
Konečně už víme, jak přesně Putin otrávil Skripala, díl 2. aneb Jako bych těch nesmyslných a směšných lží ještě nebylo dost
MICHAL BRAND
Německo chce po Británii důkazy, že za údajnou otravou Skripala je Rusko. Z toho vyplývá, že německá vláda neuvěřila těm šesti stránkám blábolení v power-pointové prezentaci, které předložila Británie jako „důkaz“. Zřejmě tak německá vláda učinila pod vlivem ruské propagandy a dvou reklamních bannerů na Facebooku, které byly uhrazeny z Ruska a měly minimálně 20 shlédnutí a jeden skoro-proklik. Jeden banner byl na eskortní služby v Moskvě, Paříži, Londýně a New Yorku. Tím je potvrzena ruská vina na otravě Skripala, protože Julie Skripalová přiletěla na letiště – v Londýně. Aha, vidíte?!? A navíc z Moskvy! Aha!
Pravda je, že po vzoru Collina Powella a jeho slavné plejády „důkazů o iráckých zbraních hromadného ničení“ mohla britská vláda alespoň nechat namalovat jako „důkaz“ v Microsoft Paint nějaké obrázky – třeba Putina, jak do sklizené pohanky sype Novičok, Putina, jak s odporným šklebem lakuje Novičokem kliku u dveří Skripalova domu nebo něco podobného. Byl by to nad slunce jasnější důkaz a německá vláda by musela svými drzými dotazy přestat kazit jednotu zemí NATO a jiných poskoků globální totality.
Nedůvěra německé vlády je nicméně opravdu překvapivý skepticismus – zejména v případě té německé vlády, která je schopna uvěřit i tomu, že negramotní pasáci koz jsou ve skutečnosti univerzitně vzdělanými jadernými inženýry. Ale to je zase jiná pohádka, milé děti.
Skripalova dcera je prý ok, i Skripal se uzdravuje. Je to obdivuhodné po otravě látkou 5x vražednější než je VX, po otravě látkou, která způsobuje okamžité a nevratné poškození. Ruský člověk prostě vydrží všechno – ani nejsmrtelnější nervově paralytická látka není dost silná. Také to ukazuje na velice vyspělé britské zdravotnictví, kde běžná lékařská pomoc na první pohled pozná, že zkolabovaný člověk na lavičce v parku byl zasažen nervově paralytickou látkou (přestože nemá žádné typické příznaky pro takovou otravu, příznaky, mezi které patří zejména velice silné křeče, které mohou vést až ke zlomeninám vlastních kostí otráveného člověka). A nejen to – britská zdravotní záchranná služba má u sebe antidotum přesně proti nervově paralytickým látkám. Kdyby Skripala v parku kousla v pohance schovaná jedovatá kobra, tutově z Ruska, tak mají britští zdravotníci u sebe protijed proti jedu kobry.
Sestřenice Julie Skripalové s ní údajně mluvila po telefonu a je nyní toho názoru, že se Skripal i jeho dcera otrávili rybou. Bezpochyby ruskou. Ulovil ji Putin. Propašoval ji do Británie maskovanou za pohanku. A pak tu rybu namazal Skripalovi na kliku u dveří.
Nejnovější zaručená informace v kauze Skripal je sdělení britské vlády, že Skripalova zvířátka (dvě morčata a kočka) jsou už dávno mrtvá. Britská vláda na to jen zapomněla a všimla si mrtvých morčat až po drzém dotazu Ruska. Kočku pak prý musela britská vláda nechat utratit. Těžko říci kdy. Snad britská vláda nebude muset nechat utratit i Skripala po nějakém drzém dotazu Ruska na nesrovnalosti v obviněních.
Škoda, že o smrti dvou morčat a kočky neinformovala britská vláda ihned. Znělo by to přeci jen trochu důvěryhodněji než sdělení po čtyřech týdnech. A navíc z toho bývaly mohly být pěkné placky a tweety jako třeba #MortcheToo, #PutinDontTouchBritishPussy nebo tak nějak.
No, to druhé, #PutinDontTouchBritishPussy, to asi ne. To by mohla britská premiérka chápat jako urážku vlastní osoby. (Pro ty, kdo neumí anglicky, malé vysvětlení – „pussy“ znamená v angličtině jednak „číča“ a jednak jedno velice podobné slovo, jen s jedním vyměněným písmenem. Pro pracovníky a pracovnice neziskovek a pro absolventy a absolventky sociálně-psychologických nebo genderových studií malá nápověda – musí se zaměnit to první písmeno. Alespoň předmět svého vlastního univerzitního studia byste mohli znát!)
Zvířátka se otrávila Novičokem. Nejdříve zvířátka snědla pohanku, kterou si přivezla Julie Skripalová z Ruska a která byla otrávena Novičokem. Následně zvířátka olízala kliku u dveří Skripalova domu, kde byl Novičok v úplně největší koncentraci. Pak se Skripalem a jeho dcerou jela zvířátka na oběd a otrávila se v autě Novičokem z klimatizce. A následně je ještě nějaký ruský agent postříkal Novičokem v parku. Tím se také vysvětluje, proč měl Skripal sebou krajíc chleba, když šel na oběd do pizzerie – protože morčata pizzu nejedí („vy tupci“, jak by řekl poručík Troník v Černých baronech). Jakákoli skepse není na místě.
Na rozdíl od Skripala a jeho dcery zvířátka nezkolabovala na místě v parku, ale došla v klidu pěšky zpět do Skripalova domu. Nebo si možná na cestu půjčila Skripalovo auto – to by vysvětlovalo stopy po Novičoku na dveřích. Daktyloskopické stopy prý ukazují, že dveře auta otevřelo to menší morče. V kleci se Skripalovými morčaty se také vyskytovalo podezřelé ruské morče, jeho totožnost zjišťuje Scotland Yard.
Zvláštní vyšetřovatel Mueller chce předvolat prezidenta Trumpa před Velkou porotu, protože má důvodné podezření, že Donald Trump byl několikrát na obědě v pizzerii a neuvedl to během své předvolební kampaně. Servírka z pizzerie na Manhattanu Donalda Trumpa žaluje, protože jí ponižoval tím, že po ní chtěl, aby mu přinesla jídelní lístek, objednané jídlo, minerálku – no prostě choval se k ní jako „macho“ a se svojí „white supremacy“ arogancí po ní chtěl, aby mu posluhovala. Do stejné pizzerie navíc podle důvěryhodných anonymních zdrojů prý přišel již nejméně dvakrát ruský turista, což ukazuje na možné ruské ovlivnění amerických prezidentských voleb.
A ruský hacker Nikulin byl v České republice zatčen – na obědě v pizzerii.
Tak to vidíte. Samé nezvratné důkazy.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
A takže Rusové to zkurvili a Agenta Skripala s dcerou nedokázali tímto jedem otrávit…viz.
https://nazory.ihned.cz/c1-66102960-nejpotupnejsi-na-utoku-novicokem-pro-rusy-je-ze-to-skripal-prezil-probouzi-se-a-mluvi?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Tak buď je Marjanovič vtipálek nebo vůl na entou. Spíš to vypadá že soudruzi z NDR někde udělali chybu neboli ani ten správný jed nedokázali namíchat britští vládní chemikové protože neznají správný postup. Dokonce ani pohádky nezvládli napsat věrohodně i když vymytým palicím to stačí. Holt komu není shůry dáno v apatyce nekoupí.
Je to parodie. Kazdymu normálnímu jasný
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/P-C-Roberts-Pravda-o-zaranzovanem-otraveni-Skripala-531210
Ovšemže. A to je taky pravý důvod, proč Britové nemůžou dopustit, aby vyšetřování probíhalo za účasti Ruska. To by se totiž zjistilo, že Skripalovi nebyli otráveni novičokem a stopy novičoku na domě a jinde jsou podvrh, původem z místní vojenské laboratoře.
Dělají z nás blbce, ale to je v pořádku. Je dobře si zase vzpomenout, jak spolehliví jsou Angličané spojenci. Kdybych to měl vyjádřit přesně, řekl bych – jsou to spojenci k nezaplacení.
Vyjádření Zacharové k těm hlupákům z 02.04.18:
Zadejte do vyhledavače:
czechfreepress.cz/rusko/marie-zacharova-celemu-svetu-predlozila-dlouho-ocekavane-prekvapeni-ruska.html
Celou adresu nelze uvést díky cenzuře na tomhle serveru.
Dementi z VB si nevidí do huby, těch lží a keců od Iráku po dnešek, to není k smíchu, ale k pláči. Té jejich pseudoáféře mohl věřit jedině debil nebo pár šašků z PP.
