
Když nevadí komunismus …
LANDYE WESTERNER
Mladý bloger pouze použil v obráceném sledu argumenty, které používají obdivovatelé komunistického režimu a volají po jeho návratu.
Zároveň konstatuje, že naprosto stejná argumentace komunistům prochází.
Cit: “Dejme šanci nacistům. Poučili se ze svých chyb a neměli by být v dnešní době opomíjeni. Vykonali tu během krátké doby, co v naší zemi působili, mnoho dobrého a nezaslouží si, aby na ně lidé pořád házeli špínu. Staly se chyby, velké chyby, ale za ty se omluvili a uvědomují si je. Nikdo by je neopakoval.
Přijde vám na těchto tvrzeních něco divného? A proč? O komunistech podobné řeči slýchám poslední dobou velice často. A zpravidla s dodatkem – nezažil jsi, tak nehodnoť,” píše v článku Zajac. “Podle této pokřivené logiky by ani nacismus neměl být plošně odmítán a kritizován. Naopak! Je třeba na něj hledět optikou tehdejší doby a uvědomit si jeho pozitiva a souvislosti,” říká s nadsázkou bloger.
Zároveň poukazuje na skutečnost, že nacismus odmítán takřka všemi lidmi ve vzájemné shodě. A to i přesto, že by jej (podle komunistické logiky) měli negativně hodnotit jen jeho pamětníci, kterých je ovšem velmi málo. “Nacisté by tedy měli dostat šanci se projevit. Mít možnost kandidovat, očistit své jméno. Když poupravím nejčastější komunistické argumenty, tak: Není se čeho bát, dnes už by Židy nikdo do koncentráků nesvážel. V dnešní době už to není možné a není k tomu ani důvod.
Autor: Landye Westerner
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Mirko Hampl 200,- Kč, Vladimír Janeček 100,- Kč
Celkem za měsíc: 14 433,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Sytý hladovému nevěří - 26.1.2021
- Nárůst migrantů na jižní hranici USA eskaluje. Do země opět míří několikatisícové karavany - 26.1.2021
- Hotovost a limity pro transakce - 26.1.2021
Hm, to nepadne na úrodnou půdu. Komunismus je tady předmětem nostalgie, na kterou se nesahá, a co se týče nacionálního socialismu, na něm (většinou stejným lidem, kteří slzí za tím komunismem) vadí maximálně to, že ho provozovali Němci.
Na komunismus vám tady na fóru všichni se.rou. Jenom VY stále všechny s odlišným názorem než liberálně zalézt co nejhlouběji do západního zadku nálepkujete.
houžvička-správně
Kdyby ty “kapitalistickokřivorypácké” KKuurwy, nás tak nebrali na hůl a nekurrwyly tady, co se dá, tak na bolševiky nevzpomene ani punta u boudy. Jo a mladý bloger, ten at sy viSSeere voko, to spodní. Jen štvete lidi proti sobě, doufejme, že se vám to vrátí zadními vrátky.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Kristian-Kodet-s-zenou-pro-PL-Spolecnost-v-USA-je-rozdelena-Stejne-jako-tady-Za-podporu-Trumpa-vam-rozmlati-okno-595270
Budeme tedy účtovat, jak si přeje Honimil.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Uz-se-vam-to-krati-Zuctuje-Jakub-Janda-i-s-vami-Pamatujte-si-kdo-byl-za-Zemana-pro-Rusko-a-Cinu-veli-595413
To bude tím, že to ovládají levičáci, sice modernější a nedělají to v rajtkách a s Nagantem v ruce, ale je to to samé, zavedení socialistické totality.
Pavle, ten článek o pornoprostitutovi Jandovi jsem ráno četla, má skutečně “výživné” hlášky, fašoun jako vyšitý. Už se těší na politické procesy s těmi, co nemají ty “správné” názory”. A to si tuto veš i s jeho Evropskými pornohodnotami Al Hamajda vydržuje při MV coby součást svého komanda, které dohlíží na “názorovou čistotu”. Tudíž si hulibrka Jandu všichni v této zemi zcela nedobrovolně platí.
Mám takový pocit Anino, že se nám tuna přehřívá Papinák. Dělají vše proto, aby nás poštvali proti sobě, všimněte si, jak přikládají čím dál razantněji pod kotel.
To jenom Vy, rusobolševická palice.
Vy se prezentujete v množném čísle? Není to schizofrní?
Minimálně já s ním souhlasím, takže množné číslo používá správně.
To je Vaše povolání.
On to s Vámi konzultoval před otištěním?
Ne, ale navzájem známe své názory.
Asi tak dobře, jako známe ty vaše.
Moje neznáte, znáte pouze ty co si vymýšlíte a potom je podsouváte.
Do tebe je vidět, jak do hubené kozy.
To je váš způsob “diskuze”.
Vize, to jsou zase úhybný keci v kleci. To si nechte až budete na to vašem semináři, řídících důstojníků.
Dubová houžvičko
On (oni) nechápe/nechápou, že ta tzv. nostalgie je pouze reakce na jeho/jejich nehorázné lhaní.
Jako by na minulém režimu nebylo co kritizovat, musí si soustavně vymýšlet, přehánět a lhát.
Hm.
Takže si pojem nacionálně – socialistická strana (NSDAP) rozdělme. Na té “nacionální” části není, co vyčítat, protože národovectví a vlastenectví je to jediné, co nás ještě, doufejme, může zachránit před leftardskou vraždou globalizací a smrtí přirozených národů, organizovanou ze Západu.
Problém je v té “socialistické”. Jenže dnes už je socialismem nakažený program snad každé politické strany, protože lidstvo k socialismu zdegenerovalo jako celek.
Takže porovnávejme srovnatelné, tedy představitele NSDAP ze třicátých a začátku 40. let s rudými pěstmi “dělnické třídy” z let padesátých. Mezi těmito sviněmi opravdu žádný zásadní rozdíl nebyl, jen používaly jinou symboliku.
Dnes je, samozřejmě, takovéto srovnání nesmysl, protože opravdoví nacisté už v drtivé většině vymřeli bez následníků a komunistické nástupnické strany (typicky KSČM) nelze s komunisty 50. let ani srovnat. A po pravdě řečeno, také už vymírají.
Porovnávejme srovnatelné.
Nesmysl, nacionalismus je z principu nedemokratický režim, protože zvýhodňuje majoritu a znevýhodňuje minority. Nacionalismus je zločinný a vražedný režim i bez toho přidaného prvku socialismu. Zjistěte si, kolik mrtvých mají na svědomí např. španělští nacionalisté,rumunští nacionalisté, italští,balkánští atd , kteří vládli před 2.světovou a pak se paktovali s Hitlerem.
Nacismus vychází z nacionalismu, takže zločinný je již zárodek.
Jediný režim, který není zločinný je demokracie, ať už
v podobě zastupitelské nebo přímé.
