
Jourová: Cenzoři? Největší hrdinové dnešní doby …
LIBOR ČERMÁK
O tom, že paní Jourová o nich prohlásila: “Podle mne jsou to hrdinové digitálního věku,” jsem se dozvěděl z tohoto článku.
Otázkou však je, za co všechno se dotyční internetoví cenzoři snaží uživatelům zablokovat Facebook. Kdyby šlo jen o skutečně protizákonné příspěvky, jako je například navádění a plánování trestné činnosti. Jenomže tam se uživatelé kvůli těmto cenzorům dostanou kolikrát do potíží třeba jen za to, že na FB a dalších podobných sociálních sítích napíšou jen svůj svobodný názor. Už jsem dokonce slyšel i o tom, že se tam kolikrát zablokovává třeba jen kvůli tomu, že tam někdo napíše i takovou anatomickou správnost, že savci mají jen dvě pohlaví. Nemluvě o tom, když se tam někdo nějak pikantněji vyjádří o jisté nejmenované nábožensko-politické ideologii s nadřazeneckými sklony. Jak jsem nedávno psal “Kde že je lepší stav demokracie? V Česku nebo ve Skandinávii?“, tak třeba ve Švédsku se kvůli tomu i obyčejní lidi můžou dostat do nemalých problémů.
Takže, kdo jsou dnešní hrdinové? Jsou to ti cenzorští hlídací psi politické korektnosti na FB anebo člověk, který se kvůli projevení svého názoru dostane do nemalých problémů? Ti první jimi určitě nejsou. Cenzorství názorů jiných u mne nikdy nebylo na žádném výsluní, ale naopak někde nejhlouběji, jak je to jen možné.
Naopak s lidmi, kteří se kvůli zásahů cenzorů dostanou do nemalých problémů, já vždy soucítím. A je mi jedno zda to bylo v době protektorátu, normalizace nebo v době digitálního věku. Ale oběti cenzorů, které se kvůli svým názorům dostanou do problémů, jsou pro mne vždy ti největší hrdinové aktuální doby.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Robert Schlesinger 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Renata Doležalová 100,- Kč, Martin Černý 500,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Oldřich Smejkal 1000,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Jiří Dostál 200,- Kč, Anonym 673,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, Roman Suchý 500,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Karel Jeřábek 163,- Kč, ing. Stanislav Kužel 150,- Kč, Irena Kuželová 150,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč
Celkem za měsíc: 15 997,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kauza Vrbětice “vytlačila” covid - 23.4.2021
- Zpátečka … - 23.4.2021
- Ještě jednou Vrbětice - 23.4.2021
Je až neskutečné, jak rychle se v poslední době mění význam slov.
Odmítám nazývat ten odporný udavačský xindl hrdiny!
A jen ta na okraj, z politických prohlášení SPD z 5.2.2019:
“Předsedovi hnutí SPD byl předán dopis, jehož obsahem je informace, že Bezpečnostní informační služba (BIS) provádí činnost v rámci operace s krycím názvem „Vulterin“. Cílem této operace má být destrukce a následný rozpad hnutí SPD jako hlavní vlastenecké síly v ČR. Předseda hnutí s obsahem dopisu seznámil předsednictvo hnutí. Může to být pravda, ale může se také jednat o cílenou provokaci. Na základě této skutečnosti předsednictvo pověřilo předsedu hnutí předat tento dopis řediteli BIS, řediteli Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) a příslušným orgánům Poslanecké sněmovny PČR. Dále předsednictvo hnutí pověřilo předsedu hnutí Tomia Okamuru seznámit s obsahem dopisu prezidenta republiky Miloše Zemana. Tuto skutečnost předsednictvo hnutí SPD oznámilo široké veřejnosti v úterý 29. ledna 2019 prostřednictvím pravidelné tiskové konference před hromadnými sdělovacími prostředky včetně veřejnoprávní České televize. Média však zatím o této skutečnosti mlčí. V této souvislosti vyzýváme i členy SPD k jednotě, a aby si dávali pozor na možné provokace, které mohou naše hnutí poškodit.”
