
Neumíme být hrdí na ty, kteří neohnuli páteř
MILAN KNÍŽÁK
Současná hysterie kolem úmrtí K. Gotta přesně ilustrovala stav naší současné společnosti. Opět se dostala ke slovu ta část národa, která dobře posloužila minulým totalitním režimům. Komunistická totalita nebyla založená na komunistech a disidentech. Komunisté vládli, disidenti protestovali. (Byly to dvě minority, ta druhá výrazně menší.)
Život tvořila většina mlčící společnosti, která se dostatečně nevzpírala, naopak, vždy pro svojí slabost hledala alibi (budoucnost dětí, možná ztráta zaměstnání nebo naopak touha po postupu, atd.).
Jedním z nejsilnějších elementů, který stmeloval komunisty vedený stát, byla autocenzura motivovaná strachem, často skrývaným. A ta se v naší společnosti opět rozrůstá a spokojenost se zvyšováním životní úrovně to jen podporuje.
Zločiny z minulosti dnes nevadí.
Většině nevadí, že premiérem je bývalý nomenklaturní komunista, syn prominenta a sám komunistický prominent, spolupracovník StB, navíc notorický lhář zapletený do řady kriminálních kauz.
Většině nevadí, že současný prezident boří prezidentské tradice, napíná ústavu, vyřizuje si osobní účty a instantně mění názory.
Většině nevadí, že funkcí jsou zbavováni lidé, kteří si dovolí luxus vlastního postoje. Stačí jí K. Gott a jeho cukerinový kýč a je jí jedno, že tento „velikán české kultury“ přijal národního umělce od Gustava Husáka, organizoval Antichartu a dělal všechno, aby vyhovoval minulému režimu. Ten mu za to poskytoval výhody, které jiní neměli.
Neumíme být hrdí na ty, kteří neohnuli páteř, poněvadž ohnutou páteř měla většina národa.
Nevychováváme mladou generaci, aby byla hrdá na svojí minulost, poněvadž sami svou minulost zapíráme. Školství je celosvětově ve psí a my se rádi držíme v otrockém závěsu.
Oblast umění je přesycena importovanými trendy, které tak potřebují netalentovaní a vše originální zůstává ve stínu.
Chováme se jako národ i jako jedinci poníženě. Vypadá to, že se brzy rozpustíme do Evropy. Zůstane jen pár lidových zvyků, které bude několik amatérských souborů ukazovat jako místní raritu z dob dávno minulých. O svobodu nestojíme.
Ticho je hudbou ducha
Okovy symbolem svobody
Velká slova jsou suchá
Otroctví je věcí dohody
Touha je dotek božské dlaně
Ztracené jsou bez lesa laně
Něha je přetavený smutek
Smrt se zdá být dobrý skutek
Autor: Milan Knížák
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč
Celkem za měsíc: 2 655,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Knížáku, vy dobře víte, že to tak fungovalo od počátku po
převratu. Vám jenom vadí Babiš, který se nechtěl s tím smířit. Komunisti mu ještě jako mnoha jiným, zajistili
velké problémy pokud by chtě dělat do politiky.
A co skartovaný estébáci pane Knížák ? Ty vás nezajímají ? Co se s nima stalo ?
Možná patříte mezi ně !!!!!!!!
Asi nebudete daleko od pravdy, obyčejný člověče!
Bezmála osmdesátiletý stařec Knížák tady vznešeně tepe do většiny národa, která mu díky komoušům umožnila vystudovat a on na oplátku s mastnou palicí, hrdě vztyčenou, jezdil do USA a západního Německa, samozřejmě bez vědomí Stb a ksč, CHACHÁ!… nota bene v době tuhé normalisace (1979)…Od té doby se pyšní svými antikomunistickými postoji a jeho argumenty přitom plavou na vodě jak howno…odhlédnouc od skutečnosti, že na jeho “umění “se nedá vůbec koukat, jeho žvásty jsou holt jenom…ŽVÁSTY!!!
Klaus st. taky jezdil po světě a to mohl jen komouš nebo agent. Knížák zřejmě taky mezi ně patří.
Taky by mě zajímala jména skartovaných estébáků.
jeho”umění”bylo vážně supr……podělil se o manželku s Magorem,o ní psal ty svoje veršovánky(a o tom jak si prdí ve vaně…)hňácal trpaslíky,které už nechtějí ani ve stáncích,předváděl se nahatý na podiu atd.To že je “umjelec”?Leda v jeho “mokrým”snu…….
Dnes se s výjimkou pár lidí ohnul celý národ a nechal si zničit , rozkrást a zadlužit stát ! Co tu vůbec ještě patří Čechům , jsme jen německá kolonie ! Českým vlastencům se nadává !
Gott antichartu neorganizoval, on ju len podpísal, tak ako mnohí iní. Teraz sa tiež podpisujú kadejaké pamflety, ktoré majú horší dopad na spoločnosť… No a namiesto Gotta sa počúva šibnutá Greta…
Vážený autore, celý článek je velmi výstižný, ale závěrečné verše jsou prostě geniální.
*********************
Celých těch 30 let nebylo nic jiného, než neschopnost vypořádat se s konečnou platností s komunistickou minulostí a s relikty této ideologie jak v oblasti duševní, tak i v oblasti materiální, resp. majetkové. Museli jsme se neustále potýkat se znečištěním, které tato odporná ideologie způsobila v hlavách občanů, ztrácet čas vysvětlováním, mnohdy bezvýsledným, že komunismus je populistické, pseudolidové, deformující myšlení, které historicky selhalo. Ztrácet čas s nezbytností diskreditace osob, exponujících se ve prospěch komunismu, s nutností demaskovat postkomunistické tendence. To vše, místo abychom čas, takto promarněný, věnovali konstruktivním úkolům, rychlému přizpůsobení se evropským velmocem a vývoji moderního myšlení. K takto vynuceným časovým deficitům se přidružila i nutnost čelit nástupu vlny zpravodajských ataků ze strany velmoci, původně dominantní v našem teritoriu. To vše se promítlo do běhu historie státu jako přešlapování na místě, mnohdy i kroky zpět. Kde jsme za ten čas mohli být !
