
K odchodu Vlasty Chramostové
LUBOMÍR STEJSKAL

Týkající se Zlatého slavíka.
Sám jsem vzdal Mistrovi úctu, neb jeho písně byly a jsou součástí i mého života. Byť do jisté míry trochu jinak, než u většiny jeho publika. Mám jedno hodně soukromé hobby. Baví mě hrát na klávesách (obr. 1) skladby, které se mi líbí, které mě osloví. Po melodické a harmonické stránce. Zajímá mě, kdo ten či onen song složil. Hraju jen sám pro sebe, do sluchátek, pro radost z muziky. Je to hluboce intimní relax – stejně jako když pozoruji na korálech Rudého moře tamní magickou faunu.
Teď prozradím něco, co jsem ve svých předchozích textech neuvedl, ale s čím jsem se nemohl nezabývat. Když „státní pohřeb“ (záhy změněný na „pohřeb se státními poctami“) pro Karla Gotta, jaký jednou – věřím, že za hodně dlouho – pro Martu Kubišovou? Tato myšlenka hlodala v mém nitru, neboť morální velikost obou je – při vší úctě – nesouměřitelná. Tak to alespoň vnímám já.
Dnes se uzavřel život Paní Vlasty Chramostové. Doslova se vnucuje stejná otázka – a mnozí mě v internetových příspěvcích už předešli. Jak se současná státní moc vyrovná s její morální velikostí? S tímto „národním morálním majákem“?
Ano, ve své době, době odporné a hnusné, zaprodala duši ďáblu – a když prozřela a uvědomila si své selhání, vše přiznala. A odčinila. Řečeno po křesťansku: jenom tomu, kdo lituje svých hříchů, může být odpuštěno. (I Pavel z Tarsu dělal kdysi, ještě jako Saul, špatné věci, přesto patří mezi největší z apoštolů.)
Karel Gott byl umělecký velikán. Stejně tak Vlasta Chramostová. Obou si hluboce vážím – a přesto nemohu napsat následující:
V době, kdy Karel Gott řečnil v Divadle hudby na shromáždění „anticharty“, byla Vlasta Chramostová na opačné straně pomyslné a v té době prakticky neviditelné linie rozdělující společnost. Víc netřeba dodávat.
Snad jen: úctu Vám a obdiv, paní Vlasto. V morální rovině jste byla oním majákem Vy. To nesmí mít zapomenuto.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč
Celkem za měsíc: 9 378,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
..taková “šance” …..porovnávat váhu svých mrtvých…..
Porovnání je těžké. Např. Gott na rozdíl od Chramostové nebyl nikdy v KSČ a STB
no..porovnává se nesrovnatelné, ale ti stejní se zase budou snažit ukroutit z hovna bič….
Jo,srovnává se nesrovnatelné.
Umělec a politická aktivistka.
ČT dnes opět hrubě dezinformovala.
„Pokud si někdo zaslouží pohřeb se státními poctami, je to právě Vlasta Chramostová,“ uvedl v neděli předseda Ústavního soudu a signatář Charty 77 Pavel Rychetský v prohlášení pro ČTK. Nepřímo tak narážel na fakt, že pohřeb se státními poctami vláda připravuje pro zpěváka Karla Gotta. Na to Zeman reagoval, že by se Rychetský neměl plést do politiky. ČT toto překroutila tak, že neřekla A, řekla jen B. Řekla jen Zemanovu reakci, což vyznělo tak, jako by byl proti Chramostové. ČT už se opravdu neštítí ničeho.
a co řekl zeman na svého milence babiše ?když plánoval on karloj pohřeb¨?je snad on ministrem kultury?že musí kecat do všeho aby jen využil situace
“Politickými aktivisty” jsme my všichni – od chvíle kdy něco napíšeme do nějaké politické debaty, až třeba po podpis charty nebo anticharty. I vy se svou místní grafomanií jste politickou aktivistkou.
A kdo je “umělcem”, to je čistě individuální hodnocení. Třeba pro mě byl Gott výborným profesionálem v oboru a milým člověkem, ale ne umělcem. Vy to klidně můžete mít jinak.
