
Nesamostatná část občanů potřebuje mít nad sebou stálý dozor státu!
PETR ŠINDELÁŘ
Český systém sociálních dávek dokáže spolehlivě řešit různé životní potíže. Zejména v případech negramotných lidí, protože žadatelům, kteří dodnes neumí číst a psát, úřednice Úřadů práce tiskopisy žádostí o dávky paradoxně ochotně vypisují. Pokud by se nyní někdo z Babišovy vlády téměř 30 let nepracujícím občanům, kteří dokonale znají /včetně prostředí lékařských ordinací/ všechna svoje práva a přitom nemají žádné povinnosti, pokusil bezpracné sociální dávky náhle odejmout a poslat je za účelem vlastní obživy a bydlení do práce – mohli by se údajně začít bouřit, rabovat obchody, přepadávat pokojné chodce na ulicích a podobně. A při celkovém chabém počtu pořádkových policistů Policie ČR cca 20 tisíc je jasné, kdo by asi tak měl v tomto státě největší šanci v obchodech při nákupech za pět prstů trvale vítězit…! A protože pro naše vládní představitele je ze všeho nejdůležitější zachování klidu a pořádku, do žádných neznámých experimentů při zapojování nepřizpůsobivých do pracovního procesu, aby nebyli stoprocentně závislí na dávkách, se raději ani nepouští. Se stálým nedostatkem peněz na sociální služby, na platy učitelů, lékařů, hasičů a tak dále, když musí vyplácet miliardy korun na bezpracné dávky, se Česko dlouho podobá lodi s dírou u kormidla. Jedni v potu tváře veslují a pumpují vodu a druzí se bez námahy s úsměvem na tváři vezou.
Na současném neměnném zákonném stavu se významně podílí především sociální demokraté, protože jejich posláním je od roku 1878 pomáhat chudým – napřed pomocí jejich lidových solidárních sbírek a nyní, což je mnohem pohodlnější, přímo ze státních peněz. Nějak podobně jako kdyby udělal kozla zahradníkem, bylo velkou a zásadní chybou Andreje Babiše, že do Programového prohlášení své druhé vlády optimisticky napsal, že ukončí zneužívání dávek a současně resort práce a sociálních věcí naprosto neodpovědně svěřil ČSSD…! Od šéfa hnutí ANO je hezké, že zvyšuje důchody lidem, kteří celý produktivní život vstávali ráno do práce, pracovali a platili povinné důchodové pojištění, ale na straně druhé by měl okamžitě a nekompromisně vzít peníze těm, kteří od roku 1990 jako práceschopní ještě nepracovali a přitom si ze sociálního systému, do kterého sami nikdy nepřispěli ani desetníkem, berou bez nejmenšího studu každý měsíc tisíce!! Podrobné informace, kdo podle zákona není osobou v hmotné nouzi a nebo, kdo má nárok na příspěvek na živobytí, jsou zde.
Pro získání věrohodných podnětů pro svou práci, a aby se mohla blíže seznámit se způsobem života zdejších obyvatel, rozhodla se poslankyně Eva Fialová /ANO/, že bude půl roku bydlet v ústecké vyloučené lokalitě Předlice. Přestože již v roce 2004 pracovala jako dobrovolník v africké Ghaně a může srovnávat, spoustu věcí u obyvatel v Předlicích nechápe. Například, proč si myslí, že stát pro ně nic nedělá – a nebo proč jsou ještě ve 21. století schopni vytvářet tak neskutečně velké hromady zapáchajících odpadků v blízkosti míst kde bydlí? O dost nevšední ústecký “studijní pobyt” paní poslankyně Fialové se mimo jiné zajímá také ministryně práce a sociálních věcí Jana Maláčová /ČSSD/. Bližší podrobnosti včetně fotopřílohy jsou ve zdrojovém článku “Policii jsem volala už dvakrát, říká poslankyně, která bydlí v ghettu“.
Protože vládní představitelé způsobu života potomků nejpočetnějšího neevropského etnika (prapředkové Cikánů přišli na území středověké Evropy z Indie) pořádně nerozumí, v marné snaze je do majoritní společnosti začlenit, se dopouští různých chyb (třeba představitelé obcí nedisponují potřebným počtem nekvalifikovaných pracovních míst pro veřejně prospěšné práce). V osnovách základních škol není zatím dostatečně zdůrazněno, že odpadky z domácností se nevyhazují z oken, ale do odpadových nádob k tomu určených a nebo, že do jídla uschovaného na druhý den a dny další nevstupují podle starých obyčejů žádní zlí duchové. Rodiny, které nemají ve zvyku vařit (někdy proto, že pro odpojený plyn nebo elektřinu ani na čem vařit nemají) si kupují jídla, která se vařit nemusí. Když někteří neumí počítat, koupí si jídla mnoho a to se jim potom, když ani neví, že se musí uchovávat v chladu a nemají chladničky, brzy zkazí a tak musí jídlo zbytečně vyhazovat…! Koho snad zajímá, jakým potížím musí Babišova vláda při integraci čelit, může si otevřít “připojené dokumenty” pdf o velikosti 599 kBz května 2019. Bližší zde.
A na závěr zajímavost. Z celkového počtu patnácti vlád České republiky byla ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy /MŠMT/ řízena sociálně demokratickými ministryněmi a ministry pětkrát– ale rozhodně nikdo z nich si žádné plusové body za rozvoj procesu výchovy připsat nemůže! I když zákon “o povinné základní školní docházce” stále platí a pro snadnější výuku zdravotně a mentálně znevýhodněných žáků a žákyní byl ministry a ministryněmi školství ČSSD a nestraníky za ČSSD (v letech 1998-2017 to byli Eduard Zeman, Petra Buzková, Marcel Chládek, Kateřina Valachová a Stanislav Štech) postupně experimentálně zaváděn specializovaný inkluzní systém vzdělávání, zatím budí velké rozpaky…! Přišel na obrovské peníze, a praktické pozitivní výsledky nepřinesl.
