
Když migranti znásilňovali evropské ženy, mlčel jsem. Když cenzurovali sociální sítě, mlčel jsem. Když jsem chtěl promluvit, bylo pozdě
TOMÁŠ VYORAL
„Když vraždili Židy – mlčel jsem.“
„Když vyháněli Němce – mlčel jsem.“
„Když mlátili Romy – mlčel jsem.“
„Když odmítali uprchlíky – mlčel jsem.“
„Když přišli pro mě – už všichni mlčeli.“
Co si texty na plakátech trochu učesat?
Já bych si dovolil navrhnout jistou alternativu, za kterou by však děkan Pavel Mrkus aplaus elit pravděpodobně neobdržel.
„Když migranti znásilňovali evropské ženy – mlčel jsem.“
„Když Romové okrádali mé známé – mlčel jsem.“
„Když EU zaváděla stále další restrikce – mlčel jsem.“
„Když menšiny protežovali na úkor většiny – mlčel jsem.“
„Když uráželi a rozbíjeli tradiční rodinu – mlčel jsem.“
„Když začínali cenzurovat sociální sítě – mlčel jsem.“
„Když jsem konečně chtěl promluvit, bylo to již zakázáno.“
Děkana Fakulty umění a designu bych mohl dělat taky
Děkan Fakulty umění a designu Pavel Mrkus se k plakátům vyjádřil pro iDnes následovně: „Na druhé straně se podařilo odhalit i hlubokou propast v porozumění a výkladech základních dějinných traumat, které stále ovlivňují současný bolestný stav duše střední Evropy a v jejím rámci i nelehký každodenní život obyvatel v České republice a především jejích příhraničních oblastí. V tomto ohledu dílo beze zbytku představuje současné umění v jeho nejlepší formě.“
Současné umění v jeho nejlepší formě? Pár žlutých plakátů s natištěným textem v uvědomělém progresivistickém duchu? Ale tak v „nepřeberné konkurenci“ současného „umění“ možná ano. To je pravda. I když bych spíš řekl, že se zdá, že funkci děkana na tamní fakultě bych asi zvládl taky.
Autor: Tomáš Vyoral
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Robert Schlesinger 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Renata Doležalová 100,- Kč, Martin Černý 500,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Oldřich Smejkal 1000,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Jiří Dostál 200,- Kč, Anonym 673,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, Roman Suchý 500,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Karel Jeřábek 163,- Kč, ing. Stanislav Kužel 150,- Kč, Irena Kuželová 150,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč
Celkem za měsíc: 15 997,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kauza Vrbětice “vytlačila” covid - 23.4.2021
- Zpátečka … - 23.4.2021
- Ještě jednou Vrbětice - 23.4.2021
Bravo, pane Vyorale
– a díky!
ano, bravo.
a ta “umělkyně” – to musí být pěkná sluníčková p***
Školské systémy v Evropě pomáhají likvidovat státnost, Evropu, bílou rasu. Zažil jsem to za bolševika. Plakáty, nástěnky, projevy, učebnice, učitelé vše bylo křivé vylhané a poplatné době a okupantům ze CCCR a z KSČ. Rodiče mi od první třídy doma říkaly:” Žiješ v okupované zemi, v televizi lžou, v novinách lžou a učitelé ve škole Ti lžou. Ty už to teď víš, ale nesmíš to nikomu říkat, nebo by nás zavřeli. Už je to zde zpět doba lží a zamlčování pravdy národu. Nyní pod taktovkou kapitalistických elit, majitelů světa, akcionářů FEDu, kteří jsou současně spoluvlastníky většiny celosvětových řetězců bank a provozovateli burzy. Mluvte ze svými dětmi nenechte je vyrůstat ve lži. Vše se v dobré obrátí. Zvolíme si vlády, které narovnají Evropskou unii, nebo ji zruší. Vyženeme migranty a islám zpět do původních pozic. Bojujte všemi dostupnými prostředky a určitě choďte konečně alespoň k volbám volit proti přijímání migrantů a proti Evropské unii v současné podobě.
cit: Rodiče mi od první třídy doma říkaly:
..rodiče neměly říkat, ale tlouct…
A když už chtěli mluvit,pak jste měl napsat,že “rodiče ŘÍKALI”.Taky jeden znalec mateřského jazyka.
