Politici a média nadšeně slaví 20 let republiky v NATO. Přináší to prý pouze samá pozitiva, bezpečnostní garanci a není k tomu žádná alternativa. Taky to v náš prospěch mění do roku 1999 nezměnitelnou geografickou polohu státu tím, že členství v NATO nás ze střední Evropy automaticky přesunulo do Evropy západní. Což je rovněž fantastické. Vždycky, když vám někdo o něčem stále dokola tvrdí, že je to fantastické a není k tomu žádná alternativa, měly by se vám rozblikat všechny kontrolky.

NATO je garancí bezpečí. Zeptejte se Srbů
LU LINA
Protože nějaká alternativa je vždycky. Třeba méně výhodná, méně komfortní, vedoucí přes neznámé území, či dokonce jasně riziková. Nebo nějaká lepší, která se ale hlasatelům jediné možné cesty z různých důvodů nehodí do krámu. Což bývá nejčastější případ.
A jak se tak papaláši na té oslavě plácali po zádech a gratulovali si, jak se díky NATO máme my i svět už dvacet let výborně a žijeme si v míru, nezapomněli také mnohokrát zdůraznit, že jenom díky NATO Evropa nepíše azbukou. Protože imperialistické Rusko číhá na hranicích, aby v příhodný okamžik zaútočilo. A protože ten zatím díky ostražitosti NATO nenastal, krátí si čekání na vojenský útok útoky hybridními. Taky hodně útočí fejsbukem. Nebo hackují volby a volí nám pravicové populisty, brexit a tak různě podobně.
A jestli jsem správně pochopil rétoriku politiků a médií, tak to všechno Putin dělá proto, aby zničil evropskou demokracii, rozleptal její nerozbornou jednotu kráčet ke světlým zítřkům společně a ochotu společně se bránit proti největšímu ohrožení Západu všech dob, kterým není islám a společenské jevy s ním související, ani stěhování kulturně nekompatibilních národů do Evropy za sociálním systémem, ale zlé Rusko, Rusko, Rusko. A kdyby nebylo NATO, ruské tanky by už dávno byly na břehu Kanálu, Putin by znovu založil Sovětský svaz zahrnující celou Evropu a vytáhl ze šuplíku starou stranickou legitimaci.
Už to není ani trapné. Je to uboze trapné. A hlavně už to tím neustálým opakováním kapánek devalvuje. Rusko má, jako každá velmoc, nepochybně své zájmy a ty si, více či méně úspěšně, chrání a nebo se je snaží prosazovat. Ve srovnání s USA je ale Rusko v této oblasti světově téměř neviditelné. Nemám stran počínání Ruska žádné iluze, ale už roky sleduji, jak USA prostřednictvím NATO nebo i bez něj agresivně prosazují po světě své zájmy – napadají a rozvracejí státy, svrhávají vlády. Sleduji, jak se navzdory daným slibům NATO neustále rozšiřuje a neustále blíží k ruským hranicím. Sleduji, jak se USA snaží pomocí „hybridních“ útoků, nesmyslných sankcí a fake news znovu destabilizovat Rusko, poštvat proti němu jeho sousedy a znovu ho srazit do bídy a chaosu jelcinovské éry a jak u toho NATO a EU poslušně přicmrduje.
Sleduji, jak se USA zoufale a za jakoukoliv cenu snaží uhájit svou světovou hegemonii, kterou znovuzrozené putinovské Rusko ohrožuje a jak k tomu volí všechny myslitelné prostředky bez ohledu na konvence, pakty, smlouvy či morální hodnoty. Sleduji, jak je USA i jeho spojencům nepříjemné, když jim Putin sem tam dává ochutnat jejich vlastní medicínku.
Tohle všechno roky sleduji a teď si mám na tohle pofidérní výročí podle užitečných idiotů z televize otevřít bublinky, rozvěsit po bytě fáborky a s manželkou se radovat, jak nás to NATO už dvacet let skvěle chrání před světovlády chtivým Ruskem?
To samé NATO, co s rozpadem SSSR a Varšavské smlouvy, před kterými mělo bránit Evropu, příliš dlouho netápalo a začalo jednak nasávat své bývalé protivníky jako houba a z čistě obranné existence se přeorientovalo na útok. Prakticky ihned po našem přijetí do tohoto dobročinného spolku jsme pod nadšeným vedením současného pana prezidenta svítili u brutálního útoku NATO na Srbsko, které pouze hájilo své zájmy. Pak následovaly nevyprovokované útoky naší „obranné“ aliance na Afghánistán, Irák, Lybii, Syrii atd.
Ani jednou během této doby nebyl žádný z členů NATO vojensky napaden ani ohrožen a všechny alianční útočné operace byly motivovány z největší části mocenskými a ekonomickými zájmy a v naprosté většině případů byly provedeny bez souhlasu OSN. Ale bát se máme Ruska. Jehož nepočetné vojenské akce byly bez výjimky prováděny jako reakce na vnější okolnosti, zpravidla vyvolané akcemi USA či NATO a které probíhaly na jeho hranicích. S jedinou výjimkou Sýrie, kde ovšem ruské vojenské síly působily se svolením a na pozvání její vlády. Na rozdíl od NATO.
V této souvislosti užiteční idioti často zmiňují Krym a občanskou válku na Ukrajině jako exemplární příklad toho, proč bychom se měli Ruska bát. Je to ten známý příběh o zelených mužíčcích. Tady jde ovšem pouze o úhel pohledu, jakým na události na Ukrajině hledíme. Kdo tápe stran důležitosti úhlu pohledu, tomu doporučuji velice poučný film Akiro Kurosawy Rašomon.
Z pohledu užitečných idiotů Rusko v roce 2014 bezdůvodně zaútočilo na Ukrajinu, uzmulo jí Krym a snaží se o totéž na Donbasu, protože se nevyrovnalo s faktem, že ukrajinský lid svrhl proruského diktátora a nastoupil cestu k demokracii, Bruselu a NATO.
Z mého pohledu Rusko se stále rostoucími obavami sledovalo úspěšný polofašistický puč na Ukrajině proti legitimní vládě usilovně podporovaný USA, EU a NATO, který reálně hrozil přerůst v genocidu ukrajinské ruské menšiny, ztrátu strategické námořní základny na Krymu spojenou s jejím následným předáním USA a přijetí Ukrajiny do NATO, čímž by se Rusko dostalo do zhruba stejné situace, do jaké by se dostaly USA, kdyby v Mexiku v roce 1979 proběhl komunistický převrat a vzápětí vstoupilo do Varšavské smlouvy. A stejně tak sledoval tutéž situaci převážně ruskojazyčný autonomní Krym, který si před osudem občanů druhé kategorie ve státě ovládaném fašizujícími extrémisty vybral osud spojený s Ruskou federací a naprosto legálně se k ní připojil.
