
Mělo by Česko také odejít z Unie?
JAKUB JANDA
Británie opouští koncem týdne Evropskou unii. Češi patří vedle Britů k největším euroskeptikům. Nebylo by tedy i pro nás výhodnější jít vlastní cestou?
Text je reakcí na tento stejnojmenný článek, který vydal Denik.cz 29. 1. 2020.
Mělo by Česko také odejít z Unie?
Správně položenou otázkou by mělo být: Měli by mít Češi stejné právo jako Britové a sice sami si rozhodnout, zda v unii být, či nebýt? A odpověď bez zbytečných bílých ANO a černých NE by měla znít: Jednoznačně ANO.
Proč: Protože svoboda volby je základem demokracie. Charakter našeho národa je zcela odlišný od charakteru Britů a tudíž není nejmenší dojem k manipulativním srovnáním. Jestliže jsme byli jako národ 13. a 14. 6. 2013 dostatečně svéprávní a sebevědomí k tomu, abychom v referendu hlasovali o vstupu, měli bychom mít stejné právo k hlasování o vystoupení. Námi zvolené elity sledují své osobní ekonomické a mocenské zájmy, my jsme je ve volbách pověřili pouze správou naší země v náš prospěch, ne projektováním naší budoucnosti. O té máme jednoznačné právo si rozhodnout prostou většinou sami.
Brusel nám bere samostatnost
ANO: Asi sedmdesát procent zákonů, které schvaluje parlament, jsou evropské zákony, které jsou diktovány Bruselem. Když Česko do Unie vstupovalo, byla ještě spolkem suverénních států. Od té doby se změnila v superstát, který rozhoduje o všem důležitém. Silnější země, zejména Německo a Francie, mu mohou čím dál tím víc vnucovat svou vůli.
NE: Evropské právo společné pro všechny země Unie se týká hospodářství. Sladění ekonomické legislativy je nutné kvůli společnému trhu a svobodě pohybu občanů i kapitálu. Česko je zcela samostatné v tom nejdůležitějším. Vypisuje vlastní daně, řídí svou armádu a policii. Nikdo mu nevnucuje žádná pravidla ani v sociální oblasti či ve školství. Země je tedy plně suverénní.
Jakub Janda: Realita je taková, že EU řídí prostřednictvím svých orgánů všechny oblasti života v členských státech vyjma společné obranné politiky, tu si většina zemí řeší samostatně vlastní armádou a členstvím například v NATO. Obdobně to ale neplatí například u policie, tu si zatím každý stát sice řídí sám, ale její část je zapojena v evropských pracovních skupinách na činnostech ve prospěch celé EU a zároveň EU vytváří evropské policejní struktury, nesloužící jednotlivým zemím, ale celé EU, jako například Frontex.
Výkonným orgánem EU odpovědným za předkládání a implementaci evropského práva do právních řádů jednotlivých zemí je Evropská komise. Mezi komisaři jsou komisaři pro oblast sociálního práva, soudržnosti a reforem, zdraví, spravedlnosti, rovnosti, vnitřních věcí, či evropského způsobu života nebo zelené dohody pro Evropu. Už z definice těchto resortů, za které je každý jednotlivý komisař odpovědný, je patrné, že řeší veškeré otázky života člověka a společnosti, nejen otázku volného trhu, pohybu osob a kapitálu.
Český národ i jazyk se rozpustí
ANO: Ideologové Bruselu považují ve všem národním hrozbu pro mír. Chvályhodná snaha zabránit další světové válce vedla k sociálnímu inženýrství. Všem lidem je vnucována stejná ideologie politické korektnosti. Nejde ale jen o vědomý vliv evropského ústředí. Všudypřítomná angličtina a americká kultura zatlačují národní jazyk a kulturu. V prostředí kosmopolitní EU není možné se tomu bránit.
NE: Nejdůležitějším heslem Unie je jednota v rozmanitosti. Není to fráze. Evropské úřady finančně i jinak podporují například místní jídla a nápoje, ochrannou známku dostávají i krajové zvyky. Už jen to, že všechny jazyky členských států jsou v Bruselu úřední, svědčí o úctě i k těm nejmenším. Země mají všechny možnosti hájit svou řeč před anglickou expanzí, jak to dělá třeba Francie nebo Maďarsko.
Jakub Janda: Rozhodně lze souhlasit s tím, že heslem Unie je jednota v rozmanitosti. Otázkou však zůstává, zda tato jednota v rozmanitosti je pro Evropu prospěšná a zda toto sociální inženýrství je přijímáno prostou většinou dobrovolně? Každá unifikace sebou nese obrovský nárůst zbytečné byrokracie a restrikcí a odpor k nim je cítit ve společnosti napříč celou Evropu. Základní rozpor je už ve slovech jednota a rozmanitost a už sama tato jednota, která je vynucována zejména v oblasti sociální (například ve školství inkluze), je v rozporu s tzv. snahou pouze o volný trh a pohyb osob a kapitálu.
Členství se nám nevyplatí
ANO: Častá argumentace, že členství je pro nás hospodářsky výhodné, je mylná. Země sice zatím dostává příspěvky z unijních fondů, ty však jen křiví ekonomiku, jak ukazují četné korupční aféry. Ještě horší jsou všemožné příkazy, zákazy a normy, které brání rozvoji průmyslu, zemědělství i živností. Vyspělejší státy si tak chrání svůj trh a nedovolují nám, abychom je dohnali.
NE: Finanční pomoc Unie je hmatatelná všude kolem nás. Je vidět na opravených náměstích, v rekonstruovaných památkách, na dětských hřištích. Od vstupu do EU získalo Česko přes sedm set miliard korun. Pokud s nimi nedokáže zacházet, je to jen chyba našich politiků a úřadů. Česká vysoce exportní ekonomika navíc těží ze společného trhu, kam míří osmdesát procent vývozu.
Jakub Janda: Prospěšnost účelově podmíněných finančních toků z EU do naší země je přinejmenším diskutabilní. Její přesnou výši nelze stanovit, protože metodika výpočtu je jen souborem teoretických účetně-ekonomických operací. To, že dotace křiví vnitřní trh jednotlivých zemí, je zcela jasné, protože nikdy takováto dotace nedokáže reagovat na spontánní potřebu jednotlivých trhů, které i přes veškerou snahu o unifikaci v rámci celé Unie mají svá lokální specifika. Argument objemu obchodu se zeměmi EU je sice pravdivý, ale obchod dělají lidé a firmy, nikoliv státy, ty mu jsou schopny pouze nastavit překážky. Velmi zavádějící je však tvrdit, že Česká republika je ve svých obchodních aktivitách zejména v okolních zemích závislá na EU. Česká republika – dříve Československo – je jedním ze zakládajících členů WTO, tedy Světové obchodní organizace, jejímž primárním úkolem je dohlížení na rovnost v rámci otevřeného trhu, k čemuž má i nástroje jako Mezinárodní měnový fond či Světovou banku.
Samostatnost je výhodná
ANO: Velká Británie se rozhodla pro vlastní cestu ze tří důvodů. Jednak nechce dál snášet cizí diktát, jednak věří, že sama bude hospodářsky úspěšnější. Chce také regulovat, kdo se do země přestěhuje a zda tam bude moci žít a pracovat. To vše je aktuální i pro Česko. Není důvod, aby ztratilo své hospodářské vztahy, pokud vyrábí dobré zboží. A nic jiného než vzájemný obchod s Unií nepotřebuje.
NE: Británie je ostrovní stát s imperiální minulostí. Je to pátá nejsilnější ekonomika světa. Má nadstandardní vztahy se Spojenými státy i se svými bývalými koloniemi. Přes to odchod z Unie ohrozil celý její politický systém i celistvost. Není pochyb o tom, že hospodářsky bude silně tratit. Pro malou zemi uprostřed Evropy by byl Czexit politickou i hospodářskou katastrofou.
