
Klement Gottwald: Masový vrah a zločinec
JAN ZIEGLER
Vzpomínám si na setkání s válečnými veterány v Červené Lhotě na Jindřichohradecku. Měl jsem možnost mluvit s generálem Aloisem Šiškou, jedním z aktérů letecké bitvy o Anglii. Toho věznili nacisté a komunisté. A ten mně potvrdil, že vězení v časech prezidenta Klementa Gottwalda bylo horší než to německé za II. světové války, protože válečným hrdinům ubližovali Češi, většinou Ti, kteří byli za války zalezlí, to v lepším případě a v horším rovnou kolaboranti. Ovšem je to pádný důkaz o zrůdné podobě Gottwaldova komunistického režimu, který trýznil vojáky, kteří bojovali za naši svobodu.
Nemá cenu tady opakovat všechny Gottwaldovy zločiny, vykonstruované procesy, hlavní podíl na vraždách oponentů v padesátých letech, totální servilita k Sovětskému svazu, umožnění rabování českého uranu Moskvou, úpadek ekonomiky včetně nesmyslného preferování těžkého průmyslu atd.
Je lží tvrdit, že Únor 1948 se odehrál demokraticky a parlamentárně. S demokracií rozhodně nemá nic společného brutální nátlak na prezidenta Edvarda Beneše s výhružkami, že když neschválí demisi ministrů nekomunistických stran, poteč v ulicích, násilné obsazování sekretariátů nekomunistických stran, ilegální vyzbrojování Lidových milicí, a bránění vykonávání funkcí ministr ů ještě před přijetím demise prezidentem republiky. To bylo protiústavní, protože člen vlády zůstává v úřadě do přijetí demise hlavou státu.
Sáhl jsem také po knize brněnského spisovatele Čestmíra Jeřábka V zajetí stalinismu a tam je zajímavý zápis z 31. července 1952, kdy vláda vydala nařízení, podle kterého nikdo nesměl změnit místo bez souhlasu zaměstnavatele a pracovního úřadu. Inu novodobé komunistické nevolnictví. V listopadu dvaapadesátého roku zmizelo z volného trhu mléko a zásobování potravinami a spotřebním zbožím bylo celkově vůbec mizerné, a běžné byly výpadky elektrického proudu, tak to byla také Gottwaldova éra.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Není ten Vojtěch Filip k nakousnutí? - 16.2.2019
- Tragikomedie amerických Demokratů - 16.2.2019
- Evropská zbabělost vůči Íránu - 16.2.2019
Pane Ziegler,
Vás musejí mít zdejší komunistické rusofi.lcky rády jako osinu v pozadí.
Tak mě napadá, jak se jistý zdejší komentátor, který je rudý jako sovětská fangle ( o tom, že to tak je, pochybuje pravděpodobně jen on sám) ohání tím, jak se “Němci jako dnešní naši nejlepší kámoši”, chovali za nacistické totality. O tom, že právě touto úvahou se odkopal jako vyznavač kolektivní viny, o tom snad není sporu. Přitom sám tu agilně vystupuje jako odpůrce posuzování kolektivní viny na komunisty. On se však dopouští něčeho horšího, když operuje kolektivní vinou v případě Němců.To je úplně stejné, jako kdyby někdo operoval kolektivní vinou Čechů, jak se chovali za nacistické okupace k Němcům servilně.( Ano, to se dělo, akorát o tom soudružky učitelky neučily.) A je to stejné, jako kdyby někdo prohlašoval o Češích, že jsou kolektivně vinni za podporu a budování bolševické totality.
Já tvrdím:
Kolektivní vina kvůli národnosti je nesmysl.
Přesto, že se Adolf a další nacisté velmi národem oháněli.Oni i komunisté se tím národem a vlastenectvím oháněli.
Naproti tomu určité uplatnování kolektivní viny v případě účasti ve ZLOČINECKÝCH ORGANIZACÍCH, jako NSDAP ,Gestapo,KSČ,StB je na místě.
K tomu navíc poznamenám, že nacisté byli potrestáni, komunisté nikoli.Ani formálně v podstatě ne.
Nedělám si naději, že právě tohle pochopí soudruzi vymytí komunistickou ideologií, ale ostatní, zejména slušní lidé, by to snad pochopit mohli.
