
Nenávist Stalina vůči obráncům Leningradu skončila popravami a gulagy
SM
Na konci druhé světové války a krátce poté Georgij Malenkov provedl Stalinův plán zničit veškerou politickou a kulturní konkurenci z Leningradu, bývalého hlavního města Ruska, aby soustředil veškerou moc v Moskvě.
Leningrad a jeho vůdci získali nesmírný respekt a podporu veřejnosti díky vítězství v hrdinském obležení tohoto města. Stalin i Malenkov nenáviděli každého, kdo se narodil a vzdělával v Leningradu, a proto zorganizovali a provedli útok na leningradskou elitu oslabenou smrtí Andreje Ždanova, který byl spolupracovníkem Stalina a mocným komunistou. V srpnu 1948 tak začalo definitivní zúčtování s vlivnými lidmi města, které vzdorovalo Hitlerovi, ale stalinské nenávisti podlehlo.
Malenkov, který měl nevyřízené účty s již mrtvým Ždanovem ve spolupráci s Berijou přesvědčili paranoidního Stalina, že lidé v Leningradu mu nejsou loajální. Zatýkání leningradských vůdců začalo v březnu 1949. Popkov a další leningradští vůdci byli obviněni ze snahy vytvořit Komunistickou stranu Ruska se sídlem v Leningradu podle vzoru jiných unijních republik a také převést vládu SSSR do města na Nevě.
Berija a Malenkov společně s Abakumovem zorganizovali velká soudní přelíčení v Leningradu a Moskvě, která byla následována popravami jejich soupeřů, kdy byli zabiti všichni vůdci leningradští vůdci a spojenci zemřelého Ždanova. Tisíce normálních lidí byly po Stalinově schválení zavřeny v pracovních táborech, gulazích.
Stalinův věrný spojenec Malenkov osobně nařídil zničení Muzea obléhání Leningradu a prohlásil 900denní obranu Leningradu za „mýtus navržený zrádci, který se snaží zmenšit velikost soudruha Stalina“. Malenkov současně nahradil veškeré komunistické stranické a správní vedení v Leningradu provinčními komunisty loajálními Stalinovi.
Po Stalinově smrti se Malenkov stal na dva roky předsedou rady ministrů SSSR a tento muž osobně odpovědný za mnoho zločinů spáchaných komunistickou stranou vůči vlastním národům se pokusil v roce 1957 spolu s dalšími pohrobky Stalina svrhnout Nikitu Chruščova, což se mu nepovedlo, a tak odešel do vyhnanství v Kazachstánu. Umírá v roce 1988 v Moskvě.
Lidská zrůda Berija byl v roce 1953 odsouzen za 357 znásilnění a popraven. Abakumov byl za účast na likvidaci leningradských komunistů popraven v roce 1954.
Jednou ze zvláštností Leningradské aféry bylo, že nebyli pronásledováni pouze straničtí funkcionáři, ale také Sovět, Komsomol, vedoucí odborů a jejich rodinní příslušníci. Na městských univerzitách se konaly očisty, během nichž přišlo o práci mnoho slavných vědců. Stovky titulů knih a brožur byly zakázány a odstraněny z knihoven.
- therussianreader.com, histrf.ru
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč
Celkem za měsíc: 10 678,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
bolševici se likvidovali mezi sebou. alespon jich bylo meně a slušný lidi měli pokoj.
ty vis hovno co se deje dnes a jeste vetsi, co se delo tenkrat..
stejne tak pisalek vyzobal a prevratil co se dalo…
Stalin si to vyrizoval predevsim s nosatymi zabijaky, kteri meli na svedomi miliony Slovanskych zivotu spolu s ostatnimi narody SSSR..