Jakub Janda: Zda je Brexit katastrofou pro Británii nebo naopak výhodou, nelze určit, to ukáže jen čas a zejména obrovské množství dobrých či špatných politických rozhodnutí. Podstatné je, že si tyto rozhodnutí Británie může dělat sama a sama si za ně ponese odpovědnost. Malá země uprostřed Evropy má stejnou možnost se stejnými důsledky, ať už pozitivními či negativními a ani ty nelze predikovat. To, že se i malá země může vymanit z velkého celku a ekonomicky ani jinak neutrpět, již jednou Češi před 100 lety dokázali. Československo se během několika let po opuštění Monarchie stalo 10. nejvýkonnější ekonomikou světa.
Nahrávání ...
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč
Celkem za měsíc: 10 678,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Větší snůšku hovadin jsem hodně dlouho nečetl.3biliony z nás unijní firmy vydojily a osobně tvrdím….ven z EU. Salviniho odstavili podvodem,protože už dával nepokrytě najevo,že EU je pro Itálii vražedná.
Cesko nyni musi cekat a odejde jako posledni. Prazske povstani take zacalo tesne dva dny pred zkonceni valky.Nyni by bylo moudre co nejvice vydojit to co se dat a pak se uvidi.
Tuším že to bylo dva dny po vyhlášení konce války. Ale tím víc je to vypovídající
Ona i ta “slavná listopadová revoluce” 1989 začala, až když už všechny státy východního bloku svrhly komouše. Jó Praha, nejraději oplotit a vyhlásit karanténu na neurčito
Nejsem vubec pro setrvani v EU , ale ta nase ” vlastni ceska cesta ” nas po hadraku zavedla uplne jinam , nez jsme chteli , diky prvnim pohadrakovym vladam .
Ano, komunistický hadrák nás přivedl do otocké EU.
Jsme pořád na někom závislí. Když už tak je lepší být
kamarádem se zeměmi mimo EU hlavně s VB a USA.
Otázka je jestli německá kolonie může o něčem rozhodovat !
Jestliže politici EU dokáží halekat o tom, jestli jsou národní vlajky reklama nebo baner a řadu podobných absurdních zhovadilostí zakomponovávají do vyhlášek, směrnic, nařízení, metodik… Tak takoví politici patří postavit ke zdi a tento spolek idiotů s názvem EU jednoduše pro vždy zrušit.
Není přece normální, aby Evropě vládli buď majitelé korporací a jejich dosazení vykonavatelé idiocií a nebo infantilní marxisté, kteří dávají na obdiv svou nenávist k atributům a symbolům členských zemí.
Po ekonomické stránce dokáží všechny země spolupracovat i bez EU. To už dělají obchodníci 3.000 let. A ti obchodníci drží celou ekonomiku na nohou díky svému úsilí a talentu. Na to nepotřebují státy nějaký spolek idiotů, kteří uráží cítění národů den co den.
Odchod !!
Jenže ty politiky jsme si tam zvolili my a co hůř, dostává se tam čím dál více různých multi-kulti-eko-etno-gender zelených aktivistů. Za co dnešní mladí demonstrují a co požadují? Za klima, ať politici zabrání oteplování. To jsou novodobí svazáci. Poručíme větru dešti. Co udělají politici? Vymyslí nové daně, zákazy a příkazy. Jak je odtud chcete vymést, když dokázali zmanipulovat tolik ovčanů s voličským právem?
Karel, prav du díš, ale je to vina hlavně komunistického volebního zákona, který pořád existuje/s malýma úpravama/
Nemyslím, že je to jen kvůli volebnímu zákonu. Možná by změnou zákona došlo k nějakým posunům v řádu procent, ale nečekám, že by to změnilo rozložení sil. Dnes po změně zákona volá opozice, ale to jen proto, že se potácí kolem 5-ti procentní hranice a oni se potřebují udržet v parlamentu. Dokud byli u moci a měli možnost to změnit, tak to neudělali, protože jim to naopak vyhovovalo.
Na opuštění žaláře národů Eurosojuzu jsme moc malými pány a jen maličkou hračkou v rukách mocných. Navíc české nátuře odpovídá dřepět přikrčeni v závětří a čekat na rozhodnutí našich pánů.
Autor článku zjevně neví, za jakým účelem byla EU založena, takže nebylo možné tam nevstoupit a stejně tak není možné odtud vystoupit.
Jedinou šancí je čekat, že se to vlivem rozporů mocných a v důsledku tvrdých zákonů ekonomiky rozpadne samo.
Alles fur deutschland tu bylo.Nebýt obrovských obětí Rusů,dnes bychom byli….však víte kde.
Jedna věc je referendum a druhá věc je pak skutečné vystoupení z EU. Příklad Británie to ukázal moc hezky. Mayová z EU nechtěla a tak k vystoupení nedošlo. Až nové volby, které byly v podstatě novým referendem vyneslo k moci Johnsona, který vystoupení prosazoval a uskutečnil.
V ČR by to bylo horší. Vládní strany, poučeny Británií, vyhlásit referendum nedovolí. Czexit nechtějí. Až na SPD a KSČM žádná z parlamentích opozičních stran Czexit také nechce. Pro by byla možná Trikolóra a Svobodní, ale ti zatím ani nejsou v parlamentu. Dokud nebude v politice taková situace, že by pro-Czexitové strany měly šanci získat dostatek hlasů pro sestavení vlády, je referendum zbytečné, i kdyby se ho podařilo nějakým zázrakem protlačit. V tuto chvíli jsou referendem volby. Zatím je parlament i senát obsazen eurohujery.
Ano, je to tak. Jsme jedna z pouhých 2 zemí EU, která nemá možnost – a ani mít za současné politické konstelace nebude – vyhlásit referendum o setrvání v EU. Prakticky i další možnosti vystoupení zcela zapovídá eurohujerský Parlament. Co se týká referenda, tak to k CZEXITU – tedy referendum k mezinárodním paktům – podporuje skutečně jenom SPD a KSČM (ti ale ne kvůli EU, ale kvůli vystoupení z NATO, jinak oni z EU pryč nechtějí). Co se týká Trikolory, tak Klaus je zásadní odpůrce referend, proto by ho nepodpořil. I to je důvod, proč nemají CZEXIT v programu.
Shrneme-li to, tak jsme – co se CZEXITU týká – bez šance. Samozřejmě se moloch začne rozpadat a my pak budeme mezi posledními, co zhasnou.
My nemáme ale už co zhasínat, tuna už je dávno tma!!!
Myslím si, že by Klaus referendum podpořil, Evropskou unii kritizuje, kdyby bylo reálné sestavit pro-Czexitovou vládu. Takto je zbytečné mít Czexit v programu, nemá šanci ho prosadit. Na druhou stranu, reforma EU ve smyslu návratu před Lisabonskou smlouvu je ještě větší utopie než Czexit.
V unii budeme až do jejího hořkého konce
Cesko by samozdrejme melo z EU odejit, ale otazka je jestli by si to mohlo dovolit. Rekl bych ze vsechny tyto programy jsou jen na bulikovani lidi. Pokud si spojite nasi ekonomickou zavislost a mstivost EU, tak pochybuj ze bychom si odchod mohli dovolitt.
Hosi toz jste blbi,chcete dopadnout jak Jugoslavci,to si neprejte co by to bylo,takovych krvavych Madli je na zapade,ti uz bysi neco vymysleli na nas?CR ve je ve stredu EU a byli by bez nas v Evrope, kde by jezdily Polsky kamiony na zapad zadarmo,pres byvalou NDR,vite jak by se prodrazila doprava vsem v EU bez nas? Ja su pro Uniu ale jak byla stara EHS,bez lisabonsky smlouvy, komise a komisaru.