Z mého pohledu byl náš vstup do NATO před dvaceti lety ukvapený, postrádal smysl, protože přece díky EU je v Evropě už sedmdesát let mír, takže nač vstupovat zase do nějaké aliance, když jsme sotva z jedné takové s velkou slávou vystoupili. Notabene, když máme se všemi našimi dosavadními „spojenci“ v historii výhradně naprosto tristní zkušenosti.
Existují státy, které v NATO nejsou a doposud na ně nikdo nezaútočil. Ani to zlé Rusko ne. Ano, naše armáda je k smíchu a zcela jistě by nás neubránila. To je ovšem čistě náš problém. Ovšem otázka stojí, proti komu by nás měla bránit? Pravděpodobnost, že nás vojensky napadne některý ze sousedů je téměř nulová, jsme přece všichni v EU a to je přece garant míru, takže vojenské spojenectví už netřeba. Státy západní Evropy jsou také mírumilovné a také naši EU spojenci, takže odtud také nehrozí nebezpečí. A mezi Ruskem a námi jsou tisíce kilometrů a vždy vrstva dvou dalších států. A konečně otázka nejdůležitější – co by Rusko z útoku na nás mělo?
A co by mělo z útoku na ostatní evropské státy? Válku? To chápu, ta za to Rusku určitě stojí. A ta jaderná teprve.
A závěrem položím ještě jednu otázku. Pokud je NATO a ostatně i EU „jedinou alternativou“, proč existují evropské státy, které nejsou členy ani jednoho z nich? Proč už třeba Švýcarsko dávno nevstoupilo do EU, když je to v ní tak fantastické? A proč tato malá země není ani v NATO, které je také „jedinou alternativou“? Ano, ČR není Švýcarsko, bohužel. Ale v tom asi ten rozdíl nebude.
Ten bude spíše v tom, že Švýcaři jsou, na rozdíl od nás, sebevědomým národem, který vždy hájil svou existenci se zbraní v ruce a který k tomu nepotřeboval mít neustále hlavu v něčím zadku. Na rozdíl do nás.
A tak já navrhuji vystoupit z NATO, jako to svého času udělala Francie, když byla ještě suverénním státem, protože naše účast v ní postrádá smysl. Alespoň tedy pro ty z nás, kteří nejsou akcionáři amerických zbrojovek a jsou rezistentní proti propagandě. A armádu nechme tak, jak je, jako symbolickou partu nadšenců do flintiček, které bohatě stačí méně než 1% rozpočtu a stará ruská bévépéčka a která se nejlépe uplatní při povodních.
Protože armáda byla tomuhle státu vždycky k hovnu, velká nebo malá, moderně nebo zastarale vyzbrojená, osamocená nebo se spojenci. Ušetřené miliardy z našich peněz pak můžeme věnovat na něco skutečně užitečného.
Autor: LU LINA
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč
Celkem za měsíc: 10 650,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Těm lidem se rozpadá život! Pravda o živnostnících - 16.1.2021
- Český sen - 16.1.2021
- Tak nám začala veleakce Očkování Národa … - 16.1.2021
I zběžným přečtením považuji tohle za bolševický pamflet jako z per Kojzarových pisálků.
Tak si běž inhalovat Flašku a nekňuč.
Tady hovoří dospělí.
Takže konkrétně, v čem se autor mýlí?
Podle mě pouze v posledním odstavci. Armádu potřebujeme. Takovou, která chrání hranice a odstrašuje (všudypřítomností a akceschopností) případného útočníka.
(A to dnes nejsou tanky, ani wehrmachtu, ani Rudé armády, ale všeliká pakáž ze zemí, co vyznává “náboženství míru” a rozumí jen síle)
Ano, armádu potřebujeme, kvalitní a pro nás.
ale howno. ! ! ! ! ! ! ! !
Rusko nás NENAPADNE, a USAkom sa aj tak nemáme šancu ubrániť.
Na Rusa i na Usa söre pes. Ti dva jsou v klinchi a jenom kopají kolem sebe, na tvrdou akci nepomýšlí ani jeden. Zaplať Bůh.
My ale tu armádu budeme nepříjemně brzo potřebovat k obraně před černou svoločí, co sem začne téct a dobývat. Tedy pokud nás dříve neprodají naši vlastní politici.
Přesně!Armáda by nás měla chránit před invazisty.Jiné nebezpečí nevidím,ani když se koukám 🔎.
To by musel mít ten pán Bůh peněz, kdyby to musel všechno platit.
Kojzarovštinu nám většinou předvádí ti tzv. demokraté, takže aspoň to pro vás může být příjemná změna
Jak jinak idiot tipu Langer ani nic jiného napsat nemůže, tento magor nebít bolševíků tak by si musel nějaké vymyslet, čím by jinak mohl lidi s ním nesouhlasící známkovat že?
Langer je duševne postihnutý človek. Komouši ho vykopli zo svojej strany, a má z toho dodnes depku.
kdežto ty v ní jsi pořád.
Jde to vidět.
je treba Langere zalezt pod sukne US armady, tam je teploucko a uvidis velkou chlupatou pipinu
Tak pozor!! Zákopčánik říkal, že nejtepleji je v Oslu.
Nikoli Lulina, nýbrž LULAN
co chcete od Lulina? Proč si nezvolí nick rovnou natvrdo Čurák?
Tak z toho článku se členové WXV po se rou a budou kvičet jak čuňata při zabijačce.
A ani jsem nedopsal a už kvičí první držící noční službu, Íčko.
Navíc- reakce na jeho dementní kvikot ,,čeká na schválení,, !
jenom by mě, Vlade, zajímalo kdy ses stal tím aktivním bolševikem?
A jak dlouho jsi ty vyžle tím rudým politrukem?
Nepřej si , aby ses to dozvěděl in natura……..
Cháááááááááááááááááááááááááa
1948 x
Je to tajné ?
Bravo, pane autore, opět vynikající! A díky za ten příměr s Mexikem.
Ja myslim, ze bychom meli v NATU zustat a vetovat vsechny jejich agrese. Jinak naprosty souhlas s clankem.
” vetovat vsechny jejich agrese”
– USA serú na naše veto. USAci robia všetky agresie pod vlastnou vlajkou, pretože ostatné armády aj tak stoja za prd. My nie sme v NATO kvôli našej armáde – ale aby sme poskytli USAkom naše uzemie proti Rusku, a nakupovali USAcke zbrane.
