
Kam až mohou vést mediální lži?
J3K
Mediální masáž v podobě kvalitně tendenčně vedeného vysílání a uveřejňování článků vede k naprostému dezinformování velké části obyvatelstva. Podílí se na tom především velké televizní a rozhlasové stanice. Neustálé překrucování faktů, zamlčování skutečně otřesných událostí a snaha změkčit následky těch, o kterých se veřejnost dozví, popírání historických faktů a zamlčování příčin vedoucích k degradaci lidí a celých národů se stalo standardem, dle kterého média přistupují k mezinárodní i vnitropolitické situaci.
Naší donedávna nejvýznamnější stanicí byla Česká televize. Její vliv na české obyvatelstvo je dosud výrazný. Přestože nejznámější tváře vystupují velmi profesionálně, je už dlouho zřejmé, ze kterého směru přichází instrukce předcházející především zpravodajským pořadům. Diváci, kteří nejsou ochotní pochybovat o slovech redaktorů, moderátorů a hostů ve vysílání, nemají ani důvod hledat jiné zdroje informací. Důvěryhodnost ČT a ČRo je pro ně svatá a v případě, že náhodou někde získají možnost vnímat i jiné zprávy, než jsou zvyklí, považují je za fake news a odmítají připustit, že je aspoň něco jinak, než jak to je podáváno na jejich oblíbené stanici. Pravděpodobně si i myslí, že ,,odborníci” zvaní do diskuzí jsou špičkou mezi znalci daných problematik a v podstatě ani jiní další nejsou, protože se na obrazovce pořád točí ti samí. Kam až vedou toto lhaní a manipulace s lidmi? A netýká se to pouze migrace, Sýrie, Ukrajiny, ale též čehokoliv spojeného s Ruskem, Čínou, Zemanem a Trumpem. Opakem je glorifikace Havla, Söröse a Evropské unie, respektive naší existenční potřebě být její součástí. To samé platí o existenci NATO. Naprosto se záměrně přehlíží průnik neziskovek do škol, médií a nejvyšších pater politiky. V závěsu jde podpora genderového inženýrství spojená s potlačení přírodních zákonů a logického myšlení.
Nedávno šokovala svět brutální vražda dvou Evropanek na severu Afriky. Tam, kam každý rok míří statisíce Evropanů na dovolenou a lze se domnívat, že vliv kultury našeho kontinentu by měl být v této lokalitě opravdu podstatný. Dvě mladé dámy se vydaly ve své naivitě dále od přímořských letovisk a zcela naivně rozložily stan poměrně daleko od civilizace. Možná se dosud také dívaly na severskou obdobu ČT a netušily, co vše se děje v reálném světě. Ignorovaly nebezpečí plynoucí z návštěvy země s obyvatelstvem muslimského vyznání. Možná ve svých představách toužily po normálním přátelství, které byly zvyklé navazovat kdekoliv v křesťansky smýšlejících zemích. Nelze vyloučit, že chtěly přesvědčit své známé o tom, že není důvod se bát cestovat, ostatně i u nich jistě běhající v televizi reklamy na nabídky krásné a bezpečné dovolené v Maroku a Tunisku. Dopustily se neuvěřitelného a tragického omylu. Nebyly první a jistě ani poslední, nicméně jejich životy skončily skutečně drsně. O fanatičnosti vrahů svědčí i pořízení nahrávky a její odeslání pozůstalým. O degeneraci politiků a médií pro změnu to, že chtějí jakékoliv rozmnožování přeposlání tohoto videa trestat až čtyřletým vězením. Přitom co jiného, než pravdivý záznam zločinu může ukázat lidem pravdu? Tu však nikdo nesmí znát a opět se lže a trestá.
Neinformovanost veřejnosti vede k dalším následkům. Například sociální sítě jsou plné reakcí, které doslova šokují. Někdo upozorňuje na to, že ženy se dostaly někam, kde neměly co dělat. Tito lidé vůbec nevnímají možnou naivitu způsobenou nedostatečnou schopností reálně posoudit nebezpečí. Kolik z našich studentů sociálně a humanitně zaměřených vysokých škol by podobné místo navštívilo se stejnou naivitou? Další reakce omlouvaly nikoliv vrahy samotné, ale jejich příslušnost k islámu. Jistě, existuje mnoho muslimů, kteří by nic podobného neudělali, nicméně pravděpodobnost, že podobný zločin způsobí někdo, kdo uctívá Proroka Mohammeda, je daleko vyšší, než to, že by něco podobného udělal křesťan, Žid či ateista. Navíc důkazů o tom, že immáni a další islámští církevní představitelé přímo vybízí své věřící k násilí vedenému vůči jinověrcům, je nesmírně mnoho. Pochází nikoliv jen ze zemí, v nichž je islám doma, ale i z evropských metropolí, kde je původní obyvatelstvo postupně nahrazováno muslimy. V ČT nám nikdo neukáže, co se děje v britských, francouzských a belgických městech, v nichž stojí řada mešit. Nikdy tam neuvidíme ani to, jak se mění švédské prostředí a jejich předměstí, nebo berlínské gangy složené z imigrantů ve věku od 14ti let výše a terorizující celé čtvrti.
