
Je opravdu komunismus jen úchylnou epizodou lidských dějin 20. století, která se už nikdy nemůže vrátit?
TOMÁŠ VODVÁŘKA
Tak prej bojuju starý války napsal mi v reakci na jeden můj článek o komunistech čtenář. Opravdu už nejsou nebezpeční? Můžeme nad nimi mávnout rukou?
Na rozdíl od různých invektiv je tato námitka zajímavá a zaslouží si rozbor. Je opravdu komunismus jen úchylnou epizodou lidských dějin 20. století, která se už nikdy nemůže vrátit?
Při jednou úhlu pohledu má onen čtenář pravdu. Komunismus se v zemích, které byly v područí svého velkého bratra, koncem roku 1989 zhroutil a vyjma Rumunska, kde při převratu zemřely stovky lidí při brutalitě členů Securitate /obdoba naší StB/, byl konec této epochy neuvěřitelně pokojný a mírný. Což u politických převratů v dějinách bývá spíše výjimkou, většinou jsou tyto dramatické epochy provázeny násilím odcházejícího režimu a případně zastánci nových pořádků, kteří si chtějí vyrovnat účty.
Při pohledu na tehdejší Ústřední výbor KSČ, který za odvolaného Milouše Jakeše instaloval pana Karla Urbánka, přednostu železniční stanice Bojkovice, se mohlo zdát, že konec této éry bude provázen všeobecným veselím, neboť průměrné IQ soudruhů nedosahovalo ani v nejmenším jejich průměrného věku. Předpokládal se přirozený zánik této strany, protože nikdo neposlouchal jejich vyčpělé ideje, které navíc lezly všem vnímavým dávno krkem a rovněž věk zbylých členů strany sliboval úbytek přirozeným způsobem.
Nicméně se tak nestalo a dnes – po necelých 30 letech – jsou opět na koni, protože na nich záleží, jestli dostane vláda koalice ANO a ČSSD podporu či ne. Soudruzi z vedení /Kováčik, Skála, Filip – Falmer, dříve i soudružka Semelová/ bezostyšně adorují tehdejší dobu, pomlouvají současný režim, z něhož docela dobře tyjí a profitují. Jejich vystupování v médiích zvyšuje krevní tlak pamětníkům, kteří si dobře vzpomínají na hnusnou dobu přetvářky, double speaku, bití a zavírání názorových odpůrců.
Komunisté spoléhají na krátkou lidskou paměť, která fyziologicky vytěsňuje negativní zážitky a ponechává v paměti pouze to příjemné. Někteří pamětníci si z té doby pamatují jen své první lásky, mladický optimismus a to nepříjemné, špatné, co bylo spojeno s touto dobou, se rozplynulo v mlze. Pokud pozorně posloucháme současně soudruhy, tak ti selektivně hovoří o plné zaměstnanosti, sociální rovnosti, všeobecné dostupnosti vzdělání a zdravotní péče.
Pamětníci vědí své. Plná zaměstnanost byla synonymem pro všeobecnou pracovní povinnost, která však nebyla provázena usilovnou výrobní činností, ale jen setrváním na pracovišti. (kdo by také dřel, když dostávali všichni stejně, pracovití i lempli). Sociální rovnost byla zdůrazňována, avšak týkala se jen oněch pracujících, protože komunisté měli své vlastní obchody a jiné výhody. O všeobecné dostupnosti vzdělání nemohly mluvit zejména děti těch, kteří byli režimu podezřelí, děti disidentů, děti těch, kteří se veřejně netajili svou vírou atd. Zdravotní péče byla rovněž dvoukolejná, neboť soudruzi měli svůj Sanopz s volně dostupnými léky z celého světa, zatímco na skutečný proletariát zbyly jen nekvalitní preparáty z lido demo krajin.
Minulých 30 let přineslo společnosti množství věcí, které dnes považujeme za zcela samozřejmé, ale tehdy byly nemyslitelné. Opravdová svoboda slova, cestování, vyznání jsou dnes brány jako integrální součást života, kterou považujeme za natolik přirozenou, že o ní ani neuvažujeme v intencích přítomna – nepřítomna. Umí si dnes někdo představit situaci, že by dojel autem k hranici s Rakouskem a byl poslán zpět s policejní eskortou? Umí si někdo představit, že by u něj doma zazvonil policista a odebral mu cestovní pas? Provedl domovní prohlídku a zabavil jeho knihy či počítač jen proto, že třeba věří v Boha?
Tato doba a tyto atributy se nejspíše opravdu již nikdy nevrátí. I komunisté profitují z novodobých požitků, bezostyšně podnikají (čímž se stávají v intencích svého učení vykořisťovateli), akumulují kapitál (nejhorší zločin dle Marxe).
Co se však nezměnilo, jsou jejich slova o spravedlivé společnosti, kde nebude člověk člověku vlkem, kde všichni budou mít dostatek a všichni se budou mít dobře.
