
Jak se vyrábí Zemanův volič
LU LINA
Dnes budu poprvé v životě volit Miloše Zemana. Zemanovým voličem se přitom nestanu z vlastní vůle, protože bych ho pokládal za nejlepšího prezidenta na planetě. Bude to z mé strany čistě trucpodnik. Tak dlouho se věší rudé trenky na Hradě, až se léta naprosto apolitický člověk a nevolič nasere, a just mu to půjde hodit. Jediné, čeho tím tedy jeho odpůrci v mém případě dosáhli, je jeden další tutový hlas pro Zemana. Gratuluju.
Nemám na výběr. Nejít k volbám znamená posílit někoho z ostatních kandidátů, a to je to poslední, oč stojím. Udělal bych cokoliv, jen aby se na Hrad nedostal některý z jeho vyzyvatelů. Stejně tak jako ONI udělají naprosto cokoliv, aby tam Miloš nezůstal. Zcela určitě se bude opět fixlovat, budou mizet lístky, možná nějaký výpadek sítě. To je v pořádku, dělal bych to taky. Musí nás prostě přijít tolik, aby to nestačilo. Korespondenční hlasy zatím chválabohu nemáme.
Ovar je takový můj sňatek z rozumu. Není rozhodně svatej, má za sebou taky pěknou řádku prasáren, přešlapů a bukanců. Na celé té habaďůře s Ojrosajuzem má lví podíl, v podstatě u toho svítil a na můj vkus je dodneška stále příliš velký eurohujer. Hospodářskou a politickou kolonií Západu jsme se stali také díky jeho přičinění. Nicméně jeho nadšení v této věci už evidentně opadlo a v současnosti jsou jeho postoje daleko vlastenečtější, než před lety.
Nicméně v pěti pro mne zásadních věcech jeho postoj vykazuje s tím mým řadu shodných znaků. Zaprvé je jasně protiislámsky a protiimigrantsky zaměřený. Zadruhé je zastáncem obecného referenda, a to i o setrvání v EU. Zatřetí chová realistický postoj k Rusku a k Putinovi. Začtvrté je demokratický nacionalista. Zapáté nadržuje Izraeli.
Pokud bych měl vypíchnout tři hlavní důvody, proč pražské havlérce Ovar tak strašně vadí, tak asi ty, že se údajně nechová v souladu s důstojností svého úřadu, má provýchodní tendence a nekypí zdravím. Tedy samozřejmě kromě toho, že není stejný jako Vašík Veškrna a že porazil na hlavu Karla.
Já se přiznám, že mne nijak zvlášť svým chováním nepopouzí, provýchodní tendence u něj nepozoruji a jeho zdraví považuji za přiměřené věku. Jestli byl tehdy nad klenotama skutečně nadranej, je mi srdečně šumák. No bóže, tak si rád vypije, kdo je bez viny, až hodí flaškou. „Ale on přece řekl v rádiu kunda“, úplně slyším ty rozhořčené hlasy. No a? Úplně podle Gutha-Jarkovského-Špačka to asi nebude, ale mě to pobavilo. Umí si snad někdo představit profesora Želé, jak říká nahlas kunda? Asi ne, viďte? To chce totiž odvahu a sebevědomí, přátelé.
A taky o novinářích říká, že jsou hnůj. A má v tom punktu naprostou pravdu.
Politicky je Zeman realista, jeho kladný vztah k Rusku i k Putinovi považuji za vysoce pragmatický. Jak může někomu vadit snaha mít dobré vztahy s Ruskem, panebože? Drahoše nepočítám, to je naprostý debil. A obchody s Čínou? Nenechte se vysmát, jezdí tam úplně všichni a úplně všichni mají lidská práva v Číně na banánu, viz například teď Macron, ale vyčítat se to bude výhradně jen Zemanovi.
Tím, jak do něj od roku 2013 nenávistně šijou, tím, jak na něm nenechají suchej chlup, ať udělá či řekne cokoliv, tím, jak ho neustále kritizují i za věci, které si zaslouží chválu, tím mě havloidi postupně doslova donutili postavit se na jeho stranu. Protože tam, kde oni viděli burana, já viděl charismatického chlápka z lidu. Kde oni viděli agenta Kremlu, já viděl pragmatického politika. A tam, kde oni viděli sprostého ožralu, já viděl vtipného hříšníka, který mi byl svými slabostmi vlastně sympatický. Ten absolutní nesoulad pohledů mi otevřel oči.
Havel jel do Ruska – sláva, to je státník, podívejte! Zeman jel do Ruska – no fuj, agent jeden kremelskej, hanba! Havel byl imrvére jednou nohou v hrobě a půlku prezidentského mandátu ve špitálech – pane prezidente, jsme s Vámi!Zeman pouze špatně chodí – nemáš na to dědku, zmiz! Tohle všechno jsem sledoval, porovnával a mé znechucení z tak absurdního počínání postupně narůstalo. Zemanův apologeta a zakrátko i volič byli na světě.
Tohle má být ta slavná demokracie? Že když naprosto regulérně a demokraticky vyhraje někdo, s jehož názory a jednáním nesouhlasíme, tak řekneme: „Tohle není můj prezident!“? A jezdíme za ním po republice s červenýma kartama a 24 hodin denně, 7 dní v týdnu mu vyčítáme, že se nechová úplně stejně jako jeho předchůdce a nebo podle našich představ? Kritika jistě ano, ale všechno má svoje hranice.
Kdyby kandidoval Kubera, volil bych Kuberu, kdyby kandidoval mladý Klaus, volil bych mladého Klause. Ani jeden z nich bohužel nekandiduje, takže pokud nechci mít na Hradě pana EuroIslámŽelé, pana EuroIslámValchaře, nebo pána s EuroIslámGulema, musím volit pana „Pussy znamená kunda, pane redaktore“. Sice je taky ještě kapku „Euro“, ale rozhodně není „Islám“ a nebude mi bránit hlasovat pro CZEXIT.
Zeman je dobrý prezident. Má svoje chyby, jako každý. Kromě Havla, pochopitelně, ten byl naprosto dokonalej. S radostí teď opět použiju onen slavný výrok Jacka Nicholsona, pronesený na obranu prezidenta Clintona v souvislosti s aférou Lewinská: „Vy byste snad chtěli prezidenta, který nešuká?“
Tak zítra zvesela k těm urnám, ruští hackeři a čeští xenofobové. Ať vyhraje už v prvním kole a zbytečně ty ostatní chudáčky netrápíme.
Autor: Lu Lina
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 255,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Trump – od slov k činům! - 19.2.2019
- Komunisté ano, nacisté ne? - 19.2.2019
- Venezuela: Od krize až ke kolapsu - 19.2.2019
Kdybych to uměl, taky bych to tak napsal. Za mě – 100 bodů!
A potlesk.
Taky bych to tak neuměla. Proto si dovoluji překopírovat názor z jiné diskuze, také dobře napsaný.
“……za každým kandidátem někdo stojí, za každým! Důležité, než to, ale je, čí zájmy, kromě toho pozadí, ten člověk hájí… Podobně, jako Putin, který musí přivřít oko, nad některými klany, které „dojí“ Rusko, přitom ale hájí zájmy Ruska a vede jej k suverenitě. O to samé, ale v menším se snaží Zeman…Žijeme v zlodějském systému, který se nedá zničit jedním rozhodnutím, ale mikroskopickými krůčky, které jsou pro systém neznatelné, ale postupně, evolučně, se dostáváme do systému jiného…”
Pro někoho bude jistě nestravitelná zmínka o Putinovi, ale pokud ji budeme ignorovat, podstata zůstane. Totiž to, že JEDEN člověk (jakýkoliv) a HNED nemůže všechno změnit. Čas je důležitý faktor.
A nemylme se, ani Hannig, ani Hynek, jakkoliv jsou nejpřijatelnější, realitu nemohou změnit
Ano. A kromě toho je – pokud jde o Zemana – jistá naděje, že Zeman-nezeman, Bureš půjde do basy.
přidávám se
Naprostý souhlas.
A ještě přidám jedno plus – Zeman jako jediný z politiků řekl veřejně a nahlas: TATO ZEMĚ JE NAŠE.
Však si za to “užívá” prezident Zeman každý den svou orwelovskou pětiminutovku nenávisti od našich židoamerických pánů a jejich českých pinčlů a krysaříků.
Likvidovat plány US + GB chazarských světovládných globalistů na dovoz milionů barevných cizopasníků a oplodňovačů bílých evropských žen chce notnou dávku odvahy.
…a dobrého lékaře.
a proto ji strká Rusákům a Číňanům
Jak a čím?
politickou podporou pro ně!
Jsi blb, Septiku.
Palec nahoru!
Jen jsem to přelít(článek),podle prvních reakcích asi nic pro zdejší židohavlérskou galérku,že?!!! To bude zas poprskanejch monitorů.
Ukázalo se, jakou tragickou chybu udělěla pravice s presidentem Benešem vr. 1948. Nastoupila komunistická totalita řízená od Stalina. 40 letý marasmus způsobil totální rozklad lidské důstojnosti a sebevědomí. Listopadová tkzv. sametová revoluce to
měla znovu do lidského vědomí vrátit. Jenže ztracená demokracie neměla žádné až na vyjímky osobnosti, které by ji pomohli znovu nastarovat. Tak přišla na řadu znovu KSČ SE SVOU ARMÁDOU ESTÉBÁKŮ.
kteří vše dokázali zincenovat tak, že u moci komunisti zůstali a za pomocí veksláků začali budovat režím, který měl ztracenou moc znovu vrátit do jejich rukou
Dnešní politický a lidský marasmus je důsledek.
Komunisti jsou znovu ve hře a za pomocí lidí jako jsou kalouskové se jim to náramně daří.
Příkladem je presidentská volební fraška.
žádná pravice v r. 48 tady nebyla!
Ty nejseš malý vůl. Si spadl z višně na hlavu. Já jsem nemyslel r. 48, ale 1948. srandisto.
obdivuji vaši víru v pohádky , vše bylo domluveno v Jaltě na jiné úrovni
obdivuji Vaši víru v komunistickou manipulaci dějin
Pavlíno Septikovno z Kojotína, tak už ani žádná Jaltská dohoda vítězných mocností z února 1945 o poválečném rozdělení sfér vlivu neexistovala ?
