
Komunisté se odmítli distancovat od Grospiče
MARTIN BRAUN
Grospič prý vyjádřil nad mrtvými svou lítost a tak je vlastně vše v pořádku.
Jak jsem se před chvíli dočetl v lidovkách, komunisti se národu stále smějí drze do tváří. Jiný komunista zase tady na blogu žvaní o depresi v USA, o střílení do hladových žen, o tom, že antikomunistická media “jako kolovrátek” opakují padesátá léta a rok 1968 a píše o mementu velké deprese v USA. To jako vážně? No jistě že vážně. Jsou to komunisti a těm se fakta a pravda nikdy moc nehodila. A proto může, bez jakýchkoliv následků jakýsi Grospič urážet památku těch, kteří byli zavražděni barbarskými hordami z východu. A proto může jeho slova o tom, že rok 1968 nepřinesl žádnou okupaci a že ti mrtví byli většinou obětí dopravních nehod, jeho strana hodnotit sice jako neopatrná ale současně je obhajovat tím že se jedná o kampaň a vytržení z kontextu. A dovolím si poznamenat, že to vše pravděpodobně jen pár hodin po oslavách vzniku republiky.
Ano, tohle je pravá tvář komunismu a komunistů a jsou naivní všichni ti, kteří mávají rukama a říkají že vlastně o nic nejde, že komunismus už není hrozbou a kteří dokonce, jako údajně paní Schillerová, považují komunistickou stranu za pro vládu důležitého a významného partnera. Prý to prohlásila v televizní diskusi.
Včera, při přenosu z Vladislavského sálu jsem mezi diváky viděl předsedu komunistů Filipa. Jeho přítomnost byla urážkou všech, kteří se v historii Československa stali oběti této zrůdné ideologie a zločinců, kteří ji uváděli v život
Mimochodem . V Česku mnoho podobných videí nenajdeme. Pokud vůbec nějaké. Ptám se, proč?
Autor: Martin Braun
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč
Celkem za měsíc: 8 378,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- ČSSD je už nepochybně strana v posledním tažení - 13.4.2021
- Faltýnkovy deníčky - 13.4.2021
- Podívejte se, jak vypadá Bidenův migrační tábor v Texasu (video) - 13.4.2021
KOMUNISMUS HNUS
SOCIALISMUS HNUS
KAPITALISMUS HNUS
NEOMARXISMUS HNUS
ISLÁMISMUS HNUS
DEMOKRACIE PROKLETÁ ZMIJE
ANARCHIE KAŽDÝ BLIJE
Ozbrojte se brzy to vypukne.
https://www.google.com/search?q=MIGRANTI+%C3%9ATO%C4%8C%C3%8D&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjxxMvt7MHlAhUQVhoKHecqAQYQ_AUIEigB&biw=1920&bih=937 …
Úvodní článek naznačil skutečnou pravdu o komunistech.
NIKDY NEBUDOU DEMOKRATICKOU STRANOU !!!!!!!
a ktera demokraticka strana je tam dnes?
ta zlodejska pakaz v predklonu a ve sluzbach nadnarodnich korporaci?
kolik maji kmanci na svedomi zivotu za tech poslednich 30 let?
KOLIK Z TECH, CO NEKDE UMRZLI..CO NEBYLI LECENI A NEBO NAOPAK LEKY PRO VEK ODSTRANENI?
KOLIK AUTISTICKYCH DECEK….FETAKU…DEBILU Z HAVLOIDNICH UNIVERZIT…
…bylo by to na celou stranku o tom, co se deje a vy dementi tu melete hovadiny o komancich….
AUTOR A MNOZI ZDE: PROBERTESE KONECNE!
Do tvari se lidem smeji mnohem vetsi sfine a skutecni vinici dnesniho marastu…
Ne nejaci virtualni jenom diky nazvu strany, ktera je od valu uz 30 let…
Ten, kdo se jenom trochu zajima o co nejpravdepodobnejsi vyvoj v dejinach urcite chape,
ze reseni situace v ’68 nebylo nejstastnejsi, ale bohuzel jedine mozne….
OKUPACE?!?!
To uz vam nacisto jebe?
Okupace nacisty pres 350 000 zabitych, umucenych
a zavrazdenych a dalsi desitky tisic pozdedji na nasledky…nemluve o vyhlazovacich planech..
