
Největší hrozbou Evropy je extrémní levice
MÁRIA TVRDOŇOVÁ
Nicméně v minulém století jsme zažili i hrůzy, kterých se dopustili komunistické režimy a na to se nějak pozapomíná. Nejen to, ale neomarxistické myšlenky se stále více protlačují do médií, univerzit a politiky. Nastal znepokojivý trend, kdy se klasičtí liberálové posouvají stále více doleva a asi se jim proto všichni konzervativně smýšlející jeví jako extrémní pravice.
Nebezpečné je to i proto, že s levičáky není možná diskuse a ani následná společná dohoda z těchto důvodů.
Levičáci nemají stejné hodnoty, jako většina lidí.
Například právo na život není v jejich žebříčku práv na předních místech. Není divu, vždyť podle Marxe se společnost změní díky třídnímu boji a v tomto boji je třeba zlikvidovat třídní nepřátele.
Stejně neuznávají další základní právo a tím je svoboda projevu. Pokud člověku vezmete možnost moci se svobodně vyjádřit, co vůbec z jeho osobnosti zůstane? Nemůžete kriminalizovat to, že někdo řekne něco, co druhého urazilo. Pokud jste nikdy neměli rozhovor, který urazil vaše city nebo city někoho jiného, tak se pravděpodobně mluvíte jen o počasí a nikdy neřešíte hlubší otázky, ba ani běžné konflikty v rodině či práci.
Levičáci neuznávají ani objektivní vědecká fakta pokud nepasují do jejich světonázoru. Příkladem je celá gender agenda, která popírá objektivní dokázané emocionální rozdíly mezi muži a ženami.
Jelikož levičáci neuznávají objektivní pravdu, je zbytečné předkládat jim jakákoliv fakta. Podle nich má každý svou pravdu.
Pokud však s jejich pravdou nesouhlasíte, postaví se do role oběti a začnou vás obviňovat, že je nenávidíte. Jenže oni mají ještě vyšší, vznešenější cíle, jak jen ochraňovat sebe – postavili se na stranu utlačovaných skupin, které brání před utlačovateli. Proto démonizují každého, kdo tyto “utiskované” skupiny konfrontuje. Každého oponenta, který chce o problému diskutovat, nazvou ultrapravičky, rasisty, nacisty, fašisty, islamofobové, homofobové, xenofobové, sexisté ….. a nepotřebují své obvinění doložit fakty. Oni vás označí za nenávistného člověka za to, že jste poukázali na problém a tím vás úplně zdiskreditují. Zkrátka, oni jsou ti dobří lidomilové a oponenti jsou ti zlí, kteří nenávidí lidstvo a utlačované menšiny (samozřejmě levičáci nepředložili objektivní kritéria toho, kterou menšinu lze prohlásit za utiskovanou).
Víte kolikrát jsem si vyslechla, že jsem nácek, protože jsem poukázala na objektivní statistická fakta, že přistěhovalci jsou zodpovědní za nárůst zločinů v západní Evropě? Levičáci démonizují bílé muže s maskulin chováním, kteří jsou zodpovědní za rasismus, sexismus a všechny problémy světa a tento seznam nekončí.
Jak jsem již zmínila, neomarxističtí levičáci neuznávají svobodu projevu. Jakýkoliv nesouhlas s jejich názorem prohlásí za “hate speech” a snaží se oponenta umlčet. Pokud nemají vliv, tak vás jen prohlásí za bigotního, hloupého, nenávistného. Pokud mají možnost zablokovat vás na sociálních sítích, či v médiích, tak to udělají a pokud mají tu moc, neštítí se vás zavřít do vězení, či fyzicky zcela zlikvidovat. To vše si umí odůvodnit vznešenými cíli, kterými je ochrana utlačovaných skupin před agresory. Komunisté takto zavraždili miliony třídních nepřátel, kteří utlačovali dělnickou třídu, nacisté miliony židů, kteří vlastnili v rukou majetek a údajně se chystali nastolit světovládu.
Takto vypadá diskuse mezi dvěma normálními lidmi, kteří spolu nesouhlasí, ale uznávají svobodu projevu, věří v objektivní fakta a věří, že o problémech se dá diskutovat:
A: Pokud se dítě narodí s penisem, je chlapec, pokud s vagínou, je dívka.
B: Pokud se ten chlapec cítí jako dívka, tak je dívka a třeba ho přeoperovat.
A: Pokud jsou jeho pohlavní chromozomy XY a má penis, tedy biologicky je v pořádku, ale přesto se cítí jako dívka, problém je v jeho hlavě a je třeba jej poslat na psychoterapii.
B: Problém v hlavě se léčit nedá, zeptejte se psychiatrů. Řešení je operace.
A: Operace problém neřeší. Transsexuálové trpí depresemi. Třeba zkusit psychoterapii. Slyšela jsem o chlapci, který se začal považovat za dívku, protože se mu narodila mladší sestra a rodiče se jí věnovali více než jemu, co si nesprávně vyložil, že ho nenávidí, protože je chlapec.
B: Ale jiné studie dokazují, že ……
A plodná diskuse o jakékoliv tématu může pokračovat.
Jak však vypadá diskuse na stejné téma s levičákem?
Normální člověk: Pokud se dítě narodí s penisem, je chlapec, pokud s vagínou, je dívka.
Levičák: Pokud se to dítě cítí jako dívka, tak je dívka a třeba ho přeoperovat.
Normální člověk: Pokud jsou jeho pohlavní chromozomy XY a má penis, tedy biologicky je v pořádku, ale přesto se cítí jako dívka, problém je v jeho hlavě a je třeba jej poslat na psychoterapii.
Levičák: Jste bigotní, špatný člověk. Nenávidíte transsexuály. Kvůli lidem jako vy trpí depresemi a páchají sebevraždy. Lituji vaše děti, kterým vnucovat pohlaví a nenecháte jejich aby si sami vybrali. Takovým lidem jako vy třeba odebrat děti atd. atd. atd.
A takto vypadá diskuse s levičáky na jakékoli téma.
Pokud v souvislosti s migrací poukážete na nárůst kriminality, sexuálních trestných činů a teroristických útoků, tak vás obviní, že jste rasista, islamofob, či nacista.
Pokud muž řekne, že feministky se snaží vykopnout otevřené dveře, protože dnes už ženy nikdo nediskriminuje, obviní ho, že je mužský šovinista vinen za utlačující partriarchát.