Možná ani neexistuje tvůj přítel Pavel Jášek z Kojetína a jedná se o vymyšlený blud.
Bouší Pytlíku, dohoda existovala ale bylo to trošku jinak. To až Váš židobolševik Stalin si to vyložil po svém!
A jak tedy to bylo?
Zřejmě jste byl přímým účastníkem – povídejte, nenechte si tak závažnou informaci pro sebe.
Mocnosti se zavázaly, že na osvobozených územích nechají proběhnout národní volby. SSSR to dodržel jenom u nás. Tam jsme si ovšem vyrobili Národní frontu.
To je o znalosti historie. Nejen toho co říkali ve škole.
Septiku, a co to mění na situaci, že nás i tentokrát naši západní spojenci zradili, prodali nás Stalinovi a připadli jsme do sovětské sféry zájmů ?
blbe, to byly výsledky jakési války, že? nebo měli začít 3. světovou?
Levý blbe, tak to prostě chodí. Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.
Takže z té tvé pohádky o manipulaci dějin zbyl akorát smradlavý puch z kojetínského septiku.
První volby byly v r. 1946. Ty ještě s Únorem 48 mnoho společnéhoneměly . Ještě byla možnost vývoj zvrátit. Co pro to udělali demokratičtí politici? Podali demisi – tedy v podstatě umožnili KSČ hladce převzít moc.
Jinak – lidi tenkrát volili, jak se jim tehdejší situace jevila. My to nemůžeme zhodnotit ani podle dnešních názorů historiků, ani politiků. My v té době nežili – 1 ař 3 roky po válce!
Většina lidí nemá věštecké schopnosti a vyčítat jim to teď?
A ještě používat takové otřepané klišé – soudružka učitelka to povídala.
Přesně
Janino za 1
Obdivuji vaši zaslepenost.
Vy mluvíte o zaslepenosti? To o té Jaltě je komunistický blud aby to vypadalo, že Rusáci jsou ti dobří!
Jaltské dohody existovaly, to nemůžete popřít. Pokud se vám ty dohody jeví dnes jako zmanipulované, kde máte záruku, že to dnešní hodnocení zmanipulované není?
Úžasný článek, moc jsem se pobavila. Přesně to jsou důvody, pro které zvedám ruku pro Zemana, i když mě s těmi svými bonmoty, mírně řečeno,štve,, a nepochybuji o tom, že nás,, své voliče,, má na háku. Tak ráda bych uvítala na hradě změnu v podobě moudrého, vtipného, sympatického, čestného a nikomu nepoklonkujícího, prezidenta, bohužel, snad nám vyroste během dalšího volebního období. Mladí volí aby byli in a in, bohužel, není volit Zemana, nedomýšlí souvislosti, Snad náš prezident Zeman se svými “stařeckými vrtochy” opět vyhraje, Udělám pro to vše, tedy budu ho volit.
Bravo, pane Lu Lino, trefil jste to přesně!
…and: Long Life to Non serviam!!!
Já bych chtěl prezidenta, kterej šuká. Zeman to zjevně dávno není. Málem se posral, když na něj ta holka vybalila kozy,
Tak dobrý zrak určitě nemá a lupu neměl u sebe.
Velmi dobře napsaný,
kromě poslední věty předposledního odstavce – Právě, že soudruh Clinton nešukal a lhal odhedně doutníku, za to byl “vyhozenej” (impeached), i když ho pak Senát neodsoudil. Kdyby byl doma šukal, tak by neměl problémy co měl.
Mimochodem Clinton byl taky jeden ze Sluníčkářů.
Vtipný pravdivý článek. Díky pane autore
Ale ANTIISLÁM a ANTIPUTIN se vylučují!
ne, to není pravda. v rusku nebo bulharsku žijí muslimové bez problémů stovky let. ale současná invaze arabů a černochů do evropy, to , co se tady děje poslední 3 roky, to je řízené svinstvo. německo, švédsko, francie, anglie – ty jsou zřejmě ztracené.
KONEC S EU, ŽÁDNÝ ISLÁM, ŽÁDNÍ MIGRANTI, ŽÁDNÁ PODPORA NEPRACUJÍCÍMU CIKÁNSKÉMU ETNIKU!!!
fakt, asi o tom málo víte:
file:///C:/Documents%20and%20Settings/jasekp/Plocha/Moje%202.%201.%202018/Isl%C3%A1m%20a%C2%A0Rusko%20_%20IV%C4%8CRN.CZ.htm
a zkuste to číst bez ideologických brýlí a vlastních přání! Věřte, že tito hoši ví o čem píšou!
A že by v Bulharsku žili muslimové bez problémů, to může napsat někdo kdo čte maximálně Blesk a čumí na Výměnu manželek!
Číst články uložené na ploše cizího kompu je nad síly nás ne-hackerů…
Vidíte, a hacker Langer to prečítať dokázal, viď jeho reakcia
…to by mohlo být například tím, že LB48=Langer.
Připomeňme, že relace rovnosti je reflexivní, tranzitivní a symetrická, a proto je na množině diskutujících relací ekvivalence
“…relace rovnosti je reflexivní, tranzitivní a symetrická, a proto je na množině diskutujících relací ekvivalence…”
Kadelní žvást par excellence…
Máš něco proti relaci ekvivalence, holínko? Dyť ani nevíš, co to je. – Dokonce ani nechápeš, že ve svém předchozím vstupu sudokopytníkům tvého střihu ten pojem vysvětluju.
Téměř všichni zde přítomní již nějakou dobu znají, že jsi osel par excelence. Proč tak obecně známý fakt stále dokazuješ? Není to plýtvání časem, který je ti vyměřen?
No, na fistuli zavinuli na máz, buližník…je to tak?
Tiseru na
“tvoji relaci ekvivalence”, oslíku
a plnými doušky si užívám čas, který je
mi vyměřen
:-DDDD
No, ono by se to přečíst dalo. Postačilo by, aby si pan LB48 nainstaloval malinkou aplikaci pro umožění přístupu vzdáleého PC a vložil nám sem ID a heslo.
sorry.
https://www.ivcrn.cz/islam-a-rusko/
jak jsemm dostal, tak jsem poslal! omlouvám se.
můžu na školení pane Langer? jak se dostanu k popisovanému článku na file:///C:/Documents%20and%20Settings/jasekp/Plocha/Moje%202
??
Pane Langer – jste komik! Ale fakt dobrej!
Levý blbe Jášku z Kokotína na Hané, kolik muslimů a negrů týdně nám do Evropy a ČR posílá Putin a kolik soudruzi z eurosajuzu ?
Mýlíte se.
Putin má v zemi muslimů na rozdávání. Ale proti Evropě je tu rozdíl – on umí s islámem zacházet!
Ví, že muslim rozumí síle. No a tu jim dal několikrát pocítit. Například v Čečně si budou ještě po generace šeptem vyprávět, co je to naštvat Rusa.
Ale hlavně – netrpí tam multikulturalismus. V Rusku je oficiálně tlačena a všestraně podporována kultura, náboženství, zvyky a obyčeje VĚTŠINOVÝCH RUSÚ. Kdo s tím má problém, toho vyzval, aby odešel (Valdajský projev 3013).
Provokace proti pravoslaví se netrpí, viz Pussinky Riot. A v které jiné zemi může mít pořádková policie hlavního města otevřený pokyn, aby se zaměřovala zvláště na osoby “neruského” vzhledu?
Zkrátka, v soukromí si islám vyznávejte, ale žijete v Rusku a chovat se budete podle toho! My tu extrémním humanismem netrpíme….
https://www.ivcrn.cz/islam-a-rusko/
to máte jenom takové omáčky, pane Vylíčile!
Levý blbe Jášku z Kokotína na Hané, neslyšíš na své jméno ?
Opakuji otázku, kolik muslimů a negrů týdně nám do Evropy a ČR posílá Putin a kolik soudruzi z eurosajuzu ?
Pane Vylíčile, to je pro ně těžké k pochopení.
Např. Putin “leze muslimům do pr@ele” – staví jim největší mešitu – to je špatné.
Když Rusko bojuje proti nuslimům v Čečně – to je tak nedemokratickoé = taky špatné.
Co by měl asi udělat – aby aspoň drželi hubu? To nikdo tady nenapsal. Jenže na koho by potom všechno zlo světa sváděli?
Janino
Putin i Zeman mohou udělat jedinou správnou věc, totiž, na kašpárky se zvysoka v.ysr.at.
Zdá se, že to tak i dělají. (A opět je to špatně.
Aneb dalsi ovce ze zcela podrobeneho stada se ozvala … to je panecku “demokacie” proste tu hru na sice kazdopadne spatnou, ale nutnou volbu protoze jinou ovce na vyber zkratka nedostane a moznost si ze spatnych moznosti nevybrat ani jednu nema, budeme hrat a nechame se ostrihat tak jako tak … proc by sme si meli mit moznost vlnu na zimu nechat, proc by sme meli chtit z te vlny alespon vyznamny podil ze zisku nebo mit narok na lepsi staj a pravidelnou vymenu kvalitni podestylky… proste se opet nechejme ostrihat at uz tim nebo onim a nic neresme neprepinejme a budme radi a vdecni pokud nam ovcak tu a tam v tech nejtuzsich mrazech aspon zatopi a hodi nakej odpad k jidlu … pretoze dobre vime ze to nedela ani ze soucitu ani proto ze se ma ze zakona o nas starat, ale zkratka a dobre jen proto aby sme nechcipli zimou a byla dalsi vlna a ovcak dale neskutecne bohatl… ne nebojte se ovecky .. zadna veterina ci ochrance zviratek proti tyrani neprijde … sytem na nic takoveho nepamatuje …ovcak si v takovem systemu muze delat co chce … a ovce . .ta se prece neozve a hlavne se nedokaze dohodnout ani s druhou ovci …a az prijdou organizovani tmavi vlci tak nemejte strach .. ovcak zaleze a necha je aby vas sezrali … prece nebude utracet za plot proti vlkum kdyz si muze prachy z vasi vlny nechat pro sebe a nakej holding ktereho je soucasti … navic je vlk chranenym druhem a je potreba jej nasazovat i do mist kde byl vyhuben… ovcakovi kteremu v dusledku radeni vlku vznikne prilisna skoda na vlne se ztrata doplati ….
už už jsem chtěla dát všech pět hvězd,ale zarazila mě v článku věta,že by volil Kuberu….toho Kuberu,který se zasloužil o Teplice,jaké dnes jsou????To fakt?Tak škoda,no…..jinak článek moc dobrý a pravdivý
Přesně tak
Kubera naštěstí nekandiduje.