Nojo, máš pravdu, jedničkáře z češtiny a urýpance jakým jsi Ty, jsme cestou ze školy vždy tloukly…
A pokračuješ jak vidím i do vysokého věku.Tvoje věc.
My děti, víte?
Přestaňte hnidopišit
Dneska je to podstatně horší – nejsou rodiče, protože neexistují rodiny, které byly prozápadními feministkami ve spolupráci s domácí státní mocí rozvráceny a zničeny. Děti nikdo nevychovává, jen stát a jeho propagandistické orgány si z nich udělaly objekty svých rasistických a šovinistických zájmů.
V tomto ohledu by se dalo zvolat : Zlatý čsl. socialismus !!!
Tak.Tam jsme poznali vola podle odznáčku v klopě.
CCCP, když už teda…
A když vraždili Palestince tak se snad někdo ozval!?!?!?
Umjelkině to bere ňák selektivně.
Zkrátka vraždit a mlátit se směj jen někteří.Kteří,to nám vysvětlí umjelkině.
Samozřejmě, že se ozvali. Evropští liberálně orientovaní Židé nesouhlasí s politikou Izraele praktikovanou Netanjahuem ,který má na rukou krev arabských dětí. A podařilo se, krvavý Benjamin Netanjahu položil funkci a už není premiérem Izraele. A budou nové volby, ve kterých si lid židovský zvolí takové zástupce,kteří budou hájit bezezbytku práva a svobody arabské menšiny, a odmítnou populismus a rasismus.
Mnoho Židů ze západní a střední Evropy ( i čeští Židé ) se ozvali a nemlčeli a vydali jasné nesouhlasné prohlášení, ve kterém odmítají diskriminaci a útlak arabské menšiny v Izraeli. Tak nelžete.
A teď bude zajímavé sledovat, jaké bude pokračování. Protože velmi pochybuji, že by Palestinci jen tak zkrotli, vytasili mírovou ratolest a šli se s Židy objímat. A jestli mám pravdu, tak tam spíš přibude útoků a Izraelcům půjde o krk, tak se budou vracet rádi k současnému uspořádání
A my jsme se po anexi s Němci objímali?To snad néé
I když pár kolaborantů se taky našlo
Ale nešli jsme Němcům házet na hlavu rakety, znásilňovat ve vnitrozemí jejich ženy, ani se nemnožili útoky nožem. Prostě nevěřím, že Palestince tento mír zastaví. Pokud se pletu, budu ráda.
nemnožily*
Aha.Takže Češi jsou hodní, spořádaně odevzdali svou domovinu Němcům.A Palestinci jsou zlí,odmítají to udělat.
Tak jo.
Těm zákeřný útok na Heydricha to byla ale ošklivá teroristická výjimka.
To máte pravdu, Heleno. Vraždit a terorizovat smí opravdu jen někteří. Když se Izrael začne bránit, okamžitě ho svět rázně odsoudí co válečného zločince a největšího vyvrhele v celém vesmíru, když palestinští Arabové zavraždí těhotnou ženu i s nenarozeným dítětem, svět statečně mlčí.
Hloupé je,že židé jsou okupanti.
Řízeně a velice sofistikovaně podnikli invazi do Palestiny s úmyslem ji izraelizovat.Byli to chataři převážně z východní Evropy a Ruska.
S tím regionem neměli NAPROSTO nic společného.
Leda to,že v té oblasti před cca 2000 lety žili lidé, kteří vyznávali stejné náboženství.
Izrael=naprostá anomálie,uměle vytvořený stát NE na základě národnosti,ale na základě náboženství.
Tak jako IS =Islámský stát,tak i ŽS=Židovský stát.
To ale není něco výjimečného. Historicky se stěhovaly celé národy a právě muslimové byli vždy velmi výbojní. Podívejte se na severní Afriku, tu ovládli Arabi celou. Ovládli, islamizovali a islám postupně přenesli i do černé Afriky. Je pravda, že stejně se v historii chovala ŘKC (náboženství všeobecně nic moc dobrého lidem nepřineslo), ale muslimové v tom úspěšně pokračují. A afrikanizace a arabizace Evropy je také v běhu….
A muslimové kolonizovali! Akorát už je nikdo nemůže vykopnout, pochybuji, že se někdy např. v Africe uskuteční něco jako reconquista na Pyrenejském poloostrově!
Nevidím tedy už vůbec žádný důvod, proč by se naše civilizace měla stydět za kolonizaci!
