
Klausův second servis
PETR ŠTĚPÁNEK
Zatím to stále ještě bublá pod povrchem, ale v Trikolóře se dějí věci. Určitě nejsem jediný, kdo první rok existence Trikolóry, a především její první účinkování ve volbách, vyhodnotil spíše kriticky. Jen jsem to jako první krátce po krajských volbách sepsal (Zvedněme prapor. Vpravo v bok!). Ale určitě jsem nebyl jediný, komu se podobné myšlenky honily hlavou. A pokud jsem snad někoho inspiroval, je to jen dobře.
Nyní programová partička vedená Klausem juniorem připravila programovou inovaci a předkládá ji členské základně k připomínkám. Celý ten text mi mluví z duše, je fakt radost to číst. Zatímco dosud Trikolóra svoji pravicovou orientaci spíše ukrývala, nyní ji otevřeně deklaruje. Zatímco dosud mířila podobně jako ostatní spíše na většinového voliče, nyní zcela otevřeně cílí na ty, na které všichni ostatní, co se tísní v politickém středu, zvysoka kašlou. Na pravicového, konzervativního voliče. Není nás většina, ale je nás dost. A každopádně je potřeba, aby i tenhle hlas ve společenském, a hlavně parlamentním diskursu zněl.
Trikolóra v chystaném novém dokumentu jasně deklaruje „vpravo v bok“ a nabízí jednoznačné a nekompromisní odpovědi na palčivé otázky dneška. Včetně migrace, multikulturalismu či Evropské unie. Už žádné lavírování. Bravo! Za situace, kdy někdejší pravicové strany svým odchodem do středu a často spíše až do levého středu zcela vyklidily na pravé straně politického spektra pole, mají lidé, kterým srdce bije vpravo, opět co volit. Ten program je skvělý. Fakt nekecám.
Teď ještě zbývá dostat ho až k voličům, získat je na svoji stranu a realizovat z něj co nejvíc. Vzhledem k mediální ostrakizaci Trikolóry to nebude jednoduché. Ale Klausovo uskupení cílí na inteligentní lidi a ti jsou zvyklí si informace vyhledávat sami. Takže nemožné to není. A navíc Trikolóra chystá na příští rok informační ofenzívu.
Už jsem to jednou napsal, ale opakování je matka moudrosti. Historickou úlohou Trikolóry není soupeřit s SPD, nýbrž nabídnout důstojnou alternativu opuštěným pravicovým voličům. Tenhle Klausův second servis potřebnou razanci má.
- Petr Štěpánek, FCB
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Mirko Hampl 170,- Kč, Pavel Jurášek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Marek Janicko 250,- Kč
Celkem za měsíc: 5 175,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Agresívní rasová mediální arogance - 9.3.2021
- Jak zmizel nevhodný článek - 9.3.2021
- Jsme ve válce… nepřítel je neviditelný, nemá tvář, ani cit - 9.3.2021
Je tam neco o penezovodu neziskovkam, FARA, pucistech v CT nebo, nedej Boze, o rusofobii?
PROGRAM POLITICKÝCH REFOREM V ČR
https://www.keepandshare.com/doc9/21055/ceskereformy-pdf-21k?da=y
program napíše každý, ale jeho plnění po volbách i přes sliby poslanců zmizí, copak nám všichni kandidáti neslibují blaho a dobro? …konkrétní postoje v PSP proti COVID 19 podvodu STOLETÍ chybí, jaký je skutečný počet onemocnění na covid 19??? je přesnost PCR testů věrohodná??? kolik platíme navíc za pomůcky a vakcíny než ostatní členské státy EU, kolik nás stojí denně uzavření hospod a jak se vv nichcovid 19 šíří, kam tečou peníze z navýšených dluhů SR,…..atd. konkrétní postupy z PSP……….. musí být již vidět TRIKOLÓRA ČINY A NÁVRHY ŘEŠENÍ JEDNOTLIVÝCH RESORTŮ A ODVĚTVÍ…..JAK ŘEŠIT KRIZI,…..nééé jenom obecné proklamace!!!
Já jméno klauz prostě nemusím-do tohoto Uintatheria se myslím vtiskli zločiny jeho rodičů-je to možná dobrý pedagog(kdo by taky za 150 milionů,které přihrál jeho soukromému gymnáziu “pravicový” papínek coby ministr financí a pozdější předseda vlády nebyl???),ale jako politik stojí abslutně za hovno-on má akorát tu výhodu,že kvůli tomu jak vypadá si ho hned každej vybaví-jestli mu to pomůže ve volbách nevím,ale já sám monstra nevolím..
Jak slyším Jméno Kluas , tak se mi otvírá kudla v kapse. Oni jsou už tak otrlí, že si vymyslí do politiky jméno trikolora. BUDTO SE ZBLÁZNILI, NEBO TO JSOU GAUNEŘI 1 ŘÁDU.
kdo by taky za 150 milionů,které přihrál jeho soukromému gymnáziu “pravicový” papínek coby ministr financí a pozdější předseda vlády nebyl???….
xxxxxxxxxxxxxx
To se to pravicuje, když nám to daňoví plátci zacvakají, a druzí utřou hubu, což?
A že to neodmítnul, “pravičák”?
Celá klaunova famiglia jsou komanči až do prdele, o pravici mohou jen kafrat
Jenom bych připodotkla, že junior na tom gymplu PRACOVAL, což u famiglií není úplně běžné, že.
Profucky, voni sou hlava.
No to je argument jak swiňa
Woni jinde na jiných gymplech snad nepracují?
A dostali od starého klauna co?
Howno, že?
Víš heluš, co je to nepotismus?
Prostě je to práskaná bolšánská famiglija, a jablko daleko od stromu nepadá
Podle skutků poznáte je
těžko přihrál privatni peníz od danového poplatníka,už vám to placení daní zkřivilo charakter jak jste poctivý
to nejduležitější je vystoupení z komunistické EU. o tom ale starý tuneldědek prohlásil, že je to dětinské. takže u mě stále vede pitomio.
Budu ti to opakovat stále. Pokud je u tebe pan Okamura pitomiem, tak jsi u mě zasoplený, podrazácký vemeno a jestli to chceš hodit tak sobě v lese!
Přesně.
Je reálné, že Džaponec by mohl ve volbách nahrabat výrazně lepší objem, než mu prorokuje současná propaganda.
Bylo by výborné, kdyby ty zbylé slušné lidi, jimž z (libovolných) důvodů SPD nechutná, pobral Klaus.
A pak aby zakoalili.
Buďme optimisté, pro současnou bandu vládního ksindlu by to mohl být výborný smrtelný cocktail.
bojím se, že mladý tuneldědek zahodí 4% hlasů. on i pitomio mají ale taková ega, že to na předvolební koalici nevypadá. v dementobloku jsou chytřejší.
Triko má nevýhodu, že nastoupilo pozdě.
SPD má už svoje odšlapané a tudíž místo v parlamentu jisté.
Hodně voličů si netroufne volit stranu, kde nemá jistotu těch pěti procent.
Napŕ. CVVM = lemra Taberyová, tak to je snad jasné.
KDO BUDE V TRIKOLOŘE, STANE SE GAUNEREM NEBO ŠAŠKEM.
Je drzost nazývat někoho s jiným názorem gaunerem a šaškem. To si můžete dovolit jen v diskuzi. V hospodě byste džel hubu a šoupal nohama. Klausové a zvlášť otec zakladatekĺ jsou naší budoucností.
“Klausové a zvlášť otec zakladatekĺ jsou naší budoucností.”
asi nízký futra do chlíva… to musela bejt ráno prda do palice
Luhore , před 20 lety možná, ale dnes je to obráceně ty klausisto. Dnes už ví každý kdo je to Klaus a čím byl a stále zřejmě je. Je to škůdce .
Kadle,
přesně to mě napadlo také.
Politici se prostě dohodnout nedokážou – je to jako tady v diskuzích. Místo pragmatického uvažování se hledají “vši” proč ne – emoce a názory ovlivněné tu vzhledem, tu “rodokmenem”, jindy zas nějaké nepodstatné chyby, které se najdou u každého bez výjimky apod.
Takže by bylo víc než žádoucí, aby tu byla reálná možnost koalice – otázkou jen zůstává, jestli ti političtí kohouti na politickém smetišti budou vůbec ochotni se na spolupráci dohodnout.
A když tak vidíte a čtete ty výhrady vůči Klausovi ml. tady…… I poslanci jsou lidi s emocemi, svým zvolením se nestali moudřejšími ve větším procentu než diskutující omezenci.
Asi by se nedohodli, chlapi si při každé příležitosti poměřují pindíky.
Tipla bych si, že VK ml. považuje Tomíka za blba a Tomio Klause za protekční rychlokvašku.
Minulý týden klausml prohlásil ve sněmovně cosi o kriminálnících z SPD a ještě jednoho spolku.
To je ten pán jehož otec na stříbrném podnose vydal tuto zemi k ekonomické popravě megazmrdům z celého světa? Syn toho pána, jenž nedokáže rozeznat špinavé peníze? Který dal milost těm nejhorším zlodějským prasatům?Já jen abych věděl, jestli se jedná o stejnou krev která jak víme není voda. A zda mi slouží paměť. Hezký den všem slušným lidem přeje Červený Jiří
Myslím, že starému VK trochu křivdíte.
My to vidíme, že osvobodil grázly.
Ale on to určitě viděl tak, že osvobodil NEPRÁVEM roky stíhané.
Pravda je obojí, ta amina měla být facka líné justici.
Ale národ to nepochopil, což se dalo čekat.
Na Klause st. se házelo a hází všechno, ač to neměl s těmi skutečnými grázly vůbec lehké…(lidi sice nevěří médiím, nakonec, proč diskutujeme tady a nehltáme iděs apod., ale o Klausovi tomu věří…..
)
Pokud bude kandidovat na prezidenta, volím ho!
Jasně volba mezi tenisovou raketou a vytahaným svetrem vašíků. A iluze idealizace slyntamorů.
Popravdě, víc než uškodil této zemi už asi uškodit nemůže. Už je na huntě,tak co. Bavíme se o pánovi který je spoluodpovědný za rozbití země kde jsem se narodil? Krátká paměť,zdá se. Proto jim to funguje pořád dokola. Lidé zapomínají na ,,úspěchy ” politických zmrdů a volí je zas a zas. Proč tomu tak je to netuším. Ale blil bych. Hezký den všem slušným lidem přeje Červený Jiří
Jo? A co konkrétně udělal? On vládl sám?
Už jsem vám to tu asi před čtrnácti dny psal jak bych se “asi” zachoval JÁ. Když už bych byl členem nějakého spolku, rozhodně bych měl lepší info, jak vy všichni tuna PP. Kdyby nechtěl být sswyně a zachovat si svoji hrdost, tak bych třeba v přímém přenosu vytroubil do světa, jak to tuna chodí!!! To by byl pak pofírunk ve zdejších bažinách. Samozřejmě, že bych se na to i do předu náležitě připravil. No a proč se tak nestalo, při jeho( Klasovo) čestnosti neví. Času na to měl dost. No a MY jsme měli také času dost o tom popřemýšlet proč jen mlží!!!
Pavle
Jen nedělat z klauna neviňátko, stačí vzpomenout, jaký kult si vytvářel, neomylného a fševědoucího BOHA, kterému ostatní nesahají ani po kotníky, kretén ješitné
Věděl kulové, měl kolem sebe spoustu chytrých lidí, mnohem chytřejších, a charakternějších, než byl on sám, pyčus
Samozřejmě, že vinu nese pouze klaun, tuneldědek, protože ROZHODOVAL JEN ON, JAKO MONARCHA, NEBO GENERÁLNÍ TAJEMNÍK KSČ
Jestli to někdo nechápe, tak naše přítomnost, budoucnost, i posledních 30 let, stojí na základech, které položil sám bezcharakterní SKRČEK KLAUN, alias TUNELDĚDEK.