Ale jste-li ochotna kvůli jedné větě, která nekoresponduje s vaším pohledem na daného člověka změnit názor, jste velice snadno manipulovatelná.
ad Ria
omlouvám se, teď vidím, že můj komentář může vyznít jinak, než jsem zamýšlela.
Za sebe mohu říci jen toto: Jen do toho!
Já tam také půjdu. Můj hlas váš favorit nedostane.
snad nezvolíte muslimskou svini Drahoše… ale samozřejmě každý má právo volit podle svého svědomí a přesvědčení…
…vy jistě budete volit bolševickou svini Zemana… ale samozřejmě každý má právo volit podle svého svědomí a přesvědčení…
ona úroveň bouších zemanovců je dávno známá! Jaký pán, takový krám, pussynky….
Jedna bolševická svině Putin porazila Islámský stát, další b.s. Zeman odmítá Eurochalífát… A protože nám nehrozí invaze bolševiků z Ruska, ale muslů z Východu a Jihu, je moje volba jasná. Někdo řekl, že člověka poznáte podle jeho nepřátel. Odpůrci Zemana mě tedy přesvědčili, abych ho volil.
Žijete ve virtuálním světě. Islámský stát je mediální výmysl, kde se vede nekonečná mediální “válka proti terorismu”. Je to všude a nikde. Ti, co mají pušky v rukách a střílí na ty druhé, často vedou proxyválky a zabíjejí se pro zcela jiný účel, než by si přáli.
A Zeman odmítá eurochálífát tím, že cpe do vlády eurobruselisty a věší na Hradě bruselistický hadr? Co ho k tomu nutí?
A navíc chce euro! Pak je ale divné, proč to bruselistům nestačí…
Nestačí možná proto, že s jistotou očekávají víc.
„Situace je v podstatě taková, že nám vedení EU dalo ultimátum. Máme šest měsíců na to, abychom se dobrovolně rozhodli přijímat migranty, jejichž počty nám bude v krátkých intervalech předepisovat zvláštní úřad v Bruselu. Pokud se během šesti měsíců k této letadlové hře dobrovolně nepřipojíme, přehlasují nás stejně, jako to učinili v září roku 2015 ve věci povinných kvót. Čeká nás pak buď přísun migrantů, anebo tvrdé pokuty, které nás vytlačí na ještě větší sociální a hospodářskou periferii, než na jaké se nalézáme dnes,“ říká profesor sociologie Jan Keller. „
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Profesor-Keller-EU-nam-dala-ultimatum-mame-nekolik-mesicu-na-to-abychom-dobrovolne-prijali-migranty-jejichz-pocty-nam-predepise-zvlastni-urad-v-Bruselu-A-Zeman-519704
To jste až tak naivni????
Zeman nemá šanci ten nový Dublin (smlouvu o uprchlicich) zastavit.
O tom bude rozhodovat vláda…a ve vládě, tedy té zatím bez důvěry, jsou minimálně dva příjemci dotací z Brusele a řada dalších Brusel miluje.
Nakonec bude Zeman dotlačen tam kam Klaus s Lisabonem.
PS – pan Bouše by vás měl poučit o reáliích politiky v ČR.
Pane Davide – to je defétismus – říci si: stejně to nepomůže, musíme udělat, co Brusel žádá, stejně nás přehlasují. atd. Kde jsou ty hrdinské řeči tady na PP (a nejen na PP) typu – ozbrojujte se, střílejte připrchlíky apod.?
Tak DVA členové vlády jsou pro dotace -. vzdáme to. S jinzým prezidentem než je Zeman budou už tři. A mediální masáž může pokračovat. Jak sám na sobě můžete pozorovat, zabírá.
Tak buď sem to blbě napsal, což se nezdá, nebo jste nechapava.
Já nepsal nic o tom, že se chci nebo máme podvolit.
Já jen napsal, že Zeman, vás ani nikoho jiného neochrání, protože o tom novém Dublinu bude vyjednávat vláda ČR. A když se podíváte kdo v ní sedí….
Napsal jste to dobře, ale napsala jsem to dobře i já.
“bude vyjednávat vláda ČR. A když se podíváte kdo v ní sedí….” mi zní – je tostejně v háji, ve vládě jsou dva eurohujeři. To je pravda – a bvudou-li k tomu mít i posvěcení prezidenta?
Podle vás (a s tím souhlasím), prezident sám mnoho nezmůže – jako nakonec každý jednotlivec – proč tedy takový řev vůči Zemanovi, je-li opravdu tak nevýznamný, bez pravomocí a bez možnosti politiku země ovlivňovat?
Já neřvu, spíš se směju najivite lidí, a hlavně hlavně odborníka na vnitřní politiku posledních 5 let v ČR, pana Boušeho.
PS:
Dobrovolně se připojit pod nátlakem, tomu se v Bruselu říká solidarita!!!
Metoda cukru a biče…jenže cukru bude méně a méně…a brzy nebude žádný. A úplně “nejlepšejší” je, že si ten cukr i bič sami financujeme
IS je možná mediální výmysl, ale islámský terorismus na bývalém Západě je zcela hmatatelný a realistický.
Kdo nevěří, ať tam běží.
Kolik těch teroristů je na seznamu tajnech služeb? 90%?
Nevím. Vy to víte?
Prakticky každý významější terorista měl minulost, tedy byl v evidenci. A ti, kdo jim sem otvírají cestu, ví, že sem půjdou i další, o nichž už ví. A také ví, co to s lidmi udělá, a že přestanou jednou vítat, a že se naserou, přesto je sem tahají, proč asi…
Proč asi? Buďte tak hodný a dopovězte. Moje tchyně miluje náznaky, avšak já jim nerozumím a rozumět odmítám; původce náznaku totiž vždycky může říct, že to mylel opačně, než já jsem to pochopil.
Ve zbytku vašeho sdělení můžete mít pravdu – ale nevím, proč to uvádíte. Má to být argument, vyvracející/potvrzující přítomnost islámského terorismu na bývalém Západě, nyní předpolí subsaharské Afriky?
IS je mediální zbraň, stejně jako teroristi v ulicích. Hrozba na lidi působí stejně, ať je skutečná, nebo ne, prostě pořád je to hrozba. Takže jde o to lidi vyděsit, protože jakmile se lidi přestanou cítit bezpečně, obviní systém, ten ztratí důvěru a zhroutí se. A o to jde, rozložit sekulární Evropu národních států. To, že to chtějí slimáci, není podstatné, podstatné je, že to chtějí ti tvářící se domácky, hezky křesťansky a pokrokově. A bez ohledu na to, co si myslí zemanoidi, Zeman tomu pomáhal a pomáhá. Možná to z řečí na první pohled nevyplývá, ale jakási slova do větru směrem ke slimákům jsou něco jiného, než podpora eurobruselismu skutky.
Rozložit sekulární Evropu národních států? Co si pod tím konkrétně představujete?
to je jedno…
Jistě, je to jedno, svět na tom nestojí. – Je to jen jedna z řady bezobsažných floskulí, které tak rád užíváte
No vidíte, u mne je to přesně naopak… Zemanovi příznivci jsou pro mne jasným signálem, abych varoval před zkázou, kterou tu způsobí tandem Zeman-Babiš, každého, koho potkám…
Ještě že na tebe každý sere jak na placatý kamen.
Tak si jdi volit kontrolore klidně pana názorjakýmikdonapoví želé Drahoše.
https://pravyprostor.cz/co-tyden-dal-a-hampl-napsal-soudruh-halik-a-jeho-patent-na-moralku/#comment-610103
https://pravyprostor.cz/vanocni-poselstvi-milose-zemana-babis-dobry-sobotka-spatny-ja-nejlepsi-kandidat-hlavu-vzhuru/#comment-601255
Části textu z linku:
V mém případě snad neprojde jediný můj komentář, pod nějž by se nevykáleli primitivové Joe Profaci, Jonas, Tichý, 🐔, milan, Pavel K, či VLADOxx… a pokud je třeba nasadit větší páky, pak ten – vše mlžící – „smrádek“ vyprodukují místní trollící PSEUDOFILOZOFOVÉ [např. BMM].
Jen si toho milí čtenáři PP všimněte, kolik (nejen) mých komentářů přejdou oni trollíci bez jejich přihlouplé odezvy…
Milá paní. On je pan Drahoš muslim? Kde jste to vzala?
Ne já pana Drahoše volit opravdu nebudu. Ale v žádném případě nebudu volit ani toho vašeho bolševika. Komunista je komunistou, i kdyby u nich byl jen hodinu. Je to totéž, jako tetování v podpaží z dob třetí říše. Morální bahno. Já jsem již moc starý, abych se měnil, víme?
ne muslim, ale vítač muslimů a to je snad ještě horší. nebylo to napsáno přesně, ale každý pochopí…
Každý ne.
Ale kdo nechce, ten se bude tvářit nechápavě, i kdyby pochopil.
Za mně
I za mně
dokonaly popis jidodemokratury ve zdejsim stanfordskem experimentu
Prokryndapána.
“Já vím, že to je fanatický bruselista, a že nás bruselisti chtějí ztamořit slimákama, když on ale ty slimáky nemá rád”
Schulzové v bruseli si tiše mnou ruce, protože takto se vyrábí zemanoidní hňup.
Tento článek je kágébácká rusokomunistická lživá agitka, a na tento špek naskáčou snad jen lidé prostí.
Nový socialistický člověk asi takto programovatelný je.
To, že článku tleskají ti, co vyjadřují podporu soudruhu Zemanovi den co den, a tedy důvody uvedené v článku jsou v rozporu s tím, tedy přinejmenším ten, že by to byla volba na truc.
Navíc, vyrobit voliče Zemana tak, že o něm píšete kritické články, tak to je jasné pohrdání oním voličem, který se tímto schématicky má rozhodovat podle toho, co o něm napíše XY, (at’ už pozitivně, nebo negativně)
a nikoli podle toho, co onen dotyčný soudruh Zeman páchá.