Ono je to žežký-Adi dal lidem práci a naději-a dokud vyhrával bitvy,nadšeně hajlovali i jeho odpůrci,o jeho pátých kolonách v celé Evropě ani nemluvě-teprve až prosral Stalingrad a pomalu vše šlo do kopru,najednou se zvedla opozice a každý ho kritizoval-jinak ale s Vaším příspěvkem souhlasím-je to prostě tak
Tímhle článkem si pan Ziegler u Rudého koutku nepolepší, spíš naopak. Nicméně je velmi, velmi potřebný.
Přesto že už uplynulo téměř 30 let od řízeného pádu okupačního režimu, všelijací kryptokomouši pozvedají hlavy. Povzbuzeni obnovením ruských imperiálních ambicí, se jako příslušníci páté kolony v Česku snaží škodit.
Proto můžeme čekat k článku o zločinci Gottwaldovi plamenné obhajoby jeho osoby, úlohy v dějinách i jeho činů.
Tak nějak jako by někdo hlásal: NSDAP to myslela dobře, byly tam drobné excesy, to jó, ale Adolf Hitler a jeho veliké myšlenky nebyly správně pochopeny.
Není v tom rozdíl.
Nicméně veliký dík panu Zieglerovi za článek.
No,on ten rudý terror nerozpoutal ani tak Gottwald,jako jeho židovský pohůnek Rudolf Slánský-o tomto “člověku” se autor nezmínil ani slovem-a tuto židovskou figurku jeho procesy nakonec pohltili taky(pararela s židy ovládanou VŘSR a následným rudým terorem proti domácímu obyvatelstvu nejspíš nebude jen náhodná-žid byl prostě vždycky Z.R,D.)-je to ůplně to samé,když odpůrci první republiky(té ůdajně demokratické) tvrdí,že Masaryk nechal střílet do dělníků-a jeho zastánci zase,že on o tom neměl ani ponětí,nebo že o tom nemohl rozhodovat
oprava: chtěl jsem napsat Z.M.R.D.
Dík za mínusy,ale doporučoval bych,aby si ti dotyční o tomto alespoň něco zjistili..Třeba o tom,kdo byl největším propagátorem a zastáncem politických procesů a šibenicJinak je totiž třeba tatíček Masaryk ještě masovější vrah než Gottwald..
Jen se asi moc nehodí do krámu,že Slánský byl zrovna (čirou náhodou???) židák,izraelita a hebrejec,hmm??
A zrovna náhodou se soudruzi sekli a židobolševika Slánského típli a nežida Klému nechali vládnout.
Nebo že by přece jenom Pepa Džugašvilli věděl, odkud vítr vane? Ten Slánský musel pracovat pro CIA, Chazary a emerické vykořistovatelské kapitalisty, jinak to není možné!
židobolševika slánského semlela jeho vlastní medicína..
Jen nechápu proč sem pořád někdo vytahuje už dávno známou komunistickou historii jednou z CCCP (1917), podruhé z doby po 2.WW u nás, když tu máme přímo nad námi visící velké neomarxistické nebezpečí z Bruselu, kde je to samý bývalý komouš a levičák či najdou se tam i fašisti? Navíc vytrhávat to z kontextu událostí vyšší priority, je štourání klackem v lejnu, aniž bychom si chtěli připomenout, že předci dnešních zavaděčů neomarxismu v Evropě jsou stejní, co tady zavedli marxismus a komunismus v bývalém carském Rusku. Napovím: Byli to stejné lidé resp. jejich potomci, kteří mají pod kuratelou dnešní Západ a jmenují se Rothschildové a spol….. Ale hlupáci je nevidí v TV a médiích a nikdo o tom veřejmě nereferuje a nepíše, tak jim to zůstává utajeno a tudíž to nemůže být pravda. Chudák Jirka Orwellů, ten by čuměl jako puk, kdyby to věděl, jak ten svět funguje a miliony pitomečků chodí makat za nuzný peníz, aby získali fiat peníze, které někdo vydatloval na klávesnici bank. serveru a v případě že jich nadatloval moc (agregáty “M”), tak se to na čas přesune do st. dluhopisů…… Takové USA se neustále zadlužují a nikdy, opravdu nikdy nebude ten dluh splacen a ani nikdy to neměly v úmyslu. Více např. v knize Davida Graebera “Dluh prvních 5000 let” a pochopíte, že se tu hraje šílená hra s lidmi.
