
Medvědí služba maturantům
ZDENĚK LANZ
O tom, že ani školství není v současné podivné době koronavirové bez problémů, se píše prakticky dnes a denně. Ale proč? Žáci a studenti, kteří nemohou chodit do školy, se učí distančně dle standardního rozvrhu, učitelé berou plný plat, tak o co jde? Ale zas tak jednoduché to není.
Např. lékař Martin Balík hovoří o distanční výuce a zákazu sportování dětí jako o úplné katastrofě pro tělo i duši. A nelze, než s ním souhlasit.
Je proto víc než logické, že kompetentní orgány a především Ministerstvo školství hlasitě deklamují, že jim jde o co nejdřívější návrat žáků a studentů do škol. Jen to „technické provedení“ kýženého návratu jaksi pokulhává. Podle ministra Plagy „Návrat žáků do škol záleží na vývoji epidemie a zajištění testů, které zatím nejsou objednané“. Vývoj událostí je ale rychlejší než moje „literární činnost“, a tak na mě v průběhu psaní článku vyskočilo sebevědomé (jak jinak) prohlášení ministra vnitra Hamáčka: „ Od 1. března zahájíme návrat dětí do škol s testováním“.
Že by to najednou šlo? Návrat žáků a studentů do škol přece mohla vláda připravovat sama a ne „čekat“, až tento požadavek vznesou hejtmani jako podmínku, aby požádali vládu o prodloužení nouzového stavu. Hejtmani tak na ni alibisticky přenesli minimálně část zodpovědnosti a vláda nouzový stav o požadovaných čtrnáct dní prodloužila. Rozhodla tak i přes jeho zamítnutí Poslaneckou sněmovnou z minulého týdne, kdy podporu dalšímu prodloužení odmítli „rozhodující“ komunisté z důvodu nesplnění jejich podmínek pro souhlas s prodloužením předchozím. A těmi byly právě návrat žáků prvního stupně do škol a otevření skiareálů. Vláda tedy pravděpodobně rozhodla v rozporu s ústavním pořádkem. Ale to už si pan předseda Rychetský jistě ohlídá.
Páni hejtmani ale nenechali nic náhodě a dohodu s vládou si pojistili. Podle jihočeského hejtmana Kuby: „Pokud vláda nedodrží víkendové dohody s hejtmany, na jejichž základě ji vyzvali k vyhlášení nynějšího nouzovému stavu, vyzvou hejtmani své poslance, aby nouzový stav dál nepodporovali“. Jako kdyby ho minulý týden podporovali. I tato „podařená zápletka“ svědčí o tom, že naše vyšší územně samosprávné uspořádání má k dokonalosti hodně daleko.
Ale zpět k maturantům. O loňském „majstrštyku“ pana ministra jsem psal v článku „Znásilněná“ klasifikace a tak si dovolím jen krátké připomenutí.
Žáci posledních ročníků, kteří budou konat závěrečnou zkoušku nebo se přihlásili k maturitní zkoušce, se nebudou hodnotit stupněm „neprospěl(a)“ nebo slovem „nehodnocen(a)“. Zákon č. 135/2020 Sb. připouští k závěrečné zkoušce nebo maturitní zkoušce všechny přihlášené žáky (bez povinnosti mít ukončen poslední rok vzdělávání), ale neruší školám povinnost předat i těmto žákům vysvědčení za druhé pololetí. Je proto nezbytné vyhotovit i těmto žákům jejich vysvědčení…
… Pokud by takový žák měl být v jednotlivém předmětu na vysvědčení hodnocen stupněm prospěchu „5 – nedostatečný“ nebo ekvivalentním slovním hodnocením nebo slovy „nehodnocen(a)“, bude namísto toho uvedeno slovo „prospěl(a)“. Co se týká celkového hodnocení u výše uvedených žáků (přihlášeni k maturitní zkoušce nebo závěrečné zkoušce), tak se namísto stupňů neprospěl(a) nebo nehodnocen(a) uvedou na vysvědčení slova „prospěl(a)“.