Popravdě, víc než uškodil této zemi už asi uškodit nemůže. Už je na huntě, tak co.
Přesně
Ahoj Joe, i tobě hezké svátečním dny a hodně pohody. Tvému příspěvku nelze nic vytknout. Myslím, že oba to vidíme stejně!!!! Já mu nevěřím (VK) ani pozdravení. Je to Ješito, co to má ušito za ušima a mazaný je jal lívanec.
Pavle
Také přeju hezké svátky
No, ono to, co se producíruje po naší politické scéně těch posledních 30 let mu opravdu po kotníky nesahá. Ale mějte si svoje “pravdy”….
Trénoval tvůrčím erekci bez potence kondomínyjác. Hormonálním sdílně srozumitelné. °!° °!°
je to svině-to tvrdí ti co své kuponové knížky darovali koženým a pak jsou ti co ho chválí,protože koupili za akcie dva byty a dnes berou rentu.zeman kopl každého do kulí a je nejlepší člověk světa-když už máme porovnávat
Já to beru tak, že po změně režimu se vźdycky vynořej chamtiví vykukové, stalo se to po rozpadu socialistického bloku VŠUDE .
Jinde dopadli ještě hůř, než u nás.
Zločin je vždycky o krok napřed před zákonem, asi to nemohl Klaus moc ovlivnit , nové zákony se teprve tvoŕily a paraziti čile konali.
A navíc mu házela klacky proradná, mazaná havlérka.
Tak by mu snad nic nebránilo jako čestnému chlapovi ukázat prstem na správné osoby.
Politika je sfiňa.
To by musel palit i do vlastních řad, neumím si představit, co by to způsobilo.
Asi je to HODNĚ složité vést stranu, do které se natáhlo i hafo parazitů.
Těch Palounků ve špičatých botkách už bylo moc, ODSka nenašla sílu je setřást.
Pane Pavle, ono je to docela složitější…ale info musíte čerpat z různých zdrojů, né jen z těch protiklausovských…
Lidé jsou krvelační a tak nerozdýchali to osvobození grazlů, což se dalo čekat a VK to musel vědět.
Ale dal přednost osvobození nevinných, s símž souhlasím a vážím si ho za jeho NEPOPULISMUS.
Svatá prostoto!?! Kleptoman, co nevydrží pohled na pěknou tužku, kágébácký fízl z prognosťáku, tvůrce ožebračující daňové soustavy, opozičně smluvní rádobypravičák “osvobozuje nevinné”. Já upadnu. Celou tuhle jarmulečnou nacisticko-bolševickou famílii nám byl čert dlužen. Možná by nebylo od věci, aby si pravicoví naivové, o této famílii něco zjistili.
Jděte do p*dele, vzal si pěkné pero pro vnoučka, nějaký debil z toho udělal aféru.
To je běžné , že si státníci po podpisu nějaké dohody nechají na památku pero.
Pro Chile to byla čest, že se jejich pero líbí.
I pani Novotna ma posledni dobou rozumne nazory!
Vás to Novotná nějak vzalo. Tu smlouvu ale nepodepisoval Klaus! A ten, kdo ji podepisoval, tam tužku nechal ležet. A Klaus ji naprosto amatérským způsobem UKRADNUL! Vy si také nenápadně vezmete opomenutou tužku, třeba na poště. Odmotáváte si toaleťák na hajzlu v Kauflandu, peněženku někde položenou, si také přivlastníte? Zkuste se nám ještě trochu představit. Možná bude jasnější proč Vám jsou Klausovic tak sympatičtí.
Jste směšný.
Kdyby si řekl, tak by mu dali deset per.
Udělal to mimoděk, vůbec ho nenapadlo, že z toho někdo přičinlivě udělá strrašnou aféru.
Kdyby si o ni řekl, jistě by ji dostal. Jenže on ji ukradl. A máte pravdu, že to udělal minoděk. Oni to tak kleptomani dělají. Ale, že krade si je vědom. Můžete se podívat. https://www.studenta.cz/video-klaus-krade-propisku/r~e1ee9a10ee3311e8b7c1ac1f6b220ee8/r~9db8f0d4ee3311e8b7c1ac1f6b220ee8/
Tak hlavně že jste vy nikdy nic nenápadně nestopil.
Jste ubožák, to co se stalo vůbec nestojí za řeč.
Prostě byl myšlenkama jinde a vůbec ho nenapadlo, že z takové koukotiny někdo udělá aféru.
Perfektně vystiženo!
Dávám 100
No, další takový který ví prd…protokolární pera se normálně dávají…holt, už to bral jako samozřejmost…
Helena Novotná
Jiruno, nesuďte bez informací.
“Prezidentův vynucený podpis”
https://www.mesicnikmy.cz/post/2019/12/09/prezident%C5%AFv-vynucen%C3%BD-podpis
Očitý účastník popisuje jak to všechno bylo a proč Klaus jako prezident neměl jinou šanci. Ani jeho demise by tomu nezabránila, naopak by “vstup” jen urychlila. Zkuste soudit spravedlivě. Klaus st. má “na triku” dost, co se dá kritizovat (jako každý z lidí), není třeba ještě nespravedlivě hledat něco navíc.
Článek je popis událostí jak šly za sebou
” Dnes slyšíme, že to ale byl přece on, kdo podal do EU naši přihlášku. Jde o ukázkovou dezinformaci mystifikátorů. Vytváření sítě nových „fake news“ má zakrýt ty předchozí, jimiž nás do EU nahnali”.
Přesně tak!!!
Dobře věděl, že vstup = ztráta suverenity.
Ale jako prezident všech občanů respektoval výsledek referenda.
Podělali jsme si to sami.
Ale houby referendum. Víc pod mým nickem.
Už jsem to sem kdysi dávala, podívejte se znovu.
Respektoval výsledk referenda !!!!!!
“O vstup požádala již samostatná ČR 17. ledna 1996 skutečně prostřednictvím předsedy vlády Václava Klause. Jenže to byla úplně jiná EU než ta, do níž jsme nakonec vstoupili! ……
….kancléřka Merkelová a „její“ Brusel potřeboval, aby LS (pozn. Lisabonskou smlouvou – tím to teprve všechno začalo) vstoupila v platnost nejpozději 1. prosince……
Zkoušeli všechno – prosby i hrozby, nic nepomáhalo……..
Hlavní mocenské struktury EU pochopily, že Václav Klaus nelicituje, ale že opravdu míní unijní ratifikaci LS zastavit. Intervence stíhala intervenci, hrozby a vydírání se přelévaly v nabídky a sliby. Cukr a bič však nepůsobil……
Koncem léta se tlaky vystupňovaly k nepříčetnosti.
Několik dnů před projednáváním prezidentovy stížnosti se předseda ÚS Pavel Rychetský v Brně tajně sešel s německým velvyslancem. Dostal instrukce – a bylo vymalováno.”
To jsou jen úryvky. K plnému pochopení situace je potřeba přečíst si celý text.
Přece ale nikdo nemůže chtít, abych sem pro zatvrzené Klausovy oponenty článek kopírovala celý.
Janino díky!
Já už jsem zapomněla jak to probíhalo.
Ale trvám na tom, že VK viděl daleko dál, než většina lidí.
Vystupoval proti “ občanské společnosti “ věděl moc dobře, jak to dopadne, když se zmocněj moci nikým nevolení nezyskofkáři.
Pro nezyskofki horoval mazaný Veškrna .
Já o žádném referendu o vstupu do Lisabonské smlouvy nevím. Nebo, Vy jste o tom měla možnost hlasovat? Podělal se, podobně jako Beneš. Erika brnkla do Moskvy. Z Moskvy brnkli na Hrad, a Klaus ani nemek. “Já, jen Já, potom Já, pak moje politická pozice a pak už nic”. Václav Klaus.
Opět 100
Viz první věta z kopírovaného textu.
Napsala jsem jasně, že je třeba si přečíst CELÝ článek a nesoudit jen podle jednotlivých výrazů nebo pomluv.
Totéž platí i pro Joea!
Který z nás (i včetně vás) si myslí, že je tak “čistý”, aby na něm pomlouvači nic nenašli. A i kdyby, nějakou lež je tak snadné si vymyslet.
Ten článek od Hájka je dobrý, konečně jsem se dozvěděla, jak to doopravdy bylo.
Havlérka alias česneci měli dlouhé drápy.
Národy musí být zrušeny, existovat smí jen jeden jediný, ten pro česneky.
Bléééé
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Nějak jsem se v tom ztratila, sorry jako.
Přesně tak, zachoval se jako demokrat a respektoval vůli většiny…nejen referenda, ale i Parlamentu. A tak je to u nás ze vším…hlavně když mají i vlastní blbost na koho svádět!
V tom případě dámy je to další z dlouhé řady prezidentů kolaborantů. Mířil mu někdo pistolí na hlavu? Čestný chlap,položí funkci,než by podepsal co mu je proti srsti. Kolaborant uškodí a pak se vymlouvá že nemohl jinak. Opravdu? Copak bránilo říct,toto je hnus,pod to se nepodepíšu? Čest,je to slovo které politici zapomněli. A VK je jeden z tvůrců dnešního stavu. Při vší úctě.Červený Jiří
Co? Pak byste házeli lopaty hnoje na jiného, který by to ovšem zasloužil víc než zrovna Klaus a zrovna v této věci.
“Nelenila ani domácí pátá kolona……..
Pokud by Václav Klaus odstoupil, okamžitě by výkon jeho funkce přešel na předsedu senátu, „velkého Evropana“ Přemysla Sobotku (ODS), který by LS ihned podepsal (byl jedním z těch, kdo na prezidenta vyvíjeli největší tlak). A Václav Klaus by tak současně ztratil možnost pokoušet se alespoň zmírnit dopady Lisabonské smlouvy na naši republiku.”
Právě od vás bych nejméně čekala, že se na ten článek ani nepodíváte a přidáte se k (nejen zdejším) bezmozkům, kterým jde jen o vyjádření antipatií (což vám tím nijak neberu) před skutečnou informovaností.
Pak se nedivme, jak republika dopadá, když mají manipulátoři zelenou, dokopat nás tam, kam třeba.
Mimochodem – všimněte si, jak se to manipulátorům daří s koroňákem. A např. zrovna Klaus st. má na celou “pandemii” stejný názor jako my tady! Změníme ho tedy na protest proti Klausovi? OPRAVDU?
Nekritický obdiv Vás zaslepuje. Nejde přeci JENOM o jeden podpis. Tato země je dnes v nějakém stavu, že? A Babiš zneužívá bezostyšně současné zákony,že? V tom se shodneme, doufám. Ale ty zákony VK zaváděl nebo byl alespoň spoluodpovědný. Tak v čem Vám přijde tak vyjímečný? Gauner jako gauner. Vy opravdu,hm ale opravdu věříte že zrovna tohle arogantní hovado to myslelo dobře a konalo křišťálově čistě. Jako kámoš Mečiar,třeba? Pro někoho bezesporu charismatický VK je,proto se tu hádáme. Ale víte,mě nezajímá kdo co říká, nebo kdo,co, kde napíše. Zajímá mě ale co je konkrétně za tím kterým člověkem vidět za práci. A tady bohužel FAKTA,hovoří pro můj názor. Rozbití republiky,odevzdání ekonomické páteře země zahraničnímu kapitálu bez jakýchkoliv ochranných mechanismů, tolerování mafiánů (amnestie), devalvace politické kultury(oposmlouva),mám pokračovat? Za nic z toho VK nemohl JENOM sám,ale u všeho byl. Dost na to aby pro mě byl nedůvěryhodný. Zařadila jste mě mezi bezmozky,kvůli názoru. Co k tomu říct? I tak hezké svátky. Červený Jiří
Naprosto přesně
Jen bych hóódně přitlačil v otázce zodpovědnosti klauna za položení základů mafiánského kapitalismu.