staci se podivat na sistuaci u nas, kolik spinavych a zvracenych smejdu v zoldu Zapadu od sionistickeho puce ’89 likviduje nasi zemi i s lidma…muzeme taktez mluvit o genocide a jejich trest je jasny…
Pokud by se podarilo nasi zemi osvobodit a vycistit, naslo by se v budoucnu hodne spinavcu, kteri by psali o cistkach a likvidaci “demokratu a bojovniku za svobodu” vcetne jejich pro deticky a blbce vytistenych multikulti, LGBT, BLM….satanistickych sracek….
ty seš kretén s hovnem místo mozku
Trtal má pravdu,dovzdělej se!
další blbec….
hej dráčku, tím novým nickem to nevytrhneš a jen děláš SPD “medvědí službu” a zbytečně dehonestuješ
chybí ti – morava a plesklo…
JE TO ZKKUURWENEJ FÍÍÍÍÍZLLL.
jenom proto, že nemám rád masovéo vraha dobytka džugšviliho, nemusím být fízl. vás , vy prasata považuju za komoušskej lidskej odpad a hnuj. doufám, že takový ksindl nevolí SPD. to by znamenalo, že tomio dělá něco špatně.
Když nevíš voco Go, tak šoupej nohama a mluv až budeš tázán!!!!
Tady vůbec nejde o džuka a kega, víme!!!
On tím SPD škodí, má to schválně, aby si lidi mysleli, jakej blbec chce volit SPD! Prozradil se dávno, když Okamuru tady nazýval pitomiem! Šmejd z neziskovky a je jich tady víc.
plný souhlas.
Zajímavé, jak slovo bolševici vadí všemu tomu odpadu co zde zavádí západní výdobytky, ala LGBT, udávání, likvidaci rodiny, dovoz migrantů, atd.
Zajímavé jak SSSR stále vadí tomuto odpadu, zajímavé jak Stalin stále vadí tomuto odpadu…
Copak ve SKUTEČNOSTI
Copak se dnes za Zapad od nasi hranice deje neco jineho
Souhlas, trolíček ví prd co se dělo za dob Stalina.
Tady máte pozadí minulostí i současností.
https://www.kla.tv/index.php?a=showlanguage&lang=cz&id=18177&date=2021-02-23
Když už tady vehementně zastupuješ a propaguješ Okamuru, měl by sis taky podle něj upravit slovník. Pochybuju, že kdyby si tě přečetl, skákal by radostí, koho má v kožichu.
Z tvejch ^slušnejch^ výkřiků k diskutujícím je mně k 🤮. Jedině bych musela akceptovat, jestli jsi postižen koprolálií.
Ale normální tvý příspěvky se číst dají.
pro: 😱jedině SPD a tomio okamura 3.4.2021 00:13:23
jedině SPD a tomio okamura 3.4.2021 00:13:
Zapomněla jsem, přečti si PJAKINA, on ti vysvětlí, kdo byli bolševici atd.
toho Č U R Á K A ?? ruský fašisty nečtu.
Nikdo tě nenutí mundo.
Nedovedu si představit kdyby jsme požádali SSSR o pomoc Stalina před Hitlerem v r. 1939. Co by jsme byli dnes?
Německo nebo Rusko ?
Štěstí, že z nás Němci udělali protektorát a neštěstí, že nás neochránili až dokonce, jak to po vítězné válce na východě měli už pečlivě naplánované, že.
Tipnu si: Československo?
Autor zapomněl na drobnost…..Stalin vybil všechno co smrdělo česnekem a že to bylo cítit až do kremlu,tak se ten smrad snažil vyvětrat,jinak měl kudlu ve hřbetě.Přitom dárečci jako Beria a další prováděli zvěrstva….až dojeli.
Pokud o Velikonocích něco z historie o čistkách a popravách, tak by se více hodili Velikonoční povstání v Irsku, r. 1916, a řádění britských okupantů.
Článek jsou kecy v kleci! V knize “Bůh synergie” od Jiřího Šifrina o Stalinovi je vše celkem věrohodně popsáno. Akorát se tam autor vyhýbá účasti Židů na zavedení bolševismu v Rusku, ale spousta věcí jde z textu dovodit. Kniha má 447 stránek a je vybavena spoustou fotografií dokumentů a lidí.
