
Návrat socialismu
JINDŘICH KULHAVÝ
Je tomu už 31 let, kdy v rámci tzv. Palachova týdne započal přechod od socialismu ke kapitalismu. K tomu jsme skutečně doputovali, bohužel loping, které tento hospodářský model momentálně provádí, nás opět vrací zpět. Úspěch levicových stran doplněný sklouzáváním středu blíže k nim způsobuje návrat do dob totality, byť se tito neomarxisté nazývají liberály, zelenými ekoaktivisty či Piráty. V podstatě jde o to samé, jen s lehce poupravenými ideály.
Kdo šel v tomto týdnu do ulic, měl mnohem větší odvahu než daleko více vzpomínaní studenti jdoucí na Národní třídu. Nepokoje v době Palachova týdne totiž nebyly tak masivní a jejich účastníci byli pod mnohem větším tlakem policie. Prahu křižovaly ,,antony“, do kterých byli odváděni protestující. Kdo neměl rychlé nohy a neobstál v závodech s pendreky vyzbrojenými strážci pořádku, byl dohnán, zbit a odvezen na výslech. Později, když už služebny praskaly ve švech, docházelo k tomu, že z policejních antonů byli zadržení překládáni do autobusů. A v pozdních večerních hodinách odváženi například do Brd a po jednom vysazováni kdesi v lesích. Samozřejmě bez občanského průkazu a dokonce byly zaznamenány případy, že i bez bot. To byl pokus o skutečnou degradaci.
Ani tito občané výslechu neunikli, kolikrát však trvalo i 3 měsíce, než byli vyzváni k vyzvednutí si občanského průkazu, a přitom byli vyslýcháni a přesvědčováni ke spolupráci s STB. Následovalo předvolání k uličním výborům a později samozřejmě komplikace v zaměstnání. Odměnou bylo o rok a pár měsíců později předvoláín k svědectví proti Miroslavovi Štěpánovi, jakožto organizátorovi represí občanů účastnících se nepokojů v tomto období. Slabá záplata na vzpomínku spojenou se seřezáním na Národní a nočnímu pochodovému cvičení.
O pár měsíců později už jsme věřili, že se něco podobného nevrátí. Ti, kteří u toho byli a měli za sebou i nějakou desítku let prožitých za socialismu, nevěří tomu, co se děje nyní. Levice vítězí v dosud kapitalistických zemích na plné čáře, dokonce i v USA dochází ke změnám, které zastavit momentálně může již jen dokonalý plán Donalda Trumpa. Existuje li, to je záhada. Evropa je na tom hůře, než bývalý Východní blok a RVHP. Nikoliv možná na první pohled, ovšem pokud sledujete vývoj, vnímáte návrat diktatury vanoucí k nám z Berlína a Bruselu. Navíc je to okořeněné ženskou emancipací, genderovými úchylnostmi spojenými už i s pedofilií, ekoidiotismem nejhrubšího zrna, migrací Afriky do Evropy a připravovaným Velkým resetem, který má být posledním hřebíčkem do našich nadějí v život, o kterém jsme v roce 1989 snili. Do škol se vrátila pomocí politických neziskovek indoktrinace.
Tehdejší mladí si vážili možnosti, kterou jim konec socialismu nabídnul. Nynější mládež vůbec netuší, co ji tak fascinuje a co si přejí. Manipulátoři z doby minulé vytěžili z krátkého období kapitalismu u nás vše, co mohli. Takže se rádi vrátí k době, ve které to, co později rozkradli, vznikalo. Méně letití si socialismus ze svých dětských let nepamatují a nynější omladina si vzala za vzor Piráty. Tito neomarxisté plní socialistických ideálů pro ně vypadají jako progresivní nová generace. Nemohou vidět, že je vrací do období, kterého se rodiče těžko zbavovali. A přiznejme si, je to průšvih, ze kterého se zvednout, pokud ho nezastavíme, bude trvat zase další generaci.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Mirko Hampl 170,- Kč
Celkem za měsíc: 4 725,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Naprostý souhlas,pan Kulhavý opět, jako téměř vždy, uhodil hřebík na hlavičku, škoda,ze jeho názory nemá skoro nikdo z volených zástupců, a tím je o našem osudu rozhodnuto!
ŽÁDNÝ KAPITLISMUS ROKU 1989 NENASTAL
byl pouze proveden podvod sametové kamufláže a socialismus se změnil na demokratický socialismus. V socialismu se podnikat a vlastnit takřka nesmělo. V demokratickém socialismu ano. V obou zrůdných systémech ale skončili nakradené daně na jedné hromadě centrálních sockomoušských zlodějů razících heslo “NAKRÁST – ROZKRÁST – PŘEROZDĚLIT”. Oba socanské systémy pracovali na konečném cíli kterým je komunismus. Komunismus je nástrojem Iluminátské mafie, která jej sama vytvořila k ovládnutí světa a zotročení obyvatelstva. Mimo všechny tyto vlastní zákony zotročení zůstane jen vládnoucí mafie. Privilegované postavení drábů mají i vlastizrádci a vzteklí hlídací psi z Justiční mafie a z oddílů “pomáhat a chránit mafii”. Komunismus metla lidstva je právě nasouván pod záminkou uměle vytvořeného viru. Budeme zotročení, nemajetní a šťastní. Kdo nebude dostatečně projevovat štěstí bude utracen jako škodná a použit jako potrava pro výživné červy Mňam. Čest!
MORAVA A SLEZSKO NENÍ ŽÁDNÉ ČESKO !!!
VŠECHNY VOLBY BYLY PODVODNÉ !!! SMRT VLASTIZRÁDCŮM !!!
