
Muslimská budoucnost západní Evropy již jasně na dohled
BJ
Muslimská budoucnost západní Evropy naobírá stále zřetelnější kontury. Podle statistických sledování a propočtů uveřejněných francouzským institutem Gavekal Research by se v západní Evropě původní bílí obyvatelé měli stát menšinou již během dvou generací, tedy cirka následujících 4 dekád, přičemž většinové obyvatelstvo bude muslimské.
A to už jen díky pouhé porodnosti již imigrovaného muslimského obyvatelstva, která je třikrát větší než u původních Evropanů. Budou-li do Evropy masově přicházet další muslimští imigranti, jak se o to současné elity zasazují, dny bílého Evropana budou sečteny ještě daleko dříve.
Jaká to bude paráda, připravují nejmládší generaci nové neomarxistické učebnice i u nás již nyní. Inu, jak prohlásila již před lety v zahraničním vysílání Íránského rádia jedna profesorka z Teheránské univerzity, „zdecimované národy dekadentní Evropy již toužebně očekávají, až budou moci vstoupit do svobody islámu“.
A kdyby jen nějaká profesorka z Teheránské univerzity. – Dnes to prohlašují i mnohé evropské politické strany a jejich proponenti, a jejich volební programy jdou pořád na dračku. Nebo už tak ne..? Každopádně se prý máme na co těšit. Jen co je pravda. A bude to pořádně hustý.
ZDROJ: bj
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kdo jsou soudruzi z ČSBS? - 16.2.2019
- Sorosovo pozdní probuzení - 16.2.2019
- Není ten Vojtěch Filip k nakousnutí? - 16.2.2019
…zvykneme si….Zěměkoule se bude točit dál.Nebo budem volit SPD ???-možná poslední šance “TO” u nás oddálit.
Já to udělám určitě !
Ještě máme šanci.
Muslim nestojí (jako před 300 lety) u Vídně, ale tlačí se od západu. Z Německa. Stačí se oddělit od nakaženého a zahnívajícího Západu.
Důkladně. A pak spolu s Polskem a Maďarskem zahájit přípravy kolektivní obrany. Až ovládnou Západ, budou chtít i nás.
Podmínkou je dobře zvolit. Když to zvládli Poláci i Maďaři, proč ne my?
Protože v Polsku i v Maďarsku je vyšší procento opravdu věřících obyvatel. My jsme už dávno propadli konzumu a stačí nám ten bůček, pívo a “vlastně mámo, koukej, ten Bábiš nejni tak hroznej”…
Dámy a pánové,
já už tu hrůzu islámu už asi nezažiji, ale lituji své děti a vnuky. Své syny jsem sice naučil už v dětství střílet snad ze všech tehdy dostupných zbraní ( i těch tehdejší veřejnosti nedostupných), ale opravdu nevím, jestli jim to bude co platné. Oba jsou sice řádně ozbrojení, ale zasr@ná EU jim bude chtít zbraně zabavit.
Teď mě asi budete nadávat, ale jsem toho názoru, že dnes by se nám i hodil bývalý hraniční plot, který byl po revoluci tak radostně bořen. A pohraniční vojenské útvary s povolením střelby do černého.
Mimochodem, taková perlička. V Jižních Čechách, jak mi potvrdil bývalý kolega, nakupují Bavoráci pozemky a staví si zde domy, takže s tím německým vítáním to asi nebude tak horké, jak se nám snaží buzny z ČT nakecat.
Sousedky dcera se asi před 15 roky provdala do Německa, do Ingolstadtu. Vzala si nějakého vysokého manažera z tamní automobilky, koupili si a zařídili byt za 400 tisíc Euro, mají dvě děti. Minulý týden přijeli na návštěvu. Já jsem se pak sousedky ptal, jak to tedy v tom Německu, potažmo v Bavorsku vypadá. Vykulila na mě oči, spráskla ruce a řekla mi: Františku, je to tam naprostá hrůza, holka (mimochodem moc hezká blondýnka) s dětmi jezdí zcela zásadně autem, zamčené dveře. Bylo jí doporučeno, že když se jí do cesta postaví nějací negři, ať je klidně přejede, protože jí půjde o život. Do centra Ingolstadtu se po setmění nikdo neodváží, místní Policie tam jezdí zásadně dvěma auty a po zuby ozbrojená – pistole, samopaly, brokovnice. Holka s manželem před pěti měsíci rezignovali a koupili si dům ve Švýcarsku, kam se teď stěhují.
Tak si říkám, kdo asi v tom idealizovaném Německu, Francii, Itálii, Španělsku, Holandsku, Belgii, Švédsku, atd., nakonec zůstane? Bohatí utečou buď do USA nebo k nám na východ a zůstanou zde jen chudí, ze kterých si negři a slimáci udělají otroky. A až i ti otroci vymřou, kdo ty ubohé válečné uprchlíky bude živit? Oni sami pracovat nechtějí nebo neumí nebo jsou IQ tykve, takže nechápou. Z Německa a celé slavné EU bude do 50 roků druhé Somálsko. Obyvatelstvo blbé, kozomrdi, z ženských bubáci v pytlech, obřezané. No fuj.
Tož tak.
Ale to už tam hexe Merkel, tedy soudružka Erika dávno nebude, po ní potopa.
Evropa se rozpadne na jednotlive etnicke enklavy…bude to neco na zpusob feudalnich drzav ….zase se priblizime stredoveku ….. Bili chlapi si vzdy zabehnou za hranice strelit par slimaku a negru.
Mate recht.Ty cerne kurvy se ale projevi o dost drive.Az nedostanou nasypano,zacnou delat bordel.Potom je snad uz zacneme hromadne strilet.
Pane kolego, soudruh premiér dočasné kolaboranstské vlády Sobotka s mašličkou mopslíka na krku podle pokynů svých západních loutkovodičů s žádným vystoupením z EU rozhodně nepočítá a naopak nám čím dál neomaleněji vnucuje měnu Euro.
Nejen Sobotka…..
https://www.novinky.cz/domaci/451431-drahos-pristi-vlada-se-musi-vazne-bavit-o-euru.html
Ať si Sralbotka trhne, je to politická mrtvola, raději ať šoupe nohama před bránou Bruselu. Teď jde o to dokázat to co Maďaři a Poláci v otázce migrace. Snad to vyjde s SPD.
Souhlasím s panem Vylíčilem. PROČ bychom to nezvládli my? Tyto volby jsou naproto rozhodující pro nás.
Sobotka už křičí (dnes ráno na Seznamu článek) “musíme jít do tzv Tvrdého jádra v EU, musíme co nejrychleji přijmout Euro”!!
Ve Švédsku vyšla kniha pro děti, “Děda má čtyři manželky” s patřičnou obrázkovou ilustraci. Ti už jsou opravdu ztraceni….. Ale my ještě zabojujme!
Volím SPD Okamuru. Je to snad už i povinnost, kdo tohle u nás nechce a má českou hrdost a náturu.
(víte, jak to myslím)
Okamura se prý spojí klidně s Babišem nebo KSČM,říká se to.To je cesta do pekel.
ŘÍKÁ SE TO, nikoliv, že to říká Okamura, Kobliha či komanči!
A proč se to říká? Aby lidé pochybovali…někdo je k tomu navádí, a Okamuru nevolili. Vždyť téměř všem by vadilo referendum o setrvání v EU, z musláků se někteří mohou podělat blahem (což mne vede otázce, zda jsou tak hloupí zadarmo) a z jiného soudku, podívejte se jak tady vládnou exekutoři. Okamura, a v tomto s ním též souhlasím, by to chtěl dát pod úřad! Všimněte si, kolik politiků se soukromých exekutorů zastává….! A úplně nejhorší je, že nikdo nepřemýšlí nad tím, proč je toto “povolání” u nás tak kvetoucí!
