
Muslim koupil Slezskou pekárnu a okamžitě přestal lidem prodávat produkty s vepřovým masem
LH
Jednu z významných pekařských firem na severní Moravě koupili muslimové. Jde o firmu Slezská pekárna JK s. r. o. V ČR přibývá firem jenž jsou skoupeny muslimy a muslimové investuji ve velkém peníze do české ekonomiky. Jaké to má pro české občany důsledky? Například ty, že v těchto firmách se postupně prosazují islámské pravidla a zákazy. Jako příklad slouží právě ona Slezská pekárna, kde si dle informací občanů již nekoupíte produkty s vepřovým masem.
Již několikrát byla naše redakce informována od obyvatel Frýdku-Místku, že se dověděli o ukončení prodejů pekařských výrobků s vepřovým masem v Slezské pekárně, protože tuto firmu koupili muslimové. A tak si v prodejných této firmy prý lid již nekoupí například své oblíbené rohlíky se slaninou …
Pokoušíme se si sami tuto informaci ověřit přímo na místě, ale budeme čtenářům vděční i za jakékoliv další informace k tomuto případu, které posílejte na náš email info@eurabia.cz
Podle výpisu z registru firem a lidé ze severní Moravy zakoupil firmu Slezská pekárna muslim balkánského původu Arslan Kreci, který má trvalý pobyt v Bludovicích u Havířova. Pan Kreci stal i za dalšími firmami, například CZECH – OV TRADE spol. s r.o.
Žijeme v demokratické zemi, kde si majitel firmy může relativně prodávat co chce, pokud neporušuje zákon a ukončení prodeje výrobku z vepřového masa je tedy legálním právem nového majitel Slezské pekárny ale také to ilustruje kam naše země směřuje, když se postupně islamizuje – burkiny, halal, ukončeni prodeje vepřového a pod. A to zde ještě vlastně žádnou velkou muslimskou komunitu nemáme, co se bude dít, až nám zde muslimská komunita naroste do velkých rozměrů, jako na Západě?
.
Autor: LH
Redakce
Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Vybráno 13.44%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to? Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Sorosovo pozdní probuzení - 16.2.2019
- Není ten Vojtěch Filip k nakousnutí? - 16.2.2019
- Tragikomedie amerických Demokratů - 16.2.2019
(Visited 19 times, 1 visits today)
Mohlo by Vás ještě zajímat
155 komentářů
Kecali jste blbě o “bolševickém koncentráku”, když ještě byla šance fyzicky uzavřít hranice a tehle šmejd sem nepustit?
Kecali.
Tak to budete mít bez slaniny. Tak už to chodí.
A může za to Putin.
Jistěže za to může Putin, to snad žádný pravičák nezpochybňuje.
Bude však ještě chvíli trvat, než to prokouknou i ti zabednění soc-demo-naci-hnědo.
cit :….Žijeme v demokratické zemi, kde si majitel firmy může relativně prodávat co chce… do prdele s celou demokracii, která se stala nástrojem podříznutí naší civilizace….abychom se zachránili, musíme demoktracii zrušit..s platností pro všechny….když ji neumíme aplikovat pouze na sebe….
Ano žijeme v DEMO-gracii, ale v čem je problém? Jestliže tam není žádná komunita slimáků tak řešení vidím v tom, že lidé přestanou kupovat u toho “podnikatele” veškeré výrobky a je vymalováno.
..a slyšel jste už o salámové metodě ? nebo o metodě krok za krokem ?
Tak si blbče otevři ve Frýdku-Místku pekárnu Můžeš péct jenom rohlíky se slaninou a můžeš být v balíku. Ale na to jsi ale líny. Ty jsi tak akorát schopen blahořečit komouše a lézt Putinovi do zadku. Za komoušů tam taky nežrali rohlíky se slaninou. Byli rádi, když si po 15 hodině vůbec nějaký rohlík koupili.
Je to zle sa nato pozerat, citat…je to o nas…nekupujme u nich nic….zatial ich tu nie je vela…ja uz nejem kebab, burgery…KFZ…Colu atd..a podobne nezmyzly….
kopíruju příspěvek k jinému články, sem se to hodí více:
napíšu co jsem viděla na vlastní oči – stánek s kebabem, nebudu psát kde, majitel asi ind nebo pákistánec, podle vzhledu. čekala jsem na autobus, stánek je vedle, žádný zákazník tam zrovna nebyl, pán se šel vymočit k nedalekému keři, pak se vrátil zpět a pokračoval v prodeji kebabu. ten chlap si určitě ruce neumyl, to jsem viděla, stánek je tak malý, že tam není wc, ale voda tam snad být musí… (jak je možné, že se tady schválila příprava jídla???!!!) DOBROU CHUŤ VŠEM MILOVNÍKŮM KEBABU.
A to byl jenom čůrat…nechci domyslet velkou stranu a používání ruky…
Jenže vy asi nechápete, že přípravou kebabu rukou od výkalů si plní svou část boje proti nám ! Tak to dál vlezdop…delně žerte !
Právě že to chápe, proto ji ta představa tak vyděsila. A koho ne?
A proč nenapíšete, kde to bylo? To je přece to nejpotřebnější, aby lidi věděli, kde jsou a) ohroženi nízkou hygienou, b) koho podporují, když si tam nakoupí.
Měla byste svou informaci doplnit o nějaké poznávací znaky – třeba město a ulici, kde stánek stojí.
Taky se domnívám, že by nebylo od věci, aby vznikl nějaký seznam podniků, v nichž mají muslimové majetek a vliv. Je na čase, abychom začali diskriminovat. – Mimochodem, skutečný význam tohoto slova zní – ROZLIŠOVAT.
Když muslimové rozlišují (=diskriminují), my musíme taky, a přísněji.
Není to jedno kde to bylo? Normální člověk snad nemůže nic takového koupit a jíst. Ať je to kdekoli.
olomouc
neznáte mládež?Přišla na to,že KFC..McD..kebabárny jsou “cool” a všude se dočtete jak tento styl stravování milují…..Když se jich zeptám,jestli mají informace o tom,jestli ten jejich milovaný kebab je “halal”a že je možné,že svým nákupem podporují islám-ani nechtějte vědět,jak mě titulují(FB-např.)Kde mají ty hloupé děcka rodiče,učitele-aby jim vysvětlili jak to chodí…….stojí s nimi v řadě na kebab?
Nesouhlasím s vámi. – Pobyl jsem několik let v Egyptě, tamní stravu jsem po tu dobu jedl bez problémů a jakékoli újmy na zdraví. Doma jez, co máš, a v cizině – co ti dají; to je přísloví, kterým mě krmili prarodiče, když jsem jako dítě nechěl jíst
Kebab – když se dobře udělá – je výtečný, opravdu.
Jenomže když kebab jíte v zemi, kde jste jako host, je to v pořádku: v cizině jez, co ti dají. Ale kdo kebab – a vůbec halal – kupuje v ČR, spolu s kebabem žere a podporuje islám. O tom to je.
Taky si u toho nemejr pracky .
Ale já jsem myslel kdekoli u nás, to jsme si nerozuměli. U nás je podpora halal porážek (a podobných věcí) hanebností. Zde to nemá místo.
Co je tradicí v cizích zemích je jejich věcí.
někam zmizel můj příspěvek o halal…
jó,ta cenzúra
omluva…
Tak potom si jen přát aby se takové “pochoutky” nažralo co nejvíce šmejdů kteří tím že si to kupují, prodej tohoto podporují.
Pokud jim to lidi budou kupovat, je to jejich rozhodnutí. Já všechny tyhle negry bojkotuju, včetně baget Crocodille a třeba Billy, která nabízela halal maso. A nevěřím, že s tím přestala, jak se snaží veřejnosti namluvit. A když se podíváte na netu, kolik českých firem nabízí halal výrobky, je mi z toho zle.
