
Komunisté ano, nacisté ne?
Loading...
URZA
Přemýšleli jste někdy nad tím, proč jsou nacisté pronásledováni fízly za každý nesmysl, uniformované opice dělají v časných ranních hodinách domovní prohlídky v jejich bytech, ničí jejich věci a ubližují jim ve jménu potírání nebezpečné ideologie, zatímco komunisté, již vyznávají více či méně stejné hodnoty (liší se jen v tom, které skupiny lidí chtějí násilím perzekuovat více a které méně), nejen nejsou zakázané, ale dokonce sedí v parlamentu?
.
Odpověď je celkem jednoduchá: Komunistů je prostě více; a buzerovat tak velkou skupinu lidí není jednoduché, protože by se mohli postavit na odpor. Daleko lepší je najít si podobnou ideologii, kterou vyznává pár zoufalců, jejichž společenská nebezpečnost je v současné době minimální, neboť je jich vážně málo, nicméně o to snadnější je dělat z nich terče, vykazovat činnost a tvářit se, že uniformované opice potřebujeme, protože nás před nimi chrání.
.
A jak se říká tomu principu, na základě kterého nacistickým dementům jejich hobby zakázali, zatímco těm komunistickým nikoliv? Inu, je to přece právo silnějšího; přesně to právo silnějšího, o kterém se mnozí obávají, že by zavládlo v anarchii. Háček je však v tom, že právo silnějšího platí i dnes, napříč různými společenskými zřízeními, liší se jen v tom, kdo je ten „silnější“; někde mezi křováky je to ten s většími svaly a kyjem, v kapitalismu nejlepší či nejbohatší podnikatel, ve feudalismu typicky ten s lepším původem, v demokracii je to holt miláček davů s nejvíce hlasy.
.
Vždy a všude bude někdo silnější a jiný slabší, přičemž ten první mívá typicky více možností (což samozřejmě může být na úkor toho druhého, ale také nemusí); otázka je, podle čeho měříme onu „sílu“ – má být „silným“ ten, kdo nejlépe uspokojuje potřeby lidí, nebo největší populista?
Autor: Urza

Redakce
Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč, Nezn. dárce 222,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Ladislav Adamec 100,- Kč
Celkem za měsíc: 9 390,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč, Nezn. dárce 222,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Ladislav Adamec 100,- Kč
Celkem za měsíc: 9 390,11 Kč
Vybráno 26.82%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to? Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- Británie podle ČT 09 - 14.12.2019
- Pravda vítězí - 14.12.2019
- Hitler, Stalin a Greta - 14.12.2019
(Visited 1 064 times, 1 visits today)
Mohlo by Vás ještě zajímat
58 komentářů
Vidis imbecil, nakkoniec si urobil presne to, co po urcitom case urobi kazdy z vas… Darmo vam imbecilom hovorim, ze cim dlhsie budete „imbecilovat“, tym viac budete odhalovat svoju imbecilitu, az sa jedneho dna celkom odkopete… Vy s tym nedokazete nic urobit, vy musite fungovat podla vo vas natvrdo zakodovanej sablony a preto sa vsetci nakoniec aj odkopete, ako si to prave teraz urobil ty… Svetu si konecne oznamil, ze ten tvoj anarchokapitalizmus, by bol presne takou istou diktaturou velkokapitalu, akou je dnes, akurat by sa v nom diktatori uz neparali oblbovanim ludi volbami, ale ich vykonne organy, by uz oficialne patrili im… Inymi slovami, tebe vobec neprekaza diktatura jednotlivcov, priamo likvidujuca slobodu vsetkych ostatnych, tebe prekaza len to, ze tu diktaturu nerealizuju priamo, ale cez nejakych politikov na cele statov… Skvele, naozaj neviem, preco si ten anarchokapitalizmus nedokaze ziskat viac priaznivcov…? Mam pre teba dobru spravu, dnesny vyvoj vo svete naznacuje, ze sa svojho vysnivaneho anarchokapitalizmu uz onedlho dockas… Vsetko tomu nasvedcuje, staty a narody su cielavedome likvidovane, zakonodarna moc je cielavedomo presuvana mimo danych statov atd…
A to, ze niekto, kto zo seba zamerne urobil odpornu opicu, ano, hovorim o tebe Cemajcan, nazyva policajtov uniformovanymi opicami, je naozaj uchvatne… A to nielen z tohto dovodu, aj z dovodu, ze prave vdaka tymto policajtom, musia ostatni nedobrovolne tolerovat tvoje porusovanie ich osobnej slobody… Ano, tvoju pritomnost v blizkosti mojej osoby, by som si nedokazal nikdy interpretovat inac, pretoze tvoj zjav vo mne vyvolava hlboky odpor a to nielen esteticky, ale aj hygienicky a co vo mne vyvolava odpor, je logicky obmedzovanim mojej slobody, nie…? Ano, pretoze aj cielavedome vyhybanie sa ti, aby sa mi z pohladu na teba nedvihal zaludok, je obmedzovanim slobody mojho pohybu…
Lidstvo dospělo nebo dospívá k totalitě. Zřejmě demokracii nic dobrého nečeká, protože lidské pokolení
je většinou v rukách satana.