Jste trapný ubožák, Maximusi, s logikou absolutně na štíru, s mozkem zatemněným antisemitismm – ostatně to byl a je poznávací znak ruských bolševických komunistů i německých nacistů. Na jednu stranu se pravidelně oháníte “účastí Židů na zavedení bolševismu v Rusku”, na druhou stranu jste schopen tvrdit, že (nejen) leningradské oběti Stalinovy paranoie byly po právu trestány za židovské snahy rozvrátit ruský bolševismus. K článku pana Zieglera jako určitou perličku lze doplnit (dalo by se doplňovat samozřejmě mnohem více), že i strůjce leningradského procesu Viktor Semjonovič Abakumov byl na základě rovněž smyšlených obvinění na Stalinův příkaz zatčen v roce 1951 a po třech a půl letech mučení zastřelen v roce 1954. Náměstek ministra státní bezpečnosti Michail Dmitrijevič Rjumin, který řídil Abakumovovy vyšetřovatele tak, aby jej mučením dovedli k požadovaným přiznáním, byl zatčen a zastřelen poté, co byl popravou uzavřen případ Abakumov. Tak ruští komunisté odplácí za věrné služby, nebo též čiň čertu dobře, peklem se ti odmění. Jaké důvody vás vedou k vychvalování takových lidských zrůd a zrůdného režimu, jakým ten sovětský byl, si odpovězte sám, Nic chvályhodného to určitě nebude.
Nejen on je trapný, ale i ta další sebranka; trtal, jonas, cirkl, jiruna, detektor, novotná, janina, gene a další a další .
Odhaduji, že jich je na P.P. 80%! … Tím je dáno, že i P.P. je ubohým a trapným.
Aby ses neposrral vzteklý namachrovaný obřezanče. To, že židovští Rothschildové, Warburgové a spol. ten bolševický bordel vymysleli, zaplatili a zorganizovali v Rusku po 1.WW svými kecy nezměníš! A parníkem židovského bankéře Jacoba Schiffa byly přivezeny z NYC v USA stovky revolučních obřezaných kádrů……
Jestli chceš, mohu ti sem napsat o tom více s celou řadou jmen, co vymysleli a realizovali ten bolševický velkokibuc! Já vím pravda bolí, že?
“Cestou klamu musíš vést válku” – heslo Mosadu. To o něčem vypovídá!
A ještě dodatek. Měl by sis to v té své namachrované palici trochu srovnat. Kdyby nebylo Sovětů v 2.WW, kde hráli hlavní roli ve válce Rusové, ty by si neexistoval a tvoje předky by nacisté zajisté spolehlivě zlikvidovali. Měl by si mít k tomu národu velkou úctu a respekt, pokud v tobě je jen trochu slušnosti a morálky. No a tvrďák diktátor Stalin dokázal v prostředí, kdy by jinak Rusko dávno tvoji sionističtí soukmenovci rozparcelovali a zničili, vybudovat velmi hospodářsky silnou zem, která pak byla schopna se velmi silnému nacistickému vetřelci ubránit, pravda, za hospodářské pomoci spojenců, kterou však museli Sověti tvrdě zaplatit! A naopak zločinnému Německu, tomu západnímu, bylo odpuštěno 50% dluhů! Vy “vyvolení” jste naprosto nekritičtí sami k sobě a lež je pro vás běžným pracovním nástrojem!