A pak se objeví nějací pokroucení, zdegenerovaní skřeti, nějaký plesnivý insekt a rozkládající se zombie, a začnou kázat o výhodách i pozitivech komunismu. Vidno, že při deratizaci se něco zanedbalo. Tož na chvíli přerušme své modernizační aktivity a vraťme se na chvíli zpět k nepříliš čisté práci, do které se nikomu moc nechtělo, totiž k dokončení úklidu a deratizaci v naší společnosti. A to bez sentimentu a falešného soucitu. Jen si připomínejte a mějte před očima, že 30 let vám nikdo nevrátí.
Učiňme něco, aby se o nás v Evropě povídalo s respektem a ne s ohrnutým nosem. Být velkým je problémem pro velkého, který už větší bude jen s obtížemi. Pro malého, který se chce stát velkým, je otevřen celý prostor před ním.
ČINY, NIKOLIV JALOVÉ FILOSOFOVÁNÍ.
Ja, ja
sudruzi komunisty byste radi nahradili fašizmem. Nejste jako woni! Chcete byt mnohem horši než woni. Měli jste 30 let na to abyste se ukazali, abyste něco vybudovali. Nemyslim tim zadluženou Petěmkinovu vesnici bez vlastniho bankovniho systemu a vlastni vyrobni zakladny.
Svoji nedostatečnost a neschopnost se snažite furt valet na jakesi komunisty. To woni vam branili postavit třicet let prumyslovou zakladnu? To woni vam nařidili inkludovat školstvi, nahradit vlastenectvi liberalizmem, odstranit hranice, vstoupit do EU a NATO, schvalit byznys s drogami, legalizovat prostituci, registrovana partňorstvi, to woni vam nařidili schvalit solarni byznys, vest valky, schvalit cirkevni restituce? Hlavně že mate nepřitele na ktereho mužete všechny sve nedostatky a prušvihy svalit.
Jděte se bodnout komunistobijci! By mě zajimalo kolik z vas bylo v KSČ, kolik pochazelo z komunistickych rodin, kolik přicmrdovalo komuniostum před Hadrakem.
správě Jonasi, kdyby současný politický povl za něco stál na komunisty by si nikdo ani nevzpomenul, pokud současný režim nedokáže udržet stát pohromadě a neustále cosi svádí na komunisty pak jsme zřejmě země nesvéprávných blbů, jsme jako sedláci, co zdědili statek sice ne v nejlepším stavu, ale jak tak funkční, ale oni místo aby ho zvelebili, ho rozebrali, zičili, podkopali základy, strhali krovy, takže chalupa se jjeich vinou hroutí,ale sedláci stále bečí a svádějí vinu na bývalého vlastníka
Všechno, co tady vyjmenováváš bylo i za komančů, jen o tom soudruh nekecal. Kriplové ve výuce běžně byli, místo liberalizmus se říkalo internacionalismus, hranice v RVHP jako kdyby nebyly, místo NATO byla Varšava, fetoval se hysteps a diazepam, kurvy byly běžně k mání v Perlovce i jinde, teplouši taktéž v Termo klubu i jinde, místo fascinace solární energií byla fascinace jádrem, když vedl válku internacionální přítel tak ho Sověti štědře dotovali, a místo toho, aby se cpaly prachy do restitucí, tak se cpaly dodávky traktorů do zemí, které mohly platit tak leda banánem a někdy ani to ne, takže v absolutním součtu to vyšlo nastejno.
Tak co to tady nacvičuješ soudruhu Jonasi. Víš o tom, že svými kecy diskredituješ KSČ ? Ještě si lidé pomyslí, že KSČ je parta pitomců a prosťáčků.
Myslíš to sice dobře, ale příště to prodiskutuj s tajemníkem pro ideologii.
Možná to bylo i za totáče , ale rozhodně ne v takové míře ! A hlavně stát nebyl rozkradený a zadlužený , vše patřilo Čechům .
Komunistů v republice bylo 1 700000, připočítejme bývalé, tak 500 000, všichni ti Dienstbierové, Chramostové, Čalfové, ti taky neohnuli? Mělo se 2 200000 lidí pověsit a nebo z nich udělat občany druhé kategorie? Neohnout záda umí kdekdo, ale neohnout záda a něco dokázat tak, jako Gott(vždy bezpartijní!), zdá se, neumí nikdo, natož z bývalých bolševíků- chartistů.
Ano, v Evropě se o nás nemluví dobře. At si každý položí otázku PROČ?
Odpovědět si může jen soudný člověk . Nebát se pravdy
a pro pravdu umřít.
Dnes máme v parlamentní politice hodně bezcharakterních idiotů, kteří bohužel ovládají naš parlament.
JAK DLOUHO PROSÍM, ? Může mi někdo tuto otázku odpovědět ?
Na věčné časy a nikdy jinak.Příklad – DEMOKRACIE
Demokracii vymysleli naivové,zrealizovali snílci a
zatraceně zneužívají šmejdi všeho druhu.
(volný citát)
o češích se nemluví v EU dobře proto, že nejsme dostatečně evropsky ohební, dostatečně otročtí a dostatečně vlezlí vůči EU a odmítáme si zemi zaplevelit povlem z gumových člunů, takže na mínění západní evropy kašlu, nechci být ve své zemi otrokem, kterého pán z brusele uznale drbe po hřbetě a pak kopne do řiti
KECY V KLECI
Doufám, že to myslíš tak, že 30 let po hadráku máme bývalé komunisty ve vládě, v parlamentu, v senátu, na soudech včetně nejvyššího a ústavního, na státních zastupitelstvích, ve vedení měst a obcí, prostě všude a na nejvyšších postech. Většina z nich byla agenty StB a zaštiťují se nadávkou chartista či disident . V tom případě s tebou souhlasím.
Jsou tam TEŽ!!! (S DURAZEM NA SLUVKO TEŽ) byvali komunisti. Vedle byvalych i dnešnich antikomunistu, bezpartajnich, těch co se narodili kratce před Hadrakem (10-15 let) a v žadne straně nebyli, připadně nalezli až do ruznych nekomunistickych stran po Hadraku. Tež je tam Hrábě Šwarcenegr a dalši.
