
Na Václavským Václaváku … je tam plno člověků
KAREL KŘÍŽ
Dnes se opět bude demonstrovat na Václavském náměstí. Pořadatelé očekávají prý až sto tisíc lidí. Národ je však opět rozdělen. Jedni demonstraci schvalují a žádají demisi premiéra Babiše, druzí poukazují na fakt, že svolavatelé patří do okruhu “pražské kavárny” a vidí za celou akcí pokus o nějaký český “Majdan”. Kde je pravda?
Nejdříve se je třeba podívat na hlavní figuru o kterou se nyní na společenské šachovnici a Václaváku hraje. Andrej Babiš vulgo Bureš je bolševický fízl a udavač, komunista, erární pseudopodnikatel, vekslák s dotacemi a politický šíbr, který si z korupce udělal živnost. Že je premiérem této země 30 let po “pádu komunismu” je nebetyčná ostuda a mnoho vypovídá o socialismu zažraném do mozku většiny českých voličů. Požadavek demonstrantů na jeho demisi je tedy plně legitimní.
Nic na tom nemění ani fakt, že odpůrci demonstrací křičí, že byl zvolený v řádných demokratických volbách a politika, že se prý nedělá na ulici. S prominutím, hovno! Kdyby lidi ve světě nedemonstrovali proti svým zkorumpovaným zlodějským vládám, kdyby nedávali najevo svůj nesouhlas, byli by jen za tupé ovce a nakonec i na pádu komunistické diktatury v roce 1989 měla ona “ulice” svůj částečný podíl.
Další téma, které resonuje mezi odpůrci dnešních demonstrací je údajné zapojení globálních elit v čele se Sorosem, které prý u nás organizují další “Majdan” a všechno platí, protože prý Babiš nejede v rytmu multikulturní politiky EU a bojuje proti migrantům. Důkazem mají být dokonalá organizace akcí, ozvučení, připravené transparenty a plakáty a další. No nechci nikomu sahat do myšlenkových pochodů, ale toto je hovadina na první pohled.
Babiš není žádným bojovníkem proti migrantům, natož proti EU. Babiš je obyčejný oligarcha, zcela závislý na čerpání erárních peněz, které mu posílá český i evropský daňový poplatník díky zlodějskému daňovému výpalnému vymyšlenému jeho ideologickými neomarxistickými soudruhy. Tedy dokonalá sorosovská EUfigurka. Bez těchto korupčních penězovodů a klientelistických šméček by byl tak maximálně prodavačem párků někde ve stánku a nikdo by ho neznal.
Kdyby byl frajer a opravdový chlap, nikdy by jako politik, ale i jen jako normální podnikatel, nechtěl žádné dotace, žádné investiční pobídky, žádné obchody se státem smrdící korupcí na sto honů. Pak by mohl vykřikovat něco o boji s korupcí, zlodějské ODS, zločinci Kalouskovi a podobně. V jeho situaci je to směšné, dětinské a nedůvěryhodné.
Z mého pohledu tedy s hlavním cílem demonstrantů souhlasím. Nicméně, abych je mohl opravdu podpořit chybí mi tam zcela zásadní věc. Babiše vyzývají k odstoupení na základě machinací s dotacemi. Proč tedy nedemonstrují primárně za jejich zrušení? To ony jsou hlavní zlo! To ony jsou nástrojem politiků na korupční zlodějiny, které jim snáší zlatá vejce do jejich hnízd. To ony přelévají peníze z krvavě odvedených až 70% celkových daní od produktivního pracujícího poplatníka do kapes politických nemakačenků. Proč nedemonstrují proti neomarxistické EU, která je tohoto zla původcem? Odstoupení jednoho dotačního veksláka nic na systému nezmění. Změnit se musí systém. A to dnešní demonstrace na Václaváku bohužel neřeší.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Mirko Hampl 200,- Kč
Celkem za měsíc: 14 333,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Čemu slouží „Bettina“ … závěrečné resumé - 25.1.2021
- Rasové experimenty evropských neomarxistů - 25.1.2021
- Víru nám mohou zakázat, ale ne vzít! - 25.1.2021
“Pane prezidente, kdyz lid neco chce, tak i prezident se musi podridit”, to udajne rekl nejaky Kozelka na komunisticke demonstraci v roce 48.
“Skryta Pravda” uvadi priklad inzeratu, kde ucastnikum demonstraci byla slibovana odmena 100 Kc.
http://www.skrytapravda.cz/domaci/2527-milion-chvilek-propagace-neziskovek-clovek-v-tisni-a-samozvany-aktivista-ondracka-transparency-international-za-nase-penize-v-ceske-televizi
Jo, to je hodně zajímavý inzerát !
Jo, ten “inzerát” mě bavil už loni. Hned bych za půlkilo nějaký transparent spíchnul. Škoda jen, že tam zapomněli napsat kontaktní telefon, zatímco u všech těch okolních inzerátů uveden je, v úhledně jednotném formátu. :)
Právě že je Babiš frajer, tak nesmí ustoupit nějakému komplotu zincenovaný vládní exekutivou/ Sobotka, Chovanec/ To potom by byli volby opravdu na hovno.
Je to vina celé poltické garnitury po hadráku, že dopustila
aby justice a policie byla závislá na vládě.
PRAHA UŽ NENÍ VŠECH ČECHŮ RÁJ.
JE TO RÁJ KŘIKLOUNŮ A LIDÍ, KTEŘÍ SE DAJÍ PODPLATIT.
Každý má právo na hloupý názor, poskládaný z hloupých kriterií…i pan Kříž…
Kříž řekl že HLAVNÍ problém jsou dotace.Myslím si to taky.Babiš je mi u zádele, možnost přijít bezpracně k penězům holt dělá z lidí vykuky
Možnost přijít bezpracně k penězům je všude tam, kde je stát. Pouze v anarchokapitalismu nemůže politik bezpracně přijít k vašim penězům, protože se tam žádné peníze nepřerozdělují.
Chcete anarchokapitalismus? Pokud ne, tak musíte vymyslet, co s tím problémem. Co takhle třeba požadovat, aby lidi nekradli, i když není všechno pod zámkem?
Ovšem Babiš jistě není jediný, který dotace čerpá.
Co ti ostatní? Proč se nedemonstruje taky proti nim?
Řeknu vám to – protože to nikdo tomu “lidu” ještě nesdělil.
Až se to nekomu bude hodit, lidu to sdělí, demonstrace zorganizuje a ten demonstrující “lid” bude hned chytrý jak rádio.
Já nevím o nikom dalším, kdo by čerpal dotace, které si sám přiklepne. Jistě, je to možné, že na nižších úrovních to funguje taky tak. Pokud si třeba nějaký starosta přiklepne dotaci do své rodinné firmy, tak ať si proti němu demonstrují taky. V Praze se holt demonstruje proti tomu, že se tak chová předseda vlády. Mě to přijde přirozené.
Tak mě spíš šlo o ten “lid”, který jednou demonstruje proti Benešové (zřejmě co demonstrant, to jurisdoktor – tím se nechci zastávat Benešové), příště zas proti Babišovi – co demonstrant, to odborník na bruselskou legislativu a znalec bruselských poměrů – tím se nezastávám Babiše.
Pro vás je příznačné, že zásadně nechápete meritum věci a vyjadřujete se k nepodstatnému.
Mě na tom baví, že to je taková laboratoř, která ukazuje, jak bychom fungovali v režimu obecných referend. Lidi by vždycky více než samotná otázka a odpověď zajímalo, KDO se ptá. A taky proč se ptá zrovna na to a ne na ono.
Tak to máte svatou pravdu!
Když si AI propachtovala právo rozhodovat kdo NEMÁ bručet,skřípala jsem zubama,ale tak ňák jsem to brala.
Stejně jako tak ňák beru Johna Boka,i když aktivisty fakt nemusím…
Ale tady už jde o jiný level…
Amnesty International chce rozhodovat i o tom,kdo MÁ bručet…jau,jau
Že se vesele spolu s Piráty pokoušej zkomprimovat VLASTNÍ stát,t.j.kálej si do vlastního hnízda???
Fůůůj
“Amnesty International chce rozhodovat i o tom,kdo MÁ bručet”
To mi nějak uniklo. Amnesty International chce novelizovat náš ústavní systém ve smyslu, že bude součástí moci soudní?
No tak když žaluje v Bruseli na Babiše,tak ho asi chce dostat do báně.Nebo tak činí s jiným záměrem?
Aha, takže jste chtěla napsat “podat žalobu” a omylem vám z toho vylezlo “rozhodovat o vině”.
Dávejte si na to pozor, Heleno, takové překlepy se vám stávají často. To budou asi ty automatické korekce, že? :)
tie demonštrácie sú rozhodnutie o vine!
Ale neříkejte. Tak to mi musela uniknout nějaká změna naší ústavy či zákonů. :)
len aby ti neunikla niečia riť, buzíku!
Nechcete zůstat u jednoho nicku, pán kolega? :)
si ho pleteš s někým jiným, s gumídkem?
Alesi jako obvykle kecate nesmysly. To, ze stat muze fungovat i když je v nem uzakoneno referendum dokazuje nejlepe Svycarsko, kde je system referend dobře propracovan.. Vy evidentne nic nevite o tom co to je vlastne demokracie a jen hloupe placate. Nejdriv si to poradne nastudujte, promyslete a pak zkuste něco napsat. Zatím jsou to zvasty.
To je u Aleše normální, to nezměníte.
Já referendům rozumím dobře, nebojte.
Snad můžu vyjádřit svůj názor, že bude-li u nás systém referend iniciovaných zdola, tak se domnívám, že pro lidi bude rozhodující subjekt navrhovatele. Více než vlastní otázka.
Bývá to tak i v tom (mnohem méně společensky polarizovaném) Švýcarsku. Kde se ostatně formou referend rozhoduje menšina celkové agendy státu, nikoliv většina. A dokonce tam občas někdy vláda výsledek referenda musí ignorovat, pokud je prostě nerealizovatelný.
Takže nebojte, o referendech toho vím dost, ostatně jako o čemkoliv, na co si chci udělat silný názor.
Samochvála smrdí, pozooor.
To je fakt, lepší při nařčení ze žvástů je sklopit zrak a pokývat souhlasně hlavou. :)
To ne, ale třeba trochu zapochybovat.
Např. výraz “lepšočloběk” ve významu, jak ho popsal myslím pan Hampl, jste asi nepochopil dodnes.
Tak to se pak nedivte.
No lepšočlověk je ten, kdo druhého vyřídí šmahem, že “nevíte nic o demokracii”, jako tady pan Petr Dlouhy, aniž by mi napsal nějaké konkrétní výtky k mému příspěvku. Nemyslíte? Nebo jsem ten pojem pochopil špatně?
NIKOLIV!
Jak jsem napsala – do teď jste ten výraz nepochopil. Tak jako ledacos jiného.
“Lepšolidi ….Jedná se o lidi, kteří jsou zpravidla o kousek bohatší než burani, ale jejich životní šance zase o tolik vyšší nejsou. Nicméně něco navíc mají. A sice svůj pocit, že jsou nějak lepší než ostatní. Se svými nic moc platy upatlaně napodobují kapitány korporací a vysoké ministerské úředníky a hýčkají si pocit, „my všichni jsme jedna parta.“ Sice nejsou, ale to nevědí. Nicméně jejich jediným bohatstvím je arogance a pocit nadřazenosti. Pěstují si tedy politickou korektnost a správné názory. To jim nikdo nemůže vzít, ať na tom budou sebehůř.”
https://pravyprostor.cz/lepsolidi-k-politovani/
Celkem dobře vás to vystihuje.
Janino
Máte recht, ale to platí pro normální lidi.
Alešek je bukwa, tam je to jinak
A co z toho by tam podle vás mělo sedět na mě? Poliická korektnost se mi hnusí, vzhlížení k “ministerským úředníkům” je snad vtip… Nevím, čekal jsem všelijaké definice, ale tohle je docela legrace. Myslel jsem, že pojem “lepšolidi” se vztahuje ke způsobu diskutování nebo tak něco. Pořád ho nechápu, sorry.
Také by se hodilo přirovnání AKTIVNÍ BLBCI.
Arogance a pocit nadřazenosti.
Pájo,vzpomeňte si na referendum o vstupu do NATO.
Vstup navrhli “hodní hoši” a hlasovali jsme jako jeden muž.
Jejich záměry jsme neprokoukli.
Na ta referenda jsem skeptická.Když je národ rozdělený na 2 kusy,tak to dopadne jako Brexit.
Blbě.
Půlka národa je naštvaná a připravená házet té druhé půlce klacky pod nohy
O NATO jsme nereferendovali.
Referendum bylo o vstupu do EU. Zajímá-li vás to, já hlasovala NE – ale nikoliv proto, že bych snad byla tak “dalekozraká” a věděla, jak se EU bude projevovat, ale proto, že žádná taková shora slepená unie nepřežila delší dobu.
PS:
Prostě nevěřím tomu, že dům se dá stavět od střechy.
Kdyby jste mě rozkrájela, tak si nevzpomenu jak jsem tenkrát hlasoval. To bylo v roce 2003, nebo tak nějak, tenkráte jsem byl ještě zblblí.
Švýcarsku to trvalo několik set let než se k tomu dopracovalo.
A byla to krvavá léta.
No a?
Říká vám něco “zákon času”? Pokuste se trochu povzdělat.
Bohužel kecate vy.
Před oněmi referendy probíhají “volební” kampaně klasického stylu a za těmi stojí i politické strany. Takže když strana A + B + C chce aby něco nějak dopadlo, tak to podporuje, zatímco třeba strany D + E + F + G jsou ve svých kampaních proti.
Pak jde zase jen kladicky o to, kdo má více voličů, kteří to vidí stejně, a také o to přesvědčit a přivést na svou stranu voliče stran H – K, které třeba nemají na danou problematiku úplně vyhraněný názor, a nechávají to na svých voličích.
A třeba v sousedním Liechtestejnsku zase názor na rozhodování v referendu silně ovlivňuje názor panovníka.
Z tohoto pohledu nedejboze mít referdum nyní tady. Vzhledem k průměrně volební účasti (cca 60%) oprávněných voličů, by třeba pro bylo 51% z těch, co přišli, což by vlastně znamenalo, že cca 1/3 lidí by ovlivnil život zbývajících 2/3…což je prakticky srovnatelné se současným stavem.
