Enfant terrible britského politického aktivismu Tommy Robinson dostal od britské vlády další jednu výchovnou, protože zase zlobil. Půjde opět na pár měsíců do basy. Trest vyfásl už před časem za to, že opakovaně přes soudní zákaz informoval o procesu s pákistánským znásilňovacím pedofilním gangem, čímž porušil zákon. Asi zákon na ochranu pákistánských znásilňovacích gangů. Jejichž multikulturní osvětovou činnost roky kryla jako ministryně vnitra dnešní premiérka Mayová. Přičemž stihla prosadit i uzákonění trestnosti „islamofobie“. Tedy hlavní nástroj na boj s odpůrci islamizace typ Robinson.

Není Robinson jako Navalnyj
LU LINA
Velice podobný osud má i jeho ruský aktivistický kolega Navalnyj. Také neustále porušuje nějaké zákony podobného typu a opakovaně se proto také ocitá v base. Rozdíl je v tom, že zatímco o ruské státní šikaně aktivisty Navalného se z médií dozvídáme pokaždé a téměř ještě dříve, než nastane, o totožné britské státní šikaně aktivisty Robinsona tady vládne pokaždé téměř shodně hrobové ticho. Čest výjimkám.
Protivládní političtí aktivisté to mají těžké všude, bez ohledu na to, proti jakému typu režimu protestují. Žádná vláda zrovna neskáče radostí, když nějaký aktivní šťoural soustavně veřejně vytahuje na denní světlo ty aspekty jejího vládnutí, které denní světlo nesnášejí zrovna nejlépe. Přicházejí tím totiž o klid na práci. A její druhou nejdůležitější součástí, hned po primární snaze zůstat u moci co nejdéle, je udržet poddané co nejdéle v co největší nevědomosti v čem ona práce spočívá.
Jako například o tom, že v tichosti spolupracujete s islamisty na postupné přeměně sekulárního, liberálně demokratického státu v polototalitní islámsko-socialistickou teokracii, kde bude už brzy bílý křesťanský Brit, Skot, Ir či Welšan druhořadou menšinou. Reakce vlády liberálně demokratické na snahu zveřejňovat fakta tohoto typu se od reakce vlády ryze autoritářské liší pouze v míře toho, co se na obtížného potížistu sesype. Tedy teoreticky. V praxi momentálně laik často ani nepostřehne nějaký zásadní rozdíl.
Ovšem pouze málokomu unikne fakt, jak obrovský rozdíl je v rozsahu, v jakém o osudech takovýchto aktivistů informují média, která se za všech možných i nemožných okolností zaklínají absolutní objektivitou a snahou líčit pravdu a nic než pravdu.
Protože z jejich pohledu evidentně není šťoural jako šťoural. Na některé se pořádají hony a někteří jsou naopak přísně chránění. Rozhodujícím faktorem vždy je, kdo, kde a hlavně čí špinavé prádlo vytahuje na veřejnost.
Pokud je to někdo jako třeba Robinson, který kromě vytahování špinavého prádla britské vlády na veřejnost pravidelně vytahuje také špinavé prádlo imigrantů, muslimů, multikulturalistů, dobroserů, ekoteroristů a eurohujerů, pak pochopitelně média, která tohle všechno zuřivě hájí a prosazují, reagují pouze dvěma způsoby. Buď mlčením nebo uspořádáním štvanice na nepřítele demokracie.
Takže z Robinsona, který je v podstatě pouze díky svým nepohodlným názorům a nekonvenčním způsobům jejich šíření podrobován neustálé státní a korporátní šikaně, opakovaně zbavován nejrůznějších práv a téměř neustále za něco pofidérního souzen, je podle nich kriminálník a fašista. Jehož uvěznění přímo související s otázkami svobody projevu a jejích případných hranic nestojí za zmínku.
Zatímco když ulicí, kde bydlí Navalnyj i jen projede ruské policejní auto, začnou tatáž média okamžitě hystericky vřískat o totalitě, útlaku a porušování lidských práv. Ačkoliv i v tomto případě jde o ultranacionalistu, který také ne vždycky úplně košer způsoby bojuje s establishmentem, jehož počínání považuje za zločinné a škodící jeho vlasti.
Ovšem, protože v tomto případě jde o establishment vedený despotou Putinem, jde všechna puntičkářská malichernost stranou. Jako například, že je „vůdce ruské opozice“ Navalnyj xenofobní ruský nacionalista, schvalující jinak pro česká média ikonickou „ruskou anexi“ Krymu. V tomto případě jde prostě o puncovaného demokrata, jehož občanská i lidská práva je třeba mít permanentně v mediálním hledáčku.
Logika věci mi říká, že kauza Robinson, tedy nerovný boj aktivního občana s údajně ukázkově demokratickým a občanská práva respektujícím státem, by měla plnit první stránky minimálně tak, jako je pokaždé spolehlivě plní kauza Navalnyj.
Ale neplní. Asi to nikoho z těch, co mne pokaždé okamžitě s patřičně rozhořčeným komentářem informují, když Navalnyj dostane v Moskvě pokutu za parkování, nezajímá.
Protože Robinson není Rus a nepořádá protivládní demonstrace v Moskvě, což by z něj automaticky činilo disidenta, demokrata a miláčka českých médií, ale je pouze pravicově smýšlející Brit bojující proti islamizaci Anglie a obecně proti šířícímu se levičáckému západnímu šílenství. A proto je automaticky kriminálník a fašista.
Alespoň pro česká média zcela evidentně.
Autor: LU LINA
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč
Celkem za měsíc: 5 711,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Tato kauza je jednoznačně politická vražda. Nic míň. Otázka ale zní, co touhle vraždou chtějí dokázat. Myslím si, že cílem je rozhýbat masy a poté do nich začít legálně střílet, aby mohli podobně jako na Novém Zelandu v “nouzi” vytvořit zákony které konečně zavřou hubu všem pochybovačům multihnusu a totální islamizaci Anglie.
Já Vám nevím, zda chtějí lidi v ulicích….myslím si, že jej pouze chtějí mrtvého, aby lidi zastrašili…a oni už jsou na tom dost bídně, takže se jim to možná i podaří…a pak Tommy upadne do zapomnění…Je evidentní, že musla už mají VB v hrsti….je tam cosi zvráceného, až už tomu přestávám rozumět…nevím, zda je to Commonwealthem…tedy zájmy i mimo ostrov…
“Já Vám nevím, zda….už tomu přestávám rozumět….”
– myslím, že to viete lepšie, ako väčšina tunajších chlapov
Tak já si zas myslím, že toto je nám tu tak nějak jasné skoro všem.
Britští politici i soudci se bojí muslimů, proto jim ze zbabělosti ustupují a je jim jedno, co bude potom.
Konzervativní britská politika už dávno neexistuje.
Všichni se bojí a bez boje stáhli ocas a posluhují muslimům. Zaslouží si svůj konec, protože minimálně tehdy, když ti šmejdi povraždili na koncertu jejich vlastní děti, se měli zvednout!
U nás k tomu stačil jediný falešný student Šmíd, takže na tom nejsme zase tak špatně. Nevěřím, že bychom nechali znásilňovat a vraždit naše děti jako zbabělí Švédi a propagandou zmasírovaní Němci.
Jsme na tom daleko hůř , protože jsme té lži o Šmídovi uvěřili a hodně lidí pořád věří lžím o hodném západu !!
No a kolik teda bylo článků o Navalném na Pravém prostoru? Teda když odečteme tento jeden, který je o tom, že se o Navalném moc píše. :)
Vždyť je to tragikomedie, jak lidé dnes žijí ve svých bublinách a ještě se tím chlubí, že z opačného tábora zásadně nic nečtou, aby nechytli propaganditidu. Stejně jako se čtenáři liberálních médií navzájem pohoršují nad Navalným a nic netuší o Robinsonovi, tak se čtenáři protiliberálních médií navzájem donekonečna pohoršují nad Robinsonem a nic netuší o Navalném.
ahaáááá ???
To som fakt nevedel, že Navalný bojuje proti Putinovmu dovozu muslimákov do Ruska !!!????!!!
O současném Rusku nás tady zevrubně informuje dobře zorientovaný autor Ziegler.
Aleš nerozlišuje veřejná média od soukromých.To je celé.
To dá snad rozum,že soukromé médium z podstaty věci nikdy nebude objektivní.
Ale to veřejné by se mohlo aspoň trochu snažit.
Aleši,o Navalném už jsem toho vyslechla na ČRo tolik,že mě brněj uši.
O Robinsonovi ani fň…
Tak zkuste být aspoň trošičku soudný
Alešiii….prosím.
Pravý prostor přece pouze udržuje jakous takous rovnováhu. Pravého prostoru (a jiných prostorů) by nebylo třeba, kdyby slavnej mejstrím informoval.