NATO je predevsim USA, ostatni delaji jen krovi jejim zahranicnim expedicim a kanonenfutr v prvni linii, toz zak 🧐
Až na ten posledni odstavec paleček
Armadu samosebou potřebujeme. Takovou ktera by hlidala statni hranici a branila invazi kdejake nezvane svoloče, tenoristu, humanitarnich civilizovaně vypěstovanych, vycvičenych a vyzbroji zasobenych řezaču hlav, mezinarodnich kriminalniku, saboteru…. Takovou ktera by byla připravena k OBRANĚ vlasti a nikoliv k útoku na vlast někoho jineho v cizim zištnem zajmu jako poskoci v NATO podlehajici americkemu zelenomozkovitemu zupakovi. Takovou, ktera by v připadě potřeby pomahala střežit a chranit strategicke objekty, ktera by byla připravena pomoct při přirodnich neštěstich,, takovou ktera by měla přidanou hodnotu pro obyvatele a nebyla pouze bezednou dirou, ktera nema žadny pozitivni přinos pro občanstvo a znamena pro něj akorat zvyšenou zatěž, bezpečnostni hrozbu a přiležitost pro nejruznějši čachraře jak pustit občanstvu žilou.
Potřebujeme takovou armadu, ktera bude zajišťovat mirove podminky a bezpečnost občanu a nikoliv navyšovat bezpečnostni rizika a riziko valky, nasili a chaosu jak ta nynějši s žoldakama, kteři radikalizuji v cizich napadenych zemich tamějši obyvatelstvo ke krevni mstě a nenavisti vuči všem okupantum, jejich zemim a obyvatelstvu.
Jonas skvele napsano 👌
1* podtržka 🌷💓😁
Velmi objektivní pohled na věc.
Děkuji.
No, Jonášu, obvykle tady nemáš ve zvyku děkovat někomu za reakci na tvé příspěvky, takže asi zase ukradený nic.
Chvála patří autorovi článku.
Dajo, ten pán, hódně levicově, lže. Jako vždycky když něco napíše.
Vyžle vykouklo z bruselské pérdele. Neprší takže zalez zpátky.
Brusel je socanské hnízdo, takže já s ním nic.
Tak zalez do washingtonské a můžeš tam kvičet mééétůtů.
Armáda je potřebná v každé zemi, ale ne aby vojáci umírali za zájmy USA ve střední Asii. Poté co Norsko, ukradlo paní Michalákové její děti, české občany, může někdo tvrdit že náš spojenec ? Podle mne jen idiot. Kdo by chtěl umírat za Albánii, naše údajného dalšího spojence. Neukradla Albánie ČEZu, významné české státní firmě, její investice ? Washingtonská úmluva je jen cár papíru, kdyby šlo do tuhého, tak dopadneme stejně jako v roce 1938 nebo na Jaltě, kde nás nechali v sovětském bloku.
Proti adoraci NATO jsou 2 základní argumenty:
– ten slavný článek 5 nijak nespecifikuje onu pomoc napadenému státu. Tedy postačí třeba i nějaká ta přísná, tvrdá rezoluce
– kde bylo NATO, když v roce 2015 vrcholila afroislámská invaze? Když nás nechrání před tímhle, tak ať si tu ochranu strčí do Brusele
Kecáte, NATO není samostatná organizace. Řídí ji politici dosazení ze států jejich členů.
A těm holt, ta invaze nevadí!
Ale vy jste vždycky byl proruský demagog, že?
Já
NATO, to jsou předevšim USA. Bez schvaleni americkeho brigadniho generala, vrchniho velitele americkych okupačnich vojsk v Ojropě se v NATO list na stromě nepohne.
Maršal Petr Pavel a Stltenberci s Rasmussenama jsou enem takove bezvyznamne křovi, žvanivi militariste, kteři vydatně saji z armadni rozpočtove diry nektar z daňovych mozolu Ojropanu. Ti museji skutečneho vladce NATO americkeho generala požadat aby si našel čas, udělil jim audenci a milostivě vyslechl jejich prosby a žadosti.
O tym kde a kdy bude valka nerozhoduji pucfleci americkeho generala ale veleni v Pentagramu, CIA a v Bilem wigvamu, kteremu americky protektor v Ojropě podleha. Pucflekum je vyhrazena akorat role americkeho křovi při jeho “misijonařskych” valečnych skocich na cizi země.
to jsou jenom vymyšlené, ničím nepodložené kecy.
Tak zkus prezentovat svoje vymyšlené, ničím nepodložené kecy.
Ticho jako v hrobě.
A proč se autor nezeptá Čechů? Ale Čechů, ne komoušů…
To jako tebe vlezpudelko?
Budeš tady kádrovat, ty ratlíku? Sis nějak oblíbil ty bolševické manýry.
Jak nám komouši krásně prskaj…
Libor má stále pocit, že diskutuje u Moravca v ČT.
si delas prdel, ty jsi asi lepsi komous, nebo co ?
Konečně nějaky objektivni članek . Tady bude dnes bohničaky nablito!
A rusobolševici nejen kňučí ale, jak je jejich zvykem, lžou!
A poňafkávající přiskočivší bruselobolševici zase neřekli v čem.
Někdo tady hájil Brusel, boušulłnku?
Tak napiš vyžle koho hájíš ty když to není Brusel.
No, tak kňučení jsem nezaslechl.
Ale ani odpověď na otázku článku 5. Tedy tu obranu člena NATO. Už několik funkcionářů prohlásilo, že kvůli nějakému Lotyšsku do jaderný války nepůjdou. Takže ostrá rezoluce, protestní nóta…. to se pod ten článek vejde taky. A bude.
A pak k té invazi afroislámských barbarů, od níž se NATO oficiálně odvrací. Tak o ní tvrdil Stoltenberg, ten pán, co tomu velí, že to není jejich záležitost. A že ji nebudou řešit. Což není ani lež, ani fake news.
Přitom hromadné vylodění více než milionu cizích, neidentifikovaných osob na pobřeží Evropy je hrozbou, ať si kdo chce co chce říká. A to že ji NATO neřeší je politické rozhodnutí.
Ovšem takovou “ochranu” s takovým politickým zadáním fakt nepotřebujeme.
Když se pak podíváme na další “úspěchy”, tedy válku dvou členů o Kypr (příspěvek k míru v Evropě, že) a rozbití Srbska (se vznikem extrémně islamistického ostrovu – Kosova – uprostřed Evropy), pak je to podívaná více než tristní.