Navíc nacismus vznikl jen z vyhraněného nacionalismu, původní nacisté vůbec nebyli socialisty, ale jen nacionální fanatici a šílenci , kteří za vším viděli židovské spiknutí. Socialisty se nacisté stali, až když potřebovali přilákat plebs…
Skutečné socialisty naopak nacisté vraždili, všichni víme, jak ve 30.letech v Německu dopadla demokratická levice reprezentovaná sociální demokracii, její členy nacisté z části vyvraždili , z části poslali do lágru…
Tady si musíme ujasnit pojmy, socialismus může být i demokratický a liberální.
Nacionalismus už z principu demokratický nemůže být nikdy.
Pleteš si pojmy a dojmy.
To nemá cenu.
A proč by měl zvýhodňovat minority?
máme tady kupříkladu minoritu Vietnamců a větší minoritu Romů. Rozdíl je nejen ve velikosti ale i v tom, že malá část Vietnamců se dala na cestu zločinu a malá část Romů se ho neúčastní.
No, co je nám po majoritě, která se někam vecpe a ještě si nárokuje právo na všechno?! Pokud respektuje majoritu, je to v pořádku a majorita minoritě nic neudělá.
Mozna vymiraji, ale zatim jsou rozlezli po vsech webech jako stenice. Vrcholem jsou Staliniste, kteri oznacuji Gorbacova Chruscova za “zradce” a mysli si, ze se to zase obrati.
Pardon, pane, ale velký odborník z neziskofky nás právě poučil, že ” … Ono ani u nás těch komunistů moc nemáme, já napočítal čtyři…”
Nabízí se tak otázka, jak se nám ti pouzí čtyři nezbedové “… rozlezli po vsech webech jako stenice. Vrcholem jsou Staliniste …”
Všichni čtyři? No to je tedy vážný prooser!
To jsou jen trollí farmy.
… které řídí ti “čtyři komunisté”.
Jasně.
polách, ty si sám troll nejakej cigánofilnej mimovládky, hlúpy a obmedzený ako len trollovia vedia byť
Rudolf Kavan.
Taky že byli. Něco si o tom najděte.
Kadel :
– toto tunajší nepochopia. Resp. NECHCÚ pochopiť.
On nebyl mezi nimi rozdíl ani v 70. letech.
Ovšem než vymřou všichni marxiblbí Kadelníci, to bude ještě chvilku trvat.
Vstanou Nový Bojovníci.
Překvapil bys mne, Jášku, kdybys jednou místo plivnutí myslel.
Ale i z biologického hlediska, v čuráčí hlavičce mozku nenalézti, zato ejakuluje velmi dobře.
K těm kovaným komunistům z 50. let bych spíše přirovnal Piráty a podobné. Zatímco soudruh Filip o znárodňování nemluví, tak Piráti se před “demokratizací vlastnictví” nikterak zastavovat nebudou.
O tom jak spatny clovek ten tzv zakladatel komunisticke ideologie Karel Marx bylo vseobecne znamo.Satanista Marx pritahoval lidi stejnych hodnot.Vrana k vrane seda.
Smula bylo ze to co se o Marxovivi dnes vi,nikdo z tech zaslepenych komunistu nevedel a mimochodem kdyz tenhle zok nemravnosti zemrel,jeho pohrbu se zucastnilo jenom asi 12 osob,vcetne clenu jeho rodiny.
On je hlavně problém v tom, že dnes je za “komunistu” označen i ten , kdo chce aby tady Romové a Židé měli stejná práva, aby nebyli diskriminováni a aby mohli využívat všech svých práv a svobod, které jim garantuje Ústava.
Aby tady ženy měly stejná práva jako muži, aby chudí měli stejná práva jako bohatí atd.
Ale ono je to sociální bublina pro rasistickou a xenofobní lůzu , je komunista každý, kdo chce aby zde platily lidská práva a svobody a práva jednotlivce,aby zde nebyly diskriminované národností a sexuální menšiny, aby se k sobě lidé chovali slušně a ohleduplně.
To není o názvech, to je lidech, pro xenofoba a šovinistu holt bude komunista každý, kdo nesdílí ty jeho nechutné rasové téze.
No, cikáni mají úplně stejná práva ale ty povinnosti, ty povinnosti…
O tom nejen pomlčel, ale určitě ani nevysvětlí. .
To vysvětlit nejde. Z “lidskách práv” na fšecko se stalo beranidlo na společnost.
To beranidlo se jmenuje havlovo
Židy si do huby neber!
A co se romů týká, mají stejná práva, ale povinnosti s nimi spojené považují za diskriminaci. Když majorita řekne “romové do práce”, tak hned řvou, že je posíláme do plynu, ty idiote!
Prakticky totéž jde napsat o Merkel.
Už aby jela, baba.
hmm ……., pokiaľ neodídu jej voliči, tak – vďaka demokracii – sa nič nezlepší.
A jej voliči neodídu , pretože tá mladá generácia je rovnaká, resp. ešte horšia. Takže – sme v prdeli, a nič dobré nás nečaká…..
Nikdy som neveril, že vyšší vek má aj veľkú výhodu….
Nacionalismus byl zneuctěn německými nacisty.
Jinak jsou to lidi s národním cítěním.
Jiné kafe jsou komunisti.Ty mají za sebou zločineckou
éru s ostnatýma drátama a patolízactvím k sovětským
bolševikům, kteří mají také za sebou hodně mrtvol.
Komunisté nemůžou být vlastenci, protože komunismus je internacionální.
..a internacionální znamená, že všichni se navzájem ctí a uznávají, ne že jeden druhého sežere…
No, já jsem to zažil. Oni v tom totiž mají i takovou drobnost, třídní boj. Takže o nějakém ctění navzájem nemůže být ani řeči.
no…třídní boj, stačí se na to podívat z druhé strany a je to třídní obrana…..a tvrzení, že třídy nejsou, to je právě instrument třídního boje …
Nevím nic o tom, že by třídní boj praktikoval někdo jiný než komouši.
Jaká třídní obrana?
???
Přece každý boj se skládá z útoku a obrany.
Vy taky bráníte své zájmy proti útočícímu komunismu – nebo jsem vás jen špatně pochopila a chcete s komunismem mírově koexistovat?
Aha, a co je na tom třídního?
Antagonismus.
Jeooeeécheecheeé
” … Nevím nic o tom, že by třídní boj praktikoval někdo jiný než komouši…”
A čím je tedy boj Tebe a podobných klávesnicových bijců proti komunistům?
Třídním bojem.
Z definice.
Zase lžeš, Jášku, nech toho, Pán Bůh Tě vidí!
” … komunismus je internacionální …”
“… mají i takovou drobnost, třídní boj …”
Hele, Jášku, tak jak to tedy je? Je problém v třídním boji, nebo v internacionalismu? Ňáko to mícháš dohromady.
