
Miliony chvilek proti parlamentní demokracii
LUBOŠ ZÁLOM

Koneckonců, vystupujeme proti Babišově politice po celých deset let naší existence; od samotného počátku jsme varovali před jeho nefér byznysem s biopalivy, které jsou naši řidiči nuceni používat. Byli jsme v tom osamocení, a náš postoj se v této věci nijak nezměnil.
Zásadní ideová východiska hnutí “Milion chvilek pro demokracii” však nemůžeme sdílet. Samotný odpor vůči osobě Andreje Babiše je negativní vyjádření. To, co je důležité a není zde jasně formulováno, je však vyjádření pozitivní. Nikoliv to, proti čemu hnutí vystupuje, ale co hodlá prosadit. Respektují Miliony chvilek principy parlamentní demokracie? Hájí zásadně svobodu jednotlivce, tržní ekonomiku bez ničivých dotací, hlásí se k étosu svobody, kterou této zemi přinesla doba po 17. listopadu 1989? A zde musíme skepticky konstatovat, že nikoliv. A tedy že boj Milionů chvilek pro demokracii není a nemůže být také naším bojem. Neuznáváme princip, že nepřítel našeho nepřítele musí být automaticky naším přítelem! Pokud bychom důsledně hledali příčinu problému a nezaměřili se jen povrchně na jeho důsledek, pak nepřítelem není Andrej Babiš, ale to co mu pomohlo vyrůst.
Chceme-li vypozorovat jakousi ideologickou podstatu hnutí Milionů chvilek pro demokracii, spatřujeme tam poměrně zásadní nedůvěru vůči principům parlamentní demokracie a svobodných voleb, tedy vůči těm principům, jejichž resuscitaci si dnes po třiceti letech připomínáme. Touží nahradit výsledek demokratické volby hlasem ulice, hlasem davu – což může být zdánlivě sympatické, je-li terčem tak odporný politik, jako je Andrej Babiš, ale je to nesmírně nebezpečné, přijmeme-li to jako legitimní politický nástroj.
To, co se nám snad může líbit ve chvíli, pokud by výsledkem byl politický pád Andreje Babiše a jeho hnutí, se může příště velmi snadno ukázat stejnou zbraní vůči jakékoliv příští politické síle, která by stála v opozici vůči módním progresivistickým politickým směrům a postojům, vůči sílící roli státu, vůči europeismu, vůči stále vehementněji se prosazujícímu omezování svobody slova, vůči genderismu, vůči zelenému fašismu, atd. Jednoho dne může přijít vláda, která začne snižovat daně, rušit úřady, odstátňovat neziskové organizace a zbavovat je politického vlivu, zahájí důslednou privatizaci toho, co bylo v posledních dvaceti letech státem uchváceno, a v neposlední řadě, pokusí se nás dostat ven z Evropské unie – a taková vláda by nepochybně byla cílem další nenávisti progresivistů, kteří dnes používají sílu ulice a davu proti Andreji Babišovi.
Samotná, jakkoliv lákavá, vize pádu špatného premiéra nestojí za to, aby lidé jako je je Mikuláš Minář získali větší politický vliv. A my již dnes vidíme na příkladu ze zahraničí, že podobný druh lidí pohrdá výsledkem demokratické volby a domnívá se, že síla davu jej dokáže zvrátit. Stačí si vzpomenout na hysterii progresivní levice v Británii po výsledku referenda o Brexitu, nebo na srovnatelnou hysterii části amerických voličů po zvolení Donalda Trumpa. Tito lidé, a vůdčí osobnosti Milionu chvilek pro demokracii je stejným druhem lidí, uznávají demokracii jen tehdy, přináší-li jim takový výsledek, který si přejí. Jinak ji nerespektují, a nerespektují ani voliče. A my zase nemůžeme respektovat je.
Naším ideálem je malý stát, který nebude zasahovat lidem do života. Tento stát, který si přejeme, však stále bude a musí být parlamentní demokracií. Klíčové politické pozice musejí být obsazeny na základě demokratických, svobodných voleb. A legitimita z nich vzešlého mandátu nemůže být zpochybňována jakkoliv hlasitým davem!
Špatní politici, a Andrej Babiš je podle nás nesmírně špatným politikem, musejí být odstraněni jen a pouze demokratickou volbou. Pouze to zaručí, že až se jednou Andrej Babiš odebere na politické smetiště, nebude to nikým zpochybňováno.