Autor: Petr Šindelář
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč
Celkem za měsíc: 10 650,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Těm lidem se rozpadá život! Pravda o živnostnících - 16.1.2021
- Český sen - 16.1.2021
- Tak nám začala veleakce Očkování Národa … - 16.1.2021
Adolfe, Adolfe, v reseni cikanske otazky jsi nas zklamal, ale chapu, nemohl jsi byt vsude.
Doživotně se budu modlit k Heinrichu Himmlerovi nebo Oscaru Dirlevangerovi,kteří tyto menšiny naučili jak být alespoň trochu užiteční..
Ale ruku na přirození-opravdu za vším stojí ČSSD?Klauzova pravicová ODS nic?Trop 09 nic?Kdo tyto molekuly smradu a odpadu poskládáné do někoho vzdáleně podobných člověku hned z kraje svobody odnaučil dělat-hned poté,co se rozpadlo OF a ODS bez voleb získala vládu nad tímto slzavým údolím????
Předlice bohužel dobře znám, zrovna minulý týden jsem je projížděl, hlavní cesta na Chabařovice se opravuje a tak se musí jet přes ten cikánský Manhattan. Je to něco jako Chánov!
Je jasné, že od hadráku s tím nejvyšší politické elity nechtějí nic dělat a ta současná je nemlich stejná jako ty předchozí, stejný ublafaný póvl! Na tyto menšiny platí jen tvrdá ruka, vše ostatní je neúčinné a jde jen o zbytečně vyhozené prostředky.
Od Karla IV. až do roku 1989 jsme si s cigány dokázali vcelku snadno poradit. Dokonce i za komančů. Až po roce 1990 za prezidentování rezavého potkana a opilce to začalo jít z kopce.
vlády už min. 60 let nic neřeší,jen kradou a blábolej lži,kterým se musí věřit
Paní poslankyně za ANO, a to je jedno za koho, Fialová tam bydlí – v tom bordelu a ví, že cikáni dělají výkopové práce tj.makají, ale načerno – kezky penízky na ruku každý týden – žádné daně, řádné odvody, stejně tak i ten kdo jim práci dává a prašule taky – černota jak svi-ě. A ti ofic. nezaměstnaní berou určitě veškeré sociální dávky plus podporu v nezaměstnanosti. Kurňa – ví se o tom, píše se o tom a pořád se to toleruje. Tak proč by to nedělali když to tak hezky funguje.
To byla nejvetsi chyba po te vymyslene revoluci dat cikanum nejake davky, lepsi bylo dat jim praci a ziv se !
Vsude, kde se soustredi nejaka skupina cikanu je vse rozbite, rozkradene, bordel spina a hluk. Je to tim,ze 90 % cikanu jsou primitivni, vetsina neumi ani cist, natoz psat a vsude kde se obevi, patri ke spodine spolecnosti.
3x a dost, pak zavrit a zahodit klic !
Zadna penezni pomoc jim nepomaha, spise je kazi, jedine reseni je tvrda ruka, pracuj, nebo zdechni
Už před staletími Indové věděli, proč tuto nejnižší kastu z Indie vyhnali. A je zajímavé, že právě Evropa parazity všeho druhu přitahuje, ať už z Indie, arabských zemí nebo černé Afriky. Nemohou si za to Evropané tak trochu sami?? Není příčinou všeho především falešná pseudohumanita???
Ano krásný a výstižný článek o voličích sekty ANO 2011…
Děkuji za něj redakci.
Oni romové volí ANO?
Právě že ne
Jen nesamostatní voliči podobných sekt potřebují nějakého Vůdce co jim vše zařídí.
Romové volí strany liberálního až pravicového středu.
Protože se o sebe dokáží sami postarat.
Oni většinou volí, pokud vůbec ví, co to volby jsou, dle toho, kdo jim zaplatí
ale to víš, ty s tou romistikou.
Kdepak , jen si přečtěte články a rozbory romských elit, koho volí, oni u toho skutečně přemýšlejí a dokáží logicky a věcně argumentovat.
Romský plebs je stejný jako český plebs, ti volí podle toho , kolik jim co dá a přidá nebo volí někoho kvůli tomu, že je vulgární…
Prostě proletariát nezná barvu kůže.
Romské a české elity jsou na stejné lodi.
A romský a český plebs je také na stejné lodi, ti si nemají absolutně co vyčítat…
Nejdříve bych ráda někde našla ty romské elity
Pedagog Martin Kaleja: Cesta z osady mezi vědce
http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/domaci/pedagog-martin-kaleja-cesta-z-osady-mezi-vedce
Student Marcel Horváth: Chtěl bych pracovat pro velkou IT firmu, například Microsoft
http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/student-marcel-horvath-chtel-bych-pracovat-pro-velkou-it-firmu-napriklad-microsoft
to je vše?měli byste se vy cikáni stydět a ne tady blábolit tvými černými rty takové kraviny.chybí mi nějaký cikán který dostal nobelovku.nevíš o nějakém cikáne poláchu?a třeba o zlodějské rodině cikánů z ostravy taky nevíš|?
Rom který studuje na gymnáziu je elitou, na gymnázium se nedostane jen tak někdo a to ani z majoritních studentů.
Tam berou jen talentované lidi.
” …romských elit…”
fakt cikánských elit? fakt máte “ELITY”?
fakt?
Josef Polách, Frýdek-Místek
Po, 15. července 2019, 10:00:37 | Souhlasím | Nesouhlasím | +1 / -24 Podle mě bi měl bít každý gdo pěstuje konopí důkladně višetřen.Takoví člověk podle mě na psichijatrii právem patří!