Ano, tu hlavní roli hráli sovětští Rusové ve WW2 už od 17.9.1939, kdy po boku svého přítele, nacistického Německa, napadli Polsko (ti od východu, oni od západu). A následně neopomněli svého spojence podporovat až do zahájení operace Barbarossa 21.6.1941 materiálně (např. dodávky kovů, kaučuku – ten pak byl mimochodem jednou z prvních položek, kterou požadovali po Británii po zahájení konvojů – atd. včetně závazku každoročních dodávek 5 mil. tun obilí) i morálně (viz třeba telegram se Stalinovým osobním blahopřáním Hitlerovi po obsazení Paříže 14.6.1940 nebo třeba brojení Komunistické strany Francie ovládané Kremlem proti “buržoazně-imperialistické válce” s cílem přispět k rozvratu francouzské armády po napadení Francie Německem) – opravdu vybral jste si skutečně ynikající objekt pro své plamenné obhajoby. Jen mimochodem, já na rozdíl od vás (jak jste to o sobě sám ve zdejších diskusích uvedl) židovské předky nemám, ale že jste si mne uvedl do svého seznamu českých Židů a doplnil zřejmě mnoha černými puntíky, mi vrásky nedělá. A pokud tady ve své hysterii tvrdíte něco o lži jako běžném pracovním nástroji, tak mi upřesněte, co je lživého na skutečnostech, které jsem výše napsal o ruských bestiích Abakumovovi a Rjuminovi.
No a jinak k celkové úrovni vašich obou výkřiků – jen ukazujete, co vy Rusové jste nejen za antisemitská prasata, ale i za sprosté, nevychované hulváty. To ostatně platilo za cara, za bolševiků a je to tak i dnes.
PEtičku,
jdi s tim laskavě někam! Dobře přece viš, že sověti začali kamaradit s Aďou až pote co Aďa uzavřel kamaradčofty S Polakem, se kterym si diky podpoře Hitlerovych mnichovskych zapadnich spojencu (VB, Fr) rozdělili Československo.
Až když agresivni Stalin viděl, že zapadni partňoři, kteři umožnili 3. řiši vyzbrojit se a expandovat Hitlera podporuji v expanzi na vychod a o bezpečnostni pakt zaměřeny proti rozpinavosti 3. řiše sabotuji a Polak tajně vyjednava se svym partňorem Hitlerem, začali sověti jednat s Hitlerem.
Tož asi tak. Ale “dobry” pokus!
Rozhodně si Polsko s Německem nedělalo žádné společné plány na rozdělení Evropy a světa, jako si to s tím Německem smluvně uzavřel SSSR, Jonasi. A jednou z prvních starostí Stalina po tom, co ho Hitler napadnul (jak typické pro vzájemné kamarádšofty dvojice gangsterů) bylo, aby mu noví spojenci (Britové, posléze Američani) uznali nové územní zisky jako nedílnou součást Sojúzu. K tomu vašemu pokusu omlouvat a vysvětlovat – jestliže výše váš kamarád Maximus píše, že “lež je pro vás běžným pracovním nástrojem”, tak ano, jako by to na vás už dopředu zamýšlel. A nechcete mi ještě připsat – abychom se vrátili k článku – taky nějaké vaše podobně zábavné vysvětlení k leningradským procesům, Abakumovovi a Rjuminovi, vy “dobrý pokuse”?
Ale no tak PeTiku,
psal jsem že si Polak se svym Frojndem Hitlerem dělili Československo a jaksik se připravovali společně na CCCP – s tichou podporou Hitlerovych ||mnichovskych partňoru, kteři spolu s |Polakem sabotovali bezpečnostni pakt, ktery by ochranil Ojropu před nacistickou rozpinavosti.
Holt Polak i s Hitlerovymi zapadnimi Frojndy se těžce spletli. Rus tajne spojenectvi a pikleni včas prokouknul a sam uzavřel s Hitlerem spojenectvi, ktere oddalilo expanzi 3. řiše na Vastok.
A lstivy expanzivni Polak s imperijalnimi Mnichovskymi partňory Hitlera enem čuměli jak puci, co se pote dělo. Aďa spolknul Polaka a pak se vrtnul na svě |Mnichovske tawaryšče a dal jim krapitek do těla. Což se ovšem vubec neda srovnat s tim, co pak dělal v CCCP. A nakonec dostal těžkou nakladačku – od Rusa, do ktere se z mocenskych duvodu nakonec zapojili i USA a Aďovi Mnichovšti parnoři, kteři zaujali opačna mista než na začatku.