V celých dějinách lidstva se podobnou utopii nikdy nepodařilo nastolit a nikdy nepodaří. K realizaci tohoto stavu by bylo nutné klonovat stejný typ člověka, který bude zcela unifikovaný myšlením a potřebami. V každé společnosti jsou lidé pracovití, nadaní, s nápady a elánem při jejich realizaci. Pak jsou i tací, kterým buď není dáno, nebo mají v životě smůlu. Jsou i tací, kterým se pracovat nechce. Přinutit ty první, aby odevzdali všechno, co vydělali, k srovnání své životní úrovně s těmi druhými, lze jen hrubým násilím. Příklad Kambodže, kde podobnou “filosofii” chtěli zavést do praxe Rudí Khmérové, skončil vyvražděním zhruba třetiny populace.
Komunisté budou neustále adorovat onen systém, který se neosvědčil a který je historicky zřetelně nefunkční. Sladkými slovy a mámením budou obluzovat ty, kteří by se chtěli mít lépe bez vlastního přičinění. Budou působit na jednu ze základních lidských negativních vlastností, kterou je závist. Budou slibovat pověstné zářné zítřky, které však nikdy nenastanou. Tím jsou nebezpeční, protože pamětníci jejich vlády budou časem ubývat a jejich skutečná historie se propadne do zapomnění či bude velmi snadno relativizována. Nešťastný člověk, člověk neschopný a rovněž líný vymění vlastní svobodu za plný ešus erární šlichty s dobrým pocitem, že časem bude stejný ešus i pro bližního, který se pokoušel prožít si svůj život po svém a kterému to bylo znemožněno.
Proto je třeba neustále vést onu “starou” válku. Bojovat za to, aby komunistická ideologie byla pravdivě vykládána se všemi historickými atributy. Aby zejména mladí nepodléhali sladkým příslibům o sociální spravedlnosti, o tom, že současný systém je špatný a že je třeba jej nahradit “spravedlivějším”, který nakonec způsobí ráj na zemi.
Filosof Karl Popper kdysi řekl, že kdo chce stvořit ráj na zemi, stvoří peklo. Historie komunismu mu dává za pravdu.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Tomáš Foldyna 751,44 Kč (30 eur)
Celkem za měsíc: 5 156,44 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Politické školení na ČT: Vladimíra Dvořáková nechápe vůbec nic … - 19.2.2019
- Exportní artikl České republiky, o kterém asi nevíte - 19.2.2019
- Ošlapné - 19.2.2019
Když je autor takovej znalec minulosti,tak by mohl vědět,že ty slavné “stovky obětí securitate”v Rumunsku,všechny ty exhumované mrtvoly údajných umučených chudáčků ,kterými nás oblažovala i naše novodemokratická média byli jen klasické operace pod falešnou vlajkou,nejspíše placené ze západu(jak později odtajnili a přiznali),aby jejich disend dostal na svou stranu i lid-poněvadž byl stejně zparchantělej jako ten náš a normální lidi by je jinak nejspíš pěkně nakopali do prdele…
Pane Vodvářko,já se řídím tím,co komanči DĚLAJÍ,ne tím,co ŘÍKAJÍ…Kradou dneska jen přiměřeně,sosají poslanecké “náhrady”,jako poslanci všech ostatních stran.Hospodářské delikty na rozdíl od třeba “demobloku” nemají.Skandály také ne…Jsou proti imigraci,já taky.Jsou proti arogantní,roztahovačné NATO,já taky…Že vedou mezi sebou hloupé žvásty???Ať vedou.Mne zajímá jak hlasují ve sněmovně,hlasují často LÉPE než levicoví sosani…Tak v čem je problém???Jsem MOC ráda, když bude někdo v parlamentu pořádně šlapat Babišovi na přesky!!!SPD na to sama nestačí.V komančích vidím posilu.
Fuckfinger praví: Ano, paní Heleno. Dokonce hlasují pro plynulé zvyšování mezd. Jsou to prostě kamarádi. Jsou ušlechtilí. Zastávají se chudáků a pracujících. Kritizují nešvary. ALE JEN DO TÉ DOBY, DOKUD BUDOU V OPOZICI. AŽ BUDOU MÍT V RUKOU ESTABLISHMENT (OBRANU, VNITRO, ZAMINI, PRŮMYSL & OBCHOD, ZEMĚDĚLSTVÍ) ►►TO PAK BUDETE KOUKAT. A NEJEN KOUKAT – BREČET JAKO ŽELVA.
A nedělají přesně totéž i všechny ostatní strany? Bez ohledu na to, jak se jmenují?
Pane,a není to jedno jestli ten drát rozfrcá sosan nebo komanč?😉A k moci už se nedostanou,to moc dobře víte!!!Že myšlenka komunismu byla scestná je historicky doloženo.Vlastně to “funguje” jen v zadrátované KLDR.Tam by nechtěla snad ani Semelová s Grebeníčkem.