Pani Chramostova? Kdo je to, sim pěkně?
Prý byla umělecký velikán, ti chartisti se snad posra..! Neskuteční trapáci! Kdyby nepřišla do Československa politická změna zvenčí tak by tady byli na nic……řečeno slušnou mluvou!
Na rozdíl od tebe, slušný člověk.
Slušný člověk se nepodepíše pod petici žádající trest smrti pro jinou herečku!
No to víte, když soudruzi někomu zakázali dělat jeho profesi, tak pak ho jiní soudruzi moc neznali, to už tak bývá.
Havloidi potřebují prosadit jen svoje ikony, kdepak že by si snad lidé sami mohli říci, kdo je pro ně osobností.
Od toho jsou přeci ti “moudří” vybraní, “elita”, aby sprostému lidu, řekli, kdo je významný a kdo ne.
Proto taky asi zrušili zlatého slavíka – protože národ hlasoval pro Ortel a kavárna to neunesla
Ten povl na své ikony zvysoka……
Včera měl svatý Václav Havel výročí narozenin
a téměř nikdo z presstitů a jeho ctitélů po něm ani neškytl..
Bezcharakterní doba si žádá bezcharakterní lidi?!
Je to bizár!!!!!!
Bolšán sloučil kategorie aby nebyla zlatou slavicí Kubiška.
A liberofašouni zrušili Slavíka aby nevyhrál Ortel.
Jako přes kopírák,furt stejný móresy!
Kdo je ten pravej umjelec vědí jen oni.
Žádný div, jde stále o tentýž typ zakomplexovaných a závistivých mozků.
Ano, všichni jste sociááálisté
Dosud jsme se hádali komu dát či ne dát státní vyznamenání, nyní dozrála nová doba, že se hádáme komu vypravit státní pohřeb a komu ne!! Hmmm, oni nám to islamisti do pár let vyřeší za nás. Pak už nebude času, budou úplně jiné starosti.
z diskuze na novinkách, a já souhlasím
Milana Svobodová, Brno
Dnes 17:28
+238
|
-16
Dnes zemřela paní Vlasta Chramostová. Předně soustrast pozůstalým a budiž jí země lehká.
Proběhla jsem diskusi pod články k této události a jak se dalo čekat, vyskočili politizující “bojovníci”, kteří nemohou strávit, že bude mít pohřeb se státními poctami Karel Gott. Výjimečná osobnost, zpěvák, jehož umění přesahovalo hranice České kotliny, umělec, který rozdával lásku a pohodu a hlavně Člověk. Proto tak velké spontánní projevy úcty a truchlení po celé republice.
Příznivci paní Chramostové v čele s panem Rychetským pro ni ihned navrhují státní pohřeb a Zaorálek rozhodl. Sám? Zdůvodnění: Zaslouží si ho více než Karel Gott. Ptám se za co? Za politický aktivismus nebo herectví?Paní Chramostová byla dobrá herečka. Podle některých výborná, podle mě většinou křečovitě přeexponovaná. Při vyzdvihování její disidentské minulosti a “hrdinství”, se jaksi pomíjí skutečnost jejího angažovaného členství v KSČ v 50. a 60. letech a podpis spolupráce s STB.Což se u některých jiných připomíná neustále.
souhlasím s Vámi.
Že by rudá fena?
Však taky rudá fena šiklová řečnila o chramostové na Ceská Delevize 3 snad hodinu. Vždy když si jeden myslí, že CD našla dno sraček, tak přidají další centimetry.
Každý není tvůj soudruh. Debile
Klídek sviňáku! To je divné, že se zastáváš komunistky a udavačky od StB sráči!? Asi budeš stejnej!
Kdyby rovnou řekli že chtějí odměnit politický aktivismus,tak bych to překousla.
Ale herectví bych do toho nemotala.
A vy, jako Cirkle, krávo rudě blbá.
