
Jsem pro bojkot kvót
MARKÉTA ŠICHTAŘOVÁ
Soud tak potvrdil právo Bruselu vymáhat na členských zemích přijímání žadatelů o azyl na základě kvót. Evropská exekutiva nelenila a hned prohlásila, že je připravena zahájit během několika týdnů soudní řízení, které může skončit vysokými pokutami pro ČR, Polsko a Maďarsko, budou-li tyto země i nadále odmítat přijmout žadatele o azyl z Itálie a Řecka.
Nemohu se zbavit dojmu, že něco je zatraceně špatně.
Pravda, musím připustit, že určitou logiku to má: Mezinárodním smlouvám soudní rozhodnutí opravdu odpovídá. Jenomže neodpovídá duchu EU. Tedy alespoň to neodpovídá původnímmyšlenkám EU.
Dnešní EU už totiž není tou, do které jsme vstupovali. Její pravidla se změnila v průběhu hry. My jsme přeci nepřistupovali do EU, v níž je většina zemí nezdravě předlužena, kde se nedodržují maastrichtská kritéria či Pakt stability a růstu, kde si německá kancléřka zve imigranty a chce, aby je hostili jiní, kde už nefunguje a nemůže fungovat Schengenský prostor, protože hranici denně nelegálně překračují noví a noví imigranti.
Když to tak vezmu kolem a kolem, EU je vlastně velmi demokratickým spolkem: Evropská komise sestavila program na přerozdělení 120 000 imigrantů a tento program byl následně demokraticky schválen většinou členských států EU. Navzdory odporu některých postkomunistických zemí včetně ČR, které byly demokraticky přehlasovány. Je tu ale jeden háček. Připomíná to totiž hlasování deseti vlků a jednoho beránka o tom, co bude k večeři. Demokratické hlasování to je, v tomto smyslu má soud pravdu, správné ne. A beránek má morální právo takovou společnost opustit, protože život je víc než večeře.
Někteří čeští politici už prohlásili, že je lépe vzdát se evropských dotací, než sem pustit migranty. Na to některá média rychlostí blesku opáčila, že ve skutečnosti omezení nebo zastavení evropských dotací kvůli nerespektování kvót nehrozí, že to je populismus a předvolební kampaň, a že tedy nemáme hloupým českým politikům věřit. A pravda je zřejmě někde uprostřed.
Aktuálně je totiž ve hře coby trest pro vzpurné středoevropské země „jen“ pokuta. Tím to ale nejspíš nekončí. Předseda německé sociální demokracie Martin Schulz opakovaně prohlašuje, že „Kdo vypoví evropskou solidaritu v uprchlické otázce, nemůže na jiném místě evropskou solidaritu požadovat!” Tím jinými slovy říká, že rebelům evropské peníze vezme. Že dotace budou ve hře hned po pokutě. Schulz přitom představuje vrchol evropské politiky, není to nějaké bezvýznamné béčko.
V takové EU já ale být nechci. Takhle vydírá mafián, to je nehodné kandidáta na německého kancléře. Nemluvě o tom, že pan Schulz by měl vědět, že kvóty stejně nic neřeší. Jsou od základu hloupým, nefunkčním konceptem. V Evropě v posledních letech v drtivém procentu případů nejde o uprchlíky utíkající před válkou, ale o ekonomické migranty. Kdo utíká před válkou a hledá mír, nejde do Německa, ale zastaví se už v mírovém Turecku nebo Libanonu. Do Německa směřují ekonomičtí migranti. Jenomže takové u nás neudržíme, i kdyby k nám byli na základě kvót přiděleni. Utečou. Platíme na sociálních dávkách méně než Německo. Celý spor o kvóty je tedy jenom hra velkého Německa, možná ještě Francie, s východnějšími zemičkami, které odmítly poslušnost. Kauza známá jako „přemalovaný kravín“ to jasně ukázala. Lidé z této kauzy k nám tehdy přišli z Iráku, a přesto utekli.
A teď co s tím? Já jsem pro to se na Komisi, s prominutím, vykašlat. Komise nám napaří „jen“ pokutu. A dál? Odmítám pokutu platit! Nejsme poválečné Německo, po kterém se vymáhaly reparace. Když ji nezaplatíme, tanky k nám Brusel nepošle. Místo toho nám nejspíš sebere evropské dotace, jak si přeje pan Schulz. No a? Bez dotací se obejdeme. A lépe než s nimi. Dotace schopným berou a neschopným umožní realizovat zbytečné projekty. Projeďte se po D1 do Brna a uvidíte, že tam, kde měly dotace skončit, neskončily, místo toho máme div ne nejhorší dálnice v Evropě a asi milion cyklostezek, po kterých za rok projedou dvě kola.
Dalo by se tedy říct, že bez pokuty tu žádné imigranty mít nebudeme (protože ti přidělení od nás zase utečou), s pokutou také ne, a že bychom tudíž mohli švejkovat a vzít si je jen „jako“. A pak je nechat zase utéct do Německa. Ostatně podobně vykutáleně se pokutě vyhnulo Slovensko: Slováci přijali podle kvót zatím jen 16 uprchlíků, tedy jen o čtyři víc než Češi. Na rozdíl od nás ale pravidelně nabízejí další místa a netvrdí, že už v žádném případě nikoho nepřijmou. Sklonili se, ukázali Německu dobrou vůli vazala. A mnoho lidí bude jistě navrhovat slovenskou cestu předstírané spolupráce. Jenomže tady jde o princip. Tady se totiž láme chleba.
Buď si necháme mluvit do naší územní svrchovanosti jako v roce 1938 a jednou provždy tak dáme signál, že o svém území nerozhodujeme a jsme kolonií. Anebo se nenecháme zastrašovat. Zdá se, že Polsko se opět bude bránit stejně nekompromisně jako v roce 39. Tentokrát se s ním ovšem můžeme bránit společně.
Jsem pro bojkot kvót.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kdo jsou soudruzi z ČSBS? - 16.2.2019
- Sorosovo pozdní probuzení - 16.2.2019
- Není ten Vojtěch Filip k nakousnutí? - 16.2.2019
Proč ta skkromnost, bojkotovat kvoty…je třeba bojkotovat celou EU
Celkově do fóra:
Lidi nejsou schopný bojkovat ani Lidl…. nejsou schopný ani číst…. nejsou schopný ani přemýšlet… nejsou schopný ani něco dělat.
Projděte si (a to myslím celkově do diskuse) alternativní weby – o čem píší?
Co se kde stalo, nějaký migrant zase někde něco… nějaký politik něco utrousil… tohle plní jejich prostor pro lidi.
MOJE otázka
Co teď, měsíc a něco do voleb potřebujeme?
