
Kdo je skutečný přítel Izraele
LUBOMÍR STEJSKAL

Problémem současného a dvou bývalých ministrů zahraničí je, že zůstali uvězněni v „názorové cele“ jednostranného pohledu na arabsko-izraelský konflikt. To se projevuje použitou terminologií.
Jmenovitě: „okupovaná palestinská území“. Co se tím myslí? Pokud teritorium Judeje a Samaří (módně označované jako Západní břeh, kdysi se používal termín Předjordánsko), tak tam není co okupovat, neboť žádný suverénní palestinský stát na daném území neexistuje. Území Judeje a Samaří bychom mohli označit za sporné teritorium, které si nárokují dvě strany, a ty se tudíž musí dohodnout, která jeho část bude patřit jedné straně (Izraeli) a která druhé (Arabům). Pokud si ovšem jedna strana nárokuje sto procent onoho území (Arabové), pak není o čem a s kým jednat.
Obě strany se dosud dohodly na tom, že Judea a Samaří budou rozděleny (do konečného uspořádání) do tří zón, a to podle tohoto klíče:
- oblast A … pod kontrolou Palestinsko-arabské autonomie (PA)
- oblast B … smíšená kontrola (civilní PA, bezpečnostní Izrael)
- oblast C … pod kontrolou Izraele
Každé budoucí uspořádání v Judeji a Samaří musí být výsledkem kompromisu dohodnutého mezi vládou Izraele a vedením PA. Musí vzít do úvahy jak zájmy Arabů, tak zájmy Izraele, především bezpečnostní.
Především ale: je třeba jednat. A přesně to reprezentaci palestinských Arabů chybí. Nelze čekat donekonečna.
Svět včetně Izraele uznává PLO jako reprezentanta palestinských Arabů a Mahmúda Abbáse jako šéfa autonomie (přestože on sám přesluhuje svůj mandát o tolik let, že si většina lidí už ani nevzpomene, kdy mu vypršel). Jelikož PLO vznikla jako teroristické uskupení, byl základní podmínkou toho, aby ji Izrael uznal a začal s ní jednat, její závazek, že se vzdá terorismu včetně jeho podpory. Tento závazek dal tehdejší šéf PLO Jásir Arafat v roce 1993 v písemné podobě.
Závazek nikdy nebyl a ani dnes není arabskou stranou dodržován. Pokud k tomu přidáme politováníhodný fakt, že nynější vedení PA odmítá usednout s Izraelci za jednací stůl (přitom mezi Ramalláhem a Jeruzalémem je to vzdušnou čarou necelých 15 km), musíme si položit otázku, co zbývá.
Čekat, čekat a stále čekat, anebo začít situaci řešit?
Při řešení je nutné vzít do úvahy to, co se stalo v Pásmu Gazy poté, co se Izrael z jejího území kompletně stáhl — odešla armáda i civilisté. Následně vznikl na jejím teritoriu režim vedený teroristickou organizací, který soustavně podniká agresivní výpady proti izraelskému území.
Uvědomují si autoři prohlášení, že kdyby se Izrael kompletně stáhl z Judeje a Samaří, jak obrovskému nebezpečí by byl vystaven? Kdykoliv by se tam mohla vytvořit stejná situace jako v Pásmu Gazy. Jen s tím rozdílem, že všechna klíčová centra by byla podstatně blíž (hl. město Jeruzalém, Tel Aviv, Ben Gurionovo letiště, Haifa a bezpočet měst a míst na izraelské straně hranice).
V Izraeli došli k názoru, že nazrál čas, aby po letech nečinnosti protistrany udělali to, co považují za nezbytné — vyhlásili suverenitu nad částí Judeje a Samaří, v níž žijí Židé (osady) a která je nutná pro izraelskou bezpečnost (Jordánské údolí). Mají k tomu silný demokratický mandát, americkou podporu v podobě Trumpova plánu a sympatie skutečných přátel ve světě.
Vlastně se nyní bude lámat chléb. Ohlášená a následně realizovaná suverenita nad částí Judeje a Samaří odhalí, kdo je skutečným přítelem Izraele a kdo své přátelství podmiňuje něčím, co může Izraeli v konečném důsledku uškodit.
První odhalení už máme za sebou. V ČR je skutečným přítelem Izraele prezident Miloš Zeman. Jména prvních tří politiků, nad jejichž přátelstvím visí otazník, najdeme na straně 6 deníku Právo z 23. května 2020: Tomáš Petříček, Lubomír Zaorálek a Karel Schwarzenberg. U posledně jmenovaného je mé zklamání obzvlášť hluboké.
