
Kdo nese vinu za teroristický útok v mešitě?
MÁRIA TVRDOŇOVÁ
Když vystoupili lidé, kteří poukazovali na problémy spojené s příchodem migrantů do Evropy, umlčovali je jako xenofoby, rasisty a islamofoby.
Lidi, kteří upozorňovali na to, že v některých mešitách, školách, věznicích se muslimové radikalizují, obvinili z toho, že šíří nenávistné zprávy.
Ve Švédsku jsou pokutováni lidé, kteří upozorňovali na to, že přes 90% znásilnění mají na svědomí muslimští přistěhovalci, a proto by vláda měla stopnout nekontrolovanou migraci.
Tito kritici problémů nemají nenávist k muslimům. Právě naopak, chtějí zabránit tomu, aby se společnost radikalizovala a chtějí ušetřit životy lidí (včetně muslimů).
Mnozí, kteří otevřeně kritizovali islám, se ptali, jestli je to nenávist, když nechtějí, aby muslimští teroristé umírali kvůli falešné ideologii a zabíjeli i jiné. Tvrdili, že nejmírumilovnější způsob boje proti extremismu, je kritika ideologie, která vyzývá k vraždění, proto kritizovali učení Mohameda.
Avšak byli znovu a znovu umlčováni jako islamofobové, nacisté, rasisté atd.
Výsledkem této politicky korektní politiky byly teroristické útoky po celé Evropě, znásilnění, kterým padlo za oběť mnoho evropských žen.
Dalo se očekávat, že pokud nelze problém řešit mírumilovně, někteří to začnou řešit tak, jak se to stalo na Novém Zélandu. Opět zdůrazňuji, že tento čin neomlouvám, ale odsuzuji.
Jen vysvětluji, že jedním z faktorů, který k tomu vedl, je neochota politiků řešit problém a politická korektnost.
Je mi líto těch nevinných obětí, kteří se provinili pouze tím, že se narodili v nějakém náboženství a jako většina lidí, zůstali v náboženství, v němž jejich vychovali, i proto, že kritikům islámu politici zacpali ústa. Politici, sluníčkáři, média, jenž potlačujete svobodu projevu a nechcete řešit problém – i vy máte na rukou krev těch nevinných lidí a mám pro vás vzkaz od J.F. Kennedyho: “Ti, kteří neumožní klidnou revoluci, udělají nezbytnou násilnou revoluci.”
Nadále se budu snažit o klidné řešení problému (například psaním článků), neboť na životě muslimů záleží.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč
Celkem za měsíc: 8 668,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- Chvilkaři mají politický program – rozvrat - 11.12.2019
- Nelegální pistole ČZ 75 za 20.000 Kč a náboje za 10 Kč – to je realita v ČR - 11.12.2019
- Už i bruselským byrokratům došla trpělivost? - 11.12.2019
A jak všude kvičí… přimhouřil bych oko, kdyby ovšem takto jektali i bezprostředně po jejich aktech agrese – není tomu tak, oni naší smrt slaví!
Tento útok prostě a jednoduše není ničeho příčinou je to pouhý následek toho jak se ti hodní muslimové chvají všude kde se objeví!!!
Kdyby takto narazili všude kde se objeví a to okamžitě, byl by klid. Né, tady je litují a podporují, takže bude hůř. Mnohem!!!
Já nechápu, proč se takhle chovají. Měli by dbát pokynů evropských politiků, kteří radí, že je potřeba se semknout, nasvítit zahradního trpajzlíka barvami trikolóry příslušného státu a uctít památku mrtvých.
Velice to prý pomáhá
A nejen to, měli by to chápat a semknout se…
Né, oni se budou modlit. Což je mimochodem zase akt namířený proti nám!!!!! Dobré vidět:
https://www.youtube.com/watch?v=FPzOYoPMx6E
teď to zmizelo!! Zde:
http://www.drsnysvet.cz/takto-vystrilel-utocnik-novozelandskou-mesitu/?fbclid=IwAR0LCU1yAoxOdKaY-HB3QqJJaTS8jBju8WM0U_Zun6sDFqouRhL3VxFHiEA
Nezmizelo.
Shlédl jsem to, odhaduji, že ten člověk je nejspíš původem Srb nebo Chorvat (podle muziky v autě) a zřejmě vycvičený voják.
anebo je to akce tajných služeb, vůbec bych se nedivil.
Nic dnes nelze vyloučit.
Všechno asi bylo jinak….
https://aeronet.cz/news/video-necenzurovane-zabery-masakru-muslimu-v-christchurch-vyvolavaji-podezreni-ze-se-jednalo-o-false-flag-operaci-s-krizovymi-herci-zadny-krik-obeti-zadne-diry-od-kulek-ve-zdech-zadna-krev/
opět typické pro tyto podělané meinstreamové vymývače-utočníci provedli před utokem prohlášení zveřejněné na videu ale motiv není znám a pro jistotu to prohlášení raději smázli,co kdyby se snimi stotožnil řekněme běžný běloch ,který už se na to protěžování muslimů nechce dívat.Když odbočím,tak se divím,jakým způsobem najdou ty davy vždycky do země,kde od nás požadují různá povolení ,záruky apod,tak že to většinu odradí a tato muslimská pakáž se usadí i na měsíci,když tam bude něco gratis.prostě je na nás ve světě nahlíženo hůř jak na tuto zvěř a to nás mnozí označují za největší přátele a nejvíc když je potřeba něco zprivatizovat ,ukrást a rozmístnit rakety.výsledek je že děláme blbce světu za přežití a ještě nedávno pasáci koz v mosambiku se válejí po hotelech a užívají si darů z naši práce za zkoumání vědeckých institutů,proč je v kocourkově pětkrát nižší mzda za stejnou práci jak v sousedním státě a kdy že je doženeme,.jsem silně znechucen fuj
No,o tomhletom to přeci všechno je!!!!!!!!!!
Že musla a čmoudi mají VĚTŠÍ práva,než křesťani a bílí.
Bílej bezďák se dostane leda pod most,v lepším případě dostane polívku v Naději…Na Nový Zéland na sosání dafek se teda určitě nedostane.To by si musel začernit gzift,oblíct plandavý kaťata a nechat narůst pořádný fousy.
S tím slavením máte pravdu. Vím už delší dobu od důvěryhodných lidí, že čeští mohamedáni se každoročně slézají 11. září k oslavám útoku na WTC. Evidentně je v tom podporují mimo jiné zdejší sluníčkáři tvrdící, že zničení WTC je dílem Američanů a tudíž chudáci mohamedáni jsou v tom nevinně. Tito nepřátelé bílé rasy jsou tak na jedné lodi s agentkou Erikou, opilcem Junckerem a další lůzou.
Za chvíli opět vejde v platnost nové podoba zákona 69/1969 Sbírky zákonů ČSSR, známého také pod názvem Zákon na ochranu socialismu. Pak se podobná kritika opět stane téměř hrdelním zločinem.
Pokud je mohamedánům u nás dovoleno zcela beztrestně v mešitách kázat nenávist proti nevěřícím, pak se ani nedivím, že je nechávají oslavovat různé útoky tak, jako to dělají i jinde v Evropě. I ten jejich šéf Alrawi se nijak nenávistí k nemuslimům netají: https://www.euportal.cz/Articles/20745-islam-pry-neni-hrozbou-aha-podivejte-se-jak-sef-brnenske-mesity-alrawi-predni-muslim-v-cr-vyzyval-muslimy-aby-ucili-sve-deti-nenavisti-k-nevericim-.aspx
Oni mají tu nenávist už i v modlitbách, kde se modlí za to, aby nevěřící stihly různé hrůzy…a my se modlíme za lásku a odpuštění…
Oni jsou už odmala, jakmile začnou chápat, učeni přetvářce. Takže pokud je jich v populaci ještě málo, tak se před nevěřícími přetvařují, přetvářka pak skončí hned jak získají převahu a nenávist naplno projeví. To je cesta džihádu, ke kterému je vede Korán.
No přesně tak!
Pane Werwolfe, zdravím Vás.
O zničení “dvojčat” samotnými Američany referoval i jistý Hájek, Klausův to poskok, co vede Protiproud. Tyto informace šíří pohůnci Moskvy.
Pokud jste to nečetl, doporučuji článek od Hany Catalano s názvem “Drogy, Rusko a terorismus”,
Dokud ještě takové články smějí vycházet, než si lidé, (jako někteří zdejší trollové), když budou mít moc, vzpomenou na “zlaté komunisty”…
Dobré odpoledne, pane Langere.
Nečetl jsem to a proto Vám děkuji za doporučení. Státy Organizace islámské spolupráce jsou v mnohých ohavnostech zajímavé.
Organizace islámské spolupráce je napojena na EU. Prostě tam, ve vedení, provádí jakože pozorování, či co…a asi všichni víme, co to znamená! Organizace islámské spolupráce nutí západní politiky ke kriminalizaci kritiky islámu! A jak víme, už se to děje – voz Tommy Robinson, či ten chudák Kevin Crehan, který jenom pohodil BLT u mešity a…zavřeli ho na rok mezi musláky…prý spáchal sebevraždu, či co
Joo, politici likvidují odpůrce režimu nenápadně….
Langře
Jsi idiot, že ti rovno není
Je naprosto vyloučeno, aby mohlo dojít k pádu mrakodrapu do svého půdorysu, mimo řízenou
destrukci.
To ti řekne každý odborník.
Teoreticky, i kdyby došlo v místech nárazu letadel k poškození nosných částí, tak ta část nad poškozením, by se svalila stranou.
Protože část pod poškozením poškozená nebyla, a samozřejmě je na ty tlaky stavěná.
Absolutně vyloučeno!
Nehledě na to, že spadla i budova, která zasažená VŮBEC nebyla, a kde řízenou destrukci přiznali.
Takže si strč svoje drogy, Rusko a terorismus do prdele, demente
Já se do toho moc pouštět nechci, ale faktem je, že poničená horní část mrakodrapu nijak na váze nepřibrala, takže bych předpokládala, že by udržela tu rozvalenou hmotu…otázkou je, jak to celé spolupůsobilo…a ty nalezené pasy sou fakt záhada…
kdyby to udělal někdo v kocourkově tak k nám vjedou přes rozvadov tanky,je celkem legrační když nám amíci píšou jací jsme fobové,poučky merkel a toho skutra už známe akorát ti naši přizdisráči se nepokusili aby i naopak posílali noty třeba katalánsko,žluté vesty,nepokoje v německu atd-jen u nás se kritizuje za to že lidé na dávkách jsou tlačeni do práce-mnohdy do těch jejich montoven které odvádějí daně tam kde z nic vyplácejí barevné s batužkem líp jak naše pracující.
*skutr=skurvený trpaslík
Co ti primitivni barbari zaseli, to ted sklizi na jinem miste i kdyz je to asi jen otazka casu, kdy to prijde i v Evrope.
Lide jsou hodne trpelivi, ale az to bouchne, pak se to jen tak nezastavi.
Babis a Nemcova jsou zdeseni, je to zvlastni, ze nebyli zdeseni, kdyz se znasilnuji a vrazdi nevinni lide v Evrope ?!
16.3. 1968 mirumilovni americti vojaci z dlouhe kratochvile vypalili vesnici MyLai a vyvrazdili 500 deti, zeny a starce ve veku 1 – 84 let.
Jsem zvedavy, jestli budou vzpominat nasi politici, nebo tise mlcet, aby se snad pratele z NATO neurazili
Holt není mrtvola jako mrtvola.Mrtvoly v My Lai ležely na ose zla.Podobně jako mrtvoly v Afghánistánu,Iráku,Palestině,Lybii,Sýrii,Jemenu i jinde.Tyhlety mrtvoly se nepočítají!
A o tom která osa je která se rozhoduje ve fašingtónu
Je divné,že i halalové si namalovali svoje vlastní osy!?!?!?
Když už jsme takoví neřádi,že u nich vraždíme,tak proč si je potom zveme k sobě domů!?!?!?
Vypálit sousedovi barák a pak si ho pozvat na obídek,to asi fakt není nejlepší nápad.
No, muslimové si na to budou muset zvyknout, když chtějí žít v otevřené multikulturní společnosti – tak, jako si i my musíme na útoky muslimů, dle našich politiků, zvyknout. Vždyť nám to kladli na srdce po všech těch útocích v Evropě. A očekávám, že ten mladík, který nedávno na fb napsal, že ta multikulturní společnost za těch pár stovek mrtvých stojí, na tom bude trvat.
Nevím, proč se muslimské země rozčilují, že za to může islamofobie. Spíše by se měly zamýšlet nad tím, proč muslimové utíkají od nich do naší civilizace….a třeba je pozvat zpět domů.
PS: Myslíte, že uvidíme po celé Evropě oslavy tohoto činu, tak, jak to dělávají v muslimských zemích po útocích na naši civilizaci? Já se domnívám, že ne, protože máme jinou civilizaci, civilizaci, která neoslavuje smrt jinověrců!
Mlady Brzobohaty napsal, ze si budeme muset zvyknout na smrt svych blizkych, protoze na silnicich zemre za rok mnohem vice lidi !
Barbari si ted muzou nasvitit trpaslika barvou sve vlajky a Evropane asi slavit, tak to prece vzdy muslimove delaji
Taky jeden vypatlaný (taťka by ho měl strašit ze záhrobí), který si plete kecy a kecky. Lidé auty, tedy až na muslimy – jak se v Evropě několikráte stalo, nevraždí. Autonehoda přece není úmyslný čin!
Mladý kuzma brzobohatý je debyl, to vůbec nemá cenu řešit.
To není člověk, to je prase
Adekvátně by tak mohl někdo zabít mladého Brzobohatého se slovy: “Vždyť přišel o život jenom nějaký Brzobohatý, na silnicích přeci zemře daleko více lidí a navíc lidí slušných! Co je proti tomu život jednoho komedianta, navíc mizerného?!”
Víte. co je v tomto případě pro mě osobně nejhorší? Necítím s těmi lidmi žádný soucit, přestože to nejspíš byli zcela nevinní lidé, kteří byli jenom v nesprávnou dobu na nesprávném místě. Byli muslimové, protože se narodili muslimským rodičům a u nich jaksi není na výběr. Rozum mi říká, že to byli lidé a potkalo je neštěstí, které si nejspíš nezasloužili. Ale když jsem tu zprávu četla poprvé, cukly mi koutky v úsměvu.
Udělalo mi ti takovou malou radost, jakou skýtá zadostiučinění. Je to hnusné. Až tam mě dostali všichni ti sluníčkáři, vítači a propagandisté… Čím víc brojí proti nenávisti, tím víc jí vzbuzují …
Tak,radostně asi cuklo v koutcích každému
Hanba mě fackuje,tohleto že mne udělali adoranti multikulti.
Ať jdou DO P®DELE!!!!!!!!!!!!!
Někoho kolonizovat,okupovat,bombardovat,vyžírat, mistrovat,šikanovat,dělat z něj debila…a pak si ho pozvat na návštěvu může jen IMBECIL.
A furt si myslíme že jsme výkvět civilizace.
http://www.drsnysvet.cz/takto-vystrilel-utocnik-novozelandskou-mesitu/?fbclid=IwAR0LCU1yAoxOdKaY-HB3QqJJaTS8jBju8WM0U_Zun6sDFqouRhL3VxFHiEA
Tady je ta střílečka – zatím to neblokli.
výborný výběr hudby….
https://www.youtube.com/watch?v=PGrxHO-B2TY
Jo, a kdo za to může? Můžeme si za to sami, že včas nepošleme do brusele politiky, kteří islámskou expanzi organizují, nebo třeba jen podporují.
…naše ctihodná krajanka, nějaká Olbrajtová prohlásila
v souvislosti se statisíci mrtvých iráčanů, kteří zemřeli následkem vývozu USA demokracie, že to byla přiměřená cena za tu západní exportovanou demokracii….a trestný, ani odsouzeníhodný
čin to nebyl. Ani madam Olbrajtové, ani jejích USA.
No a na tom Zélandu mají pravděpodobně obdobná měřítka. Tentokrát při obraně své, tamější demokracie…
A víte, že jsem si na krvavou Madlu také vzpomněla? Třeba to bombardováníčko v Jugoslávii…a baba furt káže morálku!
Baba je konvertovaná muslimka.Mluví jejich řečí.
Jo, tady přímo z rozhovoru, když nás tu byla moralizovat:
“Madeleine Albrightová nelituje civilistů, kteří zahynuli během bombardování Srbska letouny NATO v roce 1999. Na přímý dotaz ParlamentníchListů.cz někdejší americká ministryně zahraničí a velvyslankyně USA při OSN reagovala slovy, že „Srbové stále zabíjeli a museli jsme to zastavit“. Diplomatické řešení prý nebylo možné.”
No a teď si představte, že by toto někdo začal uplatňovat v Evropě po útocích v Paříži, Londýně atd. s tím, že muslimové pořád vraždí Evropany, musíme to zastavit…??? Asi by jim to neprošlo, žeano?! Vraždit mohou jenom politici!
Dalo by se to aplikovat i na Američeny a jejich poskoky , kteří vraždí pořád po celém světě !!
Liberální demokracie
Pojďme než to smáznou
https://youtu.be/Nk3lTmBQpg4
Už smázli! Co tam bylo?
Úklid mešity
Dal jsem to výše. Humální dekontaminace prostoru – žádné prasárny jako dělali oni v Bataclanu. Na tubě to zmizlo dřív než jsem to dopsal….
Na yt to bylo delší o jedno kolo než na ds. Ještě se tam vrátil a dokončoval. Na závěr sejme poštovní schránku, sedne do vozu a ještě ji přejede
No kdo za to může – náckové, co berou věci příliš vážně.
K islámu teror a násilí patří – stejně jako je třídní boj součástí marxizmu-leninizmu, tak je džihád součástí islámu. No a náckové mají zase násilí jako běžný nástroj řešení problémů.
Proto patří zakázat všechno tohle jedním vrzem – islám, komunizmus, fašizmus i nacizmus, je to svinstvo z jedné líhně. A ne tenhle hnůj tolerovat nebo propagovat, stavět meshity.
Hitparáda muslimských útoků (pouze zdokumentovaných, je jich víc):
https://thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30
Multikulturalismus! Násilné vnucování jiné kultury té naší!
Nejdřív ovšem zakázat kapitalizmus , ten má na svědomí nejvíce obětí !!
NAPROSTÝ souhlas s článkem!
Chyba není na straně invazistů,ti jsou do EU, potažmo jiných křesťanských destinací,vábeni zhovadilými politiky.
Když se někde nabízí snadné živobytí,jen idiot by se nevydal na cestu…To snad dá rozum!!!!!!!!!!
Jacinda=šílená politička,která podporuje šílený,zvrhlý režim.A takový režim holt generuje šílené,zvrhlé občany.
Jako ty střelce z mešity.
Nikdo normální nemůže souhlasit s tím,aby se vraždili nevinní lidé.
Ale nikdo normální nemůže souhlasit ani s tím,aby v jejich domovině byli přijímáni příslušníci agresivního,panovačného náboženství.
Střelec měl mířit na Jacindu.
tak teda ještě jednou,
helén zatím jsem se nedočkal opovědi…
Helena Novotná 13.3.2019 14:04:54 Odpovědět
Tak on hlavně není ani Slovák,byť i se na východním Slovači narodil…On je kupírovanej a ti nikdy nepociťují vlastenectví.Zato svědomitě odezírají ze rtů svých darebných soukmenovců…A to bude asi tenhleten případ.
(Hluboká omluva všem slušným česnekářům, kteří kopou za ČR.)
jarda cirkl 13.3.2019 16:15:53
prosím o vysvětlení:
“(Hluboká omluva všem slušným česnekářům, kteří kopou za ČR.)”
kdo jsou ti “slušní česnekáři”, kteří kopou za ČR, a kdo jsou “česnekáři” všeobecně
děkuji…
zbytek fakt nechci, kdo je kupírovanej a pod.
jen tu otázku, děkuji
Slušný česnekář je třeba pan Benjamin Kuras.Stačí?
Cirkle,to už jste se tak narodil,nebo jste tak nedochtipný po lobotomii?
tak koukni ty čo,
a přeháněj, bambitko
narodil jsem se jak se narodil, “nedochtipný” nejsem a lobotomií postižená mi připadáš ty, kravko či snad pavlačová drbno…
“Slušný česnekář je třeba pan Benjamin Kuras.Stačí?”
nestačí, otázka zněla trošku podrobněji takže
https://1url.cz/aMpWC
a to si piš, že tohle je fakt osobní, ty co se mlátíš od zdi ke zdi /názorově/ hned tak a hned jinak, že to nahrazuješ smailíkama a přisráním k diskutujícím to nevytrhneš… vždyť ty milko v diskuzi o cca 110 příspěvcích dokážeš změnit názor 3x
takže ještě jednou – kdo/co jsou česnekáři, a kteří kopou za ČR
ty hovínko boříku v sukni, jinak též pavlačová (a jiná) však víš
Blbej,nebo navedenej?Pan Kuras je slušný česnekář.Karel Poláček byl slušný česnekář.Oba byli/ jsou Češi a kopali za Česko.
Dejte si plegomazínový klystýr ať zklidníte rozbouřenou mysl.
V čem jsem změnila názor?Říkám pořád to samé.Jste zřejmě hňup,který nerozumí psanému slovu.
Nikdo normální nemůže souhlasit s tím,aby se vraždili nevinní lidé.
xxxxxxxxxxxxx
Jsou opravdu muslimové nevinní lidé?
Jsou nacisté nevinní lidé?
Pokud vím, muslimové vraždí ve jménu islámu, nebo to tak není?
Blbe,za co asi tak mohlo to postřelený (nebo dokonce zastřelený) dítě?A za co mohly ty ženský?
Ten střelec si vybral blbý cíl.Měl jít střílet do parlamentu,nebo ještě líp,na sekretariát jejich vítačské strany.
Házet lidí do jednoho pytle umí fakt každý kkt.
Ti halalové tam přišli, protože věděli,že budou přijati.
Kdyby věděli že NEBUDOU přijati,tak by tam nešli.
Nejsou idioti.
Sestro
Uklidni se.
Přečti si svůj
výše nasmolený slint a zamysli se nad svou blbostí –
Nikdo normální nemůže souhlasit s tím,aby se vraždili nevinní lidé.
Ale nikdo normální nemůže souhlasit ani s tím,aby v jejich domovině byli přijímáni příslušníci agresivního,panovačného náboženství.
Příslušníci agresívního, panovačného náboženství = nevinní lidé?
Nejsou to potenciálně fšichni vrazi? A nevyrostou z těch dětí budoucí vrazi?
A halalové že nejsou idioti?
Možná že s IQ85 ještě nejsou úplní idioti, ale moc jim do nich neschází
Mír s tebou sestro
sestra by potřebovala umravnit nakopáním do (_!_)
a vlastně kdoví kde ):yahoo: “česnekářka” nebo palestiňačka
kuwa čert aby se v ní vyznal
je to kouzlo /nechtěné/ zdejší diskuze, jinak dle jejích žbleptů velmi zkušená diskutérka (PL, respekt a nejen…
Když je někdo příslušník agresivního panovačného náboženství,tak to ještě nemusí znamenat,že je agresivní a panovačná i jeho maličkost.
V každé komunitě jsou lidé různých kvalit.
Ale takové info holt blbá hlava nepobere.
Samozřejmě,že mezi halaly je asi víc těch nebezpečných,než mezi jinými entitami.To nikdo nepopírá…
Ale je to jako s tím trestem smrti.Než popravit jednoho nevinného ze sta,tak se společnost raději přikloní k jeho zrušení.Myslím,že se s tím dá souhlasit.
Blbko, co chceš vyřešit odbouchnutím jedné tupé političky? To se fak musláci začnou bát
Problém nevidím v muslech,ale v našich politicích.
Halalové se chovají jen racionálně.Jdou za plným korýtkem.To korýtko plníme MY.
EVropské oběti taky za nic nemohly.🤮🤮🤮
Samozřejmě.Tvrdí někdo opak?
Když muslimové zabíjeli křesťany v kostelích a občany v ulicích tak se buď nic nedělo nebo jsme se měli semknout pod nasvícenými budovami. Když muslimové dostali to co sami dělají nejradši tak to bude kvikotu po celém světě a nejen islámském. Neměli by se taky semknout pod zeleně nasvícenými mešitami a hlásat mír, lásku, toleranci a porozumění mezi národy?
Teď se teprv všechna ministerstva pravdy a lásky strhají ale jedině hlídáním a zavíráním rasistů, antiislámistů a xenofobů že budou překvapeni muslimskou odpovědí.
Sádrový okoralý trpaslík už shromažďuje data k použití.
Včera tady byl článek, kde se nám autor už v titulku svěřil s tím, že je rusofob. Myslíte si, že může někdo napsat, že je islamofob a ještě to rozpatlávat v článku?
Dajo, ten článek může napsat kdokoliv…
otázka je jestli by byl zveřejněn, a rozpatláván, třeba zde, doposud jsme se nedočkali odpovědi a zdůvodnění, na smázlej článek, a asi nedočkákáme
hmm, tak ňáko mi to připadá podivné
mulťáci, mazání/případné schvalování příspěvků
ňáko u servru co se ohání https://pravyprostor.cz/wp-content/uploads/2015/12/ustava-ceske-republiky.jpg
hmm, cosi je v tomto království zhnilého
jsem zapoměl – vloni článků k 50tce 68… po úd
Ňáko
letos k 80tce 15.3.1938
jak to slušně napsat
žádnej lahvička, žádnej kadet bígler… prostě NIC
tv čt a podobný spolek cca ništ
kuwa, holt koho chlebík žereš, s tím mlaskej…
Tady ano!
A pak to bude muset redakce zase smazat na příkaz ideologické úderky! Nepředstírejte, že nic nevíte o dvojím metru.
Kecáte. Tady toho o machometánech už bylo!
A propó, mimo Boušeho a jeho MBS, tady nikdo nikdy machometány nikdy neobhajoval.
Nekecám. On někdo otevřeně napsal, že je islamofob? Tak jsou odpůrci oné zrůdné ideologie akorát nálepkováni…
Pozor. Islamofob je ten, kdo prchá v hrůze, když zahlédne muslima nebo když zaslechne kvikot muezzina z minaretu. Islamofob není ten, kdo islám odmítá stejně, jako normální člověk odmítá vši ve vlasech, potkany ve špajzu a naxráno uprostřed kuchyně.
A takových, řekl bych, je tady na Protiruském prostoru (ale i jinde) bez ohledu na ideologické různice většina.
Nazývejme věci pravými jmény.
Ale ten článek, který nejspíš ministerstvo jediné pravdy, elfové nebo někdo podobný nařídil okamžitě odstranit, byl o islamistech. Takže Daja má pravdu, skutečně ideologické úderce pro kontrolu “čistoty internetu” vadí ze všeho nejvíc jakákoli kritika islámu.
Přesně tak. A to se tady vedla pouze polemika o tom, zda si vraždící zrůdy z islámského státu zaslouží trest smrti…ani to se nesmí diskutovat…protože islám! Nevím, který zákon zakazuje vyjádřit se pro či proti trestu smrti. Vlastně ani nevím, kterej zákon zakazuje naši Ústavu, kde je svoboda projevu zakotvena a cenzura nepřípustná. Konečně, i v těch demokratických a nejlepčejších jůesej mají některé státy ještě trest smrti…
Dajo
o trestu smrti pro řezníky se přece nediskutuje
Vysermese už na humanitu vůči černé zvěři
Starosta Londonistánu doporučuje, že si máme zvykat.
Ať si to trpajzlík přidá do archivu a podá TO.
https://www.securitymagazin.cz/security/londynane-si-zvolili-starostou-muslima-az-po-teroristickem-utoku-odhalil-svou-pravou-tvar-1404055631.html
Christchurch se právě zařadil mezi nejbezpečnější metropole světa…dle jeho kritérií..
Četl jsem jeho prohlášení a je to velmi chytrý chlap.Argumenty má silné. A za to vše můžou politici a ten, kdo je korumpuje, můžete hádat jednou.Prostě to nemůže jít donekonečna, aby umíraly naše děti pod koly kamionů a politici se drželi za ruce!!Naštvaný je každý a oni nás ještě chtějí stíhat za psaní pravdy a názorů. Breiviků bude přibývat, to je přímá úměra. Islám tady nemá co dělat, je nenávistný ke všemu neislámskému! A taky se bojím, že teď vystřílejí nějaký kostel.Doufám, že nemám pravdu.
No, však už ve Francii a Británii hlídají…hádejte co…áno, správně, mešity……na naše kostely každý kašle, ačkoliv šance je asi spíše na straně vystříleného kostela…protože náboženství míru si ten mír vystřílí, kulturní odlišnost se tomu říká…ale aspoň je vidět, koho politici upřednostňují…
Vždyť oni nejen, že ty mešity hlídají a na kostely kašlou, ale mnohé evropské kostely už byly přestavěny na mešity. Neexistuje snad lepší důkaz toho, jak současný evropský establishment ustupuje islámu, než je přestavba kostelů na mešity. To symbolizuje islamizaci ze všeho nejlépe.
No, však už ve Francii a Británii hlídají…hádejte co…áno, správně, mešity……
xxxxxxxxxxxxx
To je ale DOBRÁ ZPRÁVA
Přímo super
Nejspíš dobře ví proč, jinak by je nehlídali
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/mesita-christchurch-strelba-novy-zeland-utocnik-terorismus.A190315_070130_zahranicni_jumi?
Kdo za to střílení v mešitě může? V prvé řadě politici, kteří podporují vítací politiku a odmítají uznat islám za nenávistnou ideologii. Dokud se bude po celém světě rozšiřovat islám, který je velmi expanzivní, budou podobné útoky pokračovat. Mohamedáni musí počítat s tím, že se občas najde někdo, kdo uznává ono biblické “oko za oko, zub za zub”. Oni zabíjejí už dlouho v kostelích, postavených v muslimských nebo částečně islamizovaných zemích, museli pak počítat s tím, že se najde někdo, kdo přijde s odvetou. A myslím, že jak bude přibývat útoků islamistů, bude přibývat i útoků proti nim.
A abych byla trošku spravedlivá, tak je nutno dodat – dokud bude NATO pokračovat v okupacích a rozvracení muslimských zemí a vyzbrojování islamistů, často nazývaných “opozicí”, bude muslimská migrace do západních zemí pokračovat, naštvanost mohamedánů narůstat a útoků na obou stranách přibývat.
A nejhorší je,že i kdyby se na to NATO zítra vybodlo,tak už ta nas®anost asi nezmizí.Už bylo prolití moc krve.
Jen v Iráku snad 500 000 lidí,mezi nimi hodně žen a dětí.
A jenom proto,že se NĚKDO rozhodl pro “preventivní obranu”.
Kdo je ten někdo ví moc dobře každý.Ten někdo podporuje sunitské džihádisty,aby je poštval/využil proti šiítskému Íránu.A podporuje i hrdlořezy z řad Kurdů,aby je využil proti šiítovi Asadovi.
Já ho neodsuzuji.
Ono postavit si mešitu ve městě Christchurch, je už samo o sobě o nakopání do (_!_)!
Můj názor je známý, i když místní machometánští milovníci s ním nesouhlasí, muslim nemá na světě co dělat. Muslim je od 7. století zločinec páchající genocidu všude tam kam dosáhne jeho paže.
Dějiny naší civilizace jasně dokazují ohrožení islámem. Nevím jak se dostali na NZ. Ale mají tam guvno co dělat. Jako mají guvno co dělat v Londýně, Paříži, Římě, Praze……….nebo Moskvě. Ať táhnou na Arabský poloostrov.
Septyku
Neser se, a přiznej se, že máš naopak radost, a že budeš chlastat až do rána bílého
To bylo určitě víc kulek, než sedum, jak f Sarajevu
Já mám radost.
Můj poměr k islámu je jasně negativní.
K celému islámu.
Správně
Islám je jen jeden
To ti Bouše schválil?
Jasně, bez Boušeho ani ránu
Jó,šli,vzali lopaty a postavili si mešitu
Tu stavbu jim musel někdo POVOLIT!!!!!!!!
Asi ňáká Jacinda,certifikovaná (l).
A co já s tím?
Na rozdíl od vás vím, že i paloši jsou machometáni.
A někdo tvrdí opak?
Že za ně tady bojujete
Navíc se nám, pane kolego, mnozí usídlili i ve zdejší diskusi. Nezaznělo zde snad mnohé odsouzení leteckých útoků na “nevinné” Palestince, Syřany a podobné arabácké druhy? Neřvou zde snad někteří kvůli křížovým výpravám? Nejhorší ovšem je, že všem těmto křiklounům je úplně lhostejné třeba to, že místo posledního odpočinku našeho panovníka Jana Lucemburského v pařížském Saint Denis je dnes plně okupováno mohamedány a patří mezi no-go zóny Paříže. Posluhovači těchto mohamedánů, zavilí odpůrci české tradice, se nestydí o sobě tvrdit, že jsou Češi. Až bude nejhůř, budou to právě oni, kdo vrazí Čechům nůž do zad.
Hanba takovým Čechům, kteří dávno zapomněli, že bývali také Češi stejně tak jako jejich křesťanští předkové.
👍
Sudruhu, kdyby se zapadni sudruzi programově nesjali do musulmana, mohl byt dodnes klid v ojropskych luzich a hajich. Eto dělo našeho transatlantickeho Protektora a jeho mirove misijonařske utočně valečnicke NATO. A saudskych partňoru spolu s umirněně džihadistickymi spojenci.
Už tomu rozumiš?
Muslimové se naučí, že v nebezpečných xenofobních , rasistických, ultrapravicově teroristických křesťanských zemích jsou ohroženi a že bude lepší, když se vrátí k nim domů a budou se hezky v klidu modlit k Alláhovi.
Zaživa se to nejspíš nenaučí.
… proto již dlouhá léta veřejně hlásám, že proti islámu je třeba se rázně BRÁNIT, když to nepůjde jinak, tak i se ZBRANÍ v ruce!
Přeji Vám poklidný víkend, pane Werwolfe.
Nápodobně, pane Okoraji.
Máš od /stavu povolenou vycházku?
Pravda je nepříjemná,že?
Mnohokrát se v diskusích na PP probíralo, že odveta bílého lidu na sebe nenechá dlouho čekat a na světě propukne krvavá řež. Paradoxně tohle dávno vědí obyčejní lidé a ne nejelitnější elita lidu. Není už na čase, aby lid vedli lidé namísto současné bolševické lůzy, kterou lze nazvat lidmi jen s nemístnou dávkou slušnosti?
Paradoxně tohle dávno vědí obyčejní lidé a ne nejelitnější elita lidu.
xxxxxxxxxxxx
Ale houbeles, oni to ví mnohem lépe, proto to také prosazují.
Otázka ofšem je, jestli se nepřepočítali
Překvapuje mne na tom jenom to, že se to stalo až na Novém Zélandu, spíše jsem to očekával v Německu nebo někde jinde v Evropě. Inu, svět je globalizovaný víc než jsme si mysleli.
Tak dostali ochutnávku své saracénské medicíny. Stalo se to v mešitě, tam žádný nevinný muslim není. Mohl se od té své nenávistné víry distancovat a přestat chodit do mešity. Arabákem se arabák rodí ale muslimem je dobrovolně, svůj souhlas s islámem projevuje tím že chodí do mešity, kdyby místo mešity zůstával doma, nic by se mu nestalo.. Za to že je arabákem nemůže ale za to že je muslimem může.
Tak není správné psát o nevinných obětech. Nevinné jsou evropské oběti muslimského terorismu. Jsou tady doma a oni je přišli vraždit. Muslim je vinen tím že byl v mešitě a tím to nenávistné náboženství podporoval, jen se divím, že se to stalo až tak daleko u našich protinožců a nikoli někde tady poblíž.
Na 100% se dá očekávat, že ti “nevinní” muslimové
rozpotají teror, takže se nám to nějak začíná zauzlovat.
Štěstí přeje připraveným
Honzo,Arab není muslimem dobrovolně.Muslimem se stane, když nad ním po narození pronesou šahádu.
(Není boha kromě Boha a Mohamed je jeho prorok.)
Za odpadnutí od islámu je trest smrti.
A co jako? Když utíkají do naší civilizace, tak se mohou chovat svobodně a na islám se vykálet! Nedělají to, jen minimum z nich, takže je to normální expanze šílené ideologie! Hlupańo!
A my když v opancéřovaných vestách a opásáni granáty utíkáme k nim,tak hodíme svoje zvyklosti za hlavu?Nebuďte směšná!
My kážeme vodu a pije víno.A oni toho už mají PLNÉ ZUBY.A jsou odhodlaní dát nám to pořádně sežrat.
Co asi tak dělají Češi v Afghánistánu,Iráku,v Mali,na Golanách i jinde!?!?!?Přicházejí tam v míru!?!?!?
Tak určitěééé…rozdávají tam dětem pastelky a hlouběj studny.Říkali to v televizi.
To jste FAKT tak blbá,že si myslíte,že se k nám přijeli”chovat slušně”?
)
Oni se k nám nepřijeli “chovat slušně”, to ani náhodou!
Oni nás přijeli islamizovat.
(Podobně,jako židé přijeli judaizovat Palestinu.)
(Za mohutné křesťanské podpory,i Honzík Masaryk se činil
Jenomže, děvenko, ti muslimové, kteří jsou doma a brání se okupantům, to nejsou ti samí, kteří zakládají no-go zóny v bývalém Německu, Francii či současném Velkém Islámském Britanistánu. – Trochu více mozku a trochu méně zjednodušivé ideologie.
No,oni jaksi mohamedáni držej spolu.Považují se za jednu ummu.
Takže když se něco šustne třeba na Novém Zélandu,vyhejkají se slimáci i v jinak celkem klidné Indonézii.
Troubo, proč myslíš, že nás otroky ta tvoje “elita” odzbrojuje a naopak své chráněnce muslimy ozbrojuje ?
Koukám, že machometán Bouše to přežil.
Já mám k mohamedánům hodně daleko, protože já mám za spojence křesťanské Rusko. Ale ty v tom muslimském Bavorsku se s nimi potkáváš každý den a jistě mlčíš jako ein Schlappschwanz, když je k vám údajná křesťanská bavorská vláda neustále naváží.
Vážení,
bude se na první pohled zdát, že je to od věci, ale zas až tak není.
Nevím, kolik “ruských trolů” vidělo seriál Olivera Stonea “Svět podle Putina” (z členů úderky W3V určitě nikdo, těm to tedy doporučuji obzvlášť). Ze 4. dílu seriálu jsem vám vyháhla tuto informaci:
“V mém filmu Snowden (2013, režie Oliver Stone) je scéna, kterou Snowden zažil v Japonsku.
NSA chtěla na Japonce zapůsobit, ukázat naše možnuti.. Méně nadšeni však byli, když zjistili, že chceme, aby nám pomohli obyvatele Japonska sledovat. Prý to odporuje jejich zákonům.
Samozžejmě jsme i tak napíchli celou zemi. A šli jsme ještě dál.
Jakmile nám patřil jejich komunikační systém, zaměřili jsme se na reálnou strukturu – nainstalovali jsme malé spící programy do rozvodných sítí, elektráren, nemocnic. V případě, že by Japonci přestali být spojenci, všechno by zhaslo”.
A teď prosím zbystřete:
“A nešlo jen o Japonce. Naším malwarem jsme pronikli do Mexika, Německa, Brazílie, Rakouska.
Tedy v Číně bych to chápal, v Rusku, Íránu, Venezuele – ale v Rakousku?”
Sledovat jsme měli i hlavy států, a významné průmyslníky, mapovat obchodní dohody, sexuální skandály, diplomatické depeše. Spojené státy by tak měly v ruce esa pro jednání G8, či páky na brazilské ropné společnosti nebo na některého neposlušného vůdce třetího světa. Ať už si to obhajujete jakkoliv, pravda je, že tu nejde o terorismus. Terorizmus je jen výmluva. Jde jen o kontrolu nad ekonomikou a společností. A jediné co chráníte je jen nadřazenost vaší vlády”.
Tolik Oliver Stone – AMERIČAN!
A naši západní spojenci, ze kterých jsou někteří tak nekriticky nadšení.
O. S. je normální neomarxistický koukot.
Tak pejsku, udělaj haf a dej pac ať vidíme, co ses naučil!
Vy, socani se vždycky podpoříte.
Je Schwarzenberg také neomarxistický koukot, kydž otevřeně vyznává tyto mantry?
Politicky ano.
“Naším malwarem jsme pronikli do Mexika, Německa, Brazílie, Rakouska.”
“V případě, že by Japonci přestali být spojenci, všechno by zhaslo”.
V případě, že by USA dostavěly u nás Temelín a my bychom případně nechtěli být až TAKOVÍ spojenci – co myslíte, že by se stalo, koukote?
Moc věříte na trpaslíky. OS prostě natočil protiamerickou agitku. A socani mu to žerou.
Co pořád melete o Stoneovi?
Vy navěříte ani Edwardu Snowdenovi, bývalému zaměstnanci CIA a sub-kontraktorovi prau pro Dell na zakázce pro americkou Národní bezpečnostní agenturu (NSA), který do tisku vynesl informace o masivním a do té chvíle před veřejností utajovaném celosvětovém sledování telefonů a elektronické komunikace ze strany bezpečnostních služeb USA?
Stone píše o tom, co Snowden zažil v Japonsku – račte si přečíst znovu.
Nu, ale jestli Snowden, osobně na věci pracující lže a vy jediný víte pravdu (dokažte to nějak!), tak prosím popište vlastními slovy, jak to tam všechno probíhalo a co všechno za tím bylo.
Děkuji a jsem jedno velké ucho (tedy oko).
Tak do toho, frajere!
* pracujícího pro Dell….
Hm, tak frajer NIC!
Že on tenkrát v tom Japonsku nebyl?
Když píše Stone je to stejné jako když by to napsal Bouše nebo Kojzar.
…. a přece se točí!! Basta!!
Septyku
Tady je jasně vidět tvoje omezenost
Tvůj černobílý svět odpovídá tvým duševním schopnostem, umřeš jako blbec
O. S. je normální neomarxistický koukot. … Zato Sepťa z Koukotína je mislytel.
Tomatenatotata.
. a ty bolševik.
Socan jako socan.
kanále tak socan nebo bolševik
si vyber ty mulťáku
Já mezi socialisty nerozlišuji. Výsledky totiž mají stejné.
Bídu a zmar.
Koooolem se tooooč, kolem se toč
Když jsem si v potoce ruce mylááa,ruce mylááa,ruce měla.Kus mozku mi voda odplavilááa,odplavilááa,odplavila
Zmar mají na svědomí kapitalisti a jejich poskoci !!
No, tak tomu nerozumím…máte někde potvrzeno, že to není pravda, nebo se, obecně, raději mýlíte s USA, než máte pravdu s Rusem? Já teda raději tu pravdu!
nebo se, obecně, raději mýlíte s USA, než máte pravdu s Rusem?
xxxxxxxxxxxxxx
Přesně
To je taky ta vjec, která tyto hošky těžce limituje, a deklasuje f každé diskuzi
A pro členy W3V mám taky něco – tentokrát je to jistě potěší.
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p526x296/53912551_10218766277137862_6932367791756410880_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=4df4d8e2c0b05a066ceae220883acb0a&oe=5D19EE90
Popisek pod fotografií:
Bývalý ministr obrany a kancléř prezidenta Havla po ceremonii mimo kamery poklekává a děkuje Američance československého původu, která naší zemi zásadně pomohla do této nejmocnější vojenské aliance světa.
A trojitej brežněvák nebyl?
Připadá mi to že se pohybujeme v nějaké smyčce a jsme zase tam kde jsme byli.
Samozřejmě, že je to tak.
A ta smyčka se navíc utahuje … kolem našeho krku.
Z tohoto útoku (teroristického?) nemám radost. Nesouhlasím s ním. Nicméně, s tímto druhem útoků začali bubáci, a vidím, kam jsme došli, s blábolem “nejsme jako oni” ! ! ! Komouši se nám dnes smějí, vydírají vládu, kladou si požadavky, atd.. Oko za oko, zub za zub…
Copak komunisti chtějí po vládě ?
Jak muže někdo položit takovou amaterskou otazku, že pry kdo muže za tenoristicky utok v mešitě, když odpověď je předem jasna? Přece za všechno co je špatne, za nasili, radikalizaci musulmanu , migraci, sucho, dešť, kroupy, zaplavy, za to že nevyhrála Hitleri a vyhrál Trumpeta v USA, za to že prohrála Le Penka a vyhrál Mikron, za to že vyhrála Makrela, za to že USA vytvořily ISIL, za sabotaže amika ve venezuele muže přece Putin. Wo tym přece nemužou byt ve slušne společnosti žadne pochyby. Jsem zvědav, jestli zitra protlači na Slovači Putin na hrad Čaputovou namisto Kisky, ktereho nechal zvolit minule.
Pěkně se vy dva snažíte Kalouska z toho vyvinit…
Jakeho Galóska. Už ti zas straši v kedlubně?
Taky su zvědavá, zda budou Slováci volit bimbáskama tu svatou Čurabáju
Dajo
To je jasná vjec, bimbasy nahoru, Kyška dolu
Jestli k činu došlo, je tak to odsuzuju. Zaujalo mě však několik věcí.
1. Mizerná kvalita videa. V dnešní době, kdy již i ta nejlevnější kamera či telefon točí použitelné video, toto video vypadá jak několikátá kopie videopásky z 90-tých let.
2. První video, které bylo na idnes ukazovalo v závěru, jak střelec střílel dlouhou zbraní za jízdy z auta přes čelní sklo, aniž by se to sklo vysypalo nebo bylo vidět průstřely ve skle.
3. Toto video už tam není, je tam jiné video, které začíná úplně stejně, ale střelec chodí po ulici a střílí, ta část z jedoucího auta tam není.
Co si o tom myslet? Není to celé nějaká dezinformace?
Ad níže.
Tak to video jsem našel na novinkách a střílí tam z brokovnice přes čelní sklo. Není však vidět, že by ho to rozbilo. Divné.
https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/499954-strelce-z-novozelandske-mesity-inspiroval-masovy-vrah-breivik.html
Vypadá to, že jel bez čelního skla.
Anebo měl nabito slepými jak Východní Němci u Stalingradu!
Čelní sklo tam bylo, nechápu ty slepé výstřely.
A projeďte si tu mešitu pořádně. Nikde ani kapka krve!
Jestli někdo umí ta tato videa stáhnout, tak to udělejte. Střílení bez krve, střílení skrz čelnní sklo, to se bude jednou hodit!
piangendo Viděl jsem to celé a opravdu, přední sklo neprostřelil, ačkoliv 3x vystřelil přes přední sklo! Boční se vysypalo, když střílel na košiláče, jenže žádný zvuk, jen cvaknutí.|Divné.
Strašně se mi líbí, jak někteří začínají komentář tím, že čin odsuzují…ale…
To není jen na Vás, platí to obecně pro spoustu diskusí…
Já ten čin neodsuzuji. Prostě je mi u zadele. (Pro blbečky, ideologickou úderku, když něco neodsoudím, neznamená to, že to schvaluji. Jen třeba nemusím mít názor! (Nakonec, krvavé Madle dokonce odpouštíte její krvelačnost, žeano?!). Prostě nevidím důvod, proč se verbálně chovat jak v KLDR, když chcípl jejich vůdce…
Pane Karle, nevím, co si o tom na co upozorňujete myslet…nečekala bych špičkovou kvalitu….proč taky, všichni se neposírají před tím nejlepším a nejnovějším…
Dajo, já bych čekal alespoň průměrnou kvalitu odpovídající současné technice. Špatná kvalita spolu s výstřely brokovnicí přes sklo, které tam, jak se zdá, je, a není vystřeleno, prakticky bez zpětného rázu (brokovnice kope jako prase), dvě videa se stejným začátkem, ale jiným průběhem, to vše na mě působí hrozně nedůvěryhodně. Jako kdyby někdo vzal nějaké hodně staré video, různě ho sestříhal a vydával ho za video ze střelby. Taky mě dost překvapilo, že se nad tím nikdo nepozastavuje.
A hlavně se zaměřte na tu údajnou řežbu v mešitě bez jediné viditelné stopy krve! Sakra, stahujte ta videa, dokud to jde!
Fakt je, že jsem to moc nestudovala, jen se zběžně mrkla…nedokáži to posoudit.
Jacinta měla oznámit, že prý byli zastřeleni i nějací Novozélanďané. Nevíte někdo – znamená to snad, že by lidé na Novém Zélandu chodili do mošé místo do stánku Božího?
Asi “Novozélanďané” se středovýchodními kořeny.
Alias halalové s pasem.
Vinu nesou politici, kteří se podílejí na přesouvání radikálních islamistů a ještě za to platí neziskovkám z našich daní.
Není překvapením, že určití radikálové sáhnou po nejkrajnějších prostředcích na obou stranách.
Ale to si snad každý normální dokáže domyslet.
O to jim přece šlo, teď se může vyhrožovat, omezovat palné zbraně a zastrašovat a to vše při další plánované islamizaci Evropy.
Ale prd! Vinu, primární, neseme my, že takové multikulturní politiky neposíláme do brusele…asi se to hodně lidem líbí, ta islamizace…a tak volí, jak volí…i u nás: Piráty, ČSSD, ANO, KDU – ČSL, STAN, TOP 09, ODS, částečně i KSČM….ti všichni nás chtějí zotročit!
Asi taky potřebovali na NZ začít zabavovat zbraně místním a to je každý způsob dobrý.
Nejak se mi to nechce libit,vnuk mi to video pustil a ja se ho ptam co to mas zas za novou pocitacovou hru? To je v muslimumky mesite v Christchuch na Novym Zelande.KRISTUVKOSTEL-ZEBY NOVA SYMBOLIKA,ZAPALENI POCHODNE,KDYZ UZ SE NEMUZE VYVOLAT KOMFRONTACE KULTUR V EU,TAK ASPON NA NOVEM ZELANDE?
Na novem Zelandu a v Australii prece neni volny prodej zbrani jako v americe nebo jo, tolik automatickych pusek vlastnil atentatnik ? Vzdyt v tom kufru mel arsenal jako nasi zoldaci v afghanistanu a kazdy masinkver popsany jako najemny zabijak.
Nebo to muze byt jako v 95 v Oklahoma City,tam to taky soupli na nejaky Davidiany co je drive vladni gardy zmasakrovali.
A ta vymluva, ze se nekdo z nich nevine narodil do nejakeho nabozenstvi pokulhava. To se da rict o malinkem diteti, tech tam ale asi moc nezahynulo. Jakmile ale clovek dospeje, tak musi sam vedet, kde je zlo a z takoveho nabozenstvi odstoupit, jenomze je tim odsouzen k smrti. Tak mirovy je Islam. Ja jsem take pokrten a chodil jsem do kosteala, musel jsem. Jakmile jsem dospel z cirkve jsem vystoupil. Lezlo mi strasne na nervy, zpovidat se z veci, ktere mi delaly radost, hlavne to smilneni. Jak se chovaji nynejsi buzeranti farari? Suklat chlapecky je u nich normalni a cirkev to zatlouka. Jake pokrytectvi!! Do prdele s nabozenstvimi!!
Vy v tom Nemecku take platite poplatky cirkvi jako v Rakousku katolici?Moje teta platila snad 800az 2500 silinku poplatek za rok,ze je evidovana v katolicky cirkvi.Stale se ty poplatky stupnovaly, tak take vystoupila.
ten článek je dokonale manipulativní, něco tak ohavného je moc u na tuhle obřezsnou hlásnou troubu
revisore, jak pravi Daja, youtube uz to smazal. Ty svine zidacky maji ale strach! Dobre jim tak! Dojde na ne stejne jako na slimaky. Je to jen otazka casu.
Vypadá to na fejk. V mešitě neobjevíte během dobíjení automatu jedinou kaluž krve, ani u toho, co to koupil z bezprostřední blízkosti. Záběr min třikrát.
Tady něco páchne. A hodně!
To bude hon na pravicaky,vseci co sa exponuju na Zukerbergovych facebokoch a socialnich sitach.Zukerberg a jeho zprisahana banda vsechny jako prasknul.Ted maji exponovani utrapravicaci a sympatizanti starych poradku na Zukerbergovych sitach odvykaci kuru zajistenou. Jako po valce denacizace rise a vsichni vandraci co prisli po valce do rise si s jejimi obyvateli delali co se jim zlibilo.
Hon na pravičáky budiž, to ostatní jsou Vaše zmatené bludy. Hitler kooperoval s černoprdelníky. Černoprdelníci diskvalifikovali národ prostřednictvím Hitlera. Ten Váš “katolický” Hitler suspendoval národní myšlenku! Ve prospěch kosmopolitního katolicismu!
Hitler a jeho rodina pochazeli z Polne jako Leopold Hilsner znamy to ritualni vykrvovac odsouzeny ke dvema hrdelnim trestum nejdrive v Kutne Hore a pozdeji v Pisku.
Uvidíme, jestli zrovna na drsnysvet to zůstane, a kde ještě. A jaký vliv to bude mít při dalším vývinu. Nikde na vyleštěné kachlíkové dlažbě ani kapka té krve, nikde potrhané šaty od kulek, ani zakrvácené, všichni leží tak jaksi normálně, žádná poloha typu “jak jej zastihla smrt”, pak ta brokáda přes nedotčené sklo. Nehledě k tomu, že nechá v průjezdu pár metrů od chodníku otevřený kufr auta s bouchačkama s optikou, kolimátorem. Ostatní kvéry na sedačce. To je všechno tak ujeté, že jestli to budou vydávat za autentické, a bude s týpkem “proces”, ať si jdou vypíchnout oko.
Nehledě k tomu, že když to někdo koupí, je to jak kladivem, a zasaženým to pořádně škubne
Marku, netřeba se ničemu divit.
Vzpomeňte, jak fušersky odbyli akci Novičok. Asi docházejí odborníci.
Good job!!
hovno job, fejk.
kecaš sovetské kecy
Precetl jsem si text ktery nabizel Langer. Tetina je zrejme james bond ze vse tak dobre bi. Na strane jedne langer a dalsi tvrdi jak uboha je zeme rusko na strane druhe rusko muze za vsechno zlo na zemekouli. Jestli tomu tak je tak to. Ukazuje na totalni neschoponost vsech tajných sluzeb na cele zemekouli. O politicich ani nemluvě. Takze langere máš smolika a musíš se smirit s tim že te nejakx agent kgb ci gru časem zavrazdi. Jsi na to pripraven langere? A usa bude ruskem vymazana z mapy světa. Fantastická predstava. Mam dojem ze moc ctes scifi langere
Kadopádně se můžeme těšit na veselé velikonoce s ohňostrojem.🤮🤮🤮🤮
Vymazali všechno, mám to stažené celé na mobilu heč.
Na Drsném světě smazali druhou půlku s tím sklem! Něco tam nehraje.
Oklahoma City v 95, Obchodni centrum. V Bostonu zase vozili lidi na invalidnich vozicich s uriznutyma nohama s usmevem na tvari v primem prenosu jako by to bylo nejaky cviceni.
Sudruzi,
o mně je znamo že nechci neintegrovatelneho a hodnotově nekompatibilniho musulmana v Ojropě. Všechny bychom je měli štandopede bez vyjimky vyexpedovat dodom, do jejich vlasti.
Ovšem fakt je jeden. Musulman by se do Ojropy netlačil a nemstil kdyby k tomu neměl duvod. A ten duvod tkvi v bilem humanistovi, ktery nejdřiv vypěstoval četne radikalni grupy, pak rozmlatil na sjačky musulmanovy země a nakonec ještě pozval mstiveho a zradikalizovaneho musulmana do Ojropy.
Takže prvni kamenem hodil kdo? Nebyl to musulman, ktereho vubec nemusim ale ojropsky Hujer pod komandem pruhovaneho protektora. Sudruha Buše juniora bych velice rad viděl před Norimberkem č.2. A amiok by si měl přichylit na sva ňadra všechny musulmany a zacalovat valečne reparace musulmanum.
Číst diskusi pod tímto článkem (já ji ani celou nebyl schopen pobrat), je přímo k popukární…
Čtenář se mj. dozví – “jak mohl střílet přes čelní sklo…”, nebo “…podlaha bez jediné kaluže krve”, anebo toto “… se zaměřte na tu údajnou řežbu v mešitě bez jediné viditelné stopy krve…”, no a vrcholem hororu je toto konstatování “…nikde potrhané šaty od kulek… všichni leží tak jaksi normálně, žádná poloha typu jak jej zastihla smrt”, a hřebíček nakonec – “anebo je to akce tajných služeb”.
… a přitom vše bylo natáčeno v Hollywoodských ateliérech, stejně jako přistání Apolla na Měsíci…
Jak prosté!!!
Tak nevím, zda jsem na Pravém prostoru, nebo na Levém Blesku?!?
Jednoznačně tvrdím, že by se toho všeho měl chopit Oliver Stone a dát tomu ten pravej RYZÍ říz…
A PAK SI NEDEJ PANÁKA 🥃
Když nic jinýho, tak Werewolf tě ty indiáne švihlej podržel. A ty z něj na oplátku uděláš “hřebíček”.
piangendo 15.3.2019 18:33:50
anebo je to akce tajných služeb…
———————————————————–
Ty švihlej trolle, odkdy tu pan Werwolf píše pod přezdívkou “piangendo”?
Jako, a kde mě pan Werwolf “podržel”, se ani ptát nebudu, protože výplod choré mysli trolla Marek mne absolutně nezajímá (a troufnou si tvrdit, že ani pana Werwolfa).
🔴
No, skoro by jeden řek, že piangendovi na to tam dotyčný pán odpovídá, že to nelze vyloučit. Je poměrně možný, že mu taky ty “videodůkazy” přijdou podivný. Ale proč mu přitakal, to za něj vysvětlovat nebudu.
A že tě podržel při těch tvejch urputnejch eskapádách ohledně křesťanský morálky, i když stejně jako všichni ostatní dobře ví, že ji sice dokola hlásáš, ale souběžně si s ní pravidelně při těch svejch maskovacích eskapádách i všude jinde vytíráš prdel, tak to bylo od něj hodně odvážný. Ale udělal to. Odvedl od toho řeč. Sice to na skutečnosti nic nemění, ale postavil se ty fantasmagore za tebe.
No, “vytřu si ji” kdykoliv i tebou, “maskovací eskapáda”, neeskapáda…
Pan Werwolf je soudný, slušný a bohabojný člověk, který ví, kde je jeho místo, a za koho se má postavit, což mentální bolševik NIKDY nepochopí, neboť Boží lásku a jeho přízeň vzpupně odmítá…!
🔴
Kde nic není, není co odmítat.
děje se jen to co ti nahoře chtějí,aby se dělo.Jako pomáhat,ale cíl je pustit všechny lidi(bez rozdílu) do sebe,abychom se zredukovali na množství přijatelné pro otrokáře a satanem vyvolenou tlupu mocných avšak brzy Bohem odsouzených.
Vazene slunicko autorske. Dekuji za Tvuj nazor, ale je mi z nej na bliti. ‘Ja jej neomlouvam ja jej odsuzuji.’ Casem dojdes k nazoru, ze tuhle vetu napises pod islam.
Jsme ve valce, tase sice vede delohama leto neynamena, ze neni ucinna. Na pocty deloh prohravame. Co teprve az budem v mensine.