Co obnášela tak zvaná “TOTALITA” ?, Všichni měli práci. • Zákony byly jednoduché, jasné a přísné, platily pro všechny. • Kdo pracoval, dostával pravidelně 2x do měsíce mzdu nebo plat. • Pojištění bylo skutečně pojištěním, smlouvy jednoduché, srozumitelné i laikovi. • Levné a všem dostupné úvěry. • Získání bytu s nízkým nájemným (v mnoha případech i získání podnikového bytu). • Všechny srážky šly automaticky ze mzdy nebo platu a byly vypočteny vždy tak, aby člověku zbylo na důstojné vyžití. • Skutečně bezplatná lékařská péče, značně preferovaná prevence a očkování. • Výdej léků a léčiv jen za symbolickou částku 1,- Kč. • Podpora mladých rodin, matek na mateřské, jakož i péče o zdravotně postižené,seniory a těžce nemocné.. • Bezplatné preventivní prohlídky a očkování dětí, mnohdy prováděné lékaři přímo ve školních zařízeních. • Rozsáhlá sociální síť se skutečnou pomocí, kde neexistovalo, že by někdo zůstal na ulici, bez domova, bez pomoci. • Byla přísně trestána šmelina a lichva, kupčení a spekulace. Tyto činy se vyskytovaly velmi vzácně, především ve velkých městech. • Bezplatné školství od jeslí, přes mateřské školky až po VŠ. Obrovská podpora učňovského školství, kdy již v průběhu učiliště učni získávali praxi a zkušenosti přímo v podnicích, do kterých pak po skončení učiliště a získání výučního listu nastupovali. • Lepší kulturní využití volného času, jak dětí, tak i dospělých. • Téměř neexistovaly drogy a narkomani a zcela žádné herny. • Učitelé ve školách, ale i mimo školy, měli přirozenou autoritu,respekt a úctu,měli větší možnosti v postihování přestupků žáků a rodiče s nimi skutečně spolupracovali. • Policisté (tehdy příslušníci veřejné bezpečnosti) byli respektováni,měli větší autoritu a velmi vysokou objasněnost trestných činů. • Soudy všech stupňů byly daleko pružnější a řešily každý případ kompletně,tj. pachatel byl odsouzen zcela automaticky k náhradě škody a ta mu byla ihned a samozřejmě srážena z platu kdekoliv, kam nastoupil do zaměstnání, dokud vše nezaplatil. • Velmi nízká kriminalita způsobená tím, že pachatel věděl dopředu, že bude dopaden a škodu bude muset splácet. Tehdejší věznice (-nápravné ústavy) nebyly jako dnes, kdy mnoho rodin nebydlí v takovém luxusu jako současní vězni v nich dnes. • Nízká kriminalita byla způsobená také tím, že v záznamech pachatelů jejich trestné činy byly uvedeny stále, a ačkoliv nebyly počítače a internet,přece jen o každém zločinci a jeho skutcích věděli všichni zainteresování ,a tudíž nebylo úniku do anonymity. • Existovaly funkční odbory, podnikové rekreace, dětské rekreační prázdninové tábory, zájezdy… • Mládež byla maximálně zapojována do mimoškolních aktivit. • Velmi nízké zatížení lidí státní byrokracií, většinu pracovních věcí řešila mzdová účtárna. • Relativně větší soukromí a svoboda (možná někdo namítne, že to není pravda, ale je třeba si , že díky dnešnímu zneužívání techniky např. mobilní telefony, kamerové systémy, internet, kreditní karty, účty v bankách,velké množství duplicitně vedených registrů, se kterými pracuje velké množství lidí, a děravým zákonům na ochranu osobních údajů, je sledovaní soukromí tehdy proti současnému sledování zanedbatelné). NEVÝHODY • Nebyly denně banány, mandarinky, pomeranče… • Dováželo se jen to, na co byly finance, tj. za peníze, které se utržily za vyvezené zboží. • Omezené cestování do zahraničí mimo tzv. NSZ, které bylo regulováno převážně z důvodu nedostatku zahraničních měn, kdy bylo preferováno dovážení zboží,které jsme neuměli vyrobit. • Strach z STB, z této složky bezpečnosti měli strach hlavně ti, kteří chtěli a nebo již škodili zájmu všech. Kdo pracoval a nekradl, ten většinou s nimi neměl problém.
Zkrátka jeden velkej hnusnej koncentrák pro dvounohej hmyz! Požadavek rovnoprávnosti (včetně vztahu k výrobním prostředkům) je v podstatě základní levicové dogma, jehož smysluplnost nelze prakticky nijak rozumně obhájit. Proč bychom se měli všichni rodit se stejnými právy, když se přirozeně nerodíme rovní téměř v ničem? Levice však není totéž co socialismus! Socialismem rozumíme takový společenský systém, v němž je zájem jednotlivce podřízen zájmu společnosti. Jde však o to, aby tato společnost nebyla založená na falešné levičácké rovnoprávnosti! Skutečná (absolutní) pravice je generální reakcí proti levici. Pravice odmítá všechny formy rovnostářství. Čistokrevný pravičák tedy musí v prvé řadě odmítnout rovnoprávnost. Alfred Rosenberg o tom ve svém díle Mýtus 20. století hovoří takto:
„Všeobecné hlasovací právo má být ženám odebráno? Ano! – A mužům rovněž! Národní stát nemůže zakládat rozhodující výběr na anonymní – mužské či ženské – mase, nýbrž na odpovědných osobnostech“ neb jakákoliv demokracie je levicová idea a levice byla vždy nepřítelem velkých mužů, kteří místo toho, aby jim druzí s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, musejí strpět, že se jim tito pletou do cesty. Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit nejen k vzájemnému prospěchu, v bolševickém rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi! Neboť, i levičák se ochotně staví do pozoru, jakmile se začne točit ve hře zajímavá finanční odměna, případně když mu nějaký darebák slibuje dosažení více rovnosti nebo svobody po níž jeho duše tolik pase. Levičáctví (ve všech jeho podobách) se projevuje jako duševní společenská choroba, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, musí v první řadě odmítnout rovnoprávnost! Neb jak klasik napsal: “Nadčlověk je smyslem Země … a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy.”
:
Když se narodí zvíře, automaticky začne ke své obživě používat teritorium, v kterém se narodilo. Když se narodí člověk, musí za všechno zaplatit, protože jeho teritorium je už obsazené.Čím víc bude lidí, tím menší budou jejich práva.
A víš Jindro proč? Díky Tobě a Tobě podobným, kteří pořád frfňáte a hledáte hnidy, díky Vám ten oblouk dokončíme.