že elity –
Polách, myslíš jako tohle? jak cikáni milují své děti…
https://www.novinky.cz/krimi/505071-opila-babicka-vbehla-s-kocarkem-pod-auto-dav-chtel-lyncovat-ridice-dostala-podminku.html
https://www.novinky.cz/krimi/507188-ztracenou-valerii-mela-babicka-poutat-k-wc-mlatit-tyci-a-trapit-hlady-vinu-odmitla.html?sznhp=rss – babička jak z pohádky – o perníkové chaloupce – čarodějnice
a další pohádková babička https://www.novinky.cz/krimi/507494-policie-patra-po-10lete-divce-ktera-se-vcera-ztratila-babicce-pri-nakupovani-v-praze.html?sznhp=rss a co potom dělají dědečci…
https://www.novinky.cz/krimi/510586-za-brutalni-tyrani-nezvestne-valerie-dostala-jeji-babicka-osm-let.html?sznhp=rss
ještě jsi neodpověděl
co dál
jdi do prdel… (_!_), ty proletariáte a plebsy
ano plebs jste vy cikáni a jenom čerpáte
o čechy se neotírej, kdyby jich nebylo co byste čerpali…
zmetku s romistikou
Poláchu, takový vzdělaný cikán by se měl stát Vůdcem a králem a hned by nápravu zjednal.Tady podle řeči víš přesně, co se má dělat a co je správné a co ne a kteří jsou ti špatní a kteří dobří /cikáni/.😛😛
Tak já do politiky hovořím už od svých 13ti let.
Proboha, Tobě se otevřel řitní otvor až ve třinácti? Kam jsi to dával do té doby?
“Romové volí strany liberálního až pravicového středu.”
– ako vtip je to smutné, ako pravda je to na smiech.
Např. na Luníku 9 volili Romové pravicovou stranu MOST-HID ,takže asi tak…
Typické zátiší bydlišť “pravičáků”
https://bit.ly/2K9Llzo
Muzeum romské kultury.
Tato volba je jen důkaz romské demence. Střeli jsi se do nohy minimální obře.
“pravicovou stranu MOST-HID ,”
?????
Nejsou volby náhodou tajné?
Pologramotná či zhusta negramotná přičmoudlá individua k volbám nechodí.
Čekal jsem, kdy se malý a velký cigán ozve. No to trvalo, to se naše blahorodí Polách probudilo? To jsem zvědavý na jeho další slinty, to bude výživa! Ještě jsem nedošel dál, ale už se těším na cigánské vysokoškoláky a 95% pracujících a pilných cigánů.
ještě pořád nevidíte,že si ze všech dělá jen “čurinu”??
tahle vláda není schopná uživit prací ani chudáky a od narození přiblblejší lidi- natož arabský indy z romský lidově demokratický atlatídy
Vláda nemá co lidi živit, lidi se musí živi sami. Vláda akorát, pod pohrůžkou drakonických trestů, krade těm, co se živí peníze a strká je těm, co se živit nechtějí! Kdo je větší nepřítel?! S cikorkama bychom to zvládli, jen se nebát vlády!
dřív lidi vzduchem chlazení dělali různé- lehké práce a obsluhovali jednoúčelové stroje,dnes se motají jako bezdomovci a nebo jsou na blázinci,měli své domovské právo,žili v pastouškách a obce je využívali a zároven jim pomáhali,dnes se na ně kašle
Ano, to ještě odkazujete na dobu, kdy existovala jakási komunita, lidé si vzájemně nadávali, ale i pomáhali. Dneska tu opatrovnickou roli převzal stát a taky to tak vypadá. Cikorky se už třetí generaci válí, sociálka rozhoduje o výchově vašich dětí, dle politických názorů si osobuje právo je odebrat atd. …
jo,socialismus v další etapě
Ale houby
který zajistil nebývalou prosperitu a bohatství západním a skandinávským státům.
To je demokratický socialismus.
My se možná vydáme také touto cestou prosperity.
Zase perlíš
I kdepak.
Provokuje.
Ale musím uznat, že v tom je mimořádně dobrý. Na “romistice” udělal zkoušky z provokování určitě na 1. termín a za 1.
Ne, to není o socialismu, to je prostě o společnosti.
V tomhle bychom si měli vzít příklad z USA. jEJICH SYSTÉM JE PROPRACOVANÝ DLOUHOLETÝMI ZKUŠENOSTMI. Nedělají to silou ale rozumem.
Máte na mysli rozdávání potravinových poukázek i těm co chodí na plný úvazek do práce?
Ten článek je především o komunistech.
O jedněch komunistech, co kradou ze společného talíře a rozdávají svým soukmenovcům.
O druhých komunistech, kteří leží doma, případně hrají automaty, práci se vyhýbají jak chloeře, jen šukají a nechávají se vydržovat těmi prvními.
Žádná KSČM, ale tohle je teprv svoloč komunistická.
Náhodou já jsem teď nedávno potkal jednu romskou nevěstu a ta se chlubila tím, že má ženicha který pracuje.
No, už jenom fakt, že se tím chlubila, o ledasčem vypovídá.
Že bych se začal chlubit tím, že si čistím zuby?
Tento komentář je patrně duplicitní; možná jste ho již jednou odeslali?
tak prošlo –
zkouška iščo raz
Polách, a co dělá její starej ? Pasáka nebo dealera ?
že má ženicha který ji pase.
A uměli si oba utřít zadnici??
Dnes mám na oběd hospodskou klasiku – Katův šleh ovšem s bio vepřového.
Hlavně ty cikánský barone nejezdi do Kanady, tamní Indiáni mají o cikány velký zájem! Zjistili totiž, že chutnají jako bizoni!
Nic si z toho nedělej, každý nemůže mít foie gras jako předkrm, následován steakem z japonské krávy a završen pudinkem Lindeth Howe.
To se to žere když stát dáfki cáluje.
Že byste mu věřil.