Tak Maximus, Vase posledni slova, ze se tu hraje silena hra s lidmy vystihuje presne oc jde poslednich sto a vic let. Bohuzel uz je v te hre takovej gulash, ze se domnivam jen majoritni katastrofa muze vratit jakes takes spravne hodnoty.
No jistěééé, komouši jsou dnes už úplně jiní! Stali se z nich demokrati!
(Další adept, který si chce zopakovat historii…
)
Já vám za to nemohu, že jste nepochopol to, co jsem napsal. Navíc asi neznáte historii, kterou se oháníte, ale pro vaši informaci (a nikomu to raději neříkejte), komunistickou myšlenku zneužili de facto vymysleli realizovali právě ti nejbohatší sionisté (tehdy se jim ovšem říkalo jinak) v čele s Rothschildem. Nakonec to jeho “roth” se dostalo i do názvu rudá armáda. To, že jim potom Stalin po smrti Lenina jejich projekt vyfouknul a realizoval svůj zvrácený totalitní systém je věc jiná. V ČSR po r.1948 zde byli až do smrti Stalina sovětští poradci a za nimi šla ta všechna zvěrstva a tehdy na příkaz Stalina si tady vyřizovali účty se sionisty, kteří byli nalezlí v komunistické partaji jako např. Slánský.
Zase další, který vůbec nechápe kauzalitu dějin a není schopen rozeznat, že se tady někdo s ním snaží manipulovat a vytrhává s celého procesu dějin útržky.
Jasně, komunisti byli čuramedáni, o tom žádná, ale je třeba vědět kdo to vymyslel a realizovat vč. např. 20 mil. USD (a to byly sakra velké peníze) poslaných sovětské vládě po revoluci……
Možná, ale že se u vás jedná o zaslepenost a ješitnost, že jste to všechno nevěděl a nechce se vám uznat, že jste byl spoustu let osel, který hýkal, ale nevěděl, kdo celý ten komunistický bordel vymyslel a realizovat. Tak ještě jednou: Byli za tím nejbohatší lidé z jistého etnika…úplně stejní, co tady vymysleli novodobý bordel, co se zove EU a také co sem cpou miliony imigrantů, ponejvíce muslimů!!!
Tady ta obskurní opožděná postavička je tak hloupá, že by se dalo pochybovat, kdo je tady na PP větší blbec – on nebo Gumák ?
Maximus.
To budete muset počkat tak 30, lépe 50 let, potom se budou psát kritické články o dnešku. A co se vyrojí hrdinů!!! Kdepak jsou dnes? Co DNES dělají pp Langer, K., Breburda, Libor a další dnešní bojovníci? Nikde nevidím žádnou jejich aktivitu. Že by čekali až jak to dopadne?
se musíte více zajímat…
Jášku, je mi záhadou, že se neraduješ, jakého slavného rodáka máte na Hané….
A co kdybyste mi napsal co dotyční pánové konkrétně DĚLAJÍ? Tedy kromě žvanění na netu.
Pak se jim omluvím.
Vás se to netýká, už jsem psala, že vaše aktivity oceňuji.
nevím co pánové, ale vím co autor…jo oponovat vašim protobolševickým lžím, je také záslužná činnost!
Ale o panu autorovi nepadlo z mé strany ani slovo. Zatímco mnou jmenovaní pánové tady soustavně ze zločinů komunismu viní všechny ostatní než sebe a za x let jejich potomci budou vinit – možná i vás – že jme dopustili to, co je nejspíš čeká. Přijímáte tu vinu?
I když konkrétně vy v rámci svých možností jste něco dělal?