Nemcum ted lezeme do riti a nasi Lidovci s nima uz pomalu svorne hajluji…
V ’68 se uvadi neco kolem 150 obeti, coz je na takovou megaakci vynikajici vysledek…
Planovalo se ze Zapadu mnohem vice mrtvych a mnoho provokaci se nepovedlo…
Ano, provokaci jako treba v ’56 v Madarsku, kde se take objevili “zahadni strelci”
jako na Ukrajine, Syrii, Egypte atd…
Jako byvaly komunistobijec musim bohuzel priznat, ze podle vyvoje nasi “svobody a demokracie” po ’89 byla
ta ta tzv okupace ve skutecnosti opravdu bratrskou pomoci…
..je neuveritelne, kolik se najde jeste tupych hovad,
kterym sezasekl mozek pred 30 lety a nevidi skutecnou likvidaci nasi zeme a naroda…
Pokud byla Ústavním soudem rozpuštěna Dělnická strana, z důvodu podpory a propagace (neo)nacismu a šíření rasistických a xenofobních pamfletů.
Tak proč by se naši ústavní činitelé také nemohli zabývat činnost KSČ(M) ? Je zcela jednoznačné ,že někteří členové strany zde obhajují a schvalují zločiny proti lidskosti a komunistické genocidium, na to přece máme platné zákony a paragrafy…
Komunismus má na svědomí 25x více obětí na životech než-li nacismus.
Nacismus 6 milionů Židů a 1 milión Romů, plus samozřejmě cílené vyvražďovaní slovanských vzdělaných elit.
Ale komunismus na celém světě na 150 000 000 obětí.
Kdepak jsi těch 150 milionů sebral ? Dle Černé knihy kapitalizmu má kapitalizmus na svědomí 950 milionů obětí a pořád vraždí v půlce světa ! Jen z poslední doby Irák , Afganistán , Libye , Syrie , Jemen , Jugoslavie , miliony mrtvých a uprchlíků! Co různé převraty v jižní a střední Americe v režii CIA ?
Co sem motáte kapitalismus
I komunista může být kapitalista, ono to taky tak velmi často je…
Jen to , že kapitalisti mají na svědomí daleko víc obětí než komunisti , když už jste o tom začal psát ! !
predpokladam, ze mas v tom vycucanem cislu i Cinu…
…ale on ten velky komanc Mao byl predevsim Zednar a sve pany mel ve Vatikanu, Londyne atd…
..uz vis, debile?
Zajímavé… Dělnická strana byla rozpuštěna Ústavním soudem z důvodu toho, že podporovali a propagovali hnutí které směřuje k potlačení lidských práv a svobod.
A tenhle spolek stalinistických zombie, je pořád úplně v klidu…
Ústavnímu soudu taky předsedá jeden z nejkovanějších soudruhů Husákova režimu Rychetský. Tak co byste očekával. Po listopadu to byli právě tito soudruzi a chartisté, kteří nám mazali med kolem huby tím, že jsou už komunisti minulostí a je zbytečné je zakazovat. Moje paměť mě ještě slouží. Kumoušo-chartisté byli včera i ve Vladislavském sále. Na můj vkus jich bylo až příliš. Ale jsou tady díky OF, později i díky ODS, ČSSD i KDU-ČSL… Takže ti všichni, kteří se podíleli na existenci dnešní KSČM by měli držet slušně řečeno hubu.
Kolik lidí bylo za Husáka zavražděno ? Naopak za Husáka se narodilo o 1 milion dětí víc než za stejnou dobu po 89. , kapitalisti tedy připravili o život milion dětí ! Muslimskou invazi do Evropy a tedy i její oběti mají na svědomí kapitalisti !
Beztak, vy pravičáci máte doma všichni pod fuseklama schovaný členské průkazky KSČ. Čím větší současný komunistobijec, tím větší předlistopadová komunistická bestie. Ti tzv. chartisti byli beztak všici komanči a agenti stb. Proto to tu teď vypadá , jak to vypadá. Co? Pravda je vždy nepříjemná!
Máte 100% pravdu. A vidno, že ti největší křiklouni toho Grósepiče potřebují k očistě svého svědomí co nejvíce. Grósepič je mi ukraden, protože je to v podstatě chráněnec chartistů, jen se to nesmí nikde psát….
Grospič neřekl nic jiného než to, co prostřednictvím tohoto “pravicového” webu do světa již dlouhou dobu vykřikuje místní prokremelská agitka, ve složení Bouše, Jonas, Kadel
a řada dalších kolaborantů.