Navíc je třeba si uvědomit ještě jednu důležitou věc: protože pozice Andreje Babiše byla bohužel po několik minulých let opakovaně potvrzena výsledkem všech proběhlých voleb, je demonstrace Milionů chvilek pro demokracii ještě něčím jiným, ošklivějším a nebezpečnějším. Je to demonstrace proti těm statisícům lidí, kteří stále ANO a Andreje Babiše (což je vlastně jedno) volili a volí. Je to demonstrace proti nim, proti jejich demokratické volbě. V přeneseném smyslu je to volání po jakési občanské válce – třebaže jen verbální a mediální. Je to volání po tom, aby demokratický hlas voličů ANO byl bagatelizován.
Na naší politické scéně není strany, která by byla vůči ANO a Andreji Babišovi kritičtější než Svobodní. Na kampaň Milionů chvilek se přesto, nebo možná právě proto, díváme se skepsí a s obavami.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč
Celkem za měsíc: 12 600,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Umlčovat? To jim jde! Nejsi s námi … jsi proti nám - 21.1.2021
- Miroslav Kalousek: První oběť Trojkoalice - 21.1.2021
- Varování G. Edwarda Griffina z roku 1969 - 21.1.2021
Milióny chvilek za občanskou společnost
A prosím vás, budou taky střílet z Aurory?
Co to motáte za kraviny.
Milión chvilek je demokratická, nenásilná a humanistická organizace, proč by měli po někom střílet ?
Násilí se tady dopouštěly a dopouštějí úplně jiné skupiny…
…..ba právě.
Ty chvilky jsou stejni kreteni jako ty magore otravnej
Patris do blazince stejme jako ten rezavej blbecek. Nic neimite nic jste nedokázali jen otravujete společnost
ještě vás nenapadlo,že píše takové blbosti aby vás vyprovokoval???Nač na něj reagovat?Od čeho je kolečko u myši???
My víme, že on ví, on ví, že my víme.
Neměl by tu jen tak beztrestně viset.
Přesně tak, násilí se v Evropě dopouští skutečně jiné skupiny. Jsou to přesně ty skupiny, který vítal zrzavec Minář se svým transparentem “Uprchlíci vítejte”.
Nejvyšší pirát po 22 hodině na ČT 24 divákům sdělil, že demokracie spočívá v tom, že nikdo si nesmí myslet, že když vyhraje volby, že ho ulice nemusí sesadit. Kdo je ta ulice a kdo je na ulici, to už pirát nesdělil. A kdo je na ulici? Jsou tam herci, studenti, disidenti, tedy všichni ti, kteří tam můžou být, protože jim to jejich práce – nepráce, umožňuje a tím vytvářejí, společně s televizi dojem většiny i když národ si v demokratických volbách již zvolil kdo má být na hradě a kdo má sedět ve vládě. Kdyby do ulic vyšli ti co opravdu musí pracovat a na ulici z pracovních důvodů nemůžou, tak by to mělo dvojí efekt. První je ten, že by Letná určitě nestačila a druhý efekt je ten, že Milion chvilek by ráno nemělo snídani v poledne by už si chvilkaři neohřáli ani oběd. Takže někdo může na ulici hrát šaškárnu a druhý musí bohužel být v práci a musí na tu šaškárnu koukat. NO a to je demokracie podle Milion chvilek. Ještě bych dodal, že sametovou revoluci dělali hlavně nemakačenka, kterým to umožnila jejich práce – nepráce.
To jako že ti dělníci v továrnách co vypískali bolševika Štěpána…
To byli nemakačenky… ?
No, já si pamatuji za bolševika, jak právě ti, co museli pracovat, dostali od komoušů příkaz, demonstrace se zúčastnit. A nastaly známý tanečky evidence, kdo se účastnil a kdo ne, jako za 1.máje
Jses dusevni mrzak stejne jalo ten zrzavek kreten nebo msgor maly. Patříte do blazince a sveraci kszajky. Jen prudite a otrVujete spolecnost
Naopak Aningere
Nikdo mne nemůže v mém okolí podezírat z podpory a obdivu ke komunizmu a socializmu, ale jedno si neodpustím. Když viděli komouši, jak podlí a zákeřní jsou fráteři, biskupové, faráři a ostatní černoprdelnická havěť, vůbec se jim nedivím, že je pochytali a pozavírali. A ten Minář student nicnedělání je stejný provokatér. NIC neumí, nedokázal, neodpracoval, nezaložil rodinu ani firmu, nepřivedl na svět děti… ale klidně si dovolí klást podmínky, vyhrožovat a urážet svět, kterému v podstatě nerozumí. Tihle povaleči opravdu patří do pracovních táborů. Komunista opravdu nejsem.