A) číst takový informace – o násilí, přepadení , polit. zblytky apod. Všichni víme, že to jiný nebude. Bude se to stávat dál a dál a blíž a blíž k našim domovům…
B) do voleb něco smyslplného dělat (=čas ztracený hltáním dalších informací) namísto toho se zaměřit na cíl, informační pole kolem sebe, kontakty z adresáře apod.
Po volbách tady bude zase kviku, jak ty volby dopadly. KDO si uvědomí, že si za to můžeme my sami?
Kdyby byla alternativa alternativou – musela by razantně změnit obsah webů. Jenže to neudělá. Proč? Protože násilnosti, výskyt migranta, co zase prohlásila Merklová nebo Macron, kolik se jich zase vylodilo a další – v tuto chvíli zcela nepodstatný informace – táhne. Každý chce diskutovat, klikat, blahorodit adminum webu, kolik mají přístupů, kolik kdo strávil času nad článekm, průměrná doba čtení, dělat návštěvnost stránek a plnit měšec majitele alternativy (v mnohým případech pseudo alternativy) a hlavně – bušit do klávesnice je fajn.
Myslíte si, že tohle je to, co je nyní třeba dělat? Vážně?! Lidi, proberte se!
Nikam se nemusí, knedlíková pohoda. Nepochopila to alternativa, evidentně to nepochopili ani čtenáři, kteří do posledního dne voleb budou bušit komentáře v domnění, že jimi něco změní. Nezmění! A po volbách, s AgroEUfertem Babišem na trůnu v koalici s Piráty a Realisty budou zírat, co se to děje. A budou bušit o víc, asi v domnění, že něčemu přispívají. Krom provozovateli webu – netuším čemu.
Tak jako politická korektnost je nebezpečná, stejně tak i občanské korektnost. Je čas jít i do vlastních řad.
Třeba se někdo i zamyslí nad obsahem, o čem to tu píšu…
ano mas pravduy, ale volby nezmenili nikdy nic, preto su revolucie
Kterou myslíš prosímtě? Vynech všechny řízené z pozadí…
no ak su vsetky revolucie riadene, potom ako su na tom volby?
Volby jsou na tom tak, že záleží do jaké míry si Systém dokáže ohlídat informační pole, tj. média.
PS: Psal jsem někde, že všechny? Ta otázka byla položena proto, zda přemýšlíš nad tím, co píšeš a do jaké míry vnímáš společenské procesy.
Doplnění:
Dnes, před víkendem, do půlnoci zveřejňuji Dokument
Das neue Europe
Rozebrání suverenity, resp. rozemletí v prach, podle scénáře materiálu z Evropského parlamentu. A politici mlčí… alternativa zásobuje “horkými novinkami” a stádo se zajímá o to, jestli bude mít daně nižší o 1%…
Chyba odkazu! Oprava
Das neue Europe
OSN včera vyzvala EU aby rychleji přijímala arozdělovala
migranty,uprchlíky. To chce OSN ? Rozbití Evropy ?
A proto : Neseď doma jako medvěd a běž volit 29 !!
Ano, to chce OSN. Je to shodou náhod obsahem dokumentu Das neue Europe
Můžete se podívat na videa, kde to jasně dokazuju, spojuju souvislosti.
1.část Západní společnost, zbylé díly už Vás navede video samo.
To, co říkáte je přesně to, co má EU na svém webu!!! Kdo si myslí, že EK řídí EU, měl by se probrat. Dokument je podložený a ozdrojovaný, takže hatefree a další jednotky Služebníků Systému mají smůlu!
Proto jsou dokumenty komplet zdrojováný a pouze z materiálů, který se popřít prostě nedají!
Zatím mám v záloze toto kulturní obohacení:
Nikoho se neptali,
Lisabonskou smlouvu přijali,
svrchovanost země prodali,
proti kvótám stížnost ani nedali,
nastal čas, aby občané se probrali,
hlas zrádcům národa nedali,
a moc vládnout jim tím sebrali!
Zdravím
… a na volby si zahráli,
mocní se jim zas vysmáli
a na hlavy nas*ali.
Černí už chystají halali.
Psal jsem už mnohokrát…v 68. jsme do rána popsali vápnem psanými hesly, co se dalo…vemte štětec, tiskněte na A4 informace, které mainstrem dusí…apod.Je to možná archaické, ale tato “pěší” práce je nenahraditelná. Vylepujte informace na zastávky na obchody…zkrátkana oči občanům
Aby z toho nebyla dlouhá nudle, reakce a případné pokračování zde:
reakce a pokračování vlákna…
sorry, jako, předvolební reklama, agitace, či CO zdarma???
vize,vize,vize
choď do…
co sem lezeš se svou propagandou, co jste zač, kdo vás platí… týýý vize
hmmm, dost dobré, mínusy
holt vize je vize…
předvolební kampaň, nikdo nechápe???
jen tak dál…
Protože na výzvu k bojkotu zločinecké EU a pojmenování příčin naší bídy pravým jménem není dost odvahy. Co kdyby se to ještě nějak obrátilo, přece si taková chytrá holka nebude nadobro zavírat dveře ke korytu, ne?
Chci hrdý národní stát, odchod z EU a volím SPD!
já taky, a
https://www.stream.cz/teorie-spiknuti/10019094-je-v-prazskych-vrsovicich-prvni-no-go-zona-v-cr
Já taky. Myslím že Tomio Okamura a jeho kolegové jsou silní, pracovití, problémů znalí a že to mají promyšlené.
tak proč nepošlete “vizi” do (_!_) s reklamou na své stránky
já taky, a
https://www.stream.cz/teorie-spiknuti/10019094-je-v-prazskych-vrsovicich-prvni-no-go-zona-v-cr
a už se nebojím!
Přesně Markéto, jde o princip. Jenže to je těžký, když naši politici celou dobu argumentují tím, že migranti tu být nechtějí místo aby řekli jasné NE. A to, že se tu začíná do jisté míry opakovat rok 1938 je nad slunce jasné. Agresivita a arogance Německa roste každým měsícem a je třeba se tomu bránit. Jak by to tehdy asi v roce 1938 dopadlo, kdyby se Polsko postavilo na naši stranu…Troufnul by si Hitler?
Jasně – všímám si jak se bojí říct NE braní migrantů. Říkají to korektně až zbaběle ! A kupodivu dost lidí to opakuje po nich : vždyť k nám nikdo nechce, jaký pak problém s migranty ? Všímejte si, že se o migrantech ani v programech stran nemluví !!!!!!!!!!!! A to je ten podraz na lidi. Choďme na setkání a všude se ptejme. A chtějme aby konkureční politici slíbili referendum o migrantech – brát ? nebrát ?