Billa je odporná už reklamou,kterou cpe 4xza hodinu na každém kanálu do tv……………je to k zblití,to její o-o-o-o-o-o-o-óóóóóó!!!
naprostý souhlas
Asi si vedení uvědomilo hnus svého podnikání s halalem a tím kolaborace s muslimy a chce svojí “zpěvnou” reklamou odpudit co nejvíc zákazníků a podnik přivést do krachu…kvůli halal a té jejich ubohosti, kterou nás OTRAVUJÍ,
bych tam v životě už nekoupila ani rohlík!
Místo chleba se budou žrát placky a lidi se o to porvou.
Bramborové placky se škvarkama, tak jak je pekla moje máma.
…škvarky jsou prasečí-tak to také nééé
A kebab bude předpokládám že jehněčí… a čevabčiči bych také prosil.
Tak tam nechodte alespon kupovat ne…
kreteni
At se to nauci pect doma, pokud je to mozne. V cele Kanade nekoupite lepsi chleba nez pece moje manzelka.
Rohlicky obzlaste vypeceny jake dela take ona by zarucene miloval i Cisar Rudolf……Zadne Babisovky.
Máš pravdu Franku ale pokud je to jediná pekárna v místě a jiné výrobky se tam nedovážejí? A ještě by se to muselo dostat mezi lidi co za šmejdy to provozují.
Já si myslím, že lidi si to většinou řeknou hned…a nebo se chodit denně ptát na rohlíky se slaninou….všichni…no a až je upeče a bude na ně lákat… Je díky, my si včera koupili jinde!
Ty labuzniku Polachu,ty si svou hubu neosidis. Zrovna dnes jsem mel cmundu-bramborak,bramborove placky.
Na tomto kontinente spravnou cmundu umi udelat jenom holky krev a mlicko ( z Cech)
Já umím bramboráky na slano i na sladko a nejsem holka krev a mlíko , do klasickým bramboráků dávám hodně česneku, musí to mít říz a český česnek ten píše, rozhodně nepoužívat nějaký čínský šmejd, čínský česnek to je hnus, česnek z Čínské lidové republiky tak ten má rád pouze Miloš Zeman
takže hodně česneku a taky uzené masečko vepřové, nejlépe třeba moravské uzené nebo romský šál a smíchat s bramborovým těstě, to je žrádlo a ta vůně
a taky se na to dobře chlastá radegast plzeň mňam.
A na sladko je dělám bramboráky se švestkami a nakonec posypat cukrem dezert jako víno.
Cinsky cesnek je hnuj.Lepsi je z Californie a nebo z MEXICA. Jeste jsem se nezminil o jihoceskych zelnacich ktere jsem poprve ochutnal kdysi na vojne od kamarada od Budejic.
Jo jo regionální kuchyně je nejlepší té se nic nevyrovnaná, nejlepší lečo jsem jedl v romské osadě v Moldavě.
O haluškách ani nemluvně…
Vis co Polach ,vyprdnem se na politiku,na komunisty a budem se bavit o zradle.
proč ne
Uz jem jedl karibu,losa, medveda,sepii,chobotnici
bisona,ondatru a chrestise. (je to pravda) Do ust bych nevzal psi nebo kocici maso) Velryby a zraloka jsem take jedl ale zdejsi divoka husa a kachna se nevyrovna chuti tem domacim jake pestovala ma babicka i kdyz jim komunisti ukradli hospodarstvi,
Moje nejexotičtější jídlo které jsem kdy jedl byl klokaní guláš, ale chutnal jako běžný guláš…
Tak klokani maso jsem nejedl.ale premyslim jak by asi chutnal Muslim na divoko.
V osade si mohol žrať akurát tak psa. Cigoši to žerú dosť často. Alebo niečo čo cigánsky parazit z osady niekde ukradol.
Tak to pozor, český česnek je jeden z nejlepších na světě! Měli jsme a stále máme skvělé šlechtitele. Málem to upadlo do zapomnění, ale díky milovníkům pokračujeme. A na ten můj ze zahrádky nedám dopustit.
Nejde ani tak o šlechtitele, i když jsou dobří, jsme kotlina bez mořského klima. Máme v ovoci a zelenině prostě jiné silice, pektiny a minerály.
Proto nejím nic cizího co se dá koupit naše. Ještě slovenské, rakouské a něco maďarské.
Myslím ovoce a zeleninu, proti sušené kýtě ze Španělska nic nemám
Vím, ale já na Nicka blbě reagovala, protože místo Cinsky jsem četla Cesky…
On ten čínský česnek taky není špatný, ale to by se nesměl válet 2 měsíce v kontejneru, než ho z Číny dovezou sem.
Čínský česnek je – ve srovnání s českým – velmi jemný. Česnek “jako břitva” je vlastně specifikum Visegrádu. Kdybychom náš česnek vezli 2 měsíce v kontejneru do Číny, taky by za moc nestál. – To jen tak na okraj, poznámka pro labužníky. – Je jasný, že na slepici po cikánsku, řádně ukradenou, zamřelou a pečenou v peří na ohni z parket, potřeba je česnek, ostrý jak yperit. To dá rozum, že, Poláchu?
No, vždyť český česnek vychvaluje i Polách. Češi mu vadí, ale česnek ne, protože rómský česnek ještě nevypěstovali.
Nikdy dříve se nám nežilo lépe, vzkazují čeští milionáři
http://finance.idnes.cz/milionari-a-jejich-investice-a-postoje-dhe-/podnikani.aspx?c=A170810_122323_podnikani_sov
No a vy furt stěžujete, přitom se máte nejlépe v historii.
Pokud tady budou jakýkoliv zahraniční investoři investovat, tak z toho budeme mít prospěch všichni, zahraniční kapitál a peníze ještě budeme potřebovat.
Cigoš Polách, napíš konečne niečo o tom, kedy cigoši začnú pracovať
Na toho (-) raději nereaguje
Je to placený troll, bledý až světle zelený, absolvent kulturologie.
Psal, že vystudoval cigánologii (jeho slova). Pořád nechce ale sdělit, na které škole.
No přece na vysoké….HÓDNĚ VYSOKÉ!!!
Vysoká cigánologická škola sa toho času nachádza na Mírove
EsoRimre, použij radši tento znak (!)
Polachu ty musis milovat kafe.Tady jeste neni 8 vecer
ale ty mas skoro 2 hodiny po pulnoci…KONCIM…
To si trefil dobrou kávu já miluji, nedávno jsem si koupil nový pressovač, dáš kapsli, zmáčkneš a máš skvělý kafe…, já mám teď ještě práci víš, musím to dodělat a taky sleduji tenis Canada Masters, letos je to tenis jako víno, tenis byl kdysi v USA národním sportem, ti měli hráče Samprase, Agassiho i Ivan Lendl toho zná každý Američan…
To že si muslim koupí pekárnu mě moc neirituje. Rohlíky se slaninou zařídí konkurence. Ale to, že by si mohl postavit vedle pekárny mešitu i s minaretem, tak to jo. Pořád jsou tady zákony, podle kterých je islám chráněn jako mírumilovné náboženství. Včetně všech znaků, které ho doprovází.
Hlavně že nepotřebné zákony buzerující nás všechny, rostou geometrickou řadou. Přitom nás ohrožují stejně jako ty, které jsou potřeba a nemáme je.
Stejně jako kroutíme hlavou nad tím, že šmejd podnikající v okrádání lidí, může v pohodě založit další firmu a okrádat dál, můžou si tady v klidu radikální muslimové připravovat předmostí.