Chápu, že na podporu takového amorálního rudého geronta je třeba vyzkoušet všechny triky, protože kladných příkladů se jaksi nedostává.
Strčte si je do Moksele.
Pane Langere, omlouvám se, že toto umisťuji pod váš komentář. Hodí se mi to tématicky, ale spíš je to určeno k pobavení ostatním.
Kdyby se v uvedeném nahradilo jméno Jakuba Jandy jménem vaším………
“Jandova komedie kolem ruského nebezpečí připomíná amerického sekretáře námořnictva Forrestalla, jehož mánií bylo ruské nebezpečí. Nakonec ho museli zavřít do pokoje v horním patře námořní nemocnice. Člověka na úrovni ministra samozřejmě nemohli zavřít do obyčejného blázince. Nicméně on je přechytračil a vyskočil z okna s šílenými výkřiky: „Rusové přicházejí.“ Posmrtně po něm za zásluhy pojmenovali letadlovou loď. Rusové do USA nepřišli dodnes s výjimkou kriminálníků, kteří tam přišli jako oběti „politického pronásledování“ hledat azyl a rozšíření teritoria pro organizovaný zločin. Letadlové lodě nemáme, takže vyvstává otázka, který dopravní prostředek jednou pojmenujeme po Jakubu Jandovi za jeho pokrokové myšlení a jedinečné zásluhy v oblasti ideologické propagandy a cenzury.”
Škoda opravdu, že nemáme žádnou letadlovou loď, takže ji po Langrovi/Cibulkovi nemůžeme pojmenovat.
Já myslím, že by bylo pro něj obrovským zadostiučiněním, kdybychom po něm pojmenovali největší psychiatrickou léčebnu v republice – Langerova/Cibulkova bohnická léčebna choromyslných.
Pane Bouše,
1. Mne mí blízcí nikdy zbavit svéprávnosti nechtěli.
2. Když 99 zmanipulovaných, koupených, blbů, omezenců a zpohodlnělých nemyslících převálcuje stého, platí, že v jednotě je síla, nebo většina se nemýlí?
Asi se ptám zbytečně, že…
Pane Langere, mne taky ne.
Tady na PP je vcelku věrohodný vzorek voličů, kteří se až na zcela ojedinělé výjimky (Jonáš a spol.) hlásí k pravicovým názorům, proto nelze tuto skupinu nazývat Vašimi posměšnými slovy.
Spíš bych si z toho vzal poučení, že chyba se musí hledat u sebe samého.
Lubomíre
To je za 100
Ono je ale rozdíl kritizovat někoho za něco co se mi nelíbí a psát o někom že je sráč a dehonestovat ho jak jen možno ale i nemožno.
To první mi vůbec nevadí ale to druhé mi vadí docela dost.
Občas se o někom říká, že má švába na mozku.
A ejhle – vy tam máte Rusa!
Což je v podstatě jen jiný druh čeledi švábovitých. Jak je rozlišíte? Inu, dospělí jedinci švába obecného jsou téměř černí a měří asi 2,5 cm. Rus je světle hnědý a menší – kolem 1 cm.
Doporučuji před spaním vhodný insekticid pod kštici!
Rus je brouk, který právě takto není pojmenován náhodou.
Od přiznaného Leninisty, jako jste Vy, je pro mne “ctí”, že na mne reagujete čím dál častěji. Dříve jste byl vůči mým komentářům mnohem zdrženlivější, ale asi je mezi rudými trolly nouze o kádry, kteří by byli ochotni se pod mými komentáři střídat.
Pro čtenáře, kteří jsou schopni bolševické ideologii a propagandě odolat, připomínám, že to, co se dělo, a děje v Rusku, se nás Čechů, stále velmi týká.
A komu mé texty vadí?
Komunistům a jejich socanským soudruhům, sympatizantům sovětského komunisty a kágébáka Putlera.
P.S.
Někdo má fobii ze švábů, jiný zase z přemnožených vrabců…
A někdo je zas má jako jediný obsah v hlavě. Čím je krmíš?
https://pravyprostor.cz/co-tyden-dal-a-hampl-napsal-soudruh-halik-a-jeho-patent-na-moralku/#comment-610103
https://pravyprostor.cz/vanocni-poselstvi-milose-zemana-babis-dobry-sobotka-spatny-ja-nejlepsi-kandidat-hlavu-vzhuru/#comment-601255
Části textu z linku:
V mém případě snad neprojde jediný můj komentář, pod nějž by se nevykáleli primitivové Joe Profaci, Jonas, Tichý, 🐔, milan, Pavel K, či VLADOxx … a pokud je třeba nasadit větší páky, pak ten – vše mlžící – „smrádek“ vyprodukují místní trollící PSEUDOFILOZOFOVÉ [např. BMM].
Jen si toho milí čtenáři PP všimněte, kolik (nejen) mých komentářů přejdou oni trollíci bez jejich přihlouplé odezvy…
Pane Langere, velice lituji, že vám musím opět odporovat, ale brouk rus nedostal svůj název od Rusů, ale pro svou barvu.
Mám celkem dobrý důvod se domnívat, že když tento dostal svůj název, taková míra rusofóbie ještě neexistovala.
Navíc brouk rus domácí (Blattella germanica) se od švába amerického (Periplaneta americana) moc neliší.
Račte si ověřit jinde než v politických textech.
Je chválihodné, že místní 🐔 se alespoň v těch švábech obstojně vyzná…
Souhlasim s autorem. Je sice hruza, jak na tom Cesko je, ze se nenajde nekdo lepsi, je to ale pro nynejsi republiku simptomaticke. Je jenom nejmensi blbec z tech ostatnich srandidatu. A volil bych ho z trucu, jako snad tech 51% lidi. Mimo jine jsou mi lide suspekt, kteri nikdy nereknou sprostarnu na pravem miste. Nechtel bych presidenta ktery nenazve kokota kokotem. Existuji situace, kdy se musi mluvit Klartext!
Lidé si často z trucu velmi ublíží.
Nemusíš si tu stěžovat na vlastní osud. Tys musel proklatě moc trucovat.žes dopad zrovna takhle.
dobře napsaný článek
Nakonec zvítězí lid ….. jinak by to ani nemohla být demokracie ……… (lidová ?)
Želé nebrat, volím Zemana.
Další totálně zmanipulovaný jedinec. Volil by Kuberu a Klause mladšího, protože nekandidují, bude volit Zemana. Alternativou k Kuberovi a Klausovi jsou Hynek a Hannig, ne Zeman. To je jako při volbách do parlamentu, říct volil bych ODS, ale to asi dostane málo hlasů, tak budu volit ČSSD, aby nevyhrálo ANO (TOP09, či jiný Vámi zvolený nevolitelný subjekt.). Podívejte na Piráty, média jim nevěřila a porazili většinu “tradičních” stran. S Vaším přístupem budeme mít na Hradě “vlastence” Ovara a s jeho pomocí bude vládnout Babiš, který nám sem , za přiměřenou EU dotaci pro Agrofert, muslimské migranty velmi ochotně přiveze.
Srovnáváte nesrovnatelné. Prezidentské volby nejsou jako volby do parlamentu. Když strana přeleze určitou hranici, je v parlamentu bez ohledu na počet hlasů a její podíl na hlasech o něčem vypovídá. Zatímco u prezidenta rozhoduje pouze absolutní většina hlasů, i kdyby byla dosažena převahou hlasu byť jen jediného.
Ano, ale volbu menšího zla již v prvním kole, když jsou vyhovující kandidáti, považuji za nerozumnou. Navíc se zdá, že zatímco “sluníčkáři” chtějí hlavně antizemana, ať je to kdo je to, třeba Drahoš, spousta”antisluníčkářů” nechce hlavně “sluníčkáře” a “eurohujera”. A tak volí Zemana, ne proto, že by ho chtěla, ale protože je “antisluníčkář”. Že je nedůvěryhodný “eurohujer” už vidět nechtějí. Tak že raději volí “na jistotu” Zemana, než by riskli mnohem vhodnějšího kandidáta, který má papírově menší šance. Pokud bude v druhém kole “eurohujeři” Zeman a Drahoš, tak volit nejdu, protože oba jsou pro mě nepřijatelní.
Karle – máte pravdu, ale bohužel tak to je a na Vámi uváděných principech (nikoli důvodech) je postavený volební výsledek ANO.
Lidi totiž neví co chtějí – u toho se musí přemýšlet, analyzovat stávající stav a plánovat budoucnost a to je velmi obtížné. Do toho se nikomu nechce, protože za mnoho práce lze sklidit ještě více kritiky. Lidi jsou jednoduší a volí proti něčemu, co se jim nelíbí, s čím mají negativní zkušenost. Volební program ANO neměl nic originálního, nic vlastního, ale Babiš dokázal marketingově podchytit nespokojenost se Sralbotkou a na slibech o nápravě utáhnout 30% voličů.
Eurohujerství, dobrá poznámka. Pomíjíte však – možná záměrně, co já vím – že eurohujerství není dvoustavová veličina. Jinak řečeno, není to tak, že někdo buď je eurohujer, nebo není. Kdybychom si dali tu práci, jistě bychom našli kritéria, jimiž by bylo lze eurohujerství měřit. Pak bychom mohli říct, že někdo je eurohujer víc a jiný méně.
Ve smyslu předešlého odstavce mám za to, že z favoritů prezidentské volby Zeman trpí eurohujerstvím nejméně. – Nikterak vás ovšem nepřemlouvám, volte si koho chcete. Nejsem Mádl a vy asi nejste bába
A co dědek? Žádnou DISKRoMINACI prosím, máme na to paragrafy.
(Panu Karlovi za slova o věku se omlouvám :bye:)
Karel. Tak to je. Volí jej z trucu. On je sice hroznej a my to víme, ale je tak náš! Naši furianti. Je to prostě Švejkovské.
To je panečku příspěvek!
Však taky zarytí kavárenští havlisté začali kvičet s čestným přecedou v čele.
nicméně aj tak je tohle jako volba vegetariána v masně na poušti , něco sežer nebo chcípni
Ano, půjdu k volbám a budu volit Zemana i kdyby se celá WXV podělala ale až zítra aby se přes noc můj hlas zázračně kouzlem nezměnil když ještě není možnost hlasovat korespondenčně.