Mě se Okamurovy názory teď také líbí,ale takhle jsem BOHUŽEL naletěla minule tomu slovenskýmu stbákovi,gaunerovi všech gaunerů za jehož vlády jsme byli zařazeni mezi rozvojové země a nikde se o tom nemluví !! Selský rozum
Nevěřit nikomu a nejít k volbám je také řešení…které ovšem nic nevyřeší, jen budete mít pocit, že jste se toho nezúčastnila…ale bohužel pro vás mám smutnou zprávu, i Váš nehlas bude někomu přidělen.
Já ale volit budu – samozřejmě – pravici
Ano, říká se to. Říká se spousta věcí; na některé naštěstí není třeba reagovat.
Pokud jde o úvahy o tom, že se Okamura spojí s Babišem, je otázka, jak si mluvčí toto spojení představuje.
Pokud bude ANOfert nejsilnější strana a de facto vyhraje volby a Babiš bude pověřen sestavit vládu, každá strana, která bude ochotna na té vládě se podílet, bude “ve spojení s Babišem”.
Co to pro voliče prakticky znamená?
Volič vychází z úvahy, že ANO pravděpodobně získá ve volbách většinu hlasů. Když dá svůj hlas kterékoli jiné straně, fakticky hlasuje pro někoho, kdo v případě prolezení do sněmovny pravděpodobně bude s Babišem ve vládě (pokud nebude v opozici).
Není teda lepší rovnou hlasovat pro Babiše?
—
Ne, přátelé, já jsem se ani nezbláznil, ani nepřevrátil kabát; volím SPD, i kdybych měl být druhým z jediných dvou voličů (doufám, že prvním bude Okamura). Ale úvaha, kterou předkládá paní Městková, má pravděpodobně výše uvedený cíl. Pozor na to.
Hodlám volit Svobodné nebo ODS /mimochodem ,,Selský rozum”je film o Babišovi/
Předesílám že nikoho nepřemlouvám. Mmch, jsem bývalý volič ODS.
Svobodné volit nebudu, poněvadž chtějí EU reformovat. To podle mého názoru není možné (kapři vs. vypuštěný rybník), kdo toto hlásá, není při smyslech.
ODS volit nemohu ze dvou důvodů. První důvod je stejný jako u Svobodných. Druhý důvod: už jednou slibovali, a pak asistovali u pravého opaku svých předvolebních slibů. Jediná důvěryhodná osobnost u nich je Klaus jr., ale nevolíme osobnosti, nýbrž strany. ODS odkopla živnostníky a malé podnikatele; důvěra se buduje těžce a dlouhodobě, ztrácí snadno a rychle.
Ani u SPD samozřejmě nemám záruku toho, že svůj volební program naplní. Ale pokud děláme stále stejné věci, obdržíme stále stejné výsledky. Vláda ODS, resp. její participace na vládě, přinesla výsledky, o které jen málo stojím.
Celou situaci s volbou ODS velmi dobře vystihuje jeden starší vtip o cigánech: “…tyvole, byla taková zima, že jsme rozštípali a spálili i dveře. A pak přišla zima ještě větší!”
Dobrý názor. Dnes už dokonce přiznali, že SPD útočí ze třetího místa na druhé místo. Asi jim hodně teče do bot. ANO naopak voliči ubývají. Myslím, že Češi nejsou až tak blbounkové.
Nejvíc devastuje živnostníky Babiš a s ním se chce Okamura spojit.Nejsem ale definitivně rozhodnutá
Okamura se ostře vyjadřuje proti Babišovi. Jestli se někdo bude chtít spojit, tak Babiš s Okamurou, pokud bude mít SPD dost procent. Svobodní jsou fain, ale volbou malých stran si moc nepomůžeme. Volím švýcarský model, odpovědnost politiků, stop islámu, zákaz šárija na našem území atd. A pokud by se SPD podařilo splnit jeden jediný bod, stojí to za to je volit!!!
Prosím vás: odkud máte info, že se Okamura chce spojit s Babišem? Já jsem prolezl snad všechno, co má Okamura na svém webu, celkem aktivně sleduju Okamurova vyjádření směrem k Babišovi, a nic, co by zavdávalo příčinu k podezření Okamury z úmyslu spojit se s Babišem, jsem nenalezl.
Takže prosím, doložte zdroj, z něhož pro svá podezření čerpáte. Máte totiž jedinečnou možnost odebrat takto Okamurovi mnoho voličů!
Děkuji předem.
Mno. Tak jsme se odpovědi nedočkali – jak symptomatické! Ono se to vlastně dalo čekat. – Tedy si to shrňme: výhrady paní Městkové vůči SPD jsou z kategorie pomluvy.
U tech Svobodných…ano, chtějí se pokusit o reformu, respektive návrat EU k tomu, co bylo EHS, nebo ES.
Ale oni i říkají B, pokud tato cesta nepůjde, nebude možná, pak chtějí udělat jinýkrok, a to z tohoto vlaku vystoupit.
Víte, mně osobně by se návrat k tomu ES (EHS) líbil…bez eura, klidně bez schengenu (stejně když letíte někam i po evropě letadlem tak pas, nebo občanku ukazujete), no uvidíme.
Ta prapůvodní myšlenka obchodního společenství špatná nebyla. Bohužel, jak to tak dosti často bývá, co nemá rovnou přesně a striktně daná jednoduchá pravidla se čas změní ve hru, kterou nikdo moc nechápe.
Ano, ta varianta “B” zní pěkně; jenže, umíme si to v reálu představit? Jak dlouho bude Svobodným trvat, než uznají, že reforma EU je nemožná? Volební období, nebo dvě, nebo tři?
Mezitím bude EU řádit jak utržená z řetězu, vnutí našemu předposranému parlamentu zákony, na jejichž základě proběhne spousta nevratných kroků – to přece nemůže nikdo rozumný nevidět! Myslí snad někdo, že ČR prosadí v europarlamentu reformy EU? Takový člověk nemůže být při smyslech – vždyť europarlament je zkonstruován tak, aby nic podobného nemohlo nastat! – To je důvod, proč Svobodní nemají mou důvěru.
Ven z EU, a až se EU rozloží, pak se domluvme a vracejme se k EHS. A postavme na hranicích ploty a rozestavme pohraničníky a psy.
SPD nevyhraje volby protoze Cesi nejsou nacionaliste a vetsina lidi slysi jen na penize. (ty nejzoufalejsi dokonce na koblihu a jine snuzky)
No, v nasledujicich volbach se rozhodne o nasi budoucnosti,nedavno mi volal znamy z Varu, ze v okoli Lubence vyrustaji sberne tabory pro cmoudy,jako houby po desti.V nejake obci Balkova je 800 ilegalu a tabor praska ve svech.A to nas ujistuji nasi mili politici,ze tu zadne ilegaly neprijimame.Kolik takovych tajnych taboru je v republice?Dokonce,kdyz v Balkove jedou zemedelci pracovat na pole nebo lide do lesa v okoli tabora musi odevzdavat sve mobilni telefony ochrance.To se dejou veci v nasi mile zemicce potichoucku,potajnoucku ale za penizky je tu prece dostanou.Nakonec se zjisti,ze se tu formuji hrdlorezacky bunky Bokoharamaku a Issaku.
ZAŘÍZENÍ PRO ZAJIŠTĚNÍ CIZINCŮ BALKOVÁ
Vedoucí střediska: Jan Novotný, e-mail: jnovotny@suz.cz, tel.: 974 320 900
Balková 1
331 65, Balková
tel: 974 320 901
(Rok vzniku: 2016!!!!!)
