
(Nad)občan Havel
PETR POLÁK
Odpověď na tuto otázku není jednoduchá, ale naštěstí se nebavíme o osobnosti příliš vzdálené historie, takže můžeme vycházet z vlastních vzpomínek a navíc disponujeme úžasnou pomůckou, dokumentem Občan Havel, který sledoval život Václava Havla po 13 let od roku 1992. Režisér Pavel Koutecký se stal natolik součástí života Václava Havla a jeho okolí, že přestal být vnímán a dává nám nahlédnout do mnoha zajímavých zákulisních situací a momentů naší novodobé historie. Takže, jaký tedy byl Václav Havel?
Havel obdivovaný– subjektivní vzpomínky první poloviny devadesátých let přinášejí Havla obdivovaného, člověka, jehož slova národ hltal a doslova nekriticky obdivoval, protože přinášel obrovskou změnu oproti statickým, a často méně inteligentním, bolševickým papalášům, kterých měl národ po 40 nekonečných letech totality po zásluze plné zuby. Lidé věřili, že Havel je tím správným lídrem, který povede naší zemi k demokracii a svobodě, ale zároveň třeba také k ekonomické prosperitě. Naplnil, ale Havel tato očekávání? Odpovědí může být, jak to on sám nazýval, blbá nálada druhé půlky devadesátých let, kdy si národ začal sundávat růžové brýle a začal střízlivět z porevolučního nadšení a začal mít větší nároky na kvalitu toho, co mu politici přinášejí, ale také třeba naše dnešní ekonomická úroveň. V roce 1989 jsme věřili, že Německo ekonomicky doženeme do 20 let, ale i po 28 letech mu stále z uctivé vzdálenosti koukáme na záda. Je to Havlova chyba? Zcela jistě je! Ale samozřejmě není zdaleka jediným viníkem této situace. Přesto je potřeba jeho spoluvinu zdůraznit, protože za viníka bývá často osamoceně označován Václav Klaus (zejména kvůli privatizaci a neschopnosti (nebo možná nechtění? ) zatočit s obří korupcí a ekonomickým zločinem), přesto je Havlova spoluvina jasná a je potřeba jí narovinu zmínit a nezakrývat jí.
Slušný člověk– ano, to je to, co Havlovi nekritičtí obdivovatelé zdůrazňují a je potřeba jim dát za pravdu. Havel byl slušný člověk, navíc člověk, který pro svou pravdu neváhal mnohé obětovat. Člověk, kterého dostávaly do rozpaků často až neurvalé tlaky politických buldozerů, jakými byli Václav Klaus a Miloš Zeman, zároveň ale také snílek a bohužel až naiva, který snadno skočí na lep lidem, kterým prostě věřit chce, neb právě oni by měli být dalšími slušnými lidmi, kteří ale často tlačí jen svoje postoje a zájmy jako Klaus se Zemanem, jen to umějí dělat lišáčtěji a lépe to skrývají (Lux, Ruml a další). Kouteckého dokument navíc ukazuje, že Havel si svojí roli slušného člověka velmi pečlivě hlídal a to i za cenu, že se občas zachoval tak, jak bylo výhodné spíš pro něj, než pro naší zemi. Bohužel byl navíc obklopený suitou do sebe zahleděných intelektuálských trubců, kteří se velmi rádi poslouchali a kteří se vyhřívali ve světle celosvětově obdivovaného člověka a dodávali tak sami sobě lesku, aby se mohli opájet sami sebou, svou domnělou intelektuální výší, která bohužel velmi často nesahá tak vysoko, jak si oni sami myslí, odtržených od běžného života a starostí občanů a přehlížejících a dokonce popírajících reálné problémy, které pak ale doběhnou nás všechny a tito lidé zcela zjevně dokázali Havla manipulovat tak, aby si přihřáli také svojí polívčičku. Způsobovali tak to, že Havel žil v určitém skleníku a v průběhu doby ho dělali přezíravým vůči běžným lidem, což je několikrát ve filmu vidět a občas to sklouzlo až do zlomyslnosti (okamžik, kdy Havel po volbách dává po telefonu “sežrat” prohru Klausovi za významných posměšků Havlova okolí, včetně jeho nové ženy Dagmar).
Obecně pak lze říct, že určité snobství a přezíravost, které přišly s jeho novou ženou, a to je opět subjektivní vzpomínka, definitivně odcizili Havla velké části veřejnosti, která tuto změnu prostě nechtěla a nemohla akceptovat. Výběr některých lidí, kterými se Havel obklopoval a kterým naslouchal, byl tak jedním z jeho slabších míst a bohužel hodně těchto lidí ukázalo v průběhu doby, co jsou ve skutečnosti zač a jaké jsou jejich kvality, a že jsou, v lepším případě, jen lidmi z masa a kostí.
Havel odtržený od reality– často je Havlovi vyčítáno ukončení výroby zbraní v mnoha podnicích v tehdejším Československu. Tady bych se nicméně Havla zastal s tím, že tato výroba sice byla ve velkém objemu, nicméně, a zcela logicky, se jednalo často o výrobu do zemí Varšavské smlouvy a do tzv. spřátelených zemí (téměř výlučně v rozvojovém světě) a že je velkou otázkou rentabilita takové výroby, za kterou jsme často dostávali jiné zboží (mnohdy pochybné hodnoty a kvality), nebo jsme za ní nedostali zaplaceno vůbec. Co je však rozhodně k vytknutí, je důvod, proč Havel tuto výrobu utlumil a který jen podtrhuje mnohé výše zmíněné Havlovi vlastnosti – nerozhodoval se na základě nějaké ekonomické analýzy, i s ohledem například na dotčené podniky a jejich zaměstnance, ale rozhodnutí padlo čistě z ideologických důvodů. Prostě vyrábět zbraně je špatné a po mě potopa! Navíc s přihlédnutím k tomu, že prázdné místo na trhu ihned vyplnily jiné země, se jednalo o plácnutí do vody Havla, který jej zřejmě učinil spíš proto, aby byl západním světem poplácán po zádech, jak je vlastně úžasný.
Ve filmu je pak vidět další skvělý příklad Havlova farizejství, kdy v době konání sumitu NATO v Praze v roce 2000 Havel prohlásí, že ho, cituji: “serou policajti, protože sumit komplikují, kam oko dohlédne”. Prohlásit toto ve chvíli, kdy do města dorazili tisíce dobře živených mladých lidí, kteří přijeli protestovat proti kapitalismu a tento svůj protest vyjadřovali totální rozborkou a demolicí města i soukromého majetku a ze kterého byli občané zděšeni, protože jsme zde do té doby nikdy neměli tak masovou násilnou akci, je skutečně důkaz mimóznosti non plus ultra. Ono obecně vztah Havla a policie, kdy mnohokrát dal najevo své pohrdání policejními složkami, které měl on i ostatní disidenti prostě tak nějak pod kůží, znamenalo pro náš stát a myšlení jeho občanů možná stejně velkou ránu jako zlodějský “kapitalismus” devadesátých let. Jistě se dá pochopit, že disidenti měli na policii pifku z dob socialismu, nicméně byla už jiná doba a kvalitní policie prostě ke státu patří. Bohužel tu jsme zde, stejně jako spravedlivý soudní system, nikdy nevybudovali a to já osobně kladu Havlovi jako jeho největší vinu.