To je jako to slavné nejsem rasista, ALE…
Vy to zase máte nejsem komunista, ale lágry bych klidně zřídil…
Ano proty pravy, lagry pracovni 12 hodin denne,1100 kalorii na den, dle vasich predchudcu,mohu delat instruktora
Pro tebe utcite. Aspon bys byl pro spolscnost uzitecny blbe
uz se stalo ,je to davno Mily kultivovany demokrate
Levi’s mi n’a zaludku parchante to ai s tabou vyridim.
Stejně, jako jejich zmr… kundoš o sobě prohlásil, že ho nikdo nemůže podezírat, že není levičák!
Sóuzi už opisují aji od sebe
“Tihle povaleči opravdu patří do pracovních táborů. Komunista opravdu nejsem.”
Ale jste.
Celý ten text je dostatečně výstižný.
Za člověka mluví jeho názory, a ne to, co o sobě opakovaně vytrubuje.
Jeden bolševik tady už roky píše “my ryzí pravičáci”, jiný zase často opakuje, že nikdy nesloužil žádnému režimu…
Za člověka mluví jeho názory, a ne to, co o sobě opakovaně vytrubuje….
xxxxxxxxxxxx
Podle toho, co zde wytrubuješ, každý dáwno poznal, co jsi za estébáckou swyni
jaké názory,Langere,ty- co ti sdělí kyvadélko?
V demokracii, bez přívlastků, si každý může demonstrovat za co chce, pokud nenabádá k trestnému činu.
Vsadím se, že dnes to tak slavné nebude jak si Chvilkaři malují.
To dělal Hitler taky.
A dokonce ho platily stejné banky jako dnes toho zrzka.
Zas ta hra ceska n’a obcanskou odvahu a rado by hrdinske odhodlani skonci u knedliku a u piva
ted tam zrovna o roku 1989 vyřvává nějaký zelený komsomolec, který se narodil až potom. ještě, že nám ti komsomolci konečně řeknou, jak to tehdy skutečně bylo.
zkoušel sem to chvíli poslouchat jako parodii, ale udělalo se mi špatně od žaludku
Tam není nic pro nevzdělané socky. Na Letné je elita národa, vědci, lékaři, umělci, sportovci a já sám jsem tady s jednou lékařkou a dvěma kusy IT specialistů a my tomu rozumíme a je nám dobře.
Je to spíš hlupák a západním poskok , o bytí a nebytí národa se nežertuje !!
ben…….?To jsou kecy jak od malýho s ještě menším….nedal si jiný nick?
Elita národa, a šéfuje tomu náboženský vypatlanec.
A kdo poslouchá toho zrzaveho zida?
Proč mi tyto “rozbozy” připomínají pomluvy kapitalismu na rudém náboženství za totáče?
“Přemluv bábu a dědu”
Přemluv, pěkně po bolševicku, a bude mír!
Po kapitalisticku bombardovat a budou i mrtví !
Pane Zálome! Vy Svobodní máte dobrou ideu, ale jste – jako ostatně i jiné pravicově orientované strany – šílení elitáři. Pochopte, že se vzájemně lišíte jen v detailech, přes které se nutně přenést. Jinak vás, rozdělené a rozhádané pravicové strany, budou sjednocení levičáci pořád válcovat. Dejte si to jako první úkol.
Ať si idioti vyřvávají, ale už by někdo měl poslat miliónovému chlívku účet za úklid letné, proč by to měli stále platit daňový poplatníci. To to ještě Babiše nenapadlo?
No, já bych volil nadpis spíše: “Milion chvilek proti lhářům, co zneužili parlamentní demokracii”:
Tak jsem na to chvilku koukala a tak nějak mne napadlo, že na Letné je vlastně ten správný vzorek sluníčkářů z celé ČR, jinak by netleskali nadšenému vítači Minářovi. Takže v rámci toho, že jimi milovaná EU (jejímiž fanglemi tam mnozí mávají jak šílení) nás chce zaplavit migranty, mohl by se udělat seznam z petice, kterou tam ti sluníčkáři budou podepisovat. A na adresy z toho seznamu by se pak posílali přivandrovalí nebo Šojdrovou a Al Hamajdou dovezení migranti. Proč by je měla živit celá společnost, když o ně stojí jen tato sebranka z Letné, která nadšeně tleská jednomu z největších vítačů u nás? Samozřejmě by si za ně měli nést i plnou zodpovědnost, ostatně, ti vousatí “sirotci”, kteří se do Evropy ženou z Afriky i BV jsou přece téměř všichni nezletilí.