No právě v tom je ten problém.Židé se rozhodli kolonizovat Palestinu v době,kdy už kolonizace prakticky končila.Britové,Frantíci,všechny koloniální mocnosti si balili pingle…
Těžko předpokládat,že se Palestinci smířej s kolonizací která jde jaksi proti duchu doby.Bylo to nešťastné rozhodnutí a byl si toho DOBŘE vědom i sám zakladatel sionismu Theodor Herzl.Sám uvažoval o Madagaskaru.
(Teda né že by na tom Madagaskaru neřvali domorodci taky,ale asi né tak silně jako temperamentní Palestinci.)
Tu Palestinu si “vydupali” ruští chazaři, začali bečet a tlouct hlavou o podlahu a bylo vymalováno.
Stalo se to v Basileji na židovském kongresu,ale už si nepamatuji přesně kdy.Určitě to bude na Wikipedii.
Ste praštěná a kálíte si do vlastního hnízda. Je to svatá země a kolébka – světe a Heleno div se, i naší civilizace, či našich civilizačních hodnot!
Dájo,možná každá považujeme za hodnotu něco jiného.
Já tedy ta zavilá pouštní náboženství (všechna tři-jsou to trojčata!) za ňák moc velkou hodnotu nepovažuji.
Za daleko větší hodnotu považuji antiku nebo myšlenky Konfucia.
No to je vaše věc. Ale naše civilizace je, ať chcete či nechcete, křesťanská…s prvky antiky.
takže se uklidněte, uvařte si nějaké dobré papáníčko dle Konfucia a přestaňte se dojímat nad osudy palestinské chátry.
PS: Jo, Konfucius kecal i do papáníčka – a to se skvělým výsledkem.
Bez nějakých Palestinců, nedávno jste měla Dájo diskusi s Honzou Králem. Taky o křesťanství. Stejně jako islám není jen náboženství, ale i životní styl, začal se evropský styl nazvat také křesťanským.
Když se ale ten styl popíše, zkusí se vyjmenovat jeho pozitiva, kolik a které z nich se pozitivně natvarovaly právě díky tomu křesťanskému náboženství? Mezilidské vztahy, sociální tolerance, životní komfort, kultura, věda, literatura, umění, atd…? Kolik subkategorií z toho výše se pozitivně natvarovalo díky, a kolik navzdory tomu křesťanství? Nesměle bych tedy ještě taky přidal to sekulární uspořádání. To, alespoň myslím, lze nazvat křesťanskou hodnotou pouze v tom smyslu, že to křesťanství již nenašlo způsob, jak tomu zabránit.
Víte, jestli to s tou křesťanskou civilizací nebude právě z civilizačního pohledu sice zaužívaný, nicméně poněkud protimluv…
Chatařko Helenko, něco ta tupého a blbě antisemitského jsem nečetl. Blbko, že touha Židů po návratu na Sion byla podtržena německým vynálezem holokaustu, to nevíš? Že by Hitler a Stalin za přispění původních občanů Polsko – Litevské unie (dnes Litva, Bělorusko, Polsko, Ukrajina) Židů vyvraždili málo? Občas si něco prostuduj. Vrcholem zhovadilosti je rovnítko mezi vznikem státu Izrael a ISIS. Ty budeš pravděpodobně absolventkou nějakých genderstudies s bytem na Klinice. Neberu ti právo na názor, ale to neznamená, že já si nemůžu myslet, že jsi přirození.
Holocaust byla tragédie,ale ňák nechápu,proč by se měli židé zahojit ajgentlich na Palestincích.
Ti s těmi plynovými komorami jaksi neměli nic společného.Byli to převážně pastevci a zemědělci a dění v Evropě patrně vůbec nesledovali.
Židé LHALI že jim jde o bezpečí,což se ukázalo jako naprostý nesmysl.
Kdyby to byla pravda,tak proč netáhnou” domů” a proč jich stále žije 55% v diaspoře???
A nejvíc je to táhne tam,kde se jim nejvíc ubližovalo.
PROČ ASI!?!?!?
Na to si asi každý rozumný člověk odpoví sám.
Oni se totiž (dle jejich svatých knih) nesměj vzájemně okrádat.
Co by asi tak dělal Porošenko v Tel Avivu,že jo?
Četlas někdy o návštěvě velkého muftýho u Hitlera a jeho podpoře holokaustu?
