
Jediní kdo kradli, byli komunisté
VLADISLAV SVOBODA
Chtějí poukázat na to, že v letech 1992 – 1998 stát díky těmto kauzám přišel o několik stovek miliard korun. Ne, že by se jejich tvrzení nezakládalo na pravdě. Ale je nutné se podívat na začátek; a ten začátek začal 25. února 1948, kdy se komunisté pučem dostali k moci a začali zuřivě znárodňovat i ty nejmenší provozovny. Okradli sta tisíce lidí o jejich majetek, který spravovali způsobem “po nás potopa”. Výsledkem jejich “hospodaření” bylo zaostávání republiky a napravení jejich chyb nás stále stojí biliony korun, které by jsme měli po nich oprávněně požadovat.
Je taky nutné zdůraznit, že bez jejich znárodnění, by nikdy nemuselo dojít k privatizaci, často jimi znehodnoceného majetku. A taky je jim nutné připomenout, že pokud by se blíže podívali na jimi zmiňované aféry, se stoprocentní jistou dojdou k bývalému členu KSČ nebo agentovi StB (a sám Bůh ví, kolik jich byl v KGB), kteří se na těchto tunelech podíleli. Což svědčí o morální kvalitě členů KSČ.
Zajímavostí je, že komunisté mají podporu v poslanci za ANO Janu Řehounkovi. Nevím jestli ho pochválí jeho Vůdce Andrej Babiš, který se vrhl na politiku přesně po té, co uběhla dvacetiletá lhůta promlčitelnosti, protože věděl, že za svůj podvod v převodu Petrimexu už nemůže být stíhán a proslavil se svou větou “Všeci kradnů!”
Ironií je, že ti kteří chtějí nepromlčitelnost privatizačních afér, jednoho z aktérů těchto afér drží u vlády. I to něco říká o komunistické morálce.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč
Celkem za měsíc: 7 511,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- Hidžáb nemá v českých školách co dělat - 8.12.2019
- Proč to dochází jen některým? - 8.12.2019
- Migrace a postupná islamizace - 8.12.2019
A hle moje odpověď čeká na schválení, tak to už je síla na PP!!! pp zveřejňuje hnusoty a vulgarity, ale s pravdou PP má zřejmě problémy!!
S takovým článkem a napadení komunistů, ke kterým patřili velké zástupy vašich bratru, otců atd!
Jakýkoliv člověk ve vyšší poziji, jako i např. obhcodní zástupce, atd. či podřadný policista, stát. zástupce, soudce, veřejný činitel , ředitelé všech ústavů atd…
Co to pane píšete za kraviny , když o tom nic nevíte!
A jinak, pan premiér ČR Ing. Andrej Babiš je špička české politiky, ale pane Vám chybí něco si přečíst a být v obraze!!!
Já prožila s nezl. synem uprchlické centrum 1/2 roku od konce r. 2010, a co Vy jste prožil, že tak píšete! Moc ráda bych se vrátila do doby socialismu!!!
Tuto špímu, EU , nenávidím a je mne na zvracení…!!!
Pokud má PP problémy s mým diskuzními příspěvky, tak žádám PP, aby už konečně vymazal můj příspěvek ” Drsná výpověď Češky…. z r. 2015!
A jeste kradou. Jsou to rudi zlocinci a mlaticka komunista primitiv Ondracek je surovec.,
Helemese, náš emigrantský multinick opět jako vždy v pilné práci.
Dobry den pane Vlado.Dnes nam tady hodne chumeli,jsem doma a tak vam zase neco napisi. Jak se pripravujete na vanoce. Jeziska? Dedu Mraze nebo Santa Clause.?
Neznám “mlátičku” Ondráčka, ale znám parchanty – politiky v dnešní jakože demokracii, kteří nastolili novodobý fašismus – likvidaci nežádoucích občanů i s dětmi!
Ja ho take neznam ale hodne jsem o nem sysel. Myslim si ze nebyl tak zly kdyz miloval svoji praci tak ze se o nem mluvi jeste dnes.
A hlavně nikoho na demonstraci nemlátil, ale ze své funkce mluvčího policie se na Letné za ten zásah omluvil. To je celá jeho osobní vina. Ono totiž se lépe nadává na konkrétní jméno než na někoho anonymního a policista Ondráček byl předhozen davu, aby ten mohl správně ventilovat své emoce. Taky by je třeba mohl obrátit nežádoucím směrem.
A dokazuje to jen jedno – že pomluva má tuhý život a je téměř nesmrtelná. Za komunismu i za blahoslaveného kapitalismu.
Tak bylo, jest a bude.
Neznám ani jednoho,kdo by na kupónovce prodělal.Ani na Koženým jsem neprodělal,i když to nebyl desetinásobek.Nejvíce křičí ti,co do toho vůbec nešli a dneska si vzteky drbou bolševickou palici.Kupónovka byla fantastická věc založit střední třídu v ČR,bohuźel zmrd Havel do toho hodil v Sarajevu vidle.