Ano, NATO plní politické zadání. Ale takové, které nekopou za naše zájmy.
P.S.: tomu se říká konstatování faktů, kňučení vypadá jinak.
No, sám sebe člověk většinou neslyší.
Někdo chce kvůli Lotyšsku jadernou válku? Kdo?
NATO samo o sobě nic nerozhoduje. Vy to víte, ale Váš úkol je jasný. Prorusácky opruzovat.
L. Vylíčil :
“Ale ani odpověď na otázku článku 5. Tedy tu obranu člena NATO. ”
– Tvrdím, že USAci by veľmi radi začali vojnu s Ruskom kvôli AKEJKOĽVEK krajine, nielen kvôli česku. USAci majú problém, že Rusko stále nechce to česko napadnúť.
Taky mám ten dojem
Pomatenej pirát hřib agitoval tlampačema v metru a v tramvajích😂
Kdo v úterý cestoval pražským metrem, byl nucen si z amplionů vyslechnout promluvu primátora hlavního města Zdeňka Hřiba, který česky i anglicky oslavoval dvacáté výročí vstupu do NATO. Agitace v dopravních prostředcích vyvolala u některých zděšení. Jak připomínali pamětníci, aktivismus primátora Hřiba překonával i to, čeho jsme byli svědky před rokem 1989.
Sociolog Petr Hampl . I on si prý musel vyposlechnout „tu agitku, kdy pražský primátor Hřib vysvětluje občanům ve sdělovacích prostředcích, co si mají myslet o zahraniční politice“.
Podle něj tato angažovanost přesáhla dokonce i standard fanatických svazáckých padesátých let v ĆSR a kulturně patří na úroveň toho, co se odehrávalo na Kubě za Fidela Castra.
Hampl se domnívá, že tato agitace nebyla cílena na běžné občany, ale na voliče Pirátské strany, kteří podle něj přesně takovéto utvrzování ve vlastním názoru potřebují.
„Podstatná část voličů Pirátů to má skutečně nastaveno tak, že když jim v rozhlase řeknou, co si mají myslet, tak si to myslí. Navíc potřebují neustálé ujišťování, že to pořád ještě platí (že se názor politbyra mezitím nezměnil),“ povšiml si sociolog specifik pirátského voličstva.
Proto Hampl ironicky kvitoval, že díky primátoru Hřibovi voliči Pirátské strany efektivně využili času čekání na dopravní prostředek k ujištění o správném stanovisku.
Tak jsem zvědavá, zda dnes připomene občanům 14. březen 1939, kdy začala německá!!! armáda okupovat naši zem.
Naprostý souhlas s autorem! Je zcela zbytečné, ne-li přímo kontraproduktivní, být členem útočného paktu NATO, který nikdy nesloužil jako pakt obranný. K neutrálním evropským zemím patří třeba i Rakousko nebo Finsko a nemají s tím žádný problém. Do NATO jsme se dostali zcela nedemokraticky, tedy bez toho, aby se o členství alespoň hlasovalo v referendu. Letos jsme měli možnost dle smlouvy z NATO vystoupit, proč se k tomu opět nemohli vyslovit občané? Je pravděpodobné, že si stále víc lidí začíná uvědomovat, jak nesmyslné je naše členství v tomto paktu. Copak někdo z vás cítí jako spojence třeba islamistické Turecko? Copak všichni zapomněli, jak se k nám zachovali “spojenci” před 80 lety v Mnichově? Nevidím nejmenší smysl v tom, dělat podržtašky USA při nákupu jejich armádního šrotu, vysílání žoldáků do misí, které mají za úkol hlídání makových polí, ložisek nerostného bohatství nebo nesmyslné šaškování kolem ruských hranic.
Jaký je výsledek okupačních misí posledních let? Miliony naštvaných muslimů, většinou silně radikalizovaných, většinou již pobývajících v Evropě, v lepším případě přisátých na sociálních dávkách, v tom horším pak připravujících se k nějakému teroristickému útoku. V zemích, které migrace postihla nejvíc, pak výrazně stoupla kriminalita a to i ta násilná. Okupace Libye a odstranění Kaddáfího pak způsobily totální rozvrácení této země a chaos, který okamžitě využily miliony Afričanů pro svoji cestu do Evropy. Rozvrácený BV, rozvrácená Libye – to jsou ty “skvělé výsledky” okupačních misí NATO. A v důsledku toho i zhoršení bezpečnosti Evropy a její islamizace. Každý normální člověk se musí za to, že jsme v NATO stydět. Nebo alespoň za politiky, kteří NATO hájí. Ale rozhodně není na členství v tomto útočném paktu nic, na co by mohl být kdokoli normálně myslící pyšný.
Po několika dnech zopakuji otázku:
Kolik je v naší armádě techniky z USA?
Chytraku, Vize Septicka cesky Pepiku zijici na Morave, bez se zeptat do Vlachovic-Vrbetic kolik je tam natacky munice a techniky na delaboraci .To prej kdyby bouchlo,tak v okoli 100km je mesicni krajina. 100KM je z Vlachovic az do Brna nebo do Ostravy nebo do Bratislavy. Do republiky se jenom svazi bordel.
Co to má, sudeťáku, společného s mojí otázkou?
Právě proto bude přezbrojení naší armády na západní techniku pro Američany obrovský kšeft !!
jistě, rakouské obrňáky, španělská a švédská letadla, české náklaďáky a pušky.
12 vrtulníků za 12 miliard ,atd. !!
Pandur II je víceúčelový kolový obrněný transportér vyvinutý rakouskou firmou Steyr-Daimler-Puch (od roku 2003 součást amerického koncernu General Dynamics European Land Systems)…
V březnu 2009 česká vláda Mirka Topolánka schválila nákup 107 transportérů Pandur II pro českou armádu za zhruba 14,4 miliardy korun.[6] Armáda České republiky odebrala celkem 107 vozidel Pandur II šesti verzí, rozdělených do dvou skupin: ….
Zdroj Wiki.
No a? kapitálová provázanost ještě nic neznamená.
v US army Pandury nejsou a navíc, není to šrot.
Jonas Neměli bychom prodávat Fabie za miliardy? Jedna dokázala zničit hned tři papundeklové sračky z Rakouska!!
