
Je Zeman velezrádce?
RUDOLF POLANECKÝ
Prezident Miloš Zeman se včera přiznal k ovlivňování soudů sebou samým anebo i prostřednictvím svého kancléře bez bezpečnostní prověrky, Vratislava Mynáře. Je zcela irelevantní, zda soudy ovlivnil, či ne. Směrodatné je, že se je snažil ovlivnit.
Bývalý předseda NSS Baxa se o této snaze v rozhovoru rozpovídal: “Přede všemi jsem tam od Miloše Zemana slyšel, že za ním byl pan Beneš z ČEZ a že tam máme nějaký případ, který je potřeba nějak rozhodnout. A o nějakou dobu později mi Miloš Zeman při podobné příležitosti přede všemi ostatními řekl: ‘Tak pan Beneš vás pozdravuje a děkuje.’ Rozhodnutí bylo shodou okolností příznivé pro ČEZ. Já neměl v té věci vůbec žádný vliv, ale najednou jsem prostě vypadal jako ten největší zařizovač. Tyto dva výroky Zeman řekl před prakticky stejnými lidmi…”
Baxa popisuje, jak mu hlava státu při setkáních předkládala “seznam mých takzvaných hříchů, to znamená konkrétní rozhodnutí soudu, která se mu nelíbila”. Pokračuje: “A když jsem oponoval, že soudci jsou nezávislí a tak dále, odbyl to opakovaně tím, že řekl: ‘Ale vy jste šéf, vy to máte zařídit.’ Poté mi řekl, že si mě dokáže představit jako předsedu Ústavního soudu. A řekl to opakovaně. Ten rozhovor jsme vedli mezi čtyřma očima. Potom začal mluvit o soudním řízení ve věci nejmenování tří vysokoškolských docentů profesory. A bylo mi jasné, že dává dost jasně najevo, jak má být rozhodnuto.”
Sám Miloš Zeman toto jednání nepopírá, ale vydává to za seznamování se stanoviskem, případně se hájí, že když mu Baxa z titulu své funkce dával doporučení, tak on může totéž činit vůči Baxovi. Ani náznak nějaké sebereflexe nebo pocitu nepatřičnosti.
Už jen sama skutečnost, že se prezident snaží ovlivňovat rozhodnutí soudů ke svému obrazu a neváhá přitom činit na soudce nátlak, ať už osobně nebo prostřednictvím svého kancléře, kolem kterého se přitom vznáší podezření z trestné činnosti, je důvodem k odstoupení z funkce. Avšak toto není jediný prohřešek.
Prezident slibuje věrnost České republice a že bude zachovávat (dodržovat) Ústavu a zákony. Evidentně slib porušuje. Stačí si připomenout pár příkladů. Můžeme začít tím, že je několikrát soudem usvědčený lhář, viz kauza Peroutka a další. Zcela nedůstojné chování sice není porušením Ústavy či zákonů, ale hodně vypovídá o morálních kvalitách.
Přejděme k závažnějším prohřeškům, hájení zájmů cizí mocnosti. Tady je příkladů z poslední doby mnohem více. Kauza Novičok, kde svými výroky hájil zájmy Ruska. Vydání zadrženého hackera Nikulina, opět intervence v zájmu Ruska a následná dehonestace ministra spravedlnosti. Nejnovější kauza Huawei, kde pro změnu hájí zájmy Číny na úkor bezpečnosti České republiky.
Můžeme pokračovat vážnějším prohřeškem, veřejným hanobení našich bezpečnostních služeb, přesněji BIS a NÚKIB. Žádná hlava státu na světě si nedovolí zpochybňovat činnost takovýchto složek. Navíc ještě tak, že vyzrazuje veřejnosti části tajných zpráv.
Zeman označil BIS za čučkaře, protože prý BIS nechytil ani jednoho špióna. Odpověď, že se podařilo rozbít celou jednu větev ruských špiónů už nechal bez povšimnutí. Podobným způsobem dehonestoval i NÚKIB ohledně varování před firmou Huawei. Je zvláštní ,ze kupříkladu naši nejbližší západní sousedi, Němci, vážně uvažují jak vyškrtnout Huawei z budování sítě 5G kvůli značnému bezpečnostnímu riziku. Asi jsou v německé obdobě BIS a NÚKIB také čučkaři.