Těch 40% lidí, kteří se k volbám nedostavili, se demokraticky vzdalo svého práva volby a delegovalo ho na těch zbývajících 60%.
Co se vám na tom nezdá?
no..já myslím, že takové obecné referendum by vzešlo za obecně stanovených podmínek, tudíž by se v žádném případě nemohlo nazývat svévolným, nedemokratickým nástrojem, jako lze nazývat současné milionové demokratické dění…
Demonstrace jsou nedemokratický nástroj? Tam snad probíhá nějaké závazné rozhodování? Jsou pro zvolený parlament a vládu nezávazným, konzultačním nástrojem, stejně jako třeba petice. Pokud by takový nezávazný konzultační charakter měla i referenda, tak jsem pro.
Pokud by byla referenda (iniciovaná zdola) závazná, tak to povede k tomu, co píše David Signeur – k prosazování zájmů stran, různých vlivových skupin i jednotlivců ad hoc, kdykoliv, ne jen jednou za čtyři roky. Nic víc, nic míň.
A samozřejmě čím víc voleb a referend, tím nižší volební účast, a tím vyšší (při vhodně nastavených pravidlech) prostor pro protlačení různých lobbystických zájmů. Více demokracie = méně svobody.
Konzultačním nástrojem pro vládu a parlament??????
Si děláte legrácky???
Vláda a část parlamentu, která se prohlásila za jedinou a demokratickou část pomocí svých “nástrojů” organizují demonstrace a vy to považujete za “konzukltaci” vlády s “lidem”?
Bože můj, to snad se mi jen zdá!!!
Ty demonstrace organizuje vláda? :)
A jak to tedy chcete nazvat? V liberální demokracii máte za prvé závazně projevenou vůli lidu – volby – a za druhé nezávazně projevenou vůli, to jsou demonstrace, petice, média, atd. Vláda jim má naslouchat, ale pochopitelně nemůže být donucena se tím řídit. Proto tomu říkám “konzultační” funkce.
A zase jsme u toho!
LID ty demonstrace organizuje sám???
Není to náhodou organizováno Miliónem chvilek, Člověkem v tísni a možná i jinými?
Nestají za těmi demonstracemi – jen tak, čirou náhodou, samozřejmě – jakýsi samozvaný “demoblok”??? To jediné , nejsprávnější a nejdemokratičtější uskupení, které jiný LID při volbách nepustil ke korytu???
Jak je ale v článku psáno, ten vekslák s dotacemi a politický šíbr vyhrál DEMOKRATICKÉ volby. A to se mě nemusí líbit, ale je to PRINCIP, na kterém stojí státy od starého Řecka. A aź budu mít pocit, že je tento princip nedodržován, slibuju, že půjdu demonstrovat taky. Vůbec nerozumím té aktivitě. Pak teda volby úplně zrušme, protože jsou zbytečné a stojí nás peníze. A který kandidát půjde do voleb, když bude už dopředu vědět, že bude za pár měsíců vypískán zmanipulovanými ovcemi řvoucími v ulicích.
Však Babiše nikdo nenutí požadavky těch demonstrací respektovat, ne? To není referendum za jeho odvolání. Demonstrace patří ke svobodné společnosti stejně jako třeba psaní článků. S tou vaší argumentací byste taky mohl napsat, že když si jednou lid někoho zvolil, tak nedává smysl následně psát články, které toho vítěze kritizují.
Dále se na to můžete dívat jako na dialog voličů s voliči, ne voličů s politikem. Vy ty lidi nazýváte “zmanipulovanými ovcemi”, oni zase zmanipulované ovce vidí třeba ve voličích Babiše. No a tak spolu touto formou vedou dialog. To všechno patří k životu svobodné společnosti.
Aleši,konečný verdikt ZATÍM není znám.
To vám fakt nepřijde ta hysterie podezřelá?
Mně teda jo a hodně
Jaký verdikt máte na mysli?
Hysterie ano, ale v jakém smyslu podezřelá? Já už jsem si zvykl, že lidé jsou dnes hysteričtí, ať je to klima, anti-klima, islám, anti-islám, gender, anti-gender… Ať si každý demonstruje za co chce a ať každý vnímá priority a stupně nebezpečí, jak chce, ne?
Já tu panu Slavovi pouze vysvětluju, že jeho argumentace nedává smysl, nic víc.
No,zatím se vyjádřili jenom 2 bruselští aktéři.Generální ředitelství přes zemědělství zatím mlčí…
Ale to je fuk.
Vadí mi,že právní názor úřednictva v Brusele má VYŠŠÍ hodnotu než názor úřednictva v ČR.
To mi vadí a HODNĚ!!!!!!!!!!
Co má kdo v Bruseli kecat do vnitřních záležitostí jednotlivých států???
Třeba školit Poláky jak si mají/nemají ošetřit poměry v justici?
“Úřednictvo v ČR” rovná se Babiš. Právě o ten střet zájmů jde, ne? Za situace, kdy zloděj a policajt jsou jedna osoba, tak mi připadá logické hledat spravedlnost u policajta vyšší instance, ne? Proto nechápu ty kecy o kolaboraci s cizí mocí (dokonce od mluvčího prezidenta). To pak je kolaborací i to, když náš občan žaluje ČR u nějakého mezinárodního soudu, pokud mu ČR způsobí nějakou újmu?
No a pak je taky trochu logika v tom, že pravidla se určují tam, kde se ty dotace rozdávají, ne? To je jako kdybyste žádala o dotaci na kotel a pak za ty peníze jela na dovolenou a vztekala se, že si o tom chcete rozhodovat sama.
Jinak doufám, že není potřeba vysvětlovat, že tyhle úvahy mají svou vnitřní logiku bez ohledu na to, jaký názor máme obecně na dotace a obecně na EU.
Paní Novotná, ale v tomto případě je to celkem logické. Je to EU kdo ty dotace poskytuje (i když si je vlastně “vybereme” na daních sami). Je to EU která stanovuje základní pravidla jak je čerpat. Takže se jí v tomto ohledu moc nedivím.
Je to trochu podobné, jako kdy by jste třeba vy mne dala 100 tisíc na nákup auta:
A) mohla by jste mi je dát jen tak, ať si koupím co chci a kde chci
B) mohla by jste požadovat, že si to auto musím koupit někde (prodejce, typ, nebo město…), a kdybych to nedodržel také by se vám to nelíbilo.
Kluci asi máte pravdu.
Dotace=zhouba,kazej charakter.A kupují si jimi naši loajalitu.
Je to hnus fijalovej
Ale nesvádějte všechno na dotace.
Když narazíte na odemčenou chalupu, tak jí vykradete? Její majitel vám tím chybějícím zámkem zkazil charakter, darebák jeden.
Pokud nevezmete dotace jste proti ostatním znevýhodněni a nutně podlehnete konkurenci !! Váš příklad s odemčeným domem nesedí !!
Já neříkám, že si nemáte nebrat dotace, bože.
Nemáte si brát dotace, které vám nepatří!
To znamená třeba:
1) Ty, které jste si přiklepnul své firmě z pozice politika.
2) Ty, které jsou určeny malým a středním firmám a vaše velká firma kvůli tomu musí udělat dotační podvod.
Aleši, jedna maličkost je fakt, dotace vedly a vedou k podvodům.
Ale jistě. Jenom jsem podotknul, že zase nesmíme z Babiše dělat chudáka oběť dotací a EU, jako to dělá třeba SPD, která už zase chce přiskočit k Babišovi ke korytu místo ČSSD.
Já zase říkám – “blbej, kdo dává, blbější, kdo nebere”.
No, tak co se islámu týče, Aleši, tak ten je potřeba z Evropy vystrnadit úplně, jinak je konec. Trošku, aspoň trošku si nastudujte historii!
A proč mi to píšete? To tu snad řešíme. Řešíme tu otázku demonstrování. I ohledně “vystrnadění islámu” může existovat tisíc různých témat a tisíc různých demonstrací – za odmítnutí kvót, za uzavření nějakých hranic, jakých a jak, za poslání všech stávajících muslimů do plynu, proti uzavření hranic, proti poslání muslimů do plynu…
Kecáte tu o histerčení, tak vás laskavě upozorňuji, že ohledně islamizace Evropy to není histerčení, páč situace je vážná a jediné řešení je dostat islám z Evropy!
Demonstrace milionových eurobolševiků mám na háku, ať si jdou uvařit na slunce i to málo, co mají v palicích. Užiteční idioti.
hysterčení, soráč
Ale já jsem napsal jenom “islám”. To je téma, v rámci něhož může existovat tisíc různých konkrétních otázek, a v rámci těch otázek názory pro i proti, jak jsem dále rozvedl, když vás to tak zaujalo. Podstata je snad jasná – demonstrace (i hysterie) je u jakékoliv otázky.
Jediné řešení je , žádné muslimy !!
No proto jsem tam zařadil i tu možnost poslat muslimy, kteří mají naše občanství a žijí tu, do plynu. Nebo je zavřít, když u nich najdeme korán, apod. Vy jste pro, já jsem proti. V jiných otázkách, třeba v imigrační politice, se třeba shodneme.
A vy si myslíte, že “LID” vyšel do těch ulic demonstrovat jen tak – sám od sebe, z vlastního rozhodnutí? Natolik se každý z nich orientuje v zákulisní politice?
Sancta simplicitas!
To je jako byste se mě ptala, jestli lid sám od sebe volí nějakou stranu ve volbách. :)
No tak je to trošičku divný,že lid hysterčí kvůli pár “drobnejm”, které si obratně přihrál mazaný Babiš do Agrofertu.
(Pokud si je tedy vůbec přihrál protizákonně,konečný verdikt ještě NEPADL!)
A proč lid nehysterčí proti nezyskofkám,které nás okrádají DALEKO víc a navíc za NAŠE PRACHY kujou pikle.Chtějí nám změnit demografii a nutěj nás živit parazity.
No, jako on zavádí EET a my máme mu platit jeho podnikání?! Co tak elektronická evidence výdajů státu, co tak referendum o výši daní (naprosto korektní, když se jedná o naše peníze!!) apod.
Já nesouhlasím s tou milionovou eurobolševickou bandou, protože představují zase jiné nebezpečí a už vůbec nesouhlasím se svržením vlády…Babiše musí z politiky vyštvat sami voliči tím, že ho prostě nebudou volit, jinak můžeme mít klidně volby každý měsíc a Babiš se bude vracet jak bumerang! Se té kurwy nezbavíme nikdy. Je třeba, aby to posr.l a pak pojede jak namydlenej blesk. Z vůle voličů!
Jak jste na to přišla?
Agrofert dostává zhruba 2 miliardy Kč dotací ročně (oproti tomu platí daně asi 700 milionů). Jste si jistá, že neziskovky vás stojí víc?
Napsal jste:
“Ať si každý demonstruje za co chce a ať každý vnímá priority a stupně nebezpečí, jak chce….”
A že zrovna teď tolik lidí chce najednou demonstrovat proti Babišovi a nikoho nenapadlo demonstrovat proti dotacím???
A na rozdíl od voleb různých stran teď člověk-demonstrant nedostal možnost výběru.
Takže to vaše přirovnání demonstrace k volbám je dost blbé.
Teď vám nějak nerozumím. No někteří z těch demonstrujících nechtějí zloděje v čele vlády, ale jinak jim systém dotací nevadí. Jiným třeba navíc vadí celý dotační systém. Společné mají pouze to, že aktuálně jim vadí chování našeho premiéra. Jinak se o těch lidech asi dá těžko říct něco dalšího.
Aktuálně jim vadí to, co jim řekli, že jim vadit má.
Za koho, resp. za co vy vlastně “kopete”?
Na jednu stranu odmítáte referendum, protože LID je příliš blbý na to, aby mohl něco rozhodovat, na druhou stranu je LID natolik moudrý, aby sám od sebe věděl, koho vykopnout z vlády a kdy. Aby do detailu znal všechny aspokty Babišovy kauzy – přitom vědí jen to, co vědět mají a co vědět smí.
To je velký rozdíl – a nečekám, že zrovna vy to pochopíte.
No pane Slava, stbak vyhral volby protože volby uz dnes nejsou soubojem vizi ale jsou urcovany tim kdo nejlíp proda svoje lzi. A strbak umi lhat nejlip ze vsech a ma prachy na korupci volicu, kteří jsou bohužel hloupi a naivni a skoci mu na to. Další věc je ta, ze to ze je někdo zvolen mu nezarucuje, ze bude ve funkci cele obdobi. Uvedomte si, ze politikari jsou nasi zamestnanci a my je platíme a my mame pravo je odvolat z funkce. To, ze je nam toto pravo upirano a zustaly nam vlastne jen demonstrace je letity kalkul politikaru, kteří vi, ze demonstrace upusti paru a oni mohou a nemusi odstoupit. Demonstraci je neodvolate a stbaka uz vubec ne. Kdyby existovala odvolatelnost (na coz mame plne pravo) uz davno by se v politice nepohybovala spousta sibru vcetne stbaka. Vy když udelate něco spatne v praci, tak Vas třeba i propusti. Politikari (s stbak nejvic) nam skodi kudy chodi a my s tim nemůžeme nic delat. Tomu ja demokracie nerikam.
Je to běžný západní kapitalistický systém , co byste chtěl jiného ??
Babise bych nikdy nevolil a ani mi neni nejak sympaticky, jen se zamyslim, pokud odstoupi, kdo ho nahradi ?
Komunista Filip, to snad ne, Hamacek, ktery je jeste hloupejsi nez Sobotka, Fiala, ktery ma charizma mokreho hadru, Pospisil, dokazal, ze jen zvani, Bartos, ta vyhulena palice, nebo snad Okamura ?
Chtel bych vedet, kdo by zastal misto premiera, aby nelhal, nekradl a byl hoden toho mista
To je právě podstata věci!!!
Vůdcové došli,koblihář stojí za lejno,ale široko daleko není politik,který by byl o chloupek lepší…
Ti kteří by to zvládli líp nejsou v politice
Ano Heleno, schopní lidé jsou v podnikatelském sektoru, neschopní se snaží prosadit v politice. A Andy? To byl od něj hrozný přešlap a omyl a určitě toho dnes velmi lituje, že šel mezi tu svoloč! Mohl si klidně existovat, ale ten Uko Ješita si naběhl na vidle a má nyní spoustu nepřátel, jdoucích v šiku, co řvou zachráníme republiku!