Pokud řeknete, že muže netřeba kriminalizovat za komplimenty, či dvoření, obviní vás, že se zastáváte sexuálních násilníků.
Stručně řečeno. Argumenty nahradilo obviňování, citové vydírání, přehlasování se za oběť a pokud mají dostatečnou moc, tak argumenty nahradí násilné umlčení, ba až fyzická likvidace.
Zatím jsme ve stádiu, že lidem byly za nesprávné názory zablokovány účty na sociálních sítích a zažili návštěvy policie a pokuty (například Švédsko), další přišli o práci. Myslíte si, že je nereálné, že pokud se posílí moc levice, může vyjádření nesprávného názoru skončit zavíráním do vězení či dokonce fyzickou likvidací? Že jsem moc pesimistická? Židé říkají, že ti, co byli v 30 letech minulého století pesimisté, skončili ve vile s bazénem v Kalifornii a optimisté skončili v plynových komorách.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Robert Schlesinger 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Renata Doležalová 100,- Kč, Martin Černý 500,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Oldřich Smejkal 1000,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Jiří Dostál 200,- Kč
Celkem za měsíc: 13 628,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Jako kůl v plotě - 21.4.2021
- Barbaři před branami - 21.4.2021
- Sčítání 2021 jako ukázka převahy státu - 21.4.2021
Sudruzi,
v kapitalizmu i v EU vladnou největši kapitaliste – oligarchove. Levice, pravice – LIBERALNI jsou všechno jejich loutky. Všechny hlavne proces a děje v kapitalizmu řidi politicke loutky v zajmu Amschelu, kteři stoji u řidici paky.
Volte Pravý Blok, volte Petra Cibulku
občané, Já už sháním siderické kyvadélko.
Od kdy byli nacisté pravičáci???? NSDAP byla národní SOCIALISTICKÁ německá strana práce. Autorka je zjevně mimo a píše neomarxistická a bolševická klišé.
Hitlerovo Německo bylo kapitalistický stát , výrobní prostředky a zisky patřili kapitalistům ne NSDAP !! Zisky poukazovali kapitalisti do Švýcarska !!
.”Jsme socialisté, jsme nepřátelé dnešního kapitalistického ekonomického systému kvůli vykořisťování sociálně slabých, kvůli nespravedlivým mzdám, a protože kapitalismus hodnotí lidské bytosti podle bohatství a majetku namísto zodpovědnosti a výkonnosti.”…..”Co se plánovitého hospodářství týče, jsme stále ještě na úplném začátku a já si představuju, jaká je to krása budovat celoněmecký a evropský hospodářský řád.” Adolf Hitler, oslava 1. máje v roce 1927
To říkal , když ještě zdaleka nebyl u moci , kdo myslíte , že mu dal peníze na zbrojení ! No přece západní kapitalisti v čele s USA !! Hitler snad znárodnil ?
Tak tak, 24 najvacsich nemeckych velkokapitalistov dalo Adolfovi prachy na volby SS im potom nahnali muklov do fabrik. No podla sodruha Krokodyla davali prachy levici a podporovali odbory, niektorym fakt hrabe.
Každý neznárodňoval jako bolševici, nasadili do fabriky komisaře a dali jim plán který museli plnit.
Když poslouchali měli se dobře, když ne 👎
Kapitalistům je jedno pro koho pracují , zisky šly jim a posílali si je do Švýcarska !!Po válce se hodily !!
Absolutne idealni a perfektni spolecnost nemuze existovat. Vzdy budou existovat problemy a nesvary. Je dobre, ze tento a jine weby na zlorady upozornuji. Na tom parazituji komunisti, kteri si prihrivaji svoji marxistickou polivcicku. Pochopitelne nejsme blizko idealu, ale komunisti budou stvat i kdybychom byli. Na mnohe weby se prisali jako pijavice.
Zase lžete , ukažte mi někoho , kdo chce znárodňovat !!
Mne ani tak nejde o znarodneni jako o to ze
a) y vase marxisticke zvasty o “kapitalismu” se nedaji poslouchat
b) nahravate rusofobum (vytvarenim falesne dichotomie)
Ale tech, co by chteli znarodnovat je take dost. Marxisty se to jen hemzi. Oni nechcou znarodnovat? Kdosi napriklad vyklada, ze “jsme si nechali republiku ukrast a pak rozkrast”. On zrejme povazuje privatizaci za “rozkradeni”. Vyjadruji se jako by veskery prumysl k roku 89 byl vybudovan komunisty.
Mame dokonce skalni stalinisty. Gorbacova oznacuji za “zradce”, kydaji hnuj na Solzenicyna, nacisticke Nemecko nazyvaji “kapitalistickou zemi”, trzni Cinu, zavileho nepritele KSSS, nazyvaji “Cinskou LIDOVOU Republikou”, Taliban nazyvaji “hrdinskym afganskym lidem” apod. Oni si snad dokonce mysli, ze kdyz se dokaze, ze Gorbacov byl “zradce” tak ono se to zas obrati. Tito lide vubec neziji v realite. Maji svuj web Outsider Media. Na Nove Republice se to jimi take hemzi. Ze zacatku jsem to vubec nepochopil.
Co nám v téhle republice ještě patří , i voda patří cizincům , co rakouská Česká spořitelna , proč ročně chodí do zahraničí cca 500 miliard korun na dividendách ? Kolik bank je českých ? Kolik automobilek je českých , atd. !! A většinou používám slova ” západní kapitalisti ” , protože ti nám tu vládnou !!!
Mame li byt v EU, ma byt povoleno vlastneni podniku cizinci je jedna vec. Marxisticke zvasty je vec jina.
Jak jsem rikal, komuniste parazituji na legitimnich problemech a prihrivaji si svou polivcicku.
Klasičtí liberálové se neposouvají doleva, ale setrvávají na svých pravicových postojích. Jenom se na ně nalepily všelijaké levičácké bandy, které zneužily původní myšlenky klasických liberálů a pod záminkou “osvobození utlačovaných menšin” utlačují a vykořisťují většinu. A bohužel klasickým liberálům ukradly i název, takže klasičtí liberálové si museli vymyslet názvy jako libertariáni nebo anarchokapitalisti.