Cíglere, víte proč nesnáším hidžáb či burku? Protože to je islámský symbol zla, podobně jako třeba nacistický hákový kříž. Za burkou se skrývá povolené mlácení žen a jejich diskriminace, kamenování za nařčení př.z nevěry, hrůzné středověké popravy, vraždy ze cti, atd.,atd. Co se skrývá za háknkrajcem víme všichni. Co za srpem a kladivem, to taky známe. Zkuste si vyjít ve svobodné a demogratycké zemi s tričkem, na němž se skví symbol dělníků a rolníků. Do deseti minut máte vyražený dech, nebo možná i zuby. Ovšem kritizovat stále jen doby minulé, vytahovat z dob socialismu jen negativní jevy a přitom být svědky zrůdností, které se odehrávají v přítomné době a prakticky kolem nás, je pokrytectví a srabárna extra třídy. Vám se Cíglere líbí třeba imigrační politika EU a její následky? Vám se líbí zlodějská a korupční politika naší vrchnosti po převratu 1989? Vám vyhovuje na jedné straně superbohatá menšina a na druhé chudá a superchudá většina? Vám dělají dobře bilionové dluhy naší zemičky? Celé to asociální zkorumpované prostředí, jež se tu za 25let vytvořilo? Bezdomovci, hladové či zkažené děti, drogy, sebevraždy, vraždy, mafie, homosexualismus, pedofilie, korupce a zločinnost? Protože toto nevážený autore přehlížíte jak krajinu a nevidím nikde žádnou píli ve vašem psaní o skutečných hrůzách dnešní doby…!
a?
Zkuste si od něho toho přečíst více!
Vlku, perfektní.
a co vy? Jaký máte přehled o tom, co autor napsal?
Pár jeho článků jsem četla. To, že v některých věcech má pravdu ještě neznamená, že ve všech. A ten jeho postoj, který z těch článků čiší – “vy všichni mimo mně za to můžete” jste tady mnozí přijali a svůj. To mi vadí!
A podle vás to jsou probolševické lži!
A vysvětlete mi tedy, jak jsme mohli my, současní, ovlivnit rozdělení poválečného světa. Jak jsme mohli my, současní (vč. vás) ovlivnit to, že se tu “budoval socialismus”.
My můžeme MOŽNÁ trochu ovlivnit to, jestli tu bude nebo nebude chalífát. A neděláme to. Ale kritizovat předchozí generace a ještě “trestat” i ty tehdy ještě nenarozené – to vám připadá košer?
Janino, díky! Hezkou neděli.
Zločinec a vrah Gottwald z Jáškovy Hané by se k moci nikdy nedostal, pokud by nebyl úspěšný židobolševický státní převrat v listopadu 1917 v Rusku placený americkými Židy a jejich bankami a pruskými markami.
Za komunistickou totalitu kromě Čechoslováků samotných nesou hlavní vinu i židovští revolucionáři pod vedením Trockého a Uljanova, jejichž obětí byly zejména ruský a ukrajinský lid a další národy střední a východní Evropy..
Pomatený autor si myslí, že neexistuje kauzalita a že něco vznikne z ničeho. Tipoval bych to na pokročilé stádium paranoie. Že by se nakazil i Cross ?
Převrat v r. 1917 vznikl pro to , že v Rusku byl nedemokratický a v mnoha směrech feudální systém. Lenin byl školen v Německu a převrat byl především jeho práce.
Věděl a ve svém odkazu před svou smrtí,, varoval všechny před zloduchem Stalinem. Jak to dopadlo všichni víme. Gotwald byl jen jeho poskok.
Lenin byl školen téže ve Švýcarsku v sídle globálních psychopatů. A co se Slánského týče, i tak ho měla v hledáčku britská tajná služba, nesplnil co od něj v ČSR očekávali
Vy o tom jak koukám víte asi tolik jako vědí rybičky v akváriu o světě. A ještě to dáváte ostatním na vědomí.
Chlapče, vzdělávejte se!
Pane, vy jste skutečně nepolíbený jelimánek, měl byste se odpoutat od toho, co vám napovídaly soudružky učitelky na ZDŠ a na učilišti pro soustružníky.
georg
A pozor, poměrně nedávno jsem četla, že ty Leninovy dopisy, varující před Stalinem se začaly objevovat až PO Leninově smrti. Je-li to pravda, nikdo zatím nepotvrdil ani nevyvrátil. Ale taky nikdo neví, jak by se namísto Stalina choval ve stejné situaci Lenin. Takže na výběr toho moc není.
Měl by si přečíst knihu v česku, která je na indexu…. Výbušnina….