Dneska KSČM=politici,které do seslí vynesly hlasy voličů.Aspoň nedržej jenom huby a kapku se snaží.
Opr.: erár rozfrcá
Vzhledem k tomu, že i já patřím k těm, kteří veřejně dávají najevo, že mi přísně jednostranní bojovníci dávno minulých válek přijdou jako komičtí blbci, doporučím panu autorovi (v rámci potlačení jednostrannosti, aby nevypadal):
– zkusit také bojovat minulou válku se Sudeťáky, majícími stále bujný apetit na naše (nejen) pohraničí. Bojovat pak pokud možno se stejnou zarputilostí, jako starou válku proti komunistům.
– zkusit trochu hlubší exkurs do historie a zkusit starou válku proti katolické inkvizici a jejímu řádění, které si v úhrnu vyžádalo v našich zemích násobné množství obětí, ve srovnání s komunismem. Též by nebylo špatné, aby tato ideologie (a v jejím jménu praktkované svinstvo) byla “pravdivě vykládána se všemi historickými atributy … Aby zejména mladí nepodléhali sladkým příslibům”.
– zkusit také nějakou tu válku současnou, černý mor už stojí na hranicích a vysilováním se ve válkách minulých mu jenom nahráváme.
Tož jak to dáme, hrdinný šohaji Vodvářko?
Nedáme, Kadle.
Tam totiž ještě nevíme jak to dopadne a mohli bychom stát na špatné straně.
Jasně!!!Kdyby se třeba Čína měla hrabat v tom co se dělo na Náměstí nebeského klidu,nebo v hladomoru za Kulturní revoluce,tak by mohla rovnou skočit do zdi!!!
Dneska máme VÁŽNĚJŠÍ starosti než se hrabat v žumpě!!!
“Tak prej bojuju starý války napsal mi v reakci na jeden můj článek o komunistech čtenář. Opravdu už nejsou nebezpeční? Můžeme nad nimi mávnout rukou?…”
NE, nebojujete starý války !
Komunisté byli, jsou a budou nebezpeční !! , což mj. zjistíte i zde z diskusních reakcí nejednoho z nich…
V čem jsou nebezpeční?Prosím konkrétně.Díky!😁
V tom, že se nezměnili!
Někomu vraždy a loupeže nevadí, že?
COŽE!?!?!?Oni dneska vražděním a loupěj???Od minulých excesů se jasně distancovali.Mně to stačí.Utekl jste mi z otázky.CO DNESKA DĚLAJÍ BLBĚ???
Blbci jim ve 48 taky uvěřili, a už z nich někteří stáli před popravčí četou.
Především, pár let je krátká doba na to, aby se člověk změnil. Proto komouši dnes populisticky lžou stejně, jako to dělali v minulosti. Děkuji, nechci! To dělají blbě.
Pán Fuckfinger to vyjadril dostatočne, milá pani Novotná.
no jo no
https://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=669170
Děkuji za odkaz a doporučuji si přečíst u Vodvářky diskusi, je fakt výživná. Připomněla mi jeden fousatý vtip:
Na zasedání Městského Výboru KSČ jsou už všichni po řadě hodin plácání unaveni a zpitomělí, když do sálu vleze bufetská a povídá
– Dá si někdo kafe?
Patnáct soudruhů nacvičeně zvedne rudou knížku a hlasuje.
– A kdo si dá párek?
Obdobná situace, jen knížek je třicet.
– A ten párek bude s hořčicí?
A sálem se ozve skandovaný potlesk “S hořčicí, s hořčicí, s hořčicí!”
https://u.smedata.sk/blogidnes/photo/6/18/18726/tomas-vodvarka25058999_0.jpeg?r=27bn&lastUpdate=20170809134150
hovoří za vše
Strašení komunismem je celkem účinná metoda neomarxistů/neokomunistů jak oblbnout lidi a odvést pozornost od skutečného nebezpečí.Dříve existovala jenom jedna strana bolševiků. Dnes parazitujících oblbujících stran máme více
No jistěééé! Oni ti komouši nebyli tak zlí, oni byli vlastně hodní!
Vraždili a kradli zde přece Marťani, komouši né. A jak se komouši náhle změnili ze sviní na demokraty…
Libore, máš v tom bordel. Na jedné straně komoušům vyčítáš, že se nezměnili (Libor, zde, 4.7.2018 08:48:22) a na druhé straně jim vyčítáš, že se změnili (na demokraty).
Hele, nechtěl Ty jsi v dětství hodinky s vodotryskem? Nebo velrybu na klíček?
On Libor má v hlavě zmatek setrvale (viz např. včerejší diskuze – všechno živobytí musel pracně shánět, ale přitom mu/nám komunisti strčili všechno “pod rypák”).