Ta osoba co napsala tento článeček je neskutečně hloupá nebo navedená a pak tedy píše tyto tendenční kecy! Evropa a celý Západ je v přímém přenosu likvidován od mocné party, která dlí za oponou a jí pověřené politické figurky s jejich politickými stranami se na tom podílí a vehementně na likvidaci pracují! Samozřejmě, že si pro své hnusné záměry vybrali jako první velmi početné strany sociální demokracie, ale na celém rozvratu a komplotu se podílí skoro celé politické spektrum v zemích skoro celé Evropy (Západu). Je např. v Německu CDU-CSU levicová? Je u nás TOP09 levicová? Nebo stav ve Švédsku je nemlich podobný Česku kde je poměr zrádců a zaprodanců nových (politických stran v parlamentu) 6 ku 1, stejně jako v ČR! Mezi zaprodance už je potřeba zahrnovat u nás už i KSČM, která podporuje tuhle eurohujerskou vládu ANO se Socdem a poslední činy a výroky komunistky K.Konečné europoslankyně to jenom potvrzují. Všichni jdou jako šílení vůči jediné vlastenecky zaměřené pol. straně u nás a to je SPD!
Pardon, občas tam skočí z tabletu špatné slůvko a pokud si toho nevšimnu může to změnit smysl věty. Bohužel to nejde vypnout, blbej vynález!
Další”dobro” které mi bylo vnuceno, tentokrát Googlem…
Vypnout to nejde,trvalo mi 1/2 roku,než jsem si na to jakž takž zvykla
Kdo to nemá, nepochopí,že někomu klávesnice místo třeba “krcálek” napíše “krakatice”
“Ta osoba co napsala tento článeček je neskutečně hloupá nebo navedená a pak tedy píše tyto tendenční kecy!”
Ale Křížovi se takové sračky tuze líbí. Zřejmě čeká na finanční příspěvky od party W3V.
Vyjma SPD všichni jen lavírují a mazaně mlží.
(Rychlokvašky nepočítám,jen zavedené strany.)
Nevolte tyto extrémní a nevlastenecké strany
KSČM, ODS, ČSSD, PIRÁTY, STAN ,TOP09 A KDU
Z toho 5 stran se NEJVÍCE podílelo na rozkradení a špatné cesty K DEMOKRACII PO PŘEVRATU v.r 1989.
O hlavnich problemech SPD mlci. Mohli by se aspon venovat problemu monopilizace tisku a zadat jeho diverzifikaci. Dokud se tak nestane a nenastane diskuse rovneho s rovnym, tak SPD stejne nic neprosadi.
Clanek je trochu quixoticky. Nevim, kdo jsou to ti “neomarxiste”. Dnes hlavnim problemem jsou neoconi – metamorfovani marxiste.
Hlavním problémem jsou pořád jenom obyčejní levičáci, Jak se to nazývá je jedno. Prostě takoví Maximové, Boušové , Valové nebo Novotné.
Ulhaní levičáci, navíc antisemité, což je staví na místo páté kolony pro machometány, protože se snaží zastřít hlavní problém a tím je jejich antisemitský socialismus spojený s machometány.
Paní nepochopila, o co se v současnost v geopolitice jedná. Ani si nepoložila takovou docela zásadní otázku, proč levičáckou agendu financují, podporují a propagují největší a nejbohatší světoví kapitalisté, oligarchové, bankéři, zbrojaři, velkoburžoazie, klerikálové, vládnoucí aristokracie a “utlačovaní” židé ruku v ruce s muslimy ?
Takových naivních prostoduchých pomatených výtvorů bude na Křížově PP nepochybně ještě dost, protože lidi jsou blbí jako pucštok.
Ubohý článek , největší hrozbou pro Evropu jsou západní kapitalisti a jejich závislost na USA !! Kdo má na svědomí ty miliony migrantů z Afriky a Arabie , kdopak zničil tamní fungující státy ??
Ty africké státy, kteé fungovaly (nebyl to všechny) zničili socialisté (“pokrokové antikolonialistické síly”) podporované Moskvou, ať sovětskou nebo posléze oligarschistickou a kryptokomunistickou, kteří různými, často násilnými způsoby vypudili bílé lidi (je lhostejné, zda z pozic hospodářských nebo politických) a začali v těch zemích hospodařit socialistickým způsobem, cinknutým sobě vlastní zvýšenou brutalitou a primitivismem. Je signifikantní, že převážná většina dnešních diktátorů ve světě, ať už se jejich režimy nazývají jakkoliv, mají přátelské vztahy s Moskvou.
Co to melete , Kadáfiho Libye snad nefungovala , byl to nejbohatší stát v Africe , Syrie také nefungovala ? Irák za Sadáma také ne ? Migrace začala až po přepadení těchto států západními agresory !!
Vy “západní agresore”, pokud bychom se bavili o bohatství v Africe, koukal bych spíš na jih – JAR, Rhodésie (dnes už sepokrokově jmenuje jinak, že) a můžeme jít postupně nahoru na sever a sledovat, co tam vaši rudí spřeženci udělali. Budem-li se bavit o fungování Libye, Sýrie, Iráku za vámi jmenovaných diktátorů, tak jsme zase u toho “zvonku to tak vyzerá” – násilné režimy s mučírnami, prolezlé tajnou policií.
Je zajímavé, jak vy a vám podobní rudí zmetci rádi konkrétně u té Libye zapomínáte třeba na případ bulharských zdravotních sester (o náložích v civilních letadlech, vkládaných tam pokrokovými Kaddáffího agenty s využitím pravděpodobně pokrokového semtexu z pokrokového tábora socialismu a míru ani nemluvě , např. případ Lockerbie).
Je signifikantní, že nejen převážná většina dnešních diktátorů v světě, ale i diktátorů ve světě, který takto připomínáte, má a měla přátelské vztahy s Moskvou. No a ostatně i vy a vám podobní afinitu k ruskému, obecně bolševickému režimu (sovětskému i postsovětskému) a jeho pohůnkům ve světě tady v diskusích dáváte najevo dost často a dost výrazně. No – proti gustu žádný dišputát a svůj k svému.
