
Když Čechoslováci umírali v sovětských gulazích
SM
V československé armádě sloužilo mezi oběma světovými válkami mnoho ruských emigrantů, kteří pomáhali budovat armádu nově vzniklého státu. Z občanů bývalého carského Ruska se stali Čechoslováci. Zrůdný režim na východě na ně ale nezapomněl.
Bohužel pro tyto statečné muže i přes všechny čistky, vraždy a změny v SSSR zůstala jména bojovníků proti bolševikům vryta hluboko do paměti sovětského systému. Ihned po obsazení Prahy v květnu 1945 proto začalo odvlékání ruských a ukrajinských emigrantů zpět do Ruska a jeho gulagů. Stalin nezapomněl, komunisté totiž vždy nenáviděli statečné, protože v nich viděli možnost svého pádu.
Nejvýše postaveným z těch, co byli NKVD odvlečeni, byl armádní generál Sergej Nikolajevič Vojcechovský. Veterán války proti Japonsku z roku 1905, absolvent Nikolajevské akademie generálního štábu v Petrohradě bojoval i za Velké války. Nejprve na haličské frontě a posléze jako náčelník štábu u 176. a 126. divize. V srpnu roku 1917 se jeho osud definitivně spojil s budoucím Československem, když byl převelen v roli náčelníka štábu k československým legiím, konkrétně k 1. čs. střelecké divizi.
Když došlo k bojům mezi bolševiky a legiemi, velel Čeljabinské a Jekatěrinburské skupině, následně se ale vrátil k carskému vojsku, kde se osvědčil jako schopný velitel. Bohužel boj proti bolševikům se nepodařilo dotáhnout do vítězného konce, a tak v roce 1920 odplouvá z Vladivostoku na Krym a následně po porážce Wrangela do Istanbulu. V roce 1921 získává československé občanství a 1. května téhož roků vstupuje s hodností generála do řad československé armády.
V roce 1929 získává hodnost armádního generála a podílí se na modernizaci naší armády. Roku 1935 se stává velitelem Zemského vojenského velitelství Praha.
Za Protektorátu se podílel na vybudování Obrany národa, ale posléze se stáhl ze všech aktivit. 12. května 1945, když válka v Evropě skončila, byl i se svým synem odvlečen z jejich pražského bytu do SSSR, kde ho čekalo šest let pekla v péči sovětských dozorů, nepříliš odlišných od těch nacistických. 7. dubna 1951 armádní generál Sergej Nikolajevič Vojcechovský, československý občan, umírá v sovětském gulagu, tolik podobnému koncentračním táborům.
Dodnes se za odvlečení a zabíjení československých občanů Rusko coby nástupnický stát SSSR neomluvilo. Jediný krok, kterého jsme se dočkali, bylo sdělení oficiální informace o smrti Vojcechovského v listopadu 2004.
Ale ,,máslo na hlavě” v osudu československého generála má i vedení Československa, konkrétně Edvard Beneš, který ke své neschopnosti čelit nejprve nacistům a posléze komunistům přidal i zbabělost, když pro Vojcechovského vůbec nic neudělal.
Vojcechovský obdržel v roce 1997 Řád Bílého lva in memoriam.
- Zdroj: vojenstvi.cz, Obrana národa
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč
Celkem za měsíc: 11 750,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Svobodu slova na sociálních sítích má chránit nový polský zákon - 18.1.2021
- Má cenu se vracet k prezidentským volbám v USA? - 18.1.2021
- Není prezident jako prezident - 18.1.2021
KOMUNISMUS A KOMUNISTI MĚLI BÝT DÁVNO ZLIKVIDOVÁNI
Komunismus je jako vřed, rakovina, mor i lepra dohromady. Komunismus likviduje svobodu a kvalitu života mnoha generací a často i život sám. Komunisti jsou duševní mrzáci a patří do izolace nebo na hřbitov. Komunisti a STBáci tří stran zase vedou i naši zemi do zkázy a její obyvatele na jatka. Smrt komunismu!!!
MORAVA A SLEZSKO NENÍ ŽÁDNÉ ČESKO !!!
VŠECHNY VOLBY BYLY PODVODNÉ !!! SMRT VLASTIZRÁDCŮM !!!
já jen nechápu,proč si lidé jako vy nebo autor nejdou stěžovat na ambasádu izraele-samozřejmě s tím proplacením veškerých škod,protože bolševizmus pochází právě od nich-mimochodem za popírání jakékoliv genocidy nehrozí vůbec nic(ať už je to ta spáchaná židy na Rusech nebo pobaltských národech,kde číslo 6 milionů zdaleka nestačí k tomu,co židé stihli vyhladit,či spáchaná turky na arménech),ale ta “správná” genocida,či spíše její popírání se odměňuje označením za nacistu a odnětím svobody(jestli je ovšem v tomto demokratickém ráji vůbec nějaká svoboda?)
Jestli se ti něco nelíbí primerosi běž si stěžovat na lampárnu a neosírej a dej pozor ať nezmizíš.
Ke genocide Armenu doslo za vlady Mladych Turku.
Emanuel Carasso effendi:
» Viděl jste někdy pekaře hnísti těsto? Máte-li na mysli nás a Turecko, musíte si představiti pekaře a jeho těsto. My jsme pekaři a Turecko je těsto. Pekař je natahuje, strká jím sem a tam, bouchá a plácá, tluče je svými pěstmi, až konečně je zpracuje v takovou hutnost, jaké potřebuje k pečení. To činíme také my. Provedli jsme revoluci, potom protirevoluci, pak zase novou revoluci, a snad jich bude ještě několik, než těsto bude v pravém stavu. Pak je upečeme a nakrmíme se jím. «
Vice o tom zde.
https://www.keepandshare.com/doc9/25779/zidovskyvliv-pdf-1-0-meg?da=y
Zajímavé je, že si, na rozdíl od svých bratranců – Arabů, umějí dělat i legraci, sami ze sebe.
Jejich vtipy jsou jedny z nejlepších , to se musí nechat.
Ještě zajímavější je ale téma těch chtipů.
Dělají si legraci ze svojí lakoty, mazanosti, ale jedna důležitá vlastnost je tabu.
Tabu je naprostý nedostatek empatie k nežidům, ačkoli je pro mnohé z nich nejvíc charakteristický.
Sörös má dokonce tu drzost vydávat se za filantropa.
Přes všechna ta svinstva se poiřád nacházejí jejich otroci
kteří je neustále vychvalují.
Naprosto obsahově vytržený článek z kontextu dějin, zase tady se někdo snaží manipulovat historií, toho všeho co se tehdy v Rusku po 1.WW dělo! Sovětskou revoluci tedy tu bolševickou zosnovaly nejbohatší západní židovští byznysmeni v čele s Rothschildy a Warburgy (několik stovek jich přivezl do Petrohradu v r.1917 parník žid. bankéře Jacoba Schiffa z NYC v USA. A naše legie (vedení bylo komplet židovské) tam hrály podivnou hru, kdy se soustředily jednak na likvidaci gen. “bílých” Kolčaka, kterého vylákaly a pak předaly bolševikům, a hlavně, poklad Romanovců opečovávaly a pak odevzdali ve Vladivostoku Američanům. Čs. legiím velel T.G.M., který za odměnu dostal možnost mluvit do parcelizace R-U a následně z něj udělal zednář Wilson prezidenta. Jinak Masaryk byl také samozřejmě zednář.
Jinak k textu:
¨Největšími vrahouny a zabijáky bolševiků byli židovští vůdci gulagů a spešl jmenovitě to byli:
Aron Solts
Jakov Rappoport
Lazar Kogan
Matvej Berman
Genrich Jagoda
Naftalij Frenkel.