Kulak je to kulak. Jindra je kulak a poslouchá i štvavý vysílačky.
Jene, máte naprostou pravdu. Nebýt různých Jindřichů, co odmítají žrát brouky a nechat ze sebe očkováním udělat genetické mutanty, co si ,swině jedny, ještě pamatují, jak to tu vypadalo před havliádou, mohli bychom už v té eurobolševické vytoužené nirváně žít teď.
A voni to akorát kazej.
Potvory.
Ten Palachův týden si dobře pamatuji, chodila jsem tam každý den, dokonce i s nezletilou dcerou.
Bylo jasné, že už to nemají pod kontrolou, převažovali tam obyčejní lidé, kteří přišli hlavně na čumendu.
Těm co se necpali do prvních řad nic nehrozilo, rychlé nohy zvýšily pocit bezpečí.
Až daleko později jsem si uvědomila jednu věc.
Že totiž příslušníci bicích komand byli velmi obezřetní , aby jednu nepřišili někomu z havlérky.
Neznámému mladíkovi , anebo mladici , směle zmalovali záda, ale chátrysty do antonů jen jemně odtáhli.
To jste tedy už stará jako uhlí. Poněkud to vysvětluje a též omlouvá vaše bolševické smýšlení, které tu projevujete ve všech vašich příspěvcích.
spousta mladých si myslí, že historie se začala psát teprve jejich příchodem na svět. Ale jenom ti opravdu blbí to v nějaké formě…. napíšou
Lepší stará pamětnice, než vykradená mladice. Radši jsem “starej jak uhlí”, než blbej jak Pirát.
Jinak, Helena má pravdu, bylo to tak. Dokazuje to i fakt, že všem “dýzydentům” bylo ve čtvrtek 16.11. nařízeno vypadnout z Prahy, kdyby se to, nedej Danišovič, zvrhlo.
Já jsem to napsala, aby si lidé uvědomili, že byl VELKÝ rozdíl mezi zasloužilým chátristy a plebsem.
Těm prvním se dělo kulové a po hadráku všichni zázračně zbohatli a obsadili lukrativní sesle.
Ti druzí akorát dostávali přes držku a dost brutálním způsobem.
Veškrna odměnil svoje vybrané věrné, když na někoho zapomněl, tak mu dal aspoň milost, jako Chadimové, která si, chudinka, musela nakrást.
Je vidět, že pečlivě všechny příspěvky monitoruješ a archivuješ do složek jako Trpajzlík, hošane. Dostaneš prémie. 🌞🤓🌞🤓🧙🧙🧟
Uhlí bude leda z tebe, podřadnej xindle, až po koupeli v bílým fosforu zasupluješ veřejný osvětlení!
Kdeže, návrat do klerofeudalismu svědků covidových.
https://www.youtube.com/watch?v=E_LIMmneLuU
https://www.svobodny-vysilac.cz/2021-01-10-komentovane-zpravodajstvi-ing-jaroslav-tichy-a-ivo-gec/
Z nwoo
Komentář čeká na schválení.
16.1.2021 (9.05)
To jsou jen další špinavé hejble drábů úžerů na krize businesmanů.
https://www.youtube.com/watch?v=tllqGr6iTCQ
______________________________________
Z ae
Pesimista
Kevin, korporátní fašizmus se odhaluje. A vůbec přichází doba, kdy bude vidět, kdo je kdo, kdo za koho kope a nikam, ani za nikoho se neschová. Také něco málo pozitivního v dnešní hrůze.
8OdpovězLed 15, 2021 23:04
Návštěvník
Zatím neví
A možná neprokouknou mnozí kvůli plánované likvidaci.
Ta agenda se nemění a shlédněte video dole natočené před 10. lety a možná uvidíte zřetelné spiknutí “šlechty na oběti které tam prostě je. Absolutismus nad nevěřícími “kacíři a obětmi. A agendu si z jejich prostředků přes záměrně ničené industrializace chudnoucích zadlužených rozpočtů na úkor likvidovaných genocídou s pseudozáminkami krizí které záměrně vyvolávají vynucují.
Jsou to útoky na základy industrializací popsané odkazem na stav na ukr.
Nyní plánované pomocí agendy kovid podlokajníky v roli užitečných idiotů.
https://www.youtube.com/watch?v=BooiVypT2m0 time 5:18
https://www.youtube.com/watch?v=52zIso8OEuQ
https://rumble.com/vcqxdd-video-star-pes-10-let.-nepijde-vm-to-povdom-na-dnen-situaci.html
0OdpovězUprav
https://www.svobodny-vysilac.cz/2021-01-14-aktualni-komentare-ans-phdr-vladimira-vitova-a-judr-karel-hais/
Odpovědět
Návrat kapitalizmu po 89. nám zničil stát , průmysl , zemědělství , školství , armádu ! Najednou jsou tu nezaměstnaní , bezdomovci , emigranti , obrovský státní dluh , většina velkých podniků patří cizím kapitalistům , všude nápisy a názvy v cizím jazyce , český národ zase bojuje o přežití !
Obyč. čajňan je buserován a šmírován dtto jako europodanný. Jenže on vidí zlepšujícíé se infrastrukturu, pensijní systém, zdravotnictví i ekonomickou vlastní situaci. I přes covid cvičení dokázala ČLR v r. 2020 dále ekonomicky růst, zbohatnout na ukor eurolandu i USA, posílit globalisaci počínsku, provádět vesmírný výzkum, zbrojit. Eurosojuz dokázal další rok žít jako feldkurát Katz, ve vybydleném bytě rozprodávat co mu nepatří, kapitálně se zadlužovat a být stále totálně ožralý jak jsme progresivně liberální jedničky. Ožíráme se jako Katz, protože i jako Katz víme, že v týhle válce umírají i feldkuráti.
Mám pocit, že i za normalisace se smělo v malém pohraničním styku do Polska a DDR. Včera Uši Lejno prohlásila, že zavedení výjezdních doložek pod názvem covidpass je pro bluselské provincie nevyhnutelné. Takže další konspirační teorie se potvrdila.
Tak nějak padl hen ten šengén
ten platí už jenom na hranicích EU pro barbary!