Ale když sbírá souhlasné body od svých ideových souputníků a nikdo po něm nechce žádné logické vysvětlení, proč ne, že? A je to tak jednoduché, stačí se naučit a opakovat pár frází.
To nejsou souputníci, to jsou Sputníci.
Dokážete si, Janino, například představit mysliffce s anténama dozadu, jak mrzne v Havaně? Libová imaginace.
No jistěééé, že se komouši (prý
) změnili na demokraty. Asi jako ten bývalej černoch, co je od teď už bílej!
Je ale zajímavé, jak ty rudý myslivny naskakují hned na tuto tvoji překroucenou krávovinu.
Libor, 4.7.2018 08:46:32: ” … A jak se komouši náhle změnili ze sviní na demokraty…”
Prostá, nepřekroucená, přesná citace, Liborku. Ten blbej tady vcelku jistě nejsem já … To už neukecáš ani sebevětší sprostotou. Příště si dávej větší pozor na to, co vykřikuješ a bude to dobrý.
Pořád mi nějak chybí Liborovo a “mysliffcovo” vysvětlení, z koho na co se změnili ti z ostatních stran.
Že by se nezměnili a zůstali sviněmi (vč. výše zmiňovaných)?
Janino, dnes mám chuť na alegorie (Holinku, alegorie, hledej!). Vysvětlení pak mysliffcovo a blbovo “duševních” pochodů jest skryto v tomto vtipu:
Potká medvěd lišku: “Hele liško, nechceš zmlátit zajíce?” “No tak dem na něj, ale jak to vlastně uděláme?” “No tak třeba když bude mít čepici, tak ho zmlatíme že jí má, no a když jí nebude mít, tak ho zmlátíme, že jí nemá” Potkají zajíce : “Ahoj zajíčku. Kde máš čepici?” “Nemám…” tak ho seřežou do krve. Druhej den se to opakuje, a tak i třetí a čtvrtej den liška říká, že je to už ohraný: “Tak teda, já vím, že zajiček kouří. No tak když bude mít cigára s filtrem, tak ho zbijeme, že má s filtrem. No a když bude mít bez filtru… však to znáš…” Potkají počtvrté zajíce: “Ahoj zajíčku. Máš cigarety?” “A chcete s filtrem nebo bez?” V tom ho začne medvěd mlátit do obličeje a řve: “Kde máš čepici, ty hajzle???”
Ach jo, zase vynucovaná krasomluva aneb čekání na schválení. Tož upravíme:
Janino, dnes mám chuť na alegorie (Holinku, alegorie, hledej!). Vysvětlení pak mysliffcovo a blbovo “duševních” pochodů jest skryto v tomto vtipu:
Potká medvěd lišku: “Hele liško, nechceš zmlátit zajíce?” “No tak dem na něj, ale jak to vlastně uděláme?” “No tak třeba když bude mít čepici, tak ho zmlatíme že jí má, no a když jí nebude mít, tak ho zmlátíme, že jí nemá” Potkají zajíce : “Ahoj zajíčku. Kde máš čepici?” “Nemám…” tak ho seřežou do krve. Druhej den se to opakuje, a tak i třetí a čtvrtej den liška říká, že je to už ohraný: “Tak teda, já vím, že zajiček kouří. No tak když bude mít cigára s filtrem, tak ho zbijeme, že má s filtrem. No a když bude mít bez filtru… však to znáš…” Potkají počtvrté zajíce: “Ahoj zajíčku. Máš cigarety?” “A chcete s filtrem nebo bez?” V tom ho začne medvěd mlátit do obličeje a řve: “Kde máš čepici, ty haysle???”
Typický příklad “diskuze” k článku mezi dvěma primitivy – nicky
Janina/Kadel
píše “neprimitiv”
ach jo
Dobrý!
Škoda, že oni nepochopí.
Evo,PŘESNĚ!!!
Co je mně po komunismu. Stačí, že komouši jsou duševně jetí – je to diagnóza. Do blázince (a kriminálu) s nimi!
a s tou diagnozou tě pouštějí ke klávesnici, no totok
A Ty jsi Jaryn, že?
Fuckfinger vece: bolševici zastávají strategii jazýčku na vahách. V dávno zdiskreditovaném a neustále se zadírajícím aparátu parlamentní demokracie pochopili, že poté co se se svým málem přikloní k partě, které tohle málo pomůže k většině, mohou si diktovat programové požadavky. A pokud je jejich nový kamarád později neplní, shodí ho v řadě následných hlasování o různých zákonech, nebo vyvolají hlasování o nedůvěře. Jsou “státotvorní”, protože nikde jinde by jim nedovolili být šedými eminencemi. NIKDE JINDE NEŽ V ČR SE NEMŮŽE STÁT, ABY PARTAJ PROHLÁŠENÁ ZA ZLOČINNOU (Zák. č. 198/1993 Sb., ze dne 9. července 1993 o protiprávnosti komunistického režimu), DÁLE VEGETOVALA V PARLAMENTU A V POLITICKÉM ŽIVOTĚ POD JINÝM NÁZVEM, JAKO NESPORNÁ PRÁVNÍ NÁSTUPKYNĚ.