Ještě dodám, že když tedy dostaneme pokutu a následně nám zruší dotace, tak holt přestaneme do EU přispívat, tudíž nám stejně doma zůstane dost. Pochopitelně dalším krokem europrdů bude zrušení hlasovacího práva…a to už jsme z EU tak nějak venku. prostě kašlat na EU, ignorovat jejich kecy a rozhodnutí…co tak asi udělají….?!
A k tomu rozhodnutí:
“Soudní dvůr ve středu konstatoval, že rozhodnutí nemuselo být přijato jednomyslně, mohlo být učiněno nelegislativním postupem a nebylo tak nutné zapojení národních parlamentů ani veřejné hlasování v Radě EU. Soud také rozhodl, že unijní smlouvy umožňují orgánům bloku přijmout opatření nezbytná k efektivní a rychlé reakci na stav nouze v důsledku náhlého přílivu vysídlených osob. O dočasném charakteru jasně vymezeného dvouletého programu není podle soudu možné pochybovat.”
Rozhodnutí lze považovat za irelevantní, protože ač EU rozhodla v “nouzi”, žádná z členských zemí nepřijala plný počet migrantů “v nouzi” dle závazku…tak o jaké nouzi tady hovoří?
Logické argumenty a selský rozum už v EU dávno neplatí. Jsme opět v protektorátu, místo zastupujícího říšského protektora tu jsou bruselské zákony, nařízení a vyhlášky. A pak už stačí, aby byla jen zvolena loajální vláda, která to bude respektovat. Hra na zákonodárný parlament? Ale kdeže, jen v souladu s evropským právem…takže asi tak.
Ona “švejkovská cesta” má v našem národě rozsáhlou tradici. Znám řadu slušných, férových lidí, kteří takhle “naoko” vstoupili do KSČ, aby měli pokoj na svoji práci, či život. Rozhodně pak nepůsobili jako angažovaní bolševici, nikdy nikomu neuškodili, nikdy nikoho neudali, pouze se, jak autor v článku píše, “ohnuli a ukázali dobrou vůli vazala”. Jen se podřídili, rudou knížku šoupli do šuplíku a veškerá jejich rudá aktivita pozůstávala z placení příspěvků. Ale měli od nich pokoj.
Dneska se po takovýchto lidech vozí ti okázale “morálně čistí”, tedy většinou ti, kdo podlézali a udávali bez formálního členství v partaji.
Je tedy i z tohoto jasné, že švejkovská cesta nikam nevede. Správnou cestou je vystoupit z EU a NATO s hlavou vzpřímenou, otevřeně a nepokrytě. Ano, budou řvát, vyhrožovat, budou se nám mstít. To je trest za to, že jsme si s nimi kdy co začali. Za každou chybu se platí. Jen doufejne, že sem, jak autor píše, “nepošlou tanky”.
Doufejme. NATO je přeci výhradně obranné souručenství, nebo snad ne?
No prave ze u toho NATA si nejsem uplne jisti. Nicmene dokud bude v USA prezidentem Trump tak jsem si jisti ze aspon USA do CR tanky neposle. Ale co udela Nemecko a Francie to je otazkou.
Ale jinak pekne napsani komentar!
Děkuji. Bohužel, ani osoba D. Trumpa mi takovou jistotu nedává, ač jej vnímám jako osobu spíše přínosnou. Money talks a pokud se majitelé zeměkoule rozhodnou, že se sem, do Čech, prostě americké (chápej – NATOovské) tanky prostě pošlou, tak se sem taky pošlou a basta buben.
Trumpa tak chápu spíše jako jistou překážku takovéto svévole, nikoli však jako jistotu. To při nejlepší vůli (i kdyby ji měl) nemá šanci dokázat … V případě nejvyšší nouze se vždycky najde nějaký ten střelec v okně dallasské knihovny …
to kadel a spol., Cituji z materiálu EP, bod 38:
zdůrazňuje, že je zapotřebí rychle vytvořit „evropskou obrannou unii“, která by posílila obranu území EU a ve strategickém partnerství v NATO umožnila Unii jednat autonomně v zahraničních operacích, zejména s cílem stabilizovat své sousedství a zlepšit tak úlohu EU, pokud jde o zaručení vlastní obrany a bezpečnosti v souladu se zásadami Charty Spojených národů; poukazuje na francouzsko-německou iniciativu ze září 2016 a na italskou iniciativu ze srpna 2016, která je užitečným příspěvkem k tomuto tématu; zdůrazňuje, že by Evropský parlament měl být plně zapojen do všech kroků při vytváření této evropské obranné unie a měl by mít právo udílet souhlas s případnými operacemi v zahraničí; vzhledem k významu evropské obranné unie by měla Smlouva obsahovat ustanovení o možnosti jejího vytvoření; dále konstatuje, že vedle Evropské služby pro vnější činnost by mělo vzniknout generální ředitelství („GŘ Defence“) odpovědné za vnitřní aspekty společné bezpečnostní a obranné politiky;
Takže bude obranná v zahraničních misích. Tak jsem konečně pochopil Wash.smlouvu o obranném paktu NATO.
A ještě bod Z:
Z). vzhledem k tomu, že pokles evropských obranných kapacit omezil schopnost EU šířit stabilitu za své bezprostřední hranice; vzhledem k tomu, že k tomu přistupuje také neochota našich amerických spojenců intervenovat, pokud by Evropa nebyla ochotna převzít spravedlivý díl odpovědnosti; vzhledem k tomu, že je třeba posílit obrannou politiku EU a vytvořit komplexní partnerství mezi EU a NATO a současně zajistit, aby EU mohla jednat v zahraničních operacích autonomně, zvláště jde-li o stabilizaci sousedních zemí; vzhledem k tomu, že to vyžaduje, aby se v souladu s novou evropskou bezpečnostní strategií prohloubila spolupráce mezi členskými státy a zvýšila integrace jejich obranných kapacit v rámci „evropského obranného společenství“;
Není to tak dávno, co jedna mírumilovná země šířila demokracii do oblasti, odkud shodou náhod pak utíkali lidi. Asi se jim ta exportní verze Demokracie nezdála být dost dobrá nebo měla prošlou lhůtu spotřeby… Ale nevěřím, že by dnes někdo exportoval něco zkaženýho. To jen tamní lidi, protože jsou asi nevzdělaný tak nepochopili jaké dobrou se k nim dostalo. Proč jenom nejásají a nevracejí se zpět?
Body 38, Z) Výběr z Dokumentu Das neue Europe, dostupný od zítra
a přidám ještě ministra herectví – když lidi neví, rádi zvolí lháře.