S tím z části nesouhlasím. Korespondenční hlasování je možné upravit dle zadání daleko snáz, jednodušeji a pohodlněji. Totéž by asi platilo – a možná i ve větší míře – pro budoucí elektronické hlasování.
Na návrh pirátů
o elektronickém hlasování pod heslem “Hlasování z pohodlí domova” říkám NE!
Úmyslem návrhu je zavést “Falšování z pohodlí kanceláře”.
Ale i tak je jistější hlasovat až v sobotu. Pokud jde o korespondenční hlasování tak rakušáci ho dovedli téměř k dokonalosti. Ještě je možnost použít ukrajinskou variantu s hlasovacími lístky pečlivě urovnanými v urně v ozbrojenými vojáky hlídanými volebními místnostmi.
Když jde do tuhého,
začíná být úplně jedno, že je kandidát na šerifa ku.evník, ožrala, nebo že kdysi prodával falešné losy. Jde o to, zda má kuráž, schopnosti a vytrvalost vést nás do boje proti zlu, které se na obzoru vynořilo. Zda tu chce, v dobrém i zlém, s námi žít, nebo je jen figurka, nastrčená odjinud.
V takové situaci odmítám slušného, váhavého troubu. Střety se nevyhrávají noblesní krasomluvou. Nechci ani ctižádostivého vyčuránka. Ale hlevně nechci zrádce. Agenta, tajně placeného (nebo jinak motivovaného) tím zlem.
V takové situaci se nacházíme. Zlo je Brusel a jeho šílená (multi)kulturní revoluce. Vše ostatní je podružné, časem řešitelné…
Proto volím Miloše.
a Miloš není tajně placený agent?
… ten je již placen i veřejně
… hlavně ta “vytrvalost” je u mentálního bolševika M.Z. přímo příkladná… ovšem nesmí dojít síly těm (neprověřený Mynář a spol.), co jej budou na vozíčku strkat :-DDD
No, pokud si pamatuji, F.D. Roosvelt byl na vozíčku hezkých pár let a nějak jsem si nevšiml, že by to snižovalo jeho schopnosti. To i ten Truman, co byl po něm, byla proti němu jen figurka, která navíc rozhodla zlikvidovat stovky tisíců Japonců pár týdnů před skončením války.
Dokaž to Septiku, zase lžeš, jak je u tebe zvykem.
hned jak Bouše dokáže onanování v rakvích!
No tak jestli má vaše tvrzení stejnou váhu …….- to potom není zrovna dobrá vizitka pro vaše názory,
Plynule si je vymýšlíte bez jakéhokoliv podkladu, že? A ještě šílíte, když vám je někdo “nežere”, nebo dokonce vyvrátí.
no, asi je pravděpodobnější, že někdo bere úplatky než, že onanuje v rakvi a ostatní ho natáčejí!
Každý ale není jako ty.
Podle sebe soudím tebe – to není dobré.
takže onanuješ a Bouše natáčí?
Abych mohl onanovat, musel bys být Septiku po ruce.
To máš pravduuu.
S tím tvým střívkem se sbídou vychčiješ
anebo uspokojí tak leda slepici
Také volím Miloše, je to nezkorumpovaný a nezkorumpovatelný politik!
Všechna čest!
A jako vlastenec volím vlastence!
Miloši na Hrad, a celých dlouhých 5 let!
Joe – souhlas.
Janino
Ď !
A kavárničtí mamrdi kvičí jak čuňata na porážce.
Vylíčil:
Vy tak křandáte z neznalosti adekvátní bulvárním propagandistickým výmyslům, nebo z hlouposti?
Nebo jste loutka, za jejíž nitky tahají ti samí, jako za Zemanovy?
Komunistické myšlení je v tom případě samozřejmě výhodou.
Zeman totiž nikdy nebyl odpůrce něčeho, co je spjato s komunistickými principy, tedy i multikulturalismem.
A jako náhodou má podobné pochopení pro Bureše, jako Vy.
Zato definici zrádce Zeman příkladně naplnuje.
Jak se z multikulti Okamury, kterého tak podporujete, stal “český vlastenec”, je třeba připomenout, protože kdokoli je zaražen do Putlerovi řiti, není multikulti odpůrcem. Jako náhodou měl Okamura také tak ideologicky uvědomělé proslovy o komunismu, podobně jako soudruh Putin, což je Vám jistě sympatické. Považuji jen za otázku času, kdy se zase přihlásíte k Leninovi…
Vaše omáčky jsou průhledné.
Langer je agent kgb.
nebo ZTS ( zimbabwská tajná služba)
Podle odpovědí ve volební kalkulačce je Zeman spíš prounijní a neprotiisláský. Soryjako.:
Zeman
Celostátní referendum nevím ano
Mašínové – vyznamenání nevím ne
AČR v Afghánistánu nevím ano
Euro nevím ano ☠️
Azyl a migrace v EU koordinovaně nevím ne
ČR v jádru EU nevím nevím☠️
Zveřejňování platů nevím ne
Pověření vítěze voleb nevím ano
Podpisování zákonů nevím nevím
Odmítnutí jmenování ministra nevím ano
Odmítnutí jmenování soudců nevím ano
Podepisování mezinárodních smluv nevím nevím
Povinnost mazat výhrůžky a fake news nevím nevím☠️
Globální změna klimatu nevím ne
Podpora obnovitelných zdrojů nevím ne
Zákaz glyfosátu nevím nevím☠️
Zákaz kouření nevím ne
Zákaz reklamy na hrazené léky nevím nevím
Regulační poplatky u lékaře nevím ne
Zvyšování důchodového věku nevím ne
Minimální mzda 14000 nevím nevím
Daňová progrese nevím ano☠️☠️☠️
Sociální bydlení nevím ne
Osobní bankrot snazší nevím nevím
Zákaz minaretů nevím nevím☠️☠️☠️☠️
Adopce homosexuály nevím ano☠️☠️☠️
Instituce decentralizovány nevím nevím
Ústavní právo vlastnit zbraň nevím nevím☠️☠️
Marihuana legální nevím nevím
EET – zrušení nevím ne☠️☠️☠️☠️
Zrušení registru smluv nevím nevím
Budvar – privatizace nevím ne
Oddělené vzdělávání nevím ano
Benešovy dekrety – bezpráví nevím nevím☠️
Havel lepší Klause nevím nevím
A na které, když není zařazen :-D Ale myslím si, že na většinu odpověď známe.
Jinak, mně vycházel všude pan Hannig, pak Hynek, pak Topolánek…ale…
Ani ostatní nejsou lepší, Hannig není vůdce pro krizovou situaci. Topolánek je ranař, ale je otázka za koho bude v krizi kopat – není protiislámský. Výhoda Zemana je ta, že tam nebude dlouho.To je asi tak všechno. Tím naše šance na záchranu zcela nemizí, jen se stále zmenšuje. Ale když spousta voličů tady islám chce, co naděláme?
My jsme takové dvě černé vdovy
Navlečem si nikáby a pod nimi bude AK.
Výše jsem se zmínil o neprověřeném Mynářovi, ke kterému připojuji jméno ještě jednoho Zemanovic výtečníka – Nejedlého.
Tito dva jsou strůjci toho menšího zla, které M.Z. (nejen) v postu prezidenta páchal a páchá…
Proč Zemana nevolit jsem uvedl také v tomto komentáři –
https://pravyprostor.cz/vitac-eurofanatik-nebo-vlastenec-naprosto-klicova-volba-prezidenta-cr/#comment-610906
Bořivoj Holínek 10.1.2018 07:10:22
Za tohoto tvora mám děkovat „zaplaťpánbůh“ ?!?
Ve výčtu Marka Řezanky si dovolím pokračovat do oné symbolické desítky:
6) Jediný M. Zeman dokázal svým hulvátským chováním znevážit postavení hlavy státu.
7) Jediný M. Zeman dokázal – za účelem zachování moci – uzavřít opoziční smlouvu s politickou stranou, které před volbami sliboval, že z kůže jejich členů nechá udělat obal stranických knížek členů ČSSD.
8) Jediný M. Zeman dokázal v podnapilém stavu přistoupit ke korunovačním klenotům – symbolu naší státnosti, čímž zneuctil jejich nezastupitelný význam.
9) Jediný M. Zeman vztyčil na nádvoří Hradu vlajku EU.
10) Jediný M. Zeman dokáže lhát voličům v přímém přenosu z prezidentského postu.
Ve výčtech těchto bodů lze i nadále pokračovat. Myslím však, že pokud se nad tímto vším zamyslíme, naše volba by měla být jednoznačná – a to již v prvním kole, tedy tento pátek a tuto sobotu.
P.S.
A pokud by někdo chtěl ve výčtu pokračovat, pak mu s načetím další desítky trochu pomohu…
11) Jediný M. Zeman dokázal pověřit sestavením Vlády ČR podvodníka a estébáka (krycí jméno Bureš)…
více zde –
https://pravyprostor.cz/svaty-andrej/#comment-610741
https://pravyprostor.cz/nejliberalnejsim-prezidentskym-kandidatem-je-mirek-topolanek-nasledovany-jirim-hynkem/#comment-610809
______________________________________________________________________
Jednomu ze zdejších anonymních podporovatelů Zemana jsem napsal následující:
Bořivoj Holínek, 9.1.2018, 19:02:31
A co jsi ty, zbabělý potomku bolševika, schovaný pod přezdívkou „anninger“…?
Ty nejsi nic jiného, než odraz komunisty, estébáka, lháře a podvodníka Babiše, schovaného pod přezdívkou „Bureš“.
Co je Babiš za gaunera, se dá částečně vyčíst i z tvých stupidních a sprostých reakcí zde, na Pravém prostoru (k tomu nepotřebuji ani informace, či doklady, které mám k dispozici).
Kdyby byl Babiš čestný, statečný a bezúhonný chlap, tak za to vše, co jsem o něm na PP napsal, podá na mne trestní oznámení, aby očistil svoji ČEST !
Bolševik, tajný fízl, zbabělec, podvodník a lhář toho schopen NENÍ… a to má řídit moji VLAST..!?!