Lubomire pro spotrebu rodiny nepotrebujete pekarn.Na peceni domaciho chleba a nebo rohliku staci kuchynsky sporak a sikovna kucharka- pekarka (kuchar). Kdyby jsi si koupil i tu nejmdernejsi pekarnu a neumis udelat spravne testo (ochucene) tak ti je ta pekarna na prd.
Sudruzi a sudružky (pravicovi)
o čem je ten članek? O tym že kapital nezna hranic – to přece vy chcete a omezeni (to chcete taky, aby si každy podnikatel určoval co bude, jak bude, komu sve zboži proda, komu ne. Proč by tedy sudruzi (převažně zdejši liberalove a anarchokapuni) muslimsky sudruh kapitalistycky investor nemohl svobodně investovat v ČR do čehokoliv – (vždyť podnikatelska svoboda je pro vas vždy až na prvnim mistě, klidně by mohl podpořit zdejši stavebni boom a investovat do stavby mešit, anebo boom pracovni sily investycemi do dovozu potencijalnich muslimskych gastarbejtru, že?) ) a nechat (z vašeho pohledu) rozhodnuť trh jestli jeho podnik bude prospivat anebo zbankrotuje kvuli nezajmu, že? To je přece zakladni logika vašich nabiflovanych ekonomickych pouček.
Tak co se to tady vlastně snažite řešit sudruzi, když kapitalizmus je přece podle vas púouze ekonomicky system a maximalni podnikatelska svoboda?
Cíkán Pepík Poláchů si v restauraci v Ostravě objedná svíčkovou, a když mu jí přinesou, musí honem rychle na záchod. Protože má však strach, aby mu jí ostatní nesnědli, nechá na stole lísteček „plivnul jsem do omáčky!“ Když se vrátí ze záchodu, najde pod svým vzkazem druhý „Já také.“
Je jedno, co ponuka, dolezite je unho nenakupovat, rovnako nenakupovat kebaby, ta mala cast naplaveniny, ktora tam bude chodit nakupovat ho z biedy nevytrhne, preto treba zvazit co a u koho….
“…ale také to ilustruje, kam naše země směřuje, když se postupně islamizuje – burkiny, halal, ukončeni prodeje vepřového a pod.”
Kam bychom směřovali ? No přece na ten vysněný, zbožňovaný a milovaný Západ !!! Se divím, že místní euroameričtí neobolševici z W3V neskáčou nadšením….
Předpokládám, že mají pečivo i z jiných pekáren. Takže nekupovat! Ale dneska aby se člověk furt ptal co odkud je a nosil seznam – jak já, Hrabišfirem!
Dajo,
ale pozor na to, někdy se i chybička vloudí.
Loni mi říkala neteř, že její manžel také Hrabišovy výrobky ignoruje. Má v telefonu aplikaci, přes kterou kontroluje nákup. Ale jednou mu propustila i jeho kuře, což zjistil následně až doma.
Co s tím kuřetem udělali potom, na to nepřišla řeč, ale pokud ho snědli, určitě si nepochutnali.
Já aplikaci nemám a ano, taky jsem měla jeho kuře…smrdělo to příšerně – zamřele, ale až po upečení…tak jsme to vyhodili….
Potvrzuji, vodňanské kuře po upečení smrdělo.
Také jsme to vyhodili a ž nikdy nekoupili.
Tak to nejsem sam. U nas taky smrad. Fuj.Slo do popelnice.
Ano, dobrá věc ignorovat hrabišovy výrobky. Ale pokud ten manžel Vaší neteře jezdí autem (motorkou, čtyřkolkou…) tak se kupování hrabišových výrobků nevyhne. Z řepkového oleje hrabišovy fabriky vyrábí metylester a následně se to přidává do nafty i benzínu.
Čert ho vem !
Tak tu máme těsně před volbami novou kauzu …… Babiše chtějí zavřít do lochu za kauzu dotací na tzv. Čapí hnízdo.
I člověk, který není příznivcem Babišova ANO, musí uznat, že to celé těsně před volbami smrdí. Jenže v tom je háček a někdo se snaží, aby to tak vypadalo. Jenže tady zřejmě jde o mnohem víc! Jde o obrovské ložisko lithia na Cínovci v hodnotě 6 bil. Kč dle současného kurzu a považte, Babiš se před několika dny nechal veřejně slyšet, že je proti prodeji mamutích zásob lithia a řekl doslova, aby toto zůstalo v dikci a rukách ČR!
A na to reagovala ČSSD, a TOP09 slovy, že s tím nesouhlasí! Takže je tady jasný americký rukopis, který např. použili na neposlušného Nečase, který si pustil svého času ve funkci premiéra v Moskvě pusu na špacír, že dostavbu JTE dostanou Rusové. Takže ihned vytáhli Jů a hele boys kauzu Nagyová. Oni sbírají průběžně na každého kompra a ta pak v potřebnou dobu vytáhnou. No a o lithium měla a má eminentní zájem baba Jaga Ólbrajtovic s jejími českými poskoky. No nekupte to, zpoza okna to tak vyzererá!
Pokud je to takhle, Babiš nemůže neskočit v kriminále.
Je ovšem dobré si uvědomit, s kým máme v případě Babiše tu čest, v tomto případě čest mimořádně pochybnou: Babiš je bezskrupulózní hajzl, který je schopen během deseti minut na pětníku dvacetkrát obrátit; takže z faktu, že Babiš momentálně hlásá něco, co je ve prospěch ČR, nevyplývá nic, co by bylo pro ČR a priori dobrého. Je před volbami, a korouhvička Babiš jenom sliní prst a hledá, odkud vane dobrý vítr do jeho plachet: teď momentálně si hraje na vlastence, poněvadž je to líbivé. Vzpomeňme, jak v době, kdy na plakátech vedle svého ksichtu rozvěšoval Faltýnka, Komárka či Zlatušku, byl šíleně “proevropský”! Leda hovno: Babiš vždycky byl, je a bude probabišovský.
Bolševik zavedl pro takové jednání termín “oportunismus” (od angl. opportunity, příležitost). To se na Babiše náramně hodí. On je oportunista v nejhorším možném slova smyslu: ani levicový, ani pravicový, nýbrž bezcharakterní.
Konrétně Babiše zavřít je dobré z jakéhokoli důvodu, třeba i vymyšleného: tak by se mu dostalo ochutnávky jeho vlastních metod.
Ale jo, teď jde spíše o to, aby zisky z lithia zůstaly tady v ČR. Jenže žraloků je až moc, co se na kořist sápou. Je možné, že i proto Kobliha takto rozehrál hru, on má uzřejmě schopné poradce. S tím tvrzením, že je hajzlík není třeba polemizovat, to je pravda.
V této souvislosti si vzpomínám na staré rčení:
Když nejsou panny, musí se tancovat s kurv.ma! A tady jsou vlastně skoro všichni politici lehké dívky!
Máte pravdu: aby zisky z lithia zůstaly v ČR, mělo by být nejpřednější, vše ostatní až potom. – Jsem vlastenec a s přihlédnutím k výše uvedenému jsem ochoten, pokud by to prospělo věci, nechat Babiše na svobodě. Dočasně.
Dočasně ne, toto slovo má jiné časové dimenze.
OK, souhlas. Tak co třeba naopak: dočasně Babiše zavřít? Vzpomínám si z fyziky, že jednotka dočasnosti je 1 Furt. Je to jednotka SI, nevíte?
Když už jsme se od muslimské pekárny dostali až k Babišovi, zmíním se i o budoucím prezidentovi:
„Jdu do toho, abych vyhrál,“ nebral si servítky Drahoš. V Plzni mimo jiné musel odpovídat na otázku, jestli už si vybral svůj prezidentský tým. „Určitě už o tom přemýšlím. Testuji si lidi v okolí. Zatím ale nemám vymyšlené, kdo bude co dělat,“ odpověděl Drahoš.