Jaký tedy byl Václav Havel? Můj subjektivní pocit máte výše a chápu, že co člověk, to názor. Byl v mnoha směrech jistě člověkem hodným obdivu, v mnoha jiných směrech ale bohužel selhával. Minimálně bych ale doporučil, abychom se vyvarovali falešných gloriol a vnímali Václava Havla jako člověka. Člověka, který ze samé podstaty lidskosti nemůže být dokonalý a který měl své kladné i záporné stránky a ty bychom měli spravedlivě hodnotit, aby se minulost nezopakovala a abychom ještě více “nevykleštili” náš stát, který už dnes často selhává v důležitých oblastech života jako je zdravotnictví (zejména některé druhy drahé léčby, která není dostupná pro pacienty, korupce, klientelismus), policie, soudnictví, veřejné stavby (zdržování staveb z často nesmyslných důvodů, korupce, předražování, kšefty s pozemky atp ), kolapsy IT systémů (registr řidičů, Open card atd.) a dalších.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kdo jsou soudruzi z ČSBS? - 16.2.2019
- Sorosovo pozdní probuzení - 16.2.2019
- Není ten Vojtěch Filip k nakousnutí? - 16.2.2019
Havel nebyl SLUŠNÝ člověk.
Cibulka ho nazval velmi výstižně “prasetem”, a měl v tomto jednoznačně pravdu.
Též Karel Kryl velmi rychle pochopil, co byl Havel zač.
Soudím, že o Havlovi se rozhodně nedá říct – De mortuis nil nisi bene.
100x
Urcite jednou dojde doba a vse co ho bude pripominat v jakekoliv podobe skonci na srotovisti a na skladce komunalniho odpadu, je to narodni tradice 😎
“vyrábět zbraně je špatné” – ovšem pokud se tak děje zbraněmi vyrobenými jinými, je všechno OK.
—————
Jinak ale s čánkem v podstatě souhlas, protože žádný člověk není čisté zlo, ani čisté dobro.
Natož pravda a láska.
Je zajímavé, že tady všichni nár.soc. proti Cibulkovi útočíte!
Nebude to náhodou tím , že je jednoznačně správné dát za pravdu oponentovi , pakliže jí zrovna má !
Říká se tomu smysl pro spravedlnost , milý och.cávači nohavic ……
Bouše, di do řiti!
Mýlíš se v osobě , hlupáku…..
Ale ve stranické příslušnosti k bolševikům určitě ne.
Vlade
Kdo všichni?
Joe Profaci nijak neútočil, naopak, dal v tomto případě P. Cibulkovi za prevdu. Kde v tom vidíte nějaký útok?
Václav Havel- ” Zaplacená sametová ikona ” To sedí.
V té době , kdy vše bylo řízenoSTB, VŠAK NEBYL NIKDO, KDO BY MĚL ODVAHU UDĚLAT NĚCO JINÉHO. Všichni byli zesraný strachem z komunistů.
Havel byl šmejd, který zlikvidoval Československo na rozkaz nosatců!….A tupý národ ho ještě za to velebí….. I to je ho ,,pravda a láska………………” ukradl….
https://www.youtube.com/watch?v=B8BDjNyrAhg
Nejen.
I to srdíčko, připojovala k podpisu původně M. Kubišová (“Vaškovi se to moc líbilo”, řekla ve svém medailonku sama Kubišová) a protože prezident je samozřejmě víc než dobrá zpěvačka, už je z toho “havlovo srdíčko”.
V této jediné věci měl Cibulka fakt pravdu!!👍A nepotřeboval k tomu ani siderické kyvadélko..
zachodky vaclava havla na ruzynskem letisti – dobre misto k rozjimani
Já jsem pana Havla osobně neznal. Nemohu tedy říci, jestli byl slušným člověkem. Musím však říci, že byl druhým prezidentem tohoto státu, za nějž jsem se nestyděl. Prvním byl TGM. Celý svět na nás pohlížel přes filtr objektivu, když si jej fotili. Nepamatuji, že by nám někde udělal ostudu. Ti Havlovi následovníci jsou ostudní. Vrcholem hnusu je snad nynější prezident. Myslím, že hůř již nebude. Havla nepovažuji za vrchol morálky a ani jej neadoruji. Jak jsem již napsal, neznal jsem jej osobně. Asi tak
Na slovo sionistické lóži poslušného zednáře Masaryka si strč do špic a zaprodaného chazarského kolaboranta Havla taky. Asi tak
Borsigu
Člověk, který schvaluje “humanitární bombardování” Slovanského národa je u mě parchant, vykurvenec, špinavec a šmejd.
To byl tvuj fotr taky ty Yuri nevychovany,osklivy a mentalne zaostaly. Pan prezident Vaclav Havel byl prezident..Zeman je jenom z jeho hovna para.
Netykej mi a neotírej se o mého otce ty sračko.
Nekecej , ty parchante sveho fotra vubec neznas ty levobocku.
S tebou nemá cenu ztrácet čas blbečku z Bostonu.
Imigrantský potkane, píšeš bez diakritiky z ciziny, že? Myješ tam nádobí, nebo uklízíš odpadky?
Tam kam chodim na veceri tam by te ty burane nepustili.
Jinak sve skvele vecery travim v tech nejlepsich kavarnach v Bostonu.
Každý, kdo se takto chlubí je jenom hňup a nic víc.
Kdyby jsi videl me bankovni konto tak by jsi si pral Yuri v me rezidenci delat zahradnika.
U takového blbce bych nedělal ani kdybys mě kdoví jak platil.
Já prostě takovými idioty opovrhuji.
Možná jo – to nevíme. Ale piš dál, když budeš psát ještě chvíli, je možný, že pomřem smíchy, ty nabobský poleno.
Je legrační, jak se ta emigrantská náplava zpoza “velké louže” vytahuje.
Tam je trpí zřejmě ze soucitu a milosrdenství, tak tady si svou nicotu musí vynahradit.
Chlubi se kontem…dusevni chudak.
“Každý, kdo se takto chlubí je jenom hňup a nic víc.”
Podle toho by největším hňupem na PP musel jednoznačně být – se svým tenískem, medvědicemi, saunou na Konopišti, havanským doutníkem, střelbou na 700 m, stamilionovými ročními obraty a miliony na kontě…
– troll a usvědčený lhář Maximus.
Yuri,
tahle entita vypadá na klon Josefa Polácha. Že by bráchové?
Kavarensky povalec
Maximus,pelichas?
Ava
Kouříš chlapče?
Ava ze vi jste ho Vencovi kouri.la co? :-D
Z Bostonu nas poucuje a voli proti lidu teto zeme.
Meli by zakazat volit lidem co v zemi neziji. Urcite volil topku. Diky takovym se dostali nad pet procent.
a ti Chorvati a Slovinci jsou asi egypťani, ne?
No to snad není možné, vždyť sluníčkáři alias pražská kavárna a jejich rektální alpinisté té “modle” postavili lavičky, záchody pardon srdíčka přejmenovali po tomto “dramatikovi” ulice, že by ten notorický alkoholik a agent STB byl takový zmetek? No on to měl v genech po kolaborantech rodičích, za totáče jsme měli prezidenty kriminálníky ale po hadráku člena Hitlerjugend.
nebyl ani alkoholik, ani agent ani u HJ!