Můžete jim tam napsat nebo zavolat. na webu nemají zveřejněný počet cizinců.
A ještě doplnění co je ZZC:
“Zařízení pro zajištění cizinců (v zahraničí i u nás někdy nazývaná „detence“ nebo „záchyt“) slouží primárně k zajištění cizinců, kterým bylo vydáno pracovníky cizinecké policie rozhodnutí o správním vyhoštění a o zajištění. Klientelu tvoří osoby, které se pobytem na území ČR dostaly do rozporu se zákony ČR. Akcent je kladen zejména na kroky spojené se ztotožněním klienta (ten je často bez platných dokladů). Zajištěny mohou být jen osoby ve věku nad 15 let.
Vnější ostrahu zajišťuje Policie ČR, vnitřní smluvní bezpečnostní agentura. Těžištěm práce SUZ je v tomto ohledu poskytnutí ubytování a stravy, o celou další plejádu služeb se stará zdravotnický personál i sociální pracovníci. Klienti mají s výjimkou nočního klidu relativně volný pohyb, mohou využívat sportoviště, kulturní místnost (TV, knihovna, společenské hry) nebo setkání s duchovním (katolické, pravoslavné a muslimské víry).”
———————————————————————————
Co se s nimi děje pak nevíme….
Ano,nebyla to nahodou skola v prirode pro nase decka?
Teď budu trochu rouhač, ale podívejme se na to z jiné stránky. Jedná se o budoucnost mladých lidí a dalších, ještě nenarozených generací. Statistika dokazuje, že mladí lidé většinou kašlou na volby a pokud už se jich zúčastní, většinou volí jim blízké, levicově orientované strany, jako Piráty, Zelené a pod., u vysokoškoláků dokonce vítězí TOP 09. I když opravdu nevím proč. Tedy většinou sluníčkářské vítače a podporovatele genderu a všech těch nesmyslů okolo. Takže hlavně mladá generace si podřezává větev sama pod sebou. Oni by si měli uvědomit, že se jedná i o jejich budoucnost a o budoucnost jejich dětí. Pokud nějaké budou mít (když je to tak nemoderní). Chápu, že oni nebudou slyšet na varování, protože mají svůj rozum a většinou revoluční. Taky jsem bával mladý, i když tenkrát se tak revolucionařit nedalo
Ale za vysvětlení mladým generacím, že hlavním základem je normálně fungující rodina, to určitě stojí. A ne táta a táta, máma a máma a nakonec táta a 4 mámy…..
V praci lide kolem me vek cca do 30 let nepujdou k volbam vubec a poslouchat ty jejich komentare k politice se opravdu neda. Totalne mimo misu A hlavne tezka sranda z Okamury protoze pry blbecek mele jen proty islamu a jeho strana stejne nema nic jineho.
Takze to je ceska realita. Lide bez zodpovednosti a mozku.
Olafe jsem zvedav jak se ti blbeckove budou smat a delat srandu az pri muslimackem teroru zahynou jejich blizci nebo kamaradi to bude srandy co?
Oni si to ani nepřipouští. Je to generace bez pudu sebezáchovy!
Kde demoralizacia dosiahla urcity stupen tam uz ani svetena voda nepomoze..
“Keby si blazna roztlkol s tlčou v mažiari aj tak jeho blaznovstvo on neho nedostanes” Biblia…
Ve vedení EU ani ČR není jediný negr a v podstatě ani jediný muslim, a přesto tito lidé usilují o naši všestrannou národní a státní likvidaci a zotročení. Nezdá se vám na tom něco podezřelého a nelogického ?
Debilové, přemýšlejte, na co máte své palice ?
Zatím se ukazuje, že aby vám nepršelo do krku, takže si své otroctví zasluhujete.
Má pravdu přecedo! By řekla bába z filmu “Vesničko má středisková”.
Jak se na tu paradu budou tvarit ty sestilete holcicky a jejich rodice, ay jim potece krev z jejich malinkatych znasilnenych kundicek… A jak asi budou chodit do skoly, kdyz uz budeou od 7 na materske… No, ono to tem multikulturnim zlocincum tak hladce nepujde…Valka bude a Evropa se rozpadne na jednotlive enklavy. Uz aby to zacalo ….
Vaše představy jsou nebezpečně úchylné,běžte se léčit.
Milá paní, možná to jsou ZATÍM představy ale v muslimských zemích ke nás kterým naši politici, neziskovky a další úchylové chtějí co nejrychleji přiřadit a dovést je to jak povolené tak i praktikované, hlavně u těch afrických prudkých supervzdělanců kteří se do Evropy hrnou. Když se vám to nelíbí tak zastrčte hlavu do písku nebo si vemte tmavé brýle ať nic nevidíte a pak usedněte k TV a pusťte si třeba telenovelu nebo Ordinaci.
I Turecko bylo kdysi křesťanskou zemí. Muslimové se v okupovaných zemích chovají tak, jak je popsáno výše.
Pani Petro, ja se vazne omlouvam, je to opravdu hnus. Nedivim se, ze vas to pohorsilo, ale to byl zamer…napsat to provokativne…. Ti multikulturni pomatenci si nevidi na spicku nosu …. ten jejich plan jim stejne nevyjde ….islamizace nepujde a ani nemuze jit geometrickou radou z mnoha duvodu….
Viděla jsem video podřezaného Slováka. To je teprve úchylnost, ale dle islámu normálnost. Budoucnost je opravdu nebezpečně úchylná! Je třeba si to vážená paní uvědomit. Stejně úchylné je volit v dnešní době ODS.
Paní Petro, je dobře, že se pan Shango omluvil, získal tím punc gentlemana. Bohužel jeho varování má reálný základ. Pravidelně sleduji události v Německu a v Rakousku, podobných případů včetně těch sedmiletých holčiček je tam bezpočet. I v Německu přes silnou autocenzuru médií leccos pronikne na veřejnost. Případy znásilnění či útoku nožem z mateřských školek (tedy ještě méně než 7 let) ve Vídni a dalších městech jsou téměř na denním pořádku. U školních dětí je to obdobné. V drtivé většině případů jsou obětmi děti rozvinutých ras.
” Budou-li do Evropy masově přicházet další muslimští imigranti, jak se o to současné elity zasazují, dny bílého Evropana budou sečteny ještě daleko dříve.”
A čo, ak nebudu ???
Už jen díky pouhé porodnosti již imigrovaného muslimského obyvatelstva, která je třikrát větší než u původních Evropanů ovládnu muslimovia europu.
Pasca už sklapla !!!!!!!!!!
Barevny mor se bude mnozit geometrickou radou jen do doby, dokud jim bila spolecnost bude poskytovat servis v podobe socialnich a zdravotnich benefitu….az dojde skvara, tak prijdou socialni nepokoje a obcanske valky, ktere dost zamichaji kartama….
…spoléhám na to.
” „zdecimované národy dekadentní Evropy již toužebně očekávají, až budou moci vstoupit do svobody islámu“.
………– Dnes to prohlašují i mnohé evropské politické strany a jejich proponenti, a jejich volební programy jdou pořád na dračku.”
– je to moc pekné, že autor JASNE napísal, že ” jejich volební programy jdou pořád na dračku.”
Teda že voliči, ovčania podporujú muslimáciu svojich štátov.
Teda nie “židoboľševici” ani Putin nie sú hlavným vinníkom. V demokracii sú ovčania, voliči, strojcom vlastnej záhuby.