Myslite ty česke Fabie z koncernu Volswagen? Sudruh Vize asi nechape, že když nějaky koncern patři cizi firmě, že tato firma určuje koncernovou obchodni strategii, rozhoduje o tym, co kde se bude vyrabět, v jakem počtu, kam se zboži bude vyvažet, ktere dceřinky se zavřou, odkud kam se přesune vyroba a know how a vytahuje zisky z prodeje do mateřinky anebo do daňovych raju.
A jak myslíte, že budeme plnit ta 2% HDP? Jak asi jinak, než nákupem šrotu, kterého se USA potřebuje zbavit. Proč myslíte, že tam asi tak Babiš byl? Jen tak, na přátelské návštěvě? A bude-li to pouze šrot nebo další vysílání žoldáků na okupační mise, tak to ještě bude OK, ona by totiž také mohla být zpět ve hře radarová základna nebo dokonce raketová. To bychom pak v případné válce byli prvním cílem.
V naší armádě skoro nic amerického není. takže pouze nenávistně blábolíte.
P.S. u koho budeme první na řadě, když budeme mít obranný radar na monitorování?
U kohokoli, proti komu by se válčilo. První na řadě by samozřejmě musel být radar, který rakety detekuje. A to, že v naší armádě není skoro nic amerického neznamená, že tomu tak nebude v rámci nesmyslného utrácení, abychom splnili 2% HDP na válčení (nelze říct na obranu, protože NATO nikdy nedělalo a nedělá pro obranu nic, zatím jen do Evropy vysílá islamisty, takže naopak ŠKODÍ).
Až bude tak to napište, ale není….
NATO sem žádné islamisty neposílá.
Ne? A co ti, co jdou do Evropy z rozvráceného Iráku, Sýrie, Afghánistánu nebo Afriky? Ti všichni jdou do Evropy především na základě důsledků rozvrácení jejich zemí, v případě Afriky pak v důsledku rozvratu Libye. A islamistické Kosovo? To vzniklo také díky USA.
Nejdříve to tam v rámci NATO rozvracíme,a když tam není kámen na kameni tak čučíme že sem lezou.
A PĚKNĚ nas®aní.Jakž jinakž
Už se mluví o helikoptérách, 12ks za bratru 12.5 miliardy – no nekup to, žeano?!
“obranny” radar? Viš co tvoři provřade cile v každe moderni valce?
Co ničili amici jako prvni při napadeni Iraku? Zkus hadat.
Zapomněl jsem na přivlastky… při mirovem , humanitarnim napadenim Iraku. Kvuli rozlišeni, protože když napada někoho amik tak jde vždycinky o mirove , humanitarni napadeni k posileni lickych prav a demokracie. A vysledky tomu pak odpovidaji.
Nás někdo chce napadnout? Zajímavé.
Počkej sudruhu! Amik chce mirově trvale valečně osvobodit Rusa a proto kolem jeho hranic rostou mirove utočne zakladny amika. Kdyby amik preventivně mirově zautočil na Rusa podobně jak zautočil na Irak, Libyi aby osvobodil tamějši ropne zdroje, Rus zniči v prvni řaděco, sudruhu? ja bych řekl, že to same, co zničil americky sudruh v irace. A viš co to bylo? Tipni si. Ja vim, že když se dostatečně soustřediš, že na to musiš i ty dojit.
Zatím !
“V naší armádě skoro nic amerického není.”
Ale je.
Myšlení.
Jen stále není jasné, zda je čistě o americké myšlení, nebo zda jde o hovadství obecné.
Naprosto nemám problém s členstvím v mezinárodním obranném paktu.
Ovšem v takovém, co BRÁNÍ členy proti hrozbám zvnějšku. Co chrání vnější hranici a zvyšuje svůj vojenský a odstrašující potenciál tak, aby případného útočníka přešly chutě.
Což NATO není.
Blábolí o “hybridních hrozbách” a nechce, programově NECHCE vidět nepřítele tam, kde ho spatřují občané (kteří tu srandu platí).
Že pak Vámi vyjmenované “úspěchy” paktu tomu skutečnému nepříteli pomáhají vidí i hluchoněmý slepec. Až to nevypadá na náhodu..
Myslím, že tento pakt může obhajovat jen psychopat nebo sociopat. Nikdo, kdo vidí, k čemu slouží s tím nemůže souhlasit. Je až nápadné, jaké země si k rozvratům vybírají. Přesně ty, ze kterých pak proudí migranti do Evropy. Takže rozvratem muslimských zemí NATO velmi vydatně napomáhá islamizaci Evropy. A ještě je nutno k tomu výčtu přidat islámský narkostát Kosovo, které také vzniklo právě díky tomuto okupačnímu paktu. Jde o výchozí bod islamizace Evropy, navíc s mohutnou vojenskou základnou USA na jeho území.
No, dneska na parlamentkách čtu, jak si USA ministerstvo zahraničí zase vydalo výroční zprávu o stavu lidských práv ve světě (zajímalo by mne, zda i u nás něco takového dělají?!) a zjistilo, že se u nás projevujeme nenávistně vůči romům, ale zaznamenalo i útoky na afričany a asiaty – tady těmi asiaty asi myslí, dle korektního speaku, musláky z PV!).
A teď si představte, že si tady USA udělají základnu…no tak to ani omylem! Zvlášť, když ten minulý velvyslanec navštěvoval mešity a sliboval jim podporu….
To je vubec kuriosni věc. Největši světovy zločinec, tenorista a militarista jehož diplomaticky sbor vede exředitel Dip Stejtu, ktery organizuje v ruznych zemich Mejdanky, převraty, financuje pate kolony, připravuje valky, v jehož čele stoji fašisticky diktator, ktery vyhrožuje, sankcionuje, dava ultimata a přikazy k agresim vydava zpravu o stavu lidskych prav ve světě. Pak neni divu, že na stav lidskych prav ve světě dohliži blizky spojenec USA a obchodni partňor Trumpova imperia, hlavni financier muslimskeho terorismu Saudska Arabie.
Jak vystřižene z Orwella. Usama bin Ladik, kdyby byl naživu by mohl vydavat zpravu
o sbližovani muslimske a židokřesťanske civilizace. (mimochodem Usama byl pry “synkem” americkeho humanitarniho Dip Stejtu stejně jak ISIL).
Však jejich dětmi je nejen ISIS a Al Kajda, ale i Talibán nebo Al Nusra a další bojůvky. A vlastně i teroristé z kosovské UCK jsou jejich “bratříčky”.
Al Nusra se prý přejmenovala a rusové jim zase vykořili rybník.
https://cz.sputniknews.com/svet/201903139432825-ruske-letectvo-odvratilo-utok-na-zakladnu-hmeimim/
Amik musi byt pěkně nakrknuty z nedemokratickeho vyvoje v Syriji, kde jeho umirněni džihadističti spojenci dostavaji na pudel.