Filipovi komunisti se stali pevnou nedílnou součástí západní neomarxistické kampaně, protože zjistili, že s bruselskou trockistickou marxistickou sebrankou jsou spojeni pupeční šňůrou židovského zakladatele Mosese Mordechaje Marx-Lövyho a hltají stejnou totalitní zločineckou krev své komunistické matky.
Fakinger být trouba.
“…Filipovi komunisti se stali pevnou nedílnou součástí západní neomarxistické kampaně,…” Važně, soudruhu Bouše? A jak se to konkretně projevuje? Podporuji s nad kolonialni NATO valky v musulmanii? Anebo Filip s Dolejšem podporuji seč mužou aktivity americkeho “mordechajskeho” občana CIA Seroše v ČR = musulmanske vitani a invazi musulmanu? Pohovořte konkretně, ať se zasmějeme.
Jen taková technická – ten anglický název nicku v překladu znamená, že si strkáš prst do řiti nebo do pochvy ?
FUCKFINGEROVA ZDVOŘILÁ ODPOVĚĎ:
UMĚLEC (JAKÝM NEOPOCHYBNĚ FUCKFINGER JE), NENÍ NIKDY A NIKOMU POVINEN SDĚLOVAT VÝZNAM SVÝCH INTELEKTUÁLNÍCH POSELSTVÍ, ČI PODSTATU UMĚLECKÝCH ZÁMĚRŮ SVÝCH VÝTVORŮ A SIGNÁLŮ….
A pro odlehčení situace jedna národnostně hygienická story:
Potkali se Kohn a Muneles.
Kohn povídá: „vědi Muneles, že existuje taková krásná česká věta, ve který je vaše jméno? Poslouchejte: …do zadku MU NELEZ … slyšíte to? Do zadku muneles …no není to skvostné? No řekněte?“
Muneles na to nevrle zavrčí : „ …a vědi Kohn, že existuje taky hezká česká věta, ve který je taky vaše jméno? Já vám jí řeknu. Děte do prdele Kohn.“
Tak já budou používat tvůj přesný anglický název Prst v řiti.
Už tady byli nejrůznější lidoví tvůrci, muší hovna, ptáci Dodo, nikdo, apod., ale prst v prdeli to ještě nikdo nevyzkoušel….
Autor se na tento problém dívá jen prizmatem 40 let vlády čsl. stalinských bolševiků, což je nesmírnou chybou a činí to jeho článek absolutním diletantským blábolem nehodným pravicového webu. Jenže historie a rozšiřování komunismu je delší a širší a je signifikantní, že komunismus se zrodil na západě, kde má pokračování dodnes. A jako zlatá nit se touto historií táhne neměnná realita, že komunismus řídí, podporují, financují a kontrolují US a GB židovští financiéři se svými vlastními zájmy světovlády.
Ti směšní rozhádaní Filipovi pohrobci rudých bolševiků jsou naprosto neškodní, protože se nemají o nikoho opřít, SSSR neexistuje, Brežněv se Stalinem umřeli a KSSS rozpustili.
Jejich jedinou podporovatelkou je neomarxistická EU a její ozbrojená pěst NATO, které byly zřízené židovskými oligarchy k ovládání Evropy z jediného bruselského centra. Komunisti z celé Evropy se stali poslušnou a ukázněnou součástí tohoto trockistického sdružení, KSČM nevyjímaje.
Naším jediným spojencem proti západním komunistům všech barev je dnešní obrozené a opět pravicové a kapitalistické Rusko.
Fuckfinger Lubomírovi:
Na helsinském summitu nepochybně v tomto směru dojde ke gentlemanské dohodě mezi Vladimírovičem a Donaldem. Říká se tomu rozdělení zájmových sfér aneb Jalta 2018. Přibližný, nicméně fakticky odpovídající scénář:
*******
Vladimírovič: “…hey Donny, co kdybys nám přenechal Balkán (mimo Řecka) a střední Evropu (mimo bývalé sovětské zóny Německa) ? S Poláky si poradíme, když se do toho nebudeš montovat. Za to necháme pobaltské republiky v klidu. S celou touhle oblastí máme dlouholeté zkušenosti a tobě je tenhle region na dvě věci … na p… a na h…. Ty si ponecháš vliv na tradiční západní sféru a my nebudeme přemýšlet, jak se ruské tanky zastaví až u Lyonu …“
Donald: „ O.K., myslím, že je to počátek velkého a krásného přátelství …. „
Vladimírovič: „ Vsjo. Nu a ještě si pohovořím s naší spojkou v bývalém Československu (Lubomír Bouše – pozn.aut.) o prováděcích podrobnostech pro český region.“
ASI TAK, LUBOMÍRE.
