
Na okraj likvidace “otce” íránského jaderného programu
LUBOMÍR STEJSKAL

A kdyby výbuch poničil tamní objekt, v němž byly vyvíjeny pokročilé odstředivky sloužící k obohacování uranu?
Měli bychom s tím problém? Jsem si jist, že nikoli. Podobně je třeba nahlížet na to, co se tento rok děje v Íránu.
Tamní svého druhu totalitní režim usiluje o likvidaci Izraele, pro který používá pejorativní propagandistické označení sionistická entita. Likvidace někoho znamená jeho smrt. Likvidace státu právě tak: přinese smrt jeho obyvatelům. Také proto, že onen stát, který má být zlikvidován, se bude bránit.
Dnes, kdy píšu tento článek je 29. listopadu. Před 73 lety přijalo Valné shromáždění OSN rezoluci 181, podle níž měla být tehdejší Palestina po skončení britské mandátní správy rozdělena na tři části:
- židovský stát
- arabský stát
- enklávu corpus separatum zahrnující oblast Jeruzaléma a Betléma
Arabové plán odmítli a po odchodu Britů v květnu 1948 zahájili proti Izraeli vyhlazovací válku. (Tím plán OSN vzal za své, ale o tom dnes psát nechci.) Nově zrozený židovský stát se samozřejmě bránil („už nikdy jako ovce do plynových komor“) – a ubránil. Co bylo cílem arabské agrese? Smrt. Chtěli novému státu ustavenému z vůle mezinárodního společenství naordinovat smrt. Jemu i jeho židovským obyvatelům (co jiného než smrt by přinesl záměr Arabů zahnat Židy do moře?).
Smrt ve vztahu k Izraeli je také málo skrývaným přáním íránských „teopolitiků“. Někteří to říkají otevřeně, jiní méně otevřeně nebo takticky mlčí, ale cíl všech je stejný. Naočkovaná veřejnost se vyjadřuje právě tak: „Smrt Izraeli!, Smrt Americe!, Down with Israel!“. Mnohohlasý chór v ulicích íránských měst.
Možná si to nechtějí připustit, ale stále platí, že „s čím kdo zachází, tím také schází“. Sulejmání (šéf sil Quds – eliminován Američany letos po Novém roce) i Fachrízádeh (nedávno zlikvidovaný íránský jaderný vědec) chtěli v konečném důsledku ve světě rozsévat smrt. Nejen chtěli: Sulejmáního síly Quds ji také rozsévaly a kdyby byl Fachrízádeh úspěšný, plodem jeho práce by byla zase jen smrt.
Politika smrti, kult smrti.
Proč o tom píšu: oba okusili vlastní medicínu. Sulejmání v lednu 2020, Fachrízádeh před několika dny.
O to víc je zarážející reakce Evropské unie, která ústy mluvčího Evropské komise Petera Stana likvidaci Fachrízádeha odsoudila jako trestný čin a „všechny strany“ vyzvala „ke klidu a maximální zdrženlivosti“. Opět: žádné rozlišení mezi příčinou a následkem, vše v jednom pytli. Další impotentní „výzva“. Lídr izraelské opozice Yair Lapid k tomu výstižně poznamenal:
- Skutečnost, že Evropská unie odsoudila oprávněný atentát na íránského jaderného vědce místo toho, aby odsoudila snahu Íránu získat zbraně hromadného ničení a jeho export teroru po celém světě představuje morální bankrot a naprostou zbabělost.
Tvrdé, ale výstižné. Představitelé státu, který byl zrozen z popela holocaustu mají plné morální právo používat takovýto slovník.
Osobně si nedovedu představit, že by demokratický svět v roce 1944 odsoudil plk. von Stauffenberga, kdyby atentát na Hitlera byl úspěšný. V tehdejší nelehké válečné době bylo zřejmé kdo je kdo, kudy vede linie mezi zlem a těmi, kdo zlu čelí, kdo je útočník a kdo obránce.
Ta část dnešního poněkud zvráceného světa, která je neblaze ovlivněna politickou korektností a raněna zvláštním druhem slepoty, nedokáže bohužel porozumět tomu, že likvidace Sulejmáního a Fachrízádeha, stejně jako červencový výbuch v protorách jaderného zařízení v íránském Natanzu a podobné události jsou v rámci boje proti zlu akcemi pozitivními. Nemusíme jim hlasitě tleskat, ale každý člověk, který dokáže vnímat blízkovýchodní dění v souvislostech a má o něm elementární přehled, si zákonitě musí úlevně vydechnout.
Než budu ocejchován jako zrůda lačnící po krvi: kdyby nacistické Německo nevedlo agresivní politiku vůči Československu, kdyby ho nepřipravilo o Sudety, následně neobsadilo a kdyby poté do protektorátu neposlal Hitler Heydricha, žádný atentát na zastupujícího říšského protektora by se samozřejmě neuskutečnil. K němu došlo v rámci boje proti zlu, jako oprávněná reakce oběti zla; onen „vyšší princip“ (“vražda na tyranu není zločinem”) není pouze knižní frází. Má obecnou platnost.
Kdyby Írán (jeho současný režim) neusiloval o likvidaci Izraele a v rámci politiky „vyříznutí sionistického rakovinového nádoru z oblasti Středního východu“ o získání jaderných zbraní, kdyby nevyvážel teror doslova po celé planetě, ale choval se civilizovaně, nemuseli být Sulejmání a Fachrízádech tam, kam chtěli poslat izraelské Židy.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč
Celkem za měsíc: 13 000,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Agenda bílé nadřazenosti - 22.1.2021
- Válka proti teroru se vrací - 22.1.2021
- Z minulých kontroverzí (II.): Příliš mocná železnice - 22.1.2021
Dobrý článek, přesně tak. Najděte si na netu další fotky ze zásahu – je vidět že šlo o profesionální dobře provedenou práci. Zdá se že stříleli na řidiče šikmo shora, typoval bych to na korbu náklaďáku.