P.S. Autoři prohlášení se ptají, co bude s Palestinci a s izraelskou demokracií. Izraelské demokracii nic nehrozí, ta je, byla a bude neměnná, neboť Židé jsou ve své podstatě bytostně demokratická pospolitost. K první části otázky si dovolím přidat svoji: Co by bylo s Židy, kdyby Izrael zcela vyklidil Judeu a Samaří a následně by tam v demokratických volbách zvítězil Hamas? Zajímá to někoho z těch, komu tak leží na srdci osud palestinských Arabů?
Poznámka: Troufl bych si dovětit, že u těch tří zmíněných osob jde především o vlezdoprdelismus Evropské unii, která se sympatiemi a finanční podporou teroristického Hamasu rozhodně netají.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Marie Tachezyová 200,- Kč, Vladimír Janeček 100,- Kč, Vlastimil Kornas 666,- Kč, Libor Heidler 222,- Kč, ing. Miroslav Bohatý 200,- Kč, Petr Hučín 50,- Kč
Celkem za měsíc: 17 709,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kdo je dementní, pane presidente? - 28.2.2021
- Ivermektin – zázrak, který je potřeba zničit hned v zárodku … - 28.2.2021
- Fakt si premiér myslí, že jsme všichni slabí duchem? - 28.2.2021
Rozhovor s rabínem Abrahamem Finkelsteinem o pravé podstatě světového dění
James Wickstrom: Sedm židovských bankéřských rodin, které ovládají americké finančnictví – Rothshildové, Kuhn and Loeb, Lehman Brothers, Lazards, Warburg, Goldman Sachs, Rockerfeller – skutečně mají pod kontrolou veškeré americké peníze od r. 1913, je to tak?
J.W.: Údajně jste Bohem vyvolená rasa, je to tak?
Finkelstein: Ano, mnoho židů to nechce přiznat, ale jsme Bohem vyvolená rasa a náš Bůh je Lucifer. Máme rádi zlato, peníze, kreditní karty, rádi utrácíme a bavíme se. Jsme rádi, když nežidé pracují pro nás, když pro nás otročí (židé nechtějí pracovat). Nežidé to tak chtějí, takže jim to umožňujeme. Pro populaci v USA je plán, že již zde nebude bílé obyvatelstvo, přivádíme tam Mexičany, Hispánce, kteří se množí s bílými a nová populace budou míšenci.
J.W.: Můžete mi vysvětlit, jak to, že při pádu dvojčat 11. září 2001 v těch věžích nebyli žádní židé?
Finkelstein: No, na duchovní úrovni tam bylo mnoho židů (rabín se směje).
J.W.: 3000 židů ten den nebylo v práci v těch věžích. Jako by věděli, že ten den se něco stane a nešli proto do práce.
Finkelstein: Ano, měli jsme zprávu, co se stane, bylo potřeba budovy zničit, protože byly staré, na tom jsme také dost vydělali. Můj přítel vydělal tak, že tři měsíce předtím si navýšil pojištění na dvojnásobek, takže vydělal čtyřikrát tolik. Také mi nabízeli, abych se zúčastnil, ale zaváhal jsem.
J.W.: Hovoříme tady spolu, ačkoli máme zcela odlišné názory a přání, říkáme pravdu masám. Ale masy lidí mají problém uvěřit čemukoli.
Finkelstein: Už po staletí vymýváme lidem mozky. A zvláště posledních pár stovek let. Oni uvěří čemukoli, co jim řekneme. Hodně se bavíme kolem Pesachu (židovských velikonoc), kdy krademe sto až tři sta tisíc dětí ročně pouze v USA. Vezmeme jejich krev a smícháme ji s chlebem. Pak jejich těla odvezeme na jatka, která vlastníme, jejich těla dáváme do párků a hamburgerů, Mc Donald’s je jeden z našich oblíbených podniků kam to dáváme. Lidé to pak jedí a dávají to svým dětem k obědu.
Naše svatá kniha říká, že převezmeme nadvládu nad světem. Říkám to otevřeně, protože pro vás bílé už to končí. Snažili jste se lidem otevřít oči, ale oni je neotevřeli, že. Neprobudili se a víte proč? Protože se bojí nás, židů. Nechtějí, abychom je obvinili z antisemitismu. My jsme vyvolení, a proto můžeme dělat, co chceme. Běloši jsou zbabělci. Židé nelžou, říkají otevřeně, co dělají. Udělali jsme skvělou práci se školským systémem. Vaše děti chodí do veřejných škol, ale židovské děti tam neposíláme, chodí do židovských akademií, tam je učíme skutečné věci a pak jdou do synagogy. Vaše děti chodí do veřejných škol, navíc nám platíte daně z majetku, takže nikdy nevlastníte svůj majetek – pokud nezaplatíte daň, přijdete o majetek, takže vlastně není váš. Vaše děti vychováme ve školách, a jakmile jsou z nich teenageři, dáme jim hudbu, i když já bych to nenazýval hudbou, ale poslouchají to, potom chtějí dělat různé věci, prodáváme jim drogy, děti nám dávají dobře vydělat, vy jste dobytek, jste nežidé.