Piráti mají také dokonce Pirátskou Internacionálu (ve Švýcarsku). Jsou tedy stejní, jako komouši?
To, co tady předvádíš Ty a Tobě podobní, je třídní boj proti komunismu. Takže pokud je problém v třídním boji, jsi stejný, jako komouši?
Hele, já umím ocenit snahu, ale máš v tom docela výživnou bramboračku.
s.:
Ty se nesnaž stravovat, co je pro Tebe nestravitelné, protože pak jsi nucen ztrapnovat se více, než opravováním pravopisných chyb.
soudruhu, a jak to tedy je?
A neřekne – a just!
To máte sice pravdu, ale komunistů je dneska pár, střídají je Piráti a to považuji za nebezpečné!
Tak on je komunismus a “komunismus” že…
Dnešní socialismus a komunismus ,alespoň na západě Evropy ve Skandinávii nebo v Kanadě je demokratický, to znamená, že respektuje lidská práva a svobody a práva jednotlivce.
Snad nechcete srovnávat masové vrahy Stalina,Lenina a další, např. s dnešními německými Zelenými.
Kolik lidí zabil Stalinův režim a kolik lidí zabili němečtí zelení ? Pokud si na tuto otázku odpovíte, tak máte jasno.
Dnes komunismus prakticky vůbec neexistuje, je to demokratický socialismus. Ono ani u nás těch komunistů moc nemáme, já napočítal čtyři… Semelovou, soudruha Filipa alias agenta Falmera, stalinistu Skálu a Foldynu, to všichni komunisté, které tu máme. Zbytek jsou demokratičtí a liberální socialisté.
” … Dnes komunismus prakticky vůbec neexistuje …”
No, to sis dovolil hodně.
Proti čemu tedy ti chrabří klávesnicoví komunistobijci tedy bojují? Proti pěti Filipům?
Pokud nemají WxV v hlavě úplně vymleto, za tohle Tě sežerou bez chleba. Bude to zajímavý pohled …
Proti neslušným politikům, třeba Babiš není komunista, ale je to prostě šíbr… a takový morálně zkažený člověk, by vážně premiérem být neměl.
Co jsme si zvolili, to máme.
A co jsme si nezvolili, to nám “demográtycky” doplnila (nařídila) zastupiční demokracie. Třeba socany do vlády, i když zrovna ti se svým volebním výsledkem by měli jít spíš do pr/dele.
prosím tě, pro zachování rovnováhy, jmenuj alespoň jednoho nešíbra…
Kolik indiánů zabili Američani , kolik lidí zabili západní ” demokrati ” v 1.světové válce , kolik zavraždili lidí v koloniích , kolik otroků ?
Indiánů na konci 19. století asi 30 000.
Kolik občanů SSSR zabil Stalin?
A to doma zřejmě neměl válku.
Nevím , kolik těch indiánů bylo , ale jednalo se o genocidu protože pak přežívali už jen v rezervacích ! Nějak jsi zapomněl na ty války , domorodce , otroky , Irák , Afganistán , Libyi , Syrii , atd. Stalinovi dávají dnes vinu za 30 let jeho vlády na 1 milion 800 tisíc lidí , USA jich jen od 2.světové války má na svědomí 20-40 milionů !
Dnes jich je víc, než jich bylo v pol. 19. století.
Stalinovi dávají za vinu, i ruští historici, 20 000 000 mrtvých.
A ty čísla o USA jste si vycucal kde?
Ty polopravdy a pohádky o Indiánech má pravděpodobně na triku Karel May, a ty potoky krve na divokém Západě komunističtí pisálci Rodokapsů, své vykonal i Hollywoood, infiltrován levičáky.
To číslo 20 milionů obětí Stalina je s největší pravděpodobností dost podseknuté, kdyby měla druhá světová trvat o něco déle, na smrt hnaní mužici by brzy došli.
USA dosud byly největší brzdou vlivu komunistické ideologie, a i největší vojenskou brzdou proti násilnému nastolení komunistické ideologie všude po světě, a proto jsou všem možným soudruhům po světě trnem v oku.
Proto také komunisté v USA (pod všemožnými krycími značkami), dělají co mohou, aby z USA udělali Orwellem předpověděnou Oceánii.
Hele rudá kůže přispěchala na výpomoc, bílému bratru. Tvoje myšlenky jsou zejí prázdnotou, jak ústa staré ženy.
Pane Langere,
“….na smrt hnaní mužici by brzy došli”.
Pak ovšem nevím, proč zrovna tohle vyčítáte Stalonovi.
To by snad bylo dobře, ne?
Víte, ono je to těžký, pamatovat si, co kde člověk nalhal. To langer nemúže zvládnout – musel by mít hlavu jak Alexandrijská knihovna.
To od něho nemůžete spravedlivě žádat.
Jášku, zase lžeš.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Indian_massacres
30 tisíc jich padlo například jen v jediném masakru v Chollula, 1519
Nelži, Pán Bůh Tě vidí!
Víš Pepa, když jseš tak chytrý, kolik američanů zabili a skalpovali indiáni ? A kolik lidí padlo v 1. světové válce
když ještě nebyl východ ? Víš kolik lidí bylo zavražděno např. v Gulagu apod. Jseš komouš a to vše vysvětluje.
Ano, vysvětluje.
” … když ještě nebyl východ …”
Sever, jih, západ. A dost, tři strany stačí. Zeměplochu nesou slůňata, stojící na krunýřích velikých želv a kolem toho celého obíhá Slunce.
Tak. A uvnitř zeměkoule je ještě jedna, o něco větší.
Ty bolsevicke zrudy dnes skodi tim, ze zenou vodu na mlyn rusofobu.
1) Utvrzuji lidi v tom, ze Rusko = komunismus, tj. v te hlavni lzi, na ktere je rusofobie zalozena..
2) Lidi od sebe odpuzuji na “druhou” stranu, tj.k rusofobum.
Zajímavá a z velké části pravdivá myšlenka.
Tedy připustíme-li, že největším sočasným semeništěm bolševismu je Západ. Pak to sedí dokonale.
To jsem si nějak nevšiml, že by někdo dnes tvrdil, že v rusku je komunismus. Kdo?
že nemáš mozog, to viem dávno.
Že nemáš oči ani uši, to je prekvapko….