Samozřejmě.Muftí se v nejvyšším zoufalství obrátil o pomoc na Hitlera.Zoufalí lidé dělají zoufalé věci.
Kam jinam měl taky jít, když Korán a Mein Kampf jsou manuály téhož hnusu?
Tak to vám doporučuji zajímavý dokument, bohužel už nevím jak se jmenuje, ale byl nedávno na ZOOMu. Jeden díl byl o tom, jak muslimové spolupracovali s Hitlerem. Právě palestinský muftí byl jeho největším podporovatelem, protože je sjednotila stejná myšlenka, asi tušíte jaká. A to bylo ještě před rokem 1947. A to nehovořím o bosenských jednotkách, které byly taktéž na straně Hitlera. Takže ti Palestinci zase taková neviňátka rozhodně nikdy nebyli.
Ano.Když viděli tu strašnou invazi ozbrojených cizinců,v zoufalství hledali podporu i u Hitlera.
Kontrolní otázka:
Kdyby žil oligarcha Porošenko v Tel Avivu, nashromáždil by takový majetek jako na Ukrajině?
(To jen jako vysvětlivka,proč se židům tak líbí žít mezi gójimy.)
Bělorusko tam nepatří, ti za války Židy chránili.
Psal jsem o původním území Polsko – Litevské unie. Ona údajná ochrana rozhodné nebyla institucionalizovaná (Bělorusko za II. WW neexistovalo). To je jako podle Helenky soudit, že Češi jsou podporovatelé palestinců.
Pan autor to napsal moc dobře.Funkci děkana by zvládnul i sádrový pes s kejvací hlavou.
Věřte mi, že v podstatě ano.
Dřív musel být čelný představitel školy uznávanou osobností s odpovídajícím odborným renomé. Dnes se naopak primárně hodnotí, jak jemný má jazýček a do jaké hloubky umí provádět relaxační ližbu. Ostatní je v podstatě podružné. S trochou nadsázky se dá říci, že je to lidově řečeno (P)utna.
Píši to z pozice člověka, který v akademické sféře strávil pracovně dobré tři desítky let.
Tak jako za bolšána byli dělničtí ředitelé,dneska frčej kavárenští ředitelé.Ale jinak je to prašť jako uhoď.
Ideologická pevnost nad odbornost.
Pardon, ale můžete mi zdokumentovat jediného “fakt dělnického” ředitele základní či střední školy, případně “dělnického” spectabilis či honorabilis? Ne?
Ono totiž za bolševika ta perverze politických pašalíků ve školství nebyla tak křiklavá, jako dnes. V minulém režimu musel čelný představitel školy představovat alespoň trochu autoritu, aspoň trochu něco umět.
Dnes, jak už jsem již napsal, se máme daleko, ale daleko lépe, a tak může dokonce na místě ministra školství stát takové neštěstí, jako byl např. Vopěnka, Pilip nebo Buzková, z poslední doby pak Valachová. Odborné renomé neznamená nic, rozhoduje především ochotnost ližby a gumovost páteře.
No pokusy ó dělnické ředitele byly,pravda,ve školství asi ne až zas tolik.Ale těch rychlokvašek se zejména v justici uplatnilo docela dost.To musíte uznat!
V zemědělství se také”uplatnilo” hodně domkářů, kteří neuměli ani podojit kozu.Díky “dělnickému” původu jim připadl radostný úděl šikanovat zlé kulaky.
Jinak: Pana učitele v bývalé Jugošky jsem zažila osobně.Měl nás na ruštinu,neuměl česky,smrděl a chodil v propáleném svetru.
Říkal nám:”Vy góvno,ja 10 góda i sďèlal na fašísta iz gulométa ta ta ta ta”
(Brzy ho vyhodili za nějaký sexuální delikt.)
Clanek skvely, komentar pani Novotne a pana Polacha jako vzdy z jine planety, utrpeli v mladi nejaky uraz, co jim poskodil mozek?
Helen je z gurunu a poláchova smečka z LV-426 acheron
možno ju obrába, veď cigáni ako vyrazili z Indie sem prišli odniekaľ z palestíny
A do dneška nás kulturně obohacují
Už se tak narodili.
Kdyz jdou po Srbech nebo po Rusech my nemlcime. My se k tomu aktivne pridavame! My jim pomuzeme znicit Rusko a oni pak znici nas.
