
Komunista Ondráček by měl zmizet ze sněmovny
JAN ZIEGLER

On jej totiž získal podrazem, jak je přesvědčivě doloženo ve článku na iDNES.cz. To, že soudruh Zdeněk Ondráček není žádným výkvětem inteligence, dokázal už tím, že na svém facebookovém profilu sdílel bránu s hákovým křížem v Oděse jako důkaz ukrajinského fašismu. Ve skutečnosti se však jednalo o scénu z natáčení válečného filmu, což vzhledem k oblečení komparsistů bylo normálnímu člověku jasné. No, připomíná mně jistého policisty z televizního seriálu režiséra Jiřího Stracha Ztracená brána, který mrtvého muže nalezeného v kanalizaci s kabátem za třicet tisíc korun považoval za bezdomovce.

Člověk, který sloužil zločinnému komunistickému režimu a jako rudý esenbák mlátil lidi na pokojné demonstraci, by vůbec neměl v politice, co dělat. Ale přání je přáním a realita pak realitou. S tím se nedá nic dělat. Ovšem za toto selhání Ondráčkovo selhání jiní lidé odstupovali z politiky. Asi nejznámější takovou kauzou je abdikace bývalého místopředsedy vlády Jan Kalvody, který odstoupil ze své pozice poté, co vyšlo najevo, že neoprávněně používal titul JUDr., přitom právnická studia regulérně dokončil a později ho dokonce získal. Nicméně z politiky se stáhl a nyní je úspěšným advokátem. Ale byl to frajer, přiznal chybu a vyvodil z ní správné závěry.
Jeho provinění považuji za menší, než plagiátorství pana respektive soudruha Ondráčka. Kdežto u Jana Kalvody se jednalo spíše o to, že mu lidé říkali pane doktore, a on si na to nějak zvykl, ale svoje disertační práce zpracoval poctivě a neopisoval jako Ondráček. Ten evidentně podváděl, udělal křivárnu, a proto by měl odstoupit nejen ze sněmovních funkcí, ale i z postu poslance a v politice skončit.
Autor: Jan Ziegler
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Robert Schlesinger 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Renata Doležalová 100,- Kč, Martin Černý 500,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč
Celkem za měsíc: 12 078,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Život vašich dětí a život dětí vrchnosti - 19.4.2021
- Prohlášení Václava Klause ke kauze Vrbětice - 19.4.2021
- Británie jde čínskou cestou popírání? - 19.4.2021
Koukám, že autor tak pilně
studoval komunismus, že se plně ztotožnil s praktikami padesátých let minulého století.
Holt to se někdy stává, že odříkaného největší krajíc!
Ne jen Ondráček, ale všichni komunisti . Je to verbež, která nám přinesla jen nesvobodu vymílání mozků.
Jo, jo a teď se do těch vymytých mozků tak kràsně zasazují myšlenky o existenci padesáti pohlaví o výjimečnosti čtyřprocentní menšiny a o nekonečné lásce k islámu…
ve vymílání mozků byli komanci proti dnesni ultralevicacke, havloidni satanisticko-fasisticke pakazi trapni a neskodni sraci…
taktez ve spiclovani lidi vcetne uzivani dnesnich technologii jsou dneska k smichu…
Vzhledem k situaci, ve ktere se nachazi nase zeme – totalni likvidace vcetne lidi za potlesku v parlamentu, byli komanci pozehnanim…
..vzbud se demente…
mimochodem jsem zazil vice svobody za komancu nez dnes…
trtine ani se nedivím, jeden můj známý skalní antikomunista prohlásil, že se ani za komančů nebál o sebe a hlavně o rodinu jako teď
kdyby jenom bezpecnost, ale ty decka uz jsou otravene, uz jsou navzdy zakaznici farmaceuticke loby a vydiratelne fasistickym systemem…
otravene zradlem, vodou, vakcinami…a otravene dusevne, vymastene ze skol atd…
je to katastrofa a totalni superblbci tady bojuji s komanci…
ti by mimochodem nikdy nic takoveho a nic z toho nepripustili…
nasrat na plne regaly dovezeneho zradla v lesklych a barevnych obalech, kdyz je otravene….!!!
Jak je vidět jsi skutečně “obyčejný člověk” stejně jako autor toho plafu, to se stává magoři se slejzají když ne jinak tak aspoň v komentářích.
proboha to by bylo ve sněmovně prázdno muhheheee
obycejny clovece toto rikat po triceti letech vlady tohoto tezimu, tak to je opravdu sila, ty mad vymydleny mozek urcite, ale od komancu urcite ne !!!!
Vždyt je to vohánka z Hynčiny, tak co může vypadnout?!!!
Zas jen aušus.
Je zvláštní, jak NĚKTEŘÍ komunisti vadí….
Tak třeba Ondráček. Narozdíl od úctyhodného Rychetského, zasloužilého Štěcha, nebo od Ondráčkova kolegy z pohotovostního pluku SNB Metnara.
O soudružkách Šiklové, Jiráskové, Dvořákové… raději pomlčme, že.
Zkrátka komouš, který kope za “liberální” hnusy, jako gender, multikulti, hatefree a tak je NÁŠ MILÝ komouš, chráněný proti zlolajným jazykům a dotěrným šťourům….
..no hlavne tu hodne supertupcu uvizlo kdesi v nadhernych casech 1985…a jeste s tim bojuji…
Zapoměl jste soudruha a estébáka Štětinu
Autor článku je blbec
Žádná novinka, to je známo už dlouho.
bongo 🤗
Toníku není blbec. Vše co tam napsal jsou fakta. Tihle esenbáci vyšli ze školy s odřenýma ušima, dali se k policii a dnes je to samí JUDr. a Mgr. Když jsem slyšel ten rozhovor člena pohotovostního pluku Vondráčka v uniformě, tak bych ho tipoval tak na absolventa školy v přírodě a nikdy by mně nenapadlo, že bude ověnčen tituly. Vedle Vondráčka v PS sedí další bývalý příslušník STB, který je také ověnčen několika tituly. Jmenuje se s. Jiří Valenta. Mám v rodině příbuzného, který PF UK v Praze absolvoval s vyznamenáním, jako nejlepší student ročníku pronášel při promoci děkovačku a je nyní advokát / složil zkoušky do AK / a je stále Mgr., neboť ještě neměl pro pracovní zatížení udělat rigorózu. Je legrační, že tihle policajti si zajedou ke kámošům na Slovensko a přijedou jako JUDr. / Hulínský, Hašek /.
Huh tolik hnevu od autora hned po ranu.
A do Blesku se autor včera nedival??? Skoda mohl napsat něco smysluplného. Tak snad priste ….
A kolik je me znamo tak univerzita v Olomouci nic takového nepotvrdila a oznámila ze jeho praci prostuduje znova.
Ale když to psalo v Reflexu tak něco na tom bude co
autor je totalni dement….srackomet…
Cíglere, dej si sem svoji současnou fotku, seš tlustý jako prasce, jen prasknout a prdel máš jako štýrský valach! Taky nás klameš svým zjeven na fotce, která neodpovídá reálu.
No a komouš Ondráček? Komouši dnes vadí, asi jako komáři v zimě, nemají už svého velkého bratra a navíc už nyní lidé vědí, jak vzniknul ten velkokibuc CCCP a kdy celou sovětskou bolševickou revoluci režírovali, zaplatili a hereckým komparzem obsadili……bohatí sionisté z USA v čele s Rothschildy a Warburgy, později se k nim přidali Rockefellerové. Takže zase podvod na lid obecný plebejský a ty jim tady Cíglere děláš, zase těm stejným jen o nějakou tu geberaci mladším, užitečného idiota!
“….jak vzniknul ten velkokibuc CCCP a kdy celou sovětskou bolševickou revoluci režírovali, zaplatili a hereckým komparzem obsadili……bohatí sionisté z USA v čele s Rothschildy a Warburgy, později se k nim přidali Rockefellerové.”
Maxime, přesně tak ! Bez židovské finanční podpory od bankéřů z USA a GB by žádný komunistický převrat v Rusku 1917 nevznikl a dneska bychom nemuseli řešit žádného Ondráčka.
Ziegler mi připadá jako nemanželský bastard, který vyčítá své prodejné pouliční matce, že mu měla vybrat lepšího otce.
Stejně tak v článku. Bez sionistických financiérů komunistických převratů by židobolševický roztleskávač Ziegler žádné téma k článku neměl.
Prostě chucpe.
Já tedy nevím, jsem jen obyčejný kluk z vesnice ale takhle mě někde někdo nadávat a dělat si ze mne prču, tak se zahrabu do země a už nevylezu. Ten pán ale má hroší kůži, to se musí nechat. Já bych se propadl hambou. No na to holt musí býti nátura.
je placeny byt sfini…a takova sfine se ani neobesi…
Autore článku, jak chcete nazývat vojáky naší “mise” třeba v Afganistánu? To už nejsou podle vašich představ jenom mlátičky, ale dokonce i vrazi. Diplomky opisují všichni, ale u Ondráčka to vadí nejvíc. Fakt jste zamrzlí v čase, koukejte v PS schvalovat pořádný zákony, hlavně nepřibírat pomatené zákony ohledně strpění negrům a arabáčům. To mi zajímá víc, než opsaná písemka. Blbové.
K titulku článku – KOMUNISTA ONDRÁČEK BY MĚL ZMIZET ZE SNĚMOVNY – dodávám, že dle mého soudu by měli zmizet všichni komunisté (především ti “bývalí”) a konečně i u nás zavládne pohoda, klídek, tabáček …
To tu bylo za Husáka , s kapitalisty nás čeká jen cesta do pekel pod vládou islámu !
Už se těším na elektrokoberečky a biokebaby…..
..jsou tu mnohem horsi “komuniste” a ani si tak nerikaji…
boj proti tem skutecnym je momentalne sebedestruktivni…
Kdežto u Jana Kalvody se jednalo spíše o to, že mu lidé říkali pane doktore, a on si na to nějak zvykl……
Joe
Přesně tak!! Znám ho a dost často za ním lidi chodili pro rady.