Na SPD se dívám s rezervou. Nicméně, snahy o jeho “rozložení zevnitř” jsou realitou. STB (bývalá) se zde velmi angažuje. Co je však podstatné, STB se angažuje vždy, kyž je nějaká partaj pro současné mocné (postkomouše) nepohodlná. V minulosti najdeme mnoho partají, které STB rozložila…
Ano, pane Libore.
Tak to funguje.
Nebudu se pouštět do spekulací, kdo je komu nepohodlný, vlivní soudruzi se prostě nemají navzájem rádi. Každý z nich chce být mocný, a to je jejich problém.
Nechápu proč s rezervou. Okamura má velkou odvahu říkat věci tak jak jsou, i když dobře ví že si na něj někdo něco vymyslí, je jedno jestli je to pravda nebo ne. Většina z Vás tady diskutujících neudělala vůbec nic, jen si tady nadáváte jako v hospodě. Takže pokud sám nic na veřejnosti proti systému nic nedělám tak radši držím hubu.
Včera jsem to četla na VN, ale to bylo celkem jasné, že k tomu dřív či později dojde, vždyť SPD je jediná skutečná opozice. Proto je jasné, že snaha se jich zbavit – nejlépe rozložením zevnitř – bude vystupňována.
A do toho se chytají každého stébla – jak nedávno ukázala ta sosanská svoloč ve sněmovně!
Ale jak už jsem psala, pokud skutečně něco SPD udělají, aby nemohla kandidovat do EP, budu volit klidně třeba Vandase! Už toho mám dost!
Já myslím, že do voleb do EP se jim to nepodaří. Už zase chtějí otevřít kauzu Lety a znovu podat žalobu prý za popírání “c*kánského holokaustu”. Už neví, co by měli dělat, jen aby se SPD zbavili. Dnes na Svobodném rádiu je od 20 do 22hod. p. Okamura, tak snad tam k tomu řekne víc.
Nestyďte se napsat cikánského, vždyť romy se nazvali sami až v 1971. A jsou to rasisti.
Nedávno mi tady to slovo neprošlo, tak to teď píšu takto. Netušila jsem, že i na toto etnikum jsou tu choulostiví, třeba na PL to necenzurují. Ale jak je vidět, tak vám to teď prošlo. Já jsem to, co mi neprošlo, měla ve tvaru podstatného jména, takže přídavné asi berou.
Je to spíš malý zázrak,že se dosud neprovalila Okamurova záliba požírat batolata.A bez hořčice
Nebojte, oni si něco najdou. Do EP to už asi nestihnou, ale do nějakých dalších voleb možná ano.
Ty volby do EP budou hodně důležité.Nezbývá než držet palce aby se voliči probrali z diskotéky.
Bude to dost boj, najednou vyrazila spousta názorově obdobných kandidátů – svoji stranu založila a bude kandidovat Samková, kandiduje Soukup, Bašta a samozřejmě spousta národoveckých pidistran… Tudíž konkurence, která zbytečně odsaje hlasy a nakonec se do EP nedostane nikdo. Každopádně já budu volit do EP určitě SPD, už i kvůli jejich frakci, kterou vede Salvini.
No, to je taky důvod, proč mají tak málo hlasů..kdo má díru do brusele a je bez křesla, tak musí za každou cenu kandidovat!
Strany, které se v parlamentních volbách do žvanírny nedostaly a jsou názorově podobné SPD měly dohromady 6,7 %. Takže vyhozené hlasy, kdyby to hodili SPD, tak by byla SPD druhá nejsilnější strana a to celkem s přehledem.
A je neskutečné jak tihle zmetci mají čuch na příležitosti a jak zachytí kam fouká vítr. Tahle bonzačka StB má plnou hubu keců a ví bezpečně kdy komu pomáhat.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vysmech-Eva-Holubova-vstoupila-do-To-budete-koukat-A-Tomas-Klus-taky-569384
Nejvetsi xindl v teto republice jsou lide ktery nejsou vlastenci. A dokud takovy lide budou tak dlouho budou mit v parlamentu vzdy vetsinou strany ktery nas budou lacine prodavat zapadu.