To je zvláštní, vždyť na některých fotkách vypadá Urza stejně jako Ježíš Kristus, má prakticky stejný účes i pohyby těla… srovnejte třeba:
https://byznys.ihned.cz/c1-66033260-kryptomeny-nam-mohou-pomoci-osvobodit-se-od-statu-ten-porusuje-nase-vlastnicka-prava-rika-autor-knihy-o-anarchokapitalismu
a
https://gloria.tv/photo/3v2dgZAjvvzLAnaQTcwmAggih
Vám se nelíbí Ježíš Kristus?
Co když potkáte Ježíše s Urzou? Vám se zvede kufr z nich, jim se zase zvedne kufr z vás. Kdo komu omezuje svobodu? Kdo to rozsoudí?
Co kdybychom se dohodli, že samotný vzhled člověka nemůže být zásahem do svobody druhého? :)
Tu plati presne to iste, co som napisal Cemajcanovi… Vatikanski profesionalni experti na zivot a dielo sudruha Chesusa, aj napriek tomu, ze je ustrednou postavou celeho ich pribehu, o nom podla oficialnych vatikanskych zdrojov vedia len to, ze sa pravdepodobne niekedy narodil, to znamena v jednom z 12-tich mesiacov nejakeho roku a pravdepodobne o 28 az 42 rokov neskor, bol odkraglovanym… A tu sa zrazu v Cechach objavi nejaky ludovy myslitel, ktory vie nielen to, ako sudruh Chesus vyzeral, ze bol dredovanym Jamajcanom, ale dokonca aj to, ake mal pohyby… A takyto clovek normalnemu cloveku nasledne navrhne dohodu o tom, co je a co nie je obmedzovanim osobnej slobody…? Normalnemu cloveku navrhne, aby sa stotoznil s jeho nim a ani nikym inym nikdy presne nedefinovanou subjektivnou predstavou slobody, lebo jeho subjektivna interpretacia principu neagresie, Urzovu objektivne zamernu vizualnu agresiu, za porusenie principu neagresie nepovazuje… Tu uz asi nepomoze ani Chocholousek…?
Anarchokapník Urza fňuká nad nedostatečností státní buzerace.
100 bodov!
Zajímavější je, proč ze sebe dělá Kadel hlupáka, který asi ani neumí dočíst článek.
Neřekl bych, že nedočetl. Naopak bych řekl, že dočetl a pochopil. A protože je mi jakákoli státní buzerace, ať už nácků, komoušů, Židů, teploušů či kohokoli nepřijatelná, nemíním se zabývat tím, podle jakého klíče je rozdělována.
Naopak bych chápal článek na téma “Proč buzerovat komouše, když jich je už jen pár bezzubých … a proč buzerovat ‘nácky’, když většina nositelů této nálepky je spíše přínosných … a nestálo by za to opravdu zbuzerovat ty, kdo za to všechno tady prokazatelně můžou?“
No fakt jste to nepochopil.
Musíte začít odzadu (to bývá v článcích častý postup), abyste pochopil Urzovu pointu. Anarchokapitalismu bývá vyčítáno, že se v něm chopí moci ti silnější a budou utlačovat ty slabší. No a Urza vysvětluje, že to se týká KAŽDÉHO systému. Vysvětluje to na příkladu, kdy se demokratická společnost rozhodla jednu skupinu lidi pronásledovat, potlačovat a trestat, zatímco jinou ne. Prostě proto, že i v demokracii je někdo silnější a někdo slabší.
