
Krysy vylézají z děr. Kde se berou?
J3K
Každodenní běh života byl donedávna velmi nudným. Vzpomeneme li si na roky před tzv. Sametovou revolucí, za exota byli považováni kluci s dlouhými vlasy nosící pokud možno co nejvíce omšelé oblečení, dále ti s křížkem na krku, u holek se posuzovala barva vlasů a zvláštní účes, možná také příliš krátká sukně, i když otázkou zůstává, co bylo příliš. U starší generace už se jen výjimečně dalo něco příliš odlišujícího těžko najít, snad jen většina tetování pocházejícího z návštěvy nápravného zařízení mohla upozornit nad jiností dotyčného. Nebylo to však absencí kreativity jednotlivců, ale spíše dohledem režimu, který se snažil výstřednosti udržet tak nějak v mezích zákona a normálnosti. Rebelové hledali možnosti, jak se individualizovat, ale ve většině případů ,,dostali rozum”.
Po roce 1989 se s tou kreativitou roztrhnul pytel. Zažívali jsme nezvyklou svobodu. Nejen v oblasti grafických úprav pokožky, ale také v tom, jak být výraznějším. Chytří lidé v té době zůstali v pozadí a potichu vytvářeli základ pro svá budoucí impéria. Ti méně přemýšlející o ně později přišli, protože překročili jistou mez únosnosti. Krejčíř a Mrázek jsou nejvýraznějšími tvářemi doby počátku pirátského kapitalismu, bylo jich však mnohem více. Grázlové se nespokojili pouze s obchodováním a podnikáním daleko za hranicí rizika, ti nejrafinovanější vstoupili do politiky a mimo nesmírného majetku získali i moc. Jestliže zpočátku žili v jisté symbióze s největšími podvodníky a kryli je, později se od nich snažili distancovat.
Některé elity z té doby se drží korýtka dodnes, přestože se i jich přímo dotýkaly aféry spojené se světem zločinu. Mezi zářné příklady patří Miroslav Kalousek, v jehož rodině padlo dokonce pár výstřelů a majetek včas uklizený pod křídla rozvedené manželky se stal méně viditelným. Jako by Mirda zapracoval na svém očištění a zároveň minimalizoval rizika, že o vše při praní špinavého prádla v politickém boji přijde. Nadále patří k politické elitě, a protože lidé zapomínají, mohli jsme na pár akcích nedávno slyšet hesla typu Kalousek na Hrad. Nezasvěceným je třeba vysvětlit, že Daliborka už dávno není využívána jako fešácké vězení. Abychom mu však nekřivdili, seznam jmen jdoucích s ním touto etapou v jisté shodě by byl daleko delší.
Doba pokročila a jsou zaváděny nové pořádky. Jestliže nás kdysi dávno šokovaly denní zprávy o úspěších soudruhů ze Sovětského svazu, při kterých si rozumně uvažující občan klepal na čelo, protože selský rozum mu jasně říkal, že nejde o nic výjimečného a je s jistým podivem, že díky těmto úspěchům neumřeme hlady, respektive že tímto tempem Západ nedohoníme, pak nynější dění je proti tomu skutečně silnou kávou. Po revoluci jsme byli šokováni ekonomickými zázraky a bohatnutím některých ,,schopných” jedinců, to se ale časem vysvětlilo jejich internací. Trochu nás překvapovaly privatizace a jejich způsob, kdy přecházely obrovské státní majetky do soukromých rukou. Co bychom však mohli čekat, když prezident a jeho kancléř (Havel a Schwarzenberg) svévolně prolomili Benešovy dekrety, ti samí se přátelili s tuneláři a zloději typu Bakala, a politici jeli v kokainu a alkoholu. Pořád to byla ještě jízda na malém řetízkovém kolotoči.
Přišlo období, které má za úkol pohřbít nejen selský rozum, národní cítění a změnit historii, ale také nastavit novou úroveň inteligence. Postupně dorazily takové pojmy, jako migrace, MeToo, gender a nyní ekoalarmismus. Mix naprosto scestných a často protichůdných ideologických teorií uváděných do praxe. Tentokrát se stavidla kreativity otevřela naplno. A zasáhla téměř celý produktivní a inteligenčně vyspělý svět. Ptáte li se proč, odpověď je velmi složitá. Nicméně se zdá, že lidstvo vždy dospěje k určitému vrcholu, který už není schopné překročit, a poté se drsným pádem vrací na úpatí. Napovídá tomu historie a neblahý konec mnoha vyspělých říší. Mezopotámie, Persie, Egypt, Řecko, Řím, Byzantská a Osmanská říše, padaly hlavy králů, císařů a vojevůdců. Blahobyt se stává v určité fázi startovní čárou pro úpadek. Vždy se náhle objeví šílenci, kteří se podepíšou na nevratných změnách.
Zdá se, že prožíváme podobné období. Protože jak si jinak vysvětlit, proč v době, kdy nám nic nechybí a technologie jsou tak moderní, že při správném zacházení s nimi si kulturně a technicky vyspělé státy mohli dovolit pomáhat i těm zaostalejším, dochází k rozdělení společnosti a návrat dob, které už jsme nikdy nechtěli zažít? Místo osvěty v místech, kde vzniká největší znečištění, roste nesmyslně populace a chybí základní hygienické, sociální a společenské atributy, tam dodává Západ zbraně a zároveň trpí sebemrskačstvím v oblastech, ve kterých je o desetiletí napřed. Dalším paradoxem zůstává schopnost lidí vymýšlejících naprosto destruktivní idei stát se viditelnými. Čím větší ptákovina, tím větší ohlas. Je jedno, jde li o politiky, nebo týká li se to dosud bezejmenných lidí. Stačí se zaposlouchat do plamenných přednesů Merkelové, Macrona, Grety či nedávno Junckera, kterého velmi ,,dobře” nahradila Ursula von der Leyn nebo Timmermans. Jejich ,,žvásty” o potřebné migraci a uhlíkové stopě mohou poslouchat jen šílenci a dělat z nich závěry a vytvářet nový směr pouze fanatici.