Kolébka demokracie a pokroku se předvedla. Dvojtý agent- lidský odpad který zradí na počkání a málem mezinárodní konflikt na krku. A ten náš stbák spolu s demokratickým hnojem – TOP, ODS, Stan ..u slintali jak psi. Nehledě na šaškárnu v parlamentu s americkým vývozcem demokracie. To jme to dopracovali.
Jo, jo, kovaní bolševici už od začátku vědí, že “hodní”
komouši jsou neviní…
Kdesi jsem v této souvislosti četl:
Říká se: “Piješ jako Dán”, dnes k tomu přibylo “lžeš jako Brit”.
+ vul jak Libor
Tímto přirovnáním jsi urazil všechny voly.
Souhlasím, Petře, ale dlužno dodat, že histrie novodobých západních lží, začala v roce 1999 bombardováním Bělehradu.
Larin Croft
A jistě jste na uvedeném webu zaregistroval i článek od P.C.Robertse: Pravda o zaranžovaném „otrávení Skripala“.
Británie nevědomky připustila, že její vláda ve věci domnělého otrávení špióna Skripala a jeho dcery lže. Tato vláda udělala totiž dvě vážné chyby.
Za prvé ohlásila, že vražedný nervový plyn byl nalezen na klice dveří Skripalova domu. A za druhé, podle lékařů nemocnice, v níž se léčila Skripalova dcera Julia, se stav této pacientky rychle zlepšuje a je možno jej nazvat stabilizovaným.
Titéž lékaři ovšem předtím ohlásili, že Skripal a jeho dcera mají jen jednoprocentní naději na přežití a „budou invalidy do konce života“. A někdejší ruský expert na chemické zbraně Vil Mirzajanov, který emigroval na Západ a funguje zde nyní jako odborník na toxické látky, ujistil britská média, že dva gramy novičoku dokáží usmrtit v jednom okamžiku až 500 lidí. Pro britský deník Daily Mail pak řekl: „S těmi dvěma je konec. I kdyby snad přežili, zůstanou jim následky pro celý život.“
Atd – v podstatě všechno, co už všichni víme.
)
(Pozn.: Až na členy WXV a pana Franka – viz jeho reakce níže
Přesto je to zajímavé, protože autor P. C. Roberts pracoval mj. také jako asistent tajemníka ministerstva financí za vlády prezidenta Reagana, takže je to důvěryhodná osoéba snad i pro zdejší “usofilcky”.
Ten Novičok byl asi prošlý a tak ztratil na síle
Ty Britové to musí být banda pacientů a ten Jonson, nebo jak se ten píčus jmenuje, to musí být vůl jako vrata od stodoly.
Ta čarodějnice nestojí ani za komentář!!
Ti jejich pokrevní příbuzní za louží, to jsou ooobr dementi!! A nám furt někdo předhazuje jací Češi jsou dementi.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/468466-kazdy-paty-drzitel-zbrane-v-usa-bere-drogy-a-trpi-dusevni-poruchou.html
Tak, tak blábolení okolo jedu nebylo dost. Proto zde autor oxiduje 2.dílem článku. Kolik těch dílů bude? 100, podle Göbelse?!
Zdravím Libore, tak co, dnes dobrý?!!
Článků já zatím neůměrně idiotům
To nejsou bláboly. To jsou skutečnosti, které ti nevoní. Vrať se ke svým bolševikům. To ti jde lépe!!
Mj. název “Novičok” dali sloučeninám typu fosforylovaných oximů Američané [ Hoenig S. L.: Compendium of Chemical Warfare Agents. Springer, New York 2007 ].
Rusové tyto binární sloučeniny vyvíjeli jako Folianty. Výsledkem byly také látky A 230, A232, A234.
A 230 dosahuje zhruba stejné toxicity jako VX. A232, A234 jsou mnohem toxičtější 5x až 8x více než VX.
www.chemicke-listy.cz/ojs3/index.php/chemicke-listy/article/download/1136/1136
Rusko má několik problému,za prvé:je velké,2 bohaté,3 ještě se na nejvyšší místa nedostali lidi plně kontrolováni satanem,4 nechce se nechat dobrovolně zničit jako například Evropa,5 nechce dolary,ale prachy podložený bud zlatem a nebo prací,6 z větší části dává prostor rozumu a křestanství.No, a to se hlavnímu kormidelníkovi kterej to tady skrz největší sráče z lidí už několik tisíc let řídí nelíbí,jeho cíl je naslibovat,obelhat,zotročit a zničit
Pepo, dovolím si Váš výčet doplnit.
Rusko má několik problémů:
1) vládne mu despotický vůdce, odchovaný zločineckou KGB;
2) za nitky vládnutí tahají mnozí oligarchové, kteří zotročují LID, jenž jim leze do …… jako žába užovce do tlamy;
3) je velké, tudíž totální chudoba venkova není tolik viditelná;
4) neexistuje v něm svoboda slova a shromažďování;
5) političtí oponenti jsou běžně fyzicky likvidováni (zastřelení na ulici, či doma u výtahu není žádnou výjimkou);
6) střelnou zbraň smí vlastnit a nosit pouze hrstka – vládní věrchušce – oddaných mafiánů;
A přidám ještě za
7) větší část obyvatel takřka pozbyla rozum, a navíc si křesťanství nechala ukrást “bývalými” bolševiky.
no abych pravdu řekl,tak jsem tam nebyl a hlavním mediím nevěřím,nebot sem tam lžou a tudíž nemám chut jim věřit ani zbytek.Dle aktivit západu a touze předělat Rusko k svému obrazu-si osobně myslím,že je na tom o něco lépe než západní mocnosti,ale to je dnes relativní záležitost,stačí aby se krabice hnuli a do hodiny tam bude stejnej bordel jako např. v Británii a nebo Německu a u nás
No abych pravdu řekl, tak já mám mezi řadovými Rusy mnoho přátel, kterým důvěřuji. A jejich hodnocení současného stavu v Rusku se od toho mého příliš neodlišuje…
Informace z médií jsem při svých politicko-společenských rozhodováních takřka nikdy nebral v úvahu. Vždy jsem vycházel z toho, co jsem měl možnost za téměř čtvrtstoletí mé pracovní činnosti poznat přímo u pramene…!
Stejně jako v případě Okamury, tak ani v případě Ruska, Vám nebudu Vaši iluzi brát a nechám Vás při Vaší domněnce, že je na tom Rusko o něco lépe než západní mocnosti…
To hodnocení řadových britů je přesně stejné jaké jim vláda a sdělováky strčí pod nos. Nebo některý z nich byl v Rusku ty ……. kontrolore? Nezapomeň na odkazy a kopírování ty příteli řadových britů (těch muslimských nebo černých.
Holínko,prověřený fízl a kamarád s Rusákama!
Za toto tě Íčko nepochválí…. Zajíčku…..
ted se pán pěkně odkopal,málem jsem se zalknul kafíčkem.
Odkopal, pravda. – Ve skutečnosti ovšem lže, jako když Langer píše. Kdyby měl v Rusku SKUTEČNĚ přátele, nikdy by o Rusech nepsal jako o rusácích a vlast svých přáte, Rusko, by nejspíš neurážel. Kriricky se vyjadřovat k politice vlády a paušálně plivat na celou zemi a její obyvatele, to ke kur.va rozdíl.
Jenomže hňup Holínkova střihu mezi tím dvojím nerozlišuje.
Pane, já vím, je to hecíř a rozhýbavač(roztleskávač) v jedné osobě.
„Vy se prostě musíte nasrat do všeho, coo?!!“
A přitom víte velký kulový…
https://pravyprostor.cz/nervozita-na-prazskem-hrade/#comment-618360
Pepo, pokud jsem výše napsal, že “mám mezi Rusy přátele, kterým důvěřuji, a jejich hodnocení současného stavu v Rusku se od toho mého příliš neodlišuje…”, pak mé konstatování v žádném případě nezpochybní lži anonymních trollů, kteří mj. tvrdí, že obecně oslovuji Rusy pejorativně “rusáci”.
Tohoto slova jsem nikdy v mém komentáři nepoužil.
Holínku, i kdyby to všechno byla pravda, jako že není, tak co je ti do toho ?
Ty jseš ředitel zeměkoule nebo pánbů ?