“Kdyz jdou po Srbech nebo po Rusech ……”
– je to nepochopiteľné a NEUVERITELNÉ, že tunajší slovania dokážu až tak hlboko nenávidieť iných slovanov, a milovať muslimov, anglosasov, germánov, …..
Myslím, že NENÁVIDIEŤ vlastnú rasu je NAJVYŠŠIE ŠTÁDIUM ľudskej debility.
Ani zvíře si nese® e do vlastního hnízda
Kromě Heluš a Palestínců.😛😛😛
Lejdynko,já jaksi nejsem židovka,víme?
O Židech jsem nic nepsala.Psala jsem o tom, že Heluš s Palestínci si 💲erou do vlastního hnízda.
Tuto složitou myšlénku jsem nepochopila.Holt nemůže být každý den intelektuální posvícení,nó
Ani zvíře si nese® e do vlastního hnízda
Lenže ľudia nie sú zver. Sú to ľudia. Takže …..
Autor
První, co se mi při pohledu na ty transparenty vybavilo, byla všudypřítomná hesla, která jsme mohli vidět před mnoha lety na různých veřejných budovách či nástěnkách. Akorát byla buď červeným písmem nebo žlutým na červeném podkladě. To je jediný rozdíl, nicméně i tehdy hesla zcela jasně podporovala režim a totalitní ideologii. Je zajímavé, jak nás ta 4. EU říše stále více vrací 30 a více let nazpět. Současnou mládež a profesory bych však přirovnala spíš k období let padesátých (i když toto období znám jen z filmů a vyprávění) v období tzv. normalizace už jsme totiž tak kvalitně vymyté mozky, jako dnešní mládež (čest výjimkám), neměli. Takže angažovaní eurosoudruzi se nám vrací, jen marxismus nahradili neomarxismem.
Navíc paní “umělkyni” dělá problémy česká gramatika.Schválně – kde udělala soudružka ze SR chybu ?
že sa narodila .
Poslední transparent
SPRÁVNĚ !
A tím se současně odmaskoval ten Neználek,který tohle pustil na fasádu.Pilný toť nějaký student nějaké univerzity z Plzně.Tak mu treba.
Souška napsala omylem slovo židé s velkým Ž.
S velkými písmeny se píšou jen národy.Židé samozřejmě žádný národ nejsou,jen náboženská skupina.
Jak doložil srozumitelně pan profesor Šlomo Sand v knížce “Jak byl vynalezen židovský národ”.
Tzv.”židé” jsou ve skutečnosti konvertovavší chazaři.
Doopravdických Židů je v Izraeli jen málo.
Poznámka pod čarou:
Teď právě v Izraeli protestují etiopští Židé proti rasistickému útlaku že strany chazarských nežidů.
Bo®del,co?
Už začíná lidem svítat,proč Andrejko Bocian navrhuje “zjednodušit pravidla ČJ” ?
Andrejko se především ani za ty roky, co tu je, ČJ pořádně nenaučil. Co by chudák dělal bez Prchala, kdo by mu psal masírku pro voliče?
Heleno, právě tak nejsou národ palestinci. Jsou to Arabové.
On byl původem Palestinec i ten bývalý pražský imám, který spolupracoval s IS a chystal i nějaké útoky. Palestinci všeobecně jsou pěkná chamraď, mozky vymyté islámem stejně, jako jejich další soukmenovci z BV nebo Afriky. Obhájci Palestinců si totiž neuvědomují, že muslimové celá ta staletí, co islám existuje pouze plní svoje zadání – islamizovat další a další země a jsou v tom velmi úspěšní.
Anino,moc dobře si uvědomují jaké zadání muslimové plní.Tady mi křivdíte…
Ale to nic nemění na věci,že Palestincům se stala velká křivda!
Jestli byl ten grázlík doopravdy Palestinec,to netuším.Ale je to docela možné,v každé komunitě se najdou černé ovce…
Že by byli Palestinci nějací beránci si nenamlouvám.Stejně jako asi vy tušíte,že beránci nejsou všichni židé.
Žádná křivda se jim nestala. kdo vám to zas nakecal?!
Palestinci jsou jeden z arabských národů,stejně jako Češi jsou jeden ze slovanských národů.
Asi narážíte na to,že se Palestincům nepodařilo získat státnost.