Úspěšnost těchto politiků a extrémistů poté dává podnět k existenci lidí, kteří si jejich teorie vzali za své a postupně vylézají z děr, aby nás moralizovali. Někteří svým nadšením pro již od počátku zkaženou věc dojdou až na mety, o kterých se normálním lidem nezdá. U nás například do vedení a moderování České televize, do Parlamentu ČR, do vlády. Jiní se zase uplatní v tištěných médií, neziskovkách, na sociálních sítích. Rázem dostanou nálepku politolog, odborník na cokoliv, přestože normálně a logicky uvažující člověk by je nazval spíše idioty. A úplnou spodinou se stali různí udavači. Ti jsou průvodním jevem všech nedemokratických systémů, což naznačuje, v jaké fázi vývoje společnosti se nacházíme. Všichni ti Elfové, Cemperové, Hřebenáři, Jandové, a také mnozí zaměstnanci a sympatizanti politických neziskovek, Pirátů a Topky se STANem jsou jasným ukazatelem, kam ten náš svět se svou demokracií míří. O tom, kde se tito lidé berou, lze spekulovat. Jisté je, že většina z nich o represivním nacismu a socialismu jen slyšela, ovšem moc si toho nezapamatovala.
Žijeme tedy v době, kdy sebevětší nesmysl dostává reálné rysy a stává se základním atributem k vytvoření nové normy. Návrat k normálnosti je už asi nemožný. Václav Klaus ml. prohlásil, že Trikolóra není příznivcem odchodu České republiky z EU, ale ráda by vrátila Evropu před podpis Lisabonské smlouvy. Jde o naprosto nereálné, i když velmi krásné přání, které dobře zní. EU se musí nejdříve rozpadnout, vypořádat se s těmi, kteří ji tak evidentně škodí, teprve poté může dojít k postupné likvidaci škod. Boj s exoty, kteří se vyrojili, bude požadovat odvahu, trpělivost, intenzitu a rozum. Je tedy možné se ptát, kolik lidí v sobě tento potřebný mix má. Jedinci nestačí. Je třeba se semknout a postavit se zlu. Jinak pádu z blbosti prostě zabránit nelze.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč
Celkem za měsíc: 3 955,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Jenomže než dojde k restartu, musí zdegenerovaná společnost projít bahnem. Dneska se nám daří příliš dobře a máme ještě co ztratit. Ani se radši neodvažuju myslet jaké že to dno je.
Zdegenerovaná společnost musí plodit zdegenerované funkce. Jako jsou neziskovkáři politologové a experti. Bez degenerace by totiž nešlo aby někdo pracoval a jiný se mohl zvesela flákat a ještě za to brát 5x více než ten co pracuje protože je přeci expert a specialista.
Článek bohužel až moc pravdivý .
A na dno si sáhenem hodně brzo stačí se jen podívat kolik nemakačenků je živeno v EU a i u nás. A ještě je do Evropy taháme. Až bude dno tak o tom že nebude na důchody nebude na sociální služby a sociální finance. Nebudede totiž dost lidí co platí aby to mohlo zaplatit.
Tak natiskneme další, není problém, papíru ještě dost.
Jenomže jednoho dne se bankomaty zavřou.
To je možný, já toho tam stejně moc nemám
protože jsem se celý život živil “poctivou” prací, a jak je známo tou nikdo nezbohatl!!
Ještě je moc brzo na chaoz, potřebují to ještě doladit k dokonalosti.
Ještě k tomu zavření bankomatů, záleží kdo dá befla, ale já si myslím spíše dojde barva!!
..ze vseho nejvice si vyzereme odplatu za kolosalni a hanebny nevdek, velkou krivdu a bezduvodne nepratelstvi s priblblou nenavisti k Rusku…
..a to Rusove nemusi delat vubec nic…
praveze absolutne vubec nic….
nic jineho si ani nezaslouzime…
No, oni většinou nic nedělají. Ti co kdysi něco dělali tak bolševik vymlátí.
neverim, ze si tak vygumovany…
takova totalne tupa pica proste nemuze normalne existovat…
proste provokujes jak nejaky priblbly spratek a nebo si jednoduse placene havloidni satanisticko-fasisticke prase…
A už je s tím docela nudnej, jak pořád píše jedno a to samé.
Jako Libor – to si teda vybral vzor.
za Á i za Bé.
A ty jsi geniální diskutér. jsi moudrý a máš spoustu zásadních argumentů.
To se u takové pýýýči cení!
Děkuji, chlapče každý jsme nějaký, to už tak bývá víš, ale takový zatemněný debílek Emílek to těžko chápe, pane nejchytřejší.
Hezký příspěvek trtine, takto diskutovat jste se někde učil, nebo to máte od přírození?
Já jsem s tímto autorem J3K také vždy spokojen. Uklidňuje mně, že jsou ještě tyto myslící bytosti mezi námi.
Mám to podobně, ale trpajzlík ho přímo nesnáší.
Souhlas, pánové. Já taky.
Trpajzlík má velmi omezený okruh autorů, požívajících jeho důvěry ať napíšou sebevětší ptákovinu.
A omezený okruh análních speleologů vetknutých pevně vzájemně ve svých řitích.
Jenom trochu ulhaný. U tohoto autora standard.
Ačkoliv do pravého prostoru nenahlížím, jsem levičák, ale s tím o čem píše autor článku musím, resp. mohu souhlasit. Jsem už starý člověk, a prožil jsem poválečnou dobu. Nevlastnil jsem “červenou knižku” až do odchodu do důchodu, ačkoliv jsem byl důstojníkem ČSA a skutečně jsem nezažil žádnou diskriminaci a takové zjevy, které skutečně vylézají z děr nyní. Diktaturu proletariátu jsem zažil, ale nikoliv takovou, jakou nám předvádí dnešní kapitalistický superdiktátor nejzločinnějšího státu planety USA Trumf, který rozdává sankce, vyhrožuje, zastrašuje všechny státy světa, které “nedělají to co ci přejí USA” a dokonce si tento “super” dovoluje vydávat zákony USA, které poškozují a trestají jiné státy. Pak se nedivím, že se takoví obdivovatelé tohoto strašného monstra objevují i u nás a rozvracejí demokratickou strukturu našeho státu. Ano jsou to ti zasažení malomocenstvím, tedy malou mocí k tomu aby převrátili tu křehkou demokracii naruby. A k tomu jim ještě slouží ČT, kterou si platíme, avšak nesouhlasíme s ní…..