Kecy!
Nelži , špíno havloidní !
Nelžu, špíno bolševická.
Alkoholik nebyl, zato chlastal jak duha
Neco na tom bude :-D
Byl to samozřejmě kromě jiného alkoholik. Svědectví chartisty Wolfa nikdo nezpochybnil.
http://www.cs-magazin.com/index.php?a=a2009081066
kulatý čtverec také ne!
👍👍👍👍100% souhlas-“slušný” člověk Václav Havel(zdráhám se jméno této kreatury napsat velkými písmeny)je pro mě synonymum pro zmrda a hovado toho největšího kalibru-to už byl lepší Gottwald nebo Masaryk-a to už byli nějaké kurvy!!!
Yuri, podepisuji.
Presne tak. Humanitarni bombardovani je svi stvo.
To je pravda. Akorát, že předsedou vlády, jenž povolil lety na Srbsko. byl tenkrát nějaký Miloš Zeman. Jinak to ovšem sedí.
Václav Havel byl skvělý člověk, a že se někdy trochu napil, no kdo z nás ne…
Hlavní jsou zásluhy pana Havla o svobodné Československo a později Českou republiku.
Václav Havel má jméno po celém světě, v USA neznají jiné Čechy než Václava Havla a Jaromíra Jágra…
To co Václav Havel vykonal pro naší vlast, doceňujeme teď a budeme to doceňovat i za 50 ,100 let.
Václav Havel byl liberální pro evropský demokrat, takže chápu, že leží v žaludku rudým Čechům, rasistům a totalitářům, tady už se také pár potrefených hus nade mnou ozvalo takže…
Václav Havel patří mezi největší Čechy v dějinách,Karel IV, Masaryk , Václav Havel,všechno liberální proevropští demokraté.
Souhlas Vazeny pane.
Karel IV – katolický Pater patrie byl podle tebe liberální proevropský demokrat ?
Pitomý trolle…..
p.s. Než začneš hýkat , uvědom si , že je rozdíl mezi křesťanským (katolickým ) universalismem a dnešním antikřesťanským eurohujerstvím….
Nepochopil jste to v kontextu doby…, na středověk byl Karel IV opravdu velmi vyspělým demokratem.
Jak se to projevovalo ?
Já mám v práci v kanceláři nad monitorem obraz Václava Havla jako prezidenta ČR.
Nemám tam ovara, to je snad každému slušnému člověku jasné.
No to se máš čím chlubit!!!🤢
Proč říkáš té tvojí domácí chatrči kancelář?A věř,že trollení NENÍ práce-i když jsi za ni placený…
Věřím v sílu českých lidí , Michal Horáček
Poláchu, už jsem Ti to napsal dvakrát….., ty jsem buď úplný debil, nebo provokatér!!!
To “nebo” ovšem nebude vylučující, viďte? Protože polách je úplný debil A SOUČASNĚ provokatér
Srát na Havla.Už je po něm,zaplaťpánbů se nerozmnožil a ten rod normálně lidsky vychcípal.Co víc si přát.
Žádám všechny lidi dobré vůle, aby si dnes sedli na Lavičku Václava Havla a . . . pořádně se uprdli.
Nebo posrali hrob Václava Havla-to bude uctění,jaké si zaslouží
Ale že jednalo o jednu z nejhorších a nejodpudivějších figur v čele našeho novodobého státu,tak o tom žádná.Ale úmrtí Gottwalda si také nepřipomínáme,tak proč zrovna Vencu Flašku.Nejraději na ně oba co nejrychleji zapomenout.
protože na rozdíl od Klementa to není vrah a neumřel na syfla!
Ale první nad-ligu chlastali oba.A “humanitarní bombardování” je taky rozsudek smrti,akorát jiným slovem.
A jinde.
A to nás jednak nezajímá a za druhé to bylo na přání US-protektora, proto správné. To už se napsat bojí, protože dobře vědí ………
A Vy jste normálně blbá
A díky i vám. Cituji:
Jiří Žáček: “Největší potupou je, když člověka pochválí blbec”.
Konec citátu.
Blbec Joe vás schválí, seč mu síly stačí. Ta Žáčkova citace padla na hodně úrodnou půdu
Maxíku
Janina vás dva se Septikem strčí do kapsy, a ještě tam zbyde místo pro další výtečníky z vašeho klubu senilních brigádníků /BSP/.
Jo? Je ještě výkonnější než rudý mentál? No to musí teda být garážová Sodoma Gomora
Lżeš
Nelžu.Gottwald a Havel byli největší alkoholici jako prezidenti.Když Havel umíral měl játra větší než hlavu.
Petrusi, ten přelet letadel přes území ČR schvalovala za ČR vláda, nikoliv Havel. S tím se obraťte na SOUČASNÉHO prezidenta.
Stydím se, že jsem mu kdysi věřila. Člověk se v životě stále učí.
a teď věříte komu?
I můj případ.
Ja jsem mu tenkrat take veril a jeste jsem se ja vul nechal s nim vyfotografovat .
To jsou ti nejpodlejší křiváci… nejdříve se s ním fotí a pak na něj plivají.
Já mu nevěřil, nefotil jsem se s ním, hodně kritická slova k jeho počínání v politice psal již v době jeho prezidentování, ale přesto bych se nesnížil k tomu, abych se o mrtvém, který se již bránit nemůže, vyjadřoval tak, jako nejeden zdejší RYZÍ “pravičák”.
Není náhodou, že jsou to většinou titíž, kteří nyní podporují stejně podlého politického zlatokopa Okamuru.
Hňupe Holínko
Okamura je čestný a rovný chlap, vlastenec, Havel byl demoralizovaná troska, bezcharakterní wožungr, plachta ve větru, pinčlík chazarů.
Kdo chtěl, informace si našel.
Informace, které se v tisku a televizi, rozhlase neobjevily.
Dělali z Havla svatého, stejně, jako dnes dehonestují Zemana.
Nad tím si musí každý slušný člověk jen odplivnout.
Jen idiot to nevidí.
Okamura je tak čestný, že mu po auditu jeho strany bylo sděleno, že “tohle nesmí nikdy ven”
Je úsměvné, jak vždy pitomci sednou na lep nějakému vychcánkovi, dělají mu užitečné idioty a ještě se za něj a jeho “čestnost a rovnost” bijí do roztrhání těla. To samé platí o Zemanovi
Maxi – kecy
Na tvoje slabomyslne kecy nema ani cenu odpovidat ty vemeno Holinku . Podle tebe jsou asi vsichni Cesi krivaci ze ano .
“Na tvoje slabomyslne kecy nema ani cenu odpovidat”… tak proč to děláš, ty “vemeno”
Vaclav Havel byl nevzdelany clovek,mizerny spisovatel a jeste mizernejsi politik.
Mel stesti,ze ho komuniste vybrali za svoji bezuhonnost a hlavne lezl americanum do analu.
Shrnuto,homosexualni opilec,ktery souhlasil s vyvraddovanim slovanskeho naroda stari lide,zeny deti …
a pekl si je v troubě…
To nevím , nicméně blba tvého ranku aby se svíčkou pohledal……
Když není srgument (a to se v případě pravdy stává pravidelně), tak rádobyvtipné poznámky taky postačí.