Ta pýcha je stejně blbá jako ty, Cirkle, oni totiž nic nenavrhují.
vizíku si vyber
:
https://1url.cz/ZMPOO
https://1url.cz/6MPOb
https://1url.cz/lMPOP
https://1url.cz/KMPOc
tady máš ještě jeden názor:
Jan Panák, Tábor
Dnes 13:24
+487
|
-34
A za co? Že podepsala spolupráci s StB? Že byla v KSČ? Stejně tak jako soudruh Rychetský? Jak to zde mnozí s oblibou tak často píšete? Jednou komunistou, navždy komunistou? Musíte v těch kebulích mít ale pořádný guláš. Z toho se nedá vybruslit bez ztráty kytičky. Proč se vždy zveřejní jenom to co se hodí? Nejsme jako oni?
Připomeňme si největší životní roli Vlasty Chramostové ve známém filmu Rudá záře nad Kladnem
https://youtu.be/9a9AGB9Foss?t=102
https://www.csfd.cz/film/199081-ruda-zare-nad-kladnem/
A těch budovatelských filmů je, pochopitelně, celá série, stačí se podívat na “filmografii” této zapálené komunistky (1962-69), spolupracovnice StB (Klára) a zasloužilé umělkyně (1965).
A to se havloidi nestydí Gottovi vyčítat Antichartu, kterou podepsala i v parlamentu pískající manželka Vaška Veškrny, paní Dášeňka Havlová
Pravda a láska musí zvítězit lží a nenávistí
Takových hereček tu byla spousta a tahle tu hlavně škodila !!
Pokud Gott hlasoval pro odsouzení některého z kolegů, jako paní Chramostová (případ paní Jiřina Štěpničková), Pak máte pravdu. Jinak jste vedle jak ta jedle.
Karel Gott si vždy dokázal udržet mnohem rovnější páteř, než všichni ti dnešní moralisté, kteří ho kádrují za kdejakou prkotinu.
Autorovi bych k ním nadhozenému tématu Gotta a Anticharty – ve srovnání s fanatickou komunistkou 50. let Chramostovou je upozorňování na Gotta a jeho vynucený souhlas s antichartou přesně, jak trefně pro podobné případy řekl Ježíš:
“Třísku v oku svého bratra vidíš, ale trám ve svém oku nevidíš”
Pane Stejskal malem bych na pani Vlastu zapomel.Mate pravdu ,ta zena byla osobnost. Dekuji za osvezeni me pameti.
Nejvíc mne děsí “soudnost” předsedy Ústavního soudu.
Jestli má ten dědek špetku soudnosti, tak já jsem madam Curie…brrrr
Co se divíte, vždyť spolu byli za mlada v KSČ.
Svazačka v akci… https://rutube.ru/video/d0379e9e1bca0f95a56124405f86a61d/?ref=search
Stačí kouknout na filmografii téhle rudé feny
https://www.csfd.cz/tvurce/1118-vlasta-chramostova/
Ale má i čerstvější!
https://youtu.be/kQxxWhtSHqw
Však taky ve zprávě o její smrti bylo hned v první větě uvedeno že byla signatářka Charty 77 skoro jako by to byla její hlavní přednost. Že se toho chytnul kovaný soudruh Rychetský se nedivím, nějak se musí připomenout. Teď už jen stačí počkat kdo všechno bude rychle pět chvalozpěvy a přihřívat si polívčičku, jistě se objeví i ten hlavní komu ,,někdo” telefonuje hned jako prvnímu při podobných příležitostech. Jeho jméno nemusím uvádět.
Paní Vlasto Chramostová odpočívejte v pokoji, škoda každého dobrého umělce ze staré školy kterých už moc nezbývá.
Ten novinářský odpad zneužívá i smrti k svému
prospěchu.Pan Gott a paní Chramostová své
umění opravdu uměli.Jejich přístup a postoj
k událostem této zěmě byl j e j i ch přístupem.
Žádný nemá ten nejmenší nárok jejich počínání
hodnotit,tím méně pesstitutské a fanatické hyeny
a bezpáteřní hrdinové.
Je mi odporné sledovat ty smečky olysalých supů
neštítících se hodovat i na mrtvých,jímž oběma vzdávám čest,
Dekuji pane Frigo. Nikdo nenuti ty kteri nemeli radi pani CHramostovou aby ji milovaly ale hrozne je jak nektere osoby hluboko klesly v jejich nechutnych utocich vuci zene o ktere nic nevi.
neútočí se proti ženě, ale proti supům, kteří se na její mrtvole hodlají nakrmit…
PŘESNĚ!!!!!!