Na západě snad žádná tajná policie a mučírny nejsou ? CIA jsou snad nějací beránci ? Lockerberie , Lybie s tím neměla nic společného , přiznal to i západ a pořád se mudruje , kdo to má na svědomí !! Oni jsou tu snad migranti z JAR nebo Rhodézie ? Ta uprchlická akce začala až po zničení Iráku , Libye , agresi západem vytvořených a vyzbrojených islámistů a jakési ” umírněné ” ozbrojené opozice v Syrii !! Afriku mají na svědomí západní kapitalisti , kteří jim tam zničili jejich obživu tedy floru a faunu !! Snad víte, co se děje ve světě a Evropě a vy pořád bojujete s komunisty , kteří tu už 30 let nevládnou !! Teprve po rozpadu SSSR začaly všechny tyhle problémy , války , migranti , multikulti !!
Bolku,klídek…Tihleti mislytelé kdyby neměli komanče,tak by jim vyschnuly mozky.
Jako spíš tak trochu exoti,teda
Komanče hledaj od rána do večera,za vším
A oni už tady 30 let fungujou jenom v opozici
Nikoliv, paní Heleno Novotná, nemáte pravdu. Jestliže konkrétně u nás je KSČM formálně v opozici, ve skutečnosti fakticky diktuje vládě. Ale ani to není podstané, protože ten problém neleží v jedné libovolné komunistické straně v jedné libovolné zemi. Problém je v tom, že stále jsou tací (a “vala” patří mezi takové), kteří se snaží (ať činem, ať slovem, ať z dobrého nebo zlého úmyslu) znovu rozšířit názor, že všechny špatnosti světa skončí v okamžiku, kdy vše bude vyvlastněno, kdy všechno bude zglajchšaltováno, nebude žádných kapitalistů, nebude žádných protichůdných názorů a tím nebude válek, násilí, křivd – což samo o sobě je myšlenkový lapsus a kdo toto vážně vyhlašuje, je idealistický blb nebo zlovolný lhář. Pokud vám toto nedochází, tak je vaše myšlení ještě jednodušší, než by se někdy z vašich příspěvků mohlo zdát.
Pete,pokud diktuje,tak často rozumné věci.Třeba zdanění církevních restitucí….Je na vládě,jestli jim bude naslouchat.koblihář je plnoletej.
Nesmysl. KSCM nic nediktuje. Zdaneni cirkevnich restituci si preje vetsina obyvatelstva. Lidi jako je “vala” je malo.
Komuniste dnes skodi tim, ze nahravaji rusofobum (vytvarenim falesne dichotomie) a rusofobie je dnes v Cesku ta nejvetsi zrudnost. Nejen ze je to svinarna, ale mohla by z toho byt atomova valka.
Ale nezačala, zase žvaníte, v Itálii například jste měl hordy černých ilegálů už v devadesátých letech, ve Španělsku jich bylo taky dost. Z JAR a Zimbabwe je to k nám přeci jen dost daleko, to zprvé, a za druhé tam musí prchat bílí před černochy zdivočelými bolševickou propagandou o rovnosti a nápravě problémů vyvlastňováním. Opravdu je otázka, jste -li větší blbec nebo lhář.
Jsou-li či nesjou v CIA beránci je sice zajímavá otázka, ale rozhodně se na západě nezatýká masvě pro naplnění kvót – lidí popravených nebo odvlečených do gulagů na nucené práce. jestlipak víte, jak třeba vznikal Bělomořský kanál? Tohle vy obhajujete? A zničená fauna a flora v Africe (ještě k tomu kapitalisty, to už jen tak dodáváte ze zvyku, že)? – co to melete, člověče? Nebudete snad nakonec tvrdit, že kapitalismus může za písek na Sahaře?
cit: ale rozhodně se na západě nezatýká masvě pro naplnění kvót – lidí popravených nebo odvlečených do gulagů na nucené práce…..ano správně zmíňujete snahy trockistů rozvrátit rusko způsobem běsného násilí. Třeba takový Chruščov žádal schválení kvóty na popravení 20000 lidí. Ten Chruščov a spol. kteří po smrti Stalina všechny své zločiny hodili na jeho hlavu.
V každém případě mohou západní kapitalisti za migraci milionů muslimů po roce zahájení agresivních akcí proti Iráku , Afganistánu , Libyi , Syrii !! Dřív se rozhodně nejednalo o miliony !!V Africe sice Sahara je , ale většina Afriky byla pokryta pralesy , kde byly desítky milionů kusů zvěře , dnes je tam jen pár reservací ! Když Lincoln přepadl jižní státy , tak bylo 1-2 miliony mrtvých , kolik zavraždili Američani indiánů ,se asi dá těžko zjistit . Kolik vedl západ a hlavně USA válek se dá zjistit , při dopravě otroků do Ameriky zahynuly miliony černochů , kolik zahynulo lidí při stavbě Panamského průplavu se dá také zjistit !! Co 1.světová kapitalistická válka , asi 40 milionů mrtvých !!? Spíš jde o to , v jakém stavu je Evropa dnes a kdo jí do toho dostal !!
primitívní interpretace dějů, aktuálně nejpožívanější metoda na odvedení pozornosti od skutečných původců zla ve světě…ještě nikdy nenadělala prázdná kapsa tolik zla, jako plná banka.
Pět je ukázka jarmulky, co má žid. ideologií vytuněnou palici a zvrací když. to na něj příde, tyhle kecy. Je legrační, že právě levicový socialismus vymysleli Židé, milci kibuců! Šalom!
Pane Maximusi, už kdysi jste se pochlubil, že jste si mne zapsal do svého rozsáhlého seznamu českých Židů. Klidně si mě tam zaneste opakovaně nebo udělejte černou tečku, je mi to jedno. Ovšem tím, že tady tímto způsobem reagujete k mé diskusi s entitou “vala”, se vlastně stavíte za jeho názory (v tom, co jsem “valovi” napsal, se židovství netýkalo nic) – takže jste zřejmě stejný rudý bolševický dobytek jako on. Taky se těšíte n vyvlastňování a bourání kapitalismu? Co bude pak s tou vaší mnohamilionovou firmou, kterou se tady rád chlubíte? – aasi golf neo tenis s francouzskými podnikateli pak taky půjde do pr..yč. Jak se na problém třídně díváte z této strany? Nebo přeci jen jsem vás před časem odhadl správně, že celá firma, úspěchy, hovory se špičkovými politiky atd. jsou jen vaší fantazií, kterou si něco kompenzujete?
Promluvil psicholok Pět ze svojí útulné klícky…Pan ošetřovatel by mu měl zabavit na chvilku tablet
Ňák se ten Pět po spapání krupicové kašičky vždycky rozvášní…Aby mu neprdla žilka
Je to čipa!