Twitter Stropnický
si tady hraješ svoje předvolební sračky???
jdi do ahoj… takoví zde byli zkraje 90let, a jak to vypadá.
vize, vize, vize další moralisti co upozorňují na šméčka v posledních letech, kuwa co chcete, obsadit jejich místa?
dokud je z čeho dojit???
prej – web OBČANÉ, portál – kdo konkrétně, jmenovitě vás podporuje/osoby, finance, apod./
zpívej, zpívej
Vize to píše dobře,odborně. Myslím že dřív by mohla vzniknout Středoevropská obranná unie. Jestli v Německu zase vyhraje ta baba,je EU na ukončení.
Musíme zobnovit hranice,otázkou je kde je vytyčit, musíme je bránit, a musíme jasně to migrantům říct – nechoďte sem, my vás živit,šatit,vzdělávat a vychovávat NEBUDEME ! Naši občané to nechtějí!
Je vás moc,s vámi přichází nebezpečí že nás přečíslíte, ovládnete. A abychom nebyli tak krutí, možná by bylo dobré říct že může přijít jen ten kdo má vyřízené pracovní povolení třeba na rok a pak hybaj zpátky domů !
mě nezajímá kdo vyhraje v dojčlandu, jak píše vize- dobře, odborně. vdojči je to stejně v (_!_) jako u nás… rozhodnuto, volby nevolby,
je hóóuby platné…
optimistko,
obnovujte co chcete, braňte jak by smet, co je dáno je dáno, kuwa bohužel. co si myslíte, že něco se změní… naši občané můžou nechtít. a buďte krutá, jestli s nebo bez pracovního povolení
mimo jiné – hranice se OBNOVUJÍ ne zobnovují, otázka není kde, ale jak vytýčit a naši občané můžou chtít či nechtít, je to platné, však víte…a s pracovním povolením a krutostí toto nemá nic společného. jinak v globálu souhlas
Srandisto ! Vás nezajímají volby v dojči ? Vás nezajímají jak čtu dále- volby šmahem – protože vše je rozhodnuto. Celých 28 let chodím do Okrskových volebních komisí,abych to viděla na svoje oči – ty hromádky pro strany! Dosud byly volby pravdivé,my jsme si to tak zvolili. Akorát naši “vyvolení” jsou málo stateční a podléhají penězům.
Z Německa a Francie budou chalífáty, takže už teď bychom je měli považovat za nepřítele. Postupují v režii muslimů a až ovládnou armádu, tak ty tanky nám sem pošlou.
“NATO je přeci výhradně obranné souručenství, nebo snad ne?” Taky si to myslím. A kdyby ho pořád neúkolovalo OSN, aby někde chránilo muslimy proti muslimům, nebo muslimy proti protimuslimům, mohlo by to i dokázat. Ani žádná euroarmáda nám zatím nehrozí. Teda pokud to zase nějak naši politici podepíšou nepodepíšou jako kvóty. To už bych z těch tanků obavy měl. Také nám nehrozí díky NATO ani žádné tanky vracející se z východu.
Proč tedy z NATO vystupovat? Spíš bych si jen dával pozor na OSN a nenechal se vmanévrovat do jejich pofiderních akcí.
Je mi docela líto, že jste nepobral sarkasmus posledního odstavce. Napíšu jej tedy poněkud více prvoplánově:
Doufejme. NATO je přeci, narozdíl od Varšavské smlouvy v osmašedesátém, výhradně obranné souručenství, nebo snad ne?
Ono totiž jedním z hlavních důvodů, proč sem Kreml v ’68 nadirigoval ty varšavskosmluvní tanky, bylo to, že jsme se, jako země, začali neukázněně odklánět od politbyrem schválené linie a bylo třeba nám “dát za uši”.
A po 50 letech by se situace opakovala … nebo máte pocit, že ne?
Čímž jsem, myslím, vysvětlil i tu potřebu odchodu nejen z EU, ale i z NATO.
Já chápu Vaše obavy, že nám sem po vystoupení z EU napochodují natosmluvní tanky, aby nám dali za uši. Považuji to však za méně pravděpodobné, než že k nám napochodují nesmluvní tanky odjinud.
Tak v tom se opravdu lišíme, já vidím nebezpečí “napochodování tanků” výrazně odlišně. A bohužel, poměr počtu terroristických útoků na cizí svrchované státy (ozbrojená intervence bez vyhlášení války jinak nazvat nejde), vykonaných v posledních 30 letech NATO a Ruskou Federací mi dává za pravdu.
No schválně, kolik zemí, za posledních 50 let, Ruská Federace humanitárně vybombardovala? A jakto, že Rusové už neposlali své tanky do všech zemí světa, které v NATO nejsou?
Prostě mi to nějak s tou výhodností NATO nehraje, no.
Já si myslím, že tanky nebudou. Všichni víme že s tanky “bitvu” v demokratické Evropě nikdo nevyhraje.
Pane Kadel,moc hezky jste napsal v 9.03 – chce se po nás opět ukázat dobrou vůli ohnutých zad vazala. Držet hubu a krok před silnějšími státy ci si říkají EU.
Děkuji za poklonu. Ono jde o to, že ani v ’68 tu nešlo o to, “vyhrát bitvu s tanky”. Šlo o to ukázat neposlušnému vazalovi, kdo je tu pánem. Tehdy to byl bolševik.
Druhým momentem bylo něčím ospravedlnit posunutí a nárůst bolševické vojenské přítomnosti směrem k železné oponě.
OK.
O co jde dnes? No přeci o to, ukázat neposlušnému vazalovi, kdo je tady pánem. A tendenci posouvat vojenskou přítomnost NATO stále blíž k ruské hranici můžeme sledovat dokonce v přímém přenosu (Pobaltí).
Takže – vidíte nějaký zásadní rozdíl? Z uvedeného je naprosto jasné, že setrváním v NATO riskujeme další “soudružskou pomoc” jako v osmašedesátém, protože si hřejeme hada na vlastních prsou jako svého kámoše nejlepšího. Opuštěním NATO jim takovouhle bratrskou intervenci zkomplikujeme, protože už nepůjde o “bratrskou internacionální pomoc”, ale o terroristické napadení vojsky NATO – jako jedno z mnoha v posledních 30 letech.
A co je pro útočníka pohodlnější?
Buďma stateční – chtějme odejít – ale stejně nás nepustí, kvůlí tomu udělají třeba “klouzavé členství” budeme “průzkumník nové goby” ale budeme člen!!
Furt lepší, než nedělat nic a jen ohnout hřbet.
Staci si pozriet sposob ako to okomentovali politici, Svoboda a Fico ponizenym a tichym hlaskom so sklopenymi usami a Orban vybojne a nebojacne…
Nebýt na Slovensku volby 3/2016 žádná žaloba by nebyla v 12/2015…
srovnejte se žalobou ČSSD na zbraně…. pouze hra.