Na židovské velikonoce mizí mnoho dětí, mnozí policisté o tom vědí, pijeme jejich krev. Jeden nežid o tom napsal knihu ve 30. letech, ale nikdo si ji nekupoval, lidé to nechtějí slyšet. Toto děláme po mnoho tisíc let, od počátků světa. Bereme děti našich nepřátel – což je bílá rasa – vezmeme je do sklepení synagog, tam je necháme vykrvácet, sledujeme, jak umírají. Je to podobné jako se zvířaty při košer řeznictví. Pak to smícháme s velikonočním chlebem a to jíme, takže jíme krev našich nepřátel. Těla nejíme, protože nejsme kanibalové, těla vezmeme a můžeme na nich vydělat, dáváme je na jatka a jsou z nich kila a kila masa, která se dávají do párků a hamburgerů. Proto jsme udělali z párků oblíbenou snídani a z hamburgerů oblíbený oběd. Nevěřící běloši pojídají své vlastní děti. A i když vám to říkáme narovinu, tak tomu nevěříte. Takže to je váš problém.
zdroj
https://tadesco.org/marneho-okenko-special-26-q5-2q2q-strucne-jasne-vystizne-neuveritelna-data-celosvetoveho-deni-primo-od-pramene/
Koukám, že jste se nestihl nasnídat…Pan ošetřovatel to nějak fláká, co?
Než by včas rozdal pacošům snídaně, tak jim hned po ránu rozdá tablety a jde se vykecávat se sestřičkama
“Židé nelžou, říkají otevřeně, co dělají.”
Velice správně. Židi naprosto otevřeně říkají otrockým bílým Gójům, jaké úmysly s nimi mají. Takže běloši přesně vědí, že je čeká zotročení ekonomickým a politickým systémem, povinná vakcinace k jejich umírání, sledování pomocí elektronických prostředků, vyvražďování uměle připravenými nemocemi a snížení populace na minimum.
A při vědomí těchto otevřených informací přesto volí židovské exponenty do čela svých států za účelem realizace světovlády vybraných židovských bankéřů a průmyslníků.
Prostě bílí gójští idioti se ještě předhánějí v zástupech, který dřív bude zahuben.
Lubomíre, nemohu věřit tomu, že skáčete na takové blafy…
Jasně že je mezi židama hodně pošuků, kteří spisují pomatené spisky…Ale nedá se to brát vážně, stejně jako se nedá brát vážně Kladivo na čarodějnice.
S tím pitím křesťanské krve je to už přes čáru, to snad musíte uznat.
Heleno, vážně nelze brát ani Protokoly sionských mudrců. A přesto se ještě dnes najde někdo, kdo tomu škváru vyrobenému carskou ochrankou věří.
Tak proč podle těch sionských protokolů postupují židi slovo od slova ? Logicky by všichni čekali, že budou dělat přesný opak, než co jim údajně nařídila carská policie.
Mozna ty Protokoly jsou podvrh, ale to neznamena, ze Zidi jsou beranci. Prectete si
https://www.amazon.com/Jewish-History-Religion-Thousand-Political/dp/0745328407
https://www.amazon.com/You-Gentiles-Maurice-Samuel/dp/1643701169
Elino, jak to víte, že Protokoly jsou podvrh???
Dokázali to židovští “vědci” , že?
Protokoly mohou být podvrh, ale nemusejí…
Důležité je, že ten text sepsali nějací pošukové.
A je celkem fuk, jestli to byli židi nebo tajní od carské policie.
Rozumní lidé se takovými pomatenými spisky nezaobírají.
Heleno, jaké blafy ?
Přesně před rokem byly volby do EP. Všechny CZ politické strany až na SPD prosazovaly židovský politický program světovlády, zvítězily a mají naši důvěru i na eurounijní úrovni.
Ani v dnešní době očividného coronašvindlu lidé nijak neznejistěli a už se aktivně zapojují do tzv. chytré karantény, těší se na elektronické šmírování, očkování proti virózám, nanočipy, atd.
Tady bych neviděla souvislost s ňákými “Protokoly”, ale pouze a vÿlucně v jiné věci.