Už dávno jsem si všimla, že když mu dojdou rádoby “vtipné” provokačky, uchýlí se k básnění o vlastním kuchařském umění (zásadně kupuje ty nejdražší ingredience a navíc podvodného podivného BIO původu. Už to je znak jeho “inteligence”, když neví, že označení BIO se týká jen ceny a ne kvality).
Nebo sdělí TV sportovní program a doporučí, na co se dívat, domnívaje se, že si to neumíme najít a vybrat sami.
Pěkné kecy. Autor chválí Babiše za to, že přidává pouze těm, kteří celý život pracovali. Jenže zkontroluje si někdo někdy, když pronáší takovou vznešenou myšlenku, jestli to fakt účetně vychází? Jestli náhodou tihle populisté nebudou přidávat na úkor dnešních i budoucích produktivních lidí? Babiš převzal naprosto stoprocentně žezlo sociální demokracie v této zemi.
Jeho voliči, a lidi jako je autor článku, musí být vděční za cikány. Na ně se vždycky dá odvést pozornost od mnohem větší černé díry na peníze. A tou je sociální systém pro obyčejnou pracující většinu populace. Ta má totiž pocit, že když se bude chovat “řádně”, to znamená ráno vstávat a jakž takž nějak makat, tak se tím jednoznačně odliší od těch cikánů a bude mít nárok, aby jim stát jejich příjmy přerozdělováním třeba zdvojnásobil. Přece žijí řádně, tak si to zaslouží. Prdlajz. Tihle “trochu přizpůsobiví” jsou ve skutečnosti mnohem větší ekonomický problém než nepřizpůsobiví. A ti rozhodují volby.
je tady 3 mil důchodců,kteří žili v dobách kdy se nemusely o nic zajímat jen na povel mávat na vůdce,pak je tady socialistická Praha a velký města plný úředníků,no a jsme doma.Dělníky zdevastovaný z montoven a z práce pro říši bych do toho nemotal
Mluvím jak o dělnících, tak třeba o vysokoškolském profesorovi. O každém, kdo podlehne iluzi, že jeho práce je pro společnost užitečnější, než si okolí myslí, a že by se mělo nějakým přerozdělováním (ať už dnes nebo až v důchodu) napravit to, co údajně nevyřešil trh práce.
Ani geograficky to není nijak specifické (nevím, proč by Praha měla být víc socialistická).
Tihle lidé tvoří socialismus. Ne ta minorita těch, co odmítají pracovat úplně. Dobře to ví všichni populisté od Babiše po Okamuru, kteří jim mažou med kolem pusy s tím, že stačí, aby se odlišili od nemakačenků, od cikánů, a pak už jim stát pomůže. Prostě socialismus 2.0 (řekněme “nacionální”).
Souhlasím, tohle je pouze mlha, Babiš tu krade jak straka, tak se bude snažit svým ovečkám předhodit Romy , ti sice ukradnou tak maximálně chleba v supermarketu, no ale to se přece musí řešit a ukázat na to… To že Babiš si dělá dojnou krávu z českého
státního rozpočtu, to že když byl ministr financí ,tak posílal státní peníze Agrofertu se kterým “nemá nic společného” apod… To je pro jeho slabomyslné voliče asi úplně v pořádku… nebo to spíše nechápou, páč na to nemají IQ…
Poláchu, skoro 30 tisíc měsíčně není “jeden chleba v supermarketu”! A takových “opatrovatelů” je jak vši ve vězeňské dece!
Nelži, Pán Bůh Tě vidí!
Tolik, co cikáni na dávkách, nenakrade Babiš ani zdaleka, a že je to gauner par excellance.
To bych možná i pochyboval, když sečteme všechny dotace pro Agrofert… Ale to je fuk, Babišovo negativní působení spočívá jednak ve vlastních zlodějnách, ale pak hlavně v podplácení širokých mas voličů. A to fakt nejsou cikáni. Na ně cílila možná jako poslední ta ČSSD, které zvoní umíráček. Žádní noví populisté už na ně cílit nebudou, nejsou blbí. Tedy ano, budou – jako na negativní cíl (viz výše).
Obávám se, Aleši, že budou.
Jen tak vyhodit oknem čtvrt milionu hlasů bezcharakterních oportunistických opossumů si nedovolí žádná politická strana.
Naopak, kdo cigošům slíbí pokračování jejich nebe na zemi za naše peníze, tomu to cigoši hodí.
Kdepak, dokud budou mít nepracující volební právo, ze socialismu se nevyhrabeme.
Znovu – problém není volební právo nepracujících, ale volební právo normálních pracujících. Socialisty dostávají k moci v drtivé většině normální pracující. Prostě chtějí dostat víc, než odpovídá tržní hodnotě jejich práce. To je celý odvěký problém, nic složitějšího v tom není.
Nepracující cikáni jsou skvělí v tom, že se na ně dá ukazovat jako na někoho, kdo se chová ještě hnusněji než oni (a navíc jsou barevní, že jo – takže se hezky na první pohled rozezná, kdo si ty peníze zaslouží a kdo ne).
Ano, nepracující Romové se chovají ještě hnusněji, než nepracující část majority. Jak jsem na to přišel?
Oficiální “Zpráva o stavu romské menšiny” k roku 2017 praví, že Romů nepracuje až 80%. Chová se tak snad majorita?
To není tím, jakou mají barvu kůže, ale jakou mají mentalitu. A jejich mentalita, ta je zažrána daleko hlouběji, než kožní pigment (příklad: Nabarvěte Roma na bílo stejně se dál chová stejně).
Nikde jsem neřekl, že zkrouhnutí nepracujích (tedy drtivé většiny) Romů je řešením. Ale je to jeho nutná součást, bez níž to nepůjde.
“Ano, nepracující Romové se chovají ještě hnusněji, než nepracující část majority.”
O tom přece řeč nebyla. Psal jsem nepracující levičáci se chovají ještě hůř než pracující levičáci.
Levičákem myslím člověka, který si myslí, že by měl získat větší ocenění (ať materiální nebo jiné, společenské), než odpovídá tržní hodnotě jeho práce.