To je přece jedno , kdo byl co před 30 lety , je tady kapitalizmus a ten jim všechny ty zlodějny umožnil !
s nima zatočit nebo alespon aby si změnili název, jako to udělali východní Němci. Když plevel nevykořeníš, znova ti naroste.
Přesně tak , proto se ten kapitalistický plevel po 89. objevil znova !
#don corrado prizzi…no fuj!
Co to tady kecáte? Zajímalo by mě, kolik vám bylo v r. ’89…
Pekaři pekli chleba,malíři malovali pokoje ,dělníci vyráběli lokomotivy atd. Gott zpíval .Žili normální život a myslím ,že měli větší svobodu a důstojnost než mají dnes.Kdo byl schopný a chtěl se prosadit musel vstoupit do KSČ A disidenti – banda parazitů a flákačů.A když se dostali k moci dali zelenou všem vrahům a zlodějům.Proto to dnes tak vypadá.Jaká svoboda a lidská práva když posíláte exekutory na děti ?
Ne, hrdost na chartisty opravdu necítím..
Takovou Šabatovou 🙄😏a jí i vám podobné si hnusím.
Už jsem se nemohl dočkat kdy tato nicka parazitická začne plivat na někoho kdo něco dokázal. To tak vždy bývá, že ti kteří umějí jen závidět protože nebýt venci lahváče tak by o nich nikdo nevěděl, kdo to vlastně je knížák co dokázal krom toho přiživování na Českém národu.
Asi taková kurvička příživnická jako nejlepší
písničkář Hutka
Ále dokázal, Pepane!
Za pomoci galeristické lobby a modernisticko-výtvarné mafie se procpal do vedení NG, aby mohl za miliony nakupovat zrezivělé obruče s navařenýma tyčema jako vrchol evropské moderny…a nejen tenhle šrot! Bylo toho víc a daňového poplatníka to přišlo na pěkných pár milionků! A hlavně dokázal, že na něj dnes většina soudných lidí kouká jako na vyšinutého dědouška s názory z doby před 30-40 lety! Má to holt za pár a tak kolem sebe kope…
Je totok vubec dnes možne? Islanďani si pry od lichvařu vzali zpatky svoji zemi.
https://ac24.cz/-/zeme-kde-maji-leky-a-vzdelani-zdarma-kde-neni-jediny-mcdonald-s-a-domy-se-nezamyka-1?
Tak s tímto na Knížáka nechoďte, to by se jednou musel živit poctivou prací…a o to on vůbec nestojí. A národu to také nic neřekne, jako fakt bez Mc Donaldu? To by naše dnešní mládež nedala, ještě jim vypněte internet a nebudou stačit psychiatrické léčebny, o sebevraždách nemluvě.
Aspoň to bude ubejvat. Já bych do toho šel.
Kadle
A kteří to jsou co neohnuli páteř? Takové neznám, ale znám spoustu takových, kterým při ohnutí vypadly charaktery do kanálu! Třeba cpali do galerie mazanice za dost peněz!
Tak takové lidi neznám,pane Knížák,Přesněji.
Takové lidi v místech,kde by měli být a jít
příkladem neznám.
Ti minulým režimem skutečně šikanovaní byli
velice rychle a zřejmě i důkladněji než za něho
umlčeni.Člověku je dáno žít a je mu vrozena touha
přežít,vy sám pane Knížák jste toho příkladem.
Na svůj věk,máte páteř docela pružnou,
Je půvabné,že největší kritici bývají velice často
z řad obdivovatelů a ohnivých propagátorů kritizovaného
Liška zametá ocasem a páchne.
To Hamáček se ohýbá co to jde:
Celou agendu této novely má na starosti ČSSD a ta skupina lidí okolo Jana Hamáčka, Tomáše Petříčka, Jany Maláčové a Miroslava Pocheho, kteří razí v ČSSD tento brutální pro-migrační liberalismus, který je doslova a do písmene okopírovaný od německé soc-dem SPD,
https://quintus-sertorius.webnode.cz/l/pokrytectvi-poslancu-nezna-mezi/
Hamáček už dělá předsedu jen an papíře, to je každému jasné. Babiš se Zaorálkem se profláknul a ted už i já věřím, že Babiš je zloduch.
Kdo je vlastně větší ZAORÁLEK nebo BABIŠ ?
A není ono to čistě náhodou trochu jinak,
Demokrate?
Že těm spravedlivým vůbec nevadí Bakala,Kožený,
Dlouhý,Schwarzenberg, a celá ta tlupa KOLEGŮ
zloducha Babiše?Naopak,beztrestně,ba z uznáním
přijímají hold a uznání svých obdivovatelů,Jsou
nám oni,likvidátoři suverenity České republiky předkládány jako vzor úspěchů podnikání.
Podivné,že?
Prominte, pane demokrat,
Vy jste snad někdy věřil, že je v Burešovi něco dobrého?
Vždyt’ on pochází z prostředí lží a podrazů, je jako komunista i vychován, proto směl být v PZO ve vysoké pozici, a puštěn ven, aby ČSSR na tomto poli reprezentoval.
O jeho bohaté minulosti, jistěže díky rodičům, vysokým komunistům, mj. jak přišel k Agrofertu, by se dala napsat kniha.
On dnes drze tvrdí, že jeho otec byl kvůli emigračce v rodině postižen, a to tak moc, že nesměl být výš, než ředitel odštěpného závodu…
Vždyt’ on se doslova veřejně vysmívá.
Politiky, které poté okázale kritizoval, tak je snad všechny osobně znal, vždyt’ se s nimi stýkal každou chvíli, vždyt’ to v kampaních ani netajil.
Co myslíte, může se slušný člověk stát členem KSČ, a navíc dnes – nechat se a svou vládu podpořit komunistickou stranou?