Vazene intelektom neobdarene nizsie formy zivota, existencia spolocnosti, ma svoje racionalne opodstatnenie a aby si spolocnost plnila svoj ucel, aby bola pre svojich clenov prinosom, logicky v nej musi fungovat spolocenskizmus (synonymum = socializmus)… Presne z tohto dovodu sa dnes sudruhovia velkokapitalisti snazia spolocnosti zlikvidovat, fungujuca spolocnost, je totiz v priamom rozpore s ich ekonomickymi a mocenskymi zaujmami… Toto je cielom vsetkych tych liberalnych aktivit, ktore vy intelektom neobdarene nizsie formy zivota, dnes masovo oznacujete za laviciarstvo… Paradoxne, vsetky vami ospevovane konzervativne hodnoty, vzdy platili len v socializme, co je nakoniec logicke, lebo len v spolocenskizme, teda v spolocenskom systeme, v ktorom na prvom mieste vzdy stoji clovek, maju konzervetivne hodnoty sancu byt uplatnovane…
V liberalnej „spolocnosti“, v ktorej je zaujem jednotlivca (kapitalisticky individualizmus), povysovany nad zaujmy inych jednotlivcov, teda aj celku, uz o spolocnosti ani nie je mozne hovorit, pretoze taka „spolocnost“, si logicky nemoze plnit svoje poslanie, svoj primarny ucel, pre ktory bola vobec vytvorena… Spolocnosti boli vytvorene pre spolocny prospech vsetkych ich clenov… Z tohto dovodu je logicke ocakavat, ze v spolocnostiach musia nutne existovat aj spolocne zaujmy a nejaka celospolocenska koordinacia vkladov vsetkych clenov spolocnosti, v zaujme naplnenia tych spolocnych cielov… Toto je mozne oznacit pojmom spolocenskizmus, teda spolocenskym systemom, zameranym na pozitivny prinos spolocnosti, pre kazdeho jej clena, alebo inac, spolocenskym systemom, plne respektujucim primarny dovod existencie spolocnosti… Toto je elementarna logika, ktora nema nic spolocne s akoukolvek kymkolvek hlasanou ideologiou, ani so ziadnou spolocenskou stranou a ktokolvek nesuhlasi s elementarnou logikou, je logicky intelektom neobdarenou nizsou formou zivota…
Co sa tyka zidakov, toto je dnes jedina zaujmova skupina, ktora presadila a uplatnuje trestne stihanie kazdeho, kto sa odvazi aj co i len rozporovat ktorekolvek z jej tvrdeni… Toto je neklamnym znakom totality tej skupiny… Ale povedzme, ze ako bohom vyvoleni, zidaci konaju len v mene boha a teda len uplatnuju nim zavedene pravidla hry… Z tohto dovodu, by bolo rozmune umoznit im cim skorsie presidlenie sa k ich stvoritelovi, aby uz neboli obtazovani pritomnostou a kritikou menejcennych gojimov… S presidlovanim sa, nakoniec uz maju bohate skusenosti, od nepamati predsa nic ine nerobia, tak preco im nepomoct konecne dorazit do ich cielovej stanice…? A toto by pomohlo nielen im, ale aj vsetkym ostatnym na tejto planete… A myslim, ze zidaci by urcite nenamietali, ak by tam s nimi boli presunuti aj vsetci sustavnym obdivom ich zahrnajuci uzitocni idioti z radov gojimov…
je nerozumné apelovat na logiku u náboženských pomatenců
Sudružky a sudruzi pravicovi,
K tomu VAŠEMU nacizmu. Narodni socijalizmus, sudružky a sudruzi byl postaven na prospěchu jedneho přesně definovaneho naroda, ktery moji Liben stavěl svuj prospěch na zotročeni (cizich proletařu) a vyzmizikovani jinych narodu, etniky, fyzicky i duševně postiženych.
Prvni sudružky a sudruzi pravicovi co nackove udělali, bylo že podpalili Rajchstag, svedli to na komunisty a začasli hon na komunisty. V dalšim pořadi začali palit knižky, zejmena všechny knižky Karla Marxe o potřebě spojit všechny sily mezinarodniho proletarijatu v boji s buržoaziji (zejmena mezinarodni velkoburžoazii – jak se moderně dnes starořecky řika oligarchii) za sve zajmy a prava.
Astalavista mudrlanti. A teď do mně hotentoti.
Ještě něco vam řeknu sudruzi pravicovi,
jestliže je dneska někdo nacistou, tak jsou to kromě Banderovcu, ktere přivedl k moci na uloupene VykraDině mirumilovně valečnicky Zapad hlavně emeričti sudruzi prezidenti – Buš, Obamba a sudruh Trump.
Bo sužky a sudruzi tito vaši sudruzi nacisti hlasaji America Uber alles. Jedině my Emeričani jsme vyvoleny nador, předurčeny vladnout celemu vesmiru, kroutit wostatnim ruce, demokradicky zotročovat a vykradat ostatni země, humanitarně loupit a lickopravně pachat po celym světě mezinarodni zločiny a direktorovat a špiclovat každeho ve dne i v noci když spi.
mladý bloger o možném uspořádání slyšeného…aneb..i já chci být gréta….
Svuj k svemu. Pamatujete jak nackove s radosti a laskou prchali na konci valky do emerickeho zajeti?
Pamatujete si, jak zde rudý gardy vraždily, loupily, kradly?
kdy to bylo ?
Nelži , žádné Rudé gardy nebyly , jednalo se o Revoluční gardy , které chránily pohraničí před zbytky německých vojáků ! Jestli chceš psát o vraždění , tak se zaměř třeba na Američany ve Vietnamu , ti mají na svědomí 3 miliony civilistů !
..a že si pásku RG nasadili na rukáv i vyložené kurvy, to nebyl záměr, to sebou nesla doba…jako i dnes
Ještě doplním, tvrdě, jasně a srozumitelně, ano taková byla doba!!! No a toto přirovnání platí i pro jiné události!!!
To víš, že jo, sóuhu. Proto máme dodnes potíže, jak jsme prý my (komouši NE) vraždili a vyháněli Němce
Nebýt odsunu Němců , tak by už dnes žádná Česká republika neexistovala !
Ten je zaseknutej jako CD.
Ale on se nezabýval odsunem, ale prasáckým chováním některých našich spoluobčanů.
No že oni by se chovali k našim občanům jinak než prasácky? Spíš vyjímka ne?
Skalních (kovaných) komunistů je u nás +- stejně, jako jich bylo před listopadovým převratem …
I koncem sedmdesátých let – v době NORMALIZACE – kdy měla tato zločinecká politická organizace 1,5 milionů členů a kandidátů, byla drtivá většina v KSČ z prospěchu!
A právě tito bezskrupulózni lidé bez páteře, byli, jsou a vždy budou všeho schopni.
Jako jedni z prvních komunistickou stranu opustili, a i nyní jsou připraveni bez mrknutí oka zlikvidovat kohokoliv (třeba i fyzicky – viz Mrázek), kdo by jim jejich cestu k moci a majetku (materiálnu) jakkoliv omezil, nebo dokonce zatarasil…!
Babiš – Bureš je toho zářným příkladem.
Nemohl by tento komunYsta, estébák, podvodník a lhář i nyní rozhodovat o našich osudech a žití, kdyby jej při moci nedržel komunista a lhář Zeman, ale i TI, kteří voliče oblbují vlastenectvím a “přímou demokracií” – SPD.