Podobnost socani Slovensko a ČR – žaloby
di do ahoj, předvolební blbe/ko???
pane Cirkl neútočte pořád,jsme v diskuzi,řekněte svůj názor a šmytec. Co byste pořád Vizi okřikoval ?
Podle mě má pravdu, zato vy jste svůj názor neřekl.
paní Nedomanská, nemyslím, že bych “pořád” útočil.
svůj názor jsem vyjádřil postojem- příspěvkem. jestli dle vás má či dle mne nemá pravdu, je právě ta diskuze. pokud vám oslovení vize z mojí strany připadá jako okřikování, tak se omlouvám, ovšem toto je úmyslně k této “vizy” beru tyto příspěvky jako předvolební výkřiky. případné upozornění na stránky/ pod tímto “odkazem”/ vám asi při vašem postřehu neunikly. k vyjádření názoru, zda řekl či neřekl, si myslím, že je zbytečné se vyjadřovat.
mimo jiné, nemám rád komrdesát odkazů na stále jedny a ty samé nic neříkající “stránky”.
holt, volby jsou za humny.
Mě vadí že říkáte že je blb a jdi do…., ale zároveň máte říct proč,důvod,argument.
Teď jste minimum řekl,vy asi víte za jakou stranu kope,ale já to nevím. A vize to nikdy o sobě neřekl,kdysi v minulosti sympatizoval s Tomiem Okamurou,ale možná se mýlím. Názory vize se mě líbí.
Nebojte,stejně nám přikážou zvednout pro migranty dávky,jako v Německu a pak jsem zvědavá,jak si budeme hrát jako na oko.Budeme je tu mít,my chcípat v montovnách za pár šupů a oni vše grátis.
To snad vyžene lidi do ulic…
No z logickeho hlediska ano ale z hlediska prumerneho cechacka …no nevim ….
Jestli to vyžene lidi do ulic, o tom silně pochybuji. Cigoši také berou nehorázné částky, nepracují atd. a vyhnalo to lidi do ulic? Jen poslušně dál makají třeba u pásu bez dostatečné přestávky na jídlo a cigoši se jim smějí. Stejné to bude se slimákama, jednak se nebude nikde zveřejňovat kolik berou (mohou si přijít i na 21tis. plus další dávky dle počtu rodin. příslušníků) a tak to nakonec dopadne jako s cigošema. Jak ráda bych se Dajo mýlila.
Taky bych si přála, abyste se mýlila…
A on si snad někdo myslel, že se EU korporátní fašistický soud zblázní ? Jediná možnost je odjezd z EU a NATO !
Němci jsou geneticky poškozeni. S takovým materiálem se nedá už nic dělat.
Víte co, Němci mají nepředstavitelbý blahobyt !
A pak- ti Němci co bojovali na východní frontě a vrátili se, ještě žijí. Žijí i ti co povinně museli procházet vyhlazovací koncentráky. Já Merklovou neuznávám ani jí nevěřím že kope jen za ty mírumilovné , ale věřím že Němci jsou opravdu proti válkám. Kde bombardovali ? Já myslím že nikde.
Pokud se nepletu, tak naposledy Londýn raketami V-2.
https://en.wikipedia.org/wiki/V-2_rocket
Nojo 11:01 Vápnem na zeď….
Ovšem co psát? Diktátura EU? Jiné? Jsme přeci jen o 50let dál, jsou další možnosti. Kolikrát jsem zde citoval moje video Proč nemáme referendum
Kdyby to každý, jak tady diskujeme poslal všem v adresáři, dal na FB, do skupin…
(samozřejmě až poté, co jej shlédne). Někoho by to možná aspoň odradilo volit ty největší šmejdy a musel by připustit, že žijeme desítky let ve lži. Někoho by to přimělo jít třeba k volbám z “nasranosti”.
Lepší udělat NĚCO, než neudělat NIC.
Navíc, na tom kanálu YT jsou další videa, kam to celé spěje, propojení EU-OSN, OSN – papež, Středomořská unie, Niger a Čad.
Uvědomte si lidi, že až se nastaví řízená migrace, tak všechno obohacení bude legální. A ta nastavená bude do září 2018, jak to přesně udělají je celkem jedno. Vláda může být klidně proti povinným kvótám, ale když vidíte, jaký zvěrstva dělá vedení EU, Německo, Francie, Itálie … klidně udělají i to, že migranty vybaví možností cestovat si jak chtějí po EU a ještě jim připlatí . Mě by to už nepřekvapilo. A pak už tady budou.
Dále – Jakýkoliv projev PROTI bude označen za potírání HODNOT EU, demokraticky přijatých rozhodnutí apod. a klidně si pro někoho dojede i exeplárně německá policie (trochu přeháním, ale legislativně to půjde). A za další, to že tu dnes můžeme takto psát je jen a pouze otázkou, kdy to prostě nepůjde. To taky přijde. Lidi přivykli, že co je, bude navždy. Klid, blahobyt, mír… nic netrvá věčně. To by byla historie nuda. Je to realita a kdo zavírá oči, o to horší jej čeká probuzení. Pokud si někdo myslí, že tu poslední dobou píšu nějak moc – tak asi mám důvod. Mám. Četl jsem dost textů, hodně věcí se spojilo a ten výsledek není zrovna příjemná představa.Můj alias taky není náhodný…
Tak jen opakuji:
moje video Proč nemáme referendum
Kdyby to každý, jak tady diskujeme poslal všem v adresáři, dal na FB, do skupin…
(samozřejmě až poté, co jej shlédne).
Pro dnešek končím, přeji pěkný den.
lov je kouzelná věc, ovšem ty jsi kouzelná…
za koho vystupuješ, komu děláš osla… co chceš…
Pane Cirkl nechte toho ! Já souhlasím s Vizí.