Alešovi jsou i ofiko média málo.Čte Deník N,ten je ještě víc mainstreamovatější
Hotovej Respekt říznutej Fórem 24
Čulík se se svejma Blicíma listama musí červenat jako krocaní perdel
Jste mimo??? O Navalném bývají plná mainstreamová média, stačí mít e-mail na Seznamu a neunikne Vám vůbec nic, Novinky Vám sdělí cokoli z oficiální propagandy Bruselu a dole Vám ještě doporučí ta patřičná média (Bakalova apod.). Nebo stačí kouknout na zpravodajství kterékoli proliberální televize – tedy ČT, Primy, Novy. Abyste nic neslyšel nebo nečetl o Navalném, tak musíte žít ve vakuu, přičemž Tommyho Robinsona ten, kdo nenarazí – většinou zcela náhodně nebo na doporučení – na jakoukoli alternativu, vůbec nezná.
Jenže Navalnyj, mi soudruhu liberále” leze i z ledničky a na to si nebudu a ano – hlavně nechci pouštět PC s Pravým Prostorem. Myslím, že si tu z nás zase děláte srandu, soudruhu liberále. Jestli by pro vás nebylo lepší otevřít si deník N, tam se právě “diskutuje” o neškodnosti pedofilie, myslím, že by jste s tímto tématem jistě zaujal na letošním pochodu “hrdosti” kosmopolitních, pouze anglicky hovořících frustrátů v Praze.
Ne, nedělá si legraci. JEHO názor je ten nejsprávnější a nejobjektivnější – jako vždy a ve všem.
Do “legrace” to překlápí pouze tehdy, když už nenajde ani ten nejstupidnější “argument” a prostě neví jak dál.
Nedělá si legraci,není stupidní,prostě to tak VIDÍ!
Nevím,proč jste zrovinka na něj tak nabroušená.
To je snad NORMÁLNÍ že různí lidé viděj věci různě.
Asi je úspěšný, daří se mu dobře a tak vidí co vidí
Jeho úspěšnost mě nezajímá a přeju mu ji.
Vadí mi jeho asociálnost (to hlavně), jeho arogance a jeho mentorování kdekoho na místo diskutování – navíc když sám napíše, že o dané věci nic neví, že ji slyší poprvé, načež odejde s tím, že jeho argumenty mu nikdo nevyvrátil.
Těžko vyvracet něco neexistujícího.
Toť vše, nic jiného za tím nehledejte.
PS:
Nenapsala jsem, že je stupidní ON, ale jeho argumenty.
Jeden příklad za všechny: To, co fungovalo před 150 léty, bude jistě fungovat i dnes.
U někoho, kdo se prohlašuje za člověka duchovního ražení bych předpokládala jinou úroveň myšlení.
Tak ho holt vidíte jinak než já.
Já na něm oceňuji,že se tady s námi baví,i když většinu věcí vidí jinak.
Tak se arogantní lidé nechovají.
Navíc diskutuje slušně,k věci,ne jako MNOZÍ jiní
On je prakticky jediný,kterÿ tady reprezentuje nefalšovaného liberála.
Proto mne zajímá,jak takoví lidé uvažují.
Určitě si na nic nehraje a je upřímný.
Není urážlivý,tak si asi o sobě zas tolik nemyslí,že?
o islamizaci británie každý ví, ale on se podobný hnus děje i v rusku. takže když si v někde v diskuzích přečtu, jak nás rusové přijedou zachránit před islámem, tak se musím smát. rusko bude možná dříve islámské než británie. musíme ubránit prostor středomoří a budeme ho bránit z prava i leva.
Pokud tomu tak bude, tak se s vámi vsadím, že to Rusové nevzdají jako Britové bez boje. Na to můžete dát krk.
A dokud jim budou vládnout kofři jako Putin, tak si tam rozhodně žádný muslim vyskakovat nebude. Podívejte se jen na počet teroristických útoků, znásilnění a vražd muslimy na západě a v Rusku. A to je Rusko obrovská země se zhruba 22 miliony! muslimů. Putin to zvládá zatím velmi dobře, protože se s nimi nesere!
Já mám také dojem, že to tam drží dost dobře na uzdě…
Rusové s nimi umějí DALEKO lépe vycházet,to se se Západem nedá VŮBEC srovnat.
Nejsou tak arogantní a jednají s nimi na principu “padni komu padni”.
Západní blbeček v nich vidí jenom chudinky,zaostalé socky,nebo zlosyny.
Rusko se stará o sebe,do jejich záležitostí se nemontuje,nerozvrací jejich státy,řídí se zásadou Já pán ty pán.!!!!!!
To Západ nedokáže,pořád je mistruje a něco jim cpe.
Dalo by se i říci,že Rusko se poučilo v Afghánistánu.
Západ je NEPOUČITELNÝ.
neumějí. nikdo nemá recept na mírové soužití s islámem. putin dělá uplně stejnou chybu jako vlády na západě.
A to jakou?
Mohl byste to popsat konkrétněji?
Asi tu chybu, že není dost tvrdý a nechce islám omezit, ale mají tam už na druhou stranu těch mohamedánů přespříliš, tak by omezení islámu nebylo “bezbolestné”. Co jim tam dělají občas (nejen) Čečenci snad ví každý. A to je těch Čečenců dost i u nás, i tady se můžeme časem z jejich strany něčeho dočkat. V rámci ISIS patřili právě Čečenci k těm nejbrutálnějším. Takže chce to nepárat se s nimi, to dělají třeba v Číně. Tam berou Ujgury mnohem víc zkrátka. A o tom, jak kvičí podvratné organizace jako OSN nebo EU, když z Barmy vyhání násilné Rohingy, se poslední dobou píše docela často. Oni ví, že islám je třeba vyhnat nebo omezit, neuznat jako plnohodnotné náboženství. Chce to perzekuce, perzekuce a zase perzekuce. Jinak islám dřív či později převládne a to všude, jak v rámci zemí EU, které jsou stále víc zaplevelené, tak třeba v Rusku. Teroristické útoky ve jménu islámu zažívá jak západní Evropa, tak Rusko. A dokud nedojde ke zcela radikálním krokům (ať už kdekoli), budou útoky pokračovat. Falešná pseudohumanita už bohužel neničí jen ten Západ.
A opravdu si myslíte, že “Putin dělá uplně stejnou chybu jako vlády na západě”?
Opravdu stejnou? On si je tam snad ještě dováží ze všech koutů Afriky a BV?
Že jim chce nechat NÁBOŽENSKOUI volnost, ale tvrdě žádá dodržování zákonů a norem RF – to je málo?
Kéž by totéž dělaly vlády na Západě.
Mimochodem – četla jsem před časem, že RF dost šetří při udělování azylu, natož oébčanství.
Chovají se tak i západní vlády, nebo to dělají přesně naopak?
Anino,tvrdost na ně neplatí!
Tomu můžete věřit.
Oni jsou strašně hákliví na důstojnost a Putin jim rozumí.
Není to lehké se vypořádat s tím koloniálním dědictvím,ale položme se do otázky:
Je víc bab v burkách v Londýně,nebo v Moskvě?
Oni jsou máčové ako sfiňa.
Proto možná líp skousnou macha Putina,než Májovou,Merkel,nebo buzíka Macrona.
Staví jim meshity. Přitom jediná možná cesta je “raus!”
A kam? Oni jsou tam taky doma.
A prosím vezměte v úvahu, že tímto muslimy neobhajuji, budete-li mít snahu mě prohlásit za jejich příznivkyni.
Jenže fakt, že tam jsou doma nemůžete zpochybnit.
Když Stalin vystěhoval krymské Tatary, to je tady kritiky tři vany ještě dnes, ale vystěhovat jiné, to je najednou OK?
Janino,to si pište že vás označej za mámu slimáků.
Oni maj plné tlamy svobody,ale jen pro někoho.
Prostě ti slimáci jsou smutné koloniální dědictví a nejde je pobít.
Rozhodně se tam nestěhujou musla z Afriky nebo z Maghrebu.
Maximálně ze střední Asie.Ti jsou ale krotší,nejsou tak vyhejkaní.Západem.
Pane Piangendo, zdravím.
)
Nejenom mešity. To je masivní podpora islámu, ostatně on se tím ani netají. Možná jediný, kdo to neví, jsou české rusofilcky, odkázané na informační zdroje, které jim Rusáci milostivě doporučí, resp. nakážou sledovat.
Je asi hrozně velká náhoda, že v době, kdy Juncker staví Marxovi sochu (dodanou z komunistické Číny) rostou sochy Stalina v Rusku, jako houby po dešti.
(Ostatně, toho deště si Česko moc opravdu neužilo, i když Vám se zdá, jak strašně moc prší, ale to je jen chvilkové, stačí vědět stav spodních vod.
Je opravdu humorné, jak poté, co už se bolševické rusofilcky díky informacím nemohou dávat jako vzor Rusko, tak dávají jako vzor totalitní Čínu, kde otevřeně vládnou komunisté.