Srandovné, ako tunajší bojujú ZA alebo PROTI tomu magorovi Cíglerovi. A je to iba duševný mrzák, ktorému mozog zamrzol pred 50 rokmi, a on ešte stále bojuje proti histórii.
Pozoruhodná je duševná aj intelektuálna príbuznosť Cíglera so svätou Grétou.
Ono to není ani tak o tom Ondráčkovi, ale o tom, že takovou kreaturu u nás vůbec někdo volil… a že dostal dokonce tolik hlasů, že mu to stačilo na poslanecký mandát…
Nad tím by se měl pan Ziegler zamyslet, jak je vůbec tohle možné… Jestli u nás vážně žije tolik hovad nebo je to nějaký druh recese…
Ondráček je slušný chlap !
To byl Heydrich taky…
maly.velky, opravdu byl heydrich podle tebe slušný? A hitler taky? Ty kriple!
Jistěže Heydrich byl elegantní a noblesní pán, měl vybrané slušné a chování, byl to lev salónů a líbil se ženám, byl to krásný vysoký blondýn.
A vidíte, přesto ho značná část národa českého neměla ráda…
Ondráček je také dle Vás také slušný a přesto ho hodně lidí nemá rádo…
ses blbej jak tago….
..a zamrznul jsi kdesi pred 30 lety…
Slušný chlap se živí slušnou prací.
Bolševický primitiv Ondráček splňuje přesně to, co tu bývá kritizováno při diskusích o stavu školství.
To znamená vystudovat (tím, že něco opíšu) nějakou pavědu a pak se zašít v neziskovce. Co jiného je KSČM než skvěle fungující neziskovka? Dělá snad něco jiného než že poskytuje – tím, že drží u moci velkokapitalistu, toho času vybírajícího výpalné od pracujících lidí – zaopatření pro neschopné soudruhy nepoužitelné v reálném životě? Ať jsou to popletení geronti ve “Svazu bojovníků za svobodu” nebo tyhle mladé mlátičky, které měly tu smůlu, že pro ně moc brzy skončila doba, kdy takovou velkou neziskovkou byla celá ČSSR?
Ale prý je to vlastenec… tak to pak může všechno… On a jeho strana prý chrání tradiční rodinu, náš národ a rod… zeptejte se na to pak soudruha Vylíčila, jestli zde dorazí…
zjisti si co vubec ten vyraz “bolsevik” znamena, blbecku…
jinak meles hovadiny a ses uplne mimo…
Taky bych to mnoha lidem vřele doporučila, jenže je to stejně marné.
I tzv. rusofilcky to buď nevědí, nebo odmítají správně používat.
Ale pravda je, že pro všechny bude platit, že “zvyk je železná košile”.
No, upřímně řečeno, když jsem se tak do úryvků té jeho disertace začetl, tak to, že to opsal, mi asi přijde jako to poslední, co mě zajímá. Celkem smutný pohled na úpadek vysokoškolského vzdělání, které dnes může získat i bolševický primitiv typu téhle mlátičky.
Ondráček ty opsané myšlenky prostě znárodnil…
Hoďte sem vaši dizertační práci ! Vy toho Ondráčka znáte osobně , že ho označujete za bolševického primitiva ? Přečtěte si dizertační práce kapitalistických ” inteligentů ” z Plzně i odjinud !
co po nich chcete?Ondráček vadí,ale ostatní myslitelé se svými pracemi o sexualitě v pohádkách,nebo o venkovské zabíjačce neva???Někdo sem už dříve v jiném článku dal odkaz na supr práce těch tzv.ynteligentů
Pokud by měl někdo ze sněmovny zmizet, tak před Ondráčkem ještě dříve komunisti z Pirátů, KDU, ANO, TOP a ČSSD, protože ti jsou levicovější a liberálnější než Ondráček a mnozí komunisti.
Jinak považuji za úsměvné v dnešní době obchodování s akademickými tituly a naprostým rozpadem českého školství a jeho dávné úrovně vést polemiku, kdo při diplomové práci opisoval a kdo ne. To je něco podobného, jako ve vepříně si vyčítat, které prase je špinavější.
To máte pravdu, zmíněné strany jsou levicově liberální. Stejně mi pořád přijde o chlup lepší liberální levice než stalinistická levice. Ta liberálnost se projevuje třeba důrazem na svobodu slova. Byly to zmíněné strany, nebo to byl Ondráček, kdo navrhoval znovu trestat výroky o prezidentovi? Byly to zmíněné strany, nebo to byla KSČM, kdo zvednul ruku pro trestní paragraf 7b, kterým může státní moc nařídit odstavení webových serverů? Která ze stran navrhuje novinářskou práci povolit jen těm, koho si zvolí lid?
Takže z nás (zřejmě i ze sebe) tady nedělejte blbce.
Jinak souhlasím s vaším názorem na rozebírání Mlátičkovy diplomky. Ostatně, i tady najdeme srovnání moderní levice se stalinistickou. Moderní levice – Piráti – jsou proti copyrightu, ovšem pořád ctí správné uvádění (byť oteřených) licencí a citací. Bolševická levice autorská dílá znárodní a ani s těmi citacemi se evidentně nesere. :)
Zaspal jsi dobu. Ta KSČM už dávno není stalinistická, ale jedná se spíš od takové Husákovy normalizační pohrobky, kdy byl čs. socialismus už vyčpělý a dosti bezzubý, a to m.j. zapojením ČSSR do helsinského procesu KEBS, paradoxně díky Brežněvovu SSSR, jakožto výsledek politického obchodu mezi SSSR a USA při tzv. US misích na Měsíc.
Pro tvou informaci, stalinismus skončil už v 50. letech dokonce i v SSSR. Chápu, že bys chtěl mít všechno přehledné v oddělených škatulkách, ale život tropí hlouposti a zařadit do přihrádek se vždycky nedá.
Jinak já Ondráčka neznám, nevím, jak kdy hlasoval, o tuto stranu se nezajímám. Ale vnímám jednotlivé výroky jejich zástupců a jednak vidím značnou míru konzervatismu a jednak vnitřní pnutí uvnitř této formace, kdy jedna část je liberálně neomarxistická a druhá tradiční marx-leninistická.
No jasně, vy “se nezajímáte”, jenom občas “vnímáte výroky”. Hlavně se nezamotat do něčeho složitějšího, jako je třeba realita. Jak kdo hlasuje a tak. Data. To by mohlo nabourat vaši pohodu, tabáček. Komu by se chtělo ve vašem věku ještě nějak moc měnit konečně ustálený světonázor. Jestli je to svět do značné míry existující jen ve vaší hlavě? Čert to vzal.
A vy se zajímáte?
Kdyby tomu tak bylo, musel byste už dávno zaregistrovat informaci, že “mlátička” nemlátil. “Mlátička” byl pouze mluvčí, který se zmlácenému davu v zastoupení těch skutečných “mlátiček” na Letné omluvil.
Ale kdfyž ta pomluva je tak příhodná – ty ostatní jménem NIKDO nezná, “mlátičku Ondráčka” už každý – kde je poravda, to nikoho (ani vás) ve skutečnosti nezajímá. Svého viníka máte, kopejte, trhejte – ale hlavně řvěte, ať je váš argument co nejsilnější (= nejhlasitější).
Nerozumím vám. Ondráček nemlátil? Proč tedy v rozhovoru pro Mladý svět sám přiznal, že mlátil. Včetně jedné dívky.
Tak mlátil , na západě snad demonstranty nemlátí , proč to spojujete s režimem ? Za 1. kapitalistické republiky četníci do lidí stříleli a skoro 200 jich zabili !
Kdysi se i na PP o tom psalo. Já to po tak dlouhé době nedokážu najít, zvlášť když tenkrát nebyl důvod si pamatovat název článku. Vy jaste – dle různých indícií “ajťák”, pro vás by mělo být hračkou najít si příslušné informace buď tady na PP nebo v jiných médiích.
Teď máte možnost prokázat své IT kvality.
Co? :) Když Ondráček v několika rozhovorech přiznal, že mlátil lidi a že se nemá za co omlouvat, tak proč bych měl hledat nějaký článek, který tvrdil něco jiného? :)
Jistě, to se neračte namáhat. VY víte – a to je rozhodující!
Nechtěl jsem do té debaty zasáhnout, ale Ondráček to přiznal v rozhovoru, kde uvedl, že šlo o jediný případ, kdy mu nějaká žena plivla do obličeje a on ji udeřil přes záda obuškem. Žádné jiné mlácení nikdy nikde neuvedl.
Co člověk to názor, to samé může vzít čert vaše názory!!! Vy na mě “ano” na mě působíte, nebo tedy si vás představuji, jako někoho hodně sluníčkového. Snad nevěříte ve spravedlnost!!! Zkuste napsat, jaký by svět podle vás měl být.
Co to je “sluníčkový” člověk? :) Nebo spíš co je jeho opakem? Člověk, který se světu, kde lidi nežijí podle desatera, přizpusbí tak, že podle něj taky nežije? Stejně tak nevím, co to je “věřit ve spravedlnost”. Jasně, že spravedlnost moc dobře v pozemském světě neexistuje, nejsem naivní. Má to něco měnit na mém osobním přístupu ke spravedlnosti?
“Zkuste napsat, jaký by svět podle vás měl být.” – Zkuste otázku, nad kterou bych nestrávil zbytek týdne. :)
Asi něco lepšího, než co tu bylo za Husáka , těžko vymyslíte ! Nebýt kapitalizmu, tak by se dalo cestovat po celém světě jako do lidodemo !
Vaše argumenty jsou tak odzbrojující, že mi nezbývá než vám pogratulovat k vítězství a odebrat se po zbytek týdne někam stydět.
To jste měl udělat už dávno !
@Aleš
Jestli sis nevšiml, tak já naopak nějaký ustálený světový názor, aneb zařazování do neměnných přihrádek, vytýkám tobě.