Naši ruští spojenci proti židoamerickým vrahům a pohrobkům Trockého a Uljanova se úspěšně brání :
http://technet.idnes.cz/zarazovani-do-vyzbroje-iskander-m-drw-/vojenstvi.aspx?c=A161125_091405_vojenstvi_erp
“Ruská armáda pokračuje v zavádění a modernizaci taktických řízených střel země-země krátkého doletu Iskander. V současné době je těmito raketami vyzbrojeno devět brigád. Je to velmi silný nástroj šíření ruské politické vůle.”
P.S. Obdivuji ruskou prozíravost a způsobilost k praktickému životu – inu, pohoda, klídek, tabáček….
Pěkný článek
no jo:
)
, jak sódruzi o sobě vykřikují. Budeme tak blbí, že jim tuto lež zase uvěříme?!
1) nejednalo se jenom o Gottwalda, ale o komunisty! To nebyl pouze úchylný jedinec, jak je dnes ve zvyku (islám) tvrdit…
2) to, že komunismus je horší jako nacismus, je všeobecně známá věc. Vychází mj z poměrů v bolševických kriminálech a koncentrácích v porovnání s nacistickými. Taky z toho jejich neustálého boje, kterej mají ve svý teorii. (Ale na venek mluví jenom o míru…
3) Bolševické nevolnictví. U nás se asi nepodařilo zavést, nebo fungovali (špatně) jen omezenou dobu, v Rusku to ale byla běžná věc! Sódruzi moc dobře věděli, proč nělzjá cestovat (podívat se) do Ruska! A pokud nějak ano, pouze do odkrytých oblastí…
4) dnešní komouši se vůbec oproti těm minulejm vůbec nezměnili! A už vůbec se z nich nestali demokrati!
Pro místní neobolševické soudruhy Zápaďáky tady máme jednu dobrou zprávu :
“Smrtí Fidela Castra ztratil svět člověka, který byl všem hrdinou.” Jean-Claude Juncker.
Ať žije EU a NATO, huráááááá !!!
Netahej mě do společnosti “všech”
Svou soustrast nad úmrtím vůdce kubánské revoluce vyjádřil i současný ruský prezident Vladimir Putin. Fidela Castra označil za symbol celé epochy v moderních světových dějinách. Šéf Kremlu rovněž ocenil Castrovo dílo v podobě „svobodné a nezávislé Kuby, která se stala vlivným členem mezinárodního společenství i inspirujícím příkladem pro mnoho zemí a národů“. Putin označil Castra za upřímného a spolehlivého přítele Ruska, který významně přispěl k rozvoji vzájemných vztahů.
Předseda moskevského sněmu Alexej Šapošnikov označil skon devadesátiletého Castra za „nenahraditelnou ztrátu pro celé lidstvo“. Zároveň nastolil otázku zřízení památníku Fidela Castra v ruské metropoli a pojmenování jedné z moskevských ulic po této „osobnosti nesmírného významu“, což jistě najde podporu „v srdcích a myslích Moskvanů“.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/statnici-kondolence-kuba-smrt-castra-dsr-/zahranicni.aspx?c=A161126_112813_zahranicni_aba
Socan jako socan, v Bruseli nebo Moskvě…
To, že nad zhebnutím komunistického revolucionáře a zločince soudruha Fidela Castra truchlí vládnoucí soudruzi v Bruselu i v Moskvě, není bohužel nic divného.
Je to jen další nesporný důkaz toho, že socialismus ve světě vítězí.
Ostatně stačí nahlédnout do vedlejší diskuse -Trump o Castrovi- a není pochyb, že pancéřoví soudruzi navštěvují i PP.
BLIJÍCÍ SMAJLÍK !!!
Víte p.Langere (a ostatní)
kondolovat k úmrtí státníka (a nejen státníka), je prostá lidská slušnost, kterou ovšem nevládnete, proto nechápete.
Na pohřebu (i třeba nenáviděné tchyně) se také nikdo nesměje – nebo snad ano?
státníka?
Státníka. Kuba není stát?
Že Castrova odchodu litují nějací komouši patří k jejich zvrácené přirozenosti.
Ale že by to byla ztráta pro lidstvo?
Když zemře dobrý muzikant, řemeslník, nebo slušný člověk, to je ztráta.
Smrt gaunera svět neochudí.