Dalším hříchem vůči Ústavě je nejmenování profesorů. Prezident dodává jmenování pouze lesk svého úřadu a není v jeho pravomoci kádrovat kandidáty. V tomto směru už dokonce rozhodl i soud. A tím se dostáváme k nejtěžšímu přečinu vůči Ústavě našeho státu.
Ústava dělí moc na výkonnou, zákonodárnou a soudní. Vyšlo najevo, že jak Miloš Zeman osobně, tak prostřednictvím svého kancléře činil nátlak na soudce a měl snahu ovlivnit jejich rozhodování dokonce tak, že by se to dalo kvalifikovat i jako pokus o korupci.
Aby toho nebylo málo, tak včera Zeman zmínil, že se jeho kancléř sejde s ústavním soudcem, který má coby zpravodaj na starosti Zemanův podnět ohledně “Lex Babiš”. Ústavní soudce přitom o nějaké schůzce neví. Zeman se snaží zákon nazvaný Lex Babiš zmírnit ve prospěch trestně stíhaného premiéra.
Shrňme si to. Miloš Zeman hájí zájmy cizích mocností. Nerespektuje Ústavu. Počíná si tak, že to lze považovat za porušování zákonů. Veřejně se přiznává ke snaze ovlivnit rozhodnutí a nezávislost soudů.
Miloš Zeman zjevně došel k přesvědčení, že je neomezeným panovníkem, kterého všichni musí poslouchat – politici, ministři, tajné služby i soudci. Kdo neposlechne, stává se terčem veřejné prezidentské dehonestace, ať už prezidentem samotným anebo jeho mluvčím, který bleskově začne sypat jedovaté tweety.
Bud to vše Zeman činí záměrně a pak je zcela namístě žaloba pro velezradě, proces impeachmentu anebo netuší, co činí, a pak je na místě odvolání pro zdravotní (duševní) nezpůsobilost zastávat úřad prezidenta republiky.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč
Celkem za měsíc: 3 955,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Jak funguje liberální demokracie - 4.3.2021
- Jindy v tuto dobu - 4.3.2021
- Přízraky, které pronásledují prezidenta Bidena - 4.3.2021
JE RUDOLF POLANECKÝ VLASTIZRADCE?
ANO,
evidentne bojuje proti ceskemu lidu, podkuruje eu, usa a jeho vazalum a sam je chytry asi jako to, co kazde rano splachnu do zachodu, takze je jeste nebezpecnejsi nez se zda.
Prvý európsky kalifát. A veci, ktoré sa nepíšu o „žltých vestách“. Hovorí nestor novinárčiny a znalec Francúzska Milan Syruček
https://tadesco.cz/prvy-europsky-kalifat-a-veci-ktore-sa-nepisu-o-zltych-vestach-hovori-nestor-novinarciny-a-znalec-francuzska-milan-syrucek/
Nejsou zrovna Zemanův příznivec, ale tento úvodní článek je výplodem našich neofašistů.
Zeman přece hájí české zájmy…
Ale ještě nikdo ze zemanovců mi nebyl schopný vysvětlit, co to vlastně jsou ty “české národní zájmy”
Leda že by to zájmy hradního kancléře, tak to pak jo…
Malí mozkem Velký dbilitou, Zemanovi nesaháš ani k těm pomyslným kotníkům, tak si raději vezmi kyblíček a lopatičku á pardon je zima tak raději prdeláč a jdi si ven užít sněhu, možná ti to prospěje i když moc pochybuji on by to byl v tom větříku asi pěkný hukot.
Pepane vyskoc!!!
Emane, udělej mééé mééé.
Celá Evropa nám Zemana závidí!
A az vyhodi kopita tak mu v Egypte postavi novou svinku.
Kopyto,klopytati.
Ty až vyhodíš kopyta, tak mi tak akorát vohřeješ vodu na umytí nádobí.
Kříži, proč nám tady servíruješ takové debily jako tenhle Polanecký?
Nechovejte se jako profesor Putna, respektujte i názor druhé strany…
Souhlas maly.velky, je ale důležité vše správně nazvat.
Pa Vylíčil tu nedávno psal, že je dobré vědět co si nepřítel myslí.