To je ještě větší utopie než Czexit. EUsměřuje k nějaké formě federace či velkoříše, nikoli k návratu k původnímu společenství. EU je nereformovatelná. Jediná možná reforma je ji zrušit a vytvořit znovu a lépe. Jenže pokud bychom se z ní už dostali, měli bychom mít více rozumu a do podobného spolku již nevstupovat.
“To, že se i malá země může vymanit z velkého celku a ekonomicky ani jinak neutrpět, již jednou Češi před 100 lety dokázali.”
Autor článku je naprostý amatér a o politice ví velké kulové.
První světová válka byla rozpoutána světovládci od talmudu proto, aby byly zničeny 4 zbývající nezávislé evropské říše (britskou a francouzkou už tehdy ovládali) a ty byly rozdrobeny na malé státečky, které jsou závislé a ovladatelné :
ruská, pruská, rakouská a osmanská.
Zato ty jsi expert na konspirační bláboly. :-D
Maxíku, maxíku zalez do boudičky a nech si keci, pardon štěkání na koledu, už se blíží.
Idiotsky už ses tady vyštěkal až, až.
Drž se svých vlastních rad, Pepane.
Tak jdi příkladem, dorostenče!!!
Jaképak bláboly, tyto čtyři monarchie se rozpadly.. To věděl už i Pepek Vyskoč.
Ale ten idiot mladý Septyk to ještě neví.
Tohle jsem na mysli neměl, souruhu.
Komunističtí Židi zkoušeli ty své proletářské revoluce ve všech válkou rozbitých monarchiích – ad tzv. republiky rad a židobolševický státní převrat 1917 v Rusku.
Proč nedělali židi revoluce po roce 1918 v Anglii a Francii ?
Zase je to jen náhoda, idiote ?
Židák sem, židák tam, všude kam se podívám.
Žida mám i v posteli a svůj rozum v prdeli.
Opakuji otázku :
Proč komunističtí Židi zkoušeli ty své proletářské revoluce ve všech čtyřech válkou rozbitých monarchiích a ne v Anglii a Francii ?
Židák sem, židák tam, všude kam se podívám.
Žida mám i v posteli a svůj rozum v prdeli.
Max ( originál ) Ty máš v pelechu max-originál dildo, kuřbuřte.
….a protažený vejfuk od Jiřiny.
Co kdyby sis své sexuální preference nechal do soukromí, úchyle?
Jo aha, já zapomněl, ty jsi v té ziskovce, takže prosazujete i buzní pozitivní diskriminaci.
Panove ale to jste jeste do nedavna nevedeli,ze Legiobanka pred 100lety byla plna carskyho zlata co privezli legionari z Ruska.To se tenkrat budoval novy stat, to se trhalo od CK monarchie,vetsina tezkyho prumyslu zustala v Cechach a na Morave.Pak se stavely nesmyslny opevneni, kamosi z VB a Francie provedli s nemci mistrny diplomaticky podrazy v Mnichove.
A nasledne, vsichni spechali do Ceskoslovenska aby uchvatili carsky poklad.Doslova boj o zavod nemci, britove, amici, soveti.Kolik pak nam z toho zlata co tu ukradli 300tun nemci,nemcum amici a britove, vratili snad jenom17tun?Tenkrat to slo se trhnout, od Rakouska,kdyz bylo zlato jistinou,dnes uz nemame nic zadny zlato,zkrachovali bychom,kdyby jsme se trhli.
Ááá, sfině sudeťátská zase uráží český národ!
Hnupe jak urazim,to ze legionari bolsevikum vycorovali zlato odvezli peknej zlatej lup do relativniho bezpeci?
Miliony cechoslovaku, si myslelo to same,ze amici,frantici a anglani jsou kamosi. Kazdy soudny clovek pozna co zpiskali mnichovsky kamosi kocici pracky.
Poldíku, jen do něj, když Ty něco napíšeš a Díra na Houwna prská, jako kobra indická, tak to je pro mne signál, že máš pravdu!! Ahoj, hezký večer!!
a ty mu pomáháš. No, komouši a nacisti vždycky byla jedna parta!
Tak si nezapomeň se soudruhem kuřbuřtem sračkometem lží udělat dobře, když si tak rozumíte, hloupý trolle.
Poldíku vidíš?!! Aby si jeden vzal deštník a blatníky, jak prskaj!!
Zdar Pavliku, to bude jenom jeden prespolni, co si zapaluje dve cigara najenou aby se nebal.Septikuv kamos z lihovy mafie taky hazel 20let ramena,kdyz dostal avizo,ze si pro nej jdou kuklaci, tak se v kotelne zahrabal do pilin a plastovou vodovodni trubkou chtel dychat. Myslel si, ze je Motylek na uteku z Draciho ostrova.
čs.legionáři mohli bolševiky v Rusku zadupat do země, kdyby k tomu byla politická vůle. Bohužel se nestalo.
Septiku, toho sudetaka si nech pro sebe,abys nebyl ty cechacek ma Morave. Takovi invazisti jako ty maji v Lotyssku sedy pasy.
Táhni do Pohořelic, sfině nacisiická!
Česká republika ,respektive všechny české strany a vlády určitě
v Bruseli budou zhasínat a zamykat hlavní vchod.
Stejně jako v roce 1989 budou to ti poslední odcházející
od opuštěných korýtek,Co kdyby…….
TRADICE JE TRADICE ,podrazům a špíně
VJERNI ZŮSTANEM
Jak by pan Jakub Janda řešil to, že ČR je ekonomicky naprosto závislá na exportu, z něhož více než 80 % (v roce 2019 to bylo 84 %) směřuje do zemí EU a jeho roční výše dosahuje 3,5 biliónů? Čím tyto prostředky nahradí, pokud dojde k zavedení cel? Tihle hurá czexitáři nikdo moc rozumu nepobrali.
Co to človíčku plácáte ? Obchod je vždy o dvou stranách. Pokud máte zboží, co druhá strana chce, tak se VŽDY domluvíte. A momentálně je naše republika doslova krmelcem západní Evropy. O zboží z naší republiky zájem je, tak čeho se bát ? A ty spoďáry, co jste si podělal strachy, si dejte do pračky
Nepochopil jste problém, zavedení cel by bylo drtivým zásahem do konkurenceschopnosti firem exportujícím do EU. Vy byste se měl místo mých spoďárů raději víc věnovat přemýšlení, moc vám to nejde.
Človíčku, človíčku je mi vás líto. Malý je jen ten co má malé cíle
Velké cíle se můžete provozovat u vás doma, tam když zkrachujete, bude to všem jedno. O vaši lítost fak nestojím.
Maxi – už od pravěku fungoval obchod. A to dokonce i se zemí která byla na druhé straně planety. A tehdy to byl problém dnes už když je nějaký výrobek tak se kupec najde. Naopak naše zboží je extrémně podseknuté. Díky tomu se prodává a díky tomu na tom jinde vydělávají. Ale ne u nás kde se pracuje primarně v montovnách a skladech celé Unie.
Medvěde, už bylo hodně přes čáru porovnávat dnešek se socialistickým ČSSR, Zabrousit do pravěku je už opravdu debilní.
Uvědomuješ si, že dnešní obchod má nějaká pravidla, která v pravěku neexistovala? Že když státy zavedou pro někoho clo, že se tomu prostě nedávyhnout, pokud se neoobchoduje na černo? Svět je dnes celý propojený, EU je obrovský trh, na který můžeme dodávat bez cel díky tomu, že jsme v Schengenu. Jakmile v něm nebudeme, máme utrum. Podívej se, kolik eurosraček přijímá třeba Švýcarsko, a to je sakra bohatší než ta naše pidizemička. Implementovali i ten eurounijní zbraňový paskvil, i když se jim sakra nechtělo.
