
Martin C. Putna: Je potřeba cenzurovat všechna média, která se mnou nesouhlasí
SMK
Martin C. Putna, který se nejvíce proslavil tím, že na plakáty Petra Robejška (opraveno red.) na půdě univerzity namaloval “ruský šváb,” promluvil 14.1.2019 na Českém rozhlase Plus.
V první části obvinil exekutora přímo z toho, že rozmlátil vybavení z tzv Kliniky. Řekl doslova: “Exekutor vtrhl do kliniky, rozmlátili to tam to zbylé zařízení, udělali tam ten nepořádek a pak to předváděli i divákům, tohleto je podle mého soudu porušení zákona.”
“Tímto já tady oficiálně vznáším podnět na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání, aby se zabývala touto reportáží (FTV Prima z Kliniky) a tím, jestli televize Prima neporušila zákon. Protože podle mého soudu lhala, je na to prostě řada svědků (pouze squatterů z tzv. Kliniky, poznámka redakce) a je to ovšem lhaní, které je tolerováno,” řekl dále.
“Televize Prima musí být zbavena vysílací licence,” řekl Putna doslova ke konci rozhovoru jako bod číslo jedna proti údajnému šíření lží a nenávisti.
A pokračoval: “Televize Barrandov by měla být zbavena vysílací licence.” Když ho redaktor z Rozhlasu přerušil otázkou: “Nejde už o cenzuru svobody médií?” Na to Putna odpověděl: “Ne, ne. Protože pokud někdo vědomě, systematicky šíří lži, tak není svobodným médiem, nýbrž lživým orgánem. (…) takže musí prostě ztratit právo veřejně vysílat.” A pokračoval svým bodem číslo 3.
“Parlamentní listy musí být okamžitě jaksi, nevím, co s nimi udělat, ale prostě musí ztratit právo… eehhh… ano, musí prostě ztratit právo dál šířit lži.”
Kdo to ale bude určovat, ptá se redaktor.
“Lži jsou ověřitelné,” řekl Putna. “Nevykopalo by to ještě hlubší příkopy?” ptá se redaktor. “Ty příkopy se šíří tak jako tak,” řekl Putna.
Sám Putna však v případě reportáže FTV Prima z prostoru tzv. Kliniky nemá pravdu, dokázal to i redaktor Aktuálně.cz.
Putna pak vyjádřil údiv, že před soudem nestojí i kněz Petr Piťha za šíření nenávisti vůči skupině osob.
Autor: smk
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč
Celkem za měsíc: 12 000,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Jak to vypadá v politice? - 20.1.2021
- Sešity a trenýrky - 20.1.2021
- Marta a Klement Gottwaldovi: Vynucená svatba a utíkající revolucionář - 20.1.2021
Autore, mám dojem, že to nebyl Hampl, ale Robejšek!
A jinak, Putna patří taky k Chocholouškovi…a jenom blázen by to jmenoval profesorem!
Tedy, aby to nevyznělo, že k Ch. patří i Hampl, nebo Robejšek. Já už dneska o Ch. psala v jiné diskusi, proto to “taky”
On vystupoval proti oběma, u p. Hampla se zasadil o vyřazení jeho knihy z VŠ knihovny. Putna neustále pomlouvá kohokoli, kdo nejede v jeho názorovém sluníčkářském proudu, takže můžete napsat jméno kohokoli, kdo nezapadá do jeho škatulek a trefíte se. Prakticky kohokoli z nich už nějak pomlouval nebo navrhoval jeho cenzuru. On by prostě nejraději cenzuroval jakékoli názory, které jen trošku vybočí z jeho lajny.
Z homoaktivisty se přešupačil na klinikáře a cenzora.
Kdysi vyrazil na Prague pride s transparentem”Katolické buzny zdravěj Bátoru”
(To mi ještě připadal jako neškodný cvok.)
Tohodle teplýho neofašistu snad ani nemá cenu komentovat. Doufám, že mu někdo rozmlátí tu jeho pěknou pusinku.
Tuhle kreaturu někdo nechá vyučovat? Zbavte ho nás už někdo i tvrdší metodou!!!!
Diví se tu někdo, že tuto podivnou kreaturu odmítl Zeman jmenovat profesorem? Já už jsem, pravda, stará konzervativní baba, které vadí ledacos, ale pořád mám takový nějaký dojem, že když je někdo profesor, měl by mít nějakou důstojnost. Tím nemám na mysli jeho sexuální orientaci, to je každého soukromá věc, ale jeho chování na veřejnosti. Ovšem v zemi, kde je vytahování státní vlajky z vagíny nějaké doroty pokládáno za umělecký projev, proti němuž protestují jen náckové, zatímco ti praví intelektuálové tomu tleskají, tam asi mohou být i takovíto profesoři. Ale pan Putna je nejen zjevný magor, ale i lhář. I kdyby na klinice páni exekutoři všechno opravdu rozházeli a udělali tam ten šílený nepořádek, který je vidět na kameře v již zmíněné reportáži, jak se jim proboha povedlo v tak krátké době zaneřádit tzv. kuchyň tou zcela zjevně několikaletou špínou? Ten sporák nikdo nemyl snad od napoleonských válek… To nebyly rozházené věci, to byla špína zaschlá, napálená a zjevně nikdy neodstraňovaná.
Hezky napsané
Putna přece patří do Velkého P triumvirátu – Poche, Pehe, Putna
Tři PIPINY, jo?
🐔🐔🐔
A tihle volají po toleranci a pestrosti!
Když však mají tolerovat jiné a setkají se s pestrostí názorů, volají po zákazech. Toť evropská, tzv. “liberální demokracie” v praxi.
P.S.: Ten exekutor je ale borec!! Díval jsem se na akci Klinika (neb mě už 5 let hýbou žlučí) a nepostřehl jsem, kdy to stihl – rozmlátit zařízení, připálit na sporáku zbytky, zašpinit nádobí a rozházet prostorem… a to vše v pár okamžicích, než tam vešel první fotograf. A ani si sako s vázankou neušpinil, frajer!
A zestařit to jídlo…
…a přischnout! Možná, že to Putna tak nevnímá, možná, že tři týdny přischlé jídlo má doma taky! Ono se jim to havlofašistům sere na všechny strany! Nevypadá to tak, ale JE to tak! Do toho volby do eurobolševického neparlamentu s blbými vyhlídkami! Drží to z posledních sil, je do domek z karet, nikdy nevíte, která karta to spustí a jejich nervozita znamená, že už to cítí i oni! A dělají chybu za chybou! MY, co jsme to zažili minule to musíme vidět!
Možná jim křivdíme a jsou to noví potencionální Flemingové, co se snaží najít nějaká nová antibiotika.