Mimochodem, v davu bylo možné vidět i nějakou tu ohidžábovanou muslimku….
To byste koukala kolik “obyč” lidí je z masírováno a nejsou to v žádném případě vítači. Je tomu dva dny, co mě reakce jednoho spoluobčana na téma bubáků málem složilo a mohl jsem skončit na JIP.
Těch důvěřivých a méně chápavých je celkem dost.
Tak to je mi jasné. Dokud ty tupce nebo jejich blízké nějaký bubák multikulturně neobohatí, tak se to nezmění…
Nevím, jak to mají ostatní chlapi, ale já bych raději místo staré, tučné bělošky přivítal tři mladé muslimky. Kolik vážíš Ančo?
Doufám, že je to vtip.
V opačném případě by Putin z Vás měl nejspíše radost.
To je totiž současná ruská politika.
Musíš to opakovat častěji, soudruhu soukmenovče. Tvá modla Goebbels říká, že nejmíň 100x.
Tak makej, ať si zasloužíš svůj jidášský groš.
Jsi muslim bene? Pokud ne tak si nechej jenom zdát, muslimky dostanou svůj příděl minerálů a ty zase něco ostřejšího na krček.
Hm, tak to bych asi moc tvým požadavkům neodpovídala, vešla bych se tak do 2 běžných černošek, po kterých tak toužíš. Mimochodem, jak je možné, že tu celý den cintáš na chatu a nejsi mezi svými na Letné?? Byly tam i muslimky v hidžábech, mohl jsi zkusit námluvy. Akorát upozorňuji, že muslimský tatík by ti za obohacení své dcerky zřejmě předvedl ten pravý džihád – mačetový.
A jéje, nevzdělaná anča, která si myslí že tučné černošky v USA nebo na Kubě, které zná z filmů jsou muslimky. Ne to nejsou muslimky ty žijí třeba v Egyptě, Dubaji a jiných arabských státech a jsou to vetšinou štíhlé, hezké ženy. Jinak první příspěvek mám dnes v 15:22 přímo z Letné, dnes to bylo pěkné, slušní, vzdělaní lidé se kterými se dá hezky pohovořit. To není akce nácků SPD s hajlováním.
Ty holt si to bůga, vid. Prdeláči.
Ty o muslimkách víš leda kulové.
—
Drtivá většina muslimek má křivé nohy, jak turecké šavle. Je to dáno tím, že po generace jejich těla, zabalená do hidžábu, nevidí slunce a mají málo vitamínu D. Zničená kolena, zničené kyčle.
Není o co stát.
Benda je kletén na baterky
Souhlasím, ben je hlupák. On asi neví, že půlka černé Afriky je islámská, třeba takové Somálsko, Mali, Senegal, Nigerie, Čad…… Ale co, ten tupan ben je aspoň zářnou ukázkou současné úrovně školství. Jaké to hlupáky umí vyprodukovat!!!
Lepšie ako učebnice dejepisu: TOP 7 filmov, vďaka ktorým pochopíte život v komunistickom Československu.
1.Báječná léta pod psa
2.Pelíšky
3.Bony a klid
4.Kolja
5.Ucho
6.Pupendo
7.Vrchní, prchni!
Samé klenoty…
https://www.cas.sk/clanok/910122/lepsie-ako-ucebnice-dejepisu-top-7-filmov-vdaka-ktorym-pochopite-zivot-v-komunistickom-ceskoslovensku/
Stačí se podívat na pár amerických kriminálních seriálů a víte co jsou hrůzy kapitalizmu , jak žijí lidí bez zdravotního pojištění , bezdomovci , členové gangů ,ilegální hispánci, jak vypadají americká vězení, jak to vypadá na ulicích !
Ale houf politruků v ČT už uvedou všechno na pravou míru, tu jedině správnou. Prostě my nechceme Babiše, my nechceme Benešovou ale to je tak všechno. Ovšem už jenom na zajištění všech serepetiček na Letné museli utratit neskutečné peníze o svozu demonstrujících z celé republiky nemluvě i když se jednalo hlavně o ty nepříliš vzdálené. Mohli by se pochlubit sponzory pokud nejsou utajení.