___________________________________________________________________________________
Poznámka pod čarou:
I v tomto příspěvku jsem místnímu soudruhu učiteli jedno “Y” nadávkoval; vzít mu potěšení z opravování chyb OPONENTŮM je to samé, jako narkomanovi zamezit přístup k droze. Fujky fuj …
errata: … komunistů je u nás +/- stejně …
🔴
Jdi už do p.rdele , západní poskoku ! Hlavně , že dnes prozápadní politici chtějí pracovat pro lidi , plat je nezajímá !
Pepo, i kdybych jíti chtěl, tak nemohu …
Prdel totiž již zaplnili Jožin s valou a bolkem, víš?!
Jsi tam určitě služebně nejstarší !
Co ještě všechno “určitě” víš…?
Pepo, že tys také komouš
To ty tady pořád meleš o komouších , asi se snažíš , aby se na ně při volbách nezapomnělo , jsi komunistický verbíř !
… to víš že jo, Pepíku valíku.
🔴
Hele wollee to jsem nebyl JÁ, přísáhám, hihihihi.
Přeji dobrý den, pane Okoraji.
Tím, že kovaných komunistů není tolik, o tom bych si dovolil pochybovat. Ideologie je totiž prevít. Jak někdo podá čertu prst…
A co se týká onoho prospěchářství, vždyt’ to je podstatná část komunistické ideologie. Spodina, která by jinak byla neúspěšná, chce mít na úkor druhých prospěch. Proto i ta ideologie vznikla.
Jak pravil zdejší komentátor Fr. Zeman, (který už se zde dlouho neobjevil, což je škoda), že být členem komunistické strany pět minut, a tím se stát komunistou na celý život.
Kolik je “bývalých” nebo současných komunistů, co si jsou schopni natvrdo přiznat, že se podíleli a podílejí na zlu?
V tom je právě ta ideologie zákeřná, že lidem vymývá mozek, znemožnuje přirozené uvažováni, a touhu po poznání.
A co se týká zdejšího rudého lektůrka, co na každou pravopisnou chybu skočí jako slepice po flusu, přičemž cokoli důležitého v diskusích mu uniká…
Jak napsal, že kdyby vládli skutečně komunisté, tak se dnes brodíme po kolena ve zlatě, přičemž místo vysvětlení, jak by si to představoval, následují vulgarity jak odněkud z hampejzu…
Tak ten je dost výstižným příkladem, jak moc je komunistická ideologie zločinná, vtíravá a zákeřná, a pokud platí jeho tvrzení, že nikdy nebyl členem KS, pak to platí tím více.
Taktéž zdravím, pane Langere.
Mezi tím, co uvádíte, a tím, co jsem výše napsal já, není žádného rozporu. Ba naopak …
Chtěl jsem pouze zdůraznit fakt, že většina komunistů žádné ideologii nevěřila, a nevěří. Jdou jen po moci a majetku (stejně jako okamurovci), nic víc…
Hilfééé, hilfééé, oh maine gott. Zpráfna ceska sokolovna.
Zlatí Komunisti.
Zlatý komunistický koncentráky…
Za Husáka tu byly nějaké koncentráky ?
Za Husáka? A proč byla teda republika omotaná drátem, proč museli všichni dělat za almužnu, ty Husáku…
Jak mně říkal jeden Talián: V Itálii, když jsem 2roky dělal, tak jsem měl na autu. V ČR dělám 3 roky a pořád mám holou prdel!
To bude tím, že na západě vykořisťuje člověk člověka, jak nám furt zdůrazňovali komouši…
Když byl ten Talián nezaměstnaný, tak co ?
Dnes už omotaná drátem dávno není a za almužnu se dělá stále.
Čím to tak může být, Libore?
Tak běžte dělat něco pořádného.
Stěžuje si Libor, já se jen ptala proč.
Navíc k vaší smůle, si na svou ekonomickou situaci nemůžu stěžovat.
Podívej se do státních ročenek , kolik milionů lidí vycestovalo za Husáka ročně z republiky za turistikou nebo služebně , kolik milionů aut lidé vlastnili , atd. Za almužnu se spíš dělá dnes , jakékoli zvýšení platů okamžitě provází zvýšení cen , tím dochází ke znehodnocování úspor . Svým stupidním projevem jenom děláš voliče komunistům jako okoraj .
A jééé, pepa VALA zase pindá hlouposti.
Už jsi tady dostal statistiky kolik bylo vydáno výjezdních doložek a devizových příslibů. Takže, buď jsi vůl, co neumí číst nebo bolševický agitátor.
No, já myslím, že oboje.
… já taky
Do lidodemo a Černému moři jsi potřeboval výjezdní doložky ?
Ovšem, byla k občance. Každý nedostal pas. Ten byl pouze do Jugošky a na západ.
Kašpárek si plete tzv. velkou a malou výjezdní doložku.
“Velké” výjezdní doložky se vydávaly jednorázově, a to do zemí mimo východní blok. Jinde nebyly potřeba.
“Malé” výjezdní doložky, vydávané od r. 1970, byly trvalé a spolu s pasem platily automaticky do všech zemí Východního bloku, kromě Polska a Ruska (požadováno pozvání).
Teoretici teoretizují, my, co jsme jezdili, víme.
Jo, lektůrku, ale to jste sebou jistě vozil a prokazoval se rudou knížkou.
Kontroloři a ideologové VĚDÍ (i to, co nevíte vy)!
Paní Janino,
komunisté jen tak někoho někam nepustili. Dokonce ani řadové členy KSČ.
Když někdo běžně jezdil na Západ, a dokonce na konference do Moskvy, tak se něčím přes tu armádu bolševických kontrolorů prokazovat musel, co mu umožnilo cestovat.
Pane Langere,
netvrdím, že se na Západ jezdilo běžně a kdykoliv se někomu zachtělo, ale např. na studijní pobyt domluvené s partněrskými organizacemi (školami) bez problémů i nekomunisté.
To už by museli mít hodně velký škraloup, aby je nepustili.
Lžete, Janino.
Na ja super…Jojo vzpomínám jak jsem byl ještě malý školkou povinný hošík tak mi před spaním místo ukolébavky se slzou v oku babička zpívala “Die Fahne hoch…”. Něco na tom asi bude…A děda co sloužil u Waffen XX div.Wiking tak pokud si dobře pamatuji co vyprávěl tak prý nikdy nestřílel do vlasních (tj.němců) ale jen do “nepřátel Řiše” a vždy jen plnil rozkazy a za tento hřích byl po zásluze odměněn 10 lety v gulagu a pak rok 4000km cestou pěšky domů z Kolymy do Sudet…Oba jsou už pár let na pravdě Boží ale já jim odpustil už dávno…Teď aby jim ještě odpustili i ti “nepřátele Říše” a může jít nová ,křišťálově čistá a historii nezatížena NSDAP do parlamentních voleb…
Komouši, ti budou prskat!
