické totalitě, která naprosto zdeformovala morálku českého národa a lidu, ono když 40 let někdo soustavně ničí morálku národa nebo obecně nějaké skupiny lidí, tak se to prostě někde projevit musí…
Např. ve Finsku dnes finský premiér rezignoval kvůli takové malichernosti stávce pošťáků…, kdyby měl ten finský premiér nějaké to svoje Čapí Hnízdo , tak ho snad Finové vyhodí z parlamentu osobně…
Zatímco u nás je “křišťálově čistý” Babiš dokonce ještě určitou skupinou lidí bráněn a dělají z něho nevinného chudáčka, co ke všemu přišel poctivě a nikdy nikdy nepodváděl…
Babiše nemusím, ale jak nikým nevolená Evropská komise může rozhodovat o něčem, o čem by měl rozhodnout nezávislý soud?
Babiše nemusím, ale jak Evropská komise může posoudit české zákony? Nebo je snad banda bruselských úředníků více, než naše zákony?
Babiše nemusím, ale zákon LEX Babiš vytvořili a odhlasovali poslanci všech stran, kromě ANO. Pokud chcou titíž poslanci podle tohoto zákona Babiše soudit, pak by se tito soudruzi měli zamyslet, kde udělali chybu.
A ještě něco k diktátu Busele:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/zbrane-evropsky-soud-bezpecnost-regulace-narizeni-legislativa.A191203_133011_domaci_linv
Audit je pro Babiše zdrcující. Nejvyšší možný trest – všechno vrátit.
Česko kvůli střetu zájmů premiéra Andreje Babiše (ANO) musí vrátit až půl miliardy korun, jde tak o stoprocentní korekci. Horší trest už to pro Česko nemohl být. Takové jsou podle serveru Neovlivní závěry dosud nezveřejněného auditu ke střetu zájmů premiéra Andreje Babiše (ANO).
Hmm tak co teď s tím … ? Na EU Babiš zakleknout nemůže
Máš pravdu, ale uvědom si, že banda nikým nevolených evropských úředníků z EK nás časem podobným způsobem převálcuje všechny.
Možná, že jednou budeme vzpomínat na zlatý RVHP
Jenže půl miliardy není pro Babiše problém. Tolik zhruba stál nesmyslný výkup vepřína v Letech. Agrofertu sice klesá zisk, v roce 2017 to bylo 4,8 mld Kč, v roce 2018 to bylo 1,67 mld Kč. Roky předtím měl ještě větší zisky. Pro Babiše není problém problematickou část dotací – půl miliardy vrátit a dělat ublíženého. To mu zase přihraje spoustu voličů. Nicméně nyní se bude ještě hádat a odvolávat proti zlé EU.
hm. K vysvětlujícím tabulkám aktuálního památníku tam dva kluci připsali „Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území České republiky“. A jsou za to stíhaní pro genocidu…
A zcela po právu, umírali tam lidé v otřesných podmínkách. Takže se jednalo de facto o nepřímou genocidu.
Zajímalo by mě , jak byste reagoval Vy, kdyby někdo vaši rodinu zavřel do přeplněného lágru, nedali Vám i tři dny najíst, vaši maminku a sestry by znásilnili, Vás by mučili neustálým bitím a v zimě by Vás nechali mrznout bez dek, bez přikrývek atd.
Takže asi tak …
Ti co to napsali jsou korektně řečeno hovada bez špetky lidskosti. Tady pro nějaký cynismus není místo.
Než zaujmete tak radikální stanovisko (Romey) k táboru v Letech, zkuste si o tom něco přečíst, třeba https://www.parlamentnilisty.cz/profily/Jana-Levova-113536/clanek/Pracovni-tabor-Lety-83995
Protože většinu života žiju tam, kde se rozmanitá kultura de facto nevyskytuje (ano, jsou i takový místa), ve svým životě jsem se s ní setkal jen opravdu sporadicky. Namátkou krádež peněz v Hradci Králové, kytary ve Slaným, a batohu v Děčíně, kdy celkový počet mých interakcí s ní tu statistiku moc nemění.Vlastně, taky jednou nás v žákovským fotbale včetně rozhodčího po hřišti honil jeden rozhořčenej rozmanitej sportovec s klackem, pro kterej si skočil kamsi do houští za kabinama.
Z těchto zkušeností nemám jak vyvozovat obecnou rozmanitou pracovitost, ale v důsledku jistě není pravdou, že tam šlo o historicky poslední pracující hnědočechy. Tato nepřesnost ovšem s genocidou skutečně nemá nic společného.
Co Vy jste pro Boha za člověka, když srovnáváte pomník obětem nacistických perzekucí, s tím co má vrátit gauner typu Babiše ?
Pro Boha lidi kde jste zapomněli lidskost a alespoň základní elementární slušnost ?
S některých se mi tady chce zvracet…
Třeba se ubli k smrti, nikomu chybět nebudeš.
