
Klíčové odvětví německého průmyslu – automobilový průmysl – přistálo v tvrdé realitě
LIBOR ČÍHAL
Tedy z ráje ven … Podle všeho brzo to potká Německo. Mainstreamový FrankfurterAllgemeine: „evropské hospodářství špatně dýchá“. Pro-muslimsko-imigrantská svatyně Spiegel: „hospodářský růst v eurozóně rychle klesá; EU-komise očekává ještě slabší růst; strach o konjunkturu; německý průmysl neočekávaně oznamuje minus v objednávkách“. Alpská pravda, tj. SudDeutscheZeitung politickokorektně: „Hospodářství vidí situaci kriticky“. EU Komise snížila odhad hospodářského růstu v eurozóně z plánovaných 1.9% na 1.3%.
Skutečně se něco děje nebo jde o typicky německou opatrnost. Po dlouhých letech hospodářského růstu a prosperity přichází chmurnější období? Historicky výjimečně dlouhé období prosperity dovedlo německou společnost k pocitu, že tento stav nikdy neskončí. Německo je největším přispěvatelem financí Evropské unie, miliardy na konverzi k zelené energii, miliardy na útlumové programy uhelných zdrojů, miliony neintegrovaných imigrantů a zelené multikulti vize vysávají státní finance gigantickým způsobem. Německá společnost jakoby ztratila schopnost reflektovat realitu, ve volebních průzkumech zelení v některých spolkových zemích překračují 20% preference. Např. podle zelených by po roce 2030 měly být nově uváděny na trh jenom elektromobily. Idea se Němcům líbí a v součaném německém politickém klimatu to nemá daleko k zákonu.
Podle populárního dua německých ekonomů Friedricha a Weika tučná léta jsou nenávratně pryč. Klíčové odvětví německého průmyslu – automobilový průmysl – přistálo v tvrdé realitě. Aféra s dieselem stála koncern VW kromě reputace ještě 28 miliard eur. Německý svaz automobilového průmyslu reportuje v lednu 2019 pokles výroby o 19% ve srovnání s předchozím rokem. Tendence velkých poklesů produkce trvá bez přerušení několik měsíců. Poslední kvartál 2018 došlo k poklesu produkce o 13.2% ve srovnání s rokem 2017, v celém roce 2018 o 9.4% nižší výroba oproti předchozímu roku. V lednu 2019 drasticky poklesl vývoz německých osobních aut o 20.3%. Německý automobilový průmysl zaměstnává 876 000 lidí, obrat 331 miliard, tj. 21% přidané hodnoty celého německého průmyslu. Recese v automobilovém průmyslu bude mít dopad i na ostatní odvětví. Ekonomové se domnívají, že EU a euro nemohou přežít druhou recesi a deflační šok v průběhu 10 let.
Autor: LC
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Není ten Vojtěch Filip k nakousnutí? - 16.2.2019
- Tragikomedie amerických Demokratů - 16.2.2019
- Evropská zbabělost vůči Íránu - 16.2.2019
ve vedení SRN nesmí být zrádci=sionistické loutky a Němci nesmí podléhat falešným vizím, jak jim muslimové budou sloužit…..!!!
Je na čase, aby had který dusí Evropu přišel o hlavu.
Stejně tak, jako se rozpadla vše dusící CCCP a její Varšavská smlouva, chcípne i Euroněmecká rasistická kobyla.
Nějak se mi to hnusí s třetinou naturalizovaných turků radikálnějších i v 3. generaci a 1, němec etnický z desíti v mateřských. A tichá pošta jede jinak než media oligaršíků že jsou dorostoví tvrdě v školství mezi mlýnskými kameny stupidit jak institucionálního rasizmu tak i , škoda psát. Před zvratem v třetím miléniu by jednotlivé lapsusy které přešly ve standart nenapadli a stéležijí lidé nehledě že pod podnětem se změnil přísudek a počítají fatálně blbě a ty poměry jsou jak když slepý mluví nahluchého a ten na něj gestikuluje že je debil když to nemůže vidět. Vymknuté je vše i chatrné rozoumky.