Také vás nevidím z nějakých “řešení”. Pouze připomínám, co je hlavní problém socialismu a co vedlejší. Dávám je do vzájemného poměru, toť vše.
nevidím -> neviním
Zadarmo ani krajíc tvrdého chleba!A když se začne bouřit, zavřít do pracovního tábora za jídlo a vodu.Za pár let by pracovali do jednoho.A neziskovky řešit taky tak.
A tak bych to tady všechno nechal cigošům ať tady vládnou i s malým velkým a poserou se tady třeba. Samej zmrd číhá za rohem jak druhýho ojebat a u cigošů to nebude žádné překvapení. Stejně je ten svět už tak zkurvenej, že už nemá cenu se tady za nic prát natož psát spisovně.
To je následek přemnožení obyvatelstva.A bude hůř.
V Jihoafrické republice již je tento nápad realitou, stačí se tam podívat ani to nemusíme zkoušet tady.
jeden z hlavních problému je taky ,že se pro tyto lidi nevytváří pracovní pozice a to delší čas,většinou po vás chtějí znalost několika jazyků,nejmodernější technologií,obrovskou odpovědnost,a flexibilní pracovní dobu-což je celej den a o víkendech,jo pak si i vyděláte než se definitivně zhroutíte,z toho vašeho platu vám stát vezme 70% na daně a dá to šmejdům a nakonec se ještě každoročně zadluží,aby nebylo úniku z celosvětové mašinérie kde si pár vrahů hraje na boha
Pracovních pozic, Pepo, je habaděj. Zkoušel jste např. shánět řemeslníky, zedníky, nekvalifikované pracovníky, vrátné a podobně? Neseženete.
Ani jeden z chudáčků utlačovaných minoriťáčků to nechce dělat, protože se mu víc vyplatí sedět doma, žrát, chlastat, šukat a hrát automaty za sociálníí dávky. Ty dostane, paradoxně, vyšší, než kdyby poctivě pracoval.
Tohle je místo, do nějž je potřeba seknout. Bohatýrské dávky a stovky parazitujících nátlakových neziskovek. Dokud tohle neskončí, do práce prostě nepůjdou a my to budeme platit.
Asi by to zase chtělo nějakého krutého diktátora, aspoň na 10 roků.
“jeden z hlavních problému je taky ,že se pro tyto lidi nevytváří pracovní pozice ”
– ty si magor…..
Aké je pracovní pozice pre ľudí, ktorí NEVEDIA ani NECHCÚ pracovať ?????
Pracovních pozic je habaděj. Zkoušel jste např. shánět řemeslníky, zedníky, nekvalifikované pracovníky, vrátné a podobně? Neseženete.
ti lidi nic neumí,takže je lepší dělat hladové zdi než je nechat flákat a cpát do nich prachy zadarmo.Jinak proč nejsou řemeslníci?Posledních 30 let to nebylo populární-něco se praktickýho učit,dělat rukama,takže řemeslníci nejsou,to se dalo čekat,každej sice umí ovládat pc,ale vyměnit si kliku u dveří,opravit auto,udělat si topení,vodu,podlahu je problém a bude hůř.Platit zlatem budete řemeslníky a patří vám to elito.Oni cizinci jsou na tom s fortelem jako naše menšina,ale zatím jsou schopni ti z východu dělat,protože ví,že se maj kam vrátit,oni tady za almužnu taky nastálo dělat nebudou.A afričani-to snad nemá cenu ani rozebírat.Nedostatek nekvalifikovanejch dělníku-ano a proč?Ten dělník musí z něčeho žít,někde bydlet,uživit rodinu,taky odpočívat a to jste mu všechno vzali, hovada
Reseni by bylo, rychle a snadne. Nezavirat chycene cikany za nejake lumparny, ale pekne na pranyr a zbicovat je, az se poserou. A byl by klid, i stat by usetril za drahy fesacky kriminal.
Jenže tady máme demokracii.
Tady nejsme v Íránu nebo Saúdské Arábii, to musíte za radikálními muslimy, tak šťastnou cestu…
Hodnoty naší společnosti jsou postaveny na demokracii a humanitě.
Bohužel tu, skutečně, máme demokracii. Nebo spíše její smutnou karikaturu.
Jenže tihle lidé nejsou schopni duševně uchopit ani tu.
A s dobytkem se musí jednat jedině z pozice síly.
Lidé nejsou dobytek.
Všichni jsme jedna rasa , a to lidská rasa.
Přirovnávat lidi ke zvířatům, to je naprostá zhovadilost.
Tohle dělali němečtí nacisté, ti taky přirovnávali Židy ke krysám , dělali různé karikatury , kde přirovnávali Židy k parazitickým potkanům atd.
Tohle prostě nepatří do slušné společnosti.
Jsme lidi.
Jste lidi?
Tak se tak taky chovejte.
https://bit.ly/2K4vqDE
Ani ten dobytek se takhle nechová.
Mimochodem, pojem “lidská rasa” neexistuje. Lidstvo se naopak na rasy dělí. To bys měl ale vědět, ty “vysokoškoláku z fakulty romistiky” :
https://bit.ly/2ZmGS2O
Lidstvo na rasy dělí pouze rasisté. Člověk homo sapiens je pouze jeden, není jich více…
A pokud máte na mysli vědecký rasismus, tak ten už dávno není v módě…
Zase lžeš, Poláchu. Tedy, spíše cigáníš.
Rozdíl mezi vědeckým a nevědeckým rasismem spočívá v tom, že rasismus nevědecký promítá do rasového dělení i hodnotový kíč.
Naproti tomu rasismus vědecký jednotlivé rasy studuje, za pomocí nástrojů, jako jsou např. etnologie.
Což vůbec nejsou “věci mimo módu”, ba naopak. Etnologické ústavy má většina předních světových univezit a vědeckých akademií.