Takže vylezeme z EU a jsou dvě možnosti:
1. Přijdeme o Schengen a tím pádem o evropský trh (-3,5 bilonů v exportu)
2. Nepřijdeme o Schengen, ale budeme muset stejně implementovat většinu sra*ček, které si eurobyrokrati vymyslí, včetně toho jejich zeleného fašismu.
Vyber si.
Už ani Klausové nehorují pro czexit!
Místní, marxiblbí bouschulíni, totiž o ekonomice ví naprosto stejné guvno jako o talmudu!
Stačí se podívat na Svědky Kanimůrovy, to je přímo výkvět levičácké hloupé sebranky. Co volič SPD, to rusofilcka.
To taky.
Nevím proč rusofilckuje kde kdo a nevím ani proč. Bez Rusa by tu nikdo z nás nebyl a nebo se učil od mala německy. Já proti rusům nic nemám. Obchodovalo se za 1 republiky když nechceš pravěk se zbytkem světa obchodovalo se za komanče se zbytkem světa. Konec světa by rozodně nenastal. Mě osobně by zajímal výsledek referenda kdyby se jednalo o to vypadnout z EU nebo ne. A v Anglii také zatím hlady nikdo neumřel a o obchod je zájem stále velký a vždy bude.
Já s EU obchodovat nepotřebuji. Jediné co tu je výnosné je škodovka a banky a to stejně není naše. Jako důchodce si stejně nemůžu koupit nic pořádného v závorce zdravého z dovozu tak si raději vše peču a pěstuji sám.
No a opět přispěvek plný demagogie.
O tom, jestli bychom se bez Rusů bavili Německy, můžeme jen spekulovat. Vzhledem k tomu že Sověti se s Němci paktovali a byli to právě oni, kdo si s Německem dělil sféru vlivu v Evropě, o tom ani zdaleka nejsem přesvědčen.
Pokud jde o obchod, dnes nežijeme v období 1. republiky. Dal jsem dvě různé možnosti, co by nastalo při Czexitu, tak kterou by sis vybral?
“Já s EU obchodovat nepotřebuji.” Ale potřebuje to hromada jiných firem, která prostě bez odbytu zkrachuje.
“A v Anglii také zatím hlady nikdo neumřel a o obchod je zájem stále velký a vždy bude.” Svatá prostoto… porovnávat Anglii s ČR…
“Jako důchodce si stejně nemůžu koupit nic pořádného v závorce zdravého z dovozu tak si raději vše peču a pěstuji sám.”
Takže jsi potravinově naprosto soběstačný? A co auto, máš? A zdravotnictví využíváš? A kdybys byl bez důchodu, nevadilo by ti to?
Tyto prostředky se nahradí obchodování s těmi stejnými zeměmi se kterými se obchoduje nyní. Stále platí pravidla světové obchodní organizace a tato nepodléhají nesmyslu zvanému EU.
To jsi tak naivní, nebo tak hloupý? Nejspíš asi oboje, že? :-D Export mimo země EU je minimální, soudruhu, tak jak nahradíš těch 3,5 biliónů? Kde seženeš odběratele? Povídej, přeháněj.
Človíčku, do 89 jsme prakticky vše vyváželi na východ. Za několik let tahle země a její neskutečně schopní lidé vše otočili a vyváželi jsme a vyvážíme skoro vše na západ. Zbabělci jako vy mají jen podělané kalhoty a vždy jen bojí
Jo parada vyvoz na vychod dobry ale dluhy z toho vyvozu vuci Rusku, prodali novi pani z OF po 90satem soukromym firmam.
ty prodal Zeman! Germáne!
Protože na západě o ty socialistické šunkty nikdo nestál. Jenže už nemáme 80. léta 20. století, nějak jste zakrněl ve vývoji. Dnes je situace poněkud jiná a Čína se svými levnými výrobky je velkou konkurencí. Pokud by EU zavedla pro ČR cla, odpadla by konkurenční výhoda, kterou oproti Číně momentálně máme. A co by se dělo pak, dojde každému, kdo nemá v hlavě úplně nakakáno. Což u vás evidentně nehrozí.
P.S. Naštěstí o setrvání v EU nerozhodují pitomci, protože bych nerad dopadl jako třeba Venezuela, emigrovat se mi fakt nechce.
Maxi mě se emigrovat chce. :D když vidím jak to tu dopadá vše na dluh totálně zničené a nebo utrácení za zbytečnosti podporování zlodějin na denním pořádku. 1/4 národa na sociálních dávkách 1/10 v exekuci rozdělený národ bez vize a bez páteře.
Také si už pár let šetřím s 10% urokem. A jak to tu bude bouchat jako ve Švédsku tak padám.
Tak to šťatnou cestu, jen nevím, kam se vydáš. Všude je to podobné nebo daleko horší.
Tak.
Horsi to,vsude neni. Jenze zalezi co od toho ocekavate. A kolik mate na investovani. Ecuador, Costa Rica, vsude se da zit. Jen se naucit jazyk a nebat se. Ja osobne do Cech jen na konec jara a kus leta, poplatit dane a utikat z Evropy.
Medvede zapomel jsem podotknout ze na to nepotrebujete vubec emigrovat. Jedna z mala vyhod dnesniho rezimu.
To jsem zvědavý jak ozubená kolečka do německých automobilek prodáš mayským indiánům!
P.S. nejde jenom o kolečka ale o celé oblasti průmyslu. Světla, skla, sedačky, plastové vstřikované díly, altíky, startéry, pneumatiky, součásti automatických linek na výrobu vozů, včetně IT ovládání…atd., atd…
A to mluvím jenom o automobilovém průmyslu…
Chemický průmysl, i když patří Babišovi…
A taky pivo, třeba… a spousta jiných komodit z potravinářství. Nebo si myslíte, že se nám více jako 4x zvýšilo HDP jenom proto, že více žereme?
Pravidla Světové obchodní organizace platí pro slušné lidi pro žádné komouše, ani ty bruselské, neplatí.
“To jsem zvědavý jak ozubená kolečka do německých automobilek prodáš mayským indiánům!”
“Čím tyto prostředky nahradí, pokud dojde k zavedení cel?”
Idiote, ty nevíš, co to je WTO ? Ty nevíš, že všechny státy EU + všechny vyspělé ekonomiky světa jsou signatáři této organizace, která zakazuje cla ?
Ty nevíš, že v případě jednostranného zavedení cel je takový stát za porušení závazků tvrdě sankcionován ?
Jak může takový debil tady diskutovat ?
To jim, EU, z Malvazinek vypočítáš sankce? To jsi fakt borec. No jestli to bude jako s tvojí ženou a dcerami, tak skončíme s kloboukem ve Štrasburku!
:-DDDDDDDDDDD
Ty už počítáš EU za stát?
Tady se podívej, hňupe, jak na to všichni dlabou.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/brexit-eu-britanie-johnson-dohoda-obchod.A200203_110232_zahranicni_jhr
Maxi pokus se prosím mírnit slovník. Přeci jen to není o tom někoho uhádat jako na trhu ale o dialogu který má argument. Když v každé větě skoro někoho urážíš je jedno koho tak to ve výsledku není o argumetaci.
Jinak jak jsem psal to že si tu píšeme své názory nic ale ABSOLUTNE nic nezmění jen tu kecáme místo u piva na klávesnicí. Prostě sdílíme názory a hledáme různé uhly pohledu a různé názory. Každý může mít nějaký . A když je jiný než máš ty tak mu můžeš napsat důvody a ne mu nedat do hnupů atd.