Ale kdyby se ho chtěli jen zbavit, udělali by zástavu srdce, autonehodu, prostě náhodu – takhle ukázali světu, že mají své lidi všude a zasáhnou kde je potřeba.
Heydricha měli ale naši raději znehodovat, on zrovna například tenkrát zrovna směřoval na letiště a měl letěl na poradu do Berlína s obrhajzlem zupákem Schickelgruberem/Hitlerem. To letadlo například mohlo mít nehodu a nemuseli u nás skopčáci pobít odvetou 5000 lidí.
Boahpuste lži, i vaše. Btw. Jadernou dohodu Írán plně dodržoval, viz zprávy expertů MAAE, ale i americké zpravodajské služby. Británie v době atentátu na zastpujícího protektora byla s Říší ve válečném stavu a netvářila se, že jakoby s akcí nemá nic společneho.
Dosti hloupej člnek,nebo spíše pisatel?
I já schvaluji atentát na Říšského Protektora Reinharda Heydricha ii atentat na “otce” íránského jaderného programu Fachrízádeha. Smrt bruselskému fašismu !
SPECIALISTY NA VÝROBU ZBRANÍ
hromadného ničení a chemických zbraní je třeba likvidovat plošnou deratizací jako krysy a komunismus.
MORAVA A SLEZSKO NENÍ ŽÁDNÉ ČESKO !!!
VŠECHNY VOLBY BYLY PODVODNÉ !!! SMRT VLASTIZRÁDCŮM !!!
Autore , můžete napsat , kdy naposled Iránci přepadli nebo bombardovali nějaký cizí stát ? Iránci jsou Peršané a doufám , že se Izraeli v dostatečné míře revanšují !
Jenom nejůžasnější národ na planetě má právo zabíjet preventivně? Chápu to dobře? Je to mírumilovný akt, něco jako humanitární bombardování. Takový skvělý národ. Vyvolený. A nikdo ho nemá rád. Přitom jenom vraždí obyvatele suverénních států na jejich území bez vyhlášení války,skrze své poskoky v nedostižných USA rozpoutávají války po celém světě, rozvracejí státy, kradou území . Tápu kde se v ostatních bere ta věčná nenávist. Nejúžasnější,zcela bezchybný národ a tupým gójským hovadům stále něco vadí. Zapomněl jsem na něco? Hezký den všem slušným lidem přeje Červený Jiří
Jistě – všichni okolo jsou “blbci” co nechápou kdo jim přináší svobodu, demokracii a prosperitu – na špičkách bajonetů….
Každý národ má právo preventivně zabít vraha, který veřejně oznámil svůj úmysl vyhladit israelský národ.
To je LEŽ !
Írán NIKDY neřekl že chce vyhladit Izraelce.
Jenom mnohokrát z Teheránu zaznělo, že by zahnali do moře sionisty, tedy vlàdu.
Írànci dobře chápou, že obyčejní Izraelci jsou stejní kanónenfutr jako Palestinci.
Jen figurky na šachovnici svých vlastních mocných.
V Íránu žije velká komunita židů a v pohodě.
Směšné !
Ale pravdivé.
Směšná je paranoia Tel Avivských.
Autor je zmaten.
Írán proti Židům vůbec nic nemá, v Íránu žije poklidně velká židovská diaspora.
Mají tam synagogy i košer nemocnici, nikdo je neutiskuje.
V Íránu je krásný pomník, věnovaných obětem Irácko/Íránské války z řad obyvatel vyznávajících judaismus.
Na tom pomníku je samozřejmě i židovská hvězda a čerstvé květiny.
Ale to asi pan autor neví, nebo spíš nechce vědět.
Íránci proti občanům Izraele nic nemají, ale proti agresivní vládě, která se neštítí NIČEHO, tak proti té jo.
Nejsou idioti a chápou, že jedna věc je žid a druhá věc je vrahounský sionista.
Ti zide jsou v podrizenem postaveni, a museji se klanet islamu, a proto nejsou zavrazdeni. Nejsou v rovnopravnem postaveni s muslimy, to jsou pouze tvoje pomatene predstavy.
Tady nejde o Irance, ale o Iransky kleronacisticky rezim ktery muci a vrazdi vlastni lidi, a ohrozuje Izrael.
Klaněj se islámu a proto tam mají synagogy, vlastní nemocnicí i vlastní školství.
Aha.
V těch synagogách se nepochybně klaněj Alláhovi.
Pane Lubomíre Stejskale, ještě otázečka. Jaké je Vaše pravé jméno? Po matce. Děkuji. Červený Jiří
To je fuk, filosemité jsou stejně vášniví sionisté, jako kucí od česneku.
Hodně významných židů naopak sionisty nebylo, například Einstein.
Původně sice sionismus podporoval, ale jako pacifista byl zděšen, nad násilím páchaným na Arabech.
Šlomo Sand se k židovství hrdě hlásí, ale bojuje proti násilí páchaném na domorodému obyvatelstvu.
Odhaluje sionistické lži.
Na rozdíl od evropských sionistů/kecálistů, v Izraeli doopravdy žije.
Každý národ má nárok na svou vlast, zvašť když je už 5000 let stará.
Už se těším, až přijdou Keltové převzít do české kotlinky svou starou vlast.
Keltové ? Pochybuji že by Irové vyměnili své zelené Irsko za Čechy a Moravu. Kde ti Keltové ještě žijí ? Skotsko ? Welšani ?
Židáci si svůj “nárok” omluvili a uloupili násilím na druhých.
Tím dali právo do ruk těm druhým, aby si se stejným zdůvodněním a stejným způsobem vymohli zase svůj nárok zpět.
Je to jen otázka možností.
Slomo sand ty blbko zije ve Francii, je antisemita, a tvrdi ze islam je ve Francii nabozenstvim utlacovane mensiny.
Eisten nebyl zdesen nasilim na arabech, ale byl zdesen jak po holokaustu chteji arabove provest dalsi holokaust.