Že vám nevadí západní kapitalisti , ti vraždí po celém světě , migranti jsou jejich dílo !!
A jaký je váš návod, jak by měl prezident Putin “zatočit” s muslimy – občany RF?
Měl by přiznat, že Rusko vede válku nejen proti svým lidem, ale proti Evropě, a jako nástroj komunistických mocenských ambic jsou jim muslimové k užitku.
Ovšem to by žádný pokrytecký bolševik, který nemůže nabídnout nic, než totalitní nadvládu a parazitismus, nepřiznal, že…
Oni jsou dokonce někteří muslimové i čeští občané.
Je na jednu stranu dobře, že jste přiznala, jak to vlastně s muslimy zamýšlíte.
Kde že ty lonské sněhy jsou, kdy jste tvrdila, že každý muslim je šířením islámské ideologie nebezpečný, že…
Vaše alibistické okecávky, odkoukané od bolševiků, možná platí na některé zdejší soudruhy (nebudu jmenovat), ale kvůli mně se snažit nemusíte.
Pane Langere,
proč by Putin přiznával to, co neexistuje.
Více tak za 15 minut na konci diskuze.
Langere, když v uniformách Rudé armády hnali i muslimové Hitlera,tak to nikomu nevadilo,co?
V Rusku je mnoho národností a Putin je prezident všech.
Musí pracovat s materiálem jaký převzal.
Piangendo,a to má dopustit aby jim ty mešity stavěli Saúdi!?!?!?!?!?!?(Velcí kámoši Ameriky a Izraele?)
VVP ví MOC dobře co dělá!Chce s nimi vycházet co nejlíp.V rámci možností.
Ukončil válku v Čečně,dosadil jim tam jejich &samce a má klid.
“Protivládní političtí aktivisté to mají těžké všude, bez ohledu na to, proti jakému typu režimu protestují.”
– ale prd. Pan autor trpí slepotou ?????
V českom etatist-stáne majú protivládní političtí aktivisté plnú podporu od svojej vlády. Babišovo ministerstvo dopravy poslalo pre protivládnych aktivistov niekoľko posilovacích vlakov – aby nemuseli cestou stáť.
Trefné!
Nemůžete očekávat, že se český “liberální” (já říkám neomarxistický) mainstream zastane člověka, který přináší strohá fakta o muslimské kriminalitě a islamizaci Británii, proti nimž se dost špatně argumentuje.
Nikomu z těch idiotů z ČT, z ČRO, z Respektu apod. nepřijde šílené, za co se na západě dnes zavírají lidé.
Stačí se podívat na ČT, jak tam blb Szantó žvaní o škůdcích našeho demokratického zřízení. Dosaďte si tam místo demokratického socialistického a jste doma!
Vracíme se v kruhu.
““liberální” (já říkám neomarxistický) mainstream”
– ten mainstream nemá NIČ spoločné so akutočným liberalizmom ani so skutočným marxizmom. Dnes sa pod slovami liberalizmus a marxizmus predkladajú debilným ovčanom trápné atrapy.
Jsou to čistokrevní liberofašouni.A pořád utahují šrouby.
Dělají to hodně mazaně, tzv.neškodní občané si to vůbec neuvědomují.
Stejně jako si za bolšána ty šrouby patrně vůbec neuvědomoval třeba pan Vala.
Za totáče se naopak šrouby uvolňovaly , jinak by nemohlo dojít k listopadu 89 ! Dnes z toho západokapitalistického utahování šroubů není úniku !! Možná tak válka , ale to asi nikdo nechce , ale kapitalisti své krize tak řeší !!
No,ke konci už se uvolňovaly.To už vláda věděla že je v řiti.
Jak neměla za zadkem Brežněva,tak pomalu balila čemodány
Jak by dopadla dnešní vláda , kdyby neměla za zadkem západní kapitalisty a možnost zadlužovat stát ??
Tak to nevím.Takovou fantazii nemám
Antisemitismus už bychom měli ošéfovaný,teď ještě tu zatracenou islamofobii…
Ti pouštní národové v tom umějí chodit!
Na eurofobii zapomeňte,burani
Koukejte budovat basy pro další a další islamofoby a antisemity.
Podpis: Mohamed/Mojžíš v.r.
Za antisemitismus se nezavira. Ty sis helenko nevsimla ze predseda labouristu Corbyn je antisemita a stejne jako ty obdivuje vrahy zidu. Dokonce byl polozit venec na hrob teroristu.
Díky, Pepo! Napsal jste to tak jasně, že to snad i Helenka pochopí.
Nemocný člověče,jak jste přišel na to,že “obdivuji vrahy židů”?
Ty určitě neobdivuje ani Corbyn.
Já neobdivuji ŽÁDNÉ vrahy!
Ale pravda je,že v Izraeli vražděj židé cca 10 x častěji než Palestinci.
Stejne jako Corbyn obdivujete Hamas coz jsou vrazi zidu.
Falesni palestinci utoci na civilni cile, Izrael utoci na vojenske cile.
Poučte mne.Co je to falešný Palestinec?
Asi žid převlečený za Palestince když nastražil v hotelu Krále Davida konve s dynamitem?
A zavraždil zákeřně 91 lidí?
A ještě se tím chlubil?
Paní Heleno Novotná, ve zdejších diskusích se to obsáhle probíralo už ix-krát, jen vy to odmítáte slyšet – existují palestinští Arabové, ale žádní Palestinci. Vy si to nepřečtete, protože jak jste vícekrát uvedla nejste schopna otevírat odkazy a mimoto ten článeček pana Orlíka jde proti vašemu umanutému přesvědčení, ale pro ostatní doporučuji:
https://orlik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=720859.
A v tom, že ti palestinští Arabové s oblibou útočí na civilní cíle (a doplním – na bezbranné osoby, ženy, děti) má pan pepa nezpochybnitelnou pravdu.
Možná nevíte,že ty praštěné zákony které nás TRESTAJÍ za určité myšlénky,třeba zpochybňování holocaustu ,odsuzují i mnozí přemýšlivější židé.(Chomský,Finkielkraut,je jich docela dost.)
Mišlení ale ve vašem případě nehrozí,takže nic
(Mimochodem,je docela zajímavé,že ten zákon zakazující přemýšlet o jewrejích jinak než dle jejich sebeprezentace “vypukl” až v roce 2000.
Tedy v době,kdy se v Česku definitivně etablovali v soudnictví a státní správě.)
Můžete mi prosím vysvětlit, co vás vůbec vede k tomu, že nevěříte, že Němci vyhlazovali židy?! Máte málo důkazů?!
Šílené!
Když se dnes zpochybňuje bitva u Kurska , proč ne holokaust ??
Nezpochybňuje, pouze se konečně diskutuje o světském výkladu.
Co tam chtějí vykládat ? Po té bitvě už německá armáda jenom ustupovala , je úplně jedno, o kolik tam kdo přišel tanků !! Prostě potom Němci hnali Rusy za sebou až do Berlína !!
Německo:
912 460 vojáků
2 928 tanků
9 966 děl a minometů
2 110 letadel
SSSR:
2 501 779 vojáků
5 128 tanků
25 013 děl a minometů
2 792 letadel
Ztráty:
Německo
Bitva u Kurska:
203 000 ztrát
720 – 1200 zničených tanků a útočných děl
681 letadel
děla neznámo
SSSR:
863 303 ztrát
6 064 tanků a útočných děl
1 626 letadel
5 244 děl
Kde jste ty cifry vzal ? V té době měla celá ruská armáda asi 7000 tanků , kdyby jich u Kurska ztratili 6000 jak by mohli okamžitě dál útočit , obklíčit a dobýt Orel a hnát Němce na východ ??!!
Vize,
co je nesprávného na ruském výkladu?
Byla tam bitva? Byla.
Vyhrálo ji Rusko nebo Německo?
Rusko/SSSR – tak jaká „propaganda“?
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/bitva-u-prochorovky-rusko-nemecko-die-welt-propaganda.A190712_488519_zahranicni_kha
Jak s tím souvisí počet tanků na jedné a druhé straně?
Jestliže Německo mělo k dispozici 186 tanků a Rusové 672, proč německé velení nepřehodnotilo šance a nezměnilo taktiku?
A výsledek té bitvy nyní namísto Rusů chtějí oslavovat Němci?
Mohl byste vysvětlit, co je k tomu vede?
Tak ta bitva skončila nerozhodně. Myslím celou u Kurska.
Následky samozřejmě byly horší pro Němce, protože Rusové měli od spojenců více zdrojů na výrobu než Němci a samozřejmě ty “lidské zdroje”.
Abych Vás dostal do obrazu, Rusové dodnes tvrdí jaký to byl jejich úspěch. Nebyl. Kdyby měli ekonomiku založenou na faktorech před lend and leas, mohli by maximálně posílat na Němce bosou pěchotu s klacky. A po Kursku snad ani to.
Počty ztrát jsou pro Němce 1 : 4 až 1 : 5. V technice i živé síle.