To neřeš socko, pro nás sluníčkáře skutečně nějaký tisíc korun na podporu Milionu chvilek nic neznamená a tak mají v pokladně dost i na další demonstraci proti estébákovi.
Zloději mají vždy dost !
jo, jo estébák Bureš má dost a dost.
Stb už 30 let neexistuje , dnes se to jmenuje BIS , Babiš je normální kapitalista , který sám nese kůži na trh , ostatní kapitalisti vládnou pomocí nastrčených poskoků ! Jestli víte , co Babiš ukradl , tak na něj podejte žalobu !
Ale Babiš alias Bureš je ve 12ti svazcích Stb veden dále a je to potvrzeno soudem. SS již také neexistují, ale někteří esesáci ještě žijí.
Pokud spolupracoval se státními orgány tak co mu pořád vyčítáte ? 90 % Stb se zabývalo obecnou kriminalitou ! Agenti BIS jsou také něco špatného ?
Jsi sluníčko bene? Pak zasloužíš nakopat do pérdele a a když máš dost peněz několik syrských sirotků určitě zvládneš ubytovat u sebe a taky je financovat a nést za ně odpovědnost. Ale výhradně za svoje.
Sluníčkářů je mnoho, vesměs bohatí a úspěšní lidé, dnes se k nám přihlásil pan Svěrák, pan Polívka a pan Trojan a ti mají také peněz dost. Ale pomoci dětem v nouzi je povinnost každé slušné vlády, vždyť nejsme zvěř, ale lidi.
Ti hérci by většinou bez dotací měli hovno debile. Tak kolik už máš těch vousatejch sirotků doma voe.
Pan Polívka, pan Mádl nebo třeba pan Trojan žádné dotace nepotřebují, jejich herecké umění jim ve filmech vynáší miliony korun, lidé na jejich filmy chodí do kin ve statisících a televizní sledovanost je také velmi vysoká. Díváš se také?
Tak zrovna na ty tři ani omylem chuju.
….ješíšmarja, to je brusel, tenhle beník – nemá náhodou prcek nový nick? ta naivní rétorika z něho přímo prýští….
Dajo, co jiného.
To je stejné jako bych já napsal, že klidně ubytuji jednu početní bubáckou rodinu a budu se ještě velebit blahem.
Spolek chvilky ma 10 clenu a chce diktovat 10 mega lidem. To se mi zda. Pisou neco o demokracii a chovaji se jak luza. To jejich veleni studuje teologii coz je naprosto o nicem. Naprosto zbytecni lide studující pokrytectvi to jak lhat. Kolik stojí pronajem. Letne kde na to vzali kdo je plati. Navic na pódiu byli v podstatě jen lide kteri si sami neumi vydelat na zivobyti a jen natAhuji ruce pro penize. Dat jim lopaty kostata a poslat makat. Je to spolek budizknicemu a vyzirku
Podtrhl bych zejmena:
“Samotný odpor vůči osobě Andreje Babiše je negativní vyjádření. To, co je důležité a není zde jasně formulováno, je však vyjádření pozitivní.”
“Chceme-li vypozorovat jakousi ideologickou podstatu hnutí Milionů chvilek pro demokracii, spatřujeme tam poměrně zásadní nedůvěru vůči principům parlamentní demokracie … Touží nahradit výsledek demokratické volby hlasem ulice, hlasem davu”
K necemu podobnemu doslo v roce 48, kdy 200 000 lidi demonstrovalo v Praze za svoje vlastni zotroceni.
Po 48. miliony lidí dostali bezplatnou zdravotní péči , slušné životní podmínky , slušné zaměstnání , dovolenou , atd. , otroci se z nás stali až po roce 89. , kdy jsme zase začali otročit pro západní kapitalisty v jejich montovnách !
Čím to je, že na tohle téma vždy naskočí armáda trolů? Že by někomu vadila pravda? Ne oni bojují za lež a nenávist proti pracujícím lidem! Nedejme jim nažrat zadarmo a pochcípají hlady, protože se bojí práce! Žijí z neziskovek, které platíme! Debilové jsme my! My co pracujeme, zastavme práci a zítra budou žrát vlastní hovna!