S tím antisemitským blbem už se fakt mírnit nehodlám. Pokoušel jsem se diskutovat normálně, ale to prostě u řady lidí nejde. Dorazí proruští trollové a diskuze se změní v žumpu. Oni nechtějí diskutovat, oni chtějí rozvracet, je to jejich přirozenost. S tebou se nehádám, ani nenadávám, proč asi?
…a ktorých jediným cieľom je totálna diskreditácia všetkého, čo nás so západným civilizačným okruhom spája
Od to jsou přece, více jak 4 roky, tady. A KK jim to žere a má z toho Prasečí Prostor.
Česko se před sto lety nevymanilo, ale bylo vymaněno vnější silou. Naše bylo na tom vymanění jenom chtění. A tenkrát to chtění ještě vyrůstalo z českého vlastenectví a z naděje, že svět bude po válce lepší a my k tomu taky přispějeme. Tenkrát zažil národ jakous, takous jednotu. Ale jen krátce. Než se stačil lid sjednotit, každý ve své straně a ty se pak jednotně pustily do sebe. Nakrátko tomu jednotnému postupu učinila přítrž jediná strana, ale teď už jsme zase v sobě. Takže tradici máme už třicet let obnovenou, ale průmyslová vyspělost nikde a svobodně už nemůžete psát ani na PP. I tady by Hašek našel Bretschneidery.
“… svobodně už nemůžete psát ani na PP.”
Mně Kříž už 2 dny nic nezcenzuroval. Asi má fofry jinde.
EUtopie do 2 let chcípne na blbost, tečka.
Blbost má tuhý kořínek a spoustu (bohužel mladých) příznivců, ta jen tak nepojde.
Islám ten kořínek vytrhne velmi rychle. Uvidíme.
Rozbití EU je jedním z hlavních dlouhodobých cílů ruské říše zla. Děje se tak s asistencí ruských agentů ve vrcholných funkcích (Merkelová, Corbyn, Zeman), místních kolaborantů a užitečných idiotů, jakož i vyvoláním migrační vlny do Evropy.
Říše zla je za Atlantikem.
Rusko není za Atlantikem, tupoune.
Tupoune, Rusko je svobodná země na rozdíl od těch co tě platí.
Svobodná žumpa řízená ruskou mafií, do které patří i tamní vláda a parlament.
Koukám, že jsem to nestihl, je čas na léky, desociále.
Hloupý troll Pavel K přihopkal.
A nestihl léky.
Tak to si musíš nadávat sám sobě, já tě hlídat nebudu, vem si chůvičku!!
Že jste si nestihl vzít si psychofarmaka je mi celkem jedno.
Neurážej, argumentuj! Mladíku, nějak nestíháte vy tři.
Já a urážet? Vás?
Citujte jedinou urážku, kterou jsem vůči vám užil, primitive detektore.
Blbe, až za to budu placený, tak tu budu jako v LDNce jako ty, bolšáne.
Vy jste v eldéence, tupý komunisto pavle, to mnohé vysvětluje.
Ale to víš, že jo. Nažer se!!
Nesuďte mne podle sebe, tupý komunisto Pavle.
Vy žerete, to je jasné. My, lidé však obyčejně jíme.
Už to zase skáče, trefili jsme je do kolaborantských dršek.
Primitiv detektor do držky tupého komunisty Pavla a naopak.
Ty jandovo dildo, dokud vám ožrala Jelcin šel na ruku, tak bylo Rusko jako brácha! Najednou nedá kovbojovi rozkrást svou zemi, jako my, tak jen pomluvy, špína, urážky! Čurdové, snažte se víc, dolar půjde do hajzlu i s vámi.
Zkuste hádat, primitive detektore: Co půjde dříve do hajzlu, rubl, nebo dolar?
Nejdřív chcípne zlo za mořem, už mají nakročeno, kam pak zdrhnete, čurdové?
Jen vaše zbožné komunistické přáníčko, na které vám realita sere.
Příjde den, že ti na*sse*ru do krku.
Začali jste urážet, odměna bude stejná. Slováci říkají: Aký požičaj, taký vráť.
Nějaký tupý komunistický chcípák jako vy, komunisto Pavle? Opravdu?
Na vaši adresu jsem neužil jedinou urážku, primitive detektore. Že jste primitiv a tupec je objektivní fakt, tedy nikoliv urážka.
Naše komunistické přáníčko troubo krakatitite?
Možná,.
Ale ti prouhovani za mořem na tom už dlouho
nadšeně makají.
A proč jste se stal komunistou, hloupý Frigo?
Pavel to trefil, přijde den a budete hlasitě polykat, tím nemyslím jandovo sperma, spermohlti.
To je velmi inteligentní koment. Hodně vypovídá o vás i o vaší sexuální orientaci, primitive detektore.
Tak to byl Detektore dobrý Rus, když šel na ruku a česnekovku, (rozumněj na rozkrádačku)!!
Pavle, přímo ho milovali. Putin jim do toho mrsknul vidle a kovbojové jsou v řiti. Melou z posledního.
Jste srandovní, fakt. :-DD O to víc že na nějakou rudou muňku někde na PP v díře zvané ČR všichni z vysoka kálí a kradou si klidně dál po miliardách.
Komu šel Jelcin na ruku, ty trdlo? :-DDD
” Čurdové, snažte se víc, dolar půjde do hajzlu i s vámi.” Tohle slýchám celý svůj život pořád nic. A BRICS, o kterém mentálně bolševici hýkali jak zjednaní, se taky nějak zasekl a vypadá to, že časem půjde do hajzlu. Tak si ty své mokré sny užívej, nic jiného totiž nemáš. :-DD
Kdo se směje naposled ten …………
To říkali mnozí a už dlouho čichají k fialkám ze spoda.
Je vidět že jte co posluchač VUMLu pozorně poslouchak a nevynechal maxi, jedinou přednášku
Nepovídej, fakt? :-D
A Zlatý rubl. To tady Bouše 123-10 hlásal několit let!
Rusko že je “svobodná země”, hňupe?
Jste špatný srandista, primitive detektore.
Jen úslužný kolaborant a užitečný idiot
Já mám selský rozum a nemusím udávat elfe, víme? Já se práce nebojím a vím kdo je hajzl.
Všichni ví, že jste hajzl, primitive detektore. A rozum? Ten jste nikdy neměl. Důkaz? Rozumný člověk nelezl do KSČ.
Já hajzl? Já nebojuji po 30 letech, když už se to smí “hrdino” u klávesnice.
A proč jste lezl doKSČ, komunisto Pavle?
Hele ty převlékači kabátů, netahej mě mezi tu vaši W3V, nebo jak vám tu lichtí.
Zkuste odpovědět, tupý komunisto Pavle. Proč jste lezl do KSČ? Není vám stydno?
To na tom ti sedláci byli až tak špatně? :-D
….a jako kteří?!! Ti od Septiků?!!
Pučmeloune, otoč se na druhý bok a vyjde tě jiný výsledek.
Všechno bývalí komouši, svazáci, zaměstnanci bolševických tajných služeb, maoisti a podobná verbež.
Vem si prášek, bude tě líp. Mám u tebe pivo, že jsem klepnul na tvůj kreténismus.
Už je tady ta úderka skoro komplet, tři čurdové s 20 nicky.
O to je to zajímavější, jinak by to byla nuda.
Fiktivní jakoby parta, tři blbci v neziskovce a trapně se oslovují -pane-
Ve vedlejší vesnici žil chlap, ten když se u nás v putyce nalil a v noci šel tři kiláky pěšky domů, tak si prý vždycky zapálil dvě cigára, aby se nebál, jako že jdou dva!!