A ti nejchytřejší co ví úplně fšecko, lajnují kurty.
Petere, to je ta správná otázka! Kdo ho nahradí? Některá ze stávajících politických stran? Obránci lidských práv, kteří se nás snaží přesvědčit, že musíme dodržovat i práva džihádistů a přijímat migranty? Já bych okamžitě šla demonstrovat na podporu politika, který by Unii nahlas vzkázal to, co pan Salvini: “Kdo chce bojovat za práva Afričanů, ať jde do Afriky! Já jsem placen od toho, abych bránil Itálii!” Jenže politika, který by totéž dokázal říci českým voličům, bychom asi hledali marně. A mimochodem – zdůrazňuji, že nejsem Babišova volička a nehodlám se jí stát. Nehodlám být ani jeho advokát, ani jeho soudce, ale to, co se tu proti němu rozpoutalo, mi připomíná začátek štvanice na člověka, úmysl zničit ho za každou cenu, nikoli boj za demokracii. Zvlášť, když s tím začala partaj, která se neštítí na svou zem a vládu žalovat bruselské vrchnosti, partaj, která vymýšlí, jak špehovat spoluobčany, jestli náhodou nemají o něco víc než soused, která se zasazuje o legalizaci konopí, a silně pochybuji, že jen pro lékařské účely, a kterou bych zařadila spíše mezi vítače než obránce vlastní země. A když se někdo ptá na Agrofert – tak já se taky ptám na OKD, na Mosteckou uhelnou, na Diag Human, na nesplacený dluh vůči panu Altnerovi – padni komu padni! Jenže kdyby se to vzalo doslova, tak by zácpu ve věznicích mohla pravděpodobně vyřešit jen další amnestie, ještě mohutnější než ta páně Klausova.
Klaus jun., Foldyna, gen.Blaško, abyste to měli ze všech stran.
Babiše jsem nevolil . DOTACE ZRUŠIT !!!
To by se ten kapitalizmus rychle rozsypal !!
Nebyl. Ještě jsou tu třeba veřejné zakázky. Babiš je ve střetu zájmů všude, kde má moc rozhodovat o vašich penězích.
Musel by se nejdříve zrušit ten kdo ty dotace má v popisu své činnosti.…. a to je spolek EU! Jenže EU dotace jsou právě to, co má sloužit k destabilizaci a likvidaci evropských států a potažmo i národů! Ale přece, to je jen konspirace….
“Dotace” mají východoevropským státům zavřít tlamy,aby šlapaly brázdu a neremcaly.
A východoevropské státy zareagovaly ty, že si hýčkají svoje Babiše a Orbány, nechají je chrochtat u těch dotačních koryt a ještě jim baští, že chrání obyčejné lidi před zlým Bruselem. S tímhle tam nepočítali. :)
“No nechci nikomu sahat do myšlenkových pochodů, ale toto je hovadina na první pohled.”
Všechny majdany a státní převraty jsou organizovány zvenčí zejména židovskými financiéry a jejich bílým koněm Sorošem s cílem světovlády, ale jen v ČR se na to složili nemajetní studentíci ze svých vysokoškolských stipendií.
Autore, myslel jsem, že jste inteligentnější.
A máte pro to nějaký důkaz, kromě důkazu, že i třídennímu koťátku to musí být jasné? :)
Máte tolik volného času, Lubomíre, byl byste skvělý investigativní novinář, a místo toho jen marníte život recyklovaným žvaněním, které příliš velkou mozkovou činnost nevyžaduje. Není to škoda? :)
Takovou stupidní otázku bych očekával od místního prvoka Liborka, ale od tebe skutečně ne.
Zapoj mozek, pokud ho tedy ještě nemáš zdegenerovaný.
Pane Aleši,
jaký je VÁŠ důkaz toho, že třeba na Ukrajině majdan zorganizovali obyčejní občané ze své vlastní vůle?
Kde máte jaký důkaz, že v Sýrii chtěli Syřané sami ze své vlastní vůle odstranit Asada?
Kde je VÁŠ relevantní důkaz, že Venezuelané chtěli za prezidenta místo Madury Guaida? Atd., atd.
Tam nikde nevidíte zásah zvenku? OPRAVDU ne?
Co prosím? Já něco takového někde tvrdím? Důkaz by měl snad podat ten, kdo něco tvrdí, ne? Pan Bouše tvrdí, že ty demonstrace organizuje Soroš, atd. Tak já se ptám, odkud čerpá.
To bychom se asi nikam nedostali, kdybych třeba napsal, že Žluté vesty proti Macronovi poštval Putin a vy byste chtěla důkaz a já bych napsal, že to je přece jasné jako facka, přece se tolik lidí neschází spontánně, atd.
Pan Bouše to tu nejedenkrát napsal. Tolikrát, že jste to musel číst i vy – a jistě četl, když znáte i ten výraz o “třídenním koťátku”.
Ale i kdyby ne, to vám nemůže zabránit, abyste ho umlátil VAŠIMI důkazy o tom, že nemá pravdu.
Tak sem s nimi! Já i pan Bouše jsme jedno velké ucho – resp. OKO.
Pane Aleši, nepovažujete za ztrátou času se tu donekonečna přít s člověkem (Janina), který byl nejednou odsouzen k trestu odnětí svobody nepodmíněně?
Jo, a nyní nezavírejte OKO, abyste viděl, jak mě umlátí JEJÍMI důkazy o tom, že nemám pravdu…
Bacha Lubomíre, jde po Vás zdejší “pšítel” jisté 4% menšiny, co bude naší budoucností a dotazuje se způsobem malého kluka k tátovi: Táto, z čeho je kámen!
Kámen je zkamenělé Sorošovo hovno a už neotravuj smrade. :)
No tady přesně vidíš, proč nemají buzeranti vychovávat haranty! Teď si se usvědčil, mimochodem ty se s hovny tak nějak dost často setkáváš, co labužníku?
O čem jsem se usvědčil? Já to říkám pořád, že buzeranti nemají vychovávat haranty. Tohle byla rada pro vás, jak máte vysvětlit svému harantovi to s tím kamenem. :)
Ách jó…Někdo má na mozku šváby,jiný zas buzeranty
Maxime, já se asi dám k buzerantům. To přináší dneska podobné výhody jako za bolševika, když byl člověk v Pionýrovi.
Místo rudého šátku a bílé košile jako kdysi si dám na sebe duhovou hadru a strčím pštrosí péro do řiti a v Praze budu king.
Prostě totalita jako totalita.
No vidíte, Lubomíre, pokud vám k pocitu výhod a privilegií stačí to, že vás policajt nesebere, když se na ulici omotáte duhovým hadrem (uznávám, když někdo strávil půl života v totalitě, tak mu stačí málo), tak směle do toho. On vás nikdo nebude posílat k doktorovi na prohlídku, jestli jste opravdu buzerant nebo to jen hrajete, abyste dostal ty popisované výhody. To jsou věci, co? :)
Jestli víš, co je to neomarxistická Frankfurtská škola, tak proletáři z originálního marxismu byli nahrazení m.j. buzeranty.
Buzeranti se tak díky osvíceným Marxovým pohrobkům stali v dnešní neomarxistické totalitě novou preferovanou kastou.
Ne, na tu školu jsem nechodil, ale máte možnost (a jistě i spoustu času… jak už jsem psal) klidně mi na pár příkladech vysvětlit, v čem mám ty privilegia (kromě té zmíněné možnosti vyjít si v duhovém hadru) a proč je nemáte i vy.
Buzny plní světodějnou úlohu dovést multikulturní neomarxistickou revoluci do konečného vítězství na bílým heterosexuálním křesťanským mužem. Podobně jako kdysi dělníci plnili vedoucí úlohu komunistické strany při vítězství socialistické revoluce nad buržoazií.
Diktatura buzen=diktatura proletariátu.
A to je teda ta výhoda, to privilegium? Že “plním světodějnou úlohu”? Tak to jo… A dá se to nějak použít na finančáku, v autoservise nebo u doktora? :)
To je blbec!
Podle mě smysl vyzdvihování menšin (cikorek,LGBTXYZ,muslů je jenom snaha rozdělit normální lidi,způsobit nesvornost.)
Rozdělení a panuj,rozhádaným entitám se daleko lépe vládne.
Bohužel to odsírají právě ty menšiny,majorita jich má plné zuby a závidí jim nos mezi očima.
Když pančelka vyzdvihuje jednoho fracka, ostatní dětičky mu rády ubližují.
Máš výhod plno, podobně jako za bolševika měli výhody dělníci. Třeba dneska musí být povinné složení nějaké skupiny lidí, aby tam byla vedoucí úloha členů komunity LGBTXYZ. Za bolševika to byla vedoucí úloha KSČ.
Ale makej, tlačí se vám na záda negři a muslimové, tak aby vás nepřeskočili. Dělníci se taky museli o moc podělit s rolníky a pokrokovou inteligencí.
“Třeba dneska musí být povinné složení nějaké skupiny lidí, aby tam byla vedoucí úloha členů komunity LGBTXYZ”
Vám už úplně hráblo? Máte nějaký příklad???
“Proč tedy nedemonstrují primárně za jejich zrušení?”
Vždyť přece i organizátoři demonstrací existují jen díky dotacím, zejména z eurokomisariátu složeného z rudých západních komisař a jejich pikolíků a na ně napojeným neziskovkám. I ten generální organizátor Sereš, potažmo CIA, to neplatí ze svého, tak obětavého žida na světě nenajdeš.
Taková hloupá otázka bez přísl. odpovědi je omluvitelná jedině vysokými teplotami.
PROČ se Bouše neprotestovalo od samého počátku, když komoušské dotace tady byli zavedeny?????
Protože lidi byli tak zblblí, že věřili, že co přichází z toho báááječného zááápadu, tak od samotného boha jest.
Prostě idioty lehce zmanipuluješ.
BOUŠE, NECH TĚCH KOMUNISTICKÝCH POMLUV O ZÁPADĚ, nic o tom zřejmě nevíš a nebo víš a lžeš.
Proč si myslíš že 1 největší demokracie v Americe je tak dlouho, kdyby byla tak špatná. V demokraciích jsou svobodné volby ane jako v těch bolševických.
Svatá prostoto !!! Tak Amerika se dosud nezhroutila jen kvůli volebnímu tyátru pro idioty ?
Tady je už každé slovo zbytečné.
Z mého laického pohledu americká demokracie vydržela tak dlouho proto, že byla budována “zdola” – dohovorem relativně malým množstvím nových bílých osadníků. To znamená – nebyla nadiktována někým, kdo si uzurpoval všechno vědění světa a na občany se díval jako na hmyz pod svýma nohama.
Ale jak jde čas, už se jim taky začíná bortit.
Pamatujete snad, že by někdy v jejich dějinách byl takový odpor vůči zvolenému prezitentovi jako tentokrát proti Trumpovi? A jistě žádný prezident nevyhovoval beze zbytku VŠEM.
Jo – nic netrvá věčně.
Proč?
“Demokracie je nejhorší způsob vlády na světě. Mimo těch ostatních způsobů.“ (Winston Churchill)
Mimochodem, jak jsou přesně definovány “svobodné volby”?
USA vraždí už 150 let po celém světě , v současné době je drží petrodolar , dolary si tisknou a přesto mají astronomický státní dluh ! Nemít největší armádu , tak je s nimi dávno konec !!
To nemá s demokracií mnoho společného – pokud vůbec něco.
To je otázka mravnosti a ta v našem “civilizovaném” euroatlantickém prostoru jaksi vůčihledě zachází na úbytě.
Komoušské dotace ? Na těch dotacích žijí už dlouho západní kapitalisti , je to způsob , jak dostat od kapitalistického státu daně zaplacené řadovými občany !!
No tak Karle, v té první části vašeho příspěvku jste se rozvášnil jak mladá děva, když na ní šáhnul prvně kluk! Ty výpady o StBákovi a spol. svědčí o vaší neschopnosti se i po třiceti letech odpoutat od režimu, který tady už opravdu dávno není a mimochodem, byli všichni StBáci sviňáci a ti hodní byli od CIA? Tohle bych sem vůbec nepletl neboť je tu spousta lidí co nebyla v minulosti podobných složkách činná a jsou to sviňáci non-plus-ultra! Zastydlý antikomunismus není dobrý návod pro náhled na dění v tomto nepřehledném světě, to se projevuje u vás v další části textu, kde bagatelizujete “globání elity a Soroše”, vlastně, že je to fejk a nesmysl! Kurwa, zajeďte se podívat do větších evropských měst (stačí do Vídně nebo Mnichova) a trochu se porozhlédněte, a nebo raději podrobně seznamte se s idiotskými nápady západních předních politických subjektů (levice i pravice) a politiků EU ve vztahu k multikulturalismu a dalším idiociím, Karle probuďte se ze snění! Západ a celá tamní společnost je ohrožena a hrozí, díky dalšímu dovozu vetřelců a natalitě milionů těch co se sem nakvartýrovali prachsprostá výměna obyvatelstva a zánik zdejší civilizace, tedy zvyklostí, kultury, tradic atd. a proměna Evropy v Libanon!
A ten kurwa Soroš v tom jede! a není sám! Takže zdejší slouhové nemocných západních elit, které toto vše punktují se snaží vymajdanovat Babiše s jeho družinou od moci., přičemž on se před nimi také hrbí a nelikviduje např. u nás pol. neziskovky a další kreténismy přicházející ze Západu! Ne nebojte nezastávám se ho, je to slizoun a lhář, ale ostatní politciy z demobloku, socdem a od Pirátů nejsou přece o nic lepší a nejde na ně vsadit ani penny! Ta silná podpora Babišovy ANOfertové strany je zcela jasná, tito lidé co ho volí jsou znechucení stávajícími politickými subjekty, které jasně ukázaly, že tuto zem neumí spravovat, aby prosperovala a jen každý z nich dělá politická šméčka a koukají jen co kde by ukradli, či zašmelily. U Babiše díky pyramidové struktuře ANO a tedy moci, kde on je na vrcholu strany, přece jen musí všichni jeho podřízení si dávat sakra bacha, aby nebyli smeteni při přešlapech, pokud nějaké udělají, či dokonce by šli vůči němu. Prostě je to náš malý Stalinek! A to se lidem těm co ho podporují líbí. A Babiš? Zcela určitě “nekradně” blbě jako Drobil (pokus přihrát 500 mil. ze stavby čističky v Praze pro ODS, nebo ProMoPro Vondry, který vše přes lobbisty naaranžoval, aby měl čisté ruce. A je tu spoust dalších podobných příkladů. Ale Babiš je chytřejší, přihrával si ročně EU dotace (2,5 mld.Kč pro AGfertí skupinu) )a pohlídal si z titulu moci status quo svého konsorcia, aby se konkurence nemohla do něj navážet.
