
Některé dnešní matky by zasloužily políček
HELENA VLACHOVÁ
Motto “Kdybys pošetilce roztloukl v hmoždíři na padrť tloukem, pošetilost z něho nedostaneš.” (Přísloví Šalamounova, pořízená muži Chizkijášovými, 27.22)
V současnosti se hodně hovoří o proočkovanosti v naší zemi. Není stoprocentní, neboť některé matky nenechávají své děti očkovat. Mluvím záměrně o matkách, protože žena je dárkyní života, má zákonitě ke svému dítěti blíže než muž. Opravuji, měla by zákonitě mít ke svému dítěti blíže než muž. Ale není tomu vždy.
Nemám ráda extremismus v jakékoli podobě. Stačí se podívat na počasí. To si s námi stále zahrává, setkáváme se s extrémními teplotami, suchem, povodněmi. To je snad dostatečně názorný obrázek toho, jak je jakýkoli extrém škodlivý. O to víc je škodlivý, zasahuje-li do života lidí.
Nesouhlasím s tím, aby nebyly děti očkovány. V tomto případě naprosto věřím medicíně. Sama jsem očkovaná, nechala jsem syna očkovat, jak mi to bylo doporučeno dětskou lékařkou. Vůbec mě nenapadlo, že bych tomu bránila, protože bych tím mohla ohrozit zdraví svého dítěte. Očkování mělo vždy klidný průběh, nedošlo k žádným komplikacím. Platí o mně, bratrovi i našich dětech. Těžko chápu počínání matky, která nenechá své dítě oočkovat. Vystavuje je tak potenciálnímu nebezpečí, že onemocní nebezpečnou chorobou. Takovou matku lze brát jako krajně nezodpovědnou, protože si neuvědomuje dosah svého jednání. Ani se nedivím, že se mateřské školy brání přijímat děti, které nejsou očkované. Současná epidemie spalniček jen ukazuje, kam až může vést chování některých matek.
Nejde však jen o očkování. Mezi matkami najdeme i veganky či vegetariánky, které svůj životní styl vnucují i svým dětem. V tomto směru bych byla velmi opatrná. K tomu, aby se člověk stal veganem či vegetariánem, by měl dospět sám, po svém vlastním uvážení. Neměl by nikoho nutit, aby s ním sdílel tento životní postoj. Zvlášť malé děti ne. Ty mají mít pestrou stravu, kam patří i maso. Neznamená to, aby se člověk masem přejídal, i o něm platí přiměřenost, ale vystříhat se jej úplně nemusí být to nejlepší. Kolikrát se stačí podívat na ty, kteří se rozhodli pro vegetariánství či veganství. Veganství považuji za úplný extremismus. Lidé, zastávající tento styl, musí často obohacovat svůj jídelníček o potravinové doplňky, jsou bledí, jejich pleť nevypadá ani zbla zdravě, totéž může platit i o jejich odolnosti vůči nemocím.
A zatahovat do něčeho takového své děti? A přidat k tomu i fakt, že nenechám své děti oočkovat? To už je extrém na druhou, ubohá póza, jíž se někdo snaží na sebe upozorňovat. A zatahovat do toho své dítě je krajně nezodpovědné. To by si měly uvědomit všechny matky, které svým postojem vybočují a mohou poškodit zdravý vývoj dítěte…
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Tomáš Foldyna 751,44 Kč (30 eur)
Celkem za měsíc: 5 156,44 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Třetí pohlaví - 21.2.2019
- Jižní Afrika na cestě od elektřiny k ohništím před chatrčemi - 21.2.2019
- Zabijačka nebo kupované nechutnosti? - 21.2.2019
Holt se člověk vyvinul za dlouhé miliony let jako všežravec a jedna generace na tom nic nezmění. A šmytec.
SOUDNÍ ROZHODNUTÍ POTVRZUJE, ŽE VAKCÍNA GARDASIL ZABÍJÍ LIDI. TAK KDE JE VÝKŘIK?