Prstový análisto, a co bylo na jaltské smlouvě z r. 1945 mezi SSSR, GB a USA špatného ?
Osobně nepředpokládám, že by k jejímu obnovení došlo, ale pravdou je, že Rusko nežádá nic většího, než že středoevropský prostor, který SSSR v r. 1991 dobrovolně vyklidil, by podle tehdejších ujednání Gorbačova, Bushe a dalších zůstal bez přítomnosti cizích armád.
Je na tom něco nepřijatelného, že bychom byli opět svobodní jako v letech 1991-1999/2004 ?
Fuckfinger nehodlá různým nedoukům a prosťáčkům přednášet disertační práce, dokazující, že Jalta měla za následek vznik železné opony. SSSR dobrovolně středoevropský region nevyklidil, alebrž OPUSTIL v důsledku neudržitelně katastrofální vnitřní ekonomiky, zhroucené pod tlakem Reaganovy politiky „Amerika Rusy prostě UZBROJÍ“.
Pro Fuckfingera je velice nepřijatelné, aby se ruský mužik, kterého vyhodili dveřma, vrátil oknem, za konkludentního souhlasu U.S.A., formou různých subverzí, ZA POMOCI ZDEJŠÍCH, RUSY PLACENÝCH HAJZLÍKŮ, nebo otevřeně formou hybridní agrese.
Jedinou otázkou zůstává, jak tento problém koliduje s existencí a závazky NATO.
Ano, železná opona tu vznikla v souvislosti s Jaltou, to je bez diskusí. Ale nevznikla tu jako obrana proti SSSR, ale jako zábrana tomu, aby lidé utíkali před rozhodnutím politiků. Nepřjde Ti, milý prstojebe, v této souvislosti divné, že tu železnou oponu vybudovala především sovětská strana poté, co jako “musela vyklidit středoevropský region”?
Zkrátka šlo jen o to, znemožnil lidem útěk před rozhodnutími skoro stejně špatnými, jako ta současná.
Pozdravuj disertační práce a zkus naopak třeba na chvíli zdravý selský rozum. Je to osvěžující, skoro jak mladá holka na prostředníčku.
Prste v prdeli, samá voda, kecáš asi z hladu.
Železnou oponu spustil britský premiér Churchil, ne Stalin.
SSSR vůbec uzbrojen nebyl, ale židy nasazený Gorbačov se domluvil s židovskými majiteli USA a zrušení původního židobolševického experimentu z roku 1917 o leninsko-trockistické proletářské revoluci. Bez dohody mezi KGB a CIA by žádná změna poměrů ani u nás ani jinde na východě nenastala.
NATO je ozbrojenou pěstí neomarxistických židotrockistů, podobně jak to měli stalinští komunisti před rokem 1989.
Závěr zní : Fakfinger být ještě větší blbec než si všichni myslet.
Fuckfingerovi se potvrzuje jeho apriorní domněnka, že až na výjimky toto není pravicový portál, ale tribuna nadržených schizofreniků a zběsilých antisemitských maniaků s kanalizací místo mozků. Jestli předešlá exposé korespondují s převažující mentalitou genofondu zdejšího regionu, pak se neodvratně schyluje k opakování všech českých historicko-politických úchylek.
Zde nepomůže ani “bůh s vámi”, protože ten se od těchto šílenství distancuje….
Prsty se do análního otvoru nestrkají, ani takové názvy se nepoužívají. Mohlo by to znamenat existenci psychické poruchy, např. koprofilie.
Komunikace ve 3. osobě by mohla signalizovat na přítomnost schizofrenie.
Doporučovat rychle dojít ke specialistovi a žádat o pomoc.
Hm, pane Bouše…Nás normálnych nerušia schizofrenici. Berieme “produkty” iba z ich lepšej polovice
Schizofrenici jsou jistě občas i zábavní, ale koprofilové jako milovníci výkalů ? To už je snad silná káva !!!
Kdyby fuckfinger četl i jiné zprávy než ty, které potvrzují jeho bláznivá přání, věděl by, že p. Bouše není daleko od pravdy,
Kontrolní otázka: Kde žije nyní M. Gorbačov?
No, niekto proste konšpiračné hovadiny nečíta. Toť vsjo
Týýý jooo, to je doplnovačka.
Na všechno kolem plánovaného dovozu nekompati-bilních barevných přistěhovalců existují důkazy a indicie. Jen blbec je ignoruje. Od toho taky blbci existují.
ad FcKensie
Nečteš – nevíš.
Ale snad ta kontrolní otázka nebyla těžká. Nebo ano?