Takže všechno to trojčení kolem Babiše je trapné a už se prokázalo, že je to vše organizované a vše je placeno a i ty vámi zmíněné transparenty! Prostě když neumí opozice čistě politicky odstranit konkurenta volbami, tak se ho snaží zlikvidovat ve stylu “tatínek vám vyhlásí válku!” a berou si na pomoc “Velkého bratra” a v tomto případě amerického četníka, toho četníka planety, který se chová jako splašený kowboj který už skoro celý svět séře, protože je to namachrovaný idiot s velkým klackem, pardon armádou a každý kdo neposlouchá a neslouží dostane přes chrbát!
V závěru jste to pane KK vylepšil s tím dotazem, proč nedemonstrují proti dotacím od EU ale základy vaší myšlenkové konstrukce stojí na špatných premisách a ideologické nenávisti a to je špatný rádce, např. spousta zdejších lidí co sem přispívají si nevšimla, že už dávno neexistuje Sovětský svaz a že v Rusku je tvrdý kapitalismus a že nakonec ze Západu se k nám valí něco co smrdí neomarxismem a socialismem!
Hezký den!
“Zastydlý antikomunismus není dobrý návod pro náhled na dění v tomto nepřehledném světě,…”
Kříž je tak opožděný, že si naivně myslí, že převrat v roce 1989 byl z vůle čs. lidu a bez něj by se nekonal. Celý východ padl, ale určitě jen v ČSSR by zůstalo všechno při starém.
Chudák nemá ani ponětí o globálních procesech ve světě.
Jenže zastydlý antikomunismus život krásně zjednodušuje. nemusím řešit, kdo je fakt svině a kdo ne – mám to od ideologů předžvýkané. Nemusím hledat pravého viníka problémů a mám se vždycky na koho vyřvat, vynadávat a vyplivat. Navíc dotohoto chlívečku zařadím lidi podle svého vlastního rozhodnutí, ne podle objektivních faktů.
Však si také všimněte, jak se v tomhle myšlenkovém teráriu pro blbé líbí různým Jáškům, Cibulkům, Holynkům, upoceným emigrantům a jiným držitelům dvouciferného IQ. Nemusí myslet a jsou spokojení, mnohdy (pravda) jen sami se sebou.
Tak jest.
Hm, od študentky Levanetovskej “sociológie” ma neprekvapuje takéto horlivé pritakávanie
Milý Kadele, morálku tu rozriedili v prvom rade červení khméri, čoho posledným veľkým výkrikom bola zázračná premena niektorých súdruhov na kapitalistov takmer cez noc. Tak je jaksi prirodzené, že svine sa hľadajú v prvom rade medzi nimi, aj keď samozrejme aj v iných kruhoch sa vyskytujú.
Ale pioniermi boli jednoznačne vaši súkmeňovci.
Hehe, je to tak očividné, že na to naozaj netreba viac, ako dvojciferné IQ
“Karle probuďte se ze snění!”
Ale on se nikdy neprobudí. Proč ? Protože se mu v tom spánku hloupých tak krásně a slastně spí. Poznání pravdy by pro něj byl životní šok a musel by se za své omyly stydět.
Jediná jistota však zde existuje : jeho mimoběžné výplody budou nadále pokračovat.
Mně je celá kauza Babišovy dotace naprosto fuk.
Vinu vidím DALEKO víc v nesmyslných “dotacích” než v Babišovi.
Nikdo nic zadarmo nedostane,není to možné,takhle to prostě NEFUNGUJE.
Koblihář-podle mě- jen mazaně využil dírku/dírky v zákoně a po poradě s právníky konal….Tak jako asi desítky, možná stovky dalších.
To vetrené na Václaváku koblihářovi je přihraje další hlasy.
Občan se mrkne kdo se proti němu nejvíc vymezuje,až tak,že nelení práskat v Bruseli
Je to Amnesty International a Piráti.
Občan má JASNO,lituje Babiše a znovu mu to hodí
Už když slyším AMNESTY obrací se mi kudla v kapse.
Vzpomenu si na znásilněnou a zavražděnou půlroční holčičku na Bulovce.
Venda Lahva si udělal dobře a VĚDOMĚ dál aminu i pedofilovi.+ podobným týpkům,moc se s tím nepáral
Že pedofila zaměstnali jako lapiducha na dětském oddělení???Chybička se holt vloudila,nó
Dovoluji si předpokládat,že bolšán by si týpky líp ohlídal.
Ale tomu do toho nekecala Amnesty International
Mě taky Heleno, nechali se koupit
Nenechali se koupit.
AI byla s takovým cílem už založena.
Když už bylo jasné a domluvené, že rudé impérium půjde do kopru (tedy v 60. letech), vznikla tahle organizace a “dělala si jméno” v lidskoprávním chlívku jako součást studené války. Palebná příprava masové manipulace.
No a teď jen odložila masku. A to se obávám, že i tak jen napůl.
Autor příspěvku popsal současné demonstrace proti Burešovi vyváženě, s nadhledem a pravdivě, o čemž mj svědčí i podrážděné reakce zdejších kremlobotů (Bouše, Maximus a sol.)
Třikrát podtrhují to, po čem veřejně volám již dvacet let (a velmi dobře vím proč):
ZRUŠIT (podnikatelské) DOTACE !
(tím všechny ty “bývalé” komunisty a estébáky vytrestáme víc, jak kdyby byli za své zavrženíhodné činy, páchané na vlastních lidech, vězněni)
Zapomněl jste dodat něco pod čarou nepodrážděný mysliteli!
Tady máte pod tou čarou jeden z včerejších výplodů “myslitele”, který nyní hbitě zareagoval na můj věcný komentář k tématu článku:
Maximus 3.6.2019 12:23:29 Odpovědět
Musíš si v palici přehodit výhybku alá Mr. Jekyll vers. Hyde! Pak si můžeš odpovědět. Schýza je sviňa…..
https://pravyprostor.cz/mily-milosi-jsi-jen-loutka-staci-ti-jen-pochlebovat-a-nalevat-pitim/#comment-881648
Na všechno hned reaguje jako mladá naivní dívka, na všechno hned odpoví…… jeden samozvaný smaživý archivátor a informátor policie! Trhej Azore a napiš nám něco pod čarou!
P.S.
A založ si to, pod číslem 12.535, šestý šanon vpravo dole….. sektor G18 v polici II. ve sklepě!
Neznám jediný důvod, proč bych měl přebírat vaše fízlovské praktiky.
To, že jste jako “mladá naivní dívka” hned (2 min.) zareagoval na můj úvodní komentář, každý vidí. Proto nevím, proč na to zvlášť upozorňujete a nedržíte se tématu článku.
Trolla v sobě nezapřete!
Dokonce i ten jednoduchý Pavel K. se “mysliteli” Maximovi dlouze šklebí.
“Neznám jediný důvod, proč bych měl přebírat (vaše) fízlovské praktiky.” – protože fízl jsi byl, fízlem jsi a na nic víc, než jím být nadále, nemáš, havanský mrazíku. Jsi průhledný jak ranní panenská moč.
Jak vypadá “průhledná ranní panenská moč” nevím, nikdy jsem se touto nicotností nezaobíral, tudíž ji budete muset “popíjet” sám.
Pokud nemáte nic k tématu článku, pak degustaci panenské moči si ponechte na sešlosti vám rovných, při “havanském mrazíku”, a sobecky nezabírejte tímto prostor určený pro diskuzi k článku.
Nevylučuji (vycházeje z primitivnosti vašeho projevu) možnost, že váš intelekt je nedostatečný k tomu, abyste pochopil mnou psané.
Já rozhodně diskuzi zaneřaďovat nebudu, zvláště pak konstatováním něčeho, k čemu nemám objektivní fakta. Bez důkazů tvrdit o někom – “fízl jsi byl, fízlem jsi a na nic víc, než jím být nadále, nemáš…”, může jen primitiv, nebo komunistický fízl, což je většinou shodné v jedné osobě.
Tak Holínek je pro změnu falešný inzerát.
Pravda není vždy pohlehčující okolností
“Vem si něco na hlavu,blbneš!”
Mně teda jako bolševici připadají právě ty milionové chvilky!
Ve veřejném prostoru neprobíhá fundovaná debata o tom, proč lidé Babiše podporují…možná, kdyby se jich aspoň zeptali, tak by třeba mohli ti tzv. demokraté – etablované politické strany, které tady již vládly, dojít nějaké sebereflexi a pak i katarzi…jenže o to oni nestojí! Babiš je totiž jen druhá strana stejné mince! Bohužel. A tak tady máme již druhé volební období hrůzovlády s aktivní účastí nejdříve sosanů a KDU – ČSL a nyní sosanů s podporou komančů…alternativou je jiná hrůzovláda, opět pod vedením zase trochu jiných, ale stejně odporných eurobolševiků …..z louže pod okap!
No, pane Kříž máte pravdu. Babiš je zmetek, ale………….
Je tady to ale. Na to jste odpověděl v posledním odstavci a já bych ještě přidal. OK, zbavme se Babiše, ale koho za něj????
Nikdo, opravdu nikdo z diskutujících nedal návrh na nového premiéra. (no, kromě maly.velky , který navrhl Michálka, ale jak všichni víme maly.velky je mdlého rozumu)
Takže, slovo do pranice. Co teda chceme. Demisi premiéra? Demisi celé vlády? Nové volby? A koho chceme ve vedení ČR? A blbé kecy typu poctivé a slušné politiky si nechte pro děti.
KONKRÉTNĚ KOHO?
V případě nových voleb by Babiš možná ještě posílil – lidé umí volit z trucu! Ale už jsem někde zachytila, že v případě hlasování o důvěře vládě ji sosani a komouši podpoří…takže se nedůvěra konat nebude!
Já bych si přála, aby lidé Babiše z politiky prostě vyhnali za to, co jim špatného jim udělal a ještě udělá, normálně volbou. Protože takhle se nám bude vracet jak bumerang.
KOHO?
OK, takže souhlas. Babiš ven, ANO vyhrálo volby, tak má vládnout. Za Babiše by se mi líbil nynější ministr průmyslu Havlíček. Asi bych s ním neměl problém.
Nic jste nepochopil! Pyramidová struktura spolku ANO je závislá na tom pánovi, co dlí na vrcholu této partaje. Pokud by odstoupil, nastalo by drolení a zboření této struktury. Však oni ti co to navrhují moc dobře ví co činí! ANO se s odchodem Babiše zboří jako domeček z karet……. a proměnilo by se v něco jako je nyní ODS, tu zakládal Klaus starší a bylo to v opozici vůči Havloidům, ti zase si dělali spolky ODA apod., ale nyní se z ODS stala zcela jasná strana havloidů a hrají tam prim figurky jako je blb Novotný nebo Němcová a podobní, to je neskutečná proměna této strany, co šilhala a toužila po demokracii.
Ano, i to je možné.
ver.1 – V pozadí ANO bude stále stát loutkovodič Babiš – nebude sice premiér, ale zůstane řadový poslanec a může si podnikat jak chce
ver.2 – v ANO je spousta dobrých politiků a můžou tuto stranu udržet relativně v dobré kondici
ver.3 – vnitrostranický boj o koryta a jak říkáte rozklad alá ODS
no a za 4. Vznik nové strany s novým oligarchou, který nás zcela jistě zachrání
Jo, to už je lepší!
Elvis :
Hovno je možné.
Babiš je jeden z mála politikov, ktorí VIE HOVORIŤ tak, aby mu ľudia rozumeli. Stručne a Jasne. Väčšina ostatných KECÁ a nik nevie, čo chcú povedať.
Babiš víťazí hlavne svojou jasnou rečou.
Babiš je tak EXTREMNE bohatý, že nepotrebuje kradnúť. Tie kecy – že Babiš kradol – sú hlavne TRÁPNE.
Celé jeho jmění bylo v prosinci 2018 odhadováno v přepočtu na 82 miliardy korun.
Teda 82000 MILIONOV.
Môže denne minúť milion kaček – a ani mu neubudne.
Tak to je fajn zpráva, protože to znamená, že ho teď ani nebude nijak trápit, že jeho “bývalá” firma přestane pobírat dotace, což je podmínka, aby mohl zůstat v politice. Takže nevím, co se vlastně řeší. :)
Dotace berou všichni , proč se kope jen do Babiše !!??
Jestli víte o někom dalším, kdo dělá dotační podvody podle vzoru Čapího hnízda, nebo kdo svou politickou moc používá k tomu, aby přiděloval dotace sám sobě, tak sem s ním. Do basy patří pochopitelně všichni takoví.
To si zjistěte vy , pochybuji , že by všechny ostatní dotace byly čisté !!
Aleši,koblihář možná cítí odpovědnost za ty lidi co je zaměstnává.Nechtěl by propouštět a hodit je státu na krk.
I to je možná možné
Jedno oko nezůstalo suché, Heleno, to je jak když mluví Helena Válková. :)
Jistě, koblihář chce prostě být stát. Postarat se o všechny. Korporátní fašismus par excellence. A jeho voliči to ví a chtějí to. Já to nechci. Mými nepřáteli jsou hlavně jeho voliči, samozřejmě.
Tak nikdo ze sebe nechce udělat lháře a blbce.
Zaměstnal hodně lidí ,proto ho beru jinak než spekulanty Bakalu a spol.
Bakalu vy asi obdivujete,ne?
Tak se odstěhujte na opuštěný ostrov , budete si dělat , co budete chtít , nikdo vám do ničeho mluvit Jako správný individualista budete spokojený !!
Jo Elvisi a nastoupí po nich političtí miliardáři z prognostaku a skart. estébáků
Skart estébáků???
To je dobrý fór. Jenže jste zaspal téměř 30 let.
Skartovalo se jindy, jinými a jiná jména.
Říká vám něco jméno Richard Sacher?