Lžete, jonasi – není to tak, že (Hitler) “nakonec dostal těžkou nakladačku – od Rusa, do ktere se z mocenskych duvodu nakonec zapojili i USA a Aďovi Mnichovšti parnoři”, jak píšete. Británie byla ve válce s Německem už od roku 1939 a až do 6/1941 SSSR dělal, co mohl, aby jí Hitler dokázal porazit. Takže s tím “zaujímáním opačných míst než na začátku” bych na vašem místě byl hodně opatrný. Ale neodbočujte od tématu – skutečně mi neumíte naspat nějaké vaše další skvělé rozumy k leningradským procesům, Abakumovovi a Rjuminovi, “dobrý pokuse”?
Mně zajimaji spiš aktualni proublemy, než jacisik kostlivci CCCP s , ktery již teměř 30 let neexistuje.
Jinak valka Britu o jejich kolonie v Africe, do ktere zatahli i Čechy a Slovaky, ktere podtrhli v Mnichovu mě moc nebere.
Akorát si ti poláci usilovně dělali před 2.WW animo na naše Slezko atd.
takže žádné ovečky, že.
Dodnes se kdesi,
tuším na Těšínsku handrkují s námi o území,
jen se to pilně na zamini tutlá.
Polsko naprosto zradila Francie a Británie, jeho smluvní spojenci proti Německu. Mohl byste vědět, čemu Francouzi říkají stále podivná válka, házení letáků na Němce, místi bomb. Hitler je měl dobře naštudované, a tak mohl na západě nechat jen symbolický počet vojáků a vše vrhnout proti Polsku. A co čekat asi od Sovětů, když první židle v brázdě na funuse Pilsudskýho patřila Hitlerovi a Polsko do poslední chvíle prozření s Němci spolupracovalo proti Sovětům.
Sověti by válku, kterou pomohli rozpoutat nikdy nevyhráli bez pomoci spojenců.
Sověti nás 40 let okrádali jako svoji kolonii a nebýt jich, tak tu máme pořád demokracii a nebyli bychom dnes BURANI Z VÝCHODU.
Kdovi?
Jak nás okrádali , vždyť jsme měli vyšší životní úroveň než oni ! Jestli se považujete za burana z východu , tak jen ukazujete na svou ubohost !
PETe,
bolševismus byl židovský,
všichni kolem Lenina a Trockého byli Židé,
ruské vlády min. od roku 1905 ovládali Židé.
Stalin ty “leninské židy” likvidoval jednoho po druhém, včetně retuší fotografií.
Nesnesl tu jejich infrastrukturu, pavouka, který měl o
všem informace a přehled, že.
Pan Maximus pilně kálí do vlastního hnízda, jeho otec byl podle židovských zákonů Židem a tak on je zase podle norimberských zákonů židovský míšenec. V druhém či třetím kole čistek by si ho náckové podali.
kdyby dnes vládl Stalin v ČR, dávno by zastřelil všechny vlastizrádce ve vládě.
to je článek, jakoby se piráti připravovali na to, že vyhrají ve volbách…
Ještě k tomu tvrzení údajných rozsáhlých soudních řízeních. O co tam šlo v “Leningradským případě” na přelomu 20. a 50. let, popisuje autor výše zmíněné knihy od str.295 a dále. Celkemmbylo souzeno cca 2000 lidí a mělo být odsouzeno k popravě 200 lidí. Byli popraveni především papaláši Kuzněcov, Rodionov, Popkov, což byli lidé kteří fintou založením ruské komunistické strany bolševiků de facto chtěli rozložit či založit rozpad SSSR, což Stalin vycítil. Tehdy existovaly samostatné Všesvazové kom. strany Běloruska a Ukrajiny. Ale bylo tam mnohem víc věcí, které byly ve hře, zejména bty kriminální. Např. uspořádání “celosvazového velkoobchodního trhu hmotných přebytků” v Leningradě ve dnech 10.-20.1.1949, které skončilo ztrátou 4 mld. rublů, celkem bylo dáno na trh zboží za 9 mld. rublů. A klucí prostě rozjeli rozkrádačku ve velkém a tak byli potrestáni.