Možná paní Chramostová sama sebe za “vynikající” herečku ani nepovažovala.Možná to byla slušná žena.
Mám zlost na havlérku,že nám drze cpe svoje soukmenovce.Nic víc.
A zprávy ČT vyzdvihují HLAVNĚ její disidentskou kariéru až se divím že si vzpomněli na to že byla i herečka.
A zástupy dalších už se na svůj státní pohřeb jen klepou. Nic jiného jsem ani neočekával. A tak nechť spěchají, ať nejsou poslední ve frontě. Train to hell již na ně čeká.
Tragédiím není konec, dneska byl ve svém bytě nalezen živý Halík
Z hlediska vyššího privcipu mravního……
Tak to je opravdu tragédie srovnatelná s těmi antickými. Nešlo by mu už konečně zařídit nanebevstoupení za živa? Už před mnoha léty bylo pozdě.
Nedavno se herecka Eva Holubova vyjadrila, ze by meli ti stari vychcipat !
Evicko, uz sis odskrkla dalsiho starsiho cloveka a kdy budes stara ty
Od 7. března 1959.
Holubová je už taky docela staré koště tak by měla z vlastního zájmu radši držet hu..ústa.
Tak je řeč o “majácích morálky” nebo o umělcích!?!?!?
Nemá v tom pan autor kapku zmatek!?!?!?
Jako jedna z “majáků autority” nechť je paní Chramostová klidně vyznamenaná,každá doba má své majáky,nic proti tomu.
My měli Fučíka,tenkrát se věrchuška shodla že je to maják,ale nikdo ho neadoroval za kvalitní novinařinu.
Rozumělo se samo sebou,že v tomto ohledu byli i lepší.
Paní Chramostová je nepochybně výjimečná osobnost,vzdát se kariéry z vnitřního rozhodnutí muselo být strašně těžké.
Ale,je mi to líto,možná právě proto ji jako herečku vlastně neznám.
V podivném filmu Spalovač mrtvol nedostala příležitost rozvinout své umění,bylo to sólo pro pana Hrušínského.
A ve výborném filmu Je třeba zabít Sekala se jenom mihla.
Tak nevím…
Srovnávat paní Chramostovou s Martou Kubišovou bych si ROZHODNĚ netroufla.VŮBEC!!!
Ta druhá měla DOOPRAVDY našlápnuto k zářivé kariéře o kterou přišla NE z nějakého aktivismu,ale proto,že režim potřeboval sestřelit někoho hodně slavného.
A vybral si Kubišku pro její rovná záda.
““Vyprošujeme Vám Boží milost, a nechť je Vám země lehká, paní Vlasto” †
At si ji cert sebere, kadrovacka hnusna 🤮
Tímto výrokem jste, mimo jména biblické postavy, zprznil i sám SEBE, diskutére.
… slovo DISKUTÉR by ve Vašem případě patřilo dat do uvozovek.
To to ale trvalo, snad ti soudruhu nezapomněli zatelefonovat hned ráno.
Rudá záře nad Kladnem.