Konkrétně já jsem před lety provedl radikální změnu světového názoru, když jsem od liberalismu přešel ke konzervatismu.
Nesnáším “hrdiny” ,kteří bojují po 30 letech proti komoušům! Tenkrát by měli plné kalhoty, ubožáci!
Oni je mají plné i teď.
No a já nesnáším komouše, kteří ještě po 30 letech bojují. :)
Zato nejlepší ze všech jsou ti kteří lezou ochotně Bruseli do brusele a iniciativně se nalubrikovali aby se nezadrhli a ještě si pochvalují jak je tam teplíčko a voňavo.
Převlečení za “vlastence” a “národovce” a obdivující diktátora Putina…
Vidíte i komouši se dokázali transformovat, boj za dělníky už netáhne, zkusíme to takhle…
maly.velky, Ani vlastní názor nemáš. Noty máš od sorošlokajů! Podívej se do Ruska, diktátora by lid takhle nemiloval. Diktátor by bez ochranky mezi lidi nechodil, vole křivej!
Vy jste vážně vymletej, to jako Hitler nebo Gottwald nechodili mezi lidi bez ochranky ?
Detektor lži měl na mysli Putina.
Ale to vy ddobře víte, provokatére, jen jste na zjevnou pravdu nenašel vhodný protiargument.
(To jen abyste si nemyslel, že jste až tak rafinovaný, že vaše manipulace jsou dokonalé.)
Janina
Je to debil.
Aleš. Kolik ti je? Za komoušů bys ze střechy neletěl, za fašounů poletíš z výškové budovy. Uvidíš tu krásnou zemi bez padáku. Nikdy jsem nebyl v žádné straně a nebudu, ale dneska to je hnus oproti komoušům! Vondráček je rovný chlap a nikdy se neohnul, jako většina z vás. I když ty Aleši se ohýbáš kdykoliv při funění za tebou, nicht Wahr?
“Aleš. Kolik ti je? ”
– typujem do tridsať. Dobre vyškolený bruselácky slniečkár. Niečo ako člen LM za predošlého socíku.
Diskusia s ním je trápna. Jeho odpoveď je vždy dopredu jasná – okopírovaná z bruselských kydov.
Samozřejmě, je mi dvacet pět a tady s kolegou malým velkým sedíme v neziskovce a píšeme do diskusí. Já nevím, proč se mě pořád někdo ptá na tyhle základní otázky, když to všichni už ví. :)
Je mi dost na to, abych si pamatoval to vězení zvané ČSSR, kde člověk nesměl, resp. ani neměl jak, vystoupit z řady. A abych uměl vždycky ostře reagovat na každého, kdo problémy dneška bude chtít srovnávat s tehdejším úpadkem a bizarnostmi.
Mě už je skoro trapně za cizí lidi, když přijdou s něčím tak originálním jako je to “lítání za střech”. Co myslíte, nedá se nesnášet islamistické násilníky stejně jako bolševické? Myslíte, že se to současně nedá stíhat?
Vondráček? No, to je jeden z relativně míň děsivých kusů koblihářovy sekty. Zato Ondráček, to je člověk, který má u mě respekt v záporných číslech. Takže neplést. Pomůcka: Ondráček=Obušek, Vondráček=Vodka (po níž tancuje ve sněmovně na stole).
“to vězení zvané ČSSR” je už 30 rokov mŕtve, a bojovať proti mŕtvolám, to je zábavka pre debilov.
Hlavne – ak REÁLNE hrozí smrtelné nebezpečenstvo pre celú bielu civilizáciu. A toto REÁLNE nebezpečenstvo doslova privolávajú práve tí bojovníci proti mŕtvemu PREDOŠLÉMU komunizmu.
Tak ale tohle bylo hodně slabé, pane kolego… z pohledu nejjednodušší logiky. :)
Kdybych aspoň jasně nepsal, že nebojuju proti 30 let mrtvému režimu, ale proti jeho srovnávání se současným režimem. Takové srovnání je zcela živé. A nejsem to já, kdo s ním zas a znovu přichází. Kdyby nikdo takové srovnání nepsal, i já bych nechal komunismus spát v propadlišti zrůdností.
Srovnejte třeba zemědělství , školství , český průmysl , státní dluh , porodnost ,kriminalitu , mezilidské vztahy , počet migrantů , moc dobře by to pro kapitalisty nedopadlo
S komouši jako jste vy si nemůžu nikdy rozumět. Svoboda má pro vás nulovou hodnotu. Tudíž nemůžete rozumět, že mě nezajímá žádný “český průmysl”, mě zajímá pouze to, zda já osobně můžu podnikat v oboru, ve kterém chci, tedy dělat co mě baví. To mi vaši soudruzi zakazovali. Tak k čemu mi pak je “jejich průmysl”?
A když vám třeba já napíšu, že jste egoista par excellence, přímo ukázkový egoista, tak se velmi důrazně ohradíte.
Prostě jednou tak, jindy onak.
Jednou vlastenec, jednou kosmopolita – jak se kdy hodí. Jste opravdu víc než dost nedůvěryhodný.
To je tím, že vy nechcete rozumět.
Nevím, proč by se moje vlastenectví vylučovalo s tím, že chci pro každého českého člověka svobodu založit si svou českou firmu.
Ten, kdo jim tuto svobodu chce odepírat, pak egoista není?
A černá je bílá?
A vám zbylo něco v hlavě, Janino?
Vy se totiž teď snažíte lidem a i zřejmě sobě nalhat, že když si člověk nechá srát na hlavu v národním totalitním státu, tak je vlastně vlastenec.
Bože, jaké stupidity jste schopna vyprodukovat, to se fakt jen tak nevidí.
Alešovi – blba ze sebe děláte permanentně vy sám.
Reagovala jsem na vaše slova: “…..mě nezajímá žádný “český průmysl”, mě zajímá pouze to, zda já osobně můžu podnikat v oboru, ve kterém chci, tedy dělat co mě baví”.
A za další:
Ne – vy si “na hlavu srát nenecháte”, zato serete na hlavy ostatních (co je mi do průmyslu, zemědělství, školství,vlast, ..JÁ CHCI a co chcete VY je mi šumák. Vlast si strčte někam……ta mě nenese ani korunu dividend.
To tady ten obor za totáče neexistoval ? Jestli jste tak schopný mohl jste dělat ředitele , kromě toho za Husáka se už podnikat dalo na povolení národního výboru !
Ještě takové zamyšlení … “nikdy se neohnul”… no to máte nejspíš pravdu. Svoje zrůdné názory zřejmě nikdy neopustil a nikdy se neohnul, aby je třeba opustil. Takový islamistický bojovník je taky poměrně tvrdý chlap, který “se nikdy neohne”.
No ale tím si to u mě moc nevylepší.
Mohl byste prosím, když jste takový znalec teorie komunistické ideologie a vyjmenovat několik těch “zrůdných názorů”? Ale prosím konkrétně, co považujete v marx-leninské filosofii za zrůdné. Díky za odpověď.
Detektor lži :
” Nesnáším “hrdiny” ,kteří bojují po 30 letech proti komoušům! ”
– a ja ešte viac neznášam tým debilov, ktorí sa s nadšením k tomuto boju pridávajú. A bojujú, bojujú, …..
A na PP je takýchto hodne.
Celé PP je vlastne takým bojišťom proti ďalekej histórii. A slintajú rozkošou nad terajším USAcko – bruselským svinstvom.
Tak u Ondráčka vadí duševním mrzákům především to že jako ostatní moralisté a demokrati ihned po hadráku ostentativně nezahodil stranický průkaz a pečlivě ho neuschoval pro případ co kdyby. U parteigenosse Hanse Zieglera se nedivím, ten je ukázkový případ hnědého pohledu a mulťák H.olínek taky nepřekvapil. Dokonce i vzor vší nevinnosti a světlo vzdělanosti a pokroku si přisadil, zřejmě je informovaný ještě víc jak celý iDĚS.
Takže co kdybyste vy ,,pánové” šli demonstrovat před sněmovnu nebo ještě lépe přímo na Hrad se šibenicí se zavěšenou figurinou s nápisem Ondráček. Ten Hrad by navrhoval v sobotu dopoledne a v pátek celodenně naproti vchodu na rozloučení s Mistrem Karlem Gottem a můžete se chvílemi přidat i ke klimaalarmistům.
malyvelky Aleš dneska jede
jak se čepýří
, živě si umím představit toho placáka co si dávají pokaždé, když napíši ten upřímný a odzbrojující komentář, sedíc naproti sobě ve sklepní buňce a myslíc si, že oni jsou tou vyvolenou elitou společnosti
Hold hlupák neví, že je hlupákem.
“malyvelky Aleš ” –
Á, kolega anarchokapitalista, který se rozbrečí, když mu někdo sáhne na oblíbené vůdce státu. :)
Alešovi tuším ještě nemůže být 55 let.Sliboval totiž,že až mu bude tolik-odstěhuje se z garsonky v přízemí do španělsky mluvící země někam k moři……
Upřímně by mě zajímala odpověď na otázku, proč KSČ(M) jako jediná strana kritizuje rozhodnutí pražského magistrátů o zrušení sesterské smlouvy s totalitní Čínou ?
To jako soudruzi tady chtějí totalitu, chtějí se paktovat s nemedokratickými totalitními státy nebo co ? To se nám tedy soudruzi z KSČM pěkně vybarvují…
Mi to připadá, že komunisté už jsou zase jako kůl v plotě…
Však už o tom mluvil Milouš Jakeš krátce před revolucí, prostě jako kůl v plotě…
Nejvíc se s Čínou paktuje západ , to je snad špatně ?
Pane Malý-velký, jen pár dotazů. Zajisté máte PC, klávesníci, myš, tiskárnu, mobil, pravděpodobně TV, nějaké rádio, mohl bych pokračovat. 90% součástek z těch zařízení bylo vyrobeno v Číně. S Čínou se snaží rozšířit obchodní vztahy všechny vyspělé státy ve světě. Jenom blbec typu primátora Hřiba a podobných idiotů si myslí, že hlavou prorazí zeď. Celá EU + většina států ve světě uznává tzv. jednotnou Čínu, jen naši blbci pořád něco melou o Tibetu a Taiwanu.