Mazaní židovští hlavouni ovládají precizně PR, a tak jim není zatěžko dělat že zbytku zeměkoule debily…
Guru Public Relations byl nějaký Edward Bernays, jeho spisek Propaganda měl v knihovničce i sám Goebels…
Jistě jen čirou náhodou nebylo dílo přeloženo do češtiny, za Protektorátu to nešlo, za bolšánů už vůbec a dneska je to také vyloučeno
Ten chlapík byl dvojnásobnými synovcem Sigmunda Freuda, nebyl to žádný intelektuál, ale racionální praktik.
Propagandou čehokoli pro kohokoli si vydělal velice slušné prachy…
Dožil se 103 let a po jeho smrti sdělila jeho dcera Ann Bernays médiím toto:
“Pro mého otce byla demokracie báječný koncept, ale myslím si, že nevěřil, že všechna ta společnost má spolehlivý úsudek, a tím pádem by snadno mohla zvolit špatného člověka, nebo špatnou věc, takže musí býti vedena shora.”
(RDF Television/BBC, 2002)
Domnívám se, že stejně jako pan Bernays to vidí i havlérka, zkrátka demoška jo, ale jenom pod naším vedením…My už těm vidlákům vysvětlíme, co si maj mislet
Toto je v podstate pravda.
Rockerfeller neni Zid.
Copy – paste. Je to samozrejme Rockefeller.
Rockefellerové jsou příbuzní s Rothschildy po mateřské linii. Uvádí to hned několik autorů knih, zabývající se tímto rodem. Např. je to v knize od A.C.Hitchcocka “Synagoga satanova”, dále v knize od Stephena Birminghama “Vedoucí osobnosti – americko španělská elita” kde je uveden i původ této rodiny. Oni pochází ze Španělska, odtamtud byli vyhnani a šli do Německa a skončili v Americe. Jsou to tzv. kryptožidé, kdy tají svůj původ. Podívate-li se na tři fotky např. D.Rockefellera, Sörose a Albrightové z anfasu, jsou tam zcela jasné a podobné rysy!
Víte kulové! Je příbuzný po matčině linii s Rothschildy. Mohu vám sem dát odkaz a zdroj vy mysliteli!
To nemá cenu…Filosemitismus je stejný jako náboženství, filosemitu nezajímá realita, filosemita VÍ…
Holt ta masírka 7/24 je někde vidět.
To nenį filosemita, ale obyčejný čecháčkovský blbec!
http://www.jewornotjew.com/profile.jsp?ID=710
To jsou přesně ty jejich záměrné kecy! Oni mají prachy a dokonce vládnou médiím, takže si dovolí o sobě napsat cokoliv. Jsou to židáci jako vyšití a to svinstvo, které prováděli v dobách “Standard Oilu”‘, kdy vylikvidovali konkurenci umí jen jedno lidské pokolení…… viz kniha “To nesmíte vědět” od Michaela Morrise tuším v 2.díle.
Nebere to mou odpoved.
Oni nepopiraji, ze Marx, Trockij, Kamenev, Radek, Sverdlov, Jagoda, Kaganovic byli Zide. O Leninovi tvrdi spravne, ze byl z 1/4 Zid (mel 0% ruske krve). Navic se tam doctete:
“Pokud se však podíváte na seznam starých bolševiku bez pseudonymů, vypadá to jako seznam hostů pro bar mitzvah: Rosenfeld, Bronstein, Kaganovich. Lenin byl tedy vlastně menšina!”
Ani nepopiraji, ze Soros, Jacob Schiff, Rothschild jsou Zide. Vetsinou se jejich udaje shoduji s tim, co jsem zjistil z ostatnich zdroju. Nevim, co ma za smysl, snazit se dokazovat o lidech, kteri ocividne Zidi nejsou, ze Zidi jsou. Napr. Berija, Stalin, Mustafa Kemal Ataturk atd. Rockefeller neni Zid. To je nesmysl. Stejne tak nejsou Zidi napr. J.P. Morgan, Carnegie, Westinghouse.
Nebere to moje odkazy na ten website.
.. jejda, to je keců kolem keců tří loutek. Vložili do nich nové baterie, tak bubnují…
To já zas v tomto ohledu s těmi blby souhlasím, spíš se mi zdá, že jim baterky (na chvíli) někdo vyjmul…
Akorát jim to bubnování stejnak není nic platné, v Česku je zažívání pomalu víc než v Izraeli.
A sionistických militantů je v diaspoře daleko víc než v Izraeli, asi je trápí svědomí, že nejdou budovat “lepší příští” do svojí “vlasti”
Ono odtrhnout se od gójimského korýtka asi není snadné.
možná, že nevíte, že díky “židovské praze” tady stále nesměřuje imigrační proud..
Tady se výjimečně mýlíte.