Víte, rusofilcky, už si konečně uvědomte, že nikdo nezpochybňuje to, že je dobře, že Rusové tu válku vyhráli. Ale také si řekněme za jakou cenu! Kdyby měl tehdejší SSSR tolik obyvatel co Německo, v době bitvy u Kurska by už žádní sověti nebyli!
Všichni tady, viz. Robinson apod., voláte po svobodném vyjádření názorů a když ho máte, tak napadáte autory, jakoby ruské hodnocení jevů bylo svaté dogma.
.
No a jestli mě něco se@e, tak takovýto program ČT:
Jaro 45 (7/20)
ČT 24Dnes22:05 › 22:32Vyhledat na Seznam.cz
Od Ostravy ku Praze. V mapování příběhů, které přinesla válka na našem území, se tentokrát vydáme na sever Moravy. Dvouměsíční boje Ostravské operace stály život STOVKY TISÍC NĚMECKÝCH VOJÁKŮ A SVŮJ ŽIVOT TU POLOŽILO I 24 TISÍC SOVĚTSKÝCH A ČESKOSLOVENSKÝCH VOJÁKŮ. Poslední velký boj československých jednotek se odehrál v Břestu u Přerova.
to je na stížnost radě ČT!
… jo a ti Němci u toho Kurska to museli ukončit proto, že neměli pěchotu.
Souhlasím s vaším vysvětlením a díky za něj.
Ale to, že Sověti měli lepší nebo víc zdrojů nemění nic na tom, že ta bitva skončila jejich vítězstvím.
To je podstatné a není důvod nic měnit. Platí jen výsledek.
Jak jsem napsala – při tak nerovném počtu tanků snad soudný taktik změní plány – nebo ne?
A počty padlých v jiných bojích a kdekoliv jinde jsou sice politováníhodné, ale s výsledkem boje u Kurska nemají žádnou spojitost.
Vy jste opravdu na palici.
Ve válce se počítají i remízy.
Vítězství pro RA byl třeba Stalingrad. Tohle určitě ne.
Samozřejmě, z hlediska progrese WWII to bylo dobré.
Válka není fotbal.
A řeč je o památníku, připomínající KONKRÉTNÍ bitvu.
Já chápu, že jste až do té míry prozápadní, ale s tou sympatií právě k Německu – nepřeháníte to tak trochu?
Krindapána,já tomu věřím!
Stejně jako věřím tomu,že Země není placatá.
Ale nikdy bych neposlala do basy nikoho kdo to vidí jinak.
Jsou lidé, kteří nevěří na kulatost zeměkoule a na holocaust.
Co já s tím?
Ať si každý věří čemu chce,ne?
Do basy bol poslaný síce áno, že niečo vidí inak, ale to či videl inak, bol zákon o zákaze informovať o priebehu súdnych procesov. A navyše išlo o opakované porušenie, po podmienke to schytal až na druhý krát.
Takže nejde o obmedzovanie slobody slova, ale o obyčajné nezákonné konanie. A tvrdenie, že Briti nejak extrovne nadŕžajú muslimom, je iba výmysel nervôznych tzv. vlastencov, keďže informoval a komentoval proces, keď bol súdený práve muslimský (pakistánsky) gang za obchod s bielym mäsom.
Helenko bavime se o antisemitismu a ten trestny neni.
Kritika vsech nabozenstvi je povolena krome kritiki islamu kde se jena o hjanobeni a podnecovani.
Levicovi zide v Izraeli podporuji islam a zniceni Izraele, levicovi zide v Evrope podporuji islam a zniceni Izraele, mohu vedet proc jsou vam tak sympaticti levicovi zide v Izraeli a na evropske nadavate. Napriklad Sholomon Sand ktery podporuje islam.
Helenko proc tady hrajes divadlo. Ty podporujes islam.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/jeremy-corbyn-celi-skandalu-pred-ctyrmi-lety-mel-uctit-pamatku-palestinskych-teroristu-53847
Tak co ulhana helenko. Stale tvrdis ze Corbyn nefandi vrahum zidu?
Helenka je antisemistka. Jako každý levičák.
To je spíš program pravičáků !!
A Vizík s Pepou mají nas®áno v lebeni.Howgh
Ona ta islamofobie už je trestná ve všech budoucích evropských chalífátech. Pokud jste si nevšimli, tak i u nás vrchní cenzor Al Hamajda organizuje své cenzorské jednotky, aby tvrdě zasahovaly proti komukoli, kdo si dovoluje islamofobní výroky. A víte vůbec, že slovo islamofobie ještě nedávno vůbec neexistovalo? Vymysleli ho právě liberofašisté, kteří hodlají zaplavit Evropu islámem. Slyšel copak někdo někdy cokoli o křesťanofobii, buddhistofobii, hinduistofobii nebo ateistofobii??? Jistě neslyšel a ani neuslyší.
Tak Hadji All Hamajída se zlikviduje zcela sám, nedovedu si představit, že by ještě někdy dovedl torzo ČSSD do sněmovny. Příští rok budou senátní volby a v nich bude obhajovat ČSSD 10 mandátů ze 13 a mezi nimi takové “star”, jako je agent cizí moci Dientsbier, nebo Pol-Pot ze soc. – dem soudruh Štěch. Bude to samozřejmně propadák a All Hamajídův konec.
Veškeré ty prodejné štětky, které tam jakože zaměstnává, jako je Janda, Romancova, Kartous atd., budou dobrým lakmusovým papírkem. Ten kdo je vyhodí, zruší, nebo nejlépe začne vyšetřovat, ten bude tou změnou na kterou čekáme.
On se nikdo, kdo by ty socanské trafiky jako ministerstvo pravdy a Evropské pornohodnoty byl ochotný přestat financovat či je dokonce zrušit, nikdy nemá šanci u nás dostat do vlády. Dovedete si představit, že by naši ovčané většinově přestali volit probruselské onuce? Co by se asi muselo stát, aby k tomu došlo??
Až nebude co ztratit…bohužel!
Pomohl by leda nějaký Bataclan,nebo tak něco…
Ale ani to by neotevřelo oči všem.
A HLAVNĚ!Islámisté už pochopili že tato taktika je kontraproduktivní a dávají si bacha.Sami-zřejmě- eliminují případné pošuky.
(Toho ukrajinského magora z pražského islámského centra bleskově stáhli.)
Jejich taktika=nenápadně prorůstat do státní správy.
Je to DALEKO účinnější a nebezpečnější- pro nás.
Každej chápe,že ten hodnej pan zubař to s náma myslí dobře.Koho zajímá že je to Syřan, vždyť kouká tak mile…
Jo, vždyť oni už infiltrovali i většinu parlamentních stran. A lidem vůbec nevadí, že volí strany. v jejichž řadách jsou muslimové.
No, nerada bych, aby se u nás něco podobného semlelo, to nejhorší přeji jen těm, kteří tu pakáž podporují…ale těm by se nic nestalo!
s portrétem milovaného Káji (nic proti němu, jeho zpěv nemusím, ale beru, že je tak oblíben). Je vidět, že lidi stále mají peníze i myšlenky na tyto kosočtverečkoviny….ale pak to pude rychle a “eurobankovkou” si možná tak zapálí poslední cigaretu před ukamenováním/popravou/pracovním táborem/obřízkou dcery….
Dneska se prodávala eurobankovka
Co byste si zvolila ” s verpánkem a s tou ” pakáží ” nebo bez verpánku a bez ” pakáže ” ??
volit probruselské onuce , a dostať za to dáfky, kotlíkové a vlaky zadarmo – nuž, kto by to nevzal ???
Ovčania musia byť v sračkách vyše hlavy, a potom možno, snáď, hádam, asi ……
Ano, budou je volit, dokud jejich bližním nějaký mohamedán neuřízne hlavu. Jenže to už se tady zcela demokraticky nastolí šaría.
Ktosi a Anina
Bohužel svatá to pravda, no a když jsme ti ateisti, tak si to musíme na vlastní kůži prožít a jako správní materialisti také osahat.
Trestání kritiků islámu a vlastně zakázat islamofobii (jak upozorňujete, zcela nový výraz) požaduje Organizace islámské spolupráce všude v Západní civilizaci! Asi za to dobře platí, když se to tak ujalo!!!
Bude stále zajímavé, pokud se toho někdo chytne, sledovat toky peněz sosanů a jejich hlavních představitelů…páč jsou dosti zadlužení…otázkou je, zda nestačí třeba jen podmáznout soud, aby ti Altnerovic ostrouhali…..rozhodně to není jen tak, z lásky a tolerence k bližnímu. Politická pakáž dobře ví, co muslácká pakáž napáchala, páchá a ještě páchat bude….a ne všichni jsou znalostí historie netknuti. Mladí blbečci jo, ti neví ani co bylo před 5ti lety, ale tohle…??!!!!