Je dost možné, že na Pražském hradě by po jeho nástupu do funkce nezůstal kámen na kameni. „Pana Ovčáčka ani pana Mynáře si na Hradě nenechám,“ má Drahoš jasno v případě úspěchu.
————-
Sebevěomí mu tedy nechybí, už si sestavuje tým.
https://www.novinky.cz/domaci/446003-ovcacka-ani-mynare-si-na-hrade-nenecham-rika-drahos.html
Kaja Neomarx: Zednaři a milijardaři veškereho světa , spojme se!
Pozdravuji sudruha Robejška, Dluheho, Švarcnberka, Švejnara a dalši sudruhy nadějne česke polityky. Kohopak nam USA nyni za vlady Deep State vyberu za českeho prezidenta?
Také mám dojem, že si nějak příliš věří…budou volby cinknuté?
Můžu volně zopakovat, co už jsem kdysi na Drahošovu adresu napsal? – Já to udělám:
Rozdíl mezi Horáčkem a Drahošem je principielně jediný: Horáček žere hovno Evropské unie jak prase z novin, zatímco Drahoš si za tím účelem kultivovaně bere příbor a na kolena rozloží ubrousek.
Tím jste mi připomněl jeden bonmot:
“Je pokrok, když kanibal začne jíst příborem”?
Pana Drahoše znám a fakt není o co stát. Ale věřím, že s okupantskými poskoky Uhnije a Ameriky si bude moc dobře rozumět. Chlapci tak mají šanci alespoň jednou přičichnout k akademickému prostředí, byť jen jako “užiteční idioti”.
Ano, pan Drahoš bude asi velmi přátelský člověk.
Z článku dále:
Drahoš se postupně v odpovědích vyjádřil k několika tématům. Jedním z nich byla i slova Václava Klause, který zvolení Andreje Kisky slovenským prezidentem ve čtvrtek označil za zásadní varování.
„Pokud jde o pana Kisku, velmi si ho vážím. Moje první cesta by byla na Slovensko, je to tradice, a ty se mají dodržovat. Určitě bych rád pana Kisku přivítal v Praze,“ reagoval Drahoš.
——-
Nic proti tradicícm a s první návštěvou Slovenska taky souhlas – ale – že by Kiska byl to pravé ořechové? Asi jak pro koho. Slováci ho mají také plné zuby.
Janina – to je pravda. Kiska je americký vlezdoprdelista, odtiaľ plní povely, je členom scientologickej sekty a bývalý úžerník. V novodobých dejinách Slováci nemáme nejaké výrazné prezidentské osobnosti. Naopak, Klaus má ten správny prezidentský esprit, nepoklonkoval nikomu, čím sa mi rátal a so Zemanom je aspoň vždy sranda. Má super zmysel pre humor.
Kiska scientológ? – …ci boha…! To veru na Slovači dobre obišli s prezidentom!
No ale v ČR sme sa tiež dobre vytiahli; tých kandidátov, čo máme, istotne nám všetci závidia.
Podľa mňa najlepší je Drahoš. Ten jednou vetou povedal, že pokiaľ ide o referendum o členstve v európskej únii, ľuďom nepristane o niečom takom rozhodovať; ale súčasne podľa rovnakého kľúča žiada voličov, aby v prezidentských voľbách odovzdali svoj hlas práve jemu. Byť takto nekonzistentný… na to musí byť človek alebo sprostý ani peň, alebo mať zlý úmysel a zradcovskú náturu. A vidí sa mi, že v prípade pána profesora ide asi o druhú možnosť. – Nevoliť.
Babiš toho nakecá…vždycky počká na veřejné mínění a pak se zařídí. U něho spíše platí, že stát je on….takže…
Malý dodatek:
Andrej Babiš se tak stává největším nepřítelem obrovské nadnárodní lobby, od které vedou stopy až k lidem okolo Syndikátu, např. k Elonu Muskovi, který zvažuje výrobu elektromobilů TESLA v ČR a má napojení na Karla Janečka (človíček Albrightové), který mu má zajistit těžbu lithia v ČR. ČSSD má za favorita pro změnu australskou prospektorskou firmu European Metals Holdings, což je sice australská firma, ale vzhledem k její holdingové vlastnické struktuře není jasné, jestli tichými společníky nejsou ve firmě osoby s vazbami na ČSSD a Lidový dům. Přitom už v říjnu 2015 se objevila zpráva, že cínovecké lithium jde na londýnskou burzu a hledají se investoři. Bez vědomí občanů, v tichosti, v bilionovém odklonu z rukou lidu v ČR do soukromých aktiv.
Když jsem tuhle přepinal TV debilizator mezi reklamama, zachytil jsem jakysik rozhovor čeZke komentatorky se sudruhem protikorupčnikem (puvodně z taky ANOfertu) Janečkem.
Tento šikovny burzovni sudruh tam tvrdil , že pry on lithiu nerozumi, že on se pry zabyva pouze investicemi , chce se spiš zabyvat ozdravenim čeZke polityky a že proto jeho investični skupina pry česke lithium nejspiš proda.
Tuž tak moji mili sudruzi a sudružky. Takhe to funguje v českem Tunelostanu již 27 let. A čeZky člověk ma z toho co? Holu pudel. S heslem – Ještě vic privatyzace a svobodneho trhu a uspěch nas nemine! ” – dopisovatel PP Jonas.
Že je Janeček kokot, to předvedl už dávno…
No. to je snad silne sluvečko. Pravičak by mohl řict – tomu sudruhovi to podnikatelsky pali – minimalni naklady, maximalni zisk, rentijerstvi, muže se věnovat svym koničkum třeba čeZke polityce, modelovat ji k obrazu svemu a svych přatel.
A tak je to psravně, tak to ma byť, bo žijeme v demokracyji, kde vladne veškery lid a bohatci jen čumi, co jim ta ” luza” (omluvam se za pravicovy terminus technicus) děla.
Asi nemá smysl, abychom se přeli o pohled na pravo-levost politického dění. S některými vašimi komentáři vcelku souhlasím, ale ohledně levo/pravo se asi nedomluvíme.
Zhu ni jintiande tianqi henhao
Nepotřebuje náhodou ČSSD vydělat pár drobných na nějakou exekuci…? To by se trochu lithia mohlo hodit, ne?
Kura, sudruzi kdo se ma v tym vyznat? Sudruh Trump se rozhodnul omezit v USA svobodne podnikani (jak stary komunystycky regulator – pamatujete jak komaři potirali svobodny obchod s tuto drogistycku komoditu? ) : https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/trump-vyhlasi-stav-nouze-kvuli-epidemii-predavkovani-drogami-35553?dop-ab-variant=&seq-no=2&source=hp
V Evropě naštěsti jdeme liberalni cestu legalizace drogoveho byznysu v suladu s vaši ideologijí o svobodnem podnikani. A afghanske drogy možu sudruzi překupnici svobodně vozit z překladiště v kosovskem Camp Bondsteelu po cele Evropě a uspokojit koupěchtive zakazniky – převažně z řad mlade generace.
A tak to ma byť tak je to spravně.
Měl byste neinformovaným napsat přesněji, že Bondsteel je americká voj. základna na území Kosova o velikosti 630 ha. Pořádek musí být, i kdyby CIA musela přestat hlídat drogové cesty. Mimochodem po energiích (ropa, plyn) a zbraních jsou drogy třetím největším světovým byznysem. Zrpvna včera se nechal Trump slyšet, že je třeba provést razantní kroky proti drogám, jež sužují Ameriku. Tak to doslova posraal! Zřejmě ho čeká brzká cesta do Dallasu…..
Ještě k tomu Babišovi a lithiu.
Je jasné, že i tomuto chlapovi se nedá věřit. To, že má zájem, aby ložisko zůstalo v dikci státu je jasné, on má našlápnuto k vítězství ve volbách a tak by z pozice premiéra o tomto rozhodoval hlavně on!