Pane Piangendo,
už mluvíte za druhé, jako zdejší bolševici.
Mě tu nevadí, protože nikoho sprostě nenapadá.
A že je to levičák?
Je zajímavé, že jiní levičáci Vám zde nevadí.
Bodejd’ by vadili, jsou to neznabozi. A voliči Okamury a Zemana, že…
Jste v adekvátně dobré společnosti, jsem rád, že já ne.
Ale soudruhu soukmenovče. Nebuď přece tak nedůtklivý. Například mně taky ůbec nevadí, jestli se provokatér Polách ublije xmrti. Troufám si tvrdit, že to nevadí ani většině zde přítomných diskutujících.
A jestli jsi pravý demokrat, domluv se tady s panem Křížem – pamatuju si, jak psal, že si tě náramně váží – ať udělá anketu, třeba tuhle:
Vadí vám, když se provokatér Polách ublije xmrti?
– Ano
– Ne
– Je mi to jedno
Pak uvidíme. Do té doby – čest, soudruhu, a klid na práci!
Víte, pane Langere, to mu se říká “fráze”, které inteligentní čtenář nebere doslova.
Exaktně vzato ovšem z toho obecného celku mohu vytřídit Vás, okoraje a Aleše. Těmto a ještě možná jiným nevadí křivost, zákeřnost a vypočítavost oné osoby sedící za komplem se záměry jinými než je výměna názorů. Někdo, kdo se přihlásí k ČSSD, pirátům, svobodným (!!!),komunistům s lidskou tváří a prohlašuje se za Roma, může být důvěryhodný jen pro blbce.
Nejste zrovna v lichotivém klubu. Vaše věc.
Pane Langere, klid zbraním.
Zeptejte se m.v. na komunistu Rychetského, co jak žába na prameni sedí na ÚS, zeptejte se m.v. na paní Šabatovou a její zapojení do Kuřimské kauzy, a taky do kauzy té černošky kdovíjakého jména, co sem kdovíodkud přivandrovala, dostala od českého státu první poslední a pak tato muslimská fena žalovala český stát, za podpory té bolševické ombudsmanské hyeny. Zeptejte se m.v. na romskou menšinu, kterou majorita doslova UPLATILA, aby nedělala bordel (částečný úspěch) a která se tím stala většinově zcela závislá, nesamostatná a nezodpovědná banda parazitů.
Teď si do toho promítněte, že to není vůbec žádný rom, ale podvraťák, co si tu na něco hraje. No, hraje si.
Nechápu váš žaludek, že tohle dokáže přechroupat, byť se sem tam s něčím dá souhlasit, třeba na Babiše. Ale když na Babiše řeknu “a”, tak taky musím říct i “b”.
A je zcela zjevné, že estébák měl cestu na trůn umetenou těmi, co teď tak hlasitě řvou.
Správně!
Ále houno, piagente, vše má v rukou volič. Politik je odrazem voliče. Dobře mi tak.
Pane Piangendo,
díky za slušnou oponenturu.
Své názory na Cikány jsem zde nejednou prezentoval.
Nejspíše bych s ním v názorech na věci, o kterých píšete, zásadně nesouhlasil.
To ale ještě neznamená, že byste mu měl přát něco tak odporného, jak jste vyslovil výše (to je nejspíše dáno bezohledností, související s Vaším postojem k Bohu, a s tím souvisejícím postojem k lidem )
Nevím, zda m.v. je, či není jak píšete -“rom”, , vzhledem k jeho slušnému vystupování (na rozdíl od mnohých jiných diskutérů) je klidně možné, že máte pravdu, a není.
Může to být troll, jehož úmysly jsou i nectnostné, takových zde je… Že by zrovna Vy jste byl nějaký vzor ctností, ani náhodou, ale i ve Vašem případě jsem ochoten věřit tomu lepšímu ve Vás…
O tom, kdo na těchto stránkách přímo, či nepřímo podporuje Bureše, na to jaký je to programový škůdce, tak těch lidí je až moc!
Poněkud jsem si na těchto diskusních stránkách zvykl na všelijaké názory ( i přítomnost) všelijakých lidí, (ne všechny si jistě stačím přečíst), přiznám se, že na některé ne.
Nicméně třeba i s některými lidmi, které nemusím, jsem si i dokázal popřát pěkné svátky, je to asi dáno postoji k věcem výše zmíněným…
Zdravím pana Jemelku.
Pane Langere, díky za kvalitní reakci, Vaše hodnocení mé osoby nechám stranou, moji odpověď čekejte v příštích diskuzích, tahle je out of day, necteme se naposled. Nebojte, při nejbližší příležitosti Vám to dám “zpapat”.
Díval jsem se na tiskovou konferenci té Dostálové .-)
S hlubokým přesvědčením a naprosto čistým svědomím mohu konstantovat, že novináři jsou opravdu žumpa a tlupa imbecilů.