Za orálka bych ani nekomentoval, to je malé pívo…
Všichni, kteří jsme nějakou dobu svého života prožívali v minulém režimu jsme se měli “na tu dobu” zakukuklit, zamrazit, abychom nedýchali stejný vzduch s komunisty “nahoře” nebo i s komunisty dole – třeba sousedy? Dýchali jsme, stejně jako vy, Vy, i s tím, že jsme chodili do škol, maturovali jsme z ruštiny, chodili do práce a tam jsme 42,5 hodiny týdně poctivě pracovali, na dovolenou jezdili jen na Lipno, dobře vychovali děti, a třeba si teď užíváme svých důchodů. Nefňukáme, nereptáme, jen se díváme jako jeleni “kam se to zvrtlo”. Byli jsme jen poctiví, nekradli jsme nelhali, ale nešli proti proudu – neměli jsme na to? Báli jsme se? Báli jsme se o svoje blízké? Neemigrovali jsme, protože tady je naše “doma”. Jenže jsme se nebáli až tak abychom se “podělali” a vstoupili mezi NĚ, jako pěšáci, bezvýznamní, nic nepožadující, neprofitující z ničeho. Tam jsme páteř neohnuli, tam NE!!! Až tak hloupí a naivní jsme nebyli. Byli jsme srabáci když jsme šli – žili – s proudem, ale nešli jsme proti proudu? Říkalo se kdysi dávno “Byli jsme před Rakouskem, budeme i po něm” A kde je teď Rakousko a kde jsme my? Byli jsme před Gottem, budeme i po něm. Co zbyde po kom z nás? Třeba po Vás pane autore K.? Myslíte si, že se někdy bude říkat “za éry Knížáka”? Myslíte se, že se bude (a já si myslím, že ano, a nejen já) říkat “za éry Karla Gotta?”. Je zajímavé, že kdo na K.G. nemá, a ani trochu – třeba pouze v jeho pokoře, si o něj, teď když již nežije( je to TAK SNADNÉ – mrtví se bránit nemohou!!!!) , otře svoje zablácené, rozšlapané, zešmajdané boty, jako o nějakou rohožku. Kájo, slyšíte mě? Musím se Vás zastat, a zastávám.
To je řevu,protože Knížák řekl pravdu.Já ho moc nemusím,ale pravda je holt pravda.S tím co řekl,tak ve všem s ním souhlasím.No a pravda,ta se v tomhle státě neodpouští.
Kolik je lidí, tolik je pravd.Každý má tu svou,jen za jedinou.
Všechny krásy světa v ní vidí…….
Váš souhlas je,zatím ještě,Vaše právo.
Skromě si myslím,že ani pravda nemá právo plivat a urážet někoho,kdo se už nemůže bránit, velectěný
Jonanesi Fauste,
Nakonec vyslovil jste pravdu a zůstala po Vás jen
ta díra ve stropě.
Pravda je neuchopitelná a někdy, a to poměrně často nepochopitelná. Ovšem je snadné a možné uchopit, a potom i překroutit, pravdu “něčí” využít ji ve svůj prospěch. A režim ten či onen, nemyslím jen ten minulý, to zkoušel, zkouší a umí. I bez souhlasu a požehnání toho kdo pravdu vyslovil, kdo v ní a s ní žije.Žil. Pravda není jen nějaké ojedinělé plácnutí do vody – viz dnešní kecy J. Hutky. Pravda je totiž STÁLICE, a tou Karel Gott byl. Vám, Knížálovi, Hutkovi nebo dalším se to příčí? Zdá se Vám to až nemravné? A co pan třešňovec “Mlátička”? I vy máte právo na názor, na svoji pravdu. Ano máte. Stejně jako jiní, jako třeba já.
Takže ještě jednou Kájo, dívejte se z obláčku jak “si dáváme do držky”, oslaďte si kávu o trochu víc a zůstaňte svůj, stejně jako já – byla jsem, jsem a budu vždy svoje. Se svými názory, pravdou a rovnou páteří, i když jsem maturovala, a výborně, z ruštiny.
Nejsem a nebyl jsem “třešňovec” Mlátička Judr Ondráček.
je ten co nepřevlékl kabát,ten co se nebál celou tu
trapnou frašku zvanou liberální demoGracie poprávu
definovat jako demokratickou žumpu.To je je to
za co má můj obdiv.
Chameleoni typu Rychteckého,P.Pavla,halíka,Šediny
a další mají mé nejhlubší opovržení,o to víc obdivu
podobně postižených.
Knížku po tobě, tak akorát stekne pes. To bys musel zkrtizovat a odsoudit temer vsechny.
Evropské daně: Už se blíží…ohýbání se zde:
Přijatý text: 2019/0032
Ochutnávka pro představu – bod 5. “…připomíná, že zavedení nových vlastních zdrojů má za cíl nejen zmírnit převahu příspěvků založených na HND, ale také zajistit přiměřenou úroveň financování výdajů EU v příštím VFR; znovu potvrzuje svůj postoj vyjádřený v průběžné zprávě o VFR, pokud jde o seznam potenciálních kandidátů na nové vlastní zdroje (společný konsolidovaný základ daně z příjmů právnických osob, zdaňování digitálních služeb, daň z finančních transakcí, příjmy ze systému obchodování s emisemi, příspěvek z plastů a pohraniční mechanismus kompenzačních opatření v souvislosti s uhlíkem),
zrušení veškerých slev z odvodů a jejich oprav, zjednodušení vlastního zdroje založeného na DPH, snížení „nákladů na výběr“, které si členské státy odečítají z odváděných celních poplatků, a zahrnutí dalších příjmů ve formě pokut a poplatků do rozpočtu EU;”
PRO hlasovali: Všichni Piráti, Lidovci a Niedermayer…
více zdroj
https://1url.cz/HMYWW
Sudruzi,
perte se a žerte se! Ja jdu dělat konečně něco užitečneho.
nevím roč knížátkovi vadí gott, ten člověk aspoň uměl zpívat na rozdíl od našich rychlokvašek ze super stáru, na rozdíl od drnkala Hutky, který neumí hrát ani zpívat, navíc Gott se ke své pozici slavíka vypracoval skutečně od píky a zpívání po hospodách
… právě proto jim vadí.
Není (resp. nebyl) jejich.
A cizinec, příteli, cizinec nikdy není našinec.
Co bych k dnešnímu příspěvku Milana Knížáka napsal …?
Snad jen to, že je autor velmi pozorným čtenářem PP, a nyní z tohoto portálu opsal a zhutnil příspěvky mé, teda mimo těch závěrečných veršů … 🙂
M.K. jistě mému troufalému konstatování porozumí. ✌️
Týfole, tak tohle už je onačejší matroš.