To se mýlíte já mám vše od německých nebo korejských firem
A stát který zavírá statisíce lidí do koncentračních táborů, jen proto že jsou to Ujguři, tak si nic jiného než vypovězení veškerých smluv nezaslouží.
Naši zemi to nijak neohrozí a lepší symbolické gesto než nic.
A Číňané ať si vyhrožují jak chtějí, asi nám vezmou ty jejich “investice”
Co se týká disertační práce, tak nejspíš by bylo docela zajímavé se podívat, jak jsou na tom VŠICHNI poslanci a ministři. Bude je někdo prověřovat? Pak nelze než zkonstatovat, že třeba takový Al Hamajda má štěstí, nemá VŠ, tak je z obliga podobně, jako řada poslanců či senátorů, kteří mají střední vzdělání. Myslím, že po případném prověření všech, kdo jsou v aktivní politice, by v ní skoro nikdo nezůstal – tedy možná jen ti středoškoláci a několik málo absolventů VŠ, u nichž by se zjistilo, že neopisovali. Z tohoto hlediska by tedy bylo vhodné prověřit VŠECHNY.
Nebo to nechat být a podvádění brát coby vizitku současné tristní úrovně školství. Vždyť dnes může VŠ studovat i ten, kdo by dřív s odřenýma ušima prošel učňák.
Co se týká Ondráčka coby mlátičky, tak opět bych upozornila na jistou selekci – tedy kádrování na “zlou” mlátičku a “hodnou”, tedy demokratickou mlátičku. Tedy ptám se: jak je možné, že u jednoho vadí, že byl součástí zásahového pluku, zatímco u jiného, mnohem výše postaveného politika to nevadí? Jak je možné, že se říká “mlátička” jen Ondráčkovi a ne také Metnarovi (třeba “mlátička 2″), když byl dělal totéž a to dokonce o nějaké 2 roky déle? Jo, akorát se tehdy neukázal v televizi. No a především – včas převlékl kabát, když v roce 1990 vystoupil z KSČ, zatímco Ondráček v ní zůstal doposud.
Tedy z logiky věci se to pak jeví tak, že za morálnější se pokládají korouhvičky ve větru, které se snaží přizpůsobit každému režimu, těm se tedy minulost odpouští. Jak jinak si lze vysvětlit, že u ministra mlácení do lidí pro jeho funkci nikterak nevadí a u řadového poslance ano? Navíc, Metnar musel mít těch zásahů za sebou přece jen o něco víc. U něho minulost odpuštěna, u Ondráčka ne??? Proč ten dvojí metr?
Anina :
“Co se týká Ondráčka coby mlátičky, tak opět bych upozornila na jistou selekci – tedy kádrování na “zlou” mlátičku a “hodnou”, tedy demokratickou mlátičku”
– peknú, demokratickú mlátičku si možno pozrieť pri zásahu policajtov proti účastníkom referenda o nezávislosti Katalánska .
Ondráček oproti demokratickým pro-bruselským policajtom vypadá ako malý hošík.
A nezapomínejte i na “demokratické” mlátičky ve Francii….
“opět bych upozornila na jistou selekci… tedy se ptám…”
Možná byste si ušetřila práci, kdybyse se ptala tam, kde tu selekci někdo dělá (pokud někoho takového najdete). Jelikož v této diskusi nikdo takový evidentně není, tak jste to celé psala zbytečně.
Například najít někoho, kdo fandí Metnarovi a nesnáší Ondráčka, to už bude přímo fuška.
Ale já nenarážím na tento článek ani na nikoho z diskuze. Jen jsem si na základě tohoto článku uvědomila, že vlastně máme na vyšších postech v politice hned 2 z těch, co mlátili na náměstích, ale vadí to jen u jednoho. Demonstroval snad někdo proti Metnarovi, když byl jmenován nejprve ministrem vnitra a posléze obrany??? Ne, nedemonstroval. Přitom je to mnohem vyšší funkce, než nějaký vedoucí komise pro kontrolu GIBS. Zde vidím tu selekci – vadí mi, že zde není jeden metr. Tak buď to vadí u obou nebo u nikoho!!! Není to o tom, kdo z nich mi vadí a kdo ne. Ostatně, naší zemi mnohem víc uškodil Metnar, který hned 2x odsouhlasil coby ministr vnitra nějaký ten promigrační dokument. To už je ale o něčem jiném….
Metnar nikdy neobdivoval minulý režim , ani se nehlásí ke stalinismu.
Na rozdíl od Semelové,Skály, Filipa a dalších starobolševiků.
A to Semelová dokonce učila naše děti, to je jako kdyby je učil Hitler. Až to svinstvo zatrhli Piráti v Praze, když v Praze vládlo ANO, tak Semelová ve školní radě nikomu nevadila…, tolik asi k Babišovi a celému ANO…
Co bylo na minulém režimu špatného , že tu bylo všechno české a lidé žili v pohodě ? I Havel oblboval lidi tím , že říkal , že proti socializmu nic nemá !
“Tak buď to vadí u obou nebo u nikoho!!!”
Já mám trochu jinou životní filozofii. Ukázat prstem na jednoho hajzla je obecně lepší než na žádného. Argumenty typu “buď oba nebo nikdo” jsem upřímně moc nepochopil (objevují se dost často i v souvislosti s Babišovými zlodějnami a jinde).
O méně známých případech zla prostě lidi neví. Tak jim otevírejte oči. Třeba svolejte i demonstraci. To všechno můžete svobodně dělat.
A nejlepší je “ukázat prstem” na základě pomluvy, resp. špatné (úmyslně někým dodané davu?) informace.
Ano to Vy děláte velmi často vůči Romům…
Děláte rozhodnutí na základě všemožných hoaxů, toho co je jedna paní povídala u holiče, co vám přišlo mailem, nebo co jste se dozvěděli na proruském serveru.
Takže zamést si před svým prahem, děkuji…
Jako ten případ, kdy údajně měli Romové v Jihlavě zmlátit bílého kluka a nakonec se ukázalo, že si ten bílý kluk ublížil sám, protože předtím ho opustila jeho holka a on se jí tímto chtěl vetřít do přízně a dosáhnout toho ,aby ho litovala a použil k tomu Romy, protože věděl, že tupý dav ho za to lynčovat nebude.Protože Romové jsou přece “třídním nepřítelem”…
maly.velky, tvé komentáře si vždy přečtu s velkým gustem:
add. 1. romové nejsou třídním nepřítelem, jsou to cikáni
add. 2. jmenuj mi jednu civilizovanou zemi, kde s nimi nejsou problémy
add. 3. největším “přítelem” cikánů byl onen tvůj “vysoký a krásný blondýn” Heidrych
add. 4. asi proto jste byly tak dzisgrimovaní v údajném KT v Letech.
Nikde nejsou problémy s žádným etnikem, ale pouze s jedinci z každého etnika.
Souhlas. S cikánským etnikem je problém v tom, že pouze s jedinci nejsou problémy.
Na vojně jsme měli dost cikánů , problémy byly se všemi !
malý.velký.
Prozradím vám něco, o čem jste asi ještě neslyšel.
KAŽDÉ etnikum se skládá z JEDINCŮ. A míra problémů není přímo úměrná jejich počtu.
Mohu si lichotit, že jsem to napsala tak, aby pochopil i ten, který pochopit nechce?
Jak už jsem se vás ptal výše – jakou pomluvu máte na mysli?
Mám za to, že jsem to tu už asi 2x vysvětlila.
Do nekonečna to opakovat někomu, kdo ani pochopit nechce, nebudu.
vůbec s ním nediskutujte….je to úúúúplně zbytečné……dostávám dojem,že je za své kydy a “nevědomost” placený……jinak to není možné
Asi nechápete, oč jde. Jednoduše ti, kdo stihli včas převléknout kabát, nevadí. Tam se minulost odpouští, u jiných, kteří dělali kdysi totéž se však neodpouští. Já se jen ptám – jaký je rozdíl mezi Metnarem a Ondráčkem? Proč se protestovalo proti instalaci bývalého i současného člena KSČ(M) Ondráčka do funkce nepoměrně nižší, než je ta ministerská, když se neprotestovalo proti jmenování bývalého člena KSČ a především pak člena pohotovostního pluku VB Metnara na mnohem vyšší post??
Původně jste mne napadl za to, že píšu o dvojím metru či selekci a toto prostě DVOJÍ METR JE. Takže – když už je někdo natolik angažovaný, že musí protestovat proti jednomu, proč za totéž neprotestuje proti druhému??? Nějak nechápu proč jeden ano a druhý ne. To prostě selekce je. Přitom celá ta demonstrace měla být pouze o tom, že vadilo právě Ondráčkovo působení v pohotovostním pluku. Tedy – proč vadilo pro funkci šéfa útvaru pro kontrolu GIBS, ale u MV – potažmo MO ne???
Tady teď ani tak nejde o konkrétní podstatu celé kauzy, ale o princip. Což vy nejspíš nejste schopen pochopit.
To copak není dvojí metr??
“když už je někdo natolik angažovaný, že musí protestovat proti jednomu, proč za totéž neprotestuje proti druhému???”
To je jako kdybyste člověku, který přispívá na charitu ve prospěch osiřelých dětí řekla, proč také nepřispívá na staré lidi v hospicích.
Ti lidé, demonstrující proti Ondráčkovi, se snad vyjádřili k Metnarovi? Vy znáte jejich názor na Metnara? Neznáte a proto nemůžete mluvit o dvojím metru. Pouhá ABSENCE nějaké angažovanosti vás neopravňuje mluvit o nějakém dvojím metru.
Co když prostě jen člověk nemá čas bojovat proti všemu zlu světa, ale vybere si pouze některé z nich? Podle vás je lepší nedělat NIC, pokud nemůžu dělat VŠECHNO?