Pepo, tímto mým konstatováním – “Stejně jako v případě Okamury, tak ani v případě Ruska, Vám nebudu Vaši iluzi brát…”, jsem měl na mysli to, co jsem dnes napsal v tomto komentáři:
Bořivoj Holínek, 8.4.2018 07:06:38 Odpovědět
V článku je uvedeno mnohé, o čem jsem na stránkách PP nejednou psal, a co mě také ke konci minulého roku vedlo k veřejnému prohlášení, že „přestávám respektovat právní předpisy tohoto státu“ – viz odkaz níže:
https://pravyprostor.cz/s-babisem-se-nikdo-pred-zakonem-nemuze-rovnat/#comment-585319
Předevčírem jsem jednomu z diskutujících, k jeho prognóze výsledku případných předčasných voleb, sdělil, že:
ANO – po zveřejnění všech Burešových lumpáren – postupně opustí všichni členové, kteří mají alespoň nějaký pozitivní morální kredit, čímž se hnutí přejmenuje na „ANO-bude mafie!“ a jeho volební preference začnou strmě klesat…
SPD z politické scény zmizí stejně rychle, jako dřívější Okamurův Úsvit…
ČSSD je na pokraji totálního kolapsu…
KSČ(M) postupně klesají preference, což již ani Falmer nezvrátí…
ODS po zdrcující porážce, na které se nejvíce podílel Klaus (stejně jako Zeman u ČSSD) prošla očistným procesem, odešli z ní nejvíce zdiskreditovaní politici (Petr Kott, Martin Kocourek, Aleš Řebíček, Miroslav Macek, Petr Čermák, Ivan Langer, a celá řada dalších), rušila stranické buňky a zakládala nové, vedení strany se zcela obměnilo, takže její preference mají vzestupnou tendenci.
U ostatních politických stran si jejich budoucnost netroufnu predikovat, takže jak by nyní dopadly předčasné volby, věru nevím.
Jedno však vím zcela jistě, a sice to, že většina popřevratových (polistopadových) politiků napříč politickým spektrem (a to na všech úrovních), zdiskreditovala politiku natolik, že obnovení důvěry v parlamentní demokracii (zastupitelskou) bude velmi obtížný a zdlouhavý proces, ve kterém se dočkám ještě mnoha zvratů a nepravostí.
_______________________________________________________________________________
K tomu všemu nyní dodávám, že odchodem ministra Roberta Pelikána ten proces opouštění vlajkové lodi „ČESKOFERT“, jak jsem tu v jednom z mých loňských komentářů vládu ANO pojmenoval, započal. Následovat bude Stropnický, Telička a řada dalších. Až nakonec ve vedení ANOFERTU zůstanou dva trestně stíhaní „podnikatelo-politici“ (Bureš+Faltýnek) a synek z estébácko-komunistické familie Richard Brabec, kterým kafíčko bude vařit Alenka Schillerová a pro noviny jim bude chodit Radek Vondráček…
A tak si tu u nás – v té české kotlině – žijeme. Bude líp – bez ANO!
P.S.
Na to neméně podstatné jsem málem zapomněl.
Přísun obr-dotovaných potravin tomu ANO-torzu výše jmenovaných, bude servilně zajišťovat Jirka Milek (to je tak jediné, nač se tento nýmand hodí, a také zmůže).
Konečně náš bolševický komisař najel do starých kolejí, kopírování, odkazování na starší příspěvky a jejich části, holt starého provařeného kontrolora novým kouskům ani v cvokhauzu nenaučíš.
Me se naopak velice libi propracovany styl prace pana Holinka ze neplaca co mu sliny na jazyk prinese ale vzdy dokaze svoji tezi podporit relevatnim argumentem .
Tak by to snad melo vzdy byt ne ?
————————————————————–
Timto Borivoje i Zdravim !
Ahoj Franku !
Přeji Ti poklidnou neděli
i dny přilehlé…
Franku, těmi relevantními argumenty myslíš Holínkovy odkazy na jeho starší příspěvky a kopírování jejich částí? Zatím se nezmohl na jakýkoli odkaz na něco jiného, třeba článek v nějakých novinách nebo článek na webu či dokonce třeba na televizní pořad či zprávy. Já osobně od něj ani nic jiného nečekám než využití jeho bonzovacích složek.
https://pravyprostor.cz/konecne-uz-vime-jak-presne-putin-otravil-skripala-dil-2-aneb-jako-bych-tech-nesmyslnych-a-smesnych-lzi-jeste-nebylo-dost/#comment-662035
Holínku, nějak ti ujíždí myšlenky, protože s otravou Skripalových podle tématu článku má tvůj písemný exkrement společné jedině to, že jím otravuješ ostatní.
Takže to vypadá, že kromě moče a stolice neudržíš ani myšlenku.
https://pravyprostor.cz/socialiste-jako-bolsevici-dneska-aneb-o-komunistickem-mysleni-parazitu/#comment-510209
Furt se opakuješ provařenče.
Pane Holínku, bod 3) mě skutečně zaujal.
Je to zajímavá teorie – čím menší země, tím viditelnější chudoba – konečně je tedy pochopitelné, proč v takové Číně, nebo Indii, případně Súdánu není nic takového vidět.
Kdežto naopak nejviditelnější známky chudoby najdeme v Lucembursku!
Jako další střípek do této komediální mozaiky doplním, že Britové odmítli dát vstupní vízum Skripalově neteři bytem v Rusku a současně sestřenici jeho dcery Julie, která chtěla oba navštívit v údajné nemocnici.
Podle telefonátu Julie s její sestřenicí to vypadá na umělý tyátr i za účasti obou tzv. otrávených. Julie už dopředu věděla, že sestřenice vízum nedostane a informovala ji, že je zbytečné o ně žádat. Docela zajímavé, že ano ?
Nejspíš jsou oba od počátku živi a zdrávi v nějakém luxusním hotelu, kde o ně pečuje prověřený personál či obsluha z MI6. Za tento trapný divadelní výstup mají oba jistě slíbené i tučné honoráře.
Bouše, “i kdyby to všechno byla pravda, jako že není, tak co je ti do toho ?
Ty jseš ředitel zeměkoule nebo pánbů ?”
Neopič se, šmejde. Tvůj zakrnělý mozeček nevymyslí něco vlastního ?
Ale copak, nervičky, nervy…?
Vlastní meducínka nechutná?? Neee ???
Došly argumenty, nastoupila arogance a nadávky. Jak to u kremrolí bývá zvykem.
Holínku, Langer s Jáškem a spol. sami uznali, že jejich mentální a ideový primitivismus zde na PP mezi pravičáky neobstojí a po anglicku zmizeli.
Ale ty jseš tak extrémně hloupý, že ti to stále nemůže secvaknout.
Frank 8.4.2018 10:24:27 Odpovědět
Clanek by snad nebyl az tak spatny kdyby se nesnazil podprahove spojit pravdu se lzi.
Obdobne se zaseje seminko pomluvy napr timto zusobem :
,,Kosmonauti a pederasti…
Co jsem rekl o kosmonautech spatneho ?
Nic.
Ale…..je to tam ze ?
Obdobne :
Cirkev a ….?
A je to tam ze ?
Stara komunistuicka psychologicka technika zaseti podprahoveho podezreni…..
A ted nam zde sdeli:
Pravda , pravda , pravda a…..a taky ten Skripal ….a uz si spojujeme pravdu a Skripala s Ruskou ,,pravdou,,
A TO JE TA LEZ.
Ucelna a technicky vytribena lez.
Zaver ?
Tento web PP NAVŠTĚVUJE RUSKÝ GESINDEL (ksindl).
https://pravyprostor.cz/kralovna-je-potomek-mohameda-a-my-budeme-muslimove-take/
Holínku, diskuse s tebou je prakticky totožná, jako bych se bavil s debilem.
Ale máš tady těžkou konkurenci, už ti šlape na paty místní debil Liborek.
Pane Bouše,
v jednom na Libora pan Holínek opravdu nemá.
Pravdou by bylo, kdybyste napsal, že p. Holínek “šlape na paty” Liborkovi.
Pravda (a láska) musí přece zvítězit!
*pardon – oprava:
“…v jednom pravdu nemáte…”
Politruk je zpět, zase odkazy a kopírování a ještě ke všemu není trapák ani ftypnej.
Ale vymyslel a to že má mnoho přátel mezi řadovými Brity. Vždyť tady stejně nepředvádí nic jiného jak odkazy a kopírování ze svých bonzsložek.
Jinak se omlouvám za zavádějící informaci a to že má přátele Brity. Napsal Rusy ale tomu nevěří ani on sám.
V tom případě platí:
Vlado 8.4.2018 10:29:26 Odpovědět
To hodnocení řadových rusů je přesně stejné jaké jim vláda a sdělováky strčí pod nos…
____________________________________
Jak vidno, i zavádějící informace může někdy věrohodně popsat stav věci.
Pane Bouše,
možná nejste daleko od pravdy. Dnes jsem četla, že “….Skripalovi dostanou „ochranu“ od USA = se změnou identity a pobytem v USA”.