Já vím, článek jsem na PL viděla a jen tak zběžně shlédla. Oni se těmi právy menšin ohání neustále, ale to dělá i Brusel.
Na islamizaci USA ani nikoho dalšího nepotřebujeme, když ji podporuje i naše vláda. Proč by jinak měli na stránkách muslimské obce před volbami doporučení, aby muslimové volili socany? Zcela jistě jim za to něco slíbili a Al Hamajda je všeobecně známý muslimofil.
Myslím, že radar bude zpět ve hře, ale možná i rakety, každopádně základnu tu chtěli Amíci už dávno.
K té zprávě – to si zas nějaká neziskovka musela zasloužit žold.
To se jednou ročně (před žádostí o grant z US Embassy, OSF a tak) napíše slint, jak jsou Češi hnusní a jak je potřeba převýchova, kterou oni za pár drobných nabízejí… každoroční klasika.
No a ten pan velvyslanec nechodil jen po mešitách. Ten mašíroval i v čele Gay pride!
Kdyby se mu podařilo to, proč sem byl Obamou vyslán (islamizace), musel by si rychle vybrat.
To by ani nemusel, v současné době se to hraje na obě strany. Všimněte si, že všichni ti LGBT aktivisté a neziskovkáři jsou zároveň promigrační a proislámští. Většinou ty stejné ksichty, které jsou vidět v demonstracích pro přijímání migrantů jsou i v různých homo průvodech.
Chápu, že Vy placená rusofilcka jste proti.
Vize, Když už jsi vymaštěný jak forma na bábovku, tak se k dámě chovej slušně, trole!!
Vylíčil je pro tebe dáma, buziku?
Vize, Buzna jsi ty, šmejde fízlovskej!
Chovejte se slušně , moc velkou reklamu americkému zadku neděláte ! A k vaší otázce ,zatím je v naší armádě západní techniky málo , proto přezbrojení bude pro USA obrovský kšeft !!
Udivuje mně to skálopevné přesvědčení, že každý, kdo nebučí se stádem dost hlasitě pro EU a USA musí být rosofilní.
To si pamatuju z PŠM – kdo nejde s námi, jde proti nám.
A někomu se to holt zažralo pod kůži. Mimochodem, napsal tu někdo něco fakt proruského? Nebo jen dochází argumenty?
Docela se tomu taky směju. Však i ze mne už udělali ruského agenta
Z vás ne, vy jenom nevíte na kterou stranu si stoupnout.
No já teda rozhodně na ničí straně stát nebudu! Jednou v ruské ř.ti, teď v USAcké ř.ti – furt někde vražení? No, tak o to nestojím. Bojím se víc USAků, než Rusáků…protože USAcí si prostě si vlítnou kam se jim zlíbí…se podívejte jak vypadá PV! A teď by rádi i na Venezuelu…to je budou lidi milovat, až jim to tam vybombardují….prostě kola zbrojního průmyslu se musí točit..
Tady nejde o bučení. O Vás je to přece známo už z dob kdy jste byl na Iděsu!
Tady nikdo pro EU a USA nebučí, zato prorusácky se to tady ozývá pořád. A většinou lži, že? Navíc je zajímavé, že když někdo napíše článek tak je to v pořádku, ale v diskuzi má gramatiku max. za 4!
Pochopitelně, vy jste vyšší level trollingu než tady ti hlupáčči. Ovšem třeba i takový Bouše s Maximusem, a to jsou unikátní blbci, na rozdíl od vás tu češtinu mají, nejhůř, za 1-!
Čím to? kvalitní asistenti na farmě, ne?
Vysvětlím:
Články si píšu v klidu na velkám počítači. S velikým dispejem.
Poznámky k diskusi pak v pohybu, na displeji titěrném až filigránském. Kde se leccos přehlédne.
Zklamání, co?
to pište někomu, kdo neví jak vypadá klávesnice.
Tys asi ty debilní vyžle ještě nikdy nepsal na chytrém telefounu nebo ipadu například v autobuse, tramvaji nebo vlaku. Hňupe.
Vize Ty máš tady maximálně tak na inteligenci Bendy a ten tady není. Tak šoupej nohama, když se baví starší, rozumní lidé.
Pane (Vize),
o fanatismu i primitivismu L.Vylíčila jsem se zmínil včera v mém příspěvku, kde jsem mj. uvedl, že “…pokud tu Vylíčila obhajuje Novotná s cirklem, hulvátem Dušanem a pivařem Pavlem, tak je na tom pozičně mnohem hůř, než jsem tušil (taková lidská troska za reakci nestojí – ono je i prokazatelné, že poslední dny přiskočil kremlobot Vylíčil pod mé příspěvky, já jej ignoroval)…”
Co? málo se snažíte a USA nechce ty vaše žblebty už platit?!
Takže ten, kdo nemiluje okupační pakt NATO až za hrob, je rusofil? No super, vaše nálepkování mi připadá jako to bolševické, kdy byl každý, kdo s režimem nesouhlasil podvratný imperialistický živel. Nebyl vy jste náhodou na nějakém vysokém postu na ÚVKSČ nebo ÚVSSM? Tak nějak by to vaší rétorice odpovídalo. Oni totiž právě ti největší papaláši minulého režimu jsou dnes kovanými eurosoudruhy, muslimofily a NATOhujery. Velmi rychle se zvládli ve svém světonázoru přeorientovat doslova ze dne na den – takové korouhvičky, použitelné v každém režimu.
Tady nejde o milování. Tady jde o profesionální lhaní dle moskevských not. klidně napište co máte proti, ale vynechte kecy o okupacích a americkém šrotu, potom vás možná někdo, mimo spolutrolů, bude brát vážně.
Ale ona je to pravda, žádné kecy!
Okupace… hnusný slovo.
Ale ku příkladu, jak se vlastně označuje to “setrvávání” na území Sýrie, státu, kam USA nikdo nepozval. A oni v provincii Idíb dřepí už roky.
Ano, to jsou USA, ne celé NATO, ale oni to vedou. A víceméně platí.
Jo, a všímátesi? O rusech ani slovo…
Tak jako doposud. No nic.
To neni žadna okupace. V americkem připadě jde o mirovou misi. Syriji přece okupuji Rusove. To je přece jasne.