Souhlasím. Socani se bojí voleb jako čert kříže a komouši už měli taky namále, takže samozřejmě vládu za jakékoli situace podrží. Opět půjde jen o šaškárnu s vyslovením nedůvěry, předvést divadýlko, v reálu to má zdržovat od skutečné legislativní práce. V březnu bylo odloženo hlasování k ratifikaci Istanbulské úmluvy na červen – proč asi? Před volbami se to nehodilo. Nejspíš je teď třeba vytvořit ještě větší mlhu, strhnout pozornost jinam a odhlasuje se to v době, kdy bude zájem veřejnosti soustředěn k demonstracím a skandálům. .
“….v případě hlasování o důvěře vládě ji sosani a komouši podpoří…”
– ale NEpodporia ju poslanci ANO. ANO vyvolá predčasné voľby, a v nich získa toľko hlasov, že vytvorí vládu BEZ inej strany.
Dnes nezhodí vládu ŽIADNA strana, okrem ANO.
Samotná ANO nemá dosť hlasov na zhodenie seba.
Presne, psal jsem vyse, dav krici demisi premiera, demisi vlady, ale podivam li se na vsechny politiky, zadny vhodny kandidat neni a to je zalostne.
Kricet demisi a nemit zadne reseni, tak to je o nicem
Protože populistu vystrnadí jenom větší populista, tak to vidím na Okamůru.
Šilerová by to brala.
S posledním odstavcem naprostý souhlas.
Co má ale znamenat toto:
“Kdyby lidi ve světě nedemonstrovali proti svým zkorumpovaným zlodějským vládám…….”?
Že všude jinde mají ideální vládu, se kterou jsou konečně spokojeni? Nevěřím!
Janino naivní, samozřejmě že jsou někteří jiní, To je přeci demokracie. Důležíté je, proč a z jakého důvodu jsou jiní.
Skutečná demokracie má své principy a zákonitosti. Kdo
je v těchto zemích poruší, nedostane povolení
DEMONSTROVAT !!! Chrání tím své voliče a především obyčejné lidi.
Na tom velkém prager Václaváku,
sejde se tam plno člověků a diváků,
budou mít transparenty a mávátka,
dostanou za to stovku a lízátka,
spolu si pěkně zakřičí a pak,
zůstane tam jistá patina a smrad.
Pokropí je v horku snad i hasiči,
a pak všichni půjdou do p@či!
Chtějí, aby Andy skončil v cele
a Kalous byl zase ve vládě v čele,
zařvou, seberou peníz a odkráčí,
a nad výsledkem konání zapláčí!
ten Andy se na ně prostě vysráčí…….
Je tu rozdíl, zatím máme svobodné volby. A v těch volbách politickou stranu ANO volí svobodně mnoho lidí. Politický převrat opravdu nechci. Bohatě stačí, že převratem byla svržena před lety pravicová vláda.
Respektuju ty demonstrace jako protest proti zločinnému jednání, ale změnu politiků chci v demokratických volbách. Jinak nás čeká další totalita.
“ale změnu politiků chci v demokratických volbách”
– Ale však DemoBlok jasne vie, že skutočná demokracia sa nerobí vo voľbách. Ovčania chcú Babiša, – a ODS, TOP, piráti,….nemajú vo voľbách šancu. Jediná šanca pre demokraciu je majdan na ulici. Vzor – Ukradina.
Možno by pomohlo povolať Porošenka. Ukrajinci ho už nechcú, pomohol by ukrajinsky demokratizovať Česko.
“Nic na tom nemění ani fakt, že odpůrci demonstrac křičí, že byl zvolený v řádných demokratických volbách a politika, že se prý nedělá na ulici. S prominutím, hovno!”
– takže tak !!!
Treba už konečne zrušiť tie absurdné voľby, ten prežitok minulosti. Voľby iba mýlia ovčanov, a sú ZBYTOČNÉ, pretože Demokratický blok aj bez volieb vie, že IBA ONI sú nádejou ovčanov, a Babiš je zločinec. Načo sa pýtať ľudí, ktorí nič nevedia. DemoBlok vie všetko – aj bez volieb.
Kalousek, Fiala, piráti, títo zachránia DEMOKRACIU v Česku.
ZRUŠIŤ VOĽBY ! ! ! ! ! ! ! !
Politika sa urobí na ulici.
Pravá demokracia je BEZ volieb.
Zcela objektivně a nezaujatě na to můžeme pohlížet my, kdo neadorujeme ani jednu z těch dvou stran. Je zde totiž i třetí strana – nejde jen o dvě skupiny lidí. Tedy odpůrce Babiše a jeho obdivovatele. Je zde i třetí skupina lidí – to jsou tzv. nezúčastnění, tedy ti, kdo by nikdy nešli na antibabišovskou demonstraci a nevolili by ani strany, které demonstrace zaštiťují, ale také by nikdy za žádných okolností nevolili ANOfert. Jako zásadní problém tedy vidím absolutní přehlížení nás – tedy třetí skupiny, které se nelíbí ani současná vláda, ale nechceme ani vládu těch politických pimprlat, které se nakrucují spolu s angažovanými umělci na každé demonstraci. Tedy stojí-li za demonstracemi profláknuté politické špíny, které národ už dřív vypískal, nelze podobné demonstrace podpořit. Jde totiž o jediné – o převzetí moc touto druhou skupinou, která už dlouho není u koryta tak, jak byla zvyklá. Tristní je, že obě skupiny – jak ta, která je u koryta, tak ta, která stojí za demonstracemi, jsou více či méně napojeny na Brusel, ale i jemu nadřazené elity, jimž slouží. Jedná se tedy o politiky eurohujerské, podlézající a plnící zadání Berlína, Bruselu, či někoho ještě o stupínek výš. Ani tato vláda, ani vláda těch, kdo by přišli místo ní by nebyla pronárodní, protimigrační a už vůbec ne protiislámská. Ani jedna z těch vlád by se byť jen vzdáleně nepřiblížila způsobu vládnutí Orbána či Salviniho. Tedy politiků, kteří hájí konzervativní hodnoty, jdou po krku neziskovkám, reálně se brání migraci a obhajují tradiční rodinu. Odmítají genderové šílenosti a za žádných okolností se nehlásí k liberálům, což jsou de facto fašisté dneška. Jenže co nabízí dvě skupiny, které u nás bojují o moc? Předně obě skupiny se hlásí k probruselským liberálům. Jde o podporu migrace (potají, neoficiálně), podporu islámu (vševypovídající bylo zamítnutí návrhů na omezení islámu jak ze strany vládních stran, tak i ze strany opozice), podporu genderových šíleností a neziskovek (Istanbulskou úmluvu podporují opět strany obou skupin), podporu vymývání mozků na školách (neziskovky plně zaštiťuje ministerstvo školství). Takže zcela jasně jde o boj o moc dvou skupin politiků a dvou skupin jejich voličů. Třetí skupina občanů je mimo, nemá zastání ani v jedné z obou těchto skupin politiků.
Souhlasím především s jedním – největším zlem jsou dotace, proti kterým by se mělo protestovat především, to už by však byl protest proti Bruselu, což by se jaksi s těmi fanglemi EU, co demonstranti nosí, nehodilo. Za dotacemi je tedy Brusel, jehož zájmy hájí obě skupiny – tedy jak demožumpa, tak ANOfert. Obě tyto skupiny vidí referendum o CZEXITu jako čiré zlo, obě tyto skupiny nám tvrdí, že bez EU bychom lezli po stromech. A i proto (a nejen proto) nefandím ani jedné z těchto skupin. Žádná z nich reálně nezamezí, abychom časem nedopadli jako na západě – i nás se jednou bude týkat islamizace, no-go zóny a atentáty tak, jako je tomu jinde v Evropě. A pro ty, kdo by chtěli cokoli, co zde píšu rozporovat – prosím, zjistěte si, jak dané strany hlasují. A to nejen u nás, ale především v EP, odkud k nám všechna nařízení a regulace přichází. Mně totiž nezajímá co politici říkají, ale co konají. A velmi často je jejich reálné konání v absolutním rozporu s tím, co říkají.
Závěr? Chybí nám silná 3. skupina, třeba silný politik typu Orbána se stranou, která by měla i několik silných osobností, tedy politik, který by stáhl nejen nás, nezúčastněné, ale i část voličů z obou uvedených skupin. Politik, který by neprosazoval zájmy Bruselu, ale výhradně zájmy ČR a dokázal by strhnout davy. Někdo takový tu však zatím chybí.
Dobře napsáno Anino. Ta politická strana se může rychle vytvořit a zesílit pokud nabere společenský děj některé nepěknosti a bude společenský klid destabilizován. Nelámal bych hůl ani nad SPD, kam nalezlo pár dost divných lidí a jsou usalašeni kolem vedení a Okamury. Snad dojde ještě k sebereflexi, ale zatím ho musíme podporovat, neb všichni tu šmejdi (všechny ostatní. subjekty v PS) jdou jako vlci proti němu, vč. komoušů! Buďme zvědaví na tah na branku od ml. Klause, i to může být zajímavé…….
Souhlasím s Vámi, Maxime (ostatně tak, jako většinou). Myslím, že by bylo možné vybudovat podobnou stranu i na základech SPD, už volby do EP ukázaly, že lze najít silné a vhodné kádry, vždyť třeba generál dokázal oslovit voliče i mimo elektorát SPD. Já nad nimi hůl nelámu, jisté úpravy, sloučení (mohou-li se slučovat sorosovské síly, proč ne vlastenecké) by mohly dost prospět. A na povrch se musí dostat silné osobnosti – v tom kontextu mne napadlo, že by nebylo od věci, kdyby uvažovaly o angažování veřejně známé osobnosti jako třeba p. Konvička nebo Hampl. Okamurova hlavní chyba je, že ty, kdo mu můžou přinést voliče, poněkud upozaďuje. Ani by nebylo od věci, kdyby zde byly dvě strany konzervativního, vlasteneckého zaměření – lišily by se jen kosmeticky (třeba Klausova strana a SPD) s koaličním potenciálem a nebylo by třeba se spojovat s probruselisty, napojenými na “elity”. Akorát mám obavu, že na to, aby k něčemu podobnému došlo, by muselo dojít k nějakým zásadním událostem, které by změnily i rozhodování lidí při tom, koho volit. V současné době by se dvě podobné strany možná do žvanírny dostaly, ale byly by odstrkované podobně, jako je teď odstrčená SPD, protože by ani po spojení neměly dostatečnou sílu.
Mám obavu,možná jen nepodstatnou. Kastování lidí
na tZV, vzdělance a lopaty přináší ovoce,
Kdejaký trouba opatřený na papíře krásně vypsaným
titulem a prázdnou palicí se ani nemůže spolčovat
ze sockami a lopatami.Kde by potom byla jeho
image,jak by utrpěla jehoi pověst a postavenívzdělance?Druhá¨strana pak všechny ,kteří mají
vyšší stupeň vzdělání automaticky přesouvá mezi
lepšolidi.Zemští škůdci tohoto mě odponého úkazu
pilně zneužívají pro beztrestné páchání zla.
Frigo
Vyšší stupeň vzdělání ještě neznamená vyšší inteligenci. Vždyť dnešní vysokoškoláci jsou velmi často inteligenčně na úrovni učňů z dob našeho mládí. Všimněte si ale, že i mezi těmi tzv. “lopatami” je spousta vzdělaných lidí, tedy často vzdělaných ještě za minulého režimu, kdy ještě byla VŠ ve většině případů (i když i tehdy ne vždy) jistým znakem inteligence stejně, jako SŠ. To už dnes neplatí. Tam ani tak nejde o vzdělání, ale o celkovou mentalitu, také o to, kdo vás obklopuje, hodně dělá vliv prostředí apod. Navíc, není třeba, aby všichni smýšleli stejně, byli názorově spřízněni. To by bylo nepřirozené. Vždy tu bude to rozdělení společnosti – viz USA, kde je dlouhodobě velmi striktní rozdělení společnosti na zastánce demokratů a republikánů. I zde to rozdělení bude, je úplně všude. Jde pouze o to, aby teď, v době, kdy je na tapetě celkový osud Evropy, převzali vládu ve většině zemí politici, kteří budou ochotni chránit v prvé řadě národní zájmy a zájmy Evropy jako kontinentu – tedy zájmy zachování kultury a způsobu života. Nedovolit islamizaci, nedovolit globalizaci. O to jde v dnešní době především. Ale nic z toho nám nezajistí ani jedna z těch dvou skupin politiků, u kterých momentálně probíhá boj o koryta. Proto výše píšu, že je nutné aby se objevila třetí skupina – pronárodní, silně proti Bruselu, může jít o jednu silnou nebo dvě různé, avšak společně silné strany, zaštítěné silnými osobnostmi, schopnými táhnout k sobě davy. Pak by bylo ideální odstranit z politického výsluní obě momentálně proti sobě bojující skupiny, jimž jde však pouze o vlastní koryta a posluhování jejich páníčkům, tedy tzv. elitám. Vševypovídající je pohled na seznam členů Bakalova Aspen institutu – najdete tam spoustu politiků z obou skupin, stejně, jako v různých neziskovkách nebo bruselských platformách. To samo o sobě napovídá, komu všechny tyto strany slouží. ČR to však není.
Anino – opět
“Za dotacemi je tedy Brusel, jehož zájmy hájí obě skupiny – tedy jak demožumpa, tak ANOfert. ”
– je to trošícku, …… ale celkom INAK.
ANO (teda Babiš) NEPOTREBUJE dotácie. Ani korunu.
Babiš môže predať svoje firmy , a na náklaďáku si odvezie cca 80 000 000 000 kačeniek.
Babiš sa môže VYSRAŤ na dotácie. Tie dotácie potrebujú samotné firmy, aby ekonomicky prežili v DOTOVANEJ EU. Státisíce čechov zamestnaných v Babišových firmách, a vo firmách naväzujúcich na fungovanie Agrofertu POTREBUJÚ tie dotácie ! ! ! ! !
Škrtnutím dotácií EU môže ZNIČIŤ české poľnohospodárstvo. Držia vás za gule. VÁS, nie Babiša.
Ale to jsou jeho firmy. A pracovníci v nich jsou do značné míry Ukrajinci. V našem kraji je nějaká jeho fabrika, je to asi rok, co jsem viděla inzerát, nabízeli tam za práci u pásu 15tis. hrubého. Kdo myslíte, že mu tam za ty prachy pracuje? Sice i Češi, ale stále víc Ukrajinců. A další desetitisíce se jich chystá vláda přivézt. A pokud by se dotace zrušily plošně v celé EU, tak by to zemědělství nezlikvidovalo. Fungovalo před EU, fungovalo by i po ní.