POLANECKÝ-FKÚ pátrá. Naskakuje mi z něj husí kůže
Jak velky je Zeman velezradce to nevim.Ale kdyz americkemu prezidentu zacne kourit v kancelari a potom se chvasta v Ceske televizi tak je to u mne poradny idiot.Ten sasek dokonce zakazal americkemu velvyslanci vstup na Hradcany. Zeman by byl dobry udavac ktery vsechno vykeca. Trump si snim nevytre ani zadek.
Já bych toho americkýho velvyslance nepustila přes práh mého domu
Co by u Vas delal kdyz ma prosperujici advokatni kancelar v New Yorku .
Kouří klienty?
Ja si take hosty vybiram a to znamena Dajo ze moc pratel nemam.
Ano,je ! !
Pane Polanecký.
Je mi docela divné že klidně věříte všemu co Vám
řekl pan Baxsa při údajném rozhovoru mezi čtyřma očima mezi ním a panem presidentem.Je to jen tvrzení
proti tvrzení.Ale pro Vás je to jasné.zkrátka kdo chce
psa být si hůl vždicky najde.A co se týče jmenování těch profesorů,má li president relevantní informace o
jejich mizivém morálním kreditu pak je podle mého
názoru jeho občanskou poviností. je li to v jeho moci
tomuto jmenování zabránit. A já jsem mu za to vděčný,
Zrovna teď Zeman litoval, že jmenoval Putnu profesorem
S tím lze jen souhlasit a měl by každý se selským rozumem !
Dobře, vysvetlete mi jedno.
Prezidentovi vadí jmenovat profesor lidi, kteří měli vazby na StB, fajn, tohle se dá pochopit…proč tedy ten sám člověk (prezident), jmenoval předsedou vlády člověka, který také měl vazby na StB?
Zeman je vlastenec
Zemana jsem volil, a své volby nelituju
Ještě jsem si na Zemana přisadil, takže jsem byl dvojnásob potěšen
A do třetice jsem byl potěšen, že soudruch vjedec Drahouš, dálkově “vystudovaný” a dálkově řízený, dostal od národa padáka
Zemana nám skutečně závidí celá Evropa, díky Velký duchu, za něj
Pletení biče z h……, no však víte.
– kdyby cokoli podobného udělal Václav Havel, dělo by se co? Nic, nejvýš tak chvála.
– v demokracii by nemělo být nedotknutelných. Natožpak slovem (pokud vím, tak je nebil)
– spousta soudních rozhodnutí je tak nesmyslných, že by na presidentově místě člověk použil tu hůl
– zákony i ústava jsou dohodou. Smlouvou, jako o půjčce, nebo koupi zahrady. Kterou odmávlo 200 strejců. Nic posvátného. Stejní strejci je mohou zítra změnit.
– přímo volený president má mandát, soudce má co?
– ohledně Novičoku měl pravdu
– BIS, co se plete do výuky dějin na ZŠ je na rozpuštění
– profesoři typu Putna jsou ostudou, tak dík, že nás alespoň několika podobných exotů ušetřil
Takže:
1) neslouží cizí velmoci, je vlastencem (i když má své mouchy). Jen nelíže ruku té druhé mocnosti. Co si myslí, že jí to tu patří.
2) stačilo napsat – nemám rád Zemana, bylo by to stručnější
3) kdopak by autora uspokojil více? Drahoš, Hilšer..??
Vím jistě že slávek by ho uspokojil. orálně. a rád
by se mu pak lepila huba.
Havel!!! Hahaha!! Ten, když se tenkrát po svém zvolení vožral jako to prasca v Thajsku, tak, že letěl z vany po tlamě a zlomil(narazil) si tenkráte nějaká ta žebra, tak z toho všichni byli mokrý v rozkroku. To je v cajku coo, demokrati.
😂👍
Ba, ba
A) Havel, ať byl jaký chtěl, tohle nedělal
B) pokud nemá být v demokracii nedoktnutelnych, proč vám to tak vadí?
C) tak pokud vím, na NSS, jehož byl Baxa předsedou si nikdo moc za jeho éry nestěžoval, spíše naopak
D) super, když je teda ústava něco jako smlouva o koupi zahrady, tak víte co, uděláme spolu takovou, já tu vasi zahradu za 100 Kč koupím, a zítra tu smlouvu změníme, a vy mi za to, že sem tu zahradu vzal zaplatíte 500000 Kč (asi blbost co, ale přesně v tom duchu, jak jste to napsal)
E) jakou měl pravdu s tím novicokem…že se jej tu kdysi testovalo mikroskopické množství…super…takže prezident “suverénního” státu ten stát praskne veřejné že tu něco takového kdysi bylo….