HANBA těm, kteří Babišovi-Burešovi do pozice premiéra Vlády ČR dopomohli !!!
P.S.
Tomu, kdo předal Burešovi jmenovací dekret s průvodním proslovem, tímto plivu do tváře… za víc mi tento sebestředný senilní lhář nestojí.
https://pravyprostor.cz/svaty-andrej/#comment-610741
Jste idiot
Soudě podle nicku “ihugfzt” to říká (píše) ten pravý…
Zde, na PP, mu to říká 99% procent čtenářů. A každý nový
to okamžitě, po přečtení Holínkových sraček, pochopí.
Králem idiotů na tomto webu je jednoznačně Joe Pepek Vyskoč Profaci
Já ty jeho slátaniny už nečtu, ale letmo jsem zahlédla bod 11)
“Jediný M. Zeman dokázal pověřit sestavením Vlády ČR podvodníka a estébáka (krycí jméno Bureš)…”
Babiš (a nejsem z něho vůbec, ale vůbec nadšená) dostal ve volbách téměř 30%. Podle ústavních zvyklostí vítěz voleb sestavuje vládu. Zeman se zachoval podle ústavních zvyklostí = špatně.
Zeman řekne/udělá něco, co se nelíbí kavárně = ohýbá Ústavu podle svého a nectí ústavní zvyklosti = špatně.
Vědí zdejší (pseudo)pravicoví politici co vlastně chtějí?
Takže bych měl aktualizovat psané…
Králem idiotů na tomto webu
je jednoznačně Joe Pepek Vyskoč Profaci s Janinou na chvostu
Dík za uznání.
Nechtěla bych se ocitnout v přední linii bojovníků válek minulých. Navíc tak neschopných určit z které strany hrozí nepřítel.
A kdyby to nedělalo potíže, ráda bych byla zařazena i mezi rasisty, xenofoby, nácky. Šlo by to?
Kam se zařadíte je mi lhostejné, každý má právo jít za svým srdcem.
A ten dvojí metr kavárníků, kterým já říkám havlérka, jsou důvodem, proč Babiš vede a ještě povede. Kdyby ti pitomci aspoň zatlačili Kalouska do stínu…ale oni ho, i s jeho podivně odřenýma prsama jak prolízal do sněmovny, ještě nechají ve sněmovně ustavit novodobou Národní frontu (on to rád, lidovec ještě z dob předrevolučních) a stále se jeho hysterickému řádění podvolují…kádrují kdo může být v klubu, kdo je demokratický, kdo ne…vždycky to vychází tak nějak eurohujer = demokratický, vítač barbarů = demokratický….a potom se diví aj ušima. Nic nepochopili. A u ODS mne to štve dvojnásobně. Do čela si postaví teoretika, který není schopen dělat reálnou politiku a ještě nepochopil, proč ODS dostala aspoň tolik, kolik dostala….
Něco pro zdejší pitomce z W3V podle staršího článku o povinnosti onanování v rakvích, pokud chce někdo v USA dosáhnout vyšších funkcí a nestát se nepřítelem židoamerických pánů :
Bývalý předseda americké sněmovny Newt Gingrich pro Fox News uvedl, že establishment se bojí Donalda Trumpa, protože „nepatří k tajným společnostem“ a neúčastnil se žádných rituálů spojených s takovými skupinami. Když byl tázán proč, Gingrich odpověděl: „No protože je Trump outsider, on k nim nepatří, není součástí klubu, je nekontrolovatelný, nebyl součástí iniciačních obřadů, nepatří k tajným společnostem.“
A o jaké „tajné společnosti“, jejichž členem Trump není, a o jaké tajné rituály se jedná ? Pan kongresman je členem Skull and Bones, tajné společnosti na Yale, mezi jejíž členy patří také George W. Bush a John Kerry, kteří proti sobě bojovali v prezidentských volbách v roce 2004. Skull and Bones je notoricky známá organizace díky jejich iniciačním rituálům, které podle některých svědků zahrnují onanování v rakvi. (!!!)
P.S. Takže proto se zdejším kolaborantům a neobolševikům z W3V líbí příslušnost k tzv. euroamerické západní civilizaci, aby mohli onanovat v rakvích !!!
Off topic.💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Jediné, co jsem k hanebnostem a nešvarům M.Z. opomenul napsat, doplnil výše L-B/R-B (Lubomír Bouše, 12.1.2018, 13:41:52)… i když si nemyslím, že to je zásadní důvod, proč Zemana nevolit, neb mrtví to v rakvi nečiní…
Volíš-li Zemana, volíš komunismus.
Je to právě naopak, pomýlený příteli
Ten už je tady, vlezl k nám ze Západu…jo, Země je holt kulatá….
S článkem souhlasím a budu jednoznačně volit Miloše Zemana a představte si, že nás v sobotu k volbám půjde cca 50! Možná i více, stále se přidávají další známí a přátelé, jejich příslušníci rodin atd. Půjdeme společně, ať volební místnost trochu zahltíme.:-)
Jinak ale nechápu jednu věc, 80% a více lidí tady nechce migranty, je proti islamizaci Evropy, ale volit půjdou Drahoše a spol., jen proto, že pana Zemana nesnáší. Jsou to obyčejní bezmozci! Ale já věřím, že to dáme hned v prvním kole. Zdar!
Nikdo z kandidátů nechce imigranty. Nečtete jejich programy?
Číst programy amorfních figurek je zbytečné.
Programy nejsou závazné.
A pochvala a hlavně dotace z Bruselu naopak lákavé.
Děláte si srandu? Vy věříte tomu co mají v programu a co plkají a slibují? Drahoš je jasný vítač, jen teď o tom jenom mlčí. Vy programe!
Kdo volí Zemana je bez rozumu.
“Volíš-li Zemana, volíš komunismus.” + “Kdo volí Zemana je bez rozumu.”
……………………………………………………………………………….
Pak ovšem nechápu, proč toho, kdo napíše stejný fakt, nazvete idiotem…?
Zřejmě to bude vnitřní rozpolceností a chaosem v hlavě, který je zřejmý i z vašeho nicku “ihugfzt”.
Pak ovšem nechápu, proč toho, kdo napíše stejný fakt, nazvete idiotem…?
xxxxxxxxxxxx
Tak v tvém případě se pán nemýlil, to mohu, a nejen já, potvrdit.
Za pravdu se každý stydí.
Králem idiotů na tomto webu je jednoznačně Joe Pepek Vyskoč Profaci
Na tebe ani zdaleka nemám, holoubku
To nech na čtenářích jak nás ohodnotí, křepelko
Tak kdo z vás je větší idiot, Holínko, nebo ty, lemoune?
Zeman prezidentem nebude. Odcouva z Hradu zpatky do Kolina. Karty nelzou
Odcouva tam kam patri.Odcouva tam kam slunicko nesviti.
A mám odvoleno
Michal Horáček 2018
Teď už se můžu v klidu starat o další mé povinnosti.
Janice, drzim Vam palce!
Díky, dáme to!
Jedině Zeman, ostatní nemají šanci, šašci.
“…šanci, šašci, šanci, šašci” mají
Králem idiotů na tomto webu je jednoznačně Joe Pepek Vyskoč Profaci
Joe,
pěkně těm (pseudo)pravičákům brnkáte na nervy. Je radost to číst a pozorovat tu bezmoc, se kterou pracně hledají a nenacházejí argumenty. Ještě že mají ty nadávky, to by bylo jinak infarktů!
na co chcete argumenty, na chááá, tajtrlíky nebo palečkování na bouší rakve?
A že se teda vůbec obtěžujete reagovat…když za argumenty nestojí. Dětinské, vypadá to na začínající senilitu.
Dajo, nechte je, nemají jinou možnost než prskat na PP. To je plně uspokojuje. Po volbách budou prskat ještě více, až zjistí, že pan Miloš Zeman je opět prezident. Je to fakt tady někdy úsměvné. Hlavně klídek
Aby ty fóry nezapadly 👅
Jeden aktuální fórek právě běžel v TV… to když před Zemanem ve volební místnosti přítomná žena učinila striptýz… :-DDDD
Někdo se zviditelňuje v předvolebních debatách, jiný zase zinscenovanými kabaretními kousky… kam až v Česku klesneme…?!?
Jak typické.
Nějaká cáklá ženská ztropí scénu a hned, že si to objednal Zeman.
Je nějaký takový výrok hodný vaší moudrosti a vzdělanosti?
Janino
“Jak typické.
Nějaká cáklá ženská ztropí scénu a hned, že si to objednal Zeman…”
xxxxxxxxxxxxxx
Jak typické.
O “Zemanově objednávce” jsem nenapsal ani slovo, a místní 🐔 mi podsune výplod své fantazie…
Kdo tuto “scénu” zinscenoval,
se časem snad dozvíme…
P.S.
A její ctitel, mafián Profaci, ji to navíc “opalečkuje”
s rudou růží
v ruce…
A víte proč?
Na rozdíl od mnoha (nebudu jmenovat) není tak jednoduchý, aby nepochopil a musel mít všechno do detailu vysvětleno.
A vás oba dobře známe, takže jsme se oba orientovali a to bez námahy. Můžete to okecávat jak chcete, nic na věci nezměníte.
Už někdo viděl, že by se soudný člověk snažil “okecávat”
slepici….?
P.S. pro 🐔
Ty tečky nejsou
zrní…
Heleď Indy, když nebudeš psát ty svý dvojaký cypoviny, tak ti to nebudou muset připomínat, a nebudeš muset z toho bejt rozvrkočenej.
A poslyš, to jako tomudle se mezi katošema (dobrej výraz, viď? Ten mám pro borce, co zatracujou Ježíšem) říká striptýz? Víš co, celý je to jinak. Někoho se třeba zeptej, určitě by se nějakej ochotnej našel. Já ti mám ale stejně pocit, že ty jen děláš, ale už jsi slyšel, že to je něco jinýho, protože to ani snad nejde, abys celej život to nevěděl ani teoreticky. Taky jsem přesvědčenej, že kdybys bejval viděl, jak jedna taková taky sundala vršek, a vlezla do těch jesliček, tak bys jináč vejskal.