Samozřejmě, čas hraje pro klauna, lidé zapomínají.
Faktem zůstává, že v rozhodující době, 90 tá léta, vládl kult osobnosti klauna.
Protože pouze a jenom na něm záviselo, do jaké míry se bude moci klaunova bolševická kamarila napakovat.
Vidina neuvjeřitelných možností být u pramene a brát úplatky a přímo krást v gigantických rozměrech, což historie umožní jednou za moc a moc let, tak to se vyplatí oblizovat klaunovi kotníky.
Zde začal morální rozklad politiků.
Ano, Kalus to všechno vymyslel, donutil vás prodat akcie, sám si všechno odhlasoval…sám si vládl, žeano?! Jak vidno, havlův hnojomet ovlivnil mínění spousty jinak relativně normálně uvažujících lidí…
Jaký kolaborant? Respektoval vůli většiny, byť mu to bylo proti srsti! A takovým se říká STÁTNÍK, ne politická pakáž, jako ta, co nám od té doby vládne.
Je smutné a nedůstojné dospělého člověka,
hodnotit kohokoliv podle skutků jeho otce.
Václav Klauss jun, podědil po svém otci stálost názorů,věrnost víry své myšlence,i dost sebestředna.
Ve svém oboru je uznávaným odborníkem,podle
mě narozdil od otce umí promluvit srozumitelně
bez arogantního tonu.Jména lidí v jeho Triku
zní mému sluchu nadějně a slibně.
Hnutí by mělo uvážit možnost sestoupit i do
podhradí a čeledníků a tamní oslovit.
Budou určitě překvapeni,co užitečných názorů
na svá vystoupení uslyší.
Souhlasím z názorem že by SPD a Triko by spolu mohly napáchat sposta užitečna pro tuto zem.
Stálost názorů??? a že to podědil??
kuwa kam na to chodíš
Politické korýtko na prvním místě. To je Klausovic stálý názor.
Napsal jsem s v ů j názor ctihodní demoGraté.
Poněkud, 100procentně MIMO
Čím to může být Joe, že jste se tak radikálně změnil a dáte víc na pomluvy a dojmy bez ohledu na skutečnost.
Dřív jste míval skvělé a dobře podložené argumenty,, dnes už nejste daleko ke komentářům typu výkřiků jistého P.avla S.
Janino
Mýlíte se, na klauna mám stabilně stejné kritické názory od doby, kdy nastoupil do vlády, a začal “perestrojku”.
Už tehdy, a nebyl jsem sám, kdo to tvrdil, mi bylo jasné, že po “zhasnutí” a “útěku před právníky”,, až se fše rozkrade, tak že rozhodně nenastane doba rozkvětu a morálního vzepětí České republiky. Právě naopak. Divím se, že to nechápete.
Je to jak s domem, když položíte špatné základy, hrozí, že se stavba zřítí.
Bylo by to na dlouhé vyprávění, toho se zdržím.
Jen si vypůjčím od předpisatele – Nekritický obdiv Vás zaslepuje.
Ještě bych přidal, že, někdy blahodárná schopnost paměti, vypouštět špatné, a ženské emoce, které vám brání kriticky zhodnotit minulost, kvůli současnosti.
Klaun má mimořádný podíl na sračkách, ve kterých jsme až po krk.
Pozvala byste si zedníka, který by vám postavil dům, a dům by spadl, aby vám postavil nový dům?
Hezký zbytek vánočních svátků
Joe, několik vysvětlení:
Nebyla a nejsem Klausova obdivovatelka, jen vidím to, co už u politiků několikrát – jakmile ustoupí poněkud nebo úplně z politické scény, stává se z něho téměř “normální” člověk.
Za druhé – kdo z nás NIKDY neudělal chybu, někdy i nenapravitelnou? Platí snad, že když jednou pochybíte, jste nedůvěryhodný už navždycky, i kdybyste věděl s určitostí, že váš návrh je dobrý? A hodnotit syny podle chyb otců je už opravdová sprosťárna. Kdo z nás – bez výjimky – by asi v takovém hodnocení prošel? Ti, kteří podle takového kritéria postupují, utčitě ne, tak jak se opovažují dělat soudce???
3) Ty základy pro dům jednak nestavěl sám a taky měl nad sebou stavbyvedoucího, architekta a bankéře! A sám si je nevybral a ani vybrat nemohl.
xxxxx
Všechnu jeho kritiku z jeho vládnoucího období beru, pokud to není pomluva nebo očividná zlomyslnost pravděpodobně ze závisti, ale zrovna tuhle ne.
Přitom nikdo nemá zájem se dozvědět nejdřív pravdu (kdo si ten odkaz přečetl? Vy? Pochybuji.) a teprve potom hodnotit a své hodnocení i doložit.
Janino
ad2/ Když udělám chybu, tak za ni zaplatím.
Klaun dělal “chyby” na které bude tenhle národ doplácet do doby, než se zase přerozdají karty.
Je chybou dát nepřizpůsobivým lemrám vysoké soc.dáfky?
Je to chyba, nebo dobře promyšlený tah?
A takových “chyb” udělal klaun celou řadu. Stačí, si přečíst něco o klaunově rodince, o klaunovo životě, a budete doma.
Klaun nedělal chyby, to rozhodně nebyly chyby. Klaun jel podle plánu, proto mu do toho nesměl nikdo kafrat, proto ten kult “osobnosti”, už jste zapomněla?
A to ho omlouváte,, že jel podle plánu, který měl ožebračit tento národ ve prospěch zahraničí?
Omlouváte ho, že nebyl sám, a že mu někdo diktoval, to má být omluva, pro toho hajzla?
A mladej hajzl bez ostychu přijal 150 milionů pro školu, už jen tohle je v normální společnosti diskvalifikace jednou provždy.
Copak to nechápete? Starej hajzl coby ministr financí, přispěje mladému hajzlovi 150 milionů na podnikání, jako kdyby to byly jeho peníze.
Nepotismus, diskvalifikace jak starého, tak mladého hajzla.
Kurník šopa, kdybyste ukradla rohlík v supermarketu, tak s vama zatočí tak, že na to do smrti nezapomenete.
Janino, já jsem svého času, když to bylo aktuální, četl spoustu věcí, jak z domácích, tak od našich emigrantů ze světa. Mám dva spolužáky, kteří byli v té době v ODS, jeden byl f parlamentu.Oba z ODS odešli.
Zopakuju, co už zde zaznělo – klaun byl u fšeho, když se budoval tento stát.
Nese tedy takový díl odpovědnosti, který odpovídá jeho postavení.
Jestli jste spokojená s tím, jak to dnes u nás vypadá, chvalte klauna.
Já si dobře pamatuju, s čím jsem tenkrát nesouhlasil, s čím nesouhlasili i mnozí politici té doby, a věděli jsme už tenkrát, co škody napáchal klaun, a jaké budou následky.
Zkuste říct malým dětem, že mohou krást, brát drogy, dostávat peníze za nic, lhát, podvádět, a pak přijďte, a pochlubte se, jak to dopadlo.
A to je samozřejmě dobrý postřech, o politicích, že když odlezou od koryta, stanou se z nich zase normální lidi. Čím to?
Já s vámi bez výhrad souhlasím!
JAKĚ korýtko!?!?!?
Jó, učitelování, to je koryto ako prase.
Děkuji za upozornění, jdu hledat…..👍
důstojná alternativa SPD… to je co.. budeme odpírat a bránit se imigraci, nebo se důstojně dohodneme, že za každý kilometr cyklostezek přijmeme deset afghánských sirotků?
Trikolora a SPD jsou podle mne promužicko-komoušské strany,, většina jejich politiků i voličů milují nejvíce Putina, bolševika z KGB a jeho stát mužické okupantské svoloče a také čínskou komoušskou nevolnickou pakáž s jejich vyžranym komoušským vepřem Si. To velice zřetelně ukázaly kauzy Koněv a Tchaj-wan.
Bože jenž jsi na nebesích. Je opravdu nutné dávat duši do všeho? I do diskutujícího s nikem,,Jiří? Jsi přeci všemohoucí. Vem si TO,prosím poníženě zase zpět. A předělej to třeba na rostlinu. Nebo mech. Byl bych Ti moc vděčný a myslím že nejen já. Tisíceré díky. Hezký den všem slušným lidem přeje Červený Jiří
Nemusíte prosit, na tom se už pracuje. Podle Karmy, která se ojebat nedá se jednoho dne stane promužickou onucí. A zadármó!!!
Hezké!
Ale přimlouvám se za to, aby ta prosba pana Červeného (jiruny), byla vyslyšena co nejdřív. A byla bych pro ten mech. Co kdyby to byla nějaká otravná (=otrávená) rostlina v provedení třeba zeleniny nebo ovoce?
Bingóóó
Nebyl bych tak moc pro čekání na karmu. I když taková rychlá karma by byla milá. Třeba naložená Tatra by mu přejela po té fízlovské makovici.
Na vojně nás šíleně buzeroval politruk a prase. Strašně lemtal a karma s tou Tatrou přišla cobydup. Nalitej spadl pod naloženou Tatru a z hlavy měl dekl na latrínu.
Jiruno,
to je asi náš trest za viny, jichž si třeba ani nejsme vědomi.
Bohužel demokracie velí, že i zrůda má právo nejen na život, ale i – vládne-li lidským jazykem – na pronášení jakýchkoliv pitomostí. Říká se tomu “svoboda slova”. Ona ta “totalita” měla občas něco do sebe.
Ale pak je tu také to pořekadlo, mluviti stříbro, mlčeti zlato.
Hezké sváteční dny Janino. A když ten nahoře dá, tak holt to budete muset nějak s moji osobou vydržet, ten příští rok.
I vám přeji hezké sváteční dny, doufejme, že ne naposledy!
A taky abyste i vy vydržel s námi i přes přítomnost “Jiřího”
(neplést s panem Jiřím Červeným, proto ty uvozovky).
Janino, ale ta zrůda musí stát bezpodmínečně na planetární ose dobra.
Zrůdám, které stojí na straně panetárního zla se naopak musí zacpat huba.
A o tom kdo stojí na které ose se rozhoduje v dypstejtu.
Kdyby zrůda stála na planetární ose dobra, nebyla by to zrůda.
To byste se divili, kdo všechno žije na ose planetárního dobra.
Třeba i hrdlořezové z IS, kteří pomáhají svrhnout zlosyna Assada.
Tak trošičku vyhánění čerta ďáblem, ale jakáž pomoc .
Proti planetárnímu zlu se šikne každá ruka.
Pak asi nechápeme stejně výraz “planetární osa zla/dobra.
Ale tenhle komentář ani jako ironický “bonmot” nebyl zrovna povedený.
Osa planetárního dobra bojuje za hegemonii USA.
Zbytek zeměkoule je na ose planetárního zla.
Světový dráb musí prosperovat, nó…
Z které základny blijete furt ty stejný zvratky? Bohnice Černovice Kroměříž?