“Ačkoliv do pravého prostoru nenahlížím, jsem levičák”… To je v pořádku, tady budete mezi svými, to je jen nějaký drobný překlep v názvu webu. :)
Zaostalí lidé se stále ještě dělí na levici a pravici. Otevři oči. Rozdíly mezi pravou a levou se dokonala smazaly. Pravičáci chtějí jednotnou Evropu, chtějí dotace, kolektivizmus, jednu měnu, jednoho vůdce… copak jsi ještě neotevřel oči? Ale hlásat idiotské myšlenky Havla… na to tě užije. Ty jsi sám levičák jak Brno. Dnes se společnost mísí a sjednocuje do další vlny – odpor proti islámu. A je úplně šumák, jestli budu v této vlně souhlasit proti islámu s bývalým levičákem nebo bývalým pravičákem. Doba hochu pokročila. Ale hlavně že si tu můžeš zanadávat jen podle toho co kdo kdysi zažil…
Nojo to je sice pravda, ale otvor do duše je furt stejný, vid Alešku?!!!
U někoho je to oko, u jiného zase řiť.
Ale jako demokrat dávám na vybranou. To je důležité.
Pijacku,
Aleš je – podle svých slov – liberál.
Jenže –
“Libralizmus v ideologickom zmysle sa zakladá na dvoch postulátoch – „pluralita názorov“ a „všetko čo je zákonné je aj dovolené“. Avšak dáko zabúdajú nielen na to, že jeden názor je nutne bližšie k objektívnej pravde, ale aj na to, že neposkytuje pre ľudí jasný meter na rozlíšenie, či sa spoločnosť rozvíja, alebo degraduje. U nás to celé degradovalo na predstavu, že oni rozhodujú, kto sú tí „rovní a rovnejší“.
https://oracle911blog.wordpress.com/2019/12/16/a-mnohi-mysleli-ze-prehanam/
A to je i odpověď, proč Alešovy nározy na cokoliv jsou vždycky ty nejsprávnější ze správných.
Přesně. Šaría je jen jedna a řídí se Koránem, na levici a pravici si nehraje. Takže dělení pravice – levice je v současné Evropě, která se velmi rychle islamizuje, zcela podružné. Důležité je pro nebo proti islámu a pro nebo proti EU. Ale zatím se zdá, že ta šaría na celé čáře vede!
Přesně.
Je třeba rozlišovat, co nás momentálně ohrožuje víc.
A islám ohrožuje tzv. pravičáky jako tzv. levičáky.
Co kybychom obě skupiny nazývali obecně lidmi? A tady bych apelovala hlavně na ty “pravičáky”. Ze strany “rusofilů” jsem v tomto ohledu nečetla žádné výhrady proti spolupráci s “mandelinkami”. Naopak to říci nelze.
Taky si myslím, že proti společnému nepříteli je třeba se spojit a nerozdmýchávat žabomyší války. Proto se raději ani podobných diskuzí moc neúčastním, zdají se mi k ničemu, stokrát omílat nějaké pomníky apod. Vždyť v chalífátu ani žádné pomníky lidí být nesmí, tak co. Chalífát by tedy jednou provždy vyřešil Koněva i Vlasovce. Prostě teď je to o tom, jestli vyhraje Evropa nebo islám. Zatím má – bohužel – islám výrazně navrch.
Ty by ses měl zkusit angažovat třeba v deníku Pražských tepláren…….
Dělení na pravici a levici je out, už roky.
Teď se dělíme na pro-národní a proti-národní (tedy globalisty).
To je boj dneška – o zachování, nebo zničení národa, národního státu a bílé kultury (proti jiným se útok nevede).
Když bude úspěšně vybojován a naše kultura na našem území zachována, pak se znovu můžeme rozdělit a přít o procentíčka z rozpočtu na důchody a míru zasahování státu do zdravotnictví (pojištění)…
Tak, jako když za útoku vedle sebe leží pancéřovník s kulometčíkem. Komunista s ODSákem. Dokud se to na ně valí tak střílejí a vzájemně se kryjí. Až to přejde, mohou si podiskutovat o prkotinách, jako je výklad osvobození naší země v roce 1945…
Naprosto souhlasím.
Ti ostatní čekají jak to dopadne a pak budou velmi jasnozřiví a víc než ochotní všechno uvést na pravou míru. Tj. jak to bylo, jak to být mělo, kdo udělal jakou chybu a kdo byl hrdina, kdo padouch.
A rozpitvávat všechno až do hlubokého pravěku – kdo tenkrát nezaslouženě sežral větší porci mamuta než ten druhý.
Čekat můžou, ale až se dočkají, tak pak už si ani nedovolí nic rozebírat. Šaría si je většinou “rozebere” sama.
Aleš :
” “Ačkoliv do pravého prostoru nenahlížím, jsem levičák”… To je v pořádku, tady budete mezi svými, to je jen nějaký drobný překlep v názvu webu. :) ”
– Ja tunajších pseudopravičiarov nepovažujem za ľavičiarov. Skôr za dementov.
Ľavičiarstvi síce jasne odmietam, ale SKUTOČNÉ ľavičiarstvo považujem za ZLO, ale nie za debilitu.
SKUTEČNÉ levičáctví hodno tohoto označení pane ktosi-iný, se vyznačovalo tím, že se snažilo prosadit práva těch chudých, většinou manuálně pracijících a tím vytvářejících bohatství pro tu vrstvu vládnoucích parazitů.
Dnes nikdo takový neexistuje, všichni, kteří mohou, hrabou pod sebe a ti tzv. pravičáci si ve svých pravicových snecj malují svou existenci jako příslušníci těch bohatých, vyvolených, kterých se starosti obyčejných nijak netýkají a klidně by se bez nich nrjen obešli,.ale bylo by jim líp.
Neobešli. To by si museli ušpinit své pěstěné ručky špínou, nazývanou prací.