No,nepodařilo.Žili pod Osmany po WAR 2 jim Britové státnost slibovali,ale nakonec “protektorát” Palestina předali (vč.vybudovaných pevností) židům.
Dalo by se i říci,že Židům Palestinu daroval hodný lord Balfour.
A ve finále hodná OSN tu Palestinu pod mocným lobbingem Izraelitům definitivně přiklepla.
(Pro kosmopolitní Izraelity byl lobbing v jednotlivých zemích celkem švanda.)
Ježíš, chatařko, ty jsi nevzdělaná: Četlas někdy o válce za nezávislost? Jestli ti s utěrkama touží po domovině, nemají v “Palestině” co pohledávat. Atˇ se vrátí do Arábie. Ale tam je nechtějí, protože se nesnesou ani mezi sebou. To, že bílý muž vynalezl spalovací motor a oni sedí na ropných pramenech není jejich zásluha. Jinak mají jenom to co nakradli, důvod proč chtějí do Izraele je ten, že tam je páce a oni neumějí ani založit sad. Jejich “náčelníci ” prodali půdu sionistům (jak jejich zvykem – bližší košile, než kabát). Tolik k Bafourově “daru”.
Napřed musíš vědět o čem píšeš, jinak jenom plácáš tupý nacismus. (Burku nosíš?)
Palestinští “náčelníci” asi nikomu půdu neprodali,pracovali převážně na pronajaté půdě.Tu půdu vlastnili Turci a jiní Arabové.Vztahy mezi různými arabskými národy nejsou nejlepší,ale nechápu souvislost s okupací/anexí Palestiny.
Palestinci rozhodně nikam neodejdou,jsou doma,v zemi kde žili po staletí jejich předkové.
Ještě mají mnohdy schované klíče od domů,které jim Izraelci ukradli a často i zbourali.
Židé se radovali ,že národ bez země našel zemi bez národa.
Byl to omyl,Palestinci nejsou jen zvířata,za jaké je židé považovali/považují.
Asi budete žasnout,jsou to lidé jako i my.
V minulosti židé samozřejmě i nějakou půdu koupili.Dneska ovšem od této praktiky už velkoryse ustoupili a palestinskou půdu na Západním břehu si zabírají grátis.
Momentálně už zabrali 95% cizí,palestinské půdy.S rezolucemi OSN si svědomitě vytírají p®dele.
Oni jsou dnes nějací Židé na Západním břehu? Že ty z genderstudies, nebo něco jiného, kde nejsou potřeba znalosti?
Tak jestli nevíte že už 95% Západního břehu je osazeno nelegálníma židovskýma osadama….Pak mi to vysvětluje i to vaše tykání.
Jděte se dovzdělat,milý Pese.
Kde se dovzdélám o těch údajných 95%, když o nich neví ani ministerstvo zahraničních věcí US ? Že by židovská lobby, vzdělanče?
“už jsme totiž tak kvalitně vymyté mozky, jako dnešní mládež (čest výjimkám), neměli.”
– buďme k sebe úprimní : Ta mládež kdesi tú debilitu nachytala. My sme pri tom neboli ???
My máme iba jeden “argument” :
My to odserieme iba chvíľu. Mládež bude svoju debilitu odsierať celý život.
Samozřejmě je to jen NAŠE vina.Mládí má nárok na blbost, dospělý člověk už ne.
A já se domnívala, že je to nějaký pokus o ČSSR retro
Nechápu, jak mohla taková škola dostat akreditaci! Nebo už máme i pomocné vysoké školy?
Dájo,pomocné školy dneska jsou přejmenovány na praktické.
Takový frekventant získá praktické poznatky,jak optimálně sosat ze státního cecku.
A vystačí s tím až do důchodu.Slečna umjelkině taki.
Pomocné vysoké školy už máme déle než se zdá.Speciálně z nich vycházejí hlavně někteří novináři,kteří nejen že neumějí určit,kde je ve větě podmět,ale slinou i totální neznalostí gramatiky jako celku (ale oni i absolventi technických VŠ na tom nejsou někdy lépe).Já měl možnost sedět na jedné společenské akci u stolu s redaktorem krajského plátku,který jsem pro negramotnost autorů (můj oficiální uvedený důvod odhlášení) přestal odebírat.Zeptal jsem se ho,kolik mají ve firmě korektorů – řekl ,že 4 (!).Když jsem mu jmenoval jednoho,který dřív před odprodejem tohoto plátku současnému majiteli byl ve firmě sám a plátek přitom jako celek používal brilantní češtinu,dostal jsem informaci : MY O TOM VÍME,ALE TY HRUBKY JSOU V PŘÍLOZE Z PRAHY,NA KTEROU MY TADY NESMÍME SÁHNOUT. Tak si to proberte,není asi nutný komentář.