V podstatě jde o to, že se oligarchové rvou o kořist a používají k tomu sofistikované prostředky a národ je v pozici neinformovaných tupců.
Jinak boys od socdem se vyjádřili, že naše těžařská společnost DIAMO by lithium neuměla prý těžit. Tak to je doslova legrační, DIAMO umí jako jedna z 11-ti firem na světě těžit např. uran a s lithiem by si zajisté proto poradilo. Jo, kucí se rvou o žvanec a u koryta je moc prasat.
Maxime,
tento job by udělal každy polityk (i z ODS, ODA, TOP – co jineho ostatně všichni dělali celych 27 let?) , vždyť z “ciziho” krev neteče a prachy potřebuji všechny strany.
Na ovčana po volbach všichni s prominutim společně seju. Ovčan je jim dobry akorat těsně před volbama a o volbach. Pak už politycke byznysmeny nezajima – kocky su vrženy a volebni obdobi je potřeba spravně podnikatelsky využit a zhodnoti – dokud je čas. A před dalšimi volbami včas začit retuše, sofistykovane zmizikovani paměti, brainwašing, do zblbnuti opakovany telemarketing s vohdnym heslem, přihodit kupku drobaku najchudšim a hlavně slibovat, slibovat, slibovat. A o tym ta kapitalistycka tržni demokracyje je.
Celé to naprosto koresponduje s letitou zkušeností, že ten, kdo se postaví židoamerickým zištným zájmům, bude smeten.
Stále mi znějí v uších výhrůžná slova Thomase Barnetta, tvůrce US světovládné doktríny : Kdo nám bude ve světovládě odporovat, toho zabijeme.
Naštěstí my Češi máme za nejbližšího spojence proti vraždícím západním marionetám obrozené a svobodné Rusko.
Já to mám dobrý, s tím už se trápit nemusím, mně už se chystá zabít Holínek
Klid. – Silné řeči a skutek utek.
Ale zkontrolovat by vás mohl, to jo. Zvyk je železná košile. A pak nahlásit “INSTITUCI.”
(Ale ani z toho by asi nic nebylo. Mně to před časem sliboval, už jsem se těšila na tu show – a zbytečně.)
Hulínkovy výhružky bych bral vážně jen potud, že by mohl někoho udat INSTITUCI, pokud by ovšem znal skutečnou identitu dotyčného. Jinak by totiž musel odhalit identitu svoji, a to by se teprv vidělo – třeba, že má předkus a na krku chlupatý vřed, který při troše dobré vůle mohl by být i hlava…
Toho on se neodváží.
Však pořád každého nabádá, aby uvedl své jméno místo přezdívky.
Pak bude chtít adresu, rodné číslo, telefon ….. a dá se do práce!!!
No čo? Však môže ísť príkladom, uviesť svoje tétédéčka, a potom iní budú konať
Reku, nemožné, také niečo!
Místní sokol, lev atd. Bořivoj Holínek nar. 13.11.1959 /dř. IČ 65169344/ bydlí nyní spolu s manželkou Helenou (účetní) v obci Hynčina čp.138 u Zábřehu na Moravě.
Další z prokazatelných lží ze strany členů Rudé letky, kteří se dnes doslova urvali ze
řetězu
Pan Kříž moji adresu i datum narození zná, tudíž může snadno lživé tvrzení vyvrátit.
P.S.
V uvedené datum “mého” narození jsem již chodil do školy.
Kdepak! Zrovna jsem to tam četl. Pan docent. To pan docent aktivoval zabijáky. Ale pak tam indiána, který se nabízel, že jim dá Vaše nacionále, uklidňoval, že zabit nebudete, že se nejprve porozmýšlí, co s Vámi. Indián to vložil do rukou Bóži, tak se uvidí, jak moc s Váma budou pracovat. Ale máte to asi nahnutý
To vás fakt lituju, budete asi umírat dost dlouho – hleďte, abyste to stihnul alespoň do chvíle, kdy zemřete sešlostí věkem
U nás na malém moravském městečku to zkoušeli už 2x jednou Arab a podruhé Pákistánec. Lokalitu si vybrali věru pěknou- mezi centrem a autobusovým nádražím kudy každý projde. A sbalili to oba, lidé tam postě nenakupovali. Pákistáncovo česká manželka ho nyní živí sociálními dávkami, tedy těmi našimi českými. Arab zmizel sám od sebe.
A v Praze pozoruji samé kebab huty a je tam většinou prázdno- je to financováno ze Saudské Arábie, oni si jen kupují lokality, aby měli důvod usadit se začít nás rozkládat zevnitř jako Reich, Rakousko apod.Jediní nakupující a to jen v centru Prahy jsou u těhle kebab”jídelen” zase jen snědí cizinci
Jak jsem koupil, tak prodávám :
Italské úřady tají lidem, že v Itálii je oficiálně registrováno 40 případů EBOLY!!! První varování bylo učiněno před několika týdny z Lampedusy.
Úřady pro národní bezpečnost zakázaly hovořit a psát o této nebezpečné chorobě a tak se může šířit po celé Evropě, bez informování obyvatelstva, plnou měrou. Bylo by dobré se na následující možné velké nebezpečí připravit a učinit kroky k vlastní sebeobraně svého zdraví. Pravděpodobně byla nákaza zapříčiněna uprchlíky ze Senegalu, kde se tato nemoc rozšířila. Může to být mor pro Evropu. Prosím rozšiřte tuto zprávu na co nejvíce webů. Doporučuji raději nekupovat žádné produkty z Itálie a hlavně do Itálie nejezdit na dovolenou. Lepší ochrana neexistuje. Nemoc začíná plíživě a nebezpečně, může se přenášet od zvířat na člověka, přes tělní tekutiny a hlavně kontaktem s nemocnými. Při nákaze nastává prvně horečka, průjem a nevolnost. Než se přijde na pravou příčinu, většinou je už pozdě.
Slyšel jsem, že ebola se projevuje zprvu u nakaženého jedince výkřiky různého typu, záleží na místě, oblasti či dokonce kontinentu. Zatímco v Africe virem zasažený válečník vezme do ruky ostěp a s bojovými výkřiky pobíhá kolem totemu a po jistém čase dostane teplotu, posere se a skoná, tak v Evropě začne zasažený pán vykřikovat, že je pravičák a že dá Rusovi přes držku, posléze dostane teplotu, ulehne, tam se posere a když nedostane patřičnou léčbu, tak hrdinně skoná.
tak v Evropě začne zasažený pán vykřikovat, že je pravičák a že dá Rusovi přes držku, posléze dostane teplotu, ulehne, tam se posere a když nedostane patřičnou léčbu, tak hrdinně skoná.
xxxxxxxxxxxxxxxx
Jejda,
Langer, Septik, Holínko
To máme ale starosti, že? Třeba takový princ Charles, tomu tečou nervíky, ona ta jeho Camilla mu zase začala více chlastat a on si s tím už neví rady. Faktem je, že ona vždycky chlastala, ale co je moc, to je moc! Má strach, aby mu neprochlastala králoství i s Commonweathem!
Janeček se zabývá investicemi nic jiného ho nezajímá. Jo a samozřejmě různé iňiciativy, aby se lidé meli líp.
Kde jsem to četl- ale jméno bylo jiné??? Ach ano – Soroš- lidumil, zbohatl z investic a podporuje různé ” iňciniatývi”. No ten byl uteklý z Maďarska tak proč by další lidumil nemohl býz z Česka he?
Bubo, obsah dobrý, ale forma špatná. To je jako když máš úplně nové auto posrané od holubů. Ale jinak O.K.
Muhehe
Maxime,
pamatujete jak zradny sovětsky bolševik ulupil česky uran vyměnu za licence na jaderne generatory, vyrobu zbrani a levny plyn a ropu?