Tak se nad tím prosím zamyslete, jak nejen nelogické, ale nakonec i škodlivé je tohle vaše uvažování.
Logiku spíš nemá to, co píšete. To je přece něco úplně jiného, nelze v tom kontextu srovnávat různé charity. To přece nemyslíte vážně, to už je fakt výraz argumentační nouze. Prostě jsou zde 2 případy ze STEJNÉ DOBY, kde jsou 2 politici s toutéž zátěží z minulosti. A z nějakého důvodu dojde k selekci, kdy ve stejnou dobu jmenování jednoho na vyšší post nikomu nevadí, ale u druhého vadí jmenování na podstatně nižší post. Tak buď nevadí ani jeden nebo oba. A nesměšujte pořád “hrušky a jablka”.
Proč protestujete proti Ondráčkovi , když neprotestujete proti Metnarovi , to jste chtěl říci ?
Ano, zhruba to jsem chtěl říct.
Upřímně řečeno, o Metnarovi toho ani moc nevím. Tak to nechávám jiným, kteří jsou v tom třeba kompetentnější. A rozhodně je nebudu proklínat, že se oni naopak nezabývají zase jinými darebáky.
Dělba práce, soudruhu. :)
Jo – dělba práce.
Bezva nápad, to se hodí, když na víc nemáte.
“Jelikož v této diskusi nikdo takový evidentně není, tak jste to celé psala zbytečně.”
– Celý europarlament tvrdo rozlišuje medzi TERAJŠÍMI “mlátičkami” v euro-unijných štátoch (Katalánsko, Francia, ….) , a medzi HISTORICKÝMI “mlátičkami” . Takže TOTO je dôležité vidieť a povedať.
Milovníci bruselsko-USAckeho sojuzu toto nechcú pochopiť. Nepriznajú realitu – “mlátičky” v euro-unijných štátoch (Katalánsko, Francia, ….)
No ale já jsem psal, že v této diskusi tu zajisté nebude nikdo, kdo by se nějakého takového rozlišování zastával.
Pokud dnes někdo někoho mlátí za POKOJNÉ vyjádření názoru (něco jiného je samozřejmě pokud dojde k násilí na straně demonstrantů), tak se chová úplně stejně jako ty bolševické mlátičky. To dá rozum.
1. To “mlátenie” demonštrantov v Prahe 89 bolo na smiech. Zopár modrín, ako pri pokĺznutí…..
2. V iných mestách – aj v mojom – nezasahovali policajti vôbec.
3. V katalánsku DEMOKRATICKÍ LIBERÁLNI policajti mlátili účastníkov referenda hodne tvrdo.
4. Vo francii mlátili DEMOKRATICKÍ LIBERÁLNI policajti mlátili ľudí, ktorí si obliekli štátom prikázané žlté vesty tiež riadne tvrdo.
Takže – argumentovať dookola mlátiacimi ČS policajtami je ABSURDNÉ a demagogické.
Já osobně bych udělal metr, kdo smí být ve veřejném životě nebo v politice. Takový metr, že by se tak dlouho šťouralo v životě dotyčného, dokud by se nenašlo, že udělal nebo řekl něco “ošklivého”. Cokoliv. Třeba i jen členství v organizaci, která za dobu své existence udělala něco špatného. Už jen tento parametr by znamenal, že tím pádem by tam nemohl doslovně nikdo. Počínaje komunistou, konče křesťanem. A uprostřed třeba Pirátem. Gottův pohřeb bych zrušil úplně, protože podepsal tu antichartu, Chramostový to samé za Rudou záři. Pak by to šlo podle abecedy. Přes Babiše, a Bělobrádka, až po Zemana a Zagorku. Ano, i když je to hodná holka, tak i ji. A pak by mi z toho jeblo…
Ve veřejném životě smí být každý, koho tam lidi zvolí (ostatně celá tato diskuse je směřována čistě proti voličům oné mlátičky, nikoliv proti mlátičce samotné).
A normální člověk dokáže rozlišovat, posuzovat a dokonce i odpouštět. Lidský život je dost dlouhý na to, aby člověk své chyby nějakým způsobem napravil.
To všechno je v těchto diskusích obsaženo.
Copak o to, jak jsem už psal u tý matematiky, já jsem nakonec i smířlivej
Víte Aleši.., no, vlastně nevíte. Taky já nevím, jak jste vy dělal diplomku. Prostě, já dělal diplomku tak, že jsem se fakt hodiny a hodiny potil v laborce a temný komoře.
Ale to je jedno. Diplomka se skládala z teoretické a praktické části. Tu praktickou jsem si, jak říkám, odmakal. Ale teoretickou? Co jsem já osobně mohl teoretického přidat do fotochemických jevů, aby toho bylo potřebný požadovaný počet stránek? Jednoduše jsem to celý oprásk z Chemical Abstracts, a bylo. Nikdo ani necek.
Nevím, co ten Ondráček. Já to tak měl.
Marku!
A co jsou, resp. ZA CO jsou ty nejen dnešní, ale dokonce i minulorežimní tituly, podložené “výzkumem”? Bylo to v drtivé většině objevování Ameriky. Není tolik “nosných” závažných témat a není tolik schopných lidí “vyvědat” neco velkého, nového, přínosného.
I když i negativní výsledek může být ve své podstatě vlastně úspěchem (definitivně zavrhl nikamnevedoucí směr), skutečností zůstává, že všechna ta “vědecká bádání” jsou jen byrokratickou zátěží.
PS: To není nic proti diplomkám jako takovým, jen doplnění vašich slov o potřebných požadovaných stránkách.
Nevím, co diplomky přinášejí dnes. “Za nás” možná jedna z tisíců přinesla něco možná nového, vše ostatní byly aplikace učiva. Diplomky ani od toho nejsou. Jsou to práce, na kterých student ukazuje, že se orientuje v teorii svého oboru, a dokáže splnit praktický úkol, zadaný z něj. Že prostě dokáže na požadované úrovni pracovat s tím, co do něj bylo po dobu studia nalejváno. Teda, znovu, “za nás” to tak bylo.
Ano, rozumím.
S tím “vědáním” jsem myslela ty profi-vědce.
Jenže i student může prokázat svou erudici na méně stránkách než je jejich předepsaný počet. A naopak.
A co se týká dnešních – díkybohu nemusím je číst a taky je nečtu a neznám, ale už z názvů, které jsou někdy pro ilustraci uváděny (pravda v humanitních, ne v technických oborech – naštěstí!), mohou jít na některé méně odolné jedince mdloby.
viz níže Alešovi. Z principu se mi nechce nad školstvím lámat hůl, ale z toho, co se delší dobu o něm dozvídám, je to asi součástí toho světa se v hýždě obracejícího.
Ale nejsem arbitr. Jen mě to celý prostě sere…
Marku, pokud děláte citaci (až je jakkoliv dlouhá) a dodržíte celkem přísná pravidla pro citace (což plyne nejen z pravidel fakulty, potažmo obecných akademických pravidel, ale dokonce i z autorského zákona), tak můžete “oprásknout” třeba tisíc stran něčeho. Jenom se vám to holt nezapočítá do kilobajtů (nebo za nás normostran) původního obsahu.
Tady je snad ale řeč o tom, že někdo pravidla citování nedodržuje, čili cizí text vydává za svůj.
Jasně, že jsem to nepasoval na něj, a na citační pravidla. Jsem určitě někdy jouda, ale zas takovej ne. Ale jsem rád, že jste si všim, že to s tím nesouvisí vyloženě napřímo
. My tehdy asi v tomto ohledu opravdu žili v jiným světě. Tím “my” myslím lidi z našeho kruhu, resp. ročníku. Když byl před časem sraz, zrovna o tom jsme tlachali. Ale možná se podařilo, že zrovna ti, co přijeli, komplet všichni patří do skupiny těch, co “za nich” všechno tzv. bylo lepší
. Každopádně jsme si z toho kradení duševního bohatství tam dělali hýždě.
Nevím ani Aleši, kolik duševního vlastnictví se dnes zrovna z diplomek dá ukrást.
Jako, jestli se plagiátorstvím označuje třeba ten úryvek, co měl obšlehnout od té Žerovnické (to je uvedeno v článku na idnes), tak to je zcizování jak noha. Takových vět na to téma vybleju hrnec. A popravdě, spíš mě to odrazuje od posuzování plagiátorství, a přikláním se k (v mém případě velmi a velmi eufemisticky řečeno) rozpakům, které vy vyjadřujete u obsahové kvality toho, co jste od něj čet. Není to diplomka, ale disertace, což je o to smutnější, protože ta by asi měla bejt ještě vejš, než rígo. A jestli je to obvyklá kvalita, tak si opravdu připadám jako pitomec, když jsem vám navrhoval u tý matiky, že by se vysokému školství nějak mohla zkusit vrátit exkluzivita…
Článek tak směrovaný je , ale diskuze už tak proti Ondráčkovi není !
Jo. A prokádrovali by i rodiče, prarodiče, ale nejen to. Vytvořil by se speciální genealogický tým, který by u každého zájemce o vstup do vysoké politiky prolustroval jeho předky až někam k 17. století nebo kam by to šlo. A jen ten, kdo by měl ideologicky čisté předky bez kriminální zátěže, by do té politiky mohl. To bychom pak tedy mohli celý Parlament i s vládou rovnou zrušit.
Myslím, že by pak ovčané přišli na to, že jim jaksi ti politici nechybí.
Když už se stále někdo tak babrá v minulosti a kádruje, tak teda důkladně, 30 nebo 40 let nazpět nestačí..
Největším Ondráčkovým proviněním je, že málo mlátil….
( málo mlátil proto, že věděl, že ty největší turvy se ukážou až později a jinde )
Nemlátil tehdy vůbec, pouze se z tribuny na Letné demonstrujícím omluvil z pozice vybraného mluvčího zasahujícího útvaru.
Bylo o tom psáno před i tady na PP (bohužel už před delším časem, takže nevím jak najít).