A pan LB48 se svými nejapnými poznámkami tady nemá konkurenci
Fakt? Co máte proti Havlovi? Já to, že to byl socan. Ovšem to neznamená, že na něho budu blít neověřené prasárny.
Jaké?
Že chlastal je pravda, potvrzená jeho kamarády disidenty.
Že schvaloval bombardování Srbska, je taky dohledatelná pravda.
Že protežoval své kamarády je pravda (viz případ Chadimové, V.Čáslavské a jiných).
Že v Plzni na Borech měl “fešácký” kriminál je pravda (i když i ten nejfešáčtější kriminál je pořád kriminál).
Že byl nevzdělaný a mizerný dramatik asi pravda není. Sama jsem viděla dvě jeho hry a docela se mi líbily, ovšem taky byly skvěle obsazeny tehdejšími nejlepšími herci. Podivné na tom je jen to, že už 25 let se nijde nehrají (když se do zblbnutí opakují staré filmy dokonce i z “totality”)
A chcete aspoň jeden klad? Tady je:
Už nevím, ve kterém roce to bylo, ale byl pozván do Rakouska na nějakou akci (snad knižní veletrh?) a do toho přišlo odhalení minulosti Kurta Waldheima (registrovaným členem SA aj.). Mnozí Havla od návštěvy odrazovali, ale in tam přesto jel a pronesl takový proslov, ve kterém ho tvrdě zkritizoval, ale takovým způsobem, že vyzněl velice noblesně, zdvořile a nikdo mu nemohl vytknout jediné slovo.
Jen nevím, jestli si ho připravil sám nebo s něčí pomocí, ale to není podstatné.
A teď mi napište kde lžu, dodejte, že jsem normálně blbá (jsem ráda, že aspoň normálně
)vím guovno a poučte mě, jak to s Havlem tedy bylo doopravky.
Myslím, že se neozvete, jak je vaším zvykem. Škoda. Tentokrát bych si ráda přečetla váš názor.
Janino
Pěkně jste hafíka usadila, ani neblafl
To se čekalo.
Vy jim taky dáváte pěkné kapky! Ale říkají si o ně sami.
Jo jo, úplně jste nás všechny ukapali. Kapavkou a slovními průjmy
Máš kapavku, Maxíku?
Doporučuji příručku – Jak na kapavku
Kape tady Janina, i za tebe. Neumíš číst, nebo jen ukazuješ, jak velký jsi debil?
Já blafnu za něj.
Ano, Havel chlastal, ale to dělá i VÁŠ prezident “slušných lidí” a narozdíl od něj Havel téměř nepoblil korunovační klenoty.
Ano, schvaloval bombardování Srbska, ale za ČR ho OFICIÁLNĚ schválil… no hádejte kdo… VÁŠ prezident “slušných lidí”.
Ano, nejspíš protěžoval své známé, a kohopak protěžuje VÁŠ prezident “slušných lidí”? Že by estébáka, podvodníka, mafiána, oligarchu, latentního vítače, eurohujera a likvidátora české ekonomiky?
Ať byl Havel jakýkoliv, Zeman není o nic lepší, spíš naopak. Zameťte si před vlastními prahy, bolševičtí pokrytci
láska je prostě láska…
Dodnes nadpoloviční většina Rusů, Boušeho A Profaciho RYZÍCH spojenců, miluje Stalina
jistě, Stááálin byl přece napravo od Lenina a zařízl židobolševiky…jenom už jsem nedostal vysvětlení, jak to bylo s tím židobolševismem po WWII
@ Max (originál) 19.12.2017 07:55:37
… dlouho jsem nečetl tak výstižnou,
a přitom stručnou, charakteristiku Zemana.
Dnes jsem natočil kolektiv brigády pravdy a lásky při vzpomínání na velkého Venouška.
O tyto dojemné okamžiky se s vámi rád podělím! Klikněte na můj nick.
Tak v ČR to bylo malinko podobný,když Velký dramatik zakápnul.To se přece posílal i parník Dittrich do Německa plnej kytek.To se severokorejci ještě musej od havlistů malinko učit,jak se pořádně uctívá kult
dnes když jsem už po 120 slyšel v rádiu,že je třeba vzpomínat odkazu v.havla,tak jsem si nějak vzpomenul i na odkaz v.i.lenina.Stejní lidé co tady za rakouska-uherska práskali lidi,co tady za války svým přisluhováním posílali lidi do koncentráku,co tady lezli komunistum 40let do prdele dnes vzpomínaj na odkaz naivního mameluka
Pokud je zapotřebí vzpomenout na presidenta,jehož jméno začíná na H,tak je to Emil Hácha.Jemu by ochmelka a prostopášník Havel nemohl nikdy zavázat ani tkaničky u bot.Život Emila Háchy je svým způsobem epická antická tragédie a který si to vyžral až do úplného konce a defacto se pro národ obětoval.Zatímco Hácha byl vzdělaný člověk a opravdu položil na oltář národu v jeho nejtěžších chvílích svůj život,Havel se akorát kurvil,prohulil si plíce a prochlastal pajšl.
https://www.youtube.com/watch?v=vQei1Wu11ds
Zkurvysyn Havel a parta buzerantů přejmenovala Prágl airport. Teplouš Fenič a jeho suita.
Pánové Petrus a KROKODÝL
Kdopak ze zdejších narudlých řvounů volí Zemana? Havla se rozhodně nijak nechci zastávat, udělal hromadu chyb, ale vzpomeňte si na svá hýkání, až budete zase velebit Zemana, který není o nic lepší, než byl Havel.
Narudlí, ba dokonce přímo bolševicky rudá byla ta parta kolem něho. Ty familie rumlů,diensbierů,šabatů,uhlů, Pithard, Rychetský,… Udělal mnoho chyb? A jistě by pokračoval dodneška, kdy by na příkaz Sorozovců organizoval invazi ilegálů a připravoval naši genocidu. Jak ostatně potvrdila Veškrnová.
A to nějak vyvrací to, co jsem napsal? Ale když už mluvíte o narudlé stafáži, nelze nepřipomenout Zemanova hlavního poradce Šloufa a to, že komouše Ryhetského jmenoval Zeman do čela Ústavního soudu
Tady je pravda o Havlovi. Čerpána z faktů a od člověka, který ho znal. Nelze zpochybnit.
https://www.pravdaozrude.cz/?page_id=19014
http://www.cs-magazin.com/index.php?a=a2009081066
To psal Wolf, že? Je tam někde podepsaný, nějak jsem si nevšiml. Zpochybnit lze všechno co není od kohokoliv reálného!
Víte, už když někdo začne způsobem jako: Pravda o zrůdě, je to velmi podezřelé.
Ten první odkaz shrnuje některá fakta o Havlovi a čerpá mimo jiné i z toho co uvedl chartista Wolf. O tom je druhý odkaz, kde je přímo hned na začátku jeho jméno.
To jsou kydy, dávno bylo všechno vyvrácené a také bylo popsané proč to Wolf dělá.
Víte, i lhát se musí umět. Ona vycpaná postel flaškami je humor sám o sobě. Fackování hlavy státu atd. stejně jako celé poblité letadlo. Je zajímavé, že v dobách mobilů a špehovacích kamer všude, nikdy a nikdo Havla ožralého nenatočil.
Čím a kým bylo vyvráceno? Uměle vybudovaným kultem Havla? Sestra sousedky je jako servírka obsluhovala a jejich chlastačky popsala stejně ještě dříve než o Havlovi a spol. bylo v tomto směru známo.