To kapitalistycky sudruh je mnohem efektyvnějši. Tena nas elegantně všechny obtahne v motylku s bilymi rukavicemi a da nam za to pouze par šušňu – něco jako koralky indijanskym načelnikum.
To jste neměl psát, to je ovšem mnohem složitější. To, že Sověti uran doslova ukradli se zakládá na pravdě a je otázkou, co jsme za to dostali od nich my. A to je velmi složité napsat a dát na váhu resp. ramena spravedlnosti proti sobě ty správné argumenty. Třeba mě napadá:
Kdybysme spadli po 2.WW do západní zóny, tak bychom tady už měli min. 700 tisíc muslimů, jako to mají např. v Rakousku, Němci, tedy Sudeťáci by tady byli zpátky, resp. by nikdy neodešli, Česko by dokončilo elektrizaci někdy v r.1970 a Slovensko by byly Horní Uhry, ale měli by tam zase pěknou přírodu a žádný průmysl, což stálo věru 1 bilion Kčs. Nebyly by jaderné elektrárny jejichž stavbu začali komanči a JTE se už musel dokončit po sametu neb to bylo rozestavěné. Nebyla by např. kompletní Vltavská kaskáda a našly by se další fajnovosti, jako např. metro atd.
Takže, věc je to těžká, zabít holou prdelí ježka!
Samoluby grafoman, bez tych Hornych Uhier, by predovsetkym nebolo ani ziadneho Ceska… Evidentne nemas ani ponatia, preco v roku 1918 vzniklo CSR…? Prehlasenie, ze nebyt Cechov, ktori to z vlastnych vrecak Slovakom zaplatili, by dnes na Slovensku neexistoval ziadny priemysel, to si uz fakt vyzaduje poriadne zamindrakovaneho imbecila… Toto by uz bolo mozne vylepsit len prehlasenim, ze nebyt zlatych ceskych ruciciek, tak priemysel by dnes neexistoval nikde na tejto planete… A nakoniec, mozno si to aj nahovaras, u teba by ma to ani neprekvapilo…
Zprůmylnění drotárského Slovenska stálo celkem 1 bilion Kčs ve staré měně. Slovensko bylo co do hospodářství zaostalou zemí a možná tvůj fotr drátoval hrnce stromokocúre. Slováci nenáviděli Čechy po 1.WW, protože tam byli ve funkcích policajtů a četníků, učitelů a úředníků, až tak to muselo být, protože Slovensko nemělo tehdy skoro žádnou inteligenci. Můj táta tam byl jako voják v r.1939 a vyprávěl mě, jak jim v oblasti kolem Žiliny Slováci nadávali a házeli na ně květináče z oken. Byli to nacionalisti jako vyšití. Po r.1969 když tady zavládla parta kolem Husáka a Bilaka, tak byly v rozpočtu hospodářství ČSSR rozdělovány účelové a globální dotace fifty/fifty tj. je na půl, i když bylo počet obyvatel 2 ku 1! Zkrátka skrytý finanční tunel a parazitování na Českých zemích.
Takže:
Kdyby nebylo Čechů, tak byste dnes byli vy Slováci Horní Uhry, shovárali byste maďarsky a drátovali byste hrnce a vyrávběli pastičky na myši. Tak se zklidni nácku, měli byste nám líbat pozadí. Nakonec většinu všech těch fabrik, a jsou jich stovky, tam postavili české ruce a čeští inřenýři, technici a dělníci to pomáhali rozjíždět.
Samoluby grafoman, normalny clovek netrpi pocitom menejcennosti a z tohto dovodu u neho nikdy ani nevyvstane potreba sa tohto pocitu pokusat zbavovat, napriklad aj neopravnenym prisvojovanim si udajnych zasluh svojich predkov… Normalny clovek, tiez dokaze vecne reagovat na tvrdenia inych a ty si v tomto logicky kompletne zlyhal… Jedinou moznou vecnou reakciou na moje tvrdenia, by totiz bolo priznanie si vlastneho pocitu menejcennosti a ty sa na PP snazis o pravy opak… Namiesto vecnej reakcie si sa preto uchylil k prezentovaniu vlastneho ultranacionalizmu a ako inac, ved sme na PP, v Mekke vecnych diskusii, nackom si nazval mna…
Nebudem sa ani pokusat o argumentaciu na zaklade skutocnych historickych faktov, nemalo by to zmysel… Ak by som sa ale drzal tvojej “argumentacnej logiky”, kludne by som mohol prehlasit, ze vsetci Cesi, tedy aj ty osobne, vzdy boli, su a budu cervene bolsevicke prasata… V roku 1918, bola na strane ceskych republikotvorcov snaha o vytvorenie socialistickeho Ceskoslovenska, to je historicky fakt… Vies kto to inicioval a preco…? Vies aku paniku to vyvolalo v radoch monarchov, slachty a kapitalistov Rakusko-Uhorska…? Vies ako tomu bolo nakoniec zabranene…? Pocul si uz o tom, ze Slovenska narodna rada vznikla sucasne s Ceskou narodnou radou a ze Slovaci Martinskou deklaraciou z 30. oktobra 1918, nezavisle na vtedy prebiehajucich udalostiach v Prahe, zrusili zvazok s Uhorskom, osamostatnili sa…? Slovenska narodna rada, ako jediny, aj ked rovnako ako Ceska narodna rada samozvany, nedemokraticky, liberalne totalitny, zvrchovany organ “opravneny” vystupovat v mene slovenskeho naroda, za Slovakov suhlasila s vytvorenim CSR, ale statopravne otazky neboli v Ceskoslovensku nikdy dotiahnute do konca… V rukach ceskych bolsevickych cervenych prasiat sa v nasledujucich rokoch pravidelne zahadne stracali dokumenty, zapisnice z rokovani, pisomne dohody atd… Praha malu ku Slovensku vzdy taky isty vztah, ako dnes Brusel k Prahe, v Prahe vladla prazska klika a Husak toto objektivne nemal ako ovplynit… Ceske cervene bolsevicke prasata si zo Slovenska podvodom vytvorili vlastnu koloniu… Na kratke obdobie 2. sv. vojny sa utlacovanemu narodu Slovakov podarilo zbavit kolonialneho jarma ceskych bolsevickych cervenych prasiat, ale tie hned po vojne svoju koloniu ziskali spat dalsim podvodom… V roku 1946 vo volbach na Slovensku ziskali demokrati cez 60% hlasov, komunisti len okolo 30%, napriek tomu ceske cervene bolsevicke prasata uvrhli Slovakov na 40 rokov do temnej socialistickej priepasti, cim Slovakom prakticky zabranili mat dnes 10x vyssiu zivotnu uroven ako Svajciari a zit v blahobyte a ekonomickej prosperite, byt lidermi na tejto planete…
Ako sa ti paci tento vyklad historie…? Na rozdiel od teba som sa striktne drzal historickych faktov, len som ich interpretacii dodal trosku ludovoumelckeho koloritu, ktory je nakoniec v “argumentacii” tebe daleko blizsi ako mne… To bol len priklad, k akej urovni debaty by si ma svojou snahou o zbavovanie sa mindrakov nutne dotlacil, priklad toho, preco by debata medzi nami postradala akykolvek zmysel…
Samoluby grafoman s ultranacionalistickymi sklonmi, ty si ty a okrem seba sameho nereprezentujes nikoho ineho… Prislusnost ku ktoremukovek narodu, cloveka neopravnuje si prisvojovat akekolvek zasluhy jeho predkov a ani sucasnych clenov jeho naroda a uz vobec nie tvrdit, ako by dnes vyzeral zivot v inych krajinach, ak by sa udalosti pred 100 rokmi boli vyvijali inac a niektori jeho predkovia by do nich nemali moznost zasahovat… K tomuto sa vzdy utiekaju len ludia neschopni zmierit sa s tym, co vo vlastnych ociach sami reprezentuju… Prislusnost k nejakemu narodu, ma nulovu vypovednu hodnotu o kvalitach cloveka a tak isto konkretne kvality ktorehokolvek cloveka, nie je mozne plosne pripisovat celemu jeho narodu… Zmier sa s tym, toto ti k zbaveniu sa mindrakov nijako nepomoze…