F) kdyby jste četli všichni pozorněji, tak BIS upozorňuje…a z toho co vidím u syna, jak jej učí dějepis, musím bohužel BIS dát za pravdu.
G) prezident vůbec nemá co, být jen formálně, jmenovat profesory, to je věc jednotlivých univerzit a VS…nebo snad třeba prezident USA, Anglická královna jmenuji profesory?
Takže:
Sice si nejsem jist, zda tato jednání prezidenta naplňují podstatu vlastizrady (spíše asi ne), ale rozhodně nehájí národní zájmy…ani nemůže, když žádné národní zájmy pořádně nedefinoval. A pokud jako národní zájem berete i jeho neustále prosazování přijetí Eura…tak by jste se měl nad tím trochu zamyslet.
Polanecký podle čích notiček jedeš?
Kouká ti červená USS kartička z kapsy…
Polanecký vytiera sračky z ČT24 a tu je jediná rozumná veta :
Kříži, proč nám tady servíruješ takové debily jako tenhle Polanecký?
lepší bída v USA než rusácký blahobyt, ty bolševické hovado!
To je takový novodobý Kojzar Kravských rozhledů. Možná dostal grant
Svatá prostoto! Se podívej, autore, na celou zasr.nou EU, se podívej na Ústavní soud, se podívej na čučkaře z BIS, se podívej na europrdy, se podívej na poslance…kam se podívám, tam nějaká zrada!
Zeman? To je to poslední co mě tu SERENKUJE.
Zvláštne – ten Autor: Rudolf Polanecký zverejnil na svojom blogu tento text pre 90 minutami, a za necelú hodinku už to bolo na tomto PP. Majiteľ PP má zrejme s takýmito magormi dohodu o šírení demagogie.
Řečeno slušně vypadá to že na tvém tvrzení bude něco pravdivého.
Většina našich politiků z vládních stran je současně agenty naší bývalé STB i tajných služeb jiných zemí. Podporou zaplevelení naší země migranty a spoluprací na likvidaci bílé rasy, Evropy a statní svrchovanosti našeho státu se všichni bez rozdílu dopouštějí zrady, vlastizrady a velezrady proti vlastním národu. Volte prosím proti přijímání migrantů a proti současné podobě EU.
Zeman je jeden z nich, ale jeho protimigrantské postoje vítám. Všechno je na palici a moje původní pravolevé vnímání světa je v troskách. Jsem na straně každého, kdo mi zajistí Česko Moravu a Slezsko jako jednolitou zemi bílé rasy bez přistěhovalců.
On vi co se v Cechach nosi. Nic ho to nestoji a cesi mu to zerou.
A copak se nosí ve tvé zemi emigrante. MéééTůTůů?
Tak šikovný politik by měl vědět co se v jeho zemi nosí.
https://www.novinky.cz/krimi/494897-jeden-migrant-za-druhym-vyskakali-za-jizdy-z-kamionu-na-prazskem-okruhu.html
Někteří předchozí diskutující asi příliš neovládají češtinu, zejména znalost i-y. Vypadá to, že jsou to přívrženci pana prezidenta. Proto je mi záhadou, proč chtějí hájit české zájmy bez lepší znalosti českého jazyka.
Jason.Ja ti to podam polopaticky.Je hezke znat cestinu ale ne vsichni meli ve skole z cestiny vybornou. Z cestinou se v Australii, Canade nebo v USA se jenom domluvis na Ceske ambasade nebo v Ceskych klubech. Neumim cestinu perfektne ale svoje remeslo ovladam tak ze si z Atlantikem ziji prijemny zivot. Svuj sek nebo platbu dostavam psanou v anglictine a ne v cestine.
Přiznám se bez mučení, já v tom jedu taky a to žiji tuna v ČR. Ta angličtina je mi v mém věku u výtrusníku ale něco umím, to jo.