Přitom bolševici jsou daleko horší, než nacisti a nikdo s komouši žádné pořádky nedělal, jako to bylo po 2.světový s nacisty…
Komunisti byli fajn, zakroutili vždy krkem kolaborantům.Máš štěstí.
Takhle dnes komouši lživě vysvětlují to jejich vraždění nevinejch!
a nikdo s komouši žádné pořádky nedělal, jako to bylo po 2.světový s nacisty…
++++++++++
Buď rád, jinak bys tady věčně nekrákoral
Co to? Zkvalitňovač diskusí je dnes nějakej slušnej?
Asi někde dostal přes držku…
Možná, ale ted je řada na tobě.Kundošu.
…a kde vlastně byl ten komunismus ?
Už druhá nepříjemná otázka.
Sakra, co na to má Liboér odpovědět, když TOHLE na “rudým náboženství” neprobírali.
* Libor
ale jste mě vyděsila, už jsem myslel že jsou tu dva…takoví
Já nerada
Tam kde vládla komunistická strana. Nedělejte blbého, prostě ten komunismus budovali. Že “ráj na zemi” nevznikl, neznamená, že to nebyl komunismus.
Prostě to komunismus byl, s kolchozy, okradením národa, justičními vraždami, pracovními lágry, zákazy studovat nebo mít lepší místo. O cestování ani nemluvím.
Ale no tak, nebylo nic zadarmo, ještě jsme nebyli dostatečně uvědomělí, abychom makali jak šroubci a brali si jen to, co potřebujeme, dokonce zvládli i ohodnotit si naše zásluhy a uznat, že von ten kolega makal víc, tak si může dovolit i vo rohlík víc
Jak jsem to očima přelétl, tak už jsem četl boilér.
s. Nojo:
Nu, podle Vašich měřítek, formovaných ML vzděláváním, patrně nikde. Ale jeho budováním s tím neustále opruzujete i ty, kteří na to nejsou zvědaví. A za bolševické totality to byl ideologický opruz a teror pořádný.
Nemáte ani tolik cti přiznat si sami sobě, že žijete v bludech, že všechny Vaše pokusy, jak komunismus vybudovat, selhávaly a selhávají, a že ukázkovým příkladem, jak ony světlé zítřky dopadají, je např. KLDR.
– každému podle jeho potřeb.
Když to tak vezmete, nepotřebujete toho k přežívání mnoho.
– každý podle svých schopností.
Účelem je z každého vymáčknout maximum ve prospěch celku, a to různými metodami, kdy lidé dělají pokusné králíky, co všechno vydrží.
Ale vždyť je to úplně jedno. To jenom zašvihaní komouši chtěli něco nějak nazývat. To, že pod jejich vládou zmizelo z obchodů první den mýdlo, druhý den hřebíky a tak to pokračovalo, jim nedocházelo. A byli to vědci!
Jak to , že tu nebylo už 1.9.1948 15 milionů mrtvých lidí hladem , žízní, zimou a nedostatkem hřebíků ?
Bravo!
:
Ty hřebíky se vám mimořádně povedly!!!
p.Langer :cit Účelem je z každého vymáčknout maximum ve prospěch celku, a to různými metodami, kdy lidé dělají pokusné králíky, co všechno vydrží….
…to co uvádíte jako zrůdnost “komunismu”, to je každodenní skutečnost, postihující dnes statisíce zaměstnanců ve firmách, zejména západního kapitálu. Až budete praktickým lékařem a projdou vašima rukama zaměstnanci při vstupu a výstupu, až uvidíte vlastní pacienty, kteří vás prosí o nemocenskou, protože jsou vyčerpání, až vám s tímtež přijde řidič kamiónu…tak potom diskutuj o komunismu a kapitalismu….
Třeba u nás
Jak nám sóuzi tvrdili, tak vyspělý socialismus je první fází komunisticko eko formace!
Ale věř těm pošukům, ta pavěda se ohýbala tak, jak se to sóuhům momentálně hodilo.
A to na západě je jako co ? Marx s Engelsem ani v nejdivočejších snech nedoufali, čeho všeho komunistického a trockistického se jejich následovníci na západě dopustí.
Výstižný a stručný článek.
Proto rudé vředy kvičí.
A jak se komouši zuby nehty snažej zachovat 40let vylhaný pořádky, že špatní jsou jenom nacisti. Komouši jsou daleko horší, jako nacisti
Přesto vládnou celé Evropě , měl by ses krotit , aby tě neposlali na uran !
Libore,
tohle už bylo opravdu “přes čáru”. To už nejde ani vysvětlit, natož omluvit vaší prostoduchostí.
Já Vám to klidně vysvětlím. Nacisté to dělali pro svůj národ, takž jsou špatní pro cizí národy a pro ně byli jasný nepřítel. Kdežto komunisté to dělali proti vlastním národům, protože je neuznávali.
Nic o tom nevíte ani po téměř 30-ti letech volně dostupných informací.
Pak se divíte reakcím na podobné žvásty jako jsou vaše a Liborovy a zcela mylně je považujete za “nostalgii” po minulém režimu.
Já v tom žil
Já taky. A vím stoprocentbě (pokud nelžete), že déle než vy.
Nejde to omluviť, ale ide to pochopiť. Je to proste mozgová choroba.
Leda tou diagnózou, to pak ano.
Já jsem jednoznačně pro kapitalismus.
Opravdu si nechci vybírat mezi socialismem a smrtí…
Tak to máte dnes opravdu blbé. Socialismus totiž vítězí na všech frontách. Lid to tak chce.
On je to spíše kapitalismus s lidskou tváří pane kolego.
Já jsem pravičák , který má srdce. Požaduji decentralizované řízení státu, volný trh, nedotknutelné soukromé vlastnictví atd.
Ale zároveň chci, aby bylo postaráno o všechny chudé a sociálně slabé, aby tito sociálně slabí měli všechna práva a možnosti jako bohatí.
” nedotknutelné soukromé vlastnictví atd.
Ale zároveň chci, aby bylo postaráno o všechny chudé a sociálně slabé, aby tito sociálně slabí měli všechna práva a možnosti jako bohatí.”
– takýto názor dáva právo na soc. dáfky za chorý mozog. Tvoji súkmeňovci toto iste využívajú pred posudkovou komisiou. Pri takomto názore žiadny lekár nepovie – nie.
Šmarjá a co ti brání v tom, aby ses o ně staral? Tak vydělávej a dávej jim to.
Nemá to blbé. On miluje tunajší socializmus maskovaný za kapitalizmus.Socialistické dáfky od “kapitalistického” štátu.
…a říká tomu kapitalismus s lidskou tváří
Muslimové ti ukážou , co je kapitalizmus !