Tak občas trochu myslete a nepište blbosti.
Neexistuje-li autencická l= SKUTEČNÁ levice, nemůžre existovat ani “levičácké” ZLO. Potom tedy to zlo musí produkovat ta blahoslavená pravice.
Tam to je jak funguje trh. Střelba do vlastních nohou ale skopové hlavy nebolí, mají migranty. Styl běžte do prd…, lidí máme dost.
youtube.com/watch?v=yiapb5PPnmA time 53:20
Tak když si tak potrpíš na škatulky, sám sebe řadíš kde? Fašistický liberální deviant?
Mezi inteligenty a demokraty, kterému tady není rovno.
Proto se nám zdají jeho názory – slušně řečeno pitomé, protože je nikdo nejen nechápe, ale ani chápat nemůže, postrádaje jeho duševních schopností.
ti kreteni dopadnou stejně jako komouši. narazí na ekonomickou relalitu. kde chtějí brat peníze na ty zelený nesmyle, na imigranty, na neziskovky, na udržování eurozony a neustálou sanaci zadlužených bank? všechno se to zhroutí jako SSSR. kolaps. naše ušatá bestie už sama neví, koho ješte zdanit a to česko je na tom ještě relativně dobře. ale islamo-komunistická EU nas stahne pod hladinu.
To bude tím, že to jsou vlastně taky komouši.
Jenom tu diktaturu provozují jináč.
Tak mladej Klaus by chtěl unii vracet před Lisabonskou smlouvu? A ví o tom fotr, který nás do ní dostal. Ale ona je ta “pružnost” Klausovic rodinky už takovým jejich charakterem. Když dojde na lámání chleba tak se vždycky přidají na tu správnou stranu. Slyším to jako dnes, když vzkazoval z hradu. “Co myslíte že se stane, když to pepodepíšu, že začnou bombardobat Hradčany?” No a ani nemuseli nastartovat motory a Klaus se podělal a jednoho odpoledne nám oznámil, “Tak jsem to podepsal”. A mladej bude hlásat takový hovadiny.
Oprava: “nepodepíšu”
Tak bych řekl, že tohle je typicky bolševický názor.
Tata některé věci podělal, tak i synek za to bude trpět.
Celou rodinu do jednoho pytle a nikdy nepustit na dovolenou do Jugoslávie. A s vysokou školou taky utrum.
Aniž bych Klause st. nějak omlouvala, ale napsat, že “táta něco podělal….” je hodnocení štamgastů u piva.
NIKDO z nás nemá ani ponětí, v jaké situaci tenkrát byl Klaus nebo by byl kdokoliv na prezidentském postu a tak ani nemůže posoudit, co mohl či nemohl, co musel nebo nemusel, do jaké míry to bylo/nebylo jeho rozhodnutí.
Janino souhlas, ale neodpustím si napsat, že ta Trikolora zavání pro voliče jako pastička na myši i s ementálem, ha, ba přímo špekem.
To ano.
Ale to souvisí (bylo tu napsáno už několikrát), že ne-li hlavní, tedy jeden z důvodů je sebrat hlasy SPD.
A co se mi nelíbí ještě víc je to, že ani ty pronárodní strany (a platí to bohužel i pro SPD) nejsou ochotní aspoň pro tuto chvíli zapomenout na vzájemnou rivalitu a začít OPRAVDU spolupracovat jako společný blok.za společné zájmy.
S tím asi nic nenaděláme, je to 50:50
jako u chlapa a u ženy.
Nevšiml jsem si, že by chudák mladý Klaus něčím kvůli mně trpěl, ale rozumím tomu, že to berete obecně. Já mluvím o charakteru celé rodiny, včetně jejich dědka. Zkuste si o nich něco zjistit. A pokud zmiňujete bolševické manýry, pak je to Klausovic rodina, která k nim má velice blízko.
Pár zmínek třeba tady:
https://benjamin-fulford-cz.webnode.cz/_files/200000244-603906132c/Zdenek%20Spalovsky%20VS%20Vaclav%20Havel.doc
Já jen pro pořádek, tím souhlasem jsem měl na mysli, že by se nemělo předhazovat synovi co tatínek a to u kohokoliv jiného.
Klaus st. nikdy nebyl můj “šálek kávy”, ale s některými jeho výroky nelze než souhlasit.
Nakolik je mínil vážně těžko soudit, ale je dobře rozlišovat, co si on nebo třeba Zeman mohou dovolit zvláště v pozici prezidenta země s tak omezenou až prakticky nulovou suverenitou.
Je mi líto, že už si nikdo nepamatuje, Jak byl Klaus st. k podepsání Lisabonské smlouvy donucen. Byl tehdy – tuším s Irama – jedinej, kdo tenhle pasvil odmítal podepsat. Lidi ho napadali, ctihodný pan doktor Ratkin Honzák navrhovali zbavit svéprávnosti a internovat…Nakonec ho tu smlouvu donutil podepsat parlament…
To je pravda vzpomněl jsem si, ano je to tak tenkrát ho k tomu přímo dotlačili. Ale stejně je to lišák.
Rozverné hrátky na levici a pravici je právě to co
šmejdům představující tzv. elitu národa vyhovuje nejlíp.
Třicet let propagandy,hloupnut ílidí, zvaného liberální demoGracie přináší ovoce.Lidé vzájemně odišných názorů neumí sice svůj názor obhájit a argumentovat v diskuzi v jeho prospěch.V oponetovi vidí jen úhlavního
nepřítele,kterého je zřeba zničit,nejlépe zabít,vymazat,
zašlapat do bláta,Všechno s čím nesouhlasíme je špatné a nepřátelské,,Historie je propagandisty té správné pravdy nestydatě a mnohdy stupidně měněna.
Otrokáři a vrazi Evropanů nerušeně,často z nadšením
místních ,obsazují Evropu,vypalují,znásIlňují a zabíjejí
a my pitomci,se separujeme na pravé a levé.Součet těchto
položek dává jasný výsledek- ubozí , kvičítí hlupáci.
Řada ztupělých krys,svorně následující píšťalu Krysaře.
Šťastnou cestu do pekel.