Jourova je velezradkyne ale jelikoz je u koryta spatna vlada tak ji trest nehrozi. Spavne by jiz davno mela dostat kulku do hlavy a to primo na Vaclavaku pod sohu sv. Vaclava.
A co ten xindl co se nás snaží prodat na východ? Je to taky xindl, nebo to jsou vlastenci?
Nebojte,vás by tam nekoupili
Ježišmarjá to sem si odfrk. Hlavně až se tam prodáte Vy, nezapomeňte jim říct, že já jsem jiný Lubomír, než ten Bouše. Nerad bych mu tam podělal kádrový profil.
Milej zlatej, na tom slavném Západě to za čas také nebude vůbec, ale vůbec košer! Zajeďte se tam podívat, ať víte do čeho jdete a na co se zřejmě těšíte!
Dobrá známá hláška, ale určitě se vám bude líbit.
Tak Zeman rozhodně vlastenec není, akorát si na něho hraje.
Jestliže vrcholová, elitní zastupitelka ČR otevřeně chválí udavače a cenzory… co to vypovídá o povaze režimu v zemi panujícího?
Co Cech, to hrdina? Podle pizdy Jourove se mate stat narodem udavacu a praskacu. Joooo to je cil EU. To by se te parasitce libilo. I za nacku se jich spoustu naslo, pozdeji pak za komunismu. Drive se rikalo, co Cech, to muzikant, potom, ja nic, ja muzikant. Podle mne je to chovani te mrchy, pobizeni k nenavisti. Nebo ma nekdo z vas rad praskace? Ja bych je nejradeji odprasknul.
No, “milá” paní, ta eurok.rva Jourová. Je to Babišova favoritka a blbci si ještě furt myslí, že je Babíšek spasitel!
No, třeba se některým rozsvítí teď,
když prohlásil že bude požadovat, aby ANO podrželo ČT. Ta vlna nevole (i z jeho tábora) začíná být zajímavá.
Dalo se to od něj čekat. A tak je to se vším co ta podegra Babiš dělá! Silácké řeči, ramena, lži!
Obávám se,že s koblihářem je to jako se Zemanem.Nejhezčí holka z ošklivince.Nejsme asi schopni vygenerovat kvalitního vůdce.
Lidé si asi řeknou: Lepší vrabec v hrsti než holub na střeše.Nemyslím si,že by někdo Babišovi nějak extra důvěřoval.A naopak hodně lidí si (asi) myslí,že SPD nemá šanci.Což je-podle mě- velká chyba.
A ty seš co? Poněmčený Čech, že se od Čechů odtahuješ a píšeš o nás jako o cizácích? Ti tvoji poněmčení hajzlíci byli za 2.WW snad nejhorší. Nic ve zlém, ale zkus se nad tím co píšeš zamyslet.
Udavač je hrdinou!
To už se snažili podsunout komouši za socíku, když propagovali třídní vidění světa.
Hovado udavačské jsi ty!!!
Sóuh křivák (prej ohejbák) a ten druhej taky, ví vše. Jenom moje jméno ne, ale ví, že jsem udavač. A takových rudých sviní je zde víc. . .
Jojo, kde je ta doba, kdy bylo modou, občanské udání z místa bydliště. To byly časy.
Noo, doba holt pokročila, moderna je moderna.
Bohužel “dosah” domovnice byl jen po baráku a v nejbližším okolí. Dosah jednoho blbého elfa je celostátní…..
Bolševik se slzou v oku vzpomíná, jaké to bylo fajn, když ační trojka vyakčňovala…
Tak kolik šňuptychlů jsi už pomočil, sóuhu?
Nikdo, kdo dostává měsíčně za povalování v “práci” půl miliónu, si nemůže zachovat čestnou tvář. Proto jim taky dávají tolik, aby bez remcání sloužili a nemysleli spravedlivě. Tím míň tahle Hadice, které potměšilost, vyčůranost, pohrdání a faleš kouká z očí. Za prachy zradí i vlastní mámu a bude papouškovat, co se po ní chce.