Blb Holynek dělá Knížákovi koncipienta a píše mu projevy.
…
Řekl bych minimálně lysohlávky.
Kadel nám opět předvedl typickou práci trolla v internetové diskuzi…
O téma článku nezavadil ani slovem, pouze zakadil diskuzi výpady – stylem argumentum ad hominem.
Zřejmě ty lysohlávky, o nichž se zmiňuje, před psaním pozřel.
… kdyby Kadel nefetoval a při tom nemočil do hrobů, snadno by sám zjistil, že vše, o čem M.K. nyní píše, jsem na tomto portálu nesčetněkrát uvedl.
Dokonce i místní rudá letka bzučela kolem mě stejně, jako nyní kolem Milana K.
Hele, BoKřivoji, snažíš se úporně, to jo, ale už se ti tu směje ledaskdo. No a tohle jsi prostě přepálil, kupičko hnoje. Přiznej si to a nedělěj ze sebe ještě většího pitomce, než jsme doufali.
Pokud se mým příspěvkům “směje” Kadel, Maximus, Janina, Frigo, Vlado, Jonas, či primitiv cirkl, nebo dokonce jeden z Boušů, pak to považuji za impuls k dalšímu psaní, neboť se z jejich strany vždy jedná o útoky ad hominem …
”Útok na osobu (ad hominem) je útokem na diskutujícího, upozorňování na jeho záporné vlastnosti, namísto zpochybnění argumentu jako takového.
Je vždy snazší znevěrohodnit člověka osobním útokem, než pečlivě předkládat podložené argumenty. Pokud někdo místo argumentace útočí na tvou osobu, ber to jako KOMPLIMENT. Tvůj argument má pravděpodobně váhu a protistrana nemá, jak jej vyvrátit.”
Příteli HP1949,pozorně,ale
opravdu pozorně si několikrát přečtěte svůj příspěvek.
Obsahuje mnoho moudra,
možná by stačilo,,když se jím začnete řídit.
Ale vy, věřící zde neuctíváte i Desatero.Starého psa,novým kouskům nenaučíš.
HP1949 11.10.2019 17:11:23 Odpovědět
Důkaz (a to platí i o tom ministrování Halíkovi) přímo Urválkovský…
Jste ubožák, Frigo.
Stále se opakovat nebudu, tak si na to vzpomeňte vždy, než opět budete chtít na mě infantilně reagovat.
https://pravyprostor.cz/ods-tohle-nevymyslis/#comment-956923
Používáte pojmy o jejichž významu nemáte
ponětí.Budu se vědomě
opakovat.Jako člověka vás snad i lituji,jako práskače vám budu,třeba infantilně škodit dál.
emeritní podržtaško NKU.
Psa? Příteli, neplýtvejte chválou!
Pes je proti Holynkovi tvor na mezi geniality …
Kadel, leží Ti ten Holynek notně v žaludku, viď?
A tak to má bejt. Ty totiž trpíš chorobnou nenávistí, která Tě jednou sežere… a bude (nejen na PP) klid.
Nikdo není dokonalý.
A změňte už konečně
text,nebo přenosku v gramofonu.Plodíte
do omrzení to samé.
To nedokáže,
vlastních myšlenek nemaje.
Já už se tou jeho echo funkcí bavím několik měsíců.
Nonstop reagovat na někoho, kdo vlastních myšlenek nemaje, může jen totální pitomec, nebo Kadel… i když v tomto případě je to jedno.
Jooo,
a ještě primitiv cirkl a frigo.
gumoidní božihnoji, již jsem ti psal, neber jméno boží do huby, ty ne
ááá, zase schvalovačka, za co, ZA CO
a opět schvalovačka?
ZA CO?
Už jsem ti to jednou psal, blboune. Ve tvém případě jsou útoky na tebe naprosto v pořádku, nejsou to útoky ad hominem, nýbrž ad hovnivál.
Pamatuj si to.
Houby lysohlávky, to má na svědomí toluen který mu rozpustil ten poslední zbytek buněk v hlavě.
A nenapsal si náhodou taky ústavu ČR, velkomysliteli? Ty už máš fakt dost, tohle je na psychiatra!
A víte, že možná jo? Koukněte o kousek výš, jak prská …
Soudruh kontrolor Falco se už zase vytahuje imaginárními přáteli z disidentských, uměleckých, politických a jiných osobností kteří o něm v životě neslyšeli. Ještě by se mohl vytáhnout osobní známostí se skřehotalem Hutkou kterého už zase někdo před listopadem exhumoval. V podstatě by si mohli podat ruce, padnout si do náruče a dát si mravného Brežněváka. Nebo klidně i očeň mnógo.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/gott-byl-hlasnou-troubou-okupacniho-rezimu-vlal-jako-prapor-tvrdi-pisnickar-hutka-81100?dop-ab-variant=10&seq-no=1&source=hp
Moment … on snad jeho osobním přítelem nebyl?
Já jsem žil v přesvědčení, že mu psal texty ke všem písním a ve volných chvílích mu ještě stihl leštit géčko.
Samozřejmě to na kytaře myslím!
Pro mnohé jeden ze symbolů sametové revoluce. Skladatel a písničkář Jaroslav Hutka přijal Výzvu Seznamu.
////////
Hutka je “pro mnohé symbol sametové revoluce” ?
A proč těch asi tak pět lidí Seznamzpravy rovnou nevyjmenují?
Jako symbol sametové revoluce.Naprostý souhlas.
Stejně šeredná,,nenávistná,nepovedená, a neužitečná ,
jen uboze škodící jako J.Hutka.
Mimochodem, vždyť Hutka se imho nemůže uživit hudbou – takže bude zcela závislý i dnes na penězích z různých nadací, Open Fund Sorše, prachy od státu apod.
Večer nakouknu do tohoto vlákna, které jsem (v 13:36:46) založil, abych zjistil, o čem ten jejich “Holynek” (jak mě tu unisono všichni místní trollové přezdívají) na tomto portálu (mnohdy i opakovaně) již dříve NEPSAL – ve srovnání s dnešními slovy Milana Knížáka.