Tím řemeslem myslíš čištění žump nebo prošťuchování záchodů? Pokud’s vychodil českou školu před emigrací a nebyls schopen se tam naučit vyjmenovaná slova, je to důkaz, že ses nemohl ani naučit žádný jiný jazyk pořádně…a pokud se chceš písemně vyjadřovat ve veřejném prostoru svou mateřštinou, sežeň si někde učebnici českého jazyka pro pátou třídu a průběžně si ty zoufalé hrubky opravuj…jinak jsou tvé argumenty o šecích v angličtině k smíchu.
Ještě tu chybí kecy o tom, že “tu nejsme ve škole” a podobné ptákoviny. Český jazyk je jediný poklad, který nám jako národu ještě zbývá a pokud se tu někdo prohlašuje za vlastence, měl by se vyjadřovat správnou češtinou.
Jinak za mně: Polanecký = kököt!!!
To tvoje kazani ty starej curaku si nech az pujdes ke zpovedi ke svemu velebnickovi.Jsem svobodny a delam si co chci a ty se starej o sve kraliky jestli ti dupou ty burdo z Horni,Dolni.
Ty svine plna hoven Borku.to plati na Tebe.
Výborně!
Tak ses přeci jen projevil jako chudáček…dík za hodnocení mé osoby, fakt ukázka geniální invence.
Hezkej weekend přeju
Seru na Tebe i na to tvoje prani ty komediante. Borku , ty postevacku.
Bporku,
nadávky zvládají dobře – ať v češtině nebo angličtině.
A vaším hodnocením jejich znalostí, schopností a postavením v záp. společnosti jste se pravděpodobně strefil do černého, proto tak ječí.
Jen tak dál.
Omluva za překlep – BORKU
Čeština je Tvému státu k ničemu když Ti z hlavy čouhá jenom borek.
Komentare jsem nikdy nepouzival k zesmesnovani druhych.Jedna vec je nesouhlas ale kdyz nejaky cubci syn jako je Borek zacne do me vandrovat.Pres drzku mu dat nemohu tak alespon mu to stejne VRATIM.
No bravo, zoufalče! Ještě lepší…
Nejak ti dosla munice ty kundo. Borku
Zato tobě emigrante ještě nedošlo nic ty dementní debile.
Slavku,
proč tedy lezete na český web, když vás tu nikdo nemíní uctívat jak se na emigranta patří?
Z anglických vás vykopli, nebo to s vaší angličtinou nebude slavné a dávají vám to znát?
Pane Slávek, zdravím.
s. Janina sice mluví, jak je u komunistů zvykem, za druhé, nicméně dovolte, abych Vám jakožto emigrantovi, i člověku, kterého si dle prezentovaných postojů vážím, vyjádřil podporu.
Čeští zaprdění komoušci se skutečně nezapřou.
Ale dyk mu ta čeština docela jde …
” … ty kundo …”
” … Pres drzku mu dat nemohu tak alespon mu to stejne VRATIM…”
“… ty komediante … ty postevacku.”
“… Ty svine plna hoven …”
(to jen v tomto vlákně)
Hele, na emigrouše fakt dobrý, s tím by to ustál i v cikánský čtyřce v Ústí.
s.:
Já se opravdu velmi divím, že právě VÁM tento způsob komunikace vadí.
To je právě ono, že Vy, jakožto bolševický ignorant, nepoznáte, co je u lidí podstatné.
Váš slovník v diskusích, (což není tak těžké dohledat), nebývá o nic méně vulgární.
Navíc, pan Slávek např. vůči mne NIKDY, opakuji nikdy, vulgární nebyl.
Dále, Vy jste opravdu neuvěřitelný dřevák, a to dokonce i ve srovnání s největšími zdejšími bolševickými hulváty.
Pan Slávek opravdu nemluví jako z nedělní školy, ale na rozdíl od zdejších vulgárních bolševiků, kteří tak často křečovitě předstírají, že jsou někým jiným, než kým jsou ve skutečnosti, je to přímý a kvalitní člověk.
Hm.
Dál to znáš, soudruhu.
No, on ten “migrouš” je oproti tomu “s.” opravdu dobrý…
Zatím ještě slovy, jako třeba zm*rd, luetická dě*vka, chcípák a podobným výrazivem, neoslňuje zdejší ženštiny, jako ten fousatý “s.”