Novotná, vaši přítulnost k socanům a Plastelíncům opravdu nemůžete popřít.
Přítulnost k sosanům rozhodně neprovozuji, přítulnost k Palestinců už vůbec.
Ale utiskovaných DOMORODCŮ se vždycky zastanu.
Ať už jsou to Palestinci nebo Evropané.
A ať ten utiskovatel je žid,nebo slimák
Plastelínce podporují pouze levičáci.
Ti si je totiž vymysleli.
Ano, paní heleno Novotná, tak např. zrovna takovéhle vaše diskusní příspěvky jsem měl výše (18.5.2019, 13:03:39) na mysli.
Ono je to s tou definicí neomarxismu kapku složitější. Ke kovaným neomarxistům, největším obdivovatelům EU, totiž patří strany, které se velmi často samy řadí do různého spektra zleva doprava. Zářným příkladem je i náš Parlament. Největší eurofilové jsou ČSSD, Piráti a TOP0,09 (STAN). Ale vezmeme-li tyto ideologicky naprosto totožné strany, hlásí se každá do jiného spektra – levice – střed – pravice. Takže skutečně bych dnes od tohoto dělení na levici a pravici ustoupila. Vždyť vezměte si např. jednotlivé frakce – jsou sestaveny na IDEOLOGICKÉM základě a ne podle toho, zda jsou strany vlevo nebo vpravo (až na výjimky). Třeba o Salviniho frakci MENF se říká, že je ultrapravicová, ale copak jsou třeba Marine le Pen nebo Okamura ultrapravičáci?? Tato frakce má společný především konzervatismus, zatímco třeba frakce ALDE – tedy frakce liberálů akceptuje pouze ty strany, které se hlásí k neomarxistické liberální politice (členem je ANO nebo Macron). Lidovecká frakce nedávno vyhodila Orbána, ale proč? Strana Fidesz byla jedinou stranou skutečně konzervativní, pronárodní, nejen naoko. Zbytek jsou liberálové, ať už fanatičtí jako TOP0,09 nebo umírněnější. Ještě v jednom bych autorku poopravila – neomarxisté nevyznávají diktaturu proletariátu tak, jako to bylo v původní Marxově tezi (proletariát je jim ukradený), ale vyznávají diktaturu menšin – ať už sexuálních (LGBT, podpora úchylek, genderové zákony) nebo rasových a etnických (protěžovaní jsou černoši, cikáni, Arabové) či náboženských (zde se neomarxisté soustředili na muslimy). Jinak ale s rétorikou ultraliberálů souhlas, navíc je třeba ještě dodat, že neomarxistická ideologie je natolik stupidní, že pro udržení dostatečného počtu vyznavačů tohoto myšlenkového směru bylo nutné založit po celé Evropě spoustu politických neziskovek, kde se podobní názoroví giganti upíchnou. Součástí neomarxistické ideologie je taktéž dokonalá propaganda, která začíná už ve školkách a pokračuje skrz všechny stupně škol. To všechno, spolu s různými úchylnými obory studií na VŠ, má zajistit dostatek kádrů i do budoucna.
Máte nějaké vysvětlení, proč se v podstatě všechny politické subjekty v ČR i Evropě posunuly zprava doleva a od konzervatismu k liberalismu ?
Co je podle Vašeho názoru k takovému ideovému přešlapu a zradě na voličích spojenému se ztrátou bývalých stálých voličů vede ?
Ty strany prostě nabraly ten “správný” směr, který jim byl určen, chtějí-li být součástí tzv. mainstreamu a zároveň mít šanci stát se slouhy těch nejvyšších “elit”. A to můžou jedině tehdy, kdy stanou “na té správné” liberální straně. Vysvětlení jednoduché, klidně se ty strany můžou okamžitě sloučit, nikdo to nepozná. Všimněte si, že 7 z těch 9 parlamentních stran spolupracuje i v rámci různých parlamentních platforem, spolupracuje dokonce i mládež všech těchto stran (také si vytvořili jakousi společnou platformu). Politici pak jen přelézají z jedné strany do druhé, záleží jen na preferencích – nepotřebují být nijak ukotveni v jedné straně, vše jsou totiž liberálové. Mnohé jsem pochopila, když zhruba před rokem záhy po volbách odešli od Kalouska najednou hned 4 členové a společně přelezli do ANO. Tam čuchali preference a jistotu a ani názory (mají-li vůbec nějaké) nemuseli příliš měnit.
Anino, perfektní rozbor
ono se nic samovolným vývojem nepřesunulo na opačné pozice. To mocní, tlakem peněz, nastavují koridory, kudy se má hnát stádo. Je na stádu, aby se postavilo na zadní a ušlapano ty nejbližší pohůnky…
Už aby to bylo!
Od konzervatizmu k liberalizmu snad sprava do leva urcite nie, skor naopak Stale spruznuju zakonnik prace , privatizacia etc. to je obrat dolava?
On to není standardní liberalismus (o svobodě) ani klasická levicovost (sociální jistoty).
O to je neinformovaným ten proces pochodu do rasistické genocidy nepřehlednější. Jeho tvůrci zmátli pojmy, aby se jejich totalitní světovládné cíle nedaly lehce odhalit.
Sledujte diskusi nás pravičáků a konzervativců a dozvíte se více.
Taky si myslím, že Maximálně Boušul í noví Socani, Jonas a takový Juncker jsou banda blbů. Levicových.
Jenom se zase nemůžou dohodnout kdo z nich je socanovatější.
Asi jako Stáálin z Hitlerem.
Septyku, kdy konečně pošleš se svými soudruhy z vděčnosti Křížovi nějaké finanční příspěvky ?
Nikde mezi dárci vaše jména Pavel Jášek, Petr Cibulka, Bořihnoj HoIínek, apod. nevidím.
Aspoň 200 Kč ušetřit měsíčně ze starobních penzí nebo invalidních důchodů na hlavu byste snad mohli.
Jak je to možné ?
Ne jako Stáálin s Hitlerem ne, ti měli trojmístné IQ, na rozdíl od třebíčského Žida.
Septyku, no dobře, já vím, že jako euroamerická socka vybíráš popelnice, nasáváš jabčák a internet z mobilu máš na dluh, ale aspoň tu stovku měsíčně bys Křížovi poslat mohl.