P.S.: Můj 🙂 s doprovodným textem M.K. dozajista pochopil. Ten na to má …
To že tě ty HP ať to znamená cokoli třeba Hnusné Prase nikdo nemůže nazvat tvým pravým jménem je tím že je tu na indexu ty B O Ř I V O J I H O L Í N K U, vejtaho par excelence. I přes mnoho identit tě tu pozná každý kdo se jen trochu věnuje diskusi.
Devatenáctá odbyla, a nic, zhola NIC…
Takže zdejší trollové rudé letky, kroužící nonstop kolem MNE, zbaběle zatáhly “ocasy” své letecké “perutě”, a rezignovaně přistáli na letišti Šeremeťjevo.
Nepřekvapuje!
On totiž Milan Knížák, na rozdíl ode mne, zdaleka nepoukázal na to, co je PRAVOU příčinou veškerého morálního a mravního úpadku naší společnosti, kterou v naší VLASTI komunisté napáchali.
Jenom primitivní komunistický fanatik Ovčáček, s podlými kolaboranty a mamonáři Kellnerem, Mynářem a Nejedlým, to nejsou … ani samolibý pitomec, Jaromír Soukup, nestojí, v tomto směru, za pozornost…
L I D É, BDĚTE … ! (a zcela ignorujte “LID”)
Tak nějak bych to – právě nyní – Vylíčil…
Odbila, debyle.
Holynka odbyla
plesnivá kobyla.
Odbyla předehru,
odbyla zbytek,
Holynek do kytek vytek’.
(Plížák knížák zvížák, z vlastní poezyje)
Zcela jistě jsem věděl, že stejně, jako Ovčáček, kadelně zareguješ na nepodstatné …
Ani nyní jsem se NEMÝLIL.
Díky! Odbyiyiyil sis vše …
Více tvoji nízkost, Kadelní zmetku, dokázati nemůžeš.
… jo, a pokud bys chtěl, souhu Kadelní učiteli, ukájet před spaním své skryté tužby, pak Ti bezplatně doporučuji zaměřit se na Friga či cirkla – co řádek, to minimálně tři HRUBKY…
tak ještě jedna zkouška
gumoide – errata errata errata
ti chrupko
no opravdu pořád schvalovačka
no dobře, tak teda do vagíny
Tak Knižak je tež bolestin, megaloman a Praskal?
Pěkný článek
Proč se asi komoušům líbit nebude?
… protože, narozdíl od tebe, poznají farizejské kňoufání režimové vyžírky.
Nicméně neboj, Libore, mezi místními blbými si článek naopak jistě své publikum najde.
Našel, archivně okoralý zmrzlík z Havany Falco alias H.olínek a prudký myšlitěl Liborec už spustili, pak ještě zapojí multinicka a Íčko se taky jistě přidá. Prostě skvadra WXV jak vyšitá.
Už je to tady,Vlado umí.
Knížáku, mistr Gott byl na scéně 60 let a jeho písničky byly, jsou a budou.
Děti si je prozpěvují při sledování pohádek.
No a po tobě zbude jen kupa blábolů, než někdo na serveru zmáčkne DELETE.
Pane HP, zdravím.
Protože Vaše komentáře čtu, mohu napsat, že v zásadě to, co v tomto článku píše Knížák, píšete i Vy.
Jistěže svými slovy a důrazy na jiné věci, to je u lidí pochopitelné.
U rudého kantůrka máte zjevně velkou popularitu, dokonce nyní možná větší, než já.
Ostatní mi nestojí za zmínku.
Pane Langere,
děkuji Vám za upřímně vyslovené uznání. ✌️
A pokud se týká toho “rudého kantůrka”, ten s blížícím se jeho koncem stále více žije v obavách, aby mu někdo neprovedl to, čím on vyhrožuje jiným – nemočili mu na hrob. Jeho obavy jsou však liché, bo slušný člověk to neučiní, a jemu rovní primitivní hulváti jsou líní k docházce na krchov.
Nechcete si své intimnosti potichu šeptat v ústraní.
Co si o vás posledních Mohykánech PP, pomyslí lidé?
Přát někomu smrt je sice HIT sezony,ale i naprostou
absencÍ rozumu.Ona na vás nezapomeneHP1949.
Nechci k Vám být netaktní, ale nechystáte se také někam na rekondiční pobyt?
Třeba kdyby se Vám povedl skok do rakve napoprvé, není nezbytně nutné, abyste se ještě kvůli nějakému zástupnému důvodu vracel.
Určitě vám vyhovím ,ujiš´tuji Vás,
Nemohu říci,že by mě Váš zájem o moji maličkost
nepřekvapil a nepotěšil.
Musím přiznat,že dokážete držet krok z těmi
jejichž jediný protiargument oponentovi je
přání jejo konce,To ake opravdu není mnoho,pane
Langer,že?
Pane Langere,
vidíte přeci, že Frigo v té “rakvi” (alespoň jeho myslí) již je…
Nevím, že bych někde napsal něco, co jej opravňuje, v souvislosti se mnou, tady konstatovat – “přát někomu smrt je sice HIT sezony,ale i naprostou absencÍ rozumu.”
Jo, kdyby to jeho “moudro” adresoval jednomu z “x” Boušů, kteří tu nesčetněkrát posílali oponenty “učit se skákat do rakve”, tak to bych i pochopil.
O Kadlově močení do hrobů nemluvě. To Frigovi nevadí, neboť při jeho demenci na hroby dost možná močí již nyní …
Přečtěte si prosím někdy své výplody,umíte-li vůbec číst číst
… proč, proč?! 🙂
Močemí na hroby je jedno z vašich oblíbených témat halíkův ministrante.
Co se pana Knížaka týče, věnoval jsem
mu pozornosti vrchovatě,je to jen jeden
z nich, korouhviček vašeho druhu,za víc mi nestojí.
… z mých témat?
Přečtěte si, “příteli” FRIGO, Kadelní sny o jeho “močení do hrobu”, a pak teprve fantazírujte, senilní a ubohý FRIGO.
Fantazírování o mém “ministrování” je naopak žádoucí, neb větší důkaz o Vaší choré mysli bych ztěži nalezl…
Pane HP,
Frigo je zneuznaný skřítek, co se se svými problémy vyrovnal tak, že slouží různým Burešům, protože na to, aby sloužil sám své osobnosti, nemluvě o službě Bohu, patrně nemá, a těžko říci, zda někdy mít bude.