No, v některých zemích jsou lidé i negramotní a i tak vlastenci
Když jsem přišla koncem 90. let do Irska, v tv jela kampaň na podporu vzdělávání jejich negramotných dospělých obyvatel. Myslíte si, že neměli nárok býti vlastenci? No, mohl byste zkusit jim to říci…
Moc jsem to nepochopil. To ma byt parodie? To snad myslite vazne nebo to nekdo ma brat vazne? Vazne nevim, co si o tom mam myslet. Neokoni postupne zpracovavaji verejne mysleni, az lide veri cim dal vetsim absurditam.
Zeman se snazi normalizovat vztah s Ruskem. To neznamena, ze haji zajmy Ruska.
Zeman opravnene rekl, ze vysplecht BIS proti Huawei je neopodstatneny. To neznamena, ze haji zajmy Ciny. Nemluvim o tom, ze Huawei je celosvetova firma a Zemana dvakrat nepotrebuje k hajeni svych zajmu.
Zprava BIS o tom, ze narodni obrozeni bylo dilem sovetskych agentu, nepotrebuje komentare.
Pripomenme si, ze jeste nedavno bajili o pluralisticke spolecnosti a o disidentech. Dnes neokoni zadny dissent netoleruji. Snazi se zavest novou totalitu a Zeman jim v tom brani. Velezradci jsou cesti poskoci Sorose a neokonu. Zeman ceske zajmy haji.
Konečně rozumný pohled. Díky.
Kde byl Polanecký, když US velvyslanec Schapiro jezdil do Brna, kde si svolával předsedy ústavního soudu, nejvyššího soudu, nejvyššího správního soudu a nejvyššího státního zastupitelství a dával jim pokyny, jak mají rozhodovat ?
A to v té době byl předsedou NSS právě Baxa, který mlčel jako hrob, co po něm Schapiro chtěl.
hnus zelenkavý
A navštěvoval musláky a ujišťoval je, že je USA ochrání…
Lubomíre
Jenže oni ti čučkaři z BIS v době, kdy vydali onu všeobecně známou zprávu, v ní uvedli i to, že muslimové u nás nejsou žádným nebezpečím, přičemž ve stejné době, kdy k tomuto závěru došli, bylo zjištěno, že bývalý pražský imám spolupracuje s ISIS. Nakonec ho honili až někde na Blízkém východě. Takže žádná BIS ho neodhalila, stejně jako neodhalila ani nikoho z těch, kdo se s ním paktovali. A kdo ví, kolik islamistů u nás ještě máme. Očividně byla tedy právě kritika BIS v době, kdy islám začíná ovládat západní Evropu, zcela namístě.
..jo, slyšeli to ti stejní lidé…rozhovor jsme vedli mezi čtyřma očima…takové “malé velké ” argumenty…
No holt se vloudila taková malá, naprosto nepodstatná chybička. Ti Češi jsou ale šťouralové a všeho si musí všimnout!
“Miloš Zeman hájí zájmy cizích mocností. Nerespektuje Ústavu. Počíná si tak, že to lze považovat za porušování zákonů. Veřejně se přiznává ke snaze ovlivnit rozhodnutí a nezávislost soudů.”
Tento arogantní a sebestředný hradní lhář by udělal nejlépe kdyby šel objímat stromy na Vysočinu a naší zemi nedělal ve světě ostudu.
Máte krom nadávek i nějaký rozum dávající příklad?
Jo mam ,Zeman je curak.
Vy všichni, co se tady zastáváte toho ostudného, arogantního a prolhaného hulváta, vy všichni jste jen ubohé, tupé volební stádo, protože to vychcané hovado je vaším vzorem.
Ty jsi nefalšovaný DEBIL!
Jak nazvat nekritickýho obdovovatele jejich zmr… kundoše?!
Cvrk
Pisto souhlas
Závěr bylo možné napsat poněkud slušneji, ale jinak
Na otázku, kterou autor položil v záhlaví článku, odpovídám:
ANO
Zeman kope za Českou republiku. Polanecký za pomoci LACINÝCH demagogií okopává Zemana
Za Rusko ani Čínu nééé, že?!