A pak to dorazil tehdejší předseda vlády a dnešní prezident, který umožnil vyplatit drobné akcionáře a provoz je tak o akcie.
Kupónovka? Pro toho, kdo měl informace to možná byla báječná věc. Ale co lidi? Ve sdělovácích informace nebyly, navíc neměli čas cokoliv zjišťovat, protože museli do práce. A i kdyby si udělali čas, sóuzi, kteří drželi pozice by lidem nějaké relevantní informace pustili?!
Neznaš nikoho ty vemeno? Asi toho znaš velice malo. Rodiče me manželky měly kuponovky a jejich firmy se přestaly obchodovat na burze. Elegantně byli oje*ani o svuj podil na ekonomice ČR, při tym cely život makali a neulejvali se jak někteři zdejši paraziti, kteři bojovali se socikem tim, že nic nebudovali, kradli jak straky bo jinak by pry okradali sve rodiny a do prace chodili akorat pro vyplatu. A ještě se “napakovali” par tisicemi na ukor pracantu na kuponove rozkradačce a oje*avačce.
Paradoxem je, že rodiče me manželky byli poprve obtahnuti komunistama za měnove reformy Tondy Zapotondy a pak nškolikrat kapuněma po Hadraku – jednak měnovyma čachrama, kuponovkou atd..
A stále si dvě kupónové knížky držím.To mám buď na důchod anebo dětem.Dividendy jsou hezký.
O to snad ani tak nešlo.
JEDINÍ kdo kradli/kradou byli/jsou komunisti.
Objeví-li se někde zloděj třeba bezpartijní, zařadíme ho do kolonky komunista.
My přece nic, to komunisti!
Někteří příslušníci rodu sapiens se Bohu či přírodě fakt nepodařili. Asi špatná výstupní kontrola.
Kdyby KOMUNISTI neukradli majetek konkrétních vlastníků ve dvou vlnách “znárodnění” (1945 a 1948), za kolektivisace (padesátá léta) a měnovou reformou (1953), nikdy by nedošlo k žádné privatisaci, neb by jaksi nebylo co privatisovat. Čímž by ani nedošlo k privatisačním průserům. Říká se tomu příčinná souvislost.
Ale nevyjadřuji se přece k znárodnění, privatizaci apod., ale k autorovi, který zřejmě vyznává krédo:
Za všechno mohou komunisti – my nic, my jsme čistí jak lilie.
Nebo myslíte, že kradli VŠICHNI komunisté, zatímco ŽÁDNÝ nekomunista by neukradl ani špendlík?
Chápu, že vidět historické souvislosti je pro někoho dost nepříjemné, zejména bourají-li se tak člověku nějaké zažité myšlenkové stereotypy. Nicméně to bylo komunisti, kdo si dali dokonce do ústavy, že jsou předvojem pracujícího lidu, který moudře vedou k lepším zítřkům a nikoho jiného po několik desítek let k veslu nepustili. Takže tu vinu prostě mají. Čímž netvrdím, že po nich už se nic nezpackalo.
Vidím, že si nerozumíme a každý píšeme o něčem jiném.
Já tvrdím, že krade – resp. krást může kdokoliv, kdo má příležitost a naopak mu chybí morálka. A to nemusí být jen komunisté.
Naopak – i když s tím tady nikdo nebude souhlasit (ale pozor – nepíšu o sobě, ale obecně) – i komunista může být čestný člověk s ideály a nekrást. Jenže to v dnešním světě, kde peníze (majetek) jsou až na prvním místě se zdá být jaksi nepochopitelné.
Tak, to máte jistě pravdu. Jenomže komunisti v inkriminovaných letech nekradli příležitostně jako náhodně selhavší jedinci, nýbrž jaksi programově a institucionálně.
A co s tím ukradeným udělali , odvezli si to někam domů nebo za hranice ? Naopak , všechno to dál sloužilo lidem !!Dnes se naopak lidem vše ukradlo a stamiliardy jdou za hranice , nic nám tu nepatří !!
Jak to že někde o znárodnění?
Četla jste ten článek celý?
Přece to samé tam píše autor! Nebýt one velké a brutální krádeže v letech 45-55 minulého století, nebylo by co privatizovat…ono je to těžké pochopit.
Ono je to podobné, jako kdyby komunisté neukradli majetek církvi, tak by se teď žádný majetek nevracel.
A co zkusit původnější příčinnou souvislost ?
Třeba tuhle : kdyby naši západní přátelé z nejvěrnějších nepoštvali na SSSR nacistické Německo, tak by SSSR nemusel se proti tomu bránit a bolševický komunismus by nebyl sovětskými vojsky dovezen v roce 1945 do Československa.
No, ano. Kdyby Hitler nespustil 22.6.1941 zoufalý preventivní úder proti po zuby ozbrojenému Stalinovi, mohli jsme se tu dočkat komunistického ráje na zemi už někdy na přelomu let 1941 a 1942. A nejen my.