V hlavních rolích: : Josef Bek, Vlasta Chramostová
https://www.csfd.cz/film/199081-ruda-zare-nad-kladnem/prehled/
Film Rudá záře nad Kladnem na internetu
https://www.youtube.com/watch?v=9a9AGB9Foss
A co takto na chvilku zahodit emocie a pozriet sa na proces fabrikovania narodnych hrdinov racionalne…? Ja viem, racionalita je dnes v spolocnosti vysoko neziaduca, ale aj tak… Kazdy narodny hrdina, by za svojho zivota mal byt pre danu spolocnost neoddiskutovatelnym realnym prinosom… Aby sme presne zistili, ktori ludia sa pre status narodneho hrdinu maju aspon teoreticku sancu kvalifikovat, staci si polozit jednoduchu otazku… Ako by sa na spolocnosti odrazilo, ak by dany clovek nebol nikdy existoval…? Tymto sposobom, by sme z vyberoveho procesu pre fabrikaciu narodnych hrdinov, okamzite dokazali vylucit mnozstvo ludi… Napriklad, ak by od zajtra na celej planete prestali existovat herci, spevaci, hudobnici, basnici, spisovatelia, cirkusaci, sportovci, filozofovia, politologovia, sociologovia a ekonomovia (nie uctovnici, ale ti ala Sichtarka), na chode ziadnej spolocnosti, by sa vobec nic nezmenilo, bez tychto ludi, by kazda spolocnost fungovala bez akychkolvek problemov… Tymto su tito ludia jednoznacne vyluceni z moznosti kvalifikovania sa na potencialnych narodnych hrdinov…
Ak by sme sa pozreli na ine profesie, napriklad na murarov, automechanikov, zvaracov, obrabacov kovov, eliktrikarov, instalaterov, lekarov, projektantov atd., zistili by sme, ze bez tychto ludi, by si dnes ziadna spolocnost neporadila… Tito ludia, su pre kazdu spolocnost daleko dolezitejsi, aj ako vsetci kapitalisti dokopy… Neexistenciu kapitalistov, by tiez ziadna spolocnost nepocitila negativne, prave naopak… A to iste samozrejme plati aj pre vsetkych politikov… Prosim a teraz uz vieme, kto na narodneho hrdinu urcite nekvalifikuje a z ktorych skupin ludi si je mozne tych potencialnych narodnych hrdinov vyberat… Ak som uz ale spomenul, racionalita je dnes v spolocnosti vysoko neziaduca… Ak sa uz ale rozhodneme spravat iracionalne a svojich narodnych hrdinov si vyberat napriklad z radov zabavacov, teda z radov ludi, bez ktorych vy sa kazda spolocnost hravo zaobisla, preco by sme potom, v zaujme narodneho zmieru, rovnakymi statnymi poctami nemohli obdaruvat kazdeho z nich…? Ved aj ten najvacsi zabavacsky sviniar, ma urcite aspon niekolko fanusikov a mozno aj patologickych obdivovatelov, nie…?
celých třicet let neměla v televizi jednu jedinou roli,což svědčí o tom,jak mizerná herečka byla.oproti gottovi,který je známý v celém světě,tuto takzvanou herečku nikdo nezná.
Vyzdvihovat někoho za to, že sice páchal svinstva v 50. letech, ale pak se v 70. letech probral, stal se disidentem a byl v nemilosti, tak to je vlastně přesně stejné, jako obdivovat Karla Vaše, který sice odsoudil spousty lidí k smrti a lágru, ale nakonec byl také odsouzen komunistickým režimem
https://cs.wikipedia.org/wiki/Karel_Va%C5%A1
Kdyby Vaš podepsal Chartu, tak by mu dnes navrhovali státní pohřeb – lidé jako Rychetský, Pithart a další komunisté, co byli odstaveni jinými komunisty
precizně jste to napsal, komoušskou svini z padesátých let, která prý prozřela, asi za $$, chtějí adorovat , kdo asi? komoušské svině přece
a o tom je celý ten hajzlpapír , ale vředy pěkně vyhřezávají , pěkně
Človíčku, Vy taky vidíte ty “komunistické svině” všude.
(Všichni jsou blázni, jen já jsem růžové letadlo.)
Dá se to léčit, zkuste to.
kdo to byl ta chramostová?
Byla to průměrná herečka, “pomýlená” komunistka jako Šiklová a po převratu havloidka. Pro mě naprosto nepřijatelná osoba. Mimo jiné, celou Chartu tvořili z větší části právě komunardi.
Bývalí komunardi placení ze západu !
To jim vyšlo, sviňákům Havlistickým. Nebo ji přidusili polštářem?
Tak šikovně umřela…. Právě vhod. Je hned možné srovnávat statečnou “disidentku” se sprostým antichartistou. A nastavit zrcadlo nenáviděným křupanům, co truchlí po Gottovi.
Takové závody v zasloužilosti, bitva nebožtíků…. A za koho kope ČT už víme, fuj.