1. Dostálová hned na začátku tiskové konference jim řekla, že
– celý obsah auditní zprávy je označen v režimu důvěrné (pro imbecily – neveřejné)
– že na to upozorňuje EK i v prvůdním dopise a vyloženě žádá českou stranu, aby s tímto dokumentem (auditem) pracovala výhradně v režimu důvěrné a že do slůvko důvěrné (originál “Confidential” ) bylo ještě zdůrazněno podtržením v textu!!!
– a vysvětlila i ten režim důverné – tedy že k dokumentu mají přístup výhradně auditované osoby (auditovaní úředníci), kteří musí respektovat režim, v jakém daný dokument je veden.
– a že z tohoto důvodu nebude ze zprávy vůbec nic zveřejňované – už proto, že chtějí s EK vycházet v dobrém a že to prostě není možné až do okamžiku, kdy bude celá záležitost uzavřena.
A následovala doslova záplava OPAKUJÍCÍCH se (doslova stupidních) dotazů, co je v tom auditu napsáno… a když to ani po snad podesáté nebyli s to pochopit, tak to zkusili jinak- žádali aby jim bylasdělena jména těch auditovaných osob (proč, to je každému jasný).
2.Také jim vysvětlila, že je rozdíl mezi definitivní zprávou auditu a definitivním uzavřením celé záležitosti. Auditní zpráva něco konstantuje a je to nějaké stanovislo auditorů (ano závěrečné)- nikoliv však EK!!! . A že ČR byla vyzvána, aby do dvou měsíců se k závěrům auditu vyjádřila (přímo to tak citovala z toho průvodního dopisu). A teprve na základě stanoviska auditorů a stanoviska dotčené země (ČR) začne teprve jednání mezi EK a ČR (dohadovací řízení)… a že teprve od skončení těchto jednání do 6 měsíců musí ČR doručit případné dokumenty či požadované informace… a pak teprve bude nějaké rozhodnutí…které ale může jít před soudy (jak v ČR, tak v Bruselu) …
A následovala plejáda dementních dotazů, jak může někdo tvrdit, že to není uzavřené, když audit je definitivní…
3 A snažila se jim vysvětlit, že spor není o Babišovi, ale že jde o spor výkladu evropského práva a českého práva (přičemž evropské právo má 2 roviny – příkazy a směrnice).A tohle už nepobrali vůbec…:-))
Jenom stručně v čem je problém:
– v ČR byl přijat zákon lex babiš (2016)
– v 8/2018 vstoupilo v platnost nařízení EK ohledně střetu zájmů , které v podstatě říká, že ten kdo je ve střetu zájmu to musí oznámit a následně ukončit veškerou činnost, kterou by byl vestřetu zájmu
– babiš svou činnost ukončil v souladu s českým zákonem (lex babiš) tím, že agrofert předl do svěřeneckého fondu A NIKDO V TÝHLE ZEMI NENAŠEL ODVAHU DÁT K SOUDU, ŽE BY BABIŠ NĚJAK V TOM PORUŠIL ZÁKON – ALE NAŠLI ODVAHU PODAT PODNĚTY EK, ŽE BABIŠ JE VE STŘETU ZÁJMU (lidovci, piráti- klasika- zbabělci a podrazáci už od pohledu)
– ZÁROVEŇ NIKDO (ani opozice) od roku 2018 nepodal žádný návrh na novelizaci lex babiš. (ani ti zbabělci co bonzují ČR u EK
No a celý spor je tedy o tom, zda Babiš ukončil svojí činnost (střet zájmu) nebo ne.
Audit tvrdí, že ne – a to jak podle evropského, tak i podle českého práva.
To má ale hned 3 roviny problémů:
1 Audit (jakýkoliv) sám o sobě nemůže rozhodovat o tom, zda někdo porušil zákon nebo ne !!!! To může s konečnou platností jen soud! (příklad- je to úplně to samý, jako když FÚ provede kontrolu – což je v podstatě taky nějaký audit – a pokud FÚ dojde k závěru, že byl porušen zákon, tak prověřená osoba může se závěrem FÚ souhlasit (a pak už není co řešit) nebo nemusí souhlasit a rozhoduje soud).
2. Ek sice vydala nařízení jak postupovat při střetu zájmu, ale už nestanovuje zcela exatně, jak má takovéto ukončení činnosti mít přesné parametry )je to spíše v obecné rovině)
3. No a ten způsob naopak přesně definuje české právo (lex babiš) – ale k výkladu českého práva má pravomoc pouze český soud!!!! ne evropský soudní dvůr…a už vůbec ne nějaký audit!!!!
Z výše uvedeného podstatně vyplývají 3 možnosti řešení:
– EK vydá nařízení, kterým zcela exatně a přesně stanoví jak má být činnost ukončena nebo
– vydá směrnici, kterou pak musí členské státy implementovat do svých zákonů.