Takový nevděk režimní hlásné troubě není správný.
Určitě, fčera jsme se viděli přece u Alberta U Šalamounky, seděl jsi tam s pochcan.ým Borsigem a somrals.
Vole, já bydlím vedle Gotta.
Septyku, aspoň stovku měsíčně bys Křížovi posílat mohl.
Vždyť jste oba euroameričtí pikolíci, spojuje vás nenávist k pravicovému a křesťanskému Rusku, tak bys mu měl udělat radost.
No vidíš, blboušku, tak nás nespojuje nic, protože takové Ruskoneexistuje.
A jak víš, že jsem nic neposlal?
Ty nejsi levičák ani pravičák, ty si jen blbec!
Od experta na lajnování umělých tenisových povrchů vápnem to sedí.
Ty ani nevíš, tenísku, kde se ve východní Evropě za WWII válčilo, žýýýdobýýýjče.
septiku,místo válčení řekni něco o amerických technologiích na zpracování venezuelské nekvalitní ropy, co se učí v 7.třídě na ZDŚ!
Levice je znarodnovanie, progresivne zdanovanie etc. A pristahovalectvo, kto natahal milioy Turkov do NSR , levice, nie pravicovi kapitalisti , aby mohli dumpovat mzdy,
Tvrdoňová….nomen omen…
Největší hrozbou světa je : KOMUNISMUS !!!
Co slovo to lež,
co čin, to zločin !!!
Zdravím vás, pane abele, souhlasím s vámi a jen bych dodal, že ten komunismus dokáže nabírat různé podoby, ale jeho zrůdná podstat zůstává stejná – nadřazení “ušlechtilé myšlenky” osudu jedince, snaha o podřízení “nositelům dobra”, odmítání odpovědnosti jedince za svůj osud (nutně spojený se svobodou podnikání, pohybu, vyjadřování, ale i odmítáním a potíráním toho, co je mu škodlivé) a naopak víra v nutnost podřízení se toho jednotlivce “vyššíjmu dobru a celku” (jen jedním z projevů je různou formou přerozdělovaný výsledek práce od úspěšných k neschopným) – přičemž co je to vyšší dobro, rozhoduje úzká skupina udržující si moc, ať už otevřeným násilím nebo sofistikovaněji pomocí psychických nátlaků, dehonestací apod.
Zdravím, naprosto souhlasím. A naši oponenti, ti patří do řad lidského dobytka, ve který lid transformoval po “blahodárné” cestě komunismem. Ještě bych dodal že ten vliv ruské mužik-ovštiny je nepřehlédnutelný. Tedy v české kotlince.
Největší hrozba pro lidstvo je západní kapitalizmus , co slovo to lež ! Husajnovy zbraně hromadného ničení , události v Račaku v Jugoslávii, vyhazování dětí z inkubátorů v Kuvajtu , Asadovo chemické bombardování , novičok , sestřelení letadla na Ukrajině , ” anexe ” Krymu , afričtí inženýři , ruské vměšování do voleb prezidenta v USA , atd . !! Po většině těchto lží začal západ agresi a bombardování a výsledkem jsou miliony mrtvých a migrantů !!
Pane “vala”, jen k tomu prvnímu vašemu argumentu – čímpak asi irácká armmáda za Saddáma plynovala kurdské vesnice. Opět žvaníte, lžete, překrucujete polopravdy – jistě, je to oblíbený prostředek každé propagandy a ta ruská jej využívá od nepaměti, polopravdy prmícané s lží (a občas nějakým nedůležitým pravdivým údajem) se vyvracejí nejhůř, že ano. Je jen otázka, zda to děláte z vrozené hlouposti, nebo nějaké nenávisti, nebo za peníze, popř. zda skutečně sedíte v petrohradské AII.
Ještě k první větě vašeho zlobného výkřiku, je-li podle vás největším nebezpečím světa západní kapitalismus, zajímalo bymne, čím podle vás je východní kapitalismus. A ja vůbec t dva pojmy rozlišujete, jak by měl být definován jejich obsah a rozdíl mezi nimi.
Ono obecně k vašemu apriornímu osočování kapitalismu a glorifikaci socialismu popř. komunismu se mi vtírá výstižný citát přičítaný Winstonu Churchillovi: největším problémem kapitalismu je nerovnoměrně rozdělené bohatství, největším problémem komunismu je rovnoměrně rozdělená bída.
PeTe,Kurdy by v regionu nejraději zplynoval každý
Kde Kurd,tam teror,ať je to v Sýrii,v Turecku,v Iráku nebo v Íránu…
Jsou to prachsprostí náckové,loajální jen SAMI K SOBĚ.
Kolaborují s Amerikou i s Izraelem,tím si asi moc velkou reputaci mezi sousedy fakt nevyslouží
Asi jste nikdy neviděl,jak se rvou v Německu s Turkama,nic jiného než dělání vln ani neznají
Lžou,až se jim od huby práší,takže s tím “plynem” to možná bude jako v Sýrii,zavání to poněkud fejkem.
Pet rád cintà o věcech kterÿm
1) nerozumí
2)je mu po nich kulový trus
(Jestli má potřebu “demokratizace” Iráku,tak já teda ROZHODNĚ ne.)
Irák byl podruhé přepaden na základě údajů západních tajných služeb , že má zbraně hromadného ničení , kterými do 45 minut zničí Londýn, žádné ZHN se nikdy nenašly , vůbec to nebylo spojeno s ” plynováním ” kurdských vesnic dávno před tím , na které mu dal plyn západ ! Za Husáka jsme tu trpěli nějakou bídou ?? Pravdu překrucujete vy ! Co do toho taháte nějaký Petrohrad , Rusko je už 30 let kapitalistické ! Jestli vám někdo platí , mě do toho netahejte !! Kolonie v Africe , Arabii , Asii měly západní kapitalistické státy , R-U už ne !! Dnes je tu 70 tisíc bezdomovců , 800 tisíc exekucí , desetitisíce obstavených penzí , prakticky nic nám tu nepatří , pole plná řepky , potraviny horší jakosti , státní dluh x bilionů korun , neustálé zdražování , muslimové přibývají , multikulti , kapitalizmus není vůbec třeba osočovat !! Dost kritických článků je i na PP ! Těšte se na muslimy a nadávejte na kapitalisty v Rusku !!