Uz maji ve Frydlantskem vybezku novou organisaci
Nevo Dzivipen-v prekladu z cikanstiny Novy zivot v Novem Meste po Smrkem.Frydlantsky vybezek se naramne zamlouva Polakum, maji ho dokola podkopany v tezbe uhli.Klidne tuto oblast, bych s Polakama vymenil za byvale, ryze ceske uzemi jako Kladsko nebo moravsky Ratiboricko. Ale nejdriv bych bych tam nabidnul bydleni vsem neprizpusobivym a jejich kamosum.Cekal by je tam vysneny Nevo dzivipen.
Západní poskoci o pravdu nestojí , zajímají je jen peníze ! Zrazují vlastní národ !”
havloidi zase zvyšili burešovi popularitu u normálních lidí a karavana jede dál
moje nenávist k havloidnímu dobytku se zase o par stupínku zvýšila. smradlavý bezdomáč hutka tam pry zase hral tu svoji odpornou odrhovačku. asi bude nutný se ozbrojit, ty prasata chtějí provest fašounský převrat.
Oslavy skončí a Hutka se zase uloží do své rakve ke spánku do příštích oslav než ho zase exhumujou.
Doprdele, to je keců na ČT o demonstraci až je z toho blivno. Ale kolik lidí svezli do Práglu autobusy a zvláštním vlakem, no nevyjeď si zadarmo na vejlet a nakonec to dorazili hlubokomyslnou úvahou a vzkazem Vencovi Láhvi od opět se zviditelnivšího Svěráka.
Pan Svěrák je velmi známý, úspěšný a bohatý a nemá proč se zviditelňovat. Je za ním mnoho skvělých filmů a akcí jako třeba divadlo Járy Cimrmana.
To neznamená, že není šmejd, jako třeba ty!
Tumáš beníku kostičku, zahafej hafi hafi.
Svěrák je ubožák, bez Smoljaka není nic.
Pan Svěrák je tak jako většina nás sluníčkářů takzvaně za vodou, s dostatkem peněz a vzdělání a tak jako já se baví hloupostí babišovců a nácků s SPD.
A ben není ben ale obyčejný trotlovský provokatér.
Jak v tom jede SPDé, tak je to na 99,9% Mrazík z Havany.
Vy jste ještě nepochopili, že Ben je Polách?
Malý.velký.křivý.hnědý Polách?
Nebyl jsem na Letné a nemyslím si, že ta atmosféra dnes byla stejná jako v dobách, kdy masové protesty měly nějaký smysl. Před třiceti lety zkrátka není dnes. Tehdy jsme se snažili ukončit diktaturu, která svobodné volby neumožňovala a nahradila je jakousi fraškou v podobě manifestačních voleb. Dnes máme a měli jsme možnost se ve volbách svobodně rozhodnout, koho chceme do čela. Lid se rozhodl, tak jak se rozhodl. V čele vlády máme mafiána a komunistického fízla, nejvyšším reprezentantem státu jsme si zvolili lidem pohrdajícího mocichtivého a samolibého kariéristu s vystupováním řeznického psa. Vše jako vyjádření vůle většiny. Proti tomu nemohu dělat nic, nanejvýš se mi to nemusí líbit. Budu-li většině vnucovat svůj názor násilím, tak si rovnou mohu podat ruku s Jakešem vulgo Mylošem Kuchiňkou.
Zkrátka nadpoloviční většina českého lidu se snaží být otroky. Potřebuje svého autoritativního pána, někoho, kdo jí nařídí, co má dělat, co si má myslet. I takové rozhodnutí bylo zcela svobodné.
V demokratickém státě má lid takovou vládu, jakou si zaslouží. Máme tedy, co jsme chtěli. Připustili jsme zcela dobrovolně k volebním urám také lůzu, nezaměstnané z povolání, trestané loupežníky a šejdíře, konfidenty a povaleče, brzy dojde na přivandrovalce z pralesa. I ti ovlivňují výsledek voleb.
České země prožívají období bezkráloví (věřím, že ne navždy) a stejně jako v podobných dobách v minulosti jsme se opět dostali do stádia společenského úpadku. Pokud by panovník nastoupil dnes, nejspíš by mu byla lidem vnucena pozice monarchy absolutistického, nikoliv konstitučního. Potrvá ještě velice dlouho, než v Čechách skončí kult zlatého telete.
Není, co dodat.
Pane Werwolfe, zdravím.
A vidíte, mám opačný názor.
Vytrvalý masový protest ala Majdan na Ukrajině je nezbytný. Ovšem již to nesmí být pod kontrolou a organizací rusokomunistických fízlů, případně se jim to musí vymknout z rukou.