To, že Ty o tom nevíš, je spíše zcela pochopitelným faktem, než překvapivým stavem.
Nemáte pravdu, já jsem vystudoval romistiku, jejíchž nedílnou součástí je také etnologie, a nikdy jsme žádné rasové přednosti či nedostatky neprobírali.
Etnologie je studium národů, to nemá nic společného s vědeckým rasismem.
Ale hofno – zase lžeš.
“Ethnology: a science that deals with the division of human beings into races and their origin, distribution, relations, and characteristics …”
Zdroj: 2019 Merriam-Webster Dictionary, Incorporated
chacháááá…romistika.Další VUML,nyní pro cikány?
Přirovnávat lidi ke zvířatům, to je naprostá zhovadilost. Žiadne zviera sa nechová tak debilne, ako ľudia. Žiadne zviera sa nechová PROTI SVOJIM VLASTNÝM ZÁUJMOM.
Žiadne zviera nezabíja vlastný druh.
“Žiadne zviera nezabíja vlastný druh.”
To jistěže není pravda. A ani předchozí Vaše věty nevypovídají o skutečnosti.
Člověk by se měl chovat jako člověk právě proto, že má nad zvířaty určitou převahu, a smyslem jeho života by neměla být jen prostá reprodukce populace, a konzum.
No to je ale nesmysl, jaká zvířecí společenství mají demokracii ?
Pouze lidé dokázali vymyslet vládu práva a demokracie.
V žádném zvířecím společenství ani u těch nejinteligentnějších zvířat nepanuje demokracie, ale právo silnějšího , právo toho kdo zabije svého soka atd.
Za radikálními muslimy tady nikdo nemusí, radikální muslové nás právě obsazují a my to platíme. Kdy konvertuješ na islám malý šašku?
Jakmile oni zaplatí víc, než ta současná neziskovka, co ho pase.
No to je ale nesmysl, copak my tady máme uzákoněné tělesné tresty nebo co ?
Naopak ČR se postupem doby stala jednou z nejhumánnějších zemí na světě.
A za to vděčíme především Občanskému Fóru a našemu prvnímu polistopadovému prezidentu.
No, podle toho to tu taky vypadá.
Skoda, ze toho cikanskyho kripla nejde pres web kopnout do guli za ty jeho dementni zvasty. Ze na nej mate furt nervy se s nim vybavovat.
Už jsem tu o tom mluvil, pane … Polách je výborný sparring partner. Procvičíte si argumentaci, procvičíte si rétoriku.
Vítězství nad Poláchem je, samozřejmě, bezcenné, je to jako vyhrát nad boxovacím pytlem. Ale když pak dojde na rozhovor s reálnými lidmi různých názorů, navíc třeba lidí, na jejichž názoru Vám záleží, trénink se zúročí.
K ničemu jinému ta nezisková provokatérská hnida stejně dobrá není.
“Tady nejsme v Íránu nebo Saúdské Arábii, to musíte za radikálními muslimy, tak šťastnou cestu…
Hodnoty naší společnosti jsou postaveny na demokracii a humanitě.”
Však, až se tady zabydlí arabáči, kteří stejně, jako cigáni, nechtějí pracovat, tak bude celá cigánská svoloč mít po dáfkách. Já už se toho asi nedožiju, ale cigánům to přeji z celé duše. Arabáči se ti na celou tvou humanitu zvysoka vyse*rou.
Na Slovensku to některé obce řešily tak, že poskytly Romům finanční příspěvky na materiál, ze kterého si pak Romové postavili vlastní domy a těch svých domů si váží, protože si je sami tvrdou prací postavili, mícháním malty, skládáním cihel, betonováním ,zateplováním atd.
A dnes jsou všichni spokojení, Romové mají kde bydlet a majorita je taky spokojená, protože už si Romové nechodí tolik stěžovat.
Hm, a proč si slušná, poctivě pracující mladá rodina taky namůže jít nafasovat? Protože je bílá?
A nebo může?
Kde?
Jistěže může. Pokud vím, tak všechny tyhle opatření, jako na tom Slovensku, jsou buď plošné, nebo vázané např. na lokalitu, pokud to řeší obec. Ne na barvu kůže. Nebo to myslíte, že ti úředníci to rozhodovali s barevným vzorníkem od Deluxu v ruce, nebo rozborem DNA? Kdybyste v dané lokalitě z nějakého důvodu bydlel, tak byste to taky dostal.
Fakt mi tyhle legendy o cikánech přijdou komické.
I to je špatně.
Nevím o jediném, opravdu celostátně “plošném” opatření tohoto typu (kdyžtak mi řekněte, rád se poučím a dostuduji si).
A že jsou vázané na lokalitu? Když černí vytvoří ghetto, odkud bílé vyštípou (a že takových je) a vy se pak oháníte vazbou na lokalitu, smrdí to demagogií. Takhle ne.
Ale zkusme fakt: Kam si může (nebo kdy mohla) mladá, bílá rodina, oba zaměstnaní a bezproblémoví, těšící se na rodinu, z oblasti, řekněme, kousek od Bratislavy, jít nafasovat materiál na stavbu domu?
Prosím konkrétní odpověď.
No pokud je to běžně fungující rodina, která má dost peněz, tak asi těžko někam půjde nafasovat materiál na dům. Měla by?
Sociální programy jsou definované vždy buď tak, že se týkají lidí chudých (s nějakou příjmovou hranicí), nebo na řešení nějakého lokálního programu. Nikdy nejsou definované tak, že jsou “pro cikány”. Spíše poučte vy mě, pokud o takovém nějakém víte. Vždyť by to ani nešlo – cikánem je zjednodušeně řečeno každý, kdo se za cikána prohlásí (žije mezi nimi, apod.). Úředník nemá šanci zjistit, kdo je cikán a kdo ne.