Záměrné překrucování faktů, zamlčování podstaty islámu a důsledků jeho agresivního pronikání do Evropy vede k pomýlenému vnímání především u mládeže. Právě na ni míří velká část multikulturní propagandy. Na druhém místě jsou tzv. intelektuálové. Hra na inteligenci a snaha na ně působit pomocí preferovaných odborníků, jejichž náhled je buď dobře ohodnocený, nebo jim prostě stačí být vidět a tím se dostat do podvědomí národu, jede na plné obrátky. U politiků lze vnímat jistou shodu odpovídající potřebě udržet se u koryta, u zdroje peněz a moci. Vzhledem k tomu, kdo vládne Evropské unii, lze předpokládat, že každý, kdo se postaví doktríně multikultury, bude vzápětí semletý a rozdrcený. Ostatně to vidíme i na českém premiérovi, jehož mlžení kolem přistupování a nepodepisování Globálního paktu je jen další ,,perlou´´ v jeho funkčním období (to lze říct o kličkování Babiše v kauze Huawei) Konstatovat, že materiály s paktem spojené nečetl a ani číst nebude, protože na to nemá čas, je absolutním selháním, navíc se objevil dokument ze zasedání vlády, kde svým podpisem schválil přistoupení ke Globálnímu paktu. Je s podivem, s jakou arogancí se český národ dokáže smířit. Nikoliv pouze u členů vlády, ale i u většiny poslanců v Parlamentu, Senátu a nakonec i u těch, kteří nás zastupují v orgánech EU.
Je třeba si přiznat, že spojené síly ČT, ČRo, významných mediálních impérií, komediantů, Seznamu a politiků jdoucích ruku v ruce s neziskovým sektorem jsou opravdu důslednou skupinou ovládající tento stát. Stojící proti nim, tedy Miloš Zeman, pár reálně uvažujících politiků, dále aktivní autoři článků na nezávislých serverech, v ČT neuveřejňovaných odborníků a veřejně známých osobností, to opravdu momentálně bez podpory široké veřejnosti nedokážou změnit. Nedostatek skutečných informací povede i nadále ke zkresleným představám o islámu, migraci a jednou i k tomu, co se děje už nyní v zemích, v nichž se islám postupně rozšiřuje. Vražda dvou turistek je jen špičkou ledovce. Jednou se budou podobné věci dít i přímo u nás za přihlížení těch, kteří se budou bránit pouze tím, že o problematice nic nevěděli, protože média o tom nic neříkala. Ostatně sociální sítě už nyní přináší důkazy o tom, kam směřuje uvažování mladé generace a bohužel i těch starších, v nichž je pocit svobody podpírán falešnou solidaritou a neschopností uvědomit si, že Západ před 30ti lety nastoupil cestu k socialismu, zatímco my jsme z něj utekli. Rusko už dávno není Sovětský svaz, Čína je kapitalističtější než Francie, Anglie a Švédsko jsou blíže k chalifátu než k tradičním historickým odkazům rytířů a Vikingů. Lže se nám neustále. Jsme s tím smířeni?
Autor: J3.K
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 255,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Trump – od slov k činům! - 19.2.2019
- Komunisté ano, nacisté ne? - 19.2.2019
- Venezuela: Od krize až ke kolapsu - 19.2.2019
Do likvidace obyvatel.
http://www.nwoo.org/2018/12/27/na-zaver-roku-nenavisti/#comments
ČT se zaměřila na nepoliticky smýšlející občany, kteří
jsou na ČT zvyklí. Snaží se je oblbovat jak jen může.
Prokouknout toto zrádné médiu není snadné.
Za vším ale stojí starý senát a dnes opoziční strany.
Možná i nějaké temné síly z venčí.
“Prokouknout toto zrádné médiu není snadné.”
– kto NECHCE, ten neprekoukne.
Benjamin Kuras:
“Ignorance (jinak se tento stav mysli nazvat nedá) není ledajaká obyčejná neinformovanost, nýbrž úmyslný, aktivní, vytrvalý a vášnivý odpor k informovanosti. Tedy k takové informovanosti, jaká by mohla narušit zavedenou víru, zafixované nastavení mysli, obraz světa k naší pohodě.”
on se ještě někdo dívá na zpravodajstí čt? či poslouchá bláboly na cr?tak to může být jen blbec.goebbels by měl z čt radost.jak ti dovedou veřejně si vymýšlet a překrucovat fakta je neuvěřitelné.ještě že tuhle splaškovou insitituci neplatím.proč tohle monstrumnení dávno zrušené nechápu.redaktory bych poslal tak do patagonie nebo k mysu dobré naděje at informují o rozvoji tučňáčí říše.a nejhorší je že se tihle redaktůrci ani nestydí.žádná sebereflexe nic.slovo morálka je pro drtivou většinu z nich neznámé slovo.
To já se na ně dívám.
Stejně, jako jsem kdysi četl úvodníky Rudého práva. Ze stejných důvodů.
Tam, v ČT, lze totiž zaznamenat první náznaky, kam a jakým způsobem se bestie v nejbližší době vrhne a projeví. O co jí jde.
První pokusné balónky, první záchvěvy vánku a první natočení korouhvičky.
ČT totiž udává tón.