Není šengen, není jedna z těch prývýhod EU, není důvod být v EU!
Otravujete denně minulostí! Však vy se proberete(v mešitě)!
A to jako když se to začne vracet, tak mi bude zase dvacet osm?!!
Už jen proto bych ten návrat bral !
Jéééé, to by mě pořádně stál.
Ale rýmuje se jim to pěkně.
Když už není stání, tak aspoň veršováni, jsou to duchem junioři.,
Tak tuhle reakci jsem čekal na tisíc %!!
Nechtěl by jsi, abych tě s ním bacil do čela!!
Koukám, že pánové se dali na poezii.
No to bylo Helčo první co mě napadlo, když mě pepa tak pěkně namazal.
Kdyby dal Detektor aspoň smajlíka
a né
Drzoun jeden !
celý problém spočívá v liknavé práci tehdejších represivních složek. Málo tu bandu řezali. Celou dobu se vědělo, kam by to “chtěli směřovat” ti kecálisti o svobodě.
Jedině zacyklený a slepý a vymatlaný debil nechápe, že to co máme dnes, je výsledkem cílevědomé snahy světavlády chtivých sil, které nesídlí na východě, ale na západě, kam furt chtějí někteří patřit v tupé naději, že na západě touží tamní mocní, přivinout ty východní blbce na svoji demokratickou hruď.
Hlavně řezali ty nesprávné. Tloukli do propagandou zblblých studentů a havlovské swině seděly v teplých pelíšcích a smály se tomu, až se za šabat popadaly.
Kdyby byli aspoň jednou řádně seřezali tu svinskou partu, půl by jich to neustálo a půl by jich strachy zalezlo.
Jenže to nesměli, dohoda byla jiná.
..jo, někdy je to vloudivší se chybou, někdy taktikou…
Nehloupněte, jakmile promluvil Gorbačov o perestrojce, bylo vymalováno.
Byl to vizionář , ale idealista a nepočítal s tím, že jak dá lidem čuchnout ke svobodě, rozpadne se mu systém jako domeček z karet.
Byl první, v Číně to bedlivě pozorovali a neopakovali stejnou chybu.
Postupují malými krůčky a proto se jim daří.
Dneska stejnou blbost opakují Spojené státy, také se chystaj učinit velký skok.
Rozdíl je akorát v tom, že Gorby dal lidem svobodu, ve fašingtónu jim jí naopak berou.
Jakou svobodu , člověk je svobodný , když má bydlení a práci , pak už je na něm co si vytvoří , ani jedno z toho kapitalizmus neumí zajistit pro všechny !! Proč se na západě a dnes i u nás rodí málo dětí , něco je na tom kapitalizmu špatně ! Základním účelem každého živého společenství je vlastní reprodukce , jen tak může pokračovat .
Pepo, svobodny clovek je spis ten co si to vse umi zajistit sam a nespoleha na zadny stat.
To neplatilo ani za prvobytně pospolné společnosti, natož dnes.
No Helenko,
s tím Gorbačovem jste parádně vedle.
Hahaha – idealista vizionář!
Zen domeček se nezozpadl, protože lidi si tam “čuchli ke svobodě”. Lidi si tam sáhli až na nejhlubší dno a ten systém – “rozpadlý domeček” byl řízen cizáky se souhlasem a za spolupráce soudruha Gorbiho.
Kontrolni otazka: autor si děla kozy? Je normalni?
O jakem navratu socializmu v eře OLIGARCHICKEHO KAPITALIZMU, kde většinu bohatstvi, vyrobnich prostředku i peněžni system vlastni největši kapitaliste (globalni oligarchove), určuji veřejny diskurz i veškera pravidla, autor mluvi?
Ma snad dojem,
1/ že se zespolečenšťuji vyrobni prostředky, že se stale vic znarodňuje? Ja mam naopak dojem, že velci kapitalovi predatoři stale vic privatizuji a přivlastňuji si jak majetek statu tak majetky bankrotujicic male konkurence a že všechny slabši subjekty i staty zadlužuje kapúitalovA OLIGARCHIE.
2/ ma snad autor dojem, že zesiluje socialni rovnostařstvi? Že se vyrovnavaji přijmy všech subjektu, žýe se směnšuji přijmove nerovnosti? Ja mam naopak dojem zcela opačny, to je že oligarchove multimiliardaři se stavaji bilionaři a středni zaměstnanecky a podnikatelsky stav pada stale niž jak celkově tak ve srovnani s oligarchii.
3/ ma snad autor dojem, že silně posiluje daňova progrese a že oligarchie již odvadi daň 90 a vic % jak v povalečnem obdobi kdy byla donucena vykoupit sve valečne hřichy a dělit se se zbytkem společnosti o vynosy? Ja mam dojem opačny, že oligarchie ma daňove raje a ruzne optimalizačni prostředky, že formou dotaci a pobidek + ziskem veřejnych zakazek a zadlužovani statu, kteremu pujčuje na urok virtualni penize, ktere tvoři z ničeho ziskava nepoměrně vic než statum odvadi ze sveho zisku.
4/ ma snad autor dojem, že proletaři maji všichni praci, ktera jim umožni polehku splatit všechny zakladni potřeby počinaje naklady na bydleni, energie, teplo, vodu, světlo, ošaceni, vzdělani, potraviny, zdravotni potřeby a zbyva ji přehršel peněz na ostatni zbytne věci, jako je kultura, rekreace, turistika, elektronika atd.? Ja mam naopak dojem, že maji stale meně prace i peněz, že mnozi upadaji na přijmove a polečenske dno, do dluhu a exekuci.
Tož o jakem socializmu autor mudruje? Wo čem blaboli v eře OLIGARCHICKEHO KAPITALIZMU, kde i politika a politici jsou enem tržni zboži na kramu?