Bolku,a teďka ZASE lžou,že Írán nedodržel jadernou dohodu…Dodržel na 100%, potvrdila to několikrát i MAE.
Ale Mossad ví,že nedodržel, tudíž Bílý dům tlačí na UMÍRNĚNÉHO Róháního,chce srazit Írán znovu na kolena
Asi se Americe stejská po závilém agresivním Ahmadínežádovi
To mě nepřekvapuje , nejhorší je, že většina našich politiků žije v jejich zadku , vlastní stát a národ je nezajímá !
Na těchto stránkách jsou kovaní komunisté, o tom žádný spor. Otázka je proč? Musejí to být prominenti a nebo
z rodin prominentů, protože ti obyčejní víc trpěli než si
to pochvalovali. Nejhorlivější je v tomto směru vala. To je
obyčejný hloupý fanatik.
Můžete napsat, jak jste za totáče trpěl ? Já jsem v žádné straně nebyl , byl jsem řadový technik a měl jsem , co jsem chtěl bez jakýchkoli půjček !! Dr. byt , děti , auto ,chatu , dovolené u moře , tak jako většina lidí !
Pátá kolona nastupuje, neziskovky jedou, bojí se o parazitní prachy! Jdu něco dělat a pak je tady “ohodnotím” debily usoplené.
Ten poslední odstavec je trefný a pravdivý.
Akorát bych si dovolila připodotknout,že ti židé s bazény se MASOVĚ hlásej k levici… Japato?
Paní heleno Novotná, připadá mi, ž si opět chcete zaargumentovat pro svůj antisemitismus. Ale ona skutečnost je taková, že (aspoň v západním světě) se k levici paradoxně hlásí statisticky významná část lidí obecně úspěšných a dosti bohatých (řádově nad tím, co jsme si zvykli nazývat střední třídou) bez ohledu na etnicitu, národnost nebo barvu pleti. A obvykle to není skutečné praktikování, ale to, co bych si dovolil označit salónním levičáctvím nebo salónním socialismem (ptřeloženo do normální řeči – plané žvanění o tom, jak by ostatní měli být altruističtí, ale mně aby se to nedotklo). Házet to výslovně na Židy považuji za hrubě mylné, ve vašem případě však bych věřil i zlomyslnému záměru.
No,na salónní levičáky měli teda Trockij i Slánský na rukou docela dost krve
Abych nechodila tak daleko do minulosti,on třeba i Rychetský nebo Svěrač se udatně rvou za lepší levicové příští
Nevím sice kdo je Svěrač, ale co má s vaším antisemitismem společného Rychetský?
Septyku, ty už ani nepředstíráš pravicové názory, ale už otevřeně ses stal prorežimní levicovou židoamerickou roztleskávačkou ?
Antisemité – antisionisté jsou zásadně levičáci.
A nejhorší jsou odnárodnění Žydíííííí, hlavně ti z Třebíče.
Váš spolek Maximálně Boušul.íních Socanů, to tady dokazuje každý den.
Poslouchej, jak to ten tvůj dědek dělal, že sloužil i gestapu i StB? To jim za to platil tím zlatem co okradl třebíčské Židy než je poslal spálit?
Jasně, sionisté podporující neomarxistickou Frankfurtskou školu a její levičácké výblitky jsou naopak kovanými pravičáky.
Septyku, dneska máš hodně špatný den.
Svěrák i Rychtský jsou souvěrci těch, kteří se ke svojí víře dobrovolně moc nehlásí
Jak jste na to přišla?
Napsal vám to ten blb od tenísku nebo ten žýýýýd z Třebíče?
Dejte si do vyhledavače Flinter factor , třeba to tam ještě je !!
No tihle za a, nebyli salonní levičáci ale profesionální revolucionáři a za b, opravdu nebyli z toho, co se dá nazvat dosti bohaté.
Už jste slyšeli o židovské metodické pomůcce k nastolení jejich rasistické genocidy, světovlády a protibělošského teroru ? Nazvali je Protokoly sionských mudrců, z nich cituji. Něco ze školství a výuky dětí a mládeže :
16. protokol :
“3) Špatná znalost politických dějů většiny lidí vychovává pouze utopisty a špatné občany, jak můžete sami vidět podle výchovy Nežidů. Museli jsme do jejich výchovné soustavy vložit zásady, které jim rozvracejí sociální řád. Jakmile se chopíme vlády, vyloučíme z vyučování všechno, co by mohlo vyvolávat nepořádek. Z mládeže vychováme dítka poslušná své vrchnosti, která ve svém panovníkovi budou spatřovat ochránce klidu a míru.
4) Na místo studia klasiků a dějin, které obsahují víc špatných než dobrých příkladů, zavedeme vyučování o základech budoucnosti. Z paměti národů vyhladíme všechny vzpomínky na minulost, které nám jsou nepříjemné, a zachováme pouze takové, jež stavějí na odiv chyby nežidovských vlád. Hlavním předmětem výuky bude studium praktického života, sociálního zřízení, vzájemného poměru lidí ve společnosti a potírání egoismu, který je kořenem všeho zla.”
Z tvojí paměti není potřeba nic vylučovat, snad jenom toho dědečka co dělal přecedu židovské obce v Třebíči a třídil lidi do transportů!
“Z paměti národů vyhladíme všechny vzpomínky na minulost, které nám (židům) jsou nepříjemné, a zachováme pouze takové, jež stavějí na odiv chyby nežidovských vlád.”
Bourání soch slavných osobností, svěšování obrazů učenců, lhaní o národních dějinách, likvidace tradic, zesměšňování a ostrakizování konzervatismu a pravicovosti, to jsou metody práce současného židovstva u politické moci a jeho služebních voříšků z řad zvířecích Gójů.
Ještě sis toho nestačil všimnout ?
Ne to jsou metody socanů, i národních tedy těch co s nimi tvoje rodina od 15. března 1939 spolupracovala!
Národní socialisté byla Benešova strana i po válce !!
Správně, proto to tak dopadlo.
Jak pro koho ,pro keťase , zloděje a podvodníky špatně , pro miliony pracujících , kteří poprvé dostali dovolenou , zdravotní péči a slušné zacházení dobře !!
Dovolenou poprvé dostali za Hitlera.
No, socan.
Septyku, ty nejsi malý idiot. Národní strana bude bourat sochy národních velikánů, přepisovat dějiny a vyhazovat obrazy národních buditelů.