Jasně, že já bych jako pravičák zrušil sociální programy kompletně. Ale když už existují, tak asi dává smysl, že jsou nějak cílené. Vy se tu snažíte obhájit nějaké plošné programy? Proč?
Probuďte se, Aleši, opravdu “běžně fungující” rodina nemá zdaleka dostatek prostředků na stavbu vlastního domu. Zkuste zajít mezi obyčejné lidi.
Kdyby tomu tak nebylo, nebylo by ani tak obrovské množství “běžných mladých rodin” zatčeno hypotékou. A objem hypotéčních úvěrů v oblasti mladých rodin je alarmující už dlouho.
Odpovídat na otázku otázkou je neslušné. Vy první, prosím. Jeden jediný příklad.
A k poslednímu odstavci – nechte už zase té demagogie. Nic neobhajuji, naopak, zrušil bych financování vyžírků komplet, stejně, jako Vy. Bez výjimek. Tak mi nepodsouvejte nevyřčené, s tou “plošností” jste začal Vy (Aleš, 13:15:06).
Tak já se ztrácím v tom, co přesně kritizujete.
Tenhle stát (ani slovenský) fakt nedává lidem podporu na základě barvy pleti. To je celé, co jsem chtěl říct. Kdyby se ta vaše modelová rodina přestěhovala do nějaké osady, co vypadá jako ve středověku, třeba mezi samé cikány, tak by tu podporu dostala taky. Bez ohledu na to, že mají světlejší kůži. To je celá moje pointa. Proč to neudělá? No protože by se nakonec stejně měli ještě hůř.
Tady prostě lidi, co jsou na tom blbě, závidí lidem, co jsou na tom ještě hůř.
Ještě by tedy měli přestat chodit do práce a já nevím jaké další podmínky splnit. Ale opálit se, jak radil Čunek, v těch podmínkách určitě není.
Takže to uzavřeme:
1) žádné takovéto opatření, jako “plošné” (což jste tvrdil) neproběhlo.
2) Typickým myšlení pravičáka je, že pokud něco od státu chci, musím ze sebe udělat chudinku (viz podmínky) a pak jít rabovat s ostatními protěžovanými chudinkami. To je tedy pravickvý názor jako fík.
Gratuluji.
“Jasně, že já bych jako pravičák zrušil sociální programy kompletně. Ale když už existují, tak asi dává smysl, že jsou nějak cílené.”
– šialené spojenie dvoch viet. Pravičiar neschváli ŽIADNE dávky. (Iba tie ratatatata….)
Jediný zmysel dávok je kupovanie voličských hlasov.
Další sonda do toho jaké pohádky kolují v Modré ústřici.
Jé, doufám, že to zavedou i zde. Hnedle si zaskočím pro materiál…
maly.velky Ty lháři, tys hladil obamu že?Retarde!
A ten materiál platil kdo????Erární kasa,čili zas my.
Tož asi tak 🤮🤮🤮 …. Podpora a hlavně “pozitivní” diskriminace naší milované menšiny ( i když se láduje bio) by měla skončit…
Dobrý článek…
nutno přiznat že ten malý velký je fakt dobrej demagog a lhář.takovej cikánskej goebbels.a má ze všech čurinu.ale na osobní setkání nemá.to je typickej cikán.zbabělec a posera.schovávat se za anonymitu.zbabělče poláchu.
Příteli, je to o tom, jak to člověk uchopí. Já si na Poláchovi vcelku spokojeně trénuju rétoriku a argumentaci.
No a to se pak moc hodí, když se bavím s někým, na jehož názoru mi, narozdíl od ksindlu z neziskovky, záleží.
Anino, promin, ale neni to zcela debilni otazka? Nemuzou si za to Evropani “tak trochu sami”. Nezlob se na mne, ale od tebe bych ocekaval kvalitnejsi otazky, ale chovas se jako typicky Cech. Za vsechno muzou ti druzi. Ja Cech, ja muzikant. Za to zamoreni Evropy muzeme vsichni. Ja, protoze jsem tak pozde prohledl a nebyl tak rabiatni, jak by bylo potreba. Ale vetsina naroda muzou za to, ze jsou blbci doposud a nejsou si vedomi nebezpeci, jake nas ocekava. Podle vas asi za vsechno u nas, muzou Eskimaci. Jenze ti pravi asi Eskimaci jsou obrezani.
Anokracie je označení pro politické zřízení, které je formálně demokratické, ale účast občanů na veřejném životě je nízká. Charakteristická je vysoká míra korupce, slabý veřejný sektor a mizivá vymahatelnost práva.
Státní moc tvrdě potlačuje opozici, kdežto organizovaný zločin nechává bez povšimnutí. Největší vliv na politické rozhodování mají různé zájmové skupiny. Jako anokracie bývají označovány některé postsovětské nebo africké státy, například Somálsko. Na rozdíl od anarchie, jejímž ideálem je svoboda pro každého, v anokracii mají svobodu jen ti nejsilnější. Od diktatury se zase anokracie liší absencí centrální moci.
maly mozku, velky cura….medane, cikanska elita je ten, kdo umi nehlucne odmontovat okap.
Proběhl jsem očima diskuse pod několika články v tomto týdnu a hned mi bylo jasno, proč opět klesá výše finančních příspěvků na provoz tohoto portálu.
Když nic jiného, tak v tomto směru lze hodnotit Pravý prostor jako PRAVICOVÝ. Poptávka zde funguje věru tržně – špatné, méně hodnotné zboží si koupí jen hlupák, socka, nebo fanda “VYLÍČILOKAPSŮ” (což je prakticky totéž).
Ani fanatici SPD, kteří se tu rojí jako komáři, svými “členskými příspěvky” na provoz jejich bulletinu se příliš nepřetrhnou…
Takže pan Kříž ještě jednou “zvedne pacičky”, srdceryvně zaprosí, a nad PP se zavře voda jednou provždy.