Obě výše uvedené ale nelze udělat retroaktivně!!! a třetí možnost je že
– EK před českými soudy prokáže, že Babiš porušil zákon lex Babiš a byl tedy ve střetu zájmu. No a to ais půjde horko těžko… řekl bych že asi bez šance.
Pane, ten audit dostala i Praha… na Babiše se to sype ze všech stran…
Hřib letí do Brusele…
Audit k Babišovi dostala i Praha. A chce do vládního mlčení hodit vidle.
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/audit-k-babisovi-dostala-i-praha-chce-ho-zverejnit-40305781
A o čem jsem psal ty trumpeto?
Mně připadá, že se Babiše zastáváte…
To je tím,že jsi se frajere dostal do třetí třídy s nádstavbou,čili jsi ji čtyřikrát opakoval do svých 15ti let.Proto ti souvislosti s textem od Pijacka unikají,ale to nic.Hlavně že blbost nebolí.
nekrmte trola…
i debil potřebuje občas nažrat…
A nařezat!!
Kdyby alespoň Agrofert vyráběl kvalitní potraviny a ne takové chemické sračky…, když už dostával ty miliardy…
Jako já chápu, hlavní je cena a prostě důchodci a třeba lidi s nižšími příjmy si nic lepšího koupit nemohou.
Ale tohle je prostě degradace, párky, salámy, pečivo a uzeniny plné éček a dalších “zvýrazňovačů chuti” a podobných svinstev o kterých tady raději ani nebudu psát ,aby se čtenáři PP nepoblili, to prostě není normální…
Najdi si svého řezníka. To fakt doporučuji. Já si osobně jezdím pro maso také k soukromníkovi. Kdo umí… nakupovat, sám si udit, nechci se zde rouhat dokonce pracovat, tak ten si stěžovat nemusí. V tvém případě to zjevně neplatí. Ty musíš furt chodit nakupovat buřty z Agrofertu. Nutí tě někdo? Tak si nestěžuj
Já právě od Babiše nenakupují vůbec nic, mám ve svém chytrém telefonu aplikaci bez Andreje.
Toho gaunera já podporovat vážně nehodlám ani jedním koupeným rohlíkem, a co tak vím, tak hlavně mladí lidé, tuhle aplikaci využívají dost často.
Ono taky těžko si představit nějakého penzistu, jak poletuje po supermarketu a pokládá chytrý telefon na výrobky ,aby zjistil, zda nejsou od Andreje…
Maso od regionálních výrobců a farmářů, to samé sýry, máslo a pečivo od pekaře, na kterého ještě Andrej nezaklekl…
No a zbytek se dá koupit v sekci luxusním výrobků v každém supermarketu.
Jo, za ukradené peníze se to debužíruje…
Užij si to, už brzo budete končit.
Zřejmě nakupuješ takhle i s celou familií?
https://www.youtube.com/watch?v=_dFpEA5MuPU
To nemůže do budoucna dopadnout dobře!! Kradou jako straky a při dopadení řvou na ochranku, vykřikují o diskriminaci a jsou drzí jak opice!! Dopadne to tak, že je samou radostí začneme hladit.
P.S. Byl jsem svědkem v neděli v okr. městě v Lidlu, jak chudák sedmdesátník co tam dělal ochranku, neměl na usvědčení cikánského páru šanci je usvědčit z krádeže. Až mě toho dědy bylo líto, morgoš v tom uměl chodit.
Deratizace bude, až nazraje čas. Pak to bude doom doom!
No jo, další z autorů, který si potřebuje přihřát polívčičku proti Babišovi. Nejsem jeho voličem, ale když bych měl hodnotit preemíéry za těch 30 let od slavné revoluce, tak z toho vyjde Babiš nejlépe. Jen pár dokladů o čerpání dotací:
Kde-kdo pořád ukazuje jak obrovské dotace čerpá Baiš. Tak se podívejte: V tomto banánstanu v současné době jsou schváleny EU dotace pro 11.640 firem, spolků, společností, NGO atd. Jen námatkou pár nejúspěšnějších žadaatelů (2014-2020) v milionech Kč:
ČEZ 400
Arriva 279
Škoda Transportation 238
Agrofert 201
Wassa 199
Tatra Trucks 198
Trigema 188
Centrum Český Krumlov 184
Aero Vodochody 174
Kovosvit MAS 171
Celkem pro období od 01.01.2014 do 31.12.2020, podle posledních dostupných statistik zájemci dosáhli zatím na 169 miliard korun. Někdy zůstávají peníze doslova v rodině. Třeba v případě zbrojařské rodiny Strnadů. Tatra Trucks, kterou ovládá Jaroslav Strnad spolu s Reném Materou, získá bezmála 200 milionů korun z unijních peněz na vývoj nových modelů nákladních vozů i na snižování energetických ztrát ve výrobním areálu v Kopřivnici. Ale např. výrobce obráběcích strojů Kovosvit MAS ze Sezimova Ústí si přijde na 171 milionů korun, přičemž vlastníkem Kovosvitu je od loňského září Michal Strnad, syn spolumajitele Tatrovky.