A čo má byť s Gorbačovovým bydliskom ? Ja napr. nemám ani potuchy, kde t.č. býva. Ale keď naznačujete, že by to mohlo byť niečo na spôsob napr. Monaka, ako zaslúžená odmena od “židákov” za dobre vykonanú “zradu”, tak vám poviem, byť na jeho mieste, tak sa tiež pracem z dosahu väčšiny Rusov s topornými hlavami, ktorí zdá sa dodnes nepochopili, že bolo načase a nanajvýš potrebné začať uvoľňovať opraty. Že nemal ani páru, ako sa vyhnúť veľkým otrasom pri odovzdávaní moci, sa mu nedá zazlievať. To ich v bolševických kurzoch samozrejme neučili. Hehe, možno mal požiadať o konzultácie istého krízového manažéra, Žida Gabriela Eichlera (Bank of America, bratislavský rodák) ktorý po “hadráku” ako jediný z verejne počuteľných ľudí sa pozeral s veľkou hrôzou na výčiny divokej privatizácie.
No vidíte, že když se chce, tak to jde.
Úúffff, pane Bouše, sloboda á la Kremel ??? Vy ste teda veľký zabávač ! Toto som čítal cca. pred hodinou, a až teraz som schopný jakž takž reagovať…… Každopádne už teraz sa teším na prvú veľkú mešitu v matičce Praze, ako dar Voloďu svojmu čečenskému kumpánovi. Inak kvitujem posuny na tzv. pravici, predtým náckovia nemali až takýto zmysel pre humor.
Pane FcKensie
vám svoboda á la Brusel připadá nějak o hodně lepší?
Rozhodne, Janina. Inak by nebolo možné, že napr. šialeného Orbána pozvú na nedávny summit, kde mu dokonca svojim spôsobom dali trochu za pravdu, aj keď sa od toho nespôsobného sedláka, bezuzdného kráľa stredoeurópskych korupčníkov a obdivovateľa sultána Erdogana držia trochu opodál.
Tým som samozrejme nechcel povedať, že v EÚ neni čo riešiť a zlepšovať
Já ruské poměry v ČR neprosazuji, kde jste na to přišel ?
Naopak souhlasím, aby středoevropský prostor byl mezinárodně garantován jako svobodný, bez přítomnosti cizích armád a bez podřízenosti vlivům z ciziny. Svoboda nade vše.
Muslimové v Rusku mají proti muslimům na západě jednu zásadní odlišnost : nejsou ruskou vládou naváženi do Ruska jako beranidlo k rozbití ruského státu a při této rozvratné činnosti dokonce podporováni.
Přidám pro jistotu verzi pro blbé, abych nebyl dezinterpretován :
muslimové jsou západními vládami naváženi do západních států jako beranidlo (užiteční idioti) k rozbití těchto států a při této rozvratné činnosti jsou dokonce těmito vládami podporováni.
Uff, pane Bouše, što slučílos ? Predtým ste sa tak vehementne pýtali pod ochranu Pohoďákova, a teraz odrazu slobodný stredoeurópsky priestor ? Hehe, keď si spomeniem na návštvy Putina u Orbána, keď sa správa ako najjasnejšia cárska výsosť na inšpekcii v gubernii, hoci ide o členský štát NATO, tak už sa náremne teším na ruských gentlemanov, ako slušne zaklopú pri dverách “slobodných stredoeurópanov”, a úctivo počkajú kým povedia, VSTÚPTE, hehe. Najmä, keď vieme, že pre väčšinu imperiálne ladených Rusov je dodnes obrovským ponížením, že prišli o svoje satelity, a oni sa len tak bezočivo mirnix dirnix pričlenia k Západu, a že Voloďa ako rád nachádza lieky na boliestky svojich poddaných, hehe. Tak neviem, pane Bouše, ide o nejaký nový variant kremelských spravodajských hier, či čo ?
“…Jejich (komunistů) jedinou podporovatelkou je neomarxistická EU a její ozbrojená pěst NATO, …” Pane Bouše, nejste vy blá*zen?
Komunisté jsou takoví lidoví léčitelé. Někdy se dokonce trefí i do diagnózy nemocné společnosti.
Jejich léčba má také stejné výsledky jako zaznamenáváme u lidových léčitelů.
Pouze dokázali vyšperkovat metodu pokus-omyl k dokonalosti. Nemusíme se ani a nimi pouštět do pokusu, drtivou většinou to bude omyl.
Zatímco ti, kteří přišli po nich, dokázali omyl povýšit na obchodovatelnou komoditu.
Sudruh Kriz, keby si mal aspon gule otvorene priznat, ze nie si prevadzkovatelom ziadneho nezavisleho webu, ale prevadzkovatelom jednosmernej prototalitnej propagandistickej zumpy…
Citujem pravidla diskusie na tvojich strankach:
“§§§ Důležité upozornění: Diskuse pod články na Pravém prostoru reflektuje ústavní právo na svobodu slova a není v zásadě moderována. Každý diskutující tak nese osobní zodpovědnost za jím zveřejněné názory, které jsou někdy i v přímém rozporu s názory redakce, případně když nejsou relevantní se zněním zákona.§§§”
A teraz jednoducha otazka… Na zaklade coho si mi zmazal dva komentare…?