Přesně tak. K čemu je nám firma, která ani nezaměstnává naše lidi? Jenom zabírá prostor a užírá z našeho, páč dotovaná!
To už je lepší na tom místě posekat sena a votavu.
Nezaměstnává už skoro vůbec naše lidi, takový plat jako tam dostanou i jinde, ale spíš i lepší. Jenom by mě zajímalo, co chce dělat s těmi Ukrajinci, až se dostaví krize. Jediné, co po nich zbude, jsou nízko nastavené platy v oblastech, ve kterých jich pracuje nejvíc.
Takže je k hownu, jen ničí životní prostředí a naši lidi ho dotují, takže žádní plus z toho pro stát není….
Mimochodem – absolutně šílené byly jeho řeči o tom, jak řepku milují včely. Jo, jenže řepka by musela růst jinde, než na poli. Než se řepka zaseje, ošetří se pole totálními herbicidy. Posléze, v období vegetace, se pravidelně stříká pesticidy – především pak insekticidy, které zabíjí právě ty včely. Řepka je velmi náchylná na škůdce – od běláska a jeho housenek (je z čeledi brukvovitých, má tedy stejné škůdce, jako třeba zelí) až po mšice. Navíc, řepka, míchaná do biopaliv nemá limity na pesticidy. Takže se stříká o sto šest. A ti motýli, včely a brouci to odnesou především. Nehovořím už vůbec o spodních vodách, kam se ty sra*ky dostanou. Ty pomalu ale jistě tráví všechny. Nicméně uvedené platí na VŠECHNY zemědělce, kteří jedou na pesticidy, nicméně právě řepka a půda, ze které vyrůstá, je shrnutím snad půlky Mendělejevovy tabulky.
No, ona řepka je významným hostilelem molice vlaštovičníkové, která se velice špatně hubí, má několik vývojových stádií zároveň..a tak buď zakrýváme, nebo stříkáme naše kedlubny, brokolice, květáky, zelí…ještě více, než dříve. Projít kolem růžičkové kapusty je zážitek – procházka bílým mrakem…já to zakrývám do určitého stádia, pak už to rostlina celkem snáší, občas je umyji…nestříkám, ten sajrajt si můžu koupit (a že ta kupovaná chemií páchne naprosto příšerně – dejte to pak dětem, hrůza!).
Anina :
Repka je kurváreň.
Lenže povinnosť nahrádzať časť benzínu repkovým salrajtom prikázali bruselskí euráči , a českí ovčania sa tlačili do eurosojuzu ako diví….
Už to ale není povinné, všechny země od přidávání biosložky do paliv odstoupily nebo se k tomu chystají, ČR je poslední, kdo od toho neustupuje. Takže jste úplně mimo, žlutá krajina už bude nejspíš v příštích letech jen u nás.
tuna na plzensku a po celém okolí samý mongol, uk, rumun, cikán a mraku bratrů čehůnů, kteří byli tak rádi, že se trhli.
Pavle, takže vy už tam to multikulti máte taky pěkně zavedené, ještě chybí nějaké ty burkou zahalené postavy a budete to mít komplet.
Tak stačí zajet trochu severněji k Teplicím.
Mimochodem – nová várka Ukroušů je už na cestě: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Vic-Ukrajincu-zarucime-jim-plat-A-Zdenek-Ondracek-mluvi-o-prdeli-584035
No to se právě teď ukáže, jak moc Babiš nepotřebuje dotace a vůbec další peníze.
Je pravda, že má víc peněz než třeba Trump. Ale zase míň než Bezos, Zuckerberg nebo Gates. Co vy víte, jaké hry, kdo má většího, tihle kluci hrají. Z vašeho pohledu je tam to číslo s tou hromadou nul, z jejich pohledu je to zase jinak. :)
Anino – vynikající!
Orbán NEHÁJÍ žádné konzervativní hodnoty. HÁJÍ jen a pouze kapsu svou a kapsy jemu zpřízněných oligarchů.
A k tomuto jeho (polo)skrytému záměru využívá ještě primitivnější voliče, než jsou ti u nás, v Česku.
Kdo tvrdí něco jiného, tak tak činí buď z nevědomosti (blbosti), nebo chce podobnou formu POLITICKÉHO PODNIKÁNÍ a rychlozbohatnutí naroubovat na některou politickou partaj u nás (povětšinou se jedná o SPD).
Ano, když vidím Orbána, tak si říkám zlatej Babiš. Orbán Babišovi zajisté vysvětlil, že by měl dělat velké mítingy se spoustou národních vlajek a s uniformami a tam s kamennou tváří mluvit o konzervativních hodnotách… Ale Babiš s Prchalem ví, že národu Švejka a Cimrmana by tím byl ještě pro větší smích než s trumpovskou čepicí.
… i tak se to dá říci, pane Aleši.
Orbán, stejně jako Babiš, by v civilizované společnosti již dávno byli v oněch teplácích, na jejichž výrobu si tu kdosi chtěl založit firmu.
Pokud bych měl predikovat, tak v těch teplácích dříve či později skončí oba. Pokud se tak nestane, pak tu zavládne normalizace a potažmo totalita jako řemen!
Já osobně oceňuji u Orbána zavedení zákona FARA, který označuje politické neziskovky, financované ze zahraničí za agenty cizích mocností (zákon mají už dlouho třeba v USA). Podobně se mi líbí, že odmítá různé genderové šílenosti, podporuje tradiční rodinu a jako první začal stavět plot na hranicích. Pokud se vám ale nelíbí Orbán, uvedu jiný příklad. Salvini je přesně ten politik, který by byl v současné situaci, v jaké se Evropa nachází, ideální. Zatímco předchozí vláda vítala jako šílená a Itálii zaplavila migranty, teprve Salvini tomu zamezil a to i s tím rizikem, že mu jde po krku mafie, Brusel i různé neziskovky. A to je pouhým ministrem vnitra a ne premiérem. Nicméně chápu, že vaším koněm je demoblok nebo Piráti (v zahraničí Merkelová, Macron nebo Juncker), tak pak nemá cenu o tom diskutovat. Volte si koho chcete, máte na to právo tak, jako na to mají právo i všichni ostatní. Mimochodem, nálepkování všech, kdo nevolí s radostí demoblok nebo Piráty je přesně vaší specialitou. Pak se nedivím, že pro vás a vaše názorové souputníky Klaus ml. vymyslel ono slůvko “lepšolidé”, perfektně tím vyjádřil, co si vy sami o sobě myslíte. Jenže to si o sobě v Německu ve 30. letech jistá skupina lidí myslela také, jak to dopadlo, víme všichni.
“… Nicméně chápu, že vaším koněm je demoblok nebo Piráti (v zahraničí Merkelová, Macron nebo Juncker), tak pak nemá cenu o tom diskutovat…”
NECHÁPETE zhola nic!
A jste to právě Vy, kdo tu NÁLEPKUJE, protože moje “speciality” naprosto neznáte, neboť jsou zcela jiné, než tvrdite Vy.
Já lidi, které preferuji, NIKOMU do hlavy nevtloukám (ani je nedoporučuji – protože každý soudný člověk volí lidi mu blízké názorově a vyznávající shodné životní hodnoty).
Pouze věcně poukazuji na nedostatky těch, které tu každodenně fedrují jiní, a to včetně Vás!!
Třísku v oku svého bratra vidíš, ale trám ve svém oku nevidíš?
Cituji: “A k tomuto jeho (polo)skrytému záměru využívá ještě primitivnější voliče, než jsou ti u nás, v Česku.”
To nebylo nálepkování? Podle vás je primitivní každý, kdo nevolí jako vy a nemá vaše názory? Nálepkujete tedy vy, já jsem tady voliče jakýchkoli jiných stran právě teď nenálepkovala. Ti uvedení politici byli jen odhad – pokud je někdo odpůrcem Orbána či Salviniho, tak pak je nejspíš zastáncem jejích názorových oponentů. Ale jo, ještě jsou tu třeba Zelení (Piráti). Ale to je jedno, já jen že s tím nálepkováním začínáte vy, ne já.
To, co citujete, NENÍ nálepkování, ale konstatování faktu.
Jen primitiv, nebo mafián, nemůže nevidět, jak Orbán manipuluje s evropskými dotacemi, jak díky nim zbohatl on a lidé mu blízcí, a jak dovedně populisticky manipuluje s davem.
Neoblbli mě komunisté, neoblbne mě ani Orbán, nebo u nás Zeman, Filip a Okamura, kteří umožnili vládnout lháři, podvodníkovi a estébáckému pohunkovi Burešovi.
V každém případě vás oblbli západní kapitalisti a jejich domácí poskoci !!
Nedovedu si představit, jak by mohl být více oblbnut než už je!
Co o mně “v každém případě” tvrdí nějaký pomatený “vala”, kterému přitakává stejně pomatená “rudá fena”, má pro mě význam na úrovni Jakešova blekotani u osamocenéhokůlu.
ok,tak máme enem tu demokracii,kde z výděku odvádíme 70% daně na válčení proti národum,který nevíme ani kde leží,úchyly , lenochy,neziskové pijavice dláždící cestu lidstva do pekel,ale to jsem nechtěl rozebírát,je ok demonstrovat,tak každej máme jinej názor,někdo živoří,že je poctivej a druhej je nasr.anej že nemůže krást jako dřív,ale co by mě zajímalo,proč ty lidi nedemonstrovali posledních 30 let-v časech zdivočelé země a kapitalismu,v časech rozkrádaní národního majetku,v časech když nás naše elity zaprodávali pod cenou na otrockou -levnou práci pro němce,kterým můžeme ještě dnes vděčít za 300tisíc umučených za války,poválečnej komunismus-dálší demolice a dnešní hemování zdegenerovanejch,zfanatizovanejch islámistickejch teroristů????
“máme enem tu demokracii,kde z výděku odvádíme 70% daně”
– takveru, správne.
Demokracia v štáte plnom hlupákov – to je ako bomba v rukách dementa.
Ovčania nejdú demonštrovať, keď ich vláda okráda. Ovčania sú radi okrádaní.
Teraz chodia demonštrovať hlavne hlupáci, ktorých poštvali Demoblokoví majdanisti.
Fu©kfinge®a oslovuje vaše sofistikovaná zatrpklost – v 10:29 i nyní. Zdá se, že vám to myslí ekonomicky, což nelze říci prakticky o nikom tady.
Někdo tu dokonce blábolí, že české zemědělství se po hypotetickém bankrotu EU navrátí zpět do před-unijního stavu, přičemž ignoruje fakt, že česká agrikultura je nevratně deformována již několik dekád…
Řešením není puč prostřednictvím demonstrace. Řešením by bylo, kdyby se do čela “demokratické” strany postavil nějaký lídr s charizmatem a politickou dovedností vyšší než vařený brambor, aby Babiše porazil v demokratických volbách. Nikoho takového zatím nevidím.
nikdo takovej neexistuje,slušnej člověk chce dožít důstojně a slušně,slušnej člověk ví co je sám zač a že nemá mezi prasatama šanci,nebot ví,že když jim hodí perly,tak prasat se rozuří a roztrhají ho na kusy.Slušnej člověk ví,že je jen krůček od toho aby sám nebyl ještě větší prase.To je svět kterej nám vybrali naši prapra rodiče a Kristus Pán tu paseku dá dohromady
To máte sice pravdu, ale ti slušní co na to mají by se už konečně mohli probudit, nebo je ty prasata do toho marastu zatáhnou také. Když si vezmeme kam to spěje, tak těm slušným se to rozhodně nevyhne.
Schopného politika mezi sebe nepustěj.
Pokud se tam OMYLEM dostane,tak ho vyštípou.
VK ml.už vyštípali.
Okamuru ZATÍM nevyštípali.Ale jistě se na tom maká.
S tím Strachem se to fakt povedlo
Schopnýho politika mezi sebe nepustí.
A víte proč ? protože je tady politická, justiční a kdoví ještě jaká mafie.
JAK TO ŽE JSME TO DOPUSTILI.?
Chtěli jsme přece pravou demokracii snad ne ?????
Generál pan Blaško toho taky moc nenamluvil,
A jaký jekot a kvičení těch ” liberálních demogratů”
se po jeho pár větách spustil.
Věřím ač téměř bezvěrec,kdy Kristus do Čech
vstoupil,Demoblok a spol ,by jej znovu nechal
ukřižovat.Tady jde o víc nežli o nějakého Babiše.
A co dál.Po nás třeba potopa.
“Řešením by bylo, kdyby se do čela “demokratické” strany postavil nějaký lídr s charizmatem a politickou dovedností vyšší než …..”
– Pred 75 rokmi sa takýto “charizmat objavil v Nemecku. A dopadlo to blbo.
Stačilo málo a vyhrál válku , dnes by měl všude pomníky !!
A nemají,? Čeští správně orientovaní historici jim
věnují sebrané spisy,Mnozí čeští politici z KDU-ČSl,
ODS,ČSSD jim snaživě olizují obuv,páni učitelé
vyučují sborovému pláči nad hořkým koncem
vlastizrádńých henleinovců.
– to je tým, že väčšina ovčanov miluje “charizmatických” politikov, a nestojí o múdrych a čestných.
Charizma je bezva na oblbnutie hlupákov.
No jasně, ze všeho nejdůležitější je mít v politice lídra bez charisma a politických dovedností
-bez politických dovedností , teda bez schopností oblbnúť ovčanov.
Premiér: Jakl
Ministr vnitra: Okamura
Prezident: Blaško
Kriminál: Kalousek, Sobotka, Schwarzenberk, Bakala, Parkanová, a mnoho dalších, kteří byli v politice od 89. roku a nedoloží jak získali své obrovské majetky! To by prozatím stačilo.
Samý chlapi?
Ministryně financí Markéta Šichtařová.Ministryně zahraničí Tereza Spencerová
Markéta Šichtařová a Tereza Spencerová sú múdre baby. Až extremne múdre. A múdri a poctiví do politiky zásadne nejdú. A debilní ovčania by ich ani nezvolili.
Múdri a poctiví ZÁSADNE ovčanom NESĽUBUJÚ , ani im NEROZDÁVAJÚ. Takže sú nevhodní do politiky.