Jste si jistý, že každá kondolence obsahuje to, co si kondolující skutečně myslí?
Psala jsem o úzu, zvyklosti, která se považuje za SLUŠNOST. Netahejte do slušnosti ideologii. To jsou dvě rozdílné kategorie.
Jo, jo…jeden se jmenoval Bokassa!
A tím jste chtěl říci co?
Že by ti dva mínusující vysvětlili, co má společného Castro s Bokassou, slušností a nvíc s Gottwaldem, o němž byl článek, to asi nehrozí, že?
Byli to státníci, že….
Rusko chce mít na Kubě raketovou základnu, aby mohlo mít namířené jaderné rakety na Washington a New York, takže jeho postoj ke Castrově úmrtí je zcela logický a oprávněný.
Věřme, že tam brzy základna bude, pokud by se Trump s Putinem nedohodli samozřejmě jinak.
bouševiku tie tvoje názorové kotrmelce sú už na PP legendou-pokračuj.
Je to ještě větší hovado, než se zdálo.
Ale nesmysl. Castrovi bylo 90, byl nemocný a umřít musí každý.
Trvám na tom, že kondolovat k úmrtí je prostě zvyklost a slušnost a rakety s tím nemají nic společného.
Je vynikající, že sem redakce dává články takového typu, abychom nezapomněli, odkud totalita už 200 let přichází.
Je to pořád totéž – američtí židobolševici a dnešní jejich následovníci židofašisté rekrutující se z řad tamější finanční a průmyslové oligarchie touží po světovládě a za tím účelem jí na ničem nezáleží a žádný počet lidských životů jí není svatý, aby se svých zrůdných cílů zřekla.
Před 100 lety uspořádali proto v podstatě první barevnou revoluci, když prostřednictvím zaplacených židovských pohůnků pod vedením Lenina a Trockého svrhli Kerenského demokratickou vládu vzniklou poté, co car Mikuláš abdikoval.
Ruský národ a poté i ostatní slovanské národy se tak staly obětí amerických židobolševiků.
Naštěstí Rusko se jich zbavilo a kráčí do budoucnosti pravicově konzervativní, křesťanskou a vlasteneckou cestou. Tím je naším nejbližším spojencem proti dnešním euroamerickým vrahům.
Prostě současné kapitalistické, křesťanské a vlastenecké Rusko je naším nejbližším spojencem proti euroamerické židofašistické totalitě !!!
Ruské pohoda, klídek, tabáček jsou obdivuhodné…
a jejich agentem Stalinem, Chruščovem a Brežněvem… a propós, na té Kubě byl jiný komunismus?
Stalin byl původně gruzínský vrah a kriminálník. Chruščov byl Ukrajinec a Brežněv byla kamarád Nixona.
Castrův kubánský režim jsem nikdy nehájil a hájit nebudu.
Nezbývá než zopakovat : Prostě současné kapitalistické, křesťanské a vlastenecké Rusko je naším nejbližším spojencem proti euroamerické židofašistické totalitě !!!
Ruské pohoda, klídek, tabáček jsou obdivuhodné…
Upřímný přítel toho Ruska byl i soudruh Castro, jak se vyjádřil soudruh Putin.
Chtělo by to nějaké lepší krytí…
Ono úplně nejlepší by bylo, kdyby zdejší soudruzi na rovinu přiznali:
Víme, že na PP nemáme co dělat, ale přesto jsme tu proto, že si myslíme, že že socialismus je správná cesta, jen se musí správně budovat.
Jako nejlepší se nám jeví vůdce v Kremlu, náš soudruh Putin.Ten ví nejlépe, jak socialismus budovat.Chceme navázat na některé tradice SSSR, protože máme na co a věříme těmto ideálům.Jsme ochotni úzce spolupracovat se socialistickým Ruskem a když nám to nabídnou, s radostí přijmeme, aby se Česko stalo ruskou gubernií.
Sice by to bylo v zásadním rozporu s mými představami, a stejně tak bych si myslel, že soudruzi na PP nemají co dělat, ale alespon bych to považoval za férovější přístup.
Jenomže ono to bez toho lhaní, překrucování, předstírání a ohánění se propagandistickými žvásty a tirádami nejde. To by to nebyli soudruzi.
Poctivých slov se od bolševické svoloče nedočkáte.