Jo dnes by např. u nás měl Stalin hodně práce a tahle vláda by komplet skončila v lepším případě v gulagu!
Tenhle článek je klasický panflet, co vytrhává věci z kontextu událostí doby a navíc tady chybí přesné odkazy.
a totéž se děje dnes.. myšleno s tím rozkrádáním.. jenom doba už je jemnější..
Zatim, to se urcite brzo zmeni
cíglere ty jseš demagog na urovni goebelse.ty tvoje kydy o rusku jsou fakt směšné a srandovní.a kdyby se jeden nezajímal o historii tak by ti i věřil.kolik ti za tyhle demagogické kecy kdo platí.máš lidi za pitomce jako blatný a spol co?
Stalin byl masový vrah, stejný jako jeho spojenec z počatku 2.sv.valky, Hitler ( 1939 az 1941). Že ho zde na webu obhajuji promužicko-komoušske onuce, milovnici totality, chudoby a zaostalosti ,neni pro mne žádné překvapení.
Jiriku jsk jsi dosel na to ze byl Stalin masovy vrah ? To rkali na CT nebo v Brusele
?
Ovšem pokud jde o Herr Hitlera, tak taktiku tzv. spálené země převzal od generála Shermana. Tenko generál Yanks ji brutálně aplikoval na státy Jihu ve válce o jejich svobodu a nezávislost.
Madovym vrahem muzeme nazvat vsechny vojevdce a generaly kteri vedli valecnou kampan, valka je svina
Ne, například gen. Lee se takto do historie nezapsal. Ani třeba poslední náš vysoký generál ve funkci za války, Alois Podhájský.
s rudýma zmrdama se nediskutuje, rudý zmrdi se kopou do ksichtu.
Galusko černopudelny, doufam že ti brzo ztvrdnou prochlastana jatra.
Je neuvěřitelne, kolik energie vynakladaji Serošaci Cygler, SM a zdejši pornoJyřik na to aby v hluboke historii CCCP našli nějake kostlivce a tim hodili špinu na dnešni kapitalisticke Rusko.
Při tym dnešni Rusko neni Stalinuv CCCP. Proč sustružnici raději nehledaji dnešni žabu na prameni, ktera je za dluhy, valkami, Seroš patokolonistickymi podrazy v ruznych zemich, za nasilim a chaosem v celym světě? Proč nežiji aktualnimi problemy a furt se nimravni v dřevni historii?
A když už se nimraji v hluboke historii, proč si nevemou třeba dřevni historii Dojčlandu = 1. a 2. světovou valku, 3. řiši, proč ne stovky “humanitarnich” valek a převratu USA v ruznych zemich světa?
Protože jsou nejen za ty slinty placení, ale hluboko zalezlí v americké zadnici…….
Přidám jednu “perličku”. Nedávno jsem něco hledal na wikině o Allenu Dullesovi, což byl hlavní strůjce projektu EU, což se obecně neví. A vypadlo, resp. vyhřezlo na mě z wikiny toto svinstvo, které dokladuje napořád vedenou svinskou politiku Američanů v historii a nakonec to jde i do dnešní doby. Tak třeba toto je naprosto signifikantní pro ně:
26. února 1953 jej prezident Eisenhower ustanovil jejím v pořadí pátým ředitelem. CIA. Pod Dullesovým vedením, byla odpovědná za mnoho důležitých operací během Studené války, podílela se např. na svržení íránského premiéra Muhammada Mosaddeka či guatemalského prezidenta Jacoba Arbenze Guzmana. Organizovala také např. špionážní přelety letadel U-2 nad územím SSSR či různé akce (např. atentáty, diverze apod.) proti režimu Fidela Castra na Kubě. Po neúspěchu invaze v Zátoce Sviní však prezident John Fitzgerald Kennedy Dullese z funkce ředitele CIA v listopadu 1961 odvolal.