Všichni byli židé a neskuteční vrazi. Jejich fotky naleznete např. na str..268 knihy “Moje probuzení”, kterou napsal David Duke! Pořád neustále tady někdo odvádí pozornost od toho, co se tehdy v Rusku stalo!!!
Copak tím asi sleduje?
Ať už komunismus v Rusku a jím okupovaných zemích vybudoval kdo chtěl nijak to nesnižuje vinu Ruských komunistů a komunismu na genocidě podrobených národů. Rusáci se pod svým vždy debilním diktátorským vedením zapsali do historie Evropy úplně stejně jako Hitler a dokonce se s Hitlerem dohodli na zničení Evropských zemí a na rozdělení Evropy jako válečné kořisti. Nebýt Rusáku žádná druhá světová válka by ani nebyla!
https://cs.wikipedia.org/wiki/Pakt_Ribbentrop-Molotov#/media/Soubor:Ribbentrop-Molotov.svg …
Nevím co vy rusofilcky stále osíráte s tou vaší ideologií milovaného Sovětského svazu, když je to celé jen propaganda a hlavně lež jako věž. Rusáci jsou okupanti a vždy byli a způsobili smrt milionům obyvatel Evropy stejně jako Němci a jinde ve světě i Američani.
Tak se konečně vzpamatuj ty proruský buranský trolle.
No, jediný, kdo tu vulgárně osírá a osobně napadá ostatní, jsi Ty.
Nic jiného si vy svině komunistický nezasloužíte.
Za to co jste způsobili a na čem se stále nepokrytě podílíte už jste měli dávno do jednoho viset.
A kdepak jsi celou tu dobu byl, že jsi ještě před nedávnem tu na PP nebyl, jako DraDra a srdnatě nehájil moravské zájmy a nevěšel komunisty a nenadával zde kde komu s jiným názorem, kdepak jsi byl hrdino?!!! Jestli ono toto monstrum není sám Veliký sádrový trpaslík z Vysočiny, ten byl také zamindrákovaný a otravný, jako štěnice vysazená z emeryckého éróplánů.
Podobnost větší, než malá.
a ty kušuj slepice
ještě jsem nebyl na světě traverzo
Přesně, úplně stejné kecy, jako od Jelínků v bažinách.
bla bla
Nakonec to bude ten moula, co si plete Jestřába s vrabčákama na střeše!!!
typický fízlácký humor.
Je to krapet složitější. Největší Němec se skláněl i před Velikou Rusí, kterou zahubili vyznavači “Němce” Mordochaie – Marxe, ale nevěřil že se dá vzkřísit, protože Sovětský svaz byl pod vedením Židů, kteří povraždili ty nejlepší Rusy, z nichž bylo mnoho německé krve. V žilách ruských carů proudila německá krev, stejně jako většiny aristokracie. “Po celá staletí žilo Rusko z germánského jádra horních vládnoucích vrstev. Toto jádro dnes může být považováno za zcela vyhubené a vymazáno. Na jeho místo nyní nastoupil Žid. Stejně, jako je pro Rusy nemožné zbavit se vlastní silou tohoto židovského útlaku, tak je pro Žida nemožné natrvalo udržet tuto ohromnou říši. On sám není žádným organizačním prvkem, ale pouze rozkladným fermentem. … A konec židovského panství v Rusku bude také znamenat konec ruského státu jako takového. “- Adolf Hitler, Mein Kampf
A pravdu děl, páč Rus vznikla poté co ji sjednotili uškujnici! Tedy nordičtí piráti z vikingských (varjažských) kmenů ze Skandinávie. Podle ruského liberálně nacionalistického historika Alexeje Širopajeva Rus od počátku čelila něčemu, co nazývá “Projekt”. Projekt je plán různých skupin (etnických, kulturních, náboženských, politických, atd.) na změnu původně homogenní nordické, seversky orientované a evropské kultury, založené na myšlenkách svobody, cti a etnické identity na mnohonárodní despotickou říši, založenou na asijské despocii, otroctví a teroru. Toto se změnilo když se vlády ujal Petr I. Veliký, který chtěl vrátit Rusko na evropskou, germánskou trajektorii vývoje už tím že hlavní město přenesl k břehům Baltu – blíže právě Skandinávii. Jeho germánští potomci v čele Ruska tuto říši pozvedli na světovou mocnost, ale naráželi na překážky kladené jim do cesty světovým Židovstvem. Nakonec byli jím uvrženi do vzájemně zničující války s Německem, která způsobila nebývalou krizi a pád Ruska. Lhostejný postoj většinové negramotné slovanské populace byl příčnou toho, že znovu pak již nikdy nepovstalo a bylo nahrazeno židovským projektem SSSR, po jehož zániku zbylo jakési torzo zvané SNS v čele s tzv. Rusku federací, jejíž Putinův režim považuje Širopajev za “pravoslavný neostalinizmus”: směs těch nejhorších prvků byzantské a bolševické fáze Projektu. Je to vláda komisařů požehnaných pravoslavným duchovenstvem, kteří rozšiřují impérium na úkor bílé populace Ruska, přičemž podporují občanské vlastenectví, míchání ras, alkoholismus a mystiku, protože opilci a kvazi vlastenci, co se bojí Boha (nebo spíše: boje kněze) se nebudou nikdy bouřit proti svým pánům.
Je to trochu jinak.
https://www.keepandshare.com/doc9/23879/zide-a-marxismus-pdf-92k?da=y
Citujete sám sebe! Tak to jste mě pobavil! Když se dívám na sebe, tak se musím pochválit…… Jinak tam máte hned několik nepřesností, např. že Lenin byl ženatý s židovkou, ale i on sám byl přece po matce (Blank) položid!
Zkoušet nastiňovat z celého komplexu události v historii jednotlivé segmenty toho co se stalo je velmi ošemetné, výsledné informace pak mohou být zavádějící a to se může přece někomu hodit!? A my přece víme komu se pravda o tom co se dělo v Rusku po 1WW nehodí do krámu! Hezký den!
Nevzalo to mou odpoved. Tak je po diskusi. Ustavou zaricena svoboda slova je jedna vec, realita je vec jina.
Car udělal velkou blbost,když si nechal velké prachy uložit v bankách na Západě.Část těch peněž dali bankéři Leninovi aby uskutečnil v Rusku převrat a oni nemuseli nic vracet…stejnou chybu udělal i Kaddáfí.
Car byl slabý a jako vladař si vedl dost mizerně.
V 45. roce Rusové zatkli jen ty ruské emigranty , kteří se nějak provinili proti ruským občanům v době občanské války . Ten Vojcechovský měl na rukou plno krve !
To je sprostá LEŽ .
Brali každého, potřebovali otroky a byli velmi mstiví.
Každého, kdo se narodil v carském Rusku, považovali za svého otroka.
Teď už to Pepíku přeháníte.
Zdroj?
380V
Osobní zkušenost.
Můj děda byl jeden z nich, ale měl štěstí , podařilo se mu emigrovat ještě včas.
I když štěstí…
Nikdy už se nesetkal se svým synem a s babičkou.
Spadla železná opona.
Takže vůbec nechápu jak můžeš těm rudým sviním celý život fandit. Nebo kecáš!!!
A kam odjel?
Kalifornie.
Co ten děda dělal za občanské války v Rusku ?
dělal tam VUML vole co jiného
Bojoval s bílými, co asi?
Jako důstojník nemohl zůstat doma a válet se na kanapi.
Přísahal carovi, tak co měl dělat.
Dobre udelal.
Nebrali každého , na střední škole v 50. letech nás učil ruštinu ruský emigrant , s bělogvardějci neměl nic společného , Rusové o něj zájem neměli !
byl to ruský agent s teplou vodou jako ty
Tlustá pr*d+el, jsi mimo demente, to nebyla teplá voda ale otvor tvého spolubydlícího, kde jsi měl prstíky zabořené.
detektor vši
Zalez a jdi si je vybrat z brlohu.
Štípou, potvory, a ty jsi potom nervní.
Kdo to tu kvoká? Nějaká stará slepice.
My měli na ZDŠ Jugoslávce.
Měl propálený svetr, moc se nemyl, neuměl česky a říkal nám :”Vy góvno!…Ja desať góda i sdělal na fašísta ta ta ta iz kulométa.”
Nebyli to Rusové, ale komouši z NKVD, rudí komisaři, banda vrahů a zločinců. Nezapomínejte že obyčejní Rusové trpěli tou odpornou ideologií úplně nejvíc, 20 milionů jich komunisti povraždili a utrápili.
Když sem přišla Rudá armáda v roce 1945, tak babička vítala rudoarmějce: ,,Ať žije Stalin!” Důstojník jí ale říkal – ,,No však počkejte, vy ještě poznáte kdo je to Stalin.” Často si na to později vzpomněla.
Čest jeho památce!
Říká komunistka jejíž organizace se přímo podílela na jeho smrti…
Už se zase sereš osobně do lidí kolem sebe? Co kdybys odešel tam, kam patříš a spláchl po sobě?
Co by jsem proboha dělal u tebe v obýváku debile?
Ty táhni zpět do svého záchodu rudochu všivý.
Já na blázna nereaguju.
To tě ctí soudružko jsi zvyklá držet hubu a krok.
Jsi dobře vedena nadřízenými orgány.
Dostaneš diplom.
No ono ti sklapne frajere až budeš v teplácích mezi svými, tam se budeš moci předvést, co umíš. Mistře světa z Vysočiny.
až po tobě blbe
On není blázen Paní Heleno, on je neskutečná udavačská vepřová “samyce”!!!
Moc rozumu asi nepobral, když tady šermuje Moravou a Slezkem.
Vidíme v přímém pŕenosu, jak to vypadá, když se zblázněj Katalánci.
hlavně že ty jsi byla pro rozum dvakrát čehůnko
já nic to on on on
No konečně aktuální článek!
V době, kdy si naše demográtycká vláda šušká, že po ukončení současného stanného práva si přihodí dalších 8 měsíců (tak, aby jim to vyšlo do voleb), jen nemá koule s tím vylézt na světlo, v době, kdy nám reálně hrozí násilné vpravování škodlivého genetického materiálu do těl, je rozhňoucávání osmdesát let starých caus to nejlepší, o čem psát!
Kolik skutečných účastníků tehdejšího dění, byť sebehroznějšího, se dožilo dneška? A kde berou současní frikulíni tu drzost se k té době vůbec jakkoli vyjadřovat, když valná většina z nich se buď po hadrpuči, tedy dobrého půl století poté, teprve narodila, nebo v jeho době tak nejvýše tahali kačera na provázku?
Generace, kterou v roce 45 nemohli jejich tátové ještě ani nosit v kalhotách?
Sračka, sračka, sračka. Že to má redakce zpotřebí …
Není to sice právě aktuální, ale některé to přepisování historie zajímá.
Beneš měl n@sráno v kalhotách už v Londýně a nebyla v něm špetka statečnosti.
Moc poctivých lidí přišlo o kejhák, ale on neviděl, neslyšel , na tom puči v 48 měl lví podíl.
I s fetákem Janem Masarykem.
Historii přepisují hlavně vítězové a to ve své době, která jistým způsobem trvá dodnes i ve vašich rudých kebulích byli komunističtí Rusáci, mistři světa ve lhaní a kamufláži.
Že prý co člověka první napadne je z 80% trefa a tedy teď ani nevím proč jsem si to spojil s očkováním.
https://www.tartaria.sk/dedicstvo-predkov/kultura-a-tradicie/682-vlak-sa-rozbieha
Výňatek
Bylo to však velmi jednoduché. Když Lužkov umíral, tak z “Druhé strany” mu ukázali, co ho – na dlouhé a dlouhé věky – čeká za to, jak zbedačil ruský národ. To, co uviděl, způsobilo na jeho tváři takovou strašnou grimasu, která dlouho děsila ještě popa, který mu přišel dát poslední pomazání. Grimasa zůstala na jeho tváři i po smrti. Byla taková děsivá, že nikdo si netroufl ho ukázat v otevřené rakvi.
“Beneš měl n@sráno v kalhotách už v Londýně a nebyla v něm špetka statečnosti.”
Nevím jestli měl nasráno v kalhotách, ale vím jistě, že ty máš nasráno v hlavě
… Karty byly rozdané, a tak to byla zase ta, pověstná, “Sofiina volba”! Beneš, byl, na rozdíll od tebe, ty bezzubá blbko, čestný a mravný člověk! Volil menší zlo, z jeho “pohledu”.
rudé svině = zrůdy
velmi dobře zaplacený autor nebo ještě nezralý mladík zapomněl napsat kolik statisíců čechů bylo umučeno v německých koncentrácích a kolik- stopadesát tisíc/!!!/ -ruských mladých vojáků položilo životy,aby zachránilo český národ.
No dobře.
Ale to je argument typu “ A v Americe zase bijou černochy “ .
To je úplně fuk, za kým zůstalo víc mrtvol a znicených lidí.
Vraždění je vraždění.
Ale to vraždění za ruské občanské války začali odpůrci sovětského režimu za podpory asi deseti západních států a Japonska !
To je váš úhel pohledu.
Vždyť sami mluvili o diktatuře proletariátu.
Diktatura je fuj, to snad uznáte a navíc v agrárním Rusku ani žádný proletariát nebyl.
Ten proletariát bylo pár nosatců, kteří se zmocnili na suroviny bohaté země.
o nějaké diktatuře v dnešní době totality,cenzury a fašismu může psát jen s prominutím chocholouškův pacient.kam se hrabou amatérští komanči!!99%lidí žilo v míru,nikdo je neohrožoval.ani komanči si nedovolili zakázat zlatého slavíka-zvítězil ortel s vlasteneckými písničkami.každý měl dostupné bydlení,zubaře,lékaře-dnes mají lidé strach jít k lékaři,že by mu zjistil neexistující covid,na zubaře desetitisíce má málo důchodců.můžete jít dnes do kina,hospody?můžete si koupit skutečné kvalitní a levné potraviny?máte dnes dost peněz na nový byt,pokud nejste velkopodnikatel?zadlužíte se na celý život.dnes nejsou fronty před obchody a dokonce obyčejnou poštou?problém s policií nemělo 995%lidí.
No ale tady se neřešej pozdější roky, ale poválečný stav.
Nikdo nepopírá, že ke konci socíku šrouby povolovaly, dneska se utahují.
Hodně se toho souzi od souhů naučili , třeba propagandu už na základkách.
Hahahahahahahahaha Pepíčku, vy jste komik!!
Nejhorší je, že těm propagandistickým komunistickým blábolům z hodin dějepisu na ZDŠ stále věříte a svou neznalost dějin zde předkládáte co by zjevenou pravdu.
Že si zde z vostudy oblékáte kabát Vám zjevně nevadí. Njn, kdo chce kam, pomožme mu tam!
A proto “pepo” – pište dál a častěji!! Sranda muší bejt a Vy máte na to, kvalifikovaně vyplnit uprázdněné místo po sádrovým trpajzlíkovi BH.
Mám svázaný časopis “Naše vojsko ” z roku 1938 , je zajímavé, co všechno tam legionáři píšou , komunistické bláboly to asi nebudou !
Šlo o vlastizrádnou vládu bez podpory parlamentu. Když se jeho Vysokoblahorodí admirála Kočaka který tou dobou dlel v USA ptali, proč proti tý bandě bolševiků v Pitěru nezasáhne, odvětil, že to kdo sedí ve Smolným není jeho věc, páč on je voják! Teprvá když se mu doneslo, že Zederblum vyslal Bronsteina s Joffem do Brestu na jednání o separátním míru s Berlínem a Vídní, zaujal radikální stanovisko a vyhlásil nelítostnou vyhlazovací válku rudé vlastizrádné svoloči …
Vrazdeni zacali odpurci Kerenskeho rezimu.
Kdo za tím Kerenským tenkrát stál ?
Byl zvoleny ve volbach.
Kdo ho v tom válečném chaosu volil ?
Nebyl zvolen, šlo o Prozatímní vládu. Volby proběhly v pořádku na počátku prosince 1917 a zvítězil v nich předseda eserů Viktor Černov – https://cs.wikipedia.org/wiki/Viktor_%C4%8Cernov
Miliony Rusu trpely pod bolsevickou zvuli. Gen. Vojcechovsky je jenom jednim pripadem z mnoha. Bohudik se Rusove od bolsevismu osvobodili a Rusko je dnes svobodnym narodem. Ale ne vsichni to s nimi mysli dobre.
Tak.
Jen blbci nechápou, že Putin není Brežněv.
Helenko nechlastej
To, že Rusko je svobodným národem, může tvrdit, nebo podporovat ten názor, jen bezzubá kráva… Žádný národ není svobodný, ty drzý bezzubý spratku
No a ty si jdi zase vyšetřit, tu plešatou palici, do které tě doma pořád mlátí. Že ty nechlastáš, to neznamená, že musíš závidět. Rusko je a bude náš spojenec a TY můžeš akorát zde štěkat do prázdna a osočovat slušný diskutující. Jdi si opláchnout tu tvoji tlustou a zapařenou zadnici.
Ten John je velmi pravděpodobně buzna Cemper!
Dikce co z něj leze toho šišlouna tomu odpovídá!
RF je nas nepřitel, vůbec mne neprekvapuje, že zdejši promužicko-komoušske kolaborantske onuce maji tyto poloasijske bankrotářske vandráky v oblibě. Jedine, co mne mrzi je ,že se mezi tu svoloč nechtěji přestěhovat.
Pane chtělo by to trochu slušnosti k p. Heleně že si mezi chlapama vyřizujeme účty bez servítek to beru. Že žádný národ není svobodný souhlas jenže v RF je větší svoboda než na tom posraným zááápadě a to včetně nás mají ještě něco co u nás už prakticky není úctu a hrdost ke své zemi národu dnešní Rus není bolševik komouš který já totálně nesnáším mám důvod
nacionalista, velmi dobře, zdar kámo. Jaký byl Silvestr?
Je to ták. Rus je Number One!!! A Jyrka?!! Obyčejná 00. Nicota posluhovačná nezisková.
Nazdar kamarádi no silvestr jako každý rok když všichni ožralý já totálně střízlivý smýknul jsem se včera trochu 5l soudek 12ky DRAKA jinak pohoda jazz
Nejlepší akce alkoholový jsou, když to přijde z čista jasna, jak z modrého nebe!!! Kolikrát vzpomínka do konce života. Příklad, (mám jich více), šli jsme takhle ráno ve třech na houby, vzali jsme to oklikou přes lesy, hory, doly. Vyšli jsme ve vedlejší vsi, kde čepovala kamarádova holka, tam to začalo. Odtud vlakem přesun do místa bydliště. Nojo, ale pod nádražím putyka. V odpoledních hodinách přesun k rybníku se vykoupat. V podvečerním návratu domů mě stál v cestě místní Hotel, no a návrat z hub druhý den v ranních hodinách a houby žádný. Manželka tenkrát říkala něco o kufrech, tak nevím co tím chtěla jako říci. No. Vydržela to se mnou už 42 let.
42 let to si ještě počkám
Pájo, taky jste měl koště, jako ten opilec ve Vycítalově vtipu v rubrice humor?
Podívám se, díky za upozornění.
Vojciechowsky by zcela určitě nepodporoval stranu ruskych vlastenců v ČR ,s názvem SPD.
Co má SPD společnýho s ruskýma vlastencama? A ty dnešní zááápadní bruselzmrdy by těžko podporoval
Tak to zas prrrr, co si to dovoluješ ty houno u cesty, vypadl jsi z vyfetovaný štětky rovnou na beton, už drž tlamu, zaměřujem tě!
Pravda,v současnosti ubývá obyvatel v Rusku jen rychlostí 250 000 za rok.Hladomor tam není.
Jak to vypadá u nás bez migrantů ?
Porodnost klesá ve všech vyspělých zemích..
V tomhle ohledu mají stejné starosti jako i my.
Jak může být nějaká země vyspělá , když se obyvatelstvo ani nestačí reprodukovat ? To není vyspělost , to je likvidace !
Neřek bych tomu starosti, kvalita před kvantitou. Snad nás nemusí být jako šimpanzů?
souhlas,putin není politik,ale nejlepší státník na světě!
Putler je nejbohatší, ne nejlepší státník. Nejlepší státníky mají ve Švýcarsku, protože je nikdo nezná – slouží totiž lidem a ne sobě, své moci a mafii kámošů. Vrah Putler umí hrabat nejlépe ze všech, to teda zase jo.
https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/putin-neoficalni-prijem-penize-majetek.A190415_084447_eko-zahranicni_nio
Vedouci představitel bolševicko-mafiánskeho státu s názvem RF je bolševik z KGB, zdechlinu sifilitika Lenina, vůdce bolševicke revoluce stále vystavují , okupuji cizí územi a tim vyváží svou nuzotu stále.
SSSR=RF.
Proč by nevystavovali???
Lenin tam má stále svoje fanoušky , nepřepisují historii jako my.
Je to prostě stále mužicko-bolševicky stát, nemusí historii vůbec přepisovat.
Je to hlavně suverenní světová velmoc , díky sankcím už soběstačná i ve výrobě potravin !
V Rusku je dnes ten samy rezim, jaky tam byl za Kerenskeho. Proti tomu (vetsinou be-rusti) bolsevici provedli revoluci.
Pochybuji , že by Putin byl Kerensky !
Světová velmoc díky jaderným zbraním z nakradeného uranu (105 000 tun jen od nás) má dnes stejnou ekonomiku jako Itálie. Průměrná penze 5000 korun.
Slovaci sa steluju na Lithium,budou to brat od nas a delat baterky aby jsme nedopadli jako s tim uranem.My budem otrocit a druzi sa obohacovat.
Jak jsme dopadli s uranem , Rusové nám platili ropou , plynem a dalšími surovinami , letadly , auty , lokomotivami , vagony metra , traktory , televizemi , chladničkami , atd. !
proč je busta lenina vedle busty abstinenta vaška v usa?pořád nic?
To bude OK je to v USA
… a ono někoho snad zajímá, které lebky si narazí na kůl v té kreténské zemi? I kdyby vedle nich dali ještě hlavu Vetřelce, se mnou to nehne.
Hlavně ať mi nelezou za plot.
Zvláštne, práve boľševici zdvihli Rusko a Rusov z útlaku a bahna stredoveku a doviedli Rusov až do vesmíru, ale vy tu idete trepať o nejakom utrpení. Tak teda dajte do pľacu, ktorí že Rusi to trpeli pod boľševikmi, bielogvardejci a kdejakí vlasovci?
Viete vy vôbec, kto boli a sú boľševici?
Bolsevici su mongoloidi-Tatarske sikmoocka jako hlavni bolsevik Lenin.
To je sice pravda, ale ZA JAKOU CENU ?
I západní mocnosti vznikly na hromadách mrtvol , daleko větších než SSSR !
Ale ty hromady mrtvol byli domorodci v koloniích.
Jenom Sověti si libovali ve vraždění vlastních občanů.
Tady bych viděla malinký rozdíl .
( Tím samozŕejmě neomlouvám výboje západních států.)
Co americká občanská válka ? Co války v Evropě ? Co 30 letá válka , kdy u nás přežila jen asi třetina lidí ? V boji o moc se většinou zabíjí právě spoluobčané , na západě vznikal kapitalizmus staletí , v Rusku vznikl socializmus za pár let !
Koukám, že Vám imponují metody soudruhů Pol-Pota, Mao ce Thunga, severokorejských Kimů, Dzeržinského, Jagody, Ježova a dalších budovatelů zářných zítřků na horách mrtvol svých spoluobčanů.
Vám zřejmě imponují vraždy západních koloniálních mocnostií v Evropě , Americe , v Asii , neustálé války v Evropě ! Těch mrtvol bylo daleko víc než v Rusku !
Za akú? Nepletiete si aj vy (ako tu mnohí) boľševikov s komunistami a trockistami? Viete ich vôbec rozlíšiť, viete kto bol prečo kto a čo ho charakterizovalo? Či, na to už akosi nie sú sily ani čas? Nezatienila vám zrak len osobná tragédia?
To nerozlišuji, u mě je to zlodějská verbež jako zlodějská verbež.
Největší verbež jsou kapitalisti , mají na svědomí stamiliony mrtvých a i dnes vraždí po celém světě !
souhlas-“200 let terorismu usa”
Dnesni Rusko je kapitalisticke. Mate to v hlave uplne pomotane.
Dnešní Rusko je kapitalistické teprve 30 let a to ještě 10 let pod kuratelou USA ! Rusko snad začalo se sankcemi a embargy proti západu ? Západní kapitalisti nenávidí kapitalistické Rusko stejně jako předtím komunistické !
Mali by ste sa naučiť rozlišovať podstatné veci, inak z vodou vylejete z vaničky aj dieťa.
To je nesmysl, ktery komunisti opakuji porad dokola. Ze prve Rusko zaznamenalo nebyvaly prumyslovy vzestup pred 1. svet valkou. Za druhe rada zemi dosahla jeste vetsiho hospodaarskeho rozvoje i bez komunistu.
Jestli pak ty země byly pod sankcemi a utrpěly obrovské škody za občanské války a 2. světové války ?
Áno, a preto dodnes potrebujú Rusko, aby vôbec mohli lietať do vesmíru.
Tak to tam zdvihli bolsevici v tom Rusku,ze po devadesatem nemeli zase co do huby malem tam vznikl novy hladomor jako mezi valkami .
Nas moravsky Agroavan to tam zachranil.
To už tam vládli kapitalisti s americkými experty !
Josefe Josefe! Ty nekňubo! … Asi nevíš co udělali “Rudí Khmérové” v Kambodži jako první, že ? Jako první udělali to, že vyvraždili intelektuály, inteligenci!
A ty napíšeš, že; “práve boľševici zdvihli Rusko a Rusov z útlaku a bahna stredoveku a doviedli Rusov až do vesmíru”??? Bolševici dělali stejné věci, jako Rudí Khmérové.
Jsi démon! … Pokud tebe, a tobě podobné, tady trpí K.K. , pak proč provozuje P.P. ? …. Proč neprovozuje Levý prostor, nebo Bolševický prostor?
Proč? Protože je mu to jedno. Nemá opravdové zásady, nemá opravdovou mravnost!… Jde mu jen o prachy, a je mu jedno, zda mu je dá bolševik nebo Satan.
Více krát ohlásil, že zabanoval Pepu, ale Pepa pořád píše a píše a píše … a taky Jozefové a Heleny , a Cirklové a další ******
To od tebe vyznívá, jako profesionální a anální kádrování, je vidět, že jsi profesionál. Kontrolní otázka a kdopak z nás tu měl neustále takové kydy a vječné ztěžování, plakání a udávání. Toť hádanka!! Nápověda od místních přispívajících, je malý, obtloustlý, plešatý a uplácaný ze sádry.
Máš pekný nik. Dodáva tvojim slovám na váhe.
Zajímavé je , že Polpot měl v OSN podporu od USA ! Proč bych nepsal , napište v čem lžu , rád se poučím !
Hovádko Jyřýček by kádrovalo, až by brečelo.
Tolik vlastnich občanů nenechal ve středověku povraždit nikdo. V tom jsou bolševici a činšti komouši v cele historii lidstva zcela jistě na špici.
Jen aby je amíci za chvilku nepředběhli.
Jak to víme, že nepředběhli???
Kolik jen rozpoutali válek na Středňáku.
A strašlivý hladomor v Jemenu je taky jejich dílo.
Podporují ty NEJHNUSNĚJŠÍ režimy, tŕeba Saúdy.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Co třeba americká válka Sever proti Jihu , co masový vrah A. Lincoln ?
Nehovor Jirko, a čo americkí Indiáni?
Inak, odkiaľ máš, koľko ľudí zavraždili boľševici? Z USA alebo UK ambasády?
Sergej Nikolajevič Vojcechovský 1883 Vitebsk – 7. dubna 1951. Dožil se 68 let což v te době byl STANDARDNI věk dožiti.
A umřel 6 let po ukončeni valky.
Zřejmě měl celých 6 let sílu budovat pro sověty lepší příští.
Čo by ste robila s vlastizradcami? Stavala im pomníky ako Novotný?
To Jozef 2.1.2021 10:15:52
Můžete srozumitelně popsat, jakou vlast a kdy gen. Vojcechovsky zradil??
Ať jeho životopis zkoumám jak zkoumám, tak nic takového jsem tam nenašel. Možná máte jiné zdroje a info, tak mne hlupáka prosím poučte.
Nebo nepište kraviny!!
Noobody, že by svoju?
– “V srpnu roku 1917 se jeho osud definitivně spojil s budoucím Československem, když byl převelen v roli náčelníka štábu k československým legiím, konkrétně k 1. čs. střelecké divizi.” – čiže sa spojil s okupantmi = zradil vlasť.
Noobody, v životopisoch často nenájdete explicitné vyjadrenia, preto pri skúmaní niekoho životopisu používajte rozum. (Ktorý síce neviem či ako debil, ktorým ste sa sám tituloval, vôbec máte.)
Byl to rusky vlastenec, ktery bojoval proti bolsevickym usurpatorum.
Co ti bolševici usurpovali , své nerostné bohatství ?
Pán Kavan, vám oximoróny nič nehovoria však?
Vojcechovský bol až taký vlastenec, že sa obrátil proti vlasti a jej obyvateľom.
Len dúfam, že vy nie ste rovnaký “vlastenec”.
To Jozef 2.1.2021 17:04:30
Je mi líto, ale když je někdo “převelen”, tak to v 99,999999% případů nemůže být k nepříteli, ale pouze k vlastní, nebo spojenecké ozbrojené složce. Nehledě na to, že ČS legie na Rusy byli zřízeny Ruskou imperiální mocí a následně po setkání Masaryka se sověty v r. 18 potvrzeny i sovětskou mocí. Ta vaše úvaha je od počátku naproasto mylná, protože na dějiny hledíte pouze optikou vítězů – komunistickou propagandou. Ne že by se tím jejich průběh změnil, ale evidentně ani po 103 letech po VŘSR netušíte proč, co, kdo, jakými prostředky a s jakými cíli se do toho obludného kriminálního převrácení dějin pustil.
Na druhou stranu kvituji, že na rozdíl od “pepy” hledáte a pokoušíte se pravdu nalézt. Držím palce, vydržte!!
Jasné, aj Vlasov bol prevelený.
Je zaujímavé, že mnoho generálov a vysokých dôstojníkov v Rusku pochopilo, že bolševici sú jediní, ktorým ide o záchranu Ruska, a nikam sa preveliť nenechalo.
Jozefe – možná byste si mohl přečíst knihu Borise Pasternaka “Doktor Živago”, nebo něco od ruské emigrace po VŘSR. Pak byste možná pochopil komu o co šlo a kdo měl na sedci blaho mužiků a kdo byl jejich nejhorším nepřítelem a utlačovatelem. Že se pár desítek (stovek?) vyšších carských důstojníků prekabátilo a ze strachu o život, beznadějné situace, nebo oblozněním ideou rovnosti podlehlo a sloužilo bolševikům je známá věc. Stejně jako to, že jim bolševíci nevěřili a ustavili politické komisaře, kteří sice vojenskému umění nerozuměli, ale jejich rozhodnutí měla sílu rozkaz velitele zvrátit. Nakonec jejich neprofesionalita stála statisíce ruských životů a díky nim zaplaťbůh bolševici v r. 20 neovládli Evropu.
Srovnávat převelení Vojcechovského k ČS legionu na Rusi s rozhodováním zajatého Vlasova je nesouměřitelné a naivně manipulativní. Nechtějte, abych si o Vás měnil názor a začal Vás přirovnávat k pobóchanému “pepovi”!!
Tyhle Vaše neinformované komenty bez racionálního argumentu jsou na úrovni jalových keců. Škoda, čekal jsem více.
Pasternaka? Tak odtiaľ máte všetky tie “múdrosti”?
Tak Pasternakove vlastizrádne brepty z gulagov, kde on sa mal ako prasa v žite, tak to sú naozaj racionálne argumenty.
Ale to je pre vás typické považovať vlastizradcov za hrdinov a hrdinov za okupantov.
To Jozef 3.1.2021 09:32:52
Promiňte, že jsem se pokusil o diskusi a výměnu info. Vidím, že jsem se ve Vás zmýlil. Naše názorová východiska jsou víc než rozdílná, Váš způsob komunikace pro mne nepřijatelný a tak – sbohem soudruhu Jozefe.
Vy si skutečně spíše popovídáte s Jonasem, pepou a dalšími zdejšími bolševiky. O vaše společné přežvykování kravin z kuchyně komančské propagandy, bez znalosti historických reálií, osob a souvislostí skutečně nestojím.
Tak si to užívejte, ale beze mne!!
Ne každý umíral standardně v gulagu, že?
Helčo, ja něřikal, že geněral umřel standardně ale že se dožil v te době standardniho (možna i majinko nadstandardniho) věku.
Za co ho tam CCCP zavřel a na jak dlouho ani jake byly podminky v tym gulagu, kde prožil 6 let mi neni znamo.
Asi měl zdravý kořínek …
Štve mě, když to tady někteří zlehčují .
V te době, jak jsem zjistil z grafu na netu byl pruměrny věk dožiti mužu v CCCP meně než 60 let.
Ale o to nejde!
Jde o to, že ho násilím unesli tam, kam nechtěl.
Odtrhli od rodiny, od přátel, nikdo neměl odvahu se ho zastat.
Vězení jsou i na západě , to si skutečně myslíte , že ten Vojcechovský byl nějaký anděl ? Co váš děda , proč utíkal z Ruska ?
Měl rád svobodu, diktatura se mu nezamlouvala.
Ve 45. tu byla nějaká diktatura? Neutíkal spíš před manželkou ?
Jste normální?
Smerš sbírala občany s ruskými kořeny.
Chovali se tady jako doma.
Sbírali ty , kteří se angažovali proti Sovětům v občanské válce !
Tam je brzká smrt u chlapů běžná i dneska, hodně se jich uchlastá.
To Jonas 2.1.2021 10:17:41
“V te době, jak jsem zjistil z grafu na netu byl pruměrny věk dožiti mužu v CCCP meně než 60 let”
Vono po válce bylo asi zcela obvyklé, že relativně mladí lidé stále ještě umírali na válečná zranění, v důsledku válečných a gulagových útrap, na zranění při odminování a při obnově země a td. Vaše demagogické kecy nemohou zakrýt skutečnost, že bolševici byli neskutečné svině, které pro svůj budovatelský a imperialistický úspěch neváhali páchat óóóobr zvěrstva a vykořisťovat lidi hůř, než v nejhorším otrokářském zřízení.
A to vám komančové nikdo neodpáře!!!
Jaká svinstva ? Daleko víc mrtvých bylo při budování západních koloniálních velmocí , při válkách v Evropě , v Americe !!
A přes ty krute dusledky valky, vybiti velke časti mužske populace, vraýžděni stovek milionu Rusu bolševiky celkovy počet obyvatel SSSR stale rostl. Jak je totok vubec možne, sustružniku Nubadiku?
Jinak Pepa ma pravdu. Zapadni civilizovani imperijalističti sustružnici maji na triku 2 světove valky a nyni připravuji třeti. A kudy chodi, tudy rostou oběti jak houby po dešti. I ti migroši by nemigrovali, kdyby zapadni mirozvěstove neroz+e+ali musumaniji kvuli zuskum svych oligarchu. Poděkujte sustružnikum v mirove zločinecke organizaci NATO, ktera vznikla proto aby se branila před Varšavskou smlouvou, ktera vznikla až 6 let po vzniku NATO.
Nie každý bol hajzel.
Bolsevicky mogoloidi z byvale Tarsko-mongolske Zlate hordy,si pochytali v CS 45 roce otroky na otrocke prace v dobyvani Sibire.Se podivejte na video co udelal dalsi Vietnamsky mongoloid v Dolnim Nemci,znicil baraky a vysklil okna v cele dedine.
Slovacky denik -video
Pred dvema rokama ve vedlejsim mestecku v Hluku,zatloukali stavari u silnice zpevnovaci piloty,nekomu se zatloukani zdalo hlucne tak zavolal CESKE ORGANY zasahova jednotka oklicila materskou skolku a naskali rovnou do tridy -ba celeho objektu-skolky, decka vystrasene jeste dneska z ozbrojenych kuklacu.Su zvedavy zda take zasahova jednotka CESKYCH ORGANU pacifikovala Vietnamca z verejneho ohrozeni a teroru na obyvatelich Dolniho Nemci?.Jsou tam dukazy,ze pani vydesena vola o pomoc,ze Vietnamci nam znicili .
Vietnamci nam znicili barak…
Rudá svoloč obecně nemá v oblibě statečne občany. Proto zdejši promužicko-komoušské závistive zbabělé a ulhane onuce nenavidí skupinu bratři Mašínů. Jsem rad, že se mezi politiky našel premier ( Mirek Topolánek) ktery tyto statečné muže, kteři se prostřileli
vyzbrojeni jen pistolemi z obličeni vice jak 20 tisic policistů a vojáků, vyznamenal.
Ja, Ja Tynkista Gumidek Myrda – to je idol takovych Gumidku jak ty.
Tankista
“Služba vonkajšej rozviedky Ruska v predvečer nedávneho storočného jubilea od svojho založenia uverejnila fotografiu odtajneného telegramu, ktorý sa týka zákulisných kontaktov Západu s nacistami v roku 1945, vrátane dohody o tom, že hitlerovci otvoria front anglo-americkým vojskám, no budú pokračovať v bojoch s Červenou armádou. Šifrovku o tom poslala rezidentúra sovietskej zahraničnej rozviedky vo V. Británii do Moskvy 12. apríla 1945 pod operačným pseudonymom „Bob“.”
Ja si myslím, že toto hovorí za všetko. Aj o “spojencoch”, aj o zbehoch a kolaborantoch z Ruska, ktorých “pomoc” ČSR znamenala v prvom rade vlastizradu.
Takže když někdo uteče pŕed bolševickým režimem, je zběh a kolaborant!?!?!?
Zajímavý názor.
Darebové si neuvědomili, že se stali majetkem Sovětů a drze, bez bumážky, zdrhli.
Aha.
Viete, vy vôbec ako sa správajú kolaboranti? On asi len tak z vlasti neodišiel.
Zrejme vám pre úprimné slzy dojatia akosi utieklo, že jeho pôsobenie bolo zamerané proti ZSSR. Normálne sa tomu hovorí vlastizrada, aby som vám to trochu objasnil.
Pan generál přísahal věrnost Stalinovi?
Aha.
Zradil svůj národ !
Aha.
Takže Stauffenberg byl hnusný vrah, chtěl zradit svůj národ, zabít Hitlera, svého Vůdce.
Stalin snad přepadl západní Evropu a válku prohrál ? Myslíte , že by ten Stauffenberg dělal atentát , kdyby Němci u Stalingradu zvítězili ?
Nikdy nevis u slechty ceho jsou schopni, takovy Ungern- Sternberg dval bolsevikum poradne zabrat a potom se pridal k Mongolum a zalozil tam novou budhistickou cirkev.
???
To, že Stalin vyhrál válku ho opravňovalo k únosům a vraždění CIZÍCH státních příslušníků?
Zajímavý názor.
Jakých cizích státních příslušníků , už jsem tu psal , že útěkem a přijetím jiného státního občanství se nikdo nezbaví trestní zodpovědnosti !
Trestní odpovědnosti ZA CO ???
Kdyby vyhráli bílí, tak by taky měli právo čtvrt století po vyhrané občanské válce chytat a vraždit rudé???
Aha.
A proč ne , pokud by bylo za co ! Na Guantanamu jsou vlastenci z Afganistanu vězněni léta !
Vojaci prisahajú svojej vlasti, milá dáma.
To máte pravdu proto zááápadního bruselzmrda bez servítek střelím do zad
To Jozef 2.1.2021 11:27:36
Vidím, že nemáte znalosti a prezentujete tu jen své dojmy.
V carském Rusku vojáci přísahali věrnost Bohu, Carovi, Matičce Rusi a pravoslavné církvi.
Takže nepřísahali věrnost kapitalistům !
Pletiete si pojmy a dojmy. Stalin nebol Rusko (vlasť).
Tož, že mirozvěst Churchill tlačil amiky do prodlouženi 2.světove valky až do konečneho vitězstvi nad CCCP s pomoci zajatych nacistu, to je zde na PP znamo.
I to, že podle odtajněne zpravy amici pote co demonstrovaly na 2 japonskych městech použiti jaderne bomby rychle navyšovali jadernou vyzbroj a planovali s ni mirově a demokraticky udeřit nejenom na sovětska politicka, vojenska, prumyslova centra v SSSR ale tež ostatnich socialistickych zemi. Prvotni odhady mrtvych byly kolem 540 milionu přimych oběti v socialistickych zemich. Diky tomu, že SSSR vyvinul vlastni jaderne zbraně i vodikovou bombu z tohoto humanitarniho miroveho americkeho planu nakonec sešlo. Mimochodem Praha byl tež jednim z cilu na mapě jadernych utoku.
Samo umirani civilistu na nemoc z ozařeni, defektni plody v nedemokratickych socijalistickych zemich (včetně Československa) , to by bylo jinši kafe nežli smrt generala v sovětskem gulagu. To by bylo mnohem humannějši a demokraDičtějši. Tak řikajic lickopravni.
Aj Bratislava. Myslím, že tých miest v ČSSR bolo asi 7.
Iste viete, koľko peňazí taká bomba vtedy stála. Bol to (a aj dnes je) celý majetok. Taký BraBra alebo Leopold by iste chceli, aby im aspoň jedna spadla do ich záhrady.
SSSR vyvinul – děláte si srandu? Komplet to celé ukradli sovětští špioni v Los Alamos. Návod měli odtam a uran pobrali od nás z Jáchymova, sami ložiska neměli.
Už si někde přečtěte jak to s tím uranem bylo , rozhodně nás o něj nikdo neokradl ! Jestli pak víte , kde berou Rusové uran dnes ? Proč se už u nás uran netěží , nevytěžená ložiska tu pořád jsou !
pokud převedeme tehdejší situaci do dnešních dnů, pan generál Vojcechovsky by dnes podporoval EU struktury, NATO a zavádění totality. Opravdu to stojí za velké ocenění tohoto pána?
pro agenty typu DRA.. jejichž argumentace je na úrovni mateřské školky, kterým řekli že za vše mohlo a může Rusko a tedy to do zblbnutí mají opakovat: – bolševismus nemá nic společného s komunismem, to jen manipulátoři jako vy to spojují dohromady. Je zajímavé, jak bolševismus vadí celé té západní propagandě, jak je pro ně nebezpečný. Je zajímavý, jak pár lidí dokáže prohlédnout manipulaci s C19 ale nejsou schopni připustit, že podobná manipulace probíhá celým spektrem lidské západní civilizace.
České legie z počátku byly neutrální vůči dění v carském Rusku do doby než proběhl převrat ve vedené a legie začaly být řízeny Velkou Británií. Kolik stovek tisíc lidí stály tvořící se stát Rusko aktivity západních českých legií? Kolik lidí konkrétně tento svatořečený západní agent má na svědomí?
Obrana národa = EU agitka na přepisování dějin
Btw: Měli by jste ze zaměřit na současnou agendu C19 a její totalitní cíle. Ale asi vektor cílů máte shodný… neb tahle agitka do toho plně zapadá. Pan Vojcechovsky by stál nyní po boku Primuly, Hamáčka, gen. Pavla…
Jste happy s C19 restrikcemi? Asi jo, když oslavujete loutky ktéré byly řízeny stejnou skupinou.
Vojcechowsky byl hlavne arijec,typicky rusak ze severu Ruska a po takovych tatarskomongoloidni bolsevici hlavne sli aby je zotrocili a rozptylili po Sibiri aby tam zmrzli nebo zemreli vyslilenim hlady.
Koho by dneska podporoval pan generál Vojcechovský bych nechala na něm.
Protidrogovou Komorousovu jednotku-nove oddeleni Antirakos 2021.
Možná by jako generál Blaško podporoval SPD.
Ale to už se nedozvíme.
Vojcechovsky by podporoval ty samé , jako v ruské občanské válce a sice západní kapitalisty !
Zaviras oci pred tim co tu delaji komunisticky mongoloidi za brajgl,ze?Drogy,laciny plagiaty,pancovany chlast, se podivej na video jak Vietnamec malem srovnal pulku dolniho Nemci na Morave.V Bejrutu to bylo jeste horsi,tam si Rakosaci hrali na svarece ve skladu pyrotechniky.
To jsou podnikatele – kapitálisti. Čast z nich.
Sam to vidis,ze podnikat nemuze kazdy?Bud podnikam pro blaho naroda aby byli spokojeni obcane i podnikatele. Nebo jak to vidis, jsou tu privandrovala etnika, ktera jdou se svym pokoutnym podnikam primo nam po krku.
Tak ono se podniká pro blaho národa , proč jsou tady po 89. najednou bezdomovci , nezaměstnaní , exekuce , obrovský státní dluh , neustále rostou ceny potravin , nájemného , energií , většina podniků patří cizím kapitalistům ?
Pro jake blaho naroda? Smyslem podnikani neni podnikat pro blaho naroda ale podnikat pro sve osobni a rodinne blaho – ZISK. A na weostatni sjal pes. Ten kdo prodava drogy, chlast se touto zakladni pravicovou poučkou podnikani řidi.
Prodavat pancovany chlast a drogy je kriminalni cinnost a tim se tu 30let zivi asijska komunisticka etnika aby rozvratli evropsky a severoamericky staty.
Proč jim to tedy kapitalisti nezatrhnou ?
Ty by si mal začať podnikať v miešaní ovocných šalátov. Určite rýchlo zbohatneš.
Vieš skvele miešať hrušky s jablkami.
Debile zato ten tvuj slovensky zidovsky krajan Brezina tu celych 20roku cistil technicky lih z Ciny a dodaval to vietnamcom na vyrobu a prodej pancovaneho chlastu.
Keby si nebol alkoholik, nemáš s tým problém. Dám ti jednu radu: Okenou sa umývajú okná. Okena sa nepije !
Madarone-Cobolaku,Ja mam svoje trnky,vino aj merunky.Ten tvuj chasarsky krajan Brezina s vietnamcama a jejich krivonosacky kumpani to mirili na mladez,na tancovackach a diskotekach ,kde chodila ceskomoravska mladez.
..a nějaké nové, strašné východní hříchy by nebyly? Jinak ta současná svinstva demokratického západu budou strašně vidět, nemluvě o jejich aktuálním prožívání….
Většina článků na PP jsou o svinstvech západních kapitalistů ! I ta činnost Vojcechovského bylo jen vraždění ve prospěch západních kapitalistů , Sověti dobře věděli , proč ho zavřeli !
Kdyby nebylo belogvardejcu jak Vojcechowskeho aj bilych Rusu by nevzniklo Ceskoslovensko a Carsky poklad by skoncil v rukou mongoloidnich bolseviku.
Vznik Československa na ruské občanské válce nezávisel , byl to následek 1.sv.války !
Zavisel na tom, ze Rusko se zastalo Srbska. Prvni svet. valku rozpoutali nemecti marxiste a bolsevici v ni pak pokracovali valkou obcanskou. S Nemeckem podepsali separatni mir.
V Německu , Rakousku , v carském Rusku , ve Francii , Itáli , Srbsku , všude v roce 1914 vládli komunisti , jste dobře informovaný !
Byl to ČESKOSLOVENSKÝ občan.
Měl byste možná víc vážit slova, Pepíku.
To vám přijde jako fakt normální, když cizí mocnost vraždí cizí občany na jejich půdě !?!?!?
Nejste vy Američan???
Nebo Izraelec !?!?!?
Ten člověk vraždil jako Rus na ruské půdě , co se z něj stalo potom , je nezajímavé ! To by bylo hodně jednoduché , útěkem a změnou občanství se zbavit zodpovědnosti ! Ten člověk nebyl zavražděn , byl odsouzen soudem do vězení !
Vraždil?
Bojoval, tak už to ve válce chodí.
Vraždily OBĚ strany.
Nebo ne?
Bojoval v zájmu a za peníze západních kapitalistů proti své zemi , to je terorizmus !!
Bojoval proti bolsevickym zrudam.
Jakým bolševickým zrůdám , spíš bojoval za kapitalistické zrůdy ! 1 .světovou válku začaly kapitalistické zrůdy !
Toz,proti krizencum z Asie jako byl sikmoocko Lenin,Trockij aj trockisticky hnusy.
Karel Marx Rusko nenavidel. Nemecti socialiste hlasovali pro valecne uvery. Nemecti, socialisticti branci radostne rukovali na frontu proti Rusku.
https://www.keepandshare.com/doc9/24875/historiehnuti-pdf-45k?da=y
Všichni západní panovníci byli v roce 1914 socialisti nebo přímo komunisti ?
Nechci vás ranit, ale za peníze kapitalistů bojovali židobolsevici.
Proletariát je asi v zapečetěném vagónu s bednami oběživa do Ruska nevypravil, ne?
Bylo to přesně naruby, než píšete.
Proto také Hitler židovské majetky arizoval, aby zamezil jejich škodlivému vlivu.
Legiím , Vojcechovskému , Kolčakovi , cizím západním armádám Lenin určitě žádné peníze nedával ! Ti už byli přímo placeni západem !
Lenina platil kdo? Vysazen do Ruska a placen byl Pruskem, ty demente. Legie odmítly bojovat za francouzské zájmy v Rusku, do čehož je tlačil i gangster Štefánik.
Už máme gulag i tady. Zatím je ještě luxusnější, ale dlouho to nepotrvá a budou i zemljanky, pro přeživší. 💀☠
Komunisti po 12 letech vládnutí vyhlásili všeobecnou amnestii a vše se postupně zlepšovalo , rostla životní úroveň ! Kapitalisti za 30 let stát zničili , rozkradli , zadlužili a vše se neustále zhoršuje , jsou tu bezdomovci , nezaměstnaní , exekuce , neustále rostou ceny potravin , nájmů , energií , skoro nic už v tomhle státě Čechům nepatří, chybí lékaři , řemeslníci , technici , zdravotní sestry ! Další ” radost ” jsou migranti a muslimové !
souhlas,co vybudoval gusta za necelých dvacet let,to západ rozkradl během pěti let.fabriky byly v každém menším městě,všichni měli práci,nízká kriminalita i u opálených,nejořísnější normy na světě na potraviny,statisíce králíkáren,metro,atomovky…kolik všechny vlády za posledních třicet let postavilo dálnic,metra,atomovek,králíkáren?měli jsme armádu a hranice a dnes…
mnoho lidí nechápe,že už dávno neexistuje sovětský svaz.proč bylo rusko a usa kamarádi za opilého Jelcina?proč za “krutého” putina je rusko “největší nepřítel”usa?nápověda-zjistěte si radikánlí změnu ruska.jeho monstrozní stavby mrakodrapů, mostů a dálnic nerozeznáte od arábie a usa a číny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To se těžko vysvětluje oslíkům co v RF nikdy nebyli maximálně jejich bratranec gůůůgl
Natož pak oslíkům placeným.
Soudruzi uvědomělí komunisté pepo a Jonasi, srovnáváte-li oběti řádění komančů a tzv. kapitalistů, tak si račte srovnat počty obětí a vykrátit dobou, za kterou bylo oněch čísel dosaženo. Současně si uvědomte, že strůjci komančských režimů likvidovali SVÉ spoluobčany, kteří JEN bránili svůj majetek, obydlí, životy a zdraví svých rodin a svých blízkých. Tedy jen a pouze to, co dělají všichni a všude pro zachování své fyzické existence.
U nás snad po 48. brali někomu osobní majetek ? Znárodňovaly se výrobní prostředky ! To všechno se dělalo proto , aby se milionům pracujících zachovala fyzická existence ! Nikdo nebránil kapitalistům se mezi ty pracující zařadit !
Sudruhu Nubadiku,
takže přiznavaš že zapadni civilizovani mirozvěstove ve velkem vraždili)vraždi a loupili/loupi po celym globu?
Nu chtělo by to realisticka čisla a ne vycucana z paty u nohy aby srovnani nebylo cinkle. A tež do toho započti oběti 2 světovych imperialistickych valek a oběti vnitřniho vražděni v civilizovanych zapadnich zemich (kupř. Maoru, Indianu, občanske valky, naboženske valky…)
Pokud vim, tak v socijalistickem Československu k žadnemu velkemu vražděni nedošlo a v otazce dějin CCCP jsou čisla uvaděna zapadnimi ideologickymi hysteriky “mirně” nadsazena.
V demagogii, překrucování reality, změnách významu slov, politické a jiné korektnosti, vytrhávání jednotlivostí ze souvislostí a stavění argumentace na nichh, …. jsou židé a jejich pohůnci (komančové, Svobodní zednáři, Ilumináti, marxisté a neomarxisté, Greténi, pseudohumanisté, ……) velcí mistři.
Ani za vás,vy dva vejlupci, se zákulisní loutkovodiči nemusí stydět!!! Ač jste oba přesvědčenými, naivními marxisty, tak vaše působení na zdejší čtenáře je přesně v intencích přání globalistů. Jste opravdu tak hloupí?? Vy si skutečně nedokážete v kedlubnách srovnat, že dnes tu svou rétorikou působíte jako užiteční idioti ve prospěch židobolševických globalizátorů??!!!!!!!!!!!!!
Njn, komu není z hůry dáno….