Einstejn, na rozdil o blba slomo sanda ktery ani nezna historii, byl inteligentni clovek, a nikdy by nepodporoval vrahy vlastniho zidovskeho naroda jako slomo sand, ktery navic napsal knihu jak jsem prestal byt zidem.
Ale fůůj, takhle lhát a ještě o adventu…
Levicaci uz kvici, a kde mame milovnici arabskych primitivu a profesionalnich teroristu pani Novotnou? Abdullahy a Nasrallahy z Iranu nemilujete?
Musím se přiznat, že ty Araby docela chápu, když neakceptovali, že OSN přiklepla kus jejich domoviny náplavě z jidišlandu.
Záměr byl dobrý, židé volali po ” bezpečném pelíšku”…
Kdo by je nechápal, holocaust byl opravdu strašné zvěrstvo.
Blbé je jen, že náklady za ten holocaust měli nést domorodci v samotném srdci Orientu.
Tahali za menší konec provazu, moc muslimů v jednotlivých zemích které zvedly ruku pro rozdělení Palestiny nebylo, zato židů velmi mnoho.
Lobbing holt není právě silnou zbraní Arabů.
Dneska je zjevné, že se židé do svého bezpečného pelíšku nijak nehrnou, naopak žijí i nadále v diasporách…
Demografie je v Izraeli truchlivá, mládež už netouží po vojenském stavu jako tatíci , a tudíž zakládají rodiny raději v USA anebo v Evropě.
Neznám jediného českého žida, který by vycestoval do Izraele a založil tam rodinu, zlákán bezpečným pelíškem.
Srovnávat Írán s hitlerovským Německem může jenom hodně špatně informovaný člověk.
Íránci nejsou bojechtiví, naopak byli napadení Irákem, za spokojeného potlesku Západu.
Tenkrát Saddámovy chemické zbraně nevadily, neb tenkrát byl ještě na ose planetárního dobra.
Írán leží na ose planetárního zla, protože (podobně jako Syrie) dosud nepolíbil Netanjahuovi prsten.
A evidentně tak nehodlá učinit.
Holt není vrah jako vrah, zlý vrah vraždí z nenávisti, hodný vrah jenom preventivně, v zájmu světového míru, jo, jo…
Mate ráda podvoleni, neni nic překvapiveho, že jsou Vám sympatičtí netolerantni, segregačni a rasističti mohamedáni z uvedených oblastí.
Tak tohle může napsat jen člověk, jehož inteligence je tak vysoká, že ji odtud zdola opravdu není vidět.
Nejde o podvolení, ale o spravedlnost. Každému, co jeho jest. Hříchy jedněch by neměly být odčiňovány na náklady jiných, i kdyby to měli být Arabové či jiní muslimáci.
Přirovnávat Iránce, kteří nikomu nic nečiní, k hitlerovskému Německu, které bojovalo postupně s celou Evropou a vraždilo doslova průmyslovým způsobem, je chucpe.
Vnučka by řekla, že až bude chtít spáchat sebevraždu, tak si stoupne na svoje ego a skočí na svoje IQ.
Likvidace mohamedánskeho darebáka z Íránu je dobra zpráva. Že se to nelibi EU neni nic divneho, jeji vůdkyně Angela je šlapka Vladimíra Vladimiroviče a Íránci jsou jeho mohamedánšti spojenci. Je zcela jisté, že promužicko- komoušské onuce zde na webu nebudou spokojeny.Státu s nazvem Izrael dávam za tento čin palec nahoru.
Nejspíš jste v Iránu nikdy nebyl , tak tu nepište hovadiny !
U tebe jse taky nebyl a přesto vim, že mas misto mozku komoušske lejno.
Pepa v tom Íránu totiž DOOPRAVDY byl, drzý Jyřýčku.
To mi pišete proč, zbaběla a drza Heleno. Ma to nějakou souvislost, s tim, že Íranci organizuji teroristicke útoky ze Sýrie proti statu Izrael a že Íran slibil Izraeli vymazani z mapy?
Jaké teroristické útoky , můžete být konkrétní ?
Fakt?
Já jsem myslela, že Izraelci bombardují v Sýrii kdykoli se jim zamane.
Že drze okupují syrské Golany.
Jó, aha, já zapomněla.
On jim ty Golany Kushnerův tchán vlastně ” daroval”.
A půl Jeruzaléma k tomu.
Měli se nechat od arabů zahnat do moře a nechat vyhubit? Ty jsi nejen drza ale i jednoduchá.
Neurážejte dámu, hňupe, nepásla s Vámi krávy, abyste jí tykal. Ačkoliv Vám by asi ani ty krávy nikdo soudný nesvěřil …
Začala ona, k r á v o ( to je za toho hňupa).
Neurážejte dámu, hňupe, nepásla s Vámi krávy, abyste jí tykal. Ačkoliv Vám by asi ani ty krávy nikdo soudný nesvěřil …
Co kecáte?
Vy Jyřýčku?
Tak promiňte, já vím, že urážet postižené se nemá, kdyby Vám chyběla ručička, to bych si to uvědomila, ale chybějící mozeček, to k tomu pořád svádí, tak sorry!!!
On ten jyrka sirka si cpe ten česnek i do otvoru do duše a pak prdí jak seladóón.
Zase jsi mne oznacila hanlivě, tobě to nedochazi, tupa stračeno?
Jestli je pepa komouš, tak já jsem Trumpova matka. Je vidět, že sice umíš číst, ale to je tak všechno pupíku.
On je promužicko-komoušska rohožka, která ma v oblibě udavačstvi, lež, závist a zlodějnu, tedy vše co charakterizuje komunisticky nevolnicky minuly režim. Neni to tvůj brácha, dvojče? Je ti hodně podobný.
Jesteś takim polskim błaznem.
A ty jenom komoušsko-bolševicky c y p.
Už tata tvuj, byl veky chuj.
velky, jako že velikánský.