Jak se na nevyhnutelný krach připravit?
Podobně, jako dříve. Zdánlivě malými, soukromými krůčky v rámci rodiny:
– výchova – je nezbytné začít působit na děti a vnuky a vysvětlovat jim, co bylo dřív samozřejmé. Že paní učitelka jim může a taky bude lhát, že stát na ně chystá nespočet podrazů a že spolehliví a důvěryhodní jsou jen členové rodiny a dlouholetí známí. Že co si nezařídíš, neuděláš sám, nebude. Že všechny organizace světa chtějí svůj profit, jen ne tvé dobro, i když to říkají.
– samostatnost – je třeba přejít na systém co nejvíce autonomního (vlastnického) bydlení s otopem a je-li to možné i energetikou pod vlastní kontrolou. Učit sebe a děti a vnuky rukodělným dovednostem (opravy, drobná výroba).
– obranyschopnost – je nezbytné vyzbrojit rodinu. Mít dostatečnou rezervu střeliva a cvičit děti a vnuky v zacházení s arzenálem
– krizová koupěschopnost – je žádoucí, převést část aktiv do mincí z drahého kovu, zlatých slitků a drobných, v krizi dobře obchodovatelných předmětů (konzervy a náboje)
K tomu udržovat vynikající vztahy v rodině (včetně sestěhování členů rodinného klanu do blízkosti, je-li to možné), vybudovat skvělé vztahy se sousedy a na maximální možnou míru zamaskovat příjmy a rozsah majetku (výměna dražších modelů aut, nápadného oblečení, ostendativně upraveného okolí domu…).
No a pak doufat, že to zvládneme. Tak, jak naši předkové.
Autore, stoprocentně s pravdivým článkem souhlasím.
Ale k tomu, aby vládcové dříve či nyní realizovali své zvrácenosti potřebují podporu lidí.
Dříve to bylo snadné. Prostě vladař vydal nařízení, bubeník jej vyhlásil v osadě a nikdo o tom nepochyboval a všichni podle toho jednali.
Dnes, v době jednoduchého sdělování informací a tvoření vlastního názoru mi hlava nebere, kde tihle samozvanci berou právě tu podporu lidí. Jak se tihle ovčané nechají zblbnout a pochodují jako za malířem pokojů s knírkem.
Takže není to jen o vychcanosti korytářů, ale o nesmírné idiocii lidí.
Taky to nechápu. Informace jsou na dosah. Stačí kliknout. Ale ti co tomu podléhají nejsou žádné samé socky, ale často i lidi s titulama, ředitelé firem apod. To můžu potvrdit i z mého okolí. Není to o IQ nebo nějaké sociální nebo jiné impotenci. Ono i KSČ nebo Nacisté měla své nohsledy v době jejího vzestupu. To by spíš vysvětlil psycholog.
Na to lze říct jediné:
Citát z Orwella – Byla to taková pitomost, že tomu mohl uvěřit jen intelektuál.
Povšimněte si, jací “vzdělanci”. Hum-soc fakulty, měkké, kecací, postojové obory. Zbyteční lidé.
Podíváte-li se na názory lidí s přírodovědným a technickým vzděláním, je to o něčem úplně jiném.
To je právě problém socialismu. Až si budou studenti vysoké školy platit. Hned se to vyčistí. Stejně jako s centrálně řízenou ekonomikou. Jakmile jsme se jí vzdali, zaplnili se obchody zbožím. A stejné je to i s demokracií. Pokud bychom zavedli skutečnou demokracii, místo tohoto socialismu s lidskou tváří, mnoho institucí by se rychle vyčistilo. Třeba moci si zvolit na okrese státního zástupce a soudce, to by se hnuly ledy.
Dneska mám tedy den. Oprava: obchody se zaplnily.
Placené školy – tomu tedy nevěřím.
Tady neplatí přímá úměra: kdo je bohatý, je i schopnější, inteligentnější.
Toto byl právě ten model “stalinské školy” ( jakkoliv když napíšete cokoliv odvozeného od Stalinova jména, se zvedne nepříčetný řev.
Nevím, jestli znáte termín “výnos o kuchařčiných dětech” z carských dob, který snad až Stalin zrušil a který určoval, z jakých rodin děti mohou studovat. “Stalinská škola” např. stanovila, aby se stejné možnosti kvalitní výuky dostalo VŠEM bez rozdílu sociálního postavení.
I v chudých a naprosto nemajetných rodinách se mohou a jistě vyskytují velmi inteligentní a schopné děti a pokud by bylo nutno platit školné, na které v žádném případě rodina nedosáhne, ten talent je potom nenávratně ztracen.
oprava – vypadlo mi z textu …model “stalinské školy”, který prosazoval dostupnost vzdělání pro všechny.
Model stalinské školy je o totalitě! Stejně jako Nejedlého jednotná škola. Děti se budou muset učit co chtějí vládci.
To vždycky.
A někdy je žádoucí neučit a nenaučit se nic. Pak se vládne mnohem lépe.
(Lépe s tupým volem než se vzpurným býkem, který si dovede postavit hlavu, VĚDOM si své síly. Do které kategorie patříte vy, musíte vědět sám).
Janino, klobouk shazuji, přesně tak.
Můžete ten výnos nějak doložit?
nevěříte proto, že jste levičák. Přečtěte si historii některých opravdu velkých Čechů!
Spousta jich byla z chudých poměrů Třeba i Masaryk.
Nejde o výjimky, ale o snahu co největší vzdělanosti v populaci.
Čím větší základna, tím více schopných lidí vygeneruje.
Já nevím, co co vám pořád jde – jestli o provokaci, dejte nějak vědět, udělám vám tu radost a občas sem hodím něco, nad čím budete moci ječet po libosti.
Pokud chcete relevantní informace, musíte se snažit aspoň nad nimi zamyslet a ne jen střílet od boku slepými (levičák, marxistka……).
A proto 1. republika zdědila nejvyspělejší, průmyslovou část RU.
Víte, že vždycky různí donátoři a zájmové skupiny vybírali chytré děti a nechávali je studovat? Dokonce i jezuité. Nebo hlavně piaristé.