Jo, Jourová, její výroky tesat do kamene. Už dřív prohlásila v nějaké souvislosti (tuším, že to bylo tehdy, kdy se spolupodílela na návrhu potrestat země, které nechtějí přijmout kvóty), že ona není v Bruselu proto, aby hájila zájmy ČR, ale proto, aby hlásila zájmy EU. To snad úplně stačí. A fakt, že je spoluautorkou cenzurního zákona EU jen její podvratnou činnost v EK potvrzuje. Jen by se nad sebou měli zamyslet všichni voliči Babiše, který tam chce tu babiznu znova instalovat. Prohlásil, že chce, aby Jourová v EK pokračovala i nadále, což jí umožní právě hlasy do EP. Budou-li nejsilnější stranou v EP, vyšle tam Jourovou znova. A jak znám naše ovčany, tak k tomu skutečně dojde. No, tak pak si koblihy nesmí na cenzuru stěžovat, svojí vlastní volbou ji zároveň schvalují.
To je noumání Uuďo!
Koho chleba jíš,toho píseň zpívej…
A v EP požíraj posranci bruselský chlebík
Až na pár výjimek (Zahradil,Konečná) to z nich úplně kape
Dobrý den, milí diskutující, doufám po přečtení Vašich příspěvků, že se všichni sejdeme v květnu 2019 u voleb do zcela zbytečného a totalitního tzv. evropského parlamentu a zákonným způsobem se pokusíme tyto existence, který rozhodně neleží na srdci blaho občanů ČR, z této instituce vymésti ! Děkuji,
No doufat můžete, to je ale čas pletí záhonků a sázení rajčat.
To sice je, ale i cestou na zahrádku se dá volit!
Já bych si to nenechala ujít ani za nic – tedy, ty volby.
A už bude po zmrzlíkách i poscané Žofce, rajčata, papriky, lilky i cukety v zemi…jo, to zmáknem
Dajo vy jste velká zahradnice, to se musíte naohýbat?
To na mě v pátém měsíci napadají úplně jiné myšlenky, ale zahrádka to není.
Ano,souhlasím s článkem!
Skrzevá(asi) nevhodný názor mne už 3 x zabanovali.Měla jsem z toho VELKOU škodu,musela jsem navštívit servis,kde mě zas odbanovali.
Jsem statečná oběť aktuální doby.
Stálo mě to pokaždé 2 kila,i když pan technik nic nechtěl.
Ale znáte to,bylo mi žinantní aby někdo pracoval grátis.
Výborný článek!!!!!1* podtržka 🌷
Ale lidi, zachovejte klid. Jakobyste neznali to moudro, které říká : chvála tenkrát přinese ti čest, když ten co tě chválí sám chvály hoden jest…no a když turva chválí turvu, tak je to jenom turevská chvála…
Diskuse pod článkem o profláklé Jourové a cenzorech, se zvrtla na konstatování, že někdo chce rozložit SPD zevnitř …
K tomu jednou větou podotýkám, že SPD nikdo rozkládat nemusí, neb stačí si přečíst diskusní příspěvky zdejších Okamurových skalních příznivců, a člověk snadno zjistí, že SPD je před zánikem …
Není jen SPD, i když Tomia žeru a půjdu volit do EP. Ale ten Vandas byl nedávno na Svobodném rádiu a je to taky řízek. (Na YouTube je archiv, kde si můžete vyhledat a poslouchat proběhnuvší pořady.)
A na Svobodném vysílači.cz zase chodí diskutovat lidi ze strany ALIANCE NÁRODNÍCH SIL (taky paní Vitásková) a to jsou lidi, kteří nejen žvaní, ale také konají, a to velmi racionálně.
Když už jsme u toho, podepsali jste už petici za Navrácení vody do českých rukou?
I kdyby měl Okamura jenom půl mozku (jakože asi nemá) tak by mi stejnak nezbývalo než volit SPD.
Proto tak vřískají,lepšolidi
Někdo jim šlape na kuří oko.
Proč?
Protože jediná SPD nelavíruje.A evidentně slouží jako kladivo na kavárnictvo.
Ne.
Já podepsal petici, požadující Odstavení “bývalých” komunistů a estébáků z rozhodujících pozic státu, neboť právě TI tu vodu z českých rukou zištně vydali!
Jména!