Je dost věcí, které se dají na něm kritizovat. Ale kritik by se u toho přece jen měl vyvarovat některých jurodivostí, tady třeba Novičokem počínaje. Asi už nemá cenu to přemílat, tak jen příměr – látka(y) se u nás pro jejich zkoumání vyskytují (ovaly) v asi tak mikroskopickém množství, jako se potápěč naučí ponořit do kaluže. A že Němci uvažují, tam se asi už dá říct jen, že když Němci skočí z mostu (jako, že až překvapivě skáčou jak švihlí), tak…? Ta Huawei, to mimochodem musejí být děsné ludry, obzvlášť, když řekli A…(cenzurováno)…ům, že si teda asi ty mikroprocesory budou dělat sami, a ke všemu lepší…
Zemana budu sice kritizovat. Nevím, jestli se mi to podaří, ale budu se snažit nedělat u toho ze sebe joudu…
Autor vypadá že právě dnes konečně slezl ze střechy Kliniky přímo pro notičky ke svým cancům.
A ještě taková ,,maličkost”, po přečtení diskuse vidím že americkej multinick tu dnes řádí jak Černá Ruka v Sarajevu aniž by to redakci potažmo p. Křížovi jakkoliv vadilo. Konečně čím víc multinicka tím větší množství rádoby diskutéra a to se počítá.
Podívejte se prosím jak toto individuum hodnotí všechny příznivce SPD.
“Ona celá ta Strana paranoidních “domobranců” je takovými typy prolezlá odshora dolů. Ať je to parazit na chudobě Volný, zabrušovač Rozner, falešné zprávy šířící Levová nebo extajemník Staník, co chtěl posílat lidi do plynu. Strana nenávistných primitivů.”
Toto bylo na diskuzi na Idnes, kde neolevicový odpad, konfidenti organizované a ničivé invaze kopali do lidí opačného názoru. Všem zaručuji svou ctí že komentář jenž jsem překopíroval napsal autor tohoto článku.
Ještě pro zajímavost, tady příspěvek dalšího konfidenta, s velkou pravděpodobností zaměstanance politické neziskovky ze stejné diskuze. Zde předložil plán naší genocidy:
“Podle demografické projekce Eurostatu bude naše republika do roku 2060 potřebovat cca 1 260 000 imigrantů, bez nichž se nám citelně propadne ekonomika i životní úroveň všech obyvatel. Jde o trend, který trvá už asi 50 let, a teď pomalu dospívá ke geometrickému vzestupu.
Dnes je u nás v aktivním věku (15 – 64 let) 68% populace, a bez imigrantů by ten podíl za čtyřicet let klesl na 51%: to už je docela kritická hodnota, která znamená, že od té doby každý ekonomicky aktivní jedinec bude de facto přispívat minimálně na jednoho ekonomicky neaktivního (většinou důchodce).
Abychom tu potřebu naplnili, museli bychom po dalších 40 let každoročně přijímat alespoň 31 500 přistěhovalců – to je skoro o 9 000 víc, než jsme jich přijali v právě uplynulém roce 2018. Teoreticky je možná i reálné, že k nám ten potřebný počet bude dál přicházet z relativně osvědčených zdrojů – Ukrajina, Bělorusko, Rusko, Čína, Vietnam.
Jenomže stejně jako my je na tom i zbytek EU – shodou okolností naše populace vymírá vinou stejně nízkého indexu porodnosti, jaký má celá EU – 1,5. Tady už naše varianta stěží pomůže, protože EU bude při stejném odhadu potřebovat celkem asi 72 miliónů přistěhovalců, a takový počet s nejvyšší pravděpodobností už ty “naše” zdroje nedodají.
Musíme tedy počítat s tím, že do EU přibydou milióny imigrantů odjinud – což znamená z Afriky nebo Blízkého východu. Pokud se ovšem Blízký východ uklidní, tamní lidé rychle ztratí motivaci k odcházení, protože ty země jsou na celkem slušné ekonomické úrovni, a práce tam bude víc než dost. Takže Afrika.
Naší dnešní hlavní starostí jako občanů EU proto není hlídat hranice, ale připravit se na to, že s těmi příchozími, bez nichž se naše budoucnost neobejde, budeme muset zacházet slušně, vstřícně, a pomáhat jim k nezbytné sociální integraci.
Ignorantské bláboly o jejich absolutní neintegrovatelnosti, vzteklé kácení stromů a jiné náckovské tanečky nám a našim dětem tu nejbližší budoucnost smrdutě pohnojí, když je necháme hnojit.”