Já
Syriji okupuji přece Rusove spolu s legitimnim prezidentem Asadem…
Pane Vylíčile, myslím, že s touto partičkou, která jede po lajně Jandových pornohodnot nemá cenu diskutovat. Ti už jsou v té bruselské a washingtonské zádeli tak hluboko, že nejsou schopni vnímat jiné názory bez toho, aby je okamžitě nenálepkovali výrazy jako rusofil, kremlobot, bolševik apod. A to bez ohledu na to, že atakovanému diskutérovi je často nějaké Rusko lhostejné a v KSČ nikdy nebyl. Nálepky a la “Evropské hodnoty” slouží přesně pro potřeby využití v případě argumentační nouze.
USA to platí?!! Che, kdoví kolik na takové bojůvky přispíváme my!!ČR.
Tady je zase vykouřili uzenáče.
https://cz.sputniknews.com/svet/201903139432825-ruske-letectvo-odvratilo-utok-na-zakladnu-hmeimim/
A nepíšu snad, v čem jsem proti? Okupace jsou snad jasné, srozumitelné a pravdivé slovo úplně stejně jako islamizace Evropy, ke které vlivem okupací a rozvracení cizích zemí (většinou islámských) dochází. Na NATO nevidím vůbec nic pozitivního a dle spousty dalších komentářů i článku nad nimi rozhodně nejsem sama. Armáda má sloužit k obraně vlastní země a ne k okupaci cizích zemí pro cizí zájmy!!!!
Stupidní článek
Pravda vmetená do očí – naserie
jak swina
Nepotřebujeme us zbraně. Stačí poctivý demokraticky školení pod záštitou us embassy
Nebude záštita us embassy – bez nákupu US zbraní.
Armádu s růžovým prádlem nechci! Za socíku, to byli chlapi a vojáci. Dnes by z toho materiálu vojáka nikdo neudělal, leda házení mobilama! Až tady budou islámisti, uvidíme.
Taky si nekdy rikam, c s tim drdovatym, drdolovym a jinak zvlastne obarvenym vrcholem hlavy bych asi udelal v prvni linii, myslim, ze bych musel u tretiny muzstva uplatnit valecne pravo, pak by se snad z toho zbytku dala zformovat nejaka jednotka k taktickemu pouziti, ale byla by to drina
NATO je předevšim garanci NEBEZPEČI! Pro všechny staty mimo NATO i pročleny NATO. Viz kam dovedly bezpečnost v Ojropě (v členskych zemich NATO) “mirove” “humanitarni” agrese NATO v muslimskych zemich.
Tež mirove chrastěni zbraněmi na ruske hranici a natahovani dalšich mirově utočnych zakladen US Army do blizkosti ruskych hranic, budovani raketovych sil nevěsti žadnou větši bezpečnost pro ojropske členy NATO. Opak si mužou myslet pouze takovy Tydyti jako zdejši Ičko, Praskač – ktery zde neni, Septyk, Frenk, Katolicky Obser-vatorista, antifašista Werwolf a dalši kovani Cypi.
K otázce našeho bezpečí, a kdo je dnes jeho garantem, se v této dkusi již obsáhlé vyjádřil pan Vize.
Rozumím i jeho břitké reakci – “Chápu, že Vy placená rusofilcka jste proti” – na postoje L.Vylíčila, které tu dlouhodobě, spolu s L.Boušem, k otázce NATO hlásá.
Já celou tuto záležitost uchopím stylem sobě vlastním, a k i tak zásadní zlomové události, jakou byl náš vstup do NATO, se pokusím vyjádřit jednou větou …
Není mnoho míst v Městě Libavá i v celém obrovském prostoru tohoto VVP, která bych OSOBNĚ nepoznal bezprostředně po odsunu sovětských vojsk (i jejich zbraní hromadného ničení), z této strategicky důležité lokality, proto dnes jednoznačně konstatuji:
“Děkuji Pánu Bohu za naši účast v NATO!”
__________________________________________________________________
Poznámka pod čarou:
K otázce NATO si dovolím vyslovit ještě jeden MŮJ názor …
Naše bezpečnost před nájezdníky ze VŠECH světových směrů by byla umocněna, pokud by na našem území vznikla – stejně jako třeba v Polsku či v Rumunsku – trvalá základna této obranné aliance.
Člověk, cítící zodpovědnost za své potomky i za svou vlast, si nemůže přát nic jiného!!!
.
Všem čtenářům přeji poklidný den!
Děkuji ti Pragovaku za vyjadřeni tveho fundovaneho kolaborantskeho nadoru.
Jonas, zalehni zpátky na kavalec, dej si pod hlavu marxleninské spisy, a neotravuj normální lidi svými štěky …
Bolševik se vždy snažil vše, co mělo HODNOTU (prosperující firmu, prosperujícího sedláka, spořádanou RODINU, křesťanskou víru, atd.) rozbít. Snaží se rozbít i svobodnou diskusi (nejen) na tomto portálu.
Co to tady vykladaš? Odkdy ty si normalni Archivaři? Se podivej na diskuzi. Vždyť jsi zde za Pepka Vyskoč.
V očích mentálních bolševiků se jeví “za Pepka Vyskoč” každý zodpovědně a svobodně uvažující člověk.
🔴
To jako ty, Pragovaku? Já
Jonas
Nepište blbosti , tohle všechno rozbili kapitalisti po roce 89 !! Také zavraždili skoro milion dětí , které se díky velkému poklesu porodnosti po roce 89 v kapitalizmu nenarodily !!
Soudruhu, pokud považuješ za “kapitalisty” nomenklaturní komunisty a jejich předvoj vč. estébáků, ze kterých se po listopadovém převratu stali “zedne naden” miliardáři, pak nelze nesouhlasit…
Neboli ti, kterým jsi poctivě sloužil do roztrhání těla a důchodu H o l í n k u.
A ještě jedno soudruhu okoralý kontrolore, ti co po hadráku nadšeně schovali stranickou legitimaci dozadu do šuplíku protože co kdyby náhodou nebyli komunisté ale obyčejní prospěcháři.
Ty krádeže umožnil kapitalizmus , který už skoro 30 let tady vládne , za komunistů by k žádnému takovému rozkrádání dojít nemohlo !!
Okoraj , Proč ti vadí pravda? Že tvůj fotr, nebo děda u komoušů utírali kliky? Anebo nejméně PSVB? Pitomec Stojí Vedle Blbce(překlad).
Prej měl patent na výrobu Sidolu.
Ses z toho kapitaismu už docela zbláznil, rudej hnise
l
Nemusíte nadávat , stačí napsat v čem nemám pravdu ?!Co máte pořád s tím hnisem , namažte se Ichtoxylem !!