“Díky židovské Praze” nebudeme my bílí čeští Gójové zotročeni zprostředkovaně dováženými barevnými afromuslimy, jako se děje na západě, ale přímo židovskými barevnými rasistickými světovládci.
vycházím z hodnocení eurounijní situace ruskými analytiky..ono při pohledu z dálky to patrně vypadá jinak, než při pohledu zevnitř…a stále je třeba mít na zřeteli, že ani židé nejsou jednoho zrna….
Lubomíre, nesmíte věřit všemu.
Jasně že i mezi židy jsou magoři, kteří spisují voloviny.
Ale tady je řeč o vážném problému a to co vyzdvihujete vy je naprostý bizár.
Nemá smysl si je démonizovat, jsou to v podstatě jenom mazané plačky, kteří že sebe dělají chudinky a přitom koukají koho kde ochc@t …
Nejsou takoví zdaleka všichni, ale ti obyčejní mají holt smolíka, VŽDYCKY to odnesou za svoje “šikovné” soukmenovce.
Už mnohokrát jsem četla stesky, že majorita nedovolí židům se včlenit do společnosti…Že snahy byly, ale selhaly.
Dokonce jsem tomu i věřila, ale dneska už ne…
Oni si tu svoji “Vyvolenost” v sobě záměrně pěstují, líbí se jim být jiní….
Dokladem budiž včerejší slint rabína Davida Maxy, který přijel do Prahy aktivizovat vlažné (sekularní židy) aby znovuobjevili svoje duchovno…A sdělil, že to chce začít u dětiček
Zkrátka začínají nějak moc vystrkovat rohy, asi je pálí dobré bydlo mezi blbýma Slovanama.
Nerada bych dopadla jako Ukrajinci, kde se u volantu střídají židi, Porošenko s Kolomojským.Taky to tam podle toho vypadá.
Heleno, nenávist ze strany židů nás bílých je obrovská a má historické souvislosti.
Nějaká útlocitnost a dojímání se nad jejich osudem není na místě.
Až se zřeknou talmudu a omluví se za svou světovládnou posedlost a rasistické protibělošské projekty, potom se můžeme začít bavit.
Zatím se chovají jako trošku inteligentnější cigáni.
No dobře, zamindrákovaní lidé jsou vždycky nenávistní a škodolibí…A oni se přímo onanují tím, jak je jim ubližováno…Ale nemůžeme je házet do jednoho pytle, jsou mezi nimi i normální a jenom nejsou vidět…
Média okupují ti agresivní, ti slušní jsou potichu a žijou si normálně svoje NORMÁLNÍ životy.Zkrátka v každé entitě jsou nejviditelnější hajzli.
“jsou to v podstatě jenom mazané plačky, kteří že sebe dělají chudinky a přitom koukají koho kde ochc@t”
Toto pravda neni. O penize jim nejde. Prave proto jsou schopni ovladat primitivy.
Oni po Praze pošilhávají i ruští Chasidé, to bychom si něco namlouvali, co není pravda. Sdělovací prostředky na celém světě i v Rusku mají pod kontrolou židi, to je tvrdá realita.
Proto bych doporučoval se neobracet pouze na ruské zdroje.
Dr. Merkele :
běžte se léčit, jste těžký případ.
Od tebe to sedí, blábolo Reagane.
On už se léčí…Ale i pacoši na psychušce mají svá lická práfa a mezi ně-evidentně- patří i přístup ke kompjůtru
Mne kníže (na rozdil od autora), vůbec nezklamal ani nepřekvapil. Projevil se zcela naplno jako neomarxisticky proněmecký ekoterorista. Jsem rád, že jsem tohoto člověka proti ulhanému hulvátskému mužickému Zemanovi v prezidentské volbě nepodpořil. Jenom se mi potvrdilo, že jsem udělal dobře, když jsem se této volby nezůčastnil!!!
Pořád se ti zvětšuje ta vodnatá hlava? A jaký byl pride z brkem v prdeli? Kchárl tě má rád nácku a ty jsi na něj ošklivý, ty jeden amibuzínečku.
Jestě něco, v y j e b a n á Rusomrdko?
zdegene, pocheho děvka a dr.cvach české politiky. víc netřeba dodávat. bude chodit pitomec zaorálek v palestinské šále jako piráti?
Pokud se jedná o tlachy, které odletí jak pára nad hrncem, je jejich MZ jednička. Co se tak zaměřit na skutečné činy, příteli?
Jó když dojdou argumenty některých zdejších rozumu mdlejších diskutérů,začneme štěkat vulgarismy,urážet….
Souhlas
Komouši v této disciplíně vynikaj.