Je dobré znát nepřítele. A je předvídavé vědět o čem a jakým způsobem právě uvažuje.
Pane diskusní kolego (vy jste na sebe prozradil, že jste v Rakousku lékařem, proto ten přívlastek diskusní), občas byste ČT přes hranici sledovat měl, abyste měl informace o stavu našeho nepřítele.
Jak jsme to dělali za bolševika, už podle intonace, mimiky, atmosféry, slovních obratů, akcentů apod. zpráv se dalo zjistit, jak na tom nepřítel je.
“on se ještě někdo dívá na zpravodajstí čt? ”
– To já se na ně dívám. Rád.
Veľmi rád sledujem tých demagogov, ako ohýbajú pravdu, ako sofistikovane šíria lož, ako vyberajú spolupracujúcich demagogov, ….
Samozrejme, najprv, pravidelne načerpám pravdivé fakty z iných zdrojov.
..existuje lež a existuje obrana proti lži. Obranou proti lži je vědění. Vědění nerovná se kecání v diskuzích, ale vědění prospívá přinášení informací do diskuzí. I do diskuzí lze přinést dezinformace, ale oproti jednostranně se projevujícím českým ,oficiálním sdělovacím prostředkům u kterých je zřetelně vidět odkud vedou řídící kabely, je internet stále ještě mediem s padesátiprocentní šancí na dostup k prvdivé informaci. Ovšem hce to mít neustále aktuální přehled a dostatek vědomostí k analýze informací…ale to vyžaduje jistou míru úsilí a tedy času a to je obecný kámen úrazu..nikdo (většina) necítí potřebu vědět a znát ….a takové stádo se proto dobře žene žádaným směrem…
Samotné vědění nestačí. Je potřeba také umět získané informace strukturovat a zařadit do správného logického rámce, aby člověk znal záměry a cíle relevantních mocenských klik. Tedy je potřeba být schopen analytického a syntetického myšlení, umět složit mozaiku a nesledovat pouze kaleidoskop, což vyžaduje inteligenci.
Ale vzhledem k tomu, že podle Hubálkovy konstanty jsou 1/3 lidí kompletními idioty a druhá třetina se jim blíží, je každá osvěta více než problematická.
Lidé se probouzejí, až teče na ulicích krev, tomu každý i ten nejprimitivnější živočich rozumí, ale to už bývá mnohdy pozdě.
cit:..Lidé se probouzejí, až teče na ulicích krev, tomu každý i ten nejprimitivnější živočich rozumí, ale to už bývá mnohdy pozdě….
…ano, říká se, co tě nezabije, to tě posílí…
..ale mrtvým je tato zkušenost k ..ovnu..
Mediální lži mainstreamu, lži tzv. “liberálních” politiků, neziskovek a dalších zastánců současného neoliberálně-korporátního fašismu mají bohužel vliv na značnou část společnosti. U mladých je třeba k tomu všemu připočítat i školu, která svojí propagandou všem uvedeným směle konkuruje. Pak se samozřejmě nemůžeme divit, že si např. nebezpečí islámu neuvědomují a pochybuji, že si ho po brutální vraždě dvou studentek z Dánska a Norka uvědomí. Mainstream pro jistotu nic moc nerozmazává, problematice nenávistné ideologie islámu se nevěnuje, ale naopak prezentuje islám coby “náboženství míru”. Kolik lidí islám – třeba i nevědomky – podporuje? Může to být nejen dovolenou v muslimských zemích, ale třeba i prodejem pozemků či nemovitostí muslimům, nákupem halal výrobků (kebab) a volbou proislámských stran.
Samozřejmě že ČT je ten největší odpad, jaký existuje.
Jenže. Většina lidí nejsou hlupáci, obzvláště ti, kteří pamatují socialismus. V tu dobu nás denně masírovali, jak jedině socialismus v čele s komunisty a Sovětským Svazem otočí kormidlo dějin kupředu, zpátky ni krok. A všichni si mysleli o prdeli a poslouchali Svobodnou Evropu nebo Hlas Ameriky.
No a v současné době masírka jede dál. Není to už o socialismu, ale genderu, multikulti, buzerantech atd.
Kdo nemá v hlavě bramboračku, tak se na to buď nedívá, nebo si vyhledá zprávy jinde.
Prezident Zeman se vyjádřil o novinářích správně.
Když Syrský taťka nechal utopit svého syna v moři, tak fotka toho malého obletěla svět. Ale už nikdy a nikde nebyly záběry rozježděných lidí pod koly kamionu v Nice, který schválně takto řídil Tunisan.
A co se týká cestování. Možná ty holky ze Skandinávie byly opravdu neinformované, nebo tak naivní, že věřily, že je místňáci v Maroku pozvou na večeři.
Někteří Češi v tomto jsou stejní pitomci. Před pár lety postřílel na pláži v Tunisku nějaký “věřící” 60 lidí, kteří se koupali a odpočívali na pláži. Pro mě je to jasný signál, že do Tuniska už nikdy nepojedu, ani kdyby to bylo zadarmo. Přesto se najde spousta idiotů, kteří zaplatí 10-12 tisíc a Pepa s Máňou tam jedou jen proto, že tam můžou sežrat a vychlastat, co se do nich vejde. Bez ohledu na bezpečnostní riziko. Na to není co říct. Totéž platí o Egyptě a dalších takových destinacích. Jsou krásné místa, bezpečné v Evropě, tak proč bych se tloukl někam do afriky, kde budu riskovat život?