Skoro jako by ji na objednávku někdo….
“To jim vyšlo, sviňákům Havlistickým. Nebo ji přidusili polštářem?” – píše mj. L.Vylíčil.
K výše citovanému v jedné větě uvedu, co si o autorovi těchto stupidních slov, myslim…
Vylíčile, že jsi kolaborant a bolševická svině, o Tobě vědí mnozí, a to nejen z Tvého okolí, ale že jsi schopen ve své zášti a nenávisti klesnout až tak hluboko, překvapilo i mě.
Soudruhu Vylíčile, Vy jste naprosto děsivé hovado.
Ruská kurvo.
Ano, Vylíčil je spodina, kterou obdivují a jeho otevřené hulvátství tolerují všichni zdejší trollové, Frigem počínaje a Aninou konče.
Vylíčil je zahnojená vitrína SPD.
H.olínek je zase už dlouho smrdící představitel servilních slouhů každého režimu který je momentálně u vesla, kdyby tu byli Číňané bude mezi prvními mít šikmé oči a žloutenku ale reálně si už chystá modlitební kobereček a nacvičuje kompletní soubor muslimských modliteb.
Jojo, pane Vylíčile, svět se mění. A mění se i fyzikální zákony.
Napadlo by Vás někdy, že se změní i ten Archimedův? Tříska neplave.
No, já se přiznám, že jsem zděšená z toho, jak se vystrkuje její chartismus sedmdesátisedmismus, ale nějak se zapomíná říci, že byla v komunistka v té nejhorší době (tak jak ostatně většina chartistů – vyhození komouši z 50. a 60. let!), spolupracovala s estébé….což Gott nikdy neudělal, ale Gottovi se bude vyčítat anticharta a vyzdvihovat to nad jeho přínos naší zemi!
Dajo, zkuste si přečíst můj komentář, tady, 6.10.2019, 23:09:24 .
A přemýšlejte o tom. Máte na to.
jestlipak někdo taky vzpomene jak ji Havlova amnestie zprostila slušivého teplákového oblečku za snahu podvodem restituovat nemovitosti po plyšáku?
Zase bliješ, debile.
Já si spíš vzpomínám jak rychle ji slibotechna Venca Láhev vytáhnul k sobě na balkón a tribunu na Letné.
Každopádně mají tam nahoře smysl pro humor.
Ale Kája Bůh to stejně převálcuje.)))
To nebyla Chramostová, ale Chadimová
Nejsem zastánce toho aby baviči dostávali státní pocty. Vždyť jen pomáhají otrokům po práci zapomenout, že jsou otroci a k tomu za jejich vydřené prachy. Ostatně proto je každý režim pěstuje i dotuje.
Ale jejich vliv na společnost nelze nerealisticky popírat. Pak tu máme otázku kolik lidí zná Gotta a kolik chramostovou. Počítám, že na 1000 zná Gotta je tak 1 zná chramostovou.
Panečku, kdo by to byl řekl, že známější bude ten, komu bolševici nezakázali vystupovat na veřejnosti. S touhle logikou byste mohl brzy objevit, že třeba v totalitních státech, kde je potlačována opozice, získává vůdce ve volbách skoro 100 procent hlasů.
A co, že jí to bolševici zakázali hrát?! Ochutnala vlastní meducínku, nejdřív byla totiž u nich a pak ji vylili. Takže se z ní a jí podobných nepodělám. V době, kdy si komunistovala bručel můj děda díky komunistům v Jáchymově…ale to jí a jí podobným nevadilo….a dneska se mám tvářit, že jako byla nějaké morálální veličina???!!!
Ano Alešku, její kamarádi soudruzi jí zakázali vystupovat, když se pohádali. Gott u nich nebyl tak vystupoval, nechtěli nasrat jeho fanoušky, kterých bylo řádově více i v době kdy chramostová ještě hrála. Taky nechtěli přijít o západní měnu, které chramostová nepřivezla ani floka, zatímco Gott miliony.
přatelé nesnižujte se na uroven havlistické stoky a nekopejte do mrtvol.