Vy to máte nějaké popletené, ne? Ten, kdo se na Letné omluvil za zásah, byl jistý Ludvík Pinc, nikoliv Ondráček.
Nevím, kde jste to jméno vzal, já četla o p. Ondráčkovi.
Ale prosím, pane chytrý, objasněte mi jednu dost důležitou věc: Jak VY víte, že jakýsi Ondráček “mlátil na Václaváku”?
Vy jste na tom Václaváku možná byl, to vám neberu, ALE – zasahující policisté měli na hlavách přílby, v rukou štíty a rozhodně se jen tak v poklidu neflákali a vzájemně nebesedovali. Jak víte, že mezi tím množstvím zasahujících byl nějaký policista Ondráček? Vy jste ho ZNAL? Vy jste ho v tom frmolu POZNAL? A jen jeho jediného?
Nebo jak se k vám ta informace dostala, že si jste tak jistý?
No tak berte na vědomí, že na té Letné to nebyl Ondráček, kdo se za mlátičky omluvil. Ondráček mlátil demonstranty a přiznal se i ke zmlácení jedné dívky. V rozhovoru pro časopis Mladý svět v roce 1990.
To by snad mohlo stačit i jako odpověď na vaši druhou otázku, že?
Mohlo ale nestačí. Ta otázka v podstatě směřovala jinam – někdo vám/nám to jméno podstrčil, zmanipuloval vás/nás. Mohl použít jakékoliv jiné jméno a dav (i s vámi, superinteligente) by zas plival na jiného, rovněž neznámého. .
Ale dobře, nechme toho, stejně nic rozumného nenapíšete. Jen ještě doplním.
To vámi udávané jméno jsem neznala, podívala jsem se tedy jen tak letmo, co se o něm píše.
Našla jsem např toto.
“Omlouvat se Ondráček nemusí, ale lítost projevit mohl, říká poručík, který mluvil z tribuny na Letné ”
https://zpravy.aktualne.cz/ludvik-pinc/r~63af80da206e11e880d30cc47ab5f122/r~7c1d6712206a11e8a72bac1f6b220ee8/
z čehož mi dost jasně vyplývá, že Ludvík Pilc na Letné mluvil, Ondráček se omlouval,
A teď babo řaď, jak s tím naložíme. Vy ani já nemáme žádný důkaz, žádné očité svědectví a média jsou dnes vesměs tak profláklá, že jen naivka nebo už zmíněný zmanipulovaný člověk by jim stoprocentně věřil.
Co prosím? Kdo by mi měl nějak podstrkovat Ondráčkovo jméno? Ono je v parlamentu víc poslanců z řad komunistických mlátiček? Asi zřejmě kdyby nechtěl dělat vysokou politiku, ale zůstal někde zalezlý a tiše se styděl, tak bych ho nechal být, ne?
“z čehož mi dost jasně vyplývá, že Ludvík Pilc na Letné mluvil, Ondráček se omlouval”
– pardon, ale nerozumím, z čeho vám tady vyplývá, že se Ondráček někdy někde omluvil
Nestačí, že se ho na to opakovaně novináři občas ptají a on odpovídá, že se nemá za co omlouvat?
jsem zvědav, kdy se naše současná armáda bude omlouvat afgháncům, že v jejich zemi bez pozvání stříleli po lidech
No jo – jak jsem napsala – nechme toho.
Když to píšou v novinách ……
Za co by se měl Ondráček omlouvat , omlouvají se snad západní policisti , že mlátí do demonstrantů ? Ten co se omlouval na Letné , to byl takový ubožák , buhví , kde ho západní poskoci vzali !
Jak se dalo v případě článku pana Zieglera čekat…
Tady se zase seběhlo komoušků, aby přímo i nepřímo hájili žumpoidního mlátičku Ondráčka.
Jestli je to kvůli nostalgickým sympatiím k Marxleninismu, nebo kvůli působení soudruha Ondráčka na Ukrajině, ve prospěch ruských agresorů, je otázka, nejspíše oboje, že…
Kdyby do diskuse nepsal pan Aleš, pro rudou mlhu by ani nebylo vidět, co?
Pravda.
A doufám, že se tady neobjeví článek o tom jak Praha vypověděla smlouvu s totalitní Čínou, to by tady bylo už extrémně rudo…
Bolševikům se momentálně moc nedaří…
Pane m.v,
to patolízalství vůči Číně před třemi lety, to bylo srovnatelné jen s patolízalstvím vůči SSSR za bolševické totality, kterých se pravděpodobně nejeden současný troll na PP účastnil…
Jsem rád, že má současná pražská radnice alespon trochu hrdosti, že nehodlá za každou cenu podlézat a ustupovat totalitnímu režimu. Který má na svědomí odhadem 100 milionů obětí, přičemž mnozí Čínané si, na rozdíl od jejich sousedů v Hong Kongu, vůbec neumějí představit, co je to svoboda jedince.
Také je Hong Kong, dříve britská kolonie, všem komouškům trnem v oku.
Problém spatřuji v tom, že mnoho zdejších sinofilcek si Čínu představuje podle Jackie Chana, a akčních filmů, točených v Hong Kongu,
Některým bych velmi rád přál, aby do Číny nebo do KLDR jeli, a zůstali tam.
Jeden levičácký Američan tak chtěl jet do ráje jménem KLDR, až poté, co si to vrchovatě užil, ho laskavě poslali domů umřít…
Zajisté
Ale uvidíte , jak se nám teď bude Čínská lidová republika mstít.
Krom toho, že už nebudou zvát prezidenta Zemana na rauty, tak vyhodí Tvrdíka, Kellnerově holanské firmě zakáží obchodovat a co je nejhorší, už se budeme moci na dobro rozloučit s těmi neexistujícími čínskými “investicemi”
To bude pro naší ekonomiku strašná rána… já snad kvůli tomu nebudu mít co žrát
Možná naopak. Kdybych se tu dnes nezastavil, tak by tu možná nebylo ani tolik rudé mlhy. To je takový častý jev dnešního světa – spojit se s nepřítelem mého nepřítele. To takhle třeba chcete kritizovat nehospodárnost při výstavbě cyklostezky a najednou šup, ani nevíte jak, obhajujete justiční vraždy.
gratulujem, dobrá partia – Langer, maly.velky , Aleš, …….ho
línek.
! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Viete, že na tomto takzvanom pravicovom webe je zablokované meno h o l í n e k.
pokiaľ je bez medzier ??!!!!!!!!
tady toho je více zablokovanýho – viz moje včerejší reakce
prostě fuč
večer byla, dnes je v
tak sorry jako, vono to tu je, ale hóódně dolejc…
mea culpa
Přisprostlý hlupáku, ty kdybys to “mea culpa” vyřvával celej den, tak své bezdůvodné výpady a obviňování nezakryješ
Ani bych se nedivil tomu, kdyby Ondráček za tři roky kandidoval na prezidenta…
Od místních “pravičáků” by měl maximální podporu…
Proč ne , je to vzdělaný člověk , nemění své názory a hlavně neleze do zadku fašistickému západu !
Ondracek by mel byt umlacen k smrti. Ale ne, Cesi se prece nebudou mstit, aby nebyli jako on. Blbci!!!!
Skoda, ze se Ondracek nepostavil do cesty bratrum Masinovym. Ti by ho nadherne perforovali.
Nesmysl, tady nikdo nechce někoho mlátit nebo dokonce vraždit, každý normální a slušný člověk je pacifista a násilí se mu hnusí a příčí.
Tady je o to, že takovou existenci jako Ondráček vůbec může někdo volit… a dostat ho dokonce do parlamentu…
Co lidi vede k tomu, aby někoho takového volili ? Co tím sledují, čeho tím chtějí dosáhnout ? Má to vůbec nějaké racionální a logické vysvětlení ? Asi nemá…
Jako já chápu, že někdo na ústecku nebo na karvinsku a v dalších chudých regionech, kde se chodí do rachoty i za 12 000 tisíc měsíčně asi nebude volit nějaké intelektuály, ale Ondráčka to snad nemyslí vážně… snad Teď snad tento proletariát bude mít alternativu v Klausi mladším a tyto kreatury z KSČM již nadobro zmizí z poslaneckých lavic…
Pane m-l, tak byste mi mohl objasnit, co vedlo lidi k tomu, aby zvolili pana Štětinu, nejdříve senátorem a poté euro poslancem, dnes největším rusobijcem? Bývalý dlouholetý komunista, zdokumentovaný agent StB (Plavec), nezdokumentovaný, ale pravděpodobný agent KGB, člověk, který měl při svých návštěvách v SSSR taková privilegia, jaká neměli ani vysoce postavení občané SSSR, (např. volný přístup do silně chráněných vojenských oblastí apod.,)? Nevěříte? Tak si přečtěte dokument “Proti rudé hvězdě a proti modrému ptáku” – https://www.topcz.net/rude-hvezde-modremu-ptaku/ . Jo holt voliči jsou voliči.
Pavle K. nejsi ty z vesnice, ktera zacina na S a konci ce?
?????
Oráči
ted mě napadlo S..traši…ce??
Ondráček nový program ODS nešetřil: Vyrabovali to tu a teď chtějí svým potomkům pomoct odjet z tohoto protektorátu EU
© Foto: Facebook/ODS – Občanská demokratická strana
ČR
10:02 10.10.2019Získat krátkou URL
Michal Pavelka
7450
Sledujte nás na
ODS včera 9. října odhalila nový volební program, ve kterém například slibují nulové zdanění rodiny nebo mladým jízdenku do Evropy. Poslanec za KSČM Zdeněk Ondráček je však překvapený, že strana v minulosti ČR vyrabovala a teď chce nechat mladé odjet. Program ODS okomentoval na svém Facebooku.
Občanská demokratická strana se novým volebním programem výrazně zaměřila na mladé lidi. Těm tedy například nabízejí nulové zdanění rodiny, která pobírá rodičovský příspěvek. Navíc by od daně z příjmu podle ODS měli být osvobozeni všichni mladí do 26 let. Navíc strana chce k 18. narozeninám rozdávat mezinárodní jízdenku, aby mohli poznat evropské země. Ústředním heslem nové kampaně ODS je „Země, která vítězí“.