Je to tak Největší šanci mají populisté
Ten kdo se nesníží k populismu nemá šanci
Jedině VELIKÝ PRŮSE® by donutil občany myslet realisticky.Snad
Jo,a ministrem kultury Zdeňek Troška…Je přejícnej,nikoho by nezvýhodňoval,ví co se líbí lidem a na jeho Jasněnku se budou dívat děti (nejen) i za 100 let
Ka vám, sóuzi, vysublimovali komouši?
Chybí vám? Jste tu bez nich jako kůl v plotě?
Nechybí, jenže komouši jsou původcem veškerého zla. To je ale “náhoda”, že zrovna tito šmejdi vysublimovali…
Takže všude na západě vládnou komouši? Kdo by jinak přepadl Irák , Afganistán , Libyii , Syrii , Jemen , atd. !!??
Dušane a já bych si hned založil firmu na výrobu tepláků a né, že nějaká Čína. Kvalita musí být, budou tam dlouho.
Pavel K Já bych jim je i oblékal, s velikou radostí.
BLAŠKO by si mohl vzít k sobě svého předchůdce, generála Hrabala… a při inauguračním projevu by mohli národu společně sdělit, kam se poděly ty stovky milionů, které byly určeny na ŠIS (Štábní informační systém), jež AČR obdržela (nejen) ze státních finančních zdrojů. O tzv. REPREFONDU
(luxusní horská kola, drahé nože z damaškové ocele s rytinami, atd.) nemluvě.
Být Blaškem, tak zalezu pod postel a ani nedutám…!!!
… několik kusů tepláků, o nichž je v diskuzi řeč, doporučuji rezervovat pro jmenované.
no, tak o Blaškovi nemám info o jeho působení…, ale Hrabal, mimo jiné stejnej parchant jako Petr Pavel, je již cca 2-3 roky mrtvej
“Být Blaškem, tak zalezu pod postel a ani nedutám…!!!”
Bylo by dobře, kdybyste tak učinil, i když nejste generálem.
A proč bych tak činil?
Já nic nezákonného nepáchal, působením v NATO se notně nepakoval, abych poté kydal na toho, kdo mě nadstandardně “živil”.
Nejsem “parchant”, jako BLAŠKO … nebo přihlouplý PŘISKAKOVAČ, jako Janina.
Všechny revoluce mají dvě fáze.
V té první se odstraní něco, co lidem vadilo. V té druhé se nastolí něco horšího.
A tak bych to viděl i s tím “majdanováním” proti Babišovi. Nebo snad vážně chcete Piráty s TOPSTAN ve vládě? Případně exoty Minářova typu z milionových chvilek v parlamentu?? Jako zákonodárce? Vítat, přijímat, ratifikovat…a přitom si zchladit žáhu na těch, no, buranech a fašounech dalším zákazem, cenzurou a omezením….
P.S.: pro všechny revolučně rozvášněné – co si myslíte, že se děje v intermezzu, mezi těmi dvěma fázemi revoluce? Popravují se (dnes spíš profesně a lidsky likvidují) vůdcové té fáze 1.
Líp se to nedá říct
“V té druhé se nastolí něco horšího.”
– to je ÚČEL revolúcií.
Jako na potvoru první ukázkou tohoto typu krvavé revoluce byl francouzský převrat v režii židovských jakobínů v roce 1789. Krev vražděných tekla proudem a byly jí plné řeky.
Něco takového mají na nás bílé muže vyvolení jarmulkáři pod vedením nastrčeného Soroše rovněž připravené.
A věří, že už tentokrát se jim to po 230 letech konečně podaří.
Dáme jim k tomu šanci ?
Dokonalý a přesný- DÍK
Ten dotační vekslák bude EUdotace bránit zuby, nehty. Nicméně Burešovic nesouvislé bláboly pro jeho voliče jsou o něčem jiném…
Lidi si lepší vládu nezaslouží
Vaše šplechty nemění nic na podstatě věci, že :
Andrej Babiš vulgo Bureš je bolševický fízl a udavač, komunista, erární pseudopodnikatel, vekslák s dotacemi a politický šíbr, který si z korupce udělal živnost. Že je premiérem této země 30 let po “pádu komunismu” je nebetyčná ostuda a mnoho vypovídá o socialismu zažraném do mozku většiny českých voličů. Požadavek demonstrantů na jeho demisi je tedy plně legitimní.
Nepište blbosti , Babiš je kapitalista , navíc jeho strana vyhrála volby !! !!
Babiš je kapitalista jako je muž, ženatý, brýlatý.
Ale nás aktuálně nezajímá, jestli je kapitalista, ženatý nebo brýlatý, ale že je levicový populistický politik a zloděj.
To jsou ti bývalí komouši: Kdo nekrade, okrádá rodinu!
Ta levicovost se projevuje jak ? Že udržuje masy v klidu , aby mohli makat na kapitalisty ?? Důchodce měl postřílet , rodinám sebrat veškeré dávky , to by byl váš člověk , správný kapitalista !!
Sóuh kapotalista!
Jak se titíž vztekali, když je v minulosti oslovil člověk “pane”…
Fu©kfinge® by některým českým voličům, kteří klesli pod úroveň vepřů, zakázal chodit vzpřímeně, a odsoudil by je k trestu doživotního lezení po čtyřech, neboť si nezaslouží stát rovně.
Nazdar skřete jarmulečný a dle nicku ozdobo lunaparku!
To tady dělají brajgl ti tví genetičtí soudruzi, co?
Maxime, bingo !
Židi s velkým Ž (Babiš, Zeman a spol.) se konečně i v ČR mydlí s židy s malým ž (eurounijní sionistická diaspora, ať nemusím vyjmenovávat jejich neomarxistické revolucionáře na několik stran).
A mnozí neinformovaní nebo dokonce retardovaní Češi jim u toho dělají užitečné idioty. Včetně autora tohoto stupidního spisku Kříže.
Vem si něco na hlavu,blbneš!
Prste v řiti, už se česká židovská diaspora distancovala od protibabišovských kraválů ?
Aby z toho nakonec nebyla sionistická občanská válka a my Češi na vás nezírali s otevřenými ústy, jak se vy židi/Židi mezi sebou mydlíte.
Taková událost by dokonce mohla vstoupit do světových dějin.
Fu©kfinge® řekl, co říci chtěl, a nezajímá ho už, jaký hnůj leze ze shnilých hub různých kanalizačních skřetů, kteří (neznámo proč) jsou ještě stále zaznamenáni ve voličských seznamech, ač by se pro nesvéprávnost v nich již dávno neměli objevovat …..
Takovým kanáliím nezbývá než přát, aby se zalkly vlastními výkaly, neboli (jak říkala Fu©kfinge®ova tetička) „aby srát nemohly“.
Fuckáči, jak vidím, tak ty jseš jenom hloupý pičičmunda umístěný ve vaší sionistické hierarchii někde na předposledním místě žebříčku vyvolených.
Česká židovská diaspora se tedy od jí připravovaných kraválů a jejími šéfy ze západu je financovanými nedistancovala.
Bodejť by mohla, když se jim udála taková nepříjemná nehoda, že se židi musejí mydlit s Židy.
Ale svoje rozpory, kdo bude gójům vládnout, byste si měli vyřešit někde na stadioně, kde byste si dali do držky, a nezapojovat do toho české neinformované občany.
Pán je taky demoGrat?Zakázat,podříznout,
vykrvit zadupat.To je slovník Gotwaldových úderníků.
Inu pravda a láska v přímém přenosu.
Když neumím diskutovat,je tu urážka nebo nadávka.
A TEN POCIT!
Nechat klid na práci (bolševické zlodějiny!)
Slovník komoušů se nemění. Pamatujete?
Já to taky pamatuju.
Ale už jsem si své znalosti – na rozdíl od vás – rozšířila.
Ti dnešní kapitalističtí komunisti takový slovník už nepoužívají, místo toho mnohem pilněji pracují (= okrádají).
A vám zřejmě nejvíc vadí, že vás nevzali do party.
Jo – pozdě bycha honit, měl jste se víc snažit.
Pohádky o tom, jak se z bývalýho negra stal bílej, to by komoušům šlo, že?
Hele šuldo, byli soudruzi Bém, Janoušek, nebo politici Vondra, Drobil u komunistů když přikulovali penízky pro sebe a své partaje? A velký přivatizátor z USA Viktor Kožený či Krejčíř byli také komunisté?
Zkus trochu rozšířit tvůj úzký pohled na svět, jinak budeš na věky věků za vola! A umřít blbej není dobré….
Já je přece neobhajuji.
Jen vidím, jak vám vadí, že jste zůstal “negrem” – ale pro to stát se “bílým” jste nehnul prstem.
To jste čekal, až za vámi přijdou s prosíkem – “Liborku, pojď s námi, bez tebe to není ono”.? Tak to zřejmě nechodí. Ani u komunistů, ani u kapitalistů. A u “kapitalistických komunistů” nebo komunistických kapitalistů” teprve ne.
Jediná naděje je, že se dřív EU podělá a leftisti nestačí převléct kabáty.
ČLOVĚKŮ?
Akce Milionů chvilek mě připomíná kolotoč.
Vláda hojně podporuje neziskovky proto,
aby tyto mohly protestovat proti vládě.
Navíc penězi nás všech ,kteří s touto nechutnou komedii nesouhlasíme.
Běda nám.Vědí o nás a ví jak na nás soudruzi
” liberální” demograti!
Pane Kříži,
politika se opravdu nedělá na ulici, žádné “hovno” jak říkáte. Přirovnání s rokem 89 je k ničemu. “Občanská vzpoura” v uvozovkách v 89 byla reakcí na totalitní režim. Nebyla zde volná soutěž politických stran a o to “ulici” především šlo. Mj. před týdnem přece mohli dnešní demonstranti a ty Vaše chvilky ukázat Babišovi a ANO co si o nich myslí. Ale nic! Tak proč dnes vřeští kdesi na náměstí? A tomu se říká majdanizace. Prostě dostat se “k lizu” BEZ VOLEB!
Co se týká majdanizace, tak ta nemá s migrační politikou ANO nic společného. Je to daleko hlubší nadnárodní problém.
Co o majdanizaci říká např. mainstreamový sociolog a filosof Bělohradský (ten Vám bude určitě bližší):
Majdanismus se vyznačuje:
1. pojetí demokracie jako (na náměstích) zjevené „vůle lidu k demokracii“, která legitimizuje intervenci Západu (cizí moci).
2. totální podcenění historických podmínek ustavení a fungování demokratických režimů.
Aktivisté majdanismu využívají rozsáhlého vlivu ve veřejném prostoru k šíření zjednodušeného pohledu na vznikání a zanikání politických systémů a na procesy jejich proměn.
Demokrati sú prví, ktorí si s demokraciou vytrú riť.
Poúčať demokrada o demokracii je trápne – oni najlepšie vedia, ako ojebabrať vlastné principy.
Preniesť politiku do ulíc je vrcholom demokracie. Posledné štádium.
Autor Karel Kříž nedokáže pochopit podstatu současného globálního dění a tento článek ho v plné nahotě z jeho zmatků usvědčuje.
On si jako naivní neználek myslí, že dále pokračuje boj mezi klasickými marx-leninisty reprezentovaní zaniklou KSČ a jejich nemarxistickými odpůrci, kde se sám jako hrdina naší doby situuje.
Jenže situace se stala složitější tím, že na místo poražených marx-leninistů nastoupili trockisté či neomarxisté reprezentovaní nejbohatšími a nejmocnějšími židovskými dynastiemi, které stojí m.j. za židobolševickým státním převratem v Rusku v r. 1917, avšak tentokrát se již převlékli do liberálně fašistických kabátů.
Zkrátka řečeno, autor Kříž se ani za celých uplynulých 30 let nestačil probudit a plácá páté přes deváté, aniž je schopen zjistit, co se předešlých 200 let vlastně v Evropě odehrávalo.
Kříž připomíná popleteného Don Quijota bojujícího s větrnými mlýny utkvělými v jeho hlavě. Medicínsky by se to dalo nazvat obsesivní paranoia.
Tento skřek je projevem bývalého soudruha s ošoupaným poklopcem, který si před schůzí narychlo přečetl nějaké stranické příručky. Frázovité obraty & nevzdělanost. “Obsesivní paranoia” je neexistující Dg. Dej sám sobě pořádnou facku – a přitlač – děláš to pro sebe. A už konečně přestaň zapáchat na tomto webu.
Česká židovská diaspora se od jí připravovaných kraválů a jejími šéfy ze západu je financovanými nedistancovala. Bodejť by mohla, když se jim udála taková nepříjemná nehoda, že se židi musejí mydlit s Židy.
Ale svoje rozpory, kdo bude gójům vládnout, byste si měli vyřešit někde na stadioně, kde byste si dali do držky, a nezapojovat do toho české neinformované občany.
Navrhoval bych třeba pražský spartakiádní stadion, tím byste dali lidem potvrzení, že kibucový marxistický komunismus je vaším vynálezem, aby měli všichni jasno.
Jéžíšmarjá, ty jsi opravdu ču@ák.
FU©KFINGE®╠╩╦▄▀▄█
Doufám, že ╠▀▄╦▄▀╬▄ FU©KFINGE®╠╩╦▄▀▄█ mé uznání přijme…
“Autor Karel Kříž nedokáže pochopit podstatu ……”
– howno nedokáže. Kříž hrá hru na svojej strane barikády. (Š)pičkový bruselský análny alpinista. Jeho kopanie do Babiša je dôkazom, že Babiš je nedostatočne proBruselský.
Babiš měl v jedné věci recht. A to když minule na adresu demonstrantů vyhrkl: udělejte si stranu a s tou prosazujte své požadavky. TAK SI JI TEDY, HERGOTT, UDĚLEJTE !! A zformulujte svoji nas®anost artikulovaným způsobem. Zatím je vidět jen dav, jehož jediným pojítkem je společná nas®anost, ale u každého něčím jiným motivovaná. Což je prachmizerné jednotící pojítko.
Rovněž zapomeňte na bonapartovskou epizodu vyklizení parlamentu vojskem …
Převrat v r.1989 mohl proběhnout jen proto, že čeští bolševici se již nemohli spolehnout na bolševiky v CCCP a dav to věděl.