Ale uznejte, že představa, jak Babiš řeční nad rakví této paní je dosti černohumorná.
je to fraška. u gotta to chápu, ale u chramostové při vší uctě ne. ja ani neveděl, že nejaká chramostová ještě žije. at jde ta naše vláda do prdele
No co, jeden estebák řeční nad druhým estebákem…
ten pitomec zaorálků z toho zase udělá uplnou frašku.
Mně to přijde vtipné. Někdo napsal, že jí havloidi udusili polštářem, aby přebili toho Gotta. Něco podobného mi hned přišlo na mysl. Ale na Gotta stejně nikdo nemá.
taky mě hned napadl nevzdělaný primitiv z ROH halík, co o sobě vykládá, že je kněz.
Disidentska verbez se zase ukazuje. ES kom der tag
Lidi neblbněte….Umřela Chramostová, každý někdy umře….počkejte, až umře Šabatová….to povstanou Havlisti a budou se snažit, aby se Země otáčela obráceně…a zbytek národa se ožere štěstím
Skvělá herečka, statečná žena, víc než aktivní členka KSČ, agentka STB, také vzorná matka, která neváhala v alkoholickém rauši zabít vlastního syna… Tak to je na vyznamenání, státní pohřeb samozřejmě…
Jak to bylo s tim Konrádem Babrajem, ona ho vezla v autě ožralá?
Jo, někde na Václaváku.
Při vši uctě. Domnivam se, že na rozdil od narodem milovaneho Karla Gotta Vlastu Chramostovou většina naroda vubec nezna. Ani jako umělkyni, ani jako komunistku, dizidentku či jakkoliv jinak. Natožpak v cizině.
Ani z doby před Hadrakem, ani z doby po Hadraku. Tož nevim wo čem je zde řeč.
jak ti komouši z 50 a 60 let drží spolu…chramostová, rychecký. prý demokracie…hovno. jedna komoušská pakáž v 68 vykopla druhou komoušskou pakáž.
Viděl bych to trochu jinak.
Komunistická pakáž si v roce 1968 začala programově budovat pátou kolonu “řízené opozice”. Tedy vytipovala ty nejbezcharakternější, v inscenovaných “prověrkách” je na chvíli schovala za kulisy a udělal z nich “diskriminované disidenty”. Zajistila jim luxusní život, srovnatelný s rudými papaláši (kdo se tehdy mohl válet ožralý na Hrádečku a projíždět se Mercedesem?) – to vše za slib poslušnosti. No a o hadráku měla tahle komunistická pakáž o podporu postaráno. Stačilo tenhle ksindl vytáhnout zpátky na jeviště a rozdat noty.
K tomu aby si jeden udělal obrazek si stači uvědomit, kdo hani a kdo chvali toho ktereho nebožtika a ktery z nich ma na sve straně narod.
Pro mně rozhodně neni člověk ktereho chvali Halik, Klvaňa, Pehe, Mitrofanov, Fištejn, Šidlo, Šafr, Rychetsky, Šiklova a pod. nějakym obdivuhodnym nasledovanihodnym vzorem a přikladem.
Myslim, že Karel Gott by se mohl stat přikladem pro mladou generaci. Svou pili, mistrovstvim, slušnosti, rozhledem, tim jak se dokazal prosadit v mezinarodni konkurenci i na domaci pudě, kde byl nejobdivovanějšim zpěvakem před Hadrakem i po něm.
Proč tahle situace nastala:
https://pravyprostor.cz/havel-by-s-nimi-nesouhlasil-aneb-par-dusevnich-mrzaku-proti-milionum/#comment-953460
Na druhou stranu, co dělal Karel, když byla Vlasta aktivní a agilní v 50. letech, podepisovala nejrůznější petice ve Vinohradském divadle a podobně? Já proti paní Chramostové nic nemám, vlastně má u mě na rozdíl od jiných chartistů plus, neboť jsem nezaznamenal, že by měla potřebu šířit v minulých letech na všechny strany moudra (na rozdíl třeba od jiné padesátkové soudružky Šiklové), ale používat ji jako kontrast ke Gottovi, to u mě fakt nefunguje.