https://tadesco.cz/soudni-rozhodnuti-potvrzuje-ze-vakcina-gardasil-zabiji-lidi-tak-kde-je-vykrik/
__________________________________________
OSM DŮVODŮ, PROČ BYCH NENECHAL OČKOVAT SVOJI DCERU
https://tadesco.cz/osm-duvodu-proc-bych-nenechal-ockovat-svoji-dceru/
__________________________________________
U MLÁĎAT OPÍC SA PO VAKCÍNACH, KTORÉ PODÁVAJÚ AJ DEŤOM, OBJAVILI SYMPTÓMY AUTIZMU
https://tadesco.cz/u-mladat-opic-sa-vakcinach-ktore-podavaju-aj-detom-objavili-symptomy-autizmu/
________________________________________
OČKOVACÍ PRŮMYSL ZACHVÁTILA PANIKA! „OČKOVANÉ“ DĚTI PO CELÉ AMERICE UMÍRAJÍ NA CHŘIPKU
https://tadesco.cz/ockovaci-prumysl-zachvatila-panika-ockovane-deti-cele-americe-umiraji-chripku/
__________________________________________
TĚŽKÉ KOVY V TĚLE JSOU JAKO NAŠE OKOVY. JAK SE OSVOBODIT?
https://tadesco.cz/tezke-kovy-tele-jsou-jako-nase-okovy-se-osvobodit/
No…paní Vlachová napsala:” Platí o mně, bratrovi i našich dětech…” Pokud tedy má děti s vlastním bratrem, nedivím se její desorientaci a demagogické zabedněnosti i ve všech dalších oblastech, ke kterým cítí potřebu se vyjadřovat…downi se očkovat snad ani nemusí, ne?
A taky napsala, že “nemá ráda extremismus”
To už snad patří do kategorie HUMOR.
..a taky ji uniká skutečnost, že když dva dělají totéž, není to totéž…očkovat ano…ale ne americkou medicínou !!!!!!
Ty jses ale blbec.asi ti chybi nejake ockovani trotle.
Běžte tyhle svoje “moudré” sračky vykládat těm,kteří měli zdravé děti,ale po onom povinném očkování jim z dítěte zůstal pouze kus ležícího a nesvéprávnýho,ochrnutýho hovna(a že těch případů není málo a neustále jich přibývá)-proč se asi lidi tohoto povinného očkování tak bojí-co myslíte??Dnešní nadnárodní farmaceutické lobby bych taky moc nevěřil…
Pane Zombie,pokud vím,NIKDO spolehlivě nedokázal,že spouštěčem duševní choroby bylo ajgentlich očkování.
Zase na druhou stranu… jednu dobu, když jsem zjistil, že na internetu jsou k dispozici digitalizované matriky, jsem si trochu hrál s rodokmenem. A co mě přímo praštilo do očí, byla dětská úmrtnost před zavedením očkování. Když se člověk dopátrá, že se ze šesti dětí některého páru dožily dospělého věku dvě, není z toho dobře na duši.
Asi jo (ikdyž spoustu věcí lze dát na vrub i změněným hygienickým podmínkám a jiným vlivům). Je ovšem fakt, že plošné zavádění pak potírá individuální nastavení každého jedince, ale netvrdím, že se na to vůbec nehledí; proto neříkám ani tak, ani tak.
Každopádně platí jedno: více dětí a větší úmrtnost má za následek přežití těch silnějších.
Ono to také může být tak, že všeho moc škodí. Dříve se umíralo na dětskou obrnu a díky očkování už takřka nevíme, že ta nemoc existuje. Umíralo se na TBC, černý kašel … Ale všeho moc škodí. Domnívám se, že může být problém v tom, že už očkujeme proti každé blbosti a možná třeba, já nevím, nejsem imunolog, očkujeme děti tak často, že už jim imunitu oslabujeme, místo abychom ji posílili. Než se organismus vzpamatuje z jednoho očkování, dítě dostane další … Uvedu příklad: jsem starší ročník, takže očkování proti spalničkám se mě ještě netýkalo. Normálně jsem je prodělala, bez komplikací. Moje o deset let mladší sestra už očkovaná byla. Spalničky nebo něco, co lékaři posoudili jako spalničky, prodělala třikrát, v jednom případě dost drasticky – šílené horečky, halucinace … Je těžké být pro, nebo proti. Některé vakcíny obsahují složky, které mohou být nebezpečné z důvodů alergie pro konkrétního jedince, zatímco jinému neškodí. Problematické mohou být i kombinované vakcíny – třeba představují větší zátěž, než jednotlivé očkování, možná také méně chrání, takže jsou v konečném důsledku k ničemu.