Už jsi měl rozkryl soudruhu, jak jsi včera sliboval? :-D
Tak to mi musíš komunDÍRO připomenout, mám výkladní skřín!!
Taky mám tady pivko, tak na zdraví a abychom se dočkali svobody.
Trhni si nohou, hloupý trolle. Z toho hňupa detektora vypadne občas alespoň nějaká myšlenka, ale ty jsi prostě jen hloupý primitivní troll s ubohou formou zábavy.
Každý nemůže být tak nabitý ARGUMENTY, jako tvá nezisková osoba, já jsem důchodce, tak měj úctu, desociále!!
Nelez mi do zadku, mě si nekoupíš ani nikdo jiný, neznám slitování. Kor s vlastizrádci! Jednou se ti podívám do očí.
Ale my to o vás přece víme.,Maxi(originále)Tady vás za teplý bonz nikdo neocení,Ono to práskání je to asi u vás
Pirátů a jejich fandů zřejmně dané stanovami.
A Bořík.H. se odmlčel.
Trpajzlík Rampelník,šoustá v Mokřinách.
Hujerský a dobrovolný spolupracovník, odporný práskač StB, soudruh přeceda se složkami, milionový nickař pro démonkracii, satanista a užitečný idiot chazarského NWO, vlastizrádný a protinárodní oikofob B0ř|\/0j |-|0|ínek se jistě na tu osobní konfrontaci už velmi těší. Soudě podle toho, jak zde pod několika identitami naráz lidi provokuje a uráží se už vyloženě nemůže dočkat, až mu za jeho celoživotní práci proti našemu národu a vlasti někdo důkladně “poděkuje”. A ta chvíle se mílovými kroky blíží, on sám to cítí a o to odporněji páchne. Moc dobře ví, že se spravedlivému trestu nevyhne.
Poslouchej ty dementní německé 🐷. Tady se o vás Němcích vůbec nepíše, tak co se do toho se.re a pokud ano, tak Jenom jak moc potřebujete, zase, po čuni.
To ti říkal tvůj soudruh řídící důstojník? To mě ty vaše tajné slyžby celkem zklamaly, už to není jak za bolševika, dneska to soudruzi náramně flákají.
A kdy se vyjádříte čurdové k tomu vašemu komunistickému generálovi v NATO? Idioti!
a chovanci ústavů…různých ústavů. Ono už jejich sexuální představy které tady pořád vyjevují, o tom jasně vypovídají.
Pane Krakatit,
jsou různé komunistické mafie, a jejich mocenské a vlivové strategie, část ovládá Brusel, část sedí v Kremlu, další významná je v Pekingu, mají své lidi i v OSN, i jinde, a nemůžou se domluvit, kdo z nich má lidstvu vládnout.
Ale pak, stejně jako v české politice, i jinde, je vidět, že spolu drží basu, když je z jejich pohledu třeba.
Už je to komplet, 30. nick, ta a jedééém.
Už jsi měl rozkryl, soudruhu, jak jsi včera sliboval? :-D
Ano: Jsi obyčejný šmejd s vymytým květákem a je ti 22 let. Ostatní přijde, neboj.Tupohlave z neziskovky.
Tak pokračuj, soudruhu, jde ti to náramně blbě.
Nech to času. Dobře ti vydělávám, že se s tebou bavím a mistr Pavel taky.Kolik bereš za zradu?
A kolik ty bereš za kolaboraci?
Já kolaboruji s ledničkou a odhaluji tvé lži.
Tak to máš nějaké pokažené. Sdělano v SSSR?
Čurdo, ještě jste nedali nick -libor-, kundoš a komoušování, není to ono, cempere a pyčínský.
Copak, copak, soudruhu soukmenovče? Máš syndrom neklidného přirození?
Podle tvého duševního průjmu to tak vypadá.
To kamarád Krakatit.
Připusťme, že máte pravdu a cílem Ruska je rozbití EU mmj i vyvoláním migrace do EU.
Jak to ti Rusové dělají? Třeba budováním plynovodů do E? Nebo likvidací ISIL, který bezprecedentní krutostí zapříčinil migraci Syřanů do Turecka. Nebo tím, že všichni Vámi jmenovaní Ruští agenti jsou nadšení eurohujeři? Nebo o jaké nezpochybnitelné argumenty svou úvahu opíráte??
Či je to jen takový Váš fundamentální ideoblábol bez průkazné opory v realitě??
Plynovody do Německa, ovšem. Ale to době nemůže nikdy dojít!
Natřel tě hezky čurdo viď?
Hehe, načase vymeniť detekčné náćiní, Detettóre
Ale no tak, Noo… Na to netreba nejakú špeciálnu investigatívu. Úplne postačuje čítať našich tzv. vlastencov, hehe
Tak až se zbavíme všech bolševiků,populistů, protikorupčních hnutí co korupčí…, tak klidně byl bych pro.
Tak za 20 let Czexit
Komu se ti zmrdi z brusele ještě nezajídají,ať si skočí k doktoru Grunsteinovi na dvojitý klystýr.Ten vyléčí každého blba.
Ale v dnešní době, to vážně nejde…
Máme co dělat s Burešem, vláda prožírá rezervy, za chvílí nám paní Schillerová zdaní i dýchaní vzduchu a naše země je ztrátová poprvé od roku 2003…
V této kondici nemůžeme vystupovat, základ je stabilní vláda, takovou jakou měli v Británii, kdy Bojo jasně vyhrál volby…
My nemáme ani stabilní vládu, ani stabilní ekonomiku. My máme Bureše…
Jaké pak “my máme/nemáme”? U nás cigáni nemají vůbec co pohledávat. Moc se těším na to, jak si ve své indické vlasti zařídíte všechno mnohem lépe. Už máš sbaleno?
Bolševici byli proti vám čajíček! Kolik máš pohlaví ptáku?
Jeden západní ekonom správně prohlásil, že ČR je největším poraženým od rozšíření EU v roce 2004. Jinými slovy – ČR je největším žebrákem EU, něhož každý rok Západ vysaje stovky miliard Kč.
Aspoň v něčem jsme nejlepší !!!!
Ano, vycucli nás a ožebračili, díky zrzavému potkanovi! Západ nás vždy podrazil a nesnášel.
Tak už to prostě s okrádanými je jak učiteli žáky o život.
Který? Děkuji.
To se nedozvíme. Jako obvykle.
ale v Talmudu o tom přece museli psát…jináč by to Bouše 123-10 neuvedl!
Dobrou noc, zasmál jsem se a zítra jdu otročit na ty Západní kapitááálisty…
Dobrou, já jdu zítra vykořisťovat, páč jsem ten Západní kapitááálista.
Pro noty na us ambasádu máš čas.
Nesuď druhé podle sebe, sračkomete lží.
Co je to za blbou otazku? Vcera bylo pozde!
Cekxit!!!
slováci vstůpili s kurzem 1:32. tomu se říká ve sportu debakl.
A to jeste zatahli Rekum s Eurovalem dluhy,ti Slovaci se nezdaji,ze vseho se vylizou.Kdovi zada by pomohli nam,kdybychom se trhli a byli neposlusny stat z EU?
Asi by nas Slovaci s Nemcama prepadli jako Polaky v 39.
Žiadne strachy, Leopolde. Toto hrozí jedine v prípade, ak by sa k moci dostala inkarnácia vtedajších SK náckov a nádej tzv. vlastencov, a už trochu aj českých, Majko od Kotlbú. Na druhej strane, hrozba volebného víťazstva slovenských hnedých nie je celkom nereálna…
F €araboafrice bude arabština, turečtina a afrikánština u hubených.