Ale zvratky o obdivuhodnosi ruského klídku a tabáčku z
klávesnice vypatlaného kolaboranta a lži dalších komančů zasviňují PP soustavně.
No, napadlo by vás trollovat třebana jejich Aeronetu?
Pane Breburda, přeji Vám pěknou neděli.
To je právě ono. Já se mezi komunistickou svoloč necpu.
Nicméně komunistická svoloč se cpe všude, protože oni mají pocit, že jim patří svět.
Největší vrazi soudruhů jsou sami soudruzi.
Největší nepřítel a vrah Rusů sedí VŽDY v Kremlu.
Pokud se jim svobodomyslní lidé nebudou aktivně bránit, nic se nezmění.Jen ONI budou rozhodovat o nás všech, o naší svobodě a našich životech.
To, že se nenávidí a likvidují mezi sebou a své užitečné idioty, na věci nic nemění.
Ano, bohužel máte pravdu. Každý slušný člověk by měl podle svých sil a možností pracovat na tom, aby se takový ryzí komunistický xindl nerozmohl, ale uhynul. Je to pro slušný život našich dětí nezbytné.
I vám hezkou neděli.
Nu, on Kerenský (Kirbis) byl také Chazar…….
(Adoptován ruskou (pochopitelně schismatickou) rodinou)
No, pane autore
musím vás pochválit, jak bojujete proti stínům minulosti, jste rek, hrdina, měl by vás vyznamenat Zeman řádem Bílého lva.
Škoda jen, že pro minulost nevidíte, nebo nechcete vědět, jak jsme na tom dnes, a čí kolonie jsme pro změnu dnes. A co by i vám mělo vadit, a kde byste mohl prokázat svou “odvahu”.
Když to shrnu, tak v posledních dvaceti letech vzrostl majetkový podíl zahraničních investorů v českém hospodářství o 700%, zatímco vlastnictví v domácích rukou zůstává ve stejném objemu. Nadnárodní korporace ovládly atraktivní segmenty ekonomiky, mimo jiné energetiku a vodárenství, ty „neatraktivní“ v českých rukou jen dočasně přežívají kvůli cenám diktovaným jim konkurencí bez možnosti dalšího rozvoje. Cituji: „současná mezinárodní dělba práce se od koloniálního systému nijak zvlášť neliší. Jen bývalé koloniální státy nahradily nadnárodní korporace… Logika fixace nerovnosti, prohlubování závislosti a transferu bohatství z chudších zemí do bohatších zůstala zachována.“
Tohle velmi brutálním způsobem potvrdila analýza Úřadu vlády o odtoku kapitálu z ČR publikovaná 10. 11. 2016.
A to samozřejmě není zdaleka vše.
Temná mračna se stahují nad sociálním systémem, protože například dánský příklad ukázal, že příchod několika desítek tisíc muslimských migrantů může jeho existenci vážně ohrozit. A nedělejme si iluze – kolonie jsou nejen od toho, aby se z nich čerpaly finance, ale mohou se do nich naopak vyvážet pro mateřskou zemi neřešitelné problémy. Vždyť stačí správně nastavit jednotnou výši dávek pro migranty v rámci celé EU…
Je třeba mít jen na správných místech mít “správné” lidi, kolaboranty, které si sami do funkcí řádně zvolíme.
A pak už pojede všechno samospádem.
Ale to nic, pane Zieglere, to se vás, ani nás přece netýká, pro nás je teď největší hrozbou masový vrah Lesníbůh a Sovětský svaz.
Soudruzi vás pochválí.
A kolik zůstalo odsouzených k smrti po posledních dvaceti letech?
Skeptik.
Joe Profaci psal o ekonomice. Příhodnější by bylo požádat ho, aby se vyjádřil i k jiným aspektům.
Jinak to ukazuje na to, že k uvedeným faktům nemáte žádný protiargument. Ovšem proti být musíte!
ale srovnával to s dobou Gottwalda…
Drahý soudruhu, zrovna sleduji OVM a tam agent Falmer tlápe stejné hovadiny jako ty zde. Asi máte oba stejné kamarády. A pokud zrovna ty mluvíš o kolaborantech, tak to je fakt síla.
Oilman.
Mohl byste uvést konkrétněji ty “hovadiny”?