Jonásku, nepochopil jste ironickou patinu z textu autora článku. To co na nás chystají ti magoři od velkých majetků a peněz je v podstatě verze feudalismu s otroctvím, kdy oni budou mít k dispozici nejmodernější technické a vědecké vymoženosti, dále silný represivní aparát a my většinoví skončíme na onom světě. Takže nebuďte háklivý na terminologii, oni ten socialismus a neomarxismus si rádi pro své účely vypůjčují. V Číně máte nástřel budoucnosti. V minulosti např. oni programově infiltrovali svými lidmi velké politické subjekty a spešl se zaměřili (mocní bohatí) na sociální demokracii! Z té udělali stádo pomatených politických tupců. A tak tomu bylo a je v celé Evropě včetně nové doby u nás, kdy nastoupil na nejvyšší post socanů Zeman. Když čtu kraviny co lezou třeba z Dientsbiera nebo třeba Seďi a dalších, tak je člověku na zvracení. V podstatě byl u nich nejsnesitelnějším politikem snad Paroubek, ten alespoň zarazil americký radar v Brdech u Prahy. Ale neměl vůbec ve své partaji přehled o lidech a netušil další souvislosti např. když si naivně myslel, že založí novou partaj a ta ho vynese do popředí. Ale to jsem odbočil, vykašlete se na slovíčkaření, moc dobře víte o co jde.
Připomínáte mi frajera, se kterým jsem popíjel před pár lety v Chorvatsku a byl to sakra bohatý byznysmen dělal tehdy byznys i s Babišem, a zrovna měl splín z toho, že mu jeho přítelkyně a také zaroveň účetní utekla s frajerem a ještě ho připravila o hezkých pár milionů. Když jsme popíjeli a já jsem se o té ženě nehezky vyjádřil, tak on na mě vyjel: Co jí nadáváš!? Tak jsem se ho zeptal, proč mu to vadí a on na to…. no já jí mám pořád ještě rád! Bléé…. A vy na tom jste stejně, jen ta vaše milenka je Marx a všechno to okolo!
Maxiku,
jdi do haje s těmi kecy o socanech a o Marxovi. Ja psal o tom nejryzejšim kapitalizmu ve kterem žijeme – o jeho nejvyššim OLIGARCHICKEM STADIU. Velice konkretně jsem popsal proč oligarchicky KAPITALIZMUS nemuže byt považovan za socializmus.
Mně nezajimaji kteři pohuňci oligarchu v ČR, v Dojčlandu, Britanii, Bruselu, USA, Sydney vladnou – protože všichni jsou enem zboži, kteři si oligarchie kupuje jak housky na kramě a staty ovlada skrze dlužni upisy. Je ouplně jedno jestli se na moci podili oligarcha Babiš přimo a asistuje mu u toho soft pravice (ČSSD) v ČR, anebo vladne nepřimo Bakala skrze triadu ODS-TOP-VV či Lidem, anebo bude vladnout Seroš skrze Piraty, KDU, Stan a Babiše…
Je oupúlně jedno jestli v USA vladne oligarcha talmudista Trump anebo Bush přimo anebo nepřimo skrze Bideta anebo Obambu jina klika oligarchu. Furt jsou to oligarchove a furt je to kapitalizmus. V celym zapadnim civilizovanem miře je to stejne – všude je kapitalizmus a všude vladne oligarchie skrze nějakou politickou kliku.
Inu Jonas(i),
autor je nejspíše poněkud dezorientovaný.
Euro-atlantickou societu skrze banky prakticky ovládají Rotschidové v tandemu s Rockefellery, (na které se v posledních desetiletích navěsili další noví paraziti Soros, Gates aj.),
kteří vyprodukovali “tažení ze západu na východ” tj. marxismus, inscenovali v Rusku bolševizmus a tedy marxismus-leninismus,
následně transformovaný do komunismu, stalinismu, socialismu a dalších novodobých deforem society.
Dnešní neomarxismus má mnoho tváří, udává se, že na tzv. Západě, vznikal postupně před asi 100 lety.
Ostatně všechny ty sociální pokusy a experimenty plynule přecházejí ze západu na východ v posledních staletích.
*
Kapitál se dnes, v historii nevídanou rychlostí, koncentruje v rukách výše uvedených elit (tj. vlivných a mocných).
Hierarchický bankovní systém jim umožńuje nahlédnout do kasičky každého z nás skrze bankovní účta a platební karty.
Z této pasti na tom našem “západě” prakticky nelze uniknout.
*
Socialistické přerozdělování je pouze mladý, dočasný sociální experiment praktikovaný de facto teprve několika lidskými generacemi,
a skutečným světovým elitám sloužící jako “stabilizátor a deaktivátor pro plebs” v jednom balení,
tedy něco jako ve Starém Římě byl projekt “chléb a hry”…
*
Světové elity tj. mentálně zvrácení bankéři a finančníci diverzifikují svoje prostředky a úsilí do zdánlivě si odporujících projektů.
*
Nověji skrze slabomyslnou Grétu, (u nás do prospěcháře Mináře) a další “tyátry”,
jenom k pochodům zatím nepoužívají bubínky a píšťaly ve stylu hitlerjudend.
Uniformita se ostatně dosahuje novými technickými prostředky, jako například přihlašování k všemožným internetovým aj. účtům, Googlem počínaje a prodejcem “fuseklí” konče.
*
Elektro-mobilita je stejný ekonomický nesmysl jako byly před cca 100 ledy vzducholodě.
O tzv. vodíkovém pohonu ani nemluvě.
Vodík se totiž prakticky z asi 95-ti procent dnes vyrábí z ropy a zemního plynu,
kdy ten “zlý a škodlivý” karbomdioxid CO2,
který vzniká při konverzní reakci při výrobě vodíku,
zůstává na územích zejména mimo EU,
kde jsou ty ropné rafinerie, že.
To těm německým trotlům zjevně asi nedochází,
možná,
že v “dojčlandu” přestali na školách vyučovat chemii?
(ikdyž za II.WW v chemi byli dobří,
vyvinuli vražedný nástroj Cylkon-B,
a také ZHN – smrtelné, nervově paralytické látky Sarin, Soman, Tabun,
což jsou předchůdci amerických ZHN tzv. binárních plynů a ruského tzv. “novičoku” ).
*
GEEN DEAL, MULTI-KULTI, GENDER, LBGT, BLM, a dále… (CENZURA)
“Naše” Euro-atlantická societa má skvěle nakročeno…(ale kam vlastně?)