Nemám z toho žádnou radost a nerad to říkám, ale věru není divu …
božihnoji jdi do
ahoj, kde je tvůj příspěvek PP
neplač, opět pláčeš na špatném hrobě
božínku za co, kurwa za co, tvůj fotr ptáčník je na tebe furt hrdej…
Jardo
to nic….on se asi jen ožral(nemá dnes svátek?)a tak plká…….holt někdo má plačtivou opici…..(to fakt není narážka na jeho starou
)
Kadle, ma ta tvoje argumentace jednu, nebo dve hlavne?
Moje argumentace ma sest palcu. Te rozumi kazdy!
Střet dvou kultur. Cigani dělat nebudou (většina z nich). A po majoritě chtějí, aby se přizpůsobila jejich způsobu života. Co vám to připomíná vzhledem k bubákům z Afriky?
Nesmysl, Romové nechtějí ,aby se jim někdo přizpůsoboval , oni chtějí jen svobodně a volně žít.
Bez toho ,aby naopak je někdo omezoval. Romové jednoznačně vyznávají demokracii.
Naopak tato rozdílnost kultur je potřebná a vzájemně obohacující. Majorita má svoje zvyky a kulturu a Romové taky a vzájemně si toho můžeme hodně dát.
Např. na školách probíhají různé akce např. týden s romskou kuchyní, kdy jsou žákům podávány romské speciality a jak se říká láska prochází žaludkem.
Nebo také týden s romskými pohádkami, kdy starší studenti nebo herci z letních hereckých škol , zahrají žákům romské pohádky.
Nemluvím o nepodstatných věcech, jako jsou “speciality kuchyně”, ale o kriminalitě, hlučnosti, hygieně, obživa legální prací atd.
90% morgoš pohádek je o tom,jak chytrý cikán vydrbal s gadžem….
Krokodýl, to není morgoš pohádka, to je pravda.Až gadžo vydrbe s morgošem, to bude pohádka.
Zatím nás ta tvoje menšina nijak pozitivně neobohatila, páč nemá čím!
Svobodně si klidně žijte, ale za svoje, ne z dávek! A pokud to “za svoje” bude znamenat, že budete loupit, tak my se už zařídíme! A hlavně, nikdo vám nebrání odvandrovat! Ještě vám zamáváme.
Libore, pořád říkám, že bychom se měli všichni začít chovat jak oni! By se politici do hodiny podělali!!
Koneckonců série romských pohádek běžela i na České televizi, na programu ČT:D a na ČT Art určeného hlavně pro děti a pro fanoušky kultury.
Jednoducha otazka: Jake hodnoty vytvaris pro tuto spolecnost? Jestli to je pouhe tlachani na PP, tak jdi rovnou do indickeho haje. Jestli mas byt na co hrdy, tak se pochlub z jake prace jsi hoden v teto spolecnosti zit.
Já jsem pomáhal budovat tuto zemi po roce 1989, mám být na co hrdý.
maly.velky Ty?A co jsi vybudoval?Zvlněnou dálnici,debile!
Jakym zpusobem pomahal? A do kdy to trvalo? Kdyz pomahal, tak to znamena v minulem case a dnes co?
Dnes také pracuji samozřejmě.
Angažuji se v pomoci sociálně slabším.
Zkoumám zločiny minulého režimu atd.
Pomoc socialne slabsim za praci nepovazuji. To muze byt jen dobra vule cloveka, ktery neco vytvari a z teto prace je pak ochoten dat cast svych prostredku onomu “slabsimu”. Ale pokud pomahas z prostredku na kterych nemas zasluhu, tak si vytvaris falesnou fasadu. Ale to necham na tvem svedomi.
Takže parazituješ.
Jsem malej a jsem zlej, jsem agent síajej!
No ty si spíš agentem Kremlu…
To jsem, ale bojuji za vlast, ne proti ní a to je rozdíl šmejde!
Pořád se píše, že za fše může ČSAD.
Není to celá prawda.
Vysoké soc. dáfky cigánům přiznala jako první “pravicová” vláda soudruha Klause.
Klaus odnaučil cigány pracovat, Klaus naučil cigány parazitovat.
Ježíšimarjá, burerant a cikán tady dělají zase osvětu!
Dejte mi moc,přidám policii a bude dost policistů potlačit tu lůzu.Přidal bych policii ty miliardy odebrané těm polehávačům aby nebyli tak tlustí. Od rána do večera žerou bůček, nemají stres, spí 10h denně a jen šoustají.
Na tom pracují dle “potřeb. A provozují v podstatě jako nejkovanější komuna komunistů trojkoláci kdysi s nikým nevolenou (b)LIDEM prohlasované s pomocí trestně stíhaného pro restituce cizí instituci na život věčný kdy proti bylo 95-98% národa, inu demokracie.
Švejci povýšli předsudečnou nenávist do výsměchu (kde je úcta ke samozvané sebeadorované šlechtě a panovníkům, no nelze přece pastičkářům. Preference mají pouze pro pár podprostituujících služtiček a lokajíčků, drábů najdou dost) a v podstatě ano primitivním násilníkům dnes rádoby určující každý aspekt i krok životů nevolníků či formantů a ty už snese konqista inkvizice leda jako kacíře, rouhače a lůzu odrbanou držkující a tedy jim s digitalizací nevhodných kapitálově zabezpečí NWO bezprizornost a rip. Prostě lidské zd(st)roje alias formanté z kterých mohou mít profit a radost. Ziskovci ..
A máte mustr pro eu i kalergiády která je samostatným extempóré dotahující zmítaní choutkami a vášněmi “vyvolených skrze tupé aparátčíky systému, mimo zájmy lidí a regionální možnost ovlivnění skutečnými plátci voliči zaměstnance.
No a určující?
https://www.youtube.com/watch?v=tllqGr6iTCQ
https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQslKj3WCJDtQ_jzrf3gt5hk8qWuCfbuGpv8ZghEDp2920tK2QQcA