To jsou noví potencionální neofašouni se vším všudy. Věšina už začíná držet hubu a krok.
Ne, to není liberální demokracie, to je naopak medvědí služba liberální demokracii. Liberální demokracie znamená stoický klid, když někdo žvaní nesmysly nebo i lže. To Putna nezvládnul a vypěnil. Je docela dobrým znalcem Ruska a správně kritizuje stav svobody slova v Rusku a přitom teď by chtěl vykročit přesně tím směrem, který by nás přiblížil Rusku a vzdálil liberální demokracii. Snad se vzpamatuje. Já naopak budu vždycky tleskat jako třeba včera, když byl Piťha zbaven stíhání. Jakékoliv bláboly si musíme svobodně vyříkat.
Aleši,Putna hlavně lhal ohledně toho bo®delu…
Mrkněte na reportáž ,kde se nad hromadou h@ven pohoršuje i certifikovaný feťák na Reflexu.
Myslíte že tam tu jámu plnou trusu vyhotovili exekutoři???
Je to možné. Putna má pravdu, že občas se lže na Barrandovu nebo parlistech (to vím stoprocentně) a vy zase klidně můžete mít pravdu, že v tomto případě lže Putna. Lhát se nemá. Postihovat lhaní z pozice státní moci taky ne.
Důležité je to umět vysvětlit, byl by jste dobrý tiskový mluvčí pražské kavárny. To je pochvala!!
Aleš nic nevysvětloval. Pouze konstatoval, že lhát se nemá…tohle pravidlo učíme malé děti…a pak ..pak když se to hodí jako lhát budem, jako že velcí občas můžou?
Je mi jedno kdo lže…lež má být vyvracea a uvedena na pravou míru a lhář má být usvědčen ze své lži.
Ale soudit za to někoho, omezovat jakákoli média, že lžou, zavírat je?
To je nesmysl. Protože pokud bude jakékoli medium (televize, rádio, nebo noviny) soustavně konfrontováno s tím, že lhalo, tak to pocítí na důvěře. A když ji ztratí…ztratí vše.
Učíme, učíme to máte pravdu, no a stejně se lže pořád. To by se těm dětem také mělo vysvětlit, proč tomu tak pořád je.
Pájo,Aleš je na kavárníka moc doprava.A pracuje v technickém oboru,což je pro kavárnictvo fujka.
Já jsem si vždycky myslel, že jde o ten správný přístup.
Aleši,na tom se shodnem.Ale Putna si (na rozdíl od Parlistů) hraje na arbitra jediné pravdy.A velice hlasitě…
Parlisty si aspoň vůbec na nic nehrají.Nebo někdo z Parlistů pořádá ideologické školení!?!?!?
Postihovat ne, pokud ovšem se nejedná o pomluvu, která může někoho poškodit a ublížit mu. Ovšem uvést věci na pravou míru ano. Svoboda slova není svobodné lhaní o čemkoliv. Svoboda slova je tu proto, abyste mohl zveřejnit i takovou pravdu, která je třeba mocným nepříjemná.
Stav svobody v Rusku ? Podívejte se někdy na politické besedy na RT , kterých se účastní i Porošenkovi novináři a nikdo jje neomezuje ! Myslíte , že by ČT pozvala nějakého Putinova novináře ??
Jen houšť pane prasefore!Předvedteještě víc
těm tupejm opovrhovanejm soskám,lopatám
lůze a povlu myšlení inteligentovo.
Naházejte ještě víc špíny a nenávisti na
skutečnou elitu národa tupý demente.
Přispějte k tomu,aby se slovo demokrat
rovnalo slovu xindl.
Pane Vylíčile, vzal jste mi ten komentář zpod klávesnice! Díky za něj, to snad muselo trknout každého!
Putna – samozvaný cenzor? A co tak zrušit např. věčně lživou a tendenční ČT, které navíc musíme zcela nedobrovolně platit výpalné? Jo, ta nevadí, i když propaguje islám, ale hlavní je, že jede přesně podle představ Putny. A vůbec – proč se někde v médiích neustále předvádí nějaký úchyl Putna? Z jakého titulu se má k čemukoli vyjadřovat zcela bezvýznamná nula? Není to žádný politik ani nezastupuje nějaký důležitý úřad, dokonce není ani žádným oficiálním mluvčím. Takže za kohopak hovoří? Za samozvané cenzory – elfy, či je snad oficiálně jmenovaným mluvčím pražské kavárny?? Nebo má snad pocit on i média, která ho zvou, že právě on je tím, kdo má patent na tu jedinou pravdu??
Proč ho zvou havlistické média, je jasné! Co je opravdu průser, že toto elitářsté, totalitní hovado učí! On UČÍ! Dovedete si představit jak ty jeho přednášky vypadají? PŠM! Politické školení mužstva/ženstva!
Nedovedu si představit rodiče, kteří by svěřili své dítě něčemu podobnému. Vybrat si takovouto školu moje dítě, tak mu to zatrhnu (i když u nás to nehrozí, stačí nezanedbat výchovu). Vždyť to musí být na té škole šílená ideologická masírka! Na školách to probíhá i bez Putny, ale s podobnou pochybnou existencí jako je Putna musí ta propaganda nabírat pořádné grády!!!
No hlavně se mu tam pro tu neustálou masírku, nevejde už nic, než ta propaganda! Je to totiž velice “zapálený” eurolepšočlověk!
Vždyd je to rozjetý
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ty-idiote-ministre-skolstvi-Zasah-BIS-do-dejepisu-rozpoutal-bouri-I-z-necekanych-stran-566866
Ten článek jsem dnes četla, je to síla, už se budou předělávat dějiny. A nejen to, ministr školství už vydal i genderová nařízení – jakousi metodiku genderově vyváženého školství. Prostě neomarxistický hnus, systém, jak vymývat mozky dětem už odmala. A toto tady lidi volí a pak jenom tupě zírají a diví se (ideologicky není rozdíl mezi ANO, ČSSD, demoblokem a Piráty).
Takže měl Zeman opět pravdu ČUČKAŘI!!
Já nevím, proč už někdo nebouchne do stolu a DOST!!! Já se těm voličům divím, že to tak nechávají být, jde snad o jejich rodiny, nebo né?!!!
Nooo…syn chodí do páté…teď probírali rok 1848…co mne na tom nejvíc pobavilo byla učebnicová charakteristika absolutní monarchie, dle učebnice a slovníky paní ucetlky je pro absolutní monarchii charakteristické, že zavede tajnou policii…vždyť to je naprostý nesmysl.
Přece je charakteristické, že panovník vládne sám, sam vydává zákony (klidně i o té tajné policii). Ale hlavní rys je vláda jednoho člověka (jo, může mít ministry a poradce), takže se učí nesmysly, alespoň z části
No a čučkaři z BIS to napraví
Anino,na fildě je takových exotů daleko víc…Třeba anarchista Slačálek,vůbec si nedovedu představit,co asi cpe do palic studentům.
UK+ MU=promyšlená výchova liberofašistů.
Fašisté nemohou být liberály nikdy.
Já
Nastup Adi k moci v Rajchu podpořila LIBERALNI STRANA Dojčlandu a katolicka strana Zentrum.
Kyjevšti Pornošenkovšti Banderovci jsou velci liberalove. Tisknou se vehementně do zadnice EU a NATO.
Příteli, dnes již přeci není špatných učitelů! S těmi jsme zatočili pěkně po bolševicku po hadráku! Dnes je to co kantor, to perla!
To jen “odporní, rudí, marxismem na VUMLu načichlí kantůrci” (tedy např. já) tvrdí, že takovémuhle člověku nepatří do ruky ani lopata, natož pak studenti. Možná by šel zapřahat, ale víc nic.
A když si proti němu stoupnul president, to bylo kvikotu! Vzpomínáte? Zase jedna věc, ve které měl MZ pravdu … přiznejte si to.
Ale stačí si přečíst místního Langera a hned máte s tím vzděláváním jasno
Je to tak, ale to už tu jednou, možná dvakrát bylo!! No a k tomu pánovi se nemá cenu vyjadřovat.On to možná myslí dobře, ale stydí se nám to říci.
Učitel, který je komunista, je špatný, a to i v případě, že se ke svému komunistickému myšlení nechce hlásit.
Já se např. od soudruha Kadla dodnes nedozvěděl, jak by to ti komunisté, kdyby vládli, udělali, “abychom se brodili po kolena ve zlatě”, jak tvrdil.
Prý ale vládli bolševici, to mají být ti zlí, a tak to nešlo…
To, že bolševici jsou právě ti, kterým vůbec nevoní demokracie (stejně jako Kadlovi), mají původ v jeho oblíbeném a preferovaném Rusku, tak tento rozpor nebudu více pitvat, neb zneuznaní komunističtí kantůrci, když se jim někdo jen mihne okolo rudého vředu, tak jsou nerudní a mstiví…
Hezká a názorná ukázka výše popsaného.
Děkuji, soudruhu.
Tady se asi někomu zaseklo ložisko, to není možné.
“Učitel, který je komunista, je špatný, a to i v případě, že se ke svému komunistickému myšlení nechce hlásit.”
Toto langerovo tvrzení můžeme i zesílit:
Každý, kdo je komunista, je špatný, a to tím spíš, když se ke svému komunistickému myšlení nechce hlásit.
Tedy především Langer sám.
Doporučuji konečné řešení po vašem Langere.
Po bolševicku.Rána do týla nebo špagát,
Tak jak to učili , praktikovali a doporučovali vámi
studovaní a milovaní soudruzi Felix Edmundovič
a Lavrentij Berja.DemoGracii si rozvracet nedáme!
Je dobře, že mají sluncoidi ve svých řadách až tak vymaštěné blbečky, dělají svému dealu slžbu medvědí.
Mám z něho radost !
Jako jakýsi guru kavárenských intošů a jedna z hlav odporu proti Zemanovi působí skvěle! Podobně, jako třeba Kalousek, nebo Feri v TOP 09%. Skvělá reklama
ta přitáhne davy
Zatím se mi jako jakýsi jejich mluvčí jeví především Janda z Evropských pornohodnot. A to je taky perfektní “morální” etalon správného sluncoida a příslušníka pražské kavárny.
Jo, je to švanda. Nevím, jak dlouho bude ještě společnost tolerovat úchyláky. Respekt nemají a ani ho mít nemohou. Jejich působení je jen a pouze známkou nezájmu společnosti o veřejné dění…mohli by trošku přitvrdit a třeba je budou lidé konečně sledovat víc než Růžovku…
Je pravda, že většina lidí to nesleduje a ani netuší, že nějaký Janda nebo Putna existují. Pak není divu, že si ani nevšímají, jak jejich dětem podobné existence pomalu ale jistě vymývají mozky. A posléze se budou divit, až jejich dítě skončí v nějakém podobném brlohu jako Klinika.
a o tom to je ta netečnost,apatie. To je jejich záměr. Pomalu si nás připravují, až jednoho krásného dne pozdě.
Ti, kdo dovolí, aby jejich děti studovaly obory, na kterých učí páni typu Putny, jsou většinou stejní. Nikdo normální by tam dítě nedal a žádné normální dítě by tam ani studovat nešlo. To jsou školy pro dementy, kteří se chtějí cítit jako vzdělanci. Když dostudují, místo nějaké smysluplné práce, které beztak nejsou schopni, okupují Kliniky. Možná někteří ze známosti seženou místo v nějaké neziskovce, ale ani těch není nekonečné množství, zatímco nezaměstnatelných idiotů chrlí naše VŠ každý rok jistě alespoň několik stovek (a to se držím při zemi).
Daja :
” Nevím, jak dlouho bude ještě společnost tolerovat úchyláky. … Jejich působení je jen a pouze známkou nezájmu společnosti ”
– hej, tu je jadro problému.
Pokiaľ bude väčšina apatická, alebo debilná, bude stále horšie. V demokracii VäČŠINA určuje smer vývoja.
PornoJanda bude placen USA Ambasady, CIA atd. Ten to dělá pouze pro prachy, stejně jako porno se nedělá z chuti na sex! On to tak má, politika a porno, je blíž, než si myslíme!
Za prachy jich to dělá většina. Ono je celkem jedno, z jakých pohnutek to dělají, úplně stačí, že škodí. U Jandy je zcela jasné, že bude dělat kdykoli cokoli, za co mu něco kápne, aniž by se nemusel moc namáhat. Takže Putna nebo Janda – oba vyjdou nastejno, i když možná každý dělá svoji podvratnou činnost z jiných pohnutek.
At si dělají co chtějí a prachy utrácí také kde chtějí, ale at neškodí druhým.
Připadá mi, že to mají rozdělené:
– Putna je mluvčím té “echt” intošské party havlových pohrobků (filosofové, sociologové, humanitní cosi). Co to mají zastřešovat věroučně, ideologicky.
– Janda je předákem výkonné party, (vnitro, BIS, ministerstva) která to má podle zahraničních pokynů prakticky zavádět. Kdysi se tomu říkalo “řídící orgán”. Neplést s orgány, co vás při Jandově jménu napadnou
Bude to tak nějak, nicméně vzájemně se doplňují. Ideologicky jsou ale na úplně stejné platformě, zatímco Putna spíš působí jako jeden z hlavních vymývačů mozků, Janda je něco jako vrchní cenzor a hlídač “kremelské propagandy”.
Ľudia rozmýšľajú tými orgánmi.
Chlapi, vy nade mnou, MY, z něho samozřejmně máme prdel a není se čemu divit. Jsme totiž slovy našich nových evropských lepšočlověků “toxicky maskulinní”! Ale to hovado učí pubertální děcka! To si fakt myslíte, že 40 – 60-ti% nevymyje mozek? Jasně, to procento je diskutabilní, ale i kdyby to bylo jen 20%, tak je to podle mne katastrofa!
Správně píšete pubertální, protože to s dnešní VŠ mládeží mlátí i po třicítce!
Těch 20% vidím jako realitu.
Nás taky nedonutili hromadně milovat “proletáře všech zemí”, jako že se fakt snažili. Ale část (těch cca 20%) se zaprodala. Ne, že by tomu věřili, ale byl to výtah k moci a penězům.
Tak i dnes. Jediné, co můžeme dělat, je to co tehdy – učit vnuky číst mezi řádky, sociální ostražitosti, doublespeaku a pěstovat tu “toxickou maskulinitu”, vylepšenou o ovládání (různých) zbraní a základní přežití.
To je taky otázka , zda vás budou vnuci poslouchat, dnešní mládež tyhle bigoše jako jste vy moc nemusí a spíše se jim vysmívá…
Dnes frčí u mladých jiné věci… , a je to dobře, žijeme v 21.století.
U nás ve škole měl také jednou projev takový bigoš a moc sympatií si u žáků tedy nezískal.
Vy asi žijete v jiné době, podívejte se do kalendáře je rok 2019
Záleží jaké kluky, máte na mysli, soudruhu eurolepšočlověku!
Jestli ty “vaše” eurozbuznělé šmponky a digitální dementy,
Nebo ty naše, co umí pokácet menší strom, zatloukat hřebíky, ukázat na sever bez GPS, rozdělat oheň, vyměnit na spalovacím motoru svíčky, filtry a olej, rozebrat a složit zbraň, se kterou umí zacházet i jinak.
Kdo komu jednou zakroutí krkem? Co myslíte “evropane”? Ty digitální dementy, od jejich “technologií” odstavíme bez jedinného výstřelu! A co jim zůstane pak? Dredy? “Klinika”? Fráze?
Ne, nebudeme je vraždit, necháme je prostě chcípnout hlady! To bolí víc!
perfektne povedané
No, když k nám do školy nastoupil jeden takový lepšočlověk stejné orientace, jako pan Putna, vydržel učit sotva tři měsíce a ještě ve zkušební době odešel. Lehce psychicky nalomen. Naši žáci jsou totiž tak toxicky maskulinní, že mu dělali ze života doslova peklo. A podotýkám, že mu neudělali nic, co by bylo možno jakkoliv kázeňsky trestat. Nejsme ovšem žádné gymnázium, máme učně a pár maturitních oborů, ale zaměřených spíš prakticky. No a kluci jsou docela sportovci, žádné slečinky.
Pane Vylíčile,
nic ve zlém, my dva spolu souhlasíme možná až moc, ale, začínáte mít syndrom sociální bubliny. Jasně, že můj “ogar”, má v jedenácti vše, o čem mluvíte, i to o čem nemluvíte. Moje žena se stýká s rodiči jeho spolužáků. Někdy když přijde, dlouhé hodiny mlčí a pak si otevře láhev vína a zase mlčí!
Nepodceňujme to!
” mlčí a pak si otevře láhev vína a zase mlčí!”
– hmm….. niekedy už nemá zmysel nič, iba mlčať.
Proste, ty hlupáci si musia vyžrať svoju hlúposť, a tí mudrejší môžu už iba zachrániť sami seba.
To Ktosi-iný – zachránit sám sebe je dobré! Zachránit i ty kolem je lepší!!
Pro přežití druhu! Postaveno na jednotlivých rodinách je to stejně spolehlivou cestou k totálné demenci a ztrátě kontroly.
Bagrista :
“, tak je to podle mne katastrofa!”
– ano.
Katastrofu nespôsobuje 2% gaunerov, ale 80% ľahostajných.
Předčasná radost,pro voliče ČR je to furt málo.
pro 8:36
A ted si vezměte, že toto hovado učí naše děcka.
Šakt to taky tak vypadá…on je ovšem neučí, či nevzdělává, jen indoktrinuje….
Nad 18 let si lidi říkají “děcka” jen na jižní Moravě, tuším. :)
Proste neomarxista – co dodat?!
Tam ho ojede nejaka arabska bukvice , tam si bude lebedit
Tomu kdyby prezident Zeman dal tu profesuru, tak by potom asi sam abdikoval. Tohle je debil k pohledani. Odvezt do nejakeho slumu, tam mu bude dobre.
Putna je katolík, Zeman je neomarxista.
Myslíš katolík – podle nových Bergoliových “katolických norem”! Že jo?
Prosatě katolík. Co je na nich nového?
Tys tady scházel vypatlanče! Zeman je naopak milec Izraele a velký přítel žid. státu. To, že má socanské názory je sice pravda, ale není poslušný hafík sionistické party mající moc v britskoamerickém prostoru. Proto ho tolik nenávidí!
Marxime, jsi asi trochu nervózní, a pak ani nevíš na co reaguješ a co vlastně píšeš.
O sionistech, židech, Izraelcích tu polemizuješ ty, protože toho máš furt plnou kedlubnu. Řeč byla o tom, jak Zeman tomu “neomarxistovi” zatnul tipec, což je tak trochu nedorozumění, protože kovaný neomarxista je předevšim Zeman a Putna je především katolík. To, že Zeman o sobě prohlašuje, že je Žid, to je už je jen osobní zpověď senilního kavárníka, kterej už si na Čecha ani nehraje.
Pane Král, zdravím.
Putna je především LEVIČÁK jako vrata.
Jak jsem již mnohokrát zmínil, křestanské církve jsou záměrně infiltrovány komunistickými agenty, a to nejen v Rusku.
Jaká to náhoda, že k Erice Merkel má podobně vstřícný vztah, jako Zeman, ačkoli ti dva se nemohou ani vystát.
Putna je v podstatě komunista, to, že je rusofil, není náhoda, jen hájí zájmy jiné ruské tajné služby, než kterou nyní preferuje Zeman. A samozřejmě, má o levici jinou představu.
A pravděpodobně stejně, jako Zeman, by nyní tvrdil, že není komunista. (nebudu jmenovat, kdo ze zdejších diskutujících by o sobě vehementně tvrdil totéž, soudruhování prostě nyní není v modě, ale s určitou mírou pravděpodobnosti do ní zase přijde…)
Zdravím.
Křesťanství je svou povahou levicové, ostatně i moderní levice a komunismus se zrodily z křesťanské sekty. Máte to i v těch legendách – křesťanství se zrodilo z římského otroctví, resp. antického proletariátu. To, že je katolík Putna je mentálně levičák a komunista, to je dáno i jeho vírou.
Abych to ještě doplnil, marxismus právě staví na křesťanském utopismu a používá pojmy používané právě ve francouzských křesťanských komunách. Marx byl mladohegelián, a Hegel byl filosof oblíbený právě křesťanskými teology. Jezuité již staletí před bolševickou revolucí testovali komunistcký experiment na indiánech v koloniích v latinské Americe. Křesťanský komunismus je tam dávno hluboce zakořeněn, stejně jako katolická doktrína univerzalizmu a multikulti, a tudíž i míchání tam pokročilo nejdále. A ti lidi ruskýho agenta v životě neviděli, ale dokonale znají své faráře.
Pane Král,
vy byste možná pokusil i někoho přesvědčovat, že komunismus a křestanství mají nejen společnou historii, možná již od pravěku, ale že je to vlastně totéž.
Jen kdybyste si myslel, že to někdo přijme.
Vaše teze a konstrukce jsou ovlivněny marxismem, proto Vám vše splývá.
Nejste sám, Váš kamarád Piangendo si také myslí o kdejakém komunistovi, že je katolík.
Nevím, nakolik svým představám věříte, a nakolik záměrně šíříte demagogie, nicméně z mého pohledu to není podstatné, jako z Vašeho…
Tak z kdejakého katolíka se stal komunista a z kdejakého komunisty zase katolík. Nevycházím ze svých představ, ale ze studia nedávné a dobře zdokumentované historie. Mají toho opravdu hodně společného. Můžete se přesvědčit sám, stačí začít v encyklopediích u hesel “utopie”, “křesťanský socialismus”, “křesťanský komunismus” atd.. Ostatně sám určitě víte, že i Stalin chodil od malička výhradně do církevních škol.
Musím si taky přihřát polívčičku. Vzhledem k tomu, co píšete níže (až to pověsím, tak to bude výše
), nic nebrání tomu, abychom Putnu nazvali nejprve exotem, a pak katolickým neomarxistou.
Křesťanství, jakkoli se v praxi chová velmi kapitalisticky, káže intenzivní komunistickou ideologii. Jenom tomu tak neříká, stejně, jako se u toho srovnání ošívají komancheros. To není žádné škádlení, obě teorie mají naprosto totožný cíl. Když se odstraní nánosy řečí, které se kolem toho vedou, cílem obou je nebe na zemi. Pro některé asi kacířská, potažmo revizionistická myšlenka. Cesty k dosažení toho nebe se ale liší jen tím, že komunisté při ní nemusí do kostela, a křesťané zase na stranický aktiv (přiznám se, že jsem nikdy nevěděl, co to je, a jak se to liší od normální schůze). Ale pokud by ty pozemské nebe dotáhli do konce, a já si mohl vybrat, šel bych do lhostejno jakého pekla na zemi. Nejen kvůli ženským a bigbítu, což obojí by v nebích nesmělo být. Jako, nesmělo, v jednom by to bylo hřích, a ve druhém by to zase odporovalo socialistické morálce. Ale měl bych tucet dalších důvodů.
Ono to vlastně tak je. Neomarxismus je váceméně poválečný směr vydatně sponzorovaný CIA, což není ani tak konspiračka, jako celkem snadno dohledatelná věc. Kultovní figura neomarxistů Marcuse byl zaměstnancem OSS (CIA), což je v podstatě agentura Vatikánu vybudovaná ještě za 2sv z říšských špionů, kteří byli infiltrováni jak na Východě, tak na Západě (zajímavá je i Gehlen Organization vedená bývalým generálem Wehrmachtu Reinhardem Gehlenem, co velel rozvědce na Východě). Ti “původem židi” z Frankfurtské školy šli prostě za tím, kdo je ochránil a v podstatě “sekali latinu”, což vzhledem k situaci za 2sv je docela pochopitelný, nehledě, že v podstatě všechny klíčové globální korporace sponzorovaly klérofašistické režimy. A to je taky jeden z důvodů, proč konspiračky o všemocném židovi považuji za skazky a legendy, protože prostě jimi jsou a jen vytváří kouřovou clonu nad tristní situací všeobecné křesťanské komuny utažené na vařený nudli.
Co s tím chce básník říci,srovnávat?
TAK TO SE NEPOVEDLO.
To je prosté. Putna byl vychován jako katolík a hlásí se k tomu. Zeman byl vychován jako neomarxista (studoval neomarxistickou ekonomiii v 60 letech) a hlásí se k tomu. Lidé mají v pojmech často bordel, ale já se tomu ani nedivim.
A to je to, proč jsem reagoval a co vám podle té povedené reakce nejspíš také uniká.
Ja mam takovou obavu ze pokud budeme nekdy chtit zit v klidu a prosperite ze se to bude muset rozhodnout pres ozbrojeni konflikt. Podle me ty dva poli ktery vladaji v Europe a zde v CR jsou natolik rozdilne ze nikdy neumozni zivot v klidu.
Staci se podivat zrovna na trotla o kterem je clanek. Totalni extremista ktery neni schopen respektovat nazor a svobodu jineho.
My teď snad nežijeme v klidu ?? Vždyť jsme jednou z nejbezpečnějších zemí světa. Tohle jsou jen takové žabomyší války dvou extrémních názorových proudů, kdo je nenávistnější těžko říct, ale zatím vedou ti jacísi vlastenci na teroristické útoky 1:0…
A s tou prosperitou…, to bychom se nejdříve museli zbavit lidí jako je Babiš… a dalších bolševických struktur, vždyť každý šestý soudce co dnes soudí, soudil i za minulého režimu. To se nám ta debolševizace nějak nepovedla…
Dnes si ještě navíc bolševici hrají i na vlastence…, takže nalákají další stádečko voličů…
Podle prvních průzkumů , jak by mohly dopadnout volby do EU parlamentu , tak ANO má 32,5 %… ,Piráti 15 % , ODS 14% a pak už je to kolem 4 až 7 %.
Takže asi tak…
A SPD?
No schválně. Kolik jim dáváte? Za pár měsíců si váš typ ověříme v praxi.
To se nedá odhadnout… , mnoho lidí se za volbu SPD stydí, proč to ať si každý přebere sám…, takže jsou v průzkumech podceňování.
Ono je to jako sousedský vztah, prostě někdo řekne, Babiš je hajzl, nevolím ho, aby sousedské vztahy fungovaly tak jak mají, ale pak jde k volbám a hodí to Babišovi…
Odtud jsou ty argumenty, že nikdo nezná nikoho kdo by
Babiše volil a přesto má Babiš 30%…
Zkrátka lidé se nechtějí kvůli politice hádat, tak tají i svojí volbu…, protože ta volba by mohla naštvat jejich přátelé a blízké.
A s SPD to bude podobné, já tipuji SPD 10%, i když podle průzkumu by měli mít maximálně 7 %.
Já budu volit Svobodné.
Tak teď jste to tady vysvětlil logikou duševního mrzáka, vychovaného eurobolševickým feministickým režimem z Brusele.
Na mém domě, visí vlajka ČR, na mém autě se vozí nálepka SPD a v mém obýváku a garáži probíhají politické konzultace, co bude s kolaboranty vašeho typu, “den po té”……
Udržovat sousedské vztahy pomocí politické korektnosti, to paří tak maximálně do fašistické diktatury merkelovského německa! Tam by vás platili mnohem lépe, za takové žvásty, jaké tu předvádíte! Zkuste zavolat Anetě Khanne, bývalé důstojnici Stázi a součastné důstojnici Merkelovské KGB v německu!
A proč rovnou nekandidujete…? Proč jen “konzultujete”… Určitě takového úderníka byl lid rád volil…
To asi žijete v nějakém “rozumném” regionu.
Já když tuna na “západě” začnu mluvit o SPD, nedejbože o Okamurovi, mají mě za magora, populitstu, je toho více.
Moravské přísloví – “bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku”!
Slovy Ladislava Jakla – “koukej bejt tolerantní, nebo dostaneš přes držku”!
Ty dva póly…
Nejsou u nás až tak vyrovnané. 80% lidí je tvrdě proti. Ale jsou rozděleni, lhostejní, izolovaní, zastrašení, koupení, bez naděje… Těch 20% je koordinováno. Ze zahraničí, které to platí a organizuje. (politici přes Aspen inst, Sorosovy prachy a US Embassy, media stejně a neziskovky přes OSF, Norské fondy a EU – tedy vše nakonec z jednoho vyššího centra) Proto vyhlížejí tak mocně a ze všech sil předstírají, že je to půl na půl.
Ale v případě přímého střetu máme přesilu. Velikou. A oni se navíc nemohou plně spolehnout ani na silové orgány – policii a armádu! Podle průzkumů zde panují podobné názory jako ve zbytku společnosti.
Při polevení vnějšího tlaku (turbulence v EU a USA) se ta “liberální demoška” může položit stejně rychle, jako nemilovaný socík v roce 1989!
Buďme na to připraveni.
To si nemyslím, např. volba prezidenta byla téměř půl na půl, rozhodlo jen nějakých 150 000 hlasů ,což je minimum, a kdyby bývali šli volit i studenti, tak by vyhrál Drahoš takže…
Vy pořád nechápete , že mladí už ty vaše staré pořádky nechtějí… a pokud jim je přesto budete vnucovat, tak se se zlou potážete…
Vás drží nad vodou už jen voliči důchodci…, to byste si měli uvědomit.
Říci, že v zemi, kde je 8 000 000+ voličů, je 150 000 zanedbatelné číslo, múže říci jen diletant a duševní invalida, naprosto nepoužitelný v technických a přírodních vědách, kterému nezbývá nic jiného, než se živit tupou propagandou – opakováním vyčpělých frází politických mrtvol!
PS: doufám, eurosoudruhu, že jsem vám to řekl dostatečně eurokorektně a eurocitlivě a to přesto, že trpím “toxickou maskulinitou”.
No to je jasné. Vždyť hitlerjugend, nebo komsomolci taky nechtěli staré pořádky…a kam to svět dopracoval….a už je to tu zase…průsr na obzoru!
To nesouvisí.
Kdo nemá rád Zemana, nemusí být současně milovníkem genderu, fanouškem homosexuálů, příznivcem feministek , fandou politické korektnosti a nadšeným bojovníkem proti oteplování planety.
Nehodí to sice Zemanovi, ale nehoruje pro kvóty, multikulti a vládu pražské kavárny navěky věků.
To byl dost špatný příklad.
Mladí nechtějí žádné pořádky, nejen ty naše. Taky jsme přece byli takoví. Problém je, že dnešní mladí zůstávají dětmi déle, než to bylo dovoleno nám. My měli kolem třicítky už děti, většinou alespoň dvě, a museli jsme se ohánět, abychom je vychovali a zabezpečili. Dnešní třicátníci tráví čas v mamahotelu a v nezávazných vztazích a zábavičkách. Takže si mohou dovolit být nezodpovědní a nemyslet na zítřek. Ale ono je to jednou taky dožene.
Kéž by jste se nemýlil, pane Vylíčile!
Já jsem pesimista, to ano, ale vy se mi někdy jevíte jako moc velký optimista, ikdyž musím uznat, že vaše argumenty mají váhu, jen jste nezmínil to kouzelné slovo “výsluha”! Oni i ti policajti mají hypotéky a děcka na vysoké! Sledujme Francii! Sundali helmy, zpívali Marseliézu, ale řežou dál!
Kéž by jste měl pravdu!
Bagrista napsal jste co já tu už zminuji dávno. Ano mají pěkné státní platy, čekající výsluhy a.t.d. Jsou svázáni ze státním aparátem jak svina.Hodně těch kluků znám a vím co jsou zač. Začněte nějaké nepokoje a uvidíte, jak to dopadne. K volbám do EU, můj odhad, že pro SPD nic moc. Řada lidí nepůjde a věřím, že je do voleb hodně poškodí, rád bych se mýlil. Do parlamentek jsme si fandili a dopadlo to, jak to víme, jen přicmrndávají.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Petricek-Okamurova-SPD-ohrozuje-liberalni-demokracii-566865
Tak tak volby jsou někdy od 23.května až do 26 .května v celé EU, nevím jak je přesně u nás…
Takže v době, kdy bude krásné počasí, lidé budou vysedávat na zahrádkách a hlavně bude vrcholit MS v hokeji, takže hodně Čechů odjede na Slovensko fandit nebo budou v hospodách sledovat hokejové MS, to všechno dává tušit nízkou volební účast, koho napadne jít volit, když bude venku krásně a mohou si tak moct užívat života, kdo by si kazil náladu politikou…, jen snad nějaký blázen…
A při nízké volební účasti, může stačit na 5 % i nějakých 50 000 hlasů, minule to bylo lehce přes 70 000…, takže i to je nevýhoda pro velké strany, místo ODS se budou volit Svobodní, místo SPD Realisté,Rozumní, Řád národa ,DSSS apod…
místo ČSSD jiné menší levicové strany atd…
Tak zase Pochetříčka nemůžete brát vážně!
Je to zcela ukázkový příklad zoufalství “moderní levicové strany, západního střihu”!
Dementní loutka, v rukách kohosi a neumí to ani minimálně skrývat! 2% volitelnost a to jsem mu ještě dopřál!
Jo, jenže tenhle zoufalec je ministrem a pracuje proti nám…má na to mandát od voličů, ač nepřímo, páč on volen nebyl, jen ho přelili do min.křesla! Blbej Babiš, bych ho kopla mezi nohy…teda, pokud se zrovna cítí být mužem…když tak holduje genderovým šílenostem, tak má asi také problém s identitou…
voličům ten podraz asi nevadí.
” K volbám do EU, můj odhad, že pro SPD nic moc. Řada lidí nepůjde a věřím, …..”
– s voľbami je to tak :
1. Ak je REÁLNA šanca voľbami niečo zmeniť, tak pôjdem voliť.
2. Ak vo voľbách získají TÍ MOJI, tí dobrí 2 až 25% hlasov, tak som v tých voľbách iba splnil úlohu UŽITOČNÉHO BLBCA , pretože som účasťou legalizoval víťazstvo toho nad 51% gaunera.
Voľby, a ÚČASŤ v nich naozaj legalizujú víťazstvo víťaza volieb, aj gaunera.
Čím více stran jako tuna v ČR, tím větší galamatiáš!! Vítěz má brát vše a hotovo, a né tyhle rošády.
Máme poměrný systém a ten je demokratický a spravedlivý.
Většinová systém by byl totalitní.
Vítěz voleb zkrátka musí hledat nějaké partnery ,aby mohl vládnout. To je demokracie a ne že někdo dostane 30% a bude si dělat co chce…
Uvědomte si , že Demokratický blok má 25 % když sečteme výsledky ODS, lidovců, STanu a Top 09…
A Babišovo ANO dostalo 29,64 ,takže mají jen o nějakých necelých 5% víc…
Malý velký hochu – když dement blok dá dohromady 25%, tak také dal dohromady socany s živnostníkama, křesťany s ateisty, otevřené levičáky a podporovatele sňatků bukvic s těmi, co jsou konzervativní a jednoznačně za tradiční rodinu a td. To účelové seskupení “všichni proti Babišovi” má sice plnou hubu demošky, ale ve svých volebních programech je těch zájmových průniků sakra málo.
To vaše srovnání je stejně hlpoupé, jako když srovnáváte počet havěti na svým dvorku s počtem pašíků u souseda.
Takže mám pravdu když říkám žádné koalice a vítěz bere vše?
Putna je po přestárlém Schwarzenbergovi v Česku hlavním čarodějem zednářských lóží, alespoň se o tom v kuloárech tak žvaní. Do Robejška jde proto, protože on stejně jako Zeman se jim z té pavučiny lóži (Římský klub) vysmekli a odešli. To se přece neodpouští!
Jak vidíme, vyvolení světovládní křivorypáci prostřednictvím jejich sloužících pikolíků a ratlíků typu Putny přitvrzují. Je to důsledek toho, že se jim jejich plány na dovoz barevných insiminátorů z Afriky a Orientu do Evropy nedaří podle plánu, ačkoliv už do toho investovali obrovské peníze a kvanta osobního entuziasmu. Roční kontingent 1,5 milionu imbecilních kusů podle eurosajuzové smlouvy Euromed a páně Barnettových dispozic se vůbec nedaří, tak zuří. Už ani nic jiného neznají než zostřování zavedené fašistické totality, hustí to do nás vrchem spodem od rána do večera, ani v noci si nedají pokoj.
Inu, staré klasické : Čím hůře, tím lépe.
Defektní lidé mívají většinou defektní názory.Přírodě se přihodila chyba na chromozomu a patrně to odflákla i na mozkové struktuře – výsledek je zmetek!
” ….. – výsledek je zmetek!”
– pokiaľ to tým zmetkom bude dlhodobo vychádzať, tak sa z tej genetickej vady stane štandartná genetická vlastnosť.
Taky bude záležet na kandidátkách, to jsem zvědav koho postaví SPD jako lídra…, jestli to bude někdo jako zabrušovač Rozner… no nevím…
To jsem tedy zvědav jaká esa politické strany vytáhnou z rukávu…
Rozner byl poprvé grilován na veřejnoprávním médiu a nezvládnul to.Dneska už je úplně v pohodě.
Někdy se prostě nezadaří,vám se to nikdy nestalo?
To je dobře, fakt je že v konkurenci Hamáčka a jiných , je to úplně v pohodě…
“jsem zvědav koho postaví SPD jako lídra…”
– dementi volia podľa lídrov.
Múdri volia podľa idejí, myšlienok.
Česká republika má 21 europoslanců…, z celkového počtu nějakých 700…, to tam tedy hodně vody navaříme…
Měli jsme a máme tak neschopné politiky, že nám nebyli schopni vyjednat ani větší zastoupení našich europoslanců…
Ty si fakt srandista. Škoda, pravda, mohli jsme mít 100% zastoupení poslanců v EP, ale ti naši neschopní politici ukecali jen 21
No co by jste chtěli od prázdné Putny, vždyť je to jen kus dřeva, které může sloužit komukoliv kdo do ní něco dá.
Tenhleten zmetek je fakt škodlivý člověk.A to jsem ještě byla tak blbá,že jsem se ho zastávala, když ho ondyno MZ odmítl jmenovat profesorem.
💀💣💀💣💀💣💀💣
A takovíhle skřeti učej na UK…brrrrrrrrrr
Na tom ČRo se tak nechutně vyblil,že nad tím zvedal obočí i jinak vlezdobruselistický Michael Rozsypal.
Kvůli takovým zm®dům jako je tenhleten škůdce musím zvednout své staré kosti a vydat se do servisu,aby mě zase odbanovali.
Během jednoho měsíce už podruhé,poprvé to byl dáreček k Vánocům.
Tak díky,havloidi
Helena Novotná , To jste otevřela oči dost pozdě.Normální člověk ho prokoukl hned.Nenávist k Zemanovi nahrávala těmto kolaborantům.Trochu dost otočený názor.
Já ho původně brala jako historika a jeho články o historii se mi líbily.Tudíž jsem mu odpustila i ten poťapaný aktivismus.