Grospič moc dobře ví, co LID chce slyšet, a co mu u komunistů Filipa, Zemana i Babiše projde.
….. je první věta článku Martina Brauna, blbe
……a……koho to zajímá.
….. no asi tebe, když to čteš, blbe
Myslím , že ti vojáci VS byli moc hodní , Američani by s těmi ” bojovníky ” vypořádali jinak ! Pochybuji , že by si nechali zapalovat tanky .
A ta dáma v bílém, v čestné prezidentské první řadě je jako “kdo”? Klidně by tam příští rok mohl sedět ještě Hurvínek se Spejblem, Šípková Růža, Drakula i Fantomas.
Jake barbarske hordy z vychodu? Okupace byla provedena z podnetu komunistickeho vedeni Polsla a DDR. Jedni prisli ze severu, druzi ze zapadu. Ostatne cely komunismus pochazi ze zapadu.
Opatrně. Langerovi by mohla prasknout žilka.
” … Státníkem, který první oficiálně navrhl použití vojenské síly proti Československu, byl Todor Živkov”, tvrdí bulharský historik Dragomir Draganov. “Aspoň tedy na (níže) zmíněné schůzce. Bulharského předáka k tomu přivedl Kolder. Když Živkov pobýval koncem dubna v Praze, požádal prý ho o vojenskou pomoc: „Soudruh Kolder otevřeně prohlásil, že jen politickými prostředky oni nemohou změnit situaci. Prosil, abych řekl sovětským soudruhům, že bez rozhodné pomoci zvenčí nemohou zdravé síly zvládnout situaci. Je nevyhnutelné přijmout jakákoliv opatření – manévry nebo jiné -, ale bez žádané pomoci se neobejdou.“ … ”
Nekřivděte samotnému SSSR, nejvíce vždycky koušou ty nejmenší kurwy.
Do Ruska přišel komunismus ze západu z USA (Trockij) a Německa (Lenin).
Dneska se situace opakuje a běží druhé kolo zavádění komunismu a jako čirou náhodou opět od našich známých soudruhů z vyvoleného světovládného etnika s česnekovým apetitem.
Na západě jsou všechny levicové strany liberální a demokratické.
Jak je možné, že u nás stále přežívají tihle stalinističtí pohrobci a gottwaldovci ?
Kde jsme udělali chybu ?
Znamená to , že za toho socializmu se žilo lidem lépe než dnes , viz anketa !
okupace, nebo si komunisti mezi sebou vyřizovali účty?
Rétorika soudruha Grospiče s většinou diskutérů PP souzní velice, da.
Grospiče mají diskutéři(většina) určitě u pyčé.
Důležité je že rétorika zdejších obřezanců na PP je marná, yes.
…… žer chlebáá a nehrabej se ve spoďárech diskutérů, úchyle.
V ČÍNĚ nepotřebovali nic privatizovat, ani “reformovat“ a už 2 roky
jsou nejsilnější ekonomikou světa.
Do Číny si nepustili žádnou Rotschildovu, Morganovu, Rockefellerovu či
GoldenSachsovu banku a to ani přes bílé koně, navzdory nabízeným
výhodám.
– Za dva roky vyprodukovala Čína víc cementu než USA za celé 20.
století.
– Délka vybudovaných cest – 4 mil. km
– 300 tisíc mostů po celé zemi, z nich přes 1000 s délkou víc než 1
kilometr.
– V roce 2016 postavili most z Hongkongu do Macau.
– Předtím tam cesta trvala 1 hodinu na rychlostním člunu.
– Za jeden rok se autopark Číny zvětšil o 20 miliónů automobilů.
– Každý rok se v Číně postaví 100 nových letišť.
– Dále se například postavili gigantické viadukty s délkou 150 km a
tunel o délce 28 km .
– Vlak z Guangzhou do Guiyangu za jednu hodinu projede 510 mostů a
236 tunelů rychlostí 250 km/hod.
– Za 30 roků v Číně zvětšili obytnou plochu 8 x a byty se přidělují i
bezplatně.
– Za 10 let bude v Číně 220 měst s počtem obyvatel přes 1 milión.
———-
Celá tato statistika je reálná díky jednoduchému číslu:
Od roku 2000 v Číně popravili za korupci přes 10 000
Od roku 2000 v Číně popravili za korupci přes 10 000 – díky tomu u nás když za korupci se rozdávají posty a zvedají platy to nemůže nikdy vypadat rozumně.