O Baťovi snad nemá cenu mluvit, pocházím z míst kde jsem je ještě potkával v práci.
Nebo chcete říct, že za 1. republiky bylo naše školství jenom pro bohaté?
Takže klidně ječte, soudružko!
Stalinova vzdělanost se projevila vyspělostí SSSR!
A proč se spoléhat na bohaté, na charitu, na dobročinnost? Jsme snad už trochu dál a když stát vybírá daně, ať z nich má prospěch každý – jsou to naše peníze a (teoreticky) jsou určeny pro nás,
Vzdělání je důležité!
A ani ty méně nadané a méně schopné děti nepatří odhodit na smetiště.
I do nich se vyplatí investovat.
Být v pozici prosebníka a projevovat neustálou vděčnost nepřispívá k sebevědomí národa a to nevyváží ani těch pár vzdělanců z milosti šlechty a církví.
PS: A máte pravdu. Stalinova vzdělanost se projevila – a netrvalo to ani tak dlouho jako povinná šk. docházka nařízená Marií Terezií.
Ale když to se vašemu egu TAK nehodí uznat – tak moc nehodí, že ze sebe raději budete dělat pitomce a ignoranta.
Srovnáváte rokoko a 20 století. A to nejde.
Je to davová hypnóza.
Pár slov pro Janinu. Nikdo se nemusí doprošovat pokud nechce. Můžete studovat při práci, můžete studovat a chodit na brigády, můžete studovat a podnikat, můžete si na studia půjčit. Variant je mnoho. Problém je v tom, že vy tímto způsobem neumíte uvažovat. Ani nevíte jak jste se odkopala a ukázala jakým směrem se Vaše myšlenky ubírají. “My zařídíme školství, my budeme přerozdělovat daně a určovat komu, my nenecháme padnout jediný talent”, atd. Já na rozdíl od Vás trvrdím, že potřebujeme nejen zástup chytrých byrokratů, ale také chytrou nižší podnikatelskou vrstvu, chytré živnostníky, řemeslníky i dělníky. Tedy pracující vrstvu, která dokáže nad prací přemýšlet a ne jen tupě vykonávat manuální činnost. Můj pohled je takový, že je lepší pro společnost živnostník, jež se o sebe postará, než vysokoškolák na pracáku, který nakonec půjde dělat práci, ke které ono vzdělání nepotřebuje. Jinak řečeno, “ukaž co umíš, ukaž jak se postaráš”. To ovšem u levičáků naráží na jejich ochranitelský komplex a potřebu vodit každého za ručičku, ale především touze rozhodovat za jiné o jejich osudu.
Janina je jenom soudržka.
Žádný levičák nemůže pochopit, že nic není zadarmo.
Realita je bohužel taková, že migraci nezastavíme v době kdy jste letadlem za pár hodin kdekoliv na světě a půlka Evropy je bez hranic. Ale můžeme jí vnutit svoje pravidla – zákaz islámu, bodové systémy jako chtějí v Britistánu a pod. Ekologické problémy taky nevyřešíme tvrzením že neexistují, naopak jejich řešení dá práci lidem.
Bodový system byl zaveden v číně a extra z toho lidi nadšení nejsou. 1/3 lidí si ani nekoupí letenku nebo jízdenku na vlak protože nemá body. Takže až to dojde tak daleko že maly.velký nedostane od státu bakšiš za to že nekrade a leží na gauci a nemaká co se asi stane ?
A trošku si to můžeš rozšířit na naše nové černé bratry které zde ještě nemáme tedy…
Začne se krást ve velkém a to i co to je přišroubované.
Pak z toho bude občanská válka. A pak klid otázkou zda 1 bílej dokáže sejmout 5 islamistů protože za 20 let to tady tak vypadat bude.
Bodový systém nic nevyřeší, protože (jak současné zkušenosti ukazují) bude aplikován jen na bílé, zatímco barevní budou mít konto plechové. Už dnes vidíme, že když má bílý byť jen blbé kecy, jde bez pardonu do lochu, zatímco když barevný znásilní školačku, tak se mu soud ještě omluví, že se bránila.
Mimochodem, už vůbec nechci vědět, jak by se pro takový bodový systém dělala evidence hnědých a černých osob, když dnes to funguje tak, že vopičák svoje řádné papíry v klidu zahodí a eurouhnije mu v předklonu vystaví nové s obsahem na přání – třeba jako “dvanáctiletému Syřanovi”, chudince uprchlíčkovi.
Myslím, že dokáže.
Jsem z generace co byla na vojně 2 roky takže pár z nás to i ve věku nad 60 dokáže. Ale mládež dnešní co neví zda nosit tanga nebo trenky myslím že to nezvládne.
Jenomže už to neuběháme
To je OK. My nebudeme utíkat. Náš úkol je zůstat funkční, dokud nebude mise splněna.
Já říkám, že to bude válka ve městech v malých skupinkách. Jsem zvědavý jak parta mezi 60 a 70 honí syrské výrostky.
My je nebudeme honit. My si na ně počkáme.
Nalákat do pasti a pak jen křížová palba jedna kulka víc masa velice se osvědčilo v 1 světové jo a zajatce neberu
Můj názor, pravdivý článek, bohužel až moc,a nevěřím na zázrak a probuzení, je s námi, myslím tím opěvoványm západem konec.
Příliš moc teletin na hromadě, obrovská těžká fůra hnoje.
..vše co se děje se neděje proto, že by lidstvo zhlouplo. To je jen metafora. Lidstvo nikdy,nemělo čas zhloupnout. To jenom někdy vypadl ze hry “náčelník”, ať nepíšu vůdce a kratičké vakuum, povětšinou řízené, přineslo nový , svěží vítr, nebo uragán. Střídání na trůnech přinášely meče, dýky, houby a…peníze. Zatímco meče ,dýky a houby se poté nikdy moc nerozmnožily u peněz to byl hlavní cíl. Ale je pravdou, že peníze se nejlépe získávají z hlupáků. A “výroba” hlupáků je tak snadná a tudíž lákavá. Stačí ovládnout zdroj informací, omezit vědění a brnkat na ty správné, hloupé struny lidské povahy. Když v USA dávali v rozhlase hru Válka světů, tak i přes četná sdělení, že je to pouze hra, vznikla ve státech panika masového rozsahu. A mocní si uvědomili možnost ovlivnění mas..sílu informace a od tohoto momentu se s tímto začalo intenzívně pracovat….