Ještě by to chtělo vyladit výrazivo a dát mu ten správný obsah.
Např. bolševizmus není odrůda marxismu-leninismu, tedy jednak nemohl být
následně transformovaný do komunismu a už vůbec ne do stalinismu. Naopak byl Stalinem velmi brzy odmítnut a nadále si žil svým životem odtrženým od reality v našem trockistickém školství a dodnes se drží jako klíště našich pravicových pomazaných hlav.
Jsem stará rezavá lopata,ale to do čeho jsme se
po roce 1989 zřítili,odmítám uznávat jako kapitalizmus.
My kteří jsme zažili časy socialismu ,jsme velice
dobře a brzy poznali,že samet byl pouhopouhé
zlegalizovámí svinstva,které se časech socializmu
musela provozovat dobře utajeně z vyloučením veřejnosti, a širšího kolektivu zůčastněných.
Tradice Mrvů,Bretschneiderů,pokračující dnes
v Pirátech se řadí v ČR téměř k folkloru.
Dizident,prognostický ústav měl ve svých řadách dostatek mazaných,všehoschopných a dostatek
času a prostředků na detailní propracování svinstva zvaného sametová revoluce.
Využil nuceného taktického ústupu SSSR do
předem připravených pozic,zvaný perestrojka.
Po listopadu pak chuť a nadšení většiny obyvatel
podílet se na něčem novém,slibujícím lidem žít jako
člověk.
Do začátku předhodil davu několik vonících kostí,
zvaných kuponová knížka,uvolnění hranic,svobodu projevu,Po touto zástěrkou nastala grandiozní loupež zvaná privatizace či tržní ekomnomika, poozději
liberání demoGracie.
Této situace využili smečky domácích a zahraničních hyen,hbitě likvidující tuto zem,měnící ji postupně
v čeledník bezprávných otroků.
Tento zločin mám považovat za kapitalizmus?
Nikoliv ,pouze jen za velkou sametovou loupež
z účastí veřejnosti.
Kapitalismus byl mocnými jistými elitami od velkých financí a majetků odpískán už někdy v době 1.sionistického potlachu před 1.WW a tehdy se vše odrazilo do textu jistých protokolů. Už je dnes dokázáno a dokonce i švýcarským soudem, jen se to tutlá, že to není falzifikát od carské policie, ta na to neměla schopné lidi ani náhodou. Dokonce se s velkou přesností se ví kdo byl mezi autory.
A tehdy se už pomalu plánoval exodus kapitalismu a přechod na jiný politický systém kde výše uvedení budou mít pod kontrolou vše. A po 1.WW jeden z bratrů Warburgů (jeden z autorů sovětské bolševické revoluce) objevil magora Kalergiho s jeho pošahanými názory a tak tehdy vznikl reálný záměr na výměnu obyvatelstva Evropy. Musíme si uvědomit, že oni jednají v kontextu generací a nikoliv např. v rozmezí jednoho lidského života. Ono to všechno do sebe zapadá jako jednotlivé prvky do mozaiky, tedy mozaiky poznání!
Pan je vtipalek? Pry kapitalizmus byl odpiskan. Já
Je to pravda. V současné době máme korporátní fašismus. Základní znaky jsou:
– Státy jsou registrovány jako firmy pod globální správou a musí odvádět daně a jiné poplatky a pokuty z peněz vysátých od daňových otroků.
– Protivníci a protistrany jsou označováni, ostrakizováni a likvidováni.
– Tolerují se všechny nezákonné praktiky u skupiny, která je určena jako privilegovaná.
Takže si aktualizuj manuál a myšlenky, ať máš proti čemu bojovat. 🐑🐑🐑🐺
Dík Lejdino, tohle ale on neni schopen pochopit….
Je nemožné ukazovat cestu slepým, obhajovat se před hluchými a přímo horor je diskutovat s idioty.👽👽👽
Je to pořád kapitalizmus , výrobní prostředky a zisky patří soukromým osobám !
Pepa opět nezklamal.
Nemám snad pravdu ? Jestli víte něco jiného , rád se nechám poučit .
Výrobní prostředky mají i šimpanzi.Používají je k opatření potravy.
Takže vy se porovnáváte se zvířaty ?
ANO.
Mimochodem 1914 potomci Rottschildů a spol. založili americký FED,
který se tváří jako státní banka,
ale je v souktomých rukách,
a vládě v USA půjčuje peníze na válečné aj. investice na vysoký úrok
(když J.F.Knennedy vydal vlastní vládní emisi něco přez 4 mld USD, tak ho zavraždili a tuto dolarovou emisi stornovali).
*
V roce 1936 byla ve Švýcarsku založena Rada pro evropské bankovní vztahy, nebo tak nějak (Koncil…) coby další pilíř na ovládání světových financí – když tuším v 70/80 tých letech nařídili japonským bankám nově povinnou bankovní rezervu ( asi 8 procent(?) ),
tak se zhroutil japonský JEN o desítky procent.
*
Třetí pilíř k ovládání světových financí je rotschildovská zlatá burza v Londýně,
určující světovou cenu zlata.
*
Všechny tyto informace jsou dostupné na internetu, ikdyž se dnes obtížně na serverech vyhledávají
(já mám sbírku publikovaných materiálů ve svém PC-archivu – ovšem nenosím všechno jaksi to v hlavě, že…).
Akorát to založení FEDu bylo na konci r.1913….jinak O.K.
Tvrdím, že se zde mnozí sakramentsky pletou. Žádný návrat do socializmu se nemůže konat, protože ten socializmus je tu stále a ještě nikdy neskončil. Když ležíte v korupčním, dotačním a přerozdělovacím bahně po krk, tak je blbost si myslet, že se do toho bahna můžu vrátit?, když v něm již jsem až po krk?
Celá tahle debata nemá význam.
Korupčni a dotačni prostředi je pro KAPITALIZMUS jak voda pro rybu.
To stejné přece platí i pro socializmus. Copak si ho nepamatuješ?