Kdo chce kam, pomozme mu tam.
Yuri
“Jenže. Většina lidí nejsou hlupáci, ”
– Sú !!!
Za predošlého socializmu bolo hodne problematické dozvedieť sa pravdu. A dozvedeli sme sa ju. Dnes, vďaka internetu, sa nedozvie pravdu jedine ten, kto ju NECHCE poznať.
Hlavní zpravodajská relace čt 24 připomíná vysílání před 89. rokem. Islámem nás pak masírují na čt2, čtD kanál u nás raději vůbec nepouštíme!
No a pak si diváky kupují třeba jako nyní Mr. Beanem, Fantomasem, Poirotem apod.
Ale dívat se na zprávy na Novu předpokládá také odvahu a pevné nervy….
Tak Nova – to je v podstatě černá kronika. Dopravní nehody, Opilci za volantem atd.
Zpravodajství typu Hamáček, Hamáček, Hamáček, Babiš, Babiš, Kalousek.
/Nebo jsou domluveni?/
“Čína je kapitalističtější než Francie” – Aha. A zkusil autor v Číně podnikat? Zkusil si tam založit web? Všiml si, že v každé větší firmě musí sedět politruk z vládnoucí strany, která tam jen tak mimochodem má monopol na moc a nelze ji vyměnit ve volbách? Nebo aby byl stát “kapitalističtější”, tak autorovi stačí jako kritérium, aby stát měl uvolněnější zákoník práce a nechal dělníky chcípat u pásu?
A takoví lepšolidé nás budou poučovat o dezinformacích.
Autor, dle toho co píše i v jiných článcích, je levičák jak poleno! Jenom je, holt, levičák rudý a ne zelený!
Jo, všímám si, přesně jako třeba Ovčáček – občas vytáhnout kapitalismus, konzervatismus, dokonce tu a tam Havla apod., ne proto, že by měl rád kapitalismus či konzervatismus, ale jako čistý trolling. Baví mě sledovat, jak vývoj manipulačních a demagogizačních technik v posledních letech raketově akceleruje.
Ale klíííd, toho si všímáme my, co diskutujeme. Normálním lidem jsou všichni ti bouševníci, a jiná levicová svoloč včetně té zelené, opravdu někde. Lidé mají jiné starosti a opravdu vidí všechno co se tady děje.
Většině to vadí v práci takže nemám obavy o manipulaci a neznám nikoho, kdo by si bral info třeba od Moravce.
Jo – vy DISKUTUJETE!
Že jsem si toho ještě nevšimla. Zkuste si někde najít definici diskuze.
💑
Pušu
Hahaha Zkusil jste podnikat u nás? Hahaha v každé větší firmě je dozorčí rada složená z politiků. Hahaha Každé volby se snažíme vyměnit strany a stále tam sedí stejní lidé. Hahaha takže asi tak, žijeme v podobném bordelu jako v Číně, jen tomu dáváme honosné názvy a tváříme se že jsme demokraté. Jsme v prdeli tak si to už uvědomte a nesnažte se po vzoru ČT vše omlouvat.
“v každé větší firmě je dozorčí rada složená z politiků”? Jo, fakt? Tak Agrofert se sice snaží, ale nezdá se mi, že by pohltil už úplně celou ekonomiku.
Hahaha Ono se stačí podívat co mají za další trafiky naši minulí a součastní politici.
https://domaci.ihned.cz/c1-59937160-politici-dozorci-rady-stret-zajmu-expert-eps-martin-fadrny
https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Pirati-V-dozorcich-radach-prazskych-firem-jsou-temer-vyhradne-politici-399519
a tak dál a tak dál, těch informací je spousta, jen je třeba číst a nepapouškovat
A fakt Agrofest ve jmenování do DR nemá prsty i když by jste to tak chtěl.
A zkusil sis to ty, že to tak dobře víš?
Není ti hanba, sedět na čínské židli z IKEA, psát na čínské klávesnici a hledět na čínský monitor?
—
O čem ty chceš koho poučovat?
Mě je vás až líto, jak roztomile papouškujete tyhle fousaté jakože-argumenty. :)
Ale zkuste si prosím všimnout, že tu neřešíme morální dilemata spotřebitele, ale pouze autorovo tvrzení, že v Číně je kapitalismus. Nic víc, nic míň.
Obecně bych řekl, že spotřebitel se rozhoduje hlavně podle ceny a kvality výrobků. Proto jistě i pražský sluníčkář nakupuje čínské zboží, pokud mu stačí jeho kvalita, a jistě by nakupoval třeba i zboží z KLDR nebo z Ruska, kdyby nějaké bylo.
Nám je zase líto, pyjokuřný deviante, co se tobě líhne v té úchylné makovici a čím tady otravuješ.
Už máš vyžehlenej kostým na silvestrovskou transgender homotaškařici, všeználku?