Stačí se projet po našem D1 tankodromu. Jeden valí oči. 10 opravovaných sekcí. 10 jich je uzavřeno. Na 4 se pracuje. Na těch 4 jde o 3 stojící bagry a nákladní auta + 20 chlapů u lopat. Opřených. Zábor cesty kde se dělá je o 5 km delší než kde se dělá.
Nebo slavné dotování postaveno za finance EU. Aby ne stavba za 300 000 postavena statečně za 5 000 000.
Ano to je jedna strana mince. A ta druhá, když to zde vidím? Jedna tlupa mafiánů bude popravovat tu druhou, aby si zajistila monopol…
ty potřebuješ zaměstnat v nějaky čínsky fabrice, abys tu bolševicko-kapitalistickou oslavu KSČ moh pořádně procítit
Stačí v japonské , ty tady zaměstnávají asi 30 tisíc lidí !
varšavskou smlouvu pozvali naši komouši a naše komoušská vláda v čele s dubčekem v moskvě podepsala, že s tím souhlasí. jedna bolševická pakáž byla vyhozena a vystřídána jinou bolševickou pakáží. nechápu proč se kvuli tomu někdo vzrušoval.
Vždyť je to dobře, ne! Má právo na svobodu projevu i svobodu projevovat svoji blbost. Je dobře, že toho práva využil a svoji blbost a pochybnost zaujatost projevil. Takže nám je vše jasné, co jsou oni zač.
Rozeberme si Grospičův výrok s chladnou hlavou:
… Základní premisa z našeho pohledu souvisí s tím, že se nejednalo o okupaci…
Což je, bohužel, pravda. Jednalo se dislokaci vojsk v rámci vojenského paktu, jehož jsme byli (bohužel) členy.
… Byl to tragický moment, nebyl správný ten moment, to jsme řekli několikrát, ale nebyla nijak odzbrojena Československá armáda, bezpečnostní složky, likvidována státní moc, například jako v případě okupace nacistickým Německem. Tedy, jedná se o vstup zahraničních vojsk, který nebyl šťastný…
Je na tom snad něco nepravdivého? Byly některé státní složky násilím odzbrojeny? Kdo ví, co se dělo při okupaci německé a nechce režimově lhát, musí souhlasit.
… Největší problém s tím měla samotná komunistická strana. Bylo to díky tomu, že vedení komunistické strany, tehdy v čele s Alexanderem Dubčekem, nezvládlo danou situaci…
Co si soudruzi nadrobili, to si vyžrali.
… a ty oběti, které jste tady zmiňovala, to byly oběti, které vesměs pocházely z dopravních nehod.
Paní redaktorka Štechrová v inkriminovaném rozhovoru zmiňuje cca 130 obětí (137 přesně, pozn. koment.), z nichž prokazatelně (ÚSTR ČR) lze 41 prohlásit za úmyslné zabití (29%), zbylých 71 % jsou collateral damages (ano, například i ty dopravní nehody).
Přijde snad někomu divné, prohlásit 71% celku za “vesměs”? Pak chápu, proč je takový silný odpor proti maturitě z matematiky.
… Čili samozřejmě, myslím si, že si zaslouží vzpomínat, vyjádřit jim úctu. Ale nebyly to oběti žádných ozbrojených bojů nebo aktivního ozbrojeného boje …
Ve skoro třech čtvrtinách skutečně ne.
Zbytek už je jen odporná režimová mediální štvanice. Kdo chce věřit propagandě, může. Já ale raději tvrdá data a doložená fakta.
10 000 šibenic !!!
A co jste čekali? Prý nejsme jako oni, kandelábry se nekonaly, a tady máte výsledek! “Vrah na rohu o morálce káže…”
Taky na těch kandelábrech mohli skončit západní poskoci !
Odmítli se “demokraté
” distancovat? A co ještě musí udělat, aby byli komouši zakázáni?
Sláva, že promluvil Grospič a nick kadel.
konečně už všichni vidíte následky legality komunistů.
konečně se přiblížila doba vyoperování těchto zhoubných společenských metastází.
Něco na mém příspěvku snad není pravda?
je to všechno možné, jen ne pravda. je to posun asi jako když řeknete “odklonil” místo “ukradl”. Podle mezinárodního práva veřejného to neslo a nese všechny prvky okupace.
nebuďte Grospičův advokát.
je otřesné dívat se na to co tady za 30 let narostlo za plevel.