Já to už nějakou dobu sleduju, hodně se o tom mimo mainstream psalo, ale jinak ticho po pěšině. Socani mají skutečně k mohamedánům blízko, nejen, že Al Hamajda už několik let navštěvuje sídlo pražské muslimské obce, ale dokonce sami muslimové doporučovali, aby jejich souvěrci volili socany. A co se záměrně zamlčuje je třeba to, že Al Hamajda měl v minulosti blízko i k bývalému pražskému imámovi, tedy tomu, který se později začal hlásit k ISIS a chystal atentát. Proto považuji Al Hamajdu za bezpečnostní riziko, stejně jako socany, ale i všechny strany, které jakkoli podporují islám, třeba i tím, že mají muslimy na vyšších úrovních ve svých stranách. A jde o obě vládní strany (ANO má poslance muslima arabského původu, socani měli muslima v Senátu, obě strany mají muslimy na komunále podobě, jako Piráti nebo TOP) a předpokládám, že do všech proislámských stran polezou další muslimové s tím, jak jich tu bude přibývat (odhadem jich tu je kolem 60tis., tedy celé jedno okresní město, přičemž polovina přišla do ČR v posledních 6 letech). A mimoto, už mají mohamedáni zažádáno o registraci vlastní strany, předpokládám, že tam začnou být aktivní, až jich tu bude tak 100tis a víc….
Rozdíl mezi Robinsonem a Navalným ? Navalný má poslání v rozbíjení systému a Robinson se postavil proti rozbíjení systému. Každý ve své domovině.
V Britishstánu už není co rozbít…
Tam už je vymalováno, Robinson je tak trochu Don Quijote.
Hlavní rozdíl je kolego v tom, že Velká Británie je demokratickou zemí.
Zatímco Rusko není…
Jak jste na to přišel ? Není to spíš obráceně ??!!
No právě! Demokratická země a trestá svobodu slova! Od Ruska to jaksi lze očekávat, ale co dělá Británie, to je katastrofa! EU by měla převzít nad VB správu, protože jejich justice je totalitní!!!!!
Rusko i Západ provozují speciální druh demošky.
Akorát Rusové tu svojí neimplantují celému světu.
Dle průzkumů má Putin doma víc sympatizantů než kterýkoli západní vůdce.
Tak o čem se bavíme?
Muhehe, že neimplantují ? Vy ste ale naivka (užitočná)
Podľa vás odkiaľ sa zobral napr. Orbánov náhly prechod na polodiktátorskú trajektóriu, keď na návštevu k Putinovi v 2009 ešte išiel ako skalný liberál ??? Odvtedy neprestáva vymývať mozgy svojim poddaným o akejsi neliberálnej demokracii, čo je cca. aj Putinov koncept
Hlavní rozdíl vidím v tom, že vy jste “kolegu” naprosto nepochopil.
Jestli je v GB ještě demoška,tak já jsem madam Curie
Smí se říkat fšecko,jenom to musí vyhovovat musulmanům.
Ruce líbám, Madame
Pokiaľ by Briti tlačili všetko na ochranu muslimov, tak by sa v ich väzeniach sotva nachádzali AJ muslimovia.
Nie náhodou na PP vyslovil niekto z ustarostenej vlasteneckej internacionály obavu, že pokiaľ Robinsona presunú už neviem do ktorého áreštu, tak ho tam muslimskí delikventi zlikvidujú ???
A za copak jsou ve VB ve vězení ti muslimové???
Za názor? Za takový jako mají na plakátech při jejich demonstracím “Islám musí vládnout v celém světě”? To ne, to je přece jejich náboženské cítění, které je nutno tolerovat.
Nebo za ty jejich kriminální činy, kterých už je tam tolik, že VŠECHNY nemohli při nejlepší vůli zamést pod koberec?
Tak pan Navalnyj je disident a bojovník proti bolševismu a totalitnímu stylu vládnutí. Je to stejný disident, jako byl u nás Václav Havel, Vlasta Třešňák, Pavel Wonka a další.
A to že je nacionalista no a co jako, to je přece v pořádku, když v zemi vládne bývalý agent KGB a komunista, ono nacionalisté komanče moc nemusí…
Zatímco Robinson žije v demokratické zemi, Velká Británie je jednou z nejlépe fungujících demokracií na světě.
Proto se jeho případ nedá srovnat s disidentem panem Navalnym který bojuje proti totalitě a neomezenému vládci Putinovi. Zatímco Robinson s něčím takovým v žádném případě nebojuje.
Ti vaši jmenovaní bojovali v cizím žoldu proti své vlastní zemi !!
Alexej je burzovní spekulant,něco jako náš Bakala,Putin klepnul brášky přes prsty.Rozhodně to nejsou žádní svatouškové.Oleg,ani Alexej.
Kdyby VVP nepotíral oligarchy a zbohatlíky,tak by RF roznesli na kopytech.
Teba je tu škoda, takýchto smradov potrebujú v Bruseli.
Akorát že ziskovkáře romofila Polácha nikdo do Brusele nechce zvolit zato posílá ho tam kdekdo.
A s čím pan Robisnson tedy bojuje?
PS:
Resp. s kým nebo proti komu?
Pane Bože vyžeň Putina z Ruska.
Ať žije Alexej Navalnyj.
Pane Bože, vyžeň cigány z Česka. Ať žijí naši pracovití předkové a my, kteří se na vytváření hodnot podílíme!
Kolébka demokracie, Velká Británie, se definitivně dokolébala.
No vida,časem budou na Robinsona v Anglii vzpomínat jako u náa na Miladu Horákovou a na toho soudce jako na našeho Judr Urválka,takže ten Západ jsme nejen doběhli ale i o 70 let předběhli.
Proč by se mělo vzpomínat na Horákovou , ta tu chtěla vyvolat občanskou válku a zemi nechat západem bombardovat !!
Ty woolle, ted to schytáš.
Neschytá. Do nemocných chudáků se totiž nekope.
Napsal Vizík,který se zapomněl přihlásit o plegomazínový klystýr
Pavle K(omunisto), vy jste rovněž názoru, že Milada Horáková chtěla vyvolat občanskou válku a nechat zem bombardovat západem, jak fabuluje entita “vala”?
Ta Milada skakala aj po marianskem sloupu s revolucni bandou 1918 a jeji kamosi Csdaci s Benesem podporovali bombardovani Cech a Moravy z Londyna.Kvuli nim tu zahynulo tisice civilistu na konci valky a znicili CS prumysl,kdyz uz bylo jasne, ze nemci valku prohraji.
Tohleto se z ofiko médií nedozvíme.
Každopádně ta poprava byla hnusná a hlavně naprosto zbytečná.popravit matku od dítěte-to mohou vymyslet jen zrůdy.Mohli jí dát doživotí.
Američani popravili v 50. letech po zinscenovaném procesu manžele Rosenbegovi , zůstali po nich dvě malé děti !!
Ten proces bol podľa všetkého založený na faktoch.
Ale súhlas, že hrdelné tresty patria do stredoveku, nech už ide o kohokoľvek a za čokoľvek. Nakoniec pre niektorých delikventov ostať na žive je možno väčším trestom, pokiaľ sa tam zachovali aspoň trochu nejaké stopy svedomia.
Vůbec nebyl založen na faktech , stačí se s tím na internetu seznámit , jejich švagr po letech přiznal , že ho ke svědectví proti Rosenbrgovým donutili !!
Nechápu souvislost s Horákovou.
Když se někde chovají jako prasata,tak se tak musíme chovat takyt!?
Studená válka je studená,ne horká.
Vraždit netřeba.NIKDE.
To se zeptejte Kornase , ten sem zatáhl Horákovou !!
Leo díky za info.
Jo, nejsem Polák.
Nemas zac,aj kdyby si byl Polak, tak jses dobrej chlapik.Ja, dnesni Polaky uznavam,aj na Tesinsku,tam je takovy poradek,ze tam rakosa ani cikana nevidis, oni Polaci si umi udelat poradek.Syn jezdi nekdy pracovne do nemecka pres Krapkowice na Polskou dalnici, maji je lepsi a poldy nevidis, muzes jet co to da za 9zlotych. Vzdycky z Polska neco dobryho doveze treba domaci Smalczyk – oskvarky v sadle.ty nemaji chybu,prej je tam i jidlo lepsi,usluznejsi lidi a hlavne cisty zachody.To prej jit na dalnici v nemecku na zachod se poblijes, tak to v je Polsku obdivuhodne cisto.Polaci se drive naucili cistoty v nemecku. A ted v tom nemecku to s machometany upada do spiny.
Já toho po tom světě moc nenacestuji, nějak jsem zlenivěl, ale to je také tím, že člověk není už tak fit. Také když mám tu havět papouškovou, tak od toho odejít nemůžeš. Koukám, že ti chutnají oskvarky, neměli by jsme už to tolik do sebe cpát, chtělo by to trochu diety.