Nic se nedovíte. Tenhle mudrlant nikdy nesdělí konkrétní údaj. Ví co dělá: pečlivě dbá, aby mu nikdo nikdy nic nemohl připomenout.
Okoraj 5.2.2019 14:18:53
Již před časem jsem tu místní hloupé, zmoklé slepici opakovaně sdělil, že jsem svobodný člověk, který čte co chce, píše co chce, a také diskutuje s kým chce.
Nevím, proč by zrovna nějaká NULA měla býti výjimkou.
A zda je to “h.o.l.í.n.k.o.v.s.k.é”, je mi zcela lhostejné. To je váš problém, ne můj.
Copak soudruhu kontrolore že se stydíš napsat vlastní příjmení? Cos to zase provedl? Že tys tase něco podával křiváku.
Volba přezdívky by mohla být irelevantní; jen hlupec, nemaje argumentu, napadá jméno samé. Vždyť co je po jméně? Tady se nabízí parafráze známého dramatika (a není to Havel
): Co se Okorajem nazývá, i zváno jinak dunělo by stejně – že?
—
Tady jde o to, že kdo má názor, za nímž stojí, neostýchá se ho projevit, zvlášť je-li debata anonymní (což tak úplně není, alespoň pro některé vyvolené, ale tvařme se jakoby nic).
Jenomže náš “Okoraj” s jeho timurovskou partou nemá, co by projevil. Ochotně ohrnuje nos nad každou možnou variantou volby, ale sám, panečku, sám se neprozradí. Stydí se?
Je tady jedna strana, jejíž voliči své preference tají. Jsou to latentní bolševici, voliči komunistů; stydí se, ale volí natruc, aby se pomstili ostatním.
Co jiného by mohlo stát za tím, že tzv. Okoraj nechce prozradit své politické preference?
A ano; je to h.o.l.í.n.k.o.v.s.k.é. Okoraj toho pána hodně připomíná, a kupodivu se tu objevil jako z udělání v době, kdy se Ten-jehož-jméno-nesmí-být-napsáno z diskusí vytratil.
Teď se možná zase párkrát ukáže, aby to nevypadalo, že mám pravdu.
Mám pravdu,viď?
Máte.
Od začátku až do konce.
“Pravda”, stvrzena hloupou zmoklou slepicí (jak se tu sama nedávno ohodnotila), je (nebo spíše musí být) přímo RYZÍ
Tys nějak aktivní podepisovač peticí. Hlavně ten tvůj podpis s celou rodinou na Adventní výzvu. Doteď každý kdo chce může se podívat na tvoje exhibiciování v diskusi.
Vždyd je na to vyškolenej. Vaše poslední věta a to dělá kdo????!!!! Kdo takhle jedná????!!!!
Ubohej sádrovej trpajzlíku.
🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅
Že ty zase trpíš nedostatkem sexu se svým oblíbeným jelínkem z bažin ?
… dosavadní průběh diskuse a infantilní reakce okamurovců na můj příspěvek (11:04:37) můj názor na dění v SPD jen potvrdil.
Třeba je to tím, že Jourovou tady nikdo volit nehodlá (jo, jasně, ale Malý Velký ještě spí).
Zato SPD ano. A proto máme živý zájem, aby byla pohromadě a do voleb vyslala své kandidáty. Ať je jaká je, nemá (bohužel) alternativu.
… nemá alternativu.
Jak pro koho, jak pro koho…
A jakou? Rád bych si přečetl, koho Okoraj preferuje. Nebo je to tajné? Nejsme hodni toho, abychom to věděli? Jak ale můžeme volit ty správné lidi, když nám to Okoraj neprozradí?
No?
Okoraj 5.2.2019 09:34:21
A pokud by vás, pane Dra², zajímalo i to, kdo mi nejvíce vyhovuje (ke komu konvenuji), pak vám sděluji, že je to především moje rodina a všichni lidé (tedy i politici), žijící v křesťanském duchu.