A čím bylo vyvráceno jak tu Havel budoval a podporoval všechno protinárodní, multikulti , zelené? Za pár špinavých peněz a bezcených medailí,doktorátů? Jeho pohrobci v tom pokračují dodnes. Stali se součástí dnešní nové totality a stojí jako součást klaky proti lidem v této zemi, kteří už je prohlédli co jsou zač a jaké cíle plní.
jistě, bratr od kamaráda z Bolelouce s ním seděl na Borech a všechny ty balíky viděl…Vlastně byl disident a dostával od něho bony na chlast, ale p@rd, vlastně byl pilot toho poblitého letadla a za mlada dělal v tom špitále sestru, v utajení…
Mě nevadí že Havel pil. Vadí mě to všechno ostatní. To co tu na něčí rozkaz zasel a jeho parta vybudovala do dnešní obludné podoby, nové totality.
ale kvůli tomu není potřebné vymýšlet a šířit neověřené nechutnosti.
Havel byl socan, neomarxistický levičák. To je pro mě jeho charkteristika a můj jasný názor na něj. Ovšem někdo se v těch vymyšlených prasečinách rád rochní.
Levý blbe r. 1948, jeho zločinné a amorální skutky dosvědčují konkrétní lidé, kteří mají svá jména a příjmení. Na rozdíl od tebe nýmanda z Kojotína na Hané, který tady svými exkrementy ochcáváš nám pravičákům nohavice a schováváš se trapně pod desítkami nejapných nicků.
první rochně už zarochnilo…
Přesně
Přesné ve stylu zdegenerovaných mozků. Ještě že má ryzouš alespoň nějakou podporu od podobně postiženého osla s inteligencí žádka 2. třídy zvláštní školy
LOL :-D Ty jsi pravicový? Asi jako Stalin, který dal na frak židobolševikům, že? :-D
Bratr mého bývalého souseda byl laboratorním technikem, který prováděl rozbory vody. Při četných odběrech vzorků z Milošova kačáku byl nejednou svědkem toho, jak se velký “guru”, zpitý jak slíva, cuká na zemi jako postřelený dravec… dokonce jej museli přikrývat, aby nedostal úžeh.
Možná o tom něco ví i sestra Vaší sousedky, když tak dejte vědět
Blbe nejapný
Blbe japný
Přesně
Levý blbe r. 1948, proč se tak trapně toho rezavého potkana zastáváš, když to byl socan. A sám jako nick Jášek-Septik tady pořád vykřikuješ, socan jako socan !!!
Ten rezavý potkan je asi nějaký fajnovější socialista, to bude určitě tím, že ti pěkně a přitažlivě voní v důsledku jeho zastrčení v židoamerické řiti, viď ?
Bouší Pytlíku…
Až se o Vás budou šířit lži, také s Vás zastanu. Zatím jsem ale žádnou neslyšel
P.S. ano, Vy socani jste stejná pakáž!
Levý blbe r. 1948, zločinné a amorální skutky toho rezavého potkana dosvědčují konkrétní lidé, kteří mají svá jména a příjmení. Na rozdíl od tebe nýmanda Jášeka z Kojotína na Hané, který tady svými exkrementy ochcáváš nám pravičákům nohavice a schováváš se trapně pod desítkami nejapných nicků.
Bouší Pytlíku, jestli je Vladová, R-B nebo Profaci konkrétní jméno, tak já se do toho Kojotína na Hané klidně odstěhuji.
:-DD
100x
1000x
Levý blbe r. 1948, zločinné a amorální skutky toho rezavého potkana dosvědčují konkrétní lidé, kteří mají svá jména a příjmení. Na rozdíl od tebe nýmanda Jášeka z Kojotína na Hané, který tady svými exkrementy ochcáváš nám pravičákům nohavice a schováváš se trapně pod desítkami nejapných nicků.
Zase se opakuješ, RYZÍ levičácký kolaborante. To má být nějký druh bouší “argumentace”? Pořád dokola opěkoval slinty ad nauseum? :-D
Správně
Lidská zrůda Havel m.j. zavinila, že nedošlo k vypořádání se s komunistickou minulostí.
Svou roli US židomarxistického pohůnka hrála až do posledního dechu a ani se nezastyděla.
Jasně, Havel byl bůh a ZAŘÍDIL, že nedošlo k vypořádání se s komunistickou minulostí :-D Ty jsi prostě blbec s rudým židomarxistickým lejnem místo mozku.
Hlupáku, a kdo vyřvával po tribunách – nejsme jako oni !!!
Přestaň už tady dělat prorežimní židovskou propagandu, jseš u toho čím dál trapnější a čitelnější. Ale jestli to máš dobře placené,…..
Jedna věc je něco vyřvávat a druhá něco zavinit nebo umožnit. Ale to někdo s IQ houpacího koně nejspíš nedokáže pochopit
Já nedělám prorežimní židovskou propagandu, já jen uvádím na pravou míru ty vaše pomatené nesmysly a fabulace. Nedivím se, že se ti nelíbí, že ti bourám tvé pracně vybudované narudlé bábovičky a tak zlostně prskáš a dupeš nožičkama
Havlovou první starostí při nástupu na Hrad bylo, aby se komunistům nic nestalo, protože to byl požadavek jeho židovských loutkovodičů ze CIA, což ovšem nám občanům ten rezavý potkan nějak už neprozradil.
Jak vidět, ani argumentovat neumíš, takže nakonec to vyzní tak, že se zastáváš komunistů.
Z tebe budou mít tví US hebrejští financiéři skutečně nefalšovanou “radost”.
Ale aspoň jseš dobrý na roli fackovacího panáka.
Pokud jsem tu kdykoli napsal, že pokud to nepůjde po dobrém, budeme – při odstavení “bývalých” nomenklaturních komunistů a estébáků od státního kormidla – jako ONI, komunisti.
SVOBODU je nutno bránit všemi prostředky, a boj o ni nikdy neustává.
Jako píchlé podsvinče se vždy mezi prvními ozvali místní “ryzouši” – mafián Profaci, IQ48, R-Borsig a další nácko-bolševici.
Osle ušatý nedomrdlý
10x
Nevíš, co říkáš!
Já ti to polopaticky vysvětlím.
Když ty, opičáku, nejprve každého, kdo si dovolí mít jiný názor, než ty,
trosko tělesná i duševní, onálepkuješ komunistama, a náckama, a pak, jako krysa z díry,
vyhrožuješ likvidací.
Senil nad hrobem si tady hraje na bojovníka proti komančům, před kterými se kdysi plazil, a kterým donášel na slušné občany.
Howado olezlé uslintané, býkovec na tebe.
Trasláku, běž prosit boha za odpuštění za tvé odporné hříchy,
katolíku zasraný.
Mafiáne pozooor,
rychle se blíží další tvůj nervový záchvat… nepřekousni si zase jazyk
…a než tě, mafiozo, opět odvezou do ústavu, pokus se napsat alespoň jeden důkaz tvých slov, že já “si tady hraji na bojovníka proti komančům, před kterými jsem se kdysi plazil, a kterým jsem donášel na slušné občany…” – stačí napsat kdy a kde jsem se plazil a jméno jednoho občana, na kterého jsem komunistům donášel.