„Víme, jak těžký je start. Chceme mladým lidem usnadnit začátek. Chceme, aby lidem zůstalo více peněz,“ uvedla při představování programu místopředsedkyně ODS Alexandra Udženija.
Nemyslíme jen na mladé lidi
Šéf strany Petr Fiala zdůraznil, že strana nemyslí jen na mladé lidi. ODS pod jeho vedením chce například také zrušit daň z nabytí nemovitosti, také chce zjednodušit zkrácené pracovní úvazky a výrazně snížit odvody za zaměstnance.
„Vláda neplní své sliby. Zemi pouze udržuje v chodu, nic více. Jsme programová a politická alternativa. ODS ví, jak na to, aby se ČR stala zemí, která vítězí,“ dodal Fiala a odhalil ještě tři principy vládnutí: zavedení dobrého hospodaření, garance slušného vládnutí a ochrana hodnot listopadu 1989.
Ondráček útočí
Ve čtvrtek ráno nový program ODS okomentoval i komunistický poslanec Zdeněk Ondráček, kterému se nelíbí, že ODS 30 let Českou republiku rabovala a teď chce umožnit svým potomkům, aby hledali štěstí jinde.
„Přátelé, nový program ODS vychází z toho, že si uvědomuji, jak to tady za těch 30 let vyrabovali. Proto teď chtějí umožnit mladým, ale zejména svým potomkům, aby mohli z tohoto protektorátu EU vycestovat a pokusit se hledat štěstí někde jinde,“ vyjádřil na Facebooku svůj názor Ondráček.
Pod příspěvkem poslance se strhla mela, velká část uživatelů s Ondráčkem souhlasí a diví se, o co se ODS snaží.
„A kdo vás uživí, vy idioti? Ti mladí potom zde jaksi budou chybět!!!! Fialo, rozpusťte ten svůj ansámbl! Jste k ničemu a plodíte jen samé nesmysly!,“ útočí na ODS uživatel Jíra Denků.
S názorem politika souhlasí i uživatel Stanislav Kvasnička, který si myslí, že ODS mele z posledního a snaží se přetáhnout voliče Pirátů.
„ODS evidentně mele z posledního a snaží se přetáhnout si na svou stranu voliče narkomanů od Pirátů. Takový program by zkušeného ekonoma nikdy nenapadnul, my přeci potřebujeme mladé pracující. Potřebujeme živnostníky jako páteř ekonomiky a další. To samé říkám u doktorů. Proč doktor, který u nás studuje zadarmo, jde po škole za prací do zahraničí? Podle mého by si takový člověk měl platit studium sám a buďto ať si sežene nemocnici, která za něj studium zaplatí s tím, že se jí na pár let upíše smlouvou, nebo ať si poradí po svém,“ píše pod příspěvkem.
Nařčení z plagiátorství
Zdeněk Ondráček v posledních dnech čelí nařčení, že měl opisovat ve své disertační práci. Obvinění z plagiátorství se týká jeho disertační práce s názvem Násilí jako sociálně patologický jev v rodině. Tuto práci Ondráček obhajoval v roce 2011 na Univerzitě Palackého v Olomouci. Získal za ni doktorát.
Celé obvinění je založeno na tom, že měl Ondráček ve své práci opisovat z jiných prací, přičemž kopíroval jednotlivé pasáže, a to bez uvedení zdroje. V některých případech šlo o jednotlivé odstavce, v jiných byly pasáže o dost delší.
Ondráček celou situaci včera komentoval na sociální síti, kde napsal, že i přes veškerá obvinění zůstává v klidu, ale řeší jisté právní kroky. Z jeho statusu to navíc vypadá, že se danému obvinění spíše vysmívá.
Alesi, i kdyz na tebe nerad reaguji, jedno ti musi byt jasne. Kdo nenavidi islamske nasilniky, ten musi zaroven nenavidet bruselske nasilniky. Oba maji jeden cil: Znicit bilou Evropu. To hazeni buzerantu z dvacateho patra bez padaku, je jen vedlejsi efekt u islamistu. Ti chteji jen trochu zabavy. Alahu fakbar!
Co to je bílá Evropa ? Evropa nebyla ani v 16.století, to už Anglie,Portugalsko a Španělsko začalo s kolonialismem…
Bílá Evropa, to je takový pojem asi jako svět bez uhlíkové stopy…, jste tedy naprosto stejní fanatici jako Gréta…
Evropa nebyla bílá ani v 16.století…
maly.velky , Jasně, Amíci dávají negry hrát i filmů, kde prokazatelně nemohli být. Kdyby točili “Jana Husa” bude to stopro negr!
No a proč mi to říkáte? Pokud byste byl konkrétnější a vysvětlil, o kom se přesně bavíte, když píšete o “bruselském násilníkovi, který chce zničit bílou Evropu”, tak bychom dost možná došli k tomu, že ho taky nenávidím.
Půjdeme do ulic proti tomuto zvrhlému režimu a tolik mlátiček a střelců, vrahů ještě nikde nikdo neviděl. Ondráček byl policista, nikoho neuhodil a pokud by dostal rozkaz, tak ho musí splnit! Hajzl je ten, kdo dá rozkaz mlátit slušné lidi! Antify si nevšimnou, takové je zadání!
Dokonce i za komunistů si člověk mohl poměrně svobodně vybrat zaměstnání. Sloužit režimu s pendrekem v ruce nebyla jediná možnost, jak se živit, aspoň teda soudím třeba podle toho, že já jsem se tak neživil.
Obdobně dnes nikdo nikoho nenutí sloužit dnešnímu režimu, nebo třeba prodávat důchodcům předražené hrnce nebo obtěžovat lidi telefonem z call center.
Každý člověk má svědomí. Vy se ho snažíte obelhat obvyklým trikem “dostal rozkaz”, ale tím jen lžete jen sám sebe. Nebyli jsme ve stavu všeobecné mobilizace.
Ondráček byl na policejní škole , úkolem policie je pomáhat a chránit ! Ti demonstranti v listopadu 89 chtěli stát zničit , rozkrást , zadlužit , zničit průmysl a zemědělství ,školství , atd. Kam jsme se dnes dostali , to stačí číst jen články na PP !
Hm, to je docela zvláštní… Já jsem rozkradení či zadlužení státu na těch demonstracích nepožadoval. Ani jsem si nevšiml, že by někdo okolo mě něco takového požadoval. Kde jste s těmi lidmi mluvil vy, že máte tak odlišné informace?
Jo aha, už chápu… nemusíte nic říkat… My jsme ten stát chtěli zničit, ale nevěděli jsme o tom. Nevědomost ovšem neomlouvá, tudíž výchovné přetáhnutí obuškem je zcela na místě. :)
Co tedy chtěli ?
Většinou to, co já – tedy pár těch úplně nejzákladnějších svobod. Moct si založit firmu, moct vydat knihu, aniž bych ji někomu dával předem číst, moct vydávat noviny, založit stranu, kandidovat s ní ve volbách, vycestovat do světa, vyměnit si koruny za marky, za ně si koupit třeba nějaké akcie… Prostě úplně obyčejně žít a dělat normální věci jako lidé v celém civilizovaném světě.
To jste musel strašně trpět , ale myslím , že většina lidí chce žít v pohodě , o podnikání nestojí a ani nechce psát knihy , konečně i za totáče se knihy vydávaly , úrok na vkladní knížce byl 4 % , ceny se zvyšovaly jen vyjímečně , těšte se na víc muslimů a kapitalizmu si užijte ! Na cestování na západ si vezměte ochranku !
Ano, NĚJAKÉ knihy se vydávaly, NĚJAKOU práci člověk mohl ve státních podnicích dělat, NĚKAM mohl jezdit na dovolenou…
Pokud vám to stačilo k životu, mě je to úplně fuk a naprosto to respektuju. Buďte tak laskav a respektujte, že mnohým jiným lidem to nestačí. Snad i se svým rudým mozečkem pochopíte takové minimum z matematiky či logiky, že napříkaz zákaz podnikání se nedá obhájit argumentem, že mnoho lidí podnikat nechce.
No já vím, že někomu stačí k životu odsedět si to v kanclu, pak na pivko a jednou za rok vyvézt rodinu do jugošky.
Já to plně respektuju, ale vy prosím respektujte ty, kteří chtějí od života víc. A nebraňte jim v tom. Chcete-li žít ve vězení, nemusíte k tomu strhnout i všechny své spoluobčany.
To je zhruba tak všechno, co po vás komouších chceme.
Jenže kvůli těm pár egoistům se musel zničit , rozkrást a zadlužit stát a národu jde o přežití to vás ale jistě nezajímá , těšíte se na muslimy , také na nich vyděláte ?
30 let, Aleši – slovy třicet let jsme měli my blbci, abychom pochopili to, co vy a galoša jste věděli už dávno před tím, než se tak stalo.
Takže vaše dnešní ironie se tak nějak – jak to říci – míjí účinkem.
Úkolem policie v ČSSR nebylo jen pomáhat a chránit, ale i mlátit lidi pokojně vyjadřující názor, že se jim některé věci nelíbí – třeba že si nesmí založit stranu a kandidovat s ní ve volbách, nebo že nesmí vydávat své knihy či noviny, nebo že nesmí podnikat… a takové zbytečné věci, že.
Takže opravdu nemám vlídné slovo pro lidi, kteří tuhle “práci” dobrovolně dělali.
Ještě bych vám doporučil, abyste kromě článků na PP zkusil i trochu reálně žít, třeba něco tvořivého dělat a tak… když už teda chcete zjistit “kam jsme se dnes dostali”.
…patřilo pod Pepu
To zakládání nových stran je dobré dnes k čemu ? Něco se tím zlepší ? Přestane se zdražovat ?
Bože, fakt je potřeba vysvětlovat základní věci?
Konkurence je potřebná naprosto všude, tím spíše ve sféře správy věcí veřejných.