O konkrétní rozdíl mezi bolševiky a nácky mu nejde. Předpokládám, že (stejně jako třeba já) považuje za magory obě skupiny a zároveň by (za slova) nezavíral nikoho z nich (dokud něco neprovedou).
Aleš
Ne nedostatečnost, ale selektivitu. Úplně stejnou jako za komoušů! Čím to jen může být?
Naprosty souhlas s Urzou.
Vcetne uniformovanych orangutanu.
Urzo, zaradil ses mezi me oblibene autory, diky za pekny a vystizny clanek!
A já jsem si tě Rudy zařadil mezi naivní nic nechápající goimy. Arbeit machr Frei!
Pardon překlep “macht”.
on i ten původní výraz sedí
Taky si myslím, že by si komouši měli zobnout práce, a dělat za podmínek, jaké sami bolševici ordinovali nestraníkům a tzv. “protisocialistickým” živlům…
Tak nám konečně liborku prozraď, jaké podmínky ti organizovali bolševici, ať se trochu pobavíme
Jedna věc pana autora jaksi nedostihla, komunistickou myšlenku vymysleli a pokusili se realizovat tím jejich socialismem velkokibucem Židé, kdežto nacismus Židy persekuoval a likvidoval. Takže tady je základní rozdíl. Komunismus prosazoval a vyvyšoval jistou třídu obyvatelstva, hlavně tu dělnickou, kdežto nacismus prosazoval jistou část rasy, árijce. U domluveného převzatu ost-bloku kolem r.1990 byli především Židé (Rusko Chasidé – ruský žid.kongres, Polsko Solidarita, Československo Ch77, později ještě nedávno na UA dtto). Pořæd stejný scénář! A aby to bylo naprosto nepřehledné, tak vysněný žid. stát Izrael, kde za zřízením byli hlavně židé Rothschildové, je organizován na nacionalistickém základě, kdy zase jeden národ je více než ostatní!
Takže komunisté ve strukturách států ost-bloku jsou přirozeně z tohoto pohledu O.K., neb jen se překabátili a sobě ustanovili podmínky pro existování ve všech strukturách zemí, které byli tímto novodobým převratem postiženy.
Autor ještě k tomuto poznání prostě nedošel a jeho rozhled končí za humny vesničky střediskové…… Ale musíme se ho zastat, toto nechápe ke své škodě většina našeho hloupého goimského obyvatelstva. Ale dá se to pochopit, většinu médií a informačních prostředků mají pod kontrolou právě stoupenci vyvoleného národa!
Pozn.
To, že byli po r.1950 u nás stíhání Židé jako byl Slánský a spol. bylo zaviněno změnou chování Stalina, který věděl, že oni jsou proti němu a že jsou pro něj velmi nebezpeční. Do ČSR přijeli tehdy sovětští poradci, kteří vše řídili. Nakonec v pvnį fázi po získání moci po smrti Lenina Stalin odrovnal Trockého a další žid. vůdce, těch se bál nejvíce, a tak si upevnil pozici vůdce.
Ale on tu válku s nimi v roce 1953 prohrál, jejich lékaři ho prý odrovnali! Což zní velmi pravděpodobně.
A aby to bylo ještě komplikovanější, tak nacisti (Hitler) vraždili Chasidy, ale Sionisti Hitlera podporovali. Historicky se střetly dvě židovské „kultury“(možná lépe proudy): Chasidé a Sionisté.
A dvě totální pýýče, tady plácají máču.
A pýča s vizí štěkla a k tématu zase nemá jako vždy nic. Prostě blbá septická pýča……
Heydrich taky byl jenom castecny nemec, take mu upravovali rodokmen po mame,i jeho vizaz tomu odpovidala, abnormalne krivy nos,srostene laucky usi, nedostatecne dlouha lebka v zadnich partiich lebky i oci mel castecne sikme.Za to byl chytry jako lisak,dostal se i na hrad, uz si myslel ze je na vrcholu slavy jezdil si po Praze jako kral v otevrenem cabrioletu,myslel si, ze na neho nikdo nema a ejhle take spadla pak klec na lisaka.