Pokud to, prolhaný Profaci, nestihneš napsat dřív než skapeš, nic se nestane… bude alespoň od tebe klid
Typická reakce rudým morem zdegenerovaných primitivů – zlostné prskání a lži, přesně ve stylu svých soudruhů z Bartolomějské. Na nic jiného se ty kreatury nezmůžou.
Aby ti nepraskla žilka, imbecile zaostalý
Předání moci bylo domluveno předem, Havel s tím neměl nic společného. Co řval, nebo neřval z nějakého balkonu, na věci nemění vůbec nic.
“Jak vidět, ani argumentovat neumíš”
Argumentovat na co? Na tvoje debilní výmysly? Když to udělám, tak buďto začneš nadávat a vymýšlet škatulky, kam bys mě zařadil (máš to jednoduché, u tebe existují pouze dvě), začneš se vykrucovat, nebo zbaběle utečeš do dalších diskuzí. Můžu sem nakopírovat hromady tvých blábolů a popření sebe sama, ale bylo by to zbytečné, protože ti chytřejší už nejspíš dávno pochopili, co jsi za nýmanda, a ten zbytek idiotů to nepochopí. A je úplně jedno, jestli to pochopit nechce, nebo z nedostatku inteligence nemůže.
ak vidět, ani argumentovat neumíš, takže nakonec to vyzní tak, že se zastáváš komunistů.
Z tebe budou mít tví US hebrejští financiéři skutečně nefalšovanou „radost“.
Ale aspoň jseš dobrý na roli fackovacího panáka.
Od tebe to sedí, garážový yntelechtuále
Hlupáku, a kdo vyřvával po tribunách – nejsme jako oni !!!
Přestaň už tady dělat prorežimní židovskou propagandu, jseš u toho čím dál trapnější a čitelnější. Ale jestli to máš dobře placené,…..
Pokud jsem tu kdykoli napsal, že pokud to nepůjde po dobrém, budeme – při odstavení „bývalých“ nomenklaturních komunistů a estébáků od státního kormidla – jako ONI, komunisti,
a k tomu dodal, že SVOBODU je nutno bránit všemi prostředky, a boj o ni nikdy neustává, jako píchlé podsvinče se proti tomu vždy mezi prvními ozvali místní „ryzouši“ – mafián Profaci, IQ48, R-Borsig a další nácko-bolševici.
Opět se opakuješ, RYZÍ trotle. Moskva zase nedodala instrukce? Ty příště piš něco o argumentech, šašku narudlý
Tak
Mě teda fakt dostalo, jak lidi chodili hromadně brečet na nároží a zapalovali tam Vencovi svíčky. Pak ten vosk seškrábali a navozili na jednu hromadu a umělci z něj uplácali obrovské srdce. Dojemné a krásné.
Já se chtěl zviditelnit taky a ti hajzlové mě mezi sebe nepustili!
Veškrna. No co, flaška už na oslavu padla, teď už max. straší na letišti, ale jinak už neškodí. Proč se jím dál zabývat, že?!
Dodnes nadpoloviční většina Rusů, Boušeho A Profaciho RYZÍCH spojenců, miluje Stalina
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Maxi
Já si netroufám hodnotit Stalina, to je věc Rusů.
Ale co se týče geopolitické situace, EU je řícená /řízená/ do propasti. Ta migrace není žádná náhoda, to je záměr. Záměr rychle zničit Evropu, zničit bílou rasu. Soudruzi klabonosí tak rozhodli.
Pro nás to znamená jediné, vypadnout urychleně z EU i NATA.
Sami, protože skutečně zůstaneme sami, jelikož každý z těch malých států bude bojovat sám za sebe, nemáme šanci to ustát.
Bez silného garanta naší nezávislosti se zkrátka neobejdeme.
A jediným garantem naší nezávislosti může být jen Rusko.
A co se týká hospodářské stránky, tak budoucnost je na Východě, Západ s tím posraným židáckým neomarxismem, jde vesele do prdele.
Svět se zkrátka od podlahy změnil.
Vidíme, co se děje na Západě, tak snad není tak těžké pochopit, že totéž budou chtít vnutit i nám.
Já žádnou jinou reálnou alternativu nevidím.
Joe Profaci 19.12.2017 10:23:01
A jediným garantem naší nezávislosti může být jen Rusko.
to snad nemá cenu ani komentovat!
“Já si netroufám hodnotit Stalina, to je věc Rusů.”
Tak to já si tedy troufám a troufám si hodnotit i Rusy vzhledem k tomu, že jednu z nejhorších zrůd celých lidských dějin dodnes obdivují. Nejspíš jsi moc pitomý na to, aby ti docvaklo, co asi tak můžou být takoví lidé zač.
“A jediným garantem naší nezávislosti může být jen Rusko.”
Jistě, kde nadpoloviční většina obyvatel glorifikuje masového vraha. Strč si takového garanta do prdele, protože o nezávislosti u Ruska může mluvit jen naprostý duševní impotent.
VY si dělejte, co chcete, ale nesnažte se s sebou stáhnout i další. Vystoupení z NATO by znamenalo dát ČR všanc komukoliv, kdo má víc než 1400 vojáčků a alespoň 10 tanků. Vystoupení z EU a dopady na ekonomiku ČR jsem popisoval v jiné diskuzi.
Vy jste opravdu neuvěřitelně infantilní a představujete si vše jak Hurvínek válku. Nebavíme se tady o vystoupení z Pionýra.
Vystoupení z EU a dopady na ekonomiku ČR jsem popisoval v jiné diskuzi.
xxxxxxxxxxxxxxx
Maxi
snad se ještě dožijeme vyřešení otázky, kdo je tady pitomý, infantilní, kdo je naprostý duševní impotent, a kdo si vše představuje jak Hurvínek válku.
Obzvláště mě pobavila tvoje věta – Vystoupení z EU a dopady na ekonomiku ČR jsem popisoval v jiné diskuzi.
Fakt jsi machr
A co takhle dopady importu desítek tisíc kanibalů z Afriky? S tím nepočítáš?
Maxi, děláš machra, a víš naprosté hovno.
Podle toho taky ta diskuze vypadá.
Se Západem nás čeká zničení.
Takže logicky, jestli ti to slovo, balíku, něco říká, spočívá záchrana v útěku z EU a NATA.
Jedem na Titaniku, a osli mají starost o trochu shnilého sena.
Co je na té větě zábavného, víš snad jen ty. Ostatně máš zvláštní a zvrhlý smysl pro humor, to už jsem ti psal.
A co nás podle tebe čeká při vystoupení z EU a přimknutí se k zaostalému Rusku, kde počty muslimů rostou rovněž téměř geometrickou řadou a kde Putin poměrně nedávno slavnostně otevřel jednu z největších mešit v Evropě?
Hovno víš ty, představy máš jak dítě z 2. třídy zvláštní školy a opakuješ jak dement pořád dokola žvásty o vystoupení z NATO a EU. Navzdory realitě a tomu, co by následovalo. Naše JEDINÁ možnost je doufat, že se Evropa s návalem muslimů a vedoucí úlohou eurobyrokratů vypořádá.
P.S. I ten tvůj Pitomio chápe, že vystoupení z NATO by byla neskutečná pikačovina, vlastenče. Prostě IQ tykve.
Výborně, Joe !!!