… co taky jiného čekat od signatáře Adventní výzvy, než další, hlubší a intenzivnější zavrtávání se do análního otvoru.
Q.E.D.
Kadel.ní Nula Borsig tu píše něco ob”zavrtání do análu”…
Bolševický kantůrek, který z toho rudého análu dosud ještě nevylezl, se pasuje do role karatele
Komické!
Inu, já žádnou špínu nepodepsal.
Co Ty, Holynku?
… já rovněž, Nulový Borsig.
Co podepsal “Holynku”, se budeš muset zeptat jeho, primitive.
DND
🔴
NATO je spolek pro prdelovlezy a to Cesi vzdy byli. Varsavsky pakt, EU a ted NATO. Stali a stoji vsichn i za hovno, ale je tam dobre pro debily. Clenstvi v NATU potrebuji jen USA, aby meli misto bojiste v Evrope. Mir v celem svete, za valky nepovazuji nejake sarvatky v Jugoslavii nebo v Syrii, ale zadna atomova valka jeste nebyla, protoze si USA nejsou jisti sve prevahy a snad ani rovnosti s Ruskem a Cinou. USA bouraji statty podle libosti jen v tom pripade, za nepritel je bud slaby,nebo daleko od nich a v zadnem pripade nema atomove zbrane.
Pral bych si, aby se Rusko spojilo s Venesuelou a Rusaci postavili rakety ve Venesuele, nebo jak to nekdo navrhl v Mexiku. K druhe Kubakrisi by nedoslo. Rusove jsou totiz rovnocenny hrac a ne jako za Kennedyho. Putik by zarucene ocas nestahl. Rusaci maji dostat ponorek kolem celach USA na to, je totalne znicit.
Jestli nekdo mysli, ze tady je NATO k tomu, aby mnas chranilo, tak je to blbejsi najivka, nez jsem myslel.Kolik valek vedlo Rusko 5 nebo 10tisic kilometru od sveho uzemi? Nula. Kolik jich vedly USA s pomoci svych poskoku v NATU? To se neda ani spocitat. Nekoliklrat tu byl jejich seznam. Do prdele s NATO, do prdele s USA! Myslite, ze clenove v NATU maji co rict, jak to tu kdosi hlasil? Kdyz Stoltenberg zaveli, tak vsichni sklapnou paty.
Jedine s tou armadou nemohu souhlasit. Armada ma dvoji ucel. Jednak chranit hranice proti cmoudum z Nemecka a Rakouska. Pokud ti si tam sve cmoudy pestuji, jsme i my ohrozeni. Za druhe vojna udela z mamanku chlapy. Ti nynejsi blbeckove, kterym do ctyriceti let maminka stele postel a pere kosile, ti potrebuji dva tvrde roky vycviku, poradku a pohybu. Takovy rychly presun s plnou polni na 25 kilometru, da cloveku zabrat. Krome toho vycvik se zbrani je take potreba. Mazaci buzeruji bazanty a ti kmitaji. To je v poradku. Pristi rok budou mazaky oni. Vojnu jsem v pohode prezil a doma jsem byl poprve za 13 mesicu. Z Prahy jsem byl v Suranech, to nemel clovek moznost si jen tak odskocit domu. Krome kuku, kteri uz meli rodinu, jsme to meli daleko domu. Presto jsme nepotrebovali psychiatra.
Tvrda vojna je spravna vec!
Michal
Tak nějak
Je trochu problém, že NATO jedná v zájmu muslimského džihádu – výsledky to ukazují.Však se taky keňský komunistický muslim hodně snažil a jeho předchůdci nebyli lepší.Pro nás z toho plynou jen další platby na cizí zájmy a pak tady budeme bojovat v ulicích s invazory s holýma rukama za právo přejít po chodníku. Naše armáda neubrání ani náves v Dolní Lhotě.
Hlavně dál nadávejte na komunisty !!
Komouši nás nezachrání.
Ti, kteří chápou NATO jako mušketýrskou organizaci, by si někdy měli přečíst Washingtonskou smlouvu o Severoatlantické alianci. Ta se předpokládá, že v případě napadení nějakého členského státu Aliance ostatní členové zahájí konzultace o tom, co dělat. Není automatismus, podle kterého by byly Spojené státy povinny přijít na pomoc Praze nebo Bratislavě, když se tu objeví na koni kozáci. Žádný samočinný mechanismus tu není! Válku Spojených států vůči jinému státu nevyhlašuje bruselská centrála NATO, ale, což je dáno ústavou, Kongres USA. Francie za prezidenta De Gaulla vystoupila z vojenské části NATO právě proto, že jediná rozumná odpověď na otázku, jestli Američané přijdou na pomoc napadené Francii, zní: „Nevím.“ Nevím! Nevíme, jak se Američané rozhodnou, až si vyhodnotí klady a zápory obrany nějakého mrňavého státu ve střední Evropě. Představy o mušketýrské čestnosti a solidaritě v mezinárodní politice jsou naivní. Takto svět bohužel nefunguje
Problémem ČR je, že většina obyvatel se zrádným neomarxistickým a levičáckým Západem nekonvenuje, proto je absurdní být členem militaristického spolku, který naše ideové, politické ani ekonomické zájmy nehájí.
Pryč z NATO i EU !!!
Lubomír Bouše , Ano, souhlas. Dnešní ksindl rozdal republiku a zajistil jen sebe!! LID mlčí a čučí na prolhanou televizi, jak dementi!!
Nebo do sebe lejou to studený pivo.
Anebo teplé, Pardál z Lídlu za 3.50 se nestačí ani vychladit.
Mají to místo šumicí.
Ten pocit, abych okomentoval jedno soudruha tuna “hřejivý”, že ušetřili a pak jdou koupit medvěda.
Musím se pochlubit dostal jsem pozvánku, že se příští týden srazíme s kámošema přímo u pramenu Pilsner. To bude mít držka hody.
Pavel K , Nech si šmakovat
Sputnik-přímý přenos, “zaostalí” Rusové vezou americké nadlidi do vesmíru. Hej, okoralej, vize, Libor, malý velký trubka, kde jste? Já vím, na Spuniku!
Zbytečný článek rusofila.
Základ je ten, že Češi ale ani Srbové nechtějí být součástí rusky mluvícího kulturního a politického okruhu, ve kterém život,svoboda a reálná materiální demokracie nemají šanci.
https://www.lidovky.cz/svet/ruska-pravnicka-natocila-policejni-nasili-na-zadrzenem-druhy-den-ji-nalezli-mrtvou.A190311_145414_ln_zahranici_mha