Jistě, Stalin byl tak perfektně vyzbrojený, po zuby ozbrojený a připravený na přepadení západní Evropy, že zdecimovaná Rudá armáda padla skoro celá do německého zajetí a vzpamatovala se až 35 km před Moskvou.
A teďka tu o Karkulce.
Pane Bouše, srovnejte si z veřejně dostuopných zdrojů údaje o počtu vojáků, letadel, tanků a další výzbroje na straně hrdninné Wehrmacht a na stratě Rudé armády k 22.6.1941. Stalin prostě nebyl žádný beránek a vývoz revoluce měli bolševici v programu ještě hluboko v osmdesátých létech.
Já nemusím. Mně stačí, když srovnám historickou realitu, která prokazuje, že jen blázen by uvažoval o útoku na Německo.
Jistě pane Bouše…vy vůbec nic nemusíte.
Ono stačí, že tu každý den musíte sdělovat ta vaše šílená moudrá.
Je to blazen. Tak po zuby vyzbrojeny Hitler s mobilni armadou (ukořistěnymi zbraněmi a zbrojnim prumyslem z většiny Ojropy) pry spustil zoufaly preventivni uder, po tom, co ze zoufalstvo obsadil Rakousko, porušil Mnichov, zabral Čechy a Moravu a zřidil tam protektorat, zabral zapad Polska a většinu Ojropy.
A sovět byl tak skvěle po zuby ozbrojeny, že velka čast RA na začatku valky jezdila na konich a střilela z karabin z prvni světove valky.
Křižaku, ty musiš byt velky *-****.
Vy jste tomu zase dal, za chvíli přicupitá pucyfík krycí jméno”Kundoš Obecný” a ten vás umlátí argumentama, že i kdyby je Německo nenapadlo, tak by Rusové stejně obsadili Evropu. Protože už tenkrát to měl ten šibal Putinů v oumyslu.
Jo kdyby byly v … ryby, tak vytáhnu kapra. To ale nic nemění na tom, že privatizaci podělali a k takovým ztrátam vůbec nemuselo dojjít. Takže notný kus viny nese ten kdo to takhle zpackal, protože ty majetky tady stále byly a poté nenávratně zmizely.
dnešní prokletá “demokracie” s Kalouskovic a spol, jsou zloději nejvyššího kalibru!! Ale vše, komunisti…!
Ráda se dívám na seriál ” Ženu za pultem”, to byly časy blaha …!
Nevadil mne jeden jogurt za pultem, či jedno dvě mléka, jedno plnotučné druhé bez tuků, ale mléko, když se hned v den nesvařilo, tak zkyslo”” Kvalita na rozdíl od dnešních evropských produktů s chemiemi, kdy mléko má záruku i 2 roky!!!Atd…!
Nekradli Komunisté, ale svině, které byly “u Komunistů” a ty rozkradly tuto zemi i po 89!
A jaký je v tom rozdíl komunista nebo u komunistů?
Fakt nevíte?
Asi takový jako demokrat a “být u demokratů” (když se to zrovna hodí).
Je to o schopnostech. flexibilitě a “podnikatelských nápadech”.
No, jestli byl někdo komouš z přesvědčení nebo kvůli prospěchu bylo asi dost jedno v okamžiku, když rozkulačoval sedláka nebo dosazoval do fabriky “dělnického” ředitele.
Takové jemné rozdíly přehlédnou jak lán žita.
Navíc takové svině se najdou i v jiných partajích a i mezi bezpartijními.
A to snad mají měřit všem stejně?
“Nekradli Komunisté, ale svině, které byly “u Komunistů” a ty rozkradly tuto zemi i po 89!”
Já přidám další vtip: Židy nezabíjeli Nacisté, ale svině, které byly “u Nacistů”.
A teď si představte, že “u nacistů” byli také židé!
To sem zvědavá, co teď s tím uděláte.
Nic. Lžete!
Ale nelžu, Pavle Skeptiku (nebo XYlóne).
Četla jsem to a týkalo se to dokonce nějaké dost vysoké šarže v německé armádě. A nebyl jen jeden.
Lžete Jano Hromadová z Přelouče (nebo Jonasi?)
U nacistů nikoliv, pouze několik důstojníků bylo židovského původu, asi dva generálové. Nebo kvůli několika desítkám osob také zastáváte tu prasečí myšlenku, že Židé si za holoucast můžou sami? Jako místní dementi?
Janina nic takového v předchozích vstupech netrvrdila, to sis domyslel a Janině podsunul ty, holoubku.
Jestli si ty, jakožto jeden z místních dementů, myslíš, že ” Židé si za holoucast můžou sami”, nikso s tím nic nenadělá – ani Janina ne.
Ale ty bys mohl, kdybys chtěl: skoč do hajz.lu, spláchni za sebou, a může tě hřát vědomí, že na světě je zase o jednoho darebáka méně.
No jistěééé!