Rozumím tomu dobře, že říkáte: “Ngandlela-thile ndizithiyile ngokwesithathu seTurkey ezithandwayo ngokubanzi kakhulu kwisizukulwana sesi-3 kunye ne-1, isizwe saseJamani esivela kwishumi ekuzaleni. Yaye isithuba esicacileyo sihamba ngokwahlukileyo kunama-oligarch anesigidimi esicinezelekileyo esikolweni phakathi kwamatye okugaya ukuba abe sisisiphukuphuku njengendawo yokubandlulula ngokobuhlanga, inceba yokubhala. Ngaphambi kwexesha lesithathu leminyaka leminyaka, i-lapsus eyayiwela emgangathweni ayiyi kuhlasela kwaye ilungise abantu, nangona i-hypothesis yayitshintshiswe ngohanahaniso kwaye ibonakala yinto embi, kwaye iimeko zifana nokuba imfama iyathetha phezulu kwaye imbonisa ukuba ayikwazi ukuyibona. Konke kuphazamiseka, kwakhona.” ?
@.lak
Moc zajímavý syntax. Ale nevím, co to znamená, že pod podnětem se změnil přísudek.Můžete ten problém blíže specifikovat, nejlépe v nějakém jiném jazyce?😛😛😛
Že ty počty které pro vás vymysleli moudří vrchnostenští paňďuláci mohou zabrat formantů a pode mnou se pokusil vjedec pochopit po svém kritické myšlení a egoisticky se snaží shodit mé ego ale dost jsem se zasmál erektusovi.
To zlo, které sleduje likvidaci Evropy a samozřejmě v první řadě Německa je pácháno jistými skupinami od velkých peněz a majetků! Obyčejní Němci za to nemohou, mimo toho, že část jich volí blbě, ale je třeba si uvědomit, že média, které obyčejným lidem vymývají mozky, mají pod kontrolou právě ti, co za tou zhoubou a vítáním vetřelců vč. islámu v Evropě, jsou! Řečeno příměrem:
Takže vinit hráče z toho, že např. hokejový tým hraje blbě, přičemž trenéři je dlouhodobě blbě trénují a ještě jim vnucují špatnou taktiku je silně od věci!
Zrovna tak Juncker, Macron nebo Merkelová, jsou jen nasazené a pečlivě vybrané politické figurky, které mají plnit jistá zadání! Kurnik šopá, kdy si lidi hloupí uvědomíte, že takhle jsou karty loženy!!!
..kde je ziegler !!!
Tuž kdo by si to kdy pomyslel, že konjunktura v cyklicke ekonomice kapitalizmu uměle vybuzena “tiskem” inflačni měny nebude věčna, že? Mimochodem na vyvoj jakehokoliv odvětvi v kapitalizmu maji vliv nejruznějši faktory. Mezijinym tež kolisani poptavky, narustani konkurence (i činske) a pak takove drobnosti jako je uměle vytvořena kauza dizlgejt (kvuli potlačeni konkurence), ekonomicke direktivy vrchniho protektora (kupř. sankce, vyhružky, přikazy k nakupum, vyzvy…) , podnikatelsky lobbing korporaci skrze ekologisty )věčne přitvrzovani norem specijelně pro dizly – opomijeni benziňaku) a podobně.
Hotl vo tym je cely kapitalizmu – o cyklicke ekonomice a nevybirave konkurenci, o diktatu velkych etc..
Tak já jim trochu holt helfnu, mrknu pod polštář a zítra půjdu zakoupit medvěda.
Němci si pod sebou podřezávají větev.Finanční a průmyslové kruhy jsou nakaženy neomarxistickýmy a “zelenými”bludy V minulosti jejich dědové přivedli k moci Hitlera a jak to dopadlo všichni víme.
..finanční kruhy to řídí..ty nejsou nakaženy..
Konkurenční boj se vede různými, velmi často i nekalými prostředky. To asi víme všichni. Podívejme se, jak spousta Němců proklíná CDU v čele s neslavně proslulou agentkou Erikou, přesto CDU stále vede Německo. Řekl bych, že udržení pozice stran jako CDU nebo SPD něco stojí a že to něco je v tomto případě evivalentní pojmu nemálo. Kde se ovšem potřebné horentní sumy berou? Pro svůj názor sice nemám konkrétní důkaz (nebo spíše jsem si jej neopatřil), nicméně použitím prosté logiky asi každý dojde k závěru, že potřebné obrovské sumy se nezrodí jen tak samy z ničeho. Bez korupce by nebyla žádní dieselgate, bez korupce by asi těžko někdo požadoval po automobilovém průmyslu překročení fyzikálních zákonů, těžko by se Německo jen tak zbavovalo své energetické základny, těžko by zbůhdarma krmilo hladové krky nejpodivnějších nepřátelských národů.