Pokud bych měl jmenovat, pak uvedu jedno jméno za všechny:
prof. RNDr. Václav Hampl, DrSc., bývalý rektor Univerzity Karlovy v Praze, nyní senátor, jedenkrát ženatý, otec tří dětí, …
A ten Hampl bude premiérem, prezidentem, zastoupí 200 poslanců a 81 senátorů ? Skutečně výkonný jedinec. Není on nakonec mimozemšťan ?
OK, každému co jeho jest.
—
Prof. V. Hampl podporoval jmenování katolické buzny Putny profesorem. Jistě má i nějaké kladné stránky, ale ten profesor Buzna Katolický, to tedy nebyla trefa do desítky…
ODSTOPKDUSTAN
Je to tak, pane Vylíčile. Bohužel alternativu opravdu nemá, aspoň ne dostatečně silnou. To ostatní co sedí v parlamentu je doslova katastrofa, pakáž jedna hnusná proradná eurobolševická. A komunisty bych nevolila ani s kudlou pod krkem – stejně tam mají eurohujerský rudý hnus taky! Konečníkové se v Bruselu líbí a má šanci si ten post udržet, protože do brusele ji nikdo nepošle!
To víš že jo, důchodče z NKÚ. Ty si takový lidský sajrajt, že zdaleka zdejší nejhloupější trolly převyšuješ o několik levelů, žalobníčlku a udavači archívní……
Může si snad soudný a nezaujatý člověk myslet, když si přečte reakce pod mým příspěvkem, jenž začíná toto vlákno, že jsem se v mých úvahách o SPD zásadně mýlil?!?
Ano.
ANO od někoho, kdo tu včera uvedl – “psala jsem tady už před lety…”, přičemž je tu i s cestou jen několik měsíců, zní, mírně řečeno, pofidérně …
Ale zas musíš Indy uznat, že s tebou nehraju žádnýho betla. Už když jsi se ještě jmenoval tam to, jak je za to ten banán, jsem ti skoro pořád říkal Indiáne, nebo, jako teď, podomácku a popřátelsku Indy. Jen semtam bembelíne, nebo mamrde. Vlastně, abych teda nekecal, ještě vyjímečně to zm@de. Ale to se skoro nepočítá, protože jsi to myslím jednou shrknul, a vyšlo ti, že to bylo jen něco kolem čtyřicetkrát. A taky už je to dlouho. Sice jsi tuhle byl na mě zase protivnej, ale fakt teda uznej, že k tobě aspoň nejsem pokryteckej! A taky, sice bych to neměl tak připomínat, ale kdo se tě tady jinej zastane? Je tu druhej takovej, kdo občas lidem taky připomene, v čem všem jseš tak namakanej? Aha?
Okoraj 5.2.2019 17:17:19 Odpovědět
jdu tak po ránu kolem… 5.2.2019 07:07:30
… a musím vám s úžasem říci, že Vy (Marku) byste mohl z fleku vyučovat trolling ve večerní škole, zvoucí třeba *Markovice pro začátečníky*
Nad školní vchodové dveře bych vám doporučil vyvěsit heslo “Inkluzí ke světlým zítřkům” – těmito několika slovy
sdělite svým příznivcům vše, a váš záměr královsky pochopí i nikdo.
S fousatými učiteli to určitě dáte 🦍
Za radu mi děkovat nemusíte.
******************************
A mně taky ne, dodávám, protože mám pochopení pro člověka (“Marka”), který má potíže uplatnit svého – po otci psychicky značně hendikepovaného – synáčka, a to i po soudružské poradě s fousatým kantůrkem z PŠ.
Vaši výuce trollováni zdar!
____________________________
(važte si těch tří minut, které jsem vám – po tom vašem stálém vnucování se mi – při psaní věnoval, více tolik štěstí mít nebudete)
Fakt tu ten fízl zase není.
A svůj slib, že sem už nepoleze, jednoznačně splnil.
Na tuty.
To Ti není hanba, schovávat se za nové a nové nicky?
No dyť jsem to říkal! Okorek nebo Holinkaj – není to jedno?
—
Neměl jsi, drahý Sapog-Okoraj Začerstvěloviči, druhdy krycí jméno “Archivář”?
Já myslím, že měl.
Ty to sice zapřeš, tím jsem si zcela jist, ale prrddel s tebou je – to se zapřít nedá.