Povinne budou I muslimske narodni pisne,na pr,
Tam na tom brehu v Tibetu drapal se arab po hrbetu,nahle mu prsty ujely a podrapal se v p rdeli.
Jestli chcete, aby cesky narod zahynul i s jeho reci a zvyky, tak v tom blbinci zustanete. Je u vas sposta takovych debulu, kteri si to neuvedomuji. Cestina je jedinecna a vystizna rec, ale cim dal tim vic ji kurvite, ruznami anglicizmy a germanismy. Musite si vic vazit vlastni reci a kultury a svych zvyku. Kdo je proti tomu, je vlastizradce. I me deti, narozene v Nemecku stale jste umi cesky. Bylo to nasi povinosti je cestinu ucit.
kurvej kurvej tu nasi cestinui ti kteri se podepisuji White Power. Cestina dnes se hodne lisi od cestiny z 15 stoleti. Tenkrat nesnali slova jako ;Komunismus,autobus,radio,televize,homosexualita,prezident a kunda sem,kunda tam. alcohol,cigareta. Proste cestina jde stale z dobou.
To je německý důchodce, tomu se to kecá.
Už to začíná, mizí příspěvky a cenzura těch čurdů jim vlastní.
Tak si táhněte na nějaký levicový plátek, soudruhu, tam vám jistě za ty vaše bolševické žvásty zatleskají.
Kdo by ti tady zavřel tu prolhanou vlastizrádnou držku?
tady nejsou Rusáci, to jsi se spletl…
To jo, ale emerických konečníků je tady hafo. Máš růžové kalhotky, nebo hnědé? Minář by se zlobil.
To jsou jen vaše komunistické bludy, ti taky viděli reakcionáře za každým bukem. Bolševická indoktrinace se na tobě povedla.
aspoň je jasné na co myslíš. To je u vás, marxiblbů, normální. Konečníky…
Pěkně zapadne do buzigaráže, sračkomet lží.
A vedle už sračkomet lž vytahuje kuřbuřty, howado úchylné.
Buzny, co obhajujete? Prdele, jandu, americké buzny, neziskovky a vaše parazitování, nebo co? Nevidíte, kam jste to dopracovali? Z průmyslové země na banánistán!
A že se ti to daří, šmejde rudý, co? :-DDD
Ty máš ale komoušské a stébácké moresy, ty Stalinisto!!
Ty máte vy, rusofilcky, cpete se na pravicový web a rozvracíte tady diskuze těmi svými bolševickými žvásty. Mě by nikdy nenapadlo lézt někam na haló noviny a tam psát o pravici a kapitalismu, hloupý trolle.
Tohle je hnízdo udavačů a bonzáků.
Jo, taky je váš bolšánů tady jak nakydáno.
Pavlík morozov by se od tebe a tvých soudruhů hodně naučil. Víš vůbec, že to byl tvůj kolega?
Neříkej, on byl taky antikomunista?
Já byl antikomunista když to bylo trestné, ty jsi dnes “hrdino” a to je rozdíl, buzno připosraná.
Jen si ulev, ubožáku. :-D
Pravda bolí co? To víš, tebe mám přečteného od první chvíle a nejen tebe.
To víš že jo, šmudlo.
Detektor,prisnost musi bejt,jinak by lidi lezli v parku po stromech jako opice.
Vlastizrádce dusit až do udušení!
Tak si to jdi hodit, soudruhu.
Já nejsem v neziskovce a nejsem z antify jako ty fašoune! Ale hodit si to budeš muset ty i se soudruhy.
Nezamlouvej to, soudruhu.
Já ti jen rýsuji budoucnost, kriple vyhulenej.
Tak jen rýsuj, jde ti to stejně blbě jako to tvé slibované rozkrývání.
“Mělo by Česko také odejít z Unie?” Odpoví vám skupina Katapult písní – Hlupák váhá….https://www.youtube.com/watch?v=P3QOEGvUIqo
Ty jsou od Nás!!
Tohle dnes učí na vysokých školách a instalatéra nseženeš!
Prevence rizikové virtuální komunikace. Současný život „superžen“ po zániku primární rodiny. Konstrukce maskulinity ze strany mužských aktérů pole dance. Výskyt sexuálního obtěžování studujících na českých vysokých školách. Strategie seznamování homosexuálních mužů. Subjektivní pohled českých žen žijících v pražské čtvrti X na počátku nového tisíciletí na mateřství. Reflexe fenoménu sexuálního obtěžování českými herečkami v kontextu kampaně MeToo. Legitimizace veganství v přátelském vztahu. Mediální diskurzy sexuálního obtěžování v českých společenských časopisech. Afektivní komponenta postoje vůči vybraným menšinám. Pohled dvou generací na manželství homosexuálních párů. Labioplastika – představy o estetice a tělesné způsobilosti vagíny. Genderová analýza neziskových organizací poskytujících služby příchozím. Tělesnost a sexualita v próze Krásné zelené oči. Specifická cvičení ve fitness centru z hlediska genderové perspektivy. Politizace sexuality v Jihoafrické republice. Sexuální reakce žen na nahé mužské tělo v různých stádiích vzrušení. Referenční význam slov při komunikaci člověka a psa. Formování a povaha vztahů mezi neziskovými organizacemi a státem. Spolupráce a konkurence neziskových organizací pracujících s migranty v Praze.
Vše potřebné obory
Nevím co Vám vadí.
Fajn, a kde teda seženu toho instalatéra?
A na co, dnes je vše moderní a funkční,
Když se Vám pokazí super moderní lednička za 70 000 Kč, tak jak jí jako ten instalatér opraví, to do ní bude bouchat kladivem nebo co ?
Dnes má vše nějaký program ,software nebo operační systém, za chvílí budeme mít i záchody s displejem a chytrými funkcemi které nám budou ukazovat, jak často vykonáváme potřebu.
Dnešní moderní svět nepotřebuje nic instalovat, vše se instaluje samo.
Ty seš fakt degén, nepochopil si pointu sděleného textu. Ten text co uvedl Detektor lži je z PL od Benjamina Kurase a zabývá se tím, že je tu přemíra humanitní směrů na VŠ a nejsou a nebudou lidé, co umí řemeslné obory, pitomče!
Nesmysl, řemesla nezaniknou, dokud je budou lidé vykonávat.
Až je lidé vykonávat chtít nebudou, tak logiky zaniknou, což je přirozená.
A ty nejkrásnější řemesla, jako je třeba výroba houslí ty můžeme podporovat dotacemi.
Jasně ty pitomče, všichni si koupíme housle, ale lidé si řemeslníka instalatéra, topenáře, zámečníka, elektrikáře, čalouníka… atd. naleznou na Univerzitě Karlově a pod. humanitárních školách, co?
Na co velké množství elektrikářů ?
Energii přece máme a budeme mít z obnovitelných zdrojů.
A na co topenáře, dnes existuje moderní topící zařízení, které nepotřebují ani saze a ani elektriku.
My hlavně potřebujeme zlepšit vzdělanost obyvatelstva, aby nám nehrozilo, že i za 20 let zde bude vládnout někdo jako
je Bureš, páč si ho zvolí nevzdělaný plebs , který se dá jednoduše utáhnout na laciné sliby a populismus a na taktiku vytvoření si třídního nepřítele…
A jinak zrovna co se týká těch řemeslníků, co tu tak obdivujete, tak ti ale jaksi moc nevolí ty vaše favority,Bureša ,Okamuru, a další… já znám jednoho staršího pokrývače a ten k mému překvapení volí Piráty a Bureše nemůže ani cítit , ono ty kraviny z EET,kontrolní hlášení apod zase řemeslník nepřejde je tak…
Opravdu slušný řemeslník, nikdy neměl rád bolševiky. A EET spojené s kontrolním hlášením je prostě bolševicko-fašistická buzerace, jinak se to nazvat nedá, ať se Vám to líbí nebo ne…
S hlupákem, tvého typu se nedá vést nejmenší dialog, ty seš neskutečný kterén!
Opravdu o technice nic nevíš a hláška např. jako, že energii budeme mít z obnovitelných zdrojů svědčí o tom, že si úplnej vůůl! Víš vůbec o tomto oboru alespoň malé zákl. minimum? Tušíš vůbec něco o výrobě, přenosu, údržbě el. rozvodu a el.sítích? To je ty kteréne můj obor a opravdu tam nemohou pracovat imbecilové a moc cigošů v tomto oboru jsem nepotkal, vlastně za ta léta ani jednoho.
A to o něčem svědčí!
Maximus
Jo, moderní ledničku za 70 tisíc Kč si kupuje jenom magor! Že by ti příspěvky z romské neziskofky tolik vynášely hnědáku? Znám hodně bohatých lidí, ale u nikoho jsem ledničku za 70 papírů opravdu neviděl.
Však já jí taky nemám, to byl jen příklad.
Tak si nevymýšlej pitomosti mysliteli z cikánské neziskofky!
Pořád jsem se neodověděl, kde seženu toho instalatéra.
Takže tomu mám rozumět tak, že si koupím, například, inteligentní, IOT topný systém do baráku, složím ho před barákem, pronesu “Elááá hop!” a on se nainstaluje sám?
A nebo budu potřebovat odborného instalatéra?
Jenže ten nebude, protože všichni budou vystudovanými krávovinology.
A teď co s tím, hnědej?
Cvokove, white power je me presvedceni a ne jmeno. Vetsina tady stejne vi, jak se jmenuji, ale jestli se vam to libi vic, tak se budu podepisovat AfD. Lepsi? Jinak si muzete trhnout levo zadni!
Cau SPD!
“Mělo by Česko také odejít z Unie?”
Rozhodně. Pokud v českém volebním rybníčku bude jediná strana, která bude prosazovat czexit, má můj hlas jistý. Pokud bude takových stran víc, zvolím tu, která bude nejvíce antiislámská. Momentálně je tu jedna, která splňuje jakž-takž obě podmínky: SPD.
CZEXIT!
SPD je spíše proislámská… viz. vyjádření jejich členů k zabití toho iránského generála a další věci jako stahování našich vojsk s misí kde bojují proti islámu atd.
z
Vymaštěnče, ty vůbec netušíš vo do gou!
Jseš úplně vypatlanej, nebo úchyl, který se baví určitým druhem sebekrerénismu a dělá mu dobře, že ho všichni nálepkují, že je debil! Stejmě bych chtěl vidět jak vypadáš, to musí být od přírody výtvor!
Maxime, poznáš ho snadno, místo oblečení nosí prezervativ.
Jistě, vole. SPD je proislámská skoro jako já. Skoro.
Já bych přidal ještě jeden aspekt – sociální spravedlnost. Jinými slovy zastavení vykrmování asociálních menšin a bezúčelných zlodějských vyžírkovek.
Sociální spravedlnost je bolševický konstrukt.
V každé zdravé společnosti jsou zkrátka zcela přirozené majetkové rozdíly mezi občany.
A ty si konstrukt svýho strejdy, co to udělal tvojí mámě v době, kdy jí bylo 13!
Jejda!
Takže už nebudeme v rámci “sociální spravedlnosti” sponsorovat líné cigoše sociálními dávkami?
Zajímavá změna názoru. Výborně, jen tak dál!
Marginalizovaným skupinám je třeba nadále pomáhat pochopitelně, to je otázka hodnot a demokracie.
To nemá nic společného s bolševickým výmyslem o “sociální spravedlnosti”
A proč je jim potřeba pomáhat? Není to naopak právě ve smyslu tohoto, údajně bolševického výmyslu?
Jedním ze základních principů pravice je odpovědnost za sebe sama a snaha se sám o sebe poctivě postarat. Což rozhodně nespočívá ve válení se v pelechu, čenichání toluenu, hraní automatů, souloži s příbuznými a okrádání bílých.
Proč tedy tento bolševický výmysl tak tvrdošíjně obhajuješ? Touha po přerozdělování je touhou typicky komunistickou.
Polách → maly/velky ti řekne:
Jen počkej ty dylyno! Až se muj bracha z kriminalu vrátí, tak ti hlavu rosekne na tši půlky!
Výborně! To si dobře pamatuj.
Na těchto základech budeme stavět.
Tak aby ses pak nedivil.
Kadle, to by byl průser! Z celkem 330 tisíc hnědých spoluobčanů by cca 250 tisíc bylo o hladu! Ty si ale zlej!
Právem.
A nebo by museli zvednout prdölö a jít do práce.
To by byl pohled pro bohy.
Tady se zase střílí z Aurory.
Lepší rána z Aurory, než Germáni na dvorku.
Bolševik, co by rád i po sto letech střílel z Aurory, se odkopal.
Germáni jsou díky, déle než tisícileté společné historii, součástí Čechů, a Češi mají částečně germánské geny. To nezmění žádný rudý přepisovač historie, protože se to momentálně hodí soudruhům jinak.
Z Aurory se ani nikdy nestřílelo. Zjisti si to, to je zase jeden velký podvod, stejně jako, že bolševickou revoluci vymysleli, zaplatili a realizovali nejbohatší sionisté v čele s Rothschildy, Warburgy a spol. a parníkem bankéře Schiffa byly přivezeny z New Yorku stovky židovských “revolucionářů”! Jen soudruha Lenina přivezli Němci ze Švýcar. Mohu ti o tom sem dát spoustu informací, ale to by si asi moc nechtěl co mloku?
No a když seš u těch genů, my máme slovanské geny asi jen z 35%, další mix genů je těch od germánů, Švédů (viz 30-letá válka a šv. vojáci se také tady vysemenili), dále Francouzů (Napoleonova armáda se tady nechovala jako v celibátu), jsou tu geny i židovské (spíše chazarské Aškenazy) a nakonec tady byli ty geny Irské
tj. keltské geny. No a na Moravě jsou dokonce ostrůvky (vesnice), kde jsou znát geny nájezdníků z Turecka a východních zemí. Na Slovensku je to ještě markantnější!
Prapředek praotce Slováka byl “Čingistchán”!
Pardon, v textu jsem neobratně uvedl pachatele sovětské revoluce. Ano byli to právě nejbohatší sionisté z USA a západní Evropy. To jen pro pořádek!
Vždyť je to Langer … Vás to překvapuje?
A já pořád, komu ti sudeťáci tak chybí.
Tak to jo, to jo …
Předek Íčka byl asi sovětský bolševik! Ono totiž ti co se nejvíce vůči něčemu vymezují, jsou ve skutečnosti
často právě to, vůči čemu tak horlivě jednají….
… a nebo orangutan.
Kámoš dělá na TV Nova v týmu s černým švihákem Korantengem, ale ten když slyšel, že mu lidé říkali Oranguteng, tak byl docela nakvašenej. Jinak ty naše bílé blbky mu lezou do pelechu ve dvojstupu, holt imidž hlasatele z TV a černá hadice asi dělá své!
No vidite a take mrchy by mel nekdo branit?
To by mohla být i pravda. Lysenko se svého času pokušel zkřížit člověka s opicí a údajně se mu to nepovedlo.
Ale když čtu Langerovy výstřiky, jsem nakloněn věřit, že Lysenko alespoň v něčem uspěl.
Tak tak
Jeden potrat to přežil a opruzuje na PP.
Poznávacím znaménkem je, že f každé druhé vjetě nesmí chybjet rusofilcka
Tak mu říkali od mala v Rusku:yahoo: