
Kvičení o hysterickém antikomunismu
KRYŠTOF PAVELKA
O dvacet šest let později, na druhým konci planety, vyhlásil chlápek jménem Mao Ce Tung, politik, jehož poznávacím znamením byl ukrutnej smrad z huby, protože zastával názor, že „tygr si taky zuby nečistí“ jinej fantastickej projekt: tentokrát se to jmenovalo Velký skok vpřed. Cíle byly skromný: vlastně jenom udělat ze zaostalý zemědělský Číny během deseti let světovou technologickou supervelmoc a přejít na úplnej vědeckej komunismus. Světlý zítřky a rudej ráj se ale dostavily mnohem rychleji: z Číny se komunistickej superstát nestal, zato došlo, jaký překvapení, k největšímu hladomoru v dějinách. Počet mrtvejch mezi lety 1958 a 1962 se jenom odhaduje- dvacet až třicet milionů.
Zmáčkni fast forward, dalších třináct let dopředu. Tentokrát vznešená myšlenka komunismu zavítala do Kambodži. Tamní týpek se jmenoval Pol Pot a vzal to šmahem: během čtyř let mezi lety 1975-1979 realizoval marxismus pomocí masovejch vražd, koncentráků, hladomoru a mučení tak zručně, že se počet obyvatel Kambodži snížil o dvacet pět procent, tedy asi dva miliony lidí.
Posuň to dopředu naposledy a podívej se v noci z nízký orbity na Korejskej poloostrov a jeho okolí. Všude to bude zářit, velký městský aglomerace i menší města budou do noci svítit jak vánoční stromeček. S jedinou vyjímkou: oblast mezi 38. a 42. rovnoběžkou bude temná jak Mordor. Je to totiž poslední místo na světě, kde komunismus berou vážně, dělaj ho postaru a bez kompromisů.
Vypečená ideologie komunismu zlikvidovala během posledních sto let skoro dvakrát víc lidí, než Druhá světová válka. Přes čtyřicet let ovládala pětinu planety.
Přesto mají současný neolevičáci tu nekonečnou drzost a takovou absenci studu, že si dovolují kvičet o „hysterickým antikomunismu“ (v českým prostředí se na tomto poli zejména vyznamenávají někteří přispěvatelé webu A2larm).
- Přesto mají různý žvanilové odvahu pindat cosi o „novém výkladu Marxe“ a ještě se u toho halit do intelektuálního oparu.
- Přesto mluvčího prezidenta této země může dělat bejvalej umrdanej redaktůrek stalinistickejch novin.
- Přesto milion a půl občanů Česka dalo ve volbách hlas práskačovi komunistický tajný policie.
- Přesto v našem parlamentu sedí strana, která má slovo „komunistická“ v názvu a je víceméně složená z rudejch fízlů a mlátiček.
Takže mě teda na antikomunismu fakt nepřipadá nic hysterickýho, ani zastaralýho. Pokud je ti odporný plynování lidí náckama, mělo by ti bejt odporný i tohle zvrhlý učení a všechny jeho odvozeniny. Tečka.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Marie Tachezyová 200,- Kč, Vladimír Janeček 100,- Kč, Vlastimil Kornas 666,- Kč, Libor Heidler 222,- Kč, ing. Miroslav Bohatý 200,- Kč, Petr Hučín 50,- Kč
Celkem za měsíc: 17 709,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Hladomor na Ukrajině a bolševizmus
Josef Vít |
Antikomunističtí agitčíci si nedají pokoj. Jeden z nich nám poskytl video o hladomoru v Sovětském svazu na přelomu dvacátých a třicátých let. Tento hladomor je nejlepší agitka v boji proti komunistům. Škoda, že je od začátku vylhaná a vyprodukovaná aby poškodila nepřítele. Pravda je jako obnvykle úplně jinde. Snad tato fakta některým lidem otevřou oči.
•
Po skončení občanské války byl v prosinci 1922 založen Sovětský svaz, sdružující zpočátku Bělorusko, Ukrajinu a Zakavkazsko. V následujících letech byly vytvořeny další sovětské republiky.
Úroveň ruského hospodářství rostla během vyhlášených pětiletých plánů. První pětiletky byly provázeny obrovským růstem průmyslu. První pětiletka zahájila proces elektrifikace Ruska zdůrazňovaná Leninem. Druhá pětiletka zavedla družstevní zemědělskou výrobu.
Během těch dvaceti let od VŘSR do začátku války se podařilo sovětům udělat ze zaostalého zemědělského státu průmyslovou velmoc. V roce 1924 V. I. Lenin zemřel a vlády se ujal Josef Vissarionovič Stalin.
Historie Ruska představuje dlouhou řadu hladových let s neustálým nárůstem počtu neúrodných let a hladomorů až do XX. století. Je ustálený fakt, že neúrody v Rusku se opakovaly každých 6-7 let. V letech občanské války 1921-1922 se pod hrozbou hladu a epidemií nacházelo 23 gubernií s počtem obyvatelstva 32 milionů. Ano, hlad byl, ale sovětská moc organizovala boj s touto pohromou. Sklidilo se 120 milionů pudů (Pud = ruská váhová jednotka, 16,38 kg) obilí. Z hladovějících oblastí se přesídlilo do úrodných oblastí 5,053 milionu lidí. O těchto lidech antikomunističtí demagogové vytvářejí dojem, že ti lidé zemřeli hladem. Právě zde je nejvíce výmyslů kolem tzv. “Hladomoru”. Jakoby bolševici vzali od chudých rolníků všechno zrno a ti museli potom hladovět.
Bolševici hned na začátku začali rozvíjet průmysl ve městech. Vytvořili pracovní místa a začali zvyšovat produktivitu práce. Horší situace byla na venkově. Po revoluci vláda zlikvidovala velkostatkáře – většinou šlechtu – a rozdělila půdu rolníkům. Počet malých hospodářství vzrostl na 25 milionů. Drtivá část občanů SSSR byli rolníci, navíc s velmi nízkou produktivitou práce. Ještě na začátku 30. let byla produktivita zemědělství asi 37% – tzn. dva zemědělci byli schopni živit jednoho obyvatele města. Produktivita práce těchto malých hospodářství byla velmi nízká. Rolníci nakrmili sotva sami sebe.
Přitom průmysl potřeboval pracovníky. Bylo třeba zvýšit produktivitu práce v zemědělství a rozvoj techniky to už dovoloval, aby uvolnění rolníci naplnili pracovní místa v průmyslu. Bylo třeba mechanizovat zemědělství, ale rolník si traktor nemohl dovolit. Proto jedinou ekonomickou cestou pro SSSR byla kolektivizace zemědělství. Rolníci dávali půdu (kterou dostali od vlády před 10 lety), inventář, dobytek do společného hospodářství a začínali pracovat dohromady. Produktivita prudce rostla díky dělbě práce a zavedení mechanizace, kterou poskytl stát. Přitom měl kolchozník příjmy z vlastního hospodářství. Stalin se postaral, aby měl kolchozník více půdy než soukromník, aby každý měl krávu. Jak se ve městě objevila pracovní místa, část rolníků odcházela pracovat do průmyslu. Výsledkem bylo, že v průběhu života jedné generace se polovina obyvatelstva země přemístila z vesnice do města bez nejmenších ekonomických a společenských otřesů!
Velkým hitem antikomunistů je hladomor na Ukrajině v roce 1932. V roce 1930 objem chlebového obilí na Ukrajině činil 6,92 milionu tun (30% celkového objemu produkce), v roce 1931 7,39 milionu tun (40%) a v roce 1932 pouze 4,28 milionu tun (29%). Proč se snížila úroda zrna v roce 1932 jen na 29% ve srovnání s rokem 1931? A proč hlad postihl v podstatě pouze Ukrajinu a Don? V té době bylo rozhodnuto o vytváření kolchozů. A rolníci se nechtěli vzdát svých polí ve prospěch celku. Nechtěli se vzdát půdy, kterou jim komunisté dali deset let před tím. Do té doby neměli nic. Nenasytnost, antikolchozní propaganda a záškodnictví bylo příčinou hladomoru.
“Nejprve došlo k nepokojům v kolchozech, byli zabíjeni komunističtí funkcionáři a jejich spolupracovníci, ale později byl rozvinutý systém pasivního odporu, jehož cílem bylo systematicky klást překážky bolševickým plánům na osev a sklízení. Rolníci všude uskutečňovali pasivní rezistenci, ale na Ukrajině tato rezistence nabyla charakter národního boje. Odpor ukrajinského obyvatelstva vyvolal krach plánů žně roku 1931 a ještě více v roce 1932. Katastrofa roku 1932 byla tou nejhorší pohromou, jakou musela zkusit sovětská Ukrajina od hladomoru let 1921-22. Kampaně za osev polí zkrachovaly jako na podzim, tak i na jaře. Celé pozemky zůstaly ležet ledem. Navíc v předchozím roce v průběhu sklizně bylo v mnoha krajích, zejména na jihu, ponechaných dvacet, čtyřicet a dokonce až padesát procent úrody na polích a nebylo sklizené vůbec, nebo bylo zničeno v průběhu mlácení. ”
Na Ukrajině a Donu zem ořou ne koňmi, jako v centrálním Rusku, protože na černozemi je to pro koně vysilující, proto ořou s voly. A voli to je hovězina, která se dá jíst. Obyvatelstvo zabíjelo a konzumovalo svůj dobytek, odmítajíc ho odevzdat do kolektivního vlastnictví. Proto v roce 1932 na Ukrajině a na Donu obdělali sotva třetinu úrodné země – to je opravdová příčina hladu. Proč tak málo zaseli? Stavy volů se na Ukrajině snížily z 593,7 tisíc (v roce 1929) na 105,2 tisíc (1932) to znamená 6-krát méně! Nebylo čím obdělávat půdu. Žádné obilí bolševici nezabírali, naopak, snížili objem výkupu. Potravinová pomoc na Ukrajinu přicházela, ale často se jaksi nedostala k těm, ke kterým měla.
Otázka je o množství obětí “hladomoru”, který si způsobili Ukrajinci a kozáci sami. Množství úmrtí hlady bylo minimální. No bez pochyby, hlad ovlivnil nemocnost obyvatelstva a délku života a tomu odpovídající úmrtnost a porodnost obyvatelstva. Přesto podle údajů počet obyvatel Ukrajiny k 1.1.1927 byl 29 043 000 lidí, a k 1.1.1939 to bylo 30 946 000 lidí. Tedy žádná tragedie. Žádné miliony mrtvých hladem o kterých mluví dnešní demagogové. Wikipedie píše, že “počet mrtvých při UMĚLE vyvolaném hladomoru na Ukrajině se odhaduje na 3,5 miliónu. Ukrajinský hladomor byl pokus o převrat, který nevyšel. Takto se lže o minulosti.
Na sjezdu strany řekl Stalin : Naše země se přeměnila z agrární země v zemi průmyslovou, ze země malorolnické v zemi největšího, pokročilého socialistického zemědělství. Vykořisťovatelské třídy byly bojem vytlačeny ze svých výrobních pozic. Jejich zbytky se rozprchly po celé zemi a začaly zákeřně bojovat proti sovětské moci.
S brutálně funkčně nevzdělanými formanty školastiky trhu si ziskovci s těmito dárečky zopakují či vysociopatují jakékoliv zvěrstvo a ještě budou žvanit opaky.
Z tadesco
28.11.2019 v 21:40
Paralelní řízení státu neziskovky nic nevytvoří, spotřebovávají s přirozeně přidruženým aparátem ale oni sami parazity si natahují další svou armádu. Když ne jinou tak spotřebitelů na kterou jim privilegovaným cestovkou €araboafriky vydělají vymírající evropané i pracující zaměstnanci a i slovo nevolníci se dnes již dá použít při stavu zglajšaltovaných práv of pseudopilíře civilizace justicionálů.
A k tomu se hodí rčení o vyhnání kupčíků a penězoměnců z chrámu božího.
tadesco.org/pata-kolona-z-prahy-jednala-tajne-v-berline-otevreme-migrantum-ceske-hranice-dokoran/
Autor je pravděpodobně prodloužená huba ukrajinských banderovcu, kteří jsou čím dál agresivnější. Pracuje zde USB jejich ukrajinské gestapo. Policie by je měla monitorovat. ☠️☠️☠️
HLE VLÁDA LIDU POD TAKTOVKOU SERSERSER
https://promuze.blesk.cz/galerie/historie/602881/hladomor-chude-rusy-promenil-v-kanibaly-sve-mrtve-deti-prodavali-jako-jidlo-pro-ostatni?foto=0 …
VLASTIZRÁDCŮM SMRT
dovolím si doplnit Váš výčet příčin a události o jeden významný detail. Kolektivizace byla Stalinem zavedena nejen z prosté příčiny, že větší celek více zvládne, ale hlavně proto, že ten větší celek bude ekonomicky schopnější, pořídit si traktor. A ten traktor se může začít vyrábět, až ho bude mít kdo koupit, což nebylo v silách jednotlivce. Kolektivizace byla logickou a i podmiňující součástí ekonomického rozvoje SSSR.
s. nojo:
Vy jste bolševik do morku kostí.
Proto Vám nejspíše nedojde ani po smrti, že Rusové/Sověti na tom byli vždy bídně, a to zejména díky bolševikům. Proto se v Rusku nežertuje téměř o ničem, a o jídle už vůbec ne.
A ruské náplavy v Česku se chovají hůře, než čeští paštikáři na dovolené v Chorvatsku. Ze švédských stolů berou úplně vše, co unesou…
Bolševické dědictví.
…vy jste pouze nevědomý, nevzdělaný jedinec, který tyto své přednosti má neustále potřebu prezentovat..
s. Nojo:
Místo kádrováckého hodnocení prostého věcných argumentů raději sledujte ruské informační zdroje, at’ se dovíte, jestli mají Rusáci Putina za podporu islámu stále ještě tak oblíbeného…
a jéje..zase věcný argument…ale ten jsem ve své poznámce zmínil. Industrializace, tj. “zprůmyslnění”, potřebovala akcelerační moment…a přesně a doslova bylo rozhodnuto o kolektivizaci zemědělské výroby, kdy vzniklé větší hospodářské celky skýtaly předpoklady že vyrobené “traktory” bude mít kdo koupit. A tak se tato kolektivizace stala jedním z hýbatelů rozvoje výroby za krvavého Stalina…
Trolíte snaživě, což o to.
pan Kočí níže napsal, co si o Vás myslí. Naštěstí je více lidí, kterým Vaše vnucování demagogií vadí.
vnucování demagogií ??? no vy jste samá sranda..jsou reálná , zadokumentována fakta, kterými se zabývá historická věda..a já si v ní pročítám a poslouchám přednášky historiků . Těch současných ruských. Ne hospodské žvásty, nebo výplody odborníků a la Ziegler či Janda
PEPO VY POLITRUKU
ČLÁNEK PANA KRYŠTOFA PAVELKY JE PRAVDIVÝ
ale Vaše cancy jsou lživé stejně jako byly lživé všechny sockomoušské kecy. Marxisti neomarxisti komunisti socialisti všechno jste jen jeden a ten samý odpad neschopných ale všehoschopných aparátčíků lůzy likvidující každou funkční společnost.
Vaše budování je vynikající když máte prostor jako Kim Čong-un v Korejské lidově demokratické republice. To znamená výsledky přes mrtvoly. Jste hnusná prasata!!!
https://www.google.com/search?biw=1536&bih=722&tbm=isch&sa=1&ei=EAPhXevFK62HwPAPnMqGoAk&q=KOMUNISTICK%C3%81+ZV%C4%9ARSTVA+HLADOMORY&oq=KOMUNISTICK%C3%81+ZV%C4%9ARSTVA+HLADOMORY&gs_l=img.12…7630.14667..17074…0.0..0.166.1655.3j11……0….1..gws-wiz-img.mFySLYBdJUw&ved=0ahUKEwjrjZfIqo_mAhWtAxAIHRylAZQQ4dUDCAc …
SMRT KOMUNISMU
Vůbec nejhorší jsou západní kapitalisti , i dnes vraždí a rozvrací státy po celém světě i současná islamizace EU a hrozící likvidace bílé Evropy je jejich dílo !
Souhlasím ve sto procentech.
S komančama a s Hitlerem si můžou podat ruku.
Nejhorší je zjištění že nad vládami je i byla vláda.
A proti ní by se mělo lidstvo spojit.
Ale jak to udělat, když si to zatím uvědomuje jenom málo lidí. Většina se zabývá tím jimi předchystaným pravolevým sporem. Jsou to tzv. Ilumináti.
https://www.google.com/search?biw=1536&bih=722&tbm=isch&sa=1&ei=hxHhXde3PMeM8gL13a6IAw&q=ilumin%C3%A1ti+zt%C4%9Blesn%C4%9Bn%C3%AD+%C4%8F%C3%A1bla&oq=ILUMIN%C3%81TI+&gs_l=img.1.2.0l6j0i24l4.16629.16629..21617…0.0..0.164.457.0j3……0….1..gws-wiz-img…….0i67.7gRJVpamSe0 …
VLASTIZRÁDCŮM SMRT
Jediné co na to lze Pepovi říct je, ty jsi opravdu děsivá pýýča.
Pepa z depa , co zde pohledává na pravicovém vebu???
Smrdí mu z huby stejně a sere zde na nesprávném hajzlu !!!
Pravda se vám nelíbí ?
Autorovi:
Problém je jeden:
1) Fašismus vznikl v kapitalistické společnosti
2) Radikální komunismus byl uplatněn v Rusku, Číně atd.
Jak je možné že za socialismu u nás nevznikl hladomor a ani fašizmus u nás nevznikl ?
Jednoznačně:
Jakýkoliv “humanitní” systém se může zvrátit ve vražedný a totalitní. Tak se začíná dít i nyní v Evropě za aktivní politiky neziskových organizací a politiků závislých na “zahraniční podpoře”.
Je absurdní jakkoliv nálepkovat Rusko, Čínu, Německo i USA. Lidé v těchto státech jsou řízeni a ovlivňováni systémy, které buď brání nebo podporují násilí, terorismu, války atd. Nás čekají krušné doby násilné islamizace radikály proti vůli obyvatelstva, jak je jasně potvrzeno ve Švédsku, Francii, Británii atd. Zářné zítřky islámského radikálního teroru uplatňují vlády těchto zemí !!!
Doporučuji autorovi bojovat za naši svobodu a nezávislost na těchto “sociálních radikálních metodách” rozkladu států a rozbíjení národů.
———————-
I já budu neustále ” kvičet” o “histerickém antikomunismu”, protože ta hrozba tady není a v dohledné době nebude, ale budu řvát, že autor přispívá krýt neziskovky a terorismus, který se za přispění peněz z našich daní šíří Evropou !!!
jo, jo…bojovat za “naši” svobodu..to je zadarmo, ale proti naší svobodě, to sype….
No a dnes čeká civilizaci ještě další pohroma s podobnými následky jako za Hitlera a komunizmu. Přichází velká islámská přeměna (revoluce). Nebude to revoluce v klasickém podání, protože muslimové by nic takového nedokázali. Bude to přeměna, taková naše, sametová – Evropané zatouží po změnách, dobrovolně přistoupí na náboženství míru (islám), uvolní své domy a byty muslimům, budou pro ně pracovat a učit své děti Korán… Imámové budou na nás dohlížet… prostě sametové předání moci. Když už tak už.
Jaká tu byla pohroma za Husáka ?
Naše “mírová”
socialistická země za těmi západními stále víc a více zaostávala. To nemluvím o buzeraci, kterou si museli normální lidi od komoušů nechat líbit…
Zaostávala hlavně v počtu migrantů , také neměla na rozdíl od západních států žádný státní dluh ! Český průmysl vyráběl automobily , traktory , autobusy , letadla , lokomotivy , lodě ,zbraně , investiční celky jako elektrárny , rafinerie , cementárny , cukrovary , mlékárny , pivovary , atd. Zemědělství nás uživilo , školství bylo na úrovni bez inkluze a jiných kravin ! Dnes jsou tu jen cizí montovny , státní dluh , migranti přibývají , terpve dnes jsme zaostalá západní kolonie !
Jo a když se přijeli podívat tak jim padali brady že kde kdo z města má na vesnici chalupu nebo chatu. Spíš pravidlo než vyjímka.
Ovšem za 30. let to dotáhli kapotalisté s trhem až tak daleko že na dvoukomorák dostanou hypotéku 6,5 mega ale ne všichni.
Což migrantům nehrozí a dostanou natisknuto ona €araboafrika kolik potřebuje.
Zaplatí to vymírající indiáni, pardon evropani. Prostřednictvím výrobků a služeb pro ně. Na to by jeden nepřišel, že jo.
Státní útvar či zřízení? Konkvista inkvizice
Jak vidno ze současnosti Libore.Z pohledu hospodáře či
občana pro liberální a socialistické demoGraty
VZOR,HODNÝ NÁSLEDOVÁNÍ.
Co si my normální lidé musíme od nich nechat líbit ?
Všímáte si té předvánoční ofenzívy?
Kolář (TOP09%) s Koněvem, úchyl Novotný (ODS) s vlasovci… Předtím ta Hřibovina s Čínou.
Nová předsedkyně marginální TOP s “opuštěním V4″ a přijetím Eura.
A do toho (připravená a spolupracující) media “hlavního proudu”, která to rozmazávaj, rozňahňávají a stokrát zesilují.
Liberasti útočí. Což může mít 2 příčiny:
– nějaký utajený průzkum, že jsou ještě víc v Bruseli, než se zdá
– anebo – KRYTÍ NĚJAKÉ ECHT LUMPÁRNY, CO SE PRÁVĚ DOMLOUVÁ VE SKRYTU
..jo, je to přesně jako s tím Titanicem. Jenom na kapitánském můstku všichni věděli, že záchranných
člunů je málo….
Viděl bych to na Lichtenteinské restituce,
Jižní Morava se asi nemůže dočkat
A na novinkách píší, že naši demokraté už píší “zvací dopis” do Kongresu USA, schválně dávám do uvozovek, je to kňučení našich politických pakátlů, aby nám sociální sítě zarazili informace, vzletně tomu říkají, že chtějí pravdu – pochopitelně tu jejich. Bojí se, bojí, biska je pro posměch, na EU nadáváme, k Rusku máme neutrální postoj, o Číně nemluvě…holt, podělali se, protože co by v budoucnu dělali, žeano? Takže, kdo nic neví, volí voly! A o to jim jde.
zarazily
Vylíčile, a co to má společného s hladomorem na Ukrajině a v Číně?
Vaše bolševické odvádění pozornosti od bolševických mr@dek jako je Putin, že?
má to společného to, že “hladomor” je používán jako zastírací téma , majíci odvést pozornost od narůstajícího toku zmr.daných imigrantů podporovaných takovými zmr.dy jako stojí před tvým zrcadlem…
Jaké zastírací téma, copak někdo tady souhlasí z migrací?
jako ve Švédsku tam už jen koulej očima
Křesťan má za úkol pomáhat,ale není debil,pokud chudák je chudák protože nechce dělat,tak at nejí,ne,že ho budeme živit!!!!!!
A jsme u toho. tentokráte na to jdou novodobí budovatelé lepších zítřků přes multikulturalismus a zelený fašismus, genocida systematicky probíhá:
Definice podle Úmluvy o zabránění a trestání zločinu genocidia Čl. II.: V této Úmluvě se genocidou rozumí kterýkoli z níže uvedených činů, spáchaných v úmyslu zničit úplně nebo částečně některou národní, etnickou, rasovou nebo náboženskou skupinu jako takovou:
a) usmrcení příslušníků takové skupiny;
b) způsobení těžkých tělesných ublížení nebo duševních poruch členům takové skupiny;
c) úmyslné uvedení kterékoli skupiny do takových životních podmínek, které mají přivodit její úplné nebo částečné fyzické zničení;
d) opatření směřující k tomu, aby se v takové skupině bránilo rození dětí;
e) násilné převádění dětí z jedné skupiny do jiné.
Bod a) se rozjíždí pomalu, ale čím více barbarů zde bude, tím se to urychlí!
Bolševici řídili a řídí nespočet katastrof,
proto je nutné jim jednou provždy zatnout tipec…!
KRYŠTOF PAVELKA
Myšlenka komunismu měla nalákat pro novodobé otrokáře své otroky.
Nalákat , vygumovat mozek a udělat z nich ovčany.
Fašisti jsou ze stejného těsta. Demokrati jsou pro ně
největším nebezpečím, protože jim kazí jejich zrůdné plány.
V roce 1930 bylo 80 procent členů bolševického politbyra židovského původu, tak co zvanite o ruských komunistech. Bojujete staré války. Dnešní nebezpečí přicházejí z Bruselu. To oni na nás chystají genocidu zamernym dovozem agresivního islámu do Evropy a tím likvidaci křesťanů. 👹🇪🇺😬
..víte, že pro ruské analytiky je Česko už odepsaná země ? Při rozvalu EU, který už probíhá, bude Česko rozmačkáno problémy, které bude Německo řešit a přehazovat na úkor svých vazalů, kdy my jsme ten vazal nejtupější. Pro Rusko jsme naprosto nezajímavý, postradatelný celek, který navíc vyvolává na ruské straně samé záporné emoce. A přístup k nám bude odviset pouze od Rusko-Německých vztahů, takže může vzniknout situace, že pro tyto dobré vztahy se Rusko nebude vměšovat do koloniálního Německo-Českého poměru.
… a proto má Česko tak početnou ruskou ambasádu, Zeman se schází s Putinem, aby pak drze otevřeně žvanil o potřebě připojení Evropy k Rusku. Nebo obráceně.
Nicméně je fakt, že soudruh Stalin obětoval plno německých komunistů, když se mu užitečný šašek Hitler hodil více.
Rusko se vždycky nevměšovalo tak, že se vždy vměšovalo. Někdy i prostřednictvím někoho jiného, aby nebylo tak nápadné.
Co pořád melete o Stalinovi , většina amerických prezidentů jsou masoví vrazi , mají na svědomí desítky miliony mrtvých , zničené země a i dnes USA vraždí v půlce světa !
.ano Langře, globální politický vývoj ve světě a v Evropě zvláště je výrazně směrován a ovlivňován početním stavem na Ruském velvyslanectví. A já si dovolím jít ještě dál, kdyby se Ruské velvyslanectví u nás zrušilo úplně, rázem by ustalo globální oteplování. A u nás bychom měli přímo mráz…
Fajn.
Tak všichni ruští náplavci, vyslaní Kremlem a jejich pohůnci, táhněte zpět. Máte dost velkou zem, že se tam i navzdory ekologickým katastrofám a masovým hrobům pohodlně vejdete.
Vybudujte si, co chcete, a necpěte se do Evropy.
Zkuste mongolské jurty, zemljanky, a pak přechod k jejich kolektivizaci. To vám nejspíše půjde nejlépe.
no, a nějaký věcný argument by takhle po poledni nebyl ?
Je to debil
Ten už má večerku, protože píše z lágru ze Sibiře!!
No jo.Nesouhlasím.Obávám se aby ČESKO nebylo
bojištěm,nebo jen nárazníkem laškování těch
z lampasy,motýlky či kravatami různých barev.
Ti šmejdi na tom pracují z chutí usilovnou.
Za jásotu a potlesku ublížených a zneuznaných veličin.
Tonda
– „… tak co zvanite o ruských komunistech.”
Jednak „nežvaním”, nýbrž píši (“inteligente”), a za druhé jsem se o „ruských komunistech” nezmínil.
Míval jste hezčí,pestřejší označení,příteli.
Krištůfku a teď mi prozraďte, proč nám ten komunismus chtějí vaši západní kamarádi zase vrátit?
Konečně zase na PP vycházejí články, které jdou po podstatě současného marasmu, a snaží se pojmenovat věci pravými jmény.
Líbí se mi články, které nemají ambici zametat pod koberec. Mj. na nich se totiž v diskusích poměrně dobře pozná, kdo je opravdu kdo.
Svůj k svému…
Tak jako obličej prozradí něco o duši, tak i to, co se komu line z úst…
Debile
tak co pravíte na tu pýýýýý…atd,co se vylynula z tlamy Skeptika???,Paráda,ne….
Mao ce tung chtěl nařízením od zelenýho stolu udělat z Číny světovou technologickou velmoc… Stejně jako naši odboráři (pohádkově placení paraziti) chtěj od zelenýho stolu zvyšovat různý druhy mezd. Na základě politických rozhodnutí
Ani v jednom případě se to nepovede. Co za diletantské rozhodnutí sklidili lidi v Číně už víme, co skliděj lidi u nás – to teprve přijde
To bych přeci jen nesrovnával.
Takovou genocidu a zotročení lidí, co dokázali v Číně…
Proto kdo chce mít dnes s Čínou něco společného, je často mentální komouš.
I ostatní Asiaté vědí, co jsou Čínané, kteří přežili, nebo vznikli z marxistické genocidy, zač. Pocitují to na vlastní kůži i samotní Čínané, třeba ti z Tchaj Wanu, nebo Hong Kongu, a vědí, proč nechtějí být součástí komunistické Číny…
Ale di. V Číně už dávno komunizmus neexistuje. Mají tam jakýsi svůj specifický a dle tradic 3000 let trvajících vlastní režim, na který jsou generace číňanů zvyklí. Dokonce ten jejich způsob politiky udělal ze země nejsilnější ekonomiku světa. A nevšiml bych si, že tím obyvatelstvo trpí. No a kdyby náhodou někdo argumentoval genocidou Ujgurů, měl by si uvědomit, že o tu samou genocidu se pokouší právě Ujgurové. Někde zase Rohingové… my je v Evropě známe jako muslimy a islamisty. Tož tak je to ve skutečnosti. Jako důležitou indicii bych zde připomenul aféru Huawei. Je to dokonalý důkaz, že už náš svět Čína předhání mílovými kroky. Tenhle technologický boom by chudí a zdecimovaní obyvatelé Číny stěží dokázali, kdyby u nich existoval stále ten komunizmus, jak si ho malujeme my.
“Ale di”
Jak jsem již napsal, jste komunista, ačkoli jste se, někdy dokonce v jedné větě společně s komunistickým blábolením, několikrát snažil tvrdit opak.
Nejspíše tedy nemá cenu předkládat věcné argumenty.
Kdyby tam byly tradice opravdu dlouhé 3000 let, a ne pouhých 70, neslavili by takové jubileum dnes, ani jejich čeští rudí poskoci. Ale aby příliš neupozornovali na fyzické genocidy posledních desetiletí, rádi píší “tisíce let tradice”
I v pekle dochází k obrodě.
Tak jako v komunistické Číně dochází k přehodnocení socialistických rozhodnutí výměnou za jiné, přičemž tam nemá člověk z pohledu Západ’ana práva vůbec žádná, o všem rozhoduje Strana.
Moc Číny je dána tím, jestli budou obyvatelé Západu ochotni kupovat jejich šmejdy, a nekvalitní kopie západních průmyslových výrobků.
Ostatně i ruská Perestrojka tomu šla velmi vstříc.
O Číně v Česku většinou informují komunisté, co tam jezdí pro kolaborantské instrukce, a tak není náhoda, že si mnozí Češi Mao ce Tunga spojují s Jackie Chanem nebo krtečkem…
Langere vrat se do hrobu, zijes v minulem stoleti jsko vsichni v zivote neuspesni havloidi
Je to debil
Do Číny dnes jezdí hlavně obchodníci a technici , kteří se vaším blábolům jen vysmějí !
Kéž by tam s sebou vzali i vás, rudé vředy!
A natrvalo, abyste si to užili!
Kapitalisti to v EU vedou tak blbě , že Číňani budou brzy vládnout i tady !
Takovýto scénář Vám ale jistě nevadí.
Samozřejmě , že mi vadí , ale hlavně mi vadí , že dnes jsme bruselská , německá a americká kolonie se zničeným průmyslem , zemědělstvím , školstvím, obrovským státním dluhem a hrozí nám islamizace !
Ale nevadí.
Když za chvíli v Evropě budou vládnou Čínani, na to jen čekáte, tak chvilku toho “západního kolonialismu” a té ruské islamizace vydržíte.
Když jste vydržel za bolševické totality nechodit v neděli nakupovat do Normy, tak vydržíte i tohle.
Langer , už melete jenom nesmysly , ale pokud tu budou vládnout Marťani budete první v jejich zadku ! !
valo,
já na chvíli zapomněl, že píšu rudému prost’áčkovi.
Budu se vyjadřovat tak, abyste rozuměl.
To víš, že za chvíli budeš dělat otroka za hrst rýže a kýbl vody. Už trénuj
Celý svět,Číně v prdel se deroucí
jsou hlupáci,jen pan Langer je
neomylně přesvědčný o své pravdě.
Anglická královna,její syn,američtí
prezidenti,bolševici jak příručky.
NKVD.
Je to debil
Tak je komunista.Vy jste katolík a málokdo Vám to pane Langer vyčítá.
Pro neuznáváte vy demograté oponování,proč jako.katolíci
porušujete přikázání o bližním svém ,jako občané této
země,podporujete její placené či přesvědčené
současné škůdce?Nejste náhodpu jako oni?
Srovnávám způsob (blbýho) myšlení. Něco jako poručíme větru, dešti
ok
Íčko,můžeš bez všech přesdudků vyjmenovat,kdo není rudý vřed?
Krom tebe a nyní Liborka?
Otázka č. 2,
Je na světě země,kterou neovládá GRU a Putin?
Kohoute,
1. Ty jsi, a to ti určitě stačí.
2. Určitě Čína.
ty jsi pitomec,to tu ví každý.
Kdyby bylo mistrovství světa v ko*otech,ty skončíš druhý.
protože jsi takový ko*ot,že bys to ani nevyhrál.
Popřeji ti stejně,jak ten kterého máš na povel. Víš,no přece ten,jehož jméno se nesmí ani vyslovit,:
požehnaný víkend!
K vaší reakci, milane: vy se domníváte, že pan Langer nemá pravdu a že Putin a GRU Čínu ovládají? A jste o své pravdě přesvědčen tak silně, že jediným vaším argumentem jsou vulgarity? Už v Haškově Švejkovi byste se mohl dočíst, že “pane desátníku, házet hovny je víceméně věrohodná argumentace, ale inteligentní člověk nemá užívat takových slov, je-li rozčilen nebo chce-li dělat výpady na někoho”. Zkuste si to v té knize najít. Zkuste se i trochu zamyslet.
vážený pane PeT,
kdo koho ovládá v Číně je mě celkem u zadele. Spíš mě zajímá kdo koho ovládá u nás. Vzhledem k tomu,jak to vypadá se školstvím a všem okolo a při pohledu na svět,je jasné,že to Putin není. A co se týče vulgarit a sprostého napadání,napište spíš tomu,kterého tady obhajujete. Uděláte daleko líp!
Milane
milane tento specialista je slušnost a morálka jen pohledět, ale jen do té doby, než mu začnete šlapat na paty.
No, nepovedlo se vám to..
Á, soudruzi fašisti jsou už na šichtě. Tvrdá německá disciplína, opravdu.
Sebeukájení dávno zapomenutými boji.
Co myslíte, bojí se dnes generálové těžké jízdy, tzv. “železných pánů”? No schválně. A projednává rada obrany státu se vší vážností nasazení bojových slonů, co se Alexandru Velikému a Hannibalovi tak osvědčili ???
Podobně je to dnes s komunismem.
Strašlivé činy téhle vyčichlé ideologie jsou už generaci a půl za námi. Už nás neohrožují víc, než ti bojoví sloni. KSČM je vymírající parta usalašená u koryt a ve správních radách a větev si pod sebou nepodřeže. A “to hrozný komunistický” Rusko? Tam jsou komunisti už téměř čtvrtstoletí marginální opozicí, bez schopnosti cokoli ovlivnit.
Tohle oprašování minulých bitev slouží jen ke dvěma účelům:
– sebeukájení liberastů vlastní ušlechtilostáí
– a hlavně – K ODVÁDĚNÍ POZORNOSTI OD HROZEB DNEŠKA !
Trefa
„A “to hrozný komunistický” Rusko? Tam jsou komunisti už téměř čtvrtstoletí marginální opozicí, bez schopnosti cokoli ovlivnit.”
Nepostřehl jsem, že by komunista Putin byl v Rusku v OPOZICI, stejně jako u nás Babiš či Zeman.
Probuďte se , Rusko už dávno není komunistické ale kapitalistické , ale západu vadí stejně , protože si nenechává ukrást své území ani suroviny !
Já nepostřehl, že by KOMUNISTA Pavel opustil NATO! Jak mám věřit organizaci, kterou vede bolševik? Včil mudruj “demokrate”!
Bez mudrování > mezi Putinem a Pavlem, či Blaškem, je rozdíl v počtu let, kdy se legitimovali rudou komunistickou knížkou a také v tom, v jaké jejich pozici to činili.
Bývalý komunista je to samé, jako bývalý … jak je to dál, to už snad všichni vědí.
Nemám slov, jak si zdůvodní, že jeden komunista je špatný a ten “jejich” je super.
Když hůře chápete, tak čtěte znovu:
„Bývalý komunista je to samé, jako bývalý … jak je to dál, to už snad všichni vědí.”
Není „špatný a super” komunista.
Komunista je zase jen komunista!
Takže fotbalista , který začínal ve Spartě a teď hraje za Slavii , tak pořád hraje za Spartu ?
ne pořád je to fotbalista.
A ten politik je pořád politik , jenom hraje za jinou stranu !
Kadimaxibus, evidentně jsi zaskočen. Tak se do takové debaty nepouštěj, nemáš na to a komouše najdeš všude.
… a v čem jsem zaskočen? Nešlo by to blíže specifikovat (spíš to vyzerá, že detektor podle sebe opět soudí druhé).
Komunista Putin
On chce kolchozy? Požaduje dělnické rady do vedení podniků, škol a institucí? Prosazuje státem řízenou produkci všeho (pětiletý plán)?
Jak to má s výjezdními doložkami, kádrovými posudky a cenzurou? Chybí v Rusku opozice, nevycházejí opoziční noviny a je zrušena opoziční televize?
A k tomu ty jeho (dle komunistů) velezrádné řeči o Rusku, vlasti, pravoslavné církvi? Jako by nevěděl, že komunista nemá vlast… pokud si to z PŠM ještě pamatuju.
Putin je Rus, pracuje pro Rusko a velice asertivně prosazuje cokoli, co je pro Rusko dobré. To mu nelze vyčítat. Tak by měl činit každý, demokraticky\ zvolený politik.
Komouš… to je tu jen nálepka, když dojdou argumenty. Jak v neziskovce učili…
Poslouchám (čtu) … jako vlastence mě to zajímá.
Muslimově jsou v RF doma , nejsou to žádní nevzdělaní migranti ! Tady se vytvořila EU , proč by nemohl být SSSR ? V EU se leze do zadku , migrantům , teploušům , různým multikulti , podporuje se likvidace bílé Evropy , to se vám líbí ?
Na “vzdělanost” muslimů v Rusku se můžete sám podívat –
https://www.youtube.com/watch?v=jQdcp-cBO3s
Myslíte , že se něco takového nenajde i v EU ?
Putin lituje, že se rozpadl SSSR proto, protože desítky miliony Rusů se zničeho nic ne vlastní vinou ocitli mimo Rusko.
Muslimové v Rusku využívají ústavou zaručenou svobodu vyznání, tak bychom se měli z této reálné a funkční demokracie naopak radovat.
… a kolik milionů Rusů se v roce 1968 nacházelo na našem území, že nás (NAŠI zem) ruští komunisté na dvacet let obsadili?
Ti samí komunisté, kterým Putin v uniformě KGB, s rudou knížkou v náprsní kapse, tolik let aktivně sloužil.
Podle vyřčeného se máme také radovat z toho, jak muslimové u nás svobodně dávají najevo své vyznání. Kremlobot je jako šídlo v pytli …
po 68. se u nás nenacházel ani jeden milion Rusů…to v Německu se stále nacházejí americké okupační jednotky s desítkami základen.
A muslimové se v Rusku vyskytují odnepaměti..oni ti muslimovém si donedávna žili spokojeně i na středním východě, kdyby je kulturní západní, demokratický svět nevybombardoval.
U nás byli sovětští vojáci a voják musí poslouchat, jinak jej postihne vojenský soud. Nebyli tady dobrovolně a ihned, jak to bylo možné, odjeli domů. Tohle Rusové v Pobaltí, na Ukrajině, v Bělorusku, ve střední Asii a na Kavkaze nemohou učinit, protože se tam narodili.
“Podle vyřčeného se máme také radovat z toho, jak muslimové u nás svobodně dávají najevo své vyznání.”
Ne nemáme. Pobyt cizinců na území ČR povolují české úřady, takže se s důvěrou obraťte s vaší stížností na vaši nejbližší cizineckou policii. Putin vám s tímhle problémem určitě nepomůže.
Já si na nic nestěžuji, no a Putina bych nikdy o žádnou pomoc nežádal, protože v uniformě KGB, s rudou knížkou v náprsní kapse, tolik let aktivně sloužil komunistům, kteří v ’68 rozhodli o násilném obsazení naší vlasti, při kterém umírali naši spoluobčané.
Ale Putin by mohl pomoct. Přece tady idioti Langer a spol. píší, že nám ty barevné přistěhovalce z Afriky a Arábie posílá on. Takže kdybyste ho pěkně poprosil, aby je nám už neposílal, třeba by vyhověl.
Nemohl!
Putin je nomenklaturní komunista, celý život k tomuto cvičený…
Muslimské fanatiky k nám posílá ON, to neokecá nido.
Ti primitivní smajlíkovci na věci nic zásadního nezmění.
Kadibudko, 29.11.2019 19:50:52
Ty jseš fakt ObrWuhl. Tve milovane “obohacovače” k nam posila tvuj Dip Stejtovy velitel Géza Seroš a Knzelsaktova Brunhilda, ktera udělala nazorovy veletoč. A emeričti “osvoboditele” kteři humanytarně rozje*abrali musulmanii. Poděkuj sudruhum Žoržovi Bušmetanovi, Hussejnovi Obambovi a věrnemu obchodnimu přiteli sulejmana z Rijadu Trumpetinovi.
Havel a většina chartistů, byli členy KSČ!
Václav Havel nikdy členem KSČ nebyl!
komunismus víme kam směřuje a že jeho krásné myšlenky o svobodě,spravedlnosti a tak dále jsou postaveny na lžích,šílených teorií,vraždách,znásilnování čehokoliv co není po vůli správných hesel a hlavního proudu,ale takové to články nahrávají na smeč a fungují opačně,protože se vyzdvihují jen neuspěchy,místo toho aby se na uspěších centrálního planování debilama ukázalo kam to v pozdějších etapách vede.
Pepa1 pardon,chybí jednička pažjalsta
nečetl jsem příspěvky
pan Vylíčil to vylíčil přesně
Bodejd by to pan Vylíčil neměl vylíčené, protože má na rozdíl od tebe vrabce v trní a ty je máš na střeše.
pěkně a objektivně napsáno ,děkuji jen bych doplnil solidní přísloví:metelice palice roztrhala zajíce,čepice a pšenice
Je to nakažlivé, jeden tu vidí všude rusáky a já zase trpaslíky, nemůžu za to, skočilo to na mne no!!
Pepa 1 , já bych to samé napsal o kapitalizmu , kapitalisti i dnes vraždí po celém světě v čele s teroristou č.1 USA !
kapitalismus si nehraje falešně na spravedlnost,on je nespravedliví a tím je bezpečnější než silou prosazované demagogie o spravedlnosti
Takže prosazování západní demokracie bombardováním a agresí , viz Irák , Afganistán , Libye , Syrie , atd, s miliony mrtvých a uprchlíků je v pořádku ?
není
demokracie je svinstvo hlavně v posledních fázích kdy se začne měnit v mafiánsko levicovej paskvil
Jako je to třeba aktuálně u nás ?
ano a na západě jsou ještě o úroveň výš
Jaký levicový , EU je kapitalistická , výrobní prostředky a zisky patří kapitalistům , kdo má peníze má i moc , vládnoucí politici jsou jen poskoci kapitalistů , je jedno jak se ty vládnoucí strany jmenují !
Pepine,já Vám řeknu proč věřím v Boha a budu Vás klidně,když budeš chtít přesvědčovat a Vy mě můžete říct proč Lenin,Marx a Hitlér to myslel dobře a jak to dopadlo a dopadá viz E.U a pomoc schopným všeho jen ne práce?
Takže za kapitalistickou agresi do Iráku , Afganistánu , Libye , Syrie a miliony mrtvých a migrantů může Marx , Lenin , Hitler ? Nejsou to spíš zločiny kapitalizmu ?
a nebo tak
Pepo1 souhlas,
Dovolím si cintát.
DEMOKRACII PROSAZUJÍ SNÍLCI,
REALIZUJÍ IDEALISTI A NAIVOVÉ
A VYUŽÍVAJÍ Š M E J D I !!!!
Sedí to,sedí,z prominutím jak prdel na hrnec
Tak, komouši už nehrozí, začneme řešit dnešek a budoucnost. Zlo liberalismu, to je aktuální a islamizace, fašismus!
je zajímavé,že se ve všech dobách neřeší to co aktuálně hrozí,proč????Protože je to bud evoluční náhoda a nebo satanova utajené hra,co myslíte?
Přece dnes vládnoucí kapitalisti nebudou řešit své zločiny ! Dnes hrozí likvidace státu a národa , to za Husáka rozhodně nehrozilo !
Husák nebyl Hus jen loutka,která byla zmatená a možná pochopila o co jde až těsně před smrtí,kdy hledal soudruh kněze
vy jste placenej a nebo Vás baví blábolit?
Co je na tom za blábol , vy snad islamizaci EU považujete za přínos ? Za Husáka jsme se tu měli nejlépe , jestli si zavolal kněze , je to jeho věc , lidi do kostela chodit nenutil !
musíme zavolat Husáka,jinak je hotovo
Zavolejte komu chcete , ale muslimů a západních kolonizátorů se tím nezbavíme !
tak rudou armádu a nebo NATO
pavelka.opakování je matka moudrosti.to je fakt.a tohle by se mělo neustále připomínat.nic proti tomu.ale…zkus pavelka napsat elaborát jak evropané prováděli genocidu v pravém slova smyslu v severní a jižní americe na indiánech.ale na to nemáš koule.že?jak si evropané dělali střelnici s z indiánů.a vraždili po tisících.a dovolím si tvrdit že těch mrtvých indiánů bylo více než všech mrtvých v komunistických zemích.takže pavelka.když se tak hrdě hlásíš k západní cicilizaci zkus nám něco napsat o tomhle.ale to asi nepůjde.že.to je už tak dávno a nikdo o tom nic neví a nejsou svědci ani fotky či filmy.že pavelka.a třeba v tý emerice vůbec žádní indiáni nikdy nebyli.kdoví?líbí se mi tohle omílání známých faktů.ale dál do historie nikdo nechce jít.kolik indiánů povraždili britové francouzi španělé holandané a další.
Konečně i to VŘSR byl takový majdan západní Evropy. Vyzkoušeli si to v Rusku podle Marxova učení, aby za ně lid svrhnul Cara. povedlo se jim to… a dnes kvičí proti komunizmu, který tam sami naimplantovali.
Pravicovy sudruhu (kovany bolševiku) autore,
za Holodomor na VykraDině račej poděkovat emerickym sudruhum, kterym CCCP musel calovat za dodavky technologickych celku a techniky nikoliv zlatem, jakkoliv chtěl ale obilim.
Autor nějak cudně opomenul, že vznik komunistických ideologií musíme být vděčni západu.
Komunismus nevymyslel nikdo u nás na východě, my Češi, Slováci, Rusové, Ukrajinci z východu jsme jen největšími oběťmi této zrůdné západní ideologie.
Ta multikulturní, homosexuální a klimaidiotská totalita, co se na nás stále intenzivněji valí ze západu, je opět čirý komunismus, který je tentokrát novou umělou rasovou genocidní variantou Mordechaje Marxe-Lövyho, kde vládnoucí třídou jsou menšiny a deklasovaným je bílý muž.
je třeba rozlišit mezi ortodxní skupinou-ostatkem a ateistickou partou satanistických bankéřů,jinak souhlas
taky si myslím,že nejde o bílého muže,nybrž o normálniho muže,kterej se v určitejch rasách různě nachází,ale nachází
Pro začátek – pane Pavelko, naučte se česky. Váš jazyk je určen pražskejm pepykum…
Souhlas.
Tímhle způsobem se ve své době vyjadřovali rudí agitátoři, aby se jako více přiblížili a splynuli s proletariátem. Vzhledem k obsahu článku a postoji autorově mne tato forma vůbec nepřekvapila, naopak, potvrdila, že vše se vrací. I s chlupama (pardon, i s chlupy).
Chybí už jen kyprá, rozjásaná traktoristka na pozadí radostně znárodněných továren. Nebo žeby dokonce nechyběla ani ta (kuk pod můj nick)?
Jaká podobnost … http://oidnes.cz/09/023/maxi/TT29648e_Budov_plakat7.JPG
Máte Kadle dojem, že i já tu chci splynout s proletariátem???
Vás neřeším, reaguji na článek a jeho pubertální formu.
Nicméně – proč zrovna Vy?
protože taky často píšu “foneticky”. Připojením žlutých skřítků jsem se pokusil vyjádřit, že vážnost mé otázky se limitně neblíží smrtelnosti.
Asi to není tak brutální, takže jsem si toho u Vás zatím nefšiml. I já se toho vopčas dopustím, ale qůli tomu nemusím skončit fprdeli.
Nicméně ve článku to vypadá blbě, v diskusi to může být i osvěžení, pokud toho není moc a není to křečovité.
jo, bolševik foneticky je ftipný a nebolševik hloupý.
Ještě jsi zapomněl dodat, že Ty jsi blbý ouplně.
Autorovi patří do rukou lopata, ne klávesnice nebo – nedej bože – pero.
Konec konců, představa, že by panu autorovi stačilo k ukojení péro v ruce, je daleko optimističtější, než tristní fakt, že píše.
Smrtí hladem umírají dodnes spusta lidi,po hříchu
nejvíce dětí.Cilený hladomor na Ukrajibě 20-let
je stejné svinstvo jakko 30 léta řádění Džugašviliho
Tou dobou i jinde na zeměkouli umíralo tisíce lidí,bez
valného zájmu jejich vlád a představitelů i celého světa.
Neustálé vytahování zpráchnivělých kostivců z minulosti
má podle mě jediný cíl.Vzbudit vzájemnou nenávist mezi lidmi,zabývat se tím co bylo a dávat svůj okázalý
nezájem o hrůzy a svinstva probíhající kolem teť. a na nás chystané.Současné hrátky z ohněm u sudu střelného prachu,dementními exbicionysty,fanatiky
,psychopaty ovládající tuto zem a celý svět,by
měly být předmětem protestů a veřejného vystoupení.
Ne události,které bohužel bez zájmu tehdejší veřejnosti
proběhly,jejchž následky nejde změnit ani vrátit znovu
osudy a životy nevinným obětem.Historii je nutné
brát jako poučení,ne jako vzor,dámy a pánové
liberální socialističtí demoGrati i my odnaproti.
prachu by měli
.
Prave za tyto hruzy, ktere komunisti napachali, by se meli veset. Jsou to stejne svine, jako jejich predchudci. Komunismus by mel byt zakazan a toto slovo vymazano z nasich slovniku. Mrtvy komunista, dobry komunista, jedno jak se prevlik.
Jen blbci nechteji byt jako oni. Nebyl bych jako oni, byl bych mnohem koncekventnejsi, nedelat zajatce!
Mame co dohanet. Ty stovky milionu mrtvych, ktere zavinil komunismus nikdy nedosahnem. Jen chtit a smet.
násilí plodí jen násilí
Co kapitalisti , dle Černé knihy kapitalizmu mají na svědomí 950 milionů mrtvých a i dnes vraždí v půlce světa , islamizaci EU mají také na svědomí!
kdo nic neví tak by měl hledat černou knihu,tam je konečně všechno,ted nevím je tak červená kniha?Bibli málokdo čte to se ví-v tv říkali,že je to blbost a tak to bude pravda,možná by se měla pálit jako dřív aby se vědělo co se má vědět
Nojo, jsi debil a nemas ahnunk o zemedelstvi. Na traktor se muze par sedlaku slozit a pouzivat ho navzajem. To same s maltickou. Znam to z vesnice, odkud pochazi muj otec. Tam to byla bezna praxe.
JZD byla zlodejska banda komousu. Na vlastnim se vzdy jinak hospodari, nez na cizim.
Koupil jsem pět párů volů a jdu je vyzkoušet. Prosím tě, přijmi mou omluvu.‘ 20A další řekl: ‚Oženil jsem se, a proto nemohu přijít.‘ 21Když otrok přišel, oznámil to svému pánu. Tu se hospodář rozhněval a svému otroku řekl: ‚Vyjdi rychle na náměstí a do ulic města a přiveď sem chudé, zmrzačené, slepé a chromé.‘ 22A otrok řekl: ‚Pane, stalo se, co jsi přikázal, a ještě je místo.‘ 23A pán řekl otroku: ‚Vyjdi na cesty a k ohradám a přinuť je vejít, aby se můj dům naplnil. 24Neboť vám pravím, že nikdo z těch mužů, kteří jsou pozváni, neokusí mé večeře.‘
Bible
Koukám, že tam píšou vážně chytrý věci
I v tom JZD přece hospodařili na svém společně jako s tím traktorem a mlátičkou !
jede traktor(z bodu A)-zřejmě zetor ,jede vorat brambor do hor a proti němu jede parní lokomotiva .Kdy se potkají?Nápověda:Když předem víme že strojvůdce je kapitalista a traktorista svůj traktor znárodnil,oba věří,že hov..no je na hov..no když se správně nepoužije a jinak nic nechápou.
mili Přemysle o zemědělství nemám pojem, ale mám pojem o období a o širších souvislostech, ve kterých rusové kolektivizaci řešili…a to bylo fakt trochu jiné kafe, než že se pár měšťanů spojilo a postavili pivovar….
No, o češtině taky ne ale,
fór je v tom, že vůbec někde ta “kolektivizace” nastala.
A fakt to dělali Rusové? Tak to pozóór, přece to dělali židobolševici, nebo ne?
Víte, že ve výnosu obilí SSSR dosáhl úrovně roku 1916 UŽ V ROCE 1986?
Holodomor zpusobili Gruzinec Josip Stalin a Zid Lazar Kaganovic. Ne tedy “rusti komuniste”. SSSR byl mnohonarodnosti stat. Rusove tvorili zhruba polovinu a zadne privilegovane postaveni nemeli. Komunisti v SSSR byli vsechno mozne jenom ne Rusove.
„Třetí dělení Polska byl v ruských dějinách mimořádně důležitou událostí, protože jako důsledek získalo největší židovskou populaci na světě.”
Od této chvíle se ruské dějiny beznadějně propletly s židovským problémem a nakonec, jak uvidíme, Židé způsobili pád imperiálního Ruska.” (Strana 24)
„Tito čtyři [Lenin, Zinověv, Kameněv, Trockij] dva měsíce před revolucí byli hlavními vůdci bolševické strany. Tři byli Židé a čtvrtý, Lenin, byl ženatý s Židovkou.” (Strana 66)
„Na stránce 794 pokračuje [Encyclopedia Judaica] seznam Židů, kteří jsou významnými vrchními vůdci ruské komunistické strany. Mezi ně patří mimo jiné Maxim Litvinov (později ministrem zahraničí Sovětského svazu), Grigori Zinověv, Lev Kameněv, Jacob Sverdlov, Lazar Kaganovič a Karel Radek. . . . Podle Encyclopedia Judaica měl tento výbor, nazývaný Vojenský revoluční výbor, pět členů, z nichž tři byli Židé.” (Strana 76)
Citaty jsou z knihy Frank L. Britton: Behind Communism 1917-2010 , Ostara Publications, 2016
Vice o tom zde
https://www.keepandshare.com/doc9/23501/zide-a-marxismus-pdf-86k?da=y
Lenin byl poloviční žid, rodina Blank.Jde to dohledat…..
Lenin:
Kalmyk 25%
Cuvas 25%
Zid 25%
Nemec 12,5%
Sved 12,5%
Rus nula bodov
A proto byl jeho otec státní úředník, úřednická šlechta, a matka majitelka vesnic a nevolníků.
Za cara.
A neděláte si, Kavane, z lidí tak trochu bolševickou prdel?
Ještě dodatek. Stalin, Džugašvili to znamená v překladu z gruzínštiny “syn Žida”. Alespoň to tak je uvedeno v knize
“Synagoga satanova” od A.C.Hitchcocka.
A maximus znamená hebrehsky Úplně blbý koukot.
Psali to v Talmudu.
Ani se neptej, co znamená tvoje přezdívka, jsouc přeložena do čínštiny.
Čourák Noula?
Čínsky se to řekne
Tschou- gák Nou- la -la
Langere,tys už zblbnul na ultimo,hulváte……i se Žumpou
Hladomor byl v té době i v Polsku a Rumunsku , stačí si přečíst tehdejší noviny !
Clanek “vod prazaka” pro prazany psany vyjadrovacim stylem pravidelneho navstevnika hospod nejnizsi urovne.
Otevira Pravy Prostor novou rubriku “clanky psane v mistnim nareci”?
Ano, obcas tu byvaji clanky pana Vetvicky, ktere jsou take psane “svou vlastni hatmatilkou”, ale u pana Vetvicky je zrejme, ze jde o umyslnou stylizaci a je schopen spisovneho vyjadrovani. U autora tohoto clanku si tim jist vubec nejsem.
Jinak k obsahu se nemohu vyjadrit, clanek jsem nebyl schopen docist.
Je opravdu skoda, kdyz forma zvitezi nad obsahem, obzvlaste v pripadech, kdy dulezitejsi je ten obsah, nezli forma.
Neustále stejná parta se denně snaží lidem tlouct do hlav minulý režim a jak to bylo strašné, abychom si začali myslet, že dnes je to ráj na zemi! Pak čučí celé svátky na socialistické pohádky a filmy, protože dnes nic neumí, jen násilí, sex, drogy a šílenou prpagandu úchylů všeho druhu! Americké sračky akorát ničí dětem dětství! Kdo není idiot, tak to vidí, to už je hnus!
v minulém režimu žili lidi co žili v předminulém režimu,kterej stál taky pěkně za ho.v.no,ale evidentně nechal v lidech víc víry,svobody,umění,krásy.
Každý režim má chyby, tenhle je šílená amorálnost!Právo je na úrovni divokého západu a vymahatelnost práva nulová! Tohle je anarchie bez pravidel. Lže se dětem, všem v médiích a každý se bojí něco říct.To, že napíšeme něco tady, stejně je to platné jako brusle na sahaře. Nikdo nezodpovídá za rozkrádání státního majetku už 30 let. To je tolik peněz, že bychom 50 let nemuseli pracovat.
musíme dostat tolik do rypáku,abychom se někteří z nás vzpamatovali,vím o čem mluvím,pravděpodobně mám ještě málo i když mám už chvilkama dost,je to všechno propojeno jako nádoby a vše funguje jako bumerang i když se musí čekat-o to je to pak horší.Proč utěšovat,když je třeba varovat,měla by to být práce každého křestana pokud se nechce nazývat falešným prorokem
Komu není rady tomu není pomoci,Pepo 1.
Snaha o pochopení myšlení a víry toho druhého,byla vystřídána ve jménu pravdy a lásky ,závistí,lží a nenávisti,Touha Mít vystřídala snahu Chtít,a znát.
V čí prospěch?
Hele rudi permonici,nedelejte tady vlny komunisticka bando. Komunisti je pakaz ktera se zde drzi jako vsi v kozichu. Dokonce nejeke ochechuly Marte vadi prazsky slang. Na tu tvoji cestinu prdim protoze se s ni nedomluvis ani pod Babylonskou vezi snad jenom v ceskych krajanskych spolcich. CHtel jsem si v Montrealu koupit u pekare chleba,slusne jsem ho spisovnou cestinou o to pozadal a jak sem videl jeho reakci tak si myslel ze si znej delam legraci.U nej se mluvi francousky nebo anglicky.
Abych neodbocoval. KOMUNISTI JSOU LOTRI,VRAZI,SICACI ,LHARI,KOLABORANTI A PODOBNA BANDA BUDIZ K NICEMU.
Daleko horší jsou západní kapitalisti , ti i dnes vraždí v půlce světa a islamizací likvidují evropské národy !
Ja jsem na PP zaznamenal akorat hystericke kvičeni antikomunistu.
Jonasi,pro tebe je to kviceni a pro me je to prijemny chor nebeskych cherubinu. Kazdy antikomunisticky komentar potesi moji dusi a utvrdi v tom ze nejsem na onom svete sam.S pozdravem SMRT KOMUNISMU se loucim.
Zesnuly Franta Haban ze Zizkova.
Komunistum na nebesa vstup zakazan ! !
Pavelka je v Reflexu něco jako Palata na iDěsu. Bohužel, takových Pavelků, Jandourků, Adámků a dalších pokrokářů je dnes tento kdysi pravicový plátek plný. Divím se, že ho otiskujete! Reflex je v hajzlu jako celá ODS.
Je to magor s vytuněným mozkem, který vytrhává věci z kontextu dějinných událostí a míjí hlavně ty závážné relevantní faktory. Prostě křiváček se stupidními náhledy na minulost a hlavně vytrženými z kontextu děje historie a tím pak se tady srocují nevzdělaná individua co ječí, že kdo s tím nesouhlasí, je hned komunista.
On a jemu podobní si neuvědomují, že právě takovými vstupy inteligentní lidi, a je jich spousta, spíše odradí, či naštve. Ideologie, pokud by jí někdo chtěl chytře dělat, se dělá zcela jinak. Lidi musíte přesvědčit argumenty a seriózní pravdou. Jenže historické pravdy, jsou kruté a po léta zamlčované, jednou komunisty, podruhé žid. bohatou elitou, co je u moci. A to se jim nehodí do jejich záměrů! S komunistickou myšlenkou organizování společnosti lidí přišli už v 19. století nejbohatší sionističtí superbohatí lidé a v čele u nich byli Rothschildové! Učení vypracoval žid Marx původním jménem Mordechaj Moses Levy , který jen upravil a převrátil na hlavu učení německého filosova G.W.F.Hegela. Bohatci si vyhlédli pro své záměry Rusko po 1.WW a zkusili vytvořit bolševismus socialismus něco jako “kibuce”.Tehdy to zkoušeli nejen v Rusku, ale i v Německu a Maďarsku!
No a vyhlédli si pro ty jejich záměry právě levicové masy nespokojených lidí, jednak proto, aby je mohli lépe ovládat a také proto, že se báli jejich množství a tudíž síly. Moc chytré! Zároveň se v případě Ruska báli, že kapitalismus by mohl probudit v tehdejším Rusku na začátku 20. století hospodářství, které při tamních možnostech by znamenalo ohromnou konkurenci Americe. I to bylo ve hře! Ale byly tam i jiné věci, např. dávná kletba a hrozba Rothschildů šlechtickému rodu Romanovců, kteří se odmítli přidat k jejich záměru k ovládnutí světa!
A co trpaslíci?
Udělej haf pejsku! A ještě by si mohl zvednout nožičku a vymočit se. To je asi tak odpovídající úroveň tvůch vstupů. Ale chápu tě, když na víc nemáš, tak musíš tady dělat vycvičeného pejska.
No, na tebe ne, protože tak blbý šutr je jenom jeden. A to jsi ty. Z toho by se i von Banhof pos@ral.
Ale, že to místní komouše opravdu nadzvedlo
Projevuješ se jako jednoduchý nevzdělaný človíček. Ale hlavně, že ti chutná…..
s. Marximus:
Zato ty působíš jako žlučovitý páprda se zkaženým žlučníkem i žaludkem bolševickými blafy, a se zkaženým mozkem biflováním Kapitálu svodek KGB a Der Sturmer.
A nezapomen zase podpořit EET “žida” Bureše.
to Íčko: A jsi o své pravdě přesvědčen tak silně, že jediným tvým argumentem jsou vulgarity? Už v Haškově Švejkovi ses mohl dočíst, že “pane desátníku, házet hovny je víceméně věrohodná argumentace, ale inteligentní člověk nemá užívat takových slov, je-li rozčilen nebo chce-li dělat výpady na někoho”. Zkus si to v té knize najít. Zkus se i trochu zamyslet.
milane díky žes toto napsal!! Byl jsem tu před tebou a říkal jsem si mám, nemám. Chtěl jsem tomuhle neomylnému člověku ty jeho hulvátské blafy omlátit o tlamu. Proč?!! Protože tento pokřivenej katolík je tak falešnej, že většího křiváka jsem snad nepoznal. Dál to nehodlám rozebírat, moc dobře ví proč jsem to ted napsal, tobě ještě jednou díky za double!!
Je to bolševické prase
ale nééééé,všichni známe ještě většího a pokřivenějšího katolíka než je Íčko…
s. Kohout:
Nic vlastního nemáš?
Nemáš, že vulgární rudý vřede.
Ale ty jsi byl vždycky jednoduchý člověk, hlavně že poznáš, kdo nepatří mezi lidi, jako ty, na to jsi vycvičen dost dobře.
Až na tebe budou sprostí tví rudí kumpáni, jako tomu bylo v případě českého kamionáka ve Francii, tak budeš držet pazoury vzad, protože jsi rudý uprděný zoufalec.
p,s,
A nezapomen na komunistickou Kubu, jak tam náročnou operaci hercny zvládá každý lesní felčar.
A jak se to tam strašně pěkně změnilo, vždyt’ tam jako komunistický nok tak často jezdíš, tak to musíš vědět.
Íčko, od tebe tyto sprosté nadávky jsou vlastně pochvala. v životě bych nechtěl být blbem,zastydlým někde v roce 1979. Víš já jsem byl ve světě skoro na všech kontinetnech a ledacos jsem viděl. Od blba,který byl nevýš na půdě a nejdál na zahradě u souseda,protože na vlastní nemá koule aby si ji zbudoval,jsou ty tvojé žgrydy pochvala. Jediné co mě děsí je statistika,která je neúprosná a říká,že takových pitomců jako jsi ty,je našem národě daleko víc… Hrozné zjištění…..Pak tu má něco fungovat. Chudáci naše děti!
to Maximus:
Jak nás tu Septik jž mnohokrát přesvědčil,má dokonalý přehled o dějinách i současnosti. O jeho vysoké míře vzdělanosti svědčí např. dokonalá znalost venezuelské ropy,kterou podle něj umí zpracovávat toliko Amíci.
Cituji:
jinak by se tankery jen točily!
Co víc dodat?
Hlupáčku, to čemu ty nerozumíš je tak pro 4. třídu ZŠ.
Milane
to je co?
von může on to tu řídí, kdo může a kdo nééé!!!
Pane Frigo,
jako opět, používáte i tentokrát komunistickou argumentaci, a to o sympatiích těch nebo oněch k Číně (at’ už skutečných, nebo domnělých, kdy je přání otcem myšlenky), a pak dodáváte, že jen Langer je přesvědčen o své pravdě.
Na to Vám odpovím, že i kdybyste měl pravdu, a bylo to tak, tak raději budu sám jediný blíže pravdě, než se mýlit s masou tupců.
Argumentaci “všichni to tak dělají” znám z doby bolševické totality dobře, Vám to zjevně přirostlo jako inventář k myšlení.
Ne náhodou vzniklo rčení – když všichni skočí z okna, skočíš také?
A ke druhé poznámce:
Možná to někdy z článků není úplně patrné, ale zde se to jmenuje Pravý Prostor.
Proč by měli lézt komunisté sem, to nemají dost svých Halo Novin, a jiných neo/komunistických webů?
Ale rozumím, agitovat je z hlediska bolševiků třeba právě mezi nepřesvědčenými.
Proč přesvědčovat přesvědčené, k tomu slouží stranické schůze, že…
Ti komouši se sem chodí zasmát nad vašimi hloupými komentáři !
Komouši se vyznačují mj. tím, že raději mluví za druhé.
Na to, aby mluvili sami za sebe, nemají.
Nevidím v připomenutí návštěvy britského následníka
v Čině či úctu,kterou britská královna a parlament
prokázali čínskému prezidentovi komunistickou
argumentaci, Z ohledem na ekonomické postavení
současné Činy jde o snahu o výhodné obchodní
kontakty,prospěšné oběma stranám.
Já nejsem a nebyl jsem komunista ani misionář,jak
mě neustále napadáte.Nemám v úmyslu ani Vás
či kohokoliv jiného přesvědčovat o své pravdě a obracet Vás na moji víru.
Kromě jiného,nemám potřebu masochisty procházet každý den uličkou urážek z pocitem spasitele světa.
Neupírám Vám Váš názor,se kterým většinou nesouhlasím.Asi proto, že už nechci být demoGrat
s jakýmkoliv,přívlastkem.
Vás ale nikdo a nic ,katolíku a demoGRATE NEOPRAVŇUJE kohokoliv odkudkoliv vykazovaz.
Toto právo má možná majitel vebu,cenzor a
archanděl Gabriel tam nahoře.Amen.
to Íčko,
už to do sebe nelej! Fakt ti to nedělá dobře
Trochu dovzdělávání pro poněkud duševně zaostalé troly typu Langera, Septika, Liborka aspol.:
https://vorovka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=166669
https://vorovka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=166968
https://www.freeglobe.cz/Articles/575-rockefeller-rothschild-lenin-ropa-a-potoky-krvi.aspx
http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/literatura/Pani_a_otroci_20_stoleti_Svetova_zidovska_konspirace.pdf
http://www.nwoo.org/download/knihy/Ernst_Boepple-Hrobari_Ruska.pdf
Znát souvislosti: Bolševický převrat (1.)
Ruský velikán Fjodor Dostojevskij předpověděl, že komunismus přijde z Evropy, přinese desítky miliónů obětí a stane se katastrofou pro lidstvo.
Vladimír Lenin sám původně nevěřil v nástup komunismu ještě za jeho života. Jenomže historie se odvíjela podle jiných not než předpokladů- nikoliv spontánně, jak se dodnes traduje, nýbrž v rámci plánů sil stojících za komunismem jako takovým.
Mezinárodní pozadí
V roce 1915 Alexander Parvus (pův. jm. Israel Helphand) vypracoval plán na převzetí moci v Rusku bolševiky za pomoci německé tajné služby. Z německého ministerstva financí obdržel 7 miliónů marek na rozvinutí komunistické propagandy v Rusku. To Parvus „stvořil“ Lenina takového, jakého známe. S budoucím vůdcem revoluce se setkal v Zürichu v květnu 1915. Německá vláda financovala Parvuse a potažmo bolševiky proto, že dostali příslib o ukončení válečných akcí Ruska, jakmile Lenin a spol. ovládnou východní říši.
Císařův poradce a sionista Walter Rathenau se přímo zasazoval o podporu bolševismu. Na jeho straně stál i německý velvyslanec v Dánsku Ulrich von Brockdorff-Rantzau. (1) První tranfer peněz z německého ministerstva zahraničí ve výši 5 mil. marek se odehrál 7. června 1915.
Nebyla to však zdaleka jen německá vládní iniciativa. Mnohem spíše se jednalo o konspiraci mocných finančních kruhů. Podle Antonyho Suttona (Wall Street and the Bolshevik Revolution) se významně v podpoře prvních komunistů angažoval John Pierpont Morgan Jr. Dále Jacob a Mortimer Schiff, Felix Warburg, Otto H. Kahn, Max Warburg, Jerome Hanauer, Alfred Milner a rodina Guggenheimů. Toto potvrzuje také složka 861.00/5339 z archívu U.S. State Departement. Ve všech případech šlo o členy zednářských lóží židovského původu.
Max Warburg, nejvlivnější bankéř v Německu, se přímo podílel na založení propagandy komunistů v Rusku. Přes průmyslníka Huga Stinnese daroval 12. srpna 1916 dva milióny rublů na jejich publikační činnost. (2)
Zdaleka největší podpora však přicházela z nejsilnější americké bankovní skupiny Kuhn,Loeb&Co., kde měl rozhodovací pravomoc Jacob Schiff. Bratři Maxe Warburga Felix a Paul se oženili s dcerami bankéřů Schiffa a Salomona Loeba. Jacob H. Schiff pocházel z významné rabínské rodiny. Jeho kariéra byla dílem Rothschildovy rodiny, protože mu dopomohla k jeho pozici v Kuhn,Loeb&Co.
Memoáry Pavla Maljukova zmiňují první plány na vytvoření prozatímní vlády v Petrohradě, tehdejším ruském hlavním městě. Předběžné návrhy padly v Rjabušinského bytě 13. srpna 1915. Tehdy ještě neobsahovaly jméno židovského právníka Alexandera Kerenského (Aaron Kürbis), pozdějšího předsedu prozatímní vlády. Podle spisovatele a zednáře Marka Aldanova (Landau) získal seznam definitivní podobu až v dubnu 1916 v hotelu Francija. O těchto událostech a spiknutí za účelem převzetí moci píše exilový historik Sergej Melgunov v knize The Preparations for the Palace Coup.
Kořeny komunismu
Ideologický základ pro naplánování a realizaci bolševického převratu tvoří komunismus. Kde se však myšlenka komunismu vzala? Zakladatelé první internacionály měli být inspirováni Adamem Weishauptem- vůdcem řádu svobodných zednářů, nazývaném „ilumináti“. Tento hebrejec a bývalý jezuita založil tajné hnutí, jehož účel spočíval v ovládnutí a infiltraci procesu vedoucího k Francouzské revoluci tak, aby půda byla připravena na budoucí triumf komunismu. Už od počátku vystupovali jako mecenáši kominterny Rothschildové.
Vyplývá to z protokolu výslechu Christiana Rakovského, kterému se měl podrobit na příkaz Stalina v roce 1938. Rakovskij byl vysokostupňový zednář, zasvěcenec i účastník plánů skryté elity. Protokol vyšel r. 1950 ve Španělsku, později ho D. Griffin publikoval ve Spojených státech a Německu (Vládci. Luciferova 5. kolona). Španělské vydání vyvolalo vělký zájem veřejnosti, takže ho zainteresované skupiny začaly skupovat, aby se zabránilo dalšímu šíření. Gavril Kuzmin (alias René Duval), který vedl výslech, se mj. dozvěděl, že elity trvají na uzavření paktu mezi Stalinem a Hitlerem a na zinscenování dlouhotrvající destruktivní světové války. Z oslabených národů Evropy a Ruska měla vzejít upevněná sionistická moc usilující o světovládu.
Britský premiér Benjamin Disraeli podporovaný baronem Rothschildem předpověděl první komunistickou revoluci roku 1848 čtyři roky předtím. Ve svém románu Coningsby jeho židovský hrdina prohlašuje: „Mohutná revoluce, která se v tuto chvíli v Německu již připravuje… a o níž se v Anglii dodnes tak málo ví, dozrává pod výhradním vedením Židů, kteří mají dnes téměř monopol na všechny profesorské katedry v Německu… Vidíš tedy sám, můj milý Coningsby, že svět je ovládán úplně jinými lidmi, než si myslí ti, kdož nemohou nahlížet za kulisy.“ V revolučním roce napsal Disraeli tato závažná slova (Život lorda Bentincka): „Vliv Židů je nejlépe vidět na nedávném propuknutí bouřlivého principu v Evropě. Je to vzbouření proti tradici a aristokracii, proti náboženství a soukromému vlastnictví. Odstranění semitských principů, vyhlazení židovského náboženství v mosaické či křesťanské formě, přorozená rovnost lidí a zrušení vlastnictví- tyto zásady budou proklamovány tajnými společnostmi, které tvoří dočasné vlády, jejichž jsou všude mužové židovské rasy.“
Podíl Karla Marxe (Mordechai Moses Levy) na idejích komunismu byl zcela marginální. Jako člen jedné z pomocných organizací rothschildových iluminátů- Spolku spravedlivých získal v roce 1847 pověření vypracovat kompilát už dříve formulovaných paradigmat pod názvem Komunistický manifest. Ovšem trvalo ještě dvacet let, než se začal se spisem identifikovat jako autor. Myšlenky Manifestu nepocházely z jeho hlavy a on sám hrál pouze „marketingovou“ roli, jak bychom řekli dnes. Ostatně řada historiků už dávno konstatovala, že Manifest pouze selektoval ideje ze spisů Adama Weishaupta a jeho žáka Clintona Roosevelta…
Když nastal rok 1917
V lednu 1917 bylo rozhodnuto, že akce by měly začít na židovský den Purim. Jak zdokumentovaly i židovské noviny Jevrejskaja nedělja v článku nazvaném „Stalo se to na den Purim“, první výstřely padly 23. února (8. března).
Dosud většina lidí žije v mylném domnění (a demokratické jako socialistické školství tento mýtus šíří), že sociální revolta vznikla spontánně. To odmítá mezi jinými profesor Richard Pipes z Harvardu: „Historici tvrdili, že revolucionáři byli poháněni lidmi. Ale když jdeme po zdrojích, stává se evidentním, že se mýlili. Únorová revoluce v Petrohradě nebylo sociální povstání- a to lze snadno dokázat.“ Povstání začalo 23. února jako vzpoura přeplněných věznic, kam se zavírala i řada ruských vojáků. Agitátoři využili situace a udělali z ní revoluci dnem 27. února. O tři dny později byl donucen abdikovat car Mikuláš II.
Člen britského parlamentu a zednář Alfred Milner byl vyslán do Petrohradu podílet se na revoluci a svržení cara. (3) Hlavním osnovatelem carského pádu se však zdá být Alexander Kerenskij. Historikové Jemeljanov a Naumov potvrzují jeho zednářskou příslušnost- konkrétně měl být velmistrem ruské odnože Grand Orientu. Adoptoval ho Fjodor Kerenskij tehdy ještě jako kluka se jménem Aaron. Fjodor Kerenskij učil a později řídil školu v Simbirsku, kde v té době studoval Vladimír Uljanov-Lenin. Rakouský politolog Karl Steinhauser odhalil, že Kerenskij měl napojení na Londýn, Paříž a Washington, které mu zprostředkovával zednář George Buchanan.
Všeobecně se ví, že cara zradila řada jeho generálů jako Alexejev (pozdější zakladatel Bílé armády), Krymov, Manikovskij, Poljanov, Kornilov a další. Důvod spočívá pravděpodobně v jejich organizaci v zednářských lóžích (jak tvrdí masonista Manuil Margulies), v nichž stanovené plány stojí nad zájmy států.
2. března byla zformována prozatímní vláda revolucionářů pod vedením Georgije Lvova. Následně nechali Kerenskij a Rutenberg (policejní velitel) propustit z vězení desetitisíce kriminálníků, což odstartovalo anarchii. Lidé byli přepadáni a zabíjeni na ulicích, početně slabší policisté ubíjeni k smrti. Jakmile proběhla likvidace policie, násilí se přelilo na úředníky. V této atmosféře vyzýval americký tisk nástupnického cara Michaila II. k abdikaci! Car byl nakonec rituálně zavražděn 12. června 1918 v Permu.
Nástup Lenina a Trockého
Zatímco Kuhn,Loeb&Co. Financovala aktivity Trockého (alias Bronštejn), ten odcestoval 26. března 1917 na americký pas z New Yorku. Na konci měsíce obdržel německý velvyslanec v Bernu tento telegram od berlínské vlády: „Ruští revolucionáři by měli odcestovat přes Německo co nejrychleji, protože Dohoda začíná podnikat protiakce ve Švýcarsku.“ Hrabě Ulrich von Brockdorff-Rantzau odeslal 2. dubna tajný telegram z Kodaně do Berlína ministrovi vnitra: „Musíme se ihned pokusit vyvolat co největší chaos v Rusku. Současně se musíme vyhnout odhalení naší účasti na ruské revoluci…“
Účel Leninovy cesty do Petrohradu spočíval v jeho připojení se k Trockému. Trasa jeho vlaku v Německu měla takovou prioritu, že dokonce spoj korunního prince musel dvě hodiny čekat v Halle než Lenin projel. 13. dubna dorazil do Stockholmu i s Karlem Radekem (Tobiach Sobelsohn), který přes Jakuba Haneckého zařizoval převody peněz pro bolševiky z Petrohradu ze švédské Nya Banken.
Ačkoliv pozdější propaganda tvrdila, že prozatímní vláda Lenina uvěznila, protože neměl vízum, opak je pravdou. Celé skupině cestujících bylo vydáno hromadné vízum ruského Generálního konzulátu ve Stockholmu. Toto vízum uchovává Městský archiv v Helsinkách. Provizorní vláda dokonce platila cestu Leninovy skupiny ze Švédska. Z jeho společníků můžeme zmínit Naděždu Krupskou, Grigorije Zinověva (Gershen Radomyslsky), Moisei Charitonov (Markovič, pozdější šéf petrohradské milice), Grigorij Sokolnikov (Brilliant, pozdější komisař pro bankovní záležitosti), David Rosenblum, Alexander Abramovič, Grigorij Usijevič (Tinsky), Dunja Pogovskaja (aktivistka Jewish Workers ́ Union), Michail Goberman a další.
Jiné početné skupiny agitátorů následovaly Trockého z New Yorku. Uváděl to i George A. Simons z americké ambasády, který zaznamenal: „Byli jsme překvapeni, že židovský element dominoval od samého počátku.“ Odhady hovoří o 25.000 aktivistech z celého světa.
Laičtí komunisti toužili převzít moc co nejdříve. Špičky hnutí však věřily v astrologicky vhodný čas pro převrat, a proto se nekontrolovaným akcím snažily zabránit. Trocký provolával: „Běžte domů! Uklidněte se!“
Přestože komunisté téměř okamžitě ovládli tisk, sporadicky se objevovaly necenzurované články z rozličných frakcí revolucionářů. Nutno podotknout, že první účastníci převratu si dobře uvědomovali mezinárodní krytí Lenina. Např. list Živé slovo vydal článek Grigorije Alexinského a Vasilije Pankratova z 5. července o německém financování Leninovy strany. Článek obsahoval informace o zprostředkovateli fondů- jistém Svenssonovi z německé ambasády ve Stockholmu. Stejně tak ukázal na Jakuba Fürstenberga (Hanecky) a Alexandera Parvuse, od nichž dostával Lenin a spol. instrukce.
Další a další poznatky vyplývaly na povrch, a tak hlavní prokurátor neměl jinou možnost než zahájit vyšetřování Lenina. Na základě důkazů byl obviněn ze zrady a špionáže. Ve skutečnosti ho však nikdo nechtěl zavřít do vězení. Ačkoliv vyšetřovací spis, zpřístupněný historikům až po pádu komunismu, obsahoval 24 svazků nahromaděných důkazů o kolaboraci s nepřítelem, nikdo už nebyl ochoten ho odsoudit. 20. června 1918 nechal Lenin zlikvidovat Volodarského, který požadoval jeho postavení před soud.
Kornilovova revolta
Generál Lavr Kornilov vykonával funkci velitele Ruské armády. 25. srpna prohlásil před členy štábu: „Je na čase pověsit německé podporovatele a špiony vedené Leninem. A musíme zničit Sověty, aby se už nikdy nemohly sejít!“ Za tímto účelem nechal poslat jednotky generála Krymova na Petrohrad, aby pověsily všechny příslušníky Sovětů. (4) Dále obvinil prozatímní vládu ze spolupráce s Němci (Novoje vremja, 11. září 1917). Kerenský pochopil, že byl odhalen a oficiálně zbavil Kornilova velení. Obratem došlo ke zbavení obvinění všech bolševiků, kteří naopak získali nálepku obránců demokracie.
Bolševici začali organizovat demnstrace na podporu vlády, vůči které předtím Lenin zakázal jakoukoliv podporu. Došlo k založení Ústředního výboru proti kontrarevoluci a k povolání tisíců námořníků z Kronštadtu do Petrohradu. Zatímco obklíčil Kornilovovy jednotky, sám Kornilov byl vykreslen jako největší zlo v dějinách Ruska. S vypětím všech sil bolševici uspěli a 1. září ho uvěznili.
Jak vyplývá ze zpráv pobaltských vojáků, nedaleko ruského pobřeží operovaly i skupiny německých námořníků určených kdykoliv pomoct „revoluci“ v případě nepříznivého vývoje.
Definitivní převzetí moci
Podle Antonyho Suttona různé dokumenty z amerických archivů dokazují, že tamní vláda věděla o plánech na převrat několik týdnů před jeho uskutečněním. Také Londýn disponoval dobrými informacemi, když šest týdnů před převratem doporučoval svým občanům opustit Moskvu. (5)
Jak jsme si ukázali, prozatímní vláda vědomě spolupracovala na nástupu bolševiků k moci. Jak jinak také vysvětlit její naprostou nečinnost, když nejpozději v říjnu účastníci revoluce ani nijak netajili své plány? Lenin o nich otevřeně hovořil, Zinověv a Kameněv o nich psali v Novaja žizň 31. října. Historik E. M. Holliday v knize „Russian Revolution“ dokládá, že státní orgány dobře věděly o chystaném převzetí moci.
Hybatelem této fáze dění byl Trocký. 12. října zformoval vojenský revoluční výbor, který posléze převzal moc. (6) 7. listopadu v 10:40 došlo ke svržení prozatímní vlády a moc si definitivně uzurpují Sověty. Jejich sjezd ustanovil novou vládou Radu lidových komisařů. Lenin ustanul v jejím čele. Předsedou revolučního výboru komisařů v Petrohradě byl Trocký. I většinu jeho dalších členů tvořili Židé: Uljanov-Lenin (1/2 Žid), Adolf Joffe, Mechonošin, Laševič, Dzeržinský (Rufin), Josef Unschlicht, Lazimir, Sadovskij, Skrypnik, Gleb Boky, Antonov-Ovsejenko. Pouze Dybenko, Podvojsky, Molotov, Něvský a Bubnov byli původní ruské národnosti.
Přepadení Zimního paláce tisícovkami námořníků představuje další zkonstruovaný mýtus dodnes šířený v učebnicích. Zimní palác se v poklidu dostal do rukou několika stovkám povstalců, kteří tam bez výraznějšího odporu napochodovali. Legenda měla pouze podpořit falešnou historii o hrdinném boji utlačované třídy proti buržoaznímu nepříteli. Trocký za tím účelem organizoval nábory dělníků z továren k pochodu na carské sídlo. Připojilo se však pouze 235 dělníků z baltských doků a 80 z Putilovovy továrny, ačkoliv se tam formálně registrovalo 1500 členů Rudých gard. Zimní palác „hlídaly“ pouze dva ženské bataliony a 40 vojáků. (7)
Podle oficiální verze dali bolševici prozatímní vládě ultimátum na předání moci, nicméně už předtím Trocký prohlásil, že tento fakticky loutkový orgán neexistuje. Trocký chtěl stůj co stůj vyfabrikovat „revoluční“ divadlo. Proto nechal vypálit řadu salv z Petro-Pavlovské pevnosti na Zimní palác. Střely ovšem nezasáhly a nikdy ani neměly zasáhnout v podstatě odevzdaný cíl. Rudé gardy pochodovaly městem a podle Ruckulisse- lotyšského důstojníka z Kronštadtu verbovaly pod pohrůžkou smrti námořníky k pochodu na carské sídlo. Jak dále potvrdil, z křižníku Aurora nedošlo k vypálení jediné salvy jako signálu ke zteči paláce. Nebylo totiž komu dávat signál. (Expressen, 17. října 1984)
Vše proběhlo v klidu. Během „bitvy“ o Zimní palác nedošlo k žádnému zranění i podle marxisty Uralova, který se toho zúčastnil. Povstalci v klidu vešli do paláce a nesetkali se s žádným odporem. Potkali pouze několik nečinných obránců.
Na den Posledního soudu Jahve došlo ke zformování elitního Politbyra a Vojenského revolučního výboru. Kromě Bubnova se skládal z Židů nebo polovičních Židů.: Lenin, Bronštejn (Trocký), Zinovjev, Kameněv, Sokolnikov, Sverdlov, Stalin, Dzeržinský, Urický.
Celý tento spektákl proběhl na půdorysu svobodo-zednářského spiknutí, jehož součást tvořila prozatímní vláda. (8) Nevlastní syn Kerenského a zednář 32. stupně Jurij Steklov zaslal během roku 1919 velké množství peněz francouzské lóži Grand Orient pro posílení její role v Paříži, na propagandu a jiné účely. (9)
Podle sovětské propagandy došlo k zatčení všech ministrů prozatímní vlády (kromě Kerenského), přestože řada z nich pak získala nové funkce ve správě komunistického státu. Konkrétně o tom pojednává článek profesora Pervušina „The Russian Freemasons and the Revolution“ v Novoje Russkoje Slovo, New York, 1. srpna 1986) nebo Velká sovětská encyklopedie (svazek 56, Moskva, 1936, str. 301). Bolševici tvrdili, že Kerenský uprchl do Gačina a poté do Pskova. Avšak podle historiků Nesty Websterové a Kurta Kehlena ho nechali Lenin a Trocký „uklidit“ za to, že je uchránil před vězením v červenci 1917 (Boche and Bolshevik, New York, 1923). Vybavili ho falešnými dokumenty, penězi a nechali eskortovat do Brity okupovaného Murmansku.
Tak došlo de facto k předání moci do rukou bolševiků za účasti zahraničních vlivů a peněz. Do značné míry to osvětluje i to, proč českosloveské legie byly odvolány, když žádaly další státy o vyslání nevelkých expedičních jednotek, které by společně stačily na zastavení poněkud nerevoluční revoluce v Rusku. USA, Velká Británie a další na tom zjevně neměly zájem.
1 – Nesta Websterová, Kurt Kerlen: „Boche and Bolshevik“, New York, 1923, str. 33- 34
2 – Zeman: „Germany and the Revolution in Russia“ + Dokumenty německého ministerstva zahraničí, Londýn, 1958
3 – Zeman: „Germany and the Revolution in Russia“ + Dokumenty německého ministerstva zahraničí, Londýn, 1958
4 – John Shelton Curtiss: „The Russian Revolution of 1917“, New York, 1957
5 – Antony C. Sutton: „Wall Street and the Bolshevik Revolution“, Morley, 1981
6 – Heller a Nekrich: „Utopia in Power“, Londýn, 1986
7 – Sergej Melgunov: „How the Bolsheviks Seized Power“, Paříž, 1953
8 – Vladimír Nabokov: „The Provisional Government and the Bolshevik Coup“, Londýn, 1988
9 – Oleg Platonov: „The Russia ́s Crown of Thorns: The History of the Russian People in the Twentieth Century“, Moskva, 1997
http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/pawns_inthegame/pawns_contents.htm
to je tak poučné.
Za 2 minuty to mám přečtené.
I to je dost času na to, abych jeho ztráty litoval.
To by si měl vysvětlit, je to sovětská propaganda, nebo co? Obsah textu ti nic neříká? Mohu tu sem dát kvanta další literatury, jak to tehdy bylo s celým tím sovětským bolševickým bordelem a v článku od autora uvedené informace o hladomoru na Ukrajině jen dokreslují celý ten obrovský podvod jednoho potulného etnika, které bylo hlavním pilířem tohoto mega podvodu na lidstvu a nejvíc na Rusech samotných!
s. Marrximus:
Máš zjevně problémy s chápáním některých textů. Takových, kde je třeba vlastního myšlení.
Ani se nedivím.
Jako jednou, jsem si dělal srandu z těch tvých židofobních báchorek, a ty jsi hystericky datloval, že ne!, a že nemám pravdu…
To je jasné, to jsi kdysi jednou běžel podávat tenisák a narazil jsi škeblí do empajru.
Od té doby tě osvítila rudá, a už ses vezl…
Major Langer:
A těrazky mi povedztě, súdruh Maximus, čo vy si predstavujetě pod takým slovom absurdny?
Aha, no tak se mějte hezky pane Langer…..
Vždyť je to jenom bolševický debil! Co taky chtít od blba, co se živí jako pomocný uklízeč na kurtech!
Tak já jsem podle tebe bolševický debil, přičemž ukazuji na bolševický bordel a na ty kdo to způsobili! Nějak ti to neštymuje mysliteli! Já ten bordel neobhajuji, naopak, jenom ukazuji kdo za tím byl a kdo to zinscenovat a zavedl do života. Seš schopen pochopit ten rozdíl?
promiň, ty jsi blbý i na bolševika.
Stalin nakonec ty západní kapitalisty poslal do háje a vybudoval ze zaostalého carského Ruska světovou velmoc !
Rusko bylo svetovou velmoci pred prvni svetovou,nejvetsi vyvozce zemedelskych plodin-obili,surovin aj.Az Trockisticky bolsevici dostali Carske Rusko do bidy,hladomoru a obcanske valky. Kdyby nezakrocil Stalin,tak o Rusku dnes nevime vubec nic.
No jistěě, on byl Stááálin soudruh tvého Rakušáka Hitlera, že?
Jedna pakáž!
Septyku, tak jak to bylo s tím převratem v Rusku 1917 ?
To opravdu se ruští mužici ze zemljanek skládali kopějku ke kopějce, aby naspořili miliony amerických dolarů a německých marek nutných na zavedení komunismu německého soudruha Lenina a amerického soudruha Trockého ?
To jsou opravdu děsně blbé, rusobolševické, kecy.
To víš, že jo, takový Američan Sutton, který popisuje celý ten bolševický bordel, je tudíž taky podle septického myslitele komouš! Na blogu Free Globe vpravo dole na liště je nádherný záznam s tímto pánem o sovětském modehu a jak mu klucí američtí pomáhali. Moc hezky to tam popisuje…..
P.S.
A nějaký argumentíček by nebyl? Nebo jen umíš poštěkávat a očůrávat patníky?
A já znám jednoho a ten píše, že je to kec. Co s tím, uklízeči?
Je tudíš otázkou, kdo je větší komunista? Ten kdo se zastává celé té sionistické globalistické kapitalistické bandy, jež v historii stála u zrodu předvoje komunismu – socialismu, a nyní sem zase cpe miliony opiček z Afriky pod směšnou záminkou prý pomoci a ochraně před válkou u nich, nebo ten kdo na tyto lumpy a vrahy milionů lidí upozorňuje? Odpovězte si sami!
Pardon… tudíž….
Malé poučné video ze serveru FreeGlobe (dole vpravo u videí) s prof. Suttonem, název je :
Prof. Antony C. Sutton – Wall Street a Bolševická revoluce 1917
Maxime, koukám, že místní židobolševici jsou ve stádiu zuřivosti, že jste jim rozbil jejich bábovičky, že židovský převrat v Rusku 1917 byl organizován a financován ruskými mužiky.
Třeba ti rudí židobolševici z W3V po vzoru 99 Pragováků zase napíší nějakou supliku na US Embassy, aby to tady US židi dokonaleji cenzurovali.
Komunismu je namístě se obávat. Ovšem nikoliv od nás nebo z východu, ale ze západu, počínaje USA.
Přesně tak.