Ano , za 30 let kapitalizmu tu kapitalisti zničili co se dalo , průmysl , zemědělství , školství ! Je tu obrovský státní dluh , prakticky nic tu už Čechům nepatří , jsme jen německá kolonie ! Kolik podniků za té vaší ” okupace ” patřilo Rusům ? Co 360 tisíc mrtvých za protektorátu , tohle by se mělo pořád připomínat , to byla okupace ! Dle Jaltských dohod tu Rusové mohli mít vojska už od 45. !
… dobře, že se tady ozývá tenhle komunistický kanalizační proud, kterému po 30 letech natolik otrnulo, že si dovoluje se veřejně vyšklebovat lidem, kteří neměli srdce je rozvěšet po lucernách nebo na sovětských ëlkách na počest ruským okupantům.
jen dál chrochtejte.
bude se vědět kam praštit nejdříve.
ty jalto jedna pitomá, kdyby to bylo podle těchle dohod,
tak by bylo pilsner urquell v americkym sektoru.
Mohl byste, prosím, alespoň rámcově tyto porušené aspekty “mezinárodního práva veřejného” ocitovat, či odkázat? Rád si o tom něco přečtu.
Onoo totiž, když se naopak přidržím obecně uznávané definice okupace dle Vattela, ruský nájezd v r. 1968 nesplňuje ani jeden bod:
– musí jít o znepřátelené státy. Což jsme nebyli, naopak, byli jsme členy jednoho vojenského paktu.
– okupující stát musí udržet a vykonávat na okupovaném území své pravomoci. Což nenastalo, naše státoprávní i silové orgány fungovaly dále. Invazní vojska nikdy, ani ve dnech invaze, nepřevzala úplnou kontrolu nad bezpečnostními složkami a vládou v zemi.
– u následného pobytu (dominantně sovětských, ostatní se stáhli) vojsk na našem území se už vůbec o okupaci nedá hovořit. Sovětští vojáci byli dislokováni v kasárnách, ze kterých téměř nevycházeli a nedostávali se tak skoro vůbec do kontaktu s československými občany. Podobná regulace platí i na většině současných vojenských základen NATO ve členských zemích.
– československý komunistický režim si uvědomoval, že pobyt vojsk VS se nesetkává zdaleka u všech občanů se souhlasem a chtěl proto jakékoliv kontakty s občany země omezit na minimum. Což je v případě skutečné okupace nemyslitelné a pravidla si diktuje okupant bez ohledu na místní obyvatelstvo.
Takže znovu – jak to uděláme s tím pojmem “okupace”? Mám snad v něčem z uvedeného nepravdu?
Je to tak , ale ti Čurdové jsou tak zalezlí v německém zadku , že už ani o pravdu nestojí , mají své instrukce , definitivně zničit náš stát !
takže znovu – k soudruhu kádrovému vedoucímu kadlovi a jeho pojetí okupace.
===============================
to co tady předvádíte za akrobacie (jako bych viděl vaše laické prolistování učebnice Mezinárodního práva) svědčí o tom, že vám unikl důležitý moment – všechno co jste opsal z odborné literatury je definice pouze pro OKUPACI VÁLEČNOU.
okupace kerou orchestroval a režíroval SSSR nebyla okupace mezi znepřátelenými státy (i když striktně vzato mezi Čechy a Rusy moc přátelství není) tedy nikoliv VÁLEČNÁ; nikdo nevyhlásil válečný stav mezi ČSSR a SSSR. Srandovní představa : kdo by to asi byl – asi blanický rytíři ?!
Okupanti resp. okupační stát SSSR na území ČSSR fakticky vykonával své pravomoci nikoliv přímo, leč zprostředkovaně přes české komunistické kolaboranty rozmístěné po institucích, které byly pouhými imitacemi suverénních státních orgánů, protože stačilo, aby někdo z komunistické garnitury pípl a byl naložen do gazíku a už ho nikdo nikdy nespatřil. Tento stav, který trval až do odsunu Rusů, je podle vás obdobou „regulace na většině současných vojenských základen NATO ve členských zemích“ ??! ještě sem neviděl, že by americká armáda ze svých základen zprostředkovaně tlačila na bundestag a ideologicky řídila NSR tak jako to praktikovali rusové v čssr. Kdejaký ruský bojar přijechal na politbyro a udílel českým soudruhům přátelské rady – s vědomím, že má backing v ruských vojenských základnách. Rusáci ponechali pravomoci čechům tak akorát v tom, jak si postavit králikárnu.