Ono se to sice furt motá kolem toho samýho, ale ještě jedna věc. Nemůžeš vytvářet takový situace, že “jako” nějaká ženská je blbá. a ty jseš naopak chytrej jak rádio, hlavně ne, když z tebe u toho vyleze podobná vocasárna. Víš dobře, že se tě pokaždý z toho snažím dostat, ale v některejch situacích mi to zrovna neusnadňuješ. Tyhlety tvý ženský frustrace. Dobrá, tak nemáš s tím moc zkušeností. Ale co má bejt, každej jsme nějakej. Už si jednou dej říct, prohlížej si třeba nějaký obrázky, nebo tak, na netu je toho plno. Ale když tady budeš slintat u každý druhý sukně, budeš akorát za loudiče. Fakt. Víš, že ti to nikdy nešlo, tak teď už na to kašli. Ale neboj, to jednou dáš. Vono to přijde samo, a už nebudeš mít pnutí ani v tý makovici.
https://pravyprostor.cz/co-tyden-dal-a-hampl-napsal-soudruh-halik-a-jeho-patent-na-moralku/#comment-610103
https://pravyprostor.cz/vanocni-poselstvi-milose-zemana-babis-dobry-sobotka-spatny-ja-nejlepsi-kandidat-hlavu-vzhuru/#comment-601255
Části textu z linku:
V mém případě snad neprojde jediný můj komentář, pod nějž by se nevykáleli primitivové Joe Profaci, Jonas, Tichý, 🐔, milan, Pavel K, či Vlado… a pokud je třeba nasadit větší páky, pak ten – vše mlžící – „smrádek“ vyprodukují místní trollící PSEUDOFILOZOFO-VÉ [např. BMM].
Jen si toho milí čtenáři PP všimněte, kolik (nejen) mých komentářů přejdou oni trollíci bez jejich přihlouplé odezvy…
………………………….
Jak vidno, trollí “galerce” došel dech i síly, takže nastoupila ona “vyšší páka” – v tomto případě BMM
__________________
BMM=blbý muflon Marek
P.S.
(viz obrázek ve sloupci napravo).
Ten “striptýz” Bohdalky s nápisy na svém těle –
“MILOŠ JE BŮH”, a slovy Bimba – “TEĎ NE JIŘINO”, nemá chybu
Ale to narudlí tupci, BMM + 🐔, nejsou schopni pobrat
To nedají…
Janino
Nějakka Serošacka Pussynka chtěla napadnuť pana prezidenta v době kdy šel dustojně provest volebni akt: http://domaci.eurozpravy.cz/politika/212502-napadeni-zemana-putinova-devka-zakricela-zena-a-vrhla-se-na-prezidenta/
Vypadá to, že se nám pan prezident na místě podělal jako tenkrát Dubček.
Sudruhu Nasersi-Ičko.
Pokud ja vim tak jediny permanentně podělany sudruh široko daleko, za kterym se tahnu hektary jeho vlastnich exkrementu – jseš ty.
Kdepak sudvuhu Mikrocefaloviči Latrinine,💩
💩💩💩💩💩💩💩 dostáváš ty jako bonus.
Stary podvodnik a podrazak Horaček se nezapře: http://www.novarepublika.cz/2018/01/vekslak-horacek-svym-falesnym-videem-s.html#more
Že ten rozhovor je pravý, to Horáček určitě tvrdit nemůže, protože by ho to ihned zrušilo. Spíš to bude “umělecké” ztvárnění jeho hypotetické přítomnosti v něm. Ale je to mimořádně nevkusné a trapné. Je celkem jedno, že jde o Zemana. Kdyby se takto “přikouzlil” ke komukoli do pořadu, aby tam podle naučeného scénáře mentoroval, vždycky to bude působit švihle. Že se do toho dal, to je nepochopitelné, protože skvělý textař, kterým teda je, to zas jo, by měl mít vkus, a takovéto šaškárny nedělat.
Ono to možná zas tak jednoduché pro něj nebude. Již jste někdy zkusi udělat něco podobného? K tomu potřebujete sakra drahý renderovací CGI software, který je určen pro profesionály. Bez toho nemáte šanci podobné video vytvořit. Pak je otázka, jak se k tomu postaví Soukup, protože tam jednoznačně došlo k porušení licenčních práv zneužitím loga TV Barrandov, takže se možná pan Horáček bude divit, až si na něj vyšlápnou právicí od Soukupa.
Dámy, tak která z vás to byla ? Přiznejte se.
Nějaká mulatka či cikánka nahoře bez se ve volební místnosti v Praze vrhla na prezidenta Zemana a křičela protestní hesla.
Nasersi (Ajša, Ebola), nebyla to tvoje vnučka ?
Možna by věděl na tuto otazku kvalifikovaně odpověďět stary romsky neZISKOVKAŘ Pepa Polak.
Janina ani Daja z PP ani nikdo z jejich rodiny to rozhodně nebyl.
Takže nějakou dylynu od vášnivého čechomila Pochála z Brna-Dornychu vyloučit nemůžeme.
Femen uvádí, že šlo o ukrajinskou aktivistku.
Zdroj: http://domaci.eurozpravy.cz/politika/212502-napadeni-zemana-putinova-devka-zakricela-zena-a-vrhla-se-na-prezidenta/
Kontrolni otazka – co ma nějaka ukrajinska Pussynka co dělat u voleb českeho prezidenta?
Zde je vidět že serošackym “pravdolaskařum” a cizim patokolonystum žadna špinavost neni cizi. Cizi pornoPussynka se śnaži ovlivnit česke volby, stary sazkař Horaček natači proti prezidentovi podvodny klip. Jakou dalši špinavost si vymysli aby dosahli sveho?
Na pussyny tady máme specialistu Kundoše Liborka, t.č. frekventanta pomocné školy při psychiatrické léčebně Brno-Černovice.
Tak to těžko, boušulínku, mám lepší figuru. Spíš by to mohla být moje prababička, ovšem k tomu jí chybí europoidní geny.
Ty ale určitě velíš té ochrance – to byl zásah ryzích odborníků, až pana prezidenta přešel úsměv a na místě se podělal jako Dubček před Brežněvem.
Nasersi, Zeman asi nebude dobrý zápasník s polonahými plochými děvčaty. Ale tato okolnost jistě jeho funkci na Hradě na příštích 5 let nebrání.
Podle toho, jak se pod ním podlomily nožičky, to na 5 let nevidím.
Nasersi, na bolavé nohy se neumírá. Když je problém, tak se ufiknou, třeba jako kacinogenní kozy. Znáš to, ne ?
Ne, potřebuju info od tebe, boušulínku.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Karel-Gott-se-jednoznacne-vyjadril-koho-bude-volit-za-prezidenta-519701
„Současné prezidentské klání sleduji velmi bedlivě, nejen z pohledu názorů a vizí jednotlivých kandidátů, ale zejména z jejich celkového projevu. K volbám půjdu, o prezidentských kandidátech s rozvahou přemýšlím. Budu proto volit člověka, kterého si vážím, jehož myšlenky a názory jsou mi blízké, a vím, že naši republiku bude opět dobře reprezentovat. A mohl by dle mého obstát i v nelehké době, která nás nepochybně čeká,“ sdělil Gott doslova Blesku.
Karel Gott se k politickým tématům, na rozdíl od jiných a často méně slavných umělců, vyjadřuje minimálně. Naposled promluvil k tématu migrační krize a předtím ke zvolení Donalda Trumpa americkým prezidentem.
Slavný zpěvák je přesvědčen, že migrační vlny nebyly způsobeny spontánně, ale že jde o řízený proces, jehož cílem je oslabení ekonomického růstu Evropy.
Gott tehdy kriticky podotkl, že Evropa prochází v současné době diverzí, což prý musí být každému jasné, když nekontrolujeme hranice. „Dřív tudy neproklouzla myš, a najednou přijdou nějací lidé, nikdo neví odkud, proč, zda mají doklady. A co my na to? Refugees welcome! (Uprchlíci vítejte! pozn. red.),“ nelíbilo se mu.
Loni v listopadu se exkluzivně pro ParlamentníListy.cz Karel Gott vyjádřil k výsledku amerických prezidentských voleb. „Donalda Trumpa i Hillary Clintonovou jsem velmi bedlivě sledoval, zejména proto, abych vypozoroval, jak si svou řečí a projevem dovedou získat americké voliče. Protože Američané touží po starém obraze Ameriky – touží po úspěchu a sebevědomí, a to svým voličům Donald Trump, dle mého, vrátil. Zejména svým přesvědčivým a srozumitelným projevem,“ uvedl legendární zpěvák.
Podle Gotta je Trump vlastně pro Američany ztělesněním amerického snu. „Donald Trump jim totiž vrací naději, že opět promění americký sen ve skutečnost. Jako se to povedlo například Ronaldu Reaganovi,“ dodal pro ParlamentníListy.cz zpěvák v době, kdy se zotavoval po operaci páteře.
Před mnoha lety též poskytl obsáhlý vhled do svých názorů na téma chodu a řízení světa. „Politika se odvíjí podle přesných scénářů, nic se neděje náhodou, i to nejhorší jako války. Vždy je o vítězích rozhodnuto dávno předtím. Stejné banky podporovaly toho, kdo je rozpoutal, a vyjednávaly s tím, kdo byl napaden. Domlouvaly se, čím budou platit, až jim budou posílat zbraně. Běh světa řídí tyto vysoké nadstátní kruhy, tzv. ilumináti nebo osvícenci, a také svaté řády a lóže až po mysticko-okultní organizace,“ napsal mistr před lety.Podle něho hrozí, že celosvětový vývoj kráčí k totální globalizaci, která vyústí v jednu totalitní světovládu. „Časem všechny malé banky padnou – už to pomalu začíná, bankovní giganti budou fúzovat, až nakonec zbude jediný bankovní dům, který bude všem diktovat. Vznikne jedna světová měna, která bude všechno řídit, a pak už je jen krůček k bezhotovostnímu platebnímu systému pomocí mikročipů a laserových neviditelných kódů – nejspíš je budeme mít zabudované v těle. A tím bude možné z jednoho vládního centra získat o každém informaci a každého kontrolovat. Už si na to zvykáme, vnímáme to jako samozřejmost – ta identifikační čísla jsou kreditní karty. Zatím je to velmi příjemné a i další vývoj v tomto směru nám bude připadat praktický, výhodný a hlavně pohodlný, ale časem zjistíme, že jsme se stali objektem nejenom kontroly, ale i manipulace s myšlením,“ míní Gott.