Jiří má samozřejmě pravdu. Už podle toho, kam se přilípnula krysa Foldyna, opouštějící potápějící se loď. Okamura má na východě své pevné ideové ukotvení. Zřejmě jakožto ukázkový slovan, věřící v panslavismus. Podobně jako ten Klausův vejškrab trikolóra, která se tak jmenuje proto, aby nemuseli měnit název, až nás Klausové připojí k Rusku.
Okamura má na východě své pevné ideové ukotvení.
xxxxxxxxxxxxxx
Fšak jo, to je dobře, ne?
USA, které jedou plnou parou po rudé, vyhlásily Rusko jako ideového nepřítele.
Takže bychom se měli orientovat na Rusko, než nás Západ strhne sebou do propasti.
Na Rusko se můžeme orientovat až tam bude demokracie, koneckonců v 90.letech jsme měli s Ruskem perfektní vztahy.
Ale orientovat se na současné Rusko, to je jako, kdybychom se ve 30.letech orientovali na nacistické Německo.
Nebo Vy snad chcete, aby nám tu doktoři jen tak vypadávali z oken… nebo aby opoziční politici byli jen tak zmizení…
Já jsem ten poslední komu by orientace na Rusko vadila. Mě nevadí rusové, mě vadí ruské pořádky. Nerad bych se dočkal toho, že i u nás začnou vypadávat doktoři z oken.
Na odlehčení jednu reakcionářskou ze Sant Petěrburgu.
https://www.youtube.com/watch?v=k7TxSDRqdC4
Ještě jednou
USA nazvaly rudou Čínu jako ekonomického nepřítele, a kapitalistické konzervativní Rusko jako ideového nepřítele.
Když vidím, co se děje f USA, tak jaksi logicky bych viděl jako správnou orientaci na Rusko.
Vadili jim rusky prachaty turisti,natahali tu cinany a ted tu vsichni zkrachujem.
To je trpajzlíkovština.
Triko si nevede špatně, pokud nevyjede po SPD, tak mu fandím.
Mám ale nepříjemný pocit, že Triko neodolá pokušení, se proti SPD vymezit.
Myslím si, že na politické scéně je dost místa pro obě strany.
Jedni nikdy nebudou volit Okamuru a jiní by si raději ukousli ruku, než by to hodili Klausovi.
AfD se pokusila antisystémové voličstvo spojit, moc dobře to nedopadlo, což je poučné.
Budu mušet dorazit do toho práglu a vyhnat vám ty negativní myšlenky z hlavy, vy jedna nevěrnice. Jedině SPDé!!!!
Já taky volím JEDINĚ SPD !!!
Ale mám pochopení i pro ty, co si nechali nakukat, že Tomík je fůůj.
Určitě je lepší když to hoděj Triku, než kterékoli z mainstreamovych stran.
Pochopení musí jít teď stranou, až zvítězíme, pak můžete mít pochopení.
Je to složitý.
Někteří slušní lidé mají proti SPD předsudky, s tím nic nenadělám.
Lepší Triko, než Pyjáti, , kteří se také prezentují jako opozice.
To musíte Pájo uznat!!!
Jó uznávám, ale piráti mají dost zblbnuté mládeže, kterou je třeba umravnit právě volebním debaklem. A to, že se budou trička přetahovat s SPDé zrovna nevyhovuje ani jedné straně!!!
Triko se tam nedostane, musí nejdřív něco ukázat. Řeči nestačí, ty se změní jak bude třeba.
nedopadlo to, protože se moc mocí opřela do “demokratického” procesu. Kriminalizací, vytvářením negativního mediálního obrazu a fyzickým napadáním členů Afd prostřednictvím bojůvek. Dochází k zastrašování občanů, jak těch aktivních, tak i těch, kteří by je volili..
Myslím, že spíš jsou tam dva proudy.
Radikální a méně radikální.
Politické strany jsou osobnostech. Ml. Klaus mi připadá arogantní. Budu volit Babiše, to je jistota
Asi nemáte rád domovinu…
Jistota je i kulka do hlavy. Nač čekat do voleb? Pro Vás to vyjde na stejno. Evidentně si přejete zemřít na supermegagiaúžasnou vakcínu,kterou Vám a Vám podobným ušatý karfiol už za Vaše peníze nakupuje. Budiž.Vaše volba. Ale ta kulka bude,rychlejší,bez utrpení, bez vedlejších účinků. (Pokud to provedete v koupelně. ) Popřemýšlejte o této variantě. Aha,omlouvám se ,popřemýšlejte” je u člověka který po tom všem volí STBáka,čirý nesmysl. Tak se rovnou střelte. Hezký den všem slušným lidem přeje Červený Jiří
Koblihář nakonec udělá vše, co si nepřeješ.
Co udělá Koblihař se neví.
Zatím švejkuje , jinak se projevuje doma a jinak v Bruseli, netuším, co se mu honí v hlavě.
Hlavně mám temné tušení, že ti, kteří se tlačej na jeho místo, jsou ještě horší.
To tušení bude za současné situace jistota.
Frantíci taky volili Macrona, protože chtěli jistotu a stabilitu. Teď mají ultrabordel a pouliční války.💀☠💀☠
Tak u nich je to běžné.
Stávkování a pouliční kvičení je jejich hobby.
Proč nezkusit volit šévy alternativních rádií? Sive by se do toho nehrnuly ale mají informační základny o lam šáhnout v případech složitšjších komplexností a chcete kašpary co se budou učit v řece toků proudů vědomí společnosti plavat? Nebo karbaníky kteří jsou praktiky her systému a tedy vzdělání schopností realizací jinak a komlexnějí starých politických firem na vlastní zisk a třeba i mága chvátala. Za nimi stojí výkony nikoliv píár.
Nevidím po ránu na klávesy a hlavně to po sobě ze zlozvyku na první dobrou nečtu. Vau
Nevadí. Stejně ty tvoje sračky nikdo nečte.
Já ho čtu, ale vyjadřuje se poněkud nesrozumitelně.
Ale je chytrý a má i dobré názory.
jo
Mělo být pod HN
Netuším, čemu se tak idiotsky smějete.
Iakovi jenom nebyl dán dar srozumitelné mluvy.
Iaku, na to maj imagemarkery, dypstejt navrhne kandidaty a imagemarkeři se postarají, aby vyhrál jeden z nich, ten ZDÁNLIVĚ nejméně škodlivý.
Proto vyhrál Zeman, jevil se méně škodlivý, než Drahouš.
Je třeba další Únor 48 a začít znovu budovat to , co jsme si v 89. vlastní blbostí nechali zničit !
Si klidně budujte, ale sám a z vlastní kapsy, ne z kapes jiných, jako v tom únoru…vy budovateli
A kde se vzaly peníze v těch kapsách jiných ( kapitalistů ) , ty vznikly okrádáním zaměstnanců ! Kapitalisti žili v palácích , dělníci v nouzových koloniích !
Ještě jste mi Pepíku nevysvětlil, co je to kapitalista.
Byl praotec Janeček kapitalista???
Pod jeho vedením lovili soukmenovci, v případě skolení mamuta si ponechal nejlepší zuby a kly a ozdobil jimi sebe i dětičky a manželku.
Měl plnou jeskyni nejlepších kůží, soukmenovci neprotestovali, neb chápali, že na kladení pastí má nejlepší hlavu.
Že bez jeho velení by jim kručelo v břiše.
Kapitalista je soukromý vlastník výrobních prostředků vykořisťující námezdní pracovní síly ! Podívejte se do Slovníku cizích slov !
No dobře.
Tak je babka, která vlastní kurník a slepice a prodává vejce kapitalistka???
Když jí ty vejce pomáhá sbírat chudá snacha???
Přesně tohle sem od vás čekal , neblbněte , ta babča nemá na nic vliv , chcete ji snad srovnávat s Babišem nebo Kellnerem ?
Jenom jsem chtěla abyste vysvětlil, KDE je ta hranice.
Třeba v ČSSR byl “ kapitalista” i poslední švec, ale v Maďarsku ne.
Od kdy se z živnostníka stane kapitalista !?!?!?!?!?
Čekám na odpověď.
Živnostník je živnostník , pochybuji , že by měl vliv na státní politiku a tolik peněz , aby mohl uplácet politiky ! Ševce nakonec zlikvidoval Baťa , nejspíš to nebyli ti praví kapitalisti .
A co zmrzlinář pepo? Tam už jste se odpovědi dobral?
Nemyslím, že by vám byl někdo schopen odpovědět k vaší spokojenosti, pokud nechcete vidět rozdíl mezi “babčou” s několika slepicemi a třeba bývalým majitelem Škody Plzeň.
A teď jsem se prosím nevyjadřovala ke Škodov a jeho schopnostem, ale k rozdílům mezi ševcem nebo vesnickým kovářem a majiteli Škodovky či Baťových podniků..
Buď platí princip nedotknutelnosti výrobních prostředků, nebo neplatí. V případě, že neplatí si nemůže být svým majetkem jist ani fabrikant, ani švec, ani zmrzlinář. A rozdíl mezi nimi chápe každý. Kde je ale hranice od kdy už na vlastnictví výrobních prostředků majitel nemá právo? Od jednoho zaměstnance, deseti, padesáti, sta, tisíce? Nebo od jaké hranice majetku už proletáři nesnesou osobní vlastnictví? Milion, dva, destet, sto?
Oni to dobře ví , jenom zoufale tlachají , protože ten jejich kapitalizmus podělal , co se dalo a z naší země udělal nesvéprávnou nesoběstačnou německou kolonii !
Janino, ale bolšáni ten rozdíl NEVIDĚLI.
Proto se strefuji do Pepíka, který je pořád hájí.
To, co popisujete pepo, nemá na svědomí kapitalismus, ale politika. A tu u nás celou dobu dělají marxisté, nebo tržní marxisté. Kapitalismus není systém politický, ale ekonomický. A ekonomika může být svobodná, nebo řízená. Pochopíte to někdy.
Jaksi jste Staniku, dr.m
přehlédl, že jsem se laicky pokusila definovat ROZDÍL mezi živnostníkem a kapitalistou, přesto, že jsem na to výslovně upozornila.
A neposuzovala a nehodnotila žádnou ideologii
To Staněk : Kapitalizmus i socializmus jsou ekonomické systémy , soukromé vlastnictví výrobních prostředků proti společenskému vlastnictví výrobních prostředků , oba ty systémy jsou samozřejmě spojeny s politikou !
Problém je pepo v tom, že do toho Vašeho dělení vůbec nezapadá systém tržního komunismu, kde jsou výrobní prostředky drženy v rukou soukromých vlastníků, i když jsou u moci komunisté. To prostě do těch vašich marxleninských příruček, ale vůbec nezapadá. Komunistická víra je prostě jako každá jiná. Bůh řekl “budiž světlo” a bylo. Jenže až další dny stvořil světla nebeská, slunce a měsíc. Logika? Nic? Čest.
To Staněk , pokud se někomu podaří využít výhody obou systémů , tak proč ne !
Vám to rozčísne ten kterému možná budete rozumět. Ze zvědavce.
..Exekuce drtí řadu rodin a může být i hůř
RE: Nevím, nevím
siky 181.?.?.?
Není to výdobytek kapitalizmu, ale sociálních parazitů, jež z kapitalizmu profitují pouze proto, že tisknou peníze. Jakmile tuto možnost ztratí, budou žadonit o socializmus, aby si mohli rozdat licence, rozdělit trh a vystrnadit konkurenci.