Jerzy, jsi vymaštěnej jak forma na bábovku. Aby člověk u tebe nebyl komouš, nesměl by mít názor a dávat ti tisíc palců. Jerzy, ty jsi musel bejt starostou v řeporyjích.
Z Pšonska nepřišlo nikdy nic dobrého, jen posypová sůl a protržená šprcka.
Hele ty štrumle, nedávej mě s pepou dohromady a hlavně mu nepřisuzuj, to co už jsi jednou dal mě!!! Udělej si v tom pořádek, ano. Máš v tom hokej. Ale to nic nemění na tom, že jsme s pepou kamarádi. Tak si mě osškrtni, SI Pedro.
Odpierdol się, kwiatku!
Pšonkovi dát potah, klapky na očích už má.
Jerzy, loutko, právě jsi opět dokázal, že jsi jen tupý trotl.
Což ostatně není nic nového. Ty jsi takový malý, polský a židovský, emerický, neziskovkový reproduktor.
Od promužicko- komošské kolaborantske zbaběle onuce beru takove označeni jako pochvalu!!!!!
Jerzy, jsi pořád stejně tupý, to byla velmi chabá reakce.
Od toho honěni u fotky přihřateho Vladimira Vladimiroviče se ti už odkrvuje mozek.
No, to je borec, narozdíl od tvého šéfa žida Šoroše, Jerzy.
Kde jsi na to přišel, že mam v oblibě toho marxistu, ty ulhaný c y p e?
Máš stejný pohled na svět, čulibrku.
Biedni Polacy, zrobili to dla nas, cypa.
Ještě bych rád vypíchl že NEJSEM milovník arabů,černochů a všech dalších mimoevropských etnik. Ale respektuji je i jejich kulturu a zvyky. U nich!!!! Totéž na oplátku očekávám zde od nich. Jsem xenofob? Ale stejně jako nesnáším prasárny zde,vadí mi i jinde. Nedávno zde byl článek o tom jak je třeba nazývat věci pravými jmény. Tento případ je ukázkou tak názornou jak jen může být. Dvě země. Napjaté vztahy ale ne ve válce. Občané jednoho zabijí občana druhého státu. Na jeho území! Jak to chcete nazvat? VRAŽDA to je. A můžete si nalhávat co chcete. Pokud o osudu jednotlivce nerozhoduje soud ale kdosi, kdesi,je to VRAŽDA a TEROR! A tvářit se že náš teror je lepší než ten jejich,je vrchol arogance a pokrytectví.
hezký den všem slušným lidem přeje Červený Jiří
Líp se to nedá říct!
Chtěli zničit S.Koreu, protože atomovky, už couvli, protože Korea je má. Ničí Irán, protože atomovky. Jde jim jen o to, že čím více zemí bude mít atomovky, tím méně budou moct terorizovat, okrádat, buzerovat, kroutit ruce, parazitovat a žít si nad poměry na úkor celého světa. Konec hegemonie. Asi tak, že mlátím slabšího kluka a nedovolím mu jít do posilovny, aby mi on pak nenamlátil držku, anebo nebyl rovnocenným soupeřem.
Dneska se na ČRo nějaký blb čílí, že Írán porušuje dohodu.
Tu samou dohodu, kterou Bílý dům svévolně zrušil, ačkoli jí podepsaly i evropské mocnosti.
Tak to je v p®deli, Írán má dodržovat zrušenou smlouvu.
Mosaddek kdysi vyfouknul Britům ” jejich” ropu a dodnes to nerozdejchali.
Arabové si nechají nadělat na hlavu, ale Íránci ne.
Americké diplomaty ( rozumněj agenty CIA) drželi v zajetí jako rukojmí krásných kulatých 444 dní.
Amíkům z toho málem p®dla žilka, takhle s nima nikde jinde nevydrbali.
A ještě o tom, kreténi, natočili film Argo.
Ten čmoud byl jaderný vědec a snil, že zemře jako mučedník. Prostě jako MUČEDNÍK. Chápe to ta Bruselská cunda??? Dejte muslimům do ruky atomovku.
Takže pro mě jasný. Jaderný fyzik chce zemřít jako mučedník, tak nám tu atomovku tady jednou na svém těle odpálí.
Kdy ta stupidní idiocie Evropských politiků skončí? Oni opravdu nechápou životní styl těchto vypatlanců? Si jako myslí, že když je muslim vědec, že se nebude řídit pokyny Proroka Mohameda a nebude chtít spálit náš svět na popel?
V opačném případě, kdyby tu atom bombu odpálil v Bruselu, vůbec bych nelitoval.
No už jí mají, Pakis. A ti v Evropě skutečně proti jejím obyvatelů terorismus páchají. Peršani si maximálně v Evropě vyřizují učty s jejich emigrací.
Protože ty vraždy nepáchá přímo Mosad, ale používá na ně írànské “disidenty” žijící v Evropě.
Pijáčku, tady jste ÚPLNĚ vedle.
Írànci nejsou potrhlí Arabové, jsou to árijci, indoevropané, jako i my.
Náboženský jsou velice vlažní, ta zbožnost je tam jenom ” jako”.
Jenom měli tu smůlu, že se po svrhnutí chamtivého prozápadního šáha zmocnili moci ajatolláhové.
Íráncům to v první chvíli nevadilo, protože šáh zemi násilím westernizoval.
Brali to jako návrat ke kořenům.
Když se jim rozbřesklo, tak už bylo pozdě.
To ale známe i my, jaké je to vzít něco ode zdi ke zdi, že?
Dneska tam mají daleko umírněnější vládu, než byla ta pošuka Ahmadínežáda a Chomejního.
Ale bigotní klér se stále hlásí k moci, zásadně nesouhlasil s tou Obamovou dohodou.
V příštím roce budou v Íránu volby.
Kdo je asi vyhraje !?!?!?!?!?!?!?!?!?
Mám temné tušení, že tyhle izraelské kousky nahrajou právě těm nejhorším.