Jojo, jsi v tom dobrej, Libore
v roce 1967 KGB vytvořila z arabských imigrantů v izraeli palestinský národ. před tím o palestincích nikdo neslyšel. před tím žili v palestině židi a přivandrovalí arabové.
Fakt!?
A proč tedy byli židé rozlezlí jako vešky po celé zeměkouli, když (podle vás) žili ve své domovině, v Levantě???
To snad nemůžete myslet vážně!
V Palestině žilo několik ortodoxních rodin, z milosti sultána, Osmané je tam nechali pečovat o svoje kulturní dědictví.
Žili tam v naprostém souladu se svými arabskými sousedy a pokojně čekali na příchod Mesiáše.
Smutnou ironií je, že po invazi agresivních sionistů z východní Evropy a z Ruska si Arabové vylili zlost i na nich.
studuj primitive.
Nastudováno bych -na rozdíl od vás- docela měla…
Dokonce i vím, kdo zavlekl terorismus na Střední východ.
Muslimové se tam vždycky mleli, ale přednost dávali kudlám.
Až Menachem Begin na čele Irgunu objevil, že konve od mléka naplněné dynamitem tu službu taky udělaj.
Rok 1946, hotel Krále Davida, 92 mrtvol…Později odměněn Nobelovkou za mír
Musí se nechat, že jsou džihádisti docela učenliví
jak může být někdo takhle blbej???
První kousek palestinské půdy zakoupil boháč Sir Moses Montefiore od sultána v roce 1855…(Sultán byl Turek, tak mu byl osud domorodých Arabů celkem šumák.)
Za dlouhý prachy získal pozemky u Jaffy a Jeruzaléma, postavil tam mlejn, který je dodnes ve znaku Jeruzaléma.
Studujte, mislyteli!
Pan autor to má nějaké popletené…
Celou bídu toho hnisajícího vředu v srdci Orientu vystihnul krátce Sir Ronald Storrs, britský guvernér Jeruzaléma v letech 1918-1926…
“Vzhledem k tomu, že nejsem Žid, ani Arab, nepodporuji jen jednu stranu, ale obě.
Dvě hodiny arabských stížností mě zaženou do synagogy…A po intenzivním kurzu sionistické propagandy jsem připravený přestoupit na islám.”
Myslím, že tady není co řešit…
Nápad kolonizovat muslimskou zemi v době, kdy kolonizace ve světě pomalu končila byl naprosto zoufalý.
Invazisté z východní Evropy až Ruska prostě nemají v arabské zemi co dělat.
Jejich dědkové a báby s tímto kouskem země neměli NAPROSTO nic společného, jenom myšlénku, že se tam zrodilo jejich náboženství…
Což je sice pravda, ale vysvětlujte to Arabovi, jehož předkové hospodařili na stejném místě stovky let a žid (třeba z Oděsy) je přišel vyhnat.
No tak aspoň víme, proč jel Petříček za Pochem….
Tehdy, před cca týdnem. Jak se to prolátlo, díky smrti taxikáře, co Petříčka vezl.
Takže tu někdo z úúnie (Pocheho loutkovodič) zorganizoval, skrze povolného Petříčka podobnou sabotáž naší politiky, jako před časem skrze ty tři pražské trotly.
Už to, že se “ministr” jezdí s někým (komu dřív dělal podržtažku) tajně radit je hodno pozvižení obočí. Následky toho “radění” pak jsou poukázkou na vyhazov.
Jednou by se měly podobné činy soudit. Náš právní řád na to pamatuje v článku o vlastizradě (spiknutí se s nepřítelem).
Tak se nám pomale začíná vyjasňovat, kdo je kdo.
A jako vždycky v našich novodobých dějinách na židovské otázce.
Přiznávám, že mě někteří překvapili.
Takového Topolánka jsem vždycky pokládal za člověka globalistů… a Cyril Svoboda? Většího eurohujera nebylo. Říkali jsme mu euro-Hurvínek. A podívejte se!
Aby se v tom prase vyznalo, ony spolu soupeřej dva židovské názorové proudy.
Já se v tom ztrácím, ale vidím jedno!
Že jedni jsou z přílivu muslimů do Evropy nadšení a druzí vůbec.
Mě taky někteří překvapili. Cyrda je pod mou rozlišovací úrovní, ale Topol dělá neskutečné názorové přemety.
Zdánlivě nesrozumitelné a nelogické postoje se vyjasní, pokud si je podřadíme pod vrstevnatou ideologickou válku židů s Židy, resp. chazarů s chasidy. Takovému konfliktu však rozumí jen málokdo, ačkoliv jsme jeho hlavním objektem my Gójové.