Moji doktoři by ze mne nejraději viděli vegetariána a abstinenta. Kdyby mohli tak nám seberou i tu poslední radost si dát něco dobrého.Hrůza čeho jsem se dočkal na stará kolena. Jdu si dát jágra, nějak mi tlačí v žaludku.
V Albertu maji takovy maly zitny chlebiky bez Ecek,to mi s tim polskym sadlickem na hrubo pomletymi skvarky chutna jaaak svina ekologicka mnamka. Aspon si mne na hrbitov pronesou, zadny lehky komar,kdyz jim zanecham takovy majetek.To budou jeste dlouho rikat,jak ten dedek, byl tak v te truhle tezky.Dnes jsem po obede dal zase Plzen, ja to stridam s Budvarem.Na aperitivek si dam malou stopicku slivovicky,lonska je tak dobra, ze jsem takovu v zivote nepil.Mame tu doma jeden special,uz jsme to tak trikrat palili nemeckou novou odrudu Presentu a Moravsky Karlatky sber tak zacatkem rijna.Nema chybu,jemna 50satka aj babam chutna,ty by pily,ja bych to ojel ale, uz par roku nemam cim. Dnes ty baby maju mizu aj okolo sedesatky su takove vylepsene a vylozene provokuju.To nase zenske ty byly sedrene za komousa ve 40ceti.
Pust z hlavy jak budeš těžký o své poslední cestě. Na to mají dnes techniku, nebo tě tam odvezou VZV.
To byla samo. legrace.
Víš proč běhá po světě tolik hezkých bab?!!
S tím majetkem to zas tak není třeba přehánět, jak říkal jeden můj známí, když chceš aby na tebe dlouho vzpomínali, tak jim zanech nějaké dluhy.
Pro p. Langera.
“Měl by přiznat, že Rusko vede válku nejen proti svým lidem…….”
Cituji z rozhovoru Martiny Kociálnové s naším diplomatem Jaroslavem Baštou, ex velvyslancem na Ukrajině a v Rusku. Doufám, že nepopřete, že diplomat bude asi vědět víc o tamních poměrech než vy.
Putinův nástup do funkce znamenal obrovský zlom v tradici toho, kdo stojí v čele státu. V Rusku zhruba od roku 1917, od bolševické revoluce, bylo zvykem, že v čele státu stáli lidé z komunistické nomenklatury, kteří se mimo jiné vyznačovali tím, že některé problémy prostě odmítali vnímat, ty pro ně neexistovaly. Pro ně existovala spíš ideologie a povídání o tom, jak by se to mělo vést. A najednou přišel člověk, který byl celý předchozí život, profesionální život, cvičen k tomu, aby problémy odhaloval, hovořil o nich a řešil je. Takže první věc, která mě překvapila, protože ho dosadil do funkce Boris Jelcin, který do té doby, stejně jako Gorbačov, patřil do komunistické nomenklatury, byla, že Vladimír Putin a lidé kolem něj byli v podstatě z našeho pohledu antikomunisty.
Oni nomenklaturu a komunisty považovali za neschopné blbce, kteří všechno zkazili a svým způsobem měli pravdu. Je pravda, že byl malinko jiný v době, kdy přišel do Moskvy, bylo to docela dobře vidět i na tom, koho si tam přivedl, protože většina lidí, kteří ho doprovázeli v prvním a částečně i druhém volebním období, byli lidé, které potkal předtím. U nás se zdůrazňuje, že byl důstojníkem KGB, který pak pracoval v zahraničí ve východním Německu. Ale on poté, co tam skončil, dělal náměstka starosty Petrohradu a to náměstka prvního demokratického starosty Petrohradu, Sobčaka – a kolem něj se soustředili lidé s velmi liberálními názory jak na ekonomiku, tak politiku.
A je věc, kterou je třeba brát v úvahu, protože Rusko se svou historií a rozlohou nikdy nemůže být takovou parlamentní demokracií, jak si to u nás občas někdo představuje. Tam to vždy byla nějakým způsobem vláda jednoho muže, ať už to byli carové, nebo potom generální tajemníci a podobně. ……..
Takže na Rusko je třeba se dívat nejenom z našeho pohledu, ale taky z pohledu ruských dějin a toho, jak to tam funguje………”
A jeho “válka” proti vlastním lidem vypadá např. takto:
“Zajímavé je, že režim, který zavedl Vladimír Putin, v žádném případě nebyl sociálně citlivý, spíše naopak. Ale on udělal jednu věc, která v celých 90. letech chyběla, zavedl elementární pořádek ve státní správě a ve všech těchto záležitostech, takže ho lidé začali volit kvůli tomu, že se najednou pomalu zvedaly důchody, některé věci, které předtím přestaly fungovat, se zase obnovily. Pak pomalu začaly jít nahoru platy, samozřejmě nejvíc v Moskvě, ale postupně i v dalších regionech, i když regionální rozdíly zůstávají stále obrovské. Ale abyste pochopila popularitu stávajícího prezidenta, tak za dobu jeho vlády se platy zvedly 8 krát.
Otázka M. Kociánové: ….když měl projev na jaře 2001, ve kterém sliboval, že do 13 let bude Rusko opět supervelmocí, věřil jste mu?
J. Bašta: Důležité bylo, že mu uvěřili Rusové, že to pro ně bylo po těch letech, po obrovském propadu ekonomiky a významu Ruska, první slovo, které jim dávalo naději do budoucna. A on opravdu začal tím, že zabránil dalšímu rozpadu federace……..
Putin porušil zásadu, která platila za Jelcina a která vlastně u nás na Západě, v EU a leckde funguje doteď. A to, že zisky se privatizují a prodělky znárodňují. Tedy, když se něco prodělá, tak to zaplatí daňoví poplatníci, když je naopak zisk, tak se rozdělí, v ruském případě, mezi oligarchy. A to přes všechny výhrady, které člověk může mít kvůli oligarchům a systému korupce, která je tam samozřejmě geneticky daná už několik století, a nedá se vymýtit, ale jenom regulovat, což je to, co stávající režim dělá…….”
Atd, atd. Je to dlouhé,všechno kopírovat všechno nebudu. Nevím, jestli by odkaz prošel cenzurou, ale máte-li zájem o podrobnosti zkusím to, nebo sdělím kde zmíněné rozhovory najdete.
Co vy na to?
Já na Svobodné universum chodím,Martina Kociánová je hrdinka.
Pan Bašta je jeden z nejchytřejších analytiků.Aspoň v mých očích.
Pořad se jmenuje Kupředu do minulosti.
Pan, pardon, soudruh Bašta je normální rusofilcka zemanovského typu.
Já ho považuji za jednoho z mála skutečných českých konzervativců, kterému jeho blízkost ke křesťanskému Rusku dodává politické přesvědčivosti a důvěryhodnosti.
Jo, konzervativní bolševik, jako ty.
To je důvod se nad jeho slovy aspoň nezamyslet?
Znáte ruské nebo ukrajinské poměry lépe než diplomat v těch zemích léta působící?
Fšecko ví nejlíp.To je pro debyli celkem charakterystyské
Baštu sleduji celých 30 let.
Je to bolševický zmr@!
Váš soudruh?
Tebe už sleduji taky nějakou dobu a ty si od přírody zmrd ze Zmrdákova!
Lepší, než bolševik jako ty.
No né – co vy všechno stačíte!
A že jste nestačil zaregistrovat světové dění a žijete stále v minulém století?
Jaroslav Bašta je totální rusofilcní rudoch.
Napsat, že důstojník KGB byl v podstatě antikomunista, to by si nedovolil ani ožralý Švestka.
A Putin žádnou zásadu o dělní zisku na stát neporušil, protože Rusko za jeho vlády je totálně oligarchická společnost patřící pouze Putinově kamarile a jeho pár kámošům. A samozřejmě jejich “zaměstnancům”!
Pokud jste si to nevymyslel, jak je vaším zvykem, mýlíte se. Putinův postup proti oligarchům, kteří získali majetek v “divoké” privatizaci v 90-tých létech:
Pokračování předešlého:
” Vladimír Putin a lidé kolem něj, kterým v Rusku říkají „silovici“, protože to byli zástupci takzvaných silových rezortů vnitra, obrany, tajných služeb a podobně, jsou naopak toho názoru, že k tomu majetku přišli proto, že byli ve správný čas na správném místě a znali správné lidi. Ale to neznamená, že tento majetek je jejich, oni jsou pouze správci, nikoliv majitelé. A to je pohled, který tenkrát vedl k tažení proti oligarchům. Tento spor vlastně začal kolem dluhů bývalého Sovětského svazu. To byla jedna z věcí na samém začátku Putinova vládnutí, kdy se rozhodl, že tyto dluhy, které zanechal Sovětský svaz, zaplatí.