Maxime – dovolím si polemizovat s Urzou, ale i s Vaším názorem.
Urza se domnívá, že komančů je mnoho, proto nejsou perzekuovaní. Oba víme, že to je ultra Urza kravina. Komanči nejsou na tapetě pro to, že SSSR řízený komunisty byl vítězem 2.SV a III.Říše, řízená jedinou vůdčí stranou NSDAP, byla poražena. Židobolševičtí masoví vrazi, kteří měli na pazourech krev cca 30M Rusů a národů okolních přehodili v Norimberku svou vinu na Němce a jejich spojence. Vina Židů a jejich pomahačů v genocidě národů Ruska byla rázem zapomenuta a nahrazena vinou Němců za genocidu Židů. Typicky židovský handl!
Plyš byl částí synergického projektu globalistů (židovských nadnárodních bankéřů a vlastníků korporací) na otevřené převzetí moci a vykradení majetku Ostblocku. tProto v žádné postkomančské zemi nebyli komanči – internacionalističtí Ž/židé stíháni ani perzekuováni. Na rozdíl od národovců (nácků), kteří prosazují antiglobalizační heslo – “bližší košile než kabát” (Čechy Čechům). Za tuhle antiglobalizační opovážlivost jsou nelogicky exekutivou národních států stíháni.
Teprve v uvedeném kontextu si většina lidí začne uvědomovat moc a sílu vyvolených. Ti, kteří mají svůj národ, jeho prospěch a úspěch, za jasnou prioritu (v minulosti buditelé – Dobrovský, Palacký, Jungman, K.H.Borovský, ….) jsou dnes vyvrhelové, vhodní jen k ostrakizaci a žalářování.
To jsme to dopracovali!! Ti co jsou naši, s námi a ochotní za nás bojovat – zavíráme!! Naopak ty, co nám jdou po krku a usilují o naši národní i rasovou záhubu – stavíme do čela státu!!!!!!!
Maxime – má polemika bude s Vaší myšlenkou: “… komunistickou myšlenku vymysleli a pokusili se realizovat tím jejich socialismem velkokibucem Židé, kdežto nacismus Židy persekuoval a likvidoval.”
To, co si mi tady dnes píšeme o globalizaci, kdo za ní stojí a jaké jsou světovládné cíle vyvolených si uvědomoval i AH. To co my tady řešíme verbálně (odstavit vyvolené od moci a řídit si vlastní stát po svém) to se jemu podařilo realizovat. Díky tomu, že jasně vyspecifikoval problémy, jejich nositele a způsob řešení, tak se ze země zmítané hospodářskou krizí stala za 3 roky země hostující tisíce návštěvníků na Olimpiádě 1936. Zde m.j. proběhl první veřejný televizní přenos z olimpijského stadionu na obrazovky v ulicích Berlína a Německo získalo nedostižnou mezinárodní prestiž. Např. Anglický národní fotbalový tým zdravil soupeře při německé hymně vztyčenou pravicí.
Ale k meritu věci. Oficiální propaganda tvrdí, že vyvražďování Židů bylo plánovanou, systematickou a z nejvyšších míst řízenou aktivitou. Je možné to rozporovat, podávat důkazy, zkoumat a zjišťovat, jak to bylo ve skutečnosti?? Těch otázek je neskutečně mnoho – nejméně tolik, jako svědectví přeživších o hrůzách v KT. Bohužel není možné se do této problematiky otevřeně pustit, protože každému hrozí trestní postih za zpochybňování, neřknu-li rovnou schvalování, holokaustu. Konkrétně v případě holokaustu není zájem o pravdu. Zkoumat a veřejně vyměňavat informace můžete k problémům: dějiny jezuitů a inkvizice, komunisté a jejich gulagy, nacisté a KT, japonská genocidu Číňanů, Pol Pot + Rudí Khmérové a vyvražďování Kambodžanů, stejně jako ke všem myslitelným dějinným krutpostem. Jen holokaus je tabu dokonce ošetřené zákonem!!! V čem je holokaust natolik jiný, že nesmí být utrpení Ž/židů podrobeno veřejné diskusi??? Já to vím, ale bojím se sdělit, tak ať každý přemýšlí sám.