A ti hodní by ještě měli dostat příležitost, střihnout si zde pár vražd oponentů…
Komouši se dělí na ty hodný, kvaný a zlý, ty co za vše zlo můžou!
Komunisti nekradli až od 25. února 1948. První vlna znárodňování nastala už v roce 1945 podle “košického vládního programu”, který nadiktovali Benešovi.
Jestliže zestatněni = kradež, čemupak se rovna privatizace za par šušňu společně vybudovaneho?
Komunismus k nám přišel ze Západu. Sice oklikou přes SSSR, kam ho do Ruska v roce 1917 importovali židobolševici podporovaní americkými a britskými bankéři a průmyslníci, ale pořád ze Západu, kde se v 18. a 19. století uměle zrodil.
Kaiser Vilém II. a jeho jenerální štáb byly dobrými komunisty! Jistě jim Lenin poslal do Holandzka svůj Leninův řád za zásluhi o výstavbu komunysmu! To bily časy.
Pozor, tak jednoduché to nebylo.
Němci alias Prusové nefinancovali Lenina kvůli zavedení komunismu, ale aby se Rusko na východní frontě vzdalo. To se také dle plánu stalo a Leninovi bolševici podepsali brestlitevskou mírovou smlouvu.
Import komunismu do Ruska v jeho originální židovské marxistické (ne marx-leninské) verzi financovali Angloameričané (ad NEP).
Pane Bouše…vobi šou hlava…vědí vodí, Herr Bouše, kdy vlastně “vznikl” onen Marx-Lenisnsky komunismus?
Voní to určitě vědí, Herr Bouše….dávno po smrti Lenina!!!
Kura, už zas zde řadi šotek Jonas č.2 alijas pravicovy statečny zloděj cizich nycku, ktery se stydi podepisovat pod sve vlastni kydy jednim ze svych pravych nycku a vklada sve smyšlenky do cizich klabosnic.
Dělaš dobrou reklamu všem pravičakum, multynycku. Prostě se vydavaš za někoho jineho. Tak nějak probihala i slavna operace Splinter Faktor.
To je taková demagogie, že by i Goebbels by zbledl závistí.
Nemá cenu komentovat.
Opravu? A v čem?
1) Ve formulaci. Když řeknu “jediný, kdo kradl, je ten a ten”, říkám tím současně, že z principu nikdo jiný nekradl. Funny.
2) Fakticky:
– katolická církev nakradla své majetky po Bílé Hoře. Neštítila se odstranit nepohodlné vlastníky. Kradli jako straky.
– německá okupační moc nakradla své majetky během WW II. Neštítila se odstranit nepohodlné vlastníky. Kradli jako straky.
– rudobolševická sběř nakradla své majetky po válce a Klementově převratu. Neštítila se odstranit nepohodlné vlastníky. Kradli jako straky.
– novobolševická “demográtycká” sběř nakradla své majetky po hadrovém převratu. Neštítila se odstranit nepohodlné vlastníky. Kradli jako straky.
A pak řekneme, že jediní, kdo kradli, byli komouši? Jediní? Ano, kradli, a fest. Ale zdaleka nebyli jediní. Zdaleka.
Takovýhle výblitek, jako tenhle článek, je hoden profíků oboru, typu Flašky, Zieglera a podobně. Normální člověk se takovou demagogií nezabývá (ale když už jste se zeptal…).
Mám takový příběh z širšího příbuzenstva:
Pan (řekněme) Silberstein si postavil v Praze vilu. Němci pana Stříbrného prohnali komínem a ve vile bydlel německý exponent režimu. Po válce vrátili vilu Silbersteinovým potomkům, ale už jen pěkně do správy, žádné vlastnictví. V padesátých si vilu vyhlídl rudý činovník. Nechal mladého Silbersteina opakovaně zatýkat a mlátit tak dlouho, až se vily dobrovolně vzdal. Těsné po převratu rychle odkoupil vilu Havlův osobní kámoš. No a když přišli Silbersteinovi s oprávněným restitučním nárokem, dostali hofno. Že prý smyslem restitučního zákona (přesněji “Zákona o narovnání některých majetkových křivd”) nemůže být zakládání dalších majetkových křivd a pan charista barák legálně nabyl. Vypadněte.
Kdo kradl a kdo ne? Opravdu jen komouši?
A přátelé, ten příběh je pravdivý. Vyprávěl mi ho T. T. Stříbrněnko.
Pane Kadel,krásný příběh,až na ten konec.Ti Havlovi kámoši byli totiž skoro samí Silbersteini.A ta ošklivá současná pravidla sepsali také oni.
Ach jo. Až uvidíte zrní pod sklem, vážená, dejte pozor, abyste se neuklovala…
Jaci Zilbrštajni? Třeba takova Madlenka Olbrajtova vubec nebyla žadny Zilbrštajn.
Ale měli se upřimně radi.