Cesi jsou pitomci ,volebni ucast bude slaba a stejne si zvoli STBaka Babise. V podstate jim to je jedno nevidi dal nez na spicku sveho nosu. Spousty mladych lidi nevoli ,protoze pochybuji ,ze se neco zmeni. Co jsem zjistoval v zamestnani tak volit nas jde cca 40%. Tady jsou lide starsi ,ale neveri ,ze by oni mohli neco zmenit. Coz na druhou stranu ,vypovida o stavu nasi politiky. Ja volit jdu ,volim SPD. Nic si od toho neslibuji jen nechci ,aby muj hlas padl Ano,Top 09 ,Cssd a nedej boze Komunardum ,ostatne tuto stranu bych postavil mimo zakon.
Ne snad, že bych se chtěl komoušů zastávat, to v žádném případě. Ale myslím si, že ten nejnebezpečnější komunistický xindl dávno přeběhl a rozprostřel se do jiných stran. Takže bolšáni už tolik nebezpeční nebudou. Větší strach mám ze Zelených, TOP 09, koblihářů z ANO, socanů, černoprdelníků a přiznám se, že nemám moc velkou důvěru v Piráty… Je to pro mne neprůhledná strana.
Tak jejich sef je toxikoman od pohledu.
Ano, poměrně mladý člověk s obličejem prasklého ciferníku, což je smažkám dáno.
Cesi jsou odepsani. Slizka ceska luza se udavala navzajem Gestapu, potom komunistum, ted uz take na to najizdi. Luza nedrzi pospolu, nema narodni citeni, nema zadnou hrdost a navzajem se nenavidi a muze se zalknout zavisti. Takovy odpad nema narok na dalsi existenci a take jako narod nepreyije. Az starej Novak prijde na sharia court udat sveho souseda Vopicku, tak toho zmrda mohamedansky sudi necha rovnou podriznout, protoze i muslimum bude z te ceske bezpaterni luzy na bliti.
Jedna věc je jistá. Nejvíc nadávají ti, kteří ani nezvednou zadek aby došli k volbám. Ti mají pak nejvíc keců. A že si mladí neuvědomují, že si volbou levičáků, různých bukvic a Drahoše se*ou do vlastního hnízda, k tomu nemůžu nic dodat. Oni to poznají sami na své kůži (stejně jako svého času hitlerjugend) že život je dost jiný, než jejich představy… Bohužel už s tím těžko něco nadělají.
Damy a panove nerika se mi to lehce,
moji pratele se mnou asi nebudou souhlasit a timto se zaroven panu Langerovi a Borivojovi omlouvam .
Ale neda se nic delat – nevidim jine svetlo na konci tunelu :
VOLTE TOMIA OKAMURU !
Zdravím Vás pane Frank, ale tohle na mne nechtějte. Jsem rozhodnut už nikdy v životě volit současný politický vládní a parlamentní mainstream, ale pana Okamuru prostě nedám. Já vím má spoustu atraktivních hesel a narážek na současné pány, ale Já i když jsem nejspíše sám, nemám k panu Okamurovi důvěru, nemohu se zbavit dojmu, že se do politiky tlačí neúspěšný podnikatel a člověk, co se chce pouze zahojit na eráru. Já vím, že se to dá říci o všech co jsou v nabídce, ale člověk co má rád komunisty a je z bývalého Gottwaldova, není pro mne nijak důvěryhodný. Pro keci už volilo mnoho lidí špatně, proto raději někoho bez keců, ale alespoň s trochu reálem….!?
Pane Odine, zdravím Vás.
I kdybyste byl se svým názorem v některou chvíli sám, ještě to vůbec neznamená, že je to názor mylný.
V tomto však sám rozhodně nejste, kdo k němu nemá důvěru.
On tvrdí, že je z komunisty perzekvované rodiny , a přitom se chová jako komunistický pohrobek.
Hesla ne islámu, ne teroristům, to se není tak těžké naučit.
Komunistická propaganda nakonec udělala z komunistů největší nepřátele nacistů, není tedy vůbec těžké udělat z ruské loutky odpůrce islámu.
Buďte pozdraven pane Langer, nemyslím, že volbou největšího křiklouna se vše vyřeší a tím nemyslím jen pana Okamuru. Demokracie je sice opravdu nejhorší způsob vlády, ale řvounů už jí pohřbilo více. Zarytý komunismus v nás všech už ukázal, že volbou různých socialistů není další postup ve společnosti možný, proto i když chápu, že volbou Okamury smetu současný mainstream, ale připustím asi horší formu autoricizmu a je jedno jestli Okamurova, či Zemanova….
Pane Odine,
pokud mlčíte či šeptáte, je to jako s tou panenkou, co sedává v koutě. Někdy je třeba zvýšit hlas, což o to.
Ovšem podstatné není jen co ten člověk říká na mítingu, případně co o něm napíše nějaký publicista, který může být ovládán stejným loutkovodičem, podstatné je, co ten který člověk dělá. Už jen škemrání o podporu KSČM, jakožto prezidentský kandidát tak činil, je pro mě dostatečná diskvalifikace o něm uvažovat.
Termín “kontrolovaná opozice” je dávno uplatnován.
Je třeba položit si otázku:
Mají k sobě současní politici jednotlivých partají vztah na křestanské bázi- miluj bližního svého?
Podle mě je odpověd’ – ne. Většinou by jeden druhého utopil na lžíci vody, a to i členové ze stejných stran.
Ovšem spojuje je něco jako pružné medvědí hov.no, které kdyby prasklo, možná by ulpěly cákance v jejich obličejích a puchem by na sebe obrátili nežádoucí pozornost.A tak se mezi sebou nechutně přou, o své židle, o zájmy svých loutkovodičů… A dokud je dost kapustičky, slimáčci se nějak nakonec domluví.
Je třeba podniknout něco, co s nimi tuhle hru hrát nebude. Jenomže to dnes dělá málokdo.
Člověk, který se netají sympatiemi k Zemanovi, které jsou jistěže vzájemné, a vzájemně projevované, jinak by Zemanovci s Okamurovcema nekooperovali.
BLUDIČKA, KTEROU PAN FRANK ZAHLÉDL, podle mého názoru zhasne v ten správný moment. Až past sklapne.
Rád bych pi této příležitosti připomněl, že Zeman, který je zaražen do Putinovy řiti tak, jak to patrně přes veškerou snahu nedokázal ani Klaus, a v případě anexe Krymu stál svou propagandou na straně Putina, dnes hovoří o možných kompenzacích za Krym pro Ukrajinu. Jinými slovy, on vlastně přiznal, že to páchne…
Lupič uloupí území a svým poslem prohlásí:
Obchodujte a soudružte se mnou, já vám to vykompenzuji.
Je to podobné, jako když komunisté sebrali lidem majetky, sestěhovali je do kamrlíků a říkali:
Vstupte do Strany, budujte s námi socialismus a budete od nás mít to, co jinak mít nebudete.
Ano pane Langer, souhlasím, ale pan Frank asi dobře pochopil, že jedině volba současné neparlamentní a vládní strany může česko nějak posunout. Volbou současného politického mainstreamu pouze zakonzervují voliči současný stav a to Já osobně nechci. Okamuru volit nehodlám, ale nehodlám nikoho přesvědčovat, aby volbu tohoto řvouna zvrátil. Každý hlas co bude mimo mainstream bude dobrý. Dlouho jsem nad tím přemýšlel a jako bývalí volič levicové pravice – ODS už jinou cestu jak něco jen malinko změnit nevidím. Budu asi zdejším levicovou klakou nenáviděn, ale za vše špatné v česku od devadesátých let může jen levice a je jedno v jakých barvách duhy…. Proto můj hlas budu dávat raději těm co výzkumy nedávají šanci na úspěch. S rudými piráty a ještě rudouší zelenou se paktovat nehodlám, takže na výběr už moc nezbývá a ano přiznávám i Já zatím lavíruji koho volit, abych mohl zůstat člověkem…..!