Protože se o problematiku hloubkově zajímám, tak si dovolím jen několik málo jmen lidí, kteří o ní psali, jejichž názory jsou podloženy vědecky vedeným zkoumáním a jejich díla jsou volně na netu:
David Irving, Paul Rassinier, David Cole, Norman G. Finkelstein, Jürgen Graff, Ernst Zündel, Fred A. Leuchter, Germar Rudolf, Richard E. Harwood, Robert Faurisson, Carlo Mattogno, Udo Walendy, ….
Urza velmi trefně. V každém systému jsou silní a slabí. Jen místní levičáci v masce pravičáků sní o tom, že vynaleznou novou formu socialismu, který bude mít už fakt lidskou tvář – díky tomu, že tentokrát už fakt dobře zvolíme ve volbách.
Vždy a všude jsou silní a slabí. Ze síly těch silných mívají nakonec výhody i ti slabí. Tu více, tu méně. V kapitalismu relativně nejvíce, z dostupných alternativ.
Prý je komunismus stejný, jako nacismus. Omyl, komunismus je podstatně horší!
Nejsou! Proto taky šel sedět akorát Štěpán, a to ještě na směšnou dobu…
To, že v ČR titíž komouši, co pronásledovali pár ujetých nacistů za totáče, pronásledují stejnou skupinu dnes, je dáno sametovou “revolucí”. Naivkové si myslí, že tato “revoluce” byla proti komoušům a že dnes už jsou vztahy narovnány!
Já bych nepronásledovala nácky ani komanče…Obě ideologie jsou již tak profláklé,že nějaké opáčko už snad nehrozí.(Tedy doufám!)
Uznávám JEDINĚ pronásledování za trestný čin.Pronásledování za názor/za slovíčko NEUZNÁVÁM!!!!!!
STOP CENZUŘE!!!
V první řadě musíte přestat fandit KSČM a SPD. To jsou jediné dvě strany u nás, které nejenže nechtějí z trestního zákona vyhodit paragrafy trestající za projevení názoru slovem (ty paragrafy o šíření nenávisti, atd.), ale dokonce chtějí přidávat paragrafy nové (KSČM o hanobení prezidenta, SPD o nenávistných ideologiích).
Husák, to je ale čur… To bylo na Gustíka vtipů. Pamatujete? A jak byli komouši vzteklí, jak zavírali, i paragrafy (na hanobení toho jejich prezidenta) měli. A o co se nám sóuzi snaží teď? Komouše už na hradě mají, tak o komplet návrat starých pořádků…
A hlavně musíme přestat fandit buzerantům!
Neboj, vám z MBS tady nikdo nefandí.
To po vás nás myslím žádný paragraf naštěstí nepožaduje. :)
Článek je o buznách?
SPD o nenávistných ideologiích..
xxxxxxxxxxxxxxxx
Právě proto jsem volil, a volit budu SPD
A stejně tak by měl volit každý opravdový vlastenec
proč píšeš vlastenec, když myslíš čurááák?
Ahoj pýčane z moravské perdele!
Nevím, co vlastenec, ale člověk nebuzerující odmítá trestání za názory.
Joe svatá to pravda
Komančům ROZHODNĚ nefandím!!!
A že by SPD omezovala svobodu slova?Tak o tom nic nevím a ani tomu nevěřím.
Ale už jsem si zvykla,že se SPD podsouvá každý hnůj.
Protože se jich bojí.
No SPD chce rozšiřovat paragrafy trestající za názor – přidat tam ty “nenávistné ideologie” (dosud jsou tam jen “hnutí”). Takže jsou dosti v rozporu s tím, co – správně – píšete. Slovem se trestný čin spáchat nedá.
Tak o tom nic nevím.A ani tomu nevěřím.
Šmarja, Heleno, vždyť je to jeden z hlavních bodů jejich programu, začali s tím prudit hned po volbách…
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/snemovna-navrh-zakazu-sireni-nenavistne-ideologie-spd.A180228_192144_domaci_kop
Aha,už jsem si to našla.Tady s SPD nesouhlasím,slovo se prostě zakázat nedá…Kdekoli se pokusili omezit bigotní halaly,tvrdě narazili.