Já jsem to psal obecně na muslimy. Jaderní fyzikové jsou též i muslimové. Jejich nátury jsou stejné, bez ohledu z jaké země pocházejí. Chápete? MUSLIMOVÉ
Muslimové jsou bez hranic. Muslimové jsou jedno a to samé hejno kobylek, jedno jestli v Africe, v Asii nebo na Blízkém východě. Mají společnou náboženskou ideologii. Asi tak.
Tak v tomhle se neshodnem.
Neskutečná demagogie sionisty. Peršané nám po krku nejdou, ale od dob zemského škůdce vonundzu Lety náš nově nalezený, drahý saudský spojenec ano. Financuje, na rozdíl od Persie různé wahabistické spolky kamarádů Hamačka i u nás a po celém eurosojuzu. A se Saudy si moc dobře rozumí i Israel. Ten má snad ten terorismus v základech, jen se moc nemluví kdo zabíjel ze zálohy britské vojáky a příslušníky státní správy v Palestině.
Jen jednou jsem zaznamenala, že teror pàchal Íránec.
Byl to 16tiletý smrad a střílel někde po zauzených.
Pan autor zapomněl zmínit, kdo vynalezli teror na Blízkém východě.
Byli to Izraelci a ten teror se jim náramně vyplatil.
Pomocí konví od mléka , naplněných dynamitem , vyhodili do povětří hotel Krále Davida.
Samozřejmě převlečení za Araby.
92 mrtvol, dílo se zdařili, britští prorektoři si sbalili kufry a hbitě vypadli.
Domorodci tak zůstali osamoceni, proti po zuby ozbrojeným židům neměli chudí pasáci koz nejmenší šanci.
Strůjce toho masakru, Menachem Begin, velitel Irgunu, později za ten kousek odměněn premiérskou seslí.
A já furt od koho maj slimáci tu taktiku.
Presne tak, arabska legia pod Britskym vedenim vrazdila zidy v Palestine, a proto tam Britova nemeli co delat.
Chudacci nezbrojeni arabove uz v roce 1947 vrazdili zidy v Palestine, prepadavali kibucy v severni Palestine, ale podle helenky to jsou chudinky.
Ale, ale, Britové fandili židům, ale né zase tolik, kolik by si židé přáli.
Britové přeci jen těžce nesli, když židé do země pašovali zbraně a přepadali arabské vesnice.
Jako protektoři měli povinnost starat se o bezpečí obyvatelstva.
Desetileté dětičky trénovaly pomocí holí už v táborech na Kypru, jak budou mlátit Araby, až se dostanou do zaslíbené země.
Pěkně to popisuje Leon Uris v knížce Exodus.
Psmi Novotna, Zide si prostor Izraele KOUPILI od arabu. Jenze obycejnym arabum bylo jedno, jake ksefty a s kym delaji jejich vudcove. Vasi rodice prodaji barak, kde jste se narodila a vy zacnete zabijet aterorizovat nove majitele?
Původně si nějakou půdu opravdu koupili, ale později si už brali sami.
Tu půdu jim neprodali ti co na ní hospodařili, Palestinci jsou totiž chudí a měli usedlosti na půdě, která patřila původně Osmanům, později Arabům.
Smlouvy se odehrávaly často per huba, takže často na tu půdu ani nemají papíry.
Řídili se zvyklostním právem, z čehož dneska Izraelci samozřejmě profitují.
Zkuste se podívat na dnešní mapu Izraele a mapu Judeje a Posamaří z roku třeba 500 n.l.
Tu Judeu a Samaří ale příklepla OSN Palestincům , že?
Záměr byl dva státy, ale Izraelci se pořád rozléhají jako…nechci být sprostá.
Nejsem znalec pomeru na blizkem vychode.To priznavam.Ale Izrael je u mne vyspely demokraticky stat,vsude kolem je stredovek.A kdyz se dovim,komu fandi EU v cele s A.Merklovou,mam celkem jasno.
Šmankot, takový apartheid jako je v Izraeli nebyl ani v JAR.
Snoubenci si musejí nechat vystavit doklad o rasové čistotě, mnozí se raději nechají oddat v cizině.
T a demoška je poněkud podivná.
Jenom pro Vyvolené.
Nečistá rasa je držená v zadrátované Gaze, když tam jsou hodní, tak dostanou pitnou vodu a elektřinu.
Zase ta tvoje muslimska propaganda, vzdyt je nemaji ani jejich arabsti bratri.
Hamas udelal z gazy koncentrak kde muci a vrazdi falesne palestince.
Smula blbko, doba beztrestneho vrazdeni zidu skoncila.
Radi
Nesmysl zenit se nesmi zid a nezid, to je jedinne omezeni. V Izraeli zadny apartheid neexistuje. Samozrejme je zakazono vrazdeni, a to i zidu, a to muslimum vadi, protoze jsou podle islamu nadrazeni a vrazda nemuslima je povolena.
No právě !
Za Hitlera se také nesměl žid ženit s árijcem.
Ty jsi fakt kráva, Novotná. Takovou nenávistnou blbku aby pohledal. To muslimové mají zakázáno se ženit se židy!! Náno připitomělá
Lež!
Muslim si může vzít kteroukoli, děti jsou totiž vždycky muslimové.
Proto musela Ivanka Trump konvertovat k judaismu, aby se narodili židé.
Ti to totiž mají přesně naopak, židovství se dědí po matce.
Ale i tak, v Izraeli by Kushnera s Ivanou rabín neoddal, protože není čistokrevná.
Šlo by o prznění Vyvolené rasy.
Je zajímavé,že kamarád,dnes už na pravdě boží,měl ženu čistokrevnou židovku /zemřela loni dva roky po něm/ a nikdy jsem si nevšiml,že by s tím měl doma nebo na návštěvě v Izraeli problém.Něco jiného jsou ti ortodoxní magoři,ale to asi v každém náboženství.
Jasně.
Ale chtip je v tom, že právě ti ortodoxní jsou v knesetu jazýčkem na vahách a proto si je musí předcházet každá vláda.