Podotazky: Takto pravicovo vnimas “ústavní právo na svobodu slova”…? Clovek smie na tvojich strankach napisat len to, co sa tebe paci…? Ako to je to u teba s tou slobodou slova…? Co si pod tym pojmom vobec pradstavujes…? Pisanie pravdy pravicova sloboda slova netoleruje…? Ako to je…? Co konkretne ta primalo k zmazaniu mojich komentarov…? Bola to tvoja vlastna iniciativa, ci si bol k tomu donuteni miestnymi StB-akmi v holinkach…? Zeby si bol k tomu donuteny priamo zastupcami blizkovychopdneho pustneho kmena obrezancov…? Co konkretne sa tak dotklo ich citov, ze si sa musel uchylit k totalitnym manierom…? Moje poukazanie na bezcharakternost autora clanku…? Moje odhalenie, za koho kope a co konkretne odhaluje…? Putnym obrezancom sa prevarila krv v zilach, ked si precitali, ze jedinou moznou zachranou ludstva je celosvetovy socializmus…? Alebo zeby to bol moj realitu odrazajuci plagatik, ktory som autorovi doporucil pouzivat nad jeho vsetkymi dalsimi vygrcmi…?
Tie moje komentare mali dokopy len tri vety… Prvy mal len jednu a druhy dve… Co konkretne ta donutilo odstupit od tradicnych pravicovych hodnot, oplut slobodu slova a uchylit sa totalitnym manierom…? Toto bola len recnicka otazka a tie predchadzajuce prakticky tiez, velmi dobre viem, ze vsetci k pravici sa hlasiaci miluju totalitu a z hlbky duse neznasaju pravdu, takze vsetky odpovede na moje mnou polozene ti otazky su mi zname, proste ta bohovsky serie pravda, chces tu mat len vypatlancov, suhlasne pistiacich pod kazdym tebou uverejnenym vygrcom…
Na prvy pokus mi moj komentar vyssie nepresiel tvojim filtrom… Mal som v nom aj link na spominany plagatik… Tipol som si, ze prave ten sa filtru nepacil, tak link na neho tu davam aspon takto: https://image.ibb.co/cf2NPy/SVOB2.jpg
Opět dobrý plagátík.
Opět dobrý plagátík, vzdychla si tíško Nadežda Krupská. Povedz, Voloďa, nemal si sa ty radšej stať grafikom…?
Pane FcKensie
a pochopil jste orlojovu myšlenku tím obrázkem vyjádřenou? A jestliže ano, mohl byste mi sdělit jak ji chápete?
že po stránke formálne výtvarnej ujde, ale obsahovo…ehm, nechajme to
Souhlasím, nechme toho.
Vzhledem k vaší odpovědi ve 14:50:43 to opravdu nemá cenu.
Áno, áno. Nápodobne
fuku, tys fakt vůl jak lampa
něco na tom bude
Komunisti jsou nebezpeční úplně stejně jako každý, kdo chce násilím organizovat život druhým podle svých představ a hlavně ve svůj vlastní prospěch. Tedy stejně jako muslimové, zelení, multikulti, nacisti, fašisti. militantní feministky, otrokáři…
Zabudol si do svojho zoznamu uviest praviciarov, najvacsich bolsevikov tejtoi planety…
… Evropská Unie …
no teda, budu to muset ve své domácnosti přehodnotit a promluvit si s polovičkou, ta také organizuje můj život už skoro čtyřicet let.
Pájo
Někteří chtěj být nesvéprávnými, oni chtěj, aby je někdo organizoval, řídil. (Třeba stará) Je to jejich věc, ale nechápu, proč má toto zakoušet celý jeho okolí?
Libore prosím tě, nebud blbej, těch je dost. Napsal jsem to čistě po vesnicku a v legraci. Manželství, není o ničem jiném než o vzájemné toleranci těch dvou. Určitě moje paní mě neřídí “tady velím JÁ”, když ale něco přeženu sypu si popel na hlavu a stáhnu oc@s mezi nohy.
Podle mně,80% našich politiků má bolševické geny.Po roku 1948.TTS-tradiční tunelářské strany především,atd.Komunisté bez ZSSR jsou nuly.Tak nedělejte bubáky.
Buďme rádi, že bolševické. Kdyby německé, tak už jsme se dávno proběhli komínem všichni.
Ať je to jak chce, dnešní KSČM je jen banda parazitů a příživníků, co takového udělali pro ČR od hadráku než to že se rvali o lukrativní místečko u plného koryta, no a nyní to ještě podepsali podporou Bureše, věřím, že se konečně lid probudí.