Kuk!
Omluva – předchozí vstup byl míněn původně jako souhlas s Vámi, ale pak jsem se dal unést radostí nad návratem ztraceného víte koho, a oslovil jsem přímo jej.
Doufám, že je to z textu poznat.
Kadel 6.2.2019 01:20:39 Odpovědět
Klid, Dušane … je prča, jak zobou zavádějící informace. Jak slepice flus … Bavte se, takovouhle hitparádu kréťanství jen tak brzo nezažijete. Docela přemýšlím, že jim ještě nakukám, že jsem jednonohý zrzek se sedmi prsty na rukou. Plovací blány grátis.
Voni to sežerou, na beton …
Okoraj6.2.2019 06:46:05 Odpovědět
Vážení čtenáři PP, bavte se, takovouhle hitparádu bolševického lhaní a narcisismu tak brzo nezažijete …
Pod článkem –
SPRÁVNEJ CHLAP JE ŽENSKÁ – se můžete mj. dočíst:
Kadel 18.1.2019 09:52:30
Já to mám jednoduché – celý život se neholím, jen mne občas nějaká ta dáma ojede (nůžkama a strojkem). Zdědil jsem geneticky vousy husté a pevné, tak se nemusím stydět.
Jenže, paní autorko, Vy tu píšete, že dneska chce každý mileniálek vypadat jako “kanadský dřevorubec”. Leda tak pendrek – vždyť se na ně podívejte. Hustotu dohánějí délkou a jejich řídké porosty spíše, než lumberjackovskou tvář, připomínají ohanbí třináctiletého puberťáka … i kozel vypadá líp.
.
Jonas 18.1.2019 10:37:10
Pane Kadle,
Ja zarustam velice rychle. A holim si obličej proto, že je mi pak mnohem přijemněji, nesvědi mne, nenuti se drbat a je to hygijenyčtějši. Nechci vypadat jak nějaky ortodoxni judaista anebo Abdullah.
Znamena to snad, že jsem “buzna”?
.
Kadel 18.1.2019 13:37:10
A já jsem Vám něco takového snad řekl?
Vidíte, mně je zase daleko příjemněji s vousy, protože to neznamená se v podstatě skoro denně starat o strniště, které, naopak, pokud dorůstá, dokáže svědit pekelně.
Co se týče hygieny vousů, zkuste tu a tam sprchu a šampón, výsledky jsou překvapivé.
Ale vážně – já jsem měl na mysli takové komické figurky se třemi chlupy křížem, jako třeba to pod mým nickem. Pokud se Vás to netýká, o to lépe.
———————————————–
Dalšího komentáře netřeba …
Přeji pěkný den všem.


Okoraj6.2.2019 07:59:57 Odpovědět
NARCISMU by příliš znělo jako KOMUNISMU nebo SOCIALISMU, což “fousáče” hned aktivuje, proto to “si” navíc.
Kadel6.2.201909:00:29 Odpovědět
Koukám, že tu Wyhoolínek už zase není.

Okoraj6.2.201909:31:52 Odpovědět
I tak to “fousáče” aktivovalo…
A opět stejně stupidně a negramotně, jako vždy.
Již je mi jasné, proč tu svého času takřka denně v diskusi zaznělo “Je blbej jako Kadel”.
==================
Omlouvám se čtenářům za dlouhý text, ale zdejší trollové si o to řekli.
Poklidný večer všem.
Jako, jde na tobě Indy poznat, že jseš takovej nějakej přejetej. Smutnej. Co to tvý odklopený ostří? Teda, hledí? Vždyť jsi vždycky byl takovej mrštnej, samej seznam švábů, samý oduševnělý pohrdání, stížnosti redakci. A tykačka byla. Celý ty roky, no, jak už je to vůbec dlouho? Víš, jako by jsi spolk nějakou koňadru, nebo co. Hele, měl by jsi sebrat fakany, a jít s nima něco podepsat. Po tom jseš vždycky jak po piku.
Když von si už nestěžuje redakci ale NA redakci. A to je tak trochu rozdíl. Proč je asi zas na indexu i jen označení gumové obuvi do bláta a vody pravým slovem?