Ačkoli jsou převážně na dafkach, roděj jako hraboši, nesloužej v armádě, jenom studujou tóru.
Když jim vlàda sdělila, že budou muset dodržovat karantény, tak vyjevili, že je lepší smrt, než přestat studovat tóru.
(Hromadně, v ješivách.)
cit : Jak bychom dnes hodnotili události v nacistickém Německu, kdyby po Heydrichovi byl zlikvidován významný vědec, který by byl „otcem“ německého jaderného programu?…
…a kolik by bylo Hirošim, kdyby rusové taky neměli atomovou bombu…a kolikrát si američané dovolili zabít někoho v Severní Koreji ?
Nojo
mrakodrap obamba vyhrožoval, že kdo nebude dělat, co chce amerika, tak že mu zkroutí ruce.
Soudruch Stejskal je debil, srovnávat Írán s nacistickým Německem je bohapustá a veskrze prolhaná demagogie.
Židáci ukradli arabům území, a v tom je jádro pudla, proto tam nebude nikdy klid.
Izrael je skutečně vřed, a nebude klid, dokud tam Izrael bude opruzovat.
Írán bude mít jadernou zbraň, dřív, nebo později, tomu nikdo nezabrání.
Vzpomeňte, jak mulat
Už fšem došlo, že před kroucením ruk je ochrání pouze jaderná zbraň.
Že se americe nedá věřit ani půl slova.
A king čong to sqele celému světu předvedl.
Malá a ekonomicky bezvýznamná Sev.Korea ukázala USA beztrestně fakáč
Kdyby neměli Korejci jadernou bombu, tak jsou dnes na šrot.
Ta puda byla osmaska, a zide si ji od nich koupili. A navic je to historicky zidovske uzemi, kde falesni palestinci zacali hromadne prichazet v 19 stoleti, kdy nasledovali zidy, kteri tam prichazeli drive.
To je hrozně důležitý argument, to “historicky židofské území”
Víc ani netřeba, dost jsem se nasmál
Co blbnete?
Původní Izrael zanikl před cca 2000 lety a v neobydlené zemi zůstaly jenom divoké kozy?
Dnešní Palestinci jsou původní obyvatelé, tedy židé, kteří se svého židovství zřekli a později přijali islám.
Půda a obživa pro ně byla důležitější než židovský pámbíček.
Ti co se dneska považují za židy jsou převážně chazaři, z oblasti mezi Kaspikem a Černým mořem.
K judaismu jenom konvertovali.
Omyl,byli to původně Filištíni nebo také ,jinak,Pelištejci.Loupeživá verbež.Palestninci jsou moderní konstrukt protože Palestina….
Mezi Palestinci a Filištíny není žádná spojitost, jenom to podobně zní.
s tím Izraelem je to dvojaké…přijít po dvou tisíciletích s tím,že nám tuto zemi daroval bůh….je…..
..a na druhé straně, jak by se tamní, okolní arabské státy mohly mít , kdyby jim práce byla vlastní a kdyby s intelektově nadanějším sousedem spolupracovali..ono ten nesoulad je v mnohém zapříčiněn i tím, že tamním nefachčenkům byl jejich bůh více nakloněn a dopřál jim bohatá náleziště ropy…takže pokud bude ropa ,potud jim práce a její potřeba hrozit nebude. Co myslíte,nesouvisí snaha o totální elektromobilizovanost
se snahou o odříznutí arabů od zdroje financí ?
Co myslíte,nesouvisí snaha o totální elektromobilizovanost
se snahou o odříznutí arabů od zdroje financí ?
xxxxxxxxxxxxxxxx
Já si myslím, že určitě, že to není náhoda
A i když su fanda spalovacích motorů, a jak se říká, že starého psa novým kouskům nenaučíte, tak, pokud se zlepší parametry baterií, rychlost a dosažitelnost nabíjení, cena, asi bych nebyl proti.
Žádná spojka, žádná šaltrpáka, jen plyn, brzda, jednoduché jak facka.
Jen se obávám, že to bude jen pro mohovité.
to se mrtvé narodilo.
Nikdy neříkej nikdy
Elektrický trakční motor je oproti spalovacímu motoru učiněný zázrak – o tom žádná. Čeká se už jen na ty zázračné akumulátory. Zdvojnásobení výroby elektřiny a kompletní předělání rozvodů elektřiny už bude brnkačka.
Češi se taky nehrnuli do spolupráce s intelektuálně vyspělejšími Němci.
Možná pár kolaborantů.
V Palestině to asi bude podobné.
intelektuální vyspělost prokázalo 80 miliónu němců synchronizovaným zvedáním pravice… teď si těmi stejnými pravicemi poplácavají ramena, jak jsou dobří v importu imigrantů…
Realita je, že Goethe obohatil světovou pokladníci víc než František Ladislav Čelakovský, to máme marný.
komouši na celém světé už sveho kozojebského teroristického bratra oplakávají, jak je u nich zvakem.
Jsem take toho nazoru, ze bratri Masinove jednali v zajmu vyssiho principu. V boji je mi jedno, jestli je nepritel svazany nebo neni. Ze se muselo pocitat s tim, ze se Nemci budou strasne mstit, to muselo byt kazdemu jasne. V boji se tomu rika kolateralni skody. Je prijatelna smrt nekolika lidi, kdyz tim zachranime tisice, nebo miliony.
l obyvatele Hirosimy a Nagaski byli nevinne obeti, ale ukoncila se tim valka.
Ty vole, boj proti účetnímu! Tak tos tomu nasadil korunu.
Ozbrojeny pokladnik, kteremu strana a pracujici lid svěřili zbraň. Take ten podřezany SNBák nepochopil, že když se zůcastnil třidniho boje musi byt bděly a ostražity, tohle vše podcenil, stejně jako zabiti soudruzi z NDR.
Ty jsi je nacistickej odpad! Měl to bejt tvůj fotr, nesral bys tady z držky!