On tu někdo měl za totáče miliardy a vily na Floridě ? Byli tu nezaměstnaní , bezdomovci , exekuce , obrovské sociální rozdíly ? Obrovský státní dluh ? Fakt je , že komouši korumpovali lidí velkou podporou rodin s dětmi , nízkým nájemným , výstavbou 1 500 000 bytů , sociálními jistotami a neustálým růstem životní úrovně !
Už zase Pepo? Já píšu o metodách, manýrech, papalášství… Je jedno, kolik kdo nakrade a kam se řadí… Jde o ty způsoby a realizaci. Krádež pytle cementu je stejná krádež jako milionu ze státní kasy. Je to metoda, provedení, úmysl… Stejná je i korupce, dotace, kariérizmus, kádrování, protekcionizmus – to jsou atributy naprosto stejné a přetrvávají.
Ale to by bylo asi na delší debatu.
Ono ukrást pytel cementu a ukrást miliony nebo miliardy je dost velký rozdíl ! Cement jsem si za totáče kupoval ve Stavebninách a nic jsem nikdy neukradl ani za komunistů ani za kapitalistů ! V korupci a zlodějnách se za kapitalistů jedno o nesrovnatelně větší peníze !
jedná
V TV byl ale k vidění slovenský kkt mluvící lámanou češtinou stejně jako dneska.
A měl světové baterky
nejhorší forma komoušů jsou libtardi.
Komouši byli konzervativci a libtardi jsó kaponi.
komouši byli vždy oboje. konzervativci i libtardi. (libtardi to u nás prohráli v 68). obojí jsou dobytek, ale libtardi jsou horší. mrtvej komouš- dobrej komouš.
Nejhorší jsou kapitalisti , ti se mezi sebou rvou pořád , viz americké volby a ještě vraždí a kradou po celém světě , EU ničí invazí muslimů !
Nejlepší jsou ti kapitalisté, kteří získali titul na VUMLu
Jak se liší od kapitalistů , kteří studovali na západě ?
Ohebnosti?
Kapitalista je pořád jen kapitalista , se vzděláním to asi nijak nesouvisí !
Ničím, křivák je po celém světě stejný, ať je žlutý, černý, nebo bílý. Čest výjimkám.
Pavle nekteri lide maji svuj nazor stejny cely zivot, jen ho tribi zivotnimi skusenostma. Nekteri lide meni svuj nazor jak ponozky, jen aby nekomu mocnemu lezli do prdele. A to jsem hodne zazil u tkz. komousu.
Dnes se jedná o daleko víc peněz , tak je to ještě horší !
Mám dojem, že u nás jich je nejvíc. Za socíku jsem asi tři znal, dnes jsou jich statisíce!
Jinak vás zdravím přátelé.
Dneska se ohybaji lide vic, ale uz v tom neni ideologie. Pred tim za komunistu jich bylo hodne aktivnich, budovali socialismus typem zasivani se pred praci a vyhodama pramenicima z funkci. A najednou otocili a uz jsou z nich kapitaliste. Vzdyt se podivej na vladu, tam jich najdes mnohem vic nez tri.
Dnes se jich zašívá před prací daleko víc , jen co je státních úředníků a kapitalistů .
Já bych to nepolitizoval, jednou sswyně, navždy sswyně!!! Jinak, já mám takovou povahu, že když mě někdo ošklivě podrazí, tak ani modré z nebe nepomůže, takového člověka mažu ze života.
Tak to jsme dva.
Přesně !
Soused, kámoš, denně u mě a poslouchal jak nadávám, pak mě udal u stb, že chci zůstat venku! Hnus.
To kdyz tchan choval svine tak to zpolitizoval. Kazdou pojmenoval po nejakem politiku. A o to vic se tesil na zabijacku.
Ale nemyslel jsi, když půjdeš v hospodě na wc a já ti dám do piva panáka vodky? Curwy kámoši.
Mne nepustil mistr. Banda parchantu o nas rozhodovala.
Že se vám chtělo někam cestovat , mě stačily služební cesty a k moři na dovolenou jsem jezdil z donucení ! Rozhodně bych za nějaké cestování na západ nedal zničit republiku , český průmysl , zemědělství , školství , armádu , nechtěl žít na dluh !
Vy jste Pepo take zazil uplne jiny socik jak vetsina lidi v tehdejsi CSSR. Pochazim z kraje kde byly vydelky nadstandartni a presto si moc lidi nedovolilo jet k mori. Ne kazdy mohl pracovat na zahranicnich montazich. Vetsina lidi sice neco malo usetrila, ale vetsinou to padlo na modernejsi vybaveni domacnosti. Vase komentare jsou velice zavadejici, tak samo jak ty od tkz. bojovniku proti komunismu, jste jen jiny pol.
To Gene : Byl jsem trochu lepší řadový technik , na zahraničních cestách jsem vůbec nešetřil , nějaká úspora v bonech byla naprosto zanedbatelná , tuhle jsem to počítal a bylo to asi tisíc korun ročně , kdo tedy do toho Bulharska a Rumunska jezdil , vždyť na těch plážích byli většinou jen Češi a východní Němci . V žádné straně jsem nebyl a měl jsem jako většina mých kolegů a známých děti , auto , chatu , rozhodně jsme nehladověli a děti měli všechno , počítač jsem dal synovi už v roce 1988 ! Nekradl jsem , žádné melouchy jsem nedělal . Asi každý dělník měl vyšší plat než já , divím se , že si tu někdo stěžuje, jak za Husáka trpěl ! Pravda je , že jsem nekouřil a ani nechodil do hospody !