A samozřejmě, tyto dluhy se neplatily, nebo jen minimálně, ze státního rozpočtu. On prostě řekl oligarchům: „Podívejte, vy jste převzali majetek i s těmito závazky, a dluhy které zůstaly po Sovětském svazu, teď musíte splatit z těchto peněz, které máte k dispozici.“
A právě Chodorkovský se tomuto bránil, což byl další důvod, proč se dostal do nemilosti. A samozřejmě, že jeho politické ambice v tom možná hrály také nějakou roli. Ale podle mě nikoliv rozhodující. Rozhodující byla snaha oligarchů tento majetek prodat, tím pádem už by na Sibiři byla nějaká americká nebo britská firma a postavila by ropovod do Číny. Dnes to dělá Rusko samotné, je to přes tři tisíce kilometrů.
Nedělá to jednotlivec a je to součást státní politiky, protože před 15 lety byla Ruská federace ve vztahu k Číně trošku zdrženlivější, nestáli zas příliš o to, aby Čína šla moc rychle nahoru. Dnes je to jinak, dnes již mají domluven nějaký modus vivendi, kdy to vypadá tak, že Čína je ekonomický tahoun, zatímco Rusko zajišťuje vojenskou odstrašující část toho spojenectví”. Konec citátu.
Vize – není vám sympatický názor: ” „Podívejte, vy jste převzali majetek i s těmito závazky, a dluhy které zůstaly po Sovětském svazu, teď musíte splatit z těchto peněz, které máte k dispozici?“
Mně tedy ano. Co kdyby NAŠE vláda konala stejně? Nemuseli bychom být taspoň olik zadluženi.
Ale depááá, Chodorovský chtěl sám sobě řídit podnik. Tak nějak po kapitalisticku, jak by řekl Bouše. Už tehdy chtěl postavit, soukromý, ropovod Číny. No a zapomněl se zeptat v Moskvě na Lubjance. Nechtěl zdrhnout do Anglie ani na Rhodos.
Já, na rozdíl od Vás, rusofilcních socanů, jako Bouše, Kadel nebo vy, opravdu vím co je to kapitalismus.
Takový dobráček, že? Oni mu ten majetek chudí Rusové přímo vnutili. Vždyť on ho vlastně ani nechtěl.
Janino,obdivuji vaši trpělivost.Bavíte se s úplným mimoněm.Pan Bašta Rusko ani neadoruje,ani nehaní.Podává jenom pravdivé informace.
Ovšem v Česku je přes Rusko jenom Štětináč-Plavec,Petra Procházková,Fištejn,stařík Dvořák a podobní týpci.
Ti by se tady dali přebírat vídlema.
Milá Janina, to sú relatívne známe veci.
Ale (zatiaľ) nemenia nič na tom, že opatrnosť s Ruskom je namieste, jednak vzhľadom na jeho trochu iné mentálne nastavenie, ako aj na to, že aj v tom najlepšom prípade ide stále o rekonvalescenta s vracajúcimi sa záchvatmi paranoje pred liberálnym Západom. A zatiaľ nevedno, či sa z toho vôbec niekedy dostane…
Rusové proti západnímu liberalismu postavili konzervatismus, tradiční křesťanské hodnoty a kapitalistický pořádek. Myslím, že je to dostatečná obrana, která se vždycky osvědčila.
Hm. Vy jste jeho ošetřující lékař?
Boušeho? Ne. Ten potřebuje psychiatra.
Fúúú, vy ale máte kvalifikované postrehy….
Milá Janina, vec sa má jednoducho tak, že pokiaľ nám cpete Rusko každou dierou, tak najprv samozrejme zisťujeme, či z tých dier už môžeme začať odstraňovať ochranné záplaty
Nějaký konkrétní argument, který vyvrací slova pana Bašty by nebyl?
A kto chce vyvracať Baštu ? Veď píšem, že sú to relatívne známe veci. Jádro pudla je v inom, že tie nestačia na otvorenie dverí pred Ruskom dokorán, ale to som už naznačoval tiež.
Preto namiesto, s odpustením, trochu nejapného rozmělňovania radšej odpovedzte, prečo nám vlastne Rusko cpete každou dierkou ?
Milý Lulina, vaše vnímanie reality je už štandardne katastrofálne.
Dôvod rozdielu vo vnímaní Navalného a Robinsona je jednoducho v tom, že kým Britániu, napriek brexitovému dobrodružstvu ešte stále vnímame ako spriatelenú krajinu, kým Rusko, vzhľadom na jeho pritázapadný odboj, NIE.
Také je to jednoduché
Soudruh Lulííín je jenom rusofilcní bolševíííček, nic víc.
Je ale pravda, že tímto si Británie totálně nasr@la na pověst. Budeme muset, nyní, dělat trošku výběr mězi komoušstvím východním a západním.
Ale je rozdíl mezi socany? Asi jenom ve sponzorech.
Komunismus se zrodil na Západě, kam organicky patří a kde už navždycky zůstane, proto se musíme od zdroje nákazy oddělit.
Nás na východě “poctila” tato totalitní ideologie násilím započatým židobolševickým státním převratem v Rusku 1917 financovaná a organizovaná největšími kapitalisty a oligarchy světa.
Ostatně dneska nová západní verze komunismu – neomarxismus – probíhá stejně, pouze v bledě modrém.
Zase tady ser@š ty svoje paranoidní myšky, déébo?
Jášku, ty opravdu nevíš, kde se poprvé v 18. a 19. století zrodily komunistické myšlenky, kde byly poprvé sepsány a poprvé v praxi realizovány ?
A jako na potvorou u toho hlavní roli vždycky hráli tví židovští soukmenovci placení největšími židovskými bankéři a průmyslníky.
Idiote, tobě to opravdu nepřijde podezřelé ?
Oni už v Rusku zas vládnou komunisti? Jsem asi něco prošvihla. Dyť byli v opozici – to jako byl přes noc převrat?
Septyk se za 30 let ještě neprobral z deliria tremens, takže žije v domnění, že v SSSR vládne Brežněv a platí vedoucí úloha KSSS.
Je zbytečné mu to vysvětlovat, jeho chorý mozek to nepobere.
Septyk, hlavně ty nesvéprávná (I) ví, co to je KGB!
Což blbeček co skončil u Protokolů… nikdy nepochopí.
Tak to ledacos vysvětluje.
Nasadil jste silný kalibr.
Přeskočit STB a dostat se přímo ke KGB – už nevíte co by, že.
A bude hůř. .
Za půl roku bude rok 2020 a vy se stále plácáte ve století minulém.
Rusové jako národ jsou konzervativními pravičáky, což dokazují posledních 30 let, odkdy se osvobodili od židoamerického komunismu.
Rusko je naším nejbližším spojencem proti levicovému západu.
Dajo, ne zase, ještě! Nemyslím ty co mají průkazku jinde než v nočním stolku jako Putin.
Putin byl v sovětské komunistické hierarchii v době rozpadu SSSR ve svém věku kolem 35 let pouhé hovno v trávě.
“Protože Robinson není Rus a nepořádá protivládní demonstrace v Moskvě, což by z něj automaticky činilo disidenta, demokrata a miláčka českých médií, ale je pouze pravicově smýšlející Brit bojující proti islamizaci Anglie a obecně proti šířícímu se levičáckému západnímu šílenství.”
Tahle závěrečná věta článku je jasným závěrem, abychom s bolševickým západem neměli společného nic nad míru přiměřenou našim zájmům.
Pryč z EU a NATO !!!
Vetsina z vas keca o vecich, o kterych nema nejmensi anunk. Obcas koukam na “pjervij ruskyj” a RT today. V jednom filmu a reklame jsem jeste nevidel nejakeho negra nebo cmouda. Maji zkratka bilou televis. Jinak v cele EU se to jen hemzi cernou verbezi, jak ve filmech, reklamach a reporterech, tak i dokonce v parlamentech. Reknete, ze v ruske vlade nebo v dume je nejaky negr nebo Turek.
Vaclavak vypada vecer jak Adis Abeba a to u vas zadne nemate. To jsou vsechnu nacerno nabarveni Cesi. Potrebujeme reinkarnaci Adolfa!
Vyhánět čerta ďáblem není zrovna ideální řešení.
Naprosto souhlasím s vaším příspěvkem a hlavně s první větou!!!
Člověk se tu dozví řadu zajímavostí a mouder, ale činy žádné!!! Bojujeme od klávesnice, pak se tu různě vyhrožuje a nabíjí brokovnice. Pokud by tu někdy nebyla sranda, tak je to tu celkem nudné.
V jejich bedně nevidíte čmoudy,ale pidlooké.Jejich slimáci nejsou snědí,ale bílí (ti z Kavkazu), nebo pidloocí (střední Asie).
Asiati jsou s bílou rasou daleko kompaktibilnější.
Kavkazané jen trochu,nesmějí být vyhejkaní.
Což za bolšána byli.
Dneska je tam jezděj vyhejkávat halalové vyhejkaní Západem.Bohužel.
Je tam třaskavý terén.
Rád bych doplnil, co zde psal pan Vize.