Už před časem mě napadlo, že se ani o Skripala a jeho dceru nejedná, když dodnes žádná aktuální fotka, nikdo je v nemocnici NESMĚL navštívit, jeho neteři nebylo uděleno vízum, ale ani sama “Julia” si nepřála její návštěvu (tel. rozhovor, který proběhl z její iniciativy), navíc věděla dopředu, že sestřenice vízum nedostane.
Takže s velkou pravděpodobností – špatně zinscenované divadelní představení.
Zdroj:
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/468486-londyn-chce-nabidnout-skripalovym-novou-identitu-a-zivot-v-usa.html
Paní Janino, to divadelní představení muselo být každému trochu logicky uvažujícímu zřejmé.
Okamžitě z toho, že neexistoval jediný záběr nebo fotka, jak ti tzv. otrávení vypadali a jak leželi v nemocnici připojení na hadičky.
Aby světová veřejnost viděla, podívejte se, co jim ti zlí Rusové udělali.
Podle primitivní úrovně britské zpravodajské činnosti jsem názoru, že členové MI5 a MI6 jsou produktem britského inkluzivního školství.
Uráá poženeme rusáky za ural 🤭
Amatérština dnešních tajných organizací je neuvěřitelná. Oni nedokázali toho Skripala ani dorazit. Agent 007 se asi v hrobě obrací.
No k tomu, že ho budou muset nějak dorazit určitě dojde. Nemůžou ho přece nechat běhat a žvanit na svobodě jen tak. Uvidíte: Náhle se Skripalovi přitíží a pak “beze slova” zemře.
přitížit se může snad jen na základě převozu do SSA
http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/12613-skripal-usa-nove-jmeno-nezavrazdi
http://www.rukojmi.cz/clanky/zahranicni-politika/5971-nova-fakta-mohou-prevratit-pripad-skripala-prohlasil-staly-zastupce-rf-pri-osn-presto-je-zde-nabidka-usa-o-udeleni-azylu
Angláni je do žádné Ameriky nepovezou. Dají jim novou identitu (jako) a pak … jeden na infarkt, druhej na mozkovou příhodu.
Taky myslím. Po získání nové identity se dotyčná osoba (záměrně) vytratí z obecného povědomí. – Když se pak “vytratí” i ze světa, ani pes po ní neštěkne – a o to tady jde.
Vždyť by Skripalovi mohli říct, jak to bylo doopravdy; může si Velký Islámský Británistán dovolit takovou blamáž? – Ani náhodou.
Tak nevím zda se ošklíbat nad amatérštinou, nebo se obdivovat tomu, že pro získání důvodu pro rozdmýchávání napětí s RF šetří životy protagonistů.
Ta západní neomarxistická lidskoprávní agenda je opravdu prdlá a jedná přesně v intencích stalinových cynických tezí: “Smrt jedince je tragédie, smrt milionů je statistika.” Možná proto se vyhýbají osobní tragédii Skripalových s případným obvinění z politické vraždy, aby mohli nastavit podmínky pro vznik oné statistiky.
Drahí přtelé, ano velká válka mezi USA-NATO-EU a Ruskem-Čínou je na spadnutí. Zase jednou se bílé přilby vyznamenali a byli u toho první – jak jinak ten travič Asad s Putinem zase jednou vraždí děti (https://www.seznamzpravy.cz/clanek/desive-zabery-z-duma-pokud-se-potvrdi-utok-plynem-zadaji-usa-zakrok-proti-syrii-44722?dop-ab-variant=&seq-no=2&source=hp).
Je to stále dokola USA-NATO má stejnou dlouhotrvající platňu se svým songem: ukrajina-syrie-novičok-syrie-krym-nikulin-cla na ocel a hliník-ukrajina-syrie. Ješte věříte, že to bude DOBRÉ? Ano, tento satanem ovládaný svět, který se svíjí ve smrtelných křečích bohužel nebude zachráněn. Odnesem to jako první my vazalové USA-NATO-EU satanského spolku.
Pokud…., údajně….., zprávy nemohly být ověřeny z nezávislých zdrojů.
Ale určitě to tak bylo a určitě to byl Asad s ruskou pomocí.
(Že Bílé přílby si libují ve výrobě kašírovaných obětí (nejlépe dětí, to víc táhne) Asadových “zvěrstev”, to ví snad už kdekdo (pozn. : mimo Libora, toho opravdu nepodezírám, že by něco věděl.) ).
A kdo tomu nevěří je Putinův pohůnek, operativec FSB, GRU, nebo jen voják hybridní války ruského ministerstva obrany. A to jsme na PP, až na s. Langera, Holínka a WXV club, všichni, kteří dosud jsou schopni používat selský rozum, vyhledávat a kriticky hodnotit info i z jiných zdrojů a tyto zažazovat do širšího kontextu událostí, než nám jednostranně mainstream do hlav tlačí. Prostě je nás třeba od info odstřihnout, zabránit alternativním názorůma, pohledům a nepříje,mně logickým otázkám. Poté snad radostně a jednotně vyrazíme na Rusa.
Tam je ten otevřený, srozumitelně hovořívcí a konající Satan – Putin, co se orientuje především na svůj lid, vlastní region, co preferuje bezpečnost své země a ruské zájmy. Co si to ten parchant dovoluje, to ani OSN není schopné pochopit a skousnout. Natož světoví i zdejší USA a EU filové.
Je smutné a signifikantní pro naše politická jelita, že zdravý rozum, čest, pravda, odpovědnost byly vyhandlovány za solidaritu, víru a EU dotace.
Noobody, pokud jste to ještě neudělal, otevřete si ten odkaz na Marjanoviče na Hospodářských novinách. Je to v prvním komentáři pod článkem.
Velmi mě zajímá, jak to budete hodnotit. Zda to považujete za míněno skutečně, nebo ironicky. Prozatím to nebudu komentovat, aby nedošlo k nějakému podsouvání.
Marku – Vy mi dáváte!!
Vy jste mne svou otázkou sakra znejistěl. Poprvé jsem ten inzerovaný šlánek ani pořádně nedočetl, protože to bylo argumentačně na vodě a najednou Vy. Tak si říkám co tam Marek vyčetl, co se tam skrývá za jinotaj, hádanku, otázečku nevyslovenou, ironii a nadsázku skrytou? Tak jsem dočetl. A ještě další články od autora, z toho 2 k aféře Skripalovi.
No ještě jednou – to jsem si dal. Dospěl jsem k závěru, že nevystoupil ze svého stínu a funguje na principu – “podle sebe soudím Tebe”. Asi bude dost morálně deproivovaný. Ten člověk je rusofob zřejmě od kojeneckého věku. Tomu když řeknu, že v Rusku žere Putin děti, tak tomu uvěří a napíše o tom hororový článek. A když mu Holínek sdělí, že příjmem uprchlíků do EU zachráníme Afriku, tak napíše oslavný článek o dobrotivé, progresivní a na budoucnost světa myslící Evropě v čele s předvídavým abstinentem Junckerem. Jediný pozitivum vidím v tom, že již vím, že se autorským dílkům Teodora Marjanoviče mám oblouklem vyhnout.
Má odpověď zní – je to jednostranně zaujatý a podebraný pisálek, co logiku a žurnalistickou investigativnost snadno zaměnil na cílenou dehonestaci a víru v pravdu těch jím preferovaných politických jelit. Že se živý žurnalistikou mne nepřekvapuje zvlášť, když píše do Bakalovek. Tedy – neobjevil jsem ani náznak jinotaje. On to ten pisálek myslí naprosto vážně!! Řekl bych, že klub eurohujerů a USAfilů (WXV) Marjanoviče zařadí mezi své modly a jeho dílka do povinné literatury.
Ani pořádně nevím, jak to napsat. A vlastně ani, proč by to mělo stát za komentář. Mám už nějaký čas rozepsáno, a přemýšlím, jestli ho označit za pouhého neobvykle dimenzovaného (srovnatelného k takovému, na který může v Izerově vtipu jednomu bačovi dle jeho slov vedle sebe usednout až sedmnáct krkavců) předměta. No, ale tady si s pouhou patologickou blbostí asi nevystačíme. Je to sice nebezpečné všímat si blbosti druhého, protože hrozí ukápnutí máslíčka z vlastní hlavy, tenhle ale, jak zřejmo z fotografie, se k ní hlásí dokonce odhodlaně. Jenomže s ní samou si v tomto případě nevystačí. Ta “uvolněnost”, s jakou to celé píše, vědci, kteří se pohybují “jen” v jistém úseku vědomostí, ruský vlastní gól se zvířátky, to tomu přidává další rozměr. V kombinaci se “společenskou angažovaností”, ať už skutečnou, nebo pod vlivem něčího “očekávání” z toho jde viditelně namíchat koktejl chutí až netušených.