Později se Dulles stal autorem několika knih o diplomacii a po vraždě prezidenta Johna Kennedyho byl ustanoven jako jeden z členů Warrenovy komise, která ji měla vyšetřit. Toto bylo později kritizováno autory více teorii, podle nichž mohl mít právě Dulles zájem na Kennedyho smrti (protože údajně za neúspěch invaze v zátoce Sviní vinil hlavně Kennedyho a nikdy mu neodpustil, že ten svalil vinu na něj a donutil ho k rezignaci z postu ředitele CIA).
A toto jsou nyní naší největší bratři a přátelé…….
Znalosti jsou svina; dnes vladnou mluvici hlupaci, asi tak ….
To je ideal – když hlavni podezřely je vyšetřovatelem. USA v tym maji bohate zkušenosti. Kromě uvedeneho připadu vraždy JFK, kupř. tež vyšetřovani komplotu 11/9/2001 anebo když Banderovci vyšetřuji (nevyšetřuji) udalosti na Majdanu, připadně, když Banderovci jako jeden z hlavnich podezřelych jsou současti vyšetřovaciho tymu k sestřelu malajzijskeho Boeingu a maji pravo veta na vystupy z vyšetřovani.
To je přece normální, největším nepřítelem komunisty je zase jen jiný komunista. I u nás se komouši mezi sebou vždycky mydlili ihned jak k tomu měli příležitost.
Tak kdypak si soudruzi zase oběsíte svého generálního tajemníka?
Kapitalisticke Rusko neni CCCP. V ruske ekonomice převažuje soukromy sektor, zboži nakupuje a prodava za světovou cenu na světovem trhu, nikomu nic (na rozdil od humanistu z USA a Brusele) nevnucuje, v Rusku buji pravoslavi.
Proublem je, že v Rusku (stejně jak v bratrskych zemich = u svych předluženych vazalu a poskoku) buji Serošovy barevně pučisticke Dip Stejtovky. V Rusku je hafo politickych stran i medii, politickych ZIskovek i humanitarnich organizaci, ruzne spolky, ruzna naboženstvi …
Je neskutečné jakýma tématy sto let starými se tu za býváme a jsme schopni se do krve pohádat. Přitom už dnes musí být každému jasné odkud vítr fouká. Vždyť ten scenář, rukopis je jak přes kopírák stejný už po staletí stejný. Přesto se najdou tací co to do krve vyvrací, proč si také každý může domyslet. Měli bychom se spíš soustředit a příval opičích nájezdníků, kteří netrpělivě poskakují okolo šumavských hvozdů.
Odvádění pozornosti od špinavostí “demokracie”!
Je to lez, jsme v infovalce. vsechno co je ruske je spatne, vsechno co je ze zapadu a hlavne z USA je vynikajici. Proc nepisete o USA a o tom, co se tam deje? A ze toho je sakra hodne!
Napiste o vyhlazeni 50 milionu indianu a ukradeni jejich uzemi a jejich vyhnani do nehostine pustiny bez surovin, o milionech otroku z Afriky a otrokarich. O ukradeni casti uzemi Texasu a Noveho Mexika Mexiku.
Nenapisete, protoze jste prolhani presstituti.
Uprostřed nastolování super-fašismu Great Reset a uprostřed vyhlazování evropských národů jejich vlastními mocenskými “elitami” za pomoci islámských okupantů a za pomoci mRNA-“vakcín” způsobujících neplodnost a rozvrat imunitního systému je to FUCKT “aktuální” téma
Co tu bude příště jako horké téma měsíce?
Vyhynutí trilobitů?