Pane Vylíčile, vřelé díky vám i panu Stejskalovi! Velice si ho vážím a jeho blogy patří k mým nejoblíbenějším. Děkuji i pánům Topolánkovi, Cyrilovi Svobodovi a Janu Kohoutovi. A k pánům Zemanovi a Babišovi mám spoustu výhrad, ale za reakci na ty nechvalné “tři krále” jim tleskám. Netajím, že jsem celým srdcem na straně Izraele a přátelům Palestiny, kteří, pokud vím, nijak nereagovali na vraždění, mučení a vyhánění křesťanů, řádění Islámského státu a znásilňování i sexuální zotročování jezídských dívek a žen, ale jakmile se Izrael začne bránit, okamžitě ho obviní z válečných zločinů, navrhuji jedno: Pokud to myslí vážně s bojkotem všeho, co je izraelské, nechť se hrdě a zásadově vrátí – no, ne zrovna zpátky na stromy, ale zcela určitě do prvních desetiletí minulého století a vzdají se značné části vymožeností vědy, techniky i medicíny.
To je zas foto, ten degenerát se tam tváří, jako by se právě zeessrall.
Vypadá jak špatně utřená prdel.
Pohledy v rámci OOP Editovat
V roce 1977 se v podobném duchu vyjádřil tehdejší člen výkonného výboru Organizace pro osvobození Palestiny (OOP) Zahír Músejn v rozhovoru pro nizozemský deník Trouw, když prohlásil, že žádný palestinský národ jako takový není. Jeho názor však nekorespondoval s většinovým názorem vytvořeným OOP[zdroj?] a reflektoval panarabský postoj k palestinské otázce. Músejn tehdy doslova prohlásil:[35]
„ Žádný palestinský národ neexistuje. Vytvoření palestinského státu je pouze prostředkem pokračování našeho boje proti státu Izrael za naši arabskou jednotu. Ve skutečnosti dnes není žádný rozdíl mezi Jordánci, Palestinci, Syřany a Libanonci. O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jako účinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního ‘palestinského národa’.
Citace:
“Jordánsko jako suverénní stát s definovanými hranicemi nemůže uplatňovat nároky na Haifu a Jaffu. Jako Palestinec si však mohu nepochybně nárokovat Haifu, Jaffu, Beer-ševu i Jeruzalém. Jakmile jednou prosadíme naše právo na celou Palestinu, nebudeme váhat ani minutu a spojíme ji s Jordánskem.”
Díky, Davide! Tato fakta by mělo znát co nejvíce lidí!
Ha ha ha, říct, že není rozdíl mezi Jordáncem, Libanoncem, Syřanem a Palestincům je to samé, jako říct “Slovan jako Slovan” a nahnat Čechy na Sibiř, mezi “svoje”…
Na to přišel první Hitler, milá dámo
Ten jehož předkové žili po staletí někde ve Lvově prostě nemá v Orientu co dělat.Tečka.
Vám by se líbilo, kdyby nás zítra přišli kolonizovat Keltové a argumentovalo by, že tady KDYSI žili ???
A u těch Keltů by to aspoň byla (na rozdíl od Chazarů) i pravda pravdoucí
Tohle je jenom slovíčkaření!
Pojem “národ” je novodobý, dříve se lidé identifikovali jinak, spíš podle náboženství, příslušnosti k rodu/ klanu, podle svého pána, podle určitého povolání/řemesla, různě…Jazyk nehrál zdaleka takovou roli jako dneska, rodiny byly často bilingvní…
Proto se také mezi vzdělanců ujala latina, jako ligua franca.
Zkrátka v Palestině žili DOMORODCI, které vytlačila náplava, pomocí hrubého násilí a oběživa.
Chudí domorodci neměli nejmenší šanci se ubránit.
(Tím nepopírám, že mezi těmi domorodci bylo ( A JE!!!) i hafo zmetků, kteří se nechají ochotně koupit.
Ale tak je to v KAŽDÉM národě a na věci to nic nemění.
Jeroným Pražský jednoznačně hovoří o českém národě a je tím myšleno to, co dnes.
Ono s tím národem je to tak, že když se těm rádoby “narodovcum” hodí, tak ten národ existuje po staletí, no a když ne, tak je to nesmysl.