Nepřijdete taky s tím, k čemu je dobré zakládat nové firmy, když různé věci už nějaká firma vyrábí?
No, soudruzi se o takový model snažili. A pak občas chyběl ten hajzlpapír, že.
V USA jsou prakticky jen dvě strany , to je špatně ? Kdypak vám ten toaleťák chyběl a jak dlouho ? Máte snad dva byty , kdyby jeden vyhořel ?
Kdyby tu za komunistů byly PRAKTICKY taky jen dvě strany, s veškerou demokracií systému primárek, atd., jako v USA, tak bych ten režim chválil, nebojte.
Co se týče dvou bytů použitých jako… jako co? Jako argument proti efektivitě konkurence? … Netušil jsem, že se na Pravém prostoru můžou objevit ještě zbrusu noví diskutéři ochotní dělat ze sebe takové trouby. :)
Nešlo o konkurenci , ale o vyhoření papírny , kde se toaleťák vyráběl , než se zajistil dovoz , byl asi měsíc problém , tady se to líčí , jako by to bylo celých 40 let !
pokud by z posranecké sněmovny měli vypadnout všichni, kteří vyli s komunistickým režimem, tak by většina takzvaně pravicových politických stran hlavně ODS a TOP 09 byla bez lidí
A soudružka Chramostová by nebyla morálním kompasem (alespoň pro soudruha Rycheckého).
Docela jsem se pročtením diskuse pobavil. Eurohujerská parta: Cikán, buzerant a Langer……tak to je sestava!
Děkuju za kompliment, že moje příspěvky zde vynikají nad ostatními, nicméně kromě těch, co zmiňujete, je tu ještě přítomno asi deset nebo patnáct kolegů s velmi rudým mozkem, tak aby se neurazili. :)
takže ten co ti oponuje, nedej bože s tebou nesouhlasí, má velmi rudý mozek
tak to jó, už chápu, nesouhlasíš, jsi rudej… (taky – rusofil, bolšán, komouš…), souhlasíš, jsi dost betálnej borec (nebo belbec) a patříš do klubu
tak to fakt jó
a mimo jiné za ČSSR zde nebyla policie, anžto nýbrž protože, to byla VB
ironický pozdrav máš pod jménem
Mlaticko,spinavej surovce ty by jsi mel zmizet ze sveta kornoute esenbackej!
Ja, ja Czyglere, Herrr Doktorrr Kalivoda, ten kvalitně škodi statu po odchodu z politiky. Kudy chodil , tudy škodil.
A co česke mlatičky na Czech Teku? Uvidime až zasahnou do děni nove neokoukane česke mlatičky. Každy režim, sóhu Czyglere ma sve mlatičky a svoji STB – mužeš mi věřit Hujere. Stači se kóknót do USA na Dip Stejt.
To každý slušný člověk odsoudil, kromě vás komoušů…, Vy jste s tím mlácením souhlasili, protože mlátili liberály.
Sóhu vystudovany Romistiku co žiješ pravicově neZISKOVĚ Z DANI OSTATNICH ty mně o slušnosti raději nic nevypravuj a newodvaděj řeč.
Dnešni režim ma sve “Ondračky” připravene kdykoliv kohokoliv zmlatit. Stejně jak frantici, kteři aby mohli zmlatit demonstranty tak nasadily sve francouzske Zifčaky do davu. v usa MAJI SVOJI “stb” = CIA, v ČR mame po Hadraku dalši “STB”.
Bude poslancem už jen 2 roky, pochybuji, že svůj mandát znovu obhájí, KSČM bude ráda za to, zda vůbec překročí 5%.
Stejně jako svůj mandát neobhájí Rozner z SPD a další podobné jevy…
Tak to hold ještě vydržíme no…
slucahj romistik, je vidět, že vás houno naučili…
takže vlastně jóóó
a pozdravuj kolektiv na romea.cz
“Tak to hold ještě vydržíme no…”
slůvko hold se užívá jak výraz pro poctu
a mi ostatní to HOLT vydržíme
sakra
mělo být “sluchaj”
čau pučo
a taky máš ironický pozdrav pod jménem
Máte pravdu, oceňuji u Vás alespoň tento mírný náznak inteligence.
ty by sis měl dát nick – jožo vtipkár
ty nemírný náznaku zmanipulované hloupoty
Já si raději půjdu přečíst kvalitní román Jak se kalila ocel a pak si dám ještě nějaký pamflet od Jiřiny Švorcové…
Pak snad budu konečně tím správným konservativním pravičákem…
Přečti si to a uvidíš , co jsou kapitalisti za ksindl a co neštěstí po světě způsobili !
! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Viete, že na tomto takzvanom pravicovom webe je zablokované meno h o l í n e k.
pokiaľ je bez medzier ??!!!!!!!!
jo, toje stará vesta, a nejen toto slovo
ovšem třebas HP1949 ještě bloklej není
, ale on se svou fantazií jistě zanedlouho příjde s novým nickem, za ty roky má praxi
proto se užívá – gumová obuv a nejen, holt lidové tvořivosti se meze nekladou
Po přečtení celé diskuze konstatuji, že je mi rozhodně milejší každý slušný a pracovitý cikán či homosexuál, než jakýkoliv komunista … 👎
Nejhorší ze fšeho jsou práskači a konfidenti, ti by měli jít první
..no fšak půjdeš, buď bez obaf
Každý se cítí nejlépe mezi svými !
.. vo tom žádná, komouš ke komoušovi, slušňák ke slušňákoi !
VVP , až najdeš slušného mezi vámi, dám ti sto litrů, ale to nehrozí.
.. ty prachy si schovej na alimenty, komouši
VVP , fašoune, svojí zradu schováváš za nadávky do komoušů každému, kdo vidí tvou kolaborantskou povahu. Plivni si do ksichtu trole-anonyme!
Táhni do haj.zlu, ty ulhaný úchyle a przniči nezletilých dívek.
Všeho do času křiváci.
Vzpominate jak v vr1995 vlitly novy Havlovy mlaticky na rusky mluvici mafiany v Praze u Holubu.Pak nejak ty kuklace rusili,prej byli na ty mafiany moc drsni a jednoho toho byvaleho kuzklace poslali k nam na Moravu, k nam na okrsek.
To tu u nas nastala sikana na sofery, skoro vsichni zahumenkari s malotaktory a majitele S 110lS byli bez technicaku.Ten nevahal, jako jesterka vlezt pod Skodovku a hledat uniky oleje atd.,tisicovky za pokuty litaly.To vite, vsude bida v okoli krachovaly fabriky a druzstva,prace nebylo a jeste tento blazen sel po vsech a po vsem co se pohybovalo po silnici.Radeji si ho mel Havel v ty Praze nechat.
Alesi, sam dokazujes, jaky jsi debil. Vsicni nackove esesaci, Wehrmacht i Heidrich byli ti dobri. Vzdyt vsicni dostali jen rozkaz od Adolfa. Sieg heil ty cura…u!
Je k neuvereni, kolik blbosti se vejde do tak maleho mozku, jako mas ty.
.. debilní ‘bílá síla’ tady vztekle mrská čůrá….kem
Celé dilema bych poněkud zjednodušil:
Komunisté, náckové a mohamedáni by měli zmizet s povrchu zemského. I se soudruhem mlátičkou Ondráčkem. Až se to stane, bude klid.
Werwolf , to už bys tady nebyl, hlupáku křivej!
Daleko víc tu vadí kapitalisti , jejich poskoci a sudeťáci !
Mladí sráči tady všem nadávají do komunistů, ani netuší, že budou žít v něčem, co je horší než peklo. Směju se jejich naivitě, pokud to nejsou agenti CIA v emigraci. Plivou na svou zem, takže slouží za dolary, ubožáci!
ondráček je jeden z mála slušných lidí ve sněmovně.
V Katalansku kapitalistyčti pohunci řežou lidi do krve. V Pařižu v policejnim statě nastrčila mistni franticka “STB” mezi demonstranty sve pravicove Zifčaky aby mohli lidi řezat do krve a občas i někoho zastřelit.
Nejhorši mlatička je ale Vondraček, bo won byl komunista a pry o Hadraku vytahnul vobušek z pochvy.
Sudruzi proti dnešnim kapitalistickym mlatičkam byl komunisticka mlatička Vondraček uplny samaritan.
Za sociku stačila jedna studentska demonstrace s mirnym nasilim v mezich zakona inicijovanym “smrti” agenta Zifčaka K PADU REŽIMU.
Za kapitalizmu se vraždi po statisicich ve valkach, mlati se demonstranti do krve, kapitalističti Zifčaci rejdujou a řadi, kapitalisticka “STB” kuje sve rejdy v ruznych zemich, zaklada tajne mučirny, režim nepada, system se neměni. Jede se dal, vpřed ke šťasnějši kapitalisticke budoucnosti v policejnim fašistickem statě a v šariji kočarem černym kolem bilych skal.
Hough, sudruzi pravicovi.
Sudruh Jonas, ty sis tím ustavičným marxistickým kopáním kolem sebe natrhnul podkolenní šlachu /hough/, viď ty sudruh levicový
Howgh!
Sudruhu Juldo,
a ty sis svym analnim alpinismem natrhnul již natrženou pudel.
Sudruh Jonas,
a japááá ty to můžeš vědět? Že ty kolem těch pudelí tančíš stejně jako kolem Kapitálu
Depa,
to je přece wo tobě znamo asi tak stejně jakpo že ja mam natrženou podkolenni šlachu.
Depa,
wo mně to známo není. Já o pudeli nic nepsal, ale tys psal o podkolenní šlaše /hough/.
Sudruh Jonas, ty už z toho Kapitálu blbneš, pokuds už nezblb docela
Sohu Juldo,
vy pravicovi neomarxisti jste již z toho vašeho neomarxizmu v KAPITALIZMU uplně zpitoměli.
Souh Jonas,
netrefil ses s onou pudelí, a nyní ani s tou pravicí.
Takže marxův Kapitál tě již zdolal, zblbls docela.