Vážení čtenáři, stalo se již takřka tradicí že když napíši můj typický jednovětný příspěvek, tak přičiněním zdejším trollů se z něj obratem stane několikastránkový “elaborát”.
Čím kratší komentář odešlu, tím větší trojčení trollů vyvolá. Má to jedno pozitivum – alespoň se můžete ujistit, jak moc pravdivě jsem ťal do živého.
A že ti to vadí, ty tu přece nejsi kdoví po kolikáté natrvalo.
To je pravda, ťal jsi do živého. Tak dobře už jsem se dlouho nezasmál a obávám se, že jsem nebyl sám a že to bylo na tvůj účet.
Co bysme si tady bez tebe počali? Můžu ti zazpívat s Martou Kubišovou? Já to risknu:
Vítej, ……, vítej!
)
(ty tečky tam jsou, aby mě nesmazali
Já bych zrovna pro tohohle pána měl jinou písničku, tentokrát od Karla Kryla
https://www.youtube.com/watch?v=dzen4MG9GlU
Citace “… jdu s nimi jako hajnej … a v civilu jsem prostě tajnej…” vždy v této souvislosti potěší.
Ale když von tu už zase není.
Možná mrzne v Havaně.
Frozen Falco.
Chudák.
Dva přihlouplí trollové má slova výše hned v praxi ztvárnili
Jsou to holt nuly …
… s “fousáčem” už tři
Masky západní totality už definitivně spadly. Zarážející je ovšem mlčení lidí, každý by očekával výzvy k odchodu z protektorské EU a její rudé revoluční ozbrojené bandy NATO. Cenzura ze strany židosionistické EU nevadí, ale je košer ?
Jourová je s.v.i.n.ě, která měla shnít v kriminále, i když to, z čeho byla obviněna, pravděpodobně neudělala.
Nikoliv, ona je bývalá oranžová soudružka a pasovalo by na ní, že je prasnice!
Sakra lidi, přestaňte už konečně urážet domácí mazlíčky a užitečná zvířata jejich přirovnáváním k politikům.
Začaly už vykrádat i internet, svině.
Nejenom Jourová dělá bolševickou cenzuru, ale i slovutná britská vláda, jak píší naši ruští přátelé :
“Mluvčí ruského prezidenta Dmitrij Peskov oznámil, že kanál RT a agentura Sputnik jsou ve Velké Británii pronásledovány, což nutí Moskvu, aby věnovala pozornost dodržování zákonů britských médií v Rusku.
„Ve Velké Británii jsou RT a Sputnik pronásledovány, jejich právo pracovat, šířit a shromažďovat informace je omezené,” uvedl Dmitrij Peskov.
Podle jeho slov to nutí věnovat víc pozornosti dodržování stávajících právních předpisů britskými médii v Rusku.”
P.S. Inu přitvrzuje ta západní židofašistická totalita, protože jejich plány NWO na likvidaci bílé rasy mají skluz a my z Východu jim do toho házíme vidle.
Hrdina je ten, kdo se sám rozhodne podstoupit riziko na záchranu jiného. Je třeba nazývat věci správnými jmény a mimoňskou blbku Jourovou poslat do p®️dele.
Oni sice riziko nepodstupují, ale o záchranu eurokur.v se snaží, to jo! A jak!
To jsou slouhové a ne hrdinové.
Jourovou chce v EK Babiš i v dalším období, tzn. na dalších 5 let. Jediný způsob, jak by mohla být sesazena z postu je drtivá prohra ANO-NE u voleb do EP. Ale obávám se, že k tomu nedojde.
Pokud mezi námi je 50% zrádců, tak to bude obtížné a proces se prodlouží.
Není, je tu nějakých cirka 70% zmanipulovaných.
To jsou samé výzvy koho volit ale když se spočítá kolik procent lidí chodí k volbám do orgánů EU tak je vidět že je to ovčanům u prdele. Ale zase není třeba tolik voličů aby tam protlačili i ty kteří by tam házeli vidle. I když zase volby stačí lehce poupravit třeba výpadkem počítačů v pravou chvíli a žádoucí výsledek je zaručen.