Pražský orloj
Maximus – nemám dôvod upierať Čechom kumšt, ktorý sa približuje nemeckému technickému duchu, ale info z tvojho príspevku ma už tuším ani nedokážu prekvapiť. Neviem kto vo vašom národe živí nezmysly typu, že federálne prostriedky sa delili 1:1, podobne ako aj vaše túžby po vystúpení zo spoločného štátu. Boli to Slováci, veď pán prezident Havel bol z toho “zdrcen” že Slováci chcú rozdeliť spoločný štát, ako sa neraz nechal počuť. Takisto ODA, ODS a všetci vaši predstavitelia plyšáku pindali na Slovákov, pamätám si to. Až Klaus neskôr teda pristal. Spoločné prostriedky sa vždy delili 2:1, naštuduj si staré dokumenty a aj zasadania z delenia federácie. Pre Slovákov bola federácia nevýhodná, aj preto je dnes u nás silný odpor voči federatívnej a už vonkoncom nie centralistickej EU. Vy ste do EU chceli ísť, nemali ste zažitú zlú a nevýhodnú skúsenosť z federálu, tak čo tu kecáš? Šermuješ tu biliónom Kčs hore-dole, veď toľko Čechov ani druhá svetová nestála. Nebyť vtedy niekoľkých slovenských komáčov, ktorí sa postarali, aby nejaké prachy išli aj na Slovensko do priemyslu, nepustili by ste sem nič. Takže to nie je z vašich radodajných príspevkov ako sa tu snažíš presviedčať. Faktom je, že spolok s Čechmi pomohol Slovákom pred maďarizáciou a áno taťko mohol počuť tie pokriky “Češi peši do Prahy a horšie, ale ak tí českí četníci, učitelia a iná inteligencia pohŕdala Slovákmi tak ako niektorí aj na tomto fóre, tak sa nečuduj, že: Ako sa do hory volá, tak sa z nej aj ozýva…
Židoameričany dovážení musulmané a negři do Evropy jsou čtenářům snad už jasní. Ale co udělají naši přátelé z nejvěrnějších v Koreji ?
Pentagon prohlásil, že je připraven na vojenské řešení konfliktu s KLDR. Generál James Mattis prohlásil, že jako šéf Pentagonu musí mít varianty vojenského řešení konfliktu kolem KLDR, USA však dávají přednost diplomatickému urovnání, oznámila agentura Reuters.
„Jsme připraveni”, řekl, kdy odpovídal na otázku o možnosti použití síly.
P.S. Tuhle jsem zachytil zprávičku, že Trump vyzývá americké občany prodlévající v obou Korejích, aby je obě do konce srpna opustili…..
Domnívám se, že tam bude válka. Ovšem Amík už se do pozemní války nepustí, jen pomůže zdálky, tak jak to rád dělá, má na to rakety a letadla, s pozemní válkou má špatné zkušenosti a tak bude potřebovat někoho, kdo to zmákne za něj. Takže se nabízí jako jedné řešení Jižní Korea. Ale musí je do toho nějak naverbovat a to je problém. Třeba to začně nějaká zbloudilá raketa z Jižní Koree na tu Severní. To, že Severní Koreu ovládá magor je jasné každému, ale už spouta lidí neví, že USA kompletně ovládají magoři, od velkého byznysu a hlavně od byznysu od výroby a užití zbraní. A vo tom to je! Válka bude, jen termín je neznámý.
Ale už probleskují zprávy i odjinud. Čína prohlásila, že pokud Kim zaútočí na USA, tak si za to ponese následky sám. Ale v případě napadení Koreje přijde Čína automaticky na pomoc. Myslím, že podobný scénář platí i pro chování Ruska, protože je to příliš blízko jeho hranic.
Tak se ukáže, jestli nemají soudruzi US židobolševici v kalhotách jako vždycky.
Ale p. Bouše – snad jste nepřestal sledovat ty informační zdroje, které jsme před časem sledovali oba (a máme dohodu, že je neprozradíme. Dnes bychom mohli, jsou tady samé zpřátelené nicky, ale zas by sem časem mohl nakouknoui i nepřítel, tak raději ne.)
Podle těchto zdrojů – první a nejvíc by ten konflikt odnesla Jižní Korea a to je dítě USA, to nemohou dopustit.
A “korejskou krizi” mají dobře natrénovanou. Vědí, jak ji vyvolat i jak ji zas uklidnit. Poprvé to bylo po kosmetickém bombardování letiště v Sýrii, kde ten divadelní zásah museli zakrýt něčím jiným – a všimněte si, jak to po pár dnech utichlo. Kim si dál testuje rakety a vyhrožuje USA, USA vyhrožují Kimovi, o “sarinu” v Sýrii už ani ty jednotlivé výkřiky.
Takže – bůhví, jaký neúspěch se zakrývá dnes.
Ty di do pr.dele náno, blbá! Nevíš o čem mluvíš! Jako ten dement Bouše!
Ale vím.
A že mám pravdu dokazuje vaše hysterie.:-)
Jste komoušská pyča nebo nemocný člověk?
Víte vůbec o čem mluvíte?
Rusové řekli, že rakety KLDR jsou pro ně problém!
Opravdu si myslíte, že Čína bude válčit s USA kvůli Kimovi? Jste normální debil!
Pocuvaj prdola, Cina miluje USA asi tak, ako ty Rusko… K pripadnemu konfliktu medzi Koreou a USA americanom odkazala toto: Ak sa sem naseriete a co i len jedina gulka preleti na cinsku stranu, bude nam jedno koho to bola gulka a ci bola vystrelena zamerne, alebo nechtiac, dostanete od nas poriadny vyprask…
Ty choď het, polungu!
Opravdu si myslíte, že Čína bude válčit s USA kvůli Kimovi? Jste normální debil!
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Jestli je tady někdo debil, tak jsi to ty, Septiku.
Čína, když na věc přijde, tak je soused Koreje, stejně, jako Rusko, ty debile. A když USA napadnou sev. Koreu, rozpoutají válečný konflikt, který se nebude ohlížet na hranice, osle.
Potom je strašně blízko ke vzplanutí světového požáru, idiote.
Proč myslíš, že Rusko uvedlo všechny armádní složky na Východě do bojové pohotovosti, jen tak z plezíru?
Budeš už asi plný hoven, Septiku!
Něco vam řeknu sudruzi a sudružky (pravicovi, liberalni anarchokapunšti)
teď pozorně posluchajte, bude to pohadka o vašem milovanem volnem trhu. Bylo jednu kdesik za sedmero kopci jakesik pvuhovane kralovstvi. Jeho šef, zvoleny mistni aristokraciji a byznysmeny byl velice otevřeny člověk. Navštěvoval a měl srdečne vztahy s jinymi krali, i s těmi se zkřiženymi meči na vlajce, za obchodniho parťaka měl jakehosik podnikaveho ibn Ladika. Za ponovani tohoto krale cizi kralove z jakychsik olejařskych destinaci vesele investovali penizky sveho lidu do pvuhovaneho kralovstvi. Nakupovali si podily ve velkych pvuhovanych bankach, stavali se spolupodilniky pvuhovanych lichvařu, měli investice v největšich pvuhovanych mezinarodnich leteckych, automobilovych, namořnich, vyrobnich, obchodnich firmach. Byznys vesele běžel a všichni byli velice spokojeni. Dokonce tak, žed probihala i jednostranna obohacovaci populačni směrovka ze šavlovych kralovstvi do pvuhovaneho kralovstvi, kde se začali usazovat čiperni obyvatele ze šavlovach kralovstvi.