Coz nerozumite? Delal jste na zahranicnich montazich a to byly vydelky neco jineho. Ja mel jet s CKD do Ruska, ale smrt v rodine mi v tom zabranila. Musel jsem se zacit starat o prarodice. Podnik mne na tu montaz musel uvolnit. Ovsem jeste pred tim jsem si nasel velice dobre zamestnani, nastup okamzity. Samozdrejme ze mne podnik nepustil, i kdyz jsem k nim nemel zadne zavazky. Kazdy proste atraktivni zamestnani nedostal a od toho se vyvijela jeho zivotni uroven. Plat obycejneho delnika neznam, ale muj zakladni po vyuceni byl kolem semi korun na hodinu. Bylo to koncem sedumdesatych. Diky tomu ze jsem byl svobodny a mel toulave nohy, tak v ramci podniku jsem jezdil na brigady do Cech. A mel plat nadstandartni, ale ten zivot nejak rychle utikal. Ty plaze v Bulharsku zas tak preplnene nebyly a lide setrili kde mohli. Dokonce v restauracich nas cisnici dost ignorovali. Nastesti anglictina vzdy zabrala. V zadnem pripade zivot normalniho cloveka nebyl tak idealni jak popisujete. Kazdy clovek nemohl jezdit na montaze a nebo brigady. V devadesatych jsem zacal pracovat v zahranici a to bylo nebe a dudy. Za den vydelal skoro tolik jak v Cechach za mesic. A zacal jsem poznavat svet. Komousi mne nepustili ani na zavody, ktere se konaly na zapade, ackoli bych mel vse placene. Znam spostu lidi, kteri se nedostali ani do Jugoslavie. Jakym pravem nekdo o mne rozhodoval kde mne pusti?
To Gene : Do zahraničí jsem jezdil jen občas na několik dní , bral jsem normální plat + diety a na ubytování ! Ty diety jsem nechal většinou v restauracích a za jídlo , co jsem koupil byly jen takové dárky k ničemu ! Ubytování jsem musel vyúčtovat ! Jak jsem už napsal , z těch služ, cest jsem měl ročně cca tisíc korun , klidně bych si to odpustil ty cesty nebyly žádná dovolená ! Já rozhodně nějaké služební cesty do zahraničí na stavby za atrktivní nepovažuji ! Jednou jsem odmítl cestu do Jihoafrické republiky , ten co se tam nacpal , tak si přivezl navzdory očkování nějakou žlutou zimnici nebo malárii ! Tenkrát byla studená válka a stát musel chránit kádry i ekonomiku !
Vzdyt jste tu vykrikoval jak jste stavel tovarnu v Cine a kdovi co jeste vsude jinde.
To Gene :Možná jste si to špatně vyložil , ano továrny jsem stavěl , ale ne fyzicky , spíš jako projektant a občasný dozor na stavbě nebo si myslíte , že stavba jsou jenom montéři ?
Vy jste pepo do toho kapitalismu děsně zakousnutej. Takovej já jsem ale taky kapitalista, a hromada lidí kolem taky, aniž by z toho byli další lidi nějak stresovaný. Považujete mě teda za třídního nepřítele a buržousta?
Třeba se zaměstnancema je to tak, že jsem se s nima ještě nikdy nedělil na rovinu. Když je tlustej rok, dostávají výplaty, zbytek si nechám. Když hubenej, tak to samý. Nejsem sice nějak velkej kapitalista, těch zaměstnanců zas tolik není, ale drhnu z nich kůži nepokrytě. Jako, zatím se u toho ale žádnej necukal, i když vědí, že nedostávaj všechno, co firma vydělá. Ono taky pochybuju, že by se některej cítil proletářem.
Možná ale vašima očima nejsem ten pravej kapoun, protože jsem ještě žádnýho nedal zastřelit četnictvem, ani nemám panděro a ten velikej cylindr. Dokonce je ani nenutím, aby jezdili do Bulharska nebo na Balaton. Na druhou stranu jsem ale taky ještě nepostavil žádnýmu panelák zadara. Ani blbou přehradu, nebo elektrárnu. To je dost protisocialistický, takže ten kapoun asi opravdu jsem. I Jonase by to správně mělo srát. No ale co teda mám dělat? Pepo, co si mám vlastně počít? Berete to jako stejně, jako legendární doc. Mušinec, kterej pravíval, že jednou socan, navždy socan? Jsem taky jednou kapoun, tak navždy kapoun? I když vykořisťuju opravdu jen pár maníků?
Snažte se víc , abyste mohl koupit od Němců boleslavskou škodovku , pak vám budu fandit ! Mě vadí , jak to jde s českým národem s kopce , bohužel souvisí to s návratem kapitalizmu po 89. !
S kopce to jde, ale souvislost s kapitalismem mi uniká.
Kapitalismus je přirozený stav společnosti, nic ideologického.
Každý normální člověk se snaží nashromáždil nějaký kapitál, už z důvodů zabezpečení svých potomků.
Chiméra, že lidé budou ze všech sil pracovat a požadovat jenom uspokojení základních potřeb je – aspoň podle mě- naprosto mimo mísu.
Ve Švédsku mají snad nejrozvinutější socík a stojí to tam za pěkné h@vno.
Rodinu jsem zabezpečil i bez kapitalizmu , stačí jen umět hospodařit se svým platem nebo si myslíte , že rodinu zabezpečí jen kapitalista , co potom ta naprostá převaha nekapitalistů ?
Pepo … máš pravdu v jednom jediném znaku. V té osmičce.
Vše bohužel souvisí s okradením PRÁVĚ TOHO ČESKÉHO NÁRODA v roce 1948 (a následujících, částečně i předcházejících).
Jak se to okradení v roce 1948 projevovalo , někdo si ty znarodnělé továrny odnesl domů nebo je zašantročil do ciziny ? Naopak , zisky z těch továren sloužily všemu lidu ! Za 40 let socializmu se majetek státu zvětšil 6 x , to všechno ukradlo pár lidí v privatizaci po 89. Dnes tu Čechům skoro nic nepatří , jen obrovský státní dluh , navíc nezaměstnaní , bezdomovci , exekuce ! Český průmysl , zemědělství , školství , armáda jsou zničené , jsme jen západní , hlavně německá kolonie , třešničkou na dortu jsou migranti a muslimové !
https://www.youtube.com/watch?v=LpfIbMCJ_Bs
Je to 32 roků a ne 31.
Je vidět,že prohnilý kapitalismus není životaschopný narozdíl od socialismu.Socialismus je také mnohem spravedlivější!!!Není tak vykořisťovatelský!!!
To je nasledek toho havlova “nejsme jako oni” komouse nikdo nepohnal k zodpovednosti, natoz aby je pohoupal na lucerne.