Nelze od něj tedy očekávat nějakou touhu po spravedlnosti.
Lidské dějiny, i dnešní doba, jsou takových skřítků plné.
Tím, že si s ním tak dlouho vyměnujete komentáře, mu děláte poctu, a posilujete jeho chabé sebevědomí, protože lidé jako Bureš, od kterých by moc o ocenění stál, ho akorát používají jako takřka bezvýznamné kolečko, jako materiál, který až se opotřebí, bude bez zájmu kohokoli odkopnut do škarpy.
Co se týká rudého kantůrka, zdá se až neuvěřitelné, jak byl komunistický režim do hloubky perverzní, že nechal takové sprosté budižkničemy, jako je on nebo Nula, učit…
Tady se ale Frigo musím Fátimy zase zastat. Sice teoretizuje o různých ptákovinách, teď třeba o tom hrobu, ale co si vybavím, nejvíc se nafantazíroval (si to slovo od něj půjčuju) zatím o ženských. Jémine, to by se toho mohlo navzpomínat
. Různé dobrodružné výpravy do všech možných zákoutíček, co by se taky tam ev. všechno mohlo odehrát, a tak… No, i když, kdoví. Třeba u toho opět, jako de facto pokaždé, všechny ve skutečnosti překabátil, a šlo o literaturu faktu. Je totiž, jak tuhle pravil, chlap. Chlap, který je na ženský, což by celou situaci mohlo naprosto změnit!
Hm, tak jsem napsal komentář, ve kterém jsem se společensky nezávadnými slovy opět, jako to dělám vždy, když je pronásledován, zastal našeho hrdiny webu. Čeká však, což mi přijde skutečně podivné…
Inu, Frigo, to máte tak.
Svého času jsem jen tak během řeči poznamenal, že se těším na okamžik, až Holynek pojde a půjdu mu poscat rakef. Já bych to dál nepitval, ale on s toho chytil jak fízl vězeňské deky a furt dokola se s tím vrací.
No a tak mu vždycky jen potvrdím, že čekám a že se na to pořád ještě těším …
Kdyby s tím dal pokoj a neomílal pořád dokolečka stejné cypoviny, už to mohl odvát čas …
Ale tak i tak se stejně dočkám
Inu, Frigo, to máte tak.
Svého času jsem jen tak během řeči poznamenal, že se těším na okamžik, až Holynek p/o/j/d/e a půjdu mu p/o/s/c/a/t r/a/k/e/f. Já bych to dál nepitval, ale on s toho chytil jak f/í/z/l vězeňské deky a furt dokola se s tím vrací.
No a tak mu vždycky jen potvrdím, že čekám a že se na to pořád ještě těším …
Kdyby s tím dal pokoj a neomílal pořád dokolečka stejné c/y/p/o/v/i/n/y, už to mohl odvát čas …
Ale tak i tak se stejně dočkám
Gott “organizoval” antichartu – haha. Prostě nebyl disident, takže nebyl s námi, tudíž byl proti nám? Svět se nedělí jen na kamarády a nepřátele, tedy pro někoho asi ano. Nechte Gotta být, jsem zvědav, kolik lidí bude truchlit za kohokoliv z nás.
A kdo to je “ten co neohnul páteř”???
Chartistická šlechta co prochlastávala valuty na pomoc politickým vězňům a na politické vězně z vysoka …..?
Venca Havel, co v dopisech Olze píše, co mu vše má poslat – doutníky, kaviárovou pastu, cukroví, vánoční ozdoby, aby si to mohl v tom “strašném žaláři” pěkně nazdobit?
Nebo snad Chramostová, ten symbol zištnosti, vypočítavosti a naprosté bezpáteřnosti?
Bývalí komunisti z let teroru v 50. letech, kteří po 1968 prohráli s jinou partou komunistů a byli vyhozeni a pak se někde zašili na teplý fleky jako Rychetský, co dělal podnikového právníka – takže peníze jisté, práce prakticky žádná…?
Btw, Gott taky v roce 1977 nazpíval a na svoji desku prosadil píseň o Janu Palachovi – Můj bratr Jan
A ještě jedna poznámka – popularitu a ohromný komerční úspěch v západním Německu Gottovi také zařídil Husák?
Putin.
Problém je hlavně v tom, že ani Husák, ani Putin Knížákovi úspěch nezařídili. A co je nejhorší – ani Knížák mu ho nezařídil.
“Většině nevadí, že funkcí jsou zbavováni lidé, kteří si dovolí luxus vlastního postoje.”
Nevim, koho ma autor na mysli. Jsme svedky toho, ze disidenti, jejichz nazor se neshoduje s nazorem kavarny jsou marginalizovani (Vlasta Prochazkova, Michal Zeimin). Vidime, ze lide s “nespravnymi” nazory jsou fyzicky napadaani (Ladislav Jakl) nebo je jim vyhrozovano smrti (Milos Zeman).
Vetsine lidi nevadi, ze lide s odlisnymi nazory jsou zastrasovani Ministerstvem Vnitra pod hlavickou boje proti “extremismu” a “hybridnim hrozbam”. Vetsine lidi nevadi, ze informace, ktere se lisi od lzi v Ceske Televizi jsou nazyvany “dezinformacemi”. Vetsine lidi nevadi cenzura na socilanich sitich.
Vetsine lidi nevadi, ze CT, ktera ma byt nestranna, ma ve skutecnosti ideologickou agendu a nedela nic jineho, nez ze stve a agituje.
Vetsine lidi nevadi, ze jsme ovladani nezikovkami financovanymi ze zahranici. Ani jedna z Ruska. Pritom propaganda hlasa jak ksme prolezli ruskymi agenty.
Vetsine lidi nevadi odporna, hnusna rusofobie.
Vetsine lidi, nevadi, ze Americe a nam dnes vladnou neokonzevativci – zakukleni trockiste.
Měla bych jednoduchou a skromnou otázku.
Jaký je rozdíl mezi “ohnutou páteří” směrem na Východ od “ohnuté páteře” směrem na Západ”?
Není snad chyba mít tu páteř ohnutou jakýmkoliv směrem?