„Bojím se toho, že se nakonec naplní všechny orwellovské vize, které při svém vzniku vypadaly tak neskutečné. Napadlo mě, že možná přijde doba, třeba se jí ještě dožiji, kdy budeme nostalgicky vzpomínat na minulé totality. V každém případě, když už se tehdy nedalo dělat vůbec nic, tak si aspoň lidé mohli pro sebe nechat své myšlenky a názory,“ dodal tehdy Karel Gott.
“Slavný zpěvák je přesvědčen, že migrační vlny nebyly způsobeny spontánně, ale že jde o řízený proces, jehož cílem je oslabení ekonomického růstu Evropy.”
Že by ten židoamerický rasový projekt NWO s cílem zničit Evropu a její národy a státy masivní imigrací a pářením nebyl jen konspirací ?
Tohle tedy místní pitomci od Tří volů (W3V) nerozdýchají.
Než se dívat na ten kabaret “zemanovic striptérky”, je moudřejší shlédnout to, nač výše upozornil volič komunistů…
https://vimeo.com/250671127
Nation: Washington zradil Moskvu, ale hlavní média to odmítla napsat! The New York Times a mnoho dalších předních amerických médií neřekla ani slovo o nedávno zveřejněné informaci potvrzující, že Washington lhal, když slíbil Moskvě, že „ani o píď“ nedojde k rozšiřování NATO na východ.
V roce 1990 dal Michail Gorbačov souhlas se sjednocením Německa, ale i s tím vstup jeho východní části do NATO. Americký prezident George W. Bush mu opakovaně slíbil, že se aliance „ani o píď” nebude rozšiřovat na východ. Mezitím, následující americký prezident Bill Clinton odstartoval dodnes neukončený proces expanze NATO na východ – počet členů aliance s zdvojnásobil a dosáhl nejzápadnější hranice Ruska, zatímco příznivci NATO začali tvrdit, že takové sliby neexistují, a označili je za „mýtické”.
Všechno loni změnil 12. prosinec, kdy Národní bezpečnostní archiv při univerzitě George Washingtona nakonec přišel s „historickou spravedlností“, a zveřejnil nejen podrobné informace o tom, co slíbili Gorbačovovi na počátku devadesátých let, ale i příslušné dokumenty, pokračoval Cohen. Pravda byla ještě závažnější: ukázalo se, že podobná ujištění sovětský prezident obdržel od všech západních sil zapojených do jednání – to znamená Spojených států, Velké Británie, Francie a Německa. „Pokud bychom si položili otázku, kdy Západ, a zejména Washington ztratil Moskvu coby potenciálního strategického partnera, tak právě těmito okolnostmi se musí začít odpovídat,“ poukázal autor.
Rusové mohou samozřejmě uvést i jiné příklady podvodu ze strany Spojených států (například jednostranné odmítnutí George W. Bushe dodržování Smlouvy ABM z roku 2002, nebo nenaplněný příslib Baracka Obamy, že neuplatní rezoluci Rady bezpečnosti OSN ke svržení libyjského vůdce Muammara Kaddáfího v roce 2011), nicméně je to porušení slibu daného Gorbačovovi, které bylo v očích Moskvy „prvotním hříchem“ USA, a to především proto, že v důsledku Ruska byla polovina obklíčena „západní vojenskou organizací pod vedením USA”, která pokračuje v dalším rozšiřováním, zdůraznil Cohen.
P.S. Škoda, že se Rusové a Gorbačov nepoučili z našich zkušeností s proradným a podrazáckým Západem, protože jinak by se nenechali tak lehce oklamat.
Pryč z EU a NATO !!!!
Rusové se s tím prostě neserou :
Skupina diverzantů, která ostřelovala leteckou základnu Hmeimim v Sýrii, byla zlikvidována, informuje Ministerstvo obrany RF. Ruské speciální jednotky zlikvidovaly během operace v Sýrii skupinu diverzantů, která ostřelovala 31. prosince základnu Hmeimim.
„V závěrečné etapě operace bylo skupinou ruských Sil pro speciální operace zjištěno místo pobytu záškodnické skupiny bojovníků v blízkosti západní hranice provincie Idlib. Po příchodu teroristů do objektu, kde hodlali nasednout do minibusu, byla celá diverzní skupina zničena přesnou palbou munice Krasnopol,” praví se ve zprávě pro tisk. Byl rovněž zlikvidován sklad, ve kterém teroristé měli útočné drony.
P.S. Bravo, ruští maladci, naši spojenci proti muslimskému a multikulturnímu Západu !!!!
Je někdo ze soudných čtenářů schopen pochopit, co má společného “skupina diverzantů, která ostřelovala leteckou základnu Hmeimim v Sýrii…” s prezidentem Zemanem…?!?
Snad jen to, že jim možná Zeman ve skrytu duše fandí…
Já… prosím…jajaja… já…pan Zeman udal jejich přesnou polohu.
Zase off topic.💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Oba moje příspěvky poukazují na nepřátelské chování Západu vůči naší evropské křesťanské civilizaci.
Ať už vytvářením válečných zón a ohrožováním míru rozšiřováním NATO nebo podporou muslimských teroristů v Sýrii.
Zárukou, aby něco takového hnusného západního se nám vyhýbalo obloukem, je právě prezident Zeman.
Bouší Pytlíku, co vy máte společného s křesťanstvím?
Pavlíno Septikovno Jašenkova, moje osoba je zcela bezvýznamná, máš lepší partnery, třeba soudruha Františka Bergoliho z Vatikánu, ten za křesťanské hodnoty jistě bojuje jako lev. Až se nepřátelští muslimští a židovští soudruzi válejí smíchy pod stoly….
Bouší Pytlíku, to není odpověď. Zase nic nevíte a dostal jste argumentačně do držky, že?
Na “záruky” Boušeho dá kdo…?!?
TI, co věřili jeho zvolání, že v září 2015 padne dolar…?
Nebo TI, co před rokem budovali podzemní kryty v očekávání, co vše natropí střely vypuštěné z rudé lodi, jak Bouše avizoval…??
Nebo snad TI, co mi posílali blahopřejná psaní po tom, co o mně zde Bouše napsal…???
Lubomír Bouše Says:
Březen 21st, 2015 dne 10:03
Milý pane Holínku, my všichni slušní čtenáři zde nemáme ani těch nejmenších pochybností o Vašem obrovském morálním kreditu. Další dokazování je úplně zbytečné, protože může být zneužito lumpy, kteří se chytají kdejaké kraviny, aby nás pošpinili nebo zesměšnili. Však ti různí zbabělci a křiklouni pod všelijakými krycími značkami Vám nesahají ani po kotníky…
P.S.
A stejně tak Bouše “zaručeně” ví, čeho je bolševik Zeman zárukou.
Bořku, jseš jednička !!!!
Ale Topolánkova….
Lepší než 250 000 covka Zemana!
Bořek si asi stojí na vedení.
Sepťo, vysvětli mu, co je to Topolánkova jednička. Takovou udělal vždycky i na své voliče, patrně jsi zapomněl, tak si to zopakuj.
https://www.google.cz/search?q=polib+si+prdel&rlz=1C1GGRV_csCZ751CZ751&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjF_uveqvrXAhXLalAKHbW0AhoQ_AUICigB&biw=1094&bih=484#imgrc=1Z_5_HoVZtgxrM:
…to bude ono
P.S.
Na Boušeho
ani nic jiného
nesedí…
Bořku, máš určitě zážitek na celý víkend, že ti někdo odpověděl na příspěvek, viď ?
To víš, já soucítím s postiženými….
“To víš, já soucítím s postiženým”
Já rovněž.
Zvláště s těmi, kteří na rozdíl od normálního, inteligentního čtenáře, nejsou schopni vnímat, že není dne, aby se k mým komentářům trvale “netulili” trolící jonas, vlado, 🐔,
mafián joe,
čí pavel k
Autor by si asi přál, aby po kundošově rozjímání nad kun.dou, média držela bobříka mlčení…
Čau, Latríno
Už zase tě pustili z blázince?
Jak se vyrabi Zemanuv volič? Tuž ja vam sudruzi řeknu jak:
1/ vylevanim kyblu ho*ven a sprostych pomluv na Miloše
2/ aktivismem ruznych kolaborantu, Šapirovcu, cizich neZISKOVYCH patych kolon, Serošu – s červenymi kartami a mejnstrymovych presstitutek proti Milošovi
3/ utoky na symboly česke statnosti – pražsky Hrad –
prezidentsku standardu (Sto hoven), i fyzicky na Miloše – prezidenta z vule většiny voliču
4/ utoky na piliře česke statnosti, ktere Miloš Zeman haji – viz odsun sudetske pate kolony do Heimatu v souladu s Postupimi. Většina lidi vi, že Sudeťakum vždycky šlo o odtrženi časti českeho uzemi – pohraniči od Československa a nyni jim jde o totež – skrze vznašeni uzemnich naroku
Je to docela sranda, zejména se zdejšími kovanými starosty z okruhu “ryzích pravičáků” a jejich vnitřní (NWO), ovlivněné schizofrenie.
Na jednu stranu jsou si téměř jisti heslem “kdyby mohly volby něco ovlivnit, byly by dávno zrušeny”…na straně druhé, se jako zástupci té jediné, křesťanské, konzervativní pravice rozhodli veřejné podpory socialisty tělem i duší do těchto voleb.
Já se opravdu bavím…no nic….jdu to někomu hodit do urny.
P.S.
Jen to nehoďte do urny Bimba…
Ty už máš přesčas, už jsi měl být v urně dávno.
https://pravyprostor.cz/jak-se-vyrabi-zemanuv-volic/#comment-612818
Sice černé humorné, ale od mafiána, kterému hrozí betonové sandále….
tak dlouho budou antizemanovci tlačit na pilu proti zemanovi, až se mu dostane maximální podpory, neboť tento národ má plné zuby propagandy a neustálého peskování koho MUSÍ poslouchat, jinak ohánět se v případě prezidenta zdravím, je nefér, Veškrnu v posledních letech jeho panování z hradu málem vynesli na prkně, byl prochlastaný durch a poslední kyslík mu ubrala Dáša