385030
To si snad děláte prdel s tím Únorem a LM ? Jednoho takovýho jsme měli za souseda většího zmrda těžko pohledat ještě že už zdechl po havloidparádě byl největší demokrad u oranžády dnes ji velí červená mikina/kikina
Vy jste tu za Husáka nějak trpěl ? Vám nevadí , že dnes je stát rozkradený , zadlužený , jsou tu bezdomovci , nezaměstnaní , exekuce , že většina velkých podniků patří cizím kapitalistům , že jsme nesoběstačná bruselská a německá kolonie ? Že nám nakazují , jak se má co jmenovat a cpou nám sem muslimy ?
Vy komouši už jste si dlouho neoběsili vedení, nějak se flákáte. Konec žvástů a do práce.
A mohlo by to být klidně širší vedení.
Z toho už vyrostli.
Dneska se chovají celkem slušně, někdy s nimi mám dokonce shodu, třeba v tom názoru na prachy pro armádu ČR.
Dejte si do prohlížeče ” Splinter factor !
Co sem pletete Husáka reagoval jsem na ten váš Únor a tu partu vandráků s nášivkama LM
Husák byl výsledkem Února ! Napište , jak jste tu za Husáka trpěl !
Skoro jak za Buresa akurat,ze Husak mel delsi vychazky ale take bez povoleni se nikde nemohlo.
Za HUSÁKA jsem nemohl na školu jelikož po Únoru přišla zlodějina kolektivizace a naše rodina přišla o všechno co budovalo několik generací
Napred to Slovaci tahli z nemcama a pak tu delali poradky,sa hrali na partizany.Vzdyt ta partizanstina je videt aj ted.
Leopolde já nejsu tak staré abych to pamatoval do důchodu se ještě namakám ale moc dobře si pamatuju co mě vyprávěl děda co za kurvy v rádionkách kožených kabátech ty měli ještě z dob kdy dělali konfidenty pro GESTAPO to nebyli partizáni určitě ne ale komouši převlíkači kabátů ti mě vadí
Napred to Slovaci tahli z nemcama a pak tu delali poradky,sa hrali na partizany.Vzdyt ta partizanstina je videt aj ted.
@pepa
Dost bylo budování, nejdřív se všechno v rámci Velkého Resetu zboří a pak si buduj zase od nuly prvotně pospolný řád. Jen idiot opakuje všechno stále znovu a očekává od toho jiné výsledky.
Přesně to se stalo po roce 89 , vrátil se sem kapitalizmus a výsledkem je zničený , rozkradený , zadlužený stát , bezdomovci , nezaměstnaní , exekuce . Většina velkých podniků patří cizím kapitalistům , český průmysl , zemědělství , školství , armáda jsou zdevastované , jsme jen německou kolonií !
Většina velkých podniků patří cizím kapitalistům , český průmysl , zemědělství , školství , armáda jsou zdevastované , jsme jen německou kolonií !
xxxxxxxxxxxxxx
Tak jest, správně
A ještě logická úvaha, jak to, že za kapitalistů za první republiky jsme německou kolonií nebyli?????
To fšechno až po hadrychiádě 1989!!!!!
Po 40 ti letech panování bolševnické vrchnosti, kdy bolševnická vrchnost se soudruhem klaunem f čele, rozkrádala vesele, až se jim prášilo od prdele
A rozkrádali to, co nejprve jejich předchůdci ukradli lidem v r.1948, pak nechali dřít národ na panském, rozuměj bolševnickém 40 let, aby následně tento státní majetek “zprivatizovali”, a za úplatky rozprodali, to fše do VLASTNÍCH KAPES!!!!!
Pepo
mám tam chybu?
Historickou úlohou Trikolóry je sebrat Okamurovi hlasy aby se dostal pod 5%…a oni též.
Ten styl darebáků tam je vidin toho co probíhalo s rozdáváním nábojnic v obálkách s tím že když nezvolí klauna abolice půjdou všichni do tepláků.
Domnívám se,že hrátky na pravici a levici,elitu
a ulici je doslova smrtelně nebezpečný hazard,
Podle mě je důležité vyhnat a odstranit smečky
příživnických lokajů na všech pozicích.Zemských škůdců, ve jménu humanity,svobody vybraných, demoGracié za Jidášův stříbrňák likvidujících tuto zem.
Přestat doufat v blanické rytíře a příchod Vykupitele,
a naučit se bez nadávek,pomluv a urážek a udávání domluvit se z tím odnaproti.A začit trpělivě učit své nástupce správně chápat pojem vlast,rodina,přátelství
úcta a čest,
Opět
TVL, jak tady čtu ty komentáře, tak je mě na zvracení a jsem si jist, že ČR je na vždy v prdeli…pokud se topím v bahně a někdo mě podá ruku,určitě ji neodmítnu z důvodu, že nemám rád jeho fotra…kdo z vás je zodpovědný za vše, co udělali vaši fotři? Mám pocit,že se na PP komentaře přesunuli novinkáři ze seznamu…
Tohle mínění o synech a dcerách politiků je silně zakořeněné a dalo by se říct, že budhažel oprávněné. Jen si vzpomeňme na Rumla, rodinu Šabatových, Charouze, Buzkovou a řadu jiných… většina se angažovala v OF a studentíci jako Pánek, Pajerová a další aktivisté byly z rodin kovaných komoušů nebo estébáků. A pamatujeme, jak si tihle zmetci budovali kariéry. Dodnes chrochtají z našich daní. Tohle se lidem špatně vyvrací.
Zrovna starý Ruml byl z těch slušných.
Stáhl se z politiky, na rozdíl od většiny chátristů, kteří sosají z eráru jako diví.
Vlastně mladý je spíš blbý, než vyloženě škodlivý.
Vyhnal starousedlíky z Matiční ulice. Prostě geny po otci – ideál zbořit hranice, ploty a zdi. Jak to dopadlo s Matiční ulicí dnes? Děs, marnost, katastrofa = to jsou přesně ty následky těch hodných, ale geny zdědili také po těch hodných soudruzích. Prostě Rumla jsem uvedl jako příklad dobrosera, který svým internacionalizmem způsobuje bolest druhým a myslí si, že je správné těm prvním umožnit bezbřehé řádění.
Pijáku
Ale udělal to z blbosti, né ze zlého úmyslu.
Vždyť píšu, že je to pako.
Každopádně se nepřisál na erární cecek, i když by nepochybně mohl.
Když byl tak blbej, tak se do toho neměl vůbec srat!!!!
Když mě někdo zničí život, bude mě zajímat, jestli to udělal z blbosti, nebo schválně?
Kopanec kanadou do mordy, aby pochopil
To by se soudruhům jistě hodilo, abychom zapomněli jaká to byla pakáž, a k jejich synkům a dcérenkám jenž obsadili jejich místa, přistupovali jako k lilii bělostné. Nasrat.
Je to kapitalistická pakáž , co se vám na nich nelíbí ?
A to si vážně myslíte, že fotr tam nemá stále vliv? Vždyť je to jen zlodějův b-tým, ale když po něm lidi na ulici na potkání plivou, tak se nikde nemůže objevit přímo, nastrčí teda synka.
A co ukraď!?!?!?
Já o ničem nevím.
Jasně, v ODS to už byl ke konci samý parazit, ale VK mezi ně nepatřil.
Klaun byl jejich guru
Úspěšný politik (a jeho strana) je vždycky ten, který lidem nelže a nelavíruje, má jasný cíl a hlavně získá u voličů status spolehlivosti. Takový je pouze Tomio Okamura. Jestli se tak bude dít i u Trikolóry, bude jen dobře. Lidé nechtějí nic víc, než je to, aby se sliby plnily. Kecy o populizmu si mohou politologové a jiní sociopati z ČT strčit do řiti. Spolehlivost není populizmus.
K tomu je ještě potřeba chápat, že některé sliby prostě splnit nejde.
A v žádném programovém prohlášení žádné politické strany či hnutí se o tom nenajde ani slovo, protože by to byla jistota, že zvoleni nebudou. Navíc, když většina lidí od nich očekává splnění VŠECH slibů do týdne, nejpozději do měsíce.
Putinovi trvalo hodně let a hodně tvrdé práce, než se Rusko vyhrabalo z marasmu způsobeného tehdejším vedením a pořád ten stav není ideální. A často musel ustoupit od svých plánů pod tlakem světových událostí, protože někdy jeden krok zpět přispěje později k dvěma krokům vpřed.
Tak jasně, to je dobrá připomínka, ale nemohu se jí řídit v posuzování na politiky, které volím. Říká se tomu koaliční potenciál. Třeba u Okamury by to bylo opravdu svízelné. ALE mě jde hlavně o to, aby měli voliči alespoň ten pocit, že je nezklame ten vyvolený, i když spadne mezi smečku vlků. Rezignovat by bylo mnohem horší. Pořád budu volit politika spolehlivého a férového, i když budu tušit, že volby nevyhraje. Kdyby tu měl platit scénář, jak nám ho presentují v průzkumech agentury a ČT, pak by byl vítěz předen daný a nemusela by existovat ani žádná opozice. A pak by mne zajímalo, jak k předem vytipovanému jménu vítěze tihle manipulátoři dospěli. Jejich argument, že má koaliční potenciál u mě nenajde pochopení
Mně bohatě stačí silná SPD v opozici.
Ostatní strany jsou nuceny vykrádat její program a to je MOC dobře.
Je to ofšem nevděčná role, to je jasné.
Máte mé symfonie
Ještě jeden dotaz, i Janině – co si představujete pod pojmem “koaliční potenciál”?
Já jen to nejhorší. Koaliční potenciál předem přiznává budoucí podrazy na voliče, intriky, zahanbující úmluvy, popření smyslu parlamentní demokracie, faleš, prodejnost… prostě když někdo argumentuje koaličním potenciálem, tak už předem říká, že své sliby plnit nebude. TOHLE by si měli voliči předem uvědomit.
Přesně takhle to vnímám!
V koalici by museli naředit svůj program.
Výraz “koaliční potenciál” jsem sice nepoužila, tak nevím, co přesně si pod ním mám představit.ale nevadí.
Představovala bych si pod tím třeba to, že se spojí strany s menším počtem hlasů do koalice proti takovým žralokům jako ANO a Piráti.
A na rozdíl od těch dvou jmenovaných (ANO + Puráti) prosadí SPOLEČNĚ proti nim třeba pro začátek rozlišení neziskovek potřebných od neziskovek “výdělečných” a těm druhým silně omezí nebo lépe úplně zruší všechny státní příspěvky. Že se spojí s evropskými protimigrantskými stranami, že tvrdě odmítnou bruselský diktát Německa a EU (což je v podstatě jedno a totéž), které bude reálně možné odmítnout – ono to nebude tak jednoduché, ale já osobně mám pocit, že jejich příkazy přijímáme v podstatě nad rámec jejich reáln= moci – dobrovolně a s obavou, aby se na nás EU nemračila. Dá to práci, všechno se nepovede hned, ale něčím se začít musí.
Krátce řečeno – nečekat nemožné hned a zázraky do tří dnů, ale ZAČÍT a nebát se být označeni za “východní primitivy”, kterými pro ně stejně jsme a zůstaneme i dál.
Odmítnout setrvat v pozici vůči EU a Německu takhle:
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/sites/default/files/imagecache/primary_318x221/images/2548/havel.jpg
To si určitě otevřete (je to jen obrázek), vypoví toho mnohem víc než všechna slova.
S tím souhlasím.
Problém je jen v tom, že nikdo dopředu neví, jak politika toho člověka změní. A bohužel ho často mění k horšímu.
Ale jiná cesta není, musíme to risknout.
Tak, tak…
Samozřejmě že to musíme risknout, protože žádné PAK už není, pak už je jen konečná.