Jistě by to bylo lepší , ale bohužel na to tu chybí nějaký český Putin. Za totáče jsme měli vlastní průmysl , výkonné zemědělství , slušné školství , vše bylo české i spořitelna , dnes nám tu prakticky nic nepatří , máme dokonce tři pány , Brusel , Berlín a USA a muslimové přibývají , státní dluh roste. Života s ohnutou páteří už se nezbavíme , to jsme promarnili v roce 89.
Rovná páteř?Každý lékař vám přece potvrdí,pane Knížák,
že rovná páteř je vážná porucha.Můžete být v klidu
pane profesore,Vás se toto postižení ani vzdáleně netýká.
Život tvořila většina mlčící společnosti, která se dostatečně nevzpírala, naopak, vždy pro svojí slabost hledala alibi (budoucnost dětí, možná ztráta zaměstnání nebo naopak touha po postupu, atd.).
//////////////
Tak to je přeci přesně stejně jako dnes. Jen to alibi se změnilo – hypotéka, mít na dovolenou, nepoštvat na sebe sociálku kvůli špatným názorům dětí prokecnutých ve škole…
Chováme se jako národ i jako jedinci poníženě.
——————-
To naproti tomu na Západě, tam jsou samí hrdinové.
Francouzi si nechávají s..t, na hlavu od muslimů a bojí se ceknout
Němci se bojí veřejně projevit svůj názor (např na migraci a mulsimy), aby nebyli vyhozeni z práce
Když jim krimigranti znásilňují dcery, tak drží hubu a třesou se strachy, aby náhodou nebyli za xenofoby
Ve Švédsku se bojí už i policie do některých oblastí země
V Británii muslimské gangy znásilňovaly desítky let desetitisíce bílých britských dívek a Britové se báli ceknout a policajti to dokonce odmítali vyšetřovat ze strachu..
To se mi vážně ohromně líbí, jak každý Čech, který má osobní mindrák, si ten mindrák sám před sebou zamaskuje tím, že začne plivat na svůj vlastní národ.
Český národ je ok, ale Knížák je zamindrákovaný
Dobře řečeno
Neni to dobre receno.
Je to na hov.no
Na zapade jsou kreteni ktery neprozili socialismus a proto tomu nerozumi
Cesi ale jiz cely problem maji za sebou – A PRESTO HO OPAKUJI
Ne. Je to dobře řečeno. Na západě jsou kreténi, kteří se furt se.rou do země, ze které utekli. Koho zajímá jejich žvanění? (vysvětlení pro blbé: to byla řečnická otázka)
Souhlasim s panem Knizakem
Naprosto souhlasim
Narod zbabelcu oslavuje zbabelce
————–
Zdravim zde sve Pratele !
Kůůva, tady je zase komoušský potlach.
… a poslední měsíce tomu bylo někdy jinak?!
Kříž je už až po krk v bolševických SPD sračkách, které ho totálně zničí, a to nejen ekonomicky!
Kdo chce kam, pomozme mu tam. A já mu, ač nerad, pomohu …
Ale ty mu pomůžeš rád a nebude to poprvé. A protože jsi zbabělý křivák tak sice se se mnou nebavíš ale zablokovat moje příspěvky adminem je to jediné čeho se odvážíš.
Tak co okoralče Falco, čím jsi zas vyhrožoval panu Křížovi?
Váš komentář čeká na schválení.
Ale ty mu pomůžeš rád a nebude to poprvé. A protože jsi zbabělý křivák tak sice se se mnou nebavíš ale zablokovat moje příspěvky adminem je to jediné čeho se odvážíš.
Tak co okoralče Falco, čím jsi zas vyhrožoval panu Křížovi?
Zoufalec. Má strach že se rozpustíme do Evropy a zbyde jen pár zvyků… A proto by chtěl za prezidenta sraba, který maximálně leze do p…., všem kdo tomu napomáhají.
A taky je mu asi líto že není sám středem zájmu.
Vážit si je třeba těch, co dnes neohli hřbet, když stojíme nad propastí, z které už nebude návratu.
zkouška
. Nepoužil jsem ani nevhodná jména, ani nevhodné výrazy.
dostal jsem banána? Napsal jsem dva přátelské komentáře, týkající se oblíbeného stařešiny webu, a bránící jej
jednou sem slyšel knížáka zpívat a udělal se mi z toho pásový opar
Napsal jsem tři nezávadné komentáře, druhé dva pouze jako zkoušku, zda jsem skutečně zablokován. Ani jeden neprošel, třebaže neobsahoval naprosto nic nevhodného. Pokud projde tento, který je psán z jiné IP adresy, znamená to, že má IP byla zablokována. Mrzelo by mě to, zamyslel bych se taky nad důvodem…
tak ještě jeden koment, protože mi neprošlo ani psaní z jiné IP. Jestli to zas neprojde, a třeba se to všechno pak objeví později (visí tam totiž všude, že čeká na schválení, což nevím, jestli se dává, když je ban), bude vidět, že jsem nebyl závadnej. Jsem zmaten…
… to jsi celý život, a nevíš o tom.
2.11 si připomene :
Byl zavražděn muslimem marockého původu, 26letým Mohammedem Bouyerim, dne 2. listopadu v Amsterodamu, když jel na kole do práce. Boyerim na něj osmkrát vystřelil, poté vzal nůž a uštědřil mu hlubokou řeznou ránu do hrdla a bodnou ránu do hrudníku. Na místě nechal zprávu,[2] ve které vyhrožoval západním vládám, židům a Hirsi Ali (scenáristce výše zmíněného filmu). Bouyeri byl krátce poté vypátrán a zatčen a 26. července 2005 odsouzen na doživotí.-mmch sedí ještě?????
„ Multikulturalismus je zdvořilé ustupování roztahovačnému hostu, který vás postupně vytěsňuje z vašeho příbytku… “
— Theo van Gogh
Úmrtí 2. listopadu 2004 (ve věku 47 let)
Amsterdam
Theo van Gogh
herec, režisér, producent, publicista
narozen: 23. 7. 1957 Haag, Nizozemí † 2. 11. 2004 Amsterdam, Nizozemí
Knizak je uboziak pisuci ubohe somariny.