Já normálně smíchy spadnu pod stůl, takového debila už dlouho neviděno.
Další citace z židovské metodické pomůcky k nastolení jejich rasistické genocidy, světovlády a protibělošského teroru Protokolů sionských mudrců přijatých na jejich světovém kongresu za předpokládaného autorství sionistického guru Thedora Herzla :
” 18. protokol
1) Až usoudíme, že je vhodné zostřit policejní opatření, která jsou však vždy pravým jedem pro vládní prestiž, vyvoláme prostřednictvím našich zkušených řečníků a lidových vůdců umělé nepokoje a nespokojenost. Tito náhončí najdou souhlas většiny davu, ale pro nás to bude pouze vhodná záminka k omezení svobod, k zatýkání a domovním prohlídkám, které budou provádět naši agenti, zahnízdění v řadách nežidovské policie.
7) Zločince zatkneme při prvním, více nebo méně oprávněném podezření. Obava před případným justičním omylem nás nesmí vést k osvobození člověka podezřelého z politického zločinu. V těchto případech musíme být opravdu nemilosrdní. Výjimečně můžeme shledat polehčující okolnosti pro obyčejného kriminálního zločince, ale v žádném případě nemůžeme být shovívaví vůči osobám, které se zabývají politickými záležitostmi, jimž nikdo kromě vlády nemůže rozumět. Nemusím zdůrazňovat, že zdaleka ne všechny vlády si osvojily zásady státnického umění.”
P.S. Jak vidno, agilní služební pinčl Hamáček v pozici prosionistického ministra vnitra už na nic nečeká a represálie proti českým vlastencům a pravičákům už spustil. Budeme se bránit ?
Dnes nejvetsim nebezpecim jsou metamorfovani, americti trockiste tj. “neokonzervativci” neboli neoconi:
Irving Kristol, bývalý trockista, který se stal jedním z vůdců hnutí, a skutečně je široce považován za otce neokonzervatismu,
str. 7
Zatimco Strauss byl v roce 1950 klíčovou postavou konzervativců, byl Herberg jejich „rabínem“… Jeho rodiče byli „vášniví ateisté“, oddaní spáse lidstva prostřednictvím socialismu. Herberg vstoupil do komunistického hnutí, zatímco ještě teenager, a později navštěvoval City College a Columbia University. Pro něj byl komunismus náboženskou vírou.
str. 42
Murray Friedman, The Neoconservative Revolution, 2005
(Přelozeno Googlem)
… Republikánští konzervativci, kteří vidí neokonzervativce jako ohrožující nečleny, bývalé trockisty, kteří infiltrovali GOP, aby propašovali nebezpečné hereze…
str.. 9
Vždy mi připadalo zvláštní, dokonce i perverzní, že bývalým marxistům bylo dovoleno, ano, přizváno, aby hráli takovou vedoucí roli v konzervativním hnutí dvacátého století.
str. 9
V 1930 Schachtman navštívil Trockého, tehdy v exilu na tureckém ostrově Büyükada. Rychle se stal mezinárodní postavou v hnutí Trockyist, což odpovídá soudruhům po celém světě.
str. 30
Stali se trockisty kvůli zápalu absolutních odpovědí, revoluční čistoty, tragické aury padlého vůdce, kterého zradil nižší. Naučili se číst s Talmudickou péčí, zvládat marxistickou doktrínu – velmi podobný přístup, jak uvidíme, následovníkům Leo Strausse.
str. 33
… Sidney Hook. Bývalý marxista, který v trockismu daboval,… str. 44
Hook konvertoval Burnhama na marxistickou víru. V roce 1932 Burnham napsal recenzi Trockovy historie ruské revoluce a byl nad ní pokloněn a stal se spolehlivým trockistou.
str. 49
Zpočátku byli marxistickým předvojem vedoucím dělnickou třídu k socialistické utopii. … Vskutku to byla druhá generace, která by vedla cestu do nové zaslíbené země – Republikánské strany – a tu vybílili.
str. 64
Jacob Heilbrun, They Knew They Were Right, 2008
(Přelozeno Googlem)
Vice o tom zde.
https://www.keepandshare.com/doc9/22557/neoconi-pdf-91k?da=y
Preklad Googlem je trochu kostrbaty, tak tady je i anglicky original.
https://www.keepandshare.com/doc9/22558/neoons-pdf-53k?da=y
Pane PeT, zdravím Vás.
Vaše trpělivost diskutovat v extrémně levičácké žumpě je obdivuhodná, k tomu je dle mého názoru třeba míti alespon menší svatozář.
Jak nám potrefený husy/leváci kejhaj, že?!
Co je pitomci? Už zase tady otravujete poctivé lidi? Lemplové z neziskovek!
Kdo není levák (ale pozor, pouze z té správné frakce), je z neziskovky!
Oni si soudruzi totiž konkurují.
Jako Džugašvili ze Schickelgruberem.
Největším nepřítelem lidstva jsou zamidrákovaní fanatici.
Následují ubožáci,,nemající svůj názor,hloupě opakující
pár naučených frází.namyšlení otitulovaní dutolebci
opovrhující všemi,kdo se jim nekoří.ponizující
a pomlouvajíci ty níže postavené,snaživě se hrbící
lokaji od nočníků svíjející se blahem po pánově
pochvale.Najdou se jak mezi komunisty,tak v SPD..
KDUČSL či ODS
Toto je reakce po přečtení prvního odstavce, to bych neměl dělat, uznávám, a přečtu si to celý,
ale…stále je to potřeba opakovat, takže znovu…
nacismus-nacionální socialismus je extrémně levicové hnutí, nikoliv extrémně pravicové, to by muselo extrémně prosazovat extrémní nezasahování státu do života občanů
A fašismus není nacismus, opravdu se to liší, je to dvě různá slova pro dvě různé věci.
Provádím CTRL-C, protože CTRL-V bohužel budu ještě mnohokrát potřebovat.
Výborný článek!
Že neuhodnete, kteří vejlupci to z místních “diskutérů” jsou?
Stačí si povšimnout jak zde na diskusi leváci “argumentují”. Jejich vztek se obrací přímo na osobu, která se opovážila problém nastínit. Nediskutují k tématu, ale “nepřátelskou” osobu se snaží zesměšnit, zostudit…
no, nepsala o žýýýdech.