Dlužno k článku dodat, že zmíněné Judsko a Samaří, bylo po Sykes–Picotově tajné dohodě součástí britského mandátu rozdělené Osmanské říše po Světové válce. Od 20 let pod britským protektorátem součástí Hášimovského království, později Transjordánska, a nově po r.1949 Jordánska, jako jeho součást, získaná po válce s nově vzniklým Izraelem. Vzdalo se ho v roce 1957 po prohrané 2. válce s Izraelem, ve prospěch Palestinců, jejichž se stalo jedním z cílů po útěku z Izraele. Usadili se zde pod jeho okupační správou. Jejich vlastí není, ale je zde převládajícím etnikem, což se snaží Izraelci změnit budováním opevněných osad. Zkrátka, historii zatím píšou vítězové a Palestinské sny jsou zatím jen šikovně šířenou propagandou. Nároky má, jak jsme si už v tomto světě zvykli, strana silnější – zatím.
oprava překlepu II. arabská válka 1967
Pěkně shrnuto, silnější pes holt má víc štěňátek…
Ale ten rozvrtanej Středňák ve prospěch Izraele mne docela děsí…To nedopadne dobře, Arabové si tu potupu nenechají líbit.
Kdybych měla navrhnout nějaké rozumné řešení , tak bych nevěděla…Vidím tak, že ani jedna strana nemá kam couvnout.
Už bylo (na obou stranách) prolito moc krve.
Strašně mi vadí, že se Evropané nechají do těch náboženských půtek dvou magorů vtáhnout.
Mně žádnej muslim ani žid nic špatného neudělal, ať se tam třeba umlátěj Koránama a Tórama, ale ať to netahaj do Evropy
Palestinec Shehadeh, nedávno v Praze odsouzený terorista, stejně jako jeho spolubojovníci za nastolení práva šaría Fátima Houdková a bratr Omar musí mít z té trojice jistě velkou radost.
On je Palestinec???
Já jsem myslela že je to nějaký magor odněkud z Kavkazu, na Palestince rozhodně nevypadá.
Mezi Palestinci se moc salafistů nevyskytuje….Ale nevím to jistě.
Palestinci ten islám zas tak moc nežerou, spíš jen z trucu, aby n@srali židy.
Izrael nema co bombardovat Syrii.
No jistěééé! Komouši a jiní teroristi mohou vraždit nevinný, ale ostatním je jakákoliv odveta zakázána! To víš, že jo! Je dobře, že Izraelci komoušům tyto lži nežerou!
Bez komoušů by Izrael neexistoval, blbe. Nebudu ti to vysvětlovat, kreténe.
mají k tomu dobrý důvod
Kdyz Syrští k o z o m r d i tam maji Íránské k o z o m r dy , kteří podporují a vyzbrojují teroristy.
Ac mam stat Izrael docela v oblibe, tak si take myslim, ze ze nekam nakvartyrovat po dvou tisicich let a narokovat si tu zem je divny a ze s tim mistni nemuseji docela souhlasit. Druhá vec je, ze Arabové ty chudinky Palestynce na sve uzemi taky nechtej pustit. Tragedie je v tom, ze obe strany se ohaneji nabozenstvim jako kladivem a nikdy se v tom pripade nedohodnou. Dokud tady bude vitezit vira nad rozumem, tak se v Palestyne budou midlit dal stovky let.
Navic stat Izrael taky nevznikl cestou lasky a pravdy a zidi si vymohli na Britsky sprave to uzemi terorem. Tezko soudit kdo je v tomhle svetle vetsi lotr. Dneska ale je nositelem civilizace a i ti palestinci jsou na nich hmotne zavisli. Elektrina,voda plyn jde sem z Izraele. Bez nej by mohli jezdit na velbloudech.
Líp se to nedá říct!
Bigoti jsou na obou stranách, kdyby se celej Jeruzalém s mešitama a synagogama propadnul do země, byl by klid…
Moc nescházelo a židé by místo Palestiny měli Ugandu! V roce 1903 se o tom jednalo na šestém sionistickém kongresu v Basileji a tuto nabídku jim dali Britové. Na kongresu se rozhodlo, ze židé chtějí Palestinu.
Nakonec Palestinu si byl osobně obhlédnout už v r.1885 Edmond James de Rothschild, nejmladší syn Jacoba Mayera Rothschilda. Tuto kolonii chtěli sionisté založit jako vysledek cílených pogromů v Rusku, Polsku, Bulharsku a Rumunsku. Už tehdy šlo o to, přestěhovat do Palestiny jejich lidi. Bez lidí totiž nemůže vzniknout žádný stát.
Pak přišla uměle vyvolaná 1.WW a Balfourova deklarace a ostatní už známe.
Mala poznámka.
Na sionistickém prvním kongresu v r. 1897 v Basileji, byly přijaty “Protokoly sionských mudrců”. Nevymyslela je carská policie, ta na to neměla potřebné mozky. Na světlo se tyto protokoly dostaly přes dceru ruského generála Justine Glinka, kdy byly zakoupeny za 2500 franků od Jesefa Schorsta, žid. svobodného zednáře z lóže Mizraim v Paříži.