Kolik takovych znas?jen blbe kecas
Neni nad to z lidi delat nesvepravne idioty co musi tohle a tamto a drzet hubu a krok a mlcet kdyz se neco stane .. vsak jedna zmzacena ovce panum nevadi ….. oni nasledky ani penezni kompenzaci nezaplatej tak co …. maji pro sebe a svoje potomkly specialni nemocnice s konziliem lekaru a spodina at si trhne a posloucha….ono kazde podani noveho leku diteti u ktereho jeste neni znamo na co je pripadne alergicke se da delat trochu opatrneji nez tady mate plnou davku primo do zily a uvidime co bude pockejte par minut v cekarne dalsi …..ale co zadna zodpovednost tak co by se kdo staral …
Ale ze tu nekdo pozve na druhou stranu nosice nemoci se kterymi si nase zdravotnictvi nevi vubec rady a navic zcela vysajou socialni system a hodlaji nas tak akorat podrezat to uz samozrejme resit nebudeme …..teda jo zavreme kazdeho kdo by na to upozornoval …
Když tím očkováním malých dětí je to trochu jinak. Za socíku to bylo hodně sledované a nikdo by si nedovolil záměrně či nedbalostí pustit do světa nekvalitní vakcíny.
To by hodně špatně dopadl. Ale nyní, když ze 300 mld. Kč rozpočtu zdravotnictví jdou desítky miliard Kč pro farmacií? Lidé byli když šlo o velké balíky peněz vždycky svině!
Jedno naše vnouče bylo v malém věku očkováno proti rotavirům a málem se z něj stal náhle po očkování malý autista, takovou to očkování mělo náhlou odezvu. Fakt si nevymýšlým. Jeho rodiče ši šáhli na dno psychických sil. Po očkování následovala několikaletá ohromná péče jak jeho rodičů, tak specialistů lékařů a návštěvy odborníků v Praze aj., aby se tento chlapec dostal na spodní hranici normálu. Dnes už je na tom mnohem líp, ale stejně už to není ono. Zatím. Kdoví odkud tyto vakcíny farmaceutičtí šmejdi nakupují a v jaké kvalitě! No a pak je tu další fajnovost. Na netu lze lehce dohledat prořeknutí se toho šmejda Billa Gatesa na jedné konferenci velmi bohatých lidí, že “oni” (samozvaní světa vládci) mají záměr pomocí farmacie snížit počet lidí na planetě…….
Takže se pak mladým lidem rodičům malých dětí moc nedivme. Ta nedůvěra je velká. Všechno je dnes krásné barevné a zabalené do pěkného pozlátka, ale pod tím kdoví co se skrývá. Na objektivní odpověď už nemáte nárok!
Naprostý souhlas.
Od koho to nakupují? Od pár giga-megafirem (Baxter, Menier a další). Malí (i naši) byli už dávno převálcováni a pohlceni.
Ty firmy jsou jako Microsoft. A jejich šéfové piklí s politiky.
Celý život jsem věřil a věřím vědě. Ale Ale naprosto totálně nevěřím politikům (a s nimi spřaženým velkým korporacím). O jejich záměrech si myslím to nejhorší.
Já také věřím vědcům.A ti zatím přímou souvislost mezi podáním vakcíny a autismem -pokud vím- nepotvrdily.
Ale pravda je,že něco je jinak.Nepamatuji se,že by mým dětem bylo po očkování tak mizerně,jako mým vnukům.Asi jim toho dávají víc najednou?
Ano, jsou to prý strašné koktejly…ani lékaři pořádně neví, co do těch děcek perou!
Jeste 98* to napiste a bude to “pravda” …..
To ze nejake vakciny byly kvalitne udelane ci jsou delane kvalitne dodnes a tudiz nezpusobuji komplikace absolutne nikomu nikde na svete jeste neni zadnym dukazem ze takove neexistuji a ze to nikdo neprokazal …
Taky nikdo nezminil neustale se zvysujici pocet nemocnych rakovinou … Co je nasilne povinne a kde jsou oponentni otazky bez odpovedi umlcovany to vzdycky smrdi necim spatnym …
jste idiotka a jeste se tim chlubite
Definice: Kdy začíná korporátní fašismus? Tehdy, když si spolu do postele lehnou politici a nadnárodní korporace a začnou si navzájem dělat dobře!