Ctirad uvedl, že ten SNBák si určitě myslel, že se po uspaní probudi a že musel byt hodně překvapený že se neprobudil. Vtipné a dobre!!! Skupině bratrů Mašinů davam palec nahoru.!!!!
Ten,
kdo vraha a lupiče ctí jako hrdinu j,
je v mých očích horší zločinec nežli sám vrah a morální zrůda.
Pokud by šlo o skutečný protikomunidstický odboj měli se vydat
alespoň za předsedou místní buňky KSČ.
Těm puberťákům šlo o sladký život blázna Vincka někde na západě,nikoliv
o odboj.Mámě a nemocné sestře připravili svým hrdinstvím ráj na zemi,ubožáci.
Je sranda, když tu moralizuje promužicko-komoušska rohožka. Kdo je v tvych očich moralni zrůda je mi u prdele, ty kolaborantská šlapko. Skupinu bratři mašinů lze označit jenom jako statečné a tvrdé muže, pochazeli ze selských rodů, je dobře, že se alespoň třem podařilo prostřilet se z obličeni přes 20 tisiců policistů a vojaků, soudruhů z NDR.
Moc piješ,málo souložíš,chorošovo hajzlpapíre,
Zvratky a semeno ti vyplnily
dutinu lebeční,Piráte,
Ne že bych chtěl obhajovat Mašíny, ale v té době holt bylo vraždění a loupení standardem. Stačí si vzpomenout na justiční vraždy, uranové lágry, loupeživou kolektivizaci atd.
Proč jste z toho statku vlastně utekli , to se vám nechtělo dělit o zisky se svými bývalými nádeníky ? Co babička otrokyně , jak to viděla ona ?
Loupeži statku se po bolševicku říká “útěk ze statku”? Takže když vám někdo uloupí např. peněženku, tak se tomu říká “útěk od peněženky”?
Moje babička ani nikdo z dalších předků se s bolševickými lupiči o vlastní majetek opravdu “dělit” nechtěl.
Proto je také zcela v pořádku, jak komunisti s tím třídním nepřítelem v 50. letech zatočili !
Z východu vůči západu nebyla nikdy nenávist, ale ze západu ji na nás hrnou buldozerem. V Amíckých filmech bylo vždy urážení východu, mafie vždy ruská, dodnes si myslí, že nemáme elektřinu! Vymaštěnci nabubřelí. Nikdy jsem neviděl východní film aby urážel západ, nebo Ameriku, při tom tam mají miliony lidí na ulici, nemají na doktora, žebráci, hlad, drogy, špína! Anglosaská špína a my jim lezeme do prdele, když námi pohrdají, vykradli nás, zničili, rozvrátili, dováží sem odpad a to doslova! 5. kolona zm*dů se tady tetelí blahem! Hnus!
Ty těm svým ulhanym grcům snad i věřiš, komoušska rohožko!!!!
O rohožce bych si s tebou popovídal, potrate.
Tvé vyhrožovani jenom dokazuje, co jsi zač, komoušská šlapko.
Nikdo by se s tebou nešpinil sráči. Když nerozumíš co tím myslím, tak táhni do vagíny konfidente protičeskej!
Pepo něco pro tebe, snad se ti konečně rozbřeskne
Když jsem se zatoulal do Barcelony, šel jsem jednoho dne kolem jakési velké budovy a slyšel jsem odtamtud výkřiky a úpění a sténání lidí. “Co se to tam děje”, zeptal jsem se kolemjdoucího.”Vojenský kriminál, a co má být”? odpověděl. “Ale pročpak tam, proboha, ti lidé tak zoufale křičí?”
“Lidé? Vždyť to jsou komunisti”.
“To ještě nemusí křičet, když jsou to komunisti”.
“Copak nerozumíte? Mlátí to tam, dávají jim do těla”.
A proč?”
“Vždyť jsou to komunisti”.
“To už jste mi řekl třikrát”.
“No proto to tam utloukají. Večer to pak odvezou a zakopou”.
“Copak jsou to zločinci?”
“Ne, ale jsou to komunisti”.
“A proto je trýzní a utloukají?”
“Aby ne, komunisti chtějí fšechno převrátit. Těm tohle fšechno není dost dobré. Chtějí nás zotročit, abychom si už nesměli dělat, co chceme. Stát má fšechno dělat sám a my máme být už jen dělníci státu. To ale nechceme. Chceme dělat kdy chceme, jak chceme, kde chceme, a co chceme. A když se nám nechce dělat, ale hladovět, ani do toho nechceme, aby se nám někdo pletl.
Ale tihle se nám chtějí plést do celého našeho života a stát má fšechno komandovat. Docela správně, že to utloukají.
Úryvek z knihy Loď mrtvých, děj se odehrává po 1.světové válce.
Autor – B. Traven
Jak vy jste tu trpěl za Husáka ?
Pepíku, úryvek jste moc nepochopil.
Traven byl výrazně levicový spisovatel.
Třidni boj jim vyhlasila KSČ a vlada , ty ulhana komoušsko-bolševicka onuce, oni jen přijali hozenou rukavici. Vraždit začali komouši,.
To bylo pro ulhaného komouše Pepu.
miliarda staci:
Naprosto zvrácené myšlení. Tím by se dalo obhájit cokoli vyhovuje silnějšímu, např. vyvraždění indiánů v Severní Americe.
Proč promužicko-komousske onuce zde na webu oplakavaji smrt mohamedanskeho gaunera nechápu, je teď už v ráji mezi pannami( přesny počet zůcastněných pannen si nepamatuju).
https://pravyprostor.cz/vsechno-je-v-islamu-a-vsechno-neni-bozi/
Izrael dokonce nezná ani Ústavu, řídí se výhradně tórou, Írán samozřejmě Ústavu má.