Ani samotným Němcům s Američany v německých pivnicích to tak nepřipadalo, jako to připadalo čechům s ruskými sapíky a tanky v zádech.
Správně označená – zprvu invazní poté okupační – vojska, umístěná na řadě základen, se nemísila s obyvatelstvem, z dobrých důvodů. Především proto aby nebyla příliš na očích zahraničním zpravodajům a jejich kamerám. Byla v neustálé pohotovosti pro případ různých excesů ze strany horkých hlav v ČSLA, které zprvu reálně přemýšlely o odvetném úderu nebo o přechodu ke guerillovýmu stylu boje. Pozdější časté manévry ve vojenských prostorech a tankodromech za účasti čs. vojáků a rusů byl cvičeními okupačních vojsk s armádou čechů, kteří byli v podstatě součástí těchto okupačních vojsk, protože už byli tak dalece indoktrinovaní , že by šli s rusáky společně proti českému obyvatelstvu, kdyby se konečně nasralo.
Pravidla si okupant diktoval – ne že ne. Bez ohledu na místní obyvatelstvo – byl jste někdy v bělé pod Bezdězem, nebo v milovicích, nebo v ralsku, nebo u nějaké menší posádky např. v olomouci? Víte vůbec co se tam dělo ? jak si můžete dovolit takhle lidem srát na hlavu ?!
Máte nepravdu skoro ve všem. Jestli chcete dělat noblesního advokáta Grospičovi nebo jen provokovat je vaše věc. Věcí jiných lidí je pak naložit se jmenovaným drzým demagogem a s vámi dle jejich názoru. A tentokrát už se nikdo nesplete a neuslyšíte „nebudeme jako oni“. Jedinou pravdu máte v tom, že jste komunistický demagog, který právě teď komunistům svými blbými šmé snižuje volební rating. Dost lidí si na komunistech za to co řekli v poslední době získá volební body a preference. Osvojili jste si styl kamarádů lidu, ale teď jste si pěkně nasrali do bot. Bláznivý kmete pohvizdující si internacionálu.
Nemá cenu jakkoli reagovat.
Slepice, byvše přiložena okem k čáře, to také nemá jednoduché.
Bagře, to vše jste napsal v Hynčině č.p. 138, kam Vás dnes dopoledne nastěhoval namyšlený hlupák Maximus?
P.S. S obsahem Vašeho příspěvku se do značné míry ztotožňuji.
zaznamenal sem že tady probíhá jakási kampaň ohledně téhle adresy, ale uniká mi co tím řečený nick sleduje. tedy kromě toho, že se ukázal být jako trapný šmírák, který nemůže obstát v normálním lidském kontaktu i diskusi a nalézá místo jen ve virtuální anonymitě, kterou intenzivně prožívá.
… když už jsi zaznamenal “sem”, zaznamenej ještě “tam” a pochopíš.
… když už jsi se dal do opravování pravopisu, tak i psaní čárky ve větě – …zaznamenej ještě “tam”, a pochopíš.
Pane Bagr, zdravím.
ano, dost přesně jste pojmenoval situaci, kdy si bezostyšně cintá pentli kdejaký Velký Píč, a také Píč koly, alias Kadel…
Pokud nad ním věcnými argumenty zvítězíte, což není opravdu nic těžkého, pak Vás možná stihnou litanie, jako že jste závistivý soudruh, a že “to bude hezký pohled, až budete chcípat”, přičemž tento rudý kantůrek, co v době, kdy si o vycestování do zahraničí mohla drtivá většina Čechů nechat zdát, běžně jezdil na konference do Moskvy.
Ano, nejen on je důkazem toho, jak to dopadne, když “nejsme jako oni”…
Soudruhu, s Tebou ta nenávist opravdu nebezpečně mává.
Měl by ses léčit, mohlo by to mít ještě horší následky, než dosud.
Mimochodem, zrovna tento Tvůj příspěvek (a řada dalších) je názornou ukázkou, co Ty považuješ za “věcné argumenty”
Do lido demo se dalo jezdit i na občanku a do Ruska se jezdilo s ROH za pár korun ! Čurdo , čurdo !