Jinak není možné se té neorudé verbeže zbavit. Ta jen bude upevnovat moc, a tlačit postupně na návrat zpátky, kde už Česko bylo, možná ještě hlouběji do světa totality. A ono se to plíživě děje, kromě poslušných rudých otroků, jako někteří zdejší komentátoři, je k tomu používána nejmodernější fízlovací technika.
Pokud jste nedávno totiž připustil fakt, že je možné volby zfalšovat, nedá se tedy vyloučit, že nikdo z nich nemá od voličů skutečný mandát.
Právě proto, že na rozdíl od Polska, kde se to soudruhům vždycky z rukou vymykalo, v Česku chodili lidé akorát na povolené, dobrovolně povinné 1. Máje, je dnešní Česko osvědčenou (skrytou) ruskou gubernií, kde se dokonce mohou podepisovat KGB smlouvy s rudým fízlem Obamou.
I na té Letenské Pláni před 30 lety stálo hodně komunistů, kteří dostali příkaz zvonit klíčema…
Monarchu na trůn bych zpět klidně bral, ale nejspíše na tuhle otázku zatím není čas…
Opětuji pozdravení, pane Langere.
Zrovna včera jsem v rozhovoru s manželkou připomněl Vaše slova, že volby nesmí být pro každého. Stále Vám dávám za pravdu. Právo volební by měl jako výsadu obdržet ten, kdo třeba vymyslel stroj, přivedl k životu fabriku, upekl chleba, položil střechu, vychoval slušné pracovité děti nebo jinak vlastním úsilím přispívá nebo přispěl k blahobytu společnosti. Jak může o osudu společnosti rozhodovat ten, kdo soustavně pouze pasivně čerpá z hodnot jí vytvořených nebo jí dokonce záměrně škodí? Přitom je téměř jisté, že právě lůza bude zase preferovat sobě rovné.
Nicméně stále zastávám názor, že diktaturu nelze potlačit jinou formou diktatury. To se povedlo gen. Pinochetovi (brzy si připomeneme 104. výročí jeho narození), ale byl to případ v historii ojedinělý a druhý Augusto Pinochet už se nenarodí. Navíc Chile tehdy ohrožovaly zdivočelé polovojenské bolševické guerilly znemožňující vládu demokracie a to není náš případ. Že volby lze zfalšovat, to si myslím stále, v současnosti je to ale záležitost dosti obtížně proveditelná. Budou-li ovšem další volby probíhat pomocí online přístupu nebo korespondenčním hlasováním, pak nikdo není schopen zaručit, že se volič rozhodl podle své svobodné vůle. Bude chybět právě kontrola nezávislé a různorodé skupiny lidí, kteří ručí za to, že volič je v prostoru vyhrazeném pro vložení lístku do obálky zcela sám a nikým nesledován. Zatím se tak u nás nestalo, v Rakousku bohužel ano.
Nelze vyloučit, že Babiš pod tlakem veřejnosti rezignuje, i když to nepovažuji za příliš pravděpodobné. Pak budou nutně následovat další volby a jsou-li současné prognózy alespoň trochu reálné, tak vítězem se zřejmě stane zase tentýž Babiš a jeho čtyřicet loupežníků. Co uděláme potom?
Tedy co přinesl pozitivního a negativního režim po r. 1989? Posuďte sami a zařaďte, co shledáváte + a co -.
Nezaměstnanost, bezdomovectví, bilionové zadlužení občanů, ba i dětí, úpadek školství (plzeňské školství), znehoidnocení koruny na osm haléřů, čekací doby na operace, rozkradení 10 bilionů Kč z majetku státu a občanů, včetně úspor, rozkradení statisíců bytů v majetku podniků a státu,
rozkradení tisíců rekreačních zařízení, hotelů a chat odborů, bilionové zadlužení státu, neplacení daní části kapitalistů, účast státu na válkách proti jiným národům a na zabíjení žen a dětí, rozvracení cizích států a výroba migrantů a sirotků a stěhování migrantů do EU, rozvrat českého zemědělství, které uživí sotva 38 % české populace(!)….. samá pozitiva a proto i to nadšení k dalšímu olupování občanů sešlostí na Letné….?
Odpovědět
Nežádal jsem Vás již několikrát, abyste se raději zdržel svých nemístných komentářů? Že jste trouba, to tady už asi vědí skoro všichni a nemyslím si, že je vhodné si tuto image i nadále za každou cenu udržovat.