Vědomí existence podobných tvorů je někdy dost skličující.
Marku – já si myslím, že tématu Marjanovič jsme věnovali mnohem více času, než si zaslouží. Je pravdou, že by to nebylo poprvé, co jsme mrhali časem, vtipem a dobrými radami jdoucími až na dřeň, ale tam byla alespoň jakási zpětná vazba. Že to bylo házení perel manželkám hušíka (všiml jste – již se připravuji na bigamijní musulmanské rodinné vztahy
) je věcí schopností a vnímavosti adresáta našich poselství. S tím jsme tak nějak museli počítat. Můžeme cítit zklamání, možná i hořkost, z nedokonaného díla, ale ne vše se vždy podaří. Tak snad zase jindy.
Spíše by mne zajímalo, jak pokračuje Vaše edukativní činnost se študákama. Napište prosím co nového, zda jste již uskutečnil to následné saetkání, Vaše postřehy, a tak vůbec co si odnášíte /očekáváte. Podle toho, zda již proběhlo, nebo teprve bude.
Díky.
Díval jsem se na odkaz k Marjanovičovi. Kdo je na pochybách, ať se podívá, co a jak píše Marjanovič jinde… ironie je podle mého názoru zcela vyloučena.
No jo, málem bych zapomněl. Ano, už to bylo. Teď v týdnu. Bylo jich tam devět (poprvé čtyři). Ale zmrvil jsem to hned na začátku, protože jsem chtěl uvolnit náladu a zavtipkovat. Tak jsem se zeptal, kolik je chlapců a kolik dívek. Hned byli doma, na první škrtnutí.
…
“Tys říkala, že se s nima dá mluvit!” To ihned jedna nová řekla jedné z minula. Začal jsem mluvit o tom, že takovýto způsob zlehčování témat byl v naší, o jeden stupeň starší generaci normální, a že se nad tím nikdo nepozastavoval. A že to děláme pořád, že tím nemířím (což, přiznávám, nevím, jestli ta pravda byla úplná) někam, abych někoho zraňoval. A abych něco jako navodil akademickou atmosféru, tak že podobně komentujeme dění hlavně v partě, co se skoro každý rok potkáváme od vejšky, píšeme si, a voláme. Už tam ale zůstal blok.
Zvrtlo se to na komunikaci a porozumění právě mezi těmi sousedními generacemi, na to, že je podceňujeme, že je to de facto podobné přehlížení, jako menšin všeho druhu. Byl tam se mnou kamarád, ptal se jich, jestli by se to tedy mohlo nazvat přímo diskriminací. Nemohli se dlouho mezi sebou dohodnout, nakonec, že tak se to nazvat asi nedá, ale to přehlížení, to že tam je. Neuznání jejich vzdělanosti a schopnosti relevantně posuzovat společenské děje. Tak jsme to probírali celou dobu, tak hodinu a půl, možná dvě, protože se pak trousili, že už někam musejí. Mé otázky z historie brali za namyšlenost, protože oni ji prý berou jen jako základ pro koncepci společnosti. Co to znamená základ, to jsem z nich blíž nedostal. O první průmyslové revoluci věděli, že manufaktury, přesun obyvatel do měst, kritické sociální podmínky. O druhé už ale jen to, že (kdo by to byl řekl), navazovala na tu první. Třeba takovou elektrifikaci průmyslu ale už pak považovali za tzv. “no a co jako”. Naprosto jsem si je znepřátelil, když jsem se zeptal, proč si myslí, že se tomu říká vůbec revoluce. Že se prostě trefuju do toho výrazu, že si na začátku hned všimli, že to dělám. Jako, to trefování.
Nedostali jsme se dál, jen, že to mezigenerační neporozumění je. Na můj argument, že zkušenost je soubor empirických poznatků o reálném průběhu jednotlivých, i opakujících se modelových situací, odlišných jednou v detailech, jindy v blocích, a že jejím neměnným atributem je nepředatelnost, respektive pokaždé nějak omezená předatelnost z jedince na jedince, reagovali odmítavě.Že empirie byla již zpracována, lze ji poznat výkladem, a studiem odborných textů o jednotlivých dějích. Na to zase já, že je to osobní prožitek, skládající se nejen z racionálního vjemu, ale taky z pocitu, tedy emočního prožitku, ale opět měli odpověď, že od toho je empatie, a tu že umějí. Na otázku, jestli dokážou tedy rozeznávat podobnosti dějů, odpověděli dost sebevědomě. Měl jsem už jen piktogramy
Vím to, natolik mi paměť slouží, že ten generační střet jsem měl taky. Nejen za studií, hlavně spíš nějakou dobu po nich, kdy jsem byl naprosto přesvědčen, prostě jsem to až intenzivně věděl, že na co ti starší šáhnou, to udělají blbě. A taky to, že přede mnou to s mladými a středními, natožpak staršími, bylo podobné. To přesvědčení a “vědění” postupně odcházelo, tak, jak jsem začal žít v životní realitě. V případě těch dnešních ale po té absolvované elektroléčbě jen doufám, že aspoň části z nich se to reálnější vnímání světa taky snad ještě podaří. Jestli všem, to ale pochybuju.
Hmmm, tak to žádný obrovský úspěch nebyl. Měl jsem pocit, že se na to setkání těšíte a že Vás ten kontakt se študenty baví. Teď cítím, že setkání bylo plné kontroverze, nepochopení a pravděpodobně i nějakých předpojatostí, což samozřejmě vzájemnému pochopení mnoho nepřispívá.
V návaznosti na Váš poslední odstavec musím opakovat svůj dřívější koment. Prostě mladý člověk co dokončil vzdělání je nabit znalostmi. Je otevřený, zvědavý, kritický (někdy až přepjatě), ideálně spravdlivý, povětšinou čestný, a značně naivní a díky tomu i empatický. Ta naivita studentů pramení z absence zkušenosti a dosud nízké nutnosti prokázat osobní odpovědnost bez vytáček. Daleko jasnější, v realitě ukotvenější a přímější postoje lze očekávat od stejně staré “dělnické mládeže”, než od “inteligence”. Dokončené studium je dokladem pouze schopností vyhledávat, nasávat, replikovat a spojovat (do snad logických souvislostí) získané informace, tedy míry inteligence. Žádným způsobem není dokladem jakékoli chytrosti, ukotvení, praktické použitelnosti, morálky ani charakteru jedince. Mládež kdysi přesně vystihl W.Churchil svým památným výrokem: Kdo ve dvaceti není levičák – NEMÁ SRDCE, kdo je jím ještě ve čtyřicítce – NEMÁ ROZUM.
Proto věřím (pamatujíc si vlastní mladost), že většinou dozrají a stanou se z nich odpovědní, rozhodní a jasně vyprofilovaní jedinci. Obavu mám z toho, že plitkým vyžadováním odpovědnosti (povinností) v protikladu s akcentací humanismu a lidských práv bez hranic z dnešních studentů může vyrůst morálně nedospělá a pokřivená generace empatitů zbavená sebeochranných reflexů. Nakonec lze říci, že tohle vykořenění z rodinných, národních a kulturních vazeb je skrytým cílem současného inkluzivního školství. To směřuje k výchově “NOVÉHO” snadno manipulovatelného, humanitně vstřícného, ohebného, neomarxistického člověka, který je ochoten automaticky a nadšeně následovat politická jelita na cestě do NWO.
Pane kolego, správně konstatujete idealistické nadšení mládeže. Ale buďme v klidu, nechme je se vykřičet a vybouřit, za pár let budou všichni mluvit úplně jinak. Oni se totiž sami přesvědčí, až dostanou párkrát od života a okolí do držky, že byli zneužiti, aby jiným dělali užitečné idioty. Přejme si jen, aby na to nebyli nuceni doplácet nezúčastnění, třeba potoky prolité krve či hromadami svých mrtvol.
Naštěstí existuje strom života, který vše upraví.
Inu, konzervatismus mele pomalu ale jistě.
Noobody – nestačilo by dát si navzájem mailové adresy a tam si povídat o tom, co s tématem článku (otrava Skripala) nijak nesouvisí??
Vždyť ty vaše slohové “povdačky” tady na PP píšete skoro denně a v těch komentech jen občas přehazujete slova nebo děj.
Tak nás (čtenáře) trochu šetřete. Nový přístup, pohled, argumentaci nemáte, tak opravdu se smilujte a pište si jen ty mejlíky.