Umlčování se ukázalo jako těžce kontraproduktivní.Réza Pahlaví westernizoval Írán a skončilo to tuhou teokracií.
Slečny které v osmdesátých chodily po Káhiře v minisukni dneska nedají bez hidžábu ani ránu.
Helena – “slečny, které v osmdesátých chodily po Káhiře v minisukni dneska nedají bez hidžábu ani ránu.”
Jestli to není tím, že hidžáb jim dneska sluší lépe, než někdejší minisukně! Těch min. 30 a více kilo navíc se musí přeci schovat a ne ukazovat.
Jo – tak to se zatraceně mýlíte!!!
I v ČR stačí veřejně schvalovat holokaust, genocidu Židů a cikánů a jste v ťurmě raz zvei.
V čem se mýlím?
Jistě, posílat nějakou skupinu do plynu, je trestné už dnes. Copak říkám něco jiného?
Jedna věc je konat a druhá věc tlachat. Zavírat za tlachání v zemi, kde je LZPS zaručena svoboda slova je skutečně tristní výklad ústavních zákonů. Nehledě na to, že předmětné události verbálního hodnocení (tr.č.) jsou starší průměrné délky lidského života.
Zase děláte hloupého!?!?!?
Jen JEDINÁ skupina má zaručené zákonem VÝHRADNĚ kladné hodnocení
Křesťany můžete posílat do plynu jak hrdlo ráčí.
“Slovem se trestný čin spáchat nedá.”
Opravdu? A co je islám? Není to náhodou SLOVO, za kterým bez přemýšlení táhnou hordy s nám nebezpečnými ČINY?
A že se mají odsoudit a potrestat teprve pak, až ten trestný čin provedou?
To těm mrtvým opravdu pomůže!
“Nesouhlasím s vámi,ale budu ze všech hájit vaše právo to říkat.”
(Voltaire)
Říkat ano, ale pokud ONI říkají, že nás zlikvidují jakýmkoliv způsobem a taky už předvádějí i činy, pak tomu nemůžeme říkat “trestat za slovo”, ale PREVENCE.
Janino,oni to říkají,my to děláme!!!!!!!!!!!!!
Schválně,typněte si!
Kolik halalů zavraždili v Afghánistánu,Iráku,Sýrii,Palestině i jinde za posledních cca 20 let Evropané!?!?!?
A kolik Evropanů za tu stejnou dobu zavraždili slimáci?
(Já vím,halalové nejsou lidi a tak je smrt nebolí.Že?)
To byla taky PREVENCE když si to během studené války rozdávali v Afghánistánu Rusové s Amíkama!?!?!?
Afghánci umírali,aby Rusové a Američané mohli ukazovat svaly.
Pí Helena Novotná píše: “Já bych nepronásledovala nácky ani komanče”.
Njn, ale to jste rázem popřela všechny fylozofy, kteří unisono tvrdí, že síla slova je mnohonásobně větší, než jakýkoli čin.
Protože slovo je zhmotněná myšlenka a od ní je již jen krůček k její realizaci, A toho se vyvolení bojí, jak čert svěcené vody. Zvláště, když ona myšlenka není jen blábol, ale důkazy podepřená pravda! Bláboly všeho druhu je možné volně šířit. Pravdy o reálném světě, jeho řízení askutečné historii jsou však pro globalizátory tak nebezpečné, že je třeba jejich autorům zavřít huby. Alespoň na čas v base!!
Jsem si toho MOC dobře vědoma!
Nikdy mne FB nesmázne za blábol.Ale vždycky mne smázne za nepohodlný názor,který se dá snadno ověřit na Wikipedii.
Třeba je přivádí k zuřivosti,že teror vynalezli židé.
92 mrtvých v hotelu Krále Davida (pomocí konví plných dynamitu)= jewrejský příspěvek levantské kultuře
(Česnekáři asi ani nečekali,jak budou halalové učenliví.)
Jaké uniformované opice, proč autor uráží policii? Někdo dbát na dodržování zákonů přece musí a náckové si toleranci nezaslouží. Ale je fakt, že zločinci komunisti jakbysmet. Komunista, nacista a muslim se mají třást strachem před kriminálem, skrývat se a ven vycházet jen v přestrojení v noci, eventuelně chodit kanály.