Rusáci, pardon Sověti, si vychovali soudruha Hitlera, aby pro ně dělal špinavou práci socialistické “revoluce” v Evropě. On jí skutečně dělal, přičemž zjistil, že je určen jako užitečný idiot k obětování. Proto zaútočil na SSSR dříve, zjistil totiž, že nemá co ztratit.
Už bylo pozdě na případné spojenectví se Západem, protože na něj byla upřena světová pozornost, jako na nepřítele č.1. Fakt je, že díky tomu zachránil Evropu před sovětským “osvobozením”, alespon tedy její část.
Ovšem jsem velmi zvědav, kdo zachrání Evropu před ruským “osvobozením” v dnešní době, až soudruhy celého světa proklínaná US Army Evropu opustí.
Ono totiž stejně jako před desetiletími, ruští soudruzi nezapomněli masově, hromadně zbrojit, a hnát do uniforem kdekoho, ano, včetně muslimů.
Kdo neprotestoval proti militarizaci za bolševické totality, tak dnes by měl tak akorát držet hubu, když má nutkání nadávat na NATO, nebo na zbrojení Česka.
Langře, kdes byl, osle?
Určitě f nějaké pakárně, jsi ještě blbjejší, než jsi byl
Řekl bich, že se Septykem, Maxýkem, Holynou, Lyborkem, plus ještě nějací další, abych někoho neurazil, jezdíte na školení
To je tak do očí byjící, že to nelze přehlédnout.
Stejné pyndy, jak dle kopýráku
Langře, abi bilo jasno, mně newadí blpci, protože to je normál, nemohou bít fšichni ajnštajni.
Uš na základce děcka jasně vjeděli, kdo jak na tom je.
Blpci bili wismýwaní, normální wjec.
Po r. 1968, po tzw. normalyzaci, se ukázali charakteři.
Ti, co neuhnuli, šli od wálu, a kupředu šli krysy, a samozřejmně pyndali swé kydy, pochycené na školení ssm a kčs.
Stejné bezcharakterní prodejné krysy se stejnými pyndy
jsou i zde.
Je to k neuwjeření, ale tak to prostě funguje, ať je režim jakýkoli. Metody se nemnění.
A gdyš se to wezme, kolem a kolem, wy, banda prodejných krys, jste borci, gratuluji
Podařila se wám neuwjeřitelná wjec, díky wám, došlo k rehabylytaci komančů.
Jestly si něgdo mislel, že komanči měli patent na fšechny lumpárny swjeta, tak rychle zjistil, že komanči bili slabingři
Doufám langře, že ty i twí kumpáni máte děti a vnoučata.
Nemusím snat vyswjetlowat, proč, že?
Joe, lépe to už napsat nešlo, moc pěkný a pravdivý příspěvek. Tak to bohužel je, už jsem to tu psal kdsi dávno také!! SSwyně zůstane SSwyní i kdyby tu byl jakýkoliv režim. Ta kočkovaná na pravou a levou je už hooodně k smíchu. Jou, máš to za Výbornou *****
Pavle zdrawím
Díky za souhlas
Do diskuse pod tímto článkem jsem dosud nevstoupil a nemíním ji ani hodnotit.
Pouze uvedu, že se ztotožňuji s názory na věc, jež tu prezentovali pánové Langer, FcKensie, Vize a někteří další soudní lidé, které tímto zdravím a současně jim děkuji za vyjádření se k tématu.
Můj názor na PR (Putinovo Rusko) je dostatečně veřejnosti známý, stejně jako to, že smrtelné nebezpečí nám hrozí (již potřetí) z Východu, a to i v souvislosti s islamizací Evropy…! (viz odkazy dole)
Komu není lhostejná budoucnost svých dětí s své vlasti, NEMŮŽE PŘEHLÍŽET toto smrtelné nebezpečí a TOLEROVAT agitky kolaborantů, které nám tu již Vylíčil nejeden z nich, včetně soudruha Bašty …
https://www.youtube.com/watch?v=jQdcp-cBO3s
https://www.youtube.com/watch?v=xfKq57aBqac
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/rusove-zacinaji-byt-nespokojeni-40269776
Dnešní obrozené Rusko je nejpravicovější a nejkřesťanštější zemí na světě.
Proto je to pro nás ryzí pravičáky nejbližší spojenec proti západním neobolševikům a fašistům.
Rusko = pohoda, klídek, tabáček.
Vy už píšete skoro stejně, jako ten kremlobot Lubomír Bouše, který se tu ztrapňoval před vámi.
To byl RYZÍ hňup.
HoIínku, ty opravdu nevíš, kde se poprvé v 18. a 19. století zrodily komunistické myšlenky, kde byly poprvé sepsány a poprvé v praxi realizovány ? U nás na Východě to rozhodně nebylo, my jsme největší obětí západního komunismu.
A jako na potvorou u toho hlavní roli vždycky hráli tví židovští soukmenovci placení největšími židovskými bankéři a průmyslníky.
Idiote, tobě to opravdu nepřijde podezřelé ?
Ať jste ještě napsal, abych se učil “skákat do rakve”, tak bych si dovolil tvrdit, že jste ten idiot Lubomír Bouše, který tu psal před vámi…
Hňupe z Hynčiny, píši o něčem jiném, jestli teda umíš číst.
Dnešní obrozené Rusko je nejpravicovější a nejkřesťanštější zemí na světě.
Proto je to pro nás ryzí pravičáky nejbližší spojenec proti západním neobolševikům a fašistům.
Rusko = pohoda, klídek, tabáček.
A přeci jen…
Je to ten starý s.prostý hňup Lubomír Bouše že SOPO
Kdyby ses raději šel do kostela v Zábřehu pomodlit a nechat knězem vyzpovídat.
Myslím, že své paranoidní nenávisti máš na duši docela hodně.
“H o l í n k u (…) idiote, tobě to opravdu nepřijde podezřelé ?”
To máte na mysli toho, co jste jej oslovil zde:
Lubomír Bouše Says:
Březen 21st, 2015 dne 10:03
Milý pane H o l í n k u, my všichni slušní čtenáři zde nemáme ani těch nejmenších pochybností o Vašem obrovském morálním kreditu. Další dokazování je úplně zbytečné, protože může být zneužito lumpy, kteří se chytají kdejaké kraviny, aby nás pošpinili nebo zesměšnili. Však ti různí zbabělci a křiklouni pod všelijakými krycími značkami Vám nesahají ani po kotníky…
V roce 2015 jsem tady ještě nediskutoval.
HoIínku, ty opravdu nevíš, kde se poprvé v 18. a 19. století zrodily komunistické myšlenky, kde byly poprvé sepsány a poprvé v praxi realizovány ? U nás na Východě to rozhodně nebylo, my jsme největší obětí západního komunismu.
S hlupákem, který neví ani to, kde byl či nebyl před pár lety, a dokonce veřejně zapře sám SEBE, diskutuje maximálně tak Maximus, Kadel, Vlado, mafián Profaci či Holý cirkl, a někdy ještě zmoklá slepice…
Soudný člověk se takovýchto opovrženíhodných individuí štítí…!
🔴
A tady máte Boušeho v plné jeho parádě….
https://bouse.blog.idnes.cz/
“Byť nejsem starý, už hodně pamatuji. Miluji historii a orientuji se v právu. To mi umožňuje pozorovat události doma i ve světě s nadhledem a s porozuměním širších souvislostí.”
Lubomír Bouše
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
A že to bude zapírat, to by nikoho překvapit nemělo. Lže stejně jako všichni zdejší členové Klubu bolševických pohrobků (KBP), kterému tento měsíc předsedá jistý soudruh učitel Kadel.
HoIinku, já žádný blog nemám a vůbec mi nechybí.
HoIinku, ty opravdu nevíš, kde se poprvé v 18. a 19. století zrodily komunistické myšlenky, kde byly poprvé sepsány a poprvé v praxi realizovány ? U nás na Východě to rozhodně nebylo, my jsme největší obětí západního komunismu.
S hlupákem, který neví ani to, kde byl či nebyl před pár lety, a dokonce veřejně zapře sám SEBE, diskutuje maximálně tak Maximus, Kadel, Vlado, mafián Profaci či Holý cirkl, a někdy ještě zmoklá slepice…
Soudný člověk se takovýchto opovrženíhodných individuí štítí…!
🔴
HoIinku, ty opravdu nevíš, kde se poprvé v 18. a 19. století zrodily komunistické myšlenky, kde byly poprvé sepsány a poprvé v praxi realizovány ? U nás na Východě to rozhodně nebylo, my jsme největší obětí západního komunismu.
S hlupákem, který neví ani to, kde byl či nebyl před pár lety, a dokonce veřejně zapře sám SEBE, diskutuje maximálně tak Maximus, Kadel, Vlado, mafián Profaci či Holý cirkl, a někdy ještě zmoklá slepice…
Soudný člověk se takovýchto opovrženíhodných individuí štítí…!
🔴