V letošním roce si ale pan ministr počínal daleko sofistikovaněji. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vydalo Opatření obecné povahy. Na tom by pochopitelně nebylo nic zvláštního, kdyby ovšem na dokumentu nebylo datum vyvěšení dne 29. ledna 2021. Že na něm není nic mimořádného. Ne, není. Jenom to, že letos bylo 29. ledna v pátek a naši školáci měli pololetní prázdniny. A to znamená, že v tento den musela být pololetní klasifikace dávno uzavřená. Stačí pak ocitovat jen část jednoho odstavce z již zmíněného Opatření obecné povahy a můžeme se domýšlet, proč se tak stalo. Že by blížící se volby?
Žák, který je ve školním roce 2020/2021 žákem posledního ročníku oboru vzdělání, ve kterém se dosahuje středního vzdělání s maturitní zkouškou, žákem čtvrtého ročníku šestiletého vzdělávacího programu konzervatoře a žákem posledního ročníku osmiletého vzdělávacího programu konzervatoře, může konat maturitní zkoušku, pokud prospěl v prvním pololetí školního roku 2020/2021.
Motivace ke studiu jako hrom, že. Chtějte pak od maturantů např. na jaře odevzdat ročníkovou práci. Samozřejmě, že ji mnozí odevzdají. V jakém stavu, to už je jiná věc. Ale také by mohli na někoho udělat dlouhý nos. Kdo si myslíte, že by to měl být, pane ministře Plago?!
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Mirko Hampl 170,- Kč
Celkem za měsíc: 4 725,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
NEJVĚTŠÍ PROBLÉM ŠKOLSTVÍ
je že pod jeho hlavičkou nám budou infikovat a zabíjet naše děti a vnuky. Jsme napadeni genocidními vrahy a národ spinká…
https://aeronet.cz/news/ministr-skolstvi-cr-zacal-vyhrozovat-detem-a-jejich-rodicum-odeprenim-ustavniho-prava-k-rovnemu-pristupu-ke-vzdelani-pokud-se-deti-odmitnou-podilet-na-skolnim-antigenovem-testovani-deti-budou-doma/ …
https://cz24.news/nebezpeci-testu-na-covid-19-co-obsahuji-tycinky-ktere-nam-strkaji-do-nosu-video-cz-titulky-prepis/ …
https://www.google.com/search?q=morgellony&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiIpajRhv3uAhXmk4sKHfDCBycQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1396&bih=657 …
MORAVA A SLEZSKO NENÍ ŽÁDNÉ ČESKO !!!
BUDOU VOLBY ZASE PODVOD???
SMRT VLASTIZRÁDCŮM !!!
Vládne nám sebranka totálních kryplů. Dál není co rozvádět, škoda každého slova na ty idioty a hovada!
A kdopak je ze zákona zaměstnavatelem těch kriplů? Kdo je pod pohrůžkou násilí musí platit?
Vy a já. Kdo je tedy v transakci ten blbý hejl?
Z vás by moc nezbohatli , platí je kapitalisti z toho , o co vás okradli ! !
Tolik peněz nemá ani Rotchild Pepo co zmařili
svobodně a demoRaticky z pomocí energetichých
a mentálních výpadků představice svých voličů..
Je jazykově zajímanává podoba slov VOLIČI A VOLI.
Asi jen náhoda.
A proto Piráti na Hrad.!!!
Ať to máme za sebou rychle.
No co, budou blbí jako lamy a konečně se sjednotí vzdělání s africkými obohacovači.
Poslední zpráva z netu:
Od pondělí je nařízeno používat při sexu min. dva kondomy! To proto, aby se nenarodilo více takových debilů jako je v současné vládě.
Podrobnější nařízení říká: ” Jeden na cestu tam a druhý na cestu ven”. Kvůli Petriho misce.
U výroby tebe prasknul a zrovna v konečníku.
Vylizovač a Klozet vědí o konečníku vše od A až po ZET. No jo léta vzájemné praxe.
Tak to je typicky česká politika… Za rok tady vláda zlikviduje stovky tisíc živnostníků a po roce dohadování, alibizmu, nekompetencí, uzurpace, šikany… najednou zvednou zadek starci na Ústavním soudu a prohlásí, že zákaz maloobchodu je neústavní.
Vždycky mi to připomene ty cocoty, kteří po válce vyhlásí mobilizaci, protože v průběhu války shledali formální chyby.
A tyhle lemry v politice berou ročně 20 miliard na platech.