Až na to, paní Heleno, že tihle (pomyslní, jméno vycucáno z prstu, aby to měl fízl z Hynčiny těžší) Silbersteinové byli čistotní a s Havlama nic společného neměli. Byli to obyčejní živnostníci, kterým se počátkem století (chvíli) dařilo tak, že to dalo na barák. Od té doby šlemasl na šlemasl.
Jo a to prase havelkámoš v tom baráku (ten skutečně existuje, včetně příběhu) bydlí dodnes. Nejsme jako oni. A především – KRADLI JENOM KOMUNISTÉ!
..jo, jo..komunisti se ve 48. napakovali a hajdy na Kajmanské ostrovy do offshoru…rozkradli co se dalo, že v 89. už tu zbyl jenom pouštní písek. A k pouštnímu písku nejlepe ladí snědá arabská pleť,tak proto by tady chtěli Šojdrovi dostat alespoň padesát kudrnatých sirotečků, nejlépe fousatých….
1* a
za nejvýstižnější popis.
S tím kradením mě ani nezajímá masáž typu co bylo před 50 lety Zajímá mě to co je dnes.
To by jeden mohl jít dál že USa stojí na mrtvolách původních indiánů majetek celosvětové hlavně křesťanské církve za upalováním vhodných movitých jedinců nebo i náš národ coby násilník který vytlačil zdejší původní obyvatelstvo.
Takže více než o komunistech je to o lidech. Kradlo se v 15 století krade se i dnes. Krade se v ODS CSSD a všude za všech vlád jsou kauzy. Mě vadí že se vůbec krade a že to prochází . Je mi jedno kdo v co věří nebo jaké je politické příslušnosti. Vadí mi že se vůbec krade.
Budiž. Proč ale za komoušů vzniklo motivační heslo “kdo nekrade, okrádá rodinu”…
Právě za komoušů bylo kradení povýšeno na národní sport. Lidi měli vzor v bolševicích, kteří vyluxovali vše, co nebylo přivázaný…
Můžete napsat, co jste ukradl , já jsem za celý totáč neukradl nic a měl jsem chatu , auto , dr,byt , děti ,jezdil k Černému moři , v žádné straně jsem nebyl !!
Tak to jste tuplem podezřelej! Libor si “přikrádal” (když tak dobře ví jak to chodilo) a nemá.
Částečně máte pravdu…ono se za KSČ nekradlo…tedy pokud vás nechytli a nedostal jste rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví…ono totiž svým způsobem jaksi nebylo komu co krást…vždyť vlastně všechno bylo všech, takže když si někdo něco vzal…tak to vlastně nevzal/neukradl…jen si vzal co mu patřilo…
Kradlo, samozřejmě, až to fičelo. Kradlo a ponižovalo.
Zatímco dnes se krade, až to fičí.
A ponižuje.
Docela chápu režimové tanečníky, že se bojí nepromlčitelnosti své zlodějiny. Jenže, bobečkové, buď dáme na zlodějinu generální pardon (tedy i na tu rudou, a že jí bylo), nebo nedáme generální pardon na žádnou (tedy ani na tu současnou, a že jí je).
Cokoli mezi tím je dvojí metr.
Mimochodem, všiml jste si, že takhle si naděláte nepřátele na obou stranách?
To už je zvyk.
Ono to hezky vytřídí lidi.
Ti inteligentní z vlastního tábora chápou, což je příjemné.
Ti inteligentní z protitábora věcně argumentují a diskutují na úrovni, což je cenné.
Ti tupí z obou táborů se postaví do role nepřítele. Alespoň se odkopou. Užitečné, víme kdo je kdo.
A upřímně řečeno, pořád na tom nejsem tak špatně, abych si musel zoufalecky udržovat přátele i mezi kretény, abych měl vůbec nějaké. Co, myssliffec?
Komouši postavili přehrady, dálnice, byty pro dělníky a poporovali rodiny.Dělali chyby a hlavně svině, které tam byly z prospěchu!Nikdy jsem nebyl v žádné straně, ale porovnávám.Co udělal dnešní havloidní režim pro lidi?Nic nepostavil, nic pro lidi, jen zdražuje, zdražuje, zdražuje!!Natahali sem zloděje ze západu a dostali nás na úroveň banánových republik!!Dejte mi jedno jediné pozitivum tohoto špinavého, nelidského režimu!!
Komouši postavili?!
A co dělali lidi, honili snad komouše do práce? Komouši postavili max to svoje nahoru a dolů…
Libor Ty trolskej hňupe, ty víš hovno a kecáš do všeho.Jsi tady pečenej, vařenej-placenej!Ty nemít Komunisty, tak bys chcípnul hlady na lavičce v parku!Demente sorošovskej z neziskovky “Člověk v řiti”!
Dušane,
je sice už ne trochu, ale hodně nudný se stejnou písničkou, nacvičenou ji má ale dobře a aspoň za to zaslouží pochvalu. Ať má taky někdy radost.
Víte Dušane…když už, tak jedno pozitivum je to, že aspoň majetek ukradeny po 25/2/1948 byl navrácen původním majitelům.