Přičemž například ČEZ je polostátní firma, kde jak ve správní, tak i v dozorčí radě sedí nemálo politiků, jež z titulu politické funkce mohou ovlivňovat státní zakázky. Ale tam žádný střet zájmů není, protože to není Babiš. Podívejte se na složení senátu a PS a vylustrujte si kdo z nich má jakou firmu. Senát neovlivňuje zakázky a celkou hospodářskou politiku? Babiš dělá jen to, co dělá stovka jiných politiků v celé slavné EU. A jejicch firmy snad neberou dotace? Podle mě, by měly být jakékoliv dotace zrušeny, protože pouze křiví trh a znemožňuje konkurenci. A nejenom u nás, ale v celé EU.
Podrobnosti na http://www.euro.cz/byznys/babisuv-toastovy-chleba-elektrarny-cez-ci-tatrovka-na-eurodotace-opet-dosahli-i-velci-hraci-1356355
Ty dotace musel někdo do EU nastrkat. EU nic nevyprodukovala. Všichni platěj daně, jak mourovatí, dotace čerpaj pouze vyvolení. Agrofert + několik dalších…
Agrofert snad daně neplatí ?
Dotace.
1. hnus od začátku
2. někdo o ně žádá, ale někdo mu je MUSÍ SCHVÁLIT !!
Pokud je tedy Babiš – Agrofert dostal neoprávněně ať je vrátí, ale s ním ať je potrestán ten kdo mu je PŘIKLEPL !
A taky všem ostatním – protože Babiš je jen jeden z mnoha, mnoha těch co čerpali dotace neoprávněně (pokud – nemohu posoudit, na to jsou soudy, ať konají)
Babiš vadí jen proto že se pohádal se starou gardou “přiklepávačů” a začal jim šlapat do báboviček…
A má úspěch. A oni mají strach (a kostlivce ve skříních – některé ještě zamotané do padáků)…
A hlavně – nemůžou čerpat ONI (a jejich kamarádi) a to je sejří úplně nejvíc…
Cože ? Babiš s dotacemi podváděl…, nepřímých důkazů jsou tisíce , těm přímých je už méně, to je fakt, tak jako je možné spáchat dokonalou vraždu, kterou by nerozluštil a nevyřešil ani Colombo s Sherlockem Holmesem, tak je možné spáchat dokonalý podvod… Babiš se k tomu přiblížil, ale věřím, že se ty přímé důkazy o podvodu nakonec najdou.
ČEZ nějak podváděl s dotacemi… ?
maly.velky, už jsi se odkopal, už tě nezajímají cikáni, ale hlavně Babiš co? Jsi tady od zámořských kámošů, nebo člověci v milionech, pardon-v tísni?
Mě zajímá právní stát. Jestli vůbec víte, co to je… ?
A premiér ve střetu zájmů a možná zítra opět trestně stíhaný, to má vážně velmi daleko k právnímu státu… A jen to vrhá špatně světlo na naši mladou demokracii a celkově to neprospívá kvalitě a prestiži České republiky jako takové.
Image naší vlasti pláče, a rozhodně nesouhlasím s názorem , že image je na nic…
debile
Právní stát by ti nedal ani vindru a hnal tě do práce,šmejde trollovský
Udělám dobrý skutek a nakrmím trola.
Vy jste ty “důkazy” viděl? Přímé či nepřímé – ukažte nám je..
Já je neviděl a ostatní asi taky ne. Poskytněte je policii soudům a odveďte si Babiše do vězení třeba na postraňku a já Vám k tomu ZATLESKÁM (pokud důkazy vlastníte nebo víte kde se nacházejí a neposkytnete je policii stáváte se spolupachatelem – absurdní co? malý velký Polách spolupachatel A. Babiše…)
Zatím jsme neviděli nic hmatatelného, ani policie a zatím ani soudy a v takové situaci nikdo rozumný nemůže vynášet soudy (nebo může ale to už je jiná forma vlády – typicky “demokratická” že – kdyby to fungovalo už by spousta členů debilbloku minimálně bručela ne – li co horšího a to pouze na základě PŘESVĚDČENÍ že jsou darebáci, že kradli a dokonce zabíjeli..
Zmínku o ČEZu poněkud – jako reakci na můj příspěvek – nechápu… Doporučuji změnit medikaci nebo zvednout dávky…
Co jste si zvolili, to máte… , já mám svědomí čisté, já jsem tu filiálku Agrofertu jakési ANO 2011 nevolil.
Babiše bys měl chválit, cikánům cpe horem dolem, takže jsi jen zaplacený buřič!
To určitě…
Zkuste nějaký argument a ne neustále psát takové kravince…
maly.velky, Ubožák.
A co jsi ty, Burešovic podržtaško?
Treba Lety ty vole !