Mám dojem, že jste mluvil s redaktorem Deníku… stejná osobní zkušenost. Mimochodem, .. slynou…
No jo , chybička se vloudila.To je z toho,když jeden chvátá,.Díky za upozornění, jdu se do špajzu stydět.
Co se současných absolventů některých VŠ týká, tak nedávno někde uváděli, že zkoušeli jejich elementární znalosti a zjistili, že mnozí nejsou schopni psát velká psací písmena a dokonce neuměli ani malou násobilku. Tedy neovládali učivo 1.-3. třídy ZŠ!!!
Oni si to vygůglí, nebo se poradí s kamošem na fb a v nejhorším si to vytisknou na 3D tiskárně
A kalkulačku má dnes každý mobil…
Malá odbočka, ale vlastně související. Mám autentické svědectví “instruktora”. V rámci jakéhosi projektu jedné fakulty byl taky “survival” prvek, tzn. něco jako umění přežít. Tak daleko, aby to nazvali extreme survival, ale už přece jen nešli.
Popis je strohý, není ale ani deformován, nic taky není přidáno ani ubráno. Studenti byli odvezeni do přírody a rozděleni do osmi tříčlenných skupin, každá obdržela kotlík, pet láhev s vodou, a krabičku sirek. Úkolem bylo přivést vodu k varu. Uspěly dvě skupiny, kterým se skutečně podařilo, že voda vřela.
Tak to už není ani vysoká škola pomocná! Pokud se něco semele, tak to vychcípá, chcípláci
Třeba jim k těm sirkám nedali návod?(Dneska si junioři zapalujou špeka zapalovači)
Docela dlouho mi trvalo, než jsem mu to uvěřil. Takových těch “vždyť přece seberou dř…”, “vždyť to jen zapá…”, “vždyť…, jsem měl řadu. Na vše byla odpověď – ne, opravdu nevěděli, že zelená tráva není na podpal vhodná. Ani nalámané zelené větve. Že ani nestačí udělat ohníček z těch sirek. Argumentovali, že jedna krabička je na to málo…
Pořád ale stejně neumím toto brát jako standardní stav té generace. Jeden ze synů pravidelně jezdí dělat vedoucího na v regionu oblíbený dětský tábor, kde musejí odevzdat veškerou elektroniku. A prý to docela přežijí.
Tak na tom táboře dělají pro děcka to nejlepší.
Jo, představa, že udělám ohníček ze sirek a uvařím tím vodu
Moji vnuci preventivně prodělali podobný tábor a to s poměrně kladným výsledkem.Ten poměrně kladný výsledek je v tom,že jim to dlouho nevydrželo a jeden bude podle mně už zralý na detox (a s ním by tam měl být i jeho “chytrý” otecko,který mu od malička kdykoliv půjčoval svůj mobil).
Povšimněte si, vážení, že dneska se koná naprosto unikátní fenomén, který býval vždycky symptomem těch nejkrutějších totalit, jaké kdy lidstvo zažilo.
Tím originálním úkazem je skutečnost, že mládež otevřeně kolaboruje s režimem a establishmentem, jak přesně bylo za nacistického Německa (Hitlerjugend) a za čsl. bolševického komunismu (Gottwaldova mládež).
Mládež historicky byla vždycky vůči establishmentu v opozici, kritizovala poměry, požadovala změny, ale dneska je paradoxně oporou totalitního režimu, zatímco starší generace jsou jeho odpůrci.
Něco je tady hodně špatně, že ano ?
Jaké jsou podle vás toho příčiny ?
jednoduchá vec, mládež v 50-tych rokoch bola tiež nositeľkou pokroku, až keď socík vyhnil, sa to zvrtlo. terajší starší sú ešte imúnni proti štátnej propagande, zatiaľ čo mladí spracovaní školstvom sa musia poučiť na vlastnej koži.
Dá se tedy říci, že mládež podporovaná západními židobolševickými gaunery opakuje 50. léta, zatímco starší generace nechce, aby se opakovala.