Protože šlo o velice perspektyvni ekonomicky byznys, rozhodnul se pvuhovany pan kral, že by mohl nabidnuť (anebo vnutit, či pomoct vytvořit podminky pro využiti ) sve bohate zkušenosti i svym kolonijim.
A tak nyni mame kdesik za mořem hluboce propojeny podnikatelsky, marxista by mohl řict kapitalistycky byznys s šavlovymi kralovstvimi, penize šavlovych kralu su vesele investovany do oživovani tuzemske ekonomiky, vzajemně nas obohacuji vyslanci šavlovych kralu, mezi kterymi přichazeji i zaměstnanci rodiny ibn Ladiku. Naše banky, obchodni firmy, vyrobni firmy si možu volně kupovat (podily v nich) bohati ibn Ladikovci, jejich rodiny i šavlovi kralove.
A to je konec te pohadky, mile děti. Dobru noc.
nóó, nikdo nebrání chacharům NEKUPOVAT od této pekárny, jenže zvyk lézt do prdele je v českých a moravských vč. slezských luzích a hájích již v genech
Takže teď už zbývá, aby tu koipili nějaký masokombinát…a co by se dělo za hrůzy za jeho zdmi si můžem domyslet. A pak ještě nějaký ten aquapark, ať se ty jejich mařeny můžou koupat v měsíc neměněných hadrech. A můžou to hned přejmenovat na “2in1 – plovárna s prádelnou”.
oni nepotřebují kupovat masoš…..dobrovolně,ba rádi jim za peníze propůjčí masoše “naši”-jen si k tomu zvěrstvu povolají svého podřezávače
seznam takových prodejných masokombinátů existuje-mimochodem-dělá to i Bakšiš
To je velice dobrá připomínka. Pokud se zde bude uvažovat že si majitel může dělat co chce. Ale už nyní je tu jedno velké ale. To že pekárna přestala vyrábět pečivo s vepřovým a před tím ho dělala by mělo narazit na zákony o diskriminaci,tady z náboženských důvodů. Tyto zákony zlosyni v Evropě prosadili kvůli boření všeho tradičního v Evropě. Ale tyto zákony prostě platí i v tomto případě.
Ohledně halal porážek, tady je to jednoduché. Už dávno tu měl být zákon,který by toto svinstvo zde zakázal. Okamura a spol. návrh podali,jenomže politici,jež se voliči nechali zvolit a pak se zaprodali návrh smetli ze stolu. Takže toto závisí prostě na voličích. Ohledně koupání v pytlech na veřejných koupalištích je to to samé.
Vždyť vám to onehdá povídal v naší-vaší TV s. Kocáb a kladl vám na srdce – musíte se vynasnažit, aby se tady muslimům líbilo a abyste si jejich důvěru zasloužili !!!!
Tak, blbí Češi, víte, co máte dělat a ne že na vás budou u vašich bruselských pánů stížnosti. Máte, co jste chtěli, že ano ?
Vím co mám dělat. Především je třeba takové šmejdy považovat za usvědčené zločince a lháře. A zločinec by se neměl nacházet v parlamentu, lhát v televizi, Rozhlase a parazitovat na lidech kterým škodí. Zločinec by měl být někde jinde.
Zločinec by měl být někde jinde…
… hm, hm …
Zkusím to uhádnout: V Evropském parlamentu? V Evropské komisi?
Rozhodně v Evropské komisi. Četla jsem, že prý EK rozhoduje a EP to rozhodnutí jen posvětí.
EK je důležitější, ale to dá rozum, do EP státy po divadelním představení “Volby do EP) tam přece jen pošlou nějakého svého zástupce, ale do EK se nevolí, tam se vybírá. KDO vybírá, snadno si domyslíme.
Halal porážka má výjimku od MZ a pan Jurečka říkal, že mu pan Bělobrádek říkal, že to zvířátka nebolí. A tak já říkám, ať si to oba pánové vyzkoušejí na sobě a ani ne v masokombinátu, ale mohou se účastnit halal porážek někde na Jižní Moravě, kam si muslimští taťkové z Rakouska odskakují podřezávat zvířátka tupým nožem a oslavovat!
A dopracovali jsme se ke konkrétním jménům. Jurečka, Bělobrádek… Dvě jména moru jež umetá zlu cestu. Konkrétně. Může aspoň trochu slušný člověk zde povolit halal porážku? Může křesťan vědomě chránit takové barbarství? Tito dva megagauneři a celá ta jejich podělaná strana to je zde jedno z největších opor nynějšího zla. Kolik “svatých” při volbách opět zvedne prdel a půjde je volit? Další otázkou je proč jsou třeba tito dva a jejich strana přehlíženi,třeba tady na PP. Všechno není jenom o Bohuslavovi.
Ovšemže. Celou dobu seděli s Nejvyšším panem Koblihářem ve sněmovně a poslušně zvedali hnáty pro 3,14čoviny, které Babiš zaváděl. – Přehlíženi jsou, domnívám se, z jednoduchého důvodu: Babiš zlo inicioval a konal, oni mu “jen” tiše přicmrndávali a asistovali. Což z nichh ovšem nikterak vinu nesejme.
Doufejme, že je sejme volič.
Přestańte tam všichni nakupovat.
to je správná odpověď!
…a nejlepší
Nastane čas, kdy i disidenti a prozápadní aktivisté budou vzpomínat na dobu minulou a připomínat si předlistopadová hesla: “Se Sovětským svazem na věčné časy”. Někdo volí menší zlo, ale budeme mít pak v budoucnosti ještě možnost volby???
Dal bych si kebab z halal poraženého musulmana, jemně pomletého.
Za mocenským establishmentem Spojených států se táhne bohatá historie zneužívání lží, útoků pod falešnou vlajkou a propagandy k manipulacím těch stovek milionů jejich občanů, aby podporovali zbytečné vojenské intervence. Počínaje incidentem v Tonkinském zálivu přes falešné svědectví Nayirah nebo to ohromující předivo lží spřádaných kolem Saddáma Husseina až po ‚humanitární‘ intervenci do Libye nebo tu nehoráznou psychologickou operaci s Banou Alabed v Sýrii, tak neexistuje nic natolik pokleslého, aby se před tím americká válečná mašinérie zastavila, když se jim to hodí k oklamání veřejnosti o potřebě naložit předražené náčiní vojensko-průmyslového komplexu k vyslání do nějaké země třetího světa v zámoří, neexistují žádné hranice zla, spáchání kterého by se americký nevolený mocenský establishment štítil překročit, aby si urval kus geopolitické dominance, a neexistuje ani žádná mez ochoty propagandistické mašinérie masových médií při podávání válečné propagandy jako objektivních fakt.
Pro tyhle lidi doslova není nemožné být paranoidními. Když byste znali někoho jako posedlého nutkavým lhaním, za kým se táhne bohatá historie oblbování lidí, aby bojovali jeden s druhým pro jeho vlastní sociopatické potěšení, jak byste reagovali, kdyby vám podával zbraň a tvrdil vám, že váš soused se vás chystá přepadnout?
Ty svině, fašističtí zkurvysyni, zcela vědomě, do toho zatáhnou tentokrát celý svět!!!!
Korea je vedle Ruska i Číny, to vylučuje lokální konflikt.
Sem tam něco ulítne, někdy náhodou, někdy úmyslně, a je oheň na střeše.
Jakmile to jednou začne, rozšíří se to na celý svět.
A potom už nebude svět, jak ho známe nyní.