Většina lidí informace záměrně – kvůli klidu, pohodlnosti, či rezignaci nevyhledává…
Proč nemáme referendum…..to je ten správný materiál, ten spravný postup
Vize, pozrel/vypocul som si tvoje videa o referende, aj o integracii do EU a nic proti nim nemam, urcite je lepsie, ak je verejnost informovana o realnom stave v ceskej politike, ale… Ty ako riesenie problemu navrhujes odmietnutie systemovych stran vo volbach a vyjadrenie dovery stranam nesystemovym… Nechcem ta oberat o iluzie, ale spoliehanie sa na vyriesenie problemu nesystemovymi stranami je taka ista naivita, ako pokusanie sa o odvratenie svojej smrti po vyskoceni z lietadla bez padaka, mavanim ruk a kopanim noh…
Aj ak by nadpolovicnym poctom hlasov volby vyhrala len jedna nesystemova strana a preto nemusela so ziadnou inou vytvarat koaliciu, aj vtedy by sa alebo musela okamzite zacat chovat ako sa dovtedy chovali vsetky systemove strany, alebo by sa ani nedockala dalsich volieb a bola by vykopnuta na smetisko dejin… Presne tak to funguje vo vsetkych zapadnych krajinach… Kapital a to nehovorim o globalnom kapitale, len o tom lokalnom, v danom state, dokaze zorganizovat aj puc v ramci jednej strany, vymenit premiera a ministrov, za inych ludi z tej istej strany, zaujmom kapitalu viac naklonenych…
Vsetky problemy moslimskej imigracie, integracie, multikulturalizmu, buzerantizmu, genderizmu, inkluzie atd., by dnes na zapade neexistovali, nebyt demontaze socializmu, to bola hlavna prekazka, ktora globalny kapital brzdila v radikalnom odstranovani demokracie a slobody a nastoleni tvrdej totality globalneho kapitalu v zapadnych krajinach a dnes uz aj u nas… Socialisticky blok bol totiz pre ludi zo zapadu realne existujucou alternativou a ak by globalny kapital zacal vtedy vyvadzat ako dnes, vystavil by sa nebezpecenstvu, ze by mu ludia podrezali hrdlo… Dnes uz ale ludia ziadnu alternativu nemaju, nemaju kam utekat, ani sa na koho spoliehat, ze sa za nich postavi…
Globalny kapital by dnes dokazal CR donutit posluchat, aj ak by sa do vlady dostali sami pronarodne orientovani politici, konajuci vyhradne v zaujme svojho naroda a ochotni za svoj narod polozit aj zivot… Aj ak by od zajtra v CR bol zavedeny socializmus, aj vtedy… Pokial si krajina nemoze dovolit fungovat ako uzavreta ekonomika, vyuzivajuca vyhradne vlastne zdroje, bez akejkolvek potreby zahranicneho obchodu, vzdy bude vydana na miliost a nemilost globalnemu kapitalu… Ibaze by ta krajina bola sucastou velkeho bloku socialistickych krajin, ktore by ako celok neboli na zvysok sveta nijako odkazane a boli zaroven schopne sa proti tomu zvysku sveta aj vojensky obranit… Pisem o socialistickych krajinach, pretoze tie realne existovali, ich blok bol hlavnou prekazkou globalnemu kapitalu v nastoleni tvrdej totality na zapade a socialisticke spolocnosti boli dodnes jedinymi spolocnostami, v ktorych neexistovala fundamentalna pricina dnesneho stavu, moznost akumulacie sukromneho kapitalu…
Ano, od existencie vyznamneho sukromneho kapitalu sa to vsetko odvija… Aj ak by CR od zajtra prestala byt v EU, zabetonovala by svoje hranice, zbavila by sa vsetkych vyssie spomenutych zapadnych volovin, zlikvidovala by vsetky neziskovky atd., ale zachovala si kapitalisticky hospodarsky system a co je absolutne nerealne (globalny kapital to toto CR nikdy neumoznil), ale dokazala by takto exitovat, bolo by len otazkou casu, kedy by sa ocitala presne tam, kde je dnes… Aj vtedy by totiz v CR vdaka kapitalizmu existovala uzka skupina miliardarov, ktori by vyuzivajuc liberalnu demokraciu diktovali celu politiku statu vo svoj prospech, nie v prospech naroda… A ak by tymto ludom bola globalnym kapitalom kedykolvek ponuknuta moznost profitovania v zahranici, vymenou za presadenie konretnych zmien v ich krajine, bez vahania by tieto zmeny aj presadili a nahle by sa otvorili hranice, zacalo by sa hovorit o manzelstvach buzerantov, o tom a onom, presne tak, ako aj dnes…
Tymto ta rozhodne nechcem odradit od toho co robis… Informovat ludi treba, len neviem, ci je vhodne im davat falosnu nadej, ze ked pri volnom pade budu mavat rukami a kopat nohami, mozno ten pad preziju…? Nepreziju…! Z lietadla je nutne skakat s funkcnym padakom, aby ten skok clovek prezil a v racionalnej spolocnosti nesmie byt umoznene nic, co by v nej jednotlivcom umoznilo nastolit svoju totalitu, lebo ak im to umoznene bude, tak svoju totalitu v tej spolocnosti skor ci neskor aj nastolia, elementarna logika, aj ty sa na nu casto odvolavas vo svojich videach…
Dobrý koment Pražský orloji ! Postoupil jste o hodně příček k cíli – “bezva diskuze”. Přesně o tom přemýšlím. Až všechny znalosti vyčerpám a použiju, řeknu si Kdo jde pořád na západ, dojde na východ.
O jednom jsem přesvědčená – když člověk dělá pro sebe,pro svůj zisk, dělá mnohem víc a v daném čase i třeba zadarmo,říká tomu investice a očekává že se mu vynaložené náklady vrátí. Proto zvítězil “soukromý” kapitál nad “společným” socilalistickým.(V komunismu jsme nikdy nebyli,nežili). To bychom měli podmínku č.1.
Podmínka č.2 je udržení soukromého kapitálu na uzdě, aby jejich ziskuchtivost byla únosná pro “zdroje jejich zisku”. A tady vidím jedinou “uzdu” jak zkrotit nenasytno st – DAŇ z příjmu,ze zisku. Čím větší zisky,tím je větší % zdanění. A stát pak má zdroje přilepšit (snížit daně) nízkopříjmovým. Pro toto progresivní zdanění hoboří i to,že zákon o dni z příjmu je nedokonalý,nepřesný,má spoustu vyjímek,a šikovný daňař v něm vydělá velké spekulativní zisky a malé daně. Budu pokračovat za chvíli.Chci se dostat k referendu,k totalitě jednotlivce, k falešné naději na zlepšení vztahů v demokraticii.
3.podmínka je – Mít odvahu říkat pravdu.
Byla jsem u zubařky,byla jsem objednaná na 10,hod. Co čert nechtěl -přišel dealer. Zaklepal na ordinaci,seswtra otevřela říká mů ať přijde poději nebo ať počká. On řekl – já vám jen něco předám,tentokrát nebudu zdržovat. A BYL TAM HODINU ! Já jsem čekala a vytáčele se víc a víc. A když vyšel ven,povídám že je zákon aby dealeři chodili za doktory mimo ordinační dobu. On machroval, prý jaký,je to zákon,číslo,číslo,tak mu řák že je tm číslo pokuty,pro doktora i pro něj. Asi to pravda není,ale co, mluvila jsem s lhářem,proč bych se žinýrovala. Byla jsem na řadě,přijdu do ordinace, a doktorka na mě spustila,že ten pán jim opravoval přístroj. A to pani doktroka nemluvila pravdu – neměla odvahu říct mě pravdu! Vidíte – během 1 hodiny hned 3 nepravdy-lži, 4 nasr.. lidi – dealer,doktorka,sestřička,já. Přemýšlela jsem o tom, že kdybychom měli všichni odvahu říkat pravdu, že bychom problém vyřešili a posunuli dál,aby už více lidí nechodilo od doktorů nasr… že tam byl dealet a pacienti čekali a museli mlčet aby doktory nenasr… Já jsem doktroku dost “srovnala” debatovala jsem s ní sedíc v křesle, že jsem taková – co na srdci to na jazyku a že když se mě něco nelíbí tak se ozvu,tak křičím !! Myslím že toto je funkce referenda. Myslím,že strany by měli mít členy, jejichž počet by byl započítán do kvora pro vypsání referenda. Budu pokračovat za chvíli.