V podstatě je to obraz stěžejního rozporu v ČR, přičemž jeho pozadí je výrazně složitější.
Dobře jim tak.
Kdyby se to týkalo jen jejich kůže, ať si to vyzkouší! Ale proč mají kur.it život i nám???!!!
” mládež otevřeně kolaboruje s režimem”
– keď mládež doma vidí, ako sa rodičia tešia pred voľbami, ako si zase zvolia milovaných politikov, tak ta mládež tiež začne milovať politikov. Celkom normálne.
Ancapáku, kde žiješ, ty jseš trošku opožděný ? Copak rozvedená matka se 3 dětmi zplozenými se třemi otci žijící s cca 6. motherfuckerem v jednom najatém bytě je rodina ?
Je vidět, že otcové stojí za 💩.
😛😛😛
Lze to tak říci. Halt, byli a jsou už tři generace vychováváni jen matkami bez svých otců. Kdo seje vítr, sklízí bouři.
To “zálohové výživné” to ještě dorazí.Mamky už nebudou potřebovat taťky ani jako chodící kasičky.Sponzorství jejich plodů lásky se ujme stát.
No, já už se těším na dobu, kdy bude stát přispívat do spermobanky
spermiema
To stejně,pokud dárcovství bude za odměnu, vyžerou prominenti-a představte si,že se Vám pak doma narodí další Ráth nebo Zaorálek !
Nejlepší systém by se měl převzít od surikat. Ty takové problémy nemají.
Současné umění v jeho nejlepší formě. Také tak nějak vnímám současné umění. Místo talentu drzost a potřeba “šokovat”. S zároveň buzerovat a motalizovat. Pochopitelně jediný správný názor je ten umělcův a jeho komunity. Tak to vidím na těch plakátech i v poslední době kolem sebe
Dobře,ale tenhle případ není umění – to je jen prachsprosté plakátování.To by pak uměním bylo i vylepování plakátů na cirkus.
nedivila bych se. Já to za umění taky nepokládám. Ale dneska si jeden uplivne, vyfotí to a ejhle: dílo
A ještě na to dostane dotaci
Jedna debilná slovenská “umelkyňa” a jeden debilný děkan neznamenajú žiadne nebezpečenstvo, žiadnu hrôzu.
Nebezpečenstvo a hrôzu predstavujú miliony debilných
a ľahostajných ovčanov, ktorí dávajú politickú moc do rúk takýmto debilným individuám.
Takže tak, ovčania . Nie Hitler bol nebezpečný zločinec – ale tí, ktorí mu dali moc do rúk. Hitler bol “iba” vykonávateľ tých zločinov.
To je bohužel pravda.Ale skoro nikdo si to nepřipustí.Každý se považuje za oběť.
Dokud ještě máme svobodné volby,tak jsme vinni všichni.
Až už je mít nebudeme,tak pak můžeme teprve brečet.
Vďaka.
Je smutné, že TOTO si drvivá väčšina NECHCE priznať.
A JEDINE priznanie tohto ukáže cestu ku záchrane.
Válanie viny na iných NIČ nezachráni.
No konečně.Alespoň v tomhle s Vámi mohu bez námitek souhlasit.
“Alespoň v tomhle s Vámi mohu bez námitek souhlasit.”
– TOTO je jadrom väčšiny mojich tvrdení. Prakticky v každom je toto obsiahnuté. Ak nie explicitne, tak aspon implicitne.
Kdo vraždil ty Židy? Ti vyhnaní němci nebo odmítnutí migranti? A kdo jsou vlastně ti, kteří tohle všechno dělali? Něco, co se skrývá pod nějakou neuchopitelnou nálepkou a hlavně je to vymezuje proti lidem s jiným názorem. Vysoké školství je dnes z velké části hloupé a zpolitizované.
Když vraždí a vyhánějí ˇˇZidy z Francie,tak i když se mi to nelíbí,nemůžu s tím nic udělat,když sudetské Němce střílely revoluční gardy,tak jsem si říkal,že je to pro ně jedno,jestli s radostí padnou ve Wehrmachtu ,který tu s nadšením vítali,nebo od nich. Když mlátili Romy,tak jsem si řekl,že konečně někdo supluje policii.Odmítám nelegální uprchlíky-nemlčím.Aby nebylo pozdě.