Další pozitivum je možnost cestovat kdy chci a kam chci a nežádat prosebné o vydání cestovního dokladu.
A dala by se najít další pozitiva.
Částečně, pane Signeur, částečně.
Navrácené nemovitosti byly často zdevastované, a také se proto používal termín “zmírnění křivd”.
Církevní restituce byly dokončeny nedávno, a už je tahle protobolševická vláda chce “zdanit”.
Restituce majetku JZD nebyla dokončena, a restituce firem původním majitelům/jejich dědicům, to neproběhlo vůbec.
(např. rodině Mašínů byl vrácen statek teprve nedávno, a takové s tím byly tahanice)
Určitě jsem na něco zapomněl, a to vůbec nemluvím o tom, co se dělo před Únorem…
Není se co divit, ono to té rudé chátře všechno prošlo, a proto si i na těchto stránkách otvírají své rudé myslivny, a moc rádi by zase všem nepohodlným zavřeli ústa, dle ruského vzoru a pokusů.
Jen chci věřit, že už se jim to nepodaří.
Ale zdejší rudá galerka, která zaručeně nikdy nebyla ve straně, ani v dalších komunistických institucích, ale v době buzerace, x nutných povolení a výjezdních doložek si jezdila všude možně, a také do Moskvy…
Ta Vám to bezpochyby vysvětlí…
Tak tak, ukradené vrátit! Kradli komouši, ne lidi. Jenže komouši nic dobrovolně vracet nebudou. Navíc maj tu drzost držkovat při vracení majetku církvím – toho co sami komouši uloupili! To jsou ryzí charakteři, že?! Tady na webu je jich plno…
Libore,plne s tebou souhlasim ale vem si priklad ze me. Komunisty jsem nemohl ani citit. Po mem obracenim se snazim hledat neco dobreho ,co je vnich.Dekuji za pochopeni. F. Pistora.
Pratele polozme si otazku. Co vsechno dobreho komunisti vykonali. Musime hledat to kladne,to co soudruh zduraznoval o krouceni krkem opozici. Sovetsti komuniste ho to naucili velice dobre. Dokonce na Pankraci za jeho vlady pouzivali prototyp nove sibenice ” PRKNO” na ktere se umiralo 20 minut. (v te dobe novy svetovy rekord,smrti obesenim.)
Ferdinand, zeptám se tě:Co udělali tihle po 89?Hovno, to co dokázali, dá bezruký na skříň!!Udělali jednu zvlněnou “dálnici” plnou pneumatik, D1 opravují snad už 1000let a jinak vytvořili tisíce bezdomovců, mafie, narkomany, zničili morálku a rozjebali celou zemi!!Najdi mi tam pozitivum!A to jsem Komouše neměl rád.Dnes se omlouvám, byli čajíček proti těm dneska!!!
A co jsi udelal ty Dusane? Prezident Kennedy prij jeho jednom projevu rekl Neptejte se co spolecnost udelala pro tebe ale zeptejte se co ja jsem udelal uzitecneho pro spolecnost. (volny preklad)
Presne zneni..http://quodid.com/quotes/8830/john-f-kennedy/and-so-my-fellow-americans-ask-not-what
Ferdinande,
neplive na ni, nepomlouvá ji a neuráží. Obhajuje ji i když měla a jistě i dnes má své chyby. Jako každá jiná země. Žádná není dokonalá ve všech směrech.
Je to málo? Mnozí nedokážou ani jedno z toho a jejich sympatie téhle zemi nepatří.
Je to marné!
Příkaz doby zní – VŠECHNO, co se nedaří je vina komunistů.
Protože potom není jejich vinou, že mají zpackaný život ještě dnes – po téměř třiceti létech – svou neschopností, to přece zavinili komunisti.
Hledej pravdu,,,pravda te osvobodi……..
Pravda je dnes konspirace a ruský trolling.
Doba a mravy se změnily.
Janina Rozumná žena, těch je málo. Díky Janičko.
janina je bolševický troll!
č.1 udavač?
Nezlobte ho, nebo Vás založí do spisu!
Skoro jsem si vylila na klávesnici kafe!
Za málo. A díky za květinu.
Ferdinand, Já jsem za socíku tvrdě pracoval a dostal jsem zadarmo byt 3+1 v centru města!Dnes makám jako idiot a o ten byt se bojím, abych někde nedlužil dvacku!!Zapomeneš a jsi pod mostem!!Větší strach u lidí jsem nikdy nezažil, než v tomto špinavém režimu!!Co tady chceš obhajovat?Máš charakter?Tak nelži a neber prachy za trolling!!Rozvracíte diskuze, protože se bojíte pravdy jak ci kán práce!!
Vy jste dostal zadarmo byt….a uvědomujete si vůbec, že ani tehdy ten byt nebyl zadarmo!
I za komunistů se platily daně a z těch se platilo to co bylo “zadarmo”.
Vy, marxisté obecně, máte jedu šílené zkreslenou představu…že cokoli může být zadarmo!