Dobrý večer, pánové.
Ačkoliv také nejsem Okamurův volič, myslím si, že do parlamentu určitě patří a přiznám se, že kdyby měl být někde na rozhraní oněch nešťastných 5% (bude mít nejen podle mne něco ke dvaceti), tak bych jej pro jistotu asi rovněž podpořil svým hlasem. Pokud se člověk reálně podívá na kandidátky v jednotlivých krajích, tak tam zase toho tolik na výběr není. Kdybych mohl, podpořil bych svoji oblíbenou Korunu českou. Ale ta kandidátku nepostavila. A raději tři Okamurové než jeden Bartoš, Vandas nebo Stropnický.
Z těch zdejších kandidátek ještě zbývá volit Korejskou stranu Čech a Moravy. Ouuu, zase překlep, komunistickou. A v práci mi mohou viset třeba erotické obrázky Kabrhelové a Semelové. Hned vedle nabubřelého Kima.
Zapomněl jsem, ještě také stranu pana presidenta.
Takže pane Franku, nebudu jej volit, ale do jisté míry s Vámi souhlasím.
Pane Werwolfe, zdravím.
Pardon, ale Vaše argumentace mi zní- raději 3 bolševiky, než jednoho komunistu.
Tak zde argumentoval jistý ruský troll v podpoře Le Pen, který navíc dodal, že i kdyby to byla komunistka.
K Vašemu i komentáři pana Odina bych rád napsal, že alternativa neznamená nutně změnu, a pokud ano, pak ta změna nemusí naplnit kýžená očekávání.
Víte jak to bylo před 2. světovou válkou?
Lidé měli dost zkorumpovaných a pletichářských politiků.
Nakonec mnozí i vítali nacisty, ta úleva, že vše někdo jiný zařídí, byla velká.
I po válce měli lidé dost politiků, kteří je neustále jen zklamávali.
I podle toho v roce 46 volili.
Jak to bylo v meziválečném Německu? Inu, lidé měli dost sociálních demokratů či komunistů, tak se přiklonili k NSDAP.
Protože je scénář relativních malých a menších nebo větších zel stále úspěšný, je v něm pokračováno.
Ačkoli jsem sympatizant asijských bojových umění, což ovšem není zdaleka jen technika těla, je to stav ducha a způsob životního stylu, odmítám názor pana Franka o srdci japonského tygra, který spasí neschopné Čechy.
Rovněž si myslím, že protože se jedná o asiata, tak Vám tentokrát shazování Čechů od pana Franka nevadí, jindy byste mu silně odporoval.
Rovněž si myslím, že je na místě odmítnout Hitlerův i komunistický pohled o asiatech.
Stačí se podívat, jakou- nejen- fyzickou genocidu na lidech za krátkou dobu napáchala ČLR.
Rovněž tak je na místě vzpomenout nacistický japonský režim. Ostatně, Kamikadze- nechovali se stejně, jako fanatici muslimští, kteří podnikají sebevražedné atentáty?
O Mongolech se netřeba zminovat.
Tím nechci říci, že podpora Okamury musí nutně přinést zklamání, je samozřejmě teoreticky možné, že to přinese pozitiva, já jsem ovšem skeptický.
Co se týká toho pětiprocentního kvora, to je pochopitelně nastaveno záměrně tak, aby ho překročili jen ti, kdo mají masmediální podporu, a nedostal se tam nikdo, kdo by strčil nohu do dveří a držel tam škvíru, tím pro ně mohl být osinou v zadku a ohrožením.
Pardon, ale taktněji jsem své výhrady napsat neuměl.
A to i přesto, že jsou adresovány těm, jichž si vážím, a jejichž názory mě zajímají.
Dobrý den, pane Langere.
Odpovídám raději na vyšší úrovni vlákna kvůli nežádoucímu efektu dlouhatánské nudle.
Jak jsem již předeslal, střízlivé odhady šancí na postup malých stran do parlamentu vedly k tomu, že řada z nich raději nekandiduje nebo kandiduje jenom v některých krajích. Samozřejmě v takovém okamžiku je řada voličů postavena před otázku, zda jít volit s nějakým kompromisem nebo zda nejít volit vůbec. Jak určitě víte, druhou možnost považuji za přímou cestu do pekel. Velké tradiční strany vícekrát opakovaně zklamaly své voliče a tím u nich vyvolaly principiální nedůvěru. Pak se tedy otevírá prostor pro strany nově vznikající se spíše jednostranně orientovaným programem. Je zapotřebí položit si otázku, zda chci volit tradiční stranu s programem zpracovaným do posledního detailu, u kterého po zkušenostech víme, že stejně nebude dodržen, nebo zda někdo vsadí na stranu zaměřenou na jedinou problematiku s tím, že ostatní oblasti jsou pojaty spíše vágně. Pak se smazává rozdíl mezi stranami označovanými za populistické a stranami tradičními. V současné době se určitě velká část voličů zaměřuje na strany silně protiimigrační, neboť je jasné, že pokud zemi ovládne multikulturalismus, bude to znamenat nejhorší představitelnou totalitu nikoliv na desetiletí, ale na staletí.
K osobě Okamury: mnoho lidí včetně mne jej zrovna moc nechápe jako Japonce, koneckonců on je Japonec jen napůl. Přiznám se, že pokud se najde politik s přepokladem posunout stávající stav smysluplně alespoň trochu kupředu, pak mi je asi jedno, zda je Japonec, Ital nebo třeba Švéd. Určitě má u mne větší důvěru než kupříkladu Sobotka, Babiš nebo nedej Bože Filip. Pravda se u každého politika stejně ukáže až během jeho výkonu funkce, do té doby můžeme jenom spekulovat. U těch výše jmenovaných, kteří dávají jistotu, je pro mne jejich jistota absolutně neakceptovatelná. O Okamurově bolševismu, případně o jeho rusofilii příliš přesvědčen nejsem, o snaze potlačit demokratický systém rovněž ne.
Pravda, Japonci dokázali vyvraždit spousty lidí, stejně tak jako Číňani, Rusi, Němci, Poláci, Maďaři, Češi – snad asi všichni. A to už nezmiňuji etnika na nižším stupni vývoje. To, že Okamuru volit nebudu, vůbec nesouvisí s tím, je-li nebo není-li poloviční Japonec. Prostě mám jiné preference a ty se mohou, ale nemusejí shodovat s vizemi ostatních voličů. Pokud někdo volí Okamuru s tím, že soužití s méně vyvinutými etniky považuje za nepřijatelné a ohrožující svobodu, demokracii a samu podstatu další existence evropských národů, pak se s ním v tomto bodě plně ztotožňuji a tedy nemám důvod jej kvůli tomu zavrhovat. A že jej také bude třeba volit někdo, kdo si ani neumí zavázat boty? No, tak bude. Je to lepší, než kdyby volil někoho, kdo potom zakáže zavazovat si boty všem, kteří to umějí.
Politika demokracie je vždy o nějakém kompromisu. Pokud nastoupí politika se zcela přímou a jasnou linií bez jakéhokoliv kompromisu, pak hovoříme o totalitě.
Pane Werwolfe, také dobrý den.
Já o Okamurově bolševismu a rusofilcnosti přesvědčen jsem. Ostatně stačí znát jeho názory na komunismus, Zemana, Putina, a naprosto mi stačí vědomí, že patří do kontrolované opozice z Moskvy.