Pane Oilmane,zdravím Vás.
Asi mají socialistickou soutěž o nejrudějšího soudruha.
Vůbec nevylučuji, že kdyby se soudruh Profaci stal přecedou KSČM, Falmer by vypadal jako demokratický lidumil.
Zdravím, pane Langere.
Pokud tak rozhodne Velký soudruh v Moskvě, stane se. V nedávné minulosti to byla běžná praxe, nejen v KSČ
Převrat 1948 neproběhl “parlamentárně” (Bůh ví, co to slovo znamená). Budiž.
Převrat 1948 ale proběhl naprosto demokraticky z hlediska definice demokracie. Ve volbách 30.5.1948 odevzdalo lupeny Národní frontě (tedy defacto bolševikům) 86,6% elektorátu. Bílé lístky (tedy odmítnutí volby) odevzdalo jen 13,4%.
Takže to dopadlo jako vždy u demokratických voleb, většina dementů přehlasovala menšinu myslících. A dokud si budeme hrát na demográciji, bude tomu tak napořád.
Mimochodem, filosof Nietzsche je známý svým výrokem, že 80% populace je určeno nejvýše k prosté reprodukci druhu. Zbývá tedy, dle jeho odhadu, pouhých 20% myslících. Nepřijde Vám nápadné, že čísla 86,6% a 13,4% jsou Nietzscheho odhadu nepříjemně podobná?
A teď hurá všichni k volbám! Kdo nevolí, je komunista! Nebo … žeby naopak?
Soudruh sem tahá Nietzscheho.
Svůj k svému.
Nietzsche byl soudruh?
Vlastně, co se ptám. Jeho výrok jste tu neuvedl vy, tak soudruh být musel.
Je tohle možné?
Jak jsem již jednou napsal, stále platí, že Lenin, Stalin, Brežněv, Gottwald, CASTRO, Putin, Kim Čong-un … všechno stejná pakáž!
Všichni komunističtí diktátoři patří na smetiště dějin civilizovaného Světa.
Zdravim Te Borivoji,
Mas naprostou pravdu.
Jen bych Tvuj navrh vice uvedl do reality.
Komunisti a ostatni levicaci nepatri jen na smetiste …ale ( za vsechny zlociny) ke zdi.
Poklidný a duchaplný advent, Franku!
Tuto sváteční dobu si komoušema kazit nebudeme… oni totiž i bez té “zdi” pojdou jako masařky někde na páchnoucí zdechlině.
A pak kdo chce stavět ke zdi, že. Co, Hovínku?
Měli byste se lépe domluit a sjednotit si schválená hesla, kašpaři.
Někdo tě sem zval, mezi slušné lidi, spodino? Vypadni a neruš.
Diskutuji s panem Frankem.
Podstatu dění posledních desetiletí vystihl naprosto přesně již kdosi přede mnou :
Od pádu Bastily a francouzské revoluce do současnosti lze poměrně snadno vystopovat zákulisní zájmy a činy nadnárodního bankéřů presentované rodinami vyvoleného židovského národa (Rotschildové, Loewyové, Schiftové, Baruchové, Rockefelerové, Solomonové, Wahrburgové …..), které na podněcování válečných konfliktů a půjčkách všem bojujícím stranám neskutečně zbohatli. Z jejich popudu, za jejich peníze a s jejich personálním vybavením vznikl Mordechaj Loewyův (Marxův) spis Kapitál a následně v Rusku VŘSR a komunistická internacionála. Od francouzské revoluce je pro ně cílem skutečné ovládnutí světa, které bude znamenat jejich panství nad depopulizovanou Zemí. SSSR byl „jen“ nástroj k vyvolání nutného chaosu a následného vývozu socialismu do Evropy s cílem rozpoutání celosvětového revolučního kataklizmatu. Komunistický vrah Gottwald je pouze jednou z mnoha figurek, kteří dělali užitečného idiota židobolševikům a jejich loutkovodičům.
Inu, zdrojem veškeré totality byl, je i bude levicový komunistický Západ, proto musíme se od něj separovat, aby nás nestáhl do propasti.
Ano byl to zločinec.Pozval do Česka Cikány jako náhradu za odsunuté Němce.Z toho průseru jsme se dodnes nevyhrabali.