
Němečtí politici a aktivisté brojí proti SUV autům. A jen u nich se rozhodně nezastaví
JAN POLANECKÝ

Evidentně jsme se ještě nedostali na hranici, kdy lidé řeknou „dost, už nás konečně nechte být“. Existuje však vůbec?
Už když jsem byl na konci 80. let puberťák, poměrně silně jsem vnímal tehdejší politickou realitu. Nedokázal jsem si ale ani ve snu představit, že z obdivovaného Západu by někdy v budoucnu mohl přijít státní dirigismus, který se v mnohém vyrovná či dokonce překoná tehdejší socialismus a nesvobodu. No řekněte sami, kdyby vám někdo v roce 1985 například řekl, že vám stát zakáže používat vaše auto pod záminkou vadných eko-argumentů ukřičené menšiny, co byste si asi pomysleli? Že se zřejmě zbláznil, viďte. A přesto to tady po 30 letech máme a jsme smíření s realitou.
Nenechte se zmást, slovo „zakáže“ jsem použil zcela záměrně a oprávněně. Salámová metoda na podstatě toho, co se dnes děje, vůbec nic nemění. Ano, auta na spalovací motor jsou už dnes, bez jakékoliv pochybnosti, na trajektorii k finálnímu zákazu. Před pár lety mi někdo pod článkem oponoval, že „nikdo nic nezakazuje, ať se prý proberu“. Doufám, že se právě on a jemu podobní ze svého blahosklonného ignoranství již konečně probírají, ale to bych po nich asi chtěl moc…
Antikapitalisté si konečně našli velmi účinný nástroj. Obratnou, po desetiletí působící, propagandou dokázali zmanipulovat či pobláznit masy normálních lidí, kteří jejich alarmismu a apokalyptickým vizím bohužel uvěřili (aniž by se sami považovali za zelené nebo neo-komunisty). Bohužel, slouží pak jen jako tzv. „užiteční idioti“ novodobého náboženství. Už se vlastně nikdo ani neptá, jestli náhodou na té klima-CO2-víře není něco špatně, proč nám nesedí základní statistická fakta o vlivu člověka na globální oteplování a jak je to s přirozenými klimatickými cykly naší planety. Téměř všichni tu obludnou a propracovanou chiméru berou a papouškují, bez přemýšlení a zdravého skepticismu, jako holý nezpochybnitelný fakt. Naše děti jsou tím bez uzardění krmeny ve školách, mediální mainstream nevysílá nic jiného. Prostě neuvěřitelné.
A tak nás v rámci všeobecné hysterie (převážně evropské) zainteresovaní nebo poblouznění politici nutí přejít na elektromobilitu. Natolik drahou a infrastrukturně komplikovanou, že to v blízké budoucnosti mnoho lidí cíleně zbaví individuální mobility. Jakmile se jim tento cíl podaří naplnit, přičemž tím zničí půl evropské ekonomiky, nezastaví je to ani v nejmenším, tomu věřte.
Vždyť výše zmiňovaná SUV auta jsou přeci „nebezpečná a neekologická“ a SUV elektromobily jsou / budou stejně tak. Bude nutné je zakázat. Pak přijdou na řadu třeba malá auta, protože přeci převážejí málo cestujících, což je taktéž neekologické, nebo ne? A co takhle výroba baterií a drancování africké krajiny kvůli těžbě vzácných kovů? Zakázat všechny elektromobily! Pseudoargumenty se vždy najdou. Toto skutečně není nějaká fikce z hloupého holywoodského bijáku, toto je reálný obraz budoucnosti několika desetiletí, pokud se něco překvapivého nestane. Ostatně, filmu Demolition Man jsme se v roce 1993 velmi smáli a podívejte se na něj dnes. Jsme k realitě té nesvobody a absolutního dozoru tak blízko.
Jakmile se těmto novodobým komunistům a odpůrcům svobodné volby na politických a aktivistických postech podaří skoncovat s automobilismem, zaměří svou pozornost na jinou oblast (resp. rozšíří tlak v jiných oblastech, protože tento svůj boj vedou již dnes na mnoha frontách). A nepřestanou, dokud jim budeme jejich zhovadilé nápady financovat z našich daní a dokud se jim efektivně nevzepřeme. A nebo, dokud se jim napodaří salámovou metodou zlomit poslední zbytky odporu k všeobecné brutální regulaci našich životů. Možná, že jim nebude vadit, že většina obyvatel bude žít v nuzných podmínkách zaostalé země, ale životnímu prostředí tím ani v nejmenším nepomůžou. Právě zaostalé země totiž přírodu poškozují jednoznačně nejvíce. Ostatně, jim v tomto boji o ekologii vlastně vůbec nejde…
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč
Celkem za měsíc: 16 271,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Jak pandemie ovlivnila svobodu internetu? - 25.2.2021
- Senioři umírají i po očkování - 25.2.2021
- Ven z právního pekla - 25.2.2021
Politik, který chce mluvit k nějaké záležitost má mít v této oblasti nějaké vzdělání. V případě SUV by měl umět vzít metr a až se s ním naučí zacházet dojde ke zjištění, že mnohá SUV jen velká vypadají a mnohé automobily už i střední třídy jsou mnohdy větší. Ale to asi chci moc, s metrem v ruce by to vypadalo že pracují. A aby vypadat jak pracující, to by se „mezi svými“ pěkně proflákli.