Na dnešním obrozeném Rusku je podstatné, že chrání pravicové, konzervativní a křesťanské hodnoty, je proti euroamerickým buznám, lesbám a dalším deviantům, feministkám, zeleným klimabláznům, židovskému multikulturnímu šílenství, podporuje rodiny, děti, chrání náboženské svobody, brání svou vlast, hlídá své hranice, udržuje silnou armádu, atd. atd. Zkrátka je toho tolik, že každému pravičákovi musí plesat srdce, čímž je to náš nejbližší spojenec proti židomarxistickému Západu.
Rusko – pohoda, klídek, tabáček !!!!
100 x
Mně to “srdce plesá” tak moc, že bych ji tomu sibiřskému medvědovi umístil přímo do mordy…
Holínku, takže na tom podstatném, že Rusko chrání pravicové, konzervativní a křesťanské hodnoty, je proti euroamerickým buznám, lesbám a dalším deviantům, feministkám, zeleným klimabláznům, židovskému multikulturnímu šílenství, podporuje rodiny, děti, chrání náboženské svobody, brání svou vlast, hlídá své hranice, udržuje silnou armádu, nemáš vůbec nic věcného proti, že ano ?
Nic takového Rusko nechrání, kremrole ulhaná.
Řekl jste to za mne, Maxi.
Díky !
Takže podle tebe Rusko pořádá pochody zpupnosti tvých buzerantských a lesbických kámošů, prosazuje multikulturalismus tvých židomarxistických soudruhů, přes otevřené hranice si naváží statisíce tobě podobných negrů a Arabů a vyplácí jim nehorázné dávky, atd. ?
Že jseš vůl, to už vědí všichni, ale že korunovanej, to je zatím novinkou.
Zase blbě, rudý osle. Když to není černá, prostě to MUSÍ být bílá, že?
A nezapomeň jako správný levičácký šmejd mluvit za VŠECHNY.
Umíš odpovědět nebo děláš tady jen ochcávače nohavic nás pravičáků ?
Takže podle tebe Rusko pořádá pochody zpupnosti tvých buzerantských a lesbických kámošů, prosazuje multikulturalismus tvých židomarxistických soudruhů, přes otevřené hranice si naváží statisíce tobě podobných negrů a Arabů a vyplácí jim nehorázné dávky, atd. ?
1. Nejsi pravičák.
2. Už jsem ti odpověděl mockrát. Že ty to ignoruješ, je tak nějak tvůj problém.
Mlčení je souhlas. Takže jsem rád, že s mým příspěvkem o pravicovém, křesťanském a kapitalistickém Rusku souhlasíš.
Hele nech si od někoho u vás v SOPO vysvětlit význam toho, co jsem napsal, ty dvě věty jsou evidentně nad tvé chápání.
Pokud jde o mlčení, kde máš své Západní politology, kteří prohlašují Rusko za pravicové? Kde máš odkazy na ten tvůj záhadný jedinečný HEBREJSKÝ “talmud”? Povídej, přeháněj
Dle tvých slov MLČENÍ znamená souhlas, takže díky za potvrzení toho, že lžeš, jako když Rudé právo tiskne.
Maxi pozor, teď přijde Borsig a domluví Vám zmlácení…
Bojim
Nic takového Rusko nechrání, kremrole ulhaná.
Lubomíre
Blbče
Zkus se vymáčknout, co z tebe zajímavého vyleze.
Obechcávat nohavice umí každý trouba.
Povídej, naslouchám.
Jéé, nula si hraje na důležitého, a prej naslouchá ! ! !
A my ostatní si máme sednout na zadek.
No to víš, že jo, bolševiku!
Ty si sedni třeba na prdel, debile
Z článku britského euroskeptika a tradičního katolíka Johna Laughlanda : Nenávist USA k Rusku je racionální, Putin stojí Americe a Bruselu v cestě k nastolení vlády nadnárodních finančníků. Imigrací zničení Evropané se jim nevzepřou. Někteří konzervativci typu Pata Buchanana upozorňují na to, že Vladimír Putin se hlásí ke konzervativním a křesťanským hodnotám, omezil propagaci homosexualismu, naopak rodiny i prorodinné organizace mají státní podporu, je zakázána propagace potratů. John Laughland říká, že virus marxismu, který infikoval Rusko v roce 1917, byl z Ruska nyní vyhnán, zatímco minimálně od šedesátých let v nové formě neomarxismu ovládl Západ a na Západě jsou nyní prosazovány věci, které prosazovali bolševici typu volného sexu, potratů, homosexualismu, vlastnictví dětí státem, sexuální výchovy… Ambasády USA mají po celém světě za úkol šířit gender a homosexuální agendu.
John Laughland pokračuje : „Hodnotový systém v Rusku je založený na křesťanských tradicích, přičemž musí zohledňovat v rozumné míře hodnotové systémy početných menšin. Lidská práva, povinnosti a zodpovědnost vycházejí právě z tohoto hodnotového systému a nejsou ovlivněná žádnou ideologií. Vše, co Rusko posilňuje, je správné, vše, co Rusko oslabuje, je nesprávné. Čím je Rusko silnější a na Západu nezávislejší, tím větší moc má i Vladimír Putin.
Putin rozumí, proč je Západem kritizovaný, touto kritikou pohrdá a nerespektuje ji, neboť by to znamenalo oslabení morálky, soudržnosti a hrdosti Rusů, které chce posilňovat, ne oslabovat. Čím více se rodí Rusů, tím je Rusko silnější, schopné odolat globalistům a jejich Novému světovému řádu a tím větší je moc Ruska. Nenávist Západu k Rusku má racionální kořeny. Rusko Západu stojí v cestě k nastolení Nového světového řádu.“
P.S. Náš nejbližší spojenec Rusko jako obvykle : pohoda, klídek, tabáček….
Já bych ti tu tamní pohodu, klídek a tabáček přál zažít na vlastní kůži, kremrole ulhaná. Jenže na to nemáš, tak jen kopíruješ žvásty podobně postižených imbecilů, kteří o Rusku a tamních poměrech ví stejné hovno a hodnotí podle relativně líbivého kabátku.
Místo obechcávání nohavic nás pravičáků raději se soustřeď a formuluj odpověď, v čem se západní politologové Pat Buchanan a John Laughland podle tebe mýlí ?
Ty jsi pravičák asi jako Juncker nebo Merkelová. Tobě něco vysvětlovat je naprostá ztráta času, takže se nebudu ani snažit. Udělal jsem to v minulosti x-krát a i to házení perel sviním by mělo větší smysl.
Opakuji otázku : v čem se západní politologové Pat Buchanan a John Laughland podle tebe mýlí ?
Opakuji odpověď: Tobě něco vysvětlovat je naprostá ztráta času, takže se nebudu ani snažit. Udělal jsem to v minulosti x-krát a i to házení perel sviním by mělo větší smysl.
Takže podle tebe Rusko pořádá pochody zpupnosti tvých buzerantských a lesbických kámošů, prosazuje multikulturalismus tvých židomarxistických soudruhů, přes otevřené hranice si naváží statisíce tobě podobných negrů a Arabů a vyplácí jim nehorázné dávky, atd. ?
Že jseš vůl, to už vědí všichni, ale že korunovanej, to je zatím novinkou.