Díky. Holínek
Válka musí být i kdyby celý svět byl zaplaven nositeli Nobelových cen míru. To na co se čekalo několik týdnů a avízovalo se předem konečně splichtily Bílé přilby, v Ghútě to nestihly protože jim tam dobyly syrská vládní vojska chemickou laboratoř. Tak se přesunuli do Důmy a konečně se ,,to povedlo”. Úplně stejně jak v prvním případě i se záběry jak polévají vodou z hadice údajné oběti a ještě jsou sami v sandálech nalehko, hlavně děti a ještě tak fikaně že se nepozná kde to je. Kdo bude brečet Trumpovi do ouška aby se rozhodl konečně vybombardovat a ztomahawkovat Sýrii do doby kamenné.
Odkud jsou vlastně ty Bílé přilby řízené, není to náhodou z Londýna?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/desive-zabery-z-duma-pokud-se-potvrdi-utok-plynem-zadaji-usa-zakrok-proti-syrii-44722?dop-ab-variant=&seq-no=2&source=hp
O možném útoku “chemickými” zbraněmi v Sýrii se psalo už zhruba tak před dvěma týdny. Nechápu Amíky, co je to zas napadlo. Kdo jim to tak dnes bude věřit?
Když z toho důvodu zaútočí Amíci na Damašek bude to nevídaná mela, už jen proto, že Rusko tom útoku ví a je připraveno. Konflikt samozřejmě může brzy přerůst ve 3.sv. válku.
EÚ už pred 3 týždňami oficialne zverejnila sankcie za chem. útok v Sýrii . Ten útok sa stal až teraz. Tá EÚ má úžasnú schopnosť predvídať.
citát z tlače :
” EÚ „omylom“ uvalila sankcie na Sýriu za chemický útok, ktorý sa nestal, tri dni predtým, ako sa o nich malo rozhodovať
Brusel 17. marca 2018 (HSP/Foto:TASR/AP-Geert Vanden Wijngaert)
V piatok sa v EÚ odohrala jedna mediálne nevýrazná, no dosť dôležitá udalosť. Rada EÚ na svojej webstránke predčasne omylom zverejnila rozhodnutie EÚ o zavedení nových sankcií proti Sýrii. Na tom by nebolo samo o sebe nič zaujímavé, pretože EÚ, podobne ako USA,uvaľuje sankcie na kdekoho. Zaujímavé však je, že toto rozhodnutie opisuje, že nové sankcie proti Sýrii sú reakciou EÚ na chemické útoky sýrskej vlády proti vlastnému obyvateľstvu a bolo odsúhlasené dňa 19.marca 2018.
Áno dobre čítate, rozhodnutie EÚ zaviesť nové sankcie voči Sýrii za chemické útoky spáchané sýrskou vládou voči nevinným Sýrčanom zverejnili pracovníci tlačovej služby Rady EÚ o 3 dni skôr, ako sa malo o ňom vôbec na úrovni ministrov zahraničných vecí členských krajín EÚ hlasovať. Dané zasadanie ministrov sa bude totiž konať až v pondelok 19.marca 2018. O týchto skutočnostiach v piatok svet informoval oficiálny predstaviteľ a hovorca ruského ministerstva obrany generálmajor Igor Konašenkov.
Keď však tento omyl pracovníci tlačovej služby Rady EÚ zbadali, rýchlo daný dokument zo stránky stiahli. ”
Takže, vojna bude.- 3 svetová. USA s podporou EU a s ideologickou úderkou pseudoPravičiarov z PP to zariadi.
Neverim
Róbert Sopko vedie vplyvné médium, s ktorým sa kamaráti Boris Kollár, Marian Kotleba i Čarnogurského Slovensko-ruská spoločnosť. Tvrdí, že píše o všetkom pravdu, ktorú klasické médiá zamlčiavajú, o sebe však nepíše nič.
Ty vase info jsou rizeny Ruskou tajnou sluzbou…
Co si o sobe myslite ?
Ze jste jediny kdo ma internet… vy ktosi komunisticky kretene ?
vždy ma poteší, keď jediným argumentom oponenta sú jeho posraté nervy.
———-
a vždy ma potešia citáty (“argumenty”) z https://dennikn.sk/
ktorého čítanosť je ešte menšia ako tohto PP.
Franku – asi na tom internetu umíte merde!
https://www.hlavnespravy.sk/eu-omylom-uvalila-sankcie-na-syriu-za-chemicky-utok-ktory-sa-nestal-tri-dni-predtym-ako-sa-o-nich-malo-rozhodovat/1343652
Stačí zadat do vyhledavače a vyckéoří na vás desítky odkazů. Ale víra je přeci o moc víc, než rozum, kritická analýza info a snaha zjistit, jak se věci skutečně mají.
Jak snadno věřící hlupák napíše “nevěřím”, tak obtížně člověk myslící hledá, prověřuje a zjišťuje kde se nachází pravda.
Oprava – vyskočí
Taková maličkost Franku, ty věříš jenom tomu čemu chceš nebo tomu co ti oficiální stanovisko Pentagonu dovolí.
Čí chleba jíš toho píseň zpíváš.
Vlado,
vidím to podobně. Pan Frank, jako zřejmě (možná) naturalizovaný Američan nemůže světové, ani evropské události vidět jinak, než jak americká média popisují.
Jen mě mate, že se kdysi vyjádřil jako příznivec prezidenta Trumpa, ale tady “kope” za Clintonovic kliku.
tu je kopia, ktorú ukladá google a ktorú nestihli tí hlupáci zmazať.
https://uloz.to/tam/_eNNOBUbIroPS
Už vidím “argument”, že to tam dali putinovi hackeri
zajko ver, ver a úšit se, úšit se
taky hledej či otevři odkazy.
Přeji Ti poklidnou neděli i dny přilehlé…
Takových debilů kteří celou dobu čekají je dost a ušáci žádné potvrzení z nezávislých zdrojů(Bílé přilby to nejsou) nikdy nepotřebovali a nějaké OSN jsou jim taky u pérdele což už dokázali vícekrát. Ale všechno je v richtiku, zdejší skvadra WXV se všemi funkcionáři budou pět ódy a nadšeně tleskat i kdyby se zrovna konečně vypařovali po jaderném výbuchu.
Mas v jednom pravdu Vlado.
USA skutecne nema nejmensi potrebu vyrabet si argumenty .
1. Argumentu je dost i bez vyroby
2. Kdyz se Amerika rozhodne tak k tomu jiz dal nic nepotrebuje , proc klesat na uroven protivnika ?
Aha…………..takže “když se USA (předpokládám, že tak jste to myslel?) k něčemu rozhodnou, nic dalšího k tomu už nepotřebujou….” hm. A zbytek světa do toho nemá co mluvit.
Pochopila jsem dobře?
Pochopila.
ano
amen pravil ušáckej zájc, či snad ussáckej ušák
Franku – všeho do času!!
Tak dlouho se chodí …
Že USA loví v cizím revíru, chovají se jako dobyvatel, dobytek utržený ze řetězu a namachrovaný mamrdi není nic nového. Však ono jim zmehne, nebojím se.
Bohužel to odsereme všichni!!
Lotrum vzdy vadi silny policajt
Frank – “Lotrum vzdy vadi silny policajt”
To s Vámi spouhlasím. Jenže silný policajt vadí obecně demokracii a především slušnejm lidem. Když si policajt uzurpuje práva vyšetřovatele, soudce, poroty a popravčího pak je to bolševický socialismus.
Možná i Vám by prospělo dříve přemýšlet, než začnete klofat do klávesnice blbosti.
souhlas a
a slovy s. gumídka:
Přeji Ti poklidnou neděli i dny přilehlé…
Zdravim Te Borivoji,
Je tady opravdu dost Rusaku a nektere clanky ( verim ze nechtene) jsou dovedne koncipovany k nenapadnemu rozvraceni zapadni civilisace ve prospech Rusaku.
( muslimsky a buserantskolevicovy boj proti zapadni spolecnosti ma stejneho jmenovatele – Moskvu)
Franku, ty věříš vaší propagandě a já se zase pokouším používat rozum po přečtení dostupných informací. VŠECH ! ! ! ! Ty máš jediný pohled, takový bolševický ,,Kdo není s námi(USA) je proti nám. A toho musíme zničit i kdyby to byl celý svět”.
Nu Vlado ja mam jeste navic – ZKUSENOST
A ta mi rika – nikdy never Rusakovi
zajíček já mám větší zkušenost – nikdy nevěř lháři
Franku, myslíš tou tvou západní civilizací třeba tohle :
multikulturalismus a vnucování barevných imigrantů, islamismus a islám, likvidace národních států, agresivní feminismus, rozvraty rodin, LGBT, genderismus, pochody a preference buzerantů a dalších deviantů, rudozelený klimaalarmismus, environmentalismus, euronesmysly, politická korektnost, ženské kvóty, pozitivní diskriminace, soudcokracie, byrokracie, atd.