Na 14. schůzi ČNR ze úterý 18. prosince 1979 uvedl dlouholetý ministr financí ČSR, ekonom, komunista a později i místopředseda vlády Jaroslav Tlapák „Neméně důležitá je také další otázka. Jednotlivé organizace vnitřního obchodu pozastavují pro nedostatečnou kvalitu 15-20 % dodávek určitých druhů průmyslových výrobků a v některých případech dokonce až 40 %. To představuje obrovské ztráty lidské práce, materiálu, energie. Nelze ale podceňovat ani značné politické škody, které jsou těmito nedostatky způsobeny. Jde tedy především o důslednost, odpovědnost, zásadovost a o jejich plné prosazení v praxi. Víme, že spolurozhodují i o řešení takových problémů jako je nevyužívání výrobních kapacit, pokles směnnosti, nezdůvodněná surovinová, materiálová a energetická náročnost výroby, produkce zastaralých výrobků na sklad apod. Nemůžeme do budoucna trpět, aby tyto vlivy snižovaly efektivní tvorby národního důchodu, příjmy státního rozpočtu a životní úroveň.“ [Stenoprotokoly 14. schůze: České národní rady: Úterý 18. prosince 1979, Ministr financí ČSR ing. Jaroslav Tlapák, list s014001, http://www.psp.cz/eknih/1976cnr/stenprot/014schuz/s014001.htm].
Přesto tu nikdo netrpěl hladem , zimou , nebyli nezaměstnaní , bezdomovci , exekuce, obstavené penze , státní dluh byl proti dnešku nepatrný ! Postavilo se 1 200 000 bytů , 30 elektráren , 30 přehrad , metro , dálnice , stovky kilometrů plynovodů ,ropovodů , stovky škol , poliklinik , továren , industrializovalo se Slovensko , atd. ! Co se vybudovalo za posledních 30 let ? Co tu Čechům ještě patří ?
Lide jsou tupci a je to nejlepe videt ve vysledku voleb.
volby neovlivňují naprosto nic, …co se týče směru toku peněz. V našem českém případě se tomu toku říká odtok.
Naprostá pravda
A poznámka pod čarou
Kdyby si jakýkoliv ekologický terorista zjistil, jak se těží kobalt nebo lithium v Africe, tak by ho takové pič.o.viny jako elektromobily přešly.
A tady se opět dostáváme k příspěvku přede mnou. Idioti volí idioty a bohužel není pomoci, protože naše mladá generace není schopna už logicky uvažovat. Neumí se zamyslet nad příčinou a následkem a jenom tupě následuje to, co mu ta svítící bestie v ruce nařídí.
Jsme v pérdeli……………..
Dobře napsáno, jen si nejsem jistý, zda autor má povědomí kdo za tím vším zmarem za oponou dějství stojí! Kdyby ta idiotská globalistickosionistická parta od velkých peněz a majetků nechtěla, nic takového, co se děje se Západem by se nedělo! Svatá prostoto, jsou všichni ti lidé co se zajímají o to co se děje se Západem tak hloupí a neumí si o tom opatřit potřebné informace? Konspirační texty v potrebné literatuře se stále více stávají smutnou realitou! Kdy se konečně lidé vzpamatují ze snění o hodném Západě a sundají si růžové brýle? I ten bolševický režim v r.1917 byl vytvořen a zaplacen stejnými lidmi a nyní stejní lidé jen o nějakou tu generaci mladší likvidují programově Západ postavený na křesťanských základech! Dohaduji, že hlupáků či naivních v tomto směru nevzdělaných lidí je drtivá většina, zhruba 90% a to bude náš konec!
Jo stačí si pro srovnání – pouze pro srovnání – přečíst diskutující na Seznam.cz a další. Již dopředu vím, jak to tady dopadne, protože tihle diskutující mají volební právo a zásadně nemění svůj debilní názor. Což většinou debilové nedělají, pravda. Tak si přejme hodně zdraví a správnou volbu.