Pro malý.velký, když jste pro ten kapitalismus:
Snídaně:
Čaj, chléb s máslem, jablko
Svačina:
Banán/ při vydávaní snídaně/
Oběd:
Polévka, Brambory, vepřové maso 80gr, kompot
Večeře:
Při vydávání oběda bude předán balíček. Složení: Rohlík, májka, porcovaná zelenina
Máte pocit, že jste na dětském táboře za totáče? Tak čtěte dále!
Tzv. Střediskové obce s pomocí státu vytvoří vývařovny, do kterých budou docházet ti, jejichž bydliště není dále než pět km. Budou mít vlastní nádobí a příbor. U těchto vývařoven bude i oddělení balení a porcování stravy a tato bude dle možností rozvážena do vzdálenějších míst, kde vznikne odběrní místo u distribučního vozu, kde si osoby převezmou box s celodenní stravou. Další den bude strava vydána pouze v případě vrácení čistého boxu z předešlého dne.
Ještě nic?
Tak dále!
Každá rodina má nárok na 100 Kč na člena na týden, které budou vydávány jednou týdně na určeném místě. Nejlépe u páteční distribuce stravy!
Každá rodina má nárok na jeden kredit do telefonu v ceně 200Kč/měsíc. To na zavolání lékaře, domluvu na práci apod. stačí.
Stát pomůže vytvořit obcím vyšší úrovně sklady darovaného a obnošeného šatstva a hygienických prostředků, které budou vydávány zaměstnanci těchto skladů.
V případě dobré docházky dětí do škol, beztrestnosti rodičů nebo v případě, že dítě bude pokračovat ve vyšším, než základním vzdělávání, speciální komise může rozhodnout, na základě žádosti, o nákupu kvalitnějšího šatstva nebo jiných bonusů, z prostředků státu.
Jestli Vás to zaujalo, tak toto je můj návrh na tzv. Sociální dávky. Tento návrh se týká osob, které nikdy nepracovaly a proto na jejich účtu a České správy sociálního zabezpečení není žádná platba!
Do jednoho roku problém s jistým typem vykořisťování pracujících skončí a úbytek občanů ČR bude cca 400 000 osob, protože, prostě potáhnou jinam!
Tak si představuji sociálno já, nikdo hlady nezemře.
To se mi nějak nezdá tohleto…
Každý má právo na důstojný život a ne aby žral nějaké nechutné pomazánky májky.
Jak jsem řekl, já jsem pro kapitalismus s lidskou tváří.
Kdo nepracuje, ať nejí.
Nebo ať žere májku.
Vydělal si snad na lepší?
A brání mu někdo?
Nebo ať žere májku kúpenú za peniaze získané svojou prácou.
To už je extrém.
Jak (velmi často) nesouhlasím s názory “Vize”, tak má tady naprostou pravdu.
Optimálním stavem je zajistit, aby ve společnosti skutečně nikdo nemusel doslova umřít hlady. Ale nic víc. Žádné rozmazlování. V zemi, kde je rekordně nízká nezaměstnanost a statisíce volných pracovních míst, opravdu nemusí živořit nikdo.
Nikdo, kdo nechce. A pokud chce – ať si živoří, ale ať nekrade ze společného a neobtěžuje.
Tato vize “Vize” mi přijde velmi přijatelná a rozumná.
Pracovať je extrém ???
” ….za peniaze získané svojou prácou.”
Samozrejme, žiadneho jednorukého, jednonohého, slepého, ….. by som pracovať nenútil.
Pane maly.velky, nikoli.
Když byly v roce 2002 v Česku velké povodně, tak si jeden Cikán v Ústí nad Labem stěžoval, že mohli dostat jako potravinovou pomoc při povodních šunku, místo aby byl vděčný, že dostali pomocnou ruku.
Patrně někdy uvažujete podobně.
Kapitalismus s lidskou tváří je takový, že nikdo nemá socialistická privilegia, a že jsou některé věci tabu, jako třeba obchod s lidmi.
” … Kapitalismus s lidskou tváří je takový, že nikdo nemá socialistická privilegia …”
Tak.
Pane Langere,
obávám se, že tentokrát s vámi musím souhlasit.
Takže je to zatím 1:1.
Paní Janino,
to neplatí, protože jste to napsala až dost dlouho po Vašem lektůrkovi, a tak si myslím, že jste si to dovolila jen díky jeho pseudosuhlasu.
Jste prostě, a patrně vinou komunistické ideologie, příliš nesamostatná.
Sorry – i kdyby to tak bylo, neviděla bych v tom problém.
Vždyť kdybyste mi nenapsal to, co včera, nemusela jsem reagovat vůbec.
Berte proto to 1:1 jako vyjádření naděje na šanci, že se občas ve vážné věci můžeme i shodnout. A dojde-li k nejhoršímu (tím myslím hrozící chalífát), budeme na stejné lodi a hádat se můžeme až potom. Až na to bude čas.
PS:
To, že opět odpovídám pozdě (tentokrát ještě mnohem později) nezavinilo čekání na Kadlovo dovolení nebo souhlas, ale prostý fakt, že mě neohlášeně navštívila kamarádka.
Paní Janino,
nebudu se raději ptát, jestli ta kamarádka je Kadel.
Co se týká názoru na islám , ten už jste prezentovala, vzpomínáte si na Kadyrova, že…
Tak se prosím nesnažte tvrdit, že jste můj spojenec, když jste na JEJICH straně.
(Jedině, že byste někdy opravdu prozřela, a zachytila třeba nějaké znamení shůry…)
Soudruh lektůrek se rovněž nejednou chvástal, že navzdory vzájemným averzím by mi podával náboje proti nepříteli.
Můžete sama zkusit přemýšlet, jakou cenu má Vaše nebo jeho slovo.
Víte, kolik toho již komunisté naslibovali?
Pane Langere – ne, moje kamarádka opravdu není pan Kadel. Jmenuje se Jana jako já, příjmení začíná na U, iniciály Kadla neznám, Pokud vy ano, můžete porovnat. Ještě napovím – ona je zdravotnice, nikoliv VŠ učitelka.
Co se týká Kadyrova – už nevím, jak to vysvětlit, že jsem ocenila jen a pouze jeho slova “Jsem muslim a ruský vlastenec”. Pokud by byl Kadyrov na cestě do západní části Evropy bez nebo s falešným pasem, nikoliv s pasem platzným a na pozvání jakékoliv evropské vlády, byla bych samozřejmě proti.
Myslíte, že byste aspoň někdy mohl posuzovat slova a ne osobu? Zkuste to a uvidíte, že si budeme rozumět častěji.
Janino, máte prooser.
Dostavte se nejpozději do dvou dnů na ÚV KKSČMŠOPF (Ústřední Výbor Kadlovy Kominické strany Česka, Moravy, Šlonzu a Ostatních Přifařených Obcí), kde budete exemplárně potrestána a bude Vám pokousána a sežvýkána.
Stranická legitimace, samozřejmě.
maly.velky :
“Každý má právo na důstojný život a ne aby žral nějaké nechutné pomazánky májky.”