Ty hrozne rad podsouvas druhym sve lzi
Ahoj Franku,
ještě jednou Tě zdravím a k Tvému konstatování – “Je tady opravdu dost Rusaku a nektere clanky ( verim ze nechtene) jsou dovedne koncipovany k nenapadnemu rozvraceni zapadni civilisace ve prospech Rusaku” – Ti sděluji, že mám velmi podobný dojem.
Většinu těch místních “Rusáků” (kremrolí) poznají čtenáři PP snadno podle toho, že takřka pod každým mým komentářem se seběhnou jako smečka pouličních ratlíků, aby nejapně poštěkávali nadávky, pomluvy a lži.
Já na ně nereaguji a Tobě doporučuji, abys tak činil rovněž.
Tak zase někdy…
Nereaguješ z jediného důvodu a to protože nemáš nic jiného jak odkazy na SVOJE starší i novější odkazy na svoje příspěvky. To není opakování ale pravda. A vzájemné poplacávání si po ramenou s klubem svých parteigenossen na tom nic nezmění, ani na tom že tady ty máš nejbolševičtější myšlení ze všech. Nebylo tvé původní pravé jméno Berija Holínek?
https://pravyprostor.cz/konecne-uz-vime-jak-presne-putin-otravil-skripala-dil-2-aneb-jako-bych-tech-nesmyslnych-a-smesnych-lzi-jeste-nebylo-dost/#comment-662035
Hlavní projev soudruha Beriji Holínka, odkazy na diskuse.
To je v poradku Borivoji , obcas zahorim touhou fouknout do zhasinajiciho ohynku , vzdyt by to tedy bez nas bylo jak na rudem namesti
haf, haf
cit. “Většinu těch místních „Rusáků“ (kremrolí) poznají čtenáři PP snadno podle toho, že takřka pod každým mým komentářem se seběhnou jako smečka pouličních ratlíků, aby nejapně poštěkávali nadávky, pomluvy a lži.”
“Já na ně nereaguji…”
ach gumídku, gumídku stárneš a blbneš
Na dnešním obrozeném Rusku je podstatné, že chrání pravicové, konzervativní a křesťanské hodnoty, je proti euroamerickým buznám, lesbám a dalším deviantům, feministkám, zeleným klimabláznům, židovskému multikulturnímu šílenství, podporuje rodiny, děti, chrání náboženské svobody, brání svou vlast, hlídá své hranice, udržuje silnou armádu, atd. atd. Zkrátka je toho tolik, že je to náš nejbližší spojenec proti neomarxistickému Západu.
P.S. Proto také dnešní opět levicově totalitní bolševický Západ tak vyšiluje a podle pokynů svých židovských páníčků se opět snaží křesťanské Rusko zničit.
Rusko = pohoda, klídek, tabáček !!!!
zde to pasuje lépe…
https://pravyprostor.cz/konecne-uz-vime-jak-presne-putin-otravil-skripala-dil-2-aneb-jako-bych-tech-nesmyslnych-a-smesnych-lzi-jeste-nebylo-dost/#comment-662005
Bouše, “nějak ti ujíždí myšlenky, protože s otravou Skripalových podle tématu článku má tvůj písemný exkrement společné jedině to, že jím otravuješ ostatní.
Takže to vypadá, že kromě moče a stolice neudržíš ani myšlenku.”
Svými ohranými prokremelskými agitkami neruš čtenářům PP nedělní pohodu, klídek a tabáček !!!!
Lžete
Bořivoj Holínek 8.4.2018 12:47:31
“Já na ně nereaguji a Tobě doporučuji, abys tak činil rovněž”.
Děkuji místní zmoklé 🐔 , že Boušeho svým kvoknutím – “Lžete” – zařadila mezi „…Rusáky (kremrole), které poznají čtenáři PP snadno podle toho, že takřka pod každým mým komentářem se seběhnou jako smečka pouličních ratlíků, aby nejapně poštěkávali nadávky, pomluvy a lži.”
No proč ne? Zatím jsem – resp. jsme – zaregistrovali, že nejčastěji přiskakujete vy, milý ratlíku. Jen ta smečka chybí, holt vás není dost a to naštve, že? Ňaf !
(A ještě dáváte svým kámošům rady, podle kterých se vy neřídíte.)
Místní zmoklá 🐔 Janina píše:
“Zatím jsem – resp. jsme – zaregistrovali, že nejčastěji přiskakujete vy, milý ratlíku…”
……………………………………………………
Inu, dal jsem si trošinku práce,
a jen pod tímto článkem jsem zaevidoval pod mými komentáři následující (jako vždy první) “přískoky” mých oponentů:
Vlado 8.4.2018 10:29:26
milan 8.4.2018 12:18:44
Pavel K 8.4.2018 13:29:56
Lubomír Bouše 8.4.2018 10:02:38
Vlado 8.4.2018 11:39:35
Vlado 8.4.2018 13:34:47
Lubomír Bouše 8.4.2018 12:00:16
Vlado 8.4.2018 13:36:56
Lubomír Bouše 8.4.2018 10:34:56
Lubomír Bouše 8.4.2018 11:10:04
Lubomír Bouše 8.4.2018 11:29:12
Vlado 8.4.2018 11:42:33
Vlado 8.4.2018 10:52:11
Vlado 8.4.2018 13:40:58
Vlado 8.4.2018 13:54:04
Janina 8.4.2018 13:08:11
Anninger 8.4.2018 13:05:53
Tak, a nyní je na řadě (ne na hřadě) zmoklá 🐔
tak opět –
“Místní zmoklá 🐔 Janina píše:
„Zatím jsem – resp. jsme – zaregistrovali, že nejčastěji přiskakujete vy, milý ratlíku…“
……………………………………………………
Inu, dal jsem si trošinku práce,
a jen pod tímto článkem jsem zaevidoval pod mými komentáři následující (jako vždy první) „přískoky“ mých oponentů…
málo práce, málo, flákáš to
chybí ODKAZY
sorry, předběhl jsem zmoklou 🐔
za předběhnutí
Jak vidno, zmoklé 🐔 Janině se
z toho hřadu nějak slézti nechce,
a mé “přískoky” nedoložila.
Dokonce ani smečka jejich “kamošů”, kterých je – stejně imbecilních jako ona – dost, nevypomohla a to naštve, že?
Nebo spíš Kvok !
Ňaf !
Ale slezla jsem z “toho hřadu”.
Proto jsem tu chvíli nebyla, ale už zas jsem.
Pane Holínku, je mi divné, že při vaší vysoké inteligenci (IQ vyšší než 130 a to opakovaně) jste vůben nepochopil rozpor mezi vašimi radami panu Frankovi a vlastní činností.
Dovolte tedy, aby vám imbecilní zmoklá slepice upřesnila “wo co go”.
Na většinu místních Rusáků dle vašich slov nereagujete, ale vzápětí “přiskočíte” k Vladovi, Boušemu a mně. Znamená to tedy, že my nejsme “místní Rusáci”, nebo LŽETE???
Děkuji za případnou odpověď a dalším záměrným nepochopením nezpochybňujte vaše IQ 130+ .
„wo co go“
– význam slova NEJČASTĚJI si nechte vyhledat třeba na wiki;
– o mém IQ jsem se nezmiňoval;
– NELŽU, vy nejste “místní Rusáci”, vy jste místní duševní mrzáci.
Jak to – nezmiňoval?
Co vaše opakované psychotesty a testy IQ?
Opět lžete?
Psala jsem snad, že jste se o nich zmiňoval dnes?
Nebo se snad vaše IQ mění ze dne na den podle počasí?
🐔 opět přihlouple nekvokejte
a dejte odkaz
kdy a kde.
Soudruhu Berijo, každý nemá celoživotní složky jako ty.
Sorry – složky nevedu. Ale je to tak 2 dny, co jste mě poučil, že při psychotestech vč, testu IQ jste dosáhl vysoké hodnoty více než IQ 130.
Jak jinak bych to asi věděla?
S vaší pamětí opravdu není něco v pořádku, nezanedbávejte ty kontroly.
A abyste mě nepodezíral, že záměrně mizím z diskuze, předem oznamuji, že jako každou neděli mám od 17.30 naplánováno něco jiného než debilní večer otázek-odpovědí ve vašem stylu.
Děkuji za pochopení.
Paměť neslouží vám.
Já vás o ničem podobném nepoučoval.
Mně postačí, když vaše tvrzení doložíte až budete mít čas.
Již nyní však vím,
že nic nedoložíte, pro což pochopení nemám.
Vám již
ani ty pravidelné kontroly nepomohou.
Pane Holínku,
bez obav – doložím.
Ale teď opravdu ne, už nemám čas. Pa.
Když to tady tak pročítám, nestačím se divit.