Už si uvědomte, že nic a nikdy zadarmo nebude…vždy je potřeba aspoň něco práce, aby něco bylo…a ta práce něco prostě stojí.
Vy tu tvrdíte, kolik dálnic postavili komunisté…tak v dnešní době máme asi 1250 km dálnic, soudruzi měli v roce 1985 necelých 500km dálnic….soudruzi za téměř 40 let, s tím že je vůbec nemusely zajímat jakékoli majetkové poměry, nepostavili ani to v rámci celého ČSSR, co je dneska polovina dálniční sítě na území ČR, a to dneska jednak musíte často pozemky složité vykupovat, musíte povinné soutěžit stavbu, do všeho kecaji desítky až stovky různých spolků….při komplikovanosti dnešního stavebního zákona je docela zázrak, že se jak někde staví, tak opravuje….soudruzi tu měli 40 let na to vybudovat pořádnou dálniční sit….a nic …jen cca 500 km….jenže vy nevíte vůbec proč tak málo…protože kdyby nedej bože imperialistický západ pronikl v případné válce na naše území, mohl by po dálnicích postupovat směr východ rychleji, než po těch okreskach.
Davídku
Já bych radil, definitivně se vys.rat na kritiku bolševiků, co bylo, to bylo. Stejně tak bychom mohli donekonečna kritizovat lofce mamutů
Komunisti přece dělali fšechno špatně, byli to zločinci, jako nacisti
Po “revoluci” v r. 1989 to převzali ti správní hošani, elita národa, pravičáci, ODS, ODA, atd. A začali to řídit správně, jak to ani jinak nešlo. Takže už konečně překonejme to temné období v našich dějinách, a těšme se z toho, jak to dneska jde fajnově k zářným zítřkům
Milý Phantome…kritika?
Ano, částečně máte pravdu. Ale kritizuji na základě dat a faktů.
Stejně tak mi vadí současný pomrveny stavební zákon a to ani ne tak kvůli stavbě komunikaci, jako kvůli stavbě domu a bytu.. stejně jako současný pomrveny zákoník práce, který často odrazuje drobné zaměstnavatele vůbec někoho zaměstnat….a je toho vice….jenže přes všechna tahle současná negativa, je to lepší jak za bolševika.
PS – tedy zatím, než se nám sem ten bolševik zase vrátí oklikou (pokud se nestane nějaký zázrak).
Tak nikoho nezaměstnávejte a máte to vyřešený.
Spolehněte se na svoje ruce, kapitalisto.
Jak stavební zákony, já postavil úplně v pohodě.
Samozřejmě, že za bolševika, tak si nestěžujte, že demokrati dělají vše jen, aby to nešlo.
Že já debil tenkrát nevstoupil do KSČ.Mohl jsem být dnes v balíku a pěkně za vodou.
A taky je jim nutné připomenout, že pokud by se blíže podívali na jimi zmiňované aféry, se stoprocentní jistou dojdou k bývalému členu KSČ nebo agentovi StB (a sám Bůh ví, kolik jich byl v KGB), kteří se na těchto tunelech podíleli. Což svědčí o morální kvalitě členů KSČ.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Fšak ano, souhlas
Tím spíš se divím, proč je soudruch autor tak zapálený proti návrhu “nepromlčitelnosti privatizačních afér”???
Když se stoprocentní jistotou ví, že jsou za nimi bývalí členové KČS, STB, a KGB???
Že by byl soudruch autor schizofrenní???
Každý slušný člověk, který nekradl, musí návrh komunistů
na “nepromlčitelnost privatizačních zlodějen” podpořit!
Každý slušný člověk
Přesná trefa! Škoda, že si to autor asi nepřečte.
Fantome
toto je trefa dne! Autor by měl toho komanče – předkladatele navrhu o nepromlčitelnosti přivatizačnich kradeži do nebe velebit.
Vždyť podle mistnich kovanych Tydytu privatizovali enem komanči. Tož co se čili?
Kontrolni otazka: proč by měli byt nepromlčitelne pouze zločiny a zestatňovaci “rozkradačky” před Hadrakem a ne i zločiny “komunystu” a rozkradačky po Hadraku?
Jenže mne nepřijde, že by autor byl zapálený proti tomu návrhu.
Z toho jak je text napsaný, spíše autora zaráží, že s návrhem přišli soudruzi z KSČ a jeden (zatím) je podporuje i z ANO.
Vždyť podle mistnich kovanych Tydytu privatizovali enem komanči. Tož co se čili?
Žádný dobrý člověk nezbohatl rychle.”Cicero”.
V nejzkaženějším státě je nejvíce zákonů.”Tacitus”.
to je prča , obrezanec krici chyťte obrezance
A jeden náš – snad podnikatel – kdysi řekl:
“Velké peníze se nedají ušetřit, ty se musí vydělat”.