Pravdaže, jsou i kandidující subjekty, které považuji za ještě horší, v případě, že už nebude opravdu koho volit, protože kandidátky budou složeny ze samých nestravitelných možností, pak nezbude, než použít bílý lístek (který současný volební zákon neuznává) a ozbrojenou revoltu.
Dnešní stav je jen důsledek toho, že listopadové události byly sametové a nyní poznáme naplno, jaké jsou toho důsledky.
Samozřejmě tohle jsou krajní situace, ale ona jiná možnost nebude, svoboda není zadarmo, a ti, co vládnou, zejména ti v pozadí, svobodu ovládaných vůbec nepotřebují.
Někdy v době pádu opony jeden východoněmecký politik prohlásil, že to “bude vypadat demokraticky, ale vládnout budeme my”.
Situace v Evropě ještě skoro po 30 letech mu dává za pravdu.
Co se týká brutality a vraždění Asiatů, do toho počítám i Rusy, soudruh Hitler byl ve srovnání s nimi učedník. Ostatně i marxismus si právě asiaté vzali nějak moc k srdci, nevím o jiném případu, kdy by dotáhli komunismus a ono marxistické učení tak daleko, a do tak absurdního stavu, jako severní Korejci, snad krom šílence Pol-Pota, rovněž Asiata.
Pročpak asi jsem na těchto stránkách tak často napadán, tak jako málokdo?
Můj konfrontační styl? To je jen menší důvod.
Hlavní důvod je ten, že píšu příliš opoziční texty vůči komunistům, at’ už mají jakékoli dočasné kabáty.
Ostatně pan Jemelka psal, že jeho dědeček mu kdysi řekl, že on bude žít v době, kdy bude hodně jidášů. Zjevně se nemýlil. Lidé jsou vychováváni, ba vycvičeni tak, že jsou dost snadno uplatitelní, a ovlivnitelní dost nízkými hodnotami.
Lžou druhým a především sami sobě, čehož následky zákonitě musejí přijít.
Věřím, že mi snad prominete občasný projev nesouhlasu a způsob, jakým ho prezentuji.
Není v tom vůči Vám žádná osobní antipatie.
Pane Langere, opět se snažím vyhnout dlouhé nudli.
Obávám se, že podstata asijského a zejména indočínského problému je daleko složitější, než aby se dala vystihnout několika řádky. Už jsem to několikrát zmínil a pokud se najde dostatek času, rád o tom s Vámi opět podebatuji.
Je pravdou, že Okamuru až tak důsledně prostudovaného nemám, takže nejsem schopen Vám kvalifikovaně oponovat. Korea – to je tak trochu jiná kapitola, dynastie Kimů se nedostala k moci náhodou. Ale to asi víte stejně dobře jako já. Stejně tak klika Merkel, DeMaizière a spousta dalších.
Co se týká všeobecného stavu politiky, ten z dlouhodobého hlediska nikterak nevybočuje z věkovité lidské historie. Vývoj politické kultury nikdy neprobíhal lineárně a také nikdy probíhat nebude. Ideálního politika jdoucího zpříma a bez úhybných manévrů historie nezná, protože pak by to nebyl politik, ale filosof. Pokud se náhodou třeba o někom takovém s časovým odstupem dozvíme, pak stejně vyjdou najevo souvislosti ozřejmující, že daný politik byl nějakým způsobem idealizován a jeho gloriolu lze nazvat spíše kultem. Co se zásadně změnilo, to je přemnožení zejména některých hominidnich poddruhů a dále technická vypělost lidí, z jejíchž výsledků čerpají i tyto různé polodivoké národy na hranici člověčenství. S tou souvisí i jim neúměrná vyspělost zbrojní.
Bylo by to na dlouhé povídání; průšvih je, že zrovna v té mizérii vleklé politické, finanční a vojenské krize se ocitly právě současné generace a nikdo si s tím pořádně neví rady.
Pane Franku, pozdravení.
To snad nemyslíte vážně. Zrovna Vy. Jste to opravdu Vy?
Napsal byste prosím, co Vás vede k tomu podpořit toho, koho na těchto stránkách podporuje kdejaký ruský troll?
a divíte se někdo že v čr śe děti nerodí?mít děti je v současnosti hodně drahý koníček nechcete li bejt jen na dávkách.a druhý problém jsou dnešní mladí.kraviny blbosti, kariéry, cestování a děti je vůbec nezajímají.ale všichni dnešní třicátníci a mladší na to dojedou až tady těch ušmudlanců černých bude většina.to bude divení.hlavně že jsem v pětadvaceti obrazil zeměkouli a umím deset jazyků.za takových dvacet třicet let jim to bude houby platný.kdo chce kam pomozme mu tam.takže heslo mladých?po mě potopa, mě se to netýká.je to spolek hlupců a nejen v čr.
Ja rikam,je nas tak akurat,karieristi co nechcou deti nebo zadne dite nevychovaji,ktere by radne dokoncilo skolni dochazku v budoucnu budou mit mensi duchody, nebo zadne,aj na to dojde.Pokud to pujde timto tempem,nebude co zrat, zlikvidovali nejurodnejsi pudu,stavi na nejlepsi pude montovny,obrovska parkoviste a sede kostky,obrovske sklady.
V africe uz davno zkrachovala Rhodesie obilnice Afriky,pozabijeli bile farmare,to same se deje v JAR a miliony hladovych krku miri do Evropy.Kdyz pribyva po milionech hladovych krku v nemecku,aj statech zapadu, tak uz nemuzou vyvazet tolik potravin na vychod,protoze sami zacinaji mit nedostatek aby nakrmili miliony vandraku.
Zacinaji byt nedostatkove zakladni potraviny,jako maslo i mleko, ktere na vecer v supermarketu nekoupis,jenom margarin a krabicove mleko ochucene repkovym olejem aby dele vydrzelo.
Zase se bube bourat a to velkokapacitni veprin v Letech. Spocital vubec nekdo,o kolik masa nas trh prijde, kdyz to v Letech zbouraji, uz tak dovazime cizi maso.Myslim,ze o nejake procento bude nas trh zase chudsi.
Ale na fakt, že na rozvratu klasické rodiny a jejich vazeb mají svůj nezanedbatelný podíl socialisté a komunisté, na to se jaksi trochu zapomíná…
Krucinál proč asi?
No protože jsou pořád u moci!!!
Zmr. s. Cibulka – Langer vel. Kkt.
Cibulko. Tobe jebe porad ve stejne intenzite.
Tobe vcera ta nakladacka nestacila ? Ja ze sebe udelat takoveho i.d.i.o.t.a. jak ty vcera, tak budu nekde ve tme a potichu pul roku cekat , ze se na to mozna zapomene.
Tvuj sekundant Frank je na tom podobne.
Soudruh Tichý:
Od Tebe, komunistická onuce, rozhodně nebudu přebírat názory o nějakých Tvých představách “nakládaček”.
Že mě srovnáváš s Cibulkou, to by pro mě mohlo být ocenění, kdyby to napsal někdo, kdo není karikaturou katolíka, jakou by nedokázali vymyslet snad ani komunističtí propagandisté.
Nezapomen ocenit komunistický režim, a jestli lezeš na mše, což považuji za značné znesvěcení kostela, dávej si pozor, aby Ti pod lavicí neupadly Halo Noviny.
@ zmr. s. Cibulko – Langre vel. Kkt.
Me kdyby poslalo do pr.dele a jinych pikantnich mist, tolik lidi, jako vcera tebe, byl bych asi trochu vice pokorny.
Ale idioti to tak nevidi.