“…mocní si uvědomili možnost ovlivnění mas..sílu informace…
Myslím, že to věděli už mnohem dřív.
To jenom my, co se považujeme za velce velmi inteligentní, dnes neumíme najít a správně vyhodnotit varovné signály.
O to víc si o sobě myslíme, jak jsme intelektuálně “na výši” a jak se nenecháme “oblbnout” různými konspiracemi. K naší škodě.
.samozřejmě, že to bylo známo odedávna..ale tato příhoda iniciovala novou doktrínu pro informační válku. Po této situaci se do amerického informačního prostoru nesměly dostávat žádné zprávy o negativním pohledu ostatního světa na USA a naopak o těch jiných, zejména o Rusku apod. nesměla vyjít žádná pozitivní zpráva. A to všechno souběžně s tím, jak USA začaly aktivně propagandisticky působit všude po světě…
Jistě, samozřejmě.
Přirovnala bych to k strategii a taktice (nejsem voják a kdysi mi dost trvalo, než mi došel správný význam těch termínů).
Kdo autora za ty kydy platí? Z vonku to vizerá, že Bureš!
Otírá se o Kalóska. Budiž. Jenže další článek, kde si vezme na paškál daleko “významnější” osoby už nevydá. Proč asi?
Udavači jsou podle autora spjati s opozicí. Jak je možné, že zapomněl na morální profil současných provládních? Jak je možné, že zapomněl na práskačku, na činnost Hamáčka, kterej udavače všemožně podporuje, snaží se jim ulehčit a zjednodušit práci?
Dobře si to napsal kundoši! Žádná levice nebo pravice, ale jediné správné rozdělení v politice je na:
Vlastence a zaprodance! A ty si přítel zaprodanců viď? Kontrolní otázka: Už se učíš arabsky ty wollé?
A kdo je flastenec, rozhoduje Marxiblb při sbírání míčků na tenísku.
husákovci určitě měli chyby, jako každý, ale určitě nás nelikvidovali šizeným, jedovatým jídlem, pesticidy, plasty, zbytky drog zničenou vodou, exekucemi, které nemají v sadismu obdoy na světě, renesancí feudalismu, sebevraždnou judaizací bank, soudů, státní správy, umělým zadlužením i batolat, nikdy by naši zem bez boje těm sorozovým opičákům, nevydali, nebyli tak zrůdné rozdíly mezi gaunery a pracujícími, nebyla brutální likvidace lidských práv, kulrury,vzdělanosti venkova, dobytka, lesů, cikáni museli makat, ne si udělat z množení živinost ,srovnání je absurdní, zcela nemožné, jsme po 30 letech hrůzovlád, ve vlaku smrti, v tom sorozova EU nezná bratra
No, 89. začal v Severních Čechách kde lidé kvůli ovzduší chcípali!
Kdybys nekecal.Já jsem ze Šluknovska,odkud ty?Krušné hory byly sice holé a byl to smutný pohled zeshora dolů,ale uhelné či jiné prázdniny tady nikdy nebyly.
To nekecám, to je historický fakt!
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/jak-zluta-mlha-a-punk-zrodily-teplickou-revoltu-pad-totality/r~90d41476015511ea84260cc47ab5f122/
To je článek z novin.A Teplice jsou vlastně Ústí,to není Šluknov.
Ale bruselský Sojuz se již rozpadá,pokud si autor nestačil všimnout.
Kde se berou? No zachranila je ta zrzava krysa. A vy jste sklapli paty, jako vzdy a nebyli jste jako oni. Zbabelci tak vzdy jednaji. Namisto, aby cela komunisticka garnitura visela na stromech, nikdy nezalezla. Proc by. Pred takovym narodem nemuseli mit strach. Komousi s vami zase jednou vyjebali a vy jste to jeste nepochopili. Namisto, aby byl komunismus prohlasen za zalocinnou ideologiji, volite ho. Panbuh s vami!
Přemyslovci vyvraždili Slavníkovce a k čemu to bylo?Jenom to oslabilo mladé knížectví.Komunismus nepatří na kandelábr,ale na smetiště dějin.
Za socíku jsme byli pro ostatní země ostbloku jako západ! To nebylo o komunistech, ale o inteligentním československu! My vyráběli vše, to neuměl nikdo! Opakuji, nikdo! Dnes máte kecy a holé prdele, kreténi! Služebníčkové!
To bylo to, co komouši ukradli po našich předcích.
Nemohl byste vyměnit gramdesku?
Tohle vám už nesežerou ani malé děti – že se všichni mohli válet doma na kanapi a prožírat zásoby z dřívějších dob – a kdyby z dřívějších dob – ze tří let od 2. světové – a kupodivu, vystačily na celých 40 let.
Proboha člověče – vám OPRAVDU nedochází, jak se blamujete? OPRAVDU nemáte na víc?
Nemá.
To přeci víme už dávno.
Vy, i já.
Ukrajinec Brežněv nás nepustil dál, byli jsme výkladní skříň socialismu. Dederáci tady plakali, jakou máme svobodu a západní, ti mi říkali, jak nám závidí, že my vidíme u nich to pozlátko! Já se jim smál a kroutil hlavou. Oni věděli co je lepší, zubař, byt, jistoty a ne barák a auto na splátky. Měli vše, ale nikdy to neměli jisté, dřeli jako magoři aby to zaplatili. Viděli, že makáme 8 hodin, máme auta, chaty, volný čas, doktory zdarma a to byly od USA na nás permanentní sankce! Není mi 20 a propagandu nežeru, můžu srovnávat. Na západě bylo tolik chudáků, že se vám nesní a je jich víc a víc. Taky jsem miloval hezké reklamy, ale je lepší jednou vidět, než stokrát slyšet! Komouše jsem nesnášel, ale bohužel, nelhali. Nakonec, starší ví, jak to bylo a neschopáky nepřesvědčím. Děti nás jednou proklejí. Otroci bank nadosmrti, to je západ!