Lidi nejsou hloupí – až na nějakých dejme tomu 10 %. Říkají v této době,že nemají koho volit,že k volbám ani nepůjdou. Že politici lžou, slibují, mažou jim med kolem huby, a stejně za rpár měsícůpo volbách jde všechno po starých vyjetých kolejích.Dodávám – do Bruselu,do EU.
Topolánek nebo kdo řekl,že kdybychom mluvili pravdu, lidi by nás nevolili,že lidi chtějí slyšet sliby a “dárky”. Je to tak,dneska když se objeví volební stánek,dost lidí se ptá Co nám dáte zadarmo ? Co takovému člověku říct, dám vám toa to a vy mě řekněte něco o vašich problé mech,o tom co vás rozčiluje,co byste udělal na mém místě. A dále mu říct,když vymě říkáte pravdu tak já vám také řeknu pravdu – jsme zadlužení,jsme malý až středně velký stát,ostatní nás přehlíží, jsme malá strana,nic neprosadíme, moc toho nevíme,lobby nás uplatí, posloucháme svého předsedu strany, ten zase posloucá co mu vnitro – Biska a jiní fízlové řeknou, musíme se v parlamentu udržet,máme se tam dobře. Nakonec si položím vaši otázku – je vhodné dávat lidem falešnou náděj. Je vhodné naději dávat – tak 50 % a dalších 50 % je práce kterou musím pro naději odpraco vat. Hlavně NEDĚLAT CHYBY. Myslet na 2 tahy dopředu, jako když hraju šachy.
Ještě jednu důležitou věc – ve vládě by měl sedět a odsouhlasovat rozpočet předseda Nejvyššího kontrolního úřadu !! NKÚ toho musí vědět strašně moc a my od něho nejsme vůbec informováni – dělá něco nebo co dělá ?
Díky paní Markétě, za pěkný článek. Vše je v něm dobře formulované. Na celý problém s kvótami se dívám poněkud syrověji a zírám, a totiž:
Jak si mohou nějací lidé v nikým nevolené komisi EK při EU a nakonec i politici jiných států EU dovolovat nám nařizovat, koho tady u nás v Česku ubytujeme a budeme krmit, resp. kdo tady bude u nás žít? Co to je za namachrovanost a kde to žijí?
Samozřejmě vím, odkud vítr fouká, ale tomu spousta lidí prostě nechce uvěřit. Zní to pro ně jako něco nepochopitelného. Tak ještě jednou a natvrdo:
Je to neskutečné spiknutí mocných! Jedná se o to, že samozvaní vládci světa, což je dnes v podstatě 15 nejvýznamnějších iluminátských rodin (celkem jich jsou ale stovky), přes jim podřízenou zednářskou síť lóží a velkolóží tady rozehrávají jejich hry a jedním ze záměrů je likvidace států a národů Evropy a islamizace tohoto prostoru. Týká se to, ale i např. USA, Kanady aj. Většina známých politiků EU, ale i států EU v tom doslova jede a jsou v celém idiotském programu účastni. Nakonec jsou tito slouhové napořád pečlivě vybírání a neinformovaní voliči oslové je prostě volí (např. Macron, Bellen, bude to i Merkel atd.)
Proto se chovají jakoby podivně a pro mnoho lidí nepochopitelně a jsou jakoby neschopní něco rozumného udělat např. v kauze imigrace, nikoliv oni moc dobře vědí co dělají.
Lidé probuďte se, tohle není všechno náhoda. Vše je řízené podle zednářskéího “ordo ab chao” a cílem je zavedení jejich pořádků, NWO a něco jako globální socialismus. Bílá rasa byla vybrána ke zničení, resp. k marginalizaci v populaci země.
“Lidé probuďte se, tohle není všechno náhoda.”
To byste chtěl od lidí, aby přemýšleli, což je úkol nadlidský. Jim stačí, co hlásí sluníčkáři z Kavčích hor a mládežníci z Mladé fronty.
Markéta Š. se docela odvázala a tento její článek považuji za jeden z nejvíce protirežimních. Až by člověk řekl, že si uvědomuje, že jde do tuhého a na nějaké ekonomické ohledy jejího rodinného businnesu už nebere zřetel.
Kde jsou všichni prorežimní kolaboranti z W3V, aby se k němu vyjádřili ?
Z bohatych zemi zapadu,Italie,Nemecka,Recka posilaji ilegalni vandraky na vychod do chudych postkomunistickych zemi, abychom jeste vice zchudli a ty kvoty nejsou z unie posledni. Jak sa u nas rika,podas prst, utrhnou ti ruku.Ne, ten zapad nikdy nedozenem,chteji tu vytvorit bordel s anarchi aby zapad z toho bordelu mohl tezit. V4 musi vystoupit z unie,brzy se pridaji jini.Neni nad to, mit dobre obchodni vztahy z Ruskem. Nasi politici musi vystupovat,tvrde proti rozmarum Merklove a Eu komisi.
Staci naznacit,ze nase republika zrusi obchodni sankce vuci Rusku,kdyz po nas chteji vypalne za neplneni kvot. To by si videl co by delali v komisi komisari, jak by poskakoval a prskali, jako papirovi certi i s temi ceskymi zradnymi poslanci co hlasovali proti republice za sankce.
Já samozřejmě se vším, co píšete, souhlasím. Ale chtít od našich politiků, aby hájili zájmy naší vlasti, tak to se nedočkáme. Oni mají za povinnost prosazovat naopak rozvrat ČR a celé Evropy podle závazného projektu NWO.
Tady u nas na dedine byla jedna svazacka,dcera nejvetsho komouse z dediny, vse organizovala, zabavy, Mdz,besidky,sbirky na Vietnam atd.Vis jak ji moji synove a jejich kamaradi,do dnes rikaju?Chripka,vseci ju meli ale nikdo ju nechce.