Klause bych volil i bez druhého servisu.Pravdou ale je,že by se mělo trošku přidat v tahu na branku.Mně s manželkou přesvědčovat nemusí,ale ségra,taky klausovec,se včera při rodinné vánoční sešlosti propálila,že bude volit stan.Švára je dobrej chlap,ale chce kandidovat za starosty,prej mu přijde Klaus takovej nemastnej neslanej.
“Ten program je skvělý. Fakt nekecám.”
toho nakakám 3 kýble za pul dne , už se jako impotenti předvedli, do análu s nimi
Ještě je potřeba z Trikolory vyhodit protekčního zlodějova synka a z SPD politického podnikatele a rázem se ty strany stanou i volitelnými. Takhle ani omylem.
Politik by měl být realista a neslibovat ideální svět.I ten si každý představuje jinak.Ale soutěživost k politice patří a když něčemu věřím,měl by se za to člověk postavit.Manželka mi včera při politické disputaci se švárou řekla,tak když on za starosty,tak ty za Klause a uvidíme,kdo dostane víc hlasů
Starostové jsou jako když pejsek s kočičkou vařili dort.
Je tam pár slušných, ale i pěkný sfině.
Koalují s Pyjátama, nedá se jim věřit ani fň.
Ale za Starosty je vidět práce…
A koalice s Piráty v tom základním se shodnou a to je svobodný a demokratický stát.
Ono taky, když chtějí porazit Babiše, tak jejich spolupráce nemůže skončit na tom, že někdo chce trávu zelenější a jiný zase méně zelenější…
To jsem včera švárovi i řekl.Víš,že tím pádem kandiduješ i za bolševiky?On je to fakt dobrej chlap a s Půtou jsou kamarádi,tohle všechno beru a nechce mu teď píchnout kudlu do zad….ale na druhou stranu,když vyhraje v Libereckém kraji Půta a ne Klaus,tak kvůli tomu z mostu skákat nebudu.Hlavně,ať nevyhraje Bureš.
Je mi z vás blujno. Stále voláte po nové straně, která by otevřela lidem oči a mohla by odvrátit neštěstí v podobě EU a když vznikne a má skvělý program, tak zase jen nadáváte. Nic vám není dobré, furt hledáte jen negativa a umíte jen každého škatulkovat. Jste banda lživých idiotů a toho Babiše s Piráty vám přeji.
Čest těm kteří použivají mozek
Tak já jasně vymezuji svůj směr a to, že Okamuru chodím volit možná už dvanáct let. Možná i déle, ted to nebudu hledat. Tak nevím proč bych měl být idiot, když vyjádřím svůj názor na Trikolóru. Mám podezření, po zkušenostech s VV, aby to nebyla zase nějaká bouda smrdící česnekem, jen aby to vzalo hlasy SPDé. Takže účelové. Co je na tom idiockého, když mám obavy?!!!!
Pavle
Lidé se vždycky hádali a hádat se budou, wo tom žádná.
Když jde ale do tuhého, je třeba zapomenout vzájemné animozity, a táhnout za jeden wocas
Čest těm kteří použivají mozek
Jinak to byla reakce na komentáře nade mnou. Jako fakt nevěřím svým očím. Pokud pominu zvracející trolly, kteří se zde zešikovaly, protože cítí, že Trikolóra má šanci, takže úkol zní ubít tuto diskuzi hned na začátky. Což se jim moc nepodařilo a tak jedou přesčas
Ale zbytek diskutujících mě bohužel ubezpečil, že prostě nemáme šanci. A dost dobře to nechápu ten jejich postoj
Koho tedy chtějí????
No Joe, doufám, že jsem nenapsal něco pohoršujícího. Bouře se rozčiluje, ale nevím proč. Je možné, když nebudu na pravdě Boží, že to v r.26 přehodnotím a hodím to Trikolóře. Doufám jen, že mě Bouře nezahrnuje mezi trolly?!!
Pavle
OK
On je hlavně zádrhel v tom , že jak SPD tak Trikolóra jsou strany proruské…
Tudíž mají omezený limit preferencí…, lidi si ještě pamatují a dlouho pamatovat budou… okupaci ruskými vojsky v srpnu 68 nebo řádění Rudé Armády v roce 1945.
No a dnešní totalitní Rusko, to je stejná verbež jako kdysi…
Tudíž tyto strany jen těžko dostanou víc procent než je proruských trollů v republice…
O vítězství ve volbách bude bojovat koalice Pirátů a Stanu s ANO.
Kurz na výhru ANO je v současnosti 2.00, ještě nedávno to přitom bylo 1.30 …., z toho je vidět, že preference ANO klesají bookmakeři se málokdy milí…
Chvála Bohu, že jsi na tomto diskuzním fóru. Jinak bych si neuvědomoval jak vypadá debilita. Nebýt tebe, tak bych nemohl porovnávat demenci s kreativitou a blbost s normálem. Člověk musí poznat zlo, aby si byl vědom dobra. Jinak by pro něj dobro neznamenalo vůbec nic.
SPD není strana proruská, ale pročeská.
To by se musela jinak vyjadřovat, zatím jsem u jejich členů zaslechl jen všemožné proruské exhibice.
Ano pročeská asi jako proruský troll Hampl a bolševik Skála na srazu “vlastenců” že…
Koná snad něco proti zájmům vlastních obyvatel?
Kdyby byl Skála šéfem KSČM, jejich preference by vyletěly hodně rychle nahoru.
Janino zase pravda.
No to bych chtěl vidět…
Tolik mrzké lůzy u nás opravdu nemáme…
možná u Vás v nějaké bublině.
Taky su rád, že vás tolik není
To by ještě tak scházelo
Zajisté, stalinisté vždy konali proti zájmům vlastního lidu a Skála je stalinista…
Ale nebrání se spolupracovat a přátelit s RF. Což tady parta v čele Dra jaksi nechápala.
Během kauzy Koněv se projevila jako.strana vlastenecka, ale jako vlastenci RF.
Braune kolikrát jste byl v dnešní RF asi tolikrát jako ten co všechny označuje mužikama řekl bych že jste byl akorát v PRDELI
a to komouše bytostně nesnáším mám důvod
Jedině OKAMURA
To není žádná noční můra
Trikolóra je jen pračka na peníze, strana která vznikla ze shora… strana která nemá žádného starostu, žádného krajského a komunálního politika.
Strana která si o sobě myslí, že když včera vznikla, tak zítra vyhraje volby…, není za nimi vidět žádná práce, jen populistické kecy…
Vy neziskovkáři tunelujete a vyžíráte stát zevnitř.Každá neziskovka je jen pračkou na peníze.
Neziskovky pomáhají potřebným, nemocným dětem, důchodcům, policistům kteří se zranili nebo byli zabiti při pacifikaci zločinců atd.
Komu pomáhá Klaus mladší ?
Leda tak své peněžence a egu…
Neziskovky ve stylu Armáda spásy mají svůj smysl.Průmysl “neziskovek”,kdy kamarádi z genderu tunelují státní rozpočet je úplně jiná kategorie.
A co teprve neziskovky, zachraňující ubohé trosečníky v mělkých vodách pobřeží Libye a dopravující je do evropského bezpečí!
Něco tak dojemně lidského nemůže nezasáhnout ani ztvrdlá evropská srdce.
Nezapomínejme na ně, až přijde čas a oni nezištně odmítnou odměnu, která se pro ně s láskou a vděčností jistě už chystá.
A rozdělit by se o ni mohli i se stejně měkkosrdcatým a dobro páchajícím malým.velkým. AMEN.
Stát si člověk nezřizuje proto,aby živil organizaci,která někde v horoucí prdeli verbuje kolonisty,aby okupovali jeho území a jako třešničku na dortu je ještě doživotně živil.Kdo na tohle přišel,musel být fakt koumák.
No právě.
Jenže se takové “bohulibé” organizace schovávají za “pomoc potřebným, nemocným dětem, důchodcům, policistům” – a zdravým nepracujícím Romům, to ze skromnosti zapomněl dodat.
Zapomněl dodat malý.velký, – aby nedošlo k nedorozumění.
Indočech nezklamal.
Já nemám v postatě nic proti Ježíškovým vnoučatům.
Návštěvovat svárlivé staříky, kteří jsou opuštění rodinou i přáteli , není nic proti ničemu, já jim ten drobný dárek od dobrotrusů přeji.
Ale když oni ti Ježíškovic ňoučata už mají i programového ŕeditele, jak sdělili v rádiu.
Jistě mají i tucet náměstků a desítky sekretářek, zkrátka z bohulibé jakože charity se stal MOLOCH, a o tom to je !
Ať jdou do p*dele, já takové parazity podporovat NECHCI !!!
ˇ
I charita potřebuje peníze na svou činnost, máme kapitalismus, nic není zadarmo.
Charita je dobrovolná činnost pomáhající o p ra v d u potřebným, konananá bez nároku
na mzdu a státní příspěvky marxistický intelektuále.
Tak to vidím já,jedem z mnoha.
Frigo, nemohla bych si ty
No, pokud taková “charita” nebude z lidí vytloukat peníze loupeží v daňovém systému, ale prokazatelně předvede svoji účelnost, jistě najde sponzorů dost.
Ze hry by ale tak vypadly všechny neziskovky, parazitující na vynucené rasistické podpoře cikánů, asociálů a přivandrovalců.
A to by Ti asi nechutnalo.
Takovou činnost ať si strčí do perdele.
Buď dáván ze svýho, nebo se na to vy$eru.
Tečka.
NeziskoFky ,ty pravé podporované chorošem a vládami,
jsou odkladiště neužitečného,poctívé činnost štítícího
se spolku příživníků.Jejich jedinou pomocí je likvidace
cililizace a normálního lidského bytí ve službách
odporných stvůr,považujících se za elitu jidstva.
Líp se to nedá říct!
Jsem líná lemra???
Šup do nezyskofki.
To myslíš třeba tak okázale rasistickou “pomoc”, jako jsou “romská stipedia” Romey? Proč jsou vyloučeni neromové?
Dokážeš si představit, že by nějaká instituce podmínila nějaký program tím, že žadatelé nesmí být Romové? To by byl řev, všechny šabáby by okamžitě stály v jednom šiku!
Takže si nech libové kecy na pomlázku, tedy, pokud Ti ji muslimové ještě dovolí.
Ze stránek Romea:
” … O stipendium mohou každý rok žádat romští studenti středních, vyšších odborných a vysokých škol, kteří jsou občany České republiky, mají zde trvalý pobyt nebo v ČR dlouhodobě žijí … Žadatelé o stipendium musí splňovat následující kritéria: … Hlásit se k romství a na veřejnosti být ochotný/á vystupovat jako Rom/ka, toto dokládá čestným prohlášením …”
No rasistický humus jak vystřižený z příručky kukluxklanu.
Na úvod : DOB 1942, ve Státech žiji 52 let, registrovaný v republikán párty, osobně se neangažuji, volím každé volby, za posledních 20let 3x v místní volební komisi , Trump dostal můj hlas, politiku v Česku sleduji od roku 1989 a dělám si svůj vlastní úsudek . Kdybych žil v Česku , můj hlas by dostal bez váhání Okamura . Přeji všem klidné Páteční odpoledne, pokud možno, na zdravém vzduchu a bez náhubku.
Já budu volit SPD, triku nemám důvod věřit. Musí si důvěru nejdřív zasloužit.
No tak pokud nejste pravicový volič, ale spíše levicový, tak nebudete volit Triko, ale samuraje, to dá rozum.
@Alešek
V leftardském světě není pravicovost nebo levicovost podstatná. Jde jen o záchranu života.
To je blbost.
SPD není pravice ani levice, jsou to vlastenci.
Dělení na právo/levo už nikoho nezajímá.