Ignorantské bláboly o jejich absolutní neintegrovatelnosti, vzteklé kácení stromů a jiné náckovské tanečky nám a našim dětem tu nejbližší budoucnost smrdutě pohnojí, když je necháme hnojit.”
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Můžeme to vidět ” Dnes na Západě”, kdo to pohnojil, co je pohnojené, a jak se dětičky mají dobře, a hlavně ty jejich vyhlídky!!
Autora takových zrádcovských výblitků umístit do detence, aby nehnojil, nácek jeden zasraný
Jenom doplňuji že neuchovávám žádné příspěvky, ale toto je z diskuze, dohledatelné, před pár dny. Z toho individua a podobných zrůd se mě tam jen udělalo na blití, proto jsem si zrůdu asi zapamatoval.
Výborně PP …
S tím blitím nebudete sám. Solidárně se přidávám. jestli vám to pomůže.
No tak to je síla. Takže autor je normální sluníčkář a vítač. To chtějí na PP dávat podobně jako třeba na PL občas prostor i neomarxistům, kteří by se normálně hodili někam na Blicí listy, iděs či jiný plátek, propagující migraci a islám?
Jestli vám tu rozumím, tak jen řeknu “kouknu a vidím”!!
Ta vizáž je i do očí bijící. Je do něj vidět jak do hubený kozy.Čest vyjímkám.
Jo, tak třeba mezi smažky z Kliniky by zapadl. Jistě patří i k jejich podporovatelům.
Jen drobná připomínka.
Obvykle se nepíše “vyjímka”, nýbrž výjimka. Výtečně je to vysvětleno např. zde:
https://www.pravopisne.cz/2010/10/vyjimka-%C3%97-vyjimka/
Nemá to nic společného s jímkou a za normálních okolností by to tedy byla hrubka.
Ale když je řeč vítačích a sluníčkářích, o pravopisnou chybu nejde, neboť inkriminované bytosti mají k jímce tak nějak z podstaty věci blízko, v.t. Klinika.
Co je to za blba, ten Poslanecký? Sluníčko sedmitečné? Ty argumenty s novičokem mě opravdu pobavily.
Kristova noho. To byl zase slint.
Co je to za vola, tenhle polánecký? No jasně, PP dá prostor každýmu blbovi, co si do pana prezidenta kopne. Nemusí jít přímo o kolaboranta, aby se o prezidenta otíral. Stačí komplex z malýho péra.
Jejich zmr… kundoš a velezrádce? To záleží na tom, na kolik je senilní, nesvéprávnej a na kolik ostudné činy dělá záměrně aby si poléčil své zlomyslné ego, jak lidem ublížil…
Kříž by si měl uvědomit, že když sem bude cpát články idiota Polaneckého, tak určitá část idiocie ulpí i na něm.
Jak velká, to rozhodnou čtenáři. Konkrétně včera a dneska je to dost veliká část, jak vyplývá z odsuzujících a rozhořčených ohlasů.
Jak prosté!
Idiot Bouše si založí vlastní web a může si tam cpát Lenina, nebo Marxe. Akorát Hitler musí být tabu, ale v jeho případě to nehrozí…
Bouše měl dokonce politickou stranu, jmenovala se SOBO, SOPL, nebo tak nějak.
Ten program byl tak humorný, že zjevně od řídícího důstojníka z FSB nebyla ani malá šance, že by mu na založení dali prachy, tak stranu v tichosti odpískal, a chtě nechtě, podporuje vše, co mu nařídí, momentálně třeba Zemana, SPD, ba i Babiše.
Apropos, jak vždy říkám, třeba se podívat do Ruska.
Tam byla třeba strana Žirinovského založena KSSS, jako falešná opozice.
On je Žirinovský sice okázale hlasitý kritik (do českých medií ovšem moc nepronikne ani to, mnohá jsou hermeticky uzavřena vůči některým podstatným informacím, obzvláště z Ruska nebo Číny), nicméně je to, čemu se říká KONTROLOVANÁ OPOZICE.
V Česku je to to samé. A kdo to pochopí, pochopí i lépe, proč jsou všude v mediích a v politice pořád ti samí politici i kmotři, a proč se komunistům po listopadu nic nestalo.