Milý teplý hochu, než najdeš validní argument, kterým moje “jakože argumenty” vyvrátíš, jen si do té Číny zajeď. Letenka dnes nestojí moc, zpáteční PRG-PEK se dá koupit pod 12 tis. Kč.
Prohlídni si tamní kapitalismus, abys viděl, jak opravdový státní kapitalismus vypadá; ne každý náš spoluobčan by v něm obstál. A pak teprve mluv – o věcech, které znáš z vlastní zkušenosti, ne z keců v Respektu a na iDěsu.
Víš ho.vno, a hodně děláš pro to, aby to ostatní rychle poznali.
Vy jste v Číně založil firmu?
Aleš :
““Čína je kapitalističtější než Francie” – Aha. A zkusil autor v Číně podnikat?”
– trepeš. V obchodoch už nie je skoro žiadny iný tovar, ako z Číny. Takže tí “komouši” akosi kapitalisticky bezva fungujú.
Ekonomovia majú objektívne kritériá na meranie “kapitalistickosti” , a tí hovoria jasne. Čína je skoro na čele.
No a Vy děláte to samé. Ovšem děláte to za své, takže je mně to jedno.
Pavlíno, autor ti poplival tvůj chazarský totalitní rudomarxistický Západ, tak se cítíš uražená, viď ?
Autor velice trefně popsal k nám masivně pronikající západní fašistickou a neomarxistickou totalitu, což už zdejší ryzí pravičáci dávno znají.
Závěr je také dávno znám : Pryč z neomarxistické EU a teroristické NATO !!!!
Ale volbami to rozhodně nepůjde. Vstoupili jsme dobrovolně povinně v roce 2004 do velkého kriminálu, ale cesta ven na svobodu je velice svízelná. Každý není hrabě Monte Christo.
Miliony starých lidí nemají internet, mají jen ČT, ale jsou to voliči podle toho, co řeknou v ČT!!Proto se nikdo nemůže divit, že jsou v politice pořád ti samí kreténi 30 let!Mluvil jsem s mnoha důchodci a přesně, jako bych poslouchal ČT!Ptám se, “proč budete volit drahoše”? “říkali v televizi, že je to fajn člověk, tak ho jdu volit” říkala mi to 80 letá paní a ostatní přikyvovali!Tady je zakopaný čokl!
Tak tenhle problém se vyřeší generačně, ne? 80-letí možná nemají internet, ale 70-letí ano. Ptal jsem se jedné příbuzné, proč bude volit Zemana. No protože se podívej tady na těch 250 mailů o Drahošovi a to mám ještě 40 nepřečtených. Některé i s obrázkama.
Tak to máte prašť jako uhoď. Kde chybí mozek, nehraje roli technologie. :)
Aleš , Lžeš!Znám i padesátníky, nemají o netu páru a je jich hafo!60 + jsou jich statisíce a miliony!A když net mají, tak nehledají politiku, ale vaření, zboží, drby, anebo FB diskuze, které za pravdu všude mažou!Nesnaž se tady oblbovat, tady nejsme děti ve škole, gender pako!
Ale tak přece nepíšu, že se to týká VŠECH lidí v zemi. Nejsem pánbůh, abych všechny znal. To snad je normální, že v diskusi si sdělujeme postřehy z osobních zkušeností. Asi bychom se mohli ze lži obviňovat nepřetržitě, nemyslíte? Třeba já bych mohl napsat, že vy lžete, když mě označujete za “gender pako” (co to vůbec je?). Ale já nad tím mávnu rukou a pomyslím, si, že spíš než lhář jste prostě jen trochu hloupější, no. :)
Ono to ani tak není nedostupností internetu (ten už má dnes opravdu skoro každý), jako skutečně tím, že si ty informace nehledají. Internet používají jen pro zábavu, na FB, ale rozhodně na něm nevyhledávají nic z politiky. Jedině občas možná zkouknou nějaký článek na Novinkách, protože tam mají e-mail. Jinak berou info ohledně politiky hlavně z televize a to je ta tragédie. Mainstream jim nabízí jen jeden jediný “správný” názor, ale hodně lidí ani názor nemá, protože se prostě o politiku nezajímají.
No já mám zase zkušenost (díky seniorům z mojí širší rodiny), že zájem o politiku zažívá renesanci, i když v takové zdegenerované podobě. Místo her a křížovek se přeposílají řetězové maily o politických tématech, vytvářejí nové kompiláty ze starých, ti kreativnější to pojmou v PowerPointu s nějakými efekty, ti ještě aktivnější si udělají blog… Ale minimálně pasivnímu čtení anonymních řetězových mailů se dnes věnuje každý senior, co znám. Samozřejmě každý může mít jiné zkušenosti.
Největší rakovinou, jsou neziskovky, až na dvě-tři výjímky.Zasahují do politiky státu a vím o čem píšu.Mám známou, která je na ministerstvu a neziskovky tam chodí poroučet!Začalo to Dienstbierem, všichni se ho báli, protože “práva”, USA, atd.Každý se bojí o flek.Neziskovky řídí školy-ředitele a učitele, každý se bojí o flek!Jedou, jak fašisti za Hitlera!Podívejte, co dokázaly udělat s mladými, neuvěřitelné.Šampónci s mobilem, růžovými vlasy, tenkým hláskem a chutí na rande s klukem(holkou)!Rodiče jsou už taky vymytá gender generace!Je mi na zvracení, co jsme to dopustili.Je nutné zavést vojenskou službu, okamžitě!