Soudruh Tichý:
Ty jsi prostě komouš, máš to zažrané v Tvém omezeném mozečku.Kolektivistické a kvantitativní myšlení se Tě drží pevně. Ono to nepomáhá našprtat se Bibli, když jsi duchem u soudruhů Marxe a Lenina.
To, že změníš čepici, ještě neznamená, že pod ní nemáš stále stejnou ubohost.
Co to meles vole. Jake kvantitativni mysleni ? Co to je ? To si pletes s kvantovou fyzikou, ne ?
Aha. Ty jsi samozřejmě primitiv.
Nemudruj vole a vysyp co to je kvantitativni mysleni.
Pane Tichý, dovolte, abych hluboce ocenil Vaše velmi přínosné decentní komentáře.
Co mas konkretne na mysli ?
Vy snad neumíte číst?
Přece vaše přínosné komentáře zde!!!
Dekuji za uznani.
@ vel. Cur., zasr. Haj. s. Langer Zmr.
Kde mas dneska toho vola Holinka ?
Vcera pry nabonzoval sam sebe a potom pry dusledne trval na svem zablokovani.
Pane Langere, Pane Odine , pratele
Ano, mate pravdu.
Tomio Okamura pouiziva na muj vkus komunisticky slovnik a zastava nektere levicove smyslenky.
Pravda.
Ma ale jedno velke plus :
Je polovicni Japonec ( nebo koreec) to je jedno.
Co to znamena ?
To znamena ze ma v sobe aniz by si to uvedomoval GEN bojoveho ducha – ducha rytire.
Ducha ktery mu nedovoli byt zbabela svin.e.
Ducha ktery mu nedovoli ( bude to jinak ve svem srdci citit – inteligentni je dost) podrazit sam sebe .
Jsem o tom presvedcen.
Pan Okamura ma nektere levicove reci ( nechme mu je – musi taky trochu povolit uzdu) ale jinak ma tah na branku.
Dejte sanci JAPONCI !
Od cechu se jiz niceho nedockate – jsou to az na par vyjimek prizdisraci.
Volte Tomia.
( nic jineho vam nezbyva)
Omlouvam se vsem pratelum pokud sem je prave zkllamal – ale neni v cesku jina osoba ktera by mela potencial zarazit zkazu cech a moravy
Uznavam pana Cibulku, Uznavam pana Wolfa, Uznavam kohokoliv kdo se tem svinim komunistickym postavil.
Ale ruku na srdce :
Co dokazali ?
Volte Tomia – posledni sance zachrany – z rukou ne zcela 100 % cecha.
I Karel 4 nebyl 100% cech.
Volte toho Japonskeho chlapa – na rozdil od cechu ma v sobe jeste srdce tygra.
Proto tak pisu.
Pane Franku, částečně tento názor chápu, ale právě tech několik socialistických bodů v programu SPD mně od nich odrazuje, a proto budu volit Svobodné.
Ano, dáse předpokládat, že jakožto příslušníknároda s jiným vnímáním hrdosti ve vztahu k daným slibům by to nemusela být až tak špatná volba….ale co mně v tom programu, a já si jej četl, děsí jsou ty věty o zajištění většího dohledu, nebo přísnější regulaci….a podobné.
Proto prostě ne….a to mám letost tu výhodu, že nevolím ve svém domovském kraji, kde bych to navíc nemohl dát ještě kvůli tamní jedničce kandidátky, panu Radimu Fialovi (ano, osobní důvod).
Pane Franku,
zde se prostě zásadně neshodneme. Opravdu se divím, kde se ve Vás tento názor bere.
Pokud má být důvod to, že je někdo asiat, třeba Japonec, a proto je třeba ho volit, protože Češi nejsou schopni postavit českého politika, to je snad ještě horší, než kdybyste např. v Rusku svého času argumentoval, že at’ Rusáci podporují Stalina, protože je Gruzínec a Rusové nikoho lepšího nemají.
I pokud připustím fakt, že má v sobě ducha samuraje, to ještě vůbec neznamená, že ho bytostně zajímá stav České Země.
Přečtěte si po sobě, prosím, jak to od Vás zní, má komunistické řeči, nechme mu je… Ale volme ho.
Nehledě na to, že on také není čistý Japonec. Je také částečně Čech. Srovnání s Karlem 4, opravdu Vám to nepřipadá mimo mísu?
Srdce tygra, tedy bojovného ducha, ještě v žádném případě neznamená absenci zákeřnosti a nevypočitatelnosti, a samozřejmě ovlivnitelnosti.
Mít podporu od struktur FSB znamená peníze, poradce a připravení cílených demagogií. Byl zkrátka vybrán jako vhodný užitečný idiot.
Jen si to představte. Kámoš komunistů, prosí je o podporu, podporuje bolševika Zemana, kde může, jistěže i Putina, a u Vás se to vsákne?
Co měl pan Cibulka dokázat více? Mohl něco dělat jinak? Jistěže asi ano.
Mohl se také stát strukturou napojenou na ruské tajné služby a měl by jejich podporu i mediích, s aureolou bojovníka proti komunismu, a přístup k penězům i k zázemí pro současnou politiku potřebném.
Pane Franku, protože se virtuálně známe dlouho, chci věřit, že tento Váš text byl veden dobrým úmyslem se snahou o změnu poměrů v Česku.
Ovšem cesta do pekla bývá dlážděna dobrými úmysly.
Prominte, že to napíšu, ale např. soudruh Tichý nemá vůbec nic, čím by mě mohl zklamat.
Věřím, že jsem se vyjádřil tak, jak to vnímám nejen rozumem, ale i dalšími nezbytnými smysly.
Ten komunisticky kreten tichy je evidentne moskevsky zamestananec
@ zmr. FRANK
Ty si muzes s postizenym Cibulkou alias Langerem podat ruce a jit pod dohledem statneho osetrovatele na chvilku sednout k televizi.
Ty magore. Uz si uvedom, ze ty tvoje blbe slataniny tady zajimaji asi 4 stejne dusevni nahace, jak jzi ty.
Pane Tichý….a vám je kolik? Podle slovníku bych tak tipoval na člověka kolem 50, který….no, radši ani nebudu rozvádět….
Inteligence a slovník příspěvku, a ne jen tohoto mluví za mnohé.
Ty jsi presne jeden z tech dusevnich nahacu, co visi zmr. Frankovi na rtech. Odhad tveho veku je me naprosto lhostejny.
ROZUM MDLY, VULE CHABA, ALE TOUHA PO NOVOTACH VELIKA.
No…hlavně že vy jste STUDNICE MOUDROSTI, že?
Takový klidný, tichý, slušný člověk s odpovídajícím způsobem vyjadřování že?
Prostě takový klasický hulvátek.
Dekuju Davide za zastani,
Budte prosim v klidu
Moskevskeho ruskeho cura.ka byl serezel i ve svych 55 letech.
Stal jsem 14 let v ringu
Pane Franku….já nerad nadávky…sice mi taky občas ruka po klávesnici ujede…
Hrajes si tu na inteligenta a doma se hadas s prasetem – kdo bude spat u zdi.
No upřímně….než se bavit, i zde s vámi, tak asi ten hovor, nebo hádka s prasetem bude zábavnější…
Shalom, milý pane Tichý…a klidné sny…mohlo by se vám zdát o židech, a to by jste se asi nevyspinkal
Tak dobrou zavsiveny chazare.
Chazaři byli i křesťané
Je.
Jestli se mylim….
jestli vyhraje Okamura a presto zklame…..
Osobne prijedu do te posra.ne Prahy a vsem zde ( kdo prijde z ,,naseho,, klubu zaplatim tolik piv kolik snese.