Korunu tomu nasadil tenhle FÍZL HOLÍNEK, co si na lidi dělá databázi.
To už se i svini břídí ty udavači. Kdo tě platí? BIS nebo NSA nebo CIA? Nebo to děláš pro vlastní ukojení ty DEMENTE? FUJ ty si lidské prase, odpad!
https://pravyprostor.cz/zveda-se-mi-z-toho-kufr/#comment-643747
P.S.
Platí mě všichni tři… a vcelku slušně
Ty se neštítíš ničeho. Ty jsi excelentní HOVADO HOLÍNKU!
Díky za uznání.
Od takového trolícího anonymního mamrda zvláště potěší…
https://cestina20.cz/slovnik/mamrd/
P.S.
Pokud si výše uvedený zlostný výpad trolla, jenž hanebně zneužívá jméno známého hudebníka, přeložím, pak čtu:
“Ty se nebojíš ničeho.
Ty jsi excelentní HRDINA HOLÍNKU!”
Jistě uznáte, že to člověka potěší.
Holinku jsi blbec a zlodej k tomu.a nic ti dokazovat nemusim.ze jsi totalni blb tady vsichni vidi.a ze jsi zlodej ti dokazovat taky nemusim.videl jsem te jak jsi ukradl nanuk j jeste v obchode ho snedl.
https://pravyprostor.cz/cerny-unor-25-unora-1948-prevzala-moc-nad-zmatenymi-obcany-luza-zorganizovana-sovetskym-svazem/#comment-648451
ty sis do tech nanuku asi sednul ne ?
Níže uvádím pouze zlomek z odkazů na články a videa, na které jsem se již dříve v mých komentářích odvolával při popisování stavu v Rusku –
https://www.youtube.com/watch?v=nJFA3NWpFp0
http://www.ivcrn.cz/islam-a-rusko/
http://dokumenty.tv/vysoke-hry-ruske-mafie-1-korene-dokument/
http://dokumenty.tv/vysoke-hry-ruske-mafie-2-metastazy-dokument/
http://dokumenty.tv/vysoke-hry-ruske-mafie-3-ruda-strecha-dokument/
http://dokumenty.tv/vysoke-hry-ruske-mafie-4-expanze-dokument/
http://www.novinky.cz/domaci/378169-sovetsky-disident-putin-je-stejny-jako-ostatni-diktatori-zemanovu-podporu-nechapu.html
presne tak
P.S.
Nechal jsem si vytřídit všechny mé odkazy (linky) na různé články, vide a TV pořady za celou dobu mého působení na PP, a byl jsem překvapen počtem…
166 celkem
A stále budeš tvrdit že nemáš složky na všechny diskutující na PP od začátku svého působení zde a dokonce jak z tebe jednou vylezlo tak už minimálně od roku 1991.
“A stále budeš tvrdit že…”
Franku, těmi relevantními argumenty myslíš Holínkovy odkazy na jeho starší příspěvky a kopírování jejich částí? Zatím se nezmohl na jakýkoli odkaz na něco jiného, třeba článek v nějakých novinách nebo článek na webu či dokonce třeba na televizní pořad či zprávy (!!). Já osobně od něj ani nic jiného nečekám než využití jeho bonzovacích složek. (viz Vlado 8.4.2018 13:34:47)
boříku slábneš, pojď si zaspívat – gumídko, gumídko, popojdi maličko, stojíš to o césty…
bez tebe by to nebylo ono
P.S. ještě -“Já osobně od něj ani nic jiného nečekám než využití jeho bonzovacích složek. (viz Vlado 8.4.2018 13:34:47)”
já od tebe taky nečekám ni jiného, snad jenom TO případně stížnost Herr Kreuz
Přeji Ti poklidnou neděli i dny přilehlé…
Skripal skřípe. Dali jsme vám zločince, máte trest. To si za vás máme vymýšlet i zločin?
Vždycky smrdí, když o vině rozhodují politici, nikoliv důkazy. Kauza Skripal a novičok je toho příkladem a již i největším rusofobům snad musí připomínat béčkovou špionážní parodii či pohádku, jak pejsek a kočička pekli dort.
Tragikomická taškařice v hlavní roli s dvojitým agentem Skripalem a jeho dcerou, (ne)smrtelným novičokem (na který podle expertů a jejich názorů rotujících v 360stupňových azimutech neexistuje protijed), spálenou Skripalovou kočkou, morčaty a reklamou na dokonalý britský lékařský systém, zachránivší otrávené údajně ultrasmrtelně jedovatou ruskou látkou, vskutku představuje něco tak absurdního, co by snad nevypotil ani Havel s Beckettem a Evropským parlamentem dohromady po láhvi absintu a tarokách se Sorosem. Kdyby nešlo o náš svět a nás samotné, řehtal bych se možná jako kůň.
Nebo se snad ještě najde někdo, kdo nemá sebemenší pochybnosti a bezmezně věří všem těm správně přesvědčeným demokratům z řad Britů, Američanů, EUrofilů a našich lokajů (mylně přesvědčených, že je někdo na jejich utopickém západě bere vážně), kteří nám zcela od začátku bez jakýchkoliv důkazů tvrdí, že za vším je Rus? Myslím, že soudný člověk, který nezapomněl na Srbsko, Irák, Libyi, Sýrii, dopravák sestřelený nad Ukrajinou nebo lékaře a inženýry z Afriky a blízkého východu je alespoň trochu obezřetný…
Zdroj: https://tomasvyoral.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=657643
————————
Najde.
Zakládající členové W3V, Libor, Tonda, Frank – minimálně. Omlouvám se těm, na které jsem zapomněla.
Za to vy budete v klubu domovnich duvernic ceske pokrokove islamske respubliky
A tys v klubu které z vašich zpravodajských agentur?
nemůžu sem propasírovat článek eportálu z 3.4. jak si zase nějakej vohrn kůžička chce koupit válku s Iránem od Trampa.
to si vys..r voko a proč ten odkaz né a né.
To bude asi tím že PP nemá cenzuru.
opravdu nééé, již i já jsem zjistil, že NÉÉÉ
https://www.hlavnespravy.sk/izraelsky-mossad-sa-distancoval-rusofobnej-hysterie-rezirovanej-britaniou-kauze-skripal/1365006
Tak to se amíkboti bez vlastního myšlení poserete z toho že Izrael použil vlastní rozum a ne ten kolektivní britskoněmeckofrancouzkoamerický.
Viktoria Skripaľová prehovorila o želaní Julie vrátiť sa do Ruska
Moskva/Londýn 8. apríla 2018 AKTUALIZOVANÉ (HSP/Sputnik/Foto:TASR-Jonathan Brady/PA via AP)
Viktoria Skripaľová v rozhovore pre noviny The Telegraph oznámila, že jej sesternica Julia, ktorá bola otrávená pred mesiacom v Salisbury, sa zúfalo chce vrátiť sa do Ruska.
Trocha poučení, bude válčička, nebo nebude?
https://www.youtube.com/watch?v=YGOM3SLHijQ
Příbuzní bývalého plukovníka GRU Sergeje Skripala a jeho dcery Julie, kteří byli otráveni ve Velké Británii, mají podezření, že je hodlají držet v této zemi násilně. Píše o tom The Daily Mail.
Pětašedesátiletá sestřenice bývalého špióna Natalja Pestovová sdělila listu, že se jí zdálo, jakoby Julie nemluvila po telefonu to, co chtěla. Poznamenala, že si rodina uvědomuje, že žena „po otravě a šoku nemůže zůstat takovou jako dříve”.
„A přece jen, když jsme slyšeli její hlas, měli jsme pocit, že nemluví z vlastního podnětu. Není ve skutečnosti někde vězněna?” řekla Pestovová. „Je to těžké, když nemáme možnost si s ní promluvit nebo ji vidět, abychom si udělali vlastní závěr. Je tu příliš moc různých fám a neexistují hodnověrné informace.” Dodala, že v této situaci je obtížné pochopit, kdo mluví pravdu a kdo hraje dvojí hru.
Breaking News !!!
Právě jsem dostal svodku, že Rusové vyvinuli nový nervově paralytický binární plyn Staričok.
Jedná se o dvě oddělené složky, které po smíchání vytvoří ještě smrtelnější účinky než britský Novičok. Do jedné ampulky se napustí koncentrovaný extrakt z použitých bombarďáků Terezy Májové a do druhé ampulky obdobný extrakt z nevypraných bombarďáků Anděly Merkelové.
Postižený po vdechnutí binárního Staričoku autenticky po židobolševicku zrudne a během 3 vteřin (nikoliv 30 vteřin jako u novičoku) je mrtvý. Nemá absolutně šanci přežít.