Já dost dobře nechápu, na základě čeho chodí ty neziskovky na ta ministerstva poroučet. To plyne z nějakého zákona? Ony mají nějakou výkonnou nebo jinou moc? Není to spíš tak, že na ně ta ministerstva delegovala některé práce, stejně jako dálnice taky nestaví úředníci z dopravy, ale najaté firmy? Nestačilo by tedy, kdyby ty objednávky prostě zrušili? Není to jako když se nadává lichvářům za to, že si od nich dobří lidé půjčili peníze? Možná je ale potřeba udržovat si tu nějaké třídní nepřátele…
Taky si myslím. Pokud bych byl ministr, podřízeným dám jasné instrukce a nějaké neziskovky ( vyjma péče o nemohoucí atd ) bych poslal do prdele.
Aleš Proč tady trolíš?Pod tímto článkem je článek “statečná studentka” tam nejsi, proč?Tam to máš vysvětleno, co dělají neziskovky a proč!!Hnus fialovej!!!Tak tady nedělej mazaného a tam jim jdi poradit, pytložvejku!!
Co takhle držet se tématu? Argumentační trik “proč jsi nebyl tam a tam (když tam mlátili černochy, že?)” je hodně profláklý, to už dneska moc nefunguje.
Já každý den otevřu jen třeba jeden článek (výběr laskavě ponechte na mě) a tam se snažím diskusi věnovat do nějaké hloubky, než abych si uflusával od rána do večera po celém internetu.
asi má nějaké trauma. třeba zácpu?
Tak jsem se speciálně na vaše přání připojil i k článku o té studentce, potěšil jsem vás, Dušane? :) Ale pokud se mě chcete zeptat na něco konkrétního, tak se klidně ptejte.
Jo ale nechápu souvislost s těmi neziskovkami. Tam v tom příběhu někde jsou neziskovky?
Aleši, Aleši!
Docela by mě zajímala ta “hloubka” vašich diskuzních příspěvků.
Když totiž nemáte konkrétně napsané NEZISKOVKA, tak ji tam prostě nevidíte, i když je to pro “nehloubavého” čtenáře jasné jak facka.
Jinak souhlas s vašimi slovy: “…než abych si uflusával od rána do večera po celém internetu”.
To máte pravdu, jedna diskuze toho “uflusávání” bohatě postačí.
Dušan sliboval, že v tom článku se dozvím, co dělají neziskovky. Nedozvěděl. Je to příběh o nějakém učiteli, který zorganizoval ve třídě hru na argumentaci. To je dnes běžná záležitost při výuce (a upřímně dnešním školákům závidím, že za nás to nebylo). Nikde v tom příběhu nevidím neziskovky, jen svobodně projevenou hloupost toho učitele. Tak mě zas netahejte za nos – občas jsou lidé svéprávní a blbí sami o sobě.
A ten učitel na to přišel sám?
Kdo se v takových blbinách asi tak angažuje? Kdo ta témata cpe do nejrůznějších škol? Učitelé sami? Nikdy a nikde jste o tom ještě nečetl?
To má být ten váš “hloubkový” pohled na uvedenou problematiku?
Ano, já si troufám tvrdit, že na téma hry přišel sám. Nepřipadá mi, že by to bylo tak intelektuálně náročné, aby potřeboval nějakou pomoc. I já mám děcka v mé rodině, představte si to, takže vím, jak dnešní výuka vypadá. Tyhle argumentační hry mívají zpravidla jako témata společenské otázky, které se aktuálně řeší třeba v parlamentu. Děti se mají rozdělit na dvě skupiny a cvičit se v argumentaci. Kde tam k tomu potřebujete neziskovku? To mi spíš vysvětlete vy. Která neziskovka přiměla toho učitele, aby si dělal srandu z žákyně, která je věřící? Ukažte mi teda hloubku vašich myšlenkových pochodů. Já bych řekl, že to je hloubka úrovně pavlačových keců o zkaženosti světa.
Aleši,
vy až příliš často nechápete “wo co go”.
Tak často, že vám tu nechápavost (zatím ještě) nevěřím.
Vy se prostě musíte za každou cenu vymezit, ukázat, jak intelektuálně vynikáte nad všemi diskutujícími, ovšem výsledek je víc než tristní.
Nebo přiznáváte, že jste nepochopil, že nešlo o to “cvičit se v argumentaci”, ale o to TÉMA???
Napsala jsem to dost polopaticky, nebo zas odvedete pozornost jiným směrem?
PS:
” Ukažte mi teda hloubku vašich myšlenkových pochodů. ”
Nevzpomínám si, že bych se kdy chlubila “hloubkou” svých myšlenek.
A pokud jde o ty “pavlačové drby” – většina toho jsou citáty nebo zajímavé informace získané z článků a rozhovorů zkušených politologů, analytiků apod.
Pokud to jsou podle vás pavlačové drby, potom je vše jasné.
Na vás a vaše pronikané vidění a zhodnocení problémů prostě nikdo nemá.