Za ci prachy to asi odkoupili ?
jo jo “Mé ruce jsou čisté od krve spravedlivého.” neznáte vy jeden křesťane? (ne že by se to týkalo A. Babiše)
nebo spousta spravedlivých co “jen plnili rozkazy” – o tom by Vám asi řekli prarodiče…
A taky měli čisté svědomí….
Image naší vlasti je pošpiněna a ještě pár let pošpiněna bude, a to ne kvůli politikům z tzv. demokratického bloku, ale kvůli Babišovi.
Tak si to přeberte, jak chcete…
farizej…
Logika voliče ANO:
Kdo nahlásí porušení zákona je dobrý občan.
Kdo nahlásí, že zákony porušuje Babiš, je udavač.
Nevím jaká ja pak Vaše logika falešný křesťane…
Jó takový vepřoid Novotný,rozumu velmi mdlého…to je ten správný guru apoštole čistoty.
vepřoid,
moc pěkné!
A co ta fiktivní reklama přes Čapák na výrobky Agrofertu ? Ta stála 300 miliónu, to už ale Schillerová ve spolupráci s Babišem ututlala, takže to už je dnes promlčené. No a to že stát přišel o 300 miliónů ? Nevadí…, důchodci mají slevy na jízdném a to je hlavní…
Výstižný komentář z idnesu
Všude ve světě stačí k demisi jenom podezření z něčeho špatného, ale u nás je Babišovo.
trefné…
ty ses dneska rozjel ty debile
musí, ted jede za kámoše, který tu není, jenom někdy.
pro nemyslící debilky – nikdo nic neví, kdo ví nesmí zveřejnit a přesto, dle tradice, informace uniká a to hned ve dvou rovinách, Babiš je vinen a…Češi budete platit…a bude se demonstrovat..do vánoc, mezi svátky ,nebo před Silvestrem ?….a už jsou vybraná místa pro umístění islámských zmr..dů u nás…Do konce roku !!!!
Tak když uvěřím tomu, co tvrdí pan Babiš, tak dle jeho slov nemá s Agrofertem nic společného…
Takže ty dotace může od Agrofertu úplně v klidu vymáhat zpět, a ty peníze se pak vrátí do státního rozpočtu.
Nebo ne…
nejde vůbec o Babiše ani o údajné miliardy, jde o malé velké hlupáky, kteří mají pochodovat jedním směrem do záhuby…
To je čistá konspirace, doložte to nějak…
Do jaké záhuby má kdo pochodovat ?
Bolševická logika: Protože Bureš krade, budou zde islámské zrůdy!
To je tvoje logika !
Debile
A kdo to zaplatí? No přeci všichni, kteří platí daně. Ale pokud nebudu muset přispívat na nějakých čtyřicet miliard ročně na rádoby obnovitelné zdroje, přijmu to s klidem a ještě budu vděčný.
Zaplatit by to měl ty strany , které Babiše neustále udávají a vymýšlí si nesmysly !
Že má západní „demokracie“ pro nás jiná pravidla, jsme zjistili záhy po vstupu do EU a Schengenského prostoru. Například celých 30 let trvající několikanásobné rozdíly v dotačním systému zemědělství. Nazývali nás kolegy, plácali po ramenou stejně jako naivku s krátkými nohavicemi, který jim daroval východní zbrojní trhy (kdo by mu pak neuplácal bustu v Kongresu USA), ale nesměli jsme na Západě pracovat.
Třicet let demokracie a svobody nám zdevastovalo soběstačnost v potravinové výrobě. Výrobní prostředky u nás vlastnil dříve stát, dnes téměř vše vlastní cizinci a veškeré zisky a dividendy odcházejí do zahraničí. S tím, co posíláme do EU, mnohem více ztrácíme, než dostáváme na něčem tak typicky socialistickém – dotacích. Po třiceti letech se pokrytecky chlubíme německou firmou Škoda. Pyšníme se světoznámým japonským pivem z Plzně nebo japonsky hořkým z Moravy. Hynek Čermák se dme patriotismem nad kanadsko-americkým pivem. Možná více než 70% bývalého českého průmyslu patří dnes Němcům a dalším „spojencům“, včetně strategické výroby. Hlupáci prodali i to nejcennější – pitnou vodu a zničený řad si nechali. Dnes ji horko těžko za nemalé miliony města kupují zpět. Dokonce jsme prodali i státní zlatý poklad, který přežil od císaře pána, za pár bezcenných papírů nekrytých zlatem. Zbavili jsme se všeho, co přežilo i komunisty. To znamená, že jsme horší a hloupější než oni.