Majdan? I depaby … V zemi, ve které generelně vládne bordel, bylo náměstí Majdan jen ilustrací možného, tj. revolty ulice proti umdleným, dezorientovaným ozbrojencům, s rapidně klesající bojovou morálkou.
Na české podmínky neaplikovatelný jev.
Zapomeňte na představu davu, táhnoucího s cepy a kosami na parlament.
Bude se zase jen žvanit, žvanit a žvanit až do doby, kdy se toho žvanění někdo lekne a odejde od mísy.
Tak Babiš má jistě právo lidem poradit, co mají dělat, no a lidi zase mají právo dělat si něco jiného.
Jasně! Ale civilizovaně. A ne jako Bandar Lóg.
V mezích zákona a ústavního práva na shromažďování, samozřejmě.
Aleš :
“a lidi zase mají právo dělat si něco jiného.”
– a vás proBruselákov sere, že lidi delaj to, že volia Babiša.
To nějak nedává smysl, ne? Babiš nebo Orbán jsou největší “proBruseláci”, tedy pokud to znamená milovníci EU se všemi jejími dotacemi a byrokracií, která jim svou neprůhledností umožňuje hromadit majetek. Já jsem naopak liberál, který by rád EU viděl zbavenou tohoto socialismu.
Samozřejmě se teď Babiš bude tvářit jako největší bojovník proti Bruselu (však už dnes v parlamentu burcoval, že jde o útok na Českou republiku), ale na to mu doufám skočí jen takoví jako vy, co se snadno opijí rohlíkem. :)
Pro mne odsuzovat Babise-Burese nebo Zemana ze zamori to nikomu v Cechach nepomuze.ale kdyz je zacnou kritizovat desitky tisicu obcanu na Vaclavaku tak to ma tedy vahu.Lituji velice ze se teto udalosti nemohu zucastnit.Muj nazor je ze Babis a Zeman vedomne slouzi ruskym zajmum. Zakladnim pravidlem u fizla a estebaka je nebyt rozeznan a odhalen.
Ale oni se s tím netají.Vy se domníváte mládenče,že
co Čech to rusobijec?Chápu ve školce vás to učili.
Zamyslete se,dokážete-li to.Komu asi ta vaše
rusofobská orientace prospívá a komu škodí.?
Myslím že je lepší z Ruskem obchodovat,mežli
jej bezdůvodně provokovat,Chápu ona to
nechápe ani “elita” národa,natož vy,
Zřejmě se vám to vyplácí,konta narůstají,
70 LETY MLADENEC.Potesil jsi mne Frigo.Ja kazdemu rikam ze me je 18 pryc.
V tom případě omluva a zároveň politování.
Proc Frigo?.Vsechno me jiz tady sere a vlastne.Ja rad spim,uz se na to tesim.Hlavne je abych se potom nesetkal z Babisem,Hitlerem,Stalinem,Gottwaldem a Clintonovou.
Řečené základní pravidlo bylo porušeno, neboť fízl a estébák byl odhalen a rozeznán.
Lidé ze zámoří mají k těmto věcem především držet hubu a nekecat do toho. Nežiješ tu? Neser se do našich vnitřnich věcí.
Nezklamal jsi me Kadle. Ty jsi ten posledni od koho si necham radit
Postačí, když budeš držet hubu k věcem, které Ti nepřísluší – a ani Ti nebudu muset radit. Mně ty Tvoje utečenecké kydy taky nejsou příjemné.
Když já tomu pořád nerozumím.
Byly poslední parlamentní volby v téhle zemi “svobodné”? Byly.
Vynesly na špici se skoro 30% výsledkem Babiše a babišárnu? Vynesly, silou 1 508 991 hlasů.
Babišárna tedy má mandát 29,64 % voličů. Jaký oficiální mandát má Milionový Chlívek se svými nájemnými kašpary (herci)? Má víc, jak 30% populace, tedy 3 156 600 občanů?
Asi ne, že.
Tak kde je tedy ta slavná demokracie, založená na rozhodnutí prosté většiny, kterou mají Chlívkové plnou hubu?
A CEMU VLASTNE ROZUMIS.? Kadle,rad ti poradim
Von ten Kadel je asi blbej lampasak Slavku. To chce klid !!
Pardon, ale oslovil jsem především tu část zdejší společnosti, která vykazuje hodnotu IQ v pravé polopřímce definičního oboru.
Tedy Vás se to, hoši (nebo spíše hochu), nemůže týkat z principu. Ale tím se netrapte, jste tu z jiného důvodu.
Co šrot, byl dneska dobrý? Vody dost? A vymetli Vám?
Kadle jsi cesky blbecek,linej jako prase.Na zapade jako Bolsevik by jsi se neuzivil ani jako toaletni papir
Ty kozomrde neser me nebo te tady natahnu jako snuru na praadlo. Kadaku,Kadle ,libi se ti tohle.Burane pitomej.
Redneck se vzrušil, krásný vzhled.
https://www.youtube.com/watch?v=-15ljWF4mE4
Jsem redneck,mas pravdu ty hovado Kadle ale ty jsi REDASS.!!
Eště pusu …
Já bych to viděl takhle
https://www.youtube.com/watch?v=4Npr07qk2h8
Jenom nevím, proč mají na pozadí fotografii Helenky z Hynčiny u cihlové stěny.
Ale možná to nějaký skrytý smysl má. Esli vona zrovna zase neutíká před někým, kdo na ni pokřikuje, aniž by mu v tom zabránil ostře nabitý kojenec.
Ten vobrázek jsme tam čmárli proto, abys k nám Kódl trefil.
Přeci víš, že ten kosočtverec všude maluješ, na silnici, na tabuli, do památníku, dokonce i tady sis ji čmárnul (|)
Proč by ti jinak říkali
PIND@KADEL
To ti to trvalo než se v tý nas@ra/ný kebuli něco zrodilo.
Magůrku Hynčinskej.
Hoch bude asi opravdovej emigrat.
Nějak chábrus na nervy,že?To se dá
lečit,ale něco to stojí,
Vy dva nesaháte Kadlovi ani po koule, když sedí na hajzlu!
Tvoji rodinu vynecham Dusane.Ale tvoje mama a tata si oba mohou vzajemne nasrat na ruce.Vubec jsi se jim nepovedl.Zplodili kretenka.
Pozdrav z USA idiotu Dusanovi, O moje rodiče se neotírej!! Moji matku tady zabili, tento režim, takže se omluv ty kriple!
Omlouvam se mamince.Dusane.
Ty se omluv celému světu za to, že vůbec existuješ
Nejhorší na tom retardovaným hovadu je, když ho někdo zažene do kouta jak krysu, vytahuje takovéhle podpásovky, co se týče zdraví a rodiny. Tady je přesně vidět, co to je za chcípáka.
Dusanku buzeranti jako jsi ty hajzlum rikate kulturni stredisko.Zato ty by jsi si rad pohral s tou jednou zakrnelou Kadlovou kouli.
Ty blbe, ty na tu přiblblou ameriku dojedeš! Negři tě tam brzy sežerou, pokud nepíšeš z chlíva od Chomutova!Vejtaho.Kadel ti dává čočku a ty nemáš argument, emigrantský myči hajzlů!
Děkuji za poklonu, a to pitomci ještě nevědí, že je mám tak velké, že na chalupě vsedě mi škrtají o podlahu!
(Tedy … jestli ono to nebude tím, že nám prdlo sedací prkno. Ale radost a pýchu z toho můžu mít i tak.
)
Narozdíl od emigrantských krys, které opustily loď jako první a teď plivou zpátky na rodnou zemi. Netřeba hledati vulgarity, toto konstatování coby popis jejich charakteru zcela postačí.
Kadel OK.
Kadle dej me cocku,potrebuji si zaprdet.. Dusane a Kadle ktera z Vas je samicka? ? ?
Asi Kadel,ma jednu zakrnelou kulicku bez majonezi.
Bez majonezy Slavku ale ciganky o nem rikaji ze dobre suka jazikem.
Fašouni z kliniky ne z Ameriky!
Tedy ti emigranti – to je fakt úroveň!
Doufejme, že to neodkoukali od skutečných rodilých Američanů a je to jen výsledek jejich frustrace, jejich neschopnosti něco dokázat
A je příznačné, která skupina se s nimi přátelí. Stejný póvl.
Janino,rekni si Kadlovi. On toho lizani ma na jazyku mozoly.
Ale nesmis u toho prdet Janino protoze Kadel by te mohl kousnout. CHci te jenom varovat.
Netušil jsem že se do Řeporyj musí emigrovat,
Pan starosta vybubnoval konkurz ma radního a obecního kozla.Tak se tužte EMIGRANTI.
Janino,diskutovat s blbci je doufám pod Vaši úroveň. Už jen ty jejich reakce o jejich inteligenci přece dost napovídají. Nebo ne?
Ze slusnymi komentari proti tem svinim komunistickym
nema nikdo sanci. Ten xindl slusnost povazuje za slabost. Kolik slusnych lidi bylo komunisty zamordovano.
Hrube na ne a jsou v prdeli.
Ano. A vypovídají toho až moc. Kdyby byli jen o fous chytřejší, aspoň něco by se snažili utajit.
O FOUSECH ME VYPRAVEJ JANINO..Ty pry mas pod nosem knir ze by ti ho I Josef Vissarionovic Stalin zavidel.
To bylo pro larin
Sleduji vasi demonstraci z Canady a drzim Vam na tom Vasem Trafousi palce.
https://www.youtube.com/watch?v=a0AnFrU_Q9c
To same z Toronta.
Ja se pridam Takeeee.
A já si bláhově myslel, že Cyril Svoboda je inteligentní starý muž. Ale po dnešním poslechu ČT24 kolem 19 hodiny si to už nemyslím. Kromě havlovské agitky také prohlásil jednu důležitou věc (doufám, že jsem si to zapamatoval správně): “Pořadatelé doufají (myšleno ty chvilky), že tuto iniciativu přetaví v politické hnutí, nebo stranu.”
A to je přesně ono! Organizátoři “Milionů chvilek” jsou buď absolventi nebo studenti humanitárních studií v Praze UK, Metropolitní univerzita, nebo v Brně (Masaryková univerzita). Ti chlapci a holky nemají dnes a v budoucnu už vůbec nebudou mít uplatnění (technologická společnost, 4.0 atd.). Neboť nic kloudného, kromě žvanění neumí. Uplatnění dnes cítí jedině ve “státní správě”, politice a v neziskových (politických) organizacích. Proto se už dnes (než umřou hlady, pokud je Soros, nebo Norské fondy nezachrání) musí NE TOUTO “INICIATIVU”, ale SVÉ OSOBY prezentovat tak, aby si jich shora uvedené organizace náležitě všimly. Z jejich strany je to takový “ekonomický” projekt – náležitě PREZENTOVAT SVÉ OSOBOY
Dokonce jeho názor podpořil jistý Patrik Eichler z Masaryk. univerzity (opravdu vyškolený demagog), když řekl (možná to nebude úplně přesné): “Příslušné politické strany (koho tím myslel je i slepému a hluchému jasné) by měly ty organizátory kontaktovat a nabídnout jim realizaci.”
Co více k tomu dodat. Snad jen “krása pomíjí, ale blbost je věčná”.Holt to je ta havlovská “občanská společnost a nepolitická politika”.
Je to jak píšete! Jenže pro ty absolventy, kluky a holky, to má jednu vadu na kráse.
” … SVÉ OSOBY prezentovat tak, aby si jich shora uvedené organizace náležitě všimly.”
Ale když jich je už dnes TOLIK! A každoročně přibývají další a další. Nezdá se mi, že by se našlo dost koryt pro všechny.
Cyrda Svoboda to je ten,který se pokoušel okrást i Svatou rodinu
Ale nepovedlo se,Svatá rodina prokázala,že testament babičky která za právni pomoc odkázala Cardovi činžák byla neplatná
Na Niagare je presne 2,11 P M. Sledujeme demonstraci,Fantasticke,konecne se neco deje. P.S. Niagara stale huci temne.
No vidíte to!
Lužnice letos nehučí,dokonce je tam tak málo vody,že mladý ani nemohli jet s ňoučatama na vodu
To je prd.l, kousek od Prahy hučí akorát tak někomu v klacku
a k nám na jih Moravy to ani není slyšet.
Pan Kříž se správně zamýšlí nad tím, proč se neprotestuje proti dotacím a odhaluje správně Babiše jako oligarchu.
Je ale zcela směšné si myslet, že tyto demonstrace půjdou proti všem těm podvodům s dotacemi, nebo jednání EU proti zájmům občanů ČR (např. jejich tlak na zákaz kontrol salmonely v mase z Polska). Tady jde pouze o politický převrat, který se povedl na Slovensku, povedl se na Ukrajině a snaží se o to i u nás. Pokud bude pro převrat potřeba krev na ulicích, tak ji neziskovky a případní jedinci z neziskovek zajistí.
Volby jsou znehodnocovány zvůlí vůdců, kteří neziskovky pro tento účel platí.
Vadí mě devastace řepkou- vina EU
Vadí mě devastace zemědělství, znehodnocování nehnojené půdy- vina EU s dotacemi.
Vadí mě řízená migrace z EU.
EU je náš nepřítel, Babiš jen využívá jako podnikatel to, co mu sama nabízí na náš účet.
Nemohu uvěřit že autor si myslí že organizátoři těchto demonstrací mají nějaké čestné úmysly. Tomu může uvěřit možná takový pros´táček jako Farna. Ti co skutečně za tím stojí mají samozřejmě přesné cíle, sestavit nyní konečně eurohujerskou, vítačskou vládu. Vždyť přece je i vidět kdo to je.
Majdan? Spíše podobnost se zrůdou Kiskou, jenž na Slovensku hecoval stádo, ale neřekl o co mu ve skutečnosti jde.
Uvěřit této stoce, to je jako věřit dobrým úmyslum Shadiqa Khana.
Ten Minář prý studoval teologii.Marketér Jaroš zase hebrejštinu
Je to smečka KOMPLET závislá na dotacích a grantech
pokud dostávají granty nebo dotace tak to někde musí uvádět. Takže to doložte.
Emigranti? To co se tu obnažuje jsou radní z Řeporyj
a ne emigranti ,Ti mají svoje,jistě užitečnějšíb starosti
Manifestace SUPER. , Vsem se nam v Reporyjich libila.Reporyje zdravi U S A. Babis je usaty torpedo estebacky.,at zije Trump.