Ja bych si tim tak nebyla jista, ze k nam nechteji na Svobodnem radiu jsem poslouchala, ze u nas dostanou mesicne az 21000 a to i bez platnych dokumentu……jenom tak …la la….a staci se divat okolo sebe, ze jich tu pribyva jako hub po desti a ne, ze ne. V kazde ulici je pomalu kebab a ti co tam pracuji nemluvi ani cesky. To mi prijde trochu divne.
To víte že sem lezou,paníze mají, dělají zde bordel, hledají kontakty, praktikují prostituci, budují předmostí osmanské říši !
Výborně psáno jako vždy.
Myslím, že skutečný důvod “pokuty” resp odebrání dotací je výpadek příjmů po odchodu z GB.
Toto je jen takový předehra.
Tak tohle napsal p.Šichtařová perfektně ! :
Dnešní EU už totiž není tou, do které jsme vstupovali. Její pravidla se změnila v průběhu hry. My jsme přeci nepřistupovali do EU, v níž je většina zemí nezdravě předlužena, kde se nedodržují maastrichtská kritéria či Pakt stability a růstu, kde si německá kancléřka zve imigranty a chce, aby je hostili jiní, kde už nefunguje a nemůže fungovat Schengenský prostor, protože hranici denně nelegálně překračují noví a noví migranti !
Paní markéta je především obětavá matka a vidí, do jakého bordelu přivedla své děti. Nechce, aby ji a jejich otce proklínaly, jaké peklo je během několika let potká.
Hádejte třikrát, proč zaoceánští majitelé EU a naši chazarsko-židovští drábové si do čela států vybírají zejména bezdětné a jinak deviantní a úchylné představitele ?
Velmi dobrý postřeh! Ta jalová blbka Merkel a údajně homosexuál Macron žijící se ženskou starší o 24 let jsou toho jasné důkazy. A našlo by se jich tam podobných povícero.
Pozn.
Jeden můj kámoš mě kdysi řekl, že když ona tady u nás studovala, tak s ní něco měl a že zjistil, že ona trpí tzv. nemocí “ovčí”, to znamená, že to má jenom na čůrání. To, že byla vdaná byl jen zástupný manévr pro okolí, to se dělává a dělají se i jiné věci.
Tady je to je lepší než Partička!
Nemusíme chodit daleko. Havel byl taky neplodný a proslýchá se, že měl homosexuální styky, což byl vynikající kádrový předpoklad, aby jej US židi kolem Söröše vybrali jako hlavu jejich čs. listopadového převratu.
Havlovo kapounství bylo jedno z mála Božích milosrdenství na českém lidu. Dokážete si představit, že by se to ještě množilo???
a Vy jste na tom jak?
Soptíku, odkud ses tady zase vynořil a kde máš své kluky ? Kde se touláš, abys obhájil postoj W3V ? Už jsi byl v kanadách v té brněnské mešitě ?
Tak opět nemá hňup na polożenou otázku odpověď 💩
a Vy jste na tom jak?
A co ma bejt soudruzka Sichtarova. Ulohou sudu nie je posudzovat ci su kvoty dobre alebo zle , to je vec politikov. On len posudil ci hlasovaci proces je v sulade s Lisabonskou zmluvou ktoru Cesko ratifikovalo. Za to ze mate v hlave nasrano naozaj nemoze.
Milý Fero, nastudujte si něco o principech práva jako takového. Úkolem soudu není jen posoudit formální konformitu nějakého činu s formální dikcí zákona, ale zvážit onen čin v širším měřítku a souvislostech. Takže, i když je tahle sviňárna Brusele s ustanoveními Lisabonské smlouvy konformní, rozhodně není v souladu s dobrými mravy a spravedlností. A kvalitní soud musí přihlédnout i k takovýmto souvislostem – říkejme jim třebas právo na důstojnost, suverenitu a přiměřenou obranu.
Jenže tady nešlo o funkci soudu ve smyslu instituce, ochraňující právo a spravedlnost – zde šlo o oficiální potvrzení svévole samozvaných eurounijních aparátčíků na jejich vlastní příkaz jimi samotnými ustanovenému soudu.
Dáme příklad. V minulém režimu byla řada rozsudků vynesena a vykonána také v souladu s tehdejším formálním právem – takže by se vlastně dalo říci, že třeba taková Horáková byla popravena oprávněně. Jenže takové rozhodnutí bylo učiněno v relaci se zrůdným právním systémem jako celkem. A to už je jiná písnička a jiný pocit spravedlnosti.
No a pokud Vám nepřipadá Lisabonská smlouva dostatečně zrůdná, pak jste si asi spletl diskusní server.
No neviem preco by mala byt Lisabonska zrudna soudruhu , prave, ze posunula EU dopredu, moze pruznejsie reagovat na problemy. . Zrudna je tak vo vasej makovici a vam podobnym ala Pitomio .
Vážená paní Šichtařová,plně s Vámi souhlasím.Problém nastane až udělá EU jednotnou sociální dávku a hned tu máme kupu migrantů,protože díky Schengenu by se tu usadili,je tu levněji než na západě.Hitler prohrál válku s použitím tanků a bomb,ale Německo převálcovalo celou Evropu markou posléze eurem.Tedˇsklízíme plody,které zaseli naši politici a úředníci(cílená likvidace malých živnostníků,zemědělství,prům.podniků)Oni(velké zahraniční korporace) nejsou blbí namažou,dostanou pobídky,danˇprázdniny a levnou pracovní sílu.Asi se bude muset ten spolek (EU)ROZPADNOT,nebo hodně reformovat
Fanzastický úžasný rozbor situace kolem EU zde:
http://volby2017.obcanecr.cz/wp-content/uploads/2017/09/Das_neue_Europe_2017-09-08.pdf
Omlouvám se vizi že jsem mu to ukradla, ale chci aby to četlo co nejvíc lidí, aby to nezapadlo někde uprostřed této diskuze. Jste šikovný, vize !!
Stále čekám na oslavný text Jeho Nepravicovější Pravicovosti “langer” na pravicové rozhodnutí EU soudu na pravicovém Západě. Asi ještě nedošly noty. Nápověda : mohou za to komouši a Putin.
Ale jo, ať nám dají pokutu a seberou dotace: čím dřív, tím líp. Když nám seberou dotace, jistě brzy někoho napadne, že bysme taky nemuseli odvádět “desátky” do unijní pokladny; koneckonců, o peníze jde přece teprve až v první řadě, ne? Lidi budou více motivováni počítat, čím nám členství v EU prospívá – a snáze se dopočítají, že ničím. Toto poznání vyústí v další logický krok – czexit.
A v EU jsou totální vymaštěnci, pokud se domnívají, že setrvalou buzerací vychovají z české populace fanatické přívržence Bruselu. – Schválně, eurovolové – zkuste to a uvidíte.