Ségra hrála za rudejch dívčí dorosteneckou házenkářskou ligu.V rámci socialistického bratření sem tehdy přijel hrát dívćí klub,tuším že z Rostocku,navázat družbu.Ta německá děcka spala po rodinách českých hráček.Máma z toho hotová a ta němka(Sylva) z toho menu taky.Kuře u nich bylo tehdy jenom na příděl.U nás se s ním přežrala.Odveta toho družebního turnaje byla raději zrušená.
Brežněv nebyl Ukrajinec
Ty seš fakt debil, který musí být furt v opozici! Brežněv byl etnický Ukrajinec, narodil se v Kamenskoje, dnes Dneprodzeržinsk Ukrajina.
Nebyl, rodiče byli Rusové.
Úplně stejně jakože Ahmed z Berlína není Němec.
Největší Rusák a ruský vlastenec v historii je Gruzínec, který jenom Rusáků vyvraždil miliony.
Když se to hodí, tak to byl Rusák, a když ne tak to byl Gruzínec.
Škoda, že se malý Marximus nenarodil v Číně, možná by z něj byl dnes čistokrevný Čínan nebo Mongol, možná by si kvůli tomu nechal zapustit i Brežněvovo houští…
Ale rudý by byl nejméně stejně, poturčenec horší Turka…
J3.K, dlouho jsem nečetl tak výborný článek, klaním se vám.
Jen chci podotknout. Kdyby byl internet třeba o 10 let dřív pro veřejnost, tak by vše vypadalo úplně jinak a havel by nikdy nemohl být tam, kde ho CIA dosadila, natož aby se tady tak nehorázně kradlo a kalousek s cvičeným medvědem mohli tak záhadně zbohatnout. A nějaký milion dementů a sorošů, neziskovek, darebáků by nikdy neměli šanci! Tak jsme zase v řiti pane Kryle, měl jste pravdu. Sbohem!
Sorry detektore, ale mohl.
Právě proto, že ho dosadila CIA s KGB. Muselo by se toho změnit o hodně víc, než informační možnosti internetu.
Netvrdím, že nebylo víc možností, ale polovina z nás by prozřela dřív. Havla jsem poslouchal pod balkonem, lhal strašně! Americký zaměstnanec CIA, tenkrát věděli, že mu to sežereme! Dobytek!
Jo – tohle vám podepíšu třeba několikrát.
Detektore, ty odborniku na zapad, pekne jso to pos ral. Ja jsem odesel pred padesatilety na ten strasny zapad s jeho mnoha chudaky zebraky a nezamestznanymi. Zral jsi a zeres stale komousum jejich propagandu. Jsem sice jen obycejny delnik, ale zil jsem tak, ze by se mi o tom ve vasem koncentraku nikdy nesnilo. Nikdy jsem nemel dluh, procestoval jsem cely svet a delal jsem zarucene min, nez v Kolbence. Jasne, ze tu byli take zebraci a poveleci stitici se prace, ale nikdy jci nebylo tolik, jako dnes. Neni tu zkratka pracovni povinnost a bohuzel se tu svezou i parasiti.
Nejvic se pobavim, kdyz blbci kecaji o vecech, o kterych nemaji mejmensi popneti. A kdyz je ten zapad tak strasny, proc teda lezete do zadele EU? I blbi Anglani pochopili, ze EU znamena zanik svobodnych statu. Jenze vrozeni otroci si to otroctvi chvali. Heil EU!!!
Heil protektorat Böhmen und Mähren.
Michale – nejen žrádlem živ je člověk.
A +B, tak řekni vše, dělníku! Já tam byl, plné krámy, jako dnes u nás. U nich kvalita u nás sračky! Tak machruj ty západe! Viděl jsem ty chudáky a nevěřil jsem svým očím. A komoušská propaganda u nás není, ale americká horší goebelse to jo! Nekecej hovadiny ty inteligente! Kapitalizmus je jen pro mladé, zdravé, čistý fašizmus!
Kapitalizmus je jen pro mladé, zdravé…..
a nejlépe, když je často ještě živí rodiče. To je potom přímo ukázka ráje na zemi.
Že jsi utek a machruješ, já to tady vyžral, ale dnes vidím ty sračky! Amerika nás dostala na kolena, protože nemá kámoše, jen zájmy! Jejich westerny jsou jejich charaktery! A znám mnoho migrantů, kteří přišli s prosíkem, hnus! Že se tobě povedlo chytit, neznamená, že je vše ok. A nikoho nenazývej hlupákem, sám jsi namachrovanej sráč! Emigrant z Německa přijel a vyprávěl jaký je tam borec. Než jsem přišel z hajzlu, tak mi ukradl půl krabičky marlborek-1995! Ty západe!
Dnes jsem byl nakoupit v Německu, protože nám sem dodávají odpad! To je to co mi došlo po 89. roce! A všichni mí příbuzní nevěří, jakou kvalitu dovezu za méně peněz! Parfém za 5 éček u nás 400kč! Cigára v lidlu u nás 129 kč hnůj, tam v lidlu ty samé 3.60=90kč. Sýry špičkové kvality, které u nás nejsou! Máslo za 1.29 u nás nemáslo za 40kč minimálně. Okurka 3x větší za 69 centů a to můžu psát hodinu. Kuře žluté krmené kukuřicí je tak velké, že naše bílé jsou dvě a hnusné=4.99 éček! Pochoutka a to všichni debilové tvrdí, že patříme na západ! Zajeďte si tam nakoupit a poznáte za co nás mají! Ještě, Ferrero pralinky u nás 154kč! U nich 1.99 éček! Ferrero Rocher koule u nás 179 kč u nich dnes 2.22eur! rozdíl 120kč! A jiná kvalita. Vím, každý nemá tu možnost, ale lidi se musí dovědět, kam jsme se to dostali!
“BUDETE OTROCI VE VLASTNÍ ZEMI”
Miroslav Štěpán v listopadu 1989 k dělníkům v ČKD v Praze.
Kadle, vyprávěj to debilům, my víme, že měl pravdu.
Říkají komouši