Kdo nevěří, ať tam běží! Několik článků, dokazujících přímou souvislost mezi očkováním a autismem:
https://yournewswire.com/2017-study-vaccines-autism/
https://yournewswire.com/judge-seizes-evidence-vaccines/
https://yournewswire.com/2017-study-vaccines-autism/
Omluva-jen jsem se přehlíd…mělo tam být tohle:
https://yournewswire.com/chinese-study-vaccinations-autism/
https://yournewswire.com/brains-children-autism-aluminium/
– a pokud někdo spolehlivě dokazuje zhoubnost očkování, pharma-lobby ho prostě odstraní:
https://yournewswire.com/autism-activists-big-pharma-dead/
Zajem farmaceutickych firem logicky neni ten, abyste byli zdravi. Musi vas udrzovat permanentne nemocne. Kseft je kseft.
Nikdy v minulosti nebylo tolik hyperaktivnich blbecku, elergiku a postizenych decek, jako je dnes. Diky ockovani. To, co se dnes pumpuje do sotva narozenych deti , doslova budi hruzu. Jsou stovky pripadu, ze rodice prisli na ockovani se zdravym deckem a do tydne z neho meli dozivotniho invalidu. Ale jak rikaji idi.oti – i kdyby to zachranilo jen jeden zivot.
Hyperaktivní blbečci dříve dostali na prd@l a bylo po hyperaktivitě.
Dneska si rodič opatří bumážku s diagnózou ADHD a pančelky,p@serte se!!!
Nic ve zlém. Dneska jste Heleno nějak mimo. Mlátit postižené dítě, které je nemocné hyperaktivitou je nesmysl a moc to nepomáhá. Někdy byste měla více si rozmyslet než něco napíšete.
zajmem vsech firem kolem tzv. zdravi lidi je predevsim prodavat ty sve sracky, zdravym lidem , dusevne i telesne, neprodate nic, musite z nich nejdrive udelat dusevni ci telesne mrzaky a pak je zdimat, zdimat a vydirat
Takže to není o tom , jestli očkovat a nebo ne? Ale o tom, že za komára byla očkovací séra kvalitní a teď jsou to jedovaté sračky?
S pani Vlachovou jsem nesouhlasila temer nikdy, ale toto je sila. Zrejme je i pro, aby deti patrily statu a ten s nimi nakladal podle sveho. Rada lekaru varuje pred temi vakcinami, ale ti nejsou slyset.
Někdy si také kladu otázku, jestli ta soudružka Vlachová, není náhodou soudružka Valachová, která na debilizaci a degeneraci dětí už “odmakala” mnoho!
No,já nevím.Moc se mi nepozdává,aby neproočkované dětičky čaply nějaký morybundus,to si snad nezaslouží.Bylo by hloupé,kdyby se některé již vymýcené nemoci začaly vracet.Proto souhlasím s paní Vlachovou.
Ty nemoci se sem vraceji na pozvani nasi zapadni sousedky, jejiz narod uz 2* udelal spatne celemu svetu …… takze je logicke ze to je cele na hlavu kdyz chceme pomalu zavirat rodice ktery odmitne ockovani protoze nemoci, ale na druhou stranu takove rodice zavreme kdyz se zmini o tom ze si sem vlada taha nemoci …. tedy rodice zavreme tak jako tak …
A jedna velka perla … proc by se nakej farmasmejd snazil udelat to ockovani naprosto bezvadne kdyz nenese za nasledky absolutne zadnou odpovednost? 100milionu za poskozeni zdravi jako absolutne minimalni odskodnovaci caska ktera bude vyplacena poskozenemu bez prodleni i bez soudu a to se potom najednou zacne farmasmejd jinak snazit aby ta pravdepodobnost byla 0,000000000000000000000nic…..
Vlada naridi ale odskodnit za zpacnakej zivot to uz ne .. a kdyz tak pres soudy a mozna par korun …hlavne ze sama sobe si navysi mzdy o desetitisice kazdej rok ze …ta spodina at to zaplati …ANOfert si podepise spolupraci se zavlecenim davno v eu neznamych nemoci ale na vine je rodic co nechce znicit zivot svemu diteti nakou farmas..kou..
Paní Novotná, je třeba trochu rozlišovat.
Např. očkování proti obrně, tuberkulóze, pravým neštovicím, černému kašli bych nezavrhovala. Ale očkovat proti úplně VŠEMU jen proto, že se podařilo vyvinout vakcínu, která zabírá na banální, život neohrožující nemoci??? Protože kšeft je kšeft?
Před pár dny jsem tu v jiné souvislosti napsala, co kdysi říkal jeden lékař:
Náš imunitní sysém je nastaven tak, aby bojoval s infekcemi. Očkováním, zlepšenou zdravotní péčí, zlepšenou hygienou atd. imunitní systém přišel o “nepřítele” a proto si našel náhradního. Odtud pramení ten ohromný nárůst alergií i na zcela neškodné podněty.