– už som na webe čítal rôzne nechutnosti. Ale ešte NIKDY som nečítal slová človeka, ktorý sa chváli tým, že žiada, aby ho iní ľudia živili.
Toto je čistá ZHOVADILOSŤ, totálny nedostatok elementárnej ľudskej HRDOSTI a dôstojnosti.
Zhovadilost?
A co byste čekal od nájemné děvky nějaké státem živené NEZISKOVKY, která vříská o právech MENŠIN?
To je, naopak, zcela normální stav.
Už to tady několikrát prezentoval
jo, je to zhovadilost, ale my jsme blbci, že to politikům dovolíme. Oni se pak domnívají, že jsme tak nějak povinni je jako majorita živit, páč nás coby minorita svojí přítomností údajně obohacují
Ale co s tím my-nepolitici můžeme udělat.
Snad jen to, neskákat malému.velkému na špek a přispívat k jeho uhozené zábavě.
Nevím proč to dělá, ale Cikánům i Romům takovým postojem nejen, že nepomáhá, ale přiživuje nechuť majority k nim.
Podobně jako Vize svým obhajováním KAŽDÉHO žida zvyšuje úmyslně pěstovanou nenávist k židům VŠEM.
Oba místo aby hrany obrušovali, naopak je pilně ostří.
Malý.velký to dělá pro zábavu, Vize – věřím, že v dobrém úmyslu, ale se špatnám výsledkem. Moc špatným.
Tak, co se židů týká, nevnímám to tak ostře a spíše souzním s vizí. Ačkoliv mne šokují postoje naší židovské obce, kdy jedou proti SPD, ač ta je proti islámu, který chce židy likvidovat…to mi hlava nebere!
Jéžíšimarjá, už se vyserte na Židy.
Ti nic neřídí a neorganizují.
Nekličkuj a odpověz na dotaz Daji, proč židovská obec nenávidí SPD ? Není tomu nakonec tak, že muslimové jsou nejbližšími spojenci židů proti nám křesťanům ?
Janina :
“Ale co s tím my-nepolitici můžeme udělat.”
– VEĽMI veľa môžeme – nevoliť, nedať moc do rúk politikom.
Strašne jednoduché,
Já jako řešení rozhodně nevidím Ancap.
Človek je tvor společenský, odkázaný jeden na druhého a bez kolektivismu nepřežije.
Čtete aspoň občas příspěvky Pražského orloje? Dovede to vysvětlit lépe než kdokoliv jiný.
Vize :
Takto si predstavujem soc. systém ja :
NIC, nic, 0 , ……
Kto nepracuje, nech neje.
Socializmus začne banánom na svačinu, a končí tým, čo tu je dnes.
Dnešný cigošov kapitalizmus má jednu výhodu : zaručene onedlho skape.
A potom nebude ani krajec chleba pre nemakačenkov, nie to banán. Len ešte rôčik vydržať.
Pane vize, dobrý, ale ještě musíte dořešit bydlení…těch, kteří nikdy nepracovali. Takže tady se nabízí bydlení v obci střediskové, holobyty a hlídané. Pokud si najdou práci, tak se stejně přestěhují, pokud ne, mají střechu nad hlavou. Hlídat je nutno, ale i tak by měli mít občané právo se ve vlastním bránit a to jakkoliv bez toho, aby se pak museli zpovídat u soudu, když osobu, která vnikne k nim domů třeba zastřelí. Jo, šlo by to!
Jednoduché. Příklad:
V Letech stále stojí budovy prasečáku Agpi, které ještě hermani nestihli demolovat. Stačilo by sanovat vnitřek, vyrobit jednoduché pryčny, zajistit minimalistické sociální a hygienické zařízení.
Hlídat by to mohla policie, místo radarování za bukem. Kdo by dělal bordel, suše a bez pardonu by vyletěl, spi si třeba v lese, Tvoje věc.
Strava základní (á la Vize), kdo by řádně a dlouhodobě pracoval, měl by nárok na lepší stravu a nadstandard. Kdo ne, přežil by.
Věřím, že i firmy a obce v okolí by si s radostí koupily práci těchto lidí (i třeba s náklady na převoz na pracoviště a zpět) radši, než riskovat dražší a agresivnější cizince (Ukrajince, Moldavce, exJugoše apod.)
Stačí chtít.
“V Letech stále stojí budovy prasečáku Agpi, které …..”
– toto sú také krčmové reči. V realite, ktorá je detailne popísaná zákonmi, musí poskytovateľ ubytovania splniť stovky parametrov bývania. A keď to asociál rozbije, musí to majiteľ opraviť.
Vojenských újezdů a bývalých kasáren jsou mraky
Daja :
“Pane vize, dobrý, ale ještě musíte dořešit bydlení…těch, kteří nikdy nepracovali.”
– a ještě dořešit : autá, benzín, dovolenky, cigaretky, alkohol, šaty, lyže, smradfóny, ….. lieky, vstupenky, prezervatívy, …..
NIČ – a je doriešené.
Vize
Ale když jsem to tady dal před lety jako článek, Bouše mě zdrbalo.
Septyku, konečně napsals něco smysluplného.
Jestli říkáš, že tě něco takového přepadlo před několika lety, tak to teda není moc často.
To asi před lety napsal jiný Bouše, než Vy, nebo to byl ten skutečný, nebot’ pod tímto nickem přeci dnes píše někdo jiný.
A nebo jste tradičně, ryze zbabělý, a nepůjdete s názorem proti jiným rusofilckám.
Ty jsi jenom hlupák, Bouše
Omlouvám se, že jsem si nepamatovala vás jako autora. Na ten článek si ale vzpomínám.
A dokonce i na to, že jsem si tehdy říkala, že je to velmi slušný jídelníček.
Kecáte, to jste tady ještě neměla službu.
Nekecám. Pokud jste to neopsal vy od někoho jiného.
Nepamatuji se, kde jsem to četla, ale jestliže tvrdíte, že to byl váš článek, nemám důvod tomu nevěřit.
PS:
Druhá možnost, kterou samozřejmě nemůžu vyloučit je, že jsem ten článek četla jinde a diskutující váš nápad okopíroval.
Janino, bavíte se s protičeským trolem, co se vám stalo?
Jak se určuje PROčešství?
Láskou k Moskvě a antisemitismu?
Anti-semitismus = anti-komunismus.
To je zásada platná už 230 let.
Vize,
mohla bych vám položit jednu neprovokativní otázku ohledně těch židů?
Pokud ano, ozvěte se, nechci vás k ničemu přemlouvat.
Děkuji a znovu opakuji, že to nebude žádná provokace.
Třeba deset.
Já bych se zeptal, proč nám židé pořád vnucují ty jejich rasistické, levičácké a rozvratné ideologie ? Kdo jim o ně stojí ? Jaké cíle tím sledují ?
dalši idiotský článek pro langery