Třicet let z á m ě r n ě h o ničení a zanedbávání školství má v convidu nenahraditelného spojence.
Reformy výuky,vztahů kantor /žák, vyrony schizofrenických záchvatů,psychopatických zrůd náramně doplňují odporný záměr stvůr,ovládajících lidské děni.
Zničit v lidech člověka !!!!!
Současné dění v naší zemi i v celém světě bohužel
mě jen potvrzuje, pravdivost mých úvah.
Distanční výuka,pokud opravdu vyučuje, slouží v různých částech světa už dlouho , bez toho,že by nedokázala
naučit ,poučit a znát
Žádná vláda neměla prioritu školství.kdyby to bylo možné hnal bych všechny vlády k soudu za totální destrukci a likvidaci zs a sš.a plaga je vrchol destrukce škol.to nikdo nikdy nedá dohromady aby to melo hlavu a patu.
Nemohou k soudu. Vždyť přece naopak vzorně plnili to, co po nich jejich páníčci chtěli. Kokínkko mají dostat.
ODS – Organizovaná Destrukce Společnosti
Dra dra ty raději nic nepis.jses magor a patříš do blázince ohledně jeden.vyjadrunes se ke všemu a ničemu nerozumíš.jses tady za Kašpara.
Nenyslím si.
To co napíše Drak velkomoravský má často logiku
ba i pravdu.
Lektor marx-leninismu u VUMLu ani politruk z něj asi nebude,ale ve vážných věcech mi nedělá problém s ním souhlasit.
Ono být za šaška není pro blby.
Já bych s prominutím ten název upravil na
MEDVĚDÍ SLUŽBA MUTANTŮM
Maturanti co jsou v poslední době by maturitu na gymplu v sedmdesátých letech nezvládli ani za 16, tj. 4x za 4!
A sem zvědav kolik ksichtů s titulem Blbec nebo Magor (tj Bc a Mgr) by ji VUBEC zvládlo! A hlavně maturitu co se nedá okecat takže pěkně matika, fyzika, chemie, dějepis, zeměpis a písemný práce (nejméně 4-5 stran A4 – a z češtiny “úvahu” na daný téma, to by asi dnes nezvládl nikdo, hi!).
A ne pi*čoviny o genderu, přínosu Supermana českýmu zemědělství a nebo dovozu černých hub z Afriky!
Já bych jim dal že by se posrali!! Odmaturoval by pak tak jeden z deseti… a žádný šup na zašívárnu za 40litrů měsíčně do neziskovky, naopak, šup ke smetáku a lopatě za 10litrů a jedem!!!
cílem světového školství je devastace. tedy to není cílem školství, ale je to cílem světovlády. školství, tak jak jsme ho naposledy znali za komunistů a před covidem, už nikdy nemá být. Distanční výuka.. drezůra.. má základní poslání ve zrušení mezilidských vazeb, jejichž modely se ve školních létech vytvářejí a v přivykáni na přikazovací řízení individuální činnosti jednotlivce. A samozřejmosti je nízká úroveň takového vzdělávání. Vznik Cermatu byl jedním z prvních devastačních počinů v celé řadě dalších direktiv rozbourávajících naše školství. A ten covid, ten není náhoda, to je synchronizace…
Ministerstvo školství vypustilo Newtonovy zákony z osnov českých základních škol! Zmizela i didaktika Ohmova zákona, zmizela výuka rozdílů mezi planetami a hvězdami, a rovněž výuka dětí proti vandalismu, přesně podle vzoru z USA, kde Antifa a školáci strhávají pomníky a sochy zakladatelů americké republiky! Zmizela i úloha občana při obraně státu a nauka o rysech západoevropských či slovanských kultur! Zmizely zmínky o armádě a NATO! Do výuky naopak přibyde výchova k multikulturalismu! Zákaz vědecké astrofyziky a výuky hvězd a planet přitom platí v Islámu v šíitském i sunnitském školství! Co to má znamenat?
Více na portálu:
https://aeronet.cz/news/ministerstvo-skolstvi-vypustilo-newtonovy-zakony-z-osnov-ceskych-zakladnich-skol-zmizela-i-didaktika-ohmova-zakona-zmizela-vyuka-rozdilu-mezi-planetami-a-hvezdami-a-rovnez-vyuka-deti-proti/