I tady platí – VŠEHO S MÍROU.
Věc je složitější.
Dříve jsem očkování plně podporoval. Ale to nebylo tolik případů autismu, ochrnutí a dalších komplikací. Té (zatím jen) statistické souvislosti autismu s očkováním si všímají už i některé odborné práce.
Myšlenka očkování je skvělá. Veliký objev. Ale kolik věcí dobře a prospěšně začínalo…
V souvislosti s dnešní (už neskrývanou) celosvětovou politikou vyhubení bílé populace, je třeba klást si i dříve nepředstavitelné otázky.
Jste chytrý a vzdělaný člověk a rád čtu vaše příspěvky. Tahle poslední úvaha je bohužel moc smutná, ale zřejmě pravdivá. Tak “daleko” jsme se dostali…… Jsme díky politikům, slouhům mocných od velkých peněz, na vážné křižovatce své budoucnosti. O nás starší už nejde, ale naše děti a vnoučata to nebudou mít snadné.
Kolega Vylíčil kdysi psával velice explicitně a otevřeně, potom z ničeho nic jakoby se svých vlastních radikálních ale realistických názorů a článků zalekl nebo snad dokonce byl zaleknut, stáhl se do jakési bezpečnostní ulity, tam setrvával a nanejvýš se odvážil k jinotajným prezentacím.
Nicméně poslední týdny začíná vystrkovat růžky a je viditelně statečnější. Snad mu to už zůstane.
Maxime přesně.
Souhlasím s autorkou,vyhnout se očkování je neodpovědnost!Vyhýbají se mu matky,které jsou zblblé antireklamou probíhající (asi) na nějakých “alternativních” informačních kanálech.
Naše děti sice po trojkombinaci byly mrzuté,brekavé, ale bylo to pro jejich dobro.
Dneska je móda,že když Mařence nejde malá násobilka,tak je to vina očkovací včeličky která se jí v batolecím věku zabodla do zadečku.
Ách jó.
Proti plosnemu ockovani, proti kdecemu, jsem byl vzdy…!
Jiz jako chlapec jsem od jara do podzimu chodil s otcem /pozdeji i sam/ sbirat lecive byliny. Tech jsme meli doma nasuseno z bezmala sta druhu bylinek, ale take mlade smrkove jehlici, brezova a borova kura, a tak bych mohl dlouze pokracovat. Jako batole jsem na dvore mezi slepicemi snidal i obvedval /kdyz chybel vapnik, tak jsem, k nelibosti rodicu, nepohrdl ani jejich… no vsak vite co myslim/, kralik na sto zpusobu byl nejen k nedelnimu obedu. Domaci zelenina i ovoce byla na stole /mnohdy i v kapse ci pod trikem/ samozrejmosti. Prace vseho druhu na dennim poradku. Pohyb na cerstvem vzduchu od nevidim do nevidim, od jara do zimy. A vysledek?
Alergie – NO
Nemoci – NO
Unava – NO
Nespavost – NO
Chut na drogy – NO
Chut do zivota – YES
Preji vsem peknou slunnou nedeli
A na to podstatne jsem malem zapomnel:
Spolecna rodinna modlitba pred spanim – ANO
MM,krásně napsané!!!!!!Souhlasím,že pojídání slepičího trusu a jiných fujek je pro batole VÝBORNÝM očkováním!!!
Je to jeden velkej byznys, stačí se podívat na televizi, očkování a prášky na x věcí. Lidi, když tomu bezmezně věříte, tak to do sebe všechno perte, ať jste zdraví
, ale nenuťte to ostatním.
Vzpomínám si na jakousi chřipkovou epidemii, myslím, že to byla Fischerova vláda, kdy ministryně Jurásková nakoupila vakcíny, které WHO vnucovala celému vyspělému světu….a náš národ se na očkování vykašlal, hysterie pominula…a žijem!
Někdy mám pocit, že se různé “potfory” (jak říkávala babička) dostanou mezi lidi záměrně…
A souhlas, dle TV reklam mám pocit, že je náš národ jedna zdechlina vedle druhé…
No, to jsem tomu dala…Fischerova vláda = chřipková epidemie
Však to bylo vtipné.
Očkování je velice nebezpečnou zbraní naší globální židovské vrchnosti, jak bílou evropskou populaci zničit.
Obrana pacientů a jejich dětí je v podstatě marná, projekt NWO je založen na prvotním odstranění křesťanských Evropanů, aby nekonkurovali židoameričanům. Medicína a její zneužívání k politickým rasistickým cílům je vedle dovozu neandrtálských oplodňovačů jedním z mnoha bojišť, kde naši západní nepřátelé na život a na smrt vítězí a my prohráváme.
Lubomíre, ta Vaše přímočarost je úchvatná, ale asi správná, oni “na věc” jdou naopak velmi zastřeně a sofistikovaně.
Zrovna před chvílí jsem zahlédl na “židovském” programu Prima Zoom pořad, o zavraždění Roberta Kennedyho tím arabem Sirhan Sirhanem. Samozřejmě o skutečné příčině v tom pořadu nebyl ani náznak toho, proč tomu tak bylo. Kennedyové byl významný iluminátský rod a patřil mezi 13 nejvýznamnějších světových rodů vč. Winsdorských (britská královna a spol.). No a celá ta nenávist vůči tomuto rodu eskalovala po tom, co John Kennedy jako prezident USA začal “tisknout” státní dolary a tím by odstranil FED (konsorcium soukromých židovských bank) od zdroje ohromných bezplatných zisků!
A tak bylo velmi pravděpodobně přijato tajné usnesení mocných o likvidaci J.F.F. a zřejmě to byla práce CIA spolu s gangstery. Pravdu se už nikdy nedozvíme. Bylo zajímavé, že ihned jeho nástupce Lyndon Johnson jako jednu z prvních nařízení prezidenta, bylo ukončení výroby státních dolarů a stažení těch od Kennedyho z používání. Určitě mají dnes ohromnou hodnotu pro sběratele.
Jak je možný, že my, trochu vyzrálejší generace jsme očkováni všichni a nevím o tom, že by se problémy projevovaly. Možná to bude tím, že nás očkovali ti zlí komunisté a teky proto, že vakcíny byly české a tehdy zdravotnictví nebyla fabrika, která prodá všechno, jen aby vykázala zisk. Předpokládám, že se od někoho dozvím, že to bylo tím, že ti zlí komunisté o ničem takovým nepsali.
To je jednoduché. Tehdy nikoho nenapadlo, že by se prostřednictvím vakcinace dala vyhubit československá populace. Dneska naši západní páni takovým směrem uvažují, protože mají za úkol, aby na území českých zemí a samozřejmě celé Evropy žila polodementní lehce ovladatelná lidská rasa schopná jen otrocké práce bez přemýšlení. Přesně tak, jak plánují naši židovští páni v jejich rasovém protibělošském NWO.
absolutne presne , bravo !
Pišto, souhlasím a přidala bych ještě jeden důvod.
Tehdy se očkovalo proti skutečně závažným onemocněním – tuberkulóza, obrna.
Proti tomu nikdo nemohl nic namítat. O takové nemoci skutečně nikdo nestojí.
A spalničky, černý kašel a neštovice nic?
Proti tomu namítáte?
spalnicky jsou prkotina
Ale jsou nakažlivé až deset dní na jednom místě a projevují se vysokými horečkami a na ty se umírá.
To je prosté.
Československé továrny vyráběly vakcíny a kontrolovala je československá vláda. Ta neměla zájem na (nenápadném) snižování počtu a kvality populace svých občanů, Čechů a Slováků.
No a pak jsme se otevřeli světu. Který měl jakési jiné priority….
A kdo přesvědčil naše vlády, že se mají podílet na depopulaci? A ze skoro 2000 pediatrů se nikdo neozve? Nebo jsou všichni židé poslouchající Rotschieldy?
Předvádíš uvažování typického idiota. Co mu jeho zakrnělý mozeček neumí informačně zpracovat, tak pro něj neexistuje.
Jen tak na okraj, vláda a pediatři nemají s obsahem očkovacích sér nic společného.
Ozývají se a zbytku zavřeli tlamu prachama nebo výhrůžkami.
No, se ani nedivím, že blbci kteří věří na pohodový život těch “vyvolených” ve středověku s několika otroky, věří na to, že nás židi a FED chce pomocí očkování vyhubit.
Jde vidět, že rudý a zelený komunismus je to samé! Ideologie pro debily!
Sepťo, uklidni se, zhluboka dýchej, soustřeď se a opakuj po mě :
NWO, Bilderberg, CFR, Trilaterální komise, FED, Euromed, Kalergi, Barnett, Dulles neexistují.
NWO, Bilderberg, CFR, Trilaterální komise, FED, Euromed, Kalergi, Barnett, Dulles neexistují.
NWO, Bilderberg, CFR, Trilaterální komise, FED, Euromed, Kalergi, Barnett, Dulles neexistují.
NWO, Bilderberg, CFR, Trilaterální komise, FED, Euromed, Kalergi, Barnett, Dulles neexistují.
NWO, Bilderberg, CFR, Trilaterální komise, FED, Euromed, Kalergi, Barnett, Dulles neexistují….
To není o víře.
To je jako u soudu, kde také stačí, když “nepřímé důkazy vytvářejí souvislý, logický řetěz”.
Kdo chce najít ty nepřímé důkazy úmyslu vyhubit bílou civilizaci, má jich za poslední čtvrtstoletí k dispozici přehršel. A také tvoří logický soubor, který má jen jedno smysluplné vysvětlení.
Kdo nechce, (anebo plní úkol) hledá dehonestující nálepky.
Toho vola nad Vámi vynechám, ale Vás se klidně zeptám, v těch koncernech pracují jenom ti “vyvolení” nebo i idioti co se klidně podílejí na vyhubení vlastního rodu? Žádný souvislý řetěz neexistuje. Všechny děti co mají to ADHD mají matky co se narodily v období Černobylu. To za prvé a za druhé, až budou rodit holky od 18 do 26 budou naprcané chlapy do 35, tak žádní autisti nebudou. A kdo vyhubí bílou civilizaci nepřežije, sežerou ho Asiaté. Jediný přímý důkaz je, že lid chce socialismus a tak ho má. Se vším všudy i s politiky kteří už začali být profláklí a tak si vozí voliče.
PS. matky co znám
CERNOBYL !!!
Tam hledejme zakopaneho psa.
Kdo ma zajem vedet, poznat a ma opravdovou zodpovednost za sve potomky, tak si solidni informace najde. Pisalkum z Protiproudu a protizidovskym konspiratorum vsak k ziti postaci i hovno smichané s kremelskym jogurtem…
Septiku, co vlastně pohledávají Američané v Sýrii ? Na základě jakého oprávnění obsadili suverénní stát a bombardují jej ?
Kdo posílá do Evropy barevné osídlence po milionech ? Muslimské bratrstvo ?
Očkují tam, na příkaz FEDu, trpaslíky.
Já jsem si potřeboval pouze ověřit, že tady na PP děláš stále placeného multinickového trolla pro kluky z židomarxistické centrály.
Ještě bys měl zpeněžit tvou idiocii, ta se jen tak nevidí, dotahuješ se na oligofrenního Liborka z Brna.
O vaši práci nestojím.
Dám ti lehčí otázku – kde máš kolegy kontrolora Vyholínka a kontrarozvědčíka Cibulku ?
Viděl jste někdy velkovýrobu léčiv či potravin? Třeba jen v malém, v Hamé??
Tam je vám lidí! A všichni pracují podle návodu. Přesně. Protože nad nimi je kontrola. Vzdělaná, ale ne nutně v oboru. Odměňovaná za přísnou přesnost. Kontrola, která ví, že v tom musí být tolik a tolik toho a tolik zase onoho. Přesně. Proč? Protože předpis. Návod.
A když se někdo zeptá podruhé proč, tak může taky dokontrolovat. Protože to přece sestavily ty nejlepší mozky a moc na tom bádaly. Ty byste chtel, inženýrku, zpochybňovat???
Ono stačí dobré, užitečné a odzkoušené složení, ale “vylepšené” o něco málo. Proč? No přece aby to dýl vydrželo, vy mudrlante, ne? Řekne zvídavému vedoucí výroby, který o dosahu přídavku, jedné z 30 složek, ví stejný prd, jak ostatní.
Tak nějak to funguje. A o skutečném dopadu jedné věcičky navíc ví tak 2 -4 zasvěcení. Není třeba žádné hromadné spiknutí, nebo přísně tajná výroba. naopak. Pěkně veřejně….
Jasně, prostě lidé jsou sebevrazi a ještě to dělají rádi.
Blbe Septyku, když chceš utajit nějaký výrobní proces, ať už je to cokoliv, tak se to rozdělí do celé řady dílčích operací na různých místech s různými lidmi, kteří se neznají a nikdy se nepotkají.
Hňupe, tys nikdy nedělal na něčem, a samozřejmě o nic nelegálního nešlo, cos nechtěl, aby se druzí dozvěděli ?
Tys teda rozumu skutečně moc nepobral.
Jestli jste vy židosionské roztleskávačky takoví debilové všichni, tak to z vás musejí mít šéfové opravdu radost.
Blbe Bouše, jenom blbci pracují s něčím, co si po špatných zkušenostech nebo recenzích neověří. Což na rozdíl od Vás většina českých lékařů není.
Blbe septyku, to platí i v případě, že většina lékařů jsou židé nebo pod židovskou kontrolou a zavázáni jim ?
Pracoval jsem v masné výrobě.
Byl byste tak hodný a napsal nám hloupým ve které masné výrobě jste pracoval a na jakém postu? Dodalo by to vašim tvrzením na vážnosti.
Masna Kroměříž, Prima Nezamyslice, vedoucí odd. čerstvých potravin Kauflandy a Carrefoury, vedoucí delivery Makro, OZ Nowaco, provozovatel jedné hospody a jedné restaurace.
Nyní vedoucí obchodního zastoupení společnosti která je mimo potraviny.
Jó ta Prima bratrů Přikrylů co šla totálně do kytek a nezaplatila okolním chovatelům za dobytek?Mám to do Nezátek 6 km.
Septyku, ty blbe, tak to by podle tvého bezelstného uvažování nemohla existovat na světě ani jedna vojenská laboratoř na vývoj a výrobu bojových chemických látek.
A že jich na celém světě je nemalé množství, to snad tvůj primitivní hanácký mozeček už vstřebá, viď ?
Blbe na entou na úrovni oligofrenika Liborka z Brna.
Ještě více takových debilů z Moravy v ČR jako jste vy dva, tak to můžeme do židosionské centrály ve Washingtonu už hlásit splnění úkolu na snížení IQ obyvatelstva podle jejich šovinistického projektu NWO !!!
💩
Septyku, ty blbe, jestli sis toho nevšiml, tak ses z mých otázek posral.
Opakuji, to by podle tvého bezelstného uvažování nemohla existovat na světě ani jedna vojenská laboratoř na vývoj a výrobu bojových chemických látek.
A že jich na celém světě je nemalé množství, to snad tvůj primitivní hanácký mozeček už vstřebá, viď ?
Blbe na entou na úrovni oligofrenika Liborka z Brna.
Ještě více takových debilů z Moravy v ČR jako jste vy dva, tak to můžeme do židosionské centrály ve Washingtonu už hlásit splnění úkolu na snížení IQ obyvatelstva podle jejich šovinistického projektu NWO !!!
Autorka velmi hloupého článku by měla jít dělat osvětu do Velké Británie. Tam už několik let řádí černý kašel a rup ty boty, mezi proti němu očkovanými je počet nakažených i vážnost průběhu statisticky výrazně vyšší a horší než mezi neočkovanými. Statistika je někdy sviňa.
Rovněž desetitisíce děvčat doživotně sterilizovaných (nepočítáno jiné příznaky) v Indii po očkování nadací Gatesových a podobné počty se stejným výsledkem v Africe dávají hodně pádný důvod stavět se k dnešnímu očkování maximálně kriticky a s nedůvěrou.
Když se vrátím k tomu černému kašli, statistika naprosto vyvrací ze základů kecy farmalobby a jí placených MuDrů a politruků o bezpečnosti kolektivní imunity. Nic takového totiž ve skutečnosti neexistuje a ani nebude. A například takové spalničky začínají taky nějak nabourávat pohádky o účinnosti očkování. Je stále více případů kdy je dostanou pubescenti v dětství očkovaní údajně na celý život. Na rozdíl od těch co je prodělali ve správném věku (z 99% bez následků) a mají na ně skutečnou doživotní imunitu.
Taková hexavakcína pumpovaná povinně do kojenců obsahuje asi 6x vyšší dávku jedovatých sloučenin (zejména neurotoxický hliník) než jaká je určena jako hraniční pro dospělého 80 kg chlapa.
To budete muset doložit.
Při svých nadstandardních dovednostech a zářné profesní minulosti i současnosti, jak sám uvádíte výše, si to najdete mnohem rychleji a přesněji než jsem to hledal já, obyčejný plebejec. Bude to pro vás hračka..
Skvalen,hliník,rtuť…všechno jsou to “potřebné šmakulády”,že ano.