O tom to je.Nestačí říct,že Pitomio je korouhvička s nasliněným prstem ve větru…na druhou stranu,kdo volí Pitomia si svůj osud zaslouží.Nic složitého v tom není.
Mě se zdá, že pravá Pitomiova tvář se ukazuje vždycky na těch přenosech z parlamentu, kde řídí schůzi – žádné hrané rozčilování, klídek, vtípky, vlídné laškování s kolegy napříč spektrem, pohodička, pak si vyzvednout plat, nafakturovat straně něco za konzultace a rešerše a omrknout, jak pokračuje stavba baráku.
A to se má snad chovat jako Kalousek?
Je velice humorné, jak ten Okamura vadí. I těm místním štváčům. Nebudou grejcárky. Makat bando líná, to je lepší než kandelábr, práce léčí.
Mě osobně nevadí blbci, wo tom je život. Problém je, když blbec začne svou blbost ventilovat, a obtěžovat tak ty, kteří nestáli tak dlouho ve frontě, když se rozdávala ftipná kaše
Joe, tak to budeme kamarádi, protože mě ty SSwyně v té frontě předbíhali.
Tak to je za 100
No fajn, jestli tam tedy budou jednoznačně pravicová témata, to znamená například směřování k postupnému utlumení a zrušení důchodového systému, totéž co se týče povinného zdravotního pojištění, nebo pro začátek aspoň povolení nadstandardů, jednoduché neprogresivní daně, konec státního monopolu na peníze (ideálně deklarovaná podpora kryptoměnám a decentralizovaným financím, zrušením všech možných AML a KYC pravidel), jednoznačné NE všem možným regulacím, ať malých firem nebo třeba Facebooku… tak pak mají můj hlas.
Trochu se ale bojím, že to nebude pravice, ale zase jen “pravice”, to znamená nějaké to bububu okolo 72 pohlaví a podobné kydy pro magory.
Hlavně tedy pořád vyhlížím pravicovou stranu, jejíž pravicovost by se ideálně projevila v heslu: Volte nás a slíbíme vám, že příště bude už mnohem méně důležité, koho budete volit, jelikož zmenšíme stát na tak malou servisní organizaci z jasnými pravidly (typu vyrovnaného rozpočtu, neinflační měny, atd.), že na tom pak už nebude moc co pokazit.
Dnes se politika nedělí na pravici a levici, ale dělí se na strany populistické a nepopulistické , na strany které se snaží oslovit inteligentní a vzdělané voliče, a na strany co cílí na mrzkou lůzu.
Dřív platilo, že na mrzkou lůzu cílila výhradně levice, Hitler,Gottwald apod.
Dnes na tyto voliče cíli spíše “pravice” viz. Trump údajný pravičák, co má největší podpory mezi Rednecky, což je americký proletariát…
Kdo si s tím dá tu práci, tak dělení na levici a pravici pořád najde. Pořád se dá jasně dohledat, jaký názor třeba na důchodový systém má KSČM a třeba TOP09.
Samozřejmě ale máte pravdu, že jsou strany a hnutí, které žádný názor nemají, resp. přizpůsobí se až tomu, co “chce lid”, i kdyby chtěl lid seběvětší nesmysl a finanční perpetuum mobile. A pak jsou hnutí, které se svého názoru vyloženě bojí, to je např. ta Minářova nová parta.
Minářová strana může být dobrá, třeba pro komunální volby, v Praze, v Brně, v Plzni by mohli uspět…
Dá se očekávat, že komunálky v Praze v roce 2022 vyhrají Piráti a mohli by vládnout se stranou pana Mináře.
Ale do parlamentu prosím ať Minář nekandiduje.
Pokud by snad komunální volby 2022 vyhráli zhulenci, je všechno další úplně jedno, protože to bude takový sešup, že se nebudeme stačit ani držet.
Naštěstí je to ale jen vlhký pubertální sen několika bezpřínosných feťáků a komoušů.
Může mi někdo nadělit ,třebas opožděně, k současným svátkům maličkost?
Jméno popřípadě stranu toho.kdo dokáže nepošpiněn nenávistí vyhovět pojmu zástupce občanů ČR?
Jsme promořeni vzájemnou nenávistí pravdy a lásky.
okořeněnou závistí a samolibou hloupostí a arogancí tupců,neschopných rozumě reagovat na opačný názor.
Třicet let masivního rozeštvávání za pomocí hyenských
prestitutů,provokatétů placenými tím nejhorším druhu
šmejdů,vlastizrádných supu větřící svoji kořist,přináší
bohatou úrodu.Strach,udávání,pomluvy a urážky
Všichni proti všem.
Bůh u Babylonu musel pracně zařídt na zničení
nepohodlné věžě poznání,zmatení jazyků
.Dnes by mu stačilo najmout si presstituty,svazáky z neziskoFek,lokajské všehoschopné úderníky
,současné nebo zkušené práskače a podrazáky.
Pozor, “ red neck’s “ nejsou Americký proletariát .
Braun má svoje noty zbytečná námaha vysvětlovat
@Polách
Co taková genocida – je populistická nebo nepopulistická??🤓🤓🤓🌞
Alešku, co kdybyste aspoň NĚKDY vystoupil z té vaší pomyslné bubliny a podíval se na reálný svět.
Zjistil byste, že ten je někde úplně jinde a nehodlá se měnit dle vašeho přání.
Alešku – SVĚT (víte-li, co to je), ne nějaká pidizemička zvaná Česká republika, nesuverénní a existující zatím jen z milosti velmocí, pokud se jim to bude hodit.
ták Debbie je prý už na pravdě bóží, ještě prý zkoušejí mediální dvojnici , haleluja, ejmén
Nejprve zdravím a všem přeji pěkné svátky 🎄
Přečetla jsem si diskuzi, přičemž výše mne zaujalo několik úvah k případným koalicím. Je pravda, že jediný možný koaliční potenciál pro SPD by byla Trikolora. Jinak neexistuje parlamentní strana, s níž by mohli do koalice.
Je to také jediná možná přijatelná koalice pro euroskeptiky.
Jenže komu by asi tak mohly tyto strany vysát hlasy? Jednak by mohli brát z nevoličů, případně z voličů ANO a od ODS. Jinde voliče nevezmou.
Tedy, co musím vytknout oběma lídrům, je zcela mizerný vzájemný postoj. Jdou si po krku. Měli by si vzít příklad z té havloidní “opozice” a být vzájemně smířlivější.
Měli by se snažit odebrat voliče uvedených stran, ne sobě navzájem. Naštvané voliče, euroskeptiky, neboť se jedná o strany silně probruselské (jak ANO, tak ODS), pod přímým vlivem Deep state (viz seznam exponentů Aspenu).
http://necenzurovanapravda.cz/aspen-institute/
Strany jako ODS a ANO jsou pro euroskeptika či odpůrce muslimské invaze zcela nevolitelné.
Klaus a Okamura by v žádném případě neměli jít proti sobě. Minimálně se můžou tak nějak ignorovat. Ale nenapadat. Měli by však neustále upozorňovat třeba na to, jak ODS i ANO lezou do zádele Bruselu (fakt, která to potvrzují, najdou víc než dost).
Vždyť v Itálii se rýsuje koalice Meloni – Salvini – to jsou hodně podobné strany, euroskeptické a konzervativní, ale s mírně odlišným programem. Půjde-li taková koalice tam, tak proč ne u nás??
Tak, tak, chytrá slovanská paní.
Hezké svátky vinšuju.
Nejlepsi volebni system je Systém jednoho přenosného hlasu.
“Systém způsobem převádění hlasů na mandáty omezuje množství “propadlých” hlasů”
https://cs.wikipedia.org/wiki/Syst%C3%A9m_jednoho_p%C5%99enosn%C3%A9ho_hlasu
Zdá se mi, že víc jde po krku Triko SPD, než naopak.
Asi je Tomík uvažlivější, než Klaus.
Moudrá to žena,paní kolegyně Anina,
Její úvahy a názory mě napňují vírou
že
MOURÝ ČLOVĚK,JEŠTĚ ŽIJE.!!!
Za toto poznání jsem ji neskonale vděčný.
Přeji ji hodně zdraví a spokojenosti v snad lepším
roce 2021,sobě i nám mnoho jejich chytrých,slušných
názorů.
Urcite zlocinecke skupiny nemozu vytvarat koalicie s istymi zlocineckymi skupinami…? Konkretne v CR je uz 31 rokov daleko najzivotaschopnejsou koaliciou koalicia medzi ceskym sudnictvom, prokuraturami, policiou, statnymi uradmi a „pluralitnymi“ skupinami organizovaneho zlocinu, ktore zahrnaju nielen vsetky parlamentne strany, ale aj tie… A toto nie je ziadna nahoda, od vytvorenia presne tejto zlocineckej koalicie to vsetko muselo logicky zacat, inac by uz davno cela ceska pluralitna politicka scena musela sediet v base, inac by nikdy nebolo mozne rokradnut republiku a dodnes kazdorocne okradat obcanov CR o miliardy ich na daniach vybranych penazi… Vsetky ceske politicke strany su skupinami organizovaneho zlocinu a na kazdodennom pachani trestnej cinnosti sa podielaju alebo priamo, alebo vo forme spolupachatelstva, vsetky do jednej…
Volici si svojich ochrancov prava a poriadku (bojovnikov proti zlocinnosti) mozu vzdy vyberat vyhradne z ponuknutych im skupin organizovaneho zlocinu… A svojich zlocincov si vyberaju na zaklade nimi predostretych im kecov… Zlocinecka skupina A im slubi nekompromisny boj proti zlocinnosti prevadzanim babiciek cez cestu, skupina B im slubi, ze zlocinnost zlikviduje jarnym malovanim zabradli a plotov, zlocinecka skupina C volicom prislubi zlikvidovanie zlocinnosti usporaduvanim hudobnych festivalov, skupina D im prislubi postavenie novej sportovej haly atd… Samozrejme, ze uz vsetky predvolebne sluby vsetkych zlocineckych skupin su nezmyslami a ani tie tieto skupiny nemali nikdy v plane realizovat… Samozrejme, ze ani jedina z tychto skupin nema najmensi zaujem bojovat proti zlocinu, ktoreho je aj sama neoddelitelnou sucastou… Nadpolovicna vacsina obcanov CR s volebnym pravom, vsak aj napriek tomu vo svojom state pravidelne legitimizuje diktaturu zlocincov… Vraj niektori vrahovia su mensim zlom, ako ini vrahovia… A samozrejme jednotlive zlocinecke skupiny nesmu medzi sebou vytvarat koalicie len tak ako sa im kedy zachce, volic predsa velmi dobre vie, ze proti zlocinnosti je mozne bojovat vyhradne malovanim zabradli a nikdy nie prevadzanim babiciek cez cestu, nie…? A pokial chce niektora zlocinecka skupina oslovit inteligentnych volicov, tak musi svoj program logicky zmenit z boja proti zlocinnosti prevadzanim babiciek cez cestu, na boj proti zlocinnosti prevadzanim deduskov cez cestu… Inteligentneho volica predsa ziadne blbe kecy nikdy neoslovia, nie…? Takto to aspon vyzvetluje vlasatec vo svojej grcanine (clanku) vyssie…
Kaslat ale na absenciu aj tej najelementarnejsej racionality a logiky, kaslat na pre mna az neuveritelnu zaslepenost vacsiny… Vyraz zaslepenost som pouzil zamerne, aby som pouzitim priliehavejsieho vyrazu nahodou nezranil niekoho city… Skor by ma zaujimalo, co konkretne reprezentuje SLOVANKA/ANINA…? Nedokazem si totiz predstavit, ze by sa mohlo jednat o jedinu osobu, ani ak by bola ultraposadnutou a ultrahyperaktivnou opustenou multimilionarkou, nepotrebujucou nielen ziadne priame kontakty s inymi ludmi a blbosti ako ist si nakupit, uvarit si nieco, vyprat a vyzehlit si veci, poupratovat si, vyjst aspon raz za tyzden von na prechadzku, ale ani spanok… Ani u takejto osoby si nedokazem predstavit snorenie po internete a mlatenie do klavesnice 24/7 a to z dovodu valcovania tych istych tem, z ktorych kazdu by bolo mozne zhrnut do jedinej vety a tym by kazda z nich bola vybavena na veky vekov… Moslimovia su bielych nenavidiacimi vrahmi, zlodejmi a nasilnikmi… Vybavene na veky vekov… Plandemia je najnovsim sposobom zavadzania globalneho fasizmu, ktory nahradil predchadzajuci boj proti komunistom a terorizmu… Vybavene na veky vekov…
Co moze niekoho motivovat k produkcii casto az siestich sraciek denne na tieto temy…? Nejaka silna motivacia tam byt urcite musi… Co je ta SLOVANKA/ANINA za uderku a kolko ma ta uderka ludi…? Kym bola ta uderka vytvorena a aku ma konkretnu ulohu…? Zeby takto bola vytvarana nova ikona ceskeho naroda, ktora ma v buducnosti vytlacit z vyslnia Hamplovu, Sichtarovu, Lipovsku a nebodaj aj Hrindovu so Zieglerom a Flaskom a osobne sa chopit ulohy zachrany Czechie…? Nieco mi tu velmi smrdi, ale naozaj velmi…
Vsetky ceske politicke strany su skupinami organizovaneho zlocinu a na kazdodennom pachani trestnej cinnosti sa podielaju alebo priamo, alebo vo forme spolupachatelstva, vsetky do jednej…
xxxxxxxxxxxxxx
Interesantní…
Jinde je to jinak?????