Jsme snad narod lesniku a farmaru? Ostatni to potrebuji jeko proluzovak cehosi maleho. SUV zerou vic, vazi vic a zaberou vic mista pri parkovani. Kdyz zajedu do parkhausu, tak se vedle SUVicka nevejdu. Starsi parkhausy maji vetsinou mezi sloupy jen misto na dve “normalni” auta a takovy velky srac ho zabere vic. Povazuji za spravne, ze uz dostavaji pokuty, kdyz stoji pres oznaceny plac.
” … Povazuji za spravne, ze uz dostavaji pokuty, kdyz stoji pres oznaceny plac.”
Dobře vycepovaný poněmčenec.
Alles sollte bestraft werden, Sieg Häusel!
Poněmčenec horší Němce.
Ja bych nejradeji jezdil ve3eskou. To bych ani nemusel dodrzovat pravidla. Je to vase svoboda?
Do dnes jsem nevedel, ze jsem vlastne komunista. Smrt kapitalismuuu!!
Jenze ted se bojuje proti SUV, zitra proti jinemu a nakonec normalni clovek zustane uvazany na spagatu a delka bude zaviset na poctu socialnich bodu.
V první řadě se musí rozpadnout Evropská Uhnije.
To je počátek všeho svinstva. Zákazy, nařízení, diktatura. Pak se vše vrátí do normálu.
Nevím, co na to řeknou německé automobilky vyrábějící SUV. Mercedes, Audi, Porsche, Opel, BMW.
Zruší jen tak výrobu takových aut? Budou tlačit na ostatní evropské státy aby je následovaly?
Jestli to takovou idiocií půjde dál, udělá ze mě evropská uhnije imigranta.
Ono je to trochu zapeklitější než se obecně ví, ty vyjmenované firmy a spousta dalších jsou v portfoliu mocných iluminátských nadnárodních skupin, kde vyniká parta od Rothschildů (např. BlackRock Inc.) a právě tyto skupiny jsou, což spousta lidí nechápe, za rozvratem Západu a jeho převedením kdo nové formy uspořádání světa dle formátu NWO! Ve zmíněném Německu ovládají spoustu velkých firem a bank atd. např. plné mají pod kontrolou Deutsche Bank, Allianz, Mercedes Benz, Linde, energetické, stavební, chemické a strojařské firmy atd. atd. zhruba jde o desítky velkých známých firem, kolosů! Už chápete, že je tady něco velkého rozehraného a s bílou rasou se v Evropě moc nepočítá?
Veľmi dobre je to popísané v dnešnom článku na AE o Frankfurtskom autosalóne.
Zase na tom nejvíc vydělají kapitalisti , hlavně to házejte na levičáky !
Najprv si ujasni, že klasická ľavica a pravica už dávno neexistuje.
Nejvíc na tom vydělají – jako vždy – židi!Né kapitalisti.
“Antikapitalisté si konečně našli velmi účinný nástroj. Obratnou, po desetiletí působící, propagandou dokázali zmanipulovat či pobláznit masy normálních lidí,…”
Autor článku je naprostý prosťáček a hlupák, protože současnou liberálně fašistickou korporátní totalitu prosazují, financují a logisticky zajišťují největší kapitalisté světa.
Pokud relativně vzdělaní lidé jsou takovými idioty, co můžeme očekávat od námezdních dělníků z montoven, staveb apod. ?
Tak mi pane Bouse reknete, co jineho proti tem obrezanym globalistum pomuze, krome spravneho nacionalistickeho skopcaka? To je jedine, ceho se obavaji a Merklova jim jako spravna zidovka pomaha. Proto otevrela hranice vsi verbezi z Afriky a Asie, ktera ji ve zkaze nemeckeho naroda pomaha. Nedovedu si predstavit jiny duvod jejiho jednani.
Ona je jen služka těch svých vyšších nadřízených páníčků, kteří ji v r.2005 na Bilderberg Group vybrali na funkci kancléřky SRN. Tehdy o tom rozhodovali Davignon a D.Rockefeller. Všechny tyto figury jsou řízeny jako na lonži, takový Macron byl vybrán a připraven dokonce přímo v bankách Rothschildů! To co se děje po léta na slavném Západě, kam jsme radostně vstupovali, je jen hra na demokracii, kterou ve skutečnosti ovládají a řídí ti za oponou a prosťáčci voliči, obyvatelé zemí jim doslova žerou z ruky! Ono se není čemu divit, mocní mají pod kontrolou mimo jiné i vzdělávací systémy ve státech a samozřejmě média!
Až nebudou mít lidi práci(automobilismus a doprava dává v EU práci cca30% lidí)tak půjdou do ulic a nebude to samet.A ti mladí,kteří dnes demonstrují se budou divit,že najednou nemají rodiče prachy na to či ono,ale to už bude pozdě.