Tak prisaham.
@ zmr. Frank
Uz te vidim, jak dojedes do Prahy a poseres se u znacky – zacatek obce.
@ zmr. Frank
Tak konecne vime, z ceho jsi tak blby. 14 let ses nechal bouchat do hlavy a toto je vysledek !
Aniž bych zrovna nadšeně podporoval demokratické řešení formou pogromů, jak to předvedl nejen Hitler se Židy, nic jiného Evropu nečeká. A to bez ohledu na to, co si o tom kdo myslí. Vůbec to nezávisí na tom, jestli mohamedánky budou chodit v burkách nebo v bikinách. Určitě to není otázka dlouhých desetiletí, určitě nám to nepřinese nějaké svobody. Bude to pouze vynuceno situací, do které se Evropa nechala vtáhnout. My jsme se nechali vtáhnout. Doba se změnila, lidé nikoliv. Proto se historie opakuje.
Pro naše ruské továryšče jen uvádím, že v Rusku bude situace úplně stejná a to bez ohledu na to, jestli tam bude Putin nebo třeba Prochor Prochorovič. Tohle už půjde zcela mimo politiky. Cosi se nám na planetě přemnožilo.
Ano pane Wervolfe, v tomto máte bohužel pravdu…jenže v tomto případě, byt to asi bude solidní masakr, tak asi nepůjde o úplně jednostranné vyhlazovaní jednoho národa jiným…tady půjde o jakousi divnou formu občanské války, mezi “původními rodilými” příslušníky jednotlivých evropských národů, jak je známe asi posledních 500 let a “potomky a nově příchozími” příslušníky jedné víry….
No právě! Huntigton věděl, o čem mluví.
Pane Wehrvolf, Davide, pane Langere , Odine atd …
Co mam rikat,
Jste myslim dobry lidi , nekdy mam jiny trochu nazor ale to nevadi, jste to co ma byt a mate me sympatie.
Volte koho myslite.
Na tichy a podobne kretatury nehledte, rusko se snazi dostat cechy a moravu zpet – a proto vam zde pisi tyto hajzlove.
Ale to vy vite.
Vse dobre a vse co si prejete vam preju to myslim vazne
@ zmr. Frank
Vzdyt jsem to rikal, ze tu pindas pro asi 4 stejne postizene. Ted jsi je i vyjmenoval.
Cituji:
Ivan Tichy 10.10.2017 ( 22:43:29 ) Odpovědět
Tak dobrou zavsiveny chazare.
(-2)
A já doufal, že už jdete spinkat…..
PS – jen tak mezi námi, ke které náboženské větvi Chazarů se řadíte vy, pane Tichý?
V pohodě pane Franku…jak píši výše…mám své důvody a docela chápu i Váš pohled.
Jenže, když jsem si četl programy stran, které bych volit mohl, tak se Svobodnými mám tak asi 90% shodu…s těmi dalšími někde kolem 70% a ze zvědavosti jsem si četl i některé další programy, mezi nimi onen SPD, tam bych našel za sebe ´tak 60-65% shody….takže prostě…já to zkusím. Zkusím to se Svobodnými.
Před minulými volbami do Europarlamentu s nimi taky nikdo nikde nepočítal a ejhle, Svobodní se přes těch 5% dostali…tak třeba začne takto myslet víc lidí, co by chtěli v parlamentu pravicovou stranu a některým dalším prostě už moc nevěří.
Zde si, pane Franku, dovolím dát odkaz na kandidátky v Plzeňském kraji. Posuďte, prosím, sám. Víc toho není.
https://plzen.idnes.cz/volby-2017-snemovna-kandidati-plzensky-kraj-fia-/plzen-zpravy.aspx?c=A170622_101554_plzen-zpravy_jpl
Pane Franku,
rovněž jsem rád, že jsem zde poznal dobré lidi.
Že se někdy neshodneme, to tak bývá, jen to svědčí o tom, že se z nás komunistům nepodařilo vycvičit uniformní bytosti.
Myslím, že nadejde doba, kdy nám některé neshody budou připadat méně podstatné, protože to bez užšího spojenectví nepůjde, jinak se ze současného marasmu nevyhrabeme, ba to bude ještě horší.
Zdravím rovněž pány, které zdravíte i Vy, i připojivšího se pana Jemelku.
Soudruh Tichý často docílí toho, že obvykle okamžitě vím, na čem jsem a koho mám podpořit.
Tak si rikam, jak to asi muze dopadnout, kdyz maji takovi kreteni, jak jste vy, hlasovaci pravo.
Dalsi katastrofa na obzoru.
A vy hlasovací právo máte, nebo vám bylo odebráno?
Ja ti na celou demokracii seru. I s hlasovacim pravem.
Pod tim clankem s Orbanem mas pod prispevkem uz 114 minusu. Svou blbosti tu trhas rekordy.
Jojo pane Tichý….114 mínusů a názor žádný….no o čem to svědčí..o inteligenci buď nějakých 114 lidí, a nebo jen několika…vyberte si.
To neokecas zide.
114 minusu te jasne posila do haj.zlu !
A ani číst neumíte….kdyby jste četl a sledoval tak už 186….no jo no, tady se ukazuje rozdíl mezi vzdělaným židem, který umí číst…a nějakým panem Ticjým, který umí jen ….co vlastně kromě nadávání umíte?
Ja jsem si myslel, ze jeste nerekls posledni slovo. Nakonec jeste reknes, ze tech skoro 200 minusu, je znak tve chytrosti a ti , co ti je dali, jsou ti hloupi. To tak prece zidi delaji.
Pozdravení pro Franka, Langera, Werwolfa, Davida S. Ze všeho co píšete je co si vzít. Že se na 100 % neshodneme? Nevadí. Shodne se jen ideologie. Tedy všem
Pane Tichý, řekl bych, že křičíte z blbého snu.
Zdar Jemelko !
Zbudili te na krmeni nebo kvuli praskum ?
Zdravím Vás, pane Jemelko. Také jsem přesvědčen, že pluralita názorů je nedílnou součástí lidské svobody.
A tamto? No, vždyť víte …
Nejaky intimni problem ???
Jdi domů Ivane…
Přátelé patrioti, za sebe a naši rodinu říkám, že vetřelce z třetího světa, především vyznavače toho nenávistného náboženství přivítáme rukama ozbrojenýma a to velmi razantně. Politikům ČR a EU a občanům sluníčkářům kteří je vítají vzkazuji, že se se zlou potážete, budete-li ilegální migranty a další nekompatibilní nečeské přistěhovalce k nám vítat!
Jste naivní, pokud si vy, politici, myslíte že Východoevropani tyhle nenávistné nemakačenka skousneme! Vzkazuji vítačům a sluníčkářům a podporovatelům islámu a černochů, že u nás jste skončili!!!!!!!!!! Vlast si uhájíme i bez vás!
Dámy a pánové, právě dnes nám přišly volební lístky. Tak jsem je probrala a do tašky na starý papír hodila, roztržené vejpůl,, ty absolutně nevolitelné, tj. Zelené, ČSSD, komunisty a Piráty. Koho budu volit vím, ale i ostatní lístky si prohlédnu, jen tak ze zvědavosti. A prohlašuji veřejně, že k volbám půjdu, i kdybych měla dojít po čtyřech, a během kampaně udělám v rámci svých znalostí, a samozřejmě čestně, kultivovaně a věcně, všechno, co jednotlivec udělat může, pro to, aby zisk těch, které jsem zmínila, byl co nejnižší. Hezký den.
Paní Elino, takhle plýtvat poznámkovými papírky?!