Nevím, proč se mluví o svobodě, když nám ji po kouskách ukrajují. ČR se z komunistického socialismu přesunula za těch 30 let do socialismu unijního. O našem směřování (a dokonce možném trestání) nerozhodují české soudy, ale bruselští úředníci a komisaři, nikým nevolená Evropská komise. Regulace, omezení, nařízení vznikají za našimi hranicemi bez reálné možnosti, abychom je mohli ovlivnit. Naši europoslanci svými pouhými 3 % hlasů nic reálně ovlivnit nemohou (někteří jednají dokonce vyloženě proti našim zájmům) a našim občanům je utajována skutečnost, že ani nemohou sami nic navrhnout (tak jako zákonodárci v našem národním parlamentu), ale pouze mohou hlasovat o tom, co navrhnou jiní (Evropská komise). Takže nově, kromě migračního šílenství, se budeme nuceně podílet i na zeleném klimatickém šílenství EK, které budeme sami také platit a likvidovat své hospodářství a konkurenceschopnost.
Výrobní prostředky prý najednou vlastnil stát!
Nebulíkovali nás komouši, že ty prostředky vlastnili všichni lidi? Jenže lidi na těch prostředcích mohli akorát otročit, majitele ve všem zastávali výhradně komouši. Tomu se říká držba. Jaký je pro obyč člověka rozdíl, jestli prostředky vlastní komouš, nebo někdo z Tramtárie?
Ano vlastnil je stát , tedy my všichni , dnes to vlastní kapitalisti !
Největší udavač Rudolf Mrva (29. březen 1873, Praha[1] – 23. prosinec 1893, Praha) byl hlavní svědek v procesu s hnutím Omladiny. I když hnutí jako takové neexistovalo, na základě Mrvova mnohdy smyšleného svědectví proces v únoru 1894 proběhl a 68 obžalovaných bylo odsouzeno. Mrva sám se však procesu nedožil, krátce před procesem byl brutálně zavražděn.
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/zaparkovany-agrofert-zisky-patri-babisovi-dohlizi-jeho-manzelka-a-pravnik-40305752
Zaparkovaný Agrofert: Zisky patří Babišovi, dohlíží jeho manželka a právník.
Tak jak to je ? Pokud to má Babiš v tom svěřeneckém fondu, tak jak je možné , že do jeho kapsy jdou všechny zisky ?
A ta dohlížející manželka, to bude také zajisté vše křišťálově čisté…
Tomuhle může věřit buď naprostý zabedněnec, nebo člověk s IQ hluboko pod hranicí debility…
Protože tomuhle “čistému” kšeftu by totiž neuvěřil ani ten debil.
Komu by měly jít zisky z jeho výrobních prostředků , snad státu nebo zaměstnancům ?
Svěřeneckému fondu. Tedy de facto charitě…
Svěřenecký fond není charita !
No tak jestli máte miliardu na sázku, aby jste vyhrál 1 korunu, tak si klidně vsaďte.
Všechny přerozdělované peníze již byly jednou někomu ukradené (tedy ne všechny, některé byly vytištěny a jištěny formou krádeže budoucí). Zloději určili pravidla jak, komu a za co to výpalné formou dotací vyplatí. A teď mají zloději dojem, že jejich ukradené peníze byly ukradené podruhé. V klasické mafii je onen zloděj druhý den mrtvý. V té Unijní je mu dána šance přežít s tím, že si může nakrást potřetí na vrácení. Socialisté na rozdíl od mafiánů totiž vždy dávají druhou šanci. Jim na rozdíl od mafiánů nejde o bezmeznou poslušnost, ale jen o ty prachy. Trest za poslušnost následuje až posléze. A k překvapení některých to nebude trest pro zloděje, ale pro ty opět okradené. A já si myslím, že zaslouženě. Když někdo tak touží po přerozdělování, tak se vším všudy.
Pane Lubomíre,
smutné, ale máte pravdu.
Bartos je presne obraz ceskeho zjeba ! V EU jsou stovky Capich hnizd jenom jejich majitele jdou poslusne s Bruselem ! CR nikdy nemela lepsi vysledky hospodareni , jako za Babise . Jenze Babis je neposlusny Bruselu , tak na nej vytahli Capi hnizdo, k tomu domaci nepriznivci a na problem je zadelano ! A co ty prave Ceske geny Kalousek a Vondra , kteri udelali botu na CR v Promopro za 360 melounu ? Nik je nestiha, nevlaci po namestich , to je cimrmanovo Cesko !
No jistěééé
To je hodnotný názor sóuha! Bureš krade, ale může za to Kalósek. Kdo taky jinej, že?
Debile
Po válce se udavači stříleli,kdy stim začneme my?
Já doufám, že slovenský soud zanedlouho zjistí kolik občanů ČSSR udal jistý Babiš, krycí jméno Bureš.
Pokud někoho udal , tak to byli zloději , kteří okrádali náš stát tedy nás ! Měl by naopak dostat vyznamenání !
Jako vás rudé noky, tak to pak jo…
Ne ne Íčko to sychroval, že?!!! Neznáte ho?!!!
Drž fekál, spratku. Babiš patří pověsit za koule do průvanu a ty hned vedle něho.
Dva lotři – jeden maly, jeden velky.
Jste mě vo 3 minuty předběh. Asi to “visí” v éteru.
To bude skvělý pohled, až se hned vedle Bureše bude houpat malý.velky.