Náboženský apartheid který provozují Izraelci nemá v moderním světě vůbec obdoby.
https://stredoevropan.cz/2020/10/05/video-proc-jsme-anticko-krestanska-a-ne-zidovsko-krestanska-civilizace/
Proto vřele souhlasím s moudrým Si Ťiao- pchingem, který nechává náboženské pošuky posílat na převýchovu.
Tady nektera moudra helenky.
Helenka je blba a psychicky labilni, soudim podle emotikonu, tak doufam ze ten jeji syn je aspon normalni.
Jinak helenka je podle vlastnich slov odbornik na Izrael, ale vubec nevedela ze se Izrael v roce 2005 stahl z Gazy.
At se helenka vykeca, to je tak asi jedine co muze delat.
Iran nikdy nebude mit atomovou bombu, Izrael se o to postara. A kviceni pomatene polovicni arabky helenky na tom nic nezmeni.
Izrael se nestáhl, ale utekl z Gazy.
Lezlo to do peněz, když jednoho osadníka musela hlídat rota záklaďáků.
Nikdo neoplakává, šmejde, jen poukazuje na špínu!
Bečite, bo Vám zabili spojence tvého prezidenta, Vladimira Vladimiroviče, ty kolaborantska šlapko.
Táhni do prdele ty pšonskej debile.
No Stauffenbergův pokus zamordovat Hitlera Churchilla pořádně vytočil.
“Co si ten holomek dovolil?Že si jen tak zabije Hitlera a uzavře mír,když vyhráváme?A za pár roků zas budou tvrdit,že v poli nebyli poraženi a budou to zkoušet znova”.
Pokud někdo souhlasí s jednou vraždou pak musí souhlasit se všemi…
Pokud považujete za legitimní vraždu iránského vědce souhlasíte s vraždou izraelského školáka?
Tyhle vraždy ve “vyšším zájmu” jsou stejně hnusné kdekoli a ať už je páchá kdokoli, ale nemůžeme jedněm tleskat a druhé pranýřovat…
Vražda je vraždou… A tou zůstane….
(A to nemusím ani Izraelce ani Íránce…)
Pro Izrael je opravdu dulezite nazor nekoho kdo si zije v klidu a neni mu vyhrozovano likvidaci. Izrael se o sebe musel vzdycky postarat, a taky se postara.
Ja souhlasim se zabijenim vsech zastupcu kleronacistickeho iranskeho rezimu kteri ohrozuji Izrael,
nesouhlasim s vrazdenim nevinnych civilistu.
Treba helenka to ma naopak, podporuje vrazdeni urguju, faluncistu a krestanu v Cine, a podporuje lidi kteri vrazdi zidy.
https://stredoevropan.cz/2020/10/05/video-proc-jsme-anticko-krestanska-a-ne-zidovsko-krestanska-civilizace/
“Proto vřele souhlasím s moudrým Si Ťiao- pchingem, který nechává náboženské pošuky posílat na převýchovu.”
Helenka totiz lidi rozdeluje na slusne, napriklad Hitler, vedeni Iranskeho kleronacistickeho rezimu a teroristicke skupiny vrazdici zidy, a neslusne kteri zidy nevrazdi. Treba sef hamasu odsouzeny za vrazdy zidu je podle helenky hrdina protoze zide jsou zlo a je je treba zlikvidovat.
Jsou treba vyjimky jako byvaly zid slomo sand, napsal knihu jak jsem prestal byt zidem, ktery zidy nenavidi, a tvrdi ze ve Francii je islam nabozenstvi utlacovane menciny.
Toho helenka obdivuje. hlavne tu jeho teorii ze Rimska provincie Judea neexistovala, a uzemi dnesniho Izraele vubec nesouvisi s historickym Eretz Izrael.
Izrael je stát prosperity a demokracie , pevnost bránící se proti netolerantnim, segregačnim a rasistickými mohamedánům.
Zde s vámi musím souhlasit.Židé udělali z pouště kvetoucí sad.Když vrátili vše arabům,za půl roku tam bylo smetiště a zmar.
Než vznikl Izrael , tak Palestinci žádnou pomoc nepotřebovali !
No, za ty prachy co do nich nasypali bohatí soukmenovci, a za reparace, které ždímají z Němců, by tu zahradu vybudovali i domorodci z Burkina Faso.
Nic takového nenapsal, za svoje židovství se nestydí.
Žije v Tel Avivu a učí tam historii.
já tvrdím jedno, s kozojebem to jinak nejde. francie už dnes vypadá jako izrael. s kozojebem přišla do evropy jeho kultura lásky a tolerance.
Tady je zas veselo
dejte pozor Stejskale, co si přejete, mohlo by se vám to splnit
Každý, kdo sleduje události na BV ví, že Írán, který má na svém území největší menšinu židů na BV nikdy o vyhlazení židů neusiloval !!!
Autor je bohapustý demagog a lhář.
Že židovský stát má velký problém s rasismem dokazuje neustále zabíráním majetku a území nežidům. Terorismus, který autor propaguje je důkazem pokrytectví a hnusných lží v kterých musíme žít. Naopak by bylo dobré, kdyby Írán jadernou zbraň měl, protože by to byl zásadní vyvažující moment v obhajování práv obrany proti agresorovi, který vlastní jadernou triádu a pomáhá islamistům v Sýrii a je v přátelských vztazích s wahhábistickou Saudskou arábií , která masivně podporuje radikální kazatele v mešitách EU.
“Vzhledem k tomu, že nejsem Arab ani Žid, nepodporuji jen jednu stranu, ale obě.
Dvě hodiny arabských stížností mě zaženou do synagogy.
A po intenzivním kurzu sionistické propagandy jsem připravený předstoupit na islám.”
(Sir Ronald Storrs, britský guvernér Jeruzaléma v letech 1918-1926)
***
Taky blbec, pane Stejskale, že?
Stejskal, když už zatoužil srovnávat, tak by nám mohl vyjmenovat, kolik států už napadl Írán, nacistické Německo, a “demokratické” USA.
Včetně mrtvých a vykořeněných.
My už si to přebereme