Grosspitsch se honosí právním vzděláním, ale vystudoval to, co už je dnes makulatura.
proto lituju ty kteří mu dělají advokáty.
očekávám následující paradox: lidi mojí generace už nevědí co to je být jako komunista.
proto nikdo z nich (až ty prasata budou hubit) nebude ani náznakem moci říci “nebudeme jako oni”.
budou prostě takoví, jací v dané chvíli budou chtít být – nebudou svázáni nějakými zábranami – a nebude na to komfortní podívaná …
na to soudruzi zapomněli, že teď proti nim už nestojí generace vyrostlá v socáku.
Jojo, teď proti nám stojí vycmrdlí mileniálkové s osmi chlupy na bradě a copánkem, střídající marihuanu a neženské ženy, pokud zrovna na to mají to správné pohlaví.
Strach je opravdu na místě.
Ty, jsi se s Langerem povedl. Něco tak vypatlaného se opravdu jen tak nevidí. Snad ani v TOPce. Chvíli mě štvalo, že na vás u v a ž u j í c í diskutéři reagují, ale nakonec jsem usoudil, že pokud vám za tu vypatlanost někdo platí, jste kontraproduktivní.
Ti s mozkem v hlavě, tady totiž proti vašim blábolům amerických análních kolíků, sázejí ověřená a logicky zapadající fakta . Noví příchozí, kteří vás ještě neznají tak vidí hodnotné příspěvky vašich “oponentů” (to jsou ti, kterým okusujete tkaničky bot), potvrdí si správnost svých názorů a mnohdy si doplní informace.
Takže díky.
P. S. Blbí jste asi zadarmo. Nebo že by snad pornojanda (nebo kdo) byl až tak debilní a utrácel za vás dva?
snadno pochopí, že na Dědoucha by ani ten “pornojanda” nevlezl
… diskutér, zcela viditelně uvažující.
A ne, že ne!
Ač ateista, říkám, zaplať bůh. Jsem totiž heterosexuální běloch s rodinou. Nejspíš bych pornojandu nerajcoval.
Jo a namasti si ještě nějaké oduševnělé nicky, ať si pokecáš. Se mnou už nepočítej.
Občas se pobavím a reaguji, jinak je mám v trenkách. Visí mi u výfuku.
máš pravdu v tom, že tvoje komunisty “ověřená a logicky zapadající fakta” produkovaná mými oponenty, vedou k tomu že si potvrdí svůj názor na komunisty jako na anachronické, nemožně žvanící fosilie.
a pamatuj – žádný oběd není zadarmo.
i když ti to tak někdy připadá.
V dnešní době mi spíš připadají jako fosilie kapitalisti a jejich poskoci !
Nejsi náhodou ze sračkometu ČT?
Nenapsal jsem, že ta fakta byla ověřená komunisty. Taky je nemám rád.
Jinak pá pá hovnocuc. (trefnější, než sací bagr, když vezmu v potaz to, co jsi nasál do dutiny lebeční a teď tady vypouštíš.
Pá pá a doufám, že tobě podobný týpek, se v mém širokém okolí nevyskytne.
Dýchavičný dědouchu, jeden týpek v trenkách a s výfukem
se k tobě již přihlásil.
Že tys s tím hovnocucem jezdil. Ne že bys páchl i nadálku, ale ta mluva
Máš pravdu, jandu bys nerajcoval, co by taky s dědkem dělal?
To je voooono!!!
Vše co napíšete, může být použito proti vám!!! Jak se volá, tak se opakuje!!!!
To byla až na vyjímky , ukázka jak komunisté klamali a lhali našemu národu. Zuřivě ted na PP obhajují bývalí komunistický zločinný režim
minulí a chtějí slklízet co zaseli před 30 lety. Jasně jste se proflákli vy kom ouši na PP. Ale stejně je vám to houby platné, protože vaše zlaté časy ,kdy jste nás zotročovali už nepřijdou.
Dědouchu,
a ještě jeden týpek se k tobě hlásí, známý “stupid teacher”
” …hovnocuc … trefnější, než sací bagr …”
Já bych spíše volil cizojazyčnou interpretaci “sucking bugger”. Ale to je jen otázka vkusu. V Hynčině už si to ti “nezúčastnění” přeberou.
pokud už kromě namáhavé a upocené argumentace již nic jiného nemáte, pak vězte, že pro vás mám svůj pracovní label (vzhledem k vašim hláškám – 30.10.2019 v 13:14:29 – svědčícím že se vyznáte asi jen ve slepicích) Drůbežář Kadel vulgo Wacko Chicko