(A kde se vzali, tu se vzali – objevili se “solární baroni” a vydělává jim slunce a daňový poplatník. Tak se na to musí! Má to i jisté výhody – slunce určitě ani komunisti neukradnou. Zbyde i na Libora.)
Až mi dojde trpělivost, tak jim ho šlohnu a toho co jej zminujete na konec, zvonec, tak tomu blbovi ani neposvítím na obrázek našeho pana presidenta!!! Ne, ne, ne a ne!!!! I kdyby škemral a prohlašoval, že pan Zeman je nejlepší president, jakého jsme kdy měli!!
Solární baroni = bývalí komouši hlavně z ČSSD, ale i ODS a jiné partaje. Čím to jen může být, že ty rudý svině mě pořád mezi sebe tahaj? Když jsem nebyl u zasranejch bolševiků za totáče, když to mělo materiální výhody, proč bych tam lez dnes?
Jasně Da-Libore
všichni solarni baroni ať jsou v jakekoliv partaji anebo bezpartijni, i bile koně, kterym bylo pravě 18 a založili jim kryci firmy – jsou byvali komanči. Ty do toho vidiš sudruhu. Takovy rozhled – to se hned tak nevidi. I Bursik, ktery to protlačoval byl určitě byvaly komanč, co?
Slunce neukradnou? Abysye se nedivila. Zdaní Vám ho (daň z komínů, oken a solárních panelů je daň se Slunce). To je to samé, jako by Vám ho kus ukradli.
Všimněte si, jak rudý svině obhajují bolševické krádeže ještě teď. A to vám jedním dechem budou tvrdit, že prý se změnili, že jsou z nich demokrati…
Komouš zůstane vždy jen sviní = komoušem. Zahození rudý knížky nemá na jeho charakter vliv!
Proto mám poschovávaný, na různých místech, pro jistotu ještě pár náhradních, co kdyby.
Když sóuhům vysvětlíš, proč jsi zakolísal, a když to zrovna tobě sežerou…
Copák já, já držím lainu pořád!! Vím, že ty nekolísáš, ty se rovnou motáš, jak nudle v bandě. PROČ?!! Protože fšechno hned otočíš o 480 stupnů.
Superkorouhvička hadr.
Těch 480 stupňů zaslouží
Myslíte, že jsem měl ještě přidat
Vždyť ten komanč pravě chtěl aby všechny kradeže (system padni komu padni podle stejneho principu) před Převratem i po Převratu byly nepromlčitelne. A tomu tvemu kovanemu pravicovemu sudruhovi se to nelibi. Tuž kdo tady obhajuje “bolševicke” kradeže?
Ano? Proč se teda bolševická krádež (prý znárodnění!
) doposud neřešila?
To ja nevim. To musiš vědět ty, sudruhu. Třeba proto že to nebyla kradež? Co ja vim. Ale jestli chceš mužeš to začit řešit. A nezapoň tež řešit poHadrovou rozkradačku.
1948- Znárodnění
1989- Privatizace
2018- ????? (co by jste si přáli nyní)
Se mi zda, že Čiňani začali cenzurovat Křižuv web. Nepropoušti kriticke – velice slušne – diskuzni přispěvky. Styďte se, vy bolševnici!
Abych to shrnul. Dnešnim kovanym pravicovym sudruhum vadi kradeže stare 60+ let, ale kradeže stare 25 a miň let jsou v cajku. Vadi jim když jejich rodiče někdo odrbal před 60+ lety ale že je a jejich děcka někdo odrbal a odrbava nyni to jim neva.
A tak je to spravně bo blahobyt na dluh ve zcizenem statě v pozici ciziho otroka je to nejlepši co muže v kapitalizmu byt.
Jonášu
Je to jednoduché, jak facka!
Aby se elektorát nezabýval tím, že je dnes permanentně ze fšech stran okrádán, musí systém odvádět pozornost tím, že neustále poukazuje na to, že jejich prababičce komanči ukradli před 70 lety kozu.
Mému dědovi šlohli komanči krávu. Děda naklusal na stranickou buňku, kde mu soudruzi vysvjetlili, že kráva je jejich, i když si ji děda koupil za těžce ušetřené peníze.
Děda se nas.ral, popadl nejbližšího soudruha za kabát,
a řekl, naval, ten kabát je můj. Nějakou dobu se se soudruhy přetahoval o kabát soudruha, však byv přemožen, byl vsazen do želez a odsouzen podle práva na dva járy do krimu.
Babička zůstala na šest harantů sama.
Ale přežili to moji předkové ve zdraví. Už jsou dávno na pravdě boží.
Jiným se přihodily mnohem větší křivdy, bojovali na Západě proti Němcům, padli třeba i do zajetí, přežili koncentrák, a pak byli stejně tak pronásledovaní komunisty.
Pár takových lidí jsem znal. A dost mě zaráželo, že nebyli vůči komančům nenávistní.
A dospěl jsem k názoru, že nejvíce nenávisti šíří ti, kteří byli u komančů, měli se moc dobře, a dnes se jakoby mstí za své selhání.