Všici kradú. (Všici, jen Bureš ne, jak se nám ten lhář snažil podsunout. Jinak by na problém přece neupozorňoval, že?) Na rozdíl od jeho lhaní to v EU vidí jinak
Neskutečná drzost STBáků. To, čím se sami proviňují, svádět na souseda. No ale zase, když jim to idioti (a že jich tady je!
) žerou…
Je to podobné, jako se zlodějem drátem. Pamatujete, jak ten vejlupek ve sněmovně prstem ukazoval, kdo všechno krade? Viděl někdo, že by ukázal na sebe?
To je kapitalizmus a ty jsi jeho poskok ! !
Kapitalismus s bolševiky?
Pane Libore,
Rath se provinil tím, že podváděl, ale zároven moc plival na druhé, jako zloděj, co křičí chyt’te zloděje.
Jenže on je na to moc malé socanské pívo, a také podle proslovů vypadal na to, že kdyby měl moc velkou moc, tak že by socanské konkurenty násilně odstranoval… (podobně jako Sládek). Tak ho přes pazoury pořádně klepli…
Bureš – to je jiná liga, ten to má dávno z dob kománů v Moskvě moc dobré, jako osvědčený kádr. Ví, kde jsou jeho mantinely, za které nemůže jít (proto velmi rychle pochopil, že nemá chodit do sporů se Zemanem nebo Klausem). Politiky a kmotry zná všechny, – vždyt’ s nimi alespon 40 let ochotně spolupracuje, menší konkurenty na poli byznysu likviduje bezzásadovými metodami, ale v případě větších rudých žraloků ví, jak s nimi vyjít, aby ho to okolí samotného nesežralo…
Zatím.
Žádný strom neroste do nebe.
p.s.
samozřejmě, že tyhle burešoviny zatáhnou ovčani, jako v podobných případech zatím vždycky.
Říkám , pokud nedojde v naší politice k výměně generací, nikam se nepohneme, dokud nenastoupí politici , kteří už nejsou zatíženi bolševickým myšlením, tedy politici narození 1985 a později nemáme šanci.
Šabatová, Rychetský, Štěch, většina chartistů.
Jsem pro, kdo kdy vlastnil rudou knížku raus! ze státní správy a školství a ČT. To by byl průvan! A hned po hadraku!
Moc by z vás nezbylo, komousi s lidským rypákem. Takhle jste za 30 let infikovali ty, co před tím starokomousi nestihli.
Jste jedna a tatáž chátra.
Vždy vám budou vládnou stejní lidé , na režimu vůbec nezáleží !
pokud by bureš přijímal jihadisty, tak žadný audit nikdy ani nezačne. je velka chyba mít premiera, který je vydíratelný EU. tomio nebo klaus bude lepší premier.
Volme SPD!
Jediná budoucnost, která nemíří do hayzlu, je opustit EU.
mě je to jasný, ale lidem to dochází pomalu
Zoufalý Faltýnek teď na ČT co věta to lež…
No ale tak u kádrů ANO, mě to ani nepřekvapuje…
ZASTAVTE DOTACE MORGOŠŮM
V případě že by se na rok podařilo zastavit dotace všem morgošům a ostatním nepřizpůsobivým migrantům vychází mi, že z ušetřených prostředků by BUREŠ KRADE a jeho firmy mohly čerpat po dobu několika roků. Není to ten správný podnět a argument pro tuto zdejší dnešní morgošskou debatu? Jednomu známému zloději budeme dotace odpírat a statisícům čmoudů přivandrovalých kdysi a milionům přicházejícím legálně i nelegálně (COŽ JE ÚPLNĚ JEDNO A MÁ TO STEJNÝ DOPAD) nyní je budeme popřávat? Na co chodíte do práce hlupáci? Nevíte? Proto aby jste živili pány a verbež (chátra, banda, tlupa,sebranka). Při prvních informacích o farmaceutické mafii, o chemrails, o Iluminátech, o zlu Cernu, o únosech a sexuálním zneužívání dětí zlými vládci světa a jejich poskoky politiky, o tom že levice i pravice je jenom zlo a divadlo pro plebs, o zabíjení a poškozování zdravých za účelem krádeže jejich orgánů pro mafii (děje se to i u nás nejenom v Číně) při všech hrůzách kolem Vás a před Vašima nevšímavýma očima si můžete pomyslet jako já kdysi :”To by si přece lidé nenechali líbit!!!”!!! Bohužel dokud neprocitnete, nezačnete se zajímat o řád světa o informace mimo podvodné sdělovací prostředky a mimo podvodnou státní strukturu, kterou sami pomáháte budovat a udržovat svou nevědomostí NIC SE NEZMĚNÍ OTROCI.
PRAVDA SE SKRÝVÁ ZA LŽÍ TVÁŘÍCÍ SE JAKO PRAVDA
HLEDEJTE JI !!!
VLASTIZRÁDCŮM SMRT