Počkejte, co je špatného na tématu? Tématem je normální otázka, dokonce taková, která se aktuálně ve společnosti dost řeší, a žáci mají shromažďovat argumenty pro a proti, aniž by to mělo mít nějaké “řešení”, natož aby učitel některou z obou stran preferoval.
Podle popisu toho průběhu to ten učitel nezvládnul už třeba tím, že mu žáci postupně začali většinově preferovat jednu z variant (jak je popisováno v článku), čímž byla porušena pravidla hry.
Vy jste ale hádavá ženská, Janino. :) Já jsem se taky nechlubil hloubkou myšlenek, já jsem se snažil vysvětlit, že mám radši diskuse “do hloubky”, než “do šířky”.
Nechcete mi prostě podle vás napsat nějakou tu souvislost s nějakou neziskovkou?
Není to normální otázka.
Je to otázka, kterou aktuáolně propagují a prosazují právě ty neziskovky, které jste v tom článku vy nenašel.
Jak vám to jinak mám vysvětlit, proboha!
Takže pardon – nevěřím, že šlo o to, naučit žáky argumentovat, ale Ovrtonovo okno otevřít dokořán (a nejlépe ještě zajistit, aby se náhodou nepřivřelo), aby i ty nejlhostejnější děti pochopily, aby byly vztaženy do problematiky a to tím nejsprávnějším směrem – tím, který je momentáolně pro všechny přikázaný-
Není to “normální otázka” – s vámi je sranda. Já jsem myslel, že otázka může být cokoliv, co končí otazníkem.
Děti mých příbuzných měli v této hře otázku, jestli by se měl obnovit trest smrti. To zase vymyslela která neziskovka? Která lobby se nám tady snaží vrátit trest smrti overtonovými dveřmi, když jsme ho vyhodili overtonovým oknem?
Pane Aleši, s vám diskutovat fakt nemá cenu.
Za prvé jsme se odchýlili od původního tématu – a tím byly neziskovky, které vy jste ve zmíněném článku nenašel. (Opravdu nevíte nic o aktivitách např. Člověka v tísni v tomto ohledu?)
Za druhé je evidentní (pokud to nehrajete) že vám význam výrazu Overtonovo okno naprosto uniká.
(Trest smrti je snad něco nového, neznámého, neprodiskutovaného?)
Pokračování níže.
Aleš, Nedělej ze sebe blbce, trole.
Tak hlavně že už se usmíváte, Dušane, to vám sluší víc.
Víte prd!
http://www.nwoo.org/2018/12/27/na-zaver-roku-nenavisti/#comments
Kam až mužou vest? https://www.youtube.com/watch?v=lvT4zyAfaHk Něměcký novinář Udo Ulfkotte vypovídá o tom, jak šířil v médiích lži, které po něm chtěla CIA
Divadelní režisér a politik Tomáš Töpfer představil svůj scénář rozvoje migrační krize v Evropě. Ředitel divadla dal rozhovor pro Český rozhlas a svěřil se s obavami, že migrační krizi zastavit nelze.
V rozhovoru pro Český rozhlas Plus ředitel divadla na Vinohradech, režisér a v minulosti mimo jiné i senátor, Tomáš Töpfer, promluvil o historickém jevu migrace.
„Já myslím, že žijeme v soumraku této civilizace a že bychom si to měli hodně rychle užít, protože tu vlnu, historicky, to stěhování národů, které bylo v každém miléniu, prostě administrativně zastavit nelze,” varuje Töpfer.
Podle něj důvod je jednoduchý. „Protože my teď žijeme na území, kde je voda, kde je prosperita, kde je civilizace. A ti migranti ji chtějí taky. Oni si ji sice nevybudovali, ale chtějí v ní žít. A přijdou a bude jich čím dál víc a ovládnou to. Vezměte si jenom tu populační křivku, na českou ženu je průměrně asi 1,4 dítěte. A vezměte si tu muslimskou ženu nebo i jiné,” vypočítával v rozhovoru pro Český rozhlas Plus.
Migranti tak podle něj brzy převýší místní obyvatele.
„A já si říkám, užijme si to ještě rychle, naše generace, ještě možná generace našich dětí, protože pak to bude a bylo to tak ve starém Římě a za Vizigóty,” uvedl Töpfer.
(Kura, ja nevim proč si Topferove -David Rabinowitz bude vědit o koho jde- mysli, že musumanskou invazi adminystratyvně zastavit nelze. Spustit adminystratyvně šlo a zastavit ne? Kde udělali sustružnici z BRD a z Bvusele chybku?
Je to kapitulant a bruselský poskok , proti migraci je třeba se bránit !!
Dobří slimáci se vracejí
https://www.novinky.cz/clanek/nemecka-islamistka-mela-zotrocit-a-nechat-zemrit-zizni-petiletou-divku-40265526
Na ČT neuslyšíte
Janino, ty neziskovky jsem tam opravdu nenašel, tak mi to vysvětlete (samozřejmě pokud se vám chce se mnou trávit čas). Člověka v tísni znám jen zběžně podle názvu – jaké aktivity v souvislosti s naším tématem máte na mysli?