Pane Werwolfe.
I já si vzpomínám na Vaše slova. Přibližně, že je třeba v případě nepříznivého stavu něco činit, i když není nikdo, kdo by Vám řekl, co.
Tedy po odstavcích:
S prvním souhlas.
S druhým nikoli.
Již soudruh Stalin hlásal něco jako, že záleží na tom, kdo ty hlasy počítá. Např., který bolševik na statist’áku, dodnes prolezlém starými strukturami, by vyšel na světlo s tím, že by řekl, hele, my podvádíme…
Jistý socan a Putinův člověk v Madarsku jménem Gyurscány jednou veřejně přiznal, že lhal, a už si v politice neškrtl… a po něm nastoupil nemenší lhář, který to s největší pravděpodobností nikdy neudělá, a je tam dosud…
Ještě horší totalitní zmetek, vyprodukovaný komunistickými strukturami.
Naopak, je naprosto nezbytné, aby lidé jako Pinochet měli odvahu do politiky jít, a vůči rudé sebrance být tvrdí. Demotivující je pak fakt, že byl za vyříznutí rudého vředu v Chile, a dobrovolného odstoupení ve prospěch demokracie, po zásluze odměněn otrnulými soudruhy, přičemž svět k tomu mlčel, nebo i nahlas souhlasil.
Ne, že se nikdo takový podruhé nenarodí ( doslovně z principu individualismu tedy jistěže ne), ale dostane už dopředu pod nohy hromadu klacků, a je prostě mnohem pohodlnější se takové bariéře (a následné vidiny odměny), vyhnout.
A nyní ke třetímu odstavci.
Právě proto, že zřejmě podobně uvažovali někteří Němci v případě Hitlera, nechali si ho přerůst, a dokonce, opět z pohodlnosti, se nechali indoktrinovat.
Ne, je třeba se z předchozích chyb poučit, posledních sto let ustupování lůze se NEOSVĚDČILO.
Ale my nemáme, pane Langere, žádný jiný legitimní nástroj ke změně statu quo nežli volby. Nemyslím si, že by se volební výsledky v současných podmínkách daly zfalšovat tak, aby nějak ovlivnily složení parlamentu. Desetiny procent možná, ale to je tak všechno. Okrskové volební komise jsou složeny z více lidí různých názorů a zájmů, tam by to šlo těžko. Okrsková komise sčítá hlasy na místě a tedy ví, jak v daném okrsku volby dopadly. Výsledky za každý okrsek se zveřejňují, takže celkový volební zisk si lze snadno spočítat a pokud by se nějak lišily okrskové výsledky, tak by si toho někdo určitě všíml a byl by z toho nejspíš pořádný poprask. Proto tak trvám na zachování současné podoby voleb.
Násilí je ospravedlnitelné, pokud lid nemá možnost svobodně volit své reprezentanty a lze se toho domoci právě a jedině náslilím. Pokud si kdekdo nechá nakukat, že od zítřka budou koblihy zdarma, tak to žádné násilí nevyřeší. Na lidskou blbost se dosud žádný lék nenašel, jinak bychom pak mohli třeba vyléčit i takového trolla Pepu (nebo jak si v tuto hodinu zrovna říká). V tom by nám nejspíš nepomohl ani gen. Pinochet. Nezbývá tedy, než se nějak snažit v tom prostředí lidské blbostí žít a přežít a pokusit se sem tam nějakého blbce přivést k rozumu.
Ještě bych dodal, pane Langere, že v případě nacistického Německa hrál roli jednak strach (podobně jako třeba při prvomájových průvodech a vyvěšování vlajek u nás), jednak opět násilí na civilním obyvatelstvu ze strany Francouzů společně s vydrancováním Německa až k hladomoru. Hladová tlupa lidí nemá už co ztratit a když jim Hitler, satanáš nebo Babiš předloží koblihu, tak za ním ochotně půjdou. A klidně pro něj třeba udělají stojku nebo kotrmelec uprostřed náměstí. Proto je takový stav chaosu ve společnosti krajně nebezpečný, výsledky nikdo nedokáže zcela předvídat.
A ještě do třetice: pokud by se lidé v Německu nějakým násilím zbavili Hitlera, tak v záloze čekali komunisté, neméně násilná a nebezpečná sebranka. Takže by to bylo zase z bláta do louže.
Býval jsem voličem Svobodných.Z přesvědčení.Už nejsem.Akademické kecání o Misesovi je o ničem.