Novinkou však není fakt, že nejbližší rodinní příbuzní L. Boušeho usilovali o zbavení svéprávnosti u tohoto arogantního a sebestředného násilníka, který rozvrátil vlastní rodinu i vše ostatní, nač “sáhl”…
Holínku, i podle tebe Rusko pořádá pochody zpupnosti tvých buzerantských a lesbických kámošů, prosazuje multikulturalismus tvých židomarxistických soudruhů, přes otevřené hranice si naváží statisíce tobě podobných negrů a Arabů a vyplácí jim nehorázné dávky, atd. ?
Že jseš vůl, to už vědí všichni, ale že korunovanej, to je zatím novinkou.
Novinkou však není fakt, že nejbližší rodinní příbuzní Lubomíra Boušeho usilovali o zbavení svéprávnosti u tohoto arogantního a sebestředného násilníka – manžela a otce, který rozvrátil vlastní rodinu i vše ostatní, nač „sáhl“… včetně strany SOPO, kterou založil pro jedno použití, stejně jako Okamura Úsvit a následně SPD.
Holínku, znáš tvůj kibucový talmud ?
Choschen Hamm 266,1: “Žid si může ponechat jakoukoli věc, kterou najde a která patří Akumovi (nežidovi). Ten kdo vrací ztracený majetek (nežidům) hřeší proti Zákonu, protože tak roste moc porušovatelů zákona. Je chvályhodné vracet ztracený majetek, pokud je to uděláno ke cti božího jména, protože při takovém jednání křesťané budou chválit židy a hledět na ně jako na ctihodné lidi.”
A jéje, Bouše zase vytáhnul svou jedinečnou RYZÍ verzi “talmudu”, kterou nikdo jiný nemá a není nikde k dohledání. Tak jak to je? Zrušil ti na ten tvůj “talmud” odkazy Google, nebo ti ho věnoval záhadný rabín? A kdy uděláš ty fotky, abychom se mohli přesvědčit, že nelžeš?
Doplň si mezery ve znalostech vražedné ideologie svých jarmulkových pánů :
“Pokud se prokáže, že někdo dal peníze Israelitů gojímům, musí být nalezen po rozvážné úvaze způsob, jak ho vymazat z tváře Země” (Choschen Hamm 388,15).
Lži a výmysly pomatených fanatiků nelze považovat za mezery ve znalostech.
Máš veliké znalostní mezery, to by se správnému satanskému židochazarovi stávat nemělo.
Seph. Jp., 92, 1:” Bůh dal židům moc nad majetkem a krví všech národů.”
Lži a výmysly pomatených fanatiků nelze považovat za mezery ve znalostech.
Kde máš odkazy na ten tvůj RYZÍ jedinečný “talmud”, ty znalče?
Velmi dobrá a naprosto přesná analýza.
Někteří jedinci nejsou schopni pochopit a strávit fakt, že jsme z bláta do louže, nebo z deště pod okap.
Jsme v naprosto analogické situaci, jako když jsme byli ve VS a RVHP.
VS byla vojenská aliance soc. států, řízená SSSR a sloužící hegemonistickým zájmům SSSR. Stejně tak RVHP, což byla zase organizace ekonomické spolupráce soc. států.
Dnes jsme v NATO, což je aliance, řízená USA, a sloužící hegemonistickým zájmům USA. USA se vojensky angažují po celém světě, z čehož profitují ekonomicky.
Zvýšení výdajů na zbrojení států NATO podpoří ekonomiku USA, neboť státy NATO budou nakupovat převážně zbraně USA.
Je třeba si poctivě přiznat, že naše armáda bude všude ve světě sloužit zájmům USA, ale v případě, že budeme mít my problémy, USA nás hodí přes palubu.
Jen vyslovený hlupák si může myslet, že by soudruzi z USA riskovali prolévat “vzácnou” americkou krev a nastavovat US kejháky za slovanské podlidi.
Několik rozdílů zde ale je.
V SSSR měli lidé podstatně nižší životní úroveň, než byla v satelitech.
Dnes je tomu naopak, máme podstatně nižší životní úroveň než Západ, a jsme jejich kolonií.
A za další, SSSR nás nechtěl zlikvidovat.
Zatímco Západ, lépe řečeno, jisté klabonosé struktury v USA, prostřednictvím EU a NATO pilně pracují na naší likvidaci.
Co jiného je řízený import kanibalů z Afriky?
xxxxxxxxxxxxxx
Naše JEDINÁ možnost je doufat, že se Evropa s návalem muslimů a vedoucí úlohou eurobyrokratů vypořádá.
xxxxxxxxxxxxxx
Tak doufej, holoubku.
Od toho, aby bylo dílo zdárně dokonáno, zde jsou EU a Nato, které to jistí.
Meleš nesmysly, jako vždy. Od ničeho takového tady NATO samozřejmě není, ani nikdy nebylo. Že NATO řídí USA, není vinou NATO ale jeho neschopných členů, kteří se jen vezou a nejsou schopni hradit ani to, k čemu se zavázali. Prostě placáš kraviny vyfabulované ve tvém nemocném rudém lejnu.
. Prostě placáš kraviny vyfabulované ve tvém nemocném rudém lejnu.
xxxxxxxxxxx
Snažím se, Maxi-málně, plácám kraviny proto, aby to pochopil i řadový hlupák.
A že to nejsi schopný pobrat, není už moje vina.
Musíš se víc snažit, Maxíku
Ale já ty tvé nesmysly pobírám, to ovšem nic nemění na tom, že to nejsou nesmysly.
Co užitečného nám přineslo členství v NATO a EU ?
Už jsem to tady psal. Několikrát. Já za to nemůžu, že jsi blbý.
Takže si na nic nemůžeš vzpomenout. Nic jiného jsem ani nečekal. Každopádně mlčení je lepší než plácání hovadin z ČT a MFDnes.
Opět: nech si od někoho vysvětlit význam toho, co jsem napsal, evidentně jsou ty tři věty nad tvé chápání.
Takže si na nic nemůžeš vzpomenout. Nic jiného jsem ani nečekal. Každopádně mlčení je lepší než plácání hovadin z ČT a MFDnes.
Opět: nech si od někoho vysvětlit význam toho, co jsem napsal, evidentně jsou ty tři věty nad tvé chápání.
Kde máš odkazy na ten tvůj RYZÍ jedinečný “talmud”? Kde jsou ti tví Západní politologové označující Rusko za pravicové, lháři?
Proč bych já měl odpovídat tobě, když ty neodpovídáš mně a vždy, když tě přistihnu při lži, mlčíš a zbaběle utečeš?
A co tohle ? SSSR nás nechtěl zlikvidovat.
Zatímco Západ, lépe řečeno, jisté klabonosé struktury v USA, prostřednictvím EU a NATO pilně pracují na naší likvidaci. Co jiného je řízený import kanibalů z Afriky?
P.S. To je podle místních židomarxistů asi ta jejich dřívější internacionální pomoc, že ano ?
I kdybys tady těch nesmylů o NATO nakydal tuny, relita se z toho nestane, ani kdyby ses na svou vypatlanou palici postavil
Takže dnešní imigrace je dřívější internacionální pomoc, že ano ?
Tví židochazaři to jistě tak chápou, takže to dělají zcela zadarmo a nezištně….
Ty už ses pomátl docela :-D Židochazaři? To je nějaký nový SOPO pojem?