Inde je to samozrejme velmi podobne, ale pod clankom o Trikolore a reagujuc na komentar zaoberajuci sa ceskymi politickymi subjektami, nebudem predsa pisat o vietnamskej politickej scene, nie…? A co je na tom zaujimave naozaj netusim…
Nejvetsi problem v soucasnem Cesku je RUSOFOBIE. Za prve je to neuveritelna podlost. Za druhe tim vznika nebezpeci atomove valky. I kdyby takova pravdepodobnost byla jenom 1%, tak je zbytecne se tomu vystavovat. A kumulativni pravdepodobnost se bude neustale zvysovat. Jednoho dne by mohl nekdo zmacknout nejaky spatny knoflik.
V Cesku to souvisi s ohavnou podlezavosti vetsiny ceskych politiku euroatlantickemu establishmentu (na rozdil napr. od Madaru). Tomu nas naucil komunisticky rezim; je to mentalita tech 1,5 milionu oportunistu, co nalezli do KSC.
K tomu, aby nejaka rozumna strana mela sanci na slusny vysledek ve volbach je treba strukturalnich reforem: zarazit penezovod neziskovkam, FARA, objektivni zpravodajstvi v CT.
PROGRAM POLITICKÝCH REFOREM V ČR
https://www.keepandshare.com/doc9/21055/ceskereformy-pdf-21k?da=y
I když s Vaším příspěvkem z valné většiny souhlasím, v bezpečí od jaderné války nás drží, paradoxně, právě Rusko.
Stačí vzpomenout nedávný výrok presidenta Putina k novináři, který se ptal, jak rychle by Rusko dokázalo zničit Ameriku.
“Za půl hodiny?”, ptal se novinář.
Putin se usmál, chvíli mlčel a pak lakonicky pravil “Rychleji.”
Ono se to Americe dobře dělá “světového četníka” vůči zemím, které mají nesrovnatelně menší sílu. Ale tady narazili na dostatečně velkého kosa. Tak stáhli ocas a jen štěkají za plotem.
K našemu velikému štěstí.
Souhlas.
Česneci z podpory USA žijí, proto musí být USA světovým drábem.
Jak prosté, milý Watsone.
A v Česku je vydatně začesnekováno už od TGM.
Ale nemusí. A taky už přestává.
Co tim myslite, zacesnekovane od TGM?
Jednoduše
Masaryk měl strašně rád česnek, takže podporoval jeho výsadbu
Nejraděj měl odrůdu Hilsner.
Sice vtipná poznámka, ale přesně v mantinelech zdejších diskutujících.
Dejte si na to pozor.
I “bonmot” (stejně jako pomluva), se stává historickou pravdou a neexistuje proti ní žádná obrana.
Masaryk se stavel proti fantastickym, lidovym poveram o Zidech. Jenomze na kazdem sprochu pravdy trochu a Masaryka nenapadlo zabyvat se tim, z ceho tento “antisemitismus” vyvera.
Neziskovky jsou způsobem, jak ovládat svět. Jsou za svoji podvratnou činnost velmi slušně placeny. Kdo je nad těmito neziskovkami snad víte. Deep state je tím, kdo fakticky ovládá evropskou politiku (na EK má přímý vliv hned 14 neziskovek z USA, napojených na demokraty).
U nás je tím politika plně ovlivněna. Jedná se o tzv. Aspen institut, do něhož v posledních měsících nalezla značná část maďarské a polské opozice, ale i vládní politici a to nejen naši.
https://voxpopuliblog.cz/aspen-institute-se-obludne-rozrusta-nektera-nova-jmena-vas-budou-mozna-sokovat/
To je jen u nás. A takových neziskovek je plná Evropa, přímo obludně rozlezlé jsou v Německu, kde hodlají zaměstnat v podobných politických neziskovkách další milion (!!) lidí!!
V případě médií jde o totéž. Jsou plně ovládána tím, kdo je platí. Jak víte, dostávají štědré dotace z Bruselu. A opět jsme u toho, kdo ovládá EK….
Nemecko je ovladano deep statem nejen pomoci neziskovek ale i transatlantickych organizaci, neprimym podplacenim vlivnych osobnosti (novinaru) a nekdy i vydiranim. Psal o tom Udo Ulfkotte.
https://voxpopuliblog.cz/co-se-v-cesku-deje/
Appendix A
Proro odposlochavali i nemeckou kanclerku a proto jsou proti Huawei.
nesouhlasím s názory, že pitomio má nulový koaliční potenciál. to je vše pouze o počtech mandátů. pokud nebude mít ušatá kolchoznická bestie na výběr, pujde s pitomiem. já osobně bych si přál vládu ušatá kolchoznická bestie + mladý tuneldědek+ pitomio. nejduležitější bude zabránit, aby se do vlády dostaly pirátská hovada řízená muslimem.
Tato koalice není možná. Pokud vezmeme základní rozpor – silně probruselská strana a euroskeptici, pak je zde zásadní překážka a tou jsou europarlamentní pravidla.
Liberální frakce, v níž je ANO, má velmi striktní zákaz koalic se stranami frakce ID. Tedy frakce, v níž je právě SPD. Neuvědomujete si, že ANO má v EP největší hlasovací shodu s TOP0,09. To o mnohém vypovídá.
V praxi už jednou došlo v této frakci k odmítnutí strany, která žádala o členství. Liberální frakce odmítla přijmout Hnutí 5 hvězd poté, co šlo do koalice se Salvinim. Dokonce ani poté, když se Salviniho zbavili a nahradili ho socany, je už tato liberální frakce nepřijala.
Takže koalice ANO a SPD je absolutně nemožná. Skutečně je jediná možná šance koalice SPD a Trikolory. To by si ovšem museli voliči stran, které si tady hrají na euroskeptiky a v Bruselu lezou Lejnové do zádele, tento základní fakt uvědomit. Navíc, tato vláda vybudovala 5 a buduje další 4 integrační centra pro mimoevropské cizince a podporují parazitní neziskovky. Nikdy by si nevzali do koalice někoho, kdo by jim tento úkol, zadaný jejich loutkovodiči, odmítl posvětit…
Hani hezké svátky a hlavně klídek a trochu pozitiva ( já vím mě se to kecá)
Jestlipak byl Ježíšek na vás hodný?
Jo, Ježíšek jako obvykle. To víte, ta vila u moře pořád nikde…potvůrka.. 🏝
A co u vás?
No to víte ten pacholek přiletěl na peruti.
Ale sranda, no klasika samé praktické věci, ale hlavně jsem se podachmal s vnučkou a vnuk už začíná klackovatět, tak jsem mu dal školení ze střelby na zahradě i s otcem, ten koupil novou vzduchovku. Ale chci ho vzít na střelnici, která je vedle, co by kamenem……..
frakce nefrakce, ušatá kolchoznická bestie udělá pro svuj agrofert všechno. nezapomente, že piráti mají na jeho biznis pifku a SPD muže být pro ušatou jediná záchrana.
Co tak hrozného by hrozilo ANO v případě vyhození z té “Liberální” frakce?
Tyhle volby dopadnou pro populisty výpraskem…
Pochybuji , že krachující podnikatel, bude řešit migranty, neziskovky nebo klanění se Rusku…
Tihle lidé budou mít úplně jiné starosti a to může ovlivnit jejich konečnou volbu…
Taky pár důchodců si uvědomí, že nemůžou do nekonečna vysávat ty mladší…
Takže pro populisty to vypadá spíše velmi bledě, nechápu, kde berou to sebevědomí…
Trikolóra nemá reálnou šanci se dostat do parlamentu…, ti budou rádi za 3 % ,aby měli nárok na stálou podporu od státu.
SPD 10 % maximum ,a KSČM a ČSSD nejspíš taky neprojdou, ono taky nevím jaký má smysl dnes v roce 2020 volit stalinisty nebo Hamáčka.
Nevím jaký má smysl volit podnicákatele, notabenene otroka mamona když nezbývájí ani prostředky pro něj a ego růstu růstů jeho pomateného dítěte – tedy podnikatelského záměru mimo zájmy lidí a humanity obecně. Hráli jste někdy karty?
Ale politické strany jsou “fimry na vlastní zisk a mají lidi na háku a jak říká pjakin nejsou kádry.
Co Ty víš o krachujících podnikatelích, teplý zadku z vyžírkovky?
Hofno víš.
Tak drž hubu a modli se, aby ten zátah na neziskovky přišel co nejpozději. Pak Tě čeká buď lopata, nebo čerstvá jarní tráva.
Šanci mají, ale musí řešit i ty existenční problémy, které lidi pálí. To znamená převzít pravicovou (v případě SPD levicovou) agendu tradičních stran a oprostit ji od sebezáhubné multikultury, eurohujerství a zeleného šílenství.
Pokud podnikatel uvidí, že mu v jeho problémech chce pomoci třeba ODS, tak ji zvolí i přes to, že nechce unijní regulace a vysoké daně na podporu nepřizpůsobivých. Nezbyde mu, než ty méně naléhavé problémy překousnout, aby mohl vůbec něco volit.
Pokud stejnému člověku nabídne Trikolóra víceméně totéž, ale NAVÍC ještě snahu o zrušení zhoubných regulací a zelených výmyslů Eurosvazu, zvolí ji. Protože toho nebude muset překousnout tolik.
Důležité je, aby se populistické strany nenechaly vmanévrovat do role sekt jediného tématu. Sluníčkářská média se přesně o tohle snaží. Populismus by měl znamenat přizpůsobení programu zájmům voličů. Z principu proto musí dávat lepší výsledky než elitářská autoritativnost tradičních stran.
prý tady šária gestapo prasečí hlavy mohameda hamáčka projíždí diskuze a hledají, koho by mohli zavřít. zdravím hoši!