Politicky a osobnostně je pro mne Putna nepřijatelný. Pak si přečtu jeho práce a přednášky z literární historie a vím, že dokud se bude držet přednáškových témat, tak má co předat.
Ovšem na svobodné akademické půdě víří mnoho témat a Putna nevynechá jedinou příležitost, aby se k politickému dění a tužbám všemožných minorit veřejně nevyjádřil. V neprospěch tvořivého, pracovitého, odpovědného, sebevědomého, soliterního, bílého člověka. Prostě aktivistický, pseudomumanistický, bukvič!
A teď si vezměte, že po hadráku byla řada špičkových odborníků a charismatických VŠ kantorů “odejíta” ze školství jen proto, že měli “kádrovou kaňku” (například formální členství v KSČ, aby směli svoji odbornost dělat, takových znám několik). Letěli naprosto nekompromisně za frenetického hýkání těch blbých a blbějších, o které tehdy ani ta partaj nestála, a tak černý puntík neměli.
A vyrostlo nám tohle.
My máme Putnu,
to je, pane, maso,
ó, my se máme!
“A vyrostlo nám tohle.
My máme Putnu, ”
– My máme Putnu, a Rusi majú Putina.
Každý má to, čo si zaslúži.
Ten má místo mozku z “dobra” kostku. Asi jeden z předpokladů působení na UK. Být já na místě exekutora podám žalobu. Takto veřejně obvinit člověka, který tam prosazuje zákon, navíc vůči těm, kteří zákon nerespektují a soudní rozhodnutí ignorují… Něco je špatně v našem státě, když takoví zoufalci mluví ve veřejném prostoru a navíc působí na univerzitě. Škoda slov na takovým …
“Něco je špatně v našem státě, když …..”
– V demokracii bývajú príčinou katastrof ovčania, voliči …..
Je dobre, že se ten katolicky bolševik projevil před veřejnosti. A dokazal, že Mila měl pravdu, když takoveho dacana nejmenoval profesorem.
Profesor kunda
Je potřeba zbavit Putnu svéprávnosti.
A volit SPD.
“Lži jsou ověřitelné,” řekl Putna. Jedna takova lez byla, ze Irak nakoupil yellowcake uran v Nigeru.
https://en.wikipedia.org/wiki/Niger_uranium_forgeries
Vsechny televizni stanice, co tuto lez sirily by tedy mely ztratit licenci.
Pred soudem by mel stat sam Putna, protoze siri nenavist vuci Rusum. na svych strankach ma zvukovy zaznam, kde se rozebira kniha jakehosi de Custina z roku 1839 a dochazi se k zaveru, ze Rusko nema zadnou kulturu a je samou svou podstatou hrozne. Neco podobneho si myslel i Karel Marx.
Od 1. července (1848) mohly vycházet “Neue Rheinishe Zeitung” … Šéfredaktorem byl Marx
(Franz Mehring: Život Karla Marxe, Nakladatelství politické literatury, 1962, str. 201)
V zahraniční politice byla osou pro “Neue Rheinische Zeitung” VÁLKA PROTI RUSKU.
(tamtéž, str. 205, zdůraznění přidáno )
“POUZE VÁLKA S RUSKEM je válkou revolučního Německa, válkou v níž Německo může smýt hříchy minulosti, v níž se může vzchopit, v níž může potřít sve vlastní autokraty; je to válka, v níž si Německo, jak se sluší na národ, který svrhává jařmo dlouhého ponižujícího otroctví, obětováním vlastních synů vykupuje právo propagovat civilizaci a osvobozuje se dovnitř tim, že osvobozuje navenek.”
(Karel Marx, tamtéž, str. 206, zdůraznění přidáno)
“NENÁVIST K RUSŮM byla první revoluční vášen Němců”
(Bedřich Engels, tamtéž, str. 209, zdůraznění přidáno)
O tom vice zde.
http://www.keepandshare.com/doc9/view.php?id=20915&da=y
Tak něco takového vychovává novou generaci
inteligence,DemoGrat jako stehno.Chce se mi zvracet.
Jeho svazácká či bolševická minukost a mentální
opotřebovanost se odkryla stejně jako celá
to smečka nadtvorů stavící se do role e l i t y.
Je proti nám ten,kdo není s námi.
KDYŽ NENÍ,TEDY NEBUDE.
HNUS
tahle svině se prý nakazila na klinice HIV
Ten chlap musí být naprostý magor, takže normálně myslícím lidem by měl bejt Putna putna. Pan prezident asi dobře věděl, proč ho nechtěl jmenovat. Bože, to je ale blbec.
Lůza je u moci v celé Evropě.Máme smůlu, neumíme bojovat a nechali jsme si vnutit vinu, že jsme bílí!!
Opilec nabourá do auta se dvěma homosexuály.
“Ríšo, zavolej policii, pán nám naboural autíčko.”
“Pánové, nešlo by to bez té policie? Dám vám tisícovku každému, víte, mám
trochu upito.”
“Ríšánku, zavolej policii, pán nám naboural autíčko a ještě bumbal!”
“Pánové, dám vám deset tisíc každému! Před týdnem mi sebrali řidičák.”
“Ríšulo, zavolej policii, pán nám naboural autíčko, bumbal, a ještě nemá
průkazečku!”
“Tak víte co, vy buzeranti? Polibte mi oba prdel!”
“Ríšulko, nikam nevolej, páníček začíná vyjednávat!”
Doležal je taky dobrej blázen, ale tohle video bylo natočeno ještě o dost dříve, než přišli nějací exekutoři. Názor si udělejte sami. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-je-pro-silne-povahy-Jiri-X-Dolezal-se-sel-podivat-na-Kliniku-na-nektere-veci-si-troufl-sahat-pouze-holi-566938
Tím rozhovorem se střelil do nohy, pan profesor. Jo, vzdělanej je a to hodně, mluvit umí, je chytrý, samá plus. Jenže je k smíchu když asi praktikující deviant cituje bibli kde může, ale co se tam píše o úchylech ho jaksi nezajímá. Je k smíchu, když se zastává darebáků co porušují zákony, parazitů a povalečů. Co nebo kdo brání těm klinikářům pracovat či si vzít hypotéky, dát peníze dohromady a koupit si svoji nějakou usedlost? Já to vím, brání jim lenost a neschopnost. Jak nemám Zemana rád, tak v tomto měl pravdu. Já bych tomu pánovi žádný diplom nedal a když by mne donutili, pak leda na záchodě v gaybaru U hnědky.
A pokračoval: “Televize Barrandov by měla být zbavena vysílací licence.
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
A Putana by měl být zbaven testes, nejlépe mezi panty
F případě, že nejsou k dispozici panty, poslouží dvě cihle