Víte, pokud má vaše rozhořčení smysl, tak musí být aspoň trochu konkrétní, aby mohlo vést k nějaké nápravě. Vztah mezi těmi vašimi neziskovkami a danou událostí ve škole se mi zdá tak nejasně vysvětlený (resp. nevysvětlený), že nevím, jaký závěr by se z toho dal udělat.
Overtonovo okno je takový rádobychytrý název pro to, čemu se lidově říká “salámová metoda”, ne? Což je takový trik demagogů, jak smést ze stolu cokoliv. Jednou jsem si z toho tady už dělal srandu: To, že Rusáci zakazují veřejné akce homosexuálů je “overtonovým oknem”, resp. “salámovou metodou”, tedy prvním krokem k tomu, že je jednou budou posílat do plynu. Blbost, že? Taky si myslím.
Podle Wikipedie je Overtonovo okno “oblast myšlenek, které lze tolerovat ve veřejné diskuzi”. Já jsem měl zato, že už skoro 30 let je ve veřejné diskusi, třeba ve škole, tolerována JAKÁKOLIV otázka. Zvláště pokud jde o hru, cvičení, simulaci, kde je dokonce cíleně vytvořena strana pro i strana proti. Ve třídě toho mého příbuzného si žáci dokonce sami mohli navrhovat, jaká otázka se použije. O ni tam totiž nejde. Může to být klidně otázka, jestli Židi patří do plynu, kde jedna strana se snaží simulovat myšlení nacistů.
Pane Aleši, máte smůlu.
Oba mé dost obsáhlé komentáře čekají na schválení, které zcela jistě nedostanou. Možná to zkusím po třetí, ale moc šancí tomu nedávám, ta neexistující cenzura je, koukám, dost zákeřná.
“Cenzura” (přesněji filtrování příspěvků, ale když se vám líbí ten pojem ze státní sféry, tak prosím…) na tomhle webu samozřejmě existuje. Sám jsem na to ještě nepřišel, proč některé příspěvky neprojdou (taky se mi to stává), ale mám podezření, že to je při vyšší frekvenci jejich odesílání.
Už jsme v takove pokrokove době, že prakticky neexistuji znaky podle kterych se da rozlišit pohlavi. Porodnici budu muset od nynějška po porodu rodičum oznamovat, že nevědi jakeho pohlavi se jim narodilo děcko. Bo určeni pohlavi již nezavisi na pohlavi.
Jo? Kde to psali? To k tomuto článku uvádíte jako ilustraci dezinformace? :)
To prosazuji takovi jako jste vy – slunečnici transferovi. Já
Aha, dvě dezinformace jsou lepší než jedna, chápu. :)
Alešku,
porodnik přece nemuže vidět novorozencovi do makovice jestli se citi byt klukem, holkou, transgenderem, oboupohlavnim anebo ještě něčim jinym.
Třetí a definitivně poslední polus.
Pane Aleši,
necítím se být povolána kohokoliv poučovat a nejsem pedagožka, která umí věci vysvětlovat na profesionální úrovni. Pak taky nejsem pan Bořivoj Holínek (v odpovědi jiným bych použila jinou identifikaci, ale pro vás by byla zase nepochopitelná, takže jsem musela toho, jehož jméno se nesmí vyslovit natož napsat nucena uvést přesně), abych vám dala odkazy úplně na všechno.
Tak jen krátce, protože si stejně myslím, že si ze mně děláte blázny, což mě nijak nerozhořčuje, jen mě už nebaví vést rozhovor připomínající dvě mimoběžky. A taky si myslím, že ostatní to už dost otravuje.
Overtonovo okno bych řekla, že je opak “salámové metody”, podle které se kousky salámu postupně odkrajují. Tady se naopak přidávají.
(Ovšem musím přiznat, že tím Overtonovým oknem/dveřmi jste mě totálně odrovnal.)
“Podle „Overtonova okna“ existuje pro každou myšlenku nebo společenský problém tzv. okno možností. V jeho rámci lze nebo nelze o myšlence široce diskutovat, otevřeně ji podporovat, propagovat a snažit se ji legislativně ukotvit. Okno se posouvá ze stádia „nemyslitelného“, tzn. veřejné morálce úplně cizího a zcela zavrženého, do stádia „aktuální politiky“, tj. stává se široce posuzovatelným, přijímaným masovým vědomím a uzákonitelným”
Jak to vypadá, už jsme se dostali do stádia č.2..
Odkaz na zdroj neprošel cenzurou, v případě zájmu si ho budete muset najít sám. Ovšem ne na Wiki.
Co se neziskovky Člověk v tísni týká, nevím nakolik a jestli vůbec se zabývá tou pomocí potřebným lidem, jak by název naznačoval, ale všeobecně se ví, že propaguje a “dodává” do škol a žádané ideologické projekty.
Pro pana Aleše.
Neprošel žádný z komentářů, přestože jsem závadná slova odstranila.
To jen abyste nemyslel, že jsem neměla žádný argument.
Jinak co si myslíte vy nebo já – na tom nijak nezáleží.
Myslíte, že tu sedí nějaký Kříž a dumá, koho zablokuje?
To ne